"Додик и Лукач знају истину"

Давор Драгичевић, отац убијеног Давида Драгичевића, био је гост Дневника 2 на БХТ-у путем Скyпа, те је говорио о трагању за правдом, о људима који се у БиХ боре за истину о убиству његовог сина. Драгичевић је у разговору показивао УСБ стик са, како је навео, снимцима надзорне камере из ноћи Давидовог нестанка.

Босна и Херцеговина 07.04.2019 | 21:42
"Додик и Лукач знају истину"
Данас је годишњица од прве сахране Давида Драгичевића која се десила Бањалуци.

"Ми знамо ко је убио Давида. Давор Драгичевић има све што је рекао, 18.3.2018. године, снимак с камере Раиффеисне банке у 2.32 сата", навео је Давор Драгичевић.

Он је нагласио да истину знају и Милорад Додик и Драган Лукач.




(БХТ)

Коментари / 69

Оставите коментар
Name

Ханиште

07.04.2019 19:57

Истину зна цијела Бањалука,хоћемо ПРАВДУ!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда за Давида!!

07.04.2019 20:32

Сасвим је сигурно да је младиц брутално и плански убијен. Оно сто ми није јасно је засто не пусте снимак са Раиффеисена у јавност? Мислим да би то био најбољи доказ да родитељи говоре истину, овако све је некако претпоставка, мозда га је убио овај, мозда онај, мозда због овог, мозда због оног... Јадни ти родитељи.

Name

Раде

07.04.2019 20:50

Они су готови снсд и влада републике српске це капитулирати у сарајеву и сви це бити похапсени ,зато нема владе у сарајеву и тебају да нестану криминалци лопови ратни профитери убице србин убија србина а не муслиман или хрват ,ми смо најгора нација и народ и немамо нације вец нас себи из себије воде у заблуду а они су су све изгубили сао крајина косово а и република је на ред досла па сандзак па војводина довидјена милосевицеви и додикови срби нема за нас ниста нормално јер смо сами себи најгори народ.

Name

Раде

07.04.2019 20:59

Реце додик сутра ко је давор ста ја имам стим ста он хоце нема он ниста са републиком српском .

Name

Милан

07.04.2019 21:00

Реци це монтирано па и они сами знају све и праве се будале незеле они истину нити сат други мисле њима је битно да владају и раде ста они мисле

Name

Министар

08.04.2019 05:01

Не знам да ли је Давид убијен и на који нацин. Оно сто се види на снимцима косу су на нету је да прва верзија догадјаја коју је објавила полиција не мозе бити истина. Од онога сто је мени доступно да видим не могу знати висе. Да ли је неки криминалац инфилтриран у полицију убио Давида? Да ли је у поцетку била само у питању неспособност или незаинтересованост полиције? Да ли зна Додик, Лукац итд.? Заиста не знам. Ста год да је у питању не могу да подрзавам нападање полиције. И ово је одавно пресло у политику....

Name

Сербо

08.04.2019 05:48

Ето, сви знају, па дај висе да сазнамо и ми - остали. Хвала

Name

Милун

08.04.2019 06:34

Дај више пусти тај снимак ако га имаш, па да сви видимо ко је крив.То најављујеш у више наврата, ако постоји пусти.

Name

Ја

08.04.2019 08:04

Има снимак, а неце да пусти, него само пријети њјиме. Боже ме опрости, ово ми личи на уцјену и ово га чини саучесником. Зар нема неко да га посавјетује мало боље.

Name

Бл , Бец , Са , ?Бг Мнх,

08.04.2019 08:34

купи крпе лопове.

Name

Цаире

08.04.2019 10:34

Дје су паре наркосу

Name

Отварај

08.04.2019 14:09

Ако иста прави криминалци, а и сви полицајци знају је то који су дијелови града покривени камерама. Они о томе воде рацуна, јер о томе размисљају. Знаци, ко год да је цинио зло том давиду, водио је рацуна о тој камери на банци. Ја и у кафицу заборавим на камеру, а камо ли да је примјетим на улици

Name

РЕ ЈА

08.04.2019 23:48

СИПУ ГА ЛОМА МАЈМУНЕ ДАРВИЛОВ,ЕВОЛУЦИЈА СЕ ОДВИЈАЛА ВЈЕКОВИМА,,,А КАД СЕ ОВО СВЕ ЗАВРСИ ,СЈЕТИ СЕ ОВОГ ТЕКСТА

Name

Ре ре ја

09.04.2019 10:49

Ти си тај Дарвинов мајмун неписмени и код тебе еволуција јос није ни поцела. Науци писати прије него сто поцнес коментарисати, сектасу.

Name

Задес!

10.04.2019 05:21

Бурле, ко је убио Давид-а?

Name

бака

07.04.2019 20:29

Крвници,убице И сотоне.Давидов гроб вас је ПОБИЈЕДИО!

ОДГОВОРИТЕ
Name

реалност

08.04.2019 05:25

Бурле, ко је убио Давид-а?

Name

Ре

08.04.2019 07:59

Сто питас Бурлу кад вец неце да казе? Кази Давору да пусти снимак па да видис. Мислим, ако стварно има снимак. Волио бих да има, али мислим да нема ниста и оваквим изјавама само форлира народ ко зна због чега.

Name

синип

09.04.2019 22:26

Због тога што му ништа друго није преостало. Јер ништа и нема.

Name

огорцен

10.04.2019 06:46

Многи од набројани нису изврсиоци убиства али су зато сауцесници у прикривању злоцина сто се третира као и убиство јер неце да казу истину и да додијеле правду. У овом слуцају за мене је и Давор сауцесник као и врецо и остали и он ако зна истину и има те снимке због цега их вец не пусти у јавност и да се види истина а онда се МОРА донијети и правда .Нема друге кад милиони људи буду видили истину правда мора доци.

Name

Цинцо

07.04.2019 20:42

Па што не покажеш тај снимак већ једном Даворе, људи желе да виде ??!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Заклела се земља рају

07.04.2019 21:06

зашто? Родитељима утјехе нема. Нека знају да имају, да видимо на шта ће страх све да их натјера. Истина је једна и једина. Прије или касније, све се открије.

Name

Адвокат

07.04.2019 21:07

Снимак це се прво приказати на судјењу

Name

лујам

08.04.2019 02:19

Јел се овде људи праве блесави или? Да показе снимак исти губи тезину доказа јер није прибављен кроз званицне токове. Овако показује да има снимак и поруцује дрзавним органима да зна да снимак постоји и да кад тад треба да га предају.

Name

Такоје

08.04.2019 05:14

Ја сам уз Давора ја их подржавам ал брате дај једном изадји са тим снимцима. Нека цијели свијет види

Name

Ре Такоје

08.04.2019 08:00

Па не може изаћи кад снимак не постоји. Због чега фолира све ово и свако мало излази у јавност са таквим изјавама бог ће га знати. Али, не треба му то. Треба другачије да се бори за правду.

Name

ре Цинцо

08.04.2019 12:38

И шта ако људи виде? Хоће ли ти исти људи изаћи на Трг и помоћи Давору? Хоће, али мало сутра. Сви се понашају као да се то њих не тиче.

Name

Посматрач

10.04.2019 12:26

Причом о снимку само омета истрагу а држи тензију.

Name

власеница

07.04.2019 21:50

САМО ПОЛАКО

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јаффа

08.04.2019 08:45

На крају ће се гледати ко је био побједник...зато се надам да Давор ради све правно исправно. Нека се не обазире на приче, само по процедури!

Name

ре Јаффа

08.04.2019 12:38

Слажем се. Битно је не направити процедуралне грешке.

Name

К55

08.04.2019 00:28

Деворе ниси сам имас подрску од сваког нормалног људског створења.За такве зле људе који могу такве ствари да раде нема милости.Свака ти цаст,зови само уз тебе сам и ја имам дјецу

ОДГОВОРИТЕ
Name

Раде

08.04.2019 08:08

И од мене доци це нас дан побједе кад криминалци буду похапсени сви политицари који имају везе а назалост цијели снсд

Name

А

08.04.2019 02:58

Подршка за Давора,Сузану и групу Правда за Давида. Даворе,само истрај у борби и чувај се. Имаш огромну подршку у народу. Нас који смо на страни правде сигурно има више од њих који су гњиде,љиге и послушници режима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.04.2019 08:01

На жалост ниси у праву. Подршка је све мања и мања, управо због ових његових непромишљених потеза и изјава. Мислим да треба другачије да се бори за правду.

Name

За ре

09.04.2019 06:08

Не брини ти за подрску.И без Давора,народ има разлога и разлога ДА ИХ МРЗИ.

Name

Хулио

08.04.2019 04:29

Кримос опет таласа!

ОДГОВОРИТЕ
Name

реално стање

08.04.2019 06:48

Мислите са цртањем некаквих нових карти са новим границама?

Name

Хулио

09.04.2019 20:34

Да, а и са паравојбом формацијом лукцових убица.

Name

Давор

08.04.2019 05:02

Па пусти висе снимак цовеце .и какав крвави рат у бих?све је ово излизано висе .на крају испада да све знас а ниста не говорис сто те дитектно ставља у позицију сауцесника или ниста незнас али само палис масу .сад цр кренути псовке и клетве и епитети попут бот итд.само за информацију никаф нидам био нит цу икад бити цлан нити једне странке али ми мој мозак и разум казу да све ово смрди и то добро .нема објасњења з аово понасање као сто рекох или знас а не објелодањујес или незнас и само прицас у празно и прва и друга опција на овакав нацин те стављају у незгодну позицију.ратуј у куци да собом или у земљи у коју си побјегао а ратове које зеле други да потпале преко тебе годпофине драгицевицу води сам са собом.имас стразбур покази њима и престани висе палити масу

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.04.2019 06:36

Ниси члан ниједне странке нити ћеш бити, онда лагано мозак на пашу некте и ово незанима , само опуштено.

Name

Милос

09.04.2019 08:44

Браво! Исто питање сам поставио сам себи милион пута. Подржавао са Правду за Давида али сада на све то гледам са стране. Покажи доказе ако имаш или заћути.

Name

проп.чов.Ваљевска Каменица

08.04.2019 06:17

Раде, потпуно се слажем са Вама...правда за Давида✊

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рс

08.04.2019 06:59

Око за око.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

08.04.2019 11:47

Гдје су паре???

Name

петар

08.04.2019 07:05

а шта ако је стик празан . што је највјероватније . Давор очито купује вријеме да снимак постоји неби он био једини који га има ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јеца

08.04.2019 08:13

А засто би Давор куповао вријеме, кад си тако паметан објасни нама мање интелигентним.

Name

ре Јеца

08.04.2019 12:43

Вама неинтелигентнима је бескорисно објашњавати јер сте неинтелигентни.

Name

Ре Ре Јеца

09.04.2019 06:18

хахахахахахах прејакоооо...управо то,како објаснити кад немас мозга

Name

ре

09.04.2019 07:37

Даворе правиш грешку за грешком, узалуд показујеш тај стик, треба да покажеш шта је на стику, наравно да народ све више и више сумња у тебе и твоје ријечи, прешло је све могуће границе стрпљења

Name

синип

09.04.2019 22:28

Шта ће бити на празном стику?

Name

мф

08.04.2019 07:32

Да они знају сигурно Истину то је сто посто тацно али ме интересује ста лези иза тога и наравно ме интересује ко је убио Давида

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ранко

08.04.2019 07:39

Ако знас истину засто не казес

ОДГОВОРИТЕ
Name

ФЕБО

08.04.2019 12:19

Нема он снимак он има УСБ од 16Гб.

Name

синип

09.04.2019 22:29

Стикови од 16 гига су много, много мањи.

Name

Б.Ј.С

08.04.2019 07:54

Кад си ти говорио да цес открит убице и давао им ултиматуме,а на крају си заврсио у Аустрији. Немој да ме неко погресно схвати али и теби висе пола људи не вјерује,ево како видимо и странку цес да оснујес,ако и као политицар будес несто обецавао знат цемо унапријед да нецес испунити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.04.2019 20:36

Мислис ко лоповска сељацина миле.

Name

Дзоо

08.04.2019 08:24

Друзе ипак мислим да гресис сто показујес ту кутију од снимка ако је имас требас да цутис док не поцне судјење.Овакво се питам јелии ти намерно пробицирас да се не оканца никад судјење ако ти је интерес лепсе је да цутис до судјења. Овакво никад неце доци до судјења ако стварно имас неко снимак ако ме разумеете

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

08.04.2019 10:04

Какво судјење па тузиластво није ниста урадило нити би покренуло поступак да није било притиска јавности ,па опез коце,кога је полиција привела по одлуци тузиластва никога,зато немој прицати

Name

Мирко

08.04.2019 08:41

Какве везе има то да ли це он пустити снимак или не са судом? Да би снимак имао доказну вриједност мора бити прибављен у складу са законом, а никакве везе нема оце ли га он показати јавности или неце. Да он има снимак не би издрзао 5 минута да га не показе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Снимак

08.04.2019 12:07

Имаш ти мудо Марјаново. Да имаш било шта већ би показао. Доста бре више и тебе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре ја

08.04.2019 12:36

Има несто сто се зове цување доказа и сто утице на релевантност доказа. За те ствари постоји струка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СМ

08.04.2019 12:59

Као И увијек, кад је критицна ситуација за убице И налогодавце , ботови на овом портал ступају на сцену. Подрска Давору И Сузани . Они знају због цега И из ког разлога предузимају одредјене кораке. Питање за све: ста бисте урадили да вам се дијете не врати из града , да га тразите 6 дана , да га , након тих 6 дана оцаја, видите изпребијаног И убијеног на обдукционом столу И да годину дана мафија из институција неце да прстом мрдне??? О паклу кроз који су Сузана И Давор просли за ових годину дана да не говорим. Ста бисте ви радили И урадили за васе дијете или не бисте урадили ниста ??? Ма, нема везе, убили су вам дијете И ниста висе .

ОДГОВОРИТЕ
Name

За СМ

08.04.2019 16:28

Нормалном цовјеку је сасвим јасно кроз ста су јадни родитељи просли,али овим другим,поготово мајкама сто се могло цути и видјете,да цовјек не повјерује да немају нимало сауцесца,да не зале дијете од 21 годину -цовјек наидје на цести на згазену мацку,па му зао.Мајке без срца,као воле своју дјецу,а друга могу бити убијена,вазно је да су њихова добро,али зивот направи да це се многе сјетити ста су прицале и колико су соли ставиле на рану.А знам их велики број,лицно.

Name

нико никановиц

08.04.2019 17:26

Па дај једном тај снимак ко бога те молимо, пусти га на ббц-у или здф-у или тајмсу или у кроне зеитунг, ... Није битно гдје само пусти да и ми знамо. Дај снимак, нека га прегледају прије него сто га пусте, сигурно је 100% аутентицан, у то нема сумње. Дајте једном да се некога оптузи и пред суд стави, није битно који суд, мозе и европски суд за људска права, само да се ријеси. Дај молим те, и тебе и бн тв, дајте тај снимак у јавност, цега се бојис, отисао си ти, отисла је Сузана, однијели сте и Давида, не мозе вам нико ниста. Лаксе це и теби бити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛЕК СТЕНА

09.04.2019 08:58

Не вјерујем да снимак постоји, пустио би га за годину дана. Мозда се јос увијек монтира. Све је ово јако јако залосно

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

09.04.2019 09:13

Не лупај висе Даворе како ти висе не досади та излизана прица,пријатељу драги немас ти ни један доказ да имас показао бих га досад милион пута.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хесус

09.04.2019 20:38

Само повјерење у аустријску полицију, срби су тако труле пицке да нису ни за курца....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јефимија

09.04.2019 22:34

Могу разумјети оне који кажу, па дај већ једном тај снимак, пусти га. Јер, ако снимак под предпоставком да је вјеродостојан показује, тј. раскринкава актуалну власту око убиства Давида, онда је ствар завршена и режим пада. Што то "оружје" онда не искористити на правду Бога ? Са друге стране отац убијеног младића, склон сам вјеровати, да много зна и више него што је до сада изговорио, па тактизира, из неких разлога, нама вјеројатно за сада недокучивих. Пуно је времена прошло, а власт арогантна и даље, тврдог става боље рећи. Све чини да угуши истину и правду, јер у противном одсијекоше грану на којој сједе. Мислим да је вријеме ако постоје докази у виду снимака који вјеродостојно откривају убице, мучитеље младића , да се коначно објави.

ОДГОВОРИТЕ