Комшић децидан: Прво АНП, а онда може и мандатар!

Комшић је навео да неће гласати за кандидата за предсједавајућег Савјета министара уколико нема одлуке о упућивању Годишњег националног програма за Акциони план за чланство НАТО-у, односно да ће гласати за именовање одмах након усвајања АНП-а.

Босна и Херцеговина 08.08.2019 | 13:59
Комшић децидан: Прво АНП, а онда може и мандатар!
Предсједавајући Предсједништва БиХ Жељко Комшић потврдио је да ће сједница Предсједништва, на којој би требало да буде именован кандидат за предсједавајућег Савјета министара, бити заказана чим буду испоштоване све процедуралне претпоставке. 

Комшић је навео да неће гласати за кандидата за предсједавајућег Савјета министара уколико нема одлуке о упућивању Годишњег националног програма за Акциони план за чланство НАТО-у, односно да ће гласати за именовање одмах након усвајања АНП-а. 

Предсједник СДА Бакир Изетбеговић данас је изјавио да у цијелом процесу договора нема побједника нити губитника, те да је пронађена средина.

Лидери странака побједница избора 2018. године СНСД-а, Милорад Додик, ХДЗ-а БиХ Драган Човић и СДА Бакир Изетбеговић постигли су у понедјељак, 5. августа, договор о принципима за формирање власти, према којима би Савјет министара требало да буде формиран у року од 30 дана.

(Срна)

Коментари / 72

Оставите коментар
Name

Директ

08.08.2019 12:01

Дивно, сада це се годинама бавити само НАТО-ом. Економија це бити у другом плану.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Етно

08.08.2019 12:54

Економија многих земаља је угледала свјетло дана кад су усле у НАТО.

Name

Горан

08.08.2019 14:10

НЕ, у Нато

Name

Рајко Скакиц

08.08.2019 14:52

Овим својим цином Комсиц у ствари тјера и Додика и Изетбеговица да јасно и гласно казу ко је споразумом добио, а ко је изгубио јер сва три цлана предједниства морају бити за новог мандатара [нема прегласавања]

Name

Боки

08.08.2019 14:56

То је само празна прица,колонија у најгорем смислу смо сада,а тек ста це бити ако се недај бозе деси да удјемо у нато

Name

ЕКОНОМИСТА

08.08.2019 15:26

Комшић је бар искрен,не лаже и не муља.На срећу грађана БиХ без њега не могу формират Савјет министара.А ова тројка намазаних додик бакир човић су изгубили сваки кредибилитет због гомиле лажи које свакодневно пласирају

Name

Василије

09.08.2019 15:56

Најбоље рјешење је да велики ајатолах Денис Звиздић обавља функцију шефа извршне и законодавне власти. То одговара и принципима ЕУ која нема принципа, што горе то боље. Тој лакрдији највише помаже г. Шаровић и други министри из реда српскога народа.

Name

зоки

09.08.2019 18:29

Уласком у нато , дефинитивно заврсавају сви ратови у БиХ, иако сумњам да нато зели БиХ, вец то је само нека сарадња мислим нато зели.. Сад не разумијем политицаре у РС искрено... Ста је греска да престану ратови?

Name

Деутсцхланд

08.08.2019 12:07

Најкориснији политичар у БиХ,није преварант ко лазов,који сваки сат мијења мисљење,Додик,веци лопов у 21 вијеку није родјен, кељмендију дао пасос,злоцинцу, Косово никад није посјетио,а воли' тај народ,али Бог све види!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боки

08.08.2019 14:57

На цему си ти,он је гори од икога у овој земљи

Name

РЕ ЕТНО

08.08.2019 16:07

КО САД ПРИЦА О ЕКОНОМИЈИ? НИЈЕ СТВАР У ТОМЕ, СТВАР ЈЕ КОЛИКО ДОДИК ОБМАЊУЈЕ СВОЈ НАРОД. ЕВО ЗАСТО МУ ЈЕ ЗАПАД ДОЗВОЛИО ДА ДАЈЕ БОМБАСТИЦНЕ ИЗЈАВЕ, КРАДЕ ИЗБОРЕ .. ПОТПИСАО ЈЕ ,НЕ ПЛАСТИЕ СЕ, ПА ЦЕМО ВИДЈЕТИ ТУ ЕКОНОМИЈУ.

Name

ре

09.08.2019 18:57

Од њега се оградују и у СА.Ко иста зна.Не на овоме питању.

Name

Горан

08.08.2019 12:09

Сад објасните како ово ако је Додик све издао

ОДГОВОРИТЕ
Name

Стево

08.08.2019 13:25

па једноставно Комсиц не вјерује Додику. Неби му било први пут да несто обеца па слазе.

Name

Ре Горан

08.08.2019 15:08

Све је госп. Иваниц објаснио у јуцерасњем интервјуу. Ко процита, схватице.

Name

Лана

08.08.2019 12:13

Види овог! Јос су тебе требали питати. Видис да су те откацили све тројица.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.08.2019 13:09

Па да познајеш право знала би да су га требали питати. Он је један од чланова предсједништва који својим гласом бира мандатара. Мандатар мора бити изабран консензусом, нема прегласавања... Човјек јасан, ако има АНП има мандатар, а не ко ови што нешта договоре, а онда сва тројица другачије тумаче ово што су договорили...

Name

Човјек

08.08.2019 13:33

Он је једини политичар у Босни и Херцеговини коме је стало до народа и државе . Његов став је окретање ја будућности и бољитку за све народе у Босни. Живио Жељко комсиц

Name

Ре СВИМА

08.08.2019 15:13

Ово је г-дину Комшићу 3. мандат у предсједништву БиХ, ако неко зна набројети шта је наведени господин то тако значајно урадио за народе и државу. Минимално 5 ставки обзиром да му је ово 3.мандат.

Name

За Ре

08.08.2019 15:25

Нема болан Нато, нити ће га бити, нису православни Срби исто као и Срби мухамеданци.

Name

МД

08.08.2019 16:03

Нема ни једне ствари да је урадио а камо ли пет.

Name

Аха

08.08.2019 16:20

Не треба конзензус све тројице за мандатара.Довољна су двојица.

Name

@АХА

08.08.2019 22:08

Без предсједништва СМ не може проћи.Комшић је тренутно предсједавајући и он сазива сједнице.Може да одуговлачи док год је предсједавајући.Зато је Додик и као дао ултиматум од мјесец дана.И шта послије? Гдје лова? Нема лове ни за једне ни за друге.Видјећемо ко ће дуже издржати.Зна Миле да је притиснут уза зид и ове његове пријетње су пуцањ у празно.На крају ће пристати на све, вјеруј ми...

Name

Логика...

08.08.2019 12:16

Зец ушуми а ражањ се спрема....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јаггер

08.08.2019 12:20

Хоће ли приоритет икад да буде стандард живота?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Снупи

08.08.2019 13:32

Њима је добто боли их она ствар за народ.

Name

Са стране

08.08.2019 12:20

Овај ће због своје кризе идентитета изазвати рат. Љигав човек, издао свој народ па све дубље заглибљује.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоја

08.08.2019 13:29

Није он издао Босанце. То је његов народ. Ти мозда мислис на вјеру?

Name

Тупак

08.08.2019 13:35

Ти си бас тупаво створење . То човјек није издао свој народ него је Босанац католичке вјероисповјести. А држава у којој живи није Хрватска него Босна и Херцеговина

Name

Ре Са Стране

08.08.2019 13:36

проблем са Комсицем је сто је он доследан. Није као наш Баја, ујутро једно у подне друго а увеце треце. Јуце Бакир није ваљао, данас ваља. Јуце због Дзаферовица напустали сједнице, данас са њим хода по Турској. Али народ бас и није бистар, не сјеца се ни ста је јуце било а камоли прије пар мјесеци.

Name

бурке

08.08.2019 13:39

Прије свега,ово је људина а ко призива рат - у кући му био.

Name

Са стране

08.08.2019 14:24

То што ви имате кризу идентитета,што не знате ни ко сте ни шта сте па би да то наметнете и остслим, то је ваш пронлем. Ја нисам никакав "Босанац", а ви ту своју инстант нацију подмећите мало глупљим. Иначе, оспоравање сроске и хрватске нације, које стално практикујете, је кривично дело. Срби и Хрвати овде живе вековима и неће то мењати ради ваше кризе идентитета. Ви смислите ко сте и шта сте, решите то међу собом. Ми знамо и ко смо и шта смо.

Name

Ре јоја

08.08.2019 19:53

Који ти је то народ Босанци , то нигдје не постоји . Ако гледас по географској припадности онда и некако, али као народ не. У БиХ зиве Срби , Хрвати и Босњаци ( Муслимани ) као народ.

Name

ре РЕ са стране

09.08.2019 19:00

Дрзи Титину слику,а за НАТО је.Каква досљедност у ПМ.

Name

007

08.08.2019 12:33

Опет Додик крив.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.08.2019 14:54

Јок четерес' енглеза криви

Name

киза

08.08.2019 15:03

Мамлазе јесте Баја крив о то више пута. Таман колико је пута издао Србе. Значи више десетина пута

Name

Клиx

08.08.2019 12:33

Да, он је баш учествовао у договору! Кад га прегласају покренуће витални национални интерес ког народа? Хрватског? Хе,хе,хе...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.08.2019 13:11

Нема прегласавања у случају Мандатара... Ако је 2:1 онда није именован... Мора бити да су 3 ЗА...

Name

@клиx

08.08.2019 13:29

По овом питању не може бити прегласан него мора бити сагласност сва три члана, а то значи да су џаба потписивали...Знам да се теби не свиђа али за мене је ово једини прави и истински патриота и прави Босанац....Живио ти мени Комшићу а непријатељи БиХ нек цркну од муке...

Name

Ре

08.08.2019 13:30

Ви поједини Срби немате ни стида,ни образа,Додикпотегао витални национални интерес за Хрвате а сад приговарате Комсицу.

Name

Слазем се

08.08.2019 13:36

Тако и треба

Name

Савјерник

08.08.2019 13:56

Витални Федерације БиХ.

Name

Ре СВИМА

08.08.2019 15:21

Једно питање, да је мандатар г-дин Шаровић, ако је као што тврдите консензус, г-дин Додик би био против, онда бисмо опет имали 2-1. Мандатар је онај ко има 22 гласа у ПС БиХ. Предсједништво на препоруку ПС БиХ односно парламентарне већине предлаже предсједавајућег СМ, нити морају сви чланови предсједништва ЗА нити су сви у ПС БиХ ЗА, ОПЕТ ПОНАВЉАМ, МАНДАТЕР ЈЕ ОНАЈ КО ИМА 22 ГЛАСА У ПС БиХ.

Name

Ре ре

08.08.2019 20:03

Ма ја , он изабран гласовима босњака да заступа Хрватске интересе. Па да има имало цасти и морала не би ни био на тој позицији нити један сат ,а не само понављати ја сам изабран , ја сам изабран. Никад горе и јадније троцлано предсједниство није било . Дзаферовиц непроцесуирани и неосудјени ратни злоцинац , а Додик полутан, куповином , страхом , условљавањем и пријетњама досао на мјесто гдје би требао да заступа " српске" интересе. Мили бозе , ја циркуса од " дрзаве " .

Name

Радојица

08.08.2019 12:34

Комсиц зна да све конце дрзи у својим рукама јер ако буде прегласан у заједницком пресједниству мозе да потегне угрозавање националног интереса Хрвата па мозе евентуално да заказе и референдум.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ипе

08.08.2019 12:46

Оног момента кад удјемо у НАТО и кад политицари висе не буду имали основа за свадје типа,унитаризације,оцјепљења и сл.морат це се посветити економији и младим да нам не одлазе,ако зеле побиједити на изборима

ОДГОВОРИТЕ
Name

Са стране

08.08.2019 13:47

Иначе, уласком у НАТО земље процветају! Нпр., Албанија и Црна Гора. Чекај, тамо цветају криминал, корупција, нарко бизнис, народ је незадовољан...

Name

ипе

08.08.2019 14:32

П немој мислити да им је лосије

Name

КОНАС

08.08.2019 13:48

Ма ХАЈТЕ МОЛИМ ВАССС

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да

08.08.2019 14:24

Бакир мисли,Комсиц говори!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.08.2019 15:25

Човић мисли, баја изговара.

Name

Блабла

08.08.2019 14:30

Ништа се ти нећеш ни питати, нити си коме занимљив осим свом газди Бакиру...ти већ знаш да ћеш пристати на све што су Додик и Бакир договорили, јер твоје мишљење и није битно, а газде у Бриселу су јасно и гласно казале ко су представници трију народа. Ти ћеш им само послужити да додатно развале опозицију до локалних избора, унесу у њу додатни раскол, немир итд...а она је иовако немоћна тачно онолико колико треба њима!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

08.08.2019 15:21

е вала си бас бла бла ,Комсиц је најдоследнији политицар у БИХ и упореди га само са овом тројицом по имовинском картону и све це ти бити јасно .......

Name

Хахаха

08.08.2019 14:44

Ово је и једина шанса за Додика да не остане издајник. Комшићу спашавај га сад и ти. Ма фотеља је чудо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Х2019

08.08.2019 14:45

Комшић је фрајер плус на заклатви истакао да је за НАТО . Наш Мујо ту не.може парирати. Покусао га је са wигијем заобићи , није успио . Чорак . ЗНА ОН ДА БЕЗ КОМШИЋА НЕ:МОЖЕ НИСТА, само људе бзв. замајава. Ни она два кримоса му помоћи неће. Комшић је незгодан ;) по менталитету.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вгд

08.08.2019 15:05

Тебе це царе прегласати! Хахахахахах....! Не мозес се позвати на национални интерес!Јер ти немас националности! Ти си ниста!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Арсо

08.08.2019 15:09

Мени је све ово предосадно, не знам ко мозе ово јос цитати. Иста прица вец барем 25 година,.. Отворим портале, реко мозда има нека нормална тема од којих нам се зивот састоји ал ево ... неуморно и бескрајно ове предосадне расправе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

08.08.2019 15:14

Тако је Жељко. Они ће тебе прегласати а ти онда њима удари контру па прогласи витални национални интерес Хрватског народа а сигурни је да ће те клуб Хрвата подржати (Кад би се за..бавали).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја

08.08.2019 15:18

То мајсторе!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоја

08.08.2019 15:21

јесам ли вам рекао да од договора нема ниста ....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоја

08.08.2019 15:22

јесам ли вам рекао да од договора нема ниста ....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цицерон

08.08.2019 15:32

Комсиц је сарајевдки улицар. Кога он представља у предсједниству. Ни један хрват није гласао за њега. Ако је храбар нек оде у Сироки или неки други хрватски град па нек онда уцјењује некога у име сарајевских улицара. КОЈА СМО МИ ДРЗАВА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мамлазе пицерон

08.08.2019 17:49

хрватски градови су у Хрватској. Сироки је предградје Мостара и у Босни и Херцеговини.

Name

007 Бонд

08.08.2019 16:32

Рок је још 30 дана. После тога неће ништа бити. У НАТО нећете, јер ту је Република Српска и Срби који ће то да блокирају. ...Све вас пале, а ви се пецате. За 30 дана од данас ће највиће да плачу Бошњаци и Хрвати, јер они данас највише верују да ће цела БиХ да уђе у НАТО и да се никад неће распасти по међу-ентитетским границама. ... Република Српска ће можда ући у НАТО, али, само као део Србије, - као аутономна покрајина Србије, и то само ако прво ови у Србији кажу да желе да идуу НАТО. ... Република Српска се онда неће звати Република Српска, јер биће онда само Српска. Тда ће Србија да има 100 000 + км2.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Д

08.08.2019 18:38

Коме је јасно шта је средина ако једни хоће у нато други неће ,шта је ту средина дали ико зна ,сигуран сам да ни Изетбеговић ни Додик незнају ,из чега преизлази да и сами знају да се ништа нису договорили ,једибо имам утисак да је Додик са својом великом жељом за власт насјео на Изетбеговићеву мудролију ,уствари немогу рећи насјео већ жудњом за власти попустијо на процесу јако битном за РС,жеља за влат не бира срества ,Мало је ту крив и Шаровић који је устрашио Додика да ће он преузети власт која припада њему

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бабел

08.08.2019 19:14

Зељко Комсиц , једини постени политицар у БиХ .Да није овако накарадно уредјена и да имамо њега за преЦедника , гдје би нам био крај. Овако и даље слусамо :Сејдиц Финци , ко је веци патриЈота , ко је поцео рат , они нас мрзе , национализам , и све оно са циме су поцеле 90 - е .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бабел

08.08.2019 19:24

Сунце ти калајисано , па јел неко заврсио бар основну сколу од ових сто пису коментаре ??? Вец имам слику , пар несретника испред продавнице са пивом у руци , како прицају о Путину и Трампу , а фали му јос 20 фенинга за јос по једно...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ОПС

09.08.2019 00:13

А како то замишља да изведе? Ако је Бакир одустао због притиска ЕУ, биће прегласан у председништву, после чега може да потегне витални национални интерес, за који треба да гласају Хрвати, који га не подносе. Може само да не сазива састанке председништва наредних пар месеци и навуче гнев међународне заједнице.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ноћна птица

09.08.2019 19:50

Мој комсицу ти си добио изборе на бошњачким гласовима, додик, цовиц и изетбеговиц покрали гласове, тако да ниједан од вас није легитимни представник народа у БиХ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миромо

09.08.2019 22:19

Комшић је изабран од народа а ови другипокрали од лопова и сиротиње што су им дали 50 или 100 марака још им пријетили. Вјерујем у Комшића Мектића Станивуковића и конаковича

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аферим

10.08.2019 06:28

Све је више људи у РС-а који Жељка Комшића гледају са симпатијама и прихватају са одобравањем. Алал вјера, свака част и ејвала.

ОДГОВОРИТЕ