Подјела БиХ на више територијалних јединица?

Драган Човић, лидер ХДЗ –а не одустаје од тврдњи да Босна и Херцеговина захтијева нову територијалну подјелу на 4 или 5 јединица. Не одустаје ни Милорад Додик од референдума и то је јасно ставио до знања амбасадорима и изасланицима Европске уније и САД. Политичка "Пандорина кутија" Босне и Херцеговине се полако отвара, нарочито у јеку предизборне кампање.

Босна и Херцеговина 08.09.2016 | 17:57
Подјела БиХ на више територијалних јединица?
У јеку предизборне кампање, лидери странака у БиХ потежу национално питање. Не мањка тога ни код Драгана Човића који поручује да је попис становништва у БиХ показао да је 85 одсто територије у држави, како каже, етнички чиста. А да се на равноправности три народа мора радити, управо ради јачања БиХ, поручује предсједник ХДЗ-а у изјави за ТВ1.



"Неке од њих смо већ расправљали о томе, причамо. Пресложене су то теме. Чим се отвори то питање одмах ће вам се јавити неки душебрићници који ће говорити да нешто дијелите. Па и сада је Босна и Херцеговина подијељена. Имате два ентитета, унутар једног ентитета десет жупанија, па шта је сада проблем да умјесто сада 10 влада имати 3, 4 или 5 влада. Сасвим је свеједно", рекао је Човић.

Ова изјава наишла је, очекивано, на осуду политичара из Републике Српске. Предсједник НДП-а Драган Чавић подсјећа да је то прудски споразум кога је аминовао и предсједник РС, Милорад Додик, па стога ни не чуди Човићево потезање овог питања.


"Не смију Срби да дају повод за прекомпозицију дејтонских рјешења. Имам осјећај да управо због тога што у овом тренутку Човић види да постоји једна врло жестока реакција странаца на политичке потезе СНСД-а и Милорада Додика, да користе прилику да отворе питање напуштања Дејтона. Није ово безвезе, није ово случајно", сматра Чавић.


"Прије свега очекујемо до СНСД-а да јасно кажу да они више не стоје иза Прудског споразума, јер то што Човић тражи је Прудски споразум. Никакво распакивање Дејтонског мировног споразума не долази у обзир. Проблеми Хрвата произлазе из Вашингтонског мировног споразума односно Устава Федерације БиХ и тај устав је адреса гдје Човић треба да тражи права хрватског наорда у БиХ", тврди потпредсједник СДС-а Александра Пандуревић.



"Сматрамо да двоентитеско уређење БиХ је најбоља основа и било би тешко доћи до било каквог другачијег договора. Али ПДП подржава разговоре који су најављени да се рјешавају кључни проблеми у земљи", каже потпредсједник ПДП-а Игор Црнадак.

Милорад Додик се о овој теми данас није изјашњавао, иако је имао пресконференцију за новинаре. А познато је да је политички савезник Драгана Човића.



БН телевизија

Коментари / 141

Оставите коментар
Name

МИХАИЛО Микиц

08.09.2016 16:12

Босна и Херцеговина је СРБска земља а не хрватска дедовина. Зато Босна мозе само да буде једна од земаља Свете Савине СРБије!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре.

08.09.2016 16:30

Опет ти баљезгас.Ти си босански србин а Србија крња, РСК укинута у олуји и о којим ти землхама причаш а да вјероватно о Сумадији Подунављу Посавини итд.

Name

ре Михаило

08.09.2016 16:42

Р.Српска је била Турска и опет це бити. Само онако да ти узвратим јарански. Како се осјецас?

Name

Комарац

08.09.2016 17:52

Михаило несрећо,,што лупаш као прозор на промаји..

Name

ре

08.09.2016 17:53

Дај Михајло молим те немој више Помислиће људи да смо сви такви Не квари просјек

Name

За микица

08.09.2016 17:55

Босна је увијек била Босњацка ,мој Босњаце православне вјере.

Name

Босњо

08.09.2016 18:11

Цекај магарце док нарасте трава,кад на врби роди гроздје.

Name

Др. Каџија

08.09.2016 19:05

Правац у "Лазу" на преглед.

Name

Ре мицкy

08.09.2016 20:16

Дозу не пустај , цудан си!!

Name

НН

08.09.2016 20:42

Моје је кућа и 2 дун земље и где год одем у Бањалуку Сарајево Мостар мени буде лијепо а чија је земља сваког од нас чека два квадрата и метар под земљу

Name

МИХАИЛО Микиц

08.09.2016 20:47

"Турци, Турци" ста цу свама? Од хрватског цвијеца које само смрди постали сте сада коров који боде! НИЈЕ ДОБРО БИТИ ГЛУП И НЕЗ НАТИ СРБСКУ ПРОСЛОСТ СВОЈУ!

Name

Босњаци ста то знаци?

08.09.2016 20:56

Такозвани Босњаци. Ви не постојите. Ријец Босњак је новопецена измисљотина. Послије рата сте се гурали да се зовете босанци,а онда је некој будали пало на памет босњак. Ахахаха ви немате ни нацију ни историју,ви себи све измисљате. И тито је то знао па сте се изјасњавали у југи кал Срби или Хрвати или Остали или Југословени. Е мој напацени измисљени народе са блиског истока.

Name

Абц

09.09.2016 05:37

Михаило цуо сам да у Високом има нека Дземила која гледа у касике и казу да сваки проблем,јад и бол узме на себе.Теби би препоруцио да идес и да је потразис.Мозда ти зена и помогне.

Name

Последњи кинески цар

09.09.2016 09:12

Ре: АБЦ , Пронадји Џемилу и реци јој да умјесто кашике припреми кутлачу уколико ће овај Микић долазити код ње?!

Name

Шта рећи

16.02.2021 17:32

Ја мислим да ће Босна бити дтжава дужник наредних хиљаду година. Да се те риторије подјеле и људи преселе тако гдје спадају није толико велики проблем. Проблем су паре и вјештачко држање марке.

Name

борац

08.09.2016 16:15

С Бајом је то све договорено заузврат добице гласове хрвата на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

08.09.2016 16:40

Ај не лупај глупости

Name

Браво за Микица

08.09.2016 22:35

Браво Микицу погодио си у мету нашли се потурице увредјене. Оке разумем ове старе али откуд оволико нових?

Name

Ђорђе

08.09.2016 16:16

Е мој Дудуче, ти референдум, а ови јастребови само гледају гдје те Запад удара да би себи програбили дио земље. Спаде референдум на шпрданцију!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

постен

08.09.2016 16:21

Ма ста је ово. Одма га водите у лудницу. Бихац припао Р.Србској?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ста знаце оне три плаве стрелице које показују према Србији и Црној Гори

08.09.2016 16:47

Није ствар само у Бихацу него уопсте нема истоцне РС који су пропали Тузли, Сарајеву и Мостару

Name

Милутин

08.09.2016 17:09

И боље да нема и овако је заборављена од бога и народа...

Name

ре

08.09.2016 17:47

Прекрајрајте како зелите ал Цазинску крајину не дирајте!

Name

Димњачар

08.09.2016 18:00

Е мој Милутине, не види то банда... 100% би Источна Босна била развијенија да је уз Тузлу, овако само цркава на силу. Буџет Бањалучких и Лакташких гузоња као у Њујорку. Великосрбови из дијаспоре су најгласнији у "одбрани", а када је грмило под гузицом, они пасош у џеп и разгули. Источна Босна може бити центар свијета за узгој здраве хране, сточарства... А о Источној Херцеговини је глупо и полемисати. Умјесто да подмирују Европу са воћем и поврћем цијеле године, они гледају у једну електрану Гацко ко у Бога... Ништа док крезуба гласачка машина не изумре, или док минимум за гласање буде срдња стручна спрема (уз казну од 500-1000 марака за неизлазак на изборе). До тада сисање мотке

Name

Ја дош,о нако

08.09.2016 16:22

Ово је до сад најбоље уредјење БиХ.Ентитете укинути и мирна Босна.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Босанац

08.09.2016 16:49

Јеси ли нормалан! Да укину ентитете па да додје Баја по наш Телеком, Еронет, Алуминиј, Босналијек, Електропривреду... Остали би с гаћама на штапу!!!

Name

ре

08.09.2016 17:01

Тако је. Отцијепити РС па нека сами врате дугове које су направили. Мисли Миле да це му Босњаци и Хрвати врацати кредите? ЈОК! САМО РЕФЕРЕНДУМ ДО ОТЦЈЕПЉЕЊА НЕЗДРАВОГ ТКИВА БИХ!!!

Name

ре

08.09.2016 18:02

Не не,то нездраво ткиво ћемо избацити из БиХ и сви цемо помоци да се болесник опорави.

Name

саса

08.09.2016 19:07

Казна за неизлазак на изборе је глупост ја не излазим а ако ме натјерају само це имати невазеци глас

Name

Посматрац

08.09.2016 19:51

Браво Босанац! Нисам бољи коментар цитао. Бас би било тако. Нек Миле враца дуг РС, он и његова банда су све распродали, покрали и унистили РС. Миле би распродао и Федерацију да мозе. Сад нек Федерација трази Референдум за оцјепљење од РС, да не мора врацати Додикове кредите.

Name

Снсд

08.09.2016 16:23

Баравооо миле..браво.миле јос мало па...

ОДГОВОРИТЕ
Name

зумба

08.09.2016 16:24

Неко,ко не представља ни сав хрватски народ него једну странку зели да намеце своју вољу 85% осталих.

ОДГОВОРИТЕ
Name

конацно ок.

08.09.2016 16:24

100% це бити овако.Подрзавам

ОДГОВОРИТЕ
Name

хм

08.09.2016 16:31

Срби нису за унитарану БиХ, желе да о свему одлучују три народа...Срби, Хрвати и Бошњаци..да нико никог не прегласава! Насупрот тога, желе унитарну Републику Српску ... у којој се Бошњаци и Хрвати неће ништа питати, јер су мањина... Не иде то тако браћо Срби.. ако на нивоу БиХ не вриједи правило "један човјек један глас, то се неће допустити ни у РС? Е због тога ће доћи до пропасти дејтонског устава и новог преустроја државе...живи били па видјели

ОДГОВОРИТЕ
Name

рамиз

08.09.2016 16:56

Доћи ће до подјеле државе, ја се тога бојим... Бога ми ако запуца ја идем вани

Name

ре хм

08.09.2016 17:08

Мени је била добра Југославија, а многима, да их не именујем, није. Сада имамо ситуацију "тражили сте гледајте".

Name

ре хм

08.09.2016 17:09

РС је баш унитарни ентитет,тотално централизован,то би тебало мијењати,РС би требала имати 3 регије а Ф БиХ би требала смањити број кантона-регија.То би било прихватљиво за сада Остало је шупљирање

Name

За рамиза

08.09.2016 23:56

Рамизе неце запуцати, али ти ипак бјези одмах никад се незна. Само немој се врацати Дезертеру љигави. Тако сте и у рату бјезали вани смрадови

Name

Федератион

09.09.2016 07:35

Нисам ни за какво прекројавање граница,аутоматски се дуг РС-а преписује на ниво БиХ, сад замислите укупно дуговање федерације,БХ и РС ??

Name

ЉИЉАН

08.09.2016 16:35

БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА ДРЗАВА ТРИ НАРОДА,и осталих,бице онаква каква је увијек била ,без граница .,а ти ЦОВИЦУ,представник саке јада Хрвата добио си превисе пази да не останес и без тога сто имас,...ЛАТИН СИ ТИ ,а ваљда смо досли памети ста нас мозе десити ако вам вјерујемо,дебело сте наплатили рат против БОСЊАКА,...МОЗДА ЈЕ ВРИЈЕМЕ ДА ВАМ ВРАТИМО...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајево

08.09.2016 18:29

Видис да масовно напустају БиХ, не контају да Цовиц само узима паре, ј.... се њему и за Кисељаком, и Орасјем и Мостаром... У јануару број католика опада на 395000, а Цовиц це се и даље "борити" за права Хрвата... Иду људи у Њемацку, паметни, ста це у овој вукојебини гдје идиоти коло воде...

Name

БиХ СА

08.09.2016 16:36

Цовиц дрибла два противничка играча и лопту пребацује до Додика који протрцава по десној страни и у шеснаестерцу тражи Бакира ..публика је на ногама ... али на жалост центарсут је био превисок и лопта одлази ван терена...Јос једна изгледна прилика одлази у неповрат.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Муња

28.01.2021 09:21

Свака част за коментар!!!!

Name

Едо,Слатина-Тузла

08.09.2016 16:39

Само тако Милораде !! Учинио си за нормалну државу Босну и Херцеговину својим " паметним " потезима више него што су сви " пробосански " политичари и БХ патриоте за 20 година!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре едо слатина

08.09.2016 17:03

Ту је то негдје,урадио је доста добрих ствари,ја бих му дао још два мандата

Name

Од тога нема ниста

08.09.2016 16:41

У ово само луд цовјек мозе вјеровати да це се остварити....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Босанац

08.09.2016 16:43

Нисмо ми јос зрели за нормалну дрзаву као ову на мапи. Ко казе да му је постојеце уредјење БиХ најбоље, да Бог да му у глави били ентитети и кантони.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ббб

08.09.2016 16:50

Па ово је већ скоро спроведено.СИПА и финансијске институције су већ овако подијељене.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драган

08.09.2016 16:51

Пандуревићка је рекла суштину. СНСД да се јасно огради, или нека путује у политичку пензију.

ОДГОВОРИТЕ
Name

киза

08.09.2016 16:51

Ако Цовиц говори у Бајино име онда ме ова карта не изненадјује. Наиме српска федерална јединица обухвата западни део БиХ и фиуицкии је одвојена од матице. Ста је са Подрињем и Биљељином. Неце ти то проци Милораде Додику.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бијељинац

08.09.2016 19:10

Погледај структуру становниства Града БН прије рата, па це ти све бити јасно.

Name

киза

08.09.2016 19:48

Погледај ти структуру становниства на територији бивсе Југе пре 2 светског па це свима бити све јасно

Name

СНСД џемат

08.09.2016 17:06

Сви они који ово подржавају морају да знају да ће Срби највише изгубити овом подјелом. (1) Срби у Подрињу ће највјероватније напустити те територије и отићи у Србију. (2) "Бањалучки пашалук" ће бити на сваки начин одсјечен и зависан од (у перспективи, чисто) хрватских и бошњачких дјелова. (3) Као такав ће бити лак плијен прије свега за Хрватску која ће хтјети да га стави под своју контролу и да поново овлада Посавином и прошири залеђину свог јадранског дјела. (4) Србија неће моћи (а могуће и хтјети) да било шта уради јер ће одлука бити донесена од изгласаних српских представника, што Додик (на жалост), јесте.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

08.09.2016 17:43

Тако је

Name

Дијаспора

08.09.2016 17:51

Засто це Срби отици? Престаните са политиком страха. Стотине хиљада људи свих националности из бивсе југе раде и зиве у иностранству само овдје код нас немозе. Зар невидис која племенска политика је на санази. Ако смо ми и насе генерације унистле будуцност своју, остави младе да зиве. Овај национализам се мора смирити или нас неце бити.

Name

за СНСД дземат

08.09.2016 21:12

За такве који размисљају као ти није ни дрзава ни цивилизација. Ти размисљас у племенским и ратницким терминима.

Name

ре.Дземат

08.09.2016 23:46

Бањалука је вец сад одсјецена, ако тако гледас. Истоцна енклава РС осим Бијељине је мртва, скоро празна

Name

СНСД џемат

09.09.2016 05:48

Ре Дијаспора: Можда ћеш се изненадити, али се потпуно слажем са тобом. Ми јесмо исто племе (Словени) подјељено религијом. И мене боли што нас (на Балкану) стотинама година окупатори дјеле, уситњавају, свађају и воде у ратове. Да би након тога могли да кажу да смо примитивни, ратоборни, глупи, затуцани итд. Истовремено, наше људе уграђују у своје државе и привреде и тако способности овог народа користе за своју добробит а нама који живимо овдје постављају окупационе намјеснике који су под њиховом контролом и који настављају њихову политику припремајући нас за ново крвопролиће. Погледај нпр. Човићеву изјаву који каже да је "85 одсто територије у држави, како каже, етнички чиста", погледај реторику хрватских врховника у Хрватској, погледај како Бошњаци и Срби живе у тзв. хрватским кантонима (у сва четири, Срби су избрисани као конститутивни народ). Није проблем у Хрватима (или у Бошњацима или Србима или Ромима или...), проблем је у окупационим намјесницима и политици њихових господара. Хајде прво да се ријешимо свих окупационих намјесника. Хајде прво да Срби и Бошњаци (јер су многобројни и као такви теже је њима манипулисати са стране) успоставе сарадњу и да њихове везе очврсну. Али не на штету Хрвата, него да им помогнемо да се отргну контроли Загреба којег они (јер их је, у односу на Бошнаке и Србе, мало) виде као свог јединог заштитника. Хајде да уведемо пропорционалност у цијелој БиХ. Не по неким пописима него по принципу подједнаке заступљености. Хајде да на том темељу помирења, владавине права и правде градимо нашу економију и просперитет. Па кад учврстимо темељ и зидове, онда да поправимо кров (територије). Ова идеја је лако остварива када би се питао народ. Стварним господарима овог простора, међутим, она не одговара.

Name

Горан Босна и Херцеговина

26.01.2021 22:28

Само БиХ остало све укинути.Тако нам само мозе бити боље.Остало су све пљацкаши који зубе на рачун државе.

Name

Микицу

08.09.2016 17:06

Још мало и у Србију идеш па тамо кречи волићеш и поштоваћеш Босну као некад Босна је била и остаће !

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

09.09.2016 20:42

Ма тај попује по Америци а овде само мрзњу просипа.Хрхорина матора.

Name

БЛ-СА-ТЗ-МО

08.09.2016 17:07

Све је ово Додик направио својим крканским понасањем тако да ентитети не могу ни бити због таквих.Ова карта је супер урађена,ни по баби ни по стрицевима.Нема ентитета и сви конацно могу реци, ово је наса Босна свих нас.

ОДГОВОРИТЕ
Name

борис

08.09.2016 19:14

Браво.... и ја тако мислим то би било најбоље за бих

Name

комедија

08.09.2016 21:03

Цуј ти мислис,па нисмо се грудвали цетри године па сад пуј пике не вази.Дејтоном су повуцене линије и границе и то ти је тако а сад да ли це остати РС у БиХ или це сама у будуцност,вријеме це показати. Ово друго је нормалније и изгледније.

Name

Тко каже да нема Босне

08.09.2016 17:09

Можете радити шта хоћете Босна остаје Босна а сад кад се ставе границе никад нитко их неће моћи прегазити !

ОДГОВОРИТЕ
Name

хм

08.09.2016 19:28

Не волим овдје писати. Земо треба те границе поставити, а онда задржати, што је јако тешко....

Name

бисцанин

08.09.2016 17:24

Е НЕЦЕ МОЦИ ОВЕ НОЦИ ИЛИ ДЕЈТОН ИЛИ СТАРИ УСТАВ Р БИХ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Самцанин

09.09.2016 02:23

Немој опет Харисе, молим те. Од твога нама цијелу Босну боли глава.

Name

перо картограф

08.09.2016 17:37

Данас дан свако има идеју, визију и ово и оно а ја се све висе губим у прици о идеји и визији...нема ме па нема ни на једној идејној и визионарској карти а да ли тако треба да буде не знам ни сам...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ајмемени

08.09.2016 17:40

Који црни прудски споразум? Па то је историја!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дациц-Пациц

08.09.2016 17:45

"Срби су конструктивни људи. БиХ је земља са три нације и два ентитета. Нећемо ни у ком случају дозволити повреду права Републике Српске. Но, ми не желимо да се понове догађаји с почетка деведесетих. Одговорност имају сви актери, не само Срби и Република Српска", рекао је Дачић за "Дојче веле

ОДГОВОРИТЕ
Name

О чему ви

08.09.2016 17:48

Овај луд

ОДГОВОРИТЕ
Name

ја

08.09.2016 17:57

Има РС и Ф БиХ. Федерација нек се дијели, нек се уједињава то је ок а све мимо је антиуставно

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нико

08.09.2016 19:28

Ре.отице вам пола.републике српске односно бос.посавина оде хрватима

Name

Залосно

08.09.2016 17:59

Па засто смо се онда борили, требали су нам у поцетку реци истину, лако је продавати несто за сто се ниси борио па све ти сведно. Срамотно вријеме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре залосно

08.09.2016 19:02

Па ти си се борио у грађанском рату,шта си очекивао,нешто добро можда

Name

залосно@

08.09.2016 19:21

@знаци признаајете засто сте се борили.Е па неце моци.

Name

за Залосно

08.09.2016 21:10

Ајде богати, као да знас за које границе си се борио 1992

Name

Јаааа

08.09.2016 18:00

Ако мозе Косово....засто не РС?????

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

08.09.2016 19:31

Е па не може ,свак за себе,нема поређења

Name

Леко

08.09.2016 18:11

Хрвати би како њима одговара,Срби и Босњаци требају направити један стратески споразум и ријести питање Б и Х,хрвати цекају само прилику иза ледја за напад нозем.

ОДГОВОРИТЕ
Name

зна ли ко..

08.09.2016 18:19

Ста знаце оне стрелице код Мостара, Сарајева и Тузле а које су усмјерене/показују на исток ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

ТО ПОКАЗУЈЕ

08.09.2016 19:02

СМЈЕР АГРЕСИЈЕ У ПРАВЦУ СРБИЈЕ!

Name

ре.

08.09.2016 19:30

Напад на Србију

Name

Неконтам

08.09.2016 19:49

Ма то је карта скинута са неке ТВ-а. која је преносила временску прогнозу, видис оне кругове као сунце и да це лагуна дувати ка истоку :Д

Name

мистер x

08.09.2016 19:20

То мозе спасити Босну а и цијели регион, супер идеја,

ОДГОВОРИТЕ
Name

СХС

08.09.2016 19:20

Ово на карти изгледа као Бановине у Краљевини Југославији.Мозда то и није тако лосе,јос само да изаберемо Краља,једног наравно,мање це да троси у односу на ове коцијасе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дејтон 2

08.09.2016 19:32

Добро вам је Бакир рекао, имали сте максималну аутономију, о свему сте се питали, требали сте дали мрвице и другим конститутивним народима... а не ви негирате језик конститутивног народа, не дозвољавате повратак расељеним, кршите људска права, плашите повратнке, а истовремено се позивате на Дејтон, wтф

ОДГОВОРИТЕ
Name

ма немој....

09.09.2016 07:48

Нико овде не негира језике... А засто би протурали неке језике изнад свога матерњег језика? Једино ко не дозвољава повратак је бас на "васој" страни. Ено има грбље једно(српско) и не знам колико пута су људи обнављали споменике, јер ицх неко стално руси... Тип: Кантон Тузла...

Name

Искрено

08.09.2016 19:37

Драги суградјани, ако цемо о томе ција је земља будимо реални и прагматицни, тј узмимо цињенице, РС има 49% територије БИХ, сто знаци да федерација има око 51%, а у ФБИХ су опстине које заузимају велику поврсинску територију као сто су Гламоц, Грахово, Дрвар и Петровац,.. а то су и даље Срби у вецина тј њихова је земља, па ви срацунајте колико ко има БИХ....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јос искреније...

08.09.2016 20:16

Па БиХ је некад била 100% Турска, али то не знаци да це опет бити или хоце, никад се не зна...

Name

истине ради

08.09.2016 20:20

Када тако говорис/резонујес, требас реци да су по попису из 1991 муслимани били вецина и у Фоци, и у Висеграду, и у Братунцу и у Зворнику тј дуз Дрине све до Бјељне која је једина била вецински Српска

Name

истине ради 2

09.09.2016 06:29

...Приједор,Бос.Брод,Бос.Шамац,Дервента,Добој,Брчко....

Name

цијелу БИХ ПРУРЕДИТИ

08.09.2016 19:47

Госп.Пандуревиц ниси у праву кад казес да Човиц треба тразити права Хрвата само у Федерацији, па Хрвати су по Уставу БИХ констутивни и у РС, па ваљда треба и тамо равноправно уредити права и правно и територијално.А тако исто и Срба у Федерацији треба права уредити и правно и територијално тако би тек народи били сигурни. Знаци Цовиц је у праву кад казе да се БИХ преуреди у мултиетницке и економске регије а никако у етницки цисте. Вјеројатно с тим би престао и националфасизам који траје преко 20 година.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Радован

08.09.2016 20:27

Неце да мозе родјаце!

Name

за Радована

08.09.2016 21:04

Превисе сте ви себи дали за право,видјет цес кад тад да ниси у праву.Ја лицно немам ниста против права Срба и свих других градјана гдје год зиве.Цуј казес ,неце моци.Да ниси мозда направио са Богом уговор о куповини земље и да само на тај дио земље имају право људи којима ти дозволис.Варас се мој драги,ти зивис у заблуди.

Name

Ре радован

09.09.2016 04:44

Зато си у агу

Name

Мики9

08.09.2016 20:41

Ако се не варам, Цовиц је 'задузен' за све Хрвате који зиве у цјелој БХ без обзира на ентитет - исто као сто је Иваниц 'задузен' за све Србе. Зато ми је јако цудна ова Пандуревицкина прица да Цовица не треба да се тице РС

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.09.2016 20:49

Она сигурно не вјерује да постоји непротјеран још неки Хрват у РС-у

Name

ЈАНЕ

08.09.2016 21:44

ТО НИЈЕ МИХАЈЛО НИ ПИСАО НЕГО МУЈО ЈЕ.О МУ ТИ ФЕС И М.

Name

ИВАНА

08.09.2016 23:11

ЗАМИСЛИ, МЕНЕ НИСУ ПРОТЈЕРАЛИ из ЦЕНТРА БАЊА ЛУКЕ - ПОЉУБИ МЕ У МОЈЕ СОКАЦКО ДУ.Е

Name

Јаа

09.09.2016 09:30

мени су јос купили карте за бусс у Бања Луци и казе хајде за сведску..ста цу јебига ја их послусао и нисам се покајао..сад имам прије свега дрзављанство, Посао, Куцу, ауто...додјем доле љети видим корјење се једе, казем им пријатно...мало на море и опет у Скандинавију..није ми лосе ;)

Name

Динг донг

08.09.2016 21:41

Не кужим зашто је на карти уписана некаква Бањалука кад су Лакташи давно преузели водјство на политичкој табели.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Галеб

08.09.2016 22:52

Додик И Братија су оплацкали РС, произвели криминал у свим пираñа зивота е сада И Дејтон да распакују то је посао заврсен

ОДГОВОРИТЕ
Name

Деx

09.09.2016 00:05

Ово је стари балијски план подрзан од стране запада, а гдје смо ми ту, ми Срби?!у Сарајеву ил иТузли, а туге насе да нас Бог сацува.Сто прије уз Русе док нас запали запад није потпуно унистио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

09.09.2016 20:35

Питај Момцила Крајисника гдје су Срби у Сарајеву.У Тузли их има и нит их ко дира нити кога дирају.Успут не каки зив био.

Name

Педја

09.09.2016 20:36

Ето руси це нам подарити рај,паре,зене,све дзабе,не морас радити ниста.Конацно цемо добити србо-комунизан!

Name

Цјеловита Босна

09.09.2016 03:07

Само да написем у Америки зиви 50 разлицити нација а вас три у Босни једете го.на сви крадете а народу ниста недате народе пробудите се вец једном и свим тројци пресједника је.ите им матер а ставите цовјека да влада једног ал нек је вјеран за сва три народа да имају једнака права ако крене красти одмах га за јаја објесити поздрав

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мики

09.09.2016 07:40

АмериЦи....

Name

дамир коцовиц

10.09.2016 00:27

није тацно него око180

Name

Ја

09.09.2016 04:04

Па то и јесте некако најприроднија подјела

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре.

09.09.2016 07:22

Није то подјела то је унутрашња организација дрзаве

Name

Логика

09.09.2016 04:40

Ма народ може причати свашта , али кад силе одлуче како ће бити, биће тако и тачка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Објективно

09.09.2016 05:44

Напокон Човић открива Додикове и своје намјере.

ОДГОВОРИТЕ
Name

владо СРБИН

09.09.2016 05:55

народи у бих дали знате да најлосије зивите у европи

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.09.2016 08:38

Одакле ти црпиш те податке, нисмо добри али вала нисмо ни најгори, иза су Србија, Македонија, Косово, Молдавија...

Name

владо СРБИН

09.09.2016 05:58

Знате ли давам се подсмијавају на западу а и на истоку а ви само тако наставите не мислите на своју дјецу багро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ме

09.09.2016 15:03

И ми у Куби СЕ много смијемо, ста СЕ ради у Босни ...

Name

Живаго

09.09.2016 06:29

Аааа ''Бог те мазао'', нико ништа о стандарду, о егзистенцијалним питањима, па ови политичари себе ријешили и сада навалили на ''државна'' питања око граница, око празника, као да ће нам то донијети економску стабилност и животну сигурност. Ваљда се и народ дозвао памети, да нас не завађају ови што нас воде, заражени вирусом корумпције, непотизма и криминала. Што не причају да смање себи примања. Које су то њихове заслуге за плате које добијају, па је ли народ крив за ово стање које они креирају. Ма устани куко и мотико и растјерај ову говнарску администрацију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

дотт

09.09.2016 07:34

Знаци нема срба уз Дрину.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.09.2016 20:17

Нема

Name

Теорија констутивног народа....

09.09.2016 08:09

Била једном Југа, и у БиХ и у Хрватској Срби бјесе консттутивни народ. Домаци издајници прегласали тај народ, прекрсили устав те Југе, и изабрали рат као опцију о самосталности. И сада ти исти, посто су постали "самостални" тразе оно да се постује сто су некада сами прекрсили. Ајд, дје сад логика. Ја мислим да су Срби своју лекцију науцили, а Хрватска као и БиХ се могле осамосталити као и Македонија и Црна Гора. Дзабе изгинуо народ, а сада као да вјерујемо јос у неке измјене на регионе итд. Јбг. историја је стално показивала несто друго - некима се не мозе вјеровати.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Микић

09.09.2016 08:50

Куд си неписмен а куд националиста бог те је казнио већ само то не видиш нелупетај глупости просућеш крв без везе фати се каквог посла нахрани се некад биједо неотесана !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Последњи кинески цар

09.09.2016 09:28

БиХ је земља великих апсурда и контрадикторности како домаћих политичара тако и оних из медјународне заједнице. Западне велике силе и велике мултинационалне компаније које владају свијетом прописују правила која се мјењају у зависности од потреба и од оног на кога се односе. Примјер први: Када је у питању воља народа Косова да формира своју државу то се поштује и прихвата се универзално право на самоопредјељење. У реду, поштујем. Људи хоће да имају своју државу и тачка. Када је у питању Крим гдје живи 70% руса и гдје и остали говоре руским језиком и гдје су на референдуму убједљиво били за припајање Русији ,то запад не поштује иако је исто као и код Косова. Запад је исто тако рекао да РС нема право на самосталност. Па у чему је квака, зашто различити критеријуми и различити ставови око исте ствари? Па, 2+2 је увијек 4. Примјер други: Југославија се распала, а сви су говорили да је БиХ Југославија у малом. Муслимани су организовали референдум и као већински народ уз помоћ хрвата , а без срба изгласали независност. Хајде да се сложим са тим и кажем да је то воља народа, демократски изражена. Али ако се распала тзв,велика Југославија како неко може гајити илузије да тзв. мала Југославија може и треба да остане?! Или,зар није демократско право једног дијела те мале Југославије да се изјасни како жели даље живјети , у којој држави? У чему је и у овом случају квака? Зар опет нису различити критеријуми за исту ствар,за исто питање. Зашто су 2+2=4 када треба теби ,а нису када треба мени ?!

ОДГОВОРИТЕ
Name

За цара

09.09.2016 10:17

Исто су и Енглези изгласали излазак Бритање из ЕУ уз помоћ Велшана,а Ирци и Шкоти су против.Шта требају сада растурити земљу.Нист није боље данас нама еx-Yугосима,нити оним на Косову,а о Криму да не говорим гдје је нешташица хране огромна.Бошњаци мисли ако нема РС-а да це тећи мед и мљеко,а исто тако Срби ако се припоје Србији.Хајде људи да радимо мало,а не да једемо го.в.а!!!!!

Name

Последњи кинески цар

09.09.2016 10:55

У свом коментару нисам нигдје написао нити позвао на растурање земље,само сам хтио указати и показати колико је све апсурдно,почев од домаћих политичара па до оних медјународних који кроје свјетски поредак,и колико се неком дају попусти и погодности у односу на неког другог. Нема правде и праведности ,већ закон јачег. Сила бога не моли?! А да смо ми сви били паметни 1990. неби они нашли погодно тло гдје ће посијати сјеме мржње и национализма и неби убудале ратовали 5 година. Убијали се медјусобно,чинили злочине,пљачкали тудју имовину и тјерали комшије само што се другачије зову и на други начин моле богу?! Имам осјећај да је велика већина овог народа "неписмена и малоумна" када је дозволио да му се такве ствари дешавају,За 50 година нисмо у стању достићи степен развијености какав смо имали 1990. године,а неке друге државе које су биле неразвијене су сада за нас појам. И ја сам за то да се ради и живи од свог рада ,али и сам видиш да су насе водје мало заинтересоване за тако нешто. Лакше је плашити народ са четницима ,муџахединима и усташама и сједити вјечно у фотељама.

Name

тузлак

09.09.2016 09:37

Добра идеја пуно би се на економском плану добило.Бјељина зворник тузла су природно везани градови .Треба ово сто прије спровести у дјело смањили би администрацију .Уосталом треба погледати ста се добија а ста губи по мени само националисти губе...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Митар М.

09.09.2016 10:26

Ма овај приједлог је обична глупост. Никаква нова подјела БиХ, не може без рата. Коме је до рата, рат му био у кући.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

09.09.2016 16:50

Није то подјела,то је реорганизација БиХ без ентитета

Name

Блиц++++

09.09.2016 10:48

Само пусти снови.....А,снови НИШТА не значе....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Едо,Слатина-Тузла

09.09.2016 12:18

Када " велики " пожеле рата ће бити одмах јер за " рат (не)требају два " као што је говорио један "визионар" него само један ! А и рат , не желим га , је бољи од ове немогуће " пат позиције " !

ОДГОВОРИТЕ
Name

приједор

09.09.2016 13:00

Једи говна и ти и твој рат

Name

ре Едо

09.09.2016 13:50

Едо види се да си мјешанац, имам и ја једног таквог. Када загаламиш на њега одма повије реп и бјежи.

Name

за Едо,Слазина-Тузла

09.09.2016 17:58

У праву си Едо,све је тако.П.С. Има људи који не цитају коментаре до краја, да би схватили њихову поруку.

Name

микица

09.09.2016 19:25

Ма нека је природно да је Бањалука близа Требињу од Бихаца...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Како да не..!!??

10.09.2016 06:21

Наравно, до Бихаћа је 150, а до Требиња 350 километара...

Name

Ето

10.09.2016 05:55

Прегласавање.Тако то иде, опустено,са годинама. Склањање непозељних политицара РС, који не знају или неце да играју уз све врсте музика света. Преносење надлезности са РС на БиХ. Отудјивање Брцког из РС. Опипавање (редовно) пулса,располозење, народа РС.Укидање празника РС и на крају неутралисање РС, утапањем,кантонизирањем,у ФБиХ. А све то масуци неком катаклизмом,у стилу ја сто радим то је у реду а све сто ти урадис није демократски или по Дејтону. Истовремено сви јако забринути,убисе се од бриге.Бас ме интересује ста це забринути дусебризници онда да измисле у име демократије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајево

10.09.2016 06:23

Ова карта би препородила Босну И Херцеговину, брзе би се развијали.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Последњи кинески цар

10.09.2016 10:21

Мозда. Вјероватно би и било боље,смањила би се администрација и јавна потросња и сваста несто. Медјутим ја невидим да се несто мозе промјенити по питању промјене организације дрзаве из једног јединог разлога. нема повјерења у БиХ. Који србин и хрват це вјеровати муслиману и обрнуто. Нико ником не вјерује,сви мисле да це их ови други и треци преварити. Бар смо се тог нагледали у рату. Па јуди,ми смо ратовали сви против свих али и два против једног у свим комбинацијама. Повјерење и искреност је највеци проблем и то це се теско постици.

Name

твитер

10.09.2016 13:35

Ова је мапа без памети и сигуран сам да није нити це бити у игри.И не знам засто је придодана овоме тексту.Босњацка мапа зеља.Ту Срба нигдје нема и сигуран сам да када би ово неко наметнуо да би се Срби масовно иселили у Србију.Не би нас овдје остало ни пола од сада.Знаци,мапа за масовно прегласавање Срба.Не треба оцекивати велике промјене.Остају два ентитета,с тим сто це се груписати неки кантони.Да се Хрватима изаде у сусрет.Нема трецег ентитета.Зиви били па видјели!

ОДГОВОРИТЕ
Name

гоо

15.01.2021 21:21

Јако,јако чудна подјела..хммм

ОДГОВОРИТЕ