"Мали Зејтинлик" без званичника

Служењем помена на српском Војничком гробљу на Сокоцу за 4. 000 бораца Војске Републике Српске погинулих у одбрани Сарајевско-романијске регије, те полагањем вијенаца на централни споменик, обиљежен је 16. јун, Дан одбране ове регије у минулом рату. Највиши званичници Српске нису се појавили на Сокоцу. Умјесто њих вијенце су положили изасланици.

Република Српска 16.06.2019 | 21:59
"Мали Зејтинлик" без званичника
Вијенце на Централни крст на "Малом Зејтинлику" положили су изасланик предсједавајућег Предсједништва БиХ Бошко Томић, изасланик предсједника Републике Српске Љубиша Ћосић, представник Министарства рада и борачко-инвалидске заштите Милан Торбица, предсједник Борачке организације Републике Српске Миломир Савчић, представник Амбасаде Србије у БиХ Марко Ракић.

Вијенце је положила и делегација Народне Скупштине Републике Српске - потпредсједник парламента Соња Караџић Јовићевић и народни посланици Љубиша Крунић, Александар Главаш и Саво Вулић, те представници града Источно Сарајево, општина и општинских борачких организација Сарајевско-романијске регије, представници невладиних организација проистеклих из одбрамбено-отаџбинског рата.



На српском Војничком гробљу на Сокоцу сахрањено је 968 бораца Војске Републике Српске, чији су посмртни остаци пренесени из општина које су након потписивања Дејтонског споразума припале Федерацији БиХ.

Из Одбора за његовање традиције ослободилачких ратова Владе Републике Српске, подсјетили су да су у току одбрамбено-отаџбинског рата на простору Сарајевско-романијске регије снаге такозване Армије БиХ извеле неколико безуспјешних офанзива на положаје Сарајевско-романијског корпуса.

Имајући у виду да је овај корпус имао 18.000 до 20.000 бораца, губици од 4.000 бораца осликавају тежину борби вођених на овом простору.

"У првој половини јуна 1995. године Армија БиХ је извела посљедњу и највећу офанзиву с циљем спајања Првог и Другог корпуса, али су српски борци осујетили и посљедњи покушај пресијецања територије Републике Српске", речено је, између осталог у данашњем обраћању званичника на "Малом Зејтинлику".

Као симбол отпора на овом простору изграђен је манастир Свети Георгије на Равној Романији, гдје се у Спомен-цркви налази 4.000 уклесаних имена бораца погинулих у обрани ове регије.

У овом манастиру данас од 12 часова биће служен парастос погинулим српским борцима.

Одбор за његовање традиције ослободилачких ратова Владе Републике Српске организатор је обиљежавања 16. јуна, Дана одбране Сарајевско-романијске регије у минулом рату.

Чубриловић: Сарајевски Срби поднијели велики жртву за стварање Српске

Предсједник Народне скупштине Републике Српске Недељко Чубриловић изјавио је да Српска, њене институције и народ никада неће заборавити и наставиће да његују и чувају успомену на око 4.000 погинулих и више од 10.000 рањених бораца Сарајевско романијског-корпуса Војске Републике Српске, који су своје животе узидали у њене темеље.

Ни Чубриловић данас није био на српском Војничком гробљу на Сокоцу.



(СРНА/БН)

Коментари / 98

Оставите коментар
Name

масала

16.06.2019 09:33

Тако је на Романији а не као ови црвени сто кваре историју па обиљезавају у Б.Луци..Све је почело и завршило се у Сарајеву,господо,само да се зна !!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мирко

16.06.2019 09:40

Кад су '95 Армија БиХ и војска Хрватске били надомак Бањалуке вецина Бањалуке је била на тоцковима. Ти људи нису ни видјели правог рата и нису били ни спремни бранити своје куце, а сад су они главне патриоте и Србенде.Праве борбе водиле су се управо у том "истоцном дијелу" кога и данас на разне нацине понизавају и сматрају небитним.

Name

дудук

16.06.2019 10:03

Али је сада све у БЛ, криминал, безакоње... све под заштитом и режијом режима. Нема већих лопова као Љутих Крајишника.

Name

Коле

16.06.2019 10:06

Донекле си у праву..но не треба заборавити Грабез..Ту су крајисници водили љуте бојеве.. Додусе, 505 бригада тзв АРБиХ кад год је ударила, пробила је линију...једино сто нису имали куда послије тога :-) Слава борцима СРК и сарајевским бригадама, у првом реду Илијасанима и Вогосцацима, а затим и Илидзанцима и јунацкој Грбавици

Name

Јасен Липа Набожић

16.06.2019 10:06

Не треба омаловажавати српске борце, крајишке бригаде су биле и на сарајевском ратишту, и они су ту гинули и крварили. Полажу вијенце разни изасланици ( част изузецима, Бошко Томић је био на ратишту, рањен је на Жепи у главу а касније био помоћник к-данта батаљона) али и ја сам алергичан на изасланике неборце који полажу нехришћанске (комунистичко-папистичке) вијенце. Зар није умјесто Љубише Ћосића могао доћи неки борац? Генерално, у свему овоме нема "обичних" бораца, ту су разни "лалићи", који видјели ратовања нису али су партијски послушници убачени у БОРС и послијератни профитери.

Name

со

16.06.2019 10:20

Мој отац је родјени Бањалуцанин, цитав рат је провео у 16. крајиској моторизованој бригади, био је на ратисту од септембра 1991. до јануара 1996.

Name

ре

16.06.2019 10:51

Било је и тамо часних изузетака који су сами себи пробили и прошили а касније одржали коридор. Није ни коридор био лак посао. Што су сада главни неки за те битке у то вријеме безначајни људи то је друго питање.

Name

Ре мирко

16.06.2019 11:09

Кад је алија плацо милионима да та терористицка армија тзв беиха и 5 корпус не падну сви сте сутили ко п....засто сдс није дао да се бихаћ заузме.тај 5 корпус није успио за 3 год ни 10 метара узет сам док није нато бомбардовао србе.бањалука никад није била на точковима то су само митови терориста који су само се над цивилима изивљавала.засто нису 3 год ништа успјели зато они и хоће у нато што им је нато спасаво дупе

Name

@@

16.06.2019 11:11

Неко у гроб, неко шверц-комерц, некоме милиони а некоме црна марама, хвала и довиђења

Name

Ре мирко

16.06.2019 11:12

Није терористицка армија тзв беиха и и хрватска војска већ америка и нато.добро знају муслимани и хрвати дс без натоа који су прије тога бомбардовали Србе неби могли ни орбити.3 год 5 корпус терористичке армије је алија плаво да некапитулира.то знају сви.добро знају и како су просли и да Србе нису зауставили да би све повратили.муслимани су поцели са бјезањрм.и тада их је нато спасио зауставивси рат.

Name

Ре Мирко

16.06.2019 11:43

Било је и тога , али , Мирко ,требао би да знас и да је велика вецина, војно способних мускараца ,из БЛ била на линијама сиром Српске и цували су линије. Како мозес тако несто , потпуно нетацно, одвалити. Бањалука , као највеци град ( уз Српско Сарајево наравно ) је поднијела велике заслуге за стварање РС.

Name

ЗА Мирка поносна кцерка

16.06.2019 12:11

Мирко мозе те бити срамота. Мој покојни отац Крајисник скоро цитав рат је провео на првој линији на Романији!!! Мало се угризите за језик прије него сто крене палацати! Е моји Срби. Толико.

Name

Малеена

16.06.2019 12:30

Мој тата је погинуо на Грабежу. А видите за шта. Жалим за сваким даном без њега. Сунце моје

Name

Мирко

16.06.2019 12:51

Покој дуси и вјецна слава васем оцу.Претјерао сам и извињавам се. Али и даље тврдим да многи Бањалуцани који нису озбиљно метка опалили се сада бусају и омаловазавају истоцни и јузни дио РС.

Name

Дејан

16.06.2019 13:49

Па то није битно.Мртви не гласају.Битно је бити на Зеленом мосту у БЛ и синоц у Лактасима на трибину секте.Кога брига за мртве.Они,а ни њихови,нити су гинули, нити ратовали.

Name

Цуда невидјена

16.06.2019 14:14

Вјеруј да гласају.

Name

ре

16.06.2019 17:29

Како сте глупи, свађате се ко је бољи борац, а о политицарима и њиховој кривици ни ријечи. Кад це доћи вријеме да се проговори о нашим жртвама на нацин да се саопшти истина права? Или цемо све на непријатеља сваљивати. Нису бас били свеци наше вође. Војска крене, плати главом, освоји, аонда предај територију.

Name

ре Мирко

16.06.2019 18:37

Немој брате тако ,да неки нису видили рата а бусају се у прса то стоји ,али крајиске бригаде и крајиски борци су одрадили огроман посао током рата, И добри су борци засигурно.

Name

РОМАНИЈА

16.06.2019 19:35

Није тема ко је био ратник или не , вец помен борцима, а многи то злоупотребљавају. Сто се тице борца из Б.луке да ти ја казем као цетницки војвода у рату и будала сто је трула ни заста, ви нисте били на Романији јер није борби било на њој, а на оловском ратисту сте побјегли други дан као и јад Миомир Савциц Додиков дупелизац. Прице ко је гдје могао уци и ко је плакао и плацао су безобразне и из кухиње Додика да се СДС оцрни, СДС је спасио Б.луку, а био сам на Бихацу , прице о уласку су смијесне, ко је тами био зна о цему говорим. Б.лука јест била на тоцковима трактора за бјег, а медју најбољим ратницима су били семберци, Маузерова гарда и Мандини посебно никад им линије нису биле пробијене а на Са.ратисту су се добро показали. Семберци су патриотизам показали као и ми с истока, а ви тамо из крајине цутите.

Name

одг. мирку

16.06.2019 19:43

Никад Бањалука није била на точковима. Читаш митове бошњачких новина. Сарајлије су и продали пола Крајине. 12 општина пало за 20 дана. Продавале се територије. Кад кажем Сарајлије мислим на политичко руководство РС. Част сарајевским борцима.

Name

Дејан Б.Л

16.06.2019 20:30

Имао сам 18 година 95-е.Три гранате да су пале на град БЛ сви би се иселили.

Name

@реМирко

17.06.2019 11:15

Ђеси Рамбо!

Name

ММ

17.06.2019 15:56

Вјецна им слава и хвала за све сто су уцинили за ову земљу.Покој им дусама.

Name

ре

18.06.2019 15:48

Из длана ми сија сунце. Имам срце за све паметне и добре људе. И да оставих кости у тујини, и тад бих само Босну сањо. А се лежи Клут од Долњих страна син. Легох, јер се зморих. Ови кам је, својеглави брате, кутца у коју моз утц ал из ње немрес изц. А и висље куд би?

Name

Ре

16.06.2019 09:41

ПОТПИСУЈЕМ.А КО ВАС ОД СРБА ИЗДАДЕ ПА СЕ У МИРУ ИСЕЛИСТЕ СА СВОГА.А ТОЛИКО ЉУДИ ВЈЕЦНА ИМ СЛАВА ПОГИДОСЕ..ЗАСТО?

ОДГОВОРИТЕ
Name

па да

16.06.2019 10:09

Кратко и јасно, "низасто"! На залост!

Name

Ре

16.06.2019 11:52

Радован дао Слоби дозволу да потписе. Ја , као бивси борац ВРС , могу реци само да је велика неправда уцињена српским борцима и народу Сарајева у Дејтону, јер су се цитав рат јунацки борили ( и изборили и одбранили ) против надмоцнијег непријатеља, а све зарад стварања РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ. Е сад сто на оваква обиљезавања и парастосе долазе људи, који ницим нису заслузили да буду ту , нису криви они него ми.

Name

Најискреније

16.06.2019 12:58

Добро јw рекао један деда, србин из. Вогосцw, јос у оно вријеме. Ова политика, ови политицари,то је циста превара народа и ниста висе, нема даље. Мислеци на све народе.

Name

Ре

16.06.2019 21:28

Издао нас отац од ове која је данас полагала цвијеце и Момцило Крајисник

Name

Ди

16.06.2019 09:48

Заврсило се у Хаггу а не у Сарајеву.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дијаспора

16.06.2019 10:03

Тацно је да Бањалука није осјетила рат,само се бавила лоповлуком,из ње је највеци дезертер који води народ,Преварама,убиствима,Додик,главни град у знак захвалности треба бити истоцно Сарајево,али дезертери лопову,нецовјеку, не одговара,Додику,јер оста без опљацканог новца,нема интеграла,

Name

борац

16.06.2019 10:12

Сада највише управо из источног дјела гласају за ратног профитера ово није нормално

Name

хм

16.06.2019 13:00

Није истина, не гласају, него покраду.

Name

Ре Дијаспора

16.06.2019 13:20

Ниси у праву, уопсте. Тацно је да БЛ није осјетила рат у виду разарања , стете ( и боље хвала богу). Али зато сам ја са 17 год бранио Бањалуку на коридору , Добоју , Грабезу , ... А то да ли је БЛ осјетила рат треба питати мајке , сестре тј породице насих војника јер да си био у рату знао би ста знаци мајцина суза у оцима кад сина испраца на ратисте и даје му последњи комад хљеба да има појести несто а да и сама нема ниста у куци за себе и породицу.

Name

ре Дијаспора

16.06.2019 19:47

Ето ти нам реци шта је рат и како да га осјетимо. Оно кад нам почну писати о БЛ а нису 2x у животу крочили у исту.

Name

Јоја

16.06.2019 10:23

Вјецна вам слава и хвала за Републику Српску... а има ли ико из савеза за промене да запали свеце овим палим борцима или не смију од дотицних да их сада не набрајам не ваља нецистог спомињати

ОДГОВОРИТЕ
Name

Малеена

16.06.2019 19:09

Хвала вам од срца на тим ријечима.

Name

Бакица

16.06.2019 10:33

Поцивајте у миру драги наси и хвала вам сто сте дали своје зивоте за добробит свога народа и своје дрзаве.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Малеена

16.06.2019 12:33

Хвала. Мој тата је имао 42ГОД а брат 22 Год кад су живот дали.

Name

блбл

16.06.2019 13:11

Зао ми је и тате ти и брата али знас ли за кога су дали своје зивоте?

Name

Малеена

16.06.2019 14:19

У овом моменту сматрам да су за ништа изгубили животе. Жалосно али истинито

Name

ре Малеена

16.06.2019 16:12

Немаш шта сматрати, то је тако

Name

Малеена

16.06.2019 17:49

Како је вријеме кренуло натјераће нас ова власт да кријемо и да се стидимо сто смо породица погинулих бораца

Name

Ре Малеена

16.06.2019 18:06

Искрено се надајмо да неце. Ниједна мука није довијека.

Name

Иронија живљења

16.06.2019 21:14

Творевина у којој живимо није ни добробит, никакво добро, ни слобода, за већину народа који овдје живи, поготово за породице погинулих, РВИ-а, расељених.. На основу живота без посла, многих породица још стамбено неријешених,..., дјеце која одлазе вани, живота у сталним поскупљењима, корупцији,отвореном криминалу, несразмјерном материјалном раслојавању, живимо пут без повратка, што резултује закључком, да су погинули родољуби узалуд дали своје поштене и искрене животе.

Name

Фрее

16.06.2019 10:37

Изалсанике послали .... Фуј!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

16.06.2019 11:43

Казе мој колега радни инаце одборник СНСД казе Све сами есдесовци... Замислите!?!! Ста је пјсник хтио реци...

Name

Нико

16.06.2019 14:07

Стока, да су избори у септембру досли би они сви.

Name

мистер

16.06.2019 10:41

Све је ово изгунуло нападајуци на Бошњачка мјеста Сарајево,Олово,Жепу,а не бранеци Соколац,Пале,Х.Пијесак

ОДГОВОРИТЕ
Name

У пакао цете

16.06.2019 11:33

Не будали. Од 120 000 Срба у Сарајеву сад их има 5 000, а мозда ни толико. Јасно је све. Сахрањујете Сребреницане кост по кост, и као 8 000.. еВо вам овдје само 4000 људи, а прије "васе сребренице" побили сте преко 2000 Срба на Васкрс и Бозиц.

Name

Нико

16.06.2019 14:09

Не лапрдај, овде је вецина погинулих из сарајевсје регије, и мени је отац овде сахрањен, погинуо 100 м од куце

Name

Ре у пакао цете

16.06.2019 19:40

4000 је погинуло за цијели рат у СР регији. У Сребреници систематски убијено преко 8000 ненаорузаних мускараца. А за то сахрањивање "кост по кост" треба захвалити храбрим српским синовима сто су лесеве развукли по секундарним и терцијарним масовним гробницама. Молим да ми се објави коментар у цјелости и без измјена. Хвала.

Name

ре

16.06.2019 19:42

Питај Момцила Крајисника за егзодус, пуно прицате и млатите лази, и ја сам борац ВРС био, не могу се нацудити глупостима. Досли сељаци од Илијаса с планина у Бијељину и казу да су сарајлијеба они с Нисицке висоравни, Набозица...... Пустите прицу висе о рату зна се ко је ко и одакле је ко, види се по фацама које све говоре.

Name

мистер

16.06.2019 20:10

Ааа шта је теби јасно сад ту,кад вец спомињес неке цифре

Name

Записано

17.06.2019 07:54

Највисе из Илијаса.

Name

Да

16.06.2019 10:44

Срсм да их буде,изасланик преседавајуцег,предсједника итд.нису се удостојили да "долете" да се поклоне јунацима сто зивот дафосе,док су они били дезертери и ратни профитери,ома прецих летова негдје под сатор или слицно!

ОДГОВОРИТЕ
Name

!!!

16.06.2019 12:03

Ја на то сто нико из врха РС није био данас на малом Зејтинлику код Сокоца гледам сасвим нормално. Па и било је крајње вријеме да схвате сви они који су у периоду од 1991 до 95 имали преца посла од оног заста нам близу 30 000 бораца и цивила погибе зато да би многи данас имали ста да церупају. Годинама бојкотујем прославу коридора на Дугој Њиви, иако сам многе рањене и погинуле тим путем транспортовао тих година јер поцасни гост тог скупа буде зна се вец ко? Да буде лијепе среце па да у идуцу Недјељу посаљу изасланике, а да своје неприсуствовање најаве како би цестити народ досао у великом броју. Нека је вјецна слава погинулим'а

Name

Јоја

16.06.2019 11:03

Неко би овде да завадја исток и запад Српске мислим да вам то неце поци за руком ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Безобразлук

16.06.2019 11:52

Цим није изборна годона главесина нема. Зиви били идуце године. Видјецете сви це доци. Па ваља преко њефе узет изборе. Уколико пратите знајте да це тако бити.

Name

Ре

16.06.2019 17:12

Ајде,боте,ти бас не мозес да не коментарисес.Углавном о свадји,србовању и брањењу Рс,коју ниси ни стварао,ни бранио,као ни твој водја,сверцер.Кад додје вријеме,борицемо се сви,бивси борци,њихови потомци и гробови,ових цасних погинулих бораца и они це се борити,пдотив вас злотвора и највецих непријатеља,овог ентитета,сто се зове РС-а.

Name

бурке

16.06.2019 11:13

У цркви су уклесана имена 4000 Срба страдалих на овим подруцјима али од првог свјетског рата а међу именима су и Гаврило Принцип и четници из Другог свјетског рата а у овом рату је погинуло око 2200 војника и полицајаца на подруцју сарајевско-романијске регије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

16.06.2019 19:50

И коме сад да вјерујем? Теби или овим медијима? Ипак ћу теби.

Name

То није проблем

17.06.2019 12:07

Увјери се.

Name

Сви

16.06.2019 11:21

Послали изасланике,боје се доћи међу народ. Или имају преча посла,диловање и слч.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дзоо

16.06.2019 18:21

Колико то би народа лебати небулази није било ни 200 градјана вецина тих који су на јаслама дрзаве

Name

Аустриа

16.06.2019 11:23

Ниста то није требало бити толики млади зивот залосно за кога

ОДГОВОРИТЕ
Name

дусанцули

16.06.2019 11:30

Слава свим погинулим борцима ВРС!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Малеена

16.06.2019 13:29

Слава и мојим рођеним и свима осталима који су се борили за ову земљу.

Name

Смислов

16.06.2019 11:37

Да се отварао неки кружни ток, дошли би. Овако, без везе је, а најављени су и неки пљускови са грмљавином. БЛ=РС и обрнуто.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Борац

16.06.2019 11:41

Власти спремају нови рат, само да се јос мало задузе, да се јос мало договоре

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

16.06.2019 13:08

Неопходан је барем петнест дана да ср стефимо и кренемо нормално напријед!

Name

Бањалуцанин Борац Инвалид

16.06.2019 11:50

Само једна опаска свим овим силним сарајевским борцима по цијјим ријецима не би било РС да није било њих! Господо драга, уз сво увазавање Васих зртава, инвалида и бораца, крајисника је било сиром босанскохерцеговацких ратиста, поготово бањалуцана! Док су бањалуцани ратовали, у Бањалуци су се избјеглице и дезерртери усељавали и прузали своје коријење! Они су ти који су заслузни у највецој мјери за све оно о цему ви негативно прицате о БЛ! Наведите ми једног сарајлију који је био даље од Сарајева! Ја сам а и многи моји познаници били и на сарајевском, и на бихацком и на добојском, и на пробијању коридора, на Дервенти и Броду....итд итд!! Зато не млатите празну сламу и не врацајте се у прослост, гледајте у будуцност и како да се ово сто се десава око нас мијења да нам онладина не напуста све оно за ста смо се борили док су други искориставали то за лицне интересе! Док год будемо насједали на њихове супље националистацке прице нема нам бољитка ни напретка јер њима то одговара да би и даље пунили своје дзепове!! Свако добро!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ ХЕРЦЕГОВИНА

16.06.2019 13:57

Добар коментар, у потпуности. Сваки дио Републике Српске је имао тешка ратишта. Као да смо заборавили да се једва половина војних обавезника одазвало позиву. Ратно стање није никада проглашено, самим тим ни дезертери нису кривично гоњени. Имали смо и елитне борце и дио часних официра. Не заборавите да најбољи родољуби погину у сваком рату. Олош који у рату ради "ванратне послове", по завршетку узима све у своје руке и данас је тај случај у Републици Српској, а мислим и код друга два народа. Политичарима треба забранити долазак на све помене и обиљежавања. Једноставно вријеђају мртве и нас преживјеле, који са тугом долазимо у знак сјећања. Не морају нам и тај дан загорчати својим присуством.

Name

РЕСПЕКТ

16.06.2019 17:37

Слажем се, добар коментар. Ја не могу да вјерујем кад цујем да се борио Чавић, Глигориц и многи други из тог краја. У мојој царсији малој само се сиротиња борила, нико из СДС није видио ратиста ко је имао везе са политицарима. А тек да се борио Крајисник, Шаровић...ма хајте. молим вас.

Name

РОМАНИЈА ре Бањалуцанин инвалид

16.06.2019 20:15

Мани те се ви сарајевско романијске регије, да нас није било не би било ни РС, а кад су вам балије кренуле и поцеле се дерати алахуегбер плацуци сте бјезали и бацали пуске од страха, коме ви лекције дрзите, на Романији је свака куца у црно завијена, нема ратиста гдје нисмо били и гинули , исти ти херцеговци нек се нама захвале, какви су борци били видио сам на Трескавици, све пијано и старо било, кукавице, цаст изузетцима. Сви сте ви с балијама и устасама сверцовали у рату док је Романијски крај и Сарајевски са Семберијом и Мајевицом гинуо и борио се , данас видим ни заста. Пети корпус одувао западну крајину, сарајевско романијски корпус и Маузерова гарда уз помоц Аркана и цетницког добробољацког одреда с Грбавице заустиви на Мркоњицу и Цадјавици пети корпус и хрвате. Доста висе пљувања по нама и лази васи и кухиње СНСД

Name

РЕ РОМАНИЈА

16.06.2019 22:42

Охлади мало. Помињеш Херцеговачки корпус у негативном контексту. Сјети се колика је линија фронта била у Херцеговини и опет су херцеговци десетине пута дјеловали од Трнова до Олова, а нешто вас не би у Херцеговини. Још да сте нас подржали у акцији Бјелашница "93,рат би тада стао. Каните празне приче и војевање из Новакове пећине.

Name

ре романија

17.06.2019 04:22

Ала брате ал’ си глуп.

Name

А истина

17.06.2019 08:07

Крајину су вам бранили избјеглице из хрватске. Мало ко је видио икаквог борца из крајине овдје, осим ако није родом одавде. Толико.

Name

Доми

16.06.2019 11:55

Цубриловиц,лопужа,би највише волио да помту сви борци,па да он његује традицију и чува сјећање !багра лоповска ,а ви борци и фамилијо борацка и дакле гласајте за додика и његове криминалце!! Уништили сте овом народу НАДУ,багро!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајлија

18.06.2019 10:53

Цубриловиц није смио ратовати због зене..

Name

Доми

16.06.2019 12:02

Јесте видјели како Вучић поштује борце са Кошара !!Много ми било драго сто тамо нисам видио оно нашег главоњу!ваљда је Вучицу дошло из гузице у главу да не доводи рудоња који је тада са лопином спирицем сето по америчком носачу авиона !!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Борац врс

16.06.2019 13:02

Ја не разумем поједине који коментарису засто нису досли ови а спремили оне па ваљда је исправно и срамота би и било да дезертери одају поцаст погинулим борцима

Name

Аустрија

16.06.2019 13:08

Највеће понизење за борце,зиве и мртве,кад додје дезертер ДОДИГ,као "подизу споменике онима које су побили,казе ХРИСТОС у Јевандјељу,Давор Драгицевиц био је борац РС,и рањен,добровољац ,могао је остати у иностранству,а видимо како банда из СНСД-а,МУП,понаса се,убили му сина,а сад и њега протјерали из блуке,мозе ли то пред Богом ,не мозе,а на сваком кораку је неправда...

Name

То му и није битно

16.06.2019 13:02

Цубриловиц узива Београд на води и другw дестинације.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бесцасне

16.06.2019 13:16

Донесосе ли који цвијет оне бахате зене СНСД са оне фесте.Написасе ли и одвезасе ли језицину да казу ста паметно. Знају ли оне да то постоји, знају ли доци у народ, спустити се са висина на земљу натопљену крвљу насих најмилијих?! Медју народ, или само узивати и бахатити се на савијwној кицми народа! Гдје сте, изадјите да се погледамо у оци?!

ОДГОВОРИТЕ
Name

У ламет се брацо Стби

16.06.2019 13:17

И исток и Крајина су се бирили гинули заједно са осталим Србима. Ко више, ко мање али сви јунацки и цасно. Власт она а посебно ова сво вријеме супротставља и дијели нас на исток и запад Српске само да би пљацкала и владала. Освијести се народе сви смо једно а мафија је насе зло политицко.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

16.06.2019 16:18

Часно :ДДДД

Name

Засто

16.06.2019 14:03

Цитам коментаре на рацун БЛ. Као бивси Сарајлија, питам се како онда СНСД мозе побиједити у истоцном дијелу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗАСТАВА

16.06.2019 14:15

ОВУ ПОДЈЕЛУ ПРАВИ СЕКТА СА ДОДИКОМ.

Name

Ре

16.06.2019 14:36

Јефтин глас

Name

Јес јес..

16.06.2019 18:00

Источни дио РС-а је спасио и у седлу одржао додика и додиковиће на задња два избора.

Name

Горан

16.06.2019 14:39

Ма нису Додик и Зељка могли доци. Одмарају се од скупа СНСД. Треба 300кг појести.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да

16.06.2019 15:16

Цвијановицки је битније да данас казе да је Сарадња са ХДЗ врхунска,управо оних који су дрзали коридор да немозе стици кисеоник за бебе,па је птви крајиски корпус ријесио проблем коридора и кицме РС.Сарајлије су тада били заузети возилима из ТАС голф и другом пљацком из СА,те сверцом са хрватима!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Xx

16.06.2019 16:40

Неце званицници да се умарају по овој вруцини. Избори су просли. Народ је кратког памцења. Засто дадосе своје зивоте, кад њихове породице испастају?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реx

16.06.2019 20:53

Срам вас било тих" лопова љутих крајисника".У септембру 1995 сви су били на васем истоку а у Дубици нејац и дједови.Ста су тамо радили?Исли да вас пљацкају ти лопови са Козаре??

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аустриа

17.06.2019 04:30

Залосно за кога су Дали зивоте

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ Ре мирко

17.06.2019 06:32

Пишеш небулозе из чисте обијести и мржње. РОМАНИЈА ти је добро одговорио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Док Холидеј

17.06.2019 07:26

Сви су послали изасланике па и савчић је требао послати изасланика да то све заокружи . Шта тзв. власт интересују погинули а још мање живи борци они су им само на терет. Прочитао сам коментаре неко је написао сигурно ненамјерно да јеБања Л. слабо учествовала или тако некако да нису били узони дејстава нисам из БЛ. Али знам да су бањалучани ишли на сва ратишта широм РС. Споменуше и грабеж горе је био легендарни командант корпусне полиције са екипом млади и способни официра који су били страх и трепет за пети корпус имао сам част да будем у тој јединици и са таквим људима док их нису растјерали да се то прода што се и зна.