"Mali Zejtinlik" bez zvaničnika

Služenjem pomena na srpskom Vojničkom groblju na Sokocu za 4. 000 boraca Vojske Republike Srpske poginulih u odbrani Sarajevsko-romanijske regije, te polaganjem vijenaca na centralni spomenik, obilježen je 16. jun, Dan odbrane ove regije u minulom ratu. Najviši zvaničnici Srpske nisu se pojavili na Sokocu. Umjesto njih vijence su položili izaslanici.

Republika Srpska 16.06.2019 | 21:59
"Mali Zejtinlik" bez zvaničnika
Vijence na Centralni krst na "Malom Zejtinliku" položili su izaslanik predsjedavajućeg Predsjedništva BiH Boško Tomić, izaslanik predsjednika Republike Srpske LJubiša Ćosić, predstavnik Ministarstva rada i boračko-invalidske zaštite Milan Torbica, predsjednik Boračke organizacije Republike Srpske Milomir Savčić, predstavnik Ambasade Srbije u BiH Marko Rakić.

Vijence je položila i delegacija Narodne Skupštine Republike Srpske - potpredsjednik parlamenta Sonja Karadžić Jovićević i narodni poslanici LJubiša Krunić, Aleksandar Glavaš i Savo Vulić, te predstavnici grada Istočno Sarajevo, opština i opštinskih boračkih organizacija Sarajevsko-romanijske regije, predstavnici nevladinih organizacija proisteklih iz odbrambeno-otadžbinskog rata.



Na srpskom Vojničkom groblju na Sokocu sahranjeno je 968 boraca Vojske Republike Srpske, čiji su posmrtni ostaci preneseni iz opština koje su nakon potpisivanja Dejtonskog sporazuma pripale Federaciji BiH.

Iz Odbora za njegovanje tradicije oslobodilačkih ratova Vlade Republike Srpske, podsjetili su da su u toku odbrambeno-otadžbinskog rata na prostoru Sarajevsko-romanijske regije snage takozvane Armije BiH izvele nekoliko bezuspješnih ofanziva na položaje Sarajevsko-romanijskog korpusa.

Imajući u vidu da je ovaj korpus imao 18.000 do 20.000 boraca, gubici od 4.000 boraca oslikavaju težinu borbi vođenih na ovom prostoru.

"U prvoj polovini juna 1995. godine Armija BiH je izvela posljednju i najveću ofanzivu s ciljem spajanja Prvog i Drugog korpusa, ali su srpski borci osujetili i posljednji pokušaj presijecanja teritorije Republike Srpske", rečeno je, između ostalog u današnjem obraćanju zvaničnika na "Malom Zejtinliku".

Kao simbol otpora na ovom prostoru izgrađen je manastir Sveti Georgije na Ravnoj Romaniji, gdje se u Spomen-crkvi nalazi 4.000 uklesanih imena boraca poginulih u obrani ove regije.

U ovom manastiru danas od 12 časova biće služen parastos poginulim srpskim borcima.

Odbor za njegovanje tradicije oslobodilačkih ratova Vlade Republike Srpske organizator je obilježavanja 16. juna, Dana odbrane Sarajevsko-romanijske regije u minulom ratu.

Čubrilović: Sarajevski Srbi podnijeli veliki žrtvu za stvaranje Srpske

Predsjednik Narodne skupštine Republike Srpske Nedeljko Čubrilović izjavio je da Srpska, njene institucije i narod nikada neće zaboraviti i nastaviće da njeguju i čuvaju uspomenu na oko 4.000 poginulih i više od 10.000 ranjenih boraca Sarajevsko romanijskog-korpusa Vojske Republike Srpske, koji su svoje živote uzidali u njene temelje.

Ni Čubrilović danas nije bio na srpskom Vojničkom groblju na Sokocu.



(SRNA/BN)

Komentari / 98

Ostavite komentar
Name

masala

16.06.2019 09:33

Tako je na Romaniji a ne kao ovi crveni sto kvare istoriju pa obiljezavaju u B.Luci..Sve je počelo i završilo se u Sarajevu,gospodo,samo da se zna !!!!

ODGOVORITE
Name

Mirko

16.06.2019 09:40

Kad su '95 Armija BiH i vojska Hrvatske bili nadomak Banjaluke vecina Banjaluke je bila na tockovima. Ti ljudi nisu ni vidjeli pravog rata i nisu bili ni spremni braniti svoje kuce, a sad su oni glavne patriote i Srbende.Prave borbe vodile su se upravo u tom "istocnom dijelu" koga i danas na razne nacine ponizavaju i smatraju nebitnim.

Name

duduk

16.06.2019 10:03

Ali je sada sve u BL, kriminal, bezakonje... sve pod zaštitom i režijom režima. Nema većih lopova kao Ljutih Krajišnika.

Name

Kole

16.06.2019 10:06

Donekle si u pravu..no ne treba zaboraviti Grabez..Tu su krajisnici vodili ljute bojeve.. Doduse, 505 brigada tzv ARBiH kad god je udarila, probila je liniju...jedino sto nisu imali kuda poslije toga :-) Slava borcima SRK i sarajevskim brigadama, u prvom redu Ilijasanima i Vogoscacima, a zatim i Ilidzancima i junackoj Grbavici

Name

Јасен Липа Набожић

16.06.2019 10:06

Не треба омаловажавати српске борце, крајишке бригаде су биле и на сарајевском ратишту, и они су ту гинули и крварили. Полажу вијенце разни изасланици ( част изузецима, Бошко Томић је био на ратишту, рањен је на Жепи у главу а касније био помоћник к-данта батаљона) али и ја сам алергичан на изасланике неборце који полажу нехришћанске (комунистичко-папистичке) вијенце. Зар није умјесто Љубише Ћосића могао доћи неки борац? Генерално, у свему овоме нема "обичних" бораца, ту су разни "лалићи", који видјели ратовања нису али су партијски послушници убачени у БОРС и послијератни профитери.

Name

so

16.06.2019 10:20

Moj otac je rodjeni Banjalucanin, citav rat je proveo u 16. krajiskoj motorizovanoj brigadi, bio je na ratistu od septembra 1991. do januara 1996.

Name

re

16.06.2019 10:51

Bilo je i tamo časnih izuzetaka koji su sami sebi probili i prošili a kasnije održali koridor. Nije ni koridor bio lak posao. Što su sada glavni neki za te bitke u to vrijeme beznačajni ljudi to je drugo pitanje.

Name

Re mirko

16.06.2019 11:09

Kad je alija placo milionima da ta teroristicka armija tzv beiha i 5 korpus ne padnu svi ste sutili ko p....zasto sds nije dao da se bihać zauzme.taj 5 korpus nije uspio za 3 god ni 10 metara uzet sam dok nije nato bombardovao srbe.banjaluka nikad nije bila na točkovima to su samo mitovi terorista koji su samo se nad civilima izivljavala.zasto nisu 3 god ništa uspjeli zato oni i hoće u nato što im je nato spasavo dupe

Name

@@

16.06.2019 11:11

Neko u grob, neko šverc-komerc, nekome milioni a nekome crna marama, hvala i doviđenja

Name

Re mirko

16.06.2019 11:12

Nije teroristicka armija tzv beiha i i hrvatska vojska već amerika i nato.dobro znaju muslimani i hrvati ds bez natoa koji su prije toga bombardovali Srbe nebi mogli ni orbiti.3 god 5 korpus terorističke armije je alija plavo da nekapitulira.to znaju svi.dobro znaju i kako su prosli i da Srbe nisu zaustavili da bi sve povratili.muslimani su poceli sa bjezanjrm.i tada ih je nato spasio zaustavivsi rat.

Name

Re Mirko

16.06.2019 11:43

Bilo je i toga , ali , Mirko ,trebao bi da znas i da je velika vecina, vojno sposobnih muskaraca ,iz BL bila na linijama sirom Srpske i cuvali su linije. Kako mozes tako nesto , potpuno netacno, odvaliti. Banjaluka , kao najveci grad ( uz Srpsko Sarajevo naravno ) je podnijela velike zasluge za stvaranje RS.

Name

ZA Mirka ponosna kcerka

16.06.2019 12:11

Mirko moze te biti sramota. Moj pokojni otac Krajisnik skoro citav rat je proveo na prvoj liniji na Romaniji!!! Malo se ugrizite za jezik prije nego sto krene palacati! E moji Srbi. Toliko.

Name

Maleena

16.06.2019 12:30

Moj tata je poginuo na Grabežu. A vidite za šta. Žalim za svakim danom bez njega. Sunce moje

Name

Mirko

16.06.2019 12:51

Pokoj dusi i vjecna slava vasem ocu.Pretjerao sam i izvinjavam se. Ali i dalje tvrdim da mnogi Banjalucani koji nisu ozbiljno metka opalili se sada busaju i omalovazavaju istocni i juzni dio RS.

Name

Dejan

16.06.2019 13:49

Pa to nije bitno.Mrtvi ne glasaju.Bitno je biti na Zelenom mostu u BL i sinoc u Laktasima na tribinu sekte.Koga briga za mrtve.Oni,a ni njihovi,niti su ginuli, niti ratovali.

Name

Cuda nevidjena

16.06.2019 14:14

Vjeruj da glasaju.

Name

re

16.06.2019 17:29

Kako ste glupi, svađate se ko je bolji borac, a o politicarima i njihovoj krivici ni riječi. Kad ce doći vrijeme da se progovori o našim žrtvama na nacin da se saopšti istina prava? Ili cemo sve na neprijatelja svaljivati. Nisu bas bili sveci naše vođe. Vojska krene, plati glavom, osvoji, aonda predaj teritoriju.

Name

re Mirko

16.06.2019 18:37

Nemoj brate tako ,da neki nisu vidili rata a busaju se u prsa to stoji ,ali krajiske brigade i krajiski borci su odradili ogroman posao tokom rata, I dobri su borci zasigurno.

Name

ROMANIJA

16.06.2019 19:35

Nije tema ko je bio ratnik ili ne , vec pomen borcima, a mnogi to zloupotrebljavaju. Sto se tice borca iz B.luke da ti ja kazem kao cetnicki vojvoda u ratu i budala sto je trula ni zasta, vi niste bili na Romaniji jer nije borbi bilo na njoj, a na olovskom ratistu ste pobjegli drugi dan kao i jad Miomir Savcic Dodikov dupelizac. Price ko je gdje mogao uci i ko je plakao i placao su bezobrazne i iz kuhinje Dodika da se SDS ocrni, SDS je spasio B.luku, a bio sam na Bihacu , price o ulasku su smijesne, ko je tami bio zna o cemu govorim. B.luka jest bila na tockovima traktora za bjeg, a medju najboljim ratnicima su bili semberci, Mauzerova garda i Mandini posebno nikad im linije nisu bile probijene a na Sa.ratistu su se dobro pokazali. Semberci su patriotizam pokazali kao i mi s istoka, a vi tamo iz krajine cutite.

Name

odg. mirku

16.06.2019 19:43

Nikad Banjaluka nije bila na točkovima. Čitaš mitove bošnjačkih novina. Sarajlije su i prodali pola Krajine. 12 opština palo za 20 dana. Prodavale se teritorije. Kad kažem Sarajlije mislim na političko rukovodstvo RS. Čast sarajevskim borcima.

Name

Dejan B.L

16.06.2019 20:30

Imao sam 18 godina 95-e.Tri granate da su pale na grad BL svi bi se iselili.

Name

@reMirko

17.06.2019 11:15

Đesi Rambo!

Name

MM

17.06.2019 15:56

Vjecna im slava i hvala za sve sto su ucinili za ovu zemlju.Pokoj im dusama.

Name

re

18.06.2019 15:48

Iz dlana mi sija sunce. Imam srce za sve pametne i dobre ljude. I da ostavih kosti u tujini, i tad bih samo Bosnu sanjo. A se leži Klut od Dolnjih strana sin. Legoh, jer se zmorih. Ovi kam je, svojeglavi brate, kutca u koju moz utc al iz nje nemres izc. A i vislje kud bi?

Name

Re

16.06.2019 09:41

POTPISUJEM.A KO VAS OD SRBA IZDADE PA SE U MIRU ISELISTE SA SVOGA.A TOLIKO LJUDI VJECNA IM SLAVA POGIDOSE..ZASTO?

ODGOVORITE
Name

pa da

16.06.2019 10:09

Kratko i jasno, "nizasto"! Na zalost!

Name

Re

16.06.2019 11:52

Radovan dao Slobi dozvolu da potpise. Ja , kao bivsi borac VRS , mogu reci samo da je velika nepravda ucinjena srpskim borcima i narodu Sarajeva u Dejtonu, jer su se citav rat junacki borili ( i izborili i odbranili ) protiv nadmocnijeg neprijatelja, a sve zarad stvaranja REPUBLIKE SRPSKE. E sad sto na ovakva obiljezavanja i parastose dolaze ljudi, koji nicim nisu zasluzili da budu tu , nisu krivi oni nego mi.

Name

Najiskrenije

16.06.2019 12:58

Dobro jw rekao jedan deda, srbin iz. Vogoscw, jos u ono vrijeme. Ova politika, ovi politicari,to je cista prevara naroda i nista vise, nema dalje. Misleci na sve narode.

Name

Re

16.06.2019 21:28

Izdao nas otac od ove koja je danas polagala cvijece i Momcilo Krajisnik

Name

Di

16.06.2019 09:48

Zavrsilo se u Haggu a ne u Sarajevu.

ODGOVORITE
Name

Dijaspora

16.06.2019 10:03

Tacno je da Banjaluka nije osjetila rat,samo se bavila lopovlukom,iz nje je najveci dezerter koji vodi narod,Prevarama,ubistvima,Dodik,glavni grad u znak zahvalnosti treba biti istocno Sarajevo,ali dezerteri lopovu,necovjeku, ne odgovara,Dodiku,jer osta bez opljackanog novca,nema integrala,

Name

borac

16.06.2019 10:12

Sada najviše upravo iz istočnog djela glasaju za ratnog profitera ovo nije normalno

Name

hm

16.06.2019 13:00

Nije istina, ne glasaju, nego pokradu.

Name

Re Dijaspora

16.06.2019 13:20

Nisi u pravu, uopste. Tacno je da BL nije osjetila rat u vidu razaranja , stete ( i bolje hvala bogu). Ali zato sam ja sa 17 god branio Banjaluku na koridoru , Doboju , Grabezu , ... A to da li je BL osjetila rat treba pitati majke , sestre tj porodice nasih vojnika jer da si bio u ratu znao bi sta znaci majcina suza u ocima kad sina ispraca na ratiste i daje mu poslednji komad hljeba da ima pojesti nesto a da i sama nema nista u kuci za sebe i porodicu.

Name

re Dijaspora

16.06.2019 19:47

Eto ti nam reci šta je rat i kako da ga osjetimo. Ono kad nam počnu pisati o BL a nisu 2x u životu kročili u istu.

Name

Joja

16.06.2019 10:23

Vjecna vam slava i hvala za Republiku Srpsku... a ima li iko iz saveza za promene da zapali svece ovim palim borcima ili ne smiju od doticnih da ih sada ne nabrajam ne valja necistog spominjati

ODGOVORITE
Name

Maleena

16.06.2019 19:09

Hvala vam od srca na tim riječima.

Name

Bakica

16.06.2019 10:33

Pocivajte u miru dragi nasi i hvala vam sto ste dali svoje zivote za dobrobit svoga naroda i svoje drzave.

ODGOVORITE
Name

Maleena

16.06.2019 12:33

Hvala. Moj tata je imao 42GOD a brat 22 God kad su život dali.

Name

blbl

16.06.2019 13:11

Zao mi je i tate ti i brata ali znas li za koga su dali svoje zivote?

Name

Maleena

16.06.2019 14:19

U ovom momentu smatram da su za ništa izgubili živote. Žalosno ali istinito

Name

re Maleena

16.06.2019 16:12

Nemaš šta smatrati, to je tako

Name

Maleena

16.06.2019 17:49

Kako je vrijeme krenulo natjeraće nas ova vlast da krijemo i da se stidimo sto smo porodica poginulih boraca

Name

Re Maleena

16.06.2019 18:06

Iskreno se nadajmo da nece. Nijedna muka nije dovijeka.

Name

Ironija življenja

16.06.2019 21:14

Tvorevina u kojoj živimo nije ni dobrobit, nikakvo dobro, ni sloboda, za većinu naroda koji ovdje živi, pogotovo za porodice poginulih, RVI-a, raseljenih.. Na osnovu života bez posla, mnogih porodica još stambeno neriješenih,..., djece koja odlaze vani, života u stalnim poskupljenjima, korupciji,otvorenom kriminalu, nesrazmjernom materijalnom raslojavanju, živimo put bez povratka, što rezultuje zaključkom, da su poginuli rodoljubi uzalud dali svoje poštene i iskrene živote.

Name

Free

16.06.2019 10:37

Izalsanike poslali .... Fuj!!!

ODGOVORITE
Name

BL

16.06.2019 11:43

Kaze moj kolega radni inace odbornik SNSD kaze Sve sami esdesovci... Zamislite!?!! Sta je pjsnik htio reci...

Name

Niko

16.06.2019 14:07

Stoka, da su izbori u septembru dosli bi oni svi.

Name

mister

16.06.2019 10:41

Sve je ovo izgunulo napadajuci na Bošnjačka mjesta Sarajevo,Olovo,Žepu,a ne braneci Sokolac,Pale,H.Pijesak

ODGOVORITE
Name

U pakao cete

16.06.2019 11:33

Ne budali. Od 120 000 Srba u Sarajevu sad ih ima 5 000, a mozda ni toliko. Jasno je sve. Sahranjujete Srebrenicane kost po kost, i kao 8 000.. eVo vam ovdje samo 4000 ljudi, a prije "vase srebrenice" pobili ste preko 2000 Srba na Vaskrs i Bozic.

Name

Niko

16.06.2019 14:09

Ne laprdaj, ovde je vecina poginulih iz sarajevsje regije, i meni je otac ovde sahranjen, poginuo 100 m od kuce

Name

Re u pakao cete

16.06.2019 19:40

4000 je poginulo za cijeli rat u SR regiji. U Srebrenici sistematski ubijeno preko 8000 nenaoruzanih muskaraca. A za to sahranjivanje "kost po kost" treba zahvaliti hrabrim srpskim sinovima sto su leseve razvukli po sekundarnim i tercijarnim masovnim grobnicama. Molim da mi se objavi komentar u cjelosti i bez izmjena. Hvala.

Name

re

16.06.2019 19:42

Pitaj Momcila Krajisnika za egzodus, puno pricate i mlatite lazi, i ja sam borac VRS bio, ne mogu se nacuditi glupostima. Dosli seljaci od Ilijasa s planina u Bijeljinu i kazu da su sarajlijeba oni s Nisicke visoravni, Nabozica...... Pustite pricu vise o ratu zna se ko je ko i odakle je ko, vidi se po facama koje sve govore.

Name

mister

16.06.2019 20:10

Aaa šta je tebi jasno sad tu,kad vec spominjes neke cifre

Name

Zapisano

17.06.2019 07:54

Najvise iz Ilijasa.

Name

Da

16.06.2019 10:44

Srsm da ih bude,izaslanik presedavajuceg,predsjednika itd.nisu se udostojili da "dolete" da se poklone junacima sto zivot dafose,dok su oni bili dezerteri i ratni profiteri,oma precih letova negdje pod sator ili slicno!

ODGOVORITE
Name

!!!

16.06.2019 12:03

Ja na to sto niko iz vrha RS nije bio danas na malom Zejtinliku kod Sokoca gledam sasvim normalno. Pa i bilo je krajnje vrijeme da shvate svi oni koji su u periodu od 1991 do 95 imali preca posla od onog zasta nam blizu 30 000 boraca i civila pogibe zato da bi mnogi danas imali sta da cerupaju. Godinama bojkotujem proslavu koridora na Dugoj Njivi, iako sam mnoge ranjene i poginule tim putem transportovao tih godina jer pocasni gost tog skupa bude zna se vec ko? Da bude lijepe srece pa da u iducu Nedjelju posalju izaslanike, a da svoje neprisustvovanje najave kako bi cestiti narod dosao u velikom broju. Neka je vjecna slava poginulim'a

Name

Joja

16.06.2019 11:03

Neko bi ovde da zavadja istok i zapad Srpske mislim da vam to nece poci za rukom ...

ODGOVORITE
Name

Bezobrazluk

16.06.2019 11:52

Cim nije izborna godona glavesina nema. Zivi bili iduce godine. Vidjecete svi ce doci. Pa valja preko njefe uzet izbore. Ukoliko pratite znajte da ce tako biti.

Name

Re

16.06.2019 17:12

Ajde,bote,ti bas ne mozes da ne komentarises.Uglavnom o svadji,srbovanju i branjenju Rs,koju nisi ni stvarao,ni branio,kao ni tvoj vodja,svercer.Kad dodje vrijeme,boricemo se svi,bivsi borci,njihovi potomci i grobovi,ovih casnih poginulih boraca i oni ce se boriti,pdotiv vas zlotvora i najvecih neprijatelja,ovog entiteta,sto se zove RS-a.

Name

burke

16.06.2019 11:13

U crkvi su uklesana imena 4000 Srba stradalih na ovim podrucjima ali od prvog svjetskog rata a među imenima su i Gavrilo Princip i četnici iz Drugog svjetskog rata a u ovom ratu je poginulo oko 2200 vojnika i policajaca na podrucju sarajevsko-romanijske regije.

ODGOVORITE
Name

re

16.06.2019 19:50

I kome sad da vjerujem? Tebi ili ovim medijima? Ipak ću tebi.

Name

To nije problem

17.06.2019 12:07

Uvjeri se.

Name

Сви

16.06.2019 11:21

Послали изасланике,боје се доћи међу народ. Или имају преча посла,диловање и слч.

ODGOVORITE
Name

Dzoo

16.06.2019 18:21

Koliko to bi naroda lebati nebulazi nije bilo ni 200 gradjana vecina tih koji su na jaslama drzave

Name

Austria

16.06.2019 11:23

Nista to nije trebalo biti toliki mladi zivot zalosno za koga

ODGOVORITE
Name

dusanculi

16.06.2019 11:30

Slava svim poginulim borcima VRS!

ODGOVORITE
Name

Maleena

16.06.2019 13:29

Slava i mojim rođenim i svima ostalima koji su se borili za ovu zemlju.

Name

Smislov

16.06.2019 11:37

Da se otvarao neki kružni tok, došli bi. Ovako, bez veze je, a najavljeni su i neki pljuskovi sa grmljavinom. BL=RS i obrnuto.

ODGOVORITE
Name

Borac

16.06.2019 11:41

Vlasti spremaju novi rat, samo da se jos malo zaduze, da se jos malo dogovore

ODGOVORITE
Name

Re

16.06.2019 13:08

Neophodan je barem petnest dana da sr stefimo i krenemo normalno naprijed!

Name

Banjalucanin Borac Invalid

16.06.2019 11:50

Samo jedna opaska svim ovim silnim sarajevskim borcima po cijjim rijecima ne bi bilo RS da nije bilo njih! Gospodo draga, uz svo uvazavanje Vasih zrtava, invalida i boraca, krajisnika je bilo sirom bosanskohercegovackih ratista, pogotovo banjalucana! Dok su banjalucani ratovali, u Banjaluci su se izbjeglice i dezerrteri useljavali i pruzali svoje korijenje! Oni su ti koji su zasluzni u najvecoj mjeri za sve ono o cemu vi negativno pricate o BL! Navedite mi jednog sarajliju koji je bio dalje od Sarajeva! Ja sam a i mnogi moji poznanici bili i na sarajevskom, i na bihackom i na dobojskom, i na probijanju koridora, na Derventi i Brodu....itd itd!! Zato ne mlatite praznu slamu i ne vracajte se u proslost, gledajte u buducnost i kako da se ovo sto se desava oko nas mijenja da nam onladina ne napusta sve ono za sta smo se borili dok su drugi iskoristavali to za licne interese! Dok god budemo nasjedali na njihove suplje nacionalistacke price nema nam boljitka ni napretka jer njima to odgovara da bi i dalje punili svoje dzepove!! Svako dobro!!!

ODGOVORITE
Name

RE HERCEGOVINA

16.06.2019 13:57

Dobar komentar, u potpunosti. Svaki dio Republike Srpske je imao teška ratišta. Kao da smo zaboravili da se jedva polovina vojnih obaveznika odazvalo pozivu. Ratno stanje nije nikada proglašeno, samim tim ni dezerteri nisu krivično gonjeni. Imali smo i elitne borce i dio časnih oficira. Ne zaboravite da najbolji rodoljubi poginu u svakom ratu. Ološ koji u ratu radi "vanratne poslove", po završetku uzima sve u svoje ruke i danas je taj slučaj u Republici Srpskoj, a mislim i kod druga dva naroda. Političarima treba zabraniti dolazak na sve pomene i obilježavanja. Jednostavno vrijeđaju mrtve i nas preživjele, koji sa tugom dolazimo u znak sjećanja. Ne moraju nam i taj dan zagorčati svojim prisustvom.

Name

RESPEKT

16.06.2019 17:37

Slažem se, dobar komentar. Ja ne mogu da vjerujem kad cujem da se borio Čavić, Gligoric i mnogi drugi iz tog kraja. U mojoj carsiji maloj samo se sirotinja borila, niko iz SDS nije vidio ratista ko je imao veze sa politicarima. A tek da se borio Krajisnik, Šarović...ma hajte. molim vas.

Name

ROMANIJA re Banjalucanin invalid

16.06.2019 20:15

Mani te se vi sarajevsko romanijske regije, da nas nije bilo ne bi bilo ni RS, a kad su vam balije krenule i pocele se derati alahuegber placuci ste bjezali i bacali puske od straha, kome vi lekcije drzite, na Romaniji je svaka kuca u crno zavijena, nema ratista gdje nismo bili i ginuli , isti ti hercegovci nek se nama zahvale, kakvi su borci bili vidio sam na Treskavici, sve pijano i staro bilo, kukavice, cast izuzetcima. Svi ste vi s balijama i ustasama svercovali u ratu dok je Romanijski kraj i Sarajevski sa Semberijom i Majevicom ginuo i borio se , danas vidim ni zasta. Peti korpus oduvao zapadnu krajinu, sarajevsko romanijski korpus i Mauzerova garda uz pomoc Arkana i cetnickog dobroboljackog odreda s Grbavice zaustivi na Mrkonjicu i Cadjavici peti korpus i hrvate. Dosta vise pljuvanja po nama i lazi vasi i kuhinje SNSD

Name

RE ROMANIJA

16.06.2019 22:42

Ohladi malo. Pominješ Hercegovački korpus u negativnom kontekstu. Sjeti se kolika je linija fronta bila u Hercegovini i opet su hercegovci desetine puta djelovali od Trnova do Olova, a nešto vas ne bi u Hercegovini. Još da ste nas podržali u akciji Bjelašnica "93,rat bi tada stao. Kanite prazne priče i vojevanje iz Novakove pećine.

Name

re romanija

17.06.2019 04:22

Ala brate al’ si glup.

Name

A istina

17.06.2019 08:07

Krajinu su vam branili izbjeglice iz hrvatske. Malo ko je vidio ikakvog borca iz krajine ovdje, osim ako nije rodom odavde. Toliko.

Name

Domi

16.06.2019 11:55

Cubrilovic,lopuža,bi najviše volio da pomtu svi borci,pa da on njeguje tradiciju i čuva sjećanje !bagra lopovska ,a vi borci i familijo boracka i dakle glasajte za dodika i njegove kriminalce!! Uništili ste ovom narodu NADU,bagro!!!!

ODGOVORITE
Name

Sarajlija

18.06.2019 10:53

Cubrilovic nije smio ratovati zbog zene..

Name

Domi

16.06.2019 12:02

Jeste vidjeli kako Vučić poštuje borce sa Košara !!Mnogo mi bilo drago sto tamo nisam vidio ono našeg glavonju!valjda je Vučicu došlo iz guzice u glavu da ne dovodi rudonja koji je tada sa lopinom spiricem seto po američkom nosaču aviona !!

ODGOVORITE
Name

Borac vrs

16.06.2019 13:02

Ja ne razumem pojedine koji komentarisu zasto nisu dosli ovi a spremili one pa valjda je ispravno i sramota bi i bilo da dezerteri odaju pocast poginulim borcima

Name

Austrija

16.06.2019 13:08

Najveće ponizenje za borce,zive i mrtve,kad dodje dezerter DODIG,kao "podizu spomenike onima koje su pobili,kaze HRISTOS u Jevandjelju,Davor Dragicevic bio je borac RS,i ranjen,dobrovoljac ,mogao je ostati u inostranstvu,a vidimo kako banda iz SNSD-a,MUP,ponasa se,ubili mu sina,a sad i njega protjerali iz bluke,moze li to pred Bogom ,ne moze,a na svakom koraku je nepravda...

Name

To mu i nije bitno

16.06.2019 13:02

Cubrilovic uziva Beograd na vodi i drugw destinacije.

ODGOVORITE
Name

Bescasne

16.06.2019 13:16

Donesose li koji cvijet one bahate zene SNSD sa one feste.Napisase li i odvezase li jezicinu da kazu sta pametno. Znaju li one da to postoji, znaju li doci u narod, spustiti se sa visina na zemlju natopljenu krvlju nasih najmilijih?! Medju narod, ili samo uzivati i bahatiti se na savijwnoj kicmi naroda! Gdje ste, izadjite da se pogledamo u oci?!

ODGOVORITE
Name

U lamet se braco Stbi

16.06.2019 13:17

I istok i Krajina su se birili ginuli zajedno sa ostalim Srbima. Ko više, ko manje ali svi junacki i casno. Vlast ona a posebno ova svo vrijeme suprotstavlja i dijeli nas na istok i zapad Srpske samo da bi pljackala i vladala. Osvijesti se narode svi smo jedno a mafija je nase zlo politicko.

ODGOVORITE
Name

re

16.06.2019 16:18

Časno :DDDD

Name

Zasto

16.06.2019 14:03

Citam komentare na racun BL. Kao bivsi Sarajlija, pitam se kako onda SNSD moze pobijediti u istocnom dijelu.

ODGOVORITE
Name

ZASTAVA

16.06.2019 14:15

OVU PODJELU PRAVI SEKTA SA DODIKOM.

Name

Re

16.06.2019 14:36

Jeftin glas

Name

Jes jes..

16.06.2019 18:00

Istočni dio RS-a je spasio i u sedlu održao dodika i dodikoviće na zadnja dva izbora.

Name

Goran

16.06.2019 14:39

Ma nisu Dodik i Zeljka mogli doci. Odmaraju se od skupa SNSD. Treba 300kg pojesti.

ODGOVORITE
Name

Da

16.06.2019 15:16

Cvijanovicki je bitnije da danas kaze da je Saradnja sa HDZ vrhunska,upravo onih koji su drzali koridor da nemoze stici kiseonik za bebe,pa je ptvi krajiski korpus rijesio problem koridora i kicme RS.Sarajlije su tada bili zauzeti vozilima iz TAS golf i drugom pljackom iz SA,te svercom sa hrvatima!

ODGOVORITE
Name

Xx

16.06.2019 16:40

Nece zvanicnici da se umaraju po ovoj vrucini. Izbori su prosli. Narod je kratkog pamcenja. Zasto dadose svoje zivote, kad njihove porodice ispastaju?

ODGOVORITE
Name

Rex

16.06.2019 20:53

Sram vas bilo tih" lopova ljutih krajisnika".U septembru 1995 svi su bili na vasem istoku a u Dubici nejac i djedovi.Sta su tamo radili?Isli da vas pljackaju ti lopovi sa Kozare??

ODGOVORITE
Name

Austria

17.06.2019 04:30

Zalosno za koga su Dali zivote

ODGOVORITE
Name

RE Re mirko

17.06.2019 06:32

Pišeš nebuloze iz čiste obijesti i mržnje. ROMANIJA ti je dobro odgovorio.

ODGOVORITE
Name

Dok Holidej

17.06.2019 07:26

Svi su poslali izaslanike pa i savčić je trebao poslati izaslanika da to sve zaokruži . Šta tzv. vlast interesuju poginuli a još manje živi borci oni su im samo na teret. Pročitao sam komentare neko je napisao sigurno nenamjerno da jeBanja L. slabo učestvovala ili tako nekako da nisu bili uzoni dejstava nisam iz BL. Ali znam da su banjalučani išli na sva ratišta širom RS. Spomenuše i grabež gore je bio legendarni komandant korpusne policije sa ekipom mladi i sposobni oficira koji su bili strah i trepet za peti korpus imao sam čast da budem u toj jedinici i sa takvim ljudima dok ih nisu rastjerali da se to proda što se i zna.