''Српска нема шта да ради у НАТО-у''

Предсједник СДС-а Вукота Говедарица рекао је да у Републици Српској тренутно постоје идентични политички ставови у вези са чланством БиХ у НАТО и да не види могућност да било која парламентарна странка из Српске прихвати убрзани пут према овој војној организацији.

Република Српска 02.02.2019 | 15:34
''Српска нема шта да ради у НАТО-у''
Он је поручио да Српска и српски народ немају шта да раде у НАТО савезу и да ће слиједити све потезе Србије и заједно са њом доносити одлуке о даљем кретању.

"Република Српска је чамац који нема гдје да завеже уже, осим на брод који се зове Србија", рекао је Говедарица новинарима у Добоју и додао да Бошњаци и Хрвати имају интенцију да се политички интегришу у НАТО, јер су Хрватска и Турска њене чланице.

Говедарица тврди да СДС никада није мијењао свој став о НАТО интеграцијама за разлику од СНСД-а.

Коментаришући приједлог Извршног комитета СНСД-а странкама из Републике Српске у парламенту БиХ да формирају чврсту коалицију за Српску, Говедарица је рекао да је политичкој платформи СДС-а из 2018. године дефинисано да је потребан усаглашен став и дјеловање са политичким организацијама које гледају Републику Српску и БиХ реалним очима из призме Српске и изражена спремност на разговоре без прејудицирања какви ће бити резултати.

Говедарица је поручио да је став СДС-а да се што прије изабере нови сазив Савјета министара, те да председавајући треба да буде Србин из Републике Српске.

"Био сам у праву када сам рекао да СДА мали проблем жели да ријеши тако што прави велики", рекао је Говедарица и поручио да политички актери треба да "спусте лопту".

Коментаришући политичку блокаду у Федерацији БиХ, Говедарица сматра да су потези СДА забрињавајући.

"Треба спустити лопту на земљу како би се изабрала власт у свим кантонима. Треба да се дефинише позиција изабраних представника у Дому народа федералног парламента, да се изабере и Савјет министара и Дом народа парламента БиХ како би профункционисала власт и почела се бавити проблемима грађана", навео је Говедарица.

(Срна)

Коментари / 70

Оставите коментар
Name

Неђо.2.2.2019

02.02.2019 14:47

Браво господине Вукота,НАТО је највећа злочиначка алијанса која сеје светом смрт.Доста НАТО пљачке по свету,видели смо њихову злочиначку демократију што су сијали по,Либији,Ираку,Авганистану,Сирији,Украјини,Србији и Републици Српској.

ОДГОВОРИТЕ
Name

снсд

02.02.2019 15:13

Ово су дневне изјаве господине Вукота, СНСД је давно потписо да удјемо у НАТО, јел ви видите да Додик само и СДС увлаци у ову игру, живи били све ће ово Додик са странцима одрадити пред србима је НАТО.

Name

Реално

02.02.2019 15:17

БиХ иде у НАТО и то је реално ко неце нек сути дрзава се пита и вецина је за НАТО бомбардује силедзије са њим нема сале.

Name

X

02.02.2019 16:07

У праву си Неђо а гдје радимо сви него у Европи и ти наси политицари слусају ста им казе запад.

Name

реално

02.02.2019 16:27

Најбоље сацекати формирања Европских орузаних снага. Ту се вец мозе издефинисати нас пут.

Name

Неко иза угла

02.02.2019 17:54

Па Неђо царе они бомбардују само оне резиме који терорису властити народ. Живио НАТО ПАКТ!

Name

Вукота

02.02.2019 18:04

Варас се ,нема другог пута макар и био болан ,све додје и продје ,мимо свијета се не мозе ,све је то познато вец одавно ,није то ,,издаја,,,вец цињеница .

Name

Реално

02.02.2019 19:44

Реално народ Р С се пита .Нећемо у нато.

Name

Ре реално

02.02.2019 20:14

Ако вас ста пита, хоцете и те како цете.

Name

Будала као и ти

02.02.2019 21:32

Живјела руска Федерација,Ирак,Иран, Афганистан, србија, Туркменистан, Бјелорусија,сјеверна Кореја,ђибути,горња Маоча,и све остале демократске земље које нису у НАТО савезу.Додао БиХ и БиХ.Пола.

Name

гуслам добро

02.02.2019 21:42

Не дај нас Вукота у Нато пакт. Ако треба ратовацемо против Натоа и Америке скупа, али нецемо са њима.

Name

Радојица

02.02.2019 22:52

Типичан потурички менталитет је кад неко жуди да уђемо у војну организацију окупатора.

Name

Дзоо

03.02.2019 04:12

Црни Недјо где ти деца безе да нису у Лењинграду или Стаљинграду мозда у Минску.Ама у праву си ти али црни Недјо сукав против рогатог не мозе.Е зар није љепсе и боље да се прикљуцимо јацем па да наса деца и унуцад остану у Републики и БиХ да стварају и раде да им Нико не прети из Београда и Загреба са неким новим ратом.Црни Недјо ми никад нисмо ратовали са комсијама и суседима сто нам се ратовало него сто нам донесу рато из Бг И зг АКО НИЈЕ ИСТИНА РЕЦИ ДА ЛАЗЕМ.

Name

Ре

03.02.2019 06:19

Овај човјек је опозицију уништио, бар оно што је била опозиција...

Name

Контра-Нато

03.02.2019 07:01

БејиХ треба да сто прије развије властите ракетне системе за одбрану.

Name

МУПет Схоу

03.02.2019 07:59

Ако је задес онда треба да постанемо дио НАТо-ааааа.

Name

Зајебант

03.02.2019 09:05

Хаха, чамац који је потонуо...

Name

075

03.02.2019 09:11

Код Срба у БиХ је такмичење "ко је највећи Рус и русофил"! Али Срби из БиХ иду са остала два народа и са нама осталим на Запад радити а ријетки у Русију! И народи у БиХ живе од новаца дијаспоре са Запада и од западних кредита а "Москва сузама не вјерује" и не шаље нити "мали" а нити ни "велики"!

Name

Ре

03.02.2019 09:29

Босна иде у НАТО,ви сте обицни пијуни вас нико и непита.Срби су од сриједе окрузени НАТО земљама кућете сад јадна вам мајка.Сад немозете нидје.

Name

Ре

03.02.2019 11:08

Јел сад главни СДС или ПДП у сзп ПДП казе да треба пратити примјер црне Горе СДС против натоа каква је ово спрдња

Name

ре реално

03.02.2019 12:02

У праву си да се држава пита ,идемо у НАТО ако држава донесе ту одлуку,али одлуке неће бити јер држава не може без воље РС донијети ту одлуку.

Name

ре ре реално

03.02.2019 13:03

Држава је већ донијела ту одлуку, а она је уписана у Закон о одбрани БиХ. Све тамо стоји. А сад нека РС промијени ту одлуку државе, ако може, и све ће бити у реду. А ако не може, све ће и даље бити у реду.

Name

ререре реално

05.02.2019 06:35

Ако је држава већ донијела одлуку у чему је проблем и од куд толика фрустрација у Педерацији'

Name

роттердам

02.02.2019 14:59

Господине Говедарица Додик вас опет навлаци на танак лед.Стварно за вас не треба гласати.Умјесто да гласно и јасно тразите од СНСД одговор засто је тразио цланство у НАТО пакту и тек тада да разговарате ви опет трците за Бајом.Каква власт на нивоу БИХ?Па СНСД и СДА це бити партнери.Дозовите се једном упамет!БАЈА договори са БАКИРОМ провокацију ви насједнете.Тразите у скупстини Р.С.одговорност оних који су тразили МАПУ за НАТО.И немојте одустати док злотвори не одговоре.НАТО је сила и једном потписес нема одустајања.Каква одлука скупстие Српске о одустајању.То не пије воду.Ми смо за 5год у НАТО пакту.Али макар да одговарају злоцинци који су тразили да будемо у НАТОВОЈ организацији.Народ це тада бити уз вас.

ОДГОВОРИТЕ
Name

@роттердам

02.02.2019 17:04

ДОБАР ТИ ЈЕ КОМЕНТАР, ОВО ЈЕ ЦУДО КОЛИКО ОПОЗИЦИЈА ЛИЦИ НА ВЛАДАЈУЦЕ, НАЦИОНАЛНИ ИНТЕРЕС РС ТРЕБА ДА БУДЕ БОЉИ КВЛИТЕТНИЈИ ЗИВОТ,БЕЗ СИЛНОГ ЗАДУЗИВАЊА ,БОРБА ПРОТИВ КОРУПЦИЈЕ,РАЗВОЈ ДОБРИ ОДНОСИ СА СВИМ КОМСИЈАМА У ОКРУЗЕЊУ НЕ САМО СРБИЈОМ ВИДЈЕЛИ СМО КОЛИКО СМО РАЊИВИ КАД СЕ КОСОВО НАДИГЛО СА ЦАРИНАМА,ВУКОТА ЈАЦАЈ СТРАНКУ ТО ТИ ЈЕ ЈЕДИНИ ЗАДАТАК

Name

Хановер

02.02.2019 17:14

Потврђујем до ријечи.

Name

Ста реци.

03.02.2019 00:11

За пет година мозда ни ЕУ неце постојати а камо ли Нато. Незнам ко би исо да убија за Америцке интересе а ако удјемо неко це морати. Ви само мислите сто се вама свидје али постоје и обавезе Које нису бас добронамјерне. Нато је некада био одбранбена организација а сада растура дје Американци зеле а остали су само послусници . Мало висе размислите то вам неце скодити.

Name

Дзоо

03.02.2019 04:14

бРАЦО И СЕСТРЕ МИ сРБИ СМО ЛУД НАРОД ЈЕЛИ МОГУЦЕ ДА НАС НИКО НЕ ВОЛИ,ДА НАМ СВИ ПРЕТЕ АЛО ОЦЕМОЛ СЕ ЗАПИТАТИ ЗАСТО.

Name

Министар

02.02.2019 15:12

Неће РС у НАТО. ПА и неће јер не може, ми смо ентитет и бусамо се да се нешто питамо. Ријешенаје Црна Гора, ево сад ће Македонија, па Косово јер џаба се надамо, и онда БИХ. А сад једно размишљање, јер неће наш народ хранити ни НАТО ни рус, неће посла дати ниједан, а наши политичари требају да брину о стандарду, индустрији, економији јер њихов досадашњи рад је за НУЛУ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

сарајлија

02.02.2019 16:11

Људи никако да схвате да не одлучују кантони,покрајине или ентитети о дрзавним стварима.

Name

Ре Сарајево

03.02.2019 07:20

Одлучују, и те како одлучују. А то што ви желите унитарну/грађанску БиХ гдје би ви као бројчано највећи народ у њој имали главну ријеч можете само мачку о реп закачити...пар примјера: - дом народа из РС на нивоу БиХ се попуњава из Народне скупштине РС, и они могу оборити сваки закон на нивоу БиХ, - БиХ нема владу већ Савјет министара који је дефинисан као помоћно тијело предсједништва, - Ни једна одлука у овом Савјету министара не може бити донесена ако се не испуни национални кључ тј. Срби опет могу све блокирати, - Предједништво одкуке доноси већином а ако је Српски члан прегласан може потегнути вето, који кад се потврди у Скупштини РС аутоматски доводи да та донешена одлука више не постоји, ....

Name

Ас

02.02.2019 15:27

То ти је најпаметније сто си рекао у задњи сест мјесеци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

оптимист

02.02.2019 16:07

Објасни онда народу да су све земље које су усле у НАТО привукле велике инвестиције запослиле на хиљаде особа да су постале стабилније... и наравно РС нема проблема са економијом нема проблема да привуце инвестиције!!стварно не разумијем одбијати несто сто би удвоструцило стандард за кратко вријеме ! нека одговори неко ако ово није тацно!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

БлеБлееее

02.02.2019 16:27

Ма ко це то објаснити овцама?!!?!!

Name

Ре

02.02.2019 16:39

Кад пропада брод нек пропада и чамац везан за брод. Специјалне везе су.на снази. Они други разлог не могу да измисле осим да слушају шта АВ казе а који пренесе шта Русија од њега очекује . А то је да РС сржи на узди користећи ове накараде од политичара који немају своје мисљење па им га стављају . Нема НАТО нема стабилности. Нема стабилности нема инвестиција . Они немају кризе . А народ испашта све!! А као стало им до народа ? Мало морген!

Name

333

02.02.2019 20:58

Ето нам примјер Хрвати у НАТО а Амери им узеше и што немају. Гдје су авиони? Ето у ХР цвјета економија, ЦГ да не спомињем

Name

За 333

03.02.2019 10:39

Хрвати имају паре да купе авионе а ми добијамо ремонтоване који су стајали џаба, хрвати добијају паре за мост, потицаје, имају предност за добијање послова, не требају им радне визе, много, много више предности имају и сигурност. Питај србе избјегле из Хрватске који су узели путовнице требају ли им визе, нису отишли за Србију или РС живјети него у Европу.

Name

@за 333

03.02.2019 19:13

Дзаба трубис испраним мозговима пријатељу...

Name

Саво

03.02.2019 21:19

Све би било добро да НАТО није у БиХ

Name

Освит

02.02.2019 16:14

Све осим цланства и Србије и Републике Српске и у Европској Унији и Нато-у је политицки авантуризам и коцкање интересима Српског националног корпуса у цјелини.Ми не смијемо игнорисати геополитицку реалност,своје могуцности а најмање изабрати да будемо монета у поткусуривању великих а на којем фону је одлука Скупстине РС о неутралности.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

02.02.2019 23:52

Точно али се ови назови политичари бусају и говоре нећемо.Ми смо дио европе с ЕУ имамо највећу спољнотрговинску размјену тамо идемо и радимо и логични је да будемо дио ЕУ.

Name

Дзоо

03.02.2019 04:19

Акоме то објаснити и ко це то сватити?Како би они били на власти годинама да није оваквих тема?Сто се тице економије друзе мој они су нула то су дјилкоси Које крезуби и неписмени народ бира мозе те ме напасти и псовати али је ово истина.Србовање дрзи Додика ,Говедарицу у Србији великог Александра.Друзе па ти људи ниста у зивоту друго нису радили и зарадјивали само глупе градјане варали и од дрзаве крали.

Name

Босан@ц

03.02.2019 08:22

Тешко ће теби и таквима икада сванути. Мрак у глави се тешко лијечи. Пробај код попа или хоџе каквог. Многима су помогли. Можда и теби помогну да ти коначно сване.

Name

Били...

02.02.2019 16:22

Зивјела РС и СДС и само напред Вукота.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

02.02.2019 16:42

Сваким даном нам је боље у РС јер као неће политицари у НАТО а народ одсели у НАТО државе . Направи референдум : У НАТО или у Русију ? Па да видимо гдје ће превагнути?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Капирас иста

02.02.2019 17:57

Русију тотално избаци из игре и главе. Нецемо у НАТО и тацка. Европска војска када буде ок, друго ниста.

Name

За КАПИРАС ИСТА

02.02.2019 22:19

Чуј ти њега “и тачка”...Шта је проблем? Ето, човијек рече референдум, па нек буде како народ одлучи.Јел се то бојиш да би народ изабрао НАТО? Ја сам за референдум али овај пут елекронско гласање.Нема гласачких листића, нема крађе и преваре.Јел може пријатељу? Нема “тачака” и србовања...На мегдан брале па ко побиједи.Јел поштено?

Name

Милан

02.02.2019 18:19

Послије Македоније БИХ долази на ред а Додик це дебело то платити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Креле

02.02.2019 19:20

Нека народ одлучи ... а народ је за НАТО.

Name

ЗНАЊЕ

03.02.2019 03:04

Свако ко влада ду\е од 10 година изгуби контролу реалности код самог себе. Нису Амерканци случајно измислили да нико не може бити предсједник дуже од 10 година. Дуг временски период на власт издигне појединца изнад институција и појединац постане битнији него институције. На такав начин се стварају режими и моћ појединаца који државу поистовјећују са собом . Такво стање данас имамо у Републици Српској. Највећи проблем је што на крају ипак вјечни и моћни морају отићи, али то обично доводи до сукоба, подјела у народ и највећен броју катастрофалних посљедица. Моћници, оптерећени својим проблемима и у страху због прибављене личне користи у дугачком времену владавине, нису способни да релно виде ситацију која води државу и народ у проблеме. Они су обично окружени људима који имају скривене токове владавине и који моћног појединца не информишу о правом стању. Зато народ мора де се едукује свим демократским вриједностима и да постане најсвјеснији и најмоћнији сегмент одлучивања кроз изборе. Мора се прихватити правило да је најпоузданији механизам промјена постојеће структуре и стварање услова за равноправну конкуренцију политичких субјеката. Формално јединство партија око било којег питања значи демократски централизам, а то је карактеристика комунистичког система управљања. Знамо шта нам је тај систем на крају донио.ч не само нама , већ цијелој Источној европи и многим другим социјалистичким земљама. Ово су довољни разлози да СДС и ПДП не прихвате понуду да буду дио власт. Ако прихвати то ће значити њихов нестанак са политичке сцене као и ДНС-а који више ништа не може да условљава, већ због збрињавања вјечних министара мора слушати.

Name

Ати

02.02.2019 20:13

НАТО је лијепа будућност за све осим за оне који немају мозга и то нам је баја говорио прије пар година потписао Радмановић уз бајин благослов и подршка за све бајине лијепе ријечи и Радмановићев потпис ЖИВИО НАТО

ОДГОВОРИТЕ
Name

нато

02.02.2019 20:34

Све је овоме народ крив зато треба нато и медјународна заједница РС увести санкције јер овај народ ништа боље није заслузио нека снсд са додиком србује и нека се они натоу супроставе

Name

Спасе

03.02.2019 07:37

опет вукота сам себи забија ауто гол зна се да је додик прије осам година потписо све документе око уласка бих унато и то је готова ствар а додик сад оце. даувуце и опозицију у ту игру сто тад није пито опозицију ста мисли и послусо је. мој вукота пусти бају нек то питање ријесава он га је и закуво сад испада да се увлацис додику ус морас сватити да сте ви за додика издајници бакировци страни плаценици и потурице он вас тако третира а ви опет за њега смјесно

Name

Босан@ц Србин

02.02.2019 21:59

Е бас си Ти велики глупан. Баја те вуца за нос као медвједа на мотки. Даље од носа не видиш. Па БиХ је већ у НАТО од 1995.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вихор

03.02.2019 21:44

Свака ти је златна ....

Name

Јока

02.02.2019 22:15

Дјубре си ти велико

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда и Истина

02.02.2019 22:15

Марс онда за Србију и пјени тамо.БиХ је дрзава која це уци у НАТО па ако треба и референдум расписати ако вам се не свидја.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лола

02.02.2019 22:16

По коментарима Видим 90% оваца

ОДГОВОРИТЕ
Name

куку нама са нама

02.02.2019 23:00

А ни ти немаш шта тражити међу Србима,послије ове навлакуше на коју те Додо навукао

ОДГОВОРИТЕ
Name

Роле

03.02.2019 07:31

Несхватљиве изјаве сзп Игор Црндак казе да РС и Босна треба да следе пут Црне Горе а овај Казе србије

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зашто то и чему

03.02.2019 07:53

У Нато иду државе, а не ентитети, крајине и окрајине, којекакве бабовине, ћаћевине, прћије. Па ако треба да се гласа, онда гласа читава држава, гласови се саберу и ето резултата, и мирна БХ-а, а њом и РС-а као њен саставни а никако раставни дио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ГЛОГОВ КОЛАЦ

03.02.2019 08:11

ЋУТИ И ПОКЛОПИ СЕ УШИМА ДА ТЕ НИКО НЕ ВИДИ, НА ЧЕЛУ СИ НАЈВЕЋЕ ОПОЗИЦИОНЕ СТРАНКЕ , А РАДИТЕ ТАКО ДА СВЕ ИДЕ У ПРИЛОГ ВЛАДАЈУЋОЈ СТРУКТУРИ. УОСТАЛОМ ТВОЈ ПРЕДХОСНИК БОСИЋ ЈЕ БИО ДОДИКОВ ЕКСПОНЕНТ, ИНСТАЛИРАН У ОПОЗИЦИЈИ. ВИ СТЕ САМО ФИКТИВНА ОПОЗИЦИЈА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Е мој вукота

03.02.2019 08:13

Српска је чамац, чија територија је одувијек била БиХ. Колико вам треба да схватите да би сваки покушај везања тог чамца за било који други брод осим његовог матичног резултирао у гашењу тог истог брода? Овако имамо један катамаран, два пловила везана једно за друго. Једно пловило вуче у једну страну, друго у другу. Нормално је да се самим тим вртимо у круг!!! Све док нам свима из стражњице не дође у ове босанске тинтаре, да напријед можемо само ако обије стране вуку у истом правцу, неће нам бити ноље ни секунде. Све док је демагога, типа додик (а изгледа сад га и говедо копира) који краду увјеравајући нас да морамо у другом правцу, знајући да од тога без рата нема ништа, нећемо се макнути са мртве тачке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лала

03.02.2019 09:13

Вукота, везес цамац гдје ти није допустено. Ти стварно мислис да би Србија припојила РС? То неце да мозе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

зола

03.02.2019 09:15

Додиков пијун фингира опозицију.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ветеран

03.02.2019 10:12

Да нешто расчистимо, ако су све земље око нас у НАТУ, засто бих ми били црна овца и на мети са свију страна ? Ако неко мисли да има Русију као заститника јос гора ствар, копља бих се ломила на насем терену далеко од Русије,а крај није теско замислити. Лако је Србовати овима којима су пуну џепови и иви имају имовину на западу нико у Русији..

ОДГОВОРИТЕ
Name

ККК

03.02.2019 10:42

Питање ЕУ и НАТО-а је државни ниво, а не ентитетски и одлуке о приступању доносе државни органи а не ентитетски, и опет те Додик навлачи ко ливаду.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никифоровић

03.02.2019 11:38

Ко ће шта питати тзв.рс.Босна је држава и улази у нато хтели ви то или не.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Босњак

04.02.2019 19:20

Има, како нема, па ви цете бити мета! Хаха

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хазим

04.02.2019 20:20

Због ваших исхитрених реакција и насједај а на додикову причу остао си тамо гдје јеси позиција. Кад би били избори сада добио би дупло мање гласова него на задњим изборима..

ОДГОВОРИТЕ