''Srpska nema šta da radi u NATO-u''

Predsjednik SDS-a Vukota Govedarica rekao je da u Republici Srpskoj trenutno postoje identični politički stavovi u vezi sa članstvom BiH u NATO i da ne vidi mogućnost da bilo koja parlamentarna stranka iz Srpske prihvati ubrzani put prema ovoj vojnoj organizaciji.

Republika Srpska 02.02.2019 | 15:34
''Srpska nema šta da radi u NATO-u''
On je poručio da Srpska i srpski narod nemaju šta da rade u NATO savezu i da će slijediti sve poteze Srbije i zajedno sa njom donositi odluke o daljem kretanju.

"Republika Srpska je čamac koji nema gdje da zaveže uže, osim na brod koji se zove Srbija", rekao je Govedarica novinarima u Doboju i dodao da Bošnjaci i Hrvati imaju intenciju da se politički integrišu u NATO, jer su Hrvatska i Turska njene članice.

Govedarica tvrdi da SDS nikada nije mijenjao svoj stav o NATO integracijama za razliku od SNSD-a.

Komentarišući prijedlog Izvršnog komiteta SNSD-a strankama iz Republike Srpske u parlamentu BiH da formiraju čvrstu koaliciju za Srpsku, Govedarica je rekao da je političkoj platformi SDS-a iz 2018. godine definisano da je potreban usaglašen stav i djelovanje sa političkim organizacijama koje gledaju Republiku Srpsku i BiH realnim očima iz prizme Srpske i izražena spremnost na razgovore bez prejudiciranja kakvi će biti rezultati.

Govedarica je poručio da je stav SDS-a da se što prije izabere novi saziv Savjeta ministara, te da predsedavajući treba da bude Srbin iz Republike Srpske.

"Bio sam u pravu kada sam rekao da SDA mali problem želi da riješi tako što pravi veliki", rekao je Govedarica i poručio da politički akteri treba da "spuste loptu".

Komentarišući političku blokadu u Federaciji BiH, Govedarica smatra da su potezi SDA zabrinjavajući.

"Treba spustiti loptu na zemlju kako bi se izabrala vlast u svim kantonima. Treba da se definiše pozicija izabranih predstavnika u Domu naroda federalnog parlamenta, da se izabere i Savjet ministara i Dom naroda parlamenta BiH kako bi profunkcionisala vlast i počela se baviti problemima građana", naveo je Govedarica.

(Srna)

Komentari / 70

Ostavite komentar
Name

Neđo.2.2.2019

02.02.2019 14:47

Bravo gospodine Vukota,NATO je najveća zločinačka alijansa koja seje svetom smrt.Dosta NATO pljačke po svetu,videli smo njihovu zločinačku demokratiju što su sijali po,Libiji,Iraku,Avganistanu,Siriji,Ukrajini,Srbiji i Republici Srpskoj.

ODGOVORITE
Name

snsd

02.02.2019 15:13

Ovo su dnevne izjave gospodine Vukota, SNSD je davno potpiso da udjemo u NATO, jel vi vidite da Dodik samo i SDS uvlaci u ovu igru, živi bili sve će ovo Dodik sa strancima odraditi pred srbima je NATO.

Name

Realno

02.02.2019 15:17

BiH ide u NATO i to je realno ko nece nek suti drzava se pita i vecina je za NATO bombarduje siledzije sa njim nema sale.

Name

X

02.02.2019 16:07

U pravu si Neđo a gdje radimo svi nego u Evropi i ti nasi politicari slusaju sta im kaze zapad.

Name

realno

02.02.2019 16:27

Najbolje sacekati formiranja Evropskih oruzanih snaga. Tu se vec moze izdefinisati nas put.

Name

Neko iza ugla

02.02.2019 17:54

Pa Neđo care oni bombarduju samo one rezime koji terorisu vlastiti narod. Živio NATO PAKT!

Name

Vukota

02.02.2019 18:04

Varas se ,nema drugog puta makar i bio bolan ,sve dodje i prodje ,mimo svijeta se ne moze ,sve je to poznato vec odavno ,nije to ,,izdaja,,,vec cinjenica .

Name

Реално

02.02.2019 19:44

Реално народ Р С се пита .Нећемо у нато.

Name

Re realno

02.02.2019 20:14

Ako vas sta pita, hocete i te kako cete.

Name

Budala kao i ti

02.02.2019 21:32

Živjela ruska Federacija,Irak,Iran, Afganistan, srbija, Turkmenistan, Bjelorusija,sjeverna Koreja,đibuti,gornja Maoča,i sve ostale demokratske zemlje koje nisu u NATO savezu.Dodao BiH i BiH.Pola.

Name

guslam dobro

02.02.2019 21:42

Ne daj nas Vukota u Nato pakt. Ako treba ratovacemo protiv Natoa i Amerike skupa, ali necemo sa njima.

Name

Радојица

02.02.2019 22:52

Типичан потурички менталитет је кад неко жуди да уђемо у војну организацију окупатора.

Name

Dzoo

03.02.2019 04:12

Crni Nedjo gde ti deca beze da nisu u Lenjingradu ili Staljingradu mozda u Minsku.Ama u pravu si ti ali crni Nedjo sukav protiv rogatog ne moze.E zar nije ljepse i bolje da se prikljucimo jacem pa da nasa deca i unucad ostanu u Republiki i BiH da stvaraju i rade da im Niko ne preti iz Beograda i Zagreba sa nekim novim ratom.Crni Nedjo mi nikad nismo ratovali sa komsijama i susedima sto nam se ratovalo nego sto nam donesu rato iz Bg I zg AKO NIJE ISTINA RECI DA LAZEM.

Name

Re

03.02.2019 06:19

Ovaj čovjek je opoziciju uništio, bar ono što je bila opozicija...

Name

Kontra-Nato

03.02.2019 07:01

BejiH treba da sto prije razvije vlastite raketne sisteme za odbranu.

Name

MUPet Shou

03.02.2019 07:59

Ako je zades onda treba da postanemo dio NATo-aaaaa.

Name

Zajebant

03.02.2019 09:05

Haha, čamac koji je potonuo...

Name

075

03.02.2019 09:11

Kod Srba u BiH je takmičenje "ko je najveći Rus i rusofil"! Ali Srbi iz BiH idu sa ostala dva naroda i sa nama ostalim na Zapad raditi a rijetki u Rusiju! I narodi u BiH žive od novaca dijaspore sa Zapada i od zapadnih kredita a "Moskva suzama ne vjeruje" i ne šalje niti "mali" a niti ni "veliki"!

Name

Re

03.02.2019 09:29

Bosna ide u NATO,vi ste obicni pijuni vas niko i nepita.Srbi su od srijede okruzeni NATO zemljama kućete sad jadna vam majka.Sad nemozete nidje.

Name

Re

03.02.2019 11:08

Jel sad glavni SDS ili PDP u szp PDP kaze da treba pratiti primjer crne Gore SDS protiv natoa kakva je ovo sprdnja

Name

re realno

03.02.2019 12:02

U pravu si da se država pita ,idemo u NATO ako država donese tu odluku,ali odluke neće biti jer država ne može bez volje RS donijeti tu odluku.

Name

re re realno

03.02.2019 13:03

Država je već donijela tu odluku, a ona je upisana u Zakon o odbrani BiH. Sve tamo stoji. A sad neka RS promijeni tu odluku države, ako može, i sve će biti u redu. A ako ne može, sve će i dalje biti u redu.

Name

rerere realno

05.02.2019 06:35

Ako je država već donijela odluku u čemu je problem i od kud tolika frustracija u Pederaciji'

Name

rotterdam

02.02.2019 14:59

Gospodine Govedarica Dodik vas opet navlaci na tanak led.Stvarno za vas ne treba glasati.Umjesto da glasno i jasno trazite od SNSD odgovor zasto je trazio clanstvo u NATO paktu i tek tada da razgovarate vi opet trcite za Bajom.Kakva vlast na nivou BIH?Pa SNSD i SDA ce biti partneri.Dozovite se jednom upamet!BAJA dogovori sa BAKIROM provokaciju vi nasjednete.Trazite u skupstini R.S.odgovornost onih koji su trazili MAPU za NATO.I nemojte odustati dok zlotvori ne odgovore.NATO je sila i jednom potpises nema odustajanja.Kakva odluka skupstie Srpske o odustajanju.To ne pije vodu.Mi smo za 5god u NATO paktu.Ali makar da odgovaraju zlocinci koji su trazili da budemo u NATOVOJ organizaciji.Narod ce tada biti uz vas.

ODGOVORITE
Name

@rotterdam

02.02.2019 17:04

DOBAR TI JE KOMENTAR, OVO JE CUDO KOLIKO OPOZICIJA LICI NA VLADAJUCE, NACIONALNI INTERES RS TREBA DA BUDE BOLJI KVLITETNIJI ZIVOT,BEZ SILNOG ZADUZIVANJA ,BORBA PROTIV KORUPCIJE,RAZVOJ DOBRI ODNOSI SA SVIM KOMSIJAMA U OKRUZENJU NE SAMO SRBIJOM VIDJELI SMO KOLIKO SMO RANJIVI KAD SE KOSOVO NADIGLO SA CARINAMA,VUKOTA JACAJ STRANKU TO TI JE JEDINI ZADATAK

Name

Хановер

02.02.2019 17:14

Потврђујем до ријечи.

Name

Sta reci.

03.02.2019 00:11

Za pet godina mozda ni EU nece postojati a kamo li Nato. Neznam ko bi iso da ubija za Americke interese a ako udjemo neko ce morati. Vi samo mislite sto se vama svidje ali postoje i obaveze Koje nisu bas dobronamjerne. Nato je nekada bio odbranbena organizacija a sada rastura dje Amerikanci zele a ostali su samo poslusnici . Malo vise razmislite to vam nece skoditi.

Name

Dzoo

03.02.2019 04:14

bRACO I SESTRE MI sRBI SMO LUD NAROD JELI MOGUCE DA NAS NIKO NE VOLI,DA NAM SVI PRETE ALO OCEMOL SE ZAPITATI ZASTO.

Name

Ministar

02.02.2019 15:12

Neće RS u NATO. PA i neće jer ne može, mi smo entitet i busamo se da se nešto pitamo. Riješenaje Crna Gora, evo sad će Makedonija, pa Kosovo jer džaba se nadamo, i onda BIH. A sad jedno razmišljanje, jer neće naš narod hraniti ni NATO ni rus, neće posla dati nijedan, a naši političari trebaju da brinu o standardu, industriji, ekonomiji jer njihov dosadašnji rad je za NULU.

ODGOVORITE
Name

sarajlija

02.02.2019 16:11

Ljudi nikako da shvate da ne odlučuju kantoni,pokrajine ili entiteti o drzavnim stvarima.

Name

Re Sarajevo

03.02.2019 07:20

Odlučuju, i te kako odlučuju. A to što vi želite unitarnu/građansku BiH gdje bi vi kao brojčano najveći narod u njoj imali glavnu riječ možete samo mačku o rep zakačiti...par primjera: - dom naroda iz RS na nivou BiH se popunjava iz Narodne skupštine RS, i oni mogu oboriti svaki zakon na nivou BiH, - BiH nema vladu već Savjet ministara koji je definisan kao pomoćno tijelo predsjedništva, - Ni jedna odluka u ovom Savjetu ministara ne može biti donesena ako se ne ispuni nacionalni ključ tj. Srbi opet mogu sve blokirati, - Predjedništvo odkuke donosi većinom a ako je Srpski član preglasan može potegnuti veto, koji kad se potvrdi u Skupštini RS automatski dovodi da ta donešena odluka više ne postoji, ....

Name

As

02.02.2019 15:27

To ti je najpametnije sto si rekao u zadnji sest mjeseci.

ODGOVORITE
Name

optimist

02.02.2019 16:07

Objasni onda narodu da su sve zemlje koje su usle u NATO privukle velike investicije zaposlile na hiljade osoba da su postale stabilnije... i naravno RS nema problema sa ekonomijom nema problema da privuce investicije!!stvarno ne razumijem odbijati nesto sto bi udvostrucilo standard za kratko vrijeme ! neka odgovori neko ako ovo nije tacno!!

ODGOVORITE
Name

BleBleeee

02.02.2019 16:27

Ma ko ce to objasniti ovcama?!!?!!

Name

Re

02.02.2019 16:39

Kad propada brod nek propada i čamac vezan za brod. Specijalne veze su.na snazi. Oni drugi razlog ne mogu da izmisle osim da slušaju šta AV kaze a koji prenese šta Rusija od njega očekuje . A to je da RS srži na uzdi koristeći ove nakarade od političara koji nemaju svoje misljenje pa im ga stavljaju . Nema NATO nema stabilnosti. Nema stabilnosti nema investicija . Oni nemaju krize . A narod ispašta sve!! A kao stalo im do naroda ? Malo morgen!

Name

333

02.02.2019 20:58

Eto nam primjer Hrvati u NATO a Ameri im uzeše i što nemaju. Gdje su avioni? Eto u HR cvjeta ekonomija, CG da ne spominjem

Name

Za 333

03.02.2019 10:39

Hrvati imaju pare da kupe avione a mi dobijamo remontovane koji su stajali džaba, hrvati dobijaju pare za most, poticaje, imaju prednost za dobijanje poslova, ne trebaju im radne vize, mnogo, mnogo više prednosti imaju i sigurnost. Pitaj srbe izbjegle iz Hrvatske koji su uzeli putovnice trebaju li im vize, nisu otišli za Srbiju ili RS živjeti nego u Evropu.

Name

@za 333

03.02.2019 19:13

Dzaba trubis ispranim mozgovima prijatelju...

Name

Savo

03.02.2019 21:19

Sve bi bilo dobro da NATO nije u BiH

Name

Osvit

02.02.2019 16:14

Sve osim clanstva i Srbije i Republike Srpske i u Evropskoj Uniji i Nato-u je politicki avanturizam i kockanje interesima Srpskog nacionalnog korpusa u cjelini.Mi ne smijemo ignorisati geopoliticku realnost,svoje mogucnosti a najmanje izabrati da budemo moneta u potkusurivanju velikih a na kojem fonu je odluka Skupstine RS o neutralnosti.

ODGOVORITE
Name

Re

02.02.2019 23:52

Točno ali se ovi nazovi političari busaju i govore nećemo.Mi smo dio evrope s EU imamo najveću spoljnotrgovinsku razmjenu tamo idemo i radimo i logični je da budemo dio EU.

Name

Dzoo

03.02.2019 04:19

Akome to objasniti i ko ce to svatiti?Kako bi oni bili na vlasti godinama da nije ovakvih tema?Sto se tice ekonomije druze moj oni su nula to su djilkosi Koje krezubi i nepismeni narod bira moze te me napasti i psovati ali je ovo istina.Srbovanje drzi Dodika ,Govedaricu u Srbiji velikog Aleksandra.Druze pa ti ljudi nista u zivotu drugo nisu radili i zaradjivali samo glupe gradjane varali i od drzave krali.

Name

Bosan@c

03.02.2019 08:22

Teško će tebi i takvima ikada svanuti. Mrak u glavi se teško liječi. Probaj kod popa ili hodže kakvog. Mnogima su pomogli. Možda i tebi pomognu da ti konačno svane.

Name

Bili...

02.02.2019 16:22

Zivjela RS i SDS i samo napred Vukota.

ODGOVORITE
Name

Re

02.02.2019 16:42

Svakim danom nam je bolje u RS jer kao neće politicari u NATO a narod odseli u NATO države . Napravi referendum : U NATO ili u Rusiju ? Pa da vidimo gdje će prevagnuti?

ODGOVORITE
Name

Kapiras ista

02.02.2019 17:57

Rusiju totalno izbaci iz igre i glave. Necemo u NATO i tacka. Evropska vojska kada bude ok, drugo nista.

Name

Za KAPIRAS ISTA

02.02.2019 22:19

Čuj ti njega “i tačka”...Šta je problem? Eto, čovijek reče referendum, pa nek bude kako narod odluči.Jel se to bojiš da bi narod izabrao NATO? Ja sam za referendum ali ovaj put elekronsko glasanje.Nema glasačkih listića, nema krađe i prevare.Jel može prijatelju? Nema “tačaka” i srbovanja...Na megdan brale pa ko pobijedi.Jel pošteno?

Name

Milan

02.02.2019 18:19

Poslije Makedonije BIH dolazi na red a Dodik ce debelo to platiti.

ODGOVORITE
Name

Krele

02.02.2019 19:20

Neka narod odluči ... a narod je za NATO.

Name

ZNANJE

03.02.2019 03:04

Svako ko vlada du\e od 10 godina izgubi kontrolu realnosti kod samog sebe. Nisu Amerkanci slučajno izmislili da niko ne može biti predsjednik duže od 10 godina. Dug vremenski period na vlast izdigne pojedinca iznad institucija i pojedinac postane bitniji nego institucije. Na takav način se stvaraju režimi i moć pojedinaca koji državu poistovjećuju sa sobom . Takvo stanje danas imamo u Republici Srpskoj. Najveći problem je što na kraju ipak vječni i moćni moraju otići, ali to obično dovodi do sukoba, podjela u narod i najvećen broju katastrofalnih posljedica. Moćnici, opterećeni svojim problemima i u strahu zbog pribavljene lične koristi u dugačkom vremenu vladavine, nisu sposobni da relno vide sitaciju koja vodi državu i narod u probleme. Oni su obično okruženi ljudima koji imaju skrivene tokove vladavine i koji moćnog pojedinca ne informišu o pravom stanju. Zato narod mora de se edukuje svim demokratskim vrijednostima i da postane najsvjesniji i najmoćniji segment odlučivanja kroz izbore. Mora se prihvatiti pravilo da je najpouzdaniji mehanizam promjena postojeće strukture i stvaranje uslova za ravnopravnu konkurenciju političkih subjekata. Formalno jedinstvo partija oko bilo kojeg pitanja znači demokratski centralizam, a to je karakteristika komunističkog sistema upravljanja. Znamo šta nam je taj sistem na kraju donio.č ne samo nama , već cijeloj Istočnoj evropi i mnogim drugim socijalističkim zemljama. Ovo su dovoljni razlozi da SDS i PDP ne prihvate ponudu da budu dio vlast. Ako prihvati to će značiti njihov nestanak sa političke scene kao i DNS-a koji više ništa ne može da uslovljava, već zbog zbrinjavanja vječnih ministara mora slušati.

Name

Ati

02.02.2019 20:13

NATO je lijepa budućnost za sve osim za one koji nemaju mozga i to nam je baja govorio prije par godina potpisao Radmanović uz bajin blagoslov i podrška za sve bajine lijepe riječi i Radmanovićev potpis ŽIVIO NATO

ODGOVORITE
Name

nato

02.02.2019 20:34

Sve je ovome narod kriv zato treba nato i medjunarodna zajednica RS uvesti sankcije jer ovaj narod ništa bolje nije zasluzio neka snsd sa dodikom srbuje i neka se oni natou suprostave

Name

Spase

03.02.2019 07:37

opet vukota sam sebi zabija auto gol zna se da je dodik prije osam godina potpiso sve dokumente oko ulaska bih unato i to je gotova stvar a dodik sad oce. dauvuce i opoziciju u tu igru sto tad nije pito opoziciju sta misli i posluso je. moj vukota pusti baju nek to pitanje rijesava on ga je i zakuvo sad ispada da se uvlacis dodiku us moras svatiti da ste vi za dodika izdajnici bakirovci strani placenici i poturice on vas tako tretira a vi opet za njega smjesno

Name

Bosan@c Srbin

02.02.2019 21:59

E bas si Ti veliki glupan. Baja te vuca za nos kao medvjeda na motki. Dalje od nosa ne vidiš. Pa BiH je već u NATO od 1995.

ODGOVORITE
Name

Vihor

03.02.2019 21:44

Svaka ti je zlatna ....

Name

Joka

02.02.2019 22:15

Djubre si ti veliko

ODGOVORITE
Name

Pravda i Istina

02.02.2019 22:15

Mars onda za Srbiju i pjeni tamo.BiH je drzava koja ce uci u NATO pa ako treba i referendum raspisati ako vam se ne svidja.

ODGOVORITE
Name

Lola

02.02.2019 22:16

Po komentarima Vidim 90% ovaca

ODGOVORITE
Name

kuku nama sa nama

02.02.2019 23:00

A ni ti nemaš šta tražiti među Srbima,poslije ove navlakuše na koju te Dodo navukao

ODGOVORITE
Name

Role

03.02.2019 07:31

Neshvatljive izjave szp Igor Crndak kaze da RS i Bosna treba da slede put Crne Gore a ovaj Kaze srbije

ODGOVORITE
Name

Zašto to i čemu

03.02.2019 07:53

U Nato idu države, a ne entiteti, krajine i okrajine, kojekakve babovine, ćaćevine, prćije. Pa ako treba da se glasa, onda glasa čitava država, glasovi se saberu i eto rezultata, i mirna BH-a, a njom i RS-a kao njen sastavni a nikako rastavni dio.

ODGOVORITE
Name

GLOGOV KOLAC

03.02.2019 08:11

ĆUTI I POKLOPI SE UŠIMA DA TE NIKO NE VIDI, NA ČELU SI NAJVEĆE OPOZICIONE STRANKE , A RADITE TAKO DA SVE IDE U PRILOG VLADAJUĆOJ STRUKTURI. UOSTALOM TVOJ PREDHOSNIK BOSIĆ JE BIO DODIKOV EKSPONENT, INSTALIRAN U OPOZICIJI. VI STE SAMO FIKTIVNA OPOZICIJA.

ODGOVORITE
Name

E moj vukota

03.02.2019 08:13

Srpska je čamac, čija teritorija je oduvijek bila BiH. Koliko vam treba da shvatite da bi svaki pokušaj vezanja tog čamca za bilo koji drugi brod osim njegovog matičnog rezultirao u gašenju tog istog broda? Ovako imamo jedan katamaran, dva plovila vezana jedno za drugo. Jedno plovilo vuče u jednu stranu, drugo u drugu. Normalno je da se samim tim vrtimo u krug!!! Sve dok nam svima iz stražnjice ne dođe u ove bosanske tintare, da naprijed možemo samo ako obije strane vuku u istom pravcu, neće nam biti nolje ni sekunde. Sve dok je demagoga, tipa dodik (a izgleda sad ga i govedo kopira) koji kradu uvjeravajući nas da moramo u drugom pravcu, znajući da od toga bez rata nema ništa, nećemo se maknuti sa mrtve tačke.

ODGOVORITE
Name

Lala

03.02.2019 09:13

Vukota, vezes camac gdje ti nije dopusteno. Ti stvarno mislis da bi Srbija pripojila RS? To nece da moze.

ODGOVORITE
Name

zola

03.02.2019 09:15

Dodikov pijun fingira opoziciju.

ODGOVORITE
Name

Veteran

03.02.2019 10:12

Da nešto rasčistimo, ako su sve zemlje oko nas u NATU, zasto bih mi bili crna ovca i na meti sa sviju strana ? Ako neko misli da ima Rusiju kao zastitnika jos gora stvar, koplja bih se lomila na nasem terenu daleko od Rusije,a kraj nije tesko zamisliti. Lako je Srbovati ovima kojima su punu džepovi i ivi imaju imovinu na zapadu niko u Rusiji..

ODGOVORITE
Name

KKK

03.02.2019 10:42

Pitanje EU i NATO-a je državni nivo, a ne entitetski i odluke o pristupanju donose državni organi a ne entitetski, i opet te Dodik navlači ko livadu.

ODGOVORITE
Name

Nikiforović

03.02.2019 11:38

Ko će šta pitati tzv.rs.Bosna je država i ulazi u nato hteli vi to ili ne.

ODGOVORITE
Name

Bosnjak

04.02.2019 19:20

Ima, kako nema, pa vi cete biti meta! Haha

ODGOVORITE
Name

Hazim

04.02.2019 20:20

Zbog vaših ishitrenih reakcija i nasjedaj a na dodikovu priču ostao si tamo gdje jesi pozicija. Kad bi bili izbori sada dobio bi duplo manje glasova nego na zadnjim izborima..

ODGOVORITE