Топлана би да наплати и комшијску топлоту!

Бањалучани који су се искључили са "Топлане" могли би ускоро поново да плаћају 30 одсто трошкова и то за топлоту из комшијског стана!

Република Српска 15.03.2016 | 08:07
Топлана би да наплати и комшијску топлоту!

Бањалучани који су отказали услуге “Топлане”, могли би ускоро да добију нове рачуне. Главни аргумент управе “Топлане” за приједлог увођења двотарифног система наплате, јесу топле цијеви. Ко је искључио централно гријање, плаћао би 30 одсто трошкова, преноси Мондо сазнања појединих бањалучких медија.

Директор “Топлане”, Мићо Миловановић, каже да, у другим градовима у Српској, али и у региону, такав систем одавно постоји.

“Сви наши грађани плаћају накнаду за инсталисану снагу за електричну енергију. Плаћају чак и онда када не укључе ни једну једину сијалицу. А свијетлост не може допријети од комшије до нашег стана. А топлота из комшијског стана може допријети и допире до нашег стана. Дакле, ради се о том неминовном преносу топлоте кроз зидове”, каже Мићо Миловановић, директор “Топлане”.

Градоначелник, Слободан Гаврановић, каже да “Топлана” не може сама да доноси одлуке. Градска управа има посљедњу ријеч. Ипак, тврди да, као и у Европској унији, грађани морају да плаћају дио трошкова за гријање, иако су се одјавили.

“Нема нових намета, неће их ни бити, ја их не видим као нове намете, али да ће бити реда и да се једноставно питање, и не само код топлане, искључење са мреже мора се ријешити”, изричит је градоначелник Бањалуке, Слободан Гаврановић.

За правнике је законитост захтјева “Топлане” упитна. Тешко да могу, тврде, наплаћивати некоме услуге, а да немају на основу чега. Слично мисле у Удружењу потрошача Републике Српске.

“Да би се испоставио рачун или фактура неком потрошачу, мора да се склопи уговор. Ако нема уговора, уговорног односа, ниједан рачун није валидан, и није потрошач који добије такав рачун, није дужан да плаћа по том рачуну”, каже Драгован Петровић, Удружење потрошача Републике Српске.

Збуњени су и Бањалучани. Они који имају централно гријање, кажу, и не брину много. Они који су искључили гријање, тврде да знају шта им је чинити ако одлука угледа свјетлост дана.

Представници Градске управе поручују – о приједлогу тек треба да расправљају. Слична иницијатива покренута је прије двије године, али није прошла. ПДП-овци тврде да ће овог пута, ићи и до Уставног суда.

Извор: Мондо.ба

Коментари / 88

Оставите коментар
Name

Ја

15.03.2016 07:14

Ако бас морам, онда цу комсији да платим, а не неком баји из Мркоњица! .аму вам цобанску!

ОДГОВОРИТЕ
Name

адвокат

15.03.2016 08:11

Чим усвоје такву Одлуку, поднесете исту Уставном суду РД на оцјену уставности и законитости. Имајући у вису став суда у предметима топлана у Приједору, Челинцу и Зворнику, наведена Одлуке је осуђена на пропаст.

Name

Градиска

15.03.2016 08:43

Тако је господине Миловановићу, ми из Градишке одавно плаћамо 30% паушала и помажемо своју Топлану. Уведи Бања Луку у ред, хоће да живе у граду а да цјепају дрва на тераси, е не може, хоће у Еуропу а са смедеревцем, на топлану сви па онда у Еуропу!

Name

Драган

15.03.2016 09:51

Није проблем плаћати европски, ако и зарађујеш европски. Али радити за Кају, Бају или Влају код нас за 400-500 КМ и плаћати све трошкове...алхемија!!!

Name

Неко

15.03.2016 10:17

@Градиска Ти зивис на селу па се тјесис да си у граду плацајуци лоповима! Сељацино, купи си "Смедеревац" или се сели у ХР па зиви у ЕУ!

Name

хахаха

15.03.2016 13:48

Мићо срећо кажи чики ко купује топлану

Name

мићо фун цлуб

15.03.2016 22:11

А зашто сви прелазе преко цињенице да вјероватно људи који су се одјавили НЕ сједе у хладним становима.

Name

др Дабиц

16.03.2016 11:18

Ја сам одјавио гријање,због некоректности гријања,нисам задовољан услугом,имам право за мој новац да купим оно сто ми одговара,а неко злоцинацко удрузење понуди под сифром МОРАС,у Брцком имају калориметри,тако је и у модерној Европи. Ако донесу овај закон ја и многи моји пријатељи који смо одјавили гријање,тразит цемо плацање пролаза топлани кроз нас стан или да скину цијеви,па неце моци продавати комсијама које су задовољне гријањем,или незнају алтернативу за плин и сл.

Name

Е,

15.03.2016 07:18

У згради гдје ја зивим, од 8 станова само један је прикопцан (будала). Платимо комсији (будали) да се искљуци и нек се .ебу...

ОДГОВОРИТЕ
Name

поштени грађанин

15.03.2016 08:58

Знам ја вас такве ко и у мојој згради, сви се искључили па се касније сви прикључили и грију се нелегално на Топлану а ми јадни пензионери плачамо и за себе и за вас поштењачине.Дај Боже да уведу тај проценат да се стане у крај таквима

Name

Е,

15.03.2016 10:18

А ти си та комунистицка будала!?

Name

поштени грађанин

15.03.2016 10:34

ДА СЕ СТАНЕ У КРАЈ ТАКВИМА КАО ШТО СИ ТИ.

Name

Пензиц велис

15.03.2016 10:47

Плацај, рекло би се да имас и превисе! Интернет, гријање, храна, пензија од Баје ти вољеног! Пуно тросис!

Name

Исто

15.03.2016 07:19

Ово није само случај у Бањалуци, свака топлана која не може да испуњава своје обавезе у загријавању ће ићи на ову варијанту 30%. Страначки ухљеби у сва три тора једноставно не смију остати без плате, гријали или не!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Топлана

15.03.2016 11:40

Треба донијети закон да сви који су у граду морају на топлану и здраво, од дрва, дима, пепела не може се проћи Бања Луком, 2016 а носају се дрва по становима па то нигдје нема. Зна се, град и живот у граду, немаш пара за град..нога и на село.

Name

нина

15.03.2016 20:58

Ово је тацно. Људи цумур лозе. Смрди као да је неки велики индустријски град.

Name

бл

15.03.2016 07:34

Гаврановицу , ста направи од онаквог града. Надам се да вец високо расте дрвеце које цете ви другови удбаси украсавати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дипл инг

15.03.2016 07:42

Ако комшија до којег допире та топлота треба да плаћа 30%, онда оном који шаље ту топлоту треба бити одбијено тих 30%. Ствар је, дакле, комшија, хоће ли се они медјусобно кусурати али какве весе с тим има Топлана? Никакве. Топлана шаље одредјену количину топлотне енергије и за то јој је плаћено по тарифи. Хоће ли цијела зграда скупљати за плаћање гријања једног јединог стана то опет није ствар топлане него медјусобних односа станара у тој стамбеној згради.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Смраду

15.03.2016 07:55

Инзињеру, .уси га опегланог! Заболи мене сто је неки морон будала па плаца вама из Мркоњица! Ја нецу! Немамо уговора, ријесени дугови, тако да немам ниста са топланом из Мркоњица!

Name

дипл инг

15.03.2016 08:13

"Смраду" смрад ти је у циплема. А у глави шупље. Откуд ти идеја да ја имам нешто са бандом из Мркоњића???? Јеси ли пијан овако рано?

Name

лингуа мендум

15.03.2016 08:15

Не каже се инжињер него инжењер!

Name

Ха ха ха

15.03.2016 08:25

Неки би требали промућати главу прије употребе.

Name

Логика

15.03.2016 07:44

Мићо логика ти није јача страна. Када се одјавиш са Електропривреде, НЕ ШАЉУ ти више рачуне за инсталисану снагу код комшије!!! Сваким даном све више и више испливава вербална дијареја ових СНСД директора и министара са дипломама приватних факултета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарма

15.03.2016 09:58

Дрзавни факултети су се толико срозали,да су данас на нивоу приватних.

Name

блаф

15.03.2016 07:47

О Дарwине па гдје си сада.Овај из Топлане није нормалан,па како им само падну напамет овакве небулозе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

е не мозе тако

15.03.2016 07:57

Станови су сада у власниству, одсјеци цијеви топлане а нека их они онда мотају и воде за даље куда хоце.

Name

бл

15.03.2016 07:52

А хоце ли то вазити и у љетном периоду кад комсијска топлота неце пролазити кроз зидове, или це наплацивати и сто нас тада сунце грије. А ако не платим, искљуцице комсији гријање... сваста

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сани

15.03.2016 07:52

Мислим да је овако било И у Броду, можда је још увијек.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мацак

15.03.2016 15:04

У Броду скоро и нема грејања, осим у зградама где зиве "вазне" лицности.

Name

Бањалучанин

15.03.2016 08:02

Прошле године су у Бањалуци одобрили повећање цијена одвоза смећа бандиту из Мркоњића којем су прије тога дозволили да се дочепа јавног предузећа Градске чистоће. Хоће ли сад Скупштина Општине тражити снижавање тих цијена с обзиром да је гориво појефтинило 40%? Или ће се ретардирани становници дизниленда за будале коначно дозвати памети и ријешити се ових криминалаца на предстојечим изборима?

ОДГОВОРИТЕ
Name

нидзо

15.03.2016 09:33

Па како год било на изборима, остаце исти власници приватизова их предузеца. Не браним снсд, али цини ми се да су поједини рацуни у Бијељини веци него у Бањој Луци. Зна ли ико ста нам је боље откако је сзп на власти на нивоу бих? Јел' и један рацун низи. Да нам нису мозда претплату за тв укинули или смањили телефонске рацуне? Сви су они слицни, до избора мед и млијеко обецавају, а кад продју избори забораве да су иста рекли. Онда иду поскупљења и отпустања- сваке друге године је тако.

Name

Градјанин

15.03.2016 11:33

Ако хоће да приватник одвози смеће онда се мора увести конкуренција а не да један багров у договору с влашћу намеће цијене које он хоће. Мора бити бар 5 понудјача услуга па да се ја могу опредијелити коме ћу плаћати за коректну услугу по нормалним цијенама а не дуплим.

Name

БЛ

15.03.2016 08:04

И ови сто се грију на струју комсија до њега који се не грије на струју треба да плаца висе струје. Каква лакрдија, неце вам проци лопови. БИЦЕ ВАМА У ОКТОБРУ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зеки

15.03.2016 08:45

Па ста це бити кад неплатим,искљуците гријање комсији,хаха,какви кретени.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миленко

15.03.2016 08:48

Могу да забацују колико хоце да се огребу од народа али ово нема законско упористе тако да је све ово тотална глупост. Покусавали су и раније и даље це несто смисљати у будуцности како би се огребали али неце ици. Боље им је да се баве цијеном мазута у коју су се годинама уградјивали директори и градонацелници него сто размисљају како би нама несто наметнули. Најбоље је када казу како несто слицно постоји и у ЕУ па онда не могу објаснити како је то уопсте слицно. Не мозе се наплатити несто за ста ја нисам тразио да ми се испоруци и немам никакав уговорени статус, цијеви ако иду кроз стан нека их исјеку и измотају на други нацин, а ако ми комсија грије зидове онда нека изолују код оних које грију да до нас не допире. Знаци од овог законски ниста, а само аргумент висе да се гласа против цутљивог Црногорца и секте у октобру.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

15.03.2016 08:49

Ја сад не контам неке ствари...Ста народ сада хоце?Јесу били избори..јел народ гласао за СНСД..јесте.У цему је сада проблем..Не казем ја да људи који овде коментарису су гласаци СНСДа ..Кад додју избори,50% гласаца не излази на изборе а као разлог наводе:Сви су исти,немам за кога гласати,били су и ови па ниста нису направили. Каква је то демагогија..Па кад је тако господо онда ви и даље сједите и кафани кад буду избори ал онда нема јаукања и кукњаве након избора..И треба да плацате тих 30 % сто топлана хоце да уведе..Па није вам СДС то наметнуо ..Ста сад хоцете?Јел Баја и даље Бог..алах пекамбер,цар,месија,спаситељ..А уводи нам нови намет!Да се разумијемо ,имам куцу и немам везе са топланом и тим разбојницима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Суштина

15.03.2016 11:18

Која год партија да је изгласана, полиција, тужилаштво и суд треба да раде свој посао а не да дозволе оволики организовани криминал! До њих је све! Корумпираним високим полицијским службеницима, тужиоцима и судијама који слушају и раде за бандитске политичаре и тајкуне, треба одрезати по 100 година строгог затвора, сваком од њих.

Name

ДУКА

15.03.2016 08:59

НИЈЕ ЛАКО БИТИ ЛУД, ВЈЕРУЈТЕ МИ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

исток

15.03.2016 09:03

Ја сам плаћао 258 км мјесечно за гријање , урадим изнутра у стану термо изолацију 5 цм и купим климу ЛГ 18 и одјавим градско гријање , ево пет сезона како сам искључио . Ове зиме потрошио сам на име гријања око 100 км за читаву сезону. сад се и угријем и укључујем по потреби , а онда никад се нисам угријао , радијатори увијек хладни .

ОДГОВОРИТЕ
Name

грађанин

15.03.2016 09:04

Ја сва срећа живим у Аустрији и тамо сви палћају гријање нити се ко може искључити са мрезе.А ови сто су дошли из којекаквих села купили станове па још мало ће тражити и да се одјаве од каналаизације да не плаћају јер на селу су навикли тако.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домаћин са села

15.03.2016 10:03

Ти си видио Аустрију колико и мој шаров Ајфелову кулу. Нико не може наметнути некоме да плаћа нешто што не троши. Исти случај са наметнутом РТВ таксом. Сутра када би се заратило, никада не бих узео пушку у руке. Можда евентуално да побијем пар гузоња око себе.

Name

Никола

15.03.2016 10:39

Свака Вам цаст. Управу сте. Гријање није лосе, али би људи да зиве у граду, а тросе као на селу. Па драги моји не иде то тако.

Name

марко

15.03.2016 11:42

Свака ти част на коментару, имам ја комшије су дошли са села, дигли стан на кредит и не желе да плаћају ни стубише, ни одржавање.Код нас у борику гријање одлично а они се жале пишу Топлани траже бонификацију па људи моји што каже овај још ће тражити да копају септичке да не плаћају канализацију али хоће људи у град.

Name

телсиц

15.03.2016 09:04

Који демагог нека мени плати сто користи мој је стан пролазе цјеви нека измјести немам ниста против па они не грију и овима сто плацају које пологаре .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Чаруга

15.03.2016 09:08

У Броду је било па пало у воду на суду а тадашњи начелник општине (черек) у затвору не због тога ал ипак.Слажем се треба исјећи цијеви у МОМ ВЛАСТИТОМ стану па нек онда наплаћују коме хоће а комшији испод се извињавам што ће топлана да га поплави

ОДГОВОРИТЕ
Name

Перо

15.03.2016 09:17

Ја бих молио БНТВ да види мало ста ради А.Д Цистоца Бањалука која је у рукама Мркоњицког политицко мафијаског клана. Они онако одфрље одредјују ко це колико да им плаца а после утузују људе. мафијаси и рекетаси имају полуге дрзаве у својим рукама Не знам како је то могуце ако није потписан било какав уговор са њима ,уопсте не зелим да се петљам са мафијом и њиховом фирмом нити зелим услугу одвоза смеца од њих и њихове фирме.Сам цу своје смеце одвозит ако нема нико други. Свака дрзава има мафију али овде мафија има своју дрзаву. Стоп Мафији и њиховој фирми цистоца а.д бањалука КАЈО МИЛОВАНОВИЦ је Тонy Сопрано,зар није у овој серји Тонy Сопрано имао фирму која се бавила одвозом смеца у Неw Yорку и

ОДГОВОРИТЕ
Name

то је

15.03.2016 09:48

Катастрофа , шта су људи доживили да им мркоњић и лакташи кроје судбину . Два села гдје нема више од 5 %писмених .

Name

ДЕ ГОТХИА

15.03.2016 09:29

ОБЕЋЕЊА ЛУДОМ РАДОВАЊА!!! ТАКАВ ПРОПИС АКО СЕ ДОНЕСЕ НИЈЕ У СКЛАДУ СА УСТАВОМ И ЕВРОПСКОМ КОНВЕНЦИЈОМ О ЉУДСКИМ ПРАВИМА... МИЛЕ БИ САДА ДА НАМ НАПЛАТИ И ВАЗДУХ КОЈИ ДИШЕМО И СУНЦЕ КОЈЕ НАС ГРИЈЕ, САМО ДА СЕ ИЗВУЧЕ ИЗ ГАБУЛЕ И КРИМИНАЛНИХ ИНВЕСТИЦИЈА ПО ЈАВНИМ НАБАВКАМА ЗА ЦЕСТЕ, МОСТОВЕ, ПРЕКОМЈЕРНЕ ЧИНОВНИКЕ, ПА ЧАК И СИЛНИ ТОАЛЕТ ПАПИР КОЈИ ПОТРОШИШЕ ЊЕГОВИ ЧЛАНОВИ... НЕЋЕ МОЋИ. А ШТО СЕ ТИЧЕ "ПРИЈАТЕЉСКОГ ГРИЈАЊА" - ЈА ПРИХВАТАМ ДА КОМСИЈИ КОЈИ ПЛАЋА ГРИЈАЊЕ И ЧИЈА ТОПЛОТА МОЖДА ДОЛАЗИ И У МОЈ СТАН, ДА ПОМОГНЕМ ОНАКО ПРИЈАТЕЉСКИ ОКО ЊЕГОВОГ РАЧУНА СА НЕКИХ 10%. АЛИ ДА СЕ ЛОПОВИМА ДВА ПУТА ПЛАЋА ИСТА ИСПОРУЧЕНА ЕНЕРГИЈА, Е ТО НЕЋЕ МОЋИ, ПА НИСМО МИ СЈЕВЕРНА КОРЕЈА...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аустрија

15.03.2016 09:47

Преко Топлане Бањалука су украдени милиони км,ту це полиција и судови имати пуне руке посла ако икад додје до истрага. Задњих 10 год Топлану снабдјева мазутом извјесна фирма из Аустрије.купе мазут у рафинерији брод па га онда продају топлани за 3 пута вецу цијену...као да су ови у Топлани малоумни па не умеју сами наруцити цистерну мазута. Ње им доста сто су узели десетине милиона и сто имају виле по Аустрији и Свицарској вец би јос да отимају од овог напаценог народа...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДЕ ГОТХИА

15.03.2016 09:58

ЧУВЕНИ МИЋО МИТЕX ЈЕ ДОБАВЉАЧ ГОРИВА ЗА СВЕ КОЈИ СУ НА ВЛАСТИ У РС ОД 1992. ГОДИНЕ ДО ДАНАС... АЛИ КОЛИКО ЈА ЗНАМ ОН ЈЕ ПОШТЕН ЧОВЈЕК И НИКАДА НИКОМ НИЈЕ ПЛАТИО ПРВИЗИЈУ... ОН ЈЕ ОСОБА ВИСОКИХ МОРАЛНИХ КВАЛИТЕТА И ШИРОКИХ СХВАТАЊА И ВЕЛИКИ ЉУБИТЕЉ И ЗАШТИТНИК ПРИРОДЕ И ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ.

Name

зоки

15.03.2016 10:15

Ста реци!узас,али тјеси ме она стара,ниција није довијека или до зоре сјала!

Name

Невенко

15.03.2016 10:03

Засто вас ЛАЗУ? У ЕУ кад се одјавис са Цент.гријања не плацас ниста висе,а тај систем Цент.гријања скоро да не ппстоји висе.Не дозволите да вас краду.

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИЋКО

15.03.2016 10:43

Ти познајеш законе ЕУ ко мој дорат

Name

Бакир

15.03.2016 10:21

@лингуа мендум На којем језику? Српско-хрватском, српском, босанском, србијанском, словенацком... Битно је да ти разумијес!

ОДГОВОРИТЕ
Name

лингуа мендум

15.03.2016 12:58

Бакире, босански и србијански, које си споменуо, сигурно не постоје. И српски, хрватски, црногорски и бошњачки су такодје скроз упитни.

Name

макс

15.03.2016 10:22

Докле више,како вас није стид

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бојан Нишевић

15.03.2016 10:29

Ја ћу да пошаљем фактуру топлани за испоручивање њиховог производа кроз мој стан.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Душица

15.03.2016 10:44

У Зворнику топлана то фактурише глупом народу одавно. Има будала па плаћају 30% јер су неписмени и немају ону ствар да исјеку цијеви из свог стана.

Name

Жак

15.03.2016 10:45

Па људи ја ћу тужити топлану зато што ми греје стан без мог одобрења, одкуд им право да своју топлоту пребацују у мој стамбени простор.

ОДГОВОРИТЕ
Name

маринко

15.03.2016 11:46

Па што пријатељу кад видим да патиш од вишка памети не тужис јавни тв сервис што пуштају своје канале на твој тв, већ плаћаш преплату адвокату

Name

Суштина

15.03.2016 11:24

Овај народ је доказао да није у стању имати своју демократску државу јер нису у стању организовати живот у њој. Могу само, као некад, живјети на селу, и нико ни с ким.

ОДГОВОРИТЕ
Name

цоол

15.03.2016 11:24

Умјесто да раде свој посао, по цијели дан смишљају како украсти. Треба багру тужити за узнемиравање грађана и нека фино купе своје цијеви из приватне имовине. Не требају нам њихове хладне цијеви, заузимају нам простор.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боyстар

15.03.2016 11:56

Велика срамота! Нико из топлане не каже да ће тражити средства па да се ремонтује топлана јер гријање у огромном броју станова је више него очајно...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дукић

15.03.2016 12:26

Нормално је да и искључени са система гријања требају платити бар 30 % јер је зграда једна енергетска цјелина и сваким искључењем се нарушава та цјелина, тако да они који остају укључени имају лошије гријање јер ти искључени узимају топлоту од њих.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дипл инг

15.03.2016 13:28

Како год, топлана не може наплатити 130%. Медјутим, у твом стану, температура 20 степени а у комшијиним 12 и ти би да ти комшије плаћају 30%. Да нема тих станова око твог стана за исту испоручену количину енергије у твом стану би било хладније, јер су ти станови око тебе једна врста изолације према вани. Дакле требаш бити захвалан комшијама што су њихови станови око твог. Тако га лакше угријеш. Посебно јер се комшије грију на друге изворе топлотне енергије, нпр на струју. Шта мислиш да ти њима плаћаш 30% струје? Дакле не лупетај. Можда се комшије грију на плин, и то је њихово право. Кад у љето укључиш климу, морају ли ти комшије платити дио рачуна за струју?

Name

Комшо, чувај се!

15.03.2016 21:38

Па ја боље гријем комшију својим гријањем (одјављен већ дуже вријеме), него што он мене грије и кроз зидове и из цијеви. Шаљем комшији фактуру за сво протекло вријеме.

Name

математицар

15.03.2016 21:44

Нека објаве енергетски елаборат по којем су дошли до цифре од 30%.

Name

бањалучанин

15.03.2016 13:14

Провидно до бола....пласирају причу а знају да нема законског упоришта...а онда ће опет Миле да нађе начина да се та идеја обустави...и наравно у очима гласача као и досад он је "добротвор за народне масе"

ОДГОВОРИТЕ
Name

волови су то

15.03.2016 13:42

Тачно.

Name

Мики

15.03.2016 16:10

Што се људи не грију у кућама на струју него у стану? Зато што у зградама постоји централно гријање и онда искључени са система гријама узимају топлоту од оних који се грију, па им је довољно само да се догрију и да имају добро гријање у стану. Зато треба плаћати 30 % или чак и више, ако ћемо реално.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалучанин

16.03.2016 08:12

Ако ћемо реално, ти си Додикова подрепна мува.

Name

Реални Мркоњићанин

15.03.2016 16:31

Ја имам стан у Борику и подржавам акцију Топлане. Искључите гријање а на тим цијевима сушите гаће и чарапе, лежите поред топлих цијеви, гријете руке и ноге.Покренућу петицију у корист Топлане. Нећете се џабе гријати и плаћати због топлих зидова мање струје и дрва.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Топлана

15.03.2016 17:51

Свака ти је златна, искључе се са гријања па кад дође контрола у зграду само се чује преко радијатора како се шарафа, сви се поново прикопчали, нема, ако се оће бити у граду и у стану мора се увести гријање, нећу вјечито јашти преко туђих дрва и гајби, законом осигурати гријање на Топлану.

Name

Вито

16.03.2016 09:09

Не мозес никог натјерати да користи услуге топлане. То са гријањем на дрва се у потпуности слазем, то би било могуце ријесити. Сто се тице гријања, ја имам етазно гријање на струју, нову изолацију и прозоре и у стану тросим на годисњем нивоу дупло мање новаца за гријање него сто је то било са топланом, с тим сто је температура у стану неупоредиво виса него сто је била са топланом. Сваки аргумент о топлани као некаквом озбиљном испоруциоцу услуга гријања пада у воду јер је гријање лосе и прескупо. ОВа сва прица је мазање оцију и спасавање радних мјеста странацких ухљеба преко ледја народа који је вец пукао од Бобара, Бираца, Банки Српске и свих они прица које су нам однијеле милијарде.

Name

термо пец

15.03.2016 18:26

Па нису се људи у Борику дзабе искљуцивали, плацали и годинама се нису огријали. Ста прица ова будала, какав пепео по БЛ. ТРАЗИЦУ ДА ИЗМЈЕСТЕ ЦИЈЕВИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

МГ

15.03.2016 19:11

Ста се буните бањалуцки "фајновци"? Имате по 1,5 КМ у дзепу за кафу коју гуслите по пет сати у кафицу, а овамо глумите фрајере! Да нисте такве секаперсе, мозда би вам несто и оставили, а овако цемо вам узети све. Ви зализите пед...ке фризурице, сједите по терасама и гледајте. И немојте нас љутити, да не би морали долазити по документа у Мркоњиц Град!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Александровац

16.03.2016 18:05

У Праву си милион посто. По родни лист ће долазити у МГ, а по грунтовницу у Александровац.

Name

Комуналац

16.03.2016 06:05

Људи би зивјели у граду, а најрадије не би ниједну даџбину платили.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ранко

16.03.2016 09:00

Све сто потросим ја и платим али нецу да платим харац који је неко измислио јер је странацки запослио дупло висе људи него сто му треба и уз то се уградјује у цијене мазута.Не знам ста знаци ово људи хоце да зиве у граду,а неце да плацају итд, па људи на селу такодје плацају све комуналије иако су им услуге лосије него онима у граду. Вјероватно си комуналац који зависи од ових хараца па их подрзава само овакве одлуке немају везе са законом и не могу проци.

Name

цобер

16.03.2016 07:33

Цијеви пролазе кроз станове у пра изведбама.С таре и кородиране. Зреле за отпада односно старо гвозде.Линија мора ици мимо станова а никако кроз станове.Требају те вертикалне цијеви измјестити на стубиста од зграда. У Бања Луци у улици од Ребровацке цркве до Мале царсије дузине око 800 метара зимус док је било леда и снијега само је Топлана АД Бања Лука оцистила лед са тротоара. Све отопљено и сув асфалт.Нека тразе новце за цисцење града. Туда им пролазе цијеви. Губе на линијама и јос су заробљени у прослости. Лозе мазут и загадују цовјекову околину.Ја сам их отписао и послао у заборав.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мирко

16.03.2016 08:57

Ти си изгледа сам себе отписао док ваљас такве глупости, изгледа да ти треба бар средња школа да би схватио губитке топлотне енергије

Name

цобер

16.03.2016 12:11

Голе им топловодне цијеви, губе топлотну енергију у транспорту па се љуте. Ха, ха,ха Ако немате Пвц прозоре израдјене од висококвалитетног Њемачког профила са шест комора и три дихтунга са најмодернијим стандардима уштеде енергије, који се огледају кроз најбољу топлотну изолацију и Демит фасаду данас најпопуларнију термоизолациону фасаду у основи са стиропором минималне дебљине од 8 цм да се топлотна енергија не губи преко спољашњих зидова не мозете оцекивати да це Вам Топлана АД Бања Лука помоци и “загријати “ простор у Васем стану на скромних 18оЦ.

Name

курир

16.03.2016 07:58

Ако се комсија грије на други извор топлоте(клима,панел итд) а не на топлану питам се гдје се губи енергија топлане...смјесни су. Знају да то неце проци али се уздају у неписменост страх погубљеност јадног народа... Превисе субсе заиграли,у игри се зна паст и ногу сломити...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рок

16.03.2016 08:40

А јел од комшије клима прелази у други стан као што цијеви пролазе кроз нечији стан?

Name

мики

16.03.2016 14:52

Ви у БЛ сте сељаци а не ови из МГ и Лактаса. Ви нисте знали ста је приватизација док ова господа није досла у Бл.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бранислав Лазиц

16.03.2016 15:03

Зивим у Скопју,Македонија...И код мене је иста ситуација, где је фирма која само преноси топлотну енергију, инаце регистрована на Кипру, успела да преко политицара у врху, преко Уставног суда издејствује, да они који су искљуцени, плацају 10% на м2.Велика је гузва због овога и ових дана су велики протести у вези тога и других ствари....Када Дрзава стити приватни бизнис на рацун градјана....али треба се борити, ангазовати адвокате и тузити их локалном суду па после на Стразбур....поздрав свима и верујте у то за сто се борите....

ОДГОВОРИТЕ
Name

лаки

16.03.2016 18:37

БЛ нема сколоване кадрове,па сад криви ови из МГ, Сипова Гламоца... Погледајте директорицу ИРБ, или министарку Тегелтију праве даме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

јебак

16.03.2016 18:50

Мени гријање не треба мене грије моја љубав, коњима и не залим платити.

ОДГОВОРИТЕ