Toplana bi da naplati i komšijsku toplotu!

Banjalučani koji su se isključili sa "Toplane" mogli bi uskoro ponovo da plaćaju 30 odsto troškova i to za toplotu iz komšijskog stana!

Republika Srpska 15.03.2016 | 08:07
Toplana bi da naplati i komšijsku toplotu!

Banjalučani koji su otkazali usluge “Toplane”, mogli bi uskoro da dobiju nove račune. Glavni argument uprave “Toplane” za prijedlog uvođenja dvotarifnog sistema naplate, jesu tople cijevi. Ko je isključio centralno grijanje, plaćao bi 30 odsto troškova, prenosi Mondo saznanja pojedinih banjalučkih medija.

Direktor “Toplane”, Mićo Milovanović, kaže da, u drugim gradovima u Srpskoj, ali i u regionu, takav sistem odavno postoji.

“Svi naši građani plaćaju naknadu za instalisanu snagu za električnu energiju. Plaćaju čak i onda kada ne uključe ni jednu jedinu sijalicu. A svijetlost ne može doprijeti od komšije do našeg stana. A toplota iz komšijskog stana može doprijeti i dopire do našeg stana. Dakle, radi se o tom neminovnom prenosu toplote kroz zidove”, kaže Mićo Milovanović, direktor “Toplane”.

Gradonačelnik, Slobodan Gavranović, kaže da “Toplana” ne može sama da donosi odluke. Gradska uprava ima posljednju riječ. Ipak, tvrdi da, kao i u Evropskoj uniji, građani moraju da plaćaju dio troškova za grijanje, iako su se odjavili.

“Nema novih nameta, neće ih ni biti, ja ih ne vidim kao nove namete, ali da će biti reda i da se jednostavno pitanje, i ne samo kod toplane, isključenje sa mreže mora se riješiti”, izričit je gradonačelnik Banjaluke, Slobodan Gavranović.

Za pravnike je zakonitost zahtjeva “Toplane” upitna. Teško da mogu, tvrde, naplaćivati nekome usluge, a da nemaju na osnovu čega. Slično misle u Udruženju potrošača Republike Srpske.

“Da bi se ispostavio račun ili faktura nekom potrošaču, mora da se sklopi ugovor. Ako nema ugovora, ugovornog odnosa, nijedan račun nije validan, i nije potrošač koji dobije takav račun, nije dužan da plaća po tom računu”, kaže Dragovan Petrović, Udruženje potrošača Republike Srpske.

Zbunjeni su i Banjalučani. Oni koji imaju centralno grijanje, kažu, i ne brinu mnogo. Oni koji su isključili grijanje, tvrde da znaju šta im je činiti ako odluka ugleda svjetlost dana.

Predstavnici Gradske uprave poručuju – o prijedlogu tek treba da raspravljaju. Slična inicijativa pokrenuta je prije dvije godine, ali nije prošla. PDP-ovci tvrde da će ovog puta, ići i do Ustavnog suda.

Izvor: Mondo.ba

Komentari / 88

Ostavite komentar
Name

Ja

15.03.2016 07:14

Ako bas moram, onda cu komsiji da platim, a ne nekom baji iz Mrkonjica! .amu vam cobansku!

ODGOVORITE
Name

advokat

15.03.2016 08:11

Čim usvoje takvu Odluku, podnesete istu Ustavnom sudu RD na ocjenu ustavnosti i zakonitosti. Imajući u visu stav suda u predmetima toplana u Prijedoru, Čelincu i Zvorniku, navedena Odluke je osuđena na propast.

Name

Gradiska

15.03.2016 08:43

Tako je gospodine Milovanoviću, mi iz Gradiške odavno plaćamo 30% paušala i pomažemo svoju Toplanu. Uvedi Banja Luku u red, hoće da žive u gradu a da cjepaju drva na terasi, e ne može, hoće u Europu a sa smederevcem, na toplanu svi pa onda u Europu!

Name

Dragan

15.03.2016 09:51

Nije problem plaćati evropski, ako i zarađuješ evropski. Ali raditi za Kaju, Baju ili Vlaju kod nas za 400-500 KM i plaćati sve troškove...alhemija!!!

Name

Neko

15.03.2016 10:17

@Gradiska Ti zivis na selu pa se tjesis da si u gradu placajuci lopovima! Seljacino, kupi si "Smederevac" ili se seli u HR pa zivi u EU!

Name

hahaha

15.03.2016 13:48

Mićo srećo kaži čiki ko kupuje toplanu

Name

mićo fun club

15.03.2016 22:11

A zašto svi prelaze preko cinjenice da vjerovatno ljudi koji su se odjavili NE sjede u hladnim stanovima.

Name

dr Dabic

16.03.2016 11:18

Ja sam odjavio grijanje,zbog nekorektnosti grijanja,nisam zadovoljan uslugom,imam pravo za moj novac da kupim ono sto mi odgovara,a neko zlocinacko udruzenje ponudi pod sifrom MORAS,u Brckom imaju kalorimetri,tako je i u modernoj Evropi. Ako donesu ovaj zakon ja i mnogi moji prijatelji koji smo odjavili grijanje,trazit cemo placanje prolaza toplani kroz nas stan ili da skinu cijevi,pa nece moci prodavati komsijama koje su zadovoljne grijanjem,ili neznaju alternativu za plin i sl.

Name

E,

15.03.2016 07:18

U zgradi gdje ja zivim, od 8 stanova samo jedan je prikopcan (budala). Platimo komsiji (budali) da se iskljuci i nek se .ebu...

ODGOVORITE
Name

pošteni građanin

15.03.2016 08:58

Znam ja vas takve ko i u mojoj zgradi, svi se isključili pa se kasnije svi priključili i griju se nelegalno na Toplanu a mi jadni penzioneri plačamo i za sebe i za vas poštenjačine.Daj Bože da uvedu taj procenat da se stane u kraj takvima

Name

E,

15.03.2016 10:18

A ti si ta komunisticka budala!?

Name

pošteni građanin

15.03.2016 10:34

DA SE STANE U KRAJ TAKVIMA KAO ŠTO SI TI.

Name

Penzic velis

15.03.2016 10:47

Placaj, reklo bi se da imas i previse! Internet, grijanje, hrana, penzija od Baje ti voljenog! Puno trosis!

Name

Isto

15.03.2016 07:19

Ovo nije samo slučaj u Banjaluci, svaka toplana koja ne može da ispunjava svoje obaveze u zagrijavanju će ići na ovu varijantu 30%. Stranački uhljebi u sva tri tora jednostavno ne smiju ostati bez plate, grijali ili ne!

ODGOVORITE
Name

Toplana

15.03.2016 11:40

Treba donijeti zakon da svi koji su u gradu moraju na toplanu i zdravo, od drva, dima, pepela ne može se proći Banja Lukom, 2016 a nosaju se drva po stanovima pa to nigdje nema. Zna se, grad i život u gradu, nemaš para za grad..noga i na selo.

Name

nina

15.03.2016 20:58

Ovo je tacno. Ljudi cumur loze. Smrdi kao da je neki veliki industrijski grad.

Name

bl

15.03.2016 07:34

Gavranovicu , sta napravi od onakvog grada. Nadam se da vec visoko raste drvece koje cete vi drugovi udbasi ukrasavati.

ODGOVORITE
Name

dipl ing

15.03.2016 07:42

Ako komšija do kojeg dopire ta toplota treba da plaća 30%, onda onom koji šalje tu toplotu treba biti odbijeno tih 30%. Stvar je, dakle, komšija, hoće li se oni medjusobno kusurati ali kakve vese s tim ima Toplana? Nikakve. Toplana šalje odredjenu količinu toplotne energije i za to joj je plaćeno po tarifi. Hoće li cijela zgrada skupljati za plaćanje grijanja jednog jedinog stana to opet nije stvar toplane nego medjusobnih odnosa stanara u toj stambenoj zgradi.

ODGOVORITE
Name

Smradu

15.03.2016 07:55

Inzinjeru, .usi ga opeglanog! Zaboli mene sto je neki moron budala pa placa vama iz Mrkonjica! Ja necu! Nemamo ugovora, rijeseni dugovi, tako da nemam nista sa toplanom iz Mrkonjica!

Name

dipl ing

15.03.2016 08:13

"Smradu" smrad ti je u ciplema. A u glavi šuplje. Otkud ti ideja da ja imam nešto sa bandom iz Mrkonjića???? Jesi li pijan ovako rano?

Name

lingua mendum

15.03.2016 08:15

Ne kaže se inžinjer nego inženjer!

Name

Ha ha ha

15.03.2016 08:25

Neki bi trebali promućati glavu prije upotrebe.

Name

Logika

15.03.2016 07:44

Mićo logika ti nije jača strana. Kada se odjaviš sa Elektroprivrede, NE ŠALJU ti više račune za instalisanu snagu kod komšije!!! Svakim danom sve više i više isplivava verbalna dijareja ovih SNSD direktora i ministara sa diplomama privatnih fakulteta...

ODGOVORITE
Name

Sarma

15.03.2016 09:58

Drzavni fakulteti su se toliko srozali,da su danas na nivou privatnih.

Name

blaf

15.03.2016 07:47

O Darwine pa gdje si sada.Ovaj iz Toplane nije normalan,pa kako im samo padnu napamet ovakve nebuloze.

ODGOVORITE
Name

e ne moze tako

15.03.2016 07:57

Stanovi su sada u vlasnistvu, odsjeci cijevi toplane a neka ih oni onda motaju i vode za dalje kuda hoce.

Name

bl

15.03.2016 07:52

A hoce li to vaziti i u ljetnom periodu kad komsijska toplota nece prolaziti kroz zidove, ili ce naplacivati i sto nas tada sunce grije. A ako ne platim, iskljucice komsiji grijanje... svasta

ODGOVORITE
Name

Sani

15.03.2016 07:52

Mislim da je ovako bilo I u Brodu, možda je još uvijek.

ODGOVORITE
Name

macak

15.03.2016 15:04

U Brodu skoro i nema grejanja, osim u zgradama gde zive "vazne" licnosti.

Name

Banjalučanin

15.03.2016 08:02

Prošle godine su u Banjaluci odobrili povećanje cijena odvoza smeća banditu iz Mrkonjića kojem su prije toga dozvolili da se dočepa javnog preduzeća Gradske čistoće. Hoće li sad Skupština Opštine tražiti snižavanje tih cijena s obzirom da je gorivo pojeftinilo 40%? Ili će se retardirani stanovnici diznilenda za budale konačno dozvati pameti i riješiti se ovih kriminalaca na predstoječim izborima?

ODGOVORITE
Name

nidzo

15.03.2016 09:33

Pa kako god bilo na izborima, ostace isti vlasnici privatizova ih preduzeca. Ne branim snsd, ali cini mi se da su pojedini racuni u Bijeljini veci nego u Banjoj Luci. Zna li iko sta nam je bolje otkako je szp na vlasti na nivou bih? Jel' i jedan racun nizi. Da nam nisu mozda pretplatu za tv ukinuli ili smanjili telefonske racune? Svi su oni slicni, do izbora med i mlijeko obecavaju, a kad prodju izbori zaborave da su ista rekli. Onda idu poskupljenja i otpustanja- svake druge godine je tako.

Name

Gradjanin

15.03.2016 11:33

Ako hoće da privatnik odvozi smeće onda se mora uvesti konkurencija a ne da jedan bagrov u dogovoru s vlašću nameće cijene koje on hoće. Mora biti bar 5 ponudjača usluga pa da se ja mogu opredijeliti kome ću plaćati za korektnu uslugu po normalnim cijenama a ne duplim.

Name

BL

15.03.2016 08:04

I ovi sto se griju na struju komsija do njega koji se ne grije na struju treba da placa vise struje. Kakva lakrdija, nece vam proci lopovi. BICE VAMA U OKTOBRU...

ODGOVORITE
Name

Zeki

15.03.2016 08:45

Pa sta ce biti kad neplatim,iskljucite grijanje komsiji,haha,kakvi kreteni.

ODGOVORITE
Name

Milenko

15.03.2016 08:48

Mogu da zabacuju koliko hoce da se ogrebu od naroda ali ovo nema zakonsko uporiste tako da je sve ovo totalna glupost. Pokusavali su i ranije i dalje ce nesto smisljati u buducnosti kako bi se ogrebali ali nece ici. Bolje im je da se bave cijenom mazuta u koju su se godinama ugradjivali direktori i gradonacelnici nego sto razmisljaju kako bi nama nesto nametnuli. Najbolje je kada kazu kako nesto slicno postoji i u EU pa onda ne mogu objasniti kako je to uopste slicno. Ne moze se naplatiti nesto za sta ja nisam trazio da mi se isporuci i nemam nikakav ugovoreni status, cijevi ako idu kroz stan neka ih isjeku i izmotaju na drugi nacin, a ako mi komsija grije zidove onda neka izoluju kod onih koje griju da do nas ne dopire. Znaci od ovog zakonski nista, a samo argument vise da se glasa protiv cutljivog Crnogorca i sekte u oktobru.

ODGOVORITE
Name

Goran

15.03.2016 08:49

Ja sad ne kontam neke stvari...Sta narod sada hoce?Jesu bili izbori..jel narod glasao za SNSD..jeste.U cemu je sada problem..Ne kazem ja da ljudi koji ovde komentarisu su glasaci SNSDa ..Kad dodju izbori,50% glasaca ne izlazi na izbore a kao razlog navode:Svi su isti,nemam za koga glasati,bili su i ovi pa nista nisu napravili. Kakva je to demagogija..Pa kad je tako gospodo onda vi i dalje sjedite i kafani kad budu izbori al onda nema jaukanja i kuknjave nakon izbora..I treba da placate tih 30 % sto toplana hoce da uvede..Pa nije vam SDS to nametnuo ..Sta sad hocete?Jel Baja i dalje Bog..alah pekamber,car,mesija,spasitelj..A uvodi nam novi namet!Da se razumijemo ,imam kucu i nemam veze sa toplanom i tim razbojnicima.

ODGOVORITE
Name

Suština

15.03.2016 11:18

Koja god partija da je izglasana, policija, tužilaštvo i sud treba da rade svoj posao a ne da dozvole ovoliki organizovani kriminal! Do njih je sve! Korumpiranim visokim policijskim službenicima, tužiocima i sudijama koji slušaju i rade za banditske političare i tajkune, treba odrezati po 100 godina strogog zatvora, svakom od njih.

Name

DUKA

15.03.2016 08:59

NIJE LAKO BITI LUD, VJERUJTE MI.

ODGOVORITE
Name

istok

15.03.2016 09:03

Ja sam plaćao 258 km mjesečno za grijanje , uradim iznutra u stanu termo izolaciju 5 cm i kupim klimu LG 18 i odjavim gradsko grijanje , evo pet sezona kako sam isključio . Ove zime potrošio sam na ime grijanja oko 100 km za čitavu sezonu. sad se i ugrijem i uključujem po potrebi , a onda nikad se nisam ugrijao , radijatori uvijek hladni .

ODGOVORITE
Name

građanin

15.03.2016 09:04

Ja sva sreća živim u Austriji i tamo svi palćaju grijanje niti se ko može isključiti sa mreze.A ovi sto su došli iz kojekakvih sela kupili stanove pa još malo će tražiti i da se odjave od kanalaizacije da ne plaćaju jer na selu su navikli tako.

ODGOVORITE
Name

Domaćin sa sela

15.03.2016 10:03

Ti si vidio Austriju koliko i moj šarov Ajfelovu kulu. Niko ne može nametnuti nekome da plaća nešto što ne troši. Isti slučaj sa nametnutom RTV taksom. Sutra kada bi se zaratilo, nikada ne bih uzeo pušku u ruke. Možda eventualno da pobijem par guzonja oko sebe.

Name

Nikola

15.03.2016 10:39

Svaka Vam cast. Upravu ste. Grijanje nije lose, ali bi ljudi da zive u gradu, a trose kao na selu. Pa dragi moji ne ide to tako.

Name

marko

15.03.2016 11:42

Svaka ti čast na komentaru, imam ja komšije su došli sa sela, digli stan na kredit i ne žele da plaćaju ni stubiše, ni održavanje.Kod nas u boriku grijanje odlično a oni se žale pišu Toplani traže bonifikaciju pa ljudi moji što kaže ovaj još će tražiti da kopaju septičke da ne plaćaju kanalizaciju ali hoće ljudi u grad.

Name

telsic

15.03.2016 09:04

Koji demagog neka meni plati sto koristi moj je stan prolaze cjevi neka izmjesti nemam nista protiv pa oni ne griju i ovima sto placaju koje pologare .

ODGOVORITE
Name

Čaruga

15.03.2016 09:08

U Brodu je bilo pa palo u vodu na sudu a tadašnji načelnik opštine (čerek) u zatvoru ne zbog toga al ipak.Slažem se treba isjeći cijevi u MOM VLASTITOM stanu pa nek onda naplaćuju kome hoće a komšiji ispod se izvinjavam što će toplana da ga poplavi

ODGOVORITE
Name

Pero

15.03.2016 09:17

Ja bih molio BNTV da vidi malo sta radi A.D Cistoca Banjaluka koja je u rukama Mrkonjickog politicko mafijaskog klana. Oni onako odfrlje odredjuju ko ce koliko da im placa a posle utuzuju ljude. mafijasi i reketasi imaju poluge drzave u svojim rukama Ne znam kako je to moguce ako nije potpisan bilo kakav ugovor sa njima ,uopste ne zelim da se petljam sa mafijom i njihovom firmom niti zelim uslugu odvoza smeca od njih i njihove firme.Sam cu svoje smece odvozit ako nema niko drugi. Svaka drzava ima mafiju ali ovde mafija ima svoju drzavu. Stop Mafiji i njihovoj firmi cistoca a.d banjaluka KAJO MILOVANOVIC je Tony Soprano,zar nije u ovoj serji Tony Soprano imao firmu koja se bavila odvozom smeca u New Yorku i

ODGOVORITE
Name

to je

15.03.2016 09:48

Katastrofa , šta su ljudi doživili da im mrkonjić i laktaši kroje sudbinu . Dva sela gdje nema više od 5 %pismenih .

Name

DE GOTHIA

15.03.2016 09:29

OBEĆENJA LUDOM RADOVANJA!!! TAKAV PROPIS AKO SE DONESE NIJE U SKLADU SA USTAVOM I EVROPSKOM KONVENCIJOM O LJUDSKIM PRAVIMA... MILE BI SADA DA NAM NAPLATI I VAZDUH KOJI DIŠEMO I SUNCE KOJE NAS GRIJE, SAMO DA SE IZVUČE IZ GABULE I KRIMINALNIH INVESTICIJA PO JAVNIM NABAVKAMA ZA CESTE, MOSTOVE, PREKOMJERNE ČINOVNIKE, PA ČAK I SILNI TOALET PAPIR KOJI POTROŠIŠE NJEGOVI ČLANOVI... NEĆE MOĆI. A ŠTO SE TIČE "PRIJATELJSKOG GRIJANJA" - JA PRIHVATAM DA KOMSIJI KOJI PLAĆA GRIJANJE I ČIJA TOPLOTA MOŽDA DOLAZI I U MOJ STAN, DA POMOGNEM ONAKO PRIJATELJSKI OKO NJEGOVOG RAČUNA SA NEKIH 10%. ALI DA SE LOPOVIMA DVA PUTA PLAĆA ISTA ISPORUČENA ENERGIJA, E TO NEĆE MOĆI, PA NISMO MI SJEVERNA KOREJA...

ODGOVORITE
Name

Austrija

15.03.2016 09:47

Preko Toplane Banjaluka su ukradeni milioni km,tu ce policija i sudovi imati pune ruke posla ako ikad dodje do istraga. Zadnjih 10 god Toplanu snabdjeva mazutom izvjesna firma iz Austrije.kupe mazut u rafineriji brod pa ga onda prodaju toplani za 3 puta vecu cijenu...kao da su ovi u Toplani maloumni pa ne umeju sami naruciti cisternu mazuta. Nje im dosta sto su uzeli desetine miliona i sto imaju vile po Austriji i Svicarskoj vec bi jos da otimaju od ovog napacenog naroda...

ODGOVORITE
Name

DE GOTHIA

15.03.2016 09:58

ČUVENI MIĆO MITEX JE DOBAVLJAČ GORIVA ZA SVE KOJI SU NA VLASTI U RS OD 1992. GODINE DO DANAS... ALI KOLIKO JA ZNAM ON JE POŠTEN ČOVJEK I NIKADA NIKOM NIJE PLATIO PRVIZIJU... ON JE OSOBA VISOKIH MORALNIH KVALITETA I ŠIROKIH SHVATANJA I VELIKI LJUBITELJ I ZAŠTITNIK PRIRODE I ŽIVOTNE SREDINE.

Name

zoki

15.03.2016 10:15

Sta reci!uzas,ali tjesi me ona stara,nicija nije dovijeka ili do zore sjala!

Name

Nevenko

15.03.2016 10:03

Zasto vas LAZU? U EU kad se odjavis sa Cent.grijanja ne placas nista vise,a taj sistem Cent.grijanja skoro da ne ppstoji vise.Ne dozvolite da vas kradu.

ODGOVORITE
Name

MIĆKO

15.03.2016 10:43

Ti poznaješ zakone EU ko moj dorat

Name

Bakir

15.03.2016 10:21

@lingua mendum Na kojem jeziku? Srpsko-hrvatskom, srpskom, bosanskom, srbijanskom, slovenackom... Bitno je da ti razumijes!

ODGOVORITE
Name

lingua mendum

15.03.2016 12:58

Bakire, bosanski i srbijanski, koje si spomenuo, sigurno ne postoje. I srpski, hrvatski, crnogorski i bošnjački su takodje skroz upitni.

Name

макс

15.03.2016 10:22

Докле више,како вас није стид

ODGOVORITE
Name

Bojan Nišević

15.03.2016 10:29

Ja ću da pošaljem fakturu toplani za isporučivanje njihovog proizvoda kroz moj stan.

ODGOVORITE
Name

Dušica

15.03.2016 10:44

U Zvorniku toplana to fakturiše glupom narodu odavno. Ima budala pa plaćaju 30% jer su nepismeni i nemaju onu stvar da isjeku cijevi iz svog stana.

Name

Žak

15.03.2016 10:45

Pa ljudi ja ću tužiti toplanu zato što mi greje stan bez mog odobrenja, odkud im pravo da svoju toplotu prebacuju u moj stambeni prostor.

ODGOVORITE
Name

marinko

15.03.2016 11:46

Pa što prijatelju kad vidim da patiš od viška pameti ne tužis javni tv servis što puštaju svoje kanale na tvoj tv, već plaćaš preplatu advokatu

Name

Suština

15.03.2016 11:24

Ovaj narod je dokazao da nije u stanju imati svoju demokratsku državu jer nisu u stanju organizovati život u njoj. Mogu samo, kao nekad, živjeti na selu, i niko ni s kim.

ODGOVORITE
Name

cool

15.03.2016 11:24

Umjesto da rade svoj posao, po cijeli dan smišljaju kako ukrasti. Treba bagru tužiti za uznemiravanje građana i neka fino kupe svoje cijevi iz privatne imovine. Ne trebaju nam njihove hladne cijevi, zauzimaju nam prostor.

ODGOVORITE
Name

Boystar

15.03.2016 11:56

Velika sramota! Niko iz toplane ne kaže da će tražiti sredstva pa da se remontuje toplana jer grijanje u ogromnom broju stanova je više nego očajno...

ODGOVORITE
Name

Dukić

15.03.2016 12:26

Normalno je da i isključeni sa sistema grijanja trebaju platiti bar 30 % jer je zgrada jedna energetska cjelina i svakim isključenjem se narušava ta cjelina, tako da oni koji ostaju uključeni imaju lošije grijanje jer ti isključeni uzimaju toplotu od njih.

ODGOVORITE
Name

dipl ing

15.03.2016 13:28

Kako god, toplana ne može naplatiti 130%. Medjutim, u tvom stanu, temperatura 20 stepeni a u komšijinim 12 i ti bi da ti komšije plaćaju 30%. Da nema tih stanova oko tvog stana za istu isporučenu količinu energije u tvom stanu bi bilo hladnije, jer su ti stanovi oko tebe jedna vrsta izolacije prema vani. Dakle trebaš biti zahvalan komšijama što su njihovi stanovi oko tvog. Tako ga lakše ugriješ. Posebno jer se komšije griju na druge izvore toplotne energije, npr na struju. Šta misliš da ti njima plaćaš 30% struje? Dakle ne lupetaj. Možda se komšije griju na plin, i to je njihovo pravo. Kad u ljeto uključiš klimu, moraju li ti komšije platiti dio računa za struju?

Name

Komšo, čuvaj se!

15.03.2016 21:38

Pa ja bolje grijem komšiju svojim grijanjem (odjavljen već duže vrijeme), nego što on mene grije i kroz zidove i iz cijevi. Šaljem komšiji fakturu za svo proteklo vrijeme.

Name

matematicar

15.03.2016 21:44

Neka objave energetski elaborat po kojem su došli do cifre od 30%.

Name

banjalučanin

15.03.2016 13:14

Providno do bola....plasiraju priču a znaju da nema zakonskog uporišta...a onda će opet Mile da nađe načina da se ta ideja obustavi...i naravno u očima glasača kao i dosad on je "dobrotvor za narodne mase"

ODGOVORITE
Name

volovi su to

15.03.2016 13:42

Tačno.

Name

Miki

15.03.2016 16:10

Što se ljudi ne griju u kućama na struju nego u stanu? Zato što u zgradama postoji centralno grijanje i onda isključeni sa sistema grijama uzimaju toplotu od onih koji se griju, pa im je dovoljno samo da se dogriju i da imaju dobro grijanje u stanu. Zato treba plaćati 30 % ili čak i više, ako ćemo realno.

ODGOVORITE
Name

Banjalučanin

16.03.2016 08:12

Ako ćemo realno, ti si Dodikova podrepna muva.

Name

Realni Mrkonjićanin

15.03.2016 16:31

Ja imam stan u Boriku i podržavam akciju Toplane. Isključite grijanje a na tim cijevima sušite gaće i čarape, ležite pored toplih cijevi, grijete ruke i noge.Pokrenuću peticiju u korist Toplane. Nećete se džabe grijati i plaćati zbog toplih zidova manje struje i drva.

ODGOVORITE
Name

Toplana

15.03.2016 17:51

Svaka ti je zlatna, isključe se sa grijanja pa kad dođe kontrola u zgradu samo se čuje preko radijatora kako se šarafa, svi se ponovo prikopčali, nema, ako se oće biti u gradu i u stanu mora se uvesti grijanje, neću vječito jašti preko tuđih drva i gajbi, zakonom osigurati grijanje na Toplanu.

Name

Vito

16.03.2016 09:09

Ne mozes nikog natjerati da koristi usluge toplane. To sa grijanjem na drva se u potpunosti slazem, to bi bilo moguce rijesiti. Sto se tice grijanja, ja imam etazno grijanje na struju, novu izolaciju i prozore i u stanu trosim na godisnjem nivou duplo manje novaca za grijanje nego sto je to bilo sa toplanom, s tim sto je temperatura u stanu neuporedivo visa nego sto je bila sa toplanom. Svaki argument o toplani kao nekakvom ozbiljnom isporuciocu usluga grijanja pada u vodu jer je grijanje lose i preskupo. OVa sva prica je mazanje ociju i spasavanje radnih mjesta stranackih uhljeba preko ledja naroda koji je vec pukao od Bobara, Biraca, Banki Srpske i svih oni prica koje su nam odnijele milijarde.

Name

termo pec

15.03.2016 18:26

Pa nisu se ljudi u Boriku dzabe iskljucivali, placali i godinama se nisu ogrijali. Sta prica ova budala, kakav pepeo po BL. TRAZICU DA IZMJESTE CIJEVI

ODGOVORITE
Name

MG

15.03.2016 19:11

Sta se bunite banjalucki "fajnovci"? Imate po 1,5 KM u dzepu za kafu koju guslite po pet sati u kaficu, a ovamo glumite frajere! Da niste takve sekaperse, mozda bi vam nesto i ostavili, a ovako cemo vam uzeti sve. Vi zalizite ped...ke frizurice, sjedite po terasama i gledajte. I nemojte nas ljutiti, da ne bi morali dolaziti po dokumenta u Mrkonjic Grad!!!

ODGOVORITE
Name

Aleksandrovac

16.03.2016 18:05

U Pravu si milion posto. Po rodni list će dolaziti u MG, a po gruntovnicu u Aleksandrovac.

Name

Komunalac

16.03.2016 06:05

Ljudi bi zivjeli u gradu, a najradije ne bi nijednu dadžbinu platili.

ODGOVORITE
Name

Ranko

16.03.2016 09:00

Sve sto potrosim ja i platim ali necu da platim harac koji je neko izmislio jer je stranacki zaposlio duplo vise ljudi nego sto mu treba i uz to se ugradjuje u cijene mazuta.Ne znam sta znaci ovo ljudi hoce da zive u gradu,a nece da placaju itd, pa ljudi na selu takodje placaju sve komunalije iako su im usluge losije nego onima u gradu. Vjerovatno si komunalac koji zavisi od ovih haraca pa ih podrzava samo ovakve odluke nemaju veze sa zakonom i ne mogu proci.

Name

cober

16.03.2016 07:33

Cijevi prolaze kroz stanove u pra izvedbama.S tare i korodirane. Zrele za otpada odnosno staro gvozde.Linija mora ici mimo stanova a nikako kroz stanove.Trebaju te vertikalne cijevi izmjestiti na stubista od zgrada. U Banja Luci u ulici od Rebrovacke crkve do Male carsije duzine oko 800 metara zimus dok je bilo leda i snijega samo je Toplana AD Banja Luka ocistila led sa trotoara. Sve otopljeno i suv asfalt.Neka traze novce za ciscenje grada. Tuda im prolaze cijevi. Gube na linijama i jos su zarobljeni u proslosti. Loze mazut i zagaduju covjekovu okolinu.Ja sam ih otpisao i poslao u zaborav.

ODGOVORITE
Name

mirko

16.03.2016 08:57

Ti si izgleda sam sebe otpisao dok valjas takve gluposti, izgleda da ti treba bar srednja škola da bi shvatio gubitke toplotne energije

Name

cober

16.03.2016 12:11

Gole im toplovodne cijevi, gube toplotnu energiju u transportu pa se ljute. Ha, ha,ha Ako nemate Pvc prozore izradjene od visokokvalitetnog Njemačkog profila sa šest komora i tri dihtunga sa najmodernijim standardima uštede energije, koji se ogledaju kroz najbolju toplotnu izolaciju i Demit fasadu danas najpopularniju termoizolacionu fasadu u osnovi sa stiroporom minimalne debljine od 8 cm da se toplotna energija ne gubi preko spoljašnjih zidova ne mozete ocekivati da ce Vam Toplana AD Banja Luka pomoci i “zagrijati “ prostor u Vasem stanu na skromnih 18oC.

Name

kurir

16.03.2016 07:58

Ako se komsija grije na drugi izvor toplote(klima,panel itd) a ne na toplanu pitam se gdje se gubi energija toplane...smjesni su. Znaju da to nece proci ali se uzdaju u nepismenost strah pogubljenost jadnog naroda... Previse subse zaigrali,u igri se zna past i nogu slomiti...

ODGOVORITE
Name

Rok

16.03.2016 08:40

A jel od komšije klima prelazi u drugi stan kao što cijevi prolaze kroz nečiji stan?

Name

miki

16.03.2016 14:52

Vi u BL ste seljaci a ne ovi iz MG i Laktasa. Vi niste znali sta je privatizacija dok ova gospoda nije dosla u Bl.

ODGOVORITE
Name

Branislav Lazic

16.03.2016 15:03

Zivim u Skopju,Makedonija...I kod mene je ista situacija, gde je firma koja samo prenosi toplotnu energiju, inace registrovana na Kipru, uspela da preko politicara u vrhu, preko Ustavnog suda izdejstvuje, da oni koji su iskljuceni, placaju 10% na m2.Velika je guzva zbog ovoga i ovih dana su veliki protesti u vezi toga i drugih stvari....Kada Drzava stiti privatni biznis na racun gradjana....ali treba se boriti, angazovati advokate i tuziti ih lokalnom sudu pa posle na Strazbur....pozdrav svima i verujte u to za sto se borite....

ODGOVORITE
Name

laki

16.03.2016 18:37

BL nema skolovane kadrove,pa sad krivi ovi iz MG, Sipova Glamoca... Pogledajte direktoricu IRB, ili ministarku Tegeltiju prave dame.

ODGOVORITE
Name

jebak

16.03.2016 18:50

Meni grijanje ne treba mene grije moja ljubav, konjima i ne zalim platiti.

ODGOVORITE