Буна или револуција?

У Босни су устанци увек најексплозивнији.

Република Српска 12.02.2014 | 09:01
Буна или револуција?
У Босни су устанци увек најексплозивнији. И национални и класни. Класно у региону без успеха угрожава национално. Регионални политичари се надмећу већ четврт века у преусмеравању класног бунта у одбрану нације. Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд. Лагумџија прети, ХДЗ опомиње, а господар Вучић је, у бризи за национално Републике Српске, ургентно позвао Додика и Босића у Београд. Сва су звона зазвонила на аларм. Класно прети националном. Позор! Здружени страх свих владајућих у региону, чија легитимност почива већ дуго на чувању националног и на маргинализовању класног, вероватно ће свладати најновији удар гладних и поново га преусмерити ка чувању националног. Некада се овај механизам звао социјалшовинизам. Данас је то демократска одбрана националног интереса. У томе ће, ако треба, припомоћи и Брисел. И НАТО. Ваљда је јасно да нема револуције! Јесте гладни, али достојанствено чувајте националну демократију. „И самурај који није ручао достојанствено држи чачкалицу у зубима”, говорило се некада у Јапану. На сличан начин се и данас препоручује класна уздржаност. Умивена хегемона реторика ЕУ одавно није центрирана око класне него око социјалне правде. А то нису исте ствари. Брисел је кадар да сваку револуцију у банана државама редукује на буну. Али, ако се буна појави у Француској или у Немачкој? Ко зна онда? Наравно да сви властодршци имају осетљиви сеизмограф за друштвене потресе које толико не осећају они који нису на власти. Када је кожа у питању отварају се четворе очи. Владајући стрепе од неконтролисаног ширења буне која увек носи освету. Политичари имају шесто чуло инфектолога. Боље од других уочавају опасност од ширења вируса. Вештији међу њима су психијатри, ослањају се на манипулативно убеђивање и на изоловање вируса. Недорасли политичари су хирурзи, одмах секу тумор и гуше вирус уз помоћ специјалаца. Ако се босанска буна рашири биће потребан медицинско-политички конзилијум стручњака за чување националног капитализма. А и Брисел је стално на другом крају телефонске справе. Не дај боже, ако затреба. Остаје класично питање: да ли је у Босни пролазна буна или тектонска револуција? Није локална тузланска буна, али није ни револуција. Шта је онда? Разливени, неканалисани и неосмишљени очај гладних у дигиталном 21. веку. Да ли је босанско насиље против насиља бабица која у себи носи ново друштво? Није, нажалост. Неосмишљени бунт не може бити револуција. За револуцију је потребан пројекат и идејна авангарда. Потребни су антикапиталистички интелектуалци. Нема их. Њихов класни ангажман је разгризао национализам и неолиберализам. Умрежени су у разне пројекте заштите националних и верских мањина и већина. Узалудне су све друштвене мреже које данас брже мобилишу незадовољство него у предигиталним временима. Нема пројекта еманципације. „Фејсбук” је заменио речитог Троцког на тргу. А без живе речи просвећене авангарде не могу се рушити темељи капиталистичког тајкунизма. Лишен револуционарног пројекта, масовни удар гладних у Босни ће се вероватно и завршити као ефемерна буна. Камо среће да се преварим! Професор на Филозофском факултету у Београду Тодор Куљић Лист "Политика"

Коментари / 273

Оставите коментар
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:34

@ Србо Сад ћу ти нешто рећи што ће те можда изненадити, али је потпуна истина: Бошњаци (муслимани у YУ) би савршено радо пристали да буду шести, седми или осми народ у Југославији, али нису хтјели бити други од два.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролазник

13.02.2014 07:30

Слажем са скоро 100% са овим што је професор написао, није џаба доктор. Једино рјешење које би мени одговарало би да ЕУ узме све оне пописне листиће са прошлог пописа, одвоји оне који се нису изјаснили као Босњаци, Срби или Хрвати и понуди им помоћ у проналажењу новог мјеста за живот у земљама ЕУ. Онда на границе БИХ ставити бодљикаву жицу, и рећи овима осталима: "Ево вам број телефона, јавите се кад се договорите шта ћете са собом".

ОДГОВОРИТЕ
Name

удр4

12.02.2014 21:18

Удри народе,удри лопове !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

12.02.2014 09:44

Овог професора нико нормалан не схвата озбиљно јер је цлан ЛДП-а а ти мрзе све сто је српско!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линуx

12.02.2014 09:42

Либерални капитализам и квазидемократски вишепартијски систем су показали да не могу ријешити егзистенцијалне проблеме људи. Утолико је Босна предзнак нове револуције која ће у средиште ставити интересе 95% људи, а не 5% тзв. капиталиста. У том смислу самоуправни социјализам је био на добром трагу па је зато насилно и срушен распиривањем национализма. Зато се гаће тресу не само Београду и Загребу него и Бриселу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

12.02.2014 13:01

Тако вама и треба. Не дирајте ви Вуцица, имали сте прилику да будете други народ у Југославији, а ви изабрали то сто сте изабрали па сад узивајте. Нама како буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

12.02.2014 09:09

Кад један проф.из Београда казе Босна,ја полудим.Постоји само Босна и Херцеговина.Науците се вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друг

12.02.2014 09:16

Зивјела револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

12.02.2014 09:04

Ниси. У праву професоре превисе си у комунизму боље не трабуњај.У Њемацкој су Нијемци у Француској Французи.Опет вам се родила зрља да подвалите Србима комунизам и да само ми као највеце будале трабуњамо о братству и јединству.Иди зиви у Сарајеву и буди сретан. Не с... из Београда доста је било вас квазиинтел.и увек из насег народа.Србин и само Србин из Републике Српске. Баста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ванземаљац

12.02.2014 10:51

Драга брацо и сестре. Молим вас да не насједате на политицке игре ових профитера и националиста. Протести немају никакве везе са укидањем РС:а. Ја сам босњак, по дефиницији и имену, али ми није на крај памети да висе размисљам као босњак. Сад је вријеме да се буде цовјек, па кад додјемо до стандарда, онда моземо расправљати о етницким питањима, а не ОБРНУТО. Не моземо јос двадесет година зивити од национализма. Ја би данас продао и нацију и вјеру за бољи зивот, и ако ме то цини лосим цовјеком, океј! Ја то говорим и пријатељима и комсијама, и знају ста мислим са тим. Конацно смо досли до зида. Не мозе висе. Илузија је пукла. Сад је у питању нас физицки опстанак, на обе стране, и у РС:у и у Федерацији. Мени је искрено свеједно да ли цете ви у протесте или не. Знам да се нецемо грлити јос најмање двадесет година, и да је измедју насих народа једна провалија. Али немојте нас вриједјати са тиме да протестуујемо да би вама одузели ентитет. То је стварно увриједљиво. Гладни смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пепа

12.02.2014 07:38

Доста висе,ми смо гладни.Коме је добро нека га кући.Ово није напад на Републику Српску него глад,само глад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Номалан

12.02.2014 07:31

Слажем се са многим оцјенама у тексту.БиХ је тако организована да је једнима добро стално(политичке елите,дијелом невладине организације,ткз страначки интелектуалци,огромна поткупљива администрација и тајкуни прикачени на државу) Другима је лоше и траже одлазак углавном у земље ЕУ. Рјешења могу бити само поступна и уз огромну помоћ ЕУ,Србије,Хрватске и домаћег фактора. Треба визија шта урадити,иначе проблеми ће се прелијевати и мимо БиХ,данашњи бунтовници сутра су плаћеници на кризним жариштима и долазиће кући на одмор!!!.

ОДГОВОРИТЕ
Name

коко

12.02.2014 10:17

све је од ријеци до ријеци 100% тацно. побогу људи засто се не дизете. сто год им висе времена дајете мање су могуцности да их све поскидамо. то је један цитав апарат који одрзава брисел да би могао да краде насе природно богаство зајдно са домацим издајицама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петокрака

12.02.2014 07:27

Па то они и хоце да пребаце на национално то им осигурава фотељу 20 година наравно да нема везе са националним НАРОД ЈЕ ГЛАДАН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пантер

12.02.2014 12:55

Па људи какво потурање националиста - овдје се ради о бунту због глади и неправде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шуцугуз

12.02.2014 07:13

Било буна или револуција, народу је прекипило. Коме је добро нека шути и сједи код куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

12.02.2014 08:10

Браво мајсторе једино несто Тоцно И искрено да цујем то И мала маца зна да од буне ниста нема они опет остају на власти са прицом да су промјене на видику, ко има има ко нема ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Супља

12.02.2014 11:33

"Какве су шансе класног очаја у актуелној босанској Хусинској буни 2014? Мале. Зашто? Зато што су се све силе савременог света удружиле против класног. И Брисел, и Сарајево, а изгледа и Београд." Свака цаст професоре!! Зивјела Радницка класа сиром бивсе Југославије! Доле капитализам! Вратите фабрике њиховим радницима инаце це бити свега!

ОДГОВОРИТЕ
Name

безвезе

12.02.2014 11:38

Народ у Републици Српској има огроман страх сто од Додика сто од појединог самог народа.... због тог цути и протестује у себи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

није вазно

12.02.2014 11:48

вријеме је "да се срби хрвати и муслимани" слозе и буду људи или наставе да буду стока тј овце или свиње нема везе и једне и друге зивотиње имају цобане....

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

12.02.2014 09:52

Највеца среца је у томе сто јос има људи који знају ста је у питању

ОДГОВОРИТЕ