10 мил. КМ: МУП купује 110 радара

Након што је пропао план да у партнерству са турском фирмом набави стотине радара којима би покрили цијелу Републику Српску, Министарство унутрашњих послова (МУП) Републике Српске је одлучило да ту инвестицију финансира самостално. МУП је расписао тендер за куповину 110 радара са пратећом опремом, укупне вриједности 10,2 милиона марака или око два милиона КМ мање него што је предвиђао аранжман са турском фирмом.

Република Српска 13.07.2019 | 12:47
10 мил. КМ: МУП купује 110 радара
МУП РС ће купити стационарне и мобилне радаре и опрему за примјену савремених технологија за евидентирање прекршаја, пренос и обраду података о прекршајима.

Предвиђена је набавка 100 стационарних и десет мобилних радарских уређаја са пратећом опремом, односно серверима, меморијом, рачунарима, мониторима, софтверима…

МУП би ову опрему требало да плати у 20 једнаких рата, квартално, у периоду од пет година, а у цијену робе је укључена уградња, довођење у функционално стање и пуштање у рад опреме.



Милионску набавку радара МУП РС је покушао да реализује и почетком прошле године јавно – приватним партнерством с турском фирмом о чему је портал ЦАПИТАЛ писао.

Око 100 стационарних и 15 мобилних радара требало је да буде плаћено 12,5 милиона, али је спорно било што је уговор предвиђао да се приход од наплаћених казни дијели пола–пола десет година с приватном фирмом.

Одбор Народне скупштине за безбједност тражио је да се одустане од тог пројекта кроз јавно – приватно партнерство те да се тај посао финансира средствима РС и тако избјегне подјела добити од наплате казни.

Влада РС је одбила закључак Одбора, али је након мјесеци препуцавања и лобирања, на крају обуставила набавку радара. Затражила је преиспитивање модела финансирања овог пројекта.

Министар унутрашњих послова РС Драган Лукач недавно је рекао да ће радари бити плаћени новцем из буџета.

“План МУП-а је да у наредном периоду, а надам се у овој години или што прије, успијемо да покријемо читаву Републику Српску са већим бројем надзорних камера по питању саобраћаја и евидентирања прекршаја. Пројекат ћемо исфинансирати из средстава Владе и један већи број мобилних радара који ће бити широм Републике Српске”, рекао је Лукач.

(Цапитал.ба)

Коментари / 86

Оставите коментар
Name

Сале

13.07.2019 10:49

Само удри по сиротињи,овде јос само болесни и луди могу да се задрзе.бјезат сто даље..

ОДГОВОРИТЕ
Name

реакција

13.07.2019 12:01

Товарити нове дугове и нове казна на леђа овог јадног сиромашног незапосеног народа који умире, па нису ми Немачка да се купује 110 радра. Ми имамо милиона становника. Још мало па радар по глави становника да га прати по цео дан. Репресивна држава не одустаје док не побије и протера народа, зна се ко је хтео трећину да протејера, трећину да побије а трећину да остави.

Name

ре

13.07.2019 12:12

Шта су ови умислили да је РС у најмању руку Велика Британија или Немачка? Чуј купују 110 радара на милон сиромашних стновника. Кога ће са њиа снимати, пешаке на улици да ли су прекорачили брзину пешачења (вероватно ће у ту увеси ограничења брзине) или птице у лету. Ало дали ви видите где живите, да државе и привреде нема, да је незапослост тотална преко 50% да су државна предузећа у катастрофалним дуговама и губицима, да се буџетска плате исплачују 2/3 из кредита који се за њих подижу, да се индуректно отуда и панзије исплаћују, да само од раније још дућни преко 6 милијарду, плус дугови приведе, плус дугови становништва, да места за генеације које долазе нема, као ни за оне које су пре њих стасале.

Name

одг

13.07.2019 12:14

Планирају за да 5 година наплате 10милона казни за отплату.

Name

ре

13.07.2019 13:00

Толико радара на милиона становника. Шта су они умислили да је ово Немачка или Енглеска. Са толиким бројем радара могу и пешаке почети на улици да снимају и да њима уведу ограничења брзине кретања и почну кажњавати. Већ је направљен план отплате радара да се за 5г наплати 10 милона казни само тим радарима да би били самооптплативи и да би некоме почели да доносе приходе. То је као нека нова привредна грана,кажњавањеи репресија. А радари су технологија која доноси профит.

Name

аха

13.07.2019 13:04

Бит ћете ви мирни ко бубице

Name

дијаспора_Д

13.07.2019 13:06

Само идиоти могу постављати радаре по селима као сто су С. Мост, Бихац и остале варосице.

Name

Шта чекаш!

13.07.2019 13:08

Јел ти још ниси отишао?!

Name

Рт

13.07.2019 13:17

Мањи број удеса и саобраћајну културу увести....

Name

Питање за министра Лукаца:

13.07.2019 13:25

Како је могуце да из просторија МУП-а РС нестану докази о убиству Драгицевиц-а? Друго питање произилази из првог и гласи: Јесте ли Ви тамо биро за надјене и изгубљене ствари или полиција?

Name

Британија

13.07.2019 15:59

У Британији има близу 10000 камера сто сје отприлике једна на 7000 становника код нас це бити ј3дна на отприлике 10000 становника тако да не лупетајте, а у британији и мјесне заједнице могу да постављају камере и податке просљедјују полицији како би возаци били казњени. Само код нас људи воле да лупетају, а да се нису ни мало едуковали о теми о којој прицају. Инаце ове податке сам узео са сајта о безбједности саобрацаја у британији.

Name

ре битанац

13.07.2019 16:43

То што говориш је неистина, а и да има толико, вероватно у Британији нема 60% незапослених, и држава није деиндустријализована, на народ пустили приватника да га побије. Осим тога можеш ли поредити бруто друштвени производ Британије и РС, у Британији незапослени добијају новац од државе, а овде о томе не могу ни сањати. Ради се о томе да су овде увели у ограничења брзина кретања и за пешаке, и њих снимају радари. У Немачкој сам био, тамо по градовима нигде нема полиције, радари су реткост, ако и полиција на путу. Не постоји репресија саобраћајне полиције над народом, иако 50% незапослених Немаца добија 900 евра емитованих у ЕЦБ без покрића.

Name

страшно

13.07.2019 16:48

Ради се о томе да овде држава уводи европско кажњавање, али не уводи европски привредни систем. То је луда кућа, па где се ми можемо поредити са развијаеним европским државама када смо приковани за само дно. Замислимо неки незапослени јадник иде да се јави на биро да га не избаце, и излети полицајац са радаом све снимио, има доказе, неможи да избрише из система како је јадника који иде да се јави на биро возио 53км/х. И казне човека 100Км, а човек годинама није могао једне марке зарадити. Хоће ли се овај закон и ти силни радари примењивати само на буџетлије и запослене у државним предузећима, једине који овде уживају људска права предвиђена по европским конвенцијама, или ће се закон и радари обрушити и на пола милиона незапослених у РС?

Name

Ре СВИМА

14.07.2019 07:59

У 2017 и 2018 години погинуло је у саобраћају 575 лица повријеђено 20632 лица .у 74 300 саобраћајних незгода. Ово су људски губици и повријеђени, где је ту матријална штета, болничко лијечење итд. У Босни и Херцеговини, у току 2017. године догодило се 37.628 саобраћајних несрећа у којима је живот изгубило чак 298 особа, 12 од њих су била дјеца, саопћено је из Босанскохерцеговачког ауто-мото клуба (БиХАМК). У саобраћајним несрећама повријеђено је 10.229 особа од којих је 1.608 претрпило тешке тјелесне озљеде. Неприлагођена брзина и вожња под утицајем алкохола су најчешћи узроци саобраћајних несрећа. У протеклој 2018. години догодило се укупно 36.672 саобраћајних незгода од којих је забиљежено 7.494 саобраћајних незгода са погинулим и повријеђеним лицима, те 29.178 саобраћајних незгода са материјалном штетом. У саобраћајним незгодама у Босни и Херцеговини живот је изгубило 277 лица, док је 10.403 лица задобило теже или лакше тјелесне повреде.

Name

Ре ре Британац

14.07.2019 11:03

Па друзе нисам ни рекао да смо ми оо нецему као британија него да не лупетате да нема код ниих камера лада има, а ако лазу они на свом званицном сајту лазем и ја. У њемацкој нема полиције, али је тамо и народ пуно одговорнији и не вози као на тркама док то код нас није слуцај, код нас ко вози по ограницењу се сматра ненормалним и у томе је проблем. У народу. Све су то повреде закона и треба се борити против свих повреда закона, како оних које цине политицари тако и оних које цине обицни градјани, селективна примјена права је смрт за правду с тога не моземо критиковати власт, а оправдавати наса крсења закона. Ове камере су добра ствар, вози по ограницењу и никада нецес имати проблем због камера, а у неку дубљу прицу не могу да улазим.

Name

ре

14.07.2019 15:44

Нека они снимају и прате те који праве саобраћајне несреће, нека направе регистар таквих возача, уведу за њих посебан Закон о безбедности, и нас поштене људе поштеде малтретирања због тих што праве удесе и гину по путу. Дакле, ко није изазвао судар, пустите га да живи, за њега нема радара.

Name

ре

14.07.2019 15:46

Потхитно увести стоге критеријуме да доделу возачких дозвола, психотестирања свих врста, не може се неуравнотеженима, нестабилнима, склоним алкохолу, нервозним дати возачка, па када 2/3 возачких буде поништено, онда ће путеви бити растерећени од тих који се безвезе возикају друмовима. Неће бити насилничке вожње.

Name

Апел МУП-у

14.07.2019 16:58

Прије сваке камере сте обавезни да ставите знак упозорења да се брзина контролисе радаром!!!

Name

Биједдо,

14.07.2019 19:55

10 милиона? Па отворите фабрику и запослите сиротињу, све вам ј*бем.

Name

Сале

14.07.2019 20:32

Одузети трајно 2/3 возачких дозвола , па неке се возе аутобусом, тако нече изазивати несреће када их буду превозили аутобусом, и нико нече због њих бити угрожен, а са друге стране нормални поштени возачи ће због таквих као они бити ослобођени полицјске репресије. Због оваквих возача сви ми данас плаћамо цех, са радарима који коштају 90 хиљада марака по комаду.

Name

бранко

15.07.2019 00:04

У Британији камере нису опремљене радарима. Слузе за безбедност и око пола камера је опремљено системом за препознавање особа и аутоматско працење. Само мањи број раскрсца је опремљен фото-радарима за саобрацај.

Name

Зоки

13.07.2019 10:57

Лукацу,треба вама лопурдама сто прије ставити радаре у дзепове,а надам се да и ти нецес дуго се сепурити на том мијесту и вама се близи крај владавине,а надам се и дацете заврсити гдје вам је мјесто.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није лоповлук

13.07.2019 12:08

Па није то лоповлук вози по ограницењу и никада нецес бити казњен. Кад неко млад настрада сви казу ста полиција ради, када се покрене несто да би се смањила брза возњу сви казу лоповлук. Није се родио ко би народу удовољио...

Name

Опет

13.07.2019 12:17

Министре остави и другима да могу мало клепити на инвестицијама ! Ста си навалио сам све паре свијета покупити. И други треба да зиве.

Name

бурлина прција

13.07.2019 13:59

ако си министар, политицар, гузоњин син...мозес да возис трке, да газис, убијес и ником ниста. ако немас ПАРТИСКУ, дзаба ти све. скинут це ти козу за прекорацење брзине. за бједу се и купују радари. а прије тога да се намире они који су унапријед договорили посао и расписали "тендер", пар милиона у падзе, а ти народе, узивај. МУП "мисли" на народ.

Name

ре

14.07.2019 16:40

Двострука пљачка народа, враћаче кредит узето да се ти скупоцени радари који коштају више него куће купе, а онда ће дерати кожу казнама поштеном народу. Држава, власт и народ живе у паралелим световима, власт уопште не види и неће да види како народ живи и од чега преживљава.

Name

В

14.07.2019 17:49

Дали смо ми сви луди или се правимо луди кад сви знамо ста се десава татн син или мамина кцерка прекораци брзину и до 5 пута преко ограницења мама назове неког тамо свог миљеника све се понисти исто тако и тата зацсвог сина а обицни људи прекораце брзину 23км и иде казна 100км и мјесец возацка то знаци да ови нови радари слузе само за сиромасне ово није ни дрзава ни република ово је јаваслук сеоско прело и ниста друго !!!

Name

Скептик

13.07.2019 11:04

Кад би се теоретски догодило да сви возачи поштују прописану брзину, та инвестиција би пропала и МУП би се жалио како немају прихода од радара. У њиховим саопштењима нема говора о смањењу броја несрећа, погинулих и повређених већ само приходи, приходи, приходи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ратко

13.07.2019 12:01

Тацно. Овде се не ради о безбедности у саобрацају него о пуњењу будзета. Да је полиција опалила по дзепу теске преступнике, па то јос буде објављено у медијима (али како це кад су то њихови), многи би размислили да ли да притисну гас или коцницу, то би било превентивно деловање. Овако све се своди на пуњење будзета.

Name

ре НИЈЕ ЛОПОВЛУК

13.07.2019 13:23

НЛ- Него је ли теби јасно да обични грађани плацају астрономске казне ако пређу 3км/х висе од дозвољене брзине а повлаштени (будзетлије, разноразни страначки људи и ботови) на црвено 100км/х и ништа. За нестеце које учине потурају покусне кунице ..... ето то је лоповлук!!!??

Name

ре СКЕПТИК

13.07.2019 13:24

Хајмо их зајјјјј

Name

Смислов.

13.07.2019 14:50

Колико дезинформација и лажи на једном мјесту. За преко 3 км/х прекорачења не плаћа се казна, јер је толеранција 10 км/х и казне нису астрономске, већ 50,100 и 400 КМ. А да МУП, претјерује са појачаним контролама, то стоји. Највише су дозлогрдиле самим полицајцима јер нема седмице без неке акције. Основане су сумње да се ради о приходима, а не о безбједности саобраћаја. Неколико година је прошло, а да нису постављени адекватни знакови ограничења брзине и за насеље, па полиција мјери брзину, гдје их има, а не тамо гдје су црне тачке, па је то, што се тиче безбједности саобраћаја, млаћење празне сламе. Незгоде са најтежим посљедицама су се смањиле у односу на прије 10,15 година, али задњих година нема помака на боље.

Name

Ре Није Лоповлук

13.07.2019 18:37

мора да си ти из владајуће лоповске коалиције...замисли 10 милиона за радаре, ако се возачи уозбиље, онда се уложени новац никада неће вратити а поред постојећих купити још 110, па ни Немачка нема толико радара. него у болницама нема лекова нема фластера, ничега...

Name

Бањалуцанин

13.07.2019 11:14

Купите 3000 мало вам је то само да пљацкате народ бандо сто нехапсите нарко дилере сто убиства нерјесавате само намјестате послове и талите се дзукеле сељацке

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реално

13.07.2019 11:18

Једини нацин да се добрим дијелом смањи и заустави дивљање у саобрацају, због којег назалост многи страдају. Брзина је зло и то треба да буде сваком јасно!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.07.2019 11:53

Боте Реално, није те одавно било, вјероватно си био на заслуженом годишњем. Баш се пљувао народ а хвалио и дизао у небеса режим.

Name

ре РЕАЛНО

13.07.2019 13:28

Тачно је то сто ти писес ал јос горе је сто „неко други“ мозе да дивља и несмије га нити зауставити полиција. Горе од свега тога је ако ти и незнас за то!

Name

Романија

13.07.2019 11:18

Наравно да треба и висе радара него сто набавља МУП! Дивљање по цестама је преврсило све мјере, посебно овај олос из дијаспоре кад додје!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре романија

13.07.2019 11:31

Ахахахахаха, у праву си 100 %

Name

Ратко

13.07.2019 12:03

Ниси у праву. Саобрацајна култура на западу је далеко од насе. Кад станем да пропустим песака, он ме цудно гледа и не верује, а за то време иза мене вец свирају, лазес.

Name

мислим

13.07.2019 12:27

Изгледа да си ти возис воловима.

Name

ре

13.07.2019 12:36

Увеси посебне радаре и посебни закон о безбедности као и посебне казне за стране таблице. То че допринети развоју туризма ове државе.

Name

ре ре и ре

13.07.2019 13:32

А наааајхоре је у мом мјесту, нећу да га рекламирам ал у Федерацији је нек се зна. Кад наиђе ауто на пјесачком иде пјешак и возач труууби шта ћеш ту кад ја идем! (Откуд ти ту кад ја идем)?... итд...

Name

Директ

13.07.2019 18:07

Ах ти Сведјани, као из дзунгле да су досли у нас мали рај. :)))

Name

редар

13.07.2019 11:28

10 милиона за радаре xаxаxxаxxааа још један намјештен тендер за исисавање народних пара (читај пијење крви), јел то на лизинг или креду

ОДГОВОРИТЕ
Name

Еx

13.07.2019 11:41

Гдје це поставити те радаре, кад нема толико квалитетне.путне мрезе? Ово је ван сваке памети.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре еx

15.07.2019 09:00

Зато се постави знак 40 па ти гледај ко ће возити по ограничењу. Ето новца без труда и рада. Шта још рећи?

Name

Ре Романија

13.07.2019 12:03

Боље да возиш исправнија кола са правим техничким прегледом а не само однесеш саобраћајну и продужиш регистрацију па неће ти сметат диаспора.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рс

13.07.2019 12:08

БАГРО

ОДГОВОРИТЕ
Name

Закон

13.07.2019 12:23

Па једна Њемачка ни Британија скупа нече нити имају тај број тешко се сиротињи јер богати не плачају

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

13.07.2019 12:25

Радари су постали уносан посао а моземо реци да је и полиција приватна.

ОДГОВОРИТЕ
Name

модрицанин

13.07.2019 12:36

А за софтвер це се побринут Проинтер.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре МОДРИЧАНИН

13.07.2019 13:34

ЛАЈК ЗА ЦОММЕНТ

Name

Директ

13.07.2019 18:08

Или Ланацо (такодје Додикови ИТ-јевци). :)))

Name

Препоручујем вам

13.07.2019 12:54

БЈЕЖИ НАРОДЕ СТО ДАЉЕ ОД ОВЕ ВУКОЈЕБИНЕ. СТО ДАЉЕ И НЕ ВРАЋАЈ СЕ. НИЈЕ ОВО ЗА НОРМАЛНЕ ЉУДЕ. УНИШТИЛИ СВЕ И САД ОПЕТ ПО СИРОТИЊУ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЈЕЛ ВАМ ЈОШ НИЈЕ ДОСАДИЛО СТАЛНО КУКАЊЕ?!

13.07.2019 13:12

Само поштујте ограничења брзине и нећете имати проблема са радарима. И доста вас више са сталним кукањем! До сада сте већ требали сами себи досадити!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

13.07.2019 18:12

Прекорацис брзину за 1 километар на сат и добијес писамце на куцну адресу. Благо се Пости. :)))

Name

Директ

13.07.2019 18:38

Ови сто се позивају на прописе у саобрацају, никада не крсе исте. :)))

Name

1 кмх

14.07.2019 11:05

А кад си добио казну за 1 преко ограницења? То ако ти се деси ти се одлуци за судско одлуцивање па цес добити на суду јер је законска толеранција 10 кмх. А измедју осталог измисљас јер нема сансе да си добио казну за 1 преко, мозе само за 11 преко.

Name

бранко

15.07.2019 00:27

Није проблем казна ако се добије на лицу места. У слуцају камера проблем је репресија, сто никад не знас да ли си слуцајно прекорацио брзину. Кад једном добијес казну у пости две недеље након прекрсаја сваки дан цес страховати да није која казна у постанском сандуцету.

Name

Радарска Република Српска

13.07.2019 13:13

Под полицијском пратњом! Најбоље запослити по једног полицајца на сваког граданина па да се зна ко ста еади.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Танасковић

13.07.2019 13:56

Мора министар још заврнути који милион. Треба му за сафари.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоран

13.07.2019 13:58

Па побогу људи сто вас то толико погађа, мора да сте бахати возачи и бојите се казни. Ја као возач дижем обадве руке и подржавам. Или ћемо возити по прописима или плаћати казне друге нема.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

13.07.2019 18:19

Проблем је у томе сто народ мора да пази сваки километар, да не прекораци брзину, док Додик и други министри пице и нико их не казњава, цак ни за убиство у саобрацају!

Name

Мами

13.07.2019 14:54

Дисциплиновање народа

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

13.07.2019 18:20

Нека они дисциплинују своју растросност, за промјену.

Name

маxо

15.07.2019 16:25

није обавеза дрзаве да одгаја становниство , вец да ствара просперитет. то са радарима је репресија

Name

Ја

13.07.2019 16:08

Опет профит Шмркачу и жваљи из мркоњића.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоја

13.07.2019 18:29

казнама до будзета ....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

13.07.2019 18:32

110 радара за 10 милиона КМ? Ови нису нормални! Па то је неких око 90 хиљада КМ по радару! Од цега су ти радари? Од злата? Килограм - килограм и по злата најфинијег квалитета мозе да се купи за један радар! Да ли ови мисле да је народ весла сисао? Какви су то радари, који костају по комаду, као један стан од 100 квадрата у новоградњи ван Бања Луке? Да их нису мозда златари правили? Ова власт свако мало краде и поткрада овај народ и то навелико. Ево засто пензионери добијају повецање од 2 посто и засто су нам јавне финансије уопсте у хаосу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

13.07.2019 19:04

Радари скупљи од просечне куће!

Name

Збиља

13.07.2019 20:27

Радар је проста технологија.

Name

Ста Ако

13.07.2019 20:22

Тих 12 милиона НАРОДНИХ пара буде узалуд бацено, рецимо возаци одлуце да се дрзе ограницења, а да, сацуват це се људски зивоти, ха ха...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Беко

14.07.2019 05:10

Најгоре је то што ни странци неће више долазити збок тих казни већ су најавили

Name

Реалитиц

14.07.2019 15:05

Скоро сам исао до Словеније и назад. Нигдје полиције на видику. Пресао у Градисци, као лесинари на свака 3-5 км. Узас... нисмо ни дрзава вец приватни ентитет.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.07.2019 16:17

Скупо јесте, али изгибосе нам млади на путевима. Подржавам радаре (ја сам инструктор у пензији) , јер млади људи кад стекну возачку дозволу мисле да о вожњи све знају, а нису свесни да тиме имају почетну основу возача. Све би било у реду да код нас није све веза, па тако це казне стизати нама обичним возачима, док ће, веза радити као и досад,ко има везу нема казне, а такви су бахати на путевима, Бозе ме сачувај.

ОДГОВОРИТЕ
Name

маxо

15.07.2019 16:27

нисам против али ако се за годину несмањи бар 30% број прекрсаја и погинулих да онда све камере уклоне? јер да све остане исто они це купити јос толико

Name

Бојан

15.07.2019 06:39

Један радар 90 000 марака Свака цаст

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мрки

15.07.2019 08:29

Позивам све градјане да возе искљуциво по ограничењу па нек сликају своје ду*е. Они купују то да зараде а не због безбједности и смањењу удеса.Поставити сто висе вибер група са пријавама гдје су радари! Дакле пазивљиво!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре свима

15.07.2019 08:49

Изнио си нам податке о броју погинулих у саобраћајним несрећама а ниси се потрудио да прикажеш број умрлих који због неимаштине нису могли платити лијечење или оних који се због лоше исхране једноставно не пробуде. На жалост највише гину дјеца тајкуна са моћним возилима који достижу енормне брзине. Такве возаче ни казне неће спасити јер могу да плате.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

15.07.2019 08:51

Који криминал,предјес 3000 км кроз 5 земаља и не сретнес нити једну патролу,удјес у БиХ и на120 км зауставе те 6 пута,наплате ти 2 казне а овим осталим.мирас дати по 20 еура јер це ти наци несто,да си возио 7 км преко ограницења и сл.Јебем ти овакву дрзаву,ни на гидисњи висе нецу долазити обвамо!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миодраг

15.07.2019 11:33

Платице народ радаре и напунити вам лоповске дзепове

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милион

15.07.2019 16:20

100 камера 10 милиона.Свака камера изађе око 100 000 КМ.Какве су то камере од 100 000 КМ

ОДГОВОРИТЕ
Name

XXX

15.07.2019 17:12

Ограничите брзину на 10 км/х и напунићете буџет!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Галеб

16.07.2019 00:03

Какав муп то купује криминалци самозвани муп а самозвана полиција це терорисати ,отимати од народа и криминалци це то дјелили Милокрад ,самозвани муп,самозвана полиција криминалци јос висе несреца на цестама и погибије Свако види даје то све криминално

ОДГОВОРИТЕ
Name

Галеб

16.07.2019 00:18

Треба полиција на цести један муслиман ,србин Хрват и радар треба ,али нетреба криминалци милокрада ,који гледају књихов криминалац Вози 110км на сат а постен цовјек вози 55км на сат криминалц милокрадови одмах Заустављају и казњавају то сав свет зна од Европе ,Америке ,Африке ,Аустралије да тако раде милокрадови криминалци самозвани полиција народу је остало бранити се моткама То нема никакве везе са саобрацајем ни закон И тосу само криминалци бранис од тих хорди криминала како знас и умијес мотком је најбоље

ОДГОВОРИТЕ