Бањалучки дјаци избјегли несрећу

Матуранти бањалучке Економске школе доживјели несрећу на екскурзији у Италији када им се запалио аутобус. На срећу, нема повријеђених.

Република Српска 28.05.2018 | 13:49
Бањалучки дјаци избјегли несрећу
Како сазнајемо до несреће је дошло након судара мотора и аутомобила, након чега је мотор подлетио под аутобус бањалучких ученика. Сви ученици су на вријеме изашли из аутобуса, али су због пламена који је брзо обухватио аутобус изгорјеле све ствари и документа.

"Дјеца су жива и здрава. То је најбитније. Мотоциклиста је подлетио под наш аутобус након судара са аутом и том приликом се запалио резервоар", рекла је за МОНДО Биљана Чигоја, директорица Стар Травел агенције и истакла да нема разлога за бригу.

"Све је под контролом ријешавамо ствари и све ће бити у реду. Битно је да нико није повријеђен", нагласила је Чигоја.



Како преносе италијански медији, повријеђени  мотоциклиста је хеликоптером пребачен у болницу. 



Из Економске школе су потврдили да се несрећа десила и истакли да нема повријеђених, те да је директорица ове школе на лицу мјеста. 

Ученици бањалучке Економске школе на екскурзију у Италију су отишли у суботу.

Бањалучке градске власти пружиће сваку врсту потребне помоћи ученицима бањалучке Економске школе, који су јутрос доживјели саобраћајну несрећу у близини популарног италијанског љетовалишта Лидо ди Јесоло, саопштено је из Градске управе.

Према посљедњим информацијама, сви ученици се осјећају добро и, на срећу, нема повријеђених у јутрошњој, тешкој саобраћајној несрећи, у којој је у потпуности изгорио аутобос у којем су учесници превожени на екскурзију.

Најбитније од свега је то што су сва наша дјеца жива и здрава, а материјална штета ће се надокнатити, рекао је за "Независне" отац ученице из Бањалуке, а чија је кћерка јутрос доживјела саобраћајну незгоду у Италији.

По његовим ријечима, угођај дјеци је пропао, и ово им је други дан на екскурзији, али то није битно, колико је важно да нема повријеђених.

"Моја кћерка је међу првима изашла из аутобуса, тако да је све изнијела прије него што је аутобус изгорио. Неким ученицима изгорјеле су и паре, али имам увјеравања да ће се ученицима помоћи", рекао је за "Независне" тај отац.

Начелник Одјељења за образовање, здравство, омладину и спорт Драган Бањац, казао да је су власти Града Бање Луке у контакту са конзулатом БиХ у Милану и да је договорено да се ученицима издају привремене путне исправе, пошто им је пртљаг остао у запаљеном аутобусу.

"Према првим информацијама, несрећа се догодила тако што је јутрос, око 9.30 минута, на неких 20-так километара од Лидо ди Јесола, мотоциклиста подлетио под аутобус, након чега је аутобус у потпуности изгорио заједно са свим стварима.

На срећу, нико није повријеђен и то је оно што је најважније. Након првих информација о несрећи, ступили смо у контакт са на МИП-ом БиХ и властима Лидо ди Јесола, које су понудиле на располагање сваку врсту помоћи како би пребродили ову ситуацију.

Сад је приоритет да им се издају привремене путне исправе, што је већ договорено са конзултом БиХ у Милану, те да им се помогне у обезбјеђењу потребних ствари, с обзиром на то да је пртљаг изгорио заједно са аутобусом", казао је Бањац.

Он је додао да су градске власти у сталном контакту са наставницима, које учеснике прате на екскурзији, те да ће потрудити да им помогну да наставе путовање, без обзира на јутрошњу трауму.  







(БН/Агенције)

Коментари / 63

Оставите коментар
Name

Каца

28.05.2018 09:58

Па гдје се види тај мотоцикл? НИЈЕ НЕВИДЉИВ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

28.05.2018 10:33

Никаквог ту бицикла није било вец је аутобус стар и покварен.Изјава је само за медије да се застити приватник који је власник тог смеца од аутобуса.За овако несто власник те фирме треба да одговара и иде у затвор јер је угрозио зивоте те младе дјеце која су се налазила у том смецу и крсу од аутобуса.

Name

лори

28.05.2018 11:46

Каквих ти имас проблема у зивоту

Name

П. П. Његош

28.05.2018 11:49

За те: није болест све што боли. Око моје, мени је тебе жао....... будала и кривих дрва никада неће нестати.

Name

ана

28.05.2018 11:51

Ти знас .Јел твоје дијете било у аутобусу. Моје јесте.

Name

Боле

28.05.2018 12:01

Паметњаковићу, погледај испод аутобуса.

Name

Тесла

28.05.2018 12:12

Родитељима је било паметније да су ту децу послали на њиву да обрађују земљу и стичу радне невике него да скитају по Италији, а кад се врате чека их незапосленост и биро, осим за оне преко везе.

Name

За ,,ЊЕГОСА,,

28.05.2018 12:16

То се то пријатељу разумијес и у аутобусе. Струцњак за све. Болесни цовјеце. Као возац аутобуса искористи бих ову прилику да ипозорим родитеље да посебно обрате пазњу у цемубим се дјеца возе и ко их вози, институције и инспекције не раде јер вецином превозници, присталице власти , добију све тендере. Видјет цете лолико це их се запалит и остат у квару овог љета.

Name

РЕ

28.05.2018 12:20

НИЈЕ АУТОБУС БЕНЗИНАЦ ИЛИ НА КОРОЗИН ДА СЕ ЗАПАЛИ ОД УДАРА МОТОЦИКЛА У РЕЗЕРВОАР ИЛИ БИЛО ЦЕГА . ЗАР СЕ СВАКО АУТО ЗАПАЛИ КАД УДАРИ У НЕСТО. ОД ХИЉАДУ УДЕСА МОЗЕ СЕ МОЗДА ЈЕДНО ЗАПАЛИТ.

Name

За Теслу

28.05.2018 12:30

Јеси ли ти своје послао на њиву?!

Name

ре каца

28.05.2018 12:31

Полиција изјавила да је моториста подлетио под аутобус и да је превезен у болницу а ти узми лијек данас

Name

ре

28.05.2018 14:20

Имете гугл ,није било никаквог мотоциклисте.Аутобус је вјероватно плануо јер је био стар и неисправан.Власник буса и агенције је вјероватно неко близак СНСД.Преко тих ексурзија врси се невидјена пљацка наивних уценика и њихових родитеља .Цијене путовања су по 10 или 15 пута увецане него сто реално вреде.Родитељи би требало пре путовања да провере цијене смјестаја у хотелима на букинг.цом и другим релевантним сајтовима па це схватити колико им ненромално много узмају и како их варају.

Name

Последњи кинески цар

28.05.2018 14:22

Као што овој дјеци треба хирно издати привремене путне исправе, тако и некима под хитно треба издати не привремене, него трајне забране приступа интернету и коментарисању, како би заштитили и себе а и друге од менталне /не/хигијене. Стварно се човјек мора запитати да ли је могуће да је неко у стању написати нешто, што се неможе уопште ничим назвати?!

Name

www

28.05.2018 10:10

Хвала Богу драгом да су сви добро и здраво....Ти Талијани су блентав народ, возеко будале....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Талијан

28.05.2018 11:22

Сва среца па у босни бас возе полако. Прицас глупости

Name

Скептик

28.05.2018 13:36

Тај мотоциклиста...чисти задес.

Name

За РЕ

28.05.2018 15:01

То је потпуно тацно, од слоба до слова. Ја возим излете и екскурзије, и сад возим јесан излет .. Мени је мука кад све ово видим, ОВО ЈЕ ПРАВА ПЉАЦКА. Све намонтирано да зараде ,агенције, превозници, директори скола и градска власт у талу .. ПЉАЦКА.

Name

ре за ре

29.05.2018 09:12

Па и ти исти исти, сам си признао.

Name

Дундо Мароје

28.05.2018 10:17

Дјеца су претрпјела невиђени страх али хвала Богу добро су! Велика подршка родитељима и руководству школе! Надам се да ни возач није крив! Боже хвала Ти што си их све сачувао!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Опет

28.05.2018 10:47

Додик крив. Оа докле висе!!! Ајде напад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Опет

28.05.2018 11:13

Нико није Додика споменуо а јел хоцес да казес да су аутобуси исправни сто превозе дјецу крсевима возе за Београд незнам само ко из Градске Управе им даје дозволу па ово нема ни у Индији

Name

РЕ ОПЕТ

28.05.2018 11:26

Е ПА ДРУЗЕ МОЈ, ДА. ТАЦНО ДА ЈЕ ДОДИК КРИВ ; ЈЕР ЈЕ ОН ДОЗВОЛИО ДА ГАЗДЕ КОЈЕ СУ ПРИСТАЛИЦЕ РЕЗИМА МОГУ ДА РАДЕ КАКО ХОЦЕ, НИКО ИХ НЕ КОНТРОЛИСЕ, ВОЗЕ НЕИСПРАВНЕ АУТОБУСЕ, НЕМАЈУ ЗАПОСЛЕНИХ ПРОФ ВОЗАЦА, ВЕЦ УНАЈМЉУЈУ ЗА ТУРУ ,ДВИЈЕ ВОЗАЦЕ БЕЗ ИСКУСТВА САМО ДА ИМАЈУ Д, А ВЕЦИНОМ ИМ ВОЗЕ СТАРИ ПЕНЗИОНЕРИ .. СВЕ НЕИСПРАВНО ОД ВОЗАЦА ДО АУТОБУСА.

Name

РЕ ОПЕТ

28.05.2018 11:40

Управо тако. Ја сам возац аутобуса и добро знам какви су аутобуси, 80 посто аутобуса је тотално неисправно и газде (вецином резимски полтрони) могу ста хоце немају запослених возаца, возе несзруцни изнајмљени возаци, само једног ,два пријаве, вецином пензионери од 70 год. Нека заустави инспекција 80 посто аутобуса па це видјет. Е све је то Додик дозволио.

Name

Ре ре опет

28.05.2018 11:43

Ма цовјеце, у праву си 100%

Name

РЕ РЕ РЕ ОПЕТ

28.05.2018 12:03

Лако је провјерити!!! Нека било гдје полиција заустави 10 аутобуса ,7 ЦЕ ИХ БИТИ НЕИСПРАВНО ПО БИЛО КОМ ОСНОВУ.

Name

Ре свима

28.05.2018 14:28

Слажем се са свима који говоре о неисправним аутобусима. Знам и ја да је то тако. Али, шта мислите колико је путничких возила исправно? Да ли су Ваша аута који пиште технички исправна, кажите поштено. Ево, први ћу рећи , моје ауто старо 16 година, дјелује добро, али на техничком сигурно неби прошло.

Name

За РЕ СВИМА

28.05.2018 15:09

ПРВО НЕМОЗЕС УПОРЕДЈИВАТ АУТОБУС КОЈИ ВОЗИ 50 или 60 теро ДЈЕЦЕ И АУТОМОБИЛ. А ДРУГО ,АУТОБУСИ СУ ДАЛЕКО ДАЛЕКО НЕИСПРАВНИЈИ ,ТО ЈЕ ДАЛЕКО СЛОЗЕНИЈИ СОСТЕМ ОД АУТОМОБИЛА, СА ПУНО КВАРОВА. МОЗДА 20ПОСТО АУТОБУСА ЈЕ РЕЛАТИВНО ИСПРАВНО. ГАЗДЕ НЕЦЕ ДА УЛАЗУ У АУТОБУС ДОК ГОД МОЗЕ ДА ИДЕ .. НЕЦЕ ОН ОДГОВАРАТ АКО СЕ ДЕСИ УДЕС ВЕЦ ВОЗАЦ. ДА ГА ОН ВОЗИ УЛАГАО БИ ИСТП КАО ТИ СТО ВОЗИС СВОЈЕ АУТО И УЛАЗЕС У ЊЕГА. Поз од воз. аутобуса.

Name

Посматрач

28.05.2018 11:20

Хвала Богу па су дјеца и нихови наставници и возачи живи и здрави. Још једна непријатност бањалучким средњошколцима у Италији. Прошле године у истом мјесту несрецним случајем озбиљно је повријеђен ученик Пољопривредне школе, који је, како чујем, Хвала драгом Богу ,данас добро. Пошто сам родитељ из Бл скренула бих пажњу на ову агенцију јер су се дјеца са њиховим аутобусима прошле године враћала ( Техничка школа) све са поквареним вратима на аутобусу те су на стајалиштима чекајући којекакве сервисе губила и по пар сати чекања. Ето толико. Када се већ одлучује о агенцији која ће превозити дјецу на екскурзију да се чује и ова чињеница за убудуће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дуле

28.05.2018 13:13

Ја сам своје дијете испратио на екскурзију сви аутобуси су у екстра стању,возаче полиција алкотестирала мани те се глупих прича нека су нам дјеца жива и здрава.

Name

Посматрац

28.05.2018 15:30

Дуле о каквим глупим прицама ти говорис. Моје дијете је просле године тим истим аутобусима исло. И Каснили су са повратком због отклањања квара на аутобусима у Словенији. Не називај коментаре глупим прицама ако не знас о цему се овдје расправља,

Name

Саша

28.05.2018 15:44

Добро, и аутобусу и аутомобилу који прође све контроле исправности пред пут на тако дугом путу се може догодити квар. Ако ништа издува гума, па треба времена да се надува.

Name

КРС

28.05.2018 11:21

Људи моји ми нисмо свјесни у цему нам се дјеца возе, то су све замаскирани крсеви. Педесет посто аутобуса је неисправно, видим вецина возаца пензионери, возаци на дивље који уопсте нису возаци аутобуса само имају полозено, раде у другим дрзавним фирмама и газде сутобуса их узимају на 5,6 дана да им одвезу туру. ОВО ЈЕ СТРАСНО САМО ДА СЕ ЛАКСЕ ДОДЈЕ ДО ПАРА, СВЕ НЕРЕГУЛАРНО И НЕИСПРАВНО. ЦАСТ ИЗУЗЕЦИМА. ДА ЛИ УОПСТЕ ПОЛИЦИЈА ЗАУСТАВЉА АУТОБУСЕ, КОНТРОЛИСЕ ЛИ ИХ, ВИДЕ ЛИ ОД САМОГ ВОЗАЦА ДА ЈЕ У ГОДИНАМА И ДАЉЕ СВЕВРЕДОМ НЕИСПРАВНО. ТО МИ СВИ ВИДИМО, ВОЗЕ НАМ ДЈЕЦУ И ЦУТИМО И ОНДА КАД СЕ НЕСТО ДЕСИ ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре крс

28.05.2018 11:45

Све си управу....кад будес платио за возњу 3 x висе...возити цес се 3x бољем аутобусу

Name

РЕ РЕ КРС

28.05.2018 12:28

Ја само не знам кога ти ститис. Ма нека и дјеца изгоре али присталице власти нису криви. Вљда постоји закон ДА МОРА БИТ АУТОБУС И ВОЗАЦ ИСПРАВАН а по теби КОЛИКО ПЛАТИС ТОЛИКО ЈЕ ИСПРАВАН, КОГА БРИГА ЗА ДЈЕЦУ. МАЈКО МИЛА КОЈИ БОЛЕСНИ УМОВИ.

Name

Ре "ре крс" РАСПУЦХИН

28.05.2018 13:12

А гдје ће то , молим Вас , карте бити 3 пута скупље? Путовао сам лани за Швајцарску из Б. Луке тако што сам до Загреба ишао "Цроатиа бус-ом" и истим превозником из Загреба за Швајцарску. Превоз ме коштао мање него да сам путовао "нашим" а аутобуси су 3 пута (као што Ви кажете) уреднији и особље уљудније. Дакле , сви који пишу критике су и те како у праву , за разлику од Вас.

Name

ДЕЈАН

29.05.2018 20:14

Писете глупости а не разумијете се.Имате ли доказе да су све то крсеви?У овој земљи је дозвољено пљување,лаз и не знам ста јос и нико за то не одговара.На овом бн порталу вецина негативних коментара без обзира о којој се теми ради.И нико нема никакбе доказе за то сро писе.

Name

Милана

28.05.2018 11:25

Нека је све добро прошло, хвала Богу драгом и свим свецима да су дјеца добро. Све ће се надокнадити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Wодолија

28.05.2018 19:40

Неко це добро наплатити од италијанског осигурања.....а да ли це дјеца од тога ста добити...? Гардероба, смјестај и дио од пропале екскурзије се мислим добија преко италијанског осигурања мотоциклисте . Вриједност буса са процентуалном старосцу исто. Мислим да родитељи требају да узму адвоката инаце це добити мозда само 50км. А нормално се преко италијанског осигурања могу сви троскови добро покрити.

Name

куку нама са нама

28.05.2018 11:55

Ма управо тако...САМО СУТИ,немој само да те власти погледају попријеко...остацес без посла ако га имас,а ако га немас..никад га добити нецес..зато ПСССТ и окрени главу и буди захвалан сто твоје дјете није било то које је настрадало ..а у осталом и да настрада...зарад мира у куци,опет сути,а ако имас муниције и рерна ти још ради,радије брате...направи друго..

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗА КУКУ НАМА Са НАМА

28.05.2018 13:12

ДОК ТАКО РАЗМИШЉАШ КУКУ ТЕБИ СА ТОБОМ. ЈЕБАМ ТИ ВЛАСТ, ЦУЈ ЦИТИ И АКО МИ ДЈЕТЕ ПОГИНЕ, ПА ПОГИНУЦЕ И ЊГОВО ИЗ ТЕ СЕКТЕ ПА ЋУ ЈА. БАШ ТИ КУКУ СА ПАМЕТИ

Name

куку нама са нама

28.05.2018 14:11

Е моја будало,овако да ти казем и извиним се,кад си плитке памети,па не цитас измедју редова..ОВО ЈЕ АЛУДИРАЊЕ НА ПОГЛЕДЕ СВИХ ОНИХ КОЈИ ОКРЕЦУ ГЛАВУ ОД СЛУЧАЈА ДАВИД,А АУТОМАТСКИ И ОД ОВАКВИХ СЛУЦАЈЕВА...ДА РОДИТЕЉИ НЕМИСЛЕ ОВАКО КАКО ЈА АЛУДИРАМ,САД БИ СВИ РОДИТЕЉИ ЦИЈА ДЈЕЦА ИДУ НА ЕКСКУРЗИЈУ БИЛА НА ПУТУ,НЕ НА ТРГОВИМА..АЛИ ОД ТОГА НЕМА НИСТА..И ЗАИСТА,ЦЕ РАДИЈЕ ПОЈЕДИНИ ЗАЛОЗИТИ ДИЈЕТЕ,ЗА СВОЈУ ДОБРОБИТ..СУРОВО,АЛИ ИСТИНИТО.

Name

ВОЗАЦ

28.05.2018 12:08

НАРОДЕ, ВИ НЕМАТЕ ПОЈМА У ЦЕМУ СЕ ВАСА ДЈЕЦА ВОЗЕ. АУТОБИСИ СУ ДАЛЕКО НАЈ НЕИСПРАВНИЈА КАТЕГОРИЈА ВОЗИЛА НА ПУТУ. НИКО ИХ НЕ КОНТРОЛИСЕ. ГАЗДЕ ИХ САМО ЛИЈЕПО ОФАРБАЈУ ДА МОЦНО ИЗГЛЕДАЈУ А СВАКИ ПРЕСАО 3 МИЛИОНА КИЛОМЕТАРА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗА

28.05.2018 13:07

СВА СРЕЋА У НЕСРЕЋИ ЈЕ ШТО СУ ДЈЕЦА ЗИВА И ЗДТАВА.ГДЈЕ ЈЕ МОТОР? ПИТАЈ ТЕ ВОЗАЧА МОТОРА.КАКВА ЈЕ ИСПРАВНОСТ АУТОБУСА, СПОСОБНОСТ ВОЗАЧА МОРА ЗНАТИ МИНИСТАР ПРОСВЕТЕ, АЛИ ОН НЕМА ВРЕМЕНА ДА СЕ БАВИ ПЕРИФЕРНИМ СТБАРИМА ЈЕР ОН СВИХ 24 САТА ПОСВЕЋУЈЕ УРЕДЕЊУ БРАДЕ.СТО СЕ ТИЦЕ ВОЗАЧ АУТОБУСА МУП ЈЕ КРИВ.ОДГОВОРНО ТВРДИМ ДА АУТБУСИМА УПРАВЉАЈУ ЉУДИ КОЈИ СУ КУПИЛИ ПЕНЗИЈЕ СА НАЈТЕЖИМ МЕНТАЛНИМ ОБОЉЕЊЕМ, ТАКО ДА МУ СТОЈИ У ЉЕКАРСКИМ НАЛАЗИМА ДА СЕ САМ НЕСМИЈЕ КТЕТАТИ.МЕДЕУТМ ТО ЈЕ НАПИСАНО ПРИЈЕ 10 ГОДИНА, УРЕДНО ВОЗЕ, ПОСЈЕДУЈУ НАОРИЗАЊЕ ТУ НЕМА КООРДИНАЦИЈЕ МУПА И ПИО КОЈИ ТАКО,,ТЕШКИМ КОРИСНИЦИМА ИСПЛАЋУЈУ ПЕНЗИЈЕ,, А КАДА ДОЂЕ ДО НЕСРЕЋЕ ИЛИ БИЛО КАКВОГ ДРУГОГ СТРАШНОГ ДЈЕЛА УРЕДНО ВАДЕ ДОКУМЕНАТ ДА ЈЕ БОЛРСНИК НАЈТЕЖЕ МЕНТАЛНЕ БОЛЕСТИ.НАСТАВНИЦИ СМИРИТЕ СЕ ДОСТА ВИШЕ ОБИЛАСКА СВИНЕТА О ТРОШКУ УЧЕНИКА.КОЛИКО ЈЕ РОДИТЕЉА ДИГЛО ЛРЕДИТ СА КАМАТОМ ОД 30% ДА ПОШАЉЕ ДИЈЕТЕ И НЕ ИЗОЛУЈЕ ГА ОД СРЕДИНЕ. ГДЈЕ ЈЕ ОДГОВОРНОСТ НАСТАВНИКА И ДИРЕКТОРА? МИНИСТРЕ ТИ СИ ТРЕБАО ЈИТРОС БИТИ У ИТАЛИЈИ ИМАШ МАСВРЕМЕНИЈЕ ВОЗИЛО НАСТАВНИЧЕ ПРЕДМЕТА,, ОТО,, МАЈСТОРИ. МАЈСТОРИ

Name

Ре ВОЗАЧ

28.05.2018 14:31

У каквом је стању твоје ауто, је ли технички исправно?

Name

РЕ РЕ ВОЗАЦ

28.05.2018 15:20

СМИЈЕСАН СИ ПРИЈАТЕЉУ. НЕ КОМЕНТАРИСИ СТО НЕ РАЗУМИЈЕС. ТИ РЕЦИ ТВОЈЕ ЗАНИМАЊЕ И ЈА ЦУ ПОСТОВАТИ СВЕ СТО КАЗЕС ЈЕР СИ У ТО УПУЦЕН. НЕМОЗЕ СЕ УПОРЕДЈИВАТ ПРИВАТНИ АУТО И АУТОБУС КОЈИ ВОЗИ 60 ДЈЕЦЕ. ЈА КАД ПОГЛЕДАМ У РЕТРОВИЗОР И ВИДИМ ИХ САМО КАЗЕМ ,,БОЗЕ ПОМОЗИ,,. ДА ТИ ЗНАС КОЈА ЈЕ ТО ОДГОВОРНОСТ. И КАМО СРЕЦЕ ДА ЈЕ АУТОБУС ИСПРАВАН КАО МОЈЕ АУТО. ГАЗДА НЕЦЕ ДА УЛАЗЕ ДОК СЕ ГОД КРЕЦЕ ЈЕР НЕЦЕ ОН ОДГОВАРАТ КРИВИЦНО.КАД СЕ НЕСТО ДЕСИ НЕГО ВОЗАЦ.

Name

ИСТИНА

28.05.2018 15:21

Свака цаст за ЗА, то је тацно 90 посто.

Name

Од Ре За ВОЗАЧА

28.05.2018 18:31

Нисам хтио вријеђати, извини ако сам повриједио и тебе и твоју професију. Разумио сам те и потпуно си у праву. Мој коментар , односно питање је више усмјерено на констатацију да је огроман број возила у БиХ технички неисправно иако су "построжени услови на техничким прегледима". На крају, сретно и сретан пут и теби и твојим путницима.

Name

Страва

28.05.2018 13:34

Право да вам казем мени у Италији возе Бозе сацувај . На ауто путу обилазе са свих страна а имају добра аута . Тако и мотористи . Возе бијелом линијом да те обидју

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нормално

28.05.2018 15:24

Па ваљда је нормлно да ова тема највисе дотице ВОЗАЦЕ АУТОБУСА. И ДА НАЈВИСЕ КОМЕНТАРИСУ.

Name

Универзална нација

28.05.2018 13:44

Сви знају и форензику и патологију и техницку исправност возила...и сви возе бус.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дадо

28.05.2018 14:57

На линку испод је све објашњено у вези удеса скутера и аутобуса усљед чега је дошло до запаљења скутера а затим и аутобуса. Срећом није било жртава, мотоциклиста је завршио у болници. хттп://м.нуовавенезиа.гелоцал.ит/венезиа/цронаца/2018/05/28/неwс/јесоло-сцхианто-цон-уна-мото-е-л-аутобус-пренде-фуоцо-1.16891554?рефресх_це

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бус

28.05.2018 15:01

Срам да буде ове сто пису да аутобус није био исправан,видите како је лијепо изгорио,остали само дугмици.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шофер

28.05.2018 15:54

Тачно је ово све сто људи казу за ове аутобусе . Све су то крсеви са европских отпада пресли по милион километера Двоје дјеце треба да посаљем на екскурзију и вјерујте да ме је страх .Као возач Д категорије 35 година немогу да сватим да газде фирми саљу дјечурлију даих возе .У нека доба возац изгледа млади од дјеце која су посла на екскурзију .Код нас у Требињу то вози пропала фирма коју је Лука дигао из мртвих .Морамо имати разлога за бригу то је сасвим нормално

Name

Шофер Требиње

28.05.2018 15:59

До кад це нам дјецу на екскурзије возити аматери док прави професионалци тразе посла по Европи .Залосно и јадно него среца па нам је близу Дубровник.

Name

ИСТИНА

28.05.2018 16:43

Да, ТАЦНО. У ТРЕБИЊУ ВОЗЕ У ТОЈ ФИРМИ ПЕНЗИОНЕРИ, ДЈЕЦУРЛИЈА КОЈА ЈЕ ТЕК ПОЛОЗИЛА И ВОЗАЦИ ИЗ ДРЗАВНИХ ФИРМИ КОЈИ ТАМО ВОЗЕ ЛУКСУЗНА АУТА И ИМАЈУ Д КАТЕГОРИЈУ. НЕ ЗНАМ ИМА ЛИ ДВА ЗАПОСЛЕНА А СИГУРНО 10 АУТОБУСА. ДРУГА ФИРМА КОЈА ИМА СВЕ РЕГУЛАРНО ЗАПОСЛЕНЕ, НИ ЈЕДАН НА ЦРНО, НЕМОЗЕ ДОБИТ НИ ЈЕДНУ ЕКСКУРЗИЈУ, ИЗЛЕТ ИЛИ ВОЗАЊЕ СПОРТИСТА.

Name

Трола

28.05.2018 20:13

Дали је могуце да људи не могу препознати саркастицан хумор.(Бус).

Name

Ре универзално

28.05.2018 15:31

Ја се не разумијем у горензику, патологију итд. А у зивоту нисам никакав посао радио него возио бус, камион мало у поцетку .. УГЛАВНОМ ВЕЦИНА КРИТИКА ЈЕ 100ПОСТО ТАЦНА. ТО ЗНАМ У СВОЈОЈ ФИРМИ. У АУТОБУС СЕ НЕ УЛАЗЕ МАРКА ДОК НЕ СТАНЕ, 3 ВОЗАЦА ЗАПОСЛЕНА, 4 ПЕНЗИОНЕРА И ТРОЈИЦУ, ЦЕТВОРИЦУ ДОВОДИ ИЗ ДРУГИХ ФИРМА ПО ПОТРЕБИ. Е ТО ЈЕ СТВАРНО СТАЊЕ!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Талијан

28.05.2018 15:41

У овом слуцају аутобус није ниста крив јер су се сударили ауто и мотор који се запалио након сто се забио под аутобус .хттпс://м.илгаззеттино.ит/нордест/венезиа/јесоло_инциденте_мото_ауто-3760634.хтмл

ОДГОВОРИТЕ
Name

Саша

28.05.2018 15:43

Драги родитељи, кад све ово прочитате, немојте дозволити дјеци да путују на екскурзију. Ви сте ти који одлучују о путу ваше дјеце, ви сте ти који и финансирају екскурзију. Вашим одбијањем сагласности скинућете са професора огромно бреме одговорности(јер овдје нико не каже да су и професори доживјели једнаку трауму као и дјеца, да су и они остали без докумената и новца), а агенције и превознике ћете натјерати да се уозбиље.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пера здера

28.05.2018 15:54

Људи престаните болесно мрзит додика, од васе болесне мрзње не видите даље од додика. Па није ваљда да је све један бус у б луци покварен. Десила се несреца мозда је крив моториста мозда возац буса. И само лупетате. Ста ако се установи да је бус исправан а да је узрок несреце несто друго Престаните болесно мрзит. Па нису бас сви повезани с додиком.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗА ПЕРУ ЖДЕРУ

28.05.2018 16:52

УПРАВУ СИ, АЛИ ДОДИКА И ЊЕГОВО ЛУДОВАЊЕ МРЗИМО. СВЕ ЈЕ ОВО ОН НАПРАВИО И ДОВЕО НАС У ИСТУ РАВАН КАО НАРОД ИЗ ЗИМНАНВЕА.ОН НЕМА ПОЈМА О ЖИВОТУ У ЊЕГОВОЈ ЗЕМЉИ КОЈУ ЈЕ ПРИСВОЈИО ВЕЋ О ЛАЗИМА КАО ЖЕНЕ КОЈУ ЈЕ ШУМАР, А КОЈУ ПОШТАР ПОВАЛИО. БИТНО МУ ЈЕ ДА ЊЕГО Е ФИРМЕ РАДЕ , ДА ОНИМА КУМОВИМА,, ВУЈИЦИ,, ДАЈЕ НЕПОВРАТНЕ КРЕДИТЕ КУРВА И ДОДИК О ПОСТЕЊУ.

Name

БЛ

28.05.2018 17:05

Кад сам ја исао у сколу матуранти су били уценици заврсни разреда,сад новинар писе да су несрецу дозивјели матуранти економске сколе, мислим да су то уценици трецих разреда.

Name

Сведска

31.05.2018 11:07

Тацно и једина истина,нема ту никаквог мотоцикла него је аутобус стара крнтија па се запалио.

ОДГОВОРИТЕ