У СДС-у шокирани одлуком Бојића

Предсједник СДС Вукота Говедарица најавио је да ће разговарати са послаником у Представничком дому БиХ Бориславом Бојићем након његове одлуке да напусти странку.

Република Српска 07.03.2018 | 15:33
У СДС-у шокирани одлуком Бојића
На питање због чега је дан раније тврдио да Бојић остаје у СДС и да је све друго лаж и спиновање, Говедарица каже да је такву изјаву дао управо на основу јучерашњег разговора с Бојићем.

"Био сам увјерен да до тога неће доћи. И данас смо разговарали другим поводом и ништа није наговјештавало да напушта СДС. Свака друга врста мог коментара на ову тему није коректна све док поново не обавим разговор с Бојићем'', каже Говедарица.

Шефица Клуба посланика СДС-а у Представничком дому БиХ Александра Пандуревић тврди да су сви у странци шокирани одлуком посланика Борислава Бојића да напусти СДС и да такву намјеру никада никоме није саопштио.

"За његов потез смо сазнали из медија. Био је план да вечерас заједно са свима нама учествује у прослави Дана жена СДС. Надам се да ће господин Бојић охладити емоције и да ово није његова коначна одлука. Знамо да је имао сукоб са локалним руководством СДС у Приједору, али је чињеница да је странка стајала иза њега", каже Пандуревићева за "ЕуроБлиц".

Изненађен Бојићевом одлуком је и замјеник предсједавајуће Представничког дома Парламента Босне и Херцеговине Младен Босић. 

''Није било назнака, Додик има очигледно везе. Жао ми је, Бојић заслужује свако поштовање, има бројне квалитете. Не знам ко би могао помислити да ово није удар и шамар странци. Многи су одлазили и долазили, али никад се нисам овако осјећао. Не желим коментарисати његове ријечи, нисам у Предсједништву странке и не знам шта су разлози'', поручио је Босић.

Подсјетимо, Борислав Бојић, посланик у Представничком дому Парламента БиХ данас је објавио да напушта Српску демократску странку (СДС).

Бојић је изјавио је да је иступио из Клуба посланика СДС-а у Представничком дому Парламентарне скупштине БиХ и да ће убудуће дјеловати као самостални посланик, јер сматра да се странка удаљила "од идеје СДС" и да ју је један број људи довео у тешку позицију.

"Не може странка да дјелује само на релацији Маријин Двор - Лукавица, посебно када је ријеч о односу према крајини и крајишким кадровима. То је дуже вријеме присутно у СДС-у и не желим да носим одговорност за СДС. Сматрам да ту одговорност требају да носе они који су СДС довели у ову позицију", рекао је Бојић у паузи сједнице Представничког дома.
 
На питање да ли је напустио и чланство у СДС-у, Бојић је одговорио да "чим изађете из Клуба изађете и из странке, али отом-потом".
 
"Већ дуже времена моји ставови које сам износио унутар странке врло често нису били коресподентни са ставовима других у странци. У посљедње вријеме то је превршило сваку мјеру", тврди Бојић.

Бојић је додао да челници СДС-а не знају за ову његову одлуку и да ће управо сазнати преко медија те да ће од сада у Парламенту дјеловати као независни посланик.

У овом мандату Клуб СДС-а је напустио и Ђорђо Крчмар. 

Подсјетимо, раније данас Клуб СДА је напустио Сафер Демировић. Након изласка Бојића из СДС-а и Демировића из СДА актуелна власт у ПД Парламента БИХ има 18 посланика, док опозиција броји 24 посланика.



(БН/Вијести)

Коментари / 180

Оставите коментар
Name

попара

07.03.2018 14:36

Толико о српском карактеру и не улизивању.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РАЈНА

07.03.2018 14:46

Сад ће и госпођа Пандуревић, само гледајте.

Name

Ре попара

07.03.2018 14:49

Слатка пара

Name

Коле

07.03.2018 15:17

Опустит ће их Мектић са једним вицем.

Name

Вирус

07.03.2018 15:34

Зато додо и хара сто ови СДСу подрзавају само властите интересе ову фацу од Босица немогу висе да гледам.

Name

ре попара

07.03.2018 15:53

Зато сто је Бојиц био цастан официр И док је он ослобадјо Српске земље,тај исти сдс је вама продабо.Ссд имамо васе фаљеље како сте ви били храбри борци а кријете праву истину.

Name

СДС

07.03.2018 16:13

Није никаква штета штета што је отишао. И сам начин како је ово урадио довољно говори о њему и да је обични папак. Умјесто да сједне и разговара са људима из странке он даје изјаву путем медија. То сам говори да је купљен и да је један обични шу*ак од човјека. И боље је да иде и он њему слични папци.

Name

Ми Сами

07.03.2018 16:33

Па он је политицар.А ста вас од њих мозе изненадити?Да би био политицар морас бити љигавац,увлакац,лопов...То су гњиде које би сутра пресле у Комунисте,Нацисте у било ста само да буду у фотељи.Па забога ако га не изаберу у парламент на листи СДС-а у октобру,а неби,ста це он????Да сади кромпир и продаје као ми смртници???Па он је науцио да ниста не ради а има по 4-5 хиљада.И не разумијем сто неко зали за таквим љигама...нека иде...

Name

за попару

07.03.2018 16:35

Засто се увијек казе да ако иде из партије да има лицни интерес и да је добио паре, те да му је партија све дала што има...па зар то није контрадикторно једно са другим. Значи да је имао интерес и док је био у партији, није сигурно нико сиромаснији због партиоје остао. Ако партија даје вјетар у леђа материјалном и професионалном напредовању, а сви знамо да је тако, зашто се избјегава реци да ови што остају мозда тразе свој интерес који никако не могу остварити или не умију остварити па старо цланство напуста партију. Теско је вјеровати да сваки што напуста партију је папак и лос цовјек, а да све сто остаје ваља...и да тај остатак води СДС путем успјеха? Избори ће показати, али це тада бити касно...јер це се видјети размјере погубне стратегије садасњег вођства. Цовјек јасно казе да не жели сносити одговорност за сљедеће изборе...то све говори и о стању у СДС и ономе како ће проци на изборима.

Name

Градиска РС

07.03.2018 19:08

Ако је полуписмени Саса Лазиц од ДНС добио 60 000 км да из СДС предје код њих,колико су добили Крцмар и овај Бојиц????И смијесно је слусати њихова објасњавања и те њихове залопојке и удари по странци која им је дала све...Таква нам дрзава која за 20 год неце постојати.

Name

?

07.03.2018 19:38

А је ли он нешта битан?

Name

Попаро

07.03.2018 22:19

У току је сезона прелазних ПАПАКА. Нека и иду кад немају своје достојанство и своје ЈА.

Name

днк

07.03.2018 22:45

ОВО ЈЕ ПРАВА ИСТИНА(ПРОВЈЕРЕНО): БОЈИЋ ЈЕ ОД ВУКОТЕ ВЕЋ ТРАЖИО ДА БУДЕ НОСИЛАЦ ЛИСТЕ ЗА СКУПШТИНУ БИХ У ИЗБОРНОЈ ЈЕДИНИЦИ 2 И ДА БУДЕ ПРВИ НА КОМПЕНЗАЦИОНОЈ ЛИСТИ ЧИМЕ БИ СИГУРНО УШАО У ПАРЛАМЕНТ БИХ ГДЈЕ МУ ЈЕ ТРЕНУТНО КАО У РАЈУ! СТАВ ВУКОТЕ И НАЈВЕЋЕГ ДИЈЕЛА ПРЕДСЈЕДНИШТВА ЈЕ ДА ОН ТО НЕ ЗАСЛУЖУЈЕ И ДА ЈЕ И ПРОШЛИ ПУТ НА ИЗБОРИМА НАГРАДЈЕН ЗА ПОЗИЦИЈУ НА КОЈОЈ ЈЕ И САД ТРЕНУТНО.ОДБИЛИ СУ ГА И ОН САД ТРАЖИ ГДЈЕ ЋЕ СЕ УВАЛИТИ.ТРЕНУТНО ЈЕ НАЈБЛИЖИ ДНС-У АЛИ ЛИЧНО СУМЊАМ ДА ЋЕ И ТАМО ДОБИТИ ОНО ШТО ЈЕ ТРАЖИО ОД СДС-А! МИСЛИМ ДА СЕ БОЈИЋ ЖАРГОНСКИ РЕЧЕНО- ЗА.ЕБО А ВРИЈЕМЕ ЋЕ ПОКАЗАТИ ДА ЈЕ ТО ИСТИНА!

Name

ре ре попара

07.03.2018 22:48

Није пријатељу пара него мјесто на компезационој листи под бројем 1, мада то доноси паре па си можда и у праву.

Name

филип

08.03.2018 06:29

Тако је то кад неком странка да да буде вјечити и незамјењиви кандидат(навикнете човјека на новац,направите од њега комплексаша) а онда он осјети да неће бити кандидат на слиједећим изборима.Већ виђено у СДС-у (Дуњић,Стевандић,Крчмар,Бојић).Док су имали новац од странке она је добра кад неком другом дате он је незадовољан.Због оваквих је сдс на дну и због овквих СНСД побјеђује.

Name

ре попара

08.03.2018 06:31

Па били су и други часни борци ал се нису толико наплатили.

Name

борац

08.03.2018 08:55

Борац је борац а политичар није борац већ политичар.Брод тоне али и раније је знао Бојић кад тоне али сад није више газда у општинском одбору.Он би да му странка поново да компензацијски мандат да без гласова буде посланик.Зато нек путује и сретно му и њима са њим.

Name

ЖИКА Ж

08.03.2018 11:06

ДОК ЈЕ БИЛО ЗОБИ У СДС-У, БИО ЈЕ. А САД ВИШЕ НЕМА И ОДЛАЗИ.

Name

боле

08.03.2018 11:35

Све ово је само разлог више омладини да одлазе на запад,перспектива је нула,овај човјек већ 15 година прима плату од неколико хиљада марака и сад се сјетио да је незадовољан,сад се сјетио Крајине,док је имао мандате није спомињао Крајине,на крају каријере се сјете Крајине.

Name

Игор

08.03.2018 15:29

Репопара; официри, цаст изузецима нису били на првој линији него обицна војска, како су управљали са војском видјели смо од 92-95 како је било. Као сваки посао не свидја му се И цао то постујем, ја заиста не знам ста ј је он то ЛИЦНО допринео осим сто је 20-так година мастио се по ресторанима оба парламента...

Name

Оцекивано

08.03.2018 21:16

Јос на оној скупстини од прије два мјесеца кад је Додик био присутан и кад казе "ево гдин Бојиц је из СДС па његова фирма добија озбиљне послове",тад се дало наслутити да це Бојиц у СНСД !

Name

сдс

09.03.2018 20:57

Зашто смо му давали до сада 5 мандата и навикли га на мандате.

Name

Цастан

07.03.2018 14:36

Никад нисам био цлан СДС.Дакле не навијам.Бојиц је цастан и врло одмјерен и реалан цовјек.Дакле омиљен и код оних који нису у странци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ма

07.03.2018 14:50

Купио га баја за ситу ?

Name

ре ма

07.03.2018 17:02

Није баш за сићу

Name

Горки

07.03.2018 18:30

Драги мој Народе, такав ти је Србин кад су у питању лицни интереси, издао би и Родјену Мајку. Он је један Старац који уоцава да му Пут у напредовању није на Видику па онда за мањи интерес постаје Папак. Није он први, свима је вец познато, цим уоци да лицно нема сансу, сјести у мало удобнију Фотељу, постаје Папак за јевтине Паре, Образ му прелази у другу позицију. Е товам је прави Српски карактер.

Name

Реално

07.03.2018 20:14

2004 године високи представник смјенио 60 људи из сдс-а да би милорад дошао на власт. Сада их милорад купује народним парама и уништава и најмању могућност да изгуби власт. Све ово иде преко леђа народа што је и најгоре. Надам се да ће ово народ препознати и казнити милорада а то се може само ако ови што не излазе на изборе дају подршку опозицији. Или то или постајемо сјдверна кореја и шишат ћете како милорад каже. Живи били па видјели !

Name

село буснови

07.03.2018 20:18

Бојић је ватрогасац који је купио диплому у рату је профитиро гуро је друге испред себе на прву линију.

Name

Ре цастан

08.03.2018 08:27

У праву си али само да Бојо Гасановиц не напусти СДС! То би странку сахранило, онаква интелигенција и морална громада.

Name

Последњи кинески цар

08.03.2018 10:11

Реално: Апсолутно тачна констатација. Нашим парама купују политичке противнике, слабе њихове редове и тако остају на власти. Тако раде већ годинама . Када је Бојић у питању , нисам 100% сигуран да је и код њега тако, или бих лично волио да није, не знам. Знам да сам доста пута писао да је СДС јако инфраструктурно слаб у Крајини, а да је Крајина гро бирачког тијела. Видим да је и Бојић о томе причао, а то је стварно истина. Дуго година СДС кадровски запоставља тај дио РС, односно од самог формирања СДС-а. Мислиом да СДС-у треба јак човјек из Бања Луке или из Крајине који је неокаљан, нов у политици, и који ће за собом повући бирачко тијело. Овако, плашим се да су избори већ одлучени.

Name

село буснови

08.03.2018 17:46

Бојић је ватрогасац и профитер прије рата је био сеоски олош није имо за карту до града!!!!

Name

Ре одмјерен

09.03.2018 06:23

Гдје си ти видио цасног политицара.....Бојици имају пет фирми регестрованих у ПД,сто на брата,овога,онога....ако је и био цастан у рату,висе није,ни лопов се не роди као лопов !

Name

сретан пут!

07.03.2018 14:37

Ста, опет један прелетац Папцина? Цути мутљавац, а ради иза ледја.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

07.03.2018 14:50

Хахаха по теби у СДС су сви чланови потенцијални папци.

Name

... да чико б'ону...

07.03.2018 15:34

А до јуче сте Борислава Бојића у звјезде окивали..... Какви сте ви лицемјери.... мали мишеви, у октобру ће вам се све само казати, има да чика Миле растави СзП на најситније честице.....

Name

Ре сретан

07.03.2018 16:05

Бједнице мали.Бојиц је 95 рањен и сав крвав устао у болници и отисао на прву линију медју своје.Да није Вукота то урадио.

Name

Бојић

07.03.2018 16:20

Бојић је добар човјек. Вјерујем да је имао добар разлог за ово.

Name

xxл

07.03.2018 16:40

Не вриједи ћовјеку објашњвати, е мој господине или већ шта сте, па ми смо одавно сви растављени и то у најситније дјелиће, ако ви то не схватате одите пред стране амбасаде па ћете видјети. Али то је за вас мало виша математика. Паметном и превише.

Name

Ацо

07.03.2018 20:17

Назалост отисао је један од последњих којег је СДС могао да посаље у медије а да нас не обрука.Несто озбиљно не ваља у СДС-у кад толики људи одосе,а ови сто их тјерају су зњ категорија за њих и само стоје и вицу папци.Остаде нам сад само велики реторицар Мектиц,та правописна громада,нови Вук Карадзиц.Назалост у СДС-у нема висе добрих реторицара...

Name

НН

07.03.2018 20:29

ИЗАЂИ НА ПОРТАЛ СЛОБОДАНА ВАСКОВИЋА (СА ДРУГЕ СТРАНЕ). БИЋЕ ТИ ЈАСНО ЗАШТО ЈЕ БОЈИЋ ОТИШАО....

Name

Веселко

07.03.2018 14:40

Матирани сте ви у Градишци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Влад Тепеш

07.03.2018 14:40

Ма какав удар на странку. Шта ће вам он.

ОДГОВОРИТЕ
Name

??? вукота!!!

07.03.2018 16:47

Ја сам свој посао заврсио СДС-а ВИСЕ НЕМА! Није исто кад странку напусти бедни Стевандиц и људска велицина Борислав Бојиц

Name

Трр

07.03.2018 14:41

Од СДС оста само Вукота Говедарица

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гојко

07.03.2018 15:13

Аха, побједник, млад, поштен и сам!

Name

уна

07.03.2018 16:12

Не брину се они, за њих су они са Соколца.Непоткупљиви.

Name

ББ

07.03.2018 14:41

Нема ту сока. Када брод тоне, пацови први бјезе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зна Се

07.03.2018 14:41

Како је ДОДИК знао прије 20 дана да це преци кад га је исплацивао

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЛУЛА

07.03.2018 17:47

Ттачно мало му је било захваљујуци СДС у инкасирао је милион марака као и Ранка Мишић можда и више милиона , сада као неће да сноси одговорност. Срам га било, људска ГУБА. Стиди се Бојићу Миће Мићића, колико си пара узео од Додика мало ти било и не требало ти хоштаплеру.

Name

Е свака вам цаст

07.03.2018 14:43

И треба да се сокирате кад форсирате радно неспособне а за корупцију и махинације превејане фосиле а млади кадар сутирате и тјерате и остављате без егзистенције знајуци да су одани постени сколовани и способни млади људи који би од странке направили праву прицу и који би радили за народ а не за лицни интерес. Ријесите се и те багре која је остала-а знате и сами ко су они...и крените вец једном напријед без камења у дзеповима...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Коле

07.03.2018 14:43

Опустит ће их Мектић са једним вицем.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.03.2018 11:17

Мектић је опустио, односно упропастио читав СДС.

Name

??

07.03.2018 14:47

Ови из СДС-а или су стварно луди или се праве луди. Човјек им фино дао шут карту а њима још није јасно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

јустица

07.03.2018 14:47

Распустите странку....немојте се висе брукати пред народом. Такви немате сансе да продјете цензус, а камоли несто висе. Зато најбоље распустите странку....свеједно тренутно има 5 и висе СДС-а!

ОДГОВОРИТЕ
Name

дзони

07.03.2018 15:56

Ајд децко или девојцице, смири страсти!Сдс је институција !Није то нека лазна мини странка типа Стевандицеве или Максимовицеве странке у покусају!И да из Сдс оду јос 20 битних и.познатих фаца Сдс це као и досад освојити преко 20 посланика у народној скупстини!То је странка и идеја која је неунистива!

Name

Ре Дзони2

07.03.2018 16:22

Слажем се да је СДС институција. Али тренутно стање у странци је катастрофа, на нашу жалост. Треба да иступе из СзП.

Name

Омарска за Дзони

07.03.2018 20:14

20 посланика... :-Д :-Д :-Д Грохотом се смијем,ако нафатате у збиру толико,све ногом у педу.Оваквог цовјека дискредитујете,а нисте свјесни колико нас је гласало за СДС искљуциво због њега...

Name

Бања Лука

07.03.2018 14:52

Јел фино Миле најавио трансфер, шта се сад чудите....!!!, А ИДЕ И ДРУГИ ТРАНСФЕР УБРЗО МАЛО МАСНИЈИ .......тек онда ће бити право чуђење

ОДГОВОРИТЕ
Name

ккк

07.03.2018 15:24

Срби це се окупити око идеје Предсједника Додика! То нам је једини гарант опстанка.

Name

ре ккк

07.03.2018 17:07

Благо теби

Name

ЗА ккк

07.03.2018 18:51

Ја вјерујем да ће Милова крилатица за ове изборе бити: Карловац - Карлобаг - Огулин- Вировитица. мој несрећниче у виду "ккк".

Name

Ре ккк

07.03.2018 22:41

Останак.....Ко остане,пензионери,фамилија,кумови и бједници са партијском књизицом! Он гаранрт останка,јебо те он,отисли љекари који су ваљали,инзењери,одлази омладина.Питацу те ја 2020 за ста ти је он био гарант!

Name

БОБА

07.03.2018 14:59

МА И НИЈЕ НИКО И НИШТА МОЖДА ЈЕ ОН ОЧЕКИВАО ДА БУДЕ ПРЕДСЈЕДНИК.ИМА ЉУДИ ПАМЕТНИХ УМНИХ БОЉЕ ДА ЈЕ САДА ОТИШАО.ЉУДИ ЛЕТЕ ЗА ПРОКЛЕТИМ ПАРАМА КАД ТАД ЋЕ ИМ СЕ ОДБИТИ ОД ГЛАВУ.ПОЛА ЊИХ ЈЕ БОЛЕСНО САМО ИХ МАЛО ПАРЕ ДРЖЕ АЛИ БОГАМИ БОЛЕСТ НЕ БИРА.СТАРА ИЗРЕКА КАЖЕ КАКО РАДИШ ТАКО ТИ СЕ ВРАЋА.СРЕТНО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Славко

07.03.2018 15:11

Мој боба нема ту утјехе. Готово је.

Name

Ре

07.03.2018 15:34

Ствар је проста нек иде, ионако није имао гласаче а разгонио младе око себе , мој је предлог да у Бањалучкој и Приједорској регији распусте старе кадрове , ионако не вриједе ништа поштено говорећи.Када су добили изборе?

Name

Реалан

07.03.2018 14:59

После овога је потуно немогуце обицном градјанину разлуцити ко је у праву а ко није. Да ли се са једне стране ради о лицним интересима или се ради о лутању и губљењу политицког правца СДС-а висе киникоме није јасно. Али дефинитивно ово није добро, толико битних људи је напустило СДС да се стварно треба запитати куда оваква политика води? Јасно ми је да се насло два три цовјека који су насли лицни интерес па ради тога напустили странку, али оволики број и то битних људи, људи који у остварени кроз странку, дефинитивно тјера на озбијну анализу...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

07.03.2018 15:36

А по чему су ти богати битни? Можда по томе што 20 и кусур год душкају у врху а ништа добра нису донијели. Да да сви су они исти само за себе и своју гу...у. Позиција, опозиција = 0

Name

Влад Тепеш

07.03.2018 15:38

Што би били битни људи за странку. Битни су млади, битни су нови.

Name

Ре Реалан

07.03.2018 15:45

Господин Бојић је рекао и то да ће до краја мандата да води политику какву је и до сад водио. Оставимо да видимо да ли ће држати ријеч? Лично вјерујем да хоће. И ово само по себи колико год болно било по СДС даје поруку да је СДС странка у коју људи улазе вољом, а такође вољом и излазе из исте. Шта мислите колико би доброг снсд-у донијели рецимо Кошарац, Мајкићева да ураде исто што и Бојић? И да хоће несмију, јер је тамо однос приватно-власнички, а у СДС-у демократски. Члан сам СДС-а од оснивања, а да ме неко пита да набројим све њене предсједнике од оснивања 12.07. 1992 па на овамо нисам сигуран да некога неби прескочио. Питам чланове снсд-а знају ли да наброје све предсједнике своје странке? Знају јер је 1. И први и последњи, јер кад ту дође до турбуленција, оде на неколико фракција. СДС је ипак бренд. Сам господин Бојић не вјерујем да ће као човјек да буде спреман да пљуне у извор из којег је дуго гасио жеђ. Видјет ћу и ја и други да ли сам и колико био у праву?

Name

дусанцули

07.03.2018 15:52

Не постоји бескарактернији народ од нас у Европи што оволики број прелетача потврдјује. Преци нас се стиде!

Name

Ре ре реалан

07.03.2018 16:25

Да Караџић није завршио како јесте и СДС би имао до сад само једног предсједника. Овако, ови кланови уништише странку.

Name

Ре Па

07.03.2018 18:42

Ви из опозицоје за кадрове опозиције казете да 20 година узимају паре а ништа не раде само кад напусте странку. Док су у странкама које чине СзП кунете се у њих и хвалите на сва уста. Сами себе лазете.

Name

Препознати

08.03.2018 10:14

Па и РЕ Па су додикови дупелизци, препознати сте , наручени

Name

Андрејевиц

07.03.2018 15:02

Г.Бојиц је цијело вријеме послије рата зивио на рацун СДС и то кроз стецене или директне мандате. И први пут није у првом плану и напусти странку. А у ПД СДС захваљујуци њему стагнира годинама. СДС је од данас само јаци јер оваквог себицњака је непотребно дрзати било гдје. И да, једини МО у ПД који није формиран је матицни г.Бојицев у Бусновама. Толико, колико га воле у његовом селу. Путуј игумане и не окреци се.

ОДГОВОРИТЕ
Name

доми

07.03.2018 15:03

Ни он није имун на додикове паре.сто посто плацен да напрсви хаос.јос ми нисмо спознали ко је додик.крв це пролити, само да останне на власти. Зиви били па видјели.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

07.03.2018 15:03

И Вукота се прави паметан, јуче разговарао са њим ( о чему, о останку у СДС ) а данас не зна разлог. Ма баш

ОДГОВОРИТЕ
Name

СДС-овац

07.03.2018 15:04

Говедарица,ако имало мислиш добро нама Србима поднеси оставку на све могуће функције.Ти ниси ни свјестан која је Бојић величина за тебе.Ратни командант,рањаван,а као политичару ниси му ни до кољена.Срамота.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гојко

07.03.2018 15:19

Слажем са, један од ретких нормалних у сзп! Ово што остаде, фуј.

Name

Јоксим

07.03.2018 15:27

Наплатио је он то рањавање као да нема ниједног екстремитета... Па он од 1996 није примио мање од 2000 мјесецно. И мало опет. Дај јос.

Name

Ре

07.03.2018 15:36

Али има ману , народ неће да гласа за њега . е то је то , преко чије грбаче ће сад на листу

Name

Репо послови

07.03.2018 15:50

Не каките обојица, бавите се васим крканом, како му се увуц у дупе и како даље растурити ову напацену Српску, то је вас циљ те се на то концетрисите

Name

СДС Модрица

07.03.2018 16:20

Коме год се не свидјају промјене у СДС-у сретан му пут, нека иде ако мисли да је негдје боље. Ко нас напусти нема висе назад да је Ајнстајн. Вукота це бити Предсједник РС колико год то неко не зели.

Name

Алан Форд

07.03.2018 16:51

То сто је рањаван не знаци да је карактер. Колико је јос бораца рањено па не млатарају тиме. Добро је уновцио своје ране, а изгледа да је сад уновцио и свој карактер.

Name

Раде

07.03.2018 19:11

Многи су крварили и рањавани,па су ту,срамота од команданта,он је себе уновцио,путуј игумане

Name

Славко

07.03.2018 15:04

Бас ми зао пандуревицке мислила је вецерас са њим плесати на прослави дана зена.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Раде

07.03.2018 19:14

Зали ти своју Зељкицу,пусти ти насу мацу,снацице се она

Name

Раде

07.03.2018 15:05

Није требао отици,али сретан му пут,имао је увијек привилегије,а није имао неке резултате.Како год даје крила овима из снсд-а,поготово сто су они знали прије него је саопстио.За мене је испао издајник јер имао је и мој глас,заједно са Крцмаром,мутиводе,ставили су лицни интерес у први план.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Робин Худ

07.03.2018 15:06

Тако вам је и Тадић ,Стевандић отишао,...фино Баја купи ,само је важна цифра којом желе да располажу,а он има и Мелита само да растури СДС...коначно по чему је он то и заслужан сем да зна да гласно прича....и сад је кључно да су проблем у релацији са Крајишким кадровима,види молим те,зашто ниси мјења., Кога нема без њега се мора и може! Сљедећи је Станић,Берић.Мичић...и сви ови који гласно бучу....ма Баја добро плаћа!

ОДГОВОРИТЕ
Name

А професор

07.03.2018 15:36

Ко је тај професор у средњој школи у Приједору за кога и ученици кажу да има ауторитет и да гласно критикује власт. Ето драги Приједорчани наговорите професора нека се кандидује и гласајте за њега. Проф ставити на независну листу

Name

ппп

08.03.2018 08:51

То си ти, већ си се пар пута трпао овим постом. Ал' јебига, мораћеш се представити именом и презименом, овако те нико не може пронаћи.

Name

Успут

07.03.2018 15:07

Јасно је да се ради о особи коме је лицни интерес испред било каквог опстег или какве идеологије. Исто тако, од Прњавора па на запад СДС не мозе узети висе од 20% гласова и да је право вријеме за прелет у СНСД или ДНС. Висе вриједис као посланик него као обицан циновник, рацуница као 2+2. Назалост, то је наса реалност. Идемо даље.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РАСТУРАЊЕ

07.03.2018 15:18

ВУКОТА ће врло успјешно растурити СДС!!! Зар он испред СзП треба бити за ПРЕДСЈЕДНИКА РС, а не Шаровић!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пађени

07.03.2018 15:31

Какав црни Шаровић, колико је пара добио од Мљекаре Пађени за добивање дозволе за извоз млијека (100.000 КМ). Истина.

Name

Да Вукота

07.03.2018 15:38

Ја ко ће него Вукота , то вас највише плаши , овим старим занате и број ципела.Шаровић је у годинама још мало и пензија јел тако

Name

Кокодакало

07.03.2018 15:18

Додиков стил борбе. Колико је добио лове од Додика.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Андрејевиц

07.03.2018 15:25

Поцело је с Пасицем у Новом Граду

ОДГОВОРИТЕ
Name

Политицари У Бих

07.03.2018 15:32

Дно дна. Лопинари само такви,дзаба избори ако се прелази за паре и носи мандат!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

сзп

08.03.2018 06:47

Ви из СДС-а имате фобију од Додика. Шта од да вам се ружно догоди од вас самих, ви оптужујете предсједника. Идите на лијечење, распадните се и не треба да постојите такви какви јесте. Уморни смо од СДс-а . Уосталом, на овим изборима пуцате ко диња.

Name

Мирко

07.03.2018 15:32

Ово је јос једна лоса вијест за СДС. Странка се урусава вец дузе вријеме.То је свима који посматрају са стране, јасно као дан Медјутим, најузе руководство не види то као алармантну ситуацију.Мозда И И виде али не знају ста цинити. Годинама су у врху И потпуно су безидејни како парирати Додику.Мектиц, као кадар СДС-а у заједницким органима, је потпуни промасај СДС-а. Дјелује као необразован И неук цовјек, ција прица цесто граници са неукусом. Лицно мислим, ако нису имали бољи рјесење, боље би било препустити ту функцију неком другом. Ја вјерујем да је он постен цовјек али се цини да му је то једини квалитет, сто није ни близу довољно за такву позицију.Ја сам СДС од главе до пете И осјецам се веома тузно И потистено. Када се сјетим Радована, а око њега академици Екмециц И Леовац И многи други образовани И разборити Срби, онда додје цовјеку да падне у депресију. Ја вјерујем да су предсједник Говедарица, Пандуревицка И многи други целници СДС-а, постене И цестите особе али то није довољно да се једна странка, као СДС, воид успјесно. Нисам сигуран да су они тога у потпуности свјесни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

за.Мирко

07.03.2018 18:39

Ма не очајавај, није ово расуло, ево убише се овде да објасне да је то у ствари једно "чишћење". Мало је јебада што након "чишћења" камен на камену нема да остане.

Name

Ре Мирко

07.03.2018 18:48

У потпуности се слазем са Васим коментаром. Тачно је тако и престанимо висе затварати оци пред истином.

Name

ре

08.03.2018 09:48

не контам је ли ово чишћење у странци или чишћење странке са политичког неба рс.

Name

ре мирко

08.03.2018 20:58

Тачно је Мирко то што кажеш али тако је нажалост у свим странкама(најмање је академика,поготово мало људи са техничким факултетима).Политику су преузели агресивни(политиколози,привтне дипломе итд).Систем гласања гдје странка није власник мандата(трговина допуштена)и гдје гласач може да гласа за више кандидата па је укивање и куповина гласова реалност су довели да фукаре пролазе а поштени одустају.Лоше је у свим странкама да лошије не може бити.

Name

Нефјо

07.03.2018 15:37

Срамота бас је јевтин

ОДГОВОРИТЕ
Name

распад

07.03.2018 15:43

Желим да се распадну све националне странке, па и СДС !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Палата

07.03.2018 15:47

Одавно он улази крисом на задња врата Палате предсједника. Не да Миле на лијепе оци паре Бојицевој фирми.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бановици

07.03.2018 15:49

Покупио Бојица Кукиц из Бановица. С њим обрце милионе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

логицар

07.03.2018 15:53

Засто се увијек казе да ако иде из партије да има лицни интерес и да је добио паре, те да му је партија све дала што има...па зар то није контрадикторно једно са другим. Значи да је имао интерес и док је био у партији, није сигурно нико сиромаснији због партиоје остао. Ако партија даје вјетар у леђа материјалном и професионалном напредовању, а сви знамо да је тако, зашто се избјегава реци да ови што остају мозда тразе свој интерес који никако не могу остварити или не умију остварити па старо цланство напуста партију. Теско је вјеровати да сваки што напуста партију је папак и лос цовјек, а да све сто остаје ваља...и да тај остатак води СДС путем успјеха? Избори ће показати, али це тада бити касно...јер це се видјети размјере погубне стратегије садасњег вођства. Цовјек јасно казе да не жели сносити одговорност за сљедеће изборе...то све говори и о стању у СДС и ономе како ће проци на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ако има логике, питамо се, ми циници

07.03.2018 17:47

Сто је друго него интерес! Ето, ако је незадовољан, сто није остао у старим редовима или изашао без медијске помпе и даљег политичког ангажмана (није само о актуалном Бојицу ријец). Погледајте њемачки СПД и научите о правом моралу политичара. Али... ово је морални глиб, смрдљива мочвара у којој живимо, дно дна. У нормалним друштвима само се крајња сиротиња проституише. У РС престижна постала политичка проституција, коју нажалост одобрава народ.

Name

И.Сарајево

07.03.2018 16:11

На релацији Маријин двор-Лукавица само функционише Дарко Бабаљ и своје подобне кадрове запошљава,па се ти замисли мало Вукота.

ОДГОВОРИТЕ
Name

иво лола рибар

07.03.2018 16:11

Бојиц како се цује данас прелази у снсд- медју побједнике..досадило цовјеку бит стално доњи..како ствари стоје јос 10-20 избора сдс неце у позицију..цаооооооооооо

ОДГОВОРИТЕ
Name

Радашин

07.03.2018 16:19

СДС-у се не пише добро. Досадашњи одласци из странке само су наговјештај одасипања и краха на предстојећим изборима, а уједно и потврда потпуне доминације Додика и његових дупелизаца, прије свих Ђокића и Стевандића. Слична судбина вјероватно очекује и ПДП и СзП у цјелини јер стварно не знају, нити имају кога јаког и паметног да супротставе Додику. То је тако, Живи били па видјели.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Радашин

07.03.2018 20:52

По овоме што данас касно објави Васковић онима који се радују овим Бојићевим потезом не би било добро да их радост понесе, јер често после великих љубави и радости дођу невиђена разочарења.

Name

Аааа

07.03.2018 21:46

А тај Васковић, неки јако битан играч, све погодио досад..?

Name

Орахово

07.03.2018 16:25

Цим неко напусти СДС,одмах га етикетирају са папак.Права истина је да су они који воде СДС неспособни,за тај посао,до своје срзи.И они никако да оду.А вецина ових сто су отисли су свјесни ситуације и не виде у партији никакву перспективу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пале

07.03.2018 16:34

Како се сада сви цуде?! Логицан слијед догадјаја! Како бити у средини у којој су Дарко Бабаљ и Ненад Лалиц "моралне громаде"?! Гласам за СДС од оснивања, али погледајте људи ко нас води! У Палама су избацили из странке једног Слободана Савица?

ОДГОВОРИТЕ
Name

мм

07.03.2018 16:39

Као незна се разлог има најмање 300 хиљада разлога кад је жика шареница добио 200 хиљада а бојић је јачи играч

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дуле БЛ

07.03.2018 16:41

А тек како ће Вас сокирати резултати избора на јесен. Живи били па видјели.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Логицно

07.03.2018 17:24

Кад крајина гласа за " своје" а у крајине је висе гласаца.Подјељена је РС фактицки на исток и запад.

Name

Петар

07.03.2018 16:51

Не оправдавам али и не критикујем поступак гдина Бојица. Знам само да је један од осниваца СДС-а и велика је стета и самар за странку ако не промјени своју одлуку. Мисљења сам да СДС у последње вријеме прави изузетно погресне потезе, а све уоци предстојецих избора сто це итекако утицати на исте. Док год најјаца опозициона странка буде водила овакву погресну политику, ови неце лако сици са власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

07.03.2018 16:53

Мићо је већ одавно напустио СДС у смислу политичког дјеловања. Човјек је већ дуго човјек од посебног повјерења челника овог ентитета. Растура СДС полако , али сигурно. То само слијепцима није јасно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Којиц Мирослав

07.03.2018 16:53

Тако је ...није било веце срамоте за СДС од нацина како су отјерали Г дина Пасица. И дан данас ме је лицно срамота због тога...онаквог цовјека отјерасе ко задњу фук ..е тад је све поцело и досли смо довде

ОДГОВОРИТЕ
Name

цдблука

07.03.2018 17:06

Спала књига на два слова...сад је опозиција и званицно сахрањена, а преварант из Лактаса поново побједјује...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Папак заувијек

08.03.2018 17:35

Него када це прелетац предсједник Додик да предје у СДС?

Name

ГРУЈО

07.03.2018 17:15

Што то ниси урадио прије пет-шест година..него си чекао да се још нахапаш пара...мало ти било дабогда..сада када те је СДС изњедрила дала ти све и један положај који си желио...питање јеси ли заслужио,а ти сада бјежиш..неће те нико таквог издајника примити у будуће...нема више џабалука Бориславе..путуј у заборав..што се тиче ратних рана нека су ти сретне....а што се тиче твоје заслуге за успјех СДС у миру прикључи се Доди јер се сада види да ти је био циљ само твоја сигурност и богаћење ,је......ло се теби за српски народ ...папчино

ОДГОВОРИТЕ
Name

Са стране

07.03.2018 18:42

Није њега изнедрила СДС, него су људи као он изнедрили СДС. А онда је странка издала идеје због којих је настала. Због тога сам је и ја напустио, као и много мојих ратних сабораца. Додику се нико од над приклонио није, нити имамо било какав интерес. Само нећемо да учествујемо у овој бруци коју СДС уназад неколико година ради.

Name

Ре Са стране

08.03.2018 16:26

Слазем се, СДС је настао због великосрпске идеје и сад сте разоцарани јер се нове снаге труде несто направит да сви иду напријед а не само србовање.

Name

зуx

07.03.2018 17:16

Велика штета...најбоље би било да сви одете из политике да мало продисемо...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ББ

07.03.2018 17:21

Куку нама. Оде маст у пропаст.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Серб

07.03.2018 17:31

Овом црном чину што сиса Бону напишите нешто друго постаће папагај црвени.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Личи..

07.03.2018 17:36

Образложење као да је из окружења Додик Милорада.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Модрица

07.03.2018 17:39

И време је да иду стари чланови у пензију, Говедарица молим те подмлади сдс и сви који су умјесани у нецасне радње избаци из странке. СДС је најбоља странка и тако треба да остане

ОДГОВОРИТЕ
Name

тако је

07.03.2018 17:59

Тако је Модрица......Знам 20-30 људи лично, који су ми лично рекли да нису у политици, као ни ја, али бас због Стевандица, Тадића, Бањца, сад обожавају СДС и Вукоту. Раније су гласали за СНСД, СП

Name

ре.Тако је

07.03.2018 20:18

Могу ти рећи да су ти вицеви два'јес пута смјешнији од Мектићевих. Кидање брате, кидање!

Name

ре тако је

10.03.2018 10:58

Као да си сисао весла хахаха...

Name

Изгово

07.03.2018 17:49

Главни изговор свим проданим дусама када напустају странку, небитно коју, странка се удаљила од првобитне идеје и за дивно цудо то глупи народ прогута и не санкционисе на изборима....

ОДГОВОРИТЕ
Name

киза

07.03.2018 17:58

Испрсили се баја и Изметбеговиц, несто кесирали и покусавају да изазову хаос, не дај Бозе рат како би обојица били тзв спасиосици својих народа. Али тзв господо готово је. Обојица у цорку сто би рекао Сојиц. Закљуцак опет Крватске водје испадосе најпаметније.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Очекивано

07.03.2018 18:28

Под хитно изменити изборни закон и укинути регулативу да мандат припада појединцу. Добили су мандат гласача зато што су били на листи одређене партије и што су се обавезали да ће проводити ставове партије а не зато што су згодни и лијепи. Могу напуштати странку у току мандата али мандат мора остати странци. На тај начин избегла би се превара гласача и прљава трговина. Што се тиче г.Бојића, мислим да је процјенио да се на идућим изборима неће наћи на листи па дај да се још нешто ушићари. Али доста је и тебе и других, дајте младе људе. Ни један њихов трансфер није без новца или неке друге користи. Сви који то кажу дебело лажу. А на наредним изборима сумњам да се неко може изборити са СНСД-овом машинеријом.Они ће имати велику већину бирачких одбора(председника) који ће у записник уписати лажне резултате у односу на гласачке листиће које након тога нико неће успоређивати и контролисати. Тако су радили и на локалним изборима и то пролази.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Борац

07.03.2018 18:30

Бојиц је велики цовјек. Истински бораци стваралац РС. Одлазак Бојица и Тадица је велика стета за СДС. Нису они Ненад Стевандиц!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

07.03.2018 20:54

Наравно да нису др Стевандић. И да још три живота живе не могу бити као он .

Name

нн

07.03.2018 18:40

У врху СДСа има цланова од оснивања странке то јест имају висе цланског стаза него Говедарица година. Праве исту греску као са Тадицем. Вјероватно це и он напустити странку кад итгуби изборето јест продаце се. Госп Бојиц је један цастан цовјек и сигурно немозе висе да гледа стасе ради у странци. Имали ико да зна кокико је цланова из врха странке отисло отксд је гасп Цавиц истјеран. Све се свело на лицну афирмацију и борбу за полозај у странци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јасно

07.03.2018 22:25

Засто Бојића није подржалањегова Крајина? Зашто Додик први најављује његово напуштање СДС-а? Ваљда је сваком јасно шта је по сриједи!

Name

Ниста ново

07.03.2018 18:48

СДС је изгубила кормило,и на моју залост и залост свих који воле ту странку мислим да је сам врх странке јако неодговоран према својим цлановима као и бирацима,потребан је нови програм млади људи који немају иза себе прљаве руке који це да дрзе ријец коју садасњи сефофи газе а нису је ни изустили. Све промјене су назалост само оне који се осипају јер ниста за ове 4 год нису успјели направитиниста за народ вец само за себе и своје породице. Нек нам је Бог на помоци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Раде

07.03.2018 19:03

Требао је то урадити на поцетку мандата,сад се брине за Крајину а измузао је СДС,кад је изгубио подрску регионалних одбора он је незадовољан.Сматрао сам га цасним,сто је данас демантовао,колико је нас сто нисмо добили ниста од странке па смо остали ту.Био је кандидат за градонацелника,изгубио,пролазио је као носилац листе,сад кад је испао са пол позиције напуста,он је љут.Ма иди брате,не знам гдје це вас све Миландза смјестити

ОДГОВОРИТЕ
Name

Илија

07.03.2018 19:03

Све је поцело одласком Ненада Стевандица,тад креце криза у СДС-у.Послије њега тим путем су кренули Дарко Бањац,Огњен Тадиц,Крцмар и ево сад Бојиц.Ово је озбиљан ударац СДС-у и кад рацунате колико це они својих гласаца повуци за собом,па СДС-у се не писе добро на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Крајина

07.03.2018 20:09

СДС је у Крајини одласком свих ових људи изгубио 30.000 гласова.

Name

ре

07.03.2018 20:48

Никог они неце повуц за собом. Срби никад нису вољели издајнике и продане дусе. Бојиц је овим цином заврсио своју политицку каријеру. Сад мозе само у парк да игра сах са пензионерима.

Name

Илија

07.03.2018 21:04

Друзе,видјецес резултат на изборима и запрепастицес се колико је ударац за СДС одлазак ових људи....Зиви били па видјели.

Name

Ре Крајина

08.03.2018 12:24

Па толико гласова СДС није ни имао.

Name

Дејв

07.03.2018 20:04

Мислим да органима СДСа јос није касно да промјене име кандидата за предсједника РС.. Ово не води нигдје.. Сматрам да би мозда само Мицо Мициц могао озбиљније да парира СНСДу, а од Говедарице нема ниста, само се расипа и ово мали квалитетних кадрова

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Дејв

07.03.2018 23:51

Бојић није био ни квалитетан ватрогасац, иако му је то све што има од школе.

Name

Дејв

07.03.2018 20:14

Мислим да органима СДСа јос није касно да промјене име кандидата за предсједника РС.. Ово не води нигдје.. Сматрам да би мозда само Мицо Мициц могао озбиљније да парира СНСДу, а од Говедарице нема ниста, само се расипа и ово мали квалитетних кадрова

ОДГОВОРИТЕ
Name

Приједор

07.03.2018 20:19

Ништа није урадио у бази већ стално губио од Павића и сад кад је смјена генерација у СДС и у није у врху листа за парламенте а био је нон стоп од 98 дај да будем папак. Е присјело ти даце Бог. Још срамно дијелис Српску као нема Крајине. Па ста реци за све директоре у ЕПРС а хидро и термо потенцијали су на истоку. Нико не пљује Крајишнике. Срам те било по сто пута.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре:

07.03.2018 20:25

Које они гласаче имају?Огњен Тадић има гласаче које?Сви су они само профитирали на партијском имену,и ништа друго.Партија се не напушта никад то је као цемент, то је идеја.Ови сто мијењају партију ко кашику и нису никакви људи.Све је то го профитер до профитера.А Додик користи прљави менталитет Срба и са парама украденим из буџета купује људску биједу.И такав профитер хоће и у Предсједништво БиХ а и у “Техеран”му није мрско ићи .

ОДГОВОРИТЕ
Name

борачка

07.03.2018 20:31

Не може нико ко је био предсједник борачке, па онда отишао у политику као Бојић и Ћургуз бити частан. Да су били часни, давно би позвали борце на улицу, најкасније 2005 године, када је због пара које је дао Коштуница да се запосли народ,по директиви странаца растурена влада и дате Милу паре у руке за изборе 2006 године.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Андела

07.03.2018 22:49

Људи моји ,ако вама није довољна економска ситуација у РС ,па се двоумите за кога да гласате ,онда нам нема помоци !

Name

Сава

07.03.2018 22:25

Е цуј сокирани... Вецу будаластињу одавно нисам цуо. А предсједник (велико слово не заслузује) неки дан загледан у даљину закљуци да није дорастао кандидатури за цлана Предсједниства. Па то је за плакати. Мозес мислити у каквом је стању војска кад јој први није дорастао па цак ни за кандидатуру. Јбм ти... Јуце казе да је све ок, а данас сокиран. Туго моја, коме да те прицам!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоран

07.03.2018 23:32

Људи читам ово и незнам дали се смијати или можда плакати сто смо тако јадан народ. Ево тог несретника испљувасе ко никога, те сад је неки ватрогасац те је неки лопов накрао се овдје те ондје и шта све не. Па људи он је и јуче све то био и то нисте помињали до данас кад је напустио странку. Опет кажем испљувасте човека и направисте од њега криминалца а он можда се договори са Говедарицом и предомисли се и врати се поново у странку. Шта ћете онда реци?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Проблеми

08.03.2018 00:22

Очигледни су проблеми у СДС-у. Нарочито је то неповољно у изборној години. Расуло кадрова у Крајини, непопуларност страначких функционера који се крију иза нејаког Говедарице, чланство незадовољно тражи алтернативе, СНСД јако заинтересован да разори СДС... Све су ово јасни показатељи непостојања лидера у овој странци и крајње нејасна (ако у опште и постоји) визија даљег дјеловања. Знају у врху странке како ствари стоје на терену, свјесни су неминовног и катастрофалног пораза који ће услиједити у октобру. И? Шта раде да то спријече? Ништа! Чувају своје страначке позиције, по цијену суноврата СДС-а. Људи, чланови су незадовољни! Говедарица неће добити Крајину, декларативна подршка Мићића неће осигурати ни гласове СДС-а у Семберији, врло добро знате како странка стоји у Источном Сарајеву гдје је Шаровићев кандидат декласиран у централној градској општини... шта очекују у Херцеговини? Колико су сигурни у гласове коалиционих партнера? Није касно да се спријечи катастрофа, ал ко ће је спријечити?? Морамо трагати за озбиљним кандидатом, неопходан нам је!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нема проблема

08.03.2018 09:39

Сада када је израбио све политичке функције у СДС-у, и цијели послератни период живио на рачун политике СДС-а, Бојић умјесто да помогне младим генерацијама и пожели им успјех у раду како би се збацио Милорадов тоталитарни режим он се чифтима баца на странку. Али запамти нема проблема и неће их бити, такви и не требају СДС-у. Напријед Вукота и нека иду сви који у СНСД-овој тиранији виде добро.

Name

Шукало

08.03.2018 01:43

Папак.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xнxx

08.03.2018 06:08

Како мектић није могао изгуглати да ће отићи

ОДГОВОРИТЕ
Name

Добој

08.03.2018 07:14

Ста се цудите јос један папак .Зивио СДС!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јово

08.03.2018 22:57

И мене то чуди.....ХАХАХАХ...КИНО.

Name

МИЛО

08.03.2018 08:21

Цуј како Бојица није срамота Мице Мицица,па Мицо је сто пута гори олос од Бојица мој народе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бања лука

08.03.2018 08:24

Док су год малоумни људи у сдс-у попут Цицка Бјелице и њему слицних нема ни цензуса зиви били.

ОДГОВОРИТЕ
Name

путуј

08.03.2018 08:48

Бас се питам које су то његове способности, да он мора бити стално н врху. Ста је овај цовјек по струци, гдје се доказао?Какав је карактер, видимо. Кад се разоцарају у странку, одмах прелазе у противницку. Засто није отисао у неку другу опозициону или засто не апстинира. П зато сто нема откуд хљеба јести, не зна ниста радити. Мени лично се свиђа кад неко ово направи јер се скроз открије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоке

08.03.2018 09:23

Е мој сине...

Name

Зорислав Јефтимир

08.03.2018 09:26

Дрвету и камену,ја сам само токар ал ме занима како то Мектицев ресор није предухитрио кроз те обавјестајне патке да му се партија претвара у Говедарицу,Пандуревицку итд...

Name

Најтеж облик

08.03.2018 09:46

Вирус додикотираније, додикоклептоманије и жељкопапкарије узима данак. Када оболи душа, остаје само гомила месине, кости и коже.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Преварио си се

08.03.2018 09:47

Странка то сам ЈА. Бојић то само важи за Додика.

ОДГОВОРИТЕ
Name

43

08.03.2018 10:07

Шта рећи ово је дно дна,како то да је позиција знала за ово прије мјесец дана ђубре шуровало и тражило мандат који није заслужио ни сада.Ово се не би десило да је странка власник мандата посланика,да се сам појави не би ни његова фамилија гласала за њега.ПОД ХИТНО МЈЕЊАТИ ИЗБОРНИ ЗАКОН ЗБОГ ПАПАКА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дире Страитс

08.03.2018 12:30

Ко ће мијењати друже мој Изборни закон због папака, када га папци пишу и за њега гласају? Овдје папци коло воде поред оволико незадовољног народа. Ради се о моралном посрнућу комплетног друштва. Праве вриједности су срушене, а нове су на сцени. Папци царују, народ гласује.

Name

Озбиљност

08.03.2018 15:23

Има ли озбиљних људи у СДС-у? Зар је могуце да неколицина функционера које води само лични интетес упропаштавају странку и све шансе на предстојећим изборима, а да нема никога да то заустави? Ових дана стално слушам како треба наћи јаког лидера, јаког кандидата за предсједника... Треба! Ал нико не чини ништа! Препустили смо странку неколицини неодговорних и интелектуално ограниних особа које не интересује народна судбина. СДС је био свесрпски народни покрет пун интелектуалаца, патриота, људи који су основали и градили институције ове републике, гдје су они? Овдје говорим о озбиљним људима, не о тзв ствараоцима који су и с*ебали СДС и српску политику. Правимо овдје неке лажне лидере од медиокритета. Интетесује ли кога будућност Републике Српске? Има ли озбиљности и добре намјере? Има ли памети и патриотизма? Какав Говедарица? Какав Шаровић и Мићић? О чемо причате, има ли ико озбиљан??

ОДГОВОРИТЕ
Name

Патриота

08.03.2018 17:08

Распад система !!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Педјони

08.03.2018 17:36

СДС је у соку од кад је Вукота лидер...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бања Лука

08.03.2018 20:48

Нису у соку вец су слогирани.

Name

Дарко

08.03.2018 18:46

Ма какво изненађење па сам Додик је ово најавио приј пар дана. Јасно је било након његове циничне реакције на задњој сједници странке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гацко

10.03.2018 06:45

Кад додје вријеме да ратни дезертер брани ратном комаданту да буде на листи.нови предсједник сдс је 1994 у мају заврсио сколовање и у септембру је после обуке требао бити у врс али није.отисао да студира физицко?????

ОДГОВОРИТЕ
Name

Право и правда

10.03.2018 14:02

Апсолутно тацно. И временски добро прецизирано. Доста је прици како је имао 13 година кад је био рат