U SDS-u šokirani odlukom Bojića

Predsjednik SDS Vukota Govedarica najavio je da će razgovarati sa poslanikom u Predstavničkom domu BiH Borislavom Bojićem nakon njegove odluke da napusti stranku.

Republika Srpska 07.03.2018 | 15:33
U SDS-u šokirani odlukom Bojića
Na pitanje zbog čega je dan ranije tvrdio da Bojić ostaje u SDS i da je sve drugo laž i spinovanje, Govedarica kaže da je takvu izjavu dao upravo na osnovu jučerašnjeg razgovora s Bojićem.

"Bio sam uvjeren da do toga neće doći. I danas smo razgovarali drugim povodom i ništa nije nagovještavalo da napušta SDS. Svaka druga vrsta mog komentara na ovu temu nije korektna sve dok ponovo ne obavim razgovor s Bojićem'', kaže Govedarica.

Šefica Kluba poslanika SDS-a u Predstavničkom domu BiH Aleksandra Pandurević tvrdi da su svi u stranci šokirani odlukom poslanika Borislava Bojića da napusti SDS i da takvu namjeru nikada nikome nije saopštio.

"Za njegov potez smo saznali iz medija. Bio je plan da večeras zajedno sa svima nama učestvuje u proslavi Dana žena SDS. Nadam se da će gospodin Bojić ohladiti emocije i da ovo nije njegova konačna odluka. Znamo da je imao sukob sa lokalnim rukovodstvom SDS u Prijedoru, ali je činjenica da je stranka stajala iza njega", kaže Pandurevićeva za "EuroBlic".

Iznenađen Bojićevom odlukom je i zamjenik predsjedavajuće Predstavničkog doma Parlamenta Bosne i Hercegovine Mladen Bosić. 

''Nije bilo naznaka, Dodik ima očigledno veze. Žao mi je, Bojić zaslužuje svako poštovanje, ima brojne kvalitete. Ne znam ko bi mogao pomisliti da ovo nije udar i šamar stranci. Mnogi su odlazili i dolazili, ali nikad se nisam ovako osjećao. Ne želim komentarisati njegove riječi, nisam u Predsjedništvu stranke i ne znam šta su razlozi'', poručio je Bosić.

Podsjetimo, Borislav Bojić, poslanik u Predstavničkom domu Parlamenta BiH danas je objavio da napušta Srpsku demokratsku stranku (SDS).

Bojić je izjavio je da je istupio iz Kluba poslanika SDS-a u Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine BiH i da će ubuduće djelovati kao samostalni poslanik, jer smatra da se stranka udaljila "od ideje SDS" i da ju je jedan broj ljudi doveo u tešku poziciju.

"Ne može stranka da djeluje samo na relaciji Marijin Dvor - Lukavica, posebno kada je riječ o odnosu prema krajini i krajiškim kadrovima. To je duže vrijeme prisutno u SDS-u i ne želim da nosim odgovornost za SDS. Smatram da tu odgovornost trebaju da nose oni koji su SDS doveli u ovu poziciju", rekao je Bojić u pauzi sjednice Predstavničkog doma.
 
Na pitanje da li je napustio i članstvo u SDS-u, Bojić je odgovorio da "čim izađete iz Kluba izađete i iz stranke, ali otom-potom".
 
"Već duže vremena moji stavovi koje sam iznosio unutar stranke vrlo često nisu bili korespodentni sa stavovima drugih u stranci. U posljednje vrijeme to je prevršilo svaku mjeru", tvrdi Bojić.

Bojić je dodao da čelnici SDS-a ne znaju za ovu njegovu odluku i da će upravo saznati preko medija te da će od sada u Parlamentu djelovati kao nezavisni poslanik.

U ovom mandatu Klub SDS-a je napustio i Đorđo Krčmar. 

Podsjetimo, ranije danas Klub SDA je napustio Safer Demirović. Nakon izlaska Bojića iz SDS-a i Demirovića iz SDA aktuelna vlast u PD Parlamenta BIH ima 18 poslanika, dok opozicija broji 24 poslanika.



(BN/Vijesti)

Komentari / 180

Ostavite komentar
Name

popara

07.03.2018 14:36

Toliko o srpskom karakteru i ne ulizivanju.

ODGOVORITE
Name

RAJNA

07.03.2018 14:46

Sad će i gospođa Pandurević, samo gledajte.

Name

Re popara

07.03.2018 14:49

Slatka para

Name

Kole

07.03.2018 15:17

Opustit će ih Mektić sa jednim vicem.

Name

Virus

07.03.2018 15:34

Zato dodo i hara sto ovi SDSu podrzavaju samo vlastite interese ovu facu od Bosica nemogu vise da gledam.

Name

re popara

07.03.2018 15:53

Zato sto je Bojic bio castan oficir I dok je on oslobadjo Srpske zemlje,taj isti sds je vama prodabo.Ssd imamo vase faljelje kako ste vi bili hrabri borci a krijete pravu istinu.

Name

SDS

07.03.2018 16:13

Nije nikakva šteta šteta što je otišao. I sam način kako je ovo uradio dovoljno govori o njemu i da je obični papak. Umjesto da sjedne i razgovara sa ljudima iz stranke on daje izjavu putem medija. To sam govori da je kupljen i da je jedan obični šu*ak od čovjeka. I bolje je da ide i on njemu slični papci.

Name

Mi Sami

07.03.2018 16:33

Pa on je politicar.A sta vas od njih moze iznenaditi?Da bi bio politicar moras biti ljigavac,uvlakac,lopov...To su gnjide koje bi sutra presle u Komuniste,Naciste u bilo sta samo da budu u fotelji.Pa zaboga ako ga ne izaberu u parlament na listi SDS-a u oktobru,a nebi,sta ce on????Da sadi krompir i prodaje kao mi smrtnici???Pa on je naucio da nista ne radi a ima po 4-5 hiljada.I ne razumijem sto neko zali za takvim ljigama...neka ide...

Name

za poparu

07.03.2018 16:35

Zasto se uvijek kaze da ako ide iz partije da ima licni interes i da je dobio pare, te da mu je partija sve dala što ima...pa zar to nije kontradiktorno jedno sa drugim. Znači da je imao interes i dok je bio u partiji, nije sigurno niko siromasniji zbog partioje ostao. Ako partija daje vjetar u leđa materijalnom i profesionalnom napredovanju, a svi znamo da je tako, zašto se izbjegava reci da ovi što ostaju mozda traze svoj interes koji nikako ne mogu ostvariti ili ne umiju ostvariti pa staro clanstvo napusta partiju. Tesko je vjerovati da svaki što napusta partiju je papak i los covjek, a da sve sto ostaje valja...i da taj ostatak vodi SDS putem uspjeha? Izbori će pokazati, ali ce tada biti kasno...jer ce se vidjeti razmjere pogubne strategije sadasnjeg vođstva. Covjek jasno kaze da ne želi snositi odgovornost za sljedeće izbore...to sve govori i o stanju u SDS i onome kako će proci na izborima.

Name

Gradiska RS

07.03.2018 19:08

Ako je polupismeni Sasa Lazic od DNS dobio 60 000 km da iz SDS predje kod njih,koliko su dobili Krcmar i ovaj Bojic????I smijesno je slusati njihova objasnjavanja i te njihove zalopojke i udari po stranci koja im je dala sve...Takva nam drzava koja za 20 god nece postojati.

Name

?

07.03.2018 19:38

A je li on nešta bitan?

Name

Poparo

07.03.2018 22:19

U toku je sezona prelaznih PAPAKA. Neka i idu kad nemaju svoje dostojanstvo i svoje JA.

Name

dnk

07.03.2018 22:45

OVO JE PRAVA ISTINA(PROVJERENO): BOJIĆ JE OD VUKOTE VEĆ TRAŽIO DA BUDE NOSILAC LISTE ZA SKUPŠTINU BIH U IZBORNOJ JEDINICI 2 I DA BUDE PRVI NA KOMPENZACIONOJ LISTI ČIME BI SIGURNO UŠAO U PARLAMENT BIH GDJE MU JE TRENUTNO KAO U RAJU! STAV VUKOTE I NAJVEĆEG DIJELA PREDSJEDNIŠTVA JE DA ON TO NE ZASLUŽUJE I DA JE I PROŠLI PUT NA IZBORIMA NAGRADJEN ZA POZICIJU NA KOJOJ JE I SAD TRENUTNO.ODBILI SU GA I ON SAD TRAŽI GDJE ĆE SE UVALITI.TRENUTNO JE NAJBLIŽI DNS-U ALI LIČNO SUMNJAM DA ĆE I TAMO DOBITI ONO ŠTO JE TRAŽIO OD SDS-A! MISLIM DA SE BOJIĆ ŽARGONSKI REČENO- ZA.EBO A VRIJEME ĆE POKAZATI DA JE TO ISTINA!

Name

re re popara

07.03.2018 22:48

Nije prijatelju para nego mjesto na kompezacionoj listi pod brojem 1, mada to donosi pare pa si možda i u pravu.

Name

filip

08.03.2018 06:29

Tako je to kad nekom stranka da da bude vječiti i nezamjenjivi kandidat(naviknete čovjeka na novac,napravite od njega kompleksaša) a onda on osjeti da neće biti kandidat na slijedećim izborima.Već viđeno u SDS-u (Dunjić,Stevandić,Krčmar,Bojić).Dok su imali novac od stranke ona je dobra kad nekom drugom date on je nezadovoljan.Zbog ovakvih je sds na dnu i zbog ovkvih SNSD pobjeđuje.

Name

re popara

08.03.2018 06:31

Pa bili su i drugi časni borci al se nisu toliko naplatili.

Name

borac

08.03.2018 08:55

Borac je borac a političar nije borac već političar.Brod tone ali i ranije je znao Bojić kad tone ali sad nije više gazda u opštinskom odboru.On bi da mu stranka ponovo da kompenzacijski mandat da bez glasova bude poslanik.Zato nek putuje i sretno mu i njima sa njim.

Name

ŽIKA Ž

08.03.2018 11:06

DOK JE BILO ZOBI U SDS-U, BIO JE. A SAD VIŠE NEMA I ODLAZI.

Name

bole

08.03.2018 11:35

Sve ovo je samo razlog više omladini da odlaze na zapad,perspektiva je nula,ovaj čovjek već 15 godina prima platu od nekoliko hiljada maraka i sad se sjetio da je nezadovoljan,sad se sjetio Krajine,dok je imao mandate nije spominjao Krajine,na kraju karijere se sjete Krajine.

Name

Igor

08.03.2018 15:29

Repopara; oficiri, cast izuzecima nisu bili na prvoj liniji nego obicna vojska, kako su upravljali sa vojskom vidjeli smo od 92-95 kako je bilo. Kao svaki posao ne svidja mu se I cao to postujem, ja zaista ne znam sta j je on to LICNO doprineo osim sto je 20-tak godina mastio se po restoranima oba parlamenta...

Name

Ocekivano

08.03.2018 21:16

Jos na onoj skupstini od prije dva mjeseca kad je Dodik bio prisutan i kad kaze "evo gdin Bojic je iz SDS pa njegova firma dobija ozbiljne poslove",tad se dalo naslutiti da ce Bojic u SNSD !

Name

sds

09.03.2018 20:57

Zašto smo mu davali do sada 5 mandata i navikli ga na mandate.

Name

Castan

07.03.2018 14:36

Nikad nisam bio clan SDS.Dakle ne navijam.Bojic je castan i vrlo odmjeren i realan covjek.Dakle omiljen i kod onih koji nisu u stranci.

ODGOVORITE
Name

ma

07.03.2018 14:50

Kupio ga baja za situ ?

Name

re ma

07.03.2018 17:02

Nije baš za siću

Name

Gorki

07.03.2018 18:30

Dragi moj Narode, takav ti je Srbin kad su u pitanju licni interesi, izdao bi i Rodjenu Majku. On je jedan Starac koji uocava da mu Put u napredovanju nije na Vidiku pa onda za manji interes postaje Papak. Nije on prvi, svima je vec poznato, cim uoci da licno nema sansu, sjesti u malo udobniju Fotelju, postaje Papak za jevtine Pare, Obraz mu prelazi u drugu poziciju. E tovam je pravi Srpski karakter.

Name

Realno

07.03.2018 20:14

2004 godine visoki predstavnik smjenio 60 ljudi iz sds-a da bi milorad došao na vlast. Sada ih milorad kupuje narodnim parama i uništava i najmanju mogućnost da izgubi vlast. Sve ovo ide preko leđa naroda što je i najgore. Nadam se da će ovo narod prepoznati i kazniti milorada a to se može samo ako ovi što ne izlaze na izbore daju podršku opoziciji. Ili to ili postajemo sjdverna koreja i šišat ćete kako milorad kaže. Živi bili pa vidjeli !

Name

selo busnovi

07.03.2018 20:18

Bojić je vatrogasac koji je kupio diplomu u ratu je profitiro guro je druge ispred sebe na prvu liniju.

Name

Re castan

08.03.2018 08:27

U pravu si ali samo da Bojo Gasanovic ne napusti SDS! To bi stranku sahranilo, onakva inteligencija i moralna gromada.

Name

Poslednji kineski car

08.03.2018 10:11

Realno: Apsolutno tačna konstatacija. Našim parama kupuju političke protivnike, slabe njihove redove i tako ostaju na vlasti. Tako rade već godinama . Kada je Bojić u pitanju , nisam 100% siguran da je i kod njega tako, ili bih lično volio da nije, ne znam. Znam da sam dosta puta pisao da je SDS jako infrastrukturno slab u Krajini, a da je Krajina gro biračkog tijela. Vidim da je i Bojić o tome pričao, a to je stvarno istina. Dugo godina SDS kadrovski zapostavlja taj dio RS, odnosno od samog formiranja SDS-a. Misliom da SDS-u treba jak čovjek iz Banja Luke ili iz Krajine koji je neokaljan, nov u politici, i koji će za sobom povući biračko tijelo. Ovako, plašim se da su izbori već odlučeni.

Name

selo busnovi

08.03.2018 17:46

Bojić je vatrogasac i profiter prije rata je bio seoski ološ nije imo za kartu do grada!!!!

Name

Re odmjeren

09.03.2018 06:23

Gdje si ti vidio casnog politicara.....Bojici imaju pet firmi regestrovanih u PD,sto na brata,ovoga,onoga....ako je i bio castan u ratu,vise nije,ni lopov se ne rodi kao lopov !

Name

sretan put!

07.03.2018 14:37

Sta, opet jedan preletac Papcina? Cuti mutljavac, a radi iza ledja.

ODGOVORITE
Name

re

07.03.2018 14:50

Hahaha po tebi u SDS su svi članovi potencijalni papci.

Name

... da čiko b'onu...

07.03.2018 15:34

A do juče ste Borislava Bojića u zvjezde okivali..... Kakvi ste vi licemjeri.... mali miševi, u oktobru će vam se sve samo kazati, ima da čika Mile rastavi SzP na najsitnije čestice.....

Name

Re sretan

07.03.2018 16:05

Bjednice mali.Bojic je 95 ranjen i sav krvav ustao u bolnici i otisao na prvu liniju medju svoje.Da nije Vukota to uradio.

Name

Bojić

07.03.2018 16:20

Bojić je dobar čovjek. Vjerujem da je imao dobar razlog za ovo.

Name

xxl

07.03.2018 16:40

Ne vrijedi ćovjeku objašnjvati, e moj gospodine ili već šta ste, pa mi smo odavno svi rastavljeni i to u najsitnije djeliće, ako vi to ne shvatate odite pred strane ambasade pa ćete vidjeti. Ali to je za vas malo viša matematika. Pametnom i previše.

Name

Aco

07.03.2018 20:17

Nazalost otisao je jedan od poslednjih kojeg je SDS mogao da posalje u medije a da nas ne obruka.Nesto ozbiljno ne valja u SDS-u kad toliki ljudi odose,a ovi sto ih tjeraju su znj kategorija za njih i samo stoje i vicu papci.Ostade nam sad samo veliki retoricar Mektic,ta pravopisna gromada,novi Vuk Karadzic.Nazalost u SDS-u nema vise dobrih retoricara...

Name

NN

07.03.2018 20:29

IZAĐI NA PORTAL SLOBODANA VASKOVIĆA (SA DRUGE STRANE). BIĆE TI JASNO ZAŠTO JE BOJIĆ OTIŠAO....

Name

Veselko

07.03.2018 14:40

Matirani ste vi u Gradišci.

ODGOVORITE
Name

Vlad Tepeš

07.03.2018 14:40

Ma kakav udar na stranku. Šta će vam on.

ODGOVORITE
Name

??? vukota!!!

07.03.2018 16:47

Ja sam svoj posao zavrsio SDS-a VISE NEMA! Nije isto kad stranku napusti bedni Stevandic i ljudska velicina Borislav Bojic

Name

Trr

07.03.2018 14:41

Od SDS osta samo Vukota Govedarica

ODGOVORITE
Name

Gojko

07.03.2018 15:13

Aha, pobjednik, mlad, pošten i sam!

Name

una

07.03.2018 16:12

Ne brinu se oni, za njih su oni sa Sokolca.Nepotkupljivi.

Name

BB

07.03.2018 14:41

Nema tu soka. Kada brod tone, pacovi prvi bjeze.

ODGOVORITE
Name

Zna Se

07.03.2018 14:41

Kako je DODIK znao prije 20 dana da ce preci kad ga je isplacivao

ODGOVORITE
Name

LULA

07.03.2018 17:47

Ttačno malo mu je bilo zahvaljujuci SDS u inkasirao je milion maraka kao i Ranka Mišić možda i više miliona , sada kao neće da snosi odgovornost. Sram ga bilo, ljudska GUBA. Stidi se Bojiću Miće Mićića, koliko si para uzeo od Dodika malo ti bilo i ne trebalo ti hoštapleru.

Name

E svaka vam cast

07.03.2018 14:43

I treba da se sokirate kad forsirate radno nesposobne a za korupciju i mahinacije prevejane fosile a mladi kadar sutirate i tjerate i ostavljate bez egzistencije znajuci da su odani posteni skolovani i sposobni mladi ljudi koji bi od stranke napravili pravu pricu i koji bi radili za narod a ne za licni interes. Rijesite se i te bagre koja je ostala-a znate i sami ko su oni...i krenite vec jednom naprijed bez kamenja u dzepovima...

ODGOVORITE
Name

Kole

07.03.2018 14:43

Opustit će ih Mektić sa jednim vicem.

ODGOVORITE
Name

Re

08.03.2018 11:17

Mektić je opustio, odnosno upropastio čitav SDS.

Name

??

07.03.2018 14:47

Ovi iz SDS-a ili su stvarno ludi ili se prave ludi. Čovjek im fino dao šut kartu a njima još nije jasno.

ODGOVORITE
Name

justica

07.03.2018 14:47

Raspustite stranku....nemojte se vise brukati pred narodom. Takvi nemate sanse da prodjete cenzus, a kamoli nesto vise. Zato najbolje raspustite stranku....svejedno trenutno ima 5 i vise SDS-a!

ODGOVORITE
Name

dzoni

07.03.2018 15:56

Ajd decko ili devojcice, smiri strasti!Sds je institucija !Nije to neka lazna mini stranka tipa Stevandiceve ili Maksimoviceve stranke u pokusaju!I da iz Sds odu jos 20 bitnih i.poznatih faca Sds ce kao i dosad osvojiti preko 20 poslanika u narodnoj skupstini!To je stranka i ideja koja je neunistiva!

Name

Re Dzoni2

07.03.2018 16:22

Slažem se da je SDS institucija. Ali trenutno stanje u stranci je katastrofa, na našu žalost. Treba da istupe iz SzP.

Name

Omarska za Dzoni

07.03.2018 20:14

20 poslanika... :-D :-D :-D Grohotom se smijem,ako nafatate u zbiru toliko,sve nogom u pedu.Ovakvog covjeka diskreditujete,a niste svjesni koliko nas je glasalo za SDS iskljucivo zbog njega...

Name

Banja Luka

07.03.2018 14:52

Jel fino Mile najavio transfer, šta se sad čudite....!!!, A IDE I DRUGI TRANSFER UBRZO MALO MASNIJI .......tek onda će biti pravo čuđenje

ODGOVORITE
Name

kkk

07.03.2018 15:24

Srbi ce se okupiti oko ideje Predsjednika Dodika! To nam je jedini garant opstanka.

Name

re kkk

07.03.2018 17:07

Blago tebi

Name

ZA kkk

07.03.2018 18:51

Ja vjerujem da će Milova krilatica za ove izbore biti: Karlovac - Karlobag - Ogulin- Virovitica. moj nesrećniče u vidu "kkk".

Name

Re kkk

07.03.2018 22:41

Ostanak.....Ko ostane,penzioneri,familija,kumovi i bjednici sa partijskom knjizicom! On garanrt ostanka,jebo te on,otisli ljekari koji su valjali,inzenjeri,odlazi omladina.Pitacu te ja 2020 za sta ti je on bio garant!

Name

BOBA

07.03.2018 14:59

MA I NIJE NIKO I NIŠTA MOŽDA JE ON OČEKIVAO DA BUDE PREDSJEDNIK.IMA LJUDI PAMETNIH UMNIH BOLJE DA JE SADA OTIŠAO.LJUDI LETE ZA PROKLETIM PARAMA KAD TAD ĆE IM SE ODBITI OD GLAVU.POLA NJIH JE BOLESNO SAMO IH MALO PARE DRŽE ALI BOGAMI BOLEST NE BIRA.STARA IZREKA KAŽE KAKO RADIŠ TAKO TI SE VRAĆA.SRETNO.

ODGOVORITE
Name

Slavko

07.03.2018 15:11

Moj boba nema tu utjehe. Gotovo je.

Name

Re

07.03.2018 15:34

Stvar je prosta nek ide, ionako nije imao glasače a razgonio mlade oko sebe , moj je predlog da u Banjalučkoj i Prijedorskoj regiji raspuste stare kadrove , ionako ne vrijede ništa pošteno govoreći.Kada su dobili izbore?

Name

Realan

07.03.2018 14:59

Posle ovoga je potuno nemoguce obicnom gradjaninu razluciti ko je u pravu a ko nije. Da li se sa jedne strane radi o licnim interesima ili se radi o lutanju i gubljenju politickog pravca SDS-a vise kinikome nije jasno. Ali definitivno ovo nije dobro, toliko bitnih ljudi je napustilo SDS da se stvarno treba zapitati kuda ovakva politika vodi? Jasno mi je da se naslo dva tri covjeka koji su nasli licni interes pa radi toga napustili stranku, ali ovoliki broj i to bitnih ljudi, ljudi koji u ostvareni kroz stranku, definitivno tjera na ozbijnu analizu...

ODGOVORITE
Name

Па

07.03.2018 15:36

А по чему су ти богати битни? Можда по томе што 20 и кусур год душкају у врху а ништа добра нису донијели. Да да сви су они исти само за себе и своју гу...у. Позиција, опозиција = 0

Name

Vlad Tepeš

07.03.2018 15:38

Što bi bili bitni ljudi za stranku. Bitni su mladi, bitni su novi.

Name

Re Realan

07.03.2018 15:45

Gospodin Bojić je rekao i to da će do kraja mandata da vodi politiku kakvu je i do sad vodio. Ostavimo da vidimo da li će držati riječ? Lično vjerujem da hoće. I ovo samo po sebi koliko god bolno bilo po SDS daje poruku da je SDS stranka u koju ljudi ulaze voljom, a takođe voljom i izlaze iz iste. Šta mislite koliko bi dobrog snsd-u donijeli recimo Košarac, Majkićeva da urade isto što i Bojić? I da hoće nesmiju, jer je tamo odnos privatno-vlasnički, a u SDS-u demokratski. Član sam SDS-a od osnivanja, a da me neko pita da nabrojim sve njene predsjednike od osnivanja 12.07. 1992 pa na ovamo nisam siguran da nekoga nebi preskočio. Pitam članove snsd-a znaju li da nabroje sve predsjednike svoje stranke? Znaju jer je 1. I prvi i poslednji, jer kad tu dođe do turbulencija, ode na nekoliko frakcija. SDS je ipak brend. Sam gospodin Bojić ne vjerujem da će kao čovjek da bude spreman da pljune u izvor iz kojeg je dugo gasio žeđ. Vidjet ću i ja i drugi da li sam i koliko bio u pravu?

Name

dusanculi

07.03.2018 15:52

Ne postoji beskarakterniji narod od nas u Evropi što ovoliki broj preletača potvrdjuje. Preci nas se stide!

Name

Re re realan

07.03.2018 16:25

Da Karadžić nije završio kako jeste i SDS bi imao do sad samo jednog predsjednika. Ovako, ovi klanovi uništiše stranku.

Name

Re Pa

07.03.2018 18:42

Vi iz opozicoje za kadrove opozicije kazete da 20 godina uzimaju pare a ništa ne rade samo kad napuste stranku. Dok su u strankama koje čine SzP kunete se u njih i hvalite na sva usta. Sami sebe lazete.

Name

Prepoznati

08.03.2018 10:14

Па и RE Pa su dodikovi dupelizci, prepoznati ste , naručeni

Name

Andrejevic

07.03.2018 15:02

G.Bojic je cijelo vrijeme poslije rata zivio na racun SDS i to kroz stecene ili direktne mandate. I prvi put nije u prvom planu i napusti stranku. A u PD SDS zahvaljujuci njemu stagnira godinama. SDS je od danas samo jaci jer ovakvog sebicnjaka je nepotrebno drzati bilo gdje. I da, jedini MO u PD koji nije formiran je maticni g.Bojicev u Busnovama. Toliko, koliko ga vole u njegovom selu. Putuj igumane i ne okreci se.

ODGOVORITE
Name

domi

07.03.2018 15:03

Ni on nije imun na dodikove pare.sto posto placen da naprsvi haos.jos mi nismo spoznali ko je dodik.krv ce proliti, samo da ostanne na vlasti. Zivi bili pa vidjeli.

ODGOVORITE
Name

Па

07.03.2018 15:03

И Вукота се прави паметан, јуче разговарао са њим ( о чему, о останку у СДС ) а данас не зна разлог. Ма баш

ODGOVORITE
Name

СДС-овац

07.03.2018 15:04

Говедарица,ако имало мислиш добро нама Србима поднеси оставку на све могуће функције.Ти ниси ни свјестан која је Бојић величина за тебе.Ратни командант,рањаван,а као политичару ниси му ни до кољена.Срамота.

ODGOVORITE
Name

Gojko

07.03.2018 15:19

Slažem sa, jedan od retkih normalnih u szp! Ovo što ostade, fuj.

Name

Joksim

07.03.2018 15:27

Naplatio je on to ranjavanje kao da nema nijednog ekstremiteta... Pa on od 1996 nije primio manje od 2000 mjesecno. I malo opet. Daj jos.

Name

Re

07.03.2018 15:36

Ali ima manu , narod neće da glasa za njega . e to je to , preko čije grbače će sad na listu

Name

Repo poslovi

07.03.2018 15:50

Ne kakite obojica, bavite se vasim krkanom, kako mu se uvuc u dupe i kako dalje rasturiti ovu napacenu Srpsku, to je vas cilj te se na to koncetrisite

Name

SDS Modrica

07.03.2018 16:20

Kome god se ne svidjaju promjene u SDS-u sretan mu put, neka ide ako misli da je negdje bolje. Ko nas napusti nema vise nazad da je Ajnstajn. Vukota ce biti Predsjednik RS koliko god to neko ne zeli.

Name

Alan Ford

07.03.2018 16:51

To sto je ranjavan ne znaci da je karakter. Koliko je jos boraca ranjeno pa ne mlataraju time. Dobro je unovcio svoje rane, a izgleda da je sad unovcio i svoj karakter.

Name

Rade

07.03.2018 19:11

Mnogi su krvarili i ranjavani,pa su tu,sramota od komandanta,on je sebe unovcio,putuj igumane

Name

Slavko

07.03.2018 15:04

Bas mi zao pandurevicke mislila je veceras sa njim plesati na proslavi dana zena.

ODGOVORITE
Name

Rade

07.03.2018 19:14

Zali ti svoju Zeljkicu,pusti ti nasu macu,snacice se ona

Name

Rade

07.03.2018 15:05

Nije trebao otici,ali sretan mu put,imao je uvijek privilegije,a nije imao neke rezultate.Kako god daje krila ovima iz snsd-a,pogotovo sto su oni znali prije nego je saopstio.Za mene je ispao izdajnik jer imao je i moj glas,zajedno sa Krcmarom,mutivode,stavili su licni interes u prvi plan.

ODGOVORITE
Name

Robin Hud

07.03.2018 15:06

Tako vam je i Tadić ,Stevandić otišao,...fino Baja kupi ,samo je važna cifra kojom žele da raspolažu,a on ima i Melita samo da rasturi SDS...konačno po čemu je on to i zaslužan sem da zna da glasno priča....i sad je ključno da su problem u relaciji sa Krajiškim kadrovima,vidi molim te,zašto nisi mjenja., Koga nema bez njega se mora i može! Sljedeći je Stanić,Berić.Mičić...i svi ovi koji glasno buču....ma Baja dobro plaća!

ODGOVORITE
Name

A profesor

07.03.2018 15:36

Ko je taj profesor u srednjoj školi u Prijedoru za koga i učenici kažu da ima autoritet i da glasno kritikuje vlast. Eto dragi Prijedorčani nagovorite profesora neka se kandiduje i glasajte za njega. Prof staviti na nezavisnu listu

Name

ppp

08.03.2018 08:51

To si ti, već si se par puta trpao ovim postom. Al' jebiga, moraćeš se predstaviti imenom i prezimenom, ovako te niko ne može pronaći.

Name

Usput

07.03.2018 15:07

Jasno je da se radi o osobi kome je licni interes ispred bilo kakvog opsteg ili kakve ideologije. Isto tako, od Prnjavora pa na zapad SDS ne moze uzeti vise od 20% glasova i da je pravo vrijeme za prelet u SNSD ili DNS. Vise vrijedis kao poslanik nego kao obican cinovnik, racunica kao 2+2. Nazalost, to je nasa realnost. Idemo dalje.

ODGOVORITE
Name

RASTURANJE

07.03.2018 15:18

VUKOTA će vrlo uspješno rasturiti SDS!!! Zar on ispred SzP treba biti za PREDSJEDNIKA RS, a ne Šarović!?

ODGOVORITE
Name

Pađeni

07.03.2018 15:31

Kakav crni Šarović, koliko je para dobio od Mljekare Pađeni za dobivanje dozvole za izvoz mlijeka (100.000 KM). Istina.

Name

Da Vukota

07.03.2018 15:38

Ja ko će nego Vukota , to vas najviše plaši , ovim starim zanate i broj cipela.Šarović je u godinama još malo i penzija jel tako

Name

Kokodakalo

07.03.2018 15:18

Dodikov stil borbe. Koliko je dobio love od Dodika.

ODGOVORITE
Name

Andrejevic

07.03.2018 15:25

Pocelo je s Pasicem u Novom Gradu

ODGOVORITE
Name

Politicari U Bih

07.03.2018 15:32

Dno dna. Lopinari samo takvi,dzaba izbori ako se prelazi za pare i nosi mandat!!!

ODGOVORITE
Name

szp

08.03.2018 06:47

Vi iz SDS-a imate fobiju od Dodika. Šta od da vam se ružno dogodi od vas samih, vi optužujete predsjednika. Idite na liječenje, raspadnite se i ne treba da postojite takvi kakvi jeste. Umorni smo od SDs-a . Uostalom, na ovim izborima pucate ko dinja.

Name

Mirko

07.03.2018 15:32

Ovo je jos jedna losa vijest za SDS. Stranka se urusava vec duze vrijeme.To je svima koji posmatraju sa strane, jasno kao dan Medjutim, najuze rukovodstvo ne vidi to kao alarmantnu situaciju.Mozda I I vide ali ne znaju sta ciniti. Godinama su u vrhu I potpuno su bezidejni kako parirati Dodiku.Mektic, kao kadar SDS-a u zajednickim organima, je potpuni promasaj SDS-a. Djeluje kao neobrazovan I neuk covjek, cija prica cesto granici sa neukusom. Licno mislim, ako nisu imali bolji rjesenje, bolje bi bilo prepustiti tu funkciju nekom drugom. Ja vjerujem da je on posten covjek ali se cini da mu je to jedini kvalitet, sto nije ni blizu dovoljno za takvu poziciju.Ja sam SDS od glave do pete I osjecam se veoma tuzno I potisteno. Kada se sjetim Radovana, a oko njega akademici Ekmecic I Leovac I mnogi drugi obrazovani I razboriti Srbi, onda dodje covjeku da padne u depresiju. Ja vjerujem da su predsjednik Govedarica, Pandurevicka I mnogi drugi celnici SDS-a, postene I cestite osobe ali to nije dovoljno da se jedna stranka, kao SDS, void uspjesno. Nisam siguran da su oni toga u potpunosti svjesni.

ODGOVORITE
Name

za.Mirko

07.03.2018 18:39

Ma ne očajavaj, nije ovo rasulo, evo ubiše se ovde da objasne da je to u stvari jedno "čišćenje". Malo je jebada što nakon "čišćenja" kamen na kamenu nema da ostane.

Name

Re Mirko

07.03.2018 18:48

U potpunosti se slazem sa Vasim komentarom. Tačno je tako i prestanimo vise zatvarati oci pred istinom.

Name

re

08.03.2018 09:48

ne kontam je li ovo čišćenje u stranci ili čišćenje stranke sa političkog neba rs.

Name

re mirko

08.03.2018 20:58

Tačno je Mirko to što kažeš ali tako je nažalost u svim strankama(najmanje je akademika,pogotovo malo ljudi sa tehničkim fakultetima).Politiku su preuzeli agresivni(politikolozi,privtne diplome itd).Sistem glasanja gdje stranka nije vlasnik mandata(trgovina dopuštena)i gdje glasač može da glasa za više kandidata pa je ukivanje i kupovina glasova realnost su doveli da fukare prolaze a pošteni odustaju.Loše je u svim strankama da lošije ne može biti.

Name

Nefjo

07.03.2018 15:37

Sramota bas je jevtin

ODGOVORITE
Name

raspad

07.03.2018 15:43

Želim da se raspadnu sve nacionalne stranke, pa i SDS !

ODGOVORITE
Name

Palata

07.03.2018 15:47

Odavno on ulazi krisom na zadnja vrata Palate predsjednika. Ne da Mile na lijepe oci pare Bojicevoj firmi.

ODGOVORITE
Name

Banovici

07.03.2018 15:49

Pokupio Bojica Kukic iz Banovica. S njim obrce milione.

ODGOVORITE
Name

logicar

07.03.2018 15:53

Zasto se uvijek kaze da ako ide iz partije da ima licni interes i da je dobio pare, te da mu je partija sve dala što ima...pa zar to nije kontradiktorno jedno sa drugim. Znači da je imao interes i dok je bio u partiji, nije sigurno niko siromasniji zbog partioje ostao. Ako partija daje vjetar u leđa materijalnom i profesionalnom napredovanju, a svi znamo da je tako, zašto se izbjegava reci da ovi što ostaju mozda traze svoj interes koji nikako ne mogu ostvariti ili ne umiju ostvariti pa staro clanstvo napusta partiju. Tesko je vjerovati da svaki što napusta partiju je papak i los covjek, a da sve sto ostaje valja...i da taj ostatak vodi SDS putem uspjeha? Izbori će pokazati, ali ce tada biti kasno...jer ce se vidjeti razmjere pogubne strategije sadasnjeg vođstva. Covjek jasno kaze da ne želi snositi odgovornost za sljedeće izbore...to sve govori i o stanju u SDS i onome kako će proci na izborima.

ODGOVORITE
Name

Ako ima logike, pitamo se, mi cinici

07.03.2018 17:47

Sto je drugo nego interes! Eto, ako je nezadovoljan, sto nije ostao u starim redovima ili izašao bez medijske pompe i daljeg političkog angažmana (nije samo o aktualnom Bojicu rijec). Pogledajte njemački SPD i naučite o pravom moralu političara. Ali... ovo je moralni glib, smrdljiva močvara u kojoj živimo, dno dna. U normalnim društvima samo se krajnja sirotinja prostituiše. U RS prestižna postala politička prostitucija, koju nažalost odobrava narod.

Name

I.Sarajevo

07.03.2018 16:11

Na relaciji Marijin dvor-Lukavica samo funkcioniše Darko Babalj i svoje podobne kadrove zapošljava,pa se ti zamisli malo Vukota.

ODGOVORITE
Name

ivo lola ribar

07.03.2018 16:11

Bojic kako se cuje danas prelazi u snsd- medju pobjednike..dosadilo covjeku bit stalno donji..kako stvari stoje jos 10-20 izbora sds nece u poziciju..caooooooooooo

ODGOVORITE
Name

Radašin

07.03.2018 16:19

SDS-u se ne piše dobro. Dosadašnji odlasci iz stranke samo su nagovještaj odasipanja i kraha na predstojećim izborima, a ujedno i potvrda potpune dominacije Dodika i njegovih dupelizaca, prije svih Đokića i Stevandića. Slična sudbina vjerovatno očekuje i PDP i SzP u cjelini jer stvarno ne znaju, niti imaju koga jakog i pametnog da suprotstave Dodiku. To je tako, Živi bili pa vidjeli.

ODGOVORITE
Name

re Radašin

07.03.2018 20:52

Po ovome što danas kasno objavi Vasković onima koji se raduju ovim Bojićevim potezom ne bi bilo dobro da ih radost ponese, jer često posle velikih ljubavi i radosti dođu neviđena razočarenja.

Name

Aaaa

07.03.2018 21:46

A taj Vasković, neki jako bitan igrač, sve pogodio dosad..?

Name

Orahovo

07.03.2018 16:25

Cim neko napusti SDS,odmah ga etiketiraju sa papak.Prava istina je da su oni koji vode SDS nesposobni,za taj posao,do svoje srzi.I oni nikako da odu.A vecina ovih sto su otisli su svjesni situacije i ne vide u partiji nikakvu perspektivu.

ODGOVORITE
Name

Pale

07.03.2018 16:34

Kako se sada svi cude?! Logican slijed dogadjaja! Kako biti u sredini u kojoj su Darko Babalj i Nenad Lalic "moralne gromade"?! Glasam za SDS od osnivanja, ali pogledajte ljudi ko nas vodi! U Palama su izbacili iz stranke jednog Slobodana Savica?

ODGOVORITE
Name

mm

07.03.2018 16:39

Kao nezna se razlog ima najmanje 300 hiljada razloga kad je žika šarenica dobio 200 hiljada a bojić je jači igrač

ODGOVORITE
Name

Dule BL

07.03.2018 16:41

A tek kako će Vas sokirati rezultati izbora na jesen. Živi bili pa vidjeli.

ODGOVORITE
Name

Logicno

07.03.2018 17:24

Kad krajina glasa za " svoje" a u krajine je vise glasaca.Podjeljena je RS fakticki na istok i zapad.

Name

Petar

07.03.2018 16:51

Ne opravdavam ali i ne kritikujem postupak gdina Bojica. Znam samo da je jedan od osnivaca SDS-a i velika je steta i samar za stranku ako ne promjeni svoju odluku. Misljenja sam da SDS u poslednje vrijeme pravi izuzetno pogresne poteze, a sve uoci predstojecih izbora sto ce itekako uticati na iste. Dok god najjaca opoziciona stranka bude vodila ovakvu pogresnu politiku, ovi nece lako sici sa vlasti.

ODGOVORITE
Name

re

07.03.2018 16:53

Mićo je već odavno napustio SDS u smislu političkog djelovanja. Čovjek je već dugo čovjek od posebnog povjerenja čelnika ovog entiteta. Rastura SDS polako , ali sigurno. To samo slijepcima nije jasno.

ODGOVORITE
Name

Kojic Miroslav

07.03.2018 16:53

Tako je ...nije bilo vece sramote za SDS od nacina kako su otjerali G dina Pasica. I dan danas me je licno sramota zbog toga...onakvog covjeka otjerase ko zadnju fuk ..e tad je sve pocelo i dosli smo dovde

ODGOVORITE
Name

cdbluka

07.03.2018 17:06

Spala knjiga na dva slova...sad je opozicija i zvanicno sahranjena, a prevarant iz Laktasa ponovo pobjedjuje...

ODGOVORITE
Name

Papak zauvijek

08.03.2018 17:35

Nego kada ce preletac predsjednik Dodik da predje u SDS?

Name

GRUJO

07.03.2018 17:15

Što to nisi uradio prije pet-šest godina..nego si čekao da se još nahapaš para...malo ti bilo dabogda..sada kada te je SDS iznjedrila dala ti sve i jedan položaj koji si želio...pitanje jesi li zaslužio,a ti sada bježiš..neće te niko takvog izdajnika primiti u buduće...nema više džabaluka Borislave..putuj u zaborav..što se tiče ratnih rana neka su ti sretne....a što se tiče tvoje zasluge za uspjeh SDS u miru priključi se Dodi jer se sada vidi da ti je bio cilj samo tvoja sigurnost i bogaćenje ,je......lo se tebi za srpski narod ...papčino

ODGOVORITE
Name

Sa strane

07.03.2018 18:42

Nije njega iznedrila SDS, nego su ljudi kao on iznedrili SDS. A onda je stranka izdala ideje zbog kojih je nastala. Zbog toga sam je i ja napustio, kao i mnogo mojih ratnih saboraca. Dodiku se niko od nad priklonio nije, niti imamo bilo kakav interes. Samo nećemo da učestvujemo u ovoj bruci koju SDS unazad nekoliko godina radi.

Name

Re Sa strane

08.03.2018 16:26

Slazem se, SDS je nastao zbog velikosrpske ideje i sad ste razocarani jer se nove snage trude nesto napravit da svi idu naprijed a ne samo srbovanje.

Name

zux

07.03.2018 17:16

Velika šteta...najbolje bi bilo da svi odete iz politike da malo prodisemo...

ODGOVORITE
Name

BB

07.03.2018 17:21

Kuku nama. Ode mast u propast.

ODGOVORITE
Name

Серб

07.03.2018 17:31

Овом црном чину што сиса Бону напишите нешто друго постаће папагај црвени.

ODGOVORITE
Name

Liči..

07.03.2018 17:36

Obrazloženje kao da je iz okruženja Dodik Milorada.

ODGOVORITE
Name

Modrica

07.03.2018 17:39

I vreme je da idu stari članovi u penziju, Govedarica molim te podmladi sds i svi koji su umjesani u necasne radnje izbaci iz stranke. SDS je najbolja stranka i tako treba da ostane

ODGOVORITE
Name

tako je

07.03.2018 17:59

Tako je Modrica......Znam 20-30 ljudi lično, koji su mi lično rekli da nisu u politici, kao ni ja, ali bas zbog Stevandica, Tadića, Banjca, sad obožavaju SDS i Vukotu. Ranije su glasali za SNSD, SP

Name

re.Tako je

07.03.2018 20:18

Mogu ti reći da su ti vicevi dva'jes puta smješniji od Mektićevih. Kidanje brate, kidanje!

Name

re tako je

10.03.2018 10:58

Kao da si sisao vesla hahaha...

Name

Izgovo

07.03.2018 17:49

Glavni izgovor svim prodanim dusama kada napustaju stranku, nebitno koju, stranka se udaljila od prvobitne ideje i za divno cudo to glupi narod proguta i ne sankcionise na izborima....

ODGOVORITE
Name

kiza

07.03.2018 17:58

Isprsili se baja i Izmetbegovic, nesto kesirali i pokusavaju da izazovu haos, ne daj Boze rat kako bi obojica bili tzv spasiosici svojih naroda. Ali tzv gospodo gotovo je. Obojica u corku sto bi rekao Sojic. Zakljucak opet Krvatske vodje ispadose najpametnije.

ODGOVORITE
Name

Očekivano

07.03.2018 18:28

Pod hitno izmeniti izborni zakon i ukinuti regulativu da mandat pripada pojedincu. Dobili su mandat glasača zato što su bili na listi određene partije i što su se obavezali da će provoditi stavove partije a ne zato što su zgodni i lijepi. Mogu napuštati stranku u toku mandata ali mandat mora ostati stranci. Na taj način izbegla bi se prevara glasača i prljava trgovina. Što se tiče g.Bojića, mislim da je procjenio da se na idućim izborima neće naći na listi pa daj da se još nešto ušićari. Ali dosta je i tebe i drugih, dajte mlade ljude. Ni jedan njihov transfer nije bez novca ili neke druge koristi. Svi koji to kažu debelo lažu. A na narednim izborima sumnjam da se neko može izboriti sa SNSD-ovom mašinerijom.Oni će imati veliku većinu biračkih odbora(predsednika) koji će u zapisnik upisati lažne rezultate u odnosu na glasačke listiće koje nakon toga niko neće uspoređivati i kontrolisati. Tako su radili i na lokalnim izborima i to prolazi.

ODGOVORITE
Name

Borac

07.03.2018 18:30

Bojic je veliki covjek. Istinski boraci stvaralac RS. Odlazak Bojica i Tadica je velika steta za SDS. Nisu oni Nenad Stevandic!!!!

ODGOVORITE
Name

re

07.03.2018 20:54

Naravno da nisu dr Stevandić. I da još tri života žive ne mogu biti kao on .

Name

nn

07.03.2018 18:40

U vrhu SDSa ima clanova od osnivanja stranke to jest imaju vise clanskog staza nego Govedarica godina. Prave istu gresku kao sa Tadicem. Vjerovatno ce i on napustiti stranku kad itgubi izboreto jest prodace se. Gosp Bojic je jedan castan covjek i sigurno nemoze vise da gleda stase radi u stranci. Imali iko da zna kokiko je clanova iz vrha stranke otislo otksd je gasp Cavic istjeran. Sve se svelo na licnu afirmaciju i borbu za polozaj u stranci.

ODGOVORITE
Name

Jasno

07.03.2018 22:25

Zasto Bojića nije podržalanjegova Krajina? Zašto Dodik prvi najavljuje njegovo napuštanje SDS-a? Valjda je svakom jasno šta je po srijedi!

Name

Nista novo

07.03.2018 18:48

SDS je izgubila kormilo,i na moju zalost i zalost svih koji vole tu stranku mislim da je sam vrh stranke jako neodgovoran prema svojim clanovima kao i biracima,potreban je novi program mladi ljudi koji nemaju iza sebe prljave ruke koji ce da drze rijec koju sadasnji sefofi gaze a nisu je ni izustili. Sve promjene su nazalost samo one koji se osipaju jer nista za ove 4 god nisu uspjeli napravitinista za narod vec samo za sebe i svoje porodice. Nek nam je Bog na pomoci.

ODGOVORITE
Name

Rade

07.03.2018 19:03

Trebao je to uraditi na pocetku mandata,sad se brine za Krajinu a izmuzao je SDS,kad je izgubio podrsku regionalnih odbora on je nezadovoljan.Smatrao sam ga casnim,sto je danas demantovao,koliko je nas sto nismo dobili nista od stranke pa smo ostali tu.Bio je kandidat za gradonacelnika,izgubio,prolazio je kao nosilac liste,sad kad je ispao sa pol pozicije napusta,on je ljut.Ma idi brate,ne znam gdje ce vas sve Milandza smjestiti

ODGOVORITE
Name

Ilija

07.03.2018 19:03

Sve je pocelo odlaskom Nenada Stevandica,tad krece kriza u SDS-u.Poslije njega tim putem su krenuli Darko Banjac,Ognjen Tadic,Krcmar i evo sad Bojic.Ovo je ozbiljan udarac SDS-u i kad racunate koliko ce oni svojih glasaca povuci za sobom,pa SDS-u se ne pise dobro na izborima.

ODGOVORITE
Name

Krajina

07.03.2018 20:09

SDS je u Krajini odlaskom svih ovih ljudi izgubio 30.000 glasova.

Name

re

07.03.2018 20:48

Nikog oni nece povuc za sobom. Srbi nikad nisu voljeli izdajnike i prodane duse. Bojic je ovim cinom zavrsio svoju politicku karijeru. Sad moze samo u park da igra sah sa penzionerima.

Name

Ilija

07.03.2018 21:04

Druze,vidjeces rezultat na izborima i zaprepastices se koliko je udarac za SDS odlazak ovih ljudi....Zivi bili pa vidjeli.

Name

Re Krajina

08.03.2018 12:24

Pa toliko glasova SDS nije ni imao.

Name

Dejv

07.03.2018 20:04

Mislim da organima SDSa jos nije kasno da promjene ime kandidata za predsjednika RS.. Ovo ne vodi nigdje.. Smatram da bi mozda samo Mico Micic mogao ozbiljnije da parira SNSDu, a od Govedarice nema nista, samo se rasipa i ovo mali kvalitetnih kadrova

ODGOVORITE
Name

re Dejv

07.03.2018 23:51

Bojić nije bio ni kvalitetan vatrogasac, iako mu je to sve što ima od škole.

Name

Dejv

07.03.2018 20:14

Mislim da organima SDSa jos nije kasno da promjene ime kandidata za predsjednika RS.. Ovo ne vodi nigdje.. Smatram da bi mozda samo Mico Micic mogao ozbiljnije da parira SNSDu, a od Govedarice nema nista, samo se rasipa i ovo mali kvalitetnih kadrova

ODGOVORITE
Name

Prijedor

07.03.2018 20:19

Ništa nije uradio u bazi već stalno gubio od Pavića i sad kad je smjena generacija u SDS i u nije u vrhu lista za parlamente a bio je non stop od 98 daj da budem papak. E prisjelo ti dace Bog. Još sramno dijelis Srpsku kao nema Krajine. Pa sta reci za sve direktore u EPRS a hidro i termo potencijali su na istoku. Niko ne pljuje Krajišnike. Sram te bilo po sto puta.

ODGOVORITE
Name

Re:

07.03.2018 20:25

Koje oni glasače imaju?Ognjen Tadić ima glasače koje?Svi su oni samo profitirali na partijskom imenu,i ništa drugo.Partija se ne napušta nikad to je kao cement, to je ideja.Ovi sto mijenjaju partiju ko kašiku i nisu nikakvi ljudi.Sve je to go profiter do profitera.A Dodik koristi prljavi mentalitet Srba i sa parama ukradenim iz budžeta kupuje ljudsku bijedu.I takav profiter hoće i u Predsjedništvo BiH a i u “Teheran”mu nije mrsko ići .

ODGOVORITE
Name

boračka

07.03.2018 20:31

Ne može niko ko je bio predsjednik boračke, pa onda otišao u politiku kao Bojić i Ćurguz biti častan. Da su bili časni, davno bi pozvali borce na ulicu, najkasnije 2005 godine, kada je zbog para koje je dao Koštunica da se zaposli narod,po direktivi stranaca rasturena vlada i date Milu pare u ruke za izbore 2006 godine.

ODGOVORITE
Name

Andela

07.03.2018 22:49

Ljudi moji ,ako vama nije dovoljna ekonomska situacija u RS ,pa se dvoumite za koga da glasate ,onda nam nema pomoci !

Name

Sava

07.03.2018 22:25

E cuj sokirani... Vecu budalastinju odavno nisam cuo. A predsjednik (veliko slovo ne zasluzuje) neki dan zagledan u daljinu zakljuci da nije dorastao kandidaturi za clana Predsjednistva. Pa to je za plakati. Mozes misliti u kakvom je stanju vojska kad joj prvi nije dorastao pa cak ni za kandidaturu. Jbm ti... Juce kaze da je sve ok, a danas sokiran. Tugo moja, kome da te pricam!

ODGOVORITE
Name

Zoran

07.03.2018 23:32

Ljudi čitam ovo i neznam dali se smijati ili možda plakati sto smo tako jadan narod. Evo tog nesretnika ispljuvase ko nikoga, te sad je neki vatrogasac te je neki lopov nakrao se ovdje te ondje i šta sve ne. Pa ljudi on je i juče sve to bio i to niste pominjali do danas kad je napustio stranku. Opet kažem ispljuvaste čoveka i napraviste od njega kriminalca a on možda se dogovori sa Govedaricom i predomisli se i vrati se ponovo u stranku. Šta ćete onda reci?

ODGOVORITE
Name

Проблеми

08.03.2018 00:22

Очигледни су проблеми у СДС-у. Нарочито је то неповољно у изборној години. Расуло кадрова у Крајини, непопуларност страначких функционера који се крију иза нејаког Говедарице, чланство незадовољно тражи алтернативе, СНСД јако заинтересован да разори СДС... Све су ово јасни показатељи непостојања лидера у овој странци и крајње нејасна (ако у опште и постоји) визија даљег дјеловања. Знају у врху странке како ствари стоје на терену, свјесни су неминовног и катастрофалног пораза који ће услиједити у октобру. И? Шта раде да то спријече? Ништа! Чувају своје страначке позиције, по цијену суноврата СДС-а. Људи, чланови су незадовољни! Говедарица неће добити Крајину, декларативна подршка Мићића неће осигурати ни гласове СДС-а у Семберији, врло добро знате како странка стоји у Источном Сарајеву гдје је Шаровићев кандидат декласиран у централној градској општини... шта очекују у Херцеговини? Колико су сигурни у гласове коалиционих партнера? Није касно да се спријечи катастрофа, ал ко ће је спријечити?? Морамо трагати за озбиљним кандидатом, неопходан нам је!

ODGOVORITE
Name

Nema problema

08.03.2018 09:39

Sada kada je izrabio sve političke funkcije u SDS-u, i cijeli posleratni period živio na račun politike SDS-a, Bojić umjesto da pomogne mladim generacijama i poželi im uspjeh u radu kako bi se zbacio Miloradov totalitarni režim on se čiftima baca na stranku. Ali zapamti nema problema i neće ih biti, takvi i ne trebaju SDS-u. Naprijed Vukota i neka idu svi koji u SNSD-ovoj tiraniji vide dobro.

Name

Šukalo

08.03.2018 01:43

Papak.

ODGOVORITE
Name

xnxx

08.03.2018 06:08

Kako mektić nije mogao izguglati da će otići

ODGOVORITE
Name

Doboj

08.03.2018 07:14

Sta se cudite jos jedan papak .Zivio SDS!!!

ODGOVORITE
Name

Jovo

08.03.2018 22:57

I mene to čudi.....HAHAHAH...KINO.

Name

MILO

08.03.2018 08:21

Cuj kako Bojica nije sramota Mice Micica,pa Mico je sto puta gori olos od Bojica moj narode.

ODGOVORITE
Name

Banja luka

08.03.2018 08:24

Dok su god maloumni ljudi u sds-u poput Cicka Bjelice i njemu slicnih nema ni cenzusa zivi bili.

ODGOVORITE
Name

putuj

08.03.2018 08:48

Bas se pitam koje su to njegove sposobnosti, da on mora biti stalno n vrhu. Sta je ovaj covjek po struci, gdje se dokazao?Kakav je karakter, vidimo. Kad se razocaraju u stranku, odmah prelaze u protivnicku. Zasto nije otisao u neku drugu opozicionu ili zasto ne apstinira. P zato sto nema otkud hljeba jesti, ne zna nista raditi. Meni lično se sviđa kad neko ovo napravi jer se skroz otkrije.

ODGOVORITE
Name

Zoke

08.03.2018 09:23

E moj sine...

Name

Zorislav Jeftimir

08.03.2018 09:26

Drvetu i kamenu,ja sam samo tokar al me zanima kako to Mekticev resor nije preduhitrio kroz te obavjestajne patke da mu se partija pretvara u Govedaricu,Pandurevicku itd...

Name

Najtež oblik

08.03.2018 09:46

Virus dodikotiranije, dodikokleptomanije i željkopapkarije uzima danak. Kada oboli duša, ostaje samo gomila mesine, kosti i kože.

ODGOVORITE
Name

Prevario si se

08.03.2018 09:47

Stranka to sam JA. Bojić to samo važi za Dodika.

ODGOVORITE
Name

43

08.03.2018 10:07

Šta reći ovo je dno dna,kako to da je pozicija znala za ovo prije mjesec dana đubre šurovalo i tražilo mandat koji nije zaslužio ni sada.Ovo se ne bi desilo da je stranka vlasnik mandata poslanika,da se sam pojavi ne bi ni njegova familija glasala za njega.POD HITNO MJENJATI IZBORNI ZAKON ZBOG PAPAKA.

ODGOVORITE
Name

Dire Straits

08.03.2018 12:30

Ko će mijenjati druže moj Izborni zakon zbog papaka, kada ga papci pišu i za njega glasaju? Ovdje papci kolo vode pored ovoliko nezadovoljnog naroda. Radi se o moralnom posrnuću kompletnog društva. Prave vrijednosti su srušene, a nove su na sceni. Papci caruju, narod glasuje.

Name

Ozbiljnost

08.03.2018 15:23

Ima li ozbiljnih ljudi u SDS-u? Zar je moguce da nekolicina funkcionera koje vodi samo lični intetes upropaštavaju stranku i sve šanse na predstojećim izborima, a da nema nikoga da to zaustavi? Ovih dana stalno slušam kako treba naći jakog lidera, jakog kandidata za predsjednika... Treba! Al niko ne čini ništa! Prepustili smo stranku nekolicini neodgovornih i intelektualno ograninih osoba koje ne interesuje narodna sudbina. SDS je bio svesrpski narodni pokret pun intelektualaca, patriota, ljudi koji su osnovali i gradili institucije ove republike, gdje su oni? Ovdje govorim o ozbiljnim ljudima, ne o tzv stvaraocima koji su i s*ebali SDS i srpsku politiku. Pravimo ovdje neke lažne lidere od mediokriteta. Intetesuje li koga budućnost Republike Srpske? Ima li ozbiljnosti i dobre namjere? Ima li pameti i patriotizma? Kakav Govedarica? Kakav Šarović i Mićić? O čemo pričate, ima li iko ozbiljan??

ODGOVORITE
Name

Patriota

08.03.2018 17:08

Raspad sistema !!!!!!

ODGOVORITE
Name

Pedjoni

08.03.2018 17:36

SDS je u soku od kad je Vukota lider...

ODGOVORITE
Name

Banja Luka

08.03.2018 20:48

Nisu u soku vec su slogirani.

Name

Darko

08.03.2018 18:46

Ma kakvo iznenađenje pa sam Dodik je ovo najavio prij par dana. Jasno je bilo nakon njegove cinične reakcije na zadnjoj sjednici stranke.

ODGOVORITE
Name

Gacko

10.03.2018 06:45

Kad dodje vrijeme da ratni dezerter brani ratnom komadantu da bude na listi.novi predsjednik sds je 1994 u maju zavrsio skolovanje i u septembru je posle obuke trebao biti u vrs ali nije.otisao da studira fizicko?????

ODGOVORITE
Name

Pravo i pravda

10.03.2018 14:02

Apsolutno tacno. I vremenski dobro precizirano. Dosta je prici kako je imao 13 godina kad je bio rat