Ко то иде путем без повратка?

Лидер ЛДП-а Чедомир Јовановић казао је да му је жао што је предсједник Републике Српске Милорад Додик себе довео у слијепу улицу.

Босна и Херцеговина 08.02.2018 | 08:54
Ко то иде путем без повратка?
"Не могу рећи да се осјећам одговорним за позицију у којој се он нашао. Ја сам му показао пут онда када је то било вријеме. Он тим путем није желео да иде зато што није хтео да преузме терет одговорности који сам носио ја", казао је Јовановић у Прессингу Н1 телевизије.

Казао је да они који су га одвели на странпутицу данас више немају снагу да га носе на својим леђима.

"Они су се у великој мјери трансформисали остављајући њега негде иза себе. У том смислу Додик дијели судбину свих других лидера српског народа из БиХ или Хрватске. Они постају на крају жртве политике и пројекта који је дефинисан овдје у Београду. Није проблем у њему да се трансформише и да постане већи Сарајлија од људи у Сарајеву. Он такав какав је не може ништа добро донијети Босни на том мјесту на којем жели себе да види", поручио је лидер ЛДП-а.

За Јовановића, жеља Додика да буде у Предсједништву БиХ је нека врста "личног мазохизма".

"Ја му не бих савјетовао такво нешто. Боље је да се на крају мандата повуче у ту страначку политику, а остави неком другом радећи тај посао да створи једну нормалнију Босну, једне нормалније односе између Срба, Хрвата и Бошњака који би онда Додику допустили са свим тим гресима свог мандата да настави и живи свој живот. Овако не знам шта би Босна могла да добије у томе на мјесту предсједника Предсједништва БиХ имајући у виду да је он своју политичку каријеру везао за идеал уједињења Србије и Републике Српске", казао је Јовановић, додајући да му је жао што је Додик себе довео у слијепу улицу.

Казао је да бх. лидерима превише замјера, јер само једним оком посматрају свијет око себе.

"Чини ми се да попут киклопа гледају, само оком свога народа", казао је Јовановић.

(БН/Н1)

Коментари / 133

Оставите коментар
Name

Јоксим

08.02.2018 07:59

Жалостан је онај кога ти савјетујеш. Веће лопуже од тебе овај свијет није видио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Неђо.8.Фебруар.2018

08.02.2018 08:49

Саветоваће лопове као штоје он,Тадћ,Коштуница и остали,Досовци.

Name

Горан

08.02.2018 09:11

ЦИА агент, издајник, преноси америчке поруке и жеље

Name

ВИЛЕЊАК

08.02.2018 09:12

Залостан си ти, Јоксиме. Изљев национализма у мозак је опасна ствар.

Name

Лажно Име

08.02.2018 09:13

@Јоксим све што је Јовановић прије пар година рекао Додику то се и десило. Што се тиче Додикове жеље да буде у предсједништву БиХ,он би да путује и састанци и глуми државника без обзира које земље. Њему је битно да је Баја само што Баја има све мања ја.. :)

Name

Какофонија

08.02.2018 09:31

,,Боље је да се на крају мандата повуче у ту страначку политику, а остави неком другом радећи тај посао да створи једну нормалнију Босну" Ето, па ако Додикови фанови мисле, да је он постигао неке велике резултате које треба сачувати, уистину би се требао повући. Само, прије него крене лавина коментара, аргументовано и да се јасно наведу ти Додикови резултати у чак 12 година владавине. Човјек вам је само рекао да с Додиком не можете даље, јер није битка око РС, него око његове владарске сујете. За случај јављања оних уобичајених "А Бакир. а Човић", свако своју авлију сам нек помете. У овом случају, Бакир нема право на нови мандат, па тако да се то напокон примјети.

Name

Ре Јоксим

08.02.2018 09:32

Жалосно је што српски народ не може да се извуче из матрице таквог размишљања, Тамо "ОН" је пуно гори од ових који су српски народ о јаду забавили, то је болесно размишљање, али имаш право на њега, демократија је.

Name

Ц

08.02.2018 09:32

Чаура у којој Чедо живи је чаура глобалног рјешавања односа и ти пројекти о којима прича нимало не личе на Београдске.Београд може бити само иструмент са малом снагом одашиљања својих мјешовитих валова укључујући и нај новије трендове.Поклопљен је са много јачим фреквенцијама.Тако да жеље нечије нико не може оспорити а склоп околности стање равнотеже производи

Name

ЖИКА Ж

08.02.2018 09:34

СВЕ У РЕДУ, ЧЕДА ЈЕ У ПРАВУ. ОДЕ МИЛЕ У НЕПОВРАТ.

Name

Мило

08.02.2018 09:40

Да није Чеде Јовановића Србија би била рупетина што се тиче морала. Да је оваквих на свим странама били би сви срећни и спокојни.

Name

Ц

08.02.2018 09:42

!?

Name

Чекај ме

08.02.2018 09:44

Ако је човјек кренуо погрешним путем онда га чекај на крају пута, додуше мало у спори, јер си ти пред самим крајем пута...

Name

ГОРАН

08.02.2018 11:31

Овај човјек је прави Србин! Само тако настави краљу!!!

Name

Ре Цедо,

08.02.2018 12:16

и твоја свеца ,је несто брзе поцела догореват,не лудуј ;времена се блисковито мењају 'када будес плакао "је вец касно"дали си сватио ,несто су ти зелели реци.

Name

ре ЈОКСИМ

08.02.2018 13:25

Јоксиме можеш ли сабрат коју маркицу и платит психологу да те саслуша пар пута. Болестан си лијечи се. Овај човјек Чеда јовановиц је једина свијетла тацка у Србији запамти то. Ти и такви саткани од мржње ником немозете помоћ ,само сте терет планети.

Name

Гласајте и даље за мене

08.02.2018 19:32

Један од најбољих политицара у овој балканској вукојебини.Пристојан цовјек који аргументовано износи своје мисљење.Све сто је говорио да треба да се уради прије двадесет година данас ради Александар Вуциц ,као и политицари код нас само доста спорије јер имају преца посла са уградјивањем,корупцијом и другим лоповским работама.

Name

ницк

09.02.2018 14:34

Овај јовановиц је најбољи показатељ колико смо ми у ствари моцно демократско друсво, у било којој другој земљи небиимао сансида добије медијски простор засве подлости и лази које пласира ПЛАЦЕНИК

Name

Ок

10.02.2018 14:15

Ок, разлика измедју тебе и Срба је сто Србе не занима сто вјестацки наметнута дрзава неце добити ниста доласком највецег српског политицара у Предсједниство. Битно је да це РС даље ојацати и бесповратно утрти пут ка независности а тако и ка вијековном миру на овим просторима.

Name

Мисирац

10.02.2018 16:07

Алал вера Јоксиме!!!

Name

Људска грешка

10.02.2018 17:59

Зар је овај наркоман још у политици.

Name

ре ОК

11.02.2018 07:43

Није ништа "наметнуто", једни су хтјели да БиХ буде само њихова а други су хтјели да дио БиХ припоје Србији, углавном ништа од тога, у Дејтону је потписан мировни споразум и потписали су га и Срби и Србија а ти о неком "наметању". Србија је хтјела наметнути оружаном силом рјешење али се друга страна томе жестоко успротивила. Држи се дејтонског мировног споразума у супротном могао би изгубити много тога што ти је "он" дао.

Name

Дејан.бл.РС

08.02.2018 08:06

Кога боли она ствар ста мисли овај наркоман. Нисам за Додика , али овај се висе попео на .... са својим изјавама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Последњи кинески цар

08.02.2018 09:08

Не знам да ли је наркоман или криминалац, јер нико није понудио доказе да је рецимо мафијаш па га стрпао у затвор. Данас је горе него у вријеме Гебелса, понови се нешто пар пута и то постаје "истина". О томе нећу писати, али хоћу речи да је овај његов коментар погодио у мету и да је поставио ствари на своје мјесто. Јовановић није политичар који прича оно шта народ хоће да чује и за то нема већу подршку бирача, али прича и говори реалност која је таква каква јест. Да има више оваквих политичара на свим странама ствари би биле много боље, јер прво треба почистити своје двориште па тек онда гледати у туђе. А садашње елите се петљају у све и свашта а своје проблеме неће. или не желе или незнају ријешити.

Name

ВИЛЕЊАК

08.02.2018 09:10

Кокаин је далеко мање опасан од национализма. Нема опасније дроге на свијету. Погледај око себе и видјецес.

Name

Ре Дејан

08.02.2018 09:39

...исто као и ви са тим "подбацивањем". Па он да има бар једно "дјело" од тих која му се "подбацују", давно би био иза решетака, колико је вољен у Србији!

Name

Милојко

09.02.2018 10:09

Дејо Додиков шупкољубу, ако икога боли она ствар, то се односи на тебе. Из Додиковог АНУСА вире само твоје ципеле број 45. Јовановић је господин за Додика твог вољеног диктатора.

Name

Антистен

08.02.2018 08:08

Из ког људског и политицког ресурса ти црпис те савјете ?Из своје маргиналности и политицког аутизма и бизарне људске нарцисоидности.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

упс

08.02.2018 10:16

Од тебе је свакако интелигентнији. Поприлично.

Name

Ре

08.02.2018 10:19

Не, вец из једне здраве добре намјере да се односи у БиХ поправе, а Додик и екипа те односе затезу.

Name

Ако

08.02.2018 08:10

Додик је добар политицар.Али је са погресним људима радио и кумовима.И сви су ти људи радили њему иза леђа!Дјаба Додо и шамаре сто си дјелио!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВИЛЕЊАК

08.02.2018 09:14

Добар је и Драза био, и Павелиц, и Тито, и Милосевиц и Алија и Додик. Сви су они добро, само ми не ваљамо.

Name

Информбиро

08.02.2018 08:11

Цедо Цедо,опет си се "средио",неће те то увести на врата цензуса...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Чедин предлог, добар или...

08.02.2018 08:18

,,Боље је да се на крају мандата повуче у ту страначку политику, а остави неком другом радећи тај посао да створи једну нормалнију Босну, једне нормалније односе између Срба, Хрвата и Бошњака који би онда Додику допустили са свим тим гресима свог мандата да настави и зиви свој зивот,,....али нико то досад на овим просторима није направио..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Са стране

08.02.2018 08:20

Зашто дајете медијски простор политичком и људском маргиналцу? Логика по којој је добар свако ко је против Дидика је имбецилна и испадате глупи. Није сваки њевов непријатељ пријатељ РС. Чак, већина њих није, а Чеда поуздано није.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.02.2018 08:36

А ста је слагао?

Name

ВИЛЕЊАК

08.02.2018 09:16

Дају му простор зато сто говори истину, а не лази и замајавања на које сте навикли од Додика и компаније, Сјецас ли се референдума? Аеродрома у Требињу, итд, итд

Name

Пеки

08.02.2018 09:28

Цедо кога си ти савјетово тај је јебо оца свога.

Name

Пеки

08.02.2018 09:30

Па ти савјетујес додику да буде веци сарајлија муслиман од самиx муслимана свака цаст на савјетима.

Name

Мора се признати

08.02.2018 09:35

Није ништ слаго , то је неспорна чињеница , на страну све остало везано за овог лика.

Name

попара

08.02.2018 08:24

Додиков пут је пут за Војковице,дрзавни затвор.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вупер

08.02.2018 08:24

Оком свог да гледа. Он је народ спусто на нулу, њега народ неинтересује. Само где има пара

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цедо

08.02.2018 08:24

ТРИ ПОСТО СИ МУ ДИГАО РЕЈТИНГ СВОЈИМ ИЗЈАВАМА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тоцно

08.02.2018 09:25

Тоцно.

Name

Чему

08.02.2018 08:25

Чему толика пажња 'јунаку' из Шилерове? Ко је он да заслузује тај публицитет? Јел то заслуга што је Милошевица на Видовдан испоручио Хагу? За шта му Н1 припрема терен. Цели село све је бело. А није снег.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВИЛЕЊАК

08.02.2018 08:28

Свака му на мјесту.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПЕТАР ПАН

08.02.2018 18:27

Води га куци

Name

дотт

08.02.2018 08:36

Кад кренеш за мушицом мораш завршити на го..ету.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ху

08.02.2018 08:42

Цедо је дуго времена један господин.Особа здравог разума и ето среце да је досо на власт неби никога заболила глава.Оваки људи праве озрацје добре воље сто би нама свима помогло да се извуцемо из овог блата.Са овим данасњим националистима који су на власти вец 30 година неја будуцности.Мозе се реци теско се нама с нама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре ху

08.02.2018 09:41

Слажем се, Јовановић је за политику изласка из великосрпске матрице, таква политика би релаксирала Балкан у потпуности. Проблем је што тренутна политичка олигархија РС представља као некакву "државу", а Додик као неки важан фактор. Осим тога снсд РС излаже огромним трошковима глумећи државу, ту су разне службе, авиони, хеликоптери, блиндирани аутомобили, возни парк на којему би позавидио шведски премијер, послуга, предсједник ентитета има 50 савјетника, канцеларије, палате, некакви "сенатори", представништва у иностранству.....једно глуматање без преседана а у Србији се ствара и даље лажна слика. Још на све то и црква проглашава РС младом државом, у питању је једна колективна параноја, оставштина из 1990-тих која ће сахранити РС а то је при крају.

Name

П

08.02.2018 09:57

Одличне анализе и коментари обојице.

Name

За ре ху

08.02.2018 10:22

Стварно одличан пресјек стања у РС. Све погођено у центар, свака част.

Name

ре ху и ре ху ху

10.02.2018 09:21

Прочитајте међеди Устав БиХ и Устав Републике Српске, а може и Статут Брчко Дистрикта па онда причајте. Српска има атрибуте државе. БиХ је држава што се састоји од два ентитета и БД БиХ. БиХ су повјерене одређене кровне надлежности, а све остало припада ентитетима. Српска има сва права по Уставу и на специјалне везе са Србијом и на склапање уговора са другим државама и организацијама. Друга је ствар што Додик уставне могућности користи за личну промоцију себе и своје странке. А Јовановић је један маргиналац који се ни за шта не пита хвала Богу јер је амерички агент, као и жене у црном и остале слуге великих сила. То што је наркоманчина је још један разлог да га као и Вука нико и не слуша.

Name

П

10.02.2018 16:13

Докажи човјече да је амерички агент и наркоман или зачепи. Доста је више Вас који рекла казала претварате у стварно и истинито. И држава нам је таква, јер је воде људи који лажу и петљају без доказа. Доста више побогу.

Name

висеград

08.02.2018 08:48

Док небуде у главама Срба истинског покајања и визије за убудуцност људи це бити на Марсу а Срби остати у беди ?? Чедо ти си испред свих политичара у Србији !!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре свима

08.02.2018 08:50

Имате ли ви , из "небески народе" неке друге аргументе који би побили ове доказе? Јесу ли једини аргументи : НАРКОМАН,СИЛЕРОВАЦ,ПРОПАЛИ ПОЛИТИЦАР...? Е,јадни сте и ви и васи коментари!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре теби

08.02.2018 09:22

Зато сто идиота нема потребе аргументовано демантовати, страно западно плаћеничко г..., а ти мајсторе у своју ливаду и свој посао гледај тј, имате и ви превисе проблема да би гледали ста власи раде.

Name

ккк

08.02.2018 10:21

Предсједник идиот може бити предсједник само идиотима.

Name

за Ре теби

09.02.2018 14:00

Ви појединци немате аргументе против Цеде али зато оцајницки лајете као напустени керови у пару.

Name

ПРИЈАТЕЉ ИСТИНЕ

08.02.2018 08:51

БРАВО ЧЕДО ЈОВАНОВИЋУ. ТВОЈА СВИЈЕСТ ЈЕ 1000 ГОДИНА ИСПРЕД СВИЈЕСТИ ОВИХ НАЦИОНАЛИСТИЧКИХ НАКАЗА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Папа

11.02.2018 06:34

Цедо је главни мозак убица земунског клана и сви који га подрзавају исти су.

Name

Арса

08.02.2018 09:01

Најбоље обучени Цига, после иде Кеба!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗАШТО Н И ЦИГО

10.02.2018 10:17

ЗАШТО ЧЕДУ ЗОВЕШ ЦИГОМ. ПИТАЈ ДОДИКА КОЛИКО ЈЕ ПРОШВЕРЦОВАО ЦИГАРЕТА СА РОМИМА ИЗ ДРАГИНАЦА. ЈЕДАН ОД ЊИХ МУ ПРИЈЕТИО ТУЖБОМ ЗА ПРЕВАРУ ОД 300.000 ЕУРА. ВРАТИО МУ МИЛЕ НОВАЦ. САД ТАЈ РОМ СЛАВИ ДОДИКА И ДРЖИ МУ СЛИКУ НА ЗИДУ У КУЋИ ПШОРЕД СВЕТОГ ЂУРЂА. СВЕ ОВО ВИДИО СВОЈИМ ОЧИМА.

Name

Горан Зворник

08.02.2018 09:07

Па не могу да вјерујем да и Чедо размисља нормалније од баје из Лакаса.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

милан

08.02.2018 09:11

Олосу један лоповски наркомански,

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

08.02.2018 09:45

Ој Милане, Милане ти баш добро познајеш Чеду да тако коментаришеш..

Name

Ц

08.02.2018 10:11

Јеси ти паметан тако несто ријети овом цовјеку.Дасунам наси политицари оваквиБиХ би била најбоља у региону.

Name

Ре

08.02.2018 11:30

Ма немој зезати, Милан сигурно познаје овог човјека, зато тако и пише.

Name

борац

08.02.2018 09:11

Интересантно ако неко казе истину пљусте коментари сви ви који кукате на Јовановица у преводу казете како је Додик добар за такву врсту народа као вас вецина која коментарисе управо треба један као Додик који зна слагати али политицки зна изигравати националисту али лазно и јос којеста за васу забаву ето имате изборе бирајте га поново па торбу на раме па у тудји свијет и тамо јос прицајте о његовој доброти и памети боље би било да се посветите својој глупости.

ОДГОВОРИТЕ
Name

КИКЛОП

08.02.2018 09:15

Ником се не удвара,па због тога има мало гласацко тјело. Погадја у центар,а критицарима она Цанкова"КОЈИ ВАМ ДЕО НИЈЕ ЈАСАН".

ОДГОВОРИТЕ
Name

дзоо

08.02.2018 09:35

Св сто ј рекао у задњих 24 године обистинило се кренути од Хрватске до сада.Дансу га послусали бар 40%Србима би било боље а Србија би имала Косова.И кад је КМ отисло тразио је да се догивори призна КМ и било би боље.Сви наси лидер раде ове ствари а само Цеда издајник Србовању никад краја.

ОДГОВОРИТЕ
Name

упс

08.02.2018 09:37

Зна човјек.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Чеда Чворак

08.02.2018 09:45

Чеда углавном говори истину , али шта вриједи када су националисти на основу лажи, говора мржење, покуповали симпатије у редовима свог народа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

доми

08.02.2018 09:46

Цедо,он је довео народ у рс,у слијепу улицу.истина ти си му то говорио,али он је слијепац,јер мисли да новцем мизе све.сањам да га видим иза браве.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре доми

10.02.2018 09:26

Пробуди се из сна. Не сањај више. Кад је код нас неко од политичара ухапшен? Не буди смијешан. Они могу све. Њихов живот је рај. Имају све, купују посланике, зајебавају се са нама. Тако ће увијек остати. Ништа се неће никад промијенити.Ко је доље остаје доље, а ко је горе остаје горе.

Name

Бране

08.02.2018 09:47

Све што је Чеда рекао гола је истина, али народ Балкана воли да их неко увијек јаше, ваљда је тако навикао а ови које неволе они су пред амбасадама...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боки

08.02.2018 09:53

Теско оном коме ти савјете дајес.Како си просао на изборима у Србији.На твом мјесту свако ко образа има висе нигдје се појавио неби.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лик

08.02.2018 10:25

Одспавај ти још мало.

Name

ре

08.02.2018 11:46

Ма Боки још бунца.

Name

РЕ БОКИ

10.02.2018 09:26

100% подржавам.

Name

бакс

08.02.2018 09:57

Неког "гура" вуциц, а неког цеда наркоман ;-)

ОДГОВОРИТЕ
Name

Црни Груја

08.02.2018 09:59

Један лопов и криминалац даје савјете другом лопову и криминалцу. Не зна се који је од којег гори и већа штеточина за српски народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОСС

08.02.2018 10:06

Ово је један од нормалних и коректних политицара у цијелој бивсој yуги.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ БОСС

10.02.2018 09:28

Ниси ти БООС него си и гладан и бос због свог глупог размишљања. И мени је добар историчар Селимовић из Сјенице који каже да су муслимани Срби. И теби је исто добар Чеда сигурно из истог разлога.

Name

Ново.м

08.02.2018 10:12

Цути Цедо ти си српски издајник и тудји цовјек и плаценик. Бави се ти о себи.Окренисе и види стаси нанео зла србима за рад интереса.Само цути зна Миле а и други како и куда воде Српску.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Последњи кинески цар

08.02.2018 11:36

Молим те да наведеш, али аргументовано: Чији је Јовановић човјек и плаћеник? Ако ти је ово тешко питање онда једно лакше,а то сигурно знаш: Које је то зло Јовановић нанио Србима ради интереса? Ако незнаш ништа од тога онда ћути и немој писати. Тако само ствараш конфузију, коју на исти начин ствара и наша власт изјавама ,тврдњама и оптужбама које уопште немају основа и које никад нису доказали. Нису ни покушали доказати јер знају да немогу, него само лупају и збуњују народ причама о српству, угрожености , потурицама, издајницима, својим успјесима и осталим глупостима.

Name

Ре

08.02.2018 11:37

Тако је дебилчино! Миле води пропалу рс у нестанак и то це се десити веома брзо!!!

Name

ре

08.02.2018 11:45

Браво Кинески посљедњи царе.

Name

ре Ново.м

08.02.2018 13:07

Боље бити поштен српски "издајник" него српски патриота лопов и криминалац. Код тебе су сви издајници који кажу истину а они који лажу су патриоте, изађи из те болесне идеологије и окрени се око себе, почни корисити главу за размишљање а не за понављање већ отрцаних флоскула и фраза без икаквог доказа и покрића.

Name

фела

08.02.2018 10:26

Игла, црта..цеда игла цеда црта. довољно . и ти цедо ниси бољи од додика, пљацкас сопственог народа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоде

08.02.2018 10:29

Наркоману, ти ниси достојан да коментарисес и било ста прицас о Додику.

ОДГОВОРИТЕ
Name

цоле

08.02.2018 11:56

Кретен си.

Name

Бело

08.02.2018 11:05

Права морална и политичка громада!!! Кад он држи моралне придике онда знам да нас Додик води правим путем!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЈА

08.02.2018 12:16

Свака част,слажем се са тобом.

Name

Гоки

08.02.2018 11:14

Да сви Срби мисле као он био би Балкан увјек миран.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Андела

09.02.2018 15:52

У потпуности се слазем !Да нам је висе Јовановица у политици ,сигурно би нам било боље .Цовјек сто казе то и мисли .Назалост ,ми смо неписмен народ ,оптерецен прослосцу ,навикнут на диктаторе и тортуре .Цедо аргументовано прица и свака ријец му је на мјесту .И тако у континуитету .Вец 20 год.Искрено се надам да це народ у Србији то препознати .Док не буде и за њих касно .Бојим се да је за РС све готово .Економски смо унистени ,морално затупили ,безвољни да несто мијењамо .

Name

Ре Гоки

10.02.2018 09:31

Сва срећа да не мисле. Балкан неће бити миран док се Срби не уједине и док се Хрвати не уједине. То не значи да ће бити рата, него да ова два народа хоће своје историјско право.

Name

Боснае

08.02.2018 11:21

Видим овдје вецини непасе сто Цедо прица ИСТИНУ И САМО ИСТИНУ.... назалост.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Црњо

08.02.2018 12:14

Нај боље све опљацкано њему и сину његовом одузети и у бувару Их ставити дозивотно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гаги

08.02.2018 12:46

Цеда усисавац !

ОДГОВОРИТЕ
Name

бело

08.02.2018 13:14

Ко уопште има потребу да интервјуише човјека који има "бели хоби" ? Мозак му испран. Бјежи баксузе, иди на лијечење.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мартин

08.02.2018 13:28

Драга моја господо, Ако је овакав опскуран лик савјест нашег народа, морална вертикала и политички лидер кога треба слушати, јао ли се нама. Партија на чијем је он челу заговара теорију да су Срби геноцидан народ, да треба признати Косово, централизовати БиХ и уништити Републику Српску, СПЦ називају мафијашком организацијом- једном ријечју ударају у срж нашег националног бића. Не могу да схватим откуд одједном велика усхићеност изјавама овог политичког маргиналца. И да се зна ни ја нисам симпатизер Милорада Додика, али позивати се на Чедомира Јовановића као моралну величину је страшно. Када већ претресате питање поријекла имовине требате упитати дипломираниг драматурга како је стекао капитал да купи прехрамбену индустрију Фиделинка и како је постао власник више приватних компанија?

ОДГОВОРИТЕ
Name

СРБИН

08.02.2018 14:44

Свака част Мартине,овом твом излагању се нема шта ни одузети ни додати,ја такође нисам симпатизер ни Додиков ни било ког политичког лидера,ал кад би морао бирати између Чеде и Додика изабрао би Додика

Name

Последњи кинески цар

08.02.2018 15:39

Драги Мартине, ја сам коментарисао изјаву коју је дао Јовановић. Сматрам је апсолутно тачном и истинитом и ту се нема шта додати. Видим да има доста људи који мисле као ја и који су то показали својим коментарима. Лично подржавам овакав став. О томе, ко је Јовановић, је ли наркоман и криминалац, ја незнам и то немогу коментарисати, иако то неки чине без икаквих доказа. О његовим политичким ставовима које си ти навео / има и нетачних навода / могу водити расправу и то није уопште проблем.

Name

ре Мартин

08.02.2018 19:27

Дај нам подастри мало доказа: "он заговара теорију да су Срби геноцидан народ", то је чиста лаж, одакле ти таква глупост; Што се тиче признања Косова, могуће да заговара признање, не знам; "централизовати БиХ"? а шта то значи "централизовати и како то мислиш спровести", постоји устав и уставне процедуре, Баја се залаже да Хрвати добију трећи ентитет онда и други имају право на политичко размишљање; што се тиче СПЦ е то је тачно, није погријешио.

Name

Мартин

09.02.2018 11:02

О доказима да заговара тезу о српској геноцидности нећу пуно елаборирати, али само треба прочитати његове изјаве у задњих 20 година и погледати јавне наступе на телевизији и све ће бити јасно. То је мантра ЛДП-а и тзв. "друге Србије". Централизација БиХ је дугорочан пројекат који одговара међународној заједници оличеној у САД и земљама Европске уније. Први корак према томе је фризирање резултата пописа из 2013. којим су Бошњаци прешли 51% проценат становништва у БИХ, Већи дио централизације је обављем преносом битних надлежности на ниво БИХ: фискална и монетарна политика, заједничке оружане снаге, од прије неки дан надлежност за супервизију банака је пренесена на Централну банку БиХ, издавање личних докумената и регистрационих таблица, заговарање оснивања Врховног суда БиХ, оснивање Суда и Тужилаштва БиХ, преносом надлежности из области безбиједности укидањем енттитетских обавјештајних агенција и оснивањем СИПЕ и ОБе. Сада се покреће прича са измјенама изборног закона и избором чланова Предсједништва БиХ у парламентарној скупштини БиХ, а не на директним изборима. Ви говорите о уставном уређењу које је тренутно на снази као заштитити од централизације БиХ. Све ове горе наведене предрадње су услов за лагане уставне промјене за које ће се наћи извођачи радова међу српским политичарима. Ни Председник Србије ми не улива претјерано повјерење да ће штитити интересе РС као гарант Дејтонског споразума.Прије ми личи да ће нас пустити низ воду као уступак у приступању ЕУ. Звати СПЦ злочиначком организацијом, а њене Владике јахачима апокалипсе је најцрња пропаганда и демагогија са циљем нарушавања угледа институције која ужива највеће повјерење у српском народу. Јовановић и ЛДП зо раде без иједног ваљаног доказа и чињенице. О злоупотреби религије у политичке сврхе би се дало разговарати, али Цркву проглашавати злочиначком организацијом у цјелини је најгора лаж и пропаганда. Јовановић је само телал, плаћени канала за трансфер напада на наш народ и његове најбитније институције. Још једном подвлачим да нисам симпатизер Милорада Додика и политике коју води, али постоји нешто што се зове национални интерес и то мора бити важније од сваког појединца и политике. Ма ко био изабран на политичку функцију мора да заступа национални интерес и проводи политику која ће водити ка напретку и просперитету нашег народа.

Name

ре Мартин

09.02.2018 17:09

Ко фол ниси ти за Додика али вјерујес у његове сарене лазе о самосталности РС-а.Само цу ти једно реци,да су Американци хтјели унитарну БиХ,не би ни створили РС у Дејтону.Теби негативне емоције јаце од разума.

Name

Мартин

09.02.2018 21:48

Када се подастру докази господине ре Ви се позивате на негативне емоције контра разума. Свјестан сам ја јако добро да се РС неће одвојити од БИХ, а исто тако да се неће дозволити исламска држава у центру Европе. Моје примједбе иду у правцу да су изјаве господина Јовановића отровна пропаганда против нашег народа. А волио бих да демантујете аргументе о преносу надлежности и константним тежњама Бошњака и дојела ђеђународне заједнице да се РС обесмисли и доведе до статуса административне љуштуре.

Name

ре Мартин

10.02.2018 08:43

Човјече ти написа добар елаборат који нема благе везе са Јовановићем...??? Какве везе Чеда Јовановић има са преносом надлежности у БиХ, можда он нема ништа против, АЛИ није он гласао у парламенту БиХ за пренос надлежности, Да он заговара теорију "да су Срби геноцидан народ" је ноторна глупост, Он јесте рекао да је РС геноцидна творевина, а зашто РС не покрене процес пред судом у Србији против такве изјаве??? Још једна небулоза са којом Јовановић нема никакве везе, некаква "Исламска држава", шта ти то значи, то је матрица из 1990-те, СВЕ што си набројао нема ама баш никакве везе са Јовановићем изузев да он МОЖДА нема ништа против централизације БиХ. Цијели твој одговор је потпуно ирелевантан када је у питању Чеда Јовановић, осим СПЦ-е, то си у праву, али ја мислим да је по том питању (СПЦ) Чеда истину збори.

Name

цица

08.02.2018 13:41

Ја у потпуности подрзавам Јовановица јер је он умјерени политицар и није насројен као ови политицари.Он зрело размисља,а не као додо.баке и цова.Они су за стада оваца и све тројици им треба купити по јену фрулу и нек свирају.Свака прица има поцетак и крај.Тако це и њима светројици доци крај.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Фукара

08.02.2018 15:26

Ова фукара се у све разумије,све он најбоље зна ,човјек има став(избирико се у политици што би рекао Бакир тј постао вјешт у реторици и у вербалним акробацијама, а када га новинар пита цитирам: Господине Јовановићу ја три посла обављам и једва састављам крај с крајем, одкуда вама толико богатсво? Чеда одговара : то заиста не могу да вам кажем. У овоме је све речено! А покојни Душан Спасојевић дао одговор и на ово питање: Доћи ће сада циганче да му дамо кинту......

ОДГОВОРИТЕ
Name

Француз

08.02.2018 16:46

Ја предлазем босњацима да га поведу себи кад га толико воле и обозавају !! Само код вас драги моји такав неце никад имат ријец нит постовање ... поздрав

ОДГОВОРИТЕ
Name

Га

08.02.2018 17:37

Трули дрогераш

ОДГОВОРИТЕ
Name

пријатељ

08.02.2018 18:03

Цеда Јовановиц је највеци слијепац код Срба.А инаце ,сваког са киме се не слазе кити са овом ријецју.Само моралисе.Јел он уопсте види ста раде Американци по свијету?Бомбардовали су и Србију илегално.И нико се у Америци није бунио због тога,тј није се насао да моралисе.А он ниста не види и само моралисе.Тамо гдје нема ни грама морала,он је насао да моралисе.Дуго он опстаје у Србији,он у РС не би опстао ни годину.Нпр. онај Зивановиц из БЛ мада није овако тезак слуцај,давно је пометен.И она Весна Песиц,она има неке принципе.Зена има неке принципе у политици! И то јој је вазније од нпр. националних интереса.Србија јесте земља талентованих људи,али су им политицари катастрофа.Странци им се смију иза леда,то сам сигуран. И сви који овдје хвале Цеду су такодер цоре цораве.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре пријатељ

08.02.2018 19:30

Ма Баја је "бог"

Name

Нако

08.02.2018 18:43

Свака цаст, господине, капа доле.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драго

08.02.2018 18:49

Цитам ове коментаре..... истина боли али цовјек је у праву а нама ( знате вец на кога мислим ) било би боље да сто прије поцнемо мислити властитим главама и прузимо руку помирења и комсијама и сусједима...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

08.02.2018 20:22

Када причају школовани и паметни људи треба их слушати и прихватати њихове савјете, али када предавања држе мафијаши и дрогераши, такве приче се не требају преносити у медијима. Само се треба запитати гдје су девизе и дрога из Шилерове?

Name

Истина

08.02.2018 19:02

Биједнице, јадан си ти!

ОДГОВОРИТЕ
Name

браиндамагед

08.02.2018 23:51

Од сто коментара на порталу ни један није уоцио сустину, није ни цудо сто нам овако иде, поред свог интернета и доступности свих информација сви се закопали у ровове својих илузија и инфантилног хватања политике: " Мој тата јаци од твог тате". Иронија је да су у праву и једни и други и ови сто овог несретног драматурга прозивају као издајника као и ови сто се слазу са његовим прециним описом стања свијести у којој се налази нас изманитали предсједник, истина је увијек негдје измедју. Драги коментатори, Цеда испод цензуса Јовановиц је овдје само у улози црног гаврана, телала, курира односно мегафона великог србијанског драмосера и самодрзца Александра, који преко Цеде поруцује Милораду да је дотерао цара до дувара и да има сансу да се дзентлменски повуце, велики АВ је сваста наобецавао газдама из свијета ако га пусте на власт и после пет година они тразе да поцне то да испуњава. Највазнија ставка у томе је рјесавање питања КиМ, али посто иду БГ избори тај непопуларни потез се мора одгодити и то партнери са запада схватају јер би то довело до огромног незадовољства и сигурног пада снс диктатуре у Србији, зато су Вуцку испоруцили други захтјев да се мане подрске Додику и да се због пролонгирања рјесавања питања КиМ рјеси друга највеца пријетња стабилности на Балкану а то је без сумње МД и његова сулуда и конфликтна политика која узгред буди рецено највисе стети Србима у РС. Због популарности МД у Србии коју је изградио несебицним и издасним плацањем својих трабаната и пропагандистицких агената у великом броју медија у Србији, несретни АВ који је потписао уговор са дјаволом који хе испунио свој дио погодбе и сад од њега оцекује исто не смије директно да напада Додика, у улози птице злослутнице заблистао је Цеда који је само једна од пудлица које на кратком поводцу дрзи Вуцко због његових сумњивих аранзмана са кредитима дрзавних банака његовом предузецу. То би укратко била сустина ове поруке за коју је политицки небитни Цеда добио цитаву емисију! Поздрав за све коментаторе са поруком да мало искористе благодети интернета и слободног приступа информацијама и да не дозволе да им се лоси спинови и аматерски и сибицарски трикови овдасњих друголигаских политиканата представљају као политицка јевандјеља и аксиомске тврдње, информисите се из висе извора и запитајте се засто се неке вијести пладирају бас у одредјено вријеме!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Последњи кинески цар

09.02.2018 06:57

Ти написа роман, искритикова нас коментаторе да нисмо уочили суштину, а ја из твог "романа" уопште нисам схватио ту "суштину", односно шта смо ми то пропустили да уочимо?

Name

Галеб

09.02.2018 04:23

Јовановиц је у праву 100% сви су заврсила исто и заврсице који год на несрецни народа И лаз има гради своју срецу то је И Ронхил И заврсице у прдекани као и они пре њега

ОДГОВОРИТЕ
Name

Турбоскара

09.02.2018 07:19

Не можеш бити политичар а бити поштен.Ја незнам ни једног поштеног свако иза себе има неку аферу мању или већу.То им је у склопу посла.Чедо све што је рекао је тачно..Друга ствар ко шта мисли о њему али све што је говорио остварило се.

ОДГОВОРИТЕ
Name

за пример

09.02.2018 10:37

Цедомир Јовановиц је пример какав треба бити демократа без длаке на језику и без иједне мрље криминала у односу оног у слепој улици.И требају оваки уцитељи да би људи сватили ста је демократија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

09.02.2018 10:54

Ти ћеш да савјетујеш Додика па додик је за тебе тата мата у политики ,Није ми јасно како неко може бити против народа коме и сам припада и са таквим понашањем очекивати политичку успешност ,ја нисам политичар али сам сигуран да је то немогуће ,такви људи не припадају нигдје.

ОДГОВОРИТЕ
Name

09.02.2018 10:54

Ти ћеш да савјетујеш Додика па додик је за тебе тата мата у политики ,Није ми јасно како неко може бити против народа коме и сам припада и са таквим понашањем очекивати политичку успешност ,ја нисам политичар али сам сигуран да је то немогуће ,такви људи не припадају нигдје

ОДГОВОРИТЕ
Name

Андела

09.02.2018 17:13

Погледај дом свој ,Yу .Или земљу своју !Погледај гдје смо !

Name

09.02.2018 17:21

А гдје би били да нас Чеда води,још веће зло од зла

Name

Последњи кинески цар

09.02.2018 19:08

Није он против народа, како је могуће да си дошао до таквог закључка? Он критикује политичаре који на погрешан начин воде и државу и народ, али их критикује аргументовано. Каква је то "матрица"? Чим критика против актуелног режима одмах си против народа. Сто пута сам рекао да он неприча оно што народ хоће да чује, него реалност и истину. Пошто велика већина народа то неможе или неће да схвати он и нема неку велику подршку. Али је зато имају националисти и они који су опљачкали тај народ, који су опљачкали и тебе а и мене.

Name

Шиља

09.02.2018 16:28

Ко је овај Чеда Јовановић,да он показује Додику пут?Јел он уопште сигуран да је он сам набасао на прави пут?Да би некоме показао пут,сам мораш да будеш на правом путу.Јадни Чеда.

ОДГОВОРИТЕ
Name

09.02.2018 17:19

Баш тако ,лута без циља,иде страним путем и сам себи подмеће ногу

Name

Браво

09.02.2018 17:49

Да сви размисљају као ти ми би били дрга Свица .

ОДГОВОРИТЕ
Name

мико

10.02.2018 10:18

Тим путем којим иде Додик ти никада нецес имати прилику да идес.

Name

Себин

11.02.2018 05:13

Ако це нас Србе, Цеда представљати и ако је он некоме морални лик одох одмах да се покатолицим. Нецу се ни окренути. Оа цовијек је један обицни полтрон унистениг криминалног миљеа Србије, цовијек који зиви као лорд а ниста не ради, јер је у застити запада, њихов играц, тацније смекер. Такви су подобни. Ста је он Србији помогао. Ниста. Ово сто писем нема везе са Дидиком јер мислим да је изгубио компас сли му то не мозе реци један Цедо Јовановиц.

ОДГОВОРИТЕ