Новинари открили поријекло Додика?

Додиков дјед је доласком у Дервенту промијенио и презиме Додиг у Додик, затим и вјеру, прешавши у православље како би га лакше прихватила нова српска средина, испричао је прије 10 година Петар Додиг из Студених Врила код Томиславграда новинарима "Слободне Далмације".

Република Српска 31.07.2017 | 22:58
Новинари открили поријекло Додика?
Када су Милорад Додик и његов СНСД 2006. године поново преузели власт у Републици Српској, Додик је од некадашњег мултиетничара и југоносталгичара постао горљиви националиста и велики Србин. У једном интервјуу за РТРС, непосредно након што је постао премијер по други пут, Додик је јавно пред камерама признао да су га његова дјеца "учила српству".

Екстремним србовањем и политичким иступима у којима је пријетио отцјепљењем Републике Српске од Босне и Херцеговине, лидер СНСД је током изборне 2006. године доспио у жижу домаће, али и шире јавности.

Почетком 2007. године, репортери сплитске "Слободне Далмације", истражујући Додиково поријекло, обрели су се у Студеним Врилима, селу код Томиславграда. Тамо су сазнали да је дјед Милорада Додика, Тома, био Хрват који је одселио најприје у Црну Гору, одатле у Дервенту, а онда у Лакташе код Бањалуке.

То је свестраном новинару, писцу и публицисти Петру Милошу у микрофон посвједочио Петар Додиг, тада седамдесетгодишњак из села Студена Врила код Томиславграда.

Додиков дјед је, према једној верзији приче, доласком у Дервенту промијенио и презиме Додиг у Додик, затим и вјеру, прешавши у православље како би га лакше прихватила нова српска средина. Разлози честе промјене пребивалишта Томе Додига, послије 1945. презваног у Додика, били су у његовом позиву, јер је био полицајац у Краљевини СХС. Тако је првим премјештајем службе из околине родног Томиславграда у Црну Гору тамо и упознао и оженио Црногорку по имену Велика.

Репортажу "Слободне Далмације" која говори о могућем поријеклу породице Милорада Додика која је некад наводно била католичка, а потом прешла на православље, преносимо у цјелости:

Пише: Петар МИЛОШ
Снимио: Томислав МАРИЋ

Откад је Милорад Додик постао челник Срба у БиХ, у дувањском крају круже приче да је његово подријетло из Студених Врила крај Томиславграда. Наводно потиче из обитељи Додиг које по надимку зову Антелићи. Ето разлога за посјет кући Петра Додига Антелића у Студеним Врилима.

Пуно родбине

Петар Додиг: Ја би радо дочека Додика у своме селу — Вируј ти да би то могло бит, вели 70-годишњи Петар када смо му споменули о чему се по Дувну прича. Јербо ја имам у Босни пуно родбине. Тамо ти је, у Дервенту, одселио за Другога свитског мој стриц Тома. Био жендар у вриме старе Југославије, па га прибацило у Црну Гору. Тамо оженио Црногорку којој је било име Велика. И била је велика. Онда се четерестдруге са женом и дицом вратио у Студена Врила.

А ту била усташка власт, па му ћаћа Антелија, то је мој дид по којем нас зову Антелићи, а био је Титино годишће (1892.), тада каза: Сели сине ди знаш, да не би сви заглавили порад твоје жене православке. Така вримена била. И Тома са женом и дицом спртио у Дервенту. Живили су прво у улици Браће Поробић, а касније у улици Младена Стојановића 74. А Тома и Велика су имали осмеро дице. Синовима је било име Боже, Драго, Вито, Миро, Рато и Бранко, а ћери су се звале Рада и Исконица.

- Није, ћаћа, Исконица, него Иконија, исправља Петра син Здравко.

- Јесам ли и ја каза Исконица, узвраћа Петар који још вели да је прије задњег рата често посјећивао рођаке у Дервенти. Каже да су становали прво у улици Браће Поробић, а касније у улици Младена Стојановића 74. Неки од њих такођер су свраћали у Студена Врила. Покојни му стриц Тома навраћао четири пута.

- И знам да су се презивали Додик, а ми Додиг. Ради чега су проминили то задње слово, ђава га зна. И знам да су сви били пришли на православље.
Заправо су се крстили у православној цркви. Онда би се каткад кошкали око тога. Ну, сви од дида Антелије, а ја Рват и католик, а они Срби и православци. Кад сам Петру споменуо да је Милорад Додик рођен у Лакташима 1959. године, он казао да су неки његови стричевићи селили од ћаће, па је можда нетко преселио у Лакташе. И сваки од њих би могао имати дијете рођено л959. године.

Тренутно у Студеним Врилима живе четири обитељи Додиг Антелић - Петрова, Миланова, Томина и Бранкова. Иначе су сви Антелићи крупни и снажни. Петар каже да је Антелија био двометраш, а стриц Тома тек нешто нижи. И ту Петар види генетску сличност Милорада Додика и Антелића.

Истражи Петре

- И гледам га не телевизији, био он, Силајџић и они наш јадо. Могу ти казат да се добро јача. Тражи своје и немереш му ништа. И вируј ти да би мога бит од нас Антелића. Истражи ти то, Петре. Шта мислиш да се докаже да је наш. Па да дође код мене у Студена Врила. Ја би га дочека и каза… Каза би… Каза би: Ди си, родијаче, Бога ти драга. Море бит да би ми неко замирија што је он Србин, али родијак је родијак. Сви смо ми родијаци, сви смо од Адама и Еве.
Милораде, јави се!

Лип је то човик, нема шта

Милорад би мога бит и потомак од покојног Јукаља, брата мога дида Антелије који је за вриме старе Југославије одселио у Сански Мост, присјети се Петар. Тај је Јукаљ био шумар. И има је пуно дице. Неки су остали с презименом Додиг или Додик, а неки су пришли на презиме Дошен. Прије двајест година ту је у Студена Врила код мене свратио Јукаљов унук Славко. Иша на море, а зна оклен му је дид. Лип човик, нема шта. И они су постали православци. Један је био предсједник опћине Приједор прије рата.

Гледајте „Милорад Додик је Хрват“ на YоуТубе-у




Извор: Истинито.цом

Коментари / 194

Оставите коментар
Name

Xxx

31.07.2017 21:11

Игром случаја горе поменути Бранко Додик (г) је био мој наставник ликовног васпитања у ОШ. ДЈОРДО ПАНЗАЛОВИЦ У ОСИЊИ ОПШТИНА ДЕРВЕНТА. Колико се сјећам да се он представљао хрват а жена му била из србије. Зашто то БАЈА не признаје мислим да је јасно. Ко се одрекне своје вјере па шта ће онда урадити од тудје. Погледај народе задње је вријеме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

31.07.2017 21:38

Ста је народа брига за тим,годинама се за ово зна а могла је и цорава врана примјетити колико се Милорад Додик(г) залазе за Хрвате у БиХ итд. медјутим народа је брига да прима плату на радном мјесту које никада не би добили да није цланства у СНСД

Name

X ман

31.07.2017 21:42

Ма није он никакве вјере.

Name

Кики

31.07.2017 21:55

Лупетас.Додик Миле је интернационалац ал због избора глумата вас Србе као неки фол националиста. Ја гарантујем да Миле мисли да сте ви сви глупаци и овце за сисање.

Name

Дусан

31.07.2017 22:01

Какве то везе има. Има Сесеља Хрвата колико хоцес. Има један Вулин политицар у Хрватској један Србин Вулин у Србији. Само обмањујете народ.

Name

3 нације

31.07.2017 22:03

Све 3 нације су фиктивне и засноване на вјерској подјели а не стварном порјеклу. Нпр: Вуковићи, Бранковићи, Боснићи има и код Срба, Хрвата и Бошњака... у мом случају пола родбине се изјашњавају Срби и живе у Србији а пола Бошњаци и живе у Цазинској крајни... то је све један велики циркус.

Name

Мултиетницност

31.07.2017 22:04

Додик - Хрват, Сесељ - Хрват, Карадзиц - Црногорац, Изетбеговиц - Србијанац, Човић - Србин, па ко ј*бе овдје кога !?!?

Name

де

31.07.2017 22:33

Нешто има у томе загонетно, а и мене је учио тај Бранко (додо) смо га звали могући рођак од Милорада- дна анализа најсигурнији доказ.

Name

дамир

31.07.2017 23:32

Рато Додк је мој комсијаи данас је зив И зиви у дервети близу атобуске станице.оње познати дервентски рукометас И профессор фискултуре.браца зиве у загребу.

Name

ре кики

01.08.2017 00:23

Браво за коментар.

Name

Наставник Додо

01.08.2017 08:09

Наставник Бранко Додиг Додо, горе поменут, радио је преко 25 година у Осињи, Општина Дервента, гдје је и кућу направио. Иначе био је ожењен српкињом Душицом из Пожаревца. Почетком рата 1992. , међу првима, и то под старе дане, отишао у рат.,....1992. као старији водник, припадник Осињске српске лаке пјешадијске бригаде, рањен је у нападу ХВО-а негдје на Дебелој обали, положају, близу Дервенте. А син Северин, од почетка, као припадник ЈНА, био је скоро на свим ратиштима у Хрватској...Након рата, Додо је с породицом одселио у Пожаревац, гдје је како чујем прошле године и умро....

Name

075

01.08.2017 08:31

Значи Србима "владају" Хрвати: Додик и Брнабић!!

Name

Ре 075

01.08.2017 09:21

Тачно! Плус што је Вучић члан Трилатерале, која Србима не мисли добро.

Name

освит

01.08.2017 09:43

Опет је поцело са пребројавањем крвних зрнаца градана ове земље а онда се питамо засто овако зивимо и засто нас нико не разумије. Брзо смо заборавили ко је то радио средином двадесетог вијека и како је заврсио.Умјесто да питају Додика кад цемо боље зивјети ,кад цемо се престати селити из ове земље питају га ко му је био цукундједа.Док год на поклице Спремте се спремте и за дом спремни добар дио градана сврсава ми никакве будуцности немамо.

Name

П

01.08.2017 09:47

Знали смо да је Човићевац и Хдзовац!Сад је то и потврдјено! А прави се велики Србенда!

Name

аа

01.08.2017 14:54

Религије су највећа прева у историји човјечанства

Name

ђорђо

01.08.2017 14:56

Ако вам народе није јасно ко је он,ко га је послао,зашто је предао хрватској јасеновачку грађу и даље онда вамине треба ништа боље,водите га кући

Name

Ре "Xxx" РАСПУЦХИН

01.08.2017 15:02

Има пуно "рупа" у причи о "бајином диду" за период од 1942. до 1945.г.!?! Одселио се из Херцеговине у Дервенту поново међу усташе а послије у Лакташе. Тако су се усташе скривале послије "ослобођења". Селили су се и мјењали имена а онда постајали чланови СК па наставили са прогањањем СРБА. Шта нам спрема "баја" , тек ћемо да видимо???

Name

Фиктивне нације

01.08.2017 17:11

Још не знам да постоји фиктивна нација.Ти си ваљда чуо за фиктивне фирме па мислиш да могу постојати и нације.Још од једанаестог вијека се српска нација повезује са православном вјером.Какве то има везе што Срби воде поријекло од Илира који су били пагански народи.Хришћанство се вијекова ширило полако најприје на Блиском истоку а затим у Сјеверној Африци.Али оно што је нераскидива веза између Срба и православља је најважније.О осталим не треба да водимо бригу

Name

Јаницар

02.08.2017 21:21

Јаницари су најоданији вјери којој су приступили. Зато и не цуди Додиково понасање. Класицно доказивање. Зато га и Хрвати воле. Знају они његово поријекло боље него он сам.

Name

Баја

03.08.2017 08:50

Он је криминалац и нечовјек.

Name

Лазар

02.09.2017 16:45

Вецина Хрвата су покатолицени Срби,цела Европа је била некада православна,...

Name

Градишка

03.03.2018 09:49

хттпс://www.порекло.рс/2012/02/16/додик/

Name

зељка

13.11.2019 14:20

А ста мислите засто смо добар тандем и одкуд нам љубав до србовања..пуно је исплатније јер је насим хрватима пуно тезе продават маглу нису толикио наивни...

Name

комедија

18.11.2019 09:22

Како је симпатицно видјети овог полусрбина кад љуби руку црквењацима

Name

Ја40

14.02.2020 11:05

МИЛОРАД ЈЕ Ј..О ЈЕЖА У ЛЕЂА

Name

Драган

20.02.2020 17:54

Нека вас је срамота,и медији и политичари само завађате народ.Сви сте ви додиг или додик.

Name

Игор

13.03.2020 02:45

па нису они промјенили вјеру, само су се вратили вјери предака

Name

Јела

11.02.2022 07:29

Биће да је обрнуто и да се вратио српским коренима.

Name

НЕДЈЕЉКО

31.07.2017 21:15

Све рицено у брк.па ти размисли!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

01.08.2017 02:56

А ти си глупан тески.

Name

Баја до јаја

01.08.2017 04:45

Додик = Кустурица

Name

Ре

01.08.2017 13:07

Сад це испасти да су срби настали од рвата

Name

075

01.08.2017 17:34

Додик, Брнабиц, Цвијановицка....све србин до србина

Name

днк

01.08.2017 21:29

Миле, шта ће Руси рећи на ово????хахахха.....а контале га залудјене бабе пензионерке као највећег Србина.хахаха

Name

Аqуа

02.08.2017 06:00

Има сигурно висе од два мјесеца како ја овде писем да он само унистава овај народ на којем се абнормално обогатио и да је Хрват из Студени Врила. Све сам овде писао јер сам упознао његове родјаке који су поносни на њега и казу да це му споменик дигнути за зивота јер је унистио толико Срба да ником није успјело ни у другом а ни у овом последњем рату. А овај наивни народ пјени цим он дигне три прста . Сутра кад би црнац из Африке досао и дигао три прста ви би рекли види насег великог Србина. Краву кад водис код бика гледас дали је добре пасмине а не неког ко це водит дрзаву и народ. Само је нама то небитно нама мозе свста руке дат. Тако нам и треба. Боље нисмо ни заслузили.

Name

тацно ко' сунце

31.07.2017 21:21

Ипак има некаква утјеха, није нас опљацкао србин него хрват.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

01.08.2017 02:59

Утјеха је сто вас је мало таквих.

Name

@..

01.08.2017 04:39

Ако за десет година не отворис ни једну фабрику србима онда си им отворени дусманин.

Name

Прле јовић

18.02.2020 20:59

Сад нам је јасно шта нам жели баја и шта нас, не дао Бог чека, ајме.. Куку..

Name

Стипан

31.07.2017 21:22

А ста сада,како се понаса немозе цовик вировати,а мозда це н право доци!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

31.07.2017 21:25

Како казу Хрвати се ницега не стиде.Па и нас Додик је такав. Како то нисмо одмах скузили? Наса греска!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

01.08.2017 02:58

Ти си греска ал ниси ти крив.

Name

Днк

01.08.2017 08:51

Ре, код тебе се не зна ко је уопсте био тај неодгпворни.

Name

бибел

31.07.2017 21:25

Баја иди доле мало низе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нако

01.08.2017 16:06

Радо би он али није опрао зубе хахаха

Name

Андро

31.07.2017 21:27

А ови из Томиславграда- Петар Томо и Здравко су бас хрватска имена. Да је новинар хтио а није- насао би коју Крсну славу Славе и одакле је Додиг породица. Ту нема Хрвата на двоглед. Срби покатоличени. Толико.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

01.08.2017 18:40

Ста је боље: покатолицени Срби или посрбљени Хрвати?

Name

Па

13.11.2019 10:10

Најбоље бити цовјек, не бити ван људских норми, онда ти све пристаје, свака вјера и нација.

Name

Жељко Бањалукс

31.07.2017 21:29

Види се да је Удбаша дио био зандарски радник дједо, он у Кумровцу завршио политичке школе како манипулирати масама. Небитно је његово генетски стабло да је син Патријарха Павла уништио је економију банке фондове међуљудске односе грађана који друкчије мисле свагдје у свијету нормална политичка конкуренција. Око њега само пелетацевици који продају лијепе приче преко фабрика лажи РТРСа. Предсједник Свајцарске конфедерација нема хеликоптер и овакво обезбједјење које ми грађани плаћамо докле уставна категорија је право на мишљење сиктер ефендија Додик или Дођи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

да

01.08.2017 13:54

Да, ко уништи економију уништио је и државу и комплетан народ.

Name

Аqуа

02.08.2017 06:08

Прво је унистио културу и образовање да би заглупио народ и онда их све економски унистава да нико ниста не смије и не мозе било ста против њега. Свугдје је тако ако хоцес да га унистис економски прво га морас унистити морално после све лаксе.

Name

Драгутин

31.07.2017 21:32

Па шта и да јесте био хрват?Прави Хрвати су чајкавци који су живели у околини Загреба и од Загреба до границе са Словенијом!Ови тзв. Хрвати који живе данас на простору Славоније,Баније,Кордуна,Лике ,Далмације и поготово ови херцеговци у БиХ и опште било који хрвати у БиХ који се тако изјашњавају,уопште немају генетске везе са старим хрватима нити икад могу да буду прави биолошки хрвати то су потврдили и начници и историчари и страни и домаћи...Већ су ти тзв. хрвати у Славонији,Банији, кордуну,лици,Далмацији,херцеговини и Босни чисти покатоличени Срби који имају слична или чак иста презимена са Србима у Србији и Црној Гори,пазите иста презимена имају са Србима поготово ови хрвати у БиХ!Не могу да схватим да ти тзв. хрвати могу да буду толико наивни и да не увиде и не запитају се и кажу:еј људи па ми имамо иста презимена и језик са овим Србима са којима смо ратовали,само се разликујемо од Срба по вери,јер су наши преци прешли из православља у католичанство због новца који су нудили тада Србима Млетачка република и Аустругарска...О преласку Срба у католичанство писао је и Симо Матавуљ у делу Пилипенда...Ви имате у граду Дубровнику удружење Срба католика,који неће да се изјасне као хрвати,иако су били приморавани на то!!! Дубровник је стари Српски град!Ко је основао хајдук из Сплита,наравно Срби!Хрвати и Бошњаци читајте причу: РУЖНО ПАЧЕ,јер тамо ћете се препознати?!!Колико још генерација треба да дође на свет хрвата и бошњака па да укапирају ко су и шта су???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јулио

31.07.2017 23:04

Како си ти паметан. Откуда то све знас? Гарант си пуно цитао. Најпаметнији си на порталу.

Name

РЕ.Драгутин

01.08.2017 04:17

Највеце Рузно Паце портала су!!! Драгутин И ННН.

Name

за Јулио

01.08.2017 04:35

Па у праву је. Све до једне! Али, неке истина боли. Неки вјерују више окупаторима који нас као један народ дијеле и онда хушкају једне на друге, него свом породичном стаблу, генима, свом језику, својој историји...

Name

ннн

01.08.2017 06:49

Предсједник Додик је најпостованији и највеци Србин у народу! Цијени га и Патријарх Иринеј! Драгутине, не насједајте на провокације!

Name

Александар

01.08.2017 08:03

хттп://www.вијести.ртл.хр/спорт/1007784/истина-затаскавана-102-године-хајдук-су-основали-срби/

Name

Драгутин

01.08.2017 09:04

ја вам се извињавам заборавио сам узети љекове . Бок децки !

Name

Драгутин

01.08.2017 10:21

Е,друг Србо-католик(хрват),који се потписао са Драгутин, јел ти се свиђа наше православно Српско име Драгутин, можеш да га даш свом детету?Немој да се срамиш врати се својим коренима и ти и остали,није то срамота оно што је од Бога дато!Јосипе,Стипе,Анте,Фрањо, Дарио, Дражене, Марио,Стјепане,Драгец браћо Срби католичке вере немој те да будете чајкавци хрвати,кад вас ту природа није одредила?Буди оно што заиста јеси,није срамота припадати народу,по Божијој вољи,а не по вољи масона и папе из ватикана за ситан новац и за мало меда!!!

Name

Дусан

01.08.2017 11:56

Тако је.

Name

Драгутин

01.08.2017 12:12

@Драгутим : кај си ? Па ја сем зовем Драгутин али сам Хрват кај ти ! Пусица ! Немој да ме бендас ? Цмок! ЦмоК! Бок дечки !

Name

за Драгутин

01.08.2017 12:38

Брате, свака част! Свака ти је тачна и погађа у центар. Зато они и кмече, вријеђају и заташкавају истину. Понекад се запитам, зашто се ми преостали Срби трудимо да они не забораве своје коријене? Да нас не дирају, да нам не краду језик, културу, историју, побједе, умјетност, науку могли би и да их препустимо њиховим господарима којима се тако улизују. Овако, морамо да се бранимо истином па да тако и њих на коријене подсјећамо.

Name

Ре "Драгутин" РАСПУЦХИН

01.08.2017 15:09

"Драгутине" нису "чајкавци". Постоје "чакавци" и "кајкавци" а не "чајкавци". Једино ако се не шалите?

Name

Драган ре Драгутин

02.08.2017 10:33

Свака цаст добро објасњено.Најмање право да о томе прицају имају они који су насилно врсили покатолицавање срба и монструозна убиства над српском дјецом и осталим становниством а један од таквих следбеника је и Љубо Цесиц Ројс и остали видјенији Хрвати који це за који дан обиљезити такозвану олују у којој су протгерали све сто је српско а наси опет њима хрле на море А ИМАЛИ СУ У ПЛАНУ ДА НАС ПОТПУНЕ ИСТРИЈЕБЕ СА ОВИХ ПРОСТОРА...

Name

РЕ ННН

02.08.2017 20:18

Нека ми бог опрости ако гријесим

Name

Проблем

13.11.2019 10:52

Није у цињеницама, него у томе колико градјани, поаебно млади, заиста познају ток десавања, историју на овим просторима, кроз времена. Колико су ограницени по питању тога. Литература је доступна сиром свијета, а не само домаца, која мозе бити од користи да боље упознамо сами себе, а коју при том није писао нико са ових простора,ако то некоме знаци ради објективности.

Name

Маринко

23.10.2021 23:58

Поздрав! Слажем се 100% с вашим коментаром! Хвала!

Name

Опрости

31.07.2017 21:34

Ако је ово тацно, онда нека иде све у ПМ. Па срби немају памет и то је то.

ОДГОВОРИТЕ
Name

бане

31.07.2017 23:38

Ја вам ово говорим 2 године а нико не вјерује,само дјед није био зандер вец официр у краљевој војсци.сви набројани оф боза до рате су били спортисти а вецина је студирала у загребу гдје су И данас а рато је у дервенти.

Name

ннн

01.08.2017 06:46

Слика која прати текст све говори! Највеци и најпостованији Србин је ПРедсједник Додик!

Name

За ннн

01.08.2017 10:46

Ја сам четири године дијелио ров са много већим Србима од тог твог највећег.

Name

МИСЛИМ

01.08.2017 17:38

Од кад је Иринеј изабран за српског патријарха, пола вјерника је окренуло ледја цркви и то ИСТИНА

Name

РЕ ОПРОСТИ

01.08.2017 20:07

Шта је од овог свега тачно само је богу познато. Да смо којим случајем озбиљни ово би трбало ваљано испитати. Требало би погледати у књгу крштених из 1958 у Лакташкој парохији па видјети да ли је и кад поменути крштен, јер по нашем обичају се дјеца већ са пар мјесеци крштавају. Мени пада у очи детаљ да никад од поменутог нисам чуо да је у његовој ближој и даљој родбини постојао неко познат по томе да у другом св. рату није издао краља, а нешто се не сјећам да има неки народни херој. Посјете Његове Светости пред саме изборе Додику вријеме ће убрзо показати више нанијеле штете цркви него користи. Ја сам се прије пар година запрепастио кад сам на тв гледао га у родном селу генерала Талица гдје љуби бисту угледног ђенерала што такође није својствено нама као народу и коси се са другом Божијом заповијести тим прије што Додик за 5 ратних година незнам да је био и мало под ђенераловом командом, а као резервни поручник војне полиције и те како би добро дошао. Због свега изнесеног у преко 100 коментара, а за ради мира у кући пожељно је све потанко испитати

Name

Карамела

31.07.2017 21:36

Ста тај Додик има онда против босњаке или хрвате реци! Нек види прво себе и своје поријекло па нек онда паметује другима. Знаци да Додик или Додиг није велики ни мали србин!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

01.08.2017 07:13

Па и нема ин ниста против него ви имате несто против њега.

Name

дује

31.07.2017 21:42

Исти ти новинари слободне далмације једу .овна

ОДГОВОРИТЕ
Name

Багер

01.08.2017 00:12

Исти тај Додик је прије година док је први пут био премијер с поносом истицо да има хрвата у породици.

Name

Ре

02.08.2017 06:21

Исти тај Додик је Републику Српску називао Републиком Сумском и да су Карадзиц и Младиц ратни злоцинци и да је у Сребреници био геноцид а данас је нас дасак и лафо србин.

Name

Зоол

31.07.2017 21:42

Све вјере су измишљене ради манипулације са људимаНи то није довољно па се у странке подјелили.Људи волите се и поштујте а постоје само добри и зли људи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ИСТИНА

01.08.2017 03:53

Ја сам из Лактаса и Додик медју нама није баш омиљен.Склон је свему да би досао до свог циља па и најнизим обманама.Ја га лицно познајем не волим и нисам,и нећу никад гласати за њега и његове супљоглавце.Али сто се тице поријекла,то знам сигурно да потице из старе српске породице и да ту Додици зиве много пре првог свјетског рата.И у њиховом гробљу постоје стари камени споменици Додика из 1800 и неке године.Инаце читава породица Додик је вриједна,часна и прави домаћини,само што се Миле одао курви политици у којој је дефинитивно изгубио компас.А овај сто лупета из ових Врила,ма нема то везе са породицом Додик.Пре да су они настали од српски Додика.Ово је само забава за народ који је склон вјеровати и у дрвени шпорет са гаранцијом,него логици и памети које немају.

Name

Горан

01.08.2017 05:04

Браво тако је!!!!

Name

ннн

01.08.2017 06:52

Истина , све сте добро рекли осим да Предсједник нема подрску у Лактасима! Задњих 30 година побједјује у Лактасима без проблема и то увијек са најмање 60% освојених гласова!

Name

мали дзими

01.08.2017 12:54

Опет црвени болид ннн, гласају за бају зато јер је баја запослио све лактасе у дрзавне институције!

Name

100% истина

03.08.2017 17:33

Добро је,Лактасдзијо,да си се јавио и разјаснио!Јос мало испасце да није уопсте са ових простора-Миле!

Name

БОБА

31.07.2017 21:45

КАД БИ СВАКОМ ОД НАС ТРАЖИЛИ ПОРИЈЕКЛО СВИ ПОТИЧЕМО ИЗ ЛИКЕ ИЛИ ДАЛМАЦИЈЕ ВУЧЕМО КОРИЈЕНЕ ДА ЛИ ОД МУСЛИМАНА ХРВАТА БОЖЕ САЧУВАЈ НАС ОВИХ ПРИЧА МНОГИ ИМАЈУ МУСЛИМАНСКА ИЛИ ХРВАТСКА ПРЕЗИМЕНА ИЛИ ОБРНУТО ТО СУ ГЛУПОСТИ БИТНО ЈЕ ДА ИРИНЕЈ И ОН УЛАЗЕ У ТАКВЕ ПОЛИТИЧКЕ СВЕРЕ ДА НИ ЈЕДАН ИНТЕРПОЛ НИ ЦИЈА ИМ НИСУ РАВНИ СРЕТНО НАРОДЕ БИЛО КОЈЕ ВЈЕРЕ ДА СТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ У ОВОМ ХАОСУ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

@ БОБА

01.08.2017 06:37

ТАКО ЈЕ, ОВО ЈЕ ЧИСТ ПРИМЈЕР КОЛИКО ЈЕ НАРОД НА ЦИЈЕЛОМ БАЛКАНУ БОЛЕСТАН, КОЈА ЈЕ СВРХА СВЕМУ ОВОМЕ НЕ МОГУ СКОНТАТ, ВРЛО ВЈЕРОВАТНО ДА ТО СВЕ ИМА ВЕЗЕ СА ТЕРИТОРИЈОМ НА КОЈУ ПРЕФЕРИРАЈУ ПОЈЕДИНИ НАРОДИ.

Name

Миодраг

31.07.2017 22:03

Засто ја морам бити Србин да стојим иза интересе Српског народа и Србије? Битнија је правда. Ја сам из ЦГ, јел требам сада да будем за Дјукановица? Не, него сам против њега посто је криминалац и против Србије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Геј=океј

31.07.2017 23:36

Ти јеси Србин (Турских гена), дошљак у Црну Гору и сада си мањи од маковог зрна. У супротном амиџа НАТО-Миле заврће уши!

Name

Ре геј океј

01.08.2017 08:33

И ти си турцин српских гена.Скини кандило са тавана не стидит се мајмуне прадједа .

Name

Геј=океј

01.08.2017 13:09

Мој прадјед је поред цркве пролазио само да покупи порез. Понекад је свраћао и да провјери коју младу, да јој "објасни" неке ствари...

Name

За ре геј океј

01.08.2017 14:57

Исо је он И у цркву само то прецуткујес.ал оцекиват од неког ко незна које ни стаје И није за боље

Name

Кики

31.07.2017 22:29

Сви смо ми иста г......

ОДГОВОРИТЕ
Name

075

01.08.2017 08:32

@ Кики Кратко и јасно и нажалост истинито!!

Name

Здравко

31.07.2017 22:29

Казу да су хрватски генерал Цермак и Додик за вријеме рата радили са цигарама и обрнули 27 милиона марака!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Осијек

31.07.2017 22:55

Тацно.И Хрватска тим досијеом дрзи Додика који је Цермаку плацао одбрану у Хагу.

Name

Ре

01.08.2017 06:15

Хрватски дио удбе је јака струја и дан данас медју Србима и Бошњацима.

Name

ннн

01.08.2017 06:57

Које глупости ви писете! Да су било ста имали против Предсједника Додика давно би то искористили! На залост васу , Предсједник Додик је цист као суза! Познато је да се и током рата борио против СДС-а који нас је користио за ратовање док су њихови кадрови сверцовали нафту и осталу робу (орузје и сл). Да не говорим о задњи 20 година када су све слузбе покусавале да криминализују Предсједника али без успјеха! Народ не насједа на то, зна ко најбоље стити интересе Српског народа у Републици Српској и ко је једини гарант опстанка Републике!

Name

ре-ннн

01.08.2017 09:33

Овај ннн је сигурно славко митровић, сумњивог поријекла. Иначе, предсједник владе РС хрватски коријени, потпредсједница муслимански коријени, потпредсједник владе хрват. Прва три човјек владе, ни један Србин. Толико о Репубилици Српској, њеној борби, њеним борцима, њеној борачкој и њеним политичким партијама.

Name

ре ннн

03.08.2017 21:48

Ја се само питам кад цес се ти јавити да коју казес.

Name

Далибор Петковиц

31.07.2017 22:30

Кад се појавио у политици и медијима већина се питала одакле је он јер Додик никад није било српско презиме!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоја

01.08.2017 13:09

Миле Додик је био на Алијиној листи, позељних и подобних Срба. 1993.Финито.

Name

Ненад Весиц

31.07.2017 22:31

Зато у дуету са Цовицем опљацкасе овај напацени народ....кад народ нема памети, и требају!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Р

31.07.2017 22:39

Зато си ти навалио правити ауто пут Б.Лука-Млиниста-Дувно-Сплит.Крв није вода.Ти цес Милораде бити УВЈЕК у власти, недостаје у влади РХ таквих профила.Милијан Бркиц ти је дао или ће дати приступних ХДЗ без проблем.

Name

Ре

02.08.2017 06:30

То знаци да Хрвати нису нимало угрозени како прицају. Па ста хоце имају највеце функције у дрзави.

Name

Зозикус

07.02.2022 19:26

као сто је србима био Мехмед Паса Соколовиц тако је хрватима Милорад ага Додик

Name

СНСД

31.07.2017 22:34

Ми из СНСД не гледамо ко је ко,нама је вазно само да добијемо гладове,некада смо НАТО-вали,сада СРБ-ујемо,а од 2018 мозда изградимо и градјанску и унитарну БиХ!? Вазно је само да побиједимо! Ми,Цовиц и Радоњциц!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Стоп говнима

01.08.2017 00:37

Вама из СНСДа је само битно да добијете своје помије. Сваки мјесец. А васи сефови могу онда мирно да пљацкају.

Name

несо бл

01.08.2017 08:51

Не сери и не труј народ мису лазни.

Name

Милос

31.07.2017 22:36

Е додо, додо, за власт и новце све би продо!

ОДГОВОРИТЕ
Name

самуел

31.07.2017 22:36

Није једини несрбин који је ради интереса постао "Велики Србин"!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

31.07.2017 23:13

Па видиш гепеку породичног стабла БАЈЕ , ти његови предци су били као и он лопине Плаче буква за тобом у Студеним Врелина То је за ВРИЈЕМЕ овог рата била нахија генерала Љубе Честица Ројса дубљак ки и Миле

Name

Ре Драгутин

31.07.2017 23:17

Драгутине,твој пра пра дјед Микајло требао

Name

@самуел

31.07.2017 23:39

Додик и некако, понекад се и окупа. Али што их улојени Кустурица клепа по ушима... то је за плакати. Фрајеру Путин и Владика долазе на ноге, мајстор за продавање магле...

Name

Загреб

31.07.2017 22:56

Додика је инсталирала Хрватска да унисти РС

ОДГОВОРИТЕ
Name

075

01.08.2017 08:35

@ Загреб Додик је направио више зла Србима у ентитету Република Српска него сви "непријатељи" скупа, исто важи и за остала два "народа" у БиХ и за њихове "лидере"!!

Name

Мир

31.07.2017 23:11

Како ово ? Додиг устаса

ОДГОВОРИТЕ
Name

...а сто

01.08.2017 23:18

Загребу неко не подвали слицног????? Срби ,цувајте се себе

Name

Теx

31.07.2017 23:25

Цар је го.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Соко

01.08.2017 01:48

А какво је то презиме Мектиц црндак саровиц итд

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

01.08.2017 09:02

Муслиманско и 2 x Циганско ..

Name

Томо

01.08.2017 11:17

Добра зајебанција; муслиманско и 2x циганско.....ха ха ха ха ...браво...

Name

Озрен з

01.08.2017 03:00

Зивиоо миле.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боки

01.08.2017 03:23

А јесу ли му открили лоповско поријекло?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ццик

01.08.2017 04:39

Зато и форсира хрватску прицу,висе неголи српске интересе зато је продао јасеновацку градју ,Зато је обуставио подносење тузбе за агресију на западно краиске опстине ,зато у Бања Луци висе имас хрватских фирми и представниства него ли србијанских.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајлија .

01.08.2017 04:40

Каке везе има Миле с тиме па ста дјед пресао на православље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кики

01.08.2017 13:12

Па наравно да има. Додик је посрбица. Криви Србин. Да му је дјед прави Србин , он би нормално пао са неба.

Name

когде

01.08.2017 05:26

Њје никакав цојрк али ово нема вез3 с везом. Инфо из прве руке. ртвбн се не треба бавити ивим. Ово су цисте глупости.

ОДГОВОРИТЕ
Name

хрт

01.08.2017 05:43

Ништа ново, давно је то речено. Само читајте.

ОДГОВОРИТЕ
Name

То Срби

01.08.2017 05:50

Ето вам Срби, сад се питајте зашто ја Јасеновачка архива грађа предата, зашто се прича да је Додик тајни Хрватски агент, Сад се питајте зашто Додик има такве односе само са Човићем и ХДЗ -ом , Срби што сте тражили то сте и добили.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

01.08.2017 08:36

Засто ви зелени дозвољавате носење застава исламске дрзаве па вас сад зову исламским терористима.тразили сте добили сте га.

Name

Мата

03.08.2017 20:34

Прво требас познавати заставе ,исламска застава не постоји ,постоје заставе Ислама

Name

Дзиги

01.08.2017 06:05

КОЈИ СТЕ ВИ МЕНИ КРАЉЕВИ МАЈКО МИЛА ХАХАХА...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Радојица

01.08.2017 06:20

Људи штокавског нарјечја са екавском, ијекавском и икавском рефлексијом јата су Срби. Католици Дубровника и Боке Которске нису имали проблема називати се Србима све до почетка 20-тог вијека док папа коначно није одлучио да ни један штокавац католик не може бити Србин. О муслиманима из БиХ нећу сад јер би било прешироко. Поента је да нема штокаваца а да нису Срби па није онда ни чудо са су новонастали поунијаћени Хрвати толико ектремни према народу од кога су се одродили јер то све улази у ментални склоп конвертита коме припадност народу одређује религија а не поријекло. Ко схвати сконтаће. ;-)

ОДГОВОРИТЕ
Name

контра

01.08.2017 09:38

Радојица, то се исто односи и према оним који су се разродили из других народа, па прешли у православље. Рецимо, неки помињу Шешеља.

Name

Бип Бип

01.08.2017 06:53

Да је хрват то незнам ал да је невјерник то сви у Лактасима знамо,па Милин отац Богдо и дан данас не пуста попа у куцу као ни Милин брат Горан,нит Бога постују нит цркве нит славу славе,за дјурдјевдан направе циркус код тата Богде као славе славу и скупе 500 људи и 5 оркестара музике и удри,спрдачина и циганлук.Миле све ово глуми и у вези патријарха и у вези владика и у вези цркве,цовјек је невјерник и атеиста који вјерује у новац(пуно новца)

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПУНО

02.08.2017 09:32

НОВЦА бy БАЈА

Name

Нотар

01.08.2017 06:55

Одавно пишем да је човјек Хрват, па хтио то неко прихватити или не, тако је.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ Нотар

01.08.2017 09:01

Бозе о цеме ви прицате.

Name

И свему помало

13.11.2019 12:32

О трецем ентитету!

Name

Бљак

01.08.2017 07:37

Сесељ такодје. Сви ти су се показали као најлосији избор за Србе. Све те галамдјије су оцрнили Србе висе него било ко. Сесељ, Додик, а ево и за оног Аркана се прица да је био Хрватски спијун. Медјутим ако ови то јесу, цији су онда Карадзиц, Плавсицка, Кољевиц, па онда ови садасњи ПДПовци СДСовци ? Они су такодје за некиог морали одрадити посао ? Много су велике стипендије и путовања које су добивали. Овдје се ниста бесплатно не даје. Сви до једнога од Додика до ових из "промјена" раде за газде. Гадите ми се

ОДГОВОРИТЕ
Name

погодак

01.08.2017 10:35

Ова ти вриједи.

Name

Нека

01.08.2017 07:41

Само пусте народ на миру ...Нека му фирме дају што су их покрали.....па био овај онај хрватбсрбинбосњак..како се год звао.....Нека пусте народ на мирруууу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац ВСС

01.08.2017 08:58

Није ми јасно сто се толико расправља о њему. Апсолутно није битно којег је поријекла. Јасно је да је цовјек обицан медиокритет који је грескама народа на власти и јасно је да треба сто прије са својом друзином да буде развласцен. Али сам исто тако сигуран да ни остале друзине (партије, странке), неце (не знају), уцинити ниста добро у циљу рјесавања нагомиланих проблема. Сагладајте структуру сваке партије у својој средини па це вам бити јасно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоја

01.08.2017 12:05

Хоце да буде веци Србин од Светог Саве.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Навијац

01.08.2017 12:19

Играц предје из Звезде у Партизан и обрнуто а да цовјек неце промјенити вијеру.

ОДГОВОРИТЕ
Name

поп

01.08.2017 13:49

Наравно да је хрват да је србин сверцовао бих мораву а не ронхил

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

02.08.2017 06:42

Хахахаха краљу.

Name

Пајо

01.08.2017 14:08

Ово је ксенофобичан текст и показује јадни менталитет ових простора! Да је Додик успјешан и прведан предсједник, да води РС ка просперитету и бољитку знаш колико би ме занимало да ли је Хрват поријеклом? Па шта је био Иво Андрић, шта Меша Селимовић? Али кад побјегнемо одавде заувијек онда нам је Нијемац, Швеђанин, Американац сасвим уреду, није битно да ли је протестант или католик, или можда православац?! Е, јадни смо ми и онако нам је какви смо!

ОДГОВОРИТЕ
Name

назападунистаново

01.08.2017 15:19

ко год додје с стране и паметује да је националиста највеци је непријатељ овог народа сто зиви овдје

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мурат Тузла

01.08.2017 15:20

Ево ме поново са мојом причом о поријеклу. Моја породица је православног поријекла, до времена мог чукунђеда, који је под османским терором прешао на ислам. Моја крсна слава је Св. Јован Крститељ. Данас, ни у сну не бих смио то моје сазнањени пренијети на дјецу и осталу породицу, јер су сви задојени исламом. Ћутим и са том тајном ћу отићи у гроб, ради мира у породици. Зато ме не чуде судбине многих са ових простора и сељакање из вјере у вјеру.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Требава

01.08.2017 15:51

Можда то објашњава љзбав према Човићу и ХДЗ-у ?!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Разумијем те

01.08.2017 23:35

,,брате, јер ти разумијес и осјецас каква се трагедија овдје десавала и десава. Докле? Исти језик, исто поријекло, теска мука, невоља, изгибија, глад,беспуца вијековима, а ми опет о темама које нас воде у дно које је испод дна било какве мрве памети и свијести ...Тако нам и треба када смо дивљаци....није цудно сто у цијелом свијету Балканце дозивљавају као низу врсту

Name

ДОКАЗ НА ВИДЈЕЛО

01.08.2017 16:05

СВЕ ЈЕ ОВО РЕКЛА КАЗАЛА А ГДЈЕ СУ ПРАВИ ДОКАЗИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре: Доказ на видјело

02.08.2017 10:04

Па зар докази нису вец увелико изнесени: -продао и процердао паре од телекома, упропастио фабрике -великим омогуцио да не плацају обавезе -(про)дао јасеновацку архиву -изградјује Посавину како бих је утопио у треци (хрватски) ентитет -задузује градјане са кредитима а новац дијели са близњим -озаконио "добровољни" Фонд за лијецење болесне дјеце, а одмах након тога му миистар образовања купује ауто од 113.000 КМ. (све треба пребацити на плеца народа, а он се лагодно понаса као да нам све фабрике раде). Све ми ово, сто нам нас "србин" ради, лици на освету правим србима, а због покрстења његовог претка. Ово нам неби радили ни најекстремнији хрвати или муслимани.

Name

Ре: Доказ на видјело

02.08.2017 10:32

Његово понасање је одавно сваком било сумњиво. И сваком србину је било јасно да ово сто нам ради (и како нас унистава) не мозе радити прави србин. Знаци, нису ово открили новинари-вец његово понасање, а ако ниси из свих постова сазнао који су то докази ево неке цу набројати: -омогуцио великим да не плацају обавезе према будзету (а то мали морају), па су нам сви фондови осакацени, -продао телеком и паре процердао са кумовима и пријатељима својм, -унистио и унистава све велике фабрике, које смо имали, -озаконио формирање "добровољног" фонда за лијецење дјеце, а министар образовања му (уз његову сагласност) има за потросити 113.000 КМ за куповину посебног аутомобила, -суровање са цовицем (а не са Иваницем, сто би било логицно), па зато припрема неке посавске градове за улазак у треци (хрватски) кантон, -(про)дате јасеновацку архивску градју хрватима-својима, -купи себи вилу на Дедињу и нико му ниста не мозе, јер је СВЕ под његовом диригентском палицом, -и, да ли су то (дио9 довољни докази да видис да ТВОЈ Доди(г)к ради тако као да се зели осветити Србима због покрставања неког његовог претка. Само цоравом треба висе доказа.

Name

МИСЛИМ

01.08.2017 17:32

Није битно ко је које вјере ако је цовјек, али је страсно кад се прода вјера за вецеру, сто овдје мозе бити предмет сумње

ОДГОВОРИТЕ
Name

за додика

01.08.2017 19:20

Могуцеје све мозда су му некад насилно покатолицили фамилију,наравно кад су досла боља времена цовек се вратио вери прадедова.

Name

МИСЛИМ

03.08.2017 18:55

Али је страсно кад се прода вјера за вецеру АЛИ КАКО ТИ ТО ЗНАС АКО НИСИ И САМ ТО УРАДИО

Name

Јак политичар

01.08.2017 19:52

И сад су Кустурица и Додик највећи Срби.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Замајавање

01.08.2017 22:45

Посто је стање на терену висе него лосе, ја предлазем да престанемо да се бавимо националним поријеклом насих национално подобних кадрова. Нас би јефтиније костало да ангазујемо струцне кадрове из Јапана. Нпр. премијера, министре, судије и то да им дамо добру плату. Овдје би потекли мед и млијеко за мање од пет година.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драго

01.08.2017 23:49

УЦО ,нас.

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

02.08.2017 04:44

Такви у веци срби од попа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЦИЈИ СИ СРАМНИ БОРАЦ СИ БОРАЦ

03.08.2017 18:43

АЈДЕ ПРЕСТАНИ СА ТОМ ТВОЈОМ ПОСТАПАЛИЦОМ

Name

Гаврило

02.08.2017 07:56

Ма нека је сто пута и Хрват и муслиман, бољи је исто толико пута од овог руководства из СЗПа!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јелена

02.08.2017 09:16

Па зар је битно које му је вјере и нације био цукундјед, ми се том бавимо док нам стомаци крце ОД ГЛАДИ јер је та карикатура од цовјека и карактера (Милорад Додок), ојадио и покарао и унистио све од овог јадног и напаценог народа, унистио га до коријена. Заједно са својим дебилима из црвене секте (СНСД-ом) је поразио и унистио постене људе, одузео им и достојанство и хљеб. Па зар је битно које је вјере и нације? То је његова политика да замазује оци овцама о национализму, док се те исте овце пате и раде само да презиве, а њему се дзепови пуне, али нама је само битно да је он "србенда". ФУЈ!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ало ало

02.08.2017 18:17

Гласајте опет за њега да би сте имали због цега кукати и наредне цетири године.

ОДГОВОРИТЕ
Name

АЛО ТИ

03.08.2017 18:40

А МИ КУКАМО ЗБОГ ОНИХ НАСИХ ПЛАЦЕНИКА У САРАЈЕВУ

Name

РАЈНА

02.08.2017 18:54

Може ли предсједниче, мени и оваквим као ја, преко везе од браће Хрвата ЕУ пасош , па ти онда царуј .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сеја

02.08.2017 22:43

С обзиром да сам из породице Додик, свим душебризницима одговарам да је породица Додик око 1700-те године дошла из Црне горе на подручје Дрвара, како би 1803 године једна лоза Додика дошла у село Мрчевце и ту пустила коријење. Наш предак је био Петар Додик и одувијек је славио Ђурђевдан. Због чега су наши преци мигрирали било би превише да вам кажем и ово је довољно. Да ли мислите да до сада нисмо направили своје породично стабло? И зашто уопште расправљате ко је ко. Очистите прљавштину испред своје куће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Поглед са Гувна

03.08.2017 06:51

У Дрвару је фамилија Додиг. Презиме завршава на 'г'.

Name

Ре Сеја

03.08.2017 07:49

Потпуно је небитно ко је ко. Људе дијелим само на добре и лосе, тј. на људе и нељуде, а све остале особине су њихова приватна ствар... Али, Доди(г)к је сам својим понасањем према србима скрену пазњу истих на себе. Овакво понасањеје натјерало србе да о њему размисљају овако: или је србин издајник, или није србин. На крају, изводи се закљуцак да се овако према србима не мозе понасати ни највеци српски издајнк-вец неко ко није србин а добро је плацен (од неких налогодаваца, тј. оних који су га на тенковима довели на власт) да ради оно сто ради. Слазем се: да билоко додје на власт-СВИ неце бити задовољни. Мисљења сам да би прави србин, у овако малом и ресурсима богатом ентитету, требао смањити плате функционерима, те та средства распоредити на остале градјане, тј. обезбиједити праведнију расподјелу онога сто имамо (или немамо) у РС. Превелико разбацивање народним парама само за своје потребе, а народ тјерати у биједу ли младе тјерати да се селе-не мислим да је патриотски потез. Зато, народ, новинари и сви ми истразујемо и постављамо себи питање: ко је тај који нас води (и да нас тако води)???

Name

Ре свима

16.11.2019 14:41

Додик је такав човјек, и он гдје год дође тјера своју причу, и свима тјера контру - да је у Загребу и да је Хрват, залагао би се за Србе и за Српску ствар; да је Сарајевски Муслиман, радио би против њих...једноставно такав је човјек, и то је то - мада он у ствари једно прича, а друго ради, тј ради само, и искључиво за себе и за свој џеп!

Name

Студент

03.08.2017 06:12

Православцима стално уваљује подли Запад (Ватикан, Јевреји): Маркса, Лењина, Тита... Сад нама Додик(г)а. Такав степен наивности ће нас коштати опстанка! Биолошког...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Турбоскара

03.08.2017 07:53

Ово је свеĺ продавање магле народу политицке форе о газоно.баци н нарпди неку вјест информацију и сво ср yиме баве пар дана а пазња се скреце са праве теме птопасти републике стварног стања ствари.Криминала корупције пропаст провреде економије прпсвете културе пропаст банака стецај фбрика фирми пио робни резерви здрвства презадзености ентитета.О сад се сви расправљамо ко је додил а занемарујемо стварно стање ствари.Цим се ово заврси лансираце се нова вјест о којој це народ опет расправљати а пси лају а каравани пролазе.Коликп свакодневно такви информација има са којим нас бомбардују.Требало би расправљати о реалном стању и пропастоРС одлазку млади рјесавању проблема у РС федерации иБих.Политицка реторика од вјек вјекова завади па владај.Они немају никалво рјесење зивотног пробла немају никакав програм никакво знање и да би покрили себеогу само бавати народу прасину у оци званог национализам као и код дјеце кад се свафјају мој тата јаци од твог тате моја мама боље кува од твоје маме.Народе памет у главул манимо се коментара требамо узети ствар у своје руке ако сами себи не помогнемо оно запад руси еу нато нико нам неце помоци.Могу они овако колко год хоце ми смо све сиромаснији јаднији нема нас нестајемо поз свима нормалнима било које вјере јер сви смо ми давно у масини само смо сад на центрифуги остаје нам јос само сусење.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Демагогија

03.08.2017 09:36

Ево новог алибија. И теме за прежвакавање. И кишобран за пљачку. Прво свјетска криза, па поплаве, а сада ево и суша. Као кец на десетку, како би то коцкари сликовито рекли.

Name

Онако

13.11.2019 10:35

Па сви се само увелико питају засто је то тако, тразе узрок проблема?! За неповјеровати којом се брзином униставамо, нестајемо.... Постоји несто неки цудан проблем!

Name

Магистра витае

03.08.2017 09:27

Ипак је то прави Србин. Велики и са педигреом, без некаквих упљувака, аутентични и аутохтони, 'базични' и 'кредибилни'. Јер, једино такви могу бити толики злотвори према рођеном роду и сопственом народу. Потврђено низ пута у историји овог напаћеног, али зато веселог и насмијаног, раздраганог и распјеваног народа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Градишка

03.03.2018 09:50

Па Иваници су углавном Хрвати, па........?

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИРА МАТИЦ

16.09.2018 19:24

ПОСТОВА И ГОСПОДИНЕ ПРЕДСЈЕДНИЦЕ.ОД КАД ЗНАМ ЗА ВАС МОЈ ГЛАС ЈЕ ИСО ВАМА И ОВАЈ ПУТ ИДЕ МОЈ ГЛАС ЗА ВАС ЗАТО ВАС ОД СРЦА ПОЗДРАВЉАМ И ЗЕЛИМ ДА ПОБЈЕДИТЕ.ПУНО ПОЗДРАВА ИЗ ЈАБЛАНА.ВОЛА БИ ЛИЦНО ДА МОГУ СЈЕСТИ СВАМА ДА ПОПРИЦАМ.ПУНО СРЕЦЕ ЗЕЛИМ ВАМ

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИРА МАТИЦ

16.09.2018 19:29

САМО НАПРЕД ДО ПОБЈЕДЕ.ПОЗДРАВ И ЗА ЗЕЉКУ ЦВИЈАНОВИЦ.УЗ ВАС САМ.ГЛАСОВИ ИДУ ВАМА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Професионалац

12.10.2019 22:16

Милорад Додик је сарадник ЦИА-е и Хрватске СОА (Сигурносно обавјештајна агенција). Ја ово нисам вјеровао, мислио лупају у допису, гласао сам за Додика, да се ријешимо феудлаца и психијатара с Пала, а они сад са њим. Ово Вам је жива истина за кога ради и радиће, а ово пише тамо гдје пише и видјеће се. Од патријарха СПЦ је направио "Рента - Патријарха". Лаку ноћ добрим људима...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Битно и небитно

13.11.2019 09:33

Сто кога брига које је националности, вјере,само једно ни један градјанин непраста, а то је пљацка, бахатоат, безакоње и униставање друствене заједнице, будуцности њихове дјеце,ма ко то био,од стране било кога,било гдје....

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЦРО БАЈА

20.11.2019 12:12

Сад у Предсједниству БиХ имају два лазна хрватска преставника Комсиц и ЦРО-Баја.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гана

22.03.2020 13:23

Болесници!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Алан Форд

04.05.2020 07:49

Е мој народе глупи па ти опет гласај за усташе. Заборављаш историју.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РУС

04.05.2020 15:40

НЕЦЕ ПРОЦИ РЕДИЗБОНИ ТРИК.ОВАЈ ТЕСТ СЕ ПОНАВЉА СТАЛНО ПРЕД ИЗБОРЕ.ЗНА НАРОД ДА ДОДИК ДОБРО РАДИ ЗА РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

07.05.2020 17:57

Један се породични крак моје баке у Р.Котарима презива Додиг , Срби су , а изговарају Додик . Имам и рођаке Тадиће који се изјашњавају као Хрвати . Увек су једни друге чували .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вуле

08.05.2020 10:22

Добро људи, Додик Хрват. Какав је то сад проблем? Хрвати нису људи о цему ви прицате.. На изборе мобилисите своју фамилију пријатеље ако имате побиједите га. Сваке године иста прица. Дајте једном некога способног да побиједи тог Додика висе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петар

17.10.2020 16:40

Зато Човић и Додиг могу заједно, јер су даљни родијаци,Херцеговци су то,ма нека свога и у гори вука.1

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драган

17.11.2020 07:54

Мислим ја да тај Антеља гријеши. Вјероватно је он био православни па прешао на католичанство. А ако је прича истинита није то ништа лоше што се десило.....напротив.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мирослав

05.07.2021 16:51

Цркните АЛИ ЦЕ СРПСКА БИТИ НЗВИСНА И СУВЕРЕНА НА ЦЕЛУ МИЛОМ ДОДИКОМ НАЈВЕЦИМ СРБИНОМ РАМЕ УЗ РАМЕ РАТКОМ МЛАДИЦЕМ И. РАДОВАНОМ КАРАЏИЦЕМ А НЕ СА ИЗДАЈИЦАМА Сецикесама

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миром

25.11.2021 11:12

Ко мјења вјеру има дебеле разлоге а који су га прихватили су гори од њега

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хигхландер

18.10.2023 23:11

Већина срба су поријеклом хрвати то они јако добро знају..

ОДГОВОРИТЕ