Novinari otkrili porijeklo Dodika?

Dodikov djed je dolaskom u Derventu promijenio i prezime Dodig u Dodik, zatim i vjeru, prešavši u pravoslavlje kako bi ga lakše prihvatila nova srpska sredina, ispričao je prije 10 godina Petar Dodig iz Studenih Vrila kod Tomislavgrada novinarima "Slobodne Dalmacije".

Republika Srpska 31.07.2017 | 22:58
Novinari otkrili porijeklo Dodika?
Kada su Milorad Dodik i njegov SNSD 2006. godine ponovo preuzeli vlast u Republici Srpskoj, Dodik je od nekadašnjeg multietničara i jugonostalgičara postao gorljivi nacionalista i veliki Srbin. U jednom intervjuu za RTRS, neposredno nakon što je postao premijer po drugi put, Dodik je javno pred kamerama priznao da su ga njegova djeca "učila srpstvu".

Ekstremnim srbovanjem i političkim istupima u kojima je prijetio otcjepljenjem Republike Srpske od Bosne i Hercegovine, lider SNSD je tokom izborne 2006. godine dospio u žižu domaće, ali i šire javnosti.

Početkom 2007. godine, reporteri splitske "Slobodne Dalmacije", istražujući Dodikovo porijeklo, obreli su se u Studenim Vrilima, selu kod Tomislavgrada. Tamo su saznali da je djed Milorada Dodika, Toma, bio Hrvat koji je odselio najprije u Crnu Goru, odatle u Derventu, a onda u Laktaše kod Banjaluke.

To je svestranom novinaru, piscu i publicisti Petru Milošu u mikrofon posvjedočio Petar Dodig, tada sedamdesetgodišnjak iz sela Studena Vrila kod Tomislavgrada.

Dodikov djed je, prema jednoj verziji priče, dolaskom u Derventu promijenio i prezime Dodig u Dodik, zatim i vjeru, prešavši u pravoslavlje kako bi ga lakše prihvatila nova srpska sredina. Razlozi česte promjene prebivališta Tome Dodiga, poslije 1945. prezvanog u Dodika, bili su u njegovom pozivu, jer je bio policajac u Kraljevini SHS. Tako je prvim premještajem službe iz okoline rodnog Tomislavgrada u Crnu Goru tamo i upoznao i oženio Crnogorku po imenu Velika.

Reportažu "Slobodne Dalmacije" koja govori o mogućem porijeklu porodice Milorada Dodika koja je nekad navodno bila katolička, a potom prešla na pravoslavlje, prenosimo u cjelosti:

Piše: Petar MILOŠ
Snimio: Tomislav MARIĆ

Otkad je Milorad Dodik postao čelnik Srba u BiH, u duvanjskom kraju kruže priče da je njegovo podrijetlo iz Studenih Vrila kraj Tomislavgrada. Navodno potiče iz obitelji Dodig koje po nadimku zovu Antelići. Eto razloga za posjet kući Petra Dodiga Antelića u Studenim Vrilima.

Puno rodbine

Petar Dodig: Ja bi rado dočeka Dodika u svome selu — Viruj ti da bi to moglo bit, veli 70-godišnji Petar kada smo mu spomenuli o čemu se po Duvnu priča. Jerbo ja imam u Bosni puno rodbine. Tamo ti je, u Derventu, odselio za Drugoga svitskog moj stric Toma. Bio žendar u vrime stare Jugoslavije, pa ga pribacilo u Crnu Goru. Tamo oženio Crnogorku kojoj je bilo ime Velika. I bila je velika. Onda se četerestdruge sa ženom i dicom vratio u Studena Vrila.

A tu bila ustaška vlast, pa mu ćaća Antelija, to je moj did po kojem nas zovu Antelići, a bio je Titino godišće (1892.), tada kaza: Seli sine di znaš, da ne bi svi zaglavili porad tvoje žene pravoslavke. Taka vrimena bila. I Toma sa ženom i dicom sprtio u Derventu. Živili su prvo u ulici Braće Porobić, a kasnije u ulici Mladena Stojanovića 74. A Toma i Velika su imali osmero dice. Sinovima je bilo ime Bože, Drago, Vito, Miro, Rato i Branko, a ćeri su se zvale Rada i Iskonica.

- Nije, ćaća, Iskonica, nego Ikonija, ispravlja Petra sin Zdravko.

- Jesam li i ja kaza Iskonica, uzvraća Petar koji još veli da je prije zadnjeg rata često posjećivao rođake u Derventi. Kaže da su stanovali prvo u ulici Braće Porobić, a kasnije u ulici Mladena Stojanovića 74. Neki od njih također su svraćali u Studena Vrila. Pokojni mu stric Toma navraćao četiri puta.

- I znam da su se prezivali Dodik, a mi Dodig. Radi čega su prominili to zadnje slovo, đava ga zna. I znam da su svi bili prišli na pravoslavlje.
Zapravo su se krstili u pravoslavnoj crkvi. Onda bi se katkad koškali oko toga. Nu, svi od dida Antelije, a ja Rvat i katolik, a oni Srbi i pravoslavci. Kad sam Petru spomenuo da je Milorad Dodik rođen u Laktašima 1959. godine, on kazao da su neki njegovi stričevići selili od ćaće, pa je možda netko preselio u Laktaše. I svaki od njih bi mogao imati dijete rođeno l959. godine.

Trenutno u Studenim Vrilima žive četiri obitelji Dodig Antelić - Petrova, Milanova, Tomina i Brankova. Inače su svi Antelići krupni i snažni. Petar kaže da je Antelija bio dvometraš, a stric Toma tek nešto niži. I tu Petar vidi genetsku sličnost Milorada Dodika i Antelića.

Istraži Petre

- I gledam ga ne televiziji, bio on, Silajdžić i oni naš jado. Mogu ti kazat da se dobro jača. Traži svoje i nemereš mu ništa. I viruj ti da bi moga bit od nas Antelića. Istraži ti to, Petre. Šta misliš da se dokaže da je naš. Pa da dođe kod mene u Studena Vrila. Ja bi ga dočeka i kaza… Kaza bi… Kaza bi: Di si, rodijače, Boga ti draga. More bit da bi mi neko zamirija što je on Srbin, ali rodijak je rodijak. Svi smo mi rodijaci, svi smo od Adama i Eve.
Milorade, javi se!

Lip je to čovik, nema šta

Milorad bi moga bit i potomak od pokojnog Jukalja, brata moga dida Antelije koji je za vrime stare Jugoslavije odselio u Sanski Most, prisjeti se Petar. Taj je Jukalj bio šumar. I ima je puno dice. Neki su ostali s prezimenom Dodig ili Dodik, a neki su prišli na prezime Došen. Prije dvajest godina tu je u Studena Vrila kod mene svratio Jukaljov unuk Slavko. Iša na more, a zna oklen mu je did. Lip čovik, nema šta. I oni su postali pravoslavci. Jedan je bio predsjednik općine Prijedor prije rata.

Гледајте „Milorad Dodik je Hrvat“ на YouTube-у




Izvor: Istinito.com

Komentari / 194

Ostavite komentar
Name

Xxx

31.07.2017 21:11

Igrom slučaja gore pomenuti Branko Dodik (g) je bio moj nastavnik likovnog vaspitanja u OŠ. DJORDO PANZALOVIC U OSINJI OPŠTINA DERVENTA. Koliko se sjećam da se on predstavljao hrvat a žena mu bila iz srbije. Zašto to BAJA ne priznaje mislim da je jasno. Ko se odrekne svoje vjere pa šta će onda uraditi od tudje. Pogledaj narode zadnje je vrijeme.

ODGOVORITE
Name

Re

31.07.2017 21:38

Sta je naroda briga za tim,godinama se za ovo zna a mogla je i corava vrana primjetiti koliko se Milorad Dodik(g) zalaze za Hrvate u BiH itd. medjutim naroda je briga da prima platu na radnom mjestu koje nikada ne bi dobili da nije clanstva u SNSD

Name

X man

31.07.2017 21:42

Ma nije on nikakve vjere.

Name

Kiki

31.07.2017 21:55

Lupetas.Dodik Mile je internacionalac al zbog izbora glumata vas Srbe kao neki fol nacionalista. Ja garantujem da Mile misli da ste vi svi glupaci i ovce za sisanje.

Name

Dusan

31.07.2017 22:01

Kakve to veze ima. Ima Seselja Hrvata koliko hoces. Ima jedan Vulin politicar u Hrvatskoj jedan Srbin Vulin u Srbiji. Samo obmanjujete narod.

Name

3 nacije

31.07.2017 22:03

Sve 3 nacije su fiktivne i zasnovane na vjerskoj podjeli a ne stvarnom porjeklu. Npr: Vukovići, Brankovići, Bosnići ima i kod Srba, Hrvata i Bošnjaka... u mom slučaju pola rodbine se izjašnjavaju Srbi i žive u Srbiji a pola Bošnjaci i žive u Cazinskoj krajni... to je sve jedan veliki cirkus.

Name

Multietnicnost

31.07.2017 22:04

Dodik - Hrvat, Seselj - Hrvat, Karadzic - Crnogorac, Izetbegovic - Srbijanac, Čović - Srbin, pa ko j*be ovdje koga !?!?

Name

de

31.07.2017 22:33

Nešto ima u tome zagonetno, a i mene je učio taj Branko (dodo) smo ga zvali mogući rođak od Milorada- dna analiza najsigurniji dokaz.

Name

damir

31.07.2017 23:32

Rato Dodk je moj komsijai danas je ziv I zivi u derveti blizu atobuske stanice.onje poznati derventski rukometas I professor fiskulture.braca zive u zagrebu.

Name

re kiki

01.08.2017 00:23

Bravo za komentar.

Name

Nastavnik Dodo

01.08.2017 08:09

Nastavnik Branko Dodig Dodo, gore pomenut, radio je preko 25 godina u Osinji, Opština Derventa, gdje je i kuću napravio. Inače bio je oženjen srpkinjom Dušicom iz Požarevca. Početkom rata 1992. , među prvima, i to pod stare dane, otišao u rat.,....1992. kao stariji vodnik, pripadnik Osinjske srpske lake pješadijske brigade, ranjen je u napadu HVO-a negdje na Debeloj obali, položaju, blizu Dervente. A sin Severin, od početka, kao pripadnik JNA, bio je skoro na svim ratištima u Hrvatskoj...Nakon rata, Dodo je s porodicom odselio u Požarevac, gdje je kako čujem prošle godine i umro....

Name

075

01.08.2017 08:31

Znači Srbima "vladaju" Hrvati: Dodik i Brnabić!!

Name

Re 075

01.08.2017 09:21

Tačno! Plus što je Vučić član Trilaterale, koja Srbima ne misli dobro.

Name

osvit

01.08.2017 09:43

Opet je pocelo sa prebrojavanjem krvnih zrnaca gradana ove zemlje a onda se pitamo zasto ovako zivimo i zasto nas niko ne razumije. Brzo smo zaboravili ko je to radio sredinom dvadesetog vijeka i kako je zavrsio.Umjesto da pitaju Dodika kad cemo bolje zivjeti ,kad cemo se prestati seliti iz ove zemlje pitaju ga ko mu je bio cukundjeda.Dok god na poklice Spremte se spremte i za dom spremni dobar dio gradana svrsava mi nikakve buducnosti nemamo.

Name

P

01.08.2017 09:47

Znali smo da je Čovićevac i Hdzovac!Sad je to i potvrdjeno! A pravi se veliki Srbenda!

Name

aa

01.08.2017 14:54

Religije su najveća preva u istoriji čovječanstva

Name

đorđo

01.08.2017 14:56

Ako vam narode nije jasno ko je on,ko ga je poslao,zašto je predao hrvatskoj jasenovačku građu i dalje onda vamine treba ništa bolje,vodite ga kući

Name

Re "Xxx" RASPUCHIN

01.08.2017 15:02

Има пуно "рупа" у причи о "бајином диду" за период од 1942. до 1945.г.!?! Одселио се из Херцеговине у Дервенту поново међу усташе а послије у Лакташе. Тако су се усташе скривале послије "ослобођења". Селили су се и мјењали имена а онда постајали чланови СК па наставили са прогањањем СРБА. Шта нам спрема "баја" , тек ћемо да видимо???

Name

Fiktivne nacije

01.08.2017 17:11

Još ne znam da postoji fiktivna nacija.Ti si valjda čuo za fiktivne firme pa misliš da mogu postojati i nacije.Još od jedanaestog vijeka se srpska nacija povezuje sa pravoslavnom vjerom.Kakve to ima veze što Srbi vode porijeklo od Ilira koji su bili paganski narodi.Hrišćanstvo se vijekova širilo polako najprije na Bliskom istoku a zatim u Sjevernoj Africi.Ali ono što je neraskidiva veza između Srba i pravoslavlja je najvažnije.O ostalim ne treba da vodimo brigu

Name

Janicar

02.08.2017 21:21

Janicari su najodaniji vjeri kojoj su pristupili. Zato i ne cudi Dodikovo ponasanje. Klasicno dokazivanje. Zato ga i Hrvati vole. Znaju oni njegovo porijeklo bolje nego on sam.

Name

Baja

03.08.2017 08:50

On je kriminalac i nečovjek.

Name

Lazar

02.09.2017 16:45

Vecina Hrvata su pokatoliceni Srbi,cela Evropa je bila nekada pravoslavna,...

Name

Gradiška

03.03.2018 09:49

https://www.poreklo.rs/2012/02/16/dodik/

Name

zeljka

13.11.2019 14:20

A sta mislite zasto smo dobar tandem i odkud nam ljubav do srbovanja..puno je isplatnije jer je nasim hrvatima puno teze prodavat maglu nisu tolikio naivni...

Name

komedija

18.11.2019 09:22

Kako je simpaticno vidjeti ovog polusrbina kad ljubi ruku crkvenjacima

Name

Ja40

14.02.2020 11:05

MILORAD JE J..O JEŽA U LEĐA

Name

Драган

20.02.2020 17:54

Нека вас је срамота,и медији и политичари само завађате народ.Сви сте ви додиг или додик.

Name

Игор

13.03.2020 02:45

па нису они промјенили вјеру, само су се вратили вјери предака

Name

Jela

11.02.2022 07:29

Биће да је обрнуто и да се вратио српским коренима.

Name

NEDJELJKO

31.07.2017 21:15

Sve riceno u brk.pa ti razmisli!?

ODGOVORITE
Name

Re

01.08.2017 02:56

A ti si glupan teski.

Name

Baja do jaja

01.08.2017 04:45

Dodik = Kusturica

Name

Re

01.08.2017 13:07

Sad ce ispasti da su srbi nastali od rvata

Name

075

01.08.2017 17:34

Dodik, Brnabic, Cvijanovicka....sve srbin do srbina

Name

dnk

01.08.2017 21:29

Mile, šta će Rusi reći na ovo????hahahha.....a kontale ga zaludjene babe penzionerke kao najvećeg Srbina.hahaha

Name

Aqua

02.08.2017 06:00

Ima sigurno vise od dva mjeseca kako ja ovde pisem da on samo unistava ovaj narod na kojem se abnormalno obogatio i da je Hrvat iz Studeni Vrila. Sve sam ovde pisao jer sam upoznao njegove rodjake koji su ponosni na njega i kazu da ce mu spomenik dignuti za zivota jer je unistio toliko Srba da nikom nije uspjelo ni u drugom a ni u ovom poslednjem ratu. A ovaj naivni narod pjeni cim on digne tri prsta . Sutra kad bi crnac iz Afrike dosao i digao tri prsta vi bi rekli vidi naseg velikog Srbina. Kravu kad vodis kod bika gledas dali je dobre pasmine a ne nekog ko ce vodit drzavu i narod. Samo je nama to nebitno nama moze svsta ruke dat. Tako nam i treba. Bolje nismo ni zasluzili.

Name

tacno ko' sunce

31.07.2017 21:21

Ipak ima nekakva utjeha, nije nas opljackao srbin nego hrvat.

ODGOVORITE
Name

Re

01.08.2017 02:59

Utjeha je sto vas je malo takvih.

Name

@..

01.08.2017 04:39

Ako za deset godina ne otvoris ni jednu fabriku srbima onda si im otvoreni dusmanin.

Name

Prle jović

18.02.2020 20:59

Sad nam je jasno šta nam želi baja i šta nas, ne dao Bog čeka, ajme.. Kuku..

Name

Stipan

31.07.2017 21:22

A sta sada,kako se ponasa nemoze covik virovati,a mozda ce n pravo doci!?

ODGOVORITE
Name

Goran

31.07.2017 21:25

Kako kazu Hrvati se nicega ne stide.Pa i nas Dodik je takav. Kako to nismo odmah skuzili? Nasa greska!!!!

ODGOVORITE
Name

Re

01.08.2017 02:58

Ti si greska al nisi ti kriv.

Name

Dnk

01.08.2017 08:51

Re, kod tebe se ne zna ko je uopste bio taj neodgpvorni.

Name

bibel

31.07.2017 21:25

Baja idi dole malo nize.

ODGOVORITE
Name

Nako

01.08.2017 16:06

Rado bi on ali nije oprao zube hahaha

Name

Andro

31.07.2017 21:27

A ovi iz Tomislavgrada- Petar Tomo i Zdravko su bas hrvatska imena. Da je novinar htio a nije- nasao bi koju Krsnu slavu Slave i odakle je Dodig porodica. Tu nema Hrvata na dvogled. Srbi pokatoličeni. Toliko.

ODGOVORITE
Name

Re

01.08.2017 18:40

Sta je bolje: pokatoliceni Srbi ili posrbljeni Hrvati?

Name

Pa

13.11.2019 10:10

Najbolje biti covjek, ne biti van ljudskih normi, onda ti sve pristaje, svaka vjera i nacija.

Name

Željko Banjaluks

31.07.2017 21:29

Vidi se da je Udbaša dio bio zandarski radnik djedo, on u Kumrovcu završio političke škole kako manipulirati masama. Nebitno je njegovo genetski stablo da je sin Patrijarha Pavla uništio je ekonomiju banke fondove međuljudske odnose građana koji drukčije misle svagdje u svijetu normalna politička konkurencija. Oko njega samo peletacevici koji prodaju lijepe priče preko fabrika laži RTRSa. Predsjednik Svajcarske konfederacija nema helikopter i ovakvo obezbjedjenje koje mi građani plaćamo dokle ustavna kategorija je pravo na mišljenje sikter efendija Dodik ili Dođi.

ODGOVORITE
Name

da

01.08.2017 13:54

Da, ko uništi ekonomiju uništio je i državu i kompletan narod.

Name

Aqua

02.08.2017 06:08

Prvo je unistio kulturu i obrazovanje da bi zaglupio narod i onda ih sve ekonomski unistava da niko nista ne smije i ne moze bilo sta protiv njega. Svugdje je tako ako hoces da ga unistis ekonomski prvo ga moras unistiti moralno posle sve lakse.

Name

Dragutin

31.07.2017 21:32

Pa šta i da jeste bio hrvat?Pravi Hrvati su čajkavci koji su živeli u okolini Zagreba i od Zagreba do granice sa Slovenijom!Ovi tzv. Hrvati koji žive danas na prostoru Slavonije,Banije,Korduna,Like ,Dalmacije i pogotovo ovi hercegovci u BiH i opšte bilo koji hrvati u BiH koji se tako izjašnjavaju,uopšte nemaju genetske veze sa starim hrvatima niti ikad mogu da budu pravi biološki hrvati to su potvrdili i načnici i istoričari i strani i domaći...Već su ti tzv. hrvati u Slavoniji,Baniji, kordunu,lici,Dalmaciji,hercegovini i Bosni čisti pokatoličeni Srbi koji imaju slična ili čak ista prezimena sa Srbima u Srbiji i Crnoj Gori,pazite ista prezimena imaju sa Srbima pogotovo ovi hrvati u BiH!Ne mogu da shvatim da ti tzv. hrvati mogu da budu toliko naivni i da ne uvide i ne zapitaju se i kažu:ej ljudi pa mi imamo ista prezimena i jezik sa ovim Srbima sa kojima smo ratovali,samo se razlikujemo od Srba po veri,jer su naši preci prešli iz pravoslavlja u katoličanstvo zbog novca koji su nudili tada Srbima Mletačka republika i Austrugarska...O prelasku Srba u katoličanstvo pisao je i Simo Matavulj u delu Pilipenda...Vi imate u gradu Dubrovniku udruženje Srba katolika,koji neće da se izjasne kao hrvati,iako su bili primoravani na to!!! Dubrovnik je stari Srpski grad!Ko je osnovao hajduk iz Splita,naravno Srbi!Hrvati i Bošnjaci čitajte priču: RUŽNO PAČE,jer tamo ćete se prepoznati?!!Koliko još generacija treba da dođe na svet hrvata i bošnjaka pa da ukapiraju ko su i šta su???

ODGOVORITE
Name

Julio

31.07.2017 23:04

Kako si ti pametan. Otkuda to sve znas? Garant si puno citao. Najpametniji si na portalu.

Name

RE.Dragutin

01.08.2017 04:17

Najvece Ruzno Pace portala su!!! Dragutin I NNN.

Name

za Julio

01.08.2017 04:35

Па у праву је. Све до једне! Али, неке истина боли. Неки вјерују више окупаторима који нас као један народ дијеле и онда хушкају једне на друге, него свом породичном стаблу, генима, свом језику, својој историји...

Name

nnn

01.08.2017 06:49

Predsjednik Dodik je najpostovaniji i najveci Srbin u narodu! Cijeni ga i Patrijarh Irinej! Dragutine, ne nasjedajte na provokacije!

Name

Aleksandar

01.08.2017 08:03

http://www.vijesti.rtl.hr/sport/1007784/istina-zataskavana-102-godine-hajduk-su-osnovali-srbi/

Name

Dragutin

01.08.2017 09:04

ja vam se izvinjavam zaboravio sam uzeti ljekove . Bok decki !

Name

Dragutin

01.08.2017 10:21

E,drug Srbo-katolik(hrvat),koji se potpisao sa Dragutin, jel ti se sviđa naše pravoslavno Srpsko ime Dragutin, možeš da ga daš svom detetu?Nemoj da se sramiš vrati se svojim korenima i ti i ostali,nije to sramota ono što je od Boga dato!Josipe,Stipe,Ante,Franjo, Dario, Dražene, Mario,Stjepane,Dragec braćo Srbi katoličke vere nemoj te da budete čajkavci hrvati,kad vas tu priroda nije odredila?Budi ono što zaista jesi,nije sramota pripadati narodu,po Božijoj volji,a ne po volji masona i pape iz vatikana za sitan novac i za malo meda!!!

Name

Dusan

01.08.2017 11:56

Tako je.

Name

Dragutin

01.08.2017 12:12

@Dragutim : kaj si ? Pa ja sem zovem Dragutin ali sam Hrvat kaj ti ! Pusica ! Nemoj da me bendas ? Cmok! CmoK! Bok dečki !

Name

za Dragutin

01.08.2017 12:38

Брате, свака част! Свака ти је тачна и погађа у центар. Зато они и кмече, вријеђају и заташкавају истину. Понекад се запитам, зашто се ми преостали Срби трудимо да они не забораве своје коријене? Да нас не дирају, да нам не краду језик, културу, историју, побједе, умјетност, науку могли би и да их препустимо њиховим господарима којима се тако улизују. Овако, морамо да се бранимо истином па да тако и њих на коријене подсјећамо.

Name

Re "Dragutin" RASPUCHIN

01.08.2017 15:09

"Dragutine" нису "чајкавци". Постоје "чакавци" и "кајкавци" а не "чајкавци". Једино ако се не шалите?

Name

Dragan re Dragutin

02.08.2017 10:33

Svaka cast dobro objasnjeno.Najmanje pravo da o tome pricaju imaju oni koji su nasilno vrsili pokatolicavanje srba i monstruozna ubistva nad srpskom djecom i ostalim stanovnistvom a jedan od takvih sledbenika je i Ljubo Cesic Rojs i ostali vidjeniji Hrvati koji ce za koji dan obiljeziti takozvanu oluju u kojoj su protgerali sve sto je srpsko a nasi opet njima hrle na more A IMALI SU U PLANU DA NAS POTPUNE ISTRIJEBE SA OVIH PROSTORA...

Name

RE NNN

02.08.2017 20:18

Neka mi bog oprosti ako grijesim

Name

Problem

13.11.2019 10:52

Nije u cinjenicama, nego u tome koliko gradjani, poaebno mladi, zaista poznaju tok desavanja, istoriju na ovim prostorima, kroz vremena. Koliko su ograniceni po pitanju toga. Literatura je dostupna sirom svijeta, a ne samo domaca, koja moze biti od koristi da bolje upoznamo sami sebe, a koju pri tom nije pisao niko sa ovih prostora,ako to nekome znaci radi objektivnosti.

Name

Marinko

23.10.2021 23:58

Pozdrav! Slažem se 100% s vašim komentarom! Hvala!

Name

Oprosti

31.07.2017 21:34

Ako je ovo tacno, onda neka ide sve u PM. Pa srbi nemaju pamet i to je to.

ODGOVORITE
Name

bane

31.07.2017 23:38

Ja vam ovo govorim 2 godine a niko ne vjeruje,samo djed nije bio zander vec oficir u kraljevoj vojsci.svi nabrojani of boza do rate su bili sportisti a vecina je studirala u zagrebu gdje su I danas a rato je u derventi.

Name

nnn

01.08.2017 06:46

Slika koja prati tekst sve govori! Najveci i najpostovaniji Srbin je PRedsjednik Dodik!

Name

Za nnn

01.08.2017 10:46

Ja sam četiri godine dijelio rov sa mnogo većim Srbima od tog tvog najvećeg.

Name

MISLIM

01.08.2017 17:38

Od kad je Irinej izabran za srpskog patrijarha, pola vjernika je okrenulo ledja crkvi i to ISTINA

Name

RE OPROSTI

01.08.2017 20:07

Šta je od ovog svega tačno samo je bogu poznato. Da smo kojim slučajem ozbiljni ovo bi trbalo valjano ispitati. Trebalo bi pogledati u knjgu krštenih iz 1958 u Laktaškoj parohiji pa vidjeti da li je i kad pomenuti kršten, jer po našem običaju se djeca već sa par mjeseci krštavaju. Meni pada u oči detalj da nikad od pomenutog nisam čuo da je u njegovoj bližoj i daljoj rodbini postojao neko poznat po tome da u drugom sv. ratu nije izdao kralja, a nešto se ne sjećam da ima neki narodni heroj. Posjete Njegove Svetosti pred same izbore Dodiku vrijeme će ubrzo pokazati više nanijele štete crkvi nego koristi. Ja sam se prije par godina zaprepastio kad sam na tv gledao ga u rodnom selu generala Talica gdje ljubi bistu uglednog đenerala što takođe nije svojstveno nama kao narodu i kosi se sa drugom Božijom zapovijesti tim prije što Dodik za 5 ratnih godina neznam da je bio i malo pod đeneralovom komandom, a kao rezervni poručnik vojne policije i te kako bi dobro došao. Zbog svega iznesenog u preko 100 komentara, a za radi mira u kući poželjno je sve potanko ispitati

Name

Karamela

31.07.2017 21:36

Sta taj Dodik ima onda protiv bosnjake ili hrvate reci! Nek vidi prvo sebe i svoje porijeklo pa nek onda pametuje drugima. Znaci da Dodik ili Dodig nije veliki ni mali srbin!

ODGOVORITE
Name

Re

01.08.2017 07:13

Pa i nema in nista protiv nego vi imate nesto protiv njega.

Name

duje

31.07.2017 21:42

Isti ti novinari slobodne dalmacije jedu .ovna

ODGOVORITE
Name

Bager

01.08.2017 00:12

Isti taj Dodik je prije godina dok je prvi put bio premijer s ponosom istico da ima hrvata u porodici.

Name

Re

02.08.2017 06:21

Isti taj Dodik je Republiku Srpsku nazivao Republikom Sumskom i da su Karadzic i Mladic ratni zlocinci i da je u Srebrenici bio genocid a danas je nas dasak i lafo srbin.

Name

Zool

31.07.2017 21:42

Sve vjere su izmišljene radi manipulacije sa ljudimaNi to nije dovoljno pa se u stranke podjelili.Ljudi volite se i poštujte a postoje samo dobri i zli ljudi.

ODGOVORITE
Name

ISTINA

01.08.2017 03:53

Ja sam iz Laktasa i Dodik medju nama nije baš omiljen.Sklon je svemu da bi dosao do svog cilja pa i najnizim obmanama.Ja ga licno poznajem ne volim i nisam,i neću nikad glasati za njega i njegove supljoglavce.Ali sto se tice porijekla,to znam sigurno da potice iz stare srpske porodice i da tu Dodici zive mnogo pre prvog svjetskog rata.I u njihovom groblju postoje stari kameni spomenici Dodika iz 1800 i neke godine.Inace čitava porodica Dodik je vrijedna,časna i pravi domaćini,samo što se Mile odao kurvi politici u kojoj je definitivno izgubio kompas.A ovaj sto lupeta iz ovih Vrila,ma nema to veze sa porodicom Dodik.Pre da su oni nastali od srpski Dodika.Ovo je samo zabava za narod koji je sklon vjerovati i u drveni šporet sa garancijom,nego logici i pameti koje nemaju.

Name

Goran

01.08.2017 05:04

Bravo tako je!!!!

Name

nnn

01.08.2017 06:52

Istina , sve ste dobro rekli osim da Predsjednik nema podrsku u Laktasima! Zadnjih 30 godina pobjedjuje u Laktasima bez problema i to uvijek sa najmanje 60% osvojenih glasova!

Name

mali dzimi

01.08.2017 12:54

Opet crveni bolid nnn, glasaju za baju zato jer je baja zaposlio sve laktase u drzavne institucije!

Name

100% istina

03.08.2017 17:33

Dobro je,Laktasdzijo,da si se javio i razjasnio!Jos malo ispasce da nije uopste sa ovih prostora-Mile!

Name

BOBA

31.07.2017 21:45

KAD BI SVAKOM OD NAS TRAŽILI PORIJEKLO SVI POTIČEMO IZ LIKE ILI DALMACIJE VUČEMO KORIJENE DA LI OD MUSLIMANA HRVATA BOŽE SAČUVAJ NAS OVIH PRIČA MNOGI IMAJU MUSLIMANSKA ILI HRVATSKA PREZIMENA ILI OBRNUTO TO SU GLUPOSTI BITNO JE DA IRINEJ I ON ULAZE U TAKVE POLITIČKE SVERE DA NI JEDAN INTERPOL NI CIJA IM NISU RAVNI SRETNO NARODE BILO KOJE VJERE DA STE ŽIVI I ZDRAVI U OVOM HAOSU.

ODGOVORITE
Name

@ BOBA

01.08.2017 06:37

TAKO JE, OVO JE ČIST PRIMJER KOLIKO JE NAROD NA CIJELOM BALKANU BOLESTAN, KOJA JE SVRHA SVEMU OVOME NE MOGU SKONTAT, VRLO VJEROVATNO DA TO SVE IMA VEZE SA TERITORIJOM NA KOJU PREFERIRAJU POJEDINI NARODI.

Name

Miodrag

31.07.2017 22:03

Zasto ja moram biti Srbin da stojim iza interese Srpskog naroda i Srbije? Bitnija je pravda. Ja sam iz CG, jel trebam sada da budem za Djukanovica? Ne, nego sam protiv njega posto je kriminalac i protiv Srbije.

ODGOVORITE
Name

Gej=okej

31.07.2017 23:36

Ti jesi Srbin (Turskih gena), došljak u Crnu Goru i sada si manji od makovog zrna. U suprotnom amidža NATO-Mile zavrće uši!

Name

Re gej okej

01.08.2017 08:33

I ti si turcin srpskih gena.Skini kandilo sa tavana ne stidit se majmune pradjeda .

Name

Gej=okej

01.08.2017 13:09

Moj pradjed je pored crkve prolazio samo da pokupi porez. Ponekad je svraćao i da provjeri koju mladu, da joj "objasni" neke stvari...

Name

Za re gej okej

01.08.2017 14:57

Iso je on I u crkvu samo to precutkujes.al ocekivat od nekog ko nezna koje ni staje I nije za bolje

Name

Kiki

31.07.2017 22:29

Svi smo mi ista g......

ODGOVORITE
Name

075

01.08.2017 08:32

@ Kiki Kratko i jasno i nažalost istinito!!

Name

Zdravko

31.07.2017 22:29

Kazu da su hrvatski general Cermak i Dodik za vrijeme rata radili sa cigarama i obrnuli 27 miliona maraka!?

ODGOVORITE
Name

Osijek

31.07.2017 22:55

Tacno.I Hrvatska tim dosijeom drzi Dodika koji je Cermaku placao odbranu u Hagu.

Name

Re

01.08.2017 06:15

Hrvatski dio udbe je jaka struja i dan danas medju Srbima i Bošnjacima.

Name

nnn

01.08.2017 06:57

Koje gluposti vi pisete! Da su bilo sta imali protiv Predsjednika Dodika davno bi to iskoristili! Na zalost vasu , Predsjednik Dodik je cist kao suza! Poznato je da se i tokom rata borio protiv SDS-a koji nas je koristio za ratovanje dok su njihovi kadrovi svercovali naftu i ostalu robu (oruzje i sl). Da ne govorim o zadnji 20 godina kada su sve sluzbe pokusavale da kriminalizuju Predsjednika ali bez uspjeha! Narod ne nasjeda na to, zna ko najbolje stiti interese Srpskog naroda u Republici Srpskoj i ko je jedini garant opstanka Republike!

Name

re-nnn

01.08.2017 09:33

Ovaj nnn je sigurno slavko mitrović, sumnjivog porijekla. Inače, predsjednik vlade RS hrvatski korijeni, potpredsjednica muslimanski korijeni, potpredsjednik vlade hrvat. Prva tri čovjek vlade, ni jedan Srbin. Toliko o Repubilici Srpskoj, njenoj borbi, njenim borcima, njenoj boračkoj i njenim političkim partijama.

Name

re nnn

03.08.2017 21:48

Ja se samo pitam kad ces se ti javiti da koju kazes.

Name

Dalibor Petkovic

31.07.2017 22:30

Kad se pojavio u politici i medijima većina se pitala odakle je on jer Dodik nikad nije bilo srpsko prezime!?

ODGOVORITE
Name

Joja

01.08.2017 13:09

Mile Dodik je bio na Alijinoj listi, pozeljnih i podobnih Srba. 1993.Finito.

Name

Nenad Vesic

31.07.2017 22:31

Zato u duetu sa Covicem opljackase ovaj napaceni narod....kad narod nema pameti, i trebaju!?

ODGOVORITE
Name

R

31.07.2017 22:39

Zato si ti navalio praviti auto put B.Luka-Mlinista-Duvno-Split.Krv nije voda.Ti ces Milorade biti UVJEK u vlasti, nedostaje u vladi RH takvih profila.Milijan Brkic ti je dao ili će dati pristupnih HDZ bez problem.

Name

Re

02.08.2017 06:30

To znaci da Hrvati nisu nimalo ugrozeni kako pricaju. Pa sta hoce imaju najvece funkcije u drzavi.

Name

Zozikus

07.02.2022 19:26

kao sto je srbima bio Mehmed Pasa Sokolovic tako je hrvatima Milorad aga Dodik

Name

SNSD

31.07.2017 22:34

Mi iz SNSD ne gledamo ko je ko,nama je vazno samo da dobijemo gladove,nekada smo NATO-vali,sada SRB-ujemo,a od 2018 mozda izgradimo i gradjansku i unitarnu BiH!? Vazno je samo da pobijedimo! Mi,Covic i Radonjcic!

ODGOVORITE
Name

Stop govnima

01.08.2017 00:37

Vama iz SNSDa je samo bitno da dobijete svoje pomije. Svaki mjesec. A vasi sefovi mogu onda mirno da pljackaju.

Name

neso bl

01.08.2017 08:51

Ne seri i ne truj narod misu lazni.

Name

Milos

31.07.2017 22:36

E dodo, dodo, za vlast i novce sve bi prodo!

ODGOVORITE
Name

samuel

31.07.2017 22:36

Nije jedini nesrbin koji je radi interesa postao "Veliki Srbin"!?

ODGOVORITE
Name

Qm

31.07.2017 23:13

Pa vidiš gepeku porodičnog stabla BAJE , ti njegovi predci su bili kao i on lopine Plače bukva za tobom u Studenim Vrelina To je za VRIJEME ovog rata bila nahija generala Ljube Čestica Rojsa dubljak ki i Mile

Name

Re Dragutin

31.07.2017 23:17

Dragutine,tvoj pra pra djed Mikajlo trebao

Name

@samuel

31.07.2017 23:39

Dodik i nekako, ponekad se i okupa. Ali što ih ulojeni Kusturica klepa po ušima... to je za plakati. Frajeru Putin i Vladika dolaze na noge, majstor za prodavanje magle...

Name

Zagreb

31.07.2017 22:56

Dodika je instalirala Hrvatska da unisti RS

ODGOVORITE
Name

075

01.08.2017 08:35

@ Zagreb Dodik je napravio više zla Srbima u entitetu Republika Srpska nego svi "neprijatelji" skupa, isto važi i za ostala dva "naroda" u BiH i za njihove "lidere"!!

Name

Mir

31.07.2017 23:11

Kako ovo ? Dodig ustasa

ODGOVORITE
Name

...a sto

01.08.2017 23:18

Zagrebu neko ne podvali slicnog????? Srbi ,cuvajte se sebe

Name

Tex

31.07.2017 23:25

Car je go.

ODGOVORITE
Name

Soko

01.08.2017 01:48

A kakvo je to prezime Mektic crndak sarovic itd

ODGOVORITE
Name

Re

01.08.2017 09:02

Muslimansko i 2 x Cigansko ..

Name

Tomo

01.08.2017 11:17

Dobra zajebancija; muslimansko i 2x cigansko.....ha ha ha ha ...bravo...

Name

Ozren z

01.08.2017 03:00

Zivioo mile.

ODGOVORITE
Name

Boki

01.08.2017 03:23

A jesu li mu otkrili lopovsko porijeklo?

ODGOVORITE
Name

Ccik

01.08.2017 04:39

Zato i forsira hrvatsku pricu,vise negoli srpske interese zato je prodao jasenovacku gradju ,Zato je obustavio podnosenje tuzbe za agresiju na zapadno kraiske opstine ,zato u Banja Luci vise imas hrvatskih firmi i predstavnistva nego li srbijanskih.

ODGOVORITE
Name

Sarajlija .

01.08.2017 04:40

Kake veze ima Mile s time pa sta djed presao na pravoslavlje .

ODGOVORITE
Name

Kiki

01.08.2017 13:12

Pa naravno da ima. Dodik je posrbica. Krivi Srbin. Da mu je djed pravi Srbin , on bi normalno pao sa neba.

Name

kogde

01.08.2017 05:26

Njje nikakav cojrk ali ovo nema vez3 s vezom. Info iz prve ruke. rtvbn se ne treba baviti ivim. Ovo su ciste gluposti.

ODGOVORITE
Name

hrt

01.08.2017 05:43

Ništa novo, davno je to rečeno. Samo čitajte.

ODGOVORITE
Name

To Srbi

01.08.2017 05:50

Eto vam Srbi, sad se pitajte zašto ja Jasenovačka arhiva građa predata, zašto se priča da je Dodik tajni Hrvatski agent, Sad se pitajte zašto Dodik ima takve odnose samo sa Čovićem i HDZ -om , Srbi što ste tražili to ste i dobili.

ODGOVORITE
Name

Re

01.08.2017 08:36

Zasto vi zeleni dozvoljavate nosenje zastava islamske drzave pa vas sad zovu islamskim teroristima.trazili ste dobili ste ga.

Name

Mata

03.08.2017 20:34

Prvo trebas poznavati zastave ,islamska zastava ne postoji ,postoje zastave Islama

Name

Dzigi

01.08.2017 06:05

KOJI STE VI MENI KRALJEVI MAJKO MILA HAHAHA...

ODGOVORITE
Name

Радојица

01.08.2017 06:20

Људи штокавског нарјечја са екавском, ијекавском и икавском рефлексијом јата су Срби. Католици Дубровника и Боке Которске нису имали проблема називати се Србима све до почетка 20-тог вијека док папа коначно није одлучио да ни један штокавац католик не може бити Србин. О муслиманима из БиХ нећу сад јер би било прешироко. Поента је да нема штокаваца а да нису Срби па није онда ни чудо са су новонастали поунијаћени Хрвати толико ектремни према народу од кога су се одродили јер то све улази у ментални склоп конвертита коме припадност народу одређује религија а не поријекло. Ко схвати сконтаће. ;-)

ODGOVORITE
Name

kontra

01.08.2017 09:38

Radojica, to se isto odnosi i prema onim koji su se razrodili iz drugih naroda, pa prešli u pravoslavlje. Recimo, neki pominju Šešelja.

Name

Bip Bip

01.08.2017 06:53

Da je hrvat to neznam al da je nevjernik to svi u Laktasima znamo,pa Milin otac Bogdo i dan danas ne pusta popa u kucu kao ni Milin brat Goran,nit Boga postuju nit crkve nit slavu slave,za djurdjevdan naprave cirkus kod tata Bogde kao slave slavu i skupe 500 ljudi i 5 orkestara muzike i udri,sprdačina i ciganluk.Mile sve ovo glumi i u vezi patrijarha i u vezi vladika i u vezi crkve,covjek je nevjernik i ateista koji vjeruje u novac(puno novca)

ODGOVORITE
Name

PUNO

02.08.2017 09:32

NOVCA by BAJA

Name

Notar

01.08.2017 06:55

Odavno pišem da je čovjek Hrvat, pa htio to neko prihvatiti ili ne, tako je.

ODGOVORITE
Name

RE Notar

01.08.2017 09:01

Boze o ceme vi pricate.

Name

I svemu pomalo

13.11.2019 12:32

O trecem entitetu!

Name

Bljak

01.08.2017 07:37

Seselj takodje. Svi ti su se pokazali kao najlosiji izbor za Srbe. Sve te galamdjije su ocrnili Srbe vise nego bilo ko. Seselj, Dodik, a evo i za onog Arkana se prica da je bio Hrvatski spijun. Medjutim ako ovi to jesu, ciji su onda Karadzic, Plavsicka, Koljevic, pa onda ovi sadasnji PDPovci SDSovci ? Oni su takodje za nekiog morali odraditi posao ? Mnogo su velike stipendije i putovanja koje su dobivali. Ovdje se nista besplatno ne daje. Svi do jednoga od Dodika do ovih iz "promjena" rade za gazde. Gadite mi se

ODGOVORITE
Name

pogodak

01.08.2017 10:35

Ova ti vrijedi.

Name

Neka

01.08.2017 07:41

Samo puste narod na miru ...Neka mu firme daju što su ih pokrali.....pa bio ovaj onaj hrvatbsrbinbosnjak..kako se god zvao.....Neka puste narod na mirruuuu.

ODGOVORITE
Name

borac VSS

01.08.2017 08:58

Nije mi jasno sto se toliko raspravlja o njemu. Apsolutno nije bitno kojeg je porijekla. Jasno je da je covjek obican mediokritet koji je greskama naroda na vlasti i jasno je da treba sto prije sa svojom druzinom da bude razvlascen. Ali sam isto tako siguran da ni ostale druzine (partije, stranke), nece (ne znaju), uciniti nista dobro u cilju rjesavanja nagomilanih problema. Sagladajte strukturu svake partije u svojoj sredini pa ce vam biti jasno.

ODGOVORITE
Name

Joja

01.08.2017 12:05

Hoce da bude veci Srbin od Svetog Save.

ODGOVORITE
Name

Navijac

01.08.2017 12:19

Igrac predje iz Zvezde u Partizan i obrnuto a da covjek nece promjeniti vijeru.

ODGOVORITE
Name

pop

01.08.2017 13:49

Naravno da je hrvat da je srbin svercovao bih moravu a ne ronhil

ODGOVORITE
Name

Re

02.08.2017 06:42

Hahahaha kralju.

Name

Pajo

01.08.2017 14:08

Ovo je ksenofobičan tekst i pokazuje jadni mentalitet ovih prostora! Da je Dodik uspješan i prvedan predsjednik, da vodi RS ka prosperitetu i boljitku znaš koliko bi me zanimalo da li je Hrvat porijeklom? Pa šta je bio Ivo Andrić, šta Meša Selimović? Ali kad pobjegnemo odavde zauvijek onda nam je Nijemac, Šveđanin, Amerikanac sasvim uredu, nije bitno da li je protestant ili katolik, ili možda pravoslavac?! E, jadni smo mi i onako nam je kakvi smo!

ODGOVORITE
Name

nazapadunistanovo

01.08.2017 15:19

ko god dodje s strane i pametuje da je nacionalista najveci je neprijatelj ovog naroda sto zivi ovdje

ODGOVORITE
Name

Мурат Тузла

01.08.2017 15:20

Ево ме поново са мојом причом о поријеклу. Моја породица је православног поријекла, до времена мог чукунђеда, који је под османским терором прешао на ислам. Моја крсна слава је Св. Јован Крститељ. Данас, ни у сну не бих смио то моје сазнањени пренијети на дјецу и осталу породицу, јер су сви задојени исламом. Ћутим и са том тајном ћу отићи у гроб, ради мира у породици. Зато ме не чуде судбине многих са ових простора и сељакање из вјере у вјеру.

ODGOVORITE
Name

Trebava

01.08.2017 15:51

Možda to objašnjava ljzbav prema Čoviću i HDZ-u ?!

ODGOVORITE
Name

Razumijem te

01.08.2017 23:35

,,brate, jer ti razumijes i osjecas kakva se tragedija ovdje desavala i desava. Dokle? Isti jezik, isto porijeklo, teska muka, nevolja, izgibija, glad,bespuca vijekovima, a mi opet o temama koje nas vode u dno koje je ispod dna bilo kakve mrve pameti i svijesti ...Tako nam i treba kada smo divljaci....nije cudno sto u cijelom svijetu Balkance dozivljavaju kao nizu vrstu

Name

DOKAZ NA VIDJELO

01.08.2017 16:05

SVE JE OVO REKLA KAZALA A GDJE SU PRAVI DOKAZI

ODGOVORITE
Name

Re: Dokaz na vidjelo

02.08.2017 10:04

Pa zar dokazi nisu vec uveliko izneseni: -prodao i procerdao pare od telekoma, upropastio fabrike -velikim omogucio da ne placaju obaveze -(pro)dao jasenovacku arhivu -izgradjuje Posavinu kako bih je utopio u treci (hrvatski) entitet -zaduzuje gradjane sa kreditima a novac dijeli sa bliznjim -ozakonio "dobrovoljni" Fond za lijecenje bolesne djece, a odmah nakon toga mu miistar obrazovanja kupuje auto od 113.000 KM. (sve treba prebaciti na pleca naroda, a on se lagodno ponasa kao da nam sve fabrike rade). Sve mi ovo, sto nam nas "srbin" radi, lici na osvetu pravim srbima, a zbog pokrstenja njegovog pretka. Ovo nam nebi radili ni najekstremniji hrvati ili muslimani.

Name

Re: Dokaz na vidjelo

02.08.2017 10:32

Njegovo ponasanje je odavno svakom bilo sumnjivo. I svakom srbinu je bilo jasno da ovo sto nam radi (i kako nas unistava) ne moze raditi pravi srbin. Znaci, nisu ovo otkrili novinari-vec njegovo ponasanje, a ako nisi iz svih postova saznao koji su to dokazi evo neke cu nabrojati: -omogucio velikim da ne placaju obaveze prema budzetu (a to mali moraju), pa su nam svi fondovi osakaceni, -prodao telekom i pare procerdao sa kumovima i prijateljima svojm, -unistio i unistava sve velike fabrike, koje smo imali, -ozakonio formiranje "dobrovoljnog" fonda za lijecenje djece, a ministar obrazovanja mu (uz njegovu saglasnost) ima za potrositi 113.000 KM za kupovinu posebnog automobila, -surovanje sa covicem (a ne sa Ivanicem, sto bi bilo logicno), pa zato priprema neke posavske gradove za ulazak u treci (hrvatski) kanton, -(pro)date jasenovacku arhivsku gradju hrvatima-svojima, -kupi sebi vilu na Dedinju i niko mu nista ne moze, jer je SVE pod njegovom dirigentskom palicom, -i, da li su to (dio9 dovoljni dokazi da vidis da TVOJ Dodi(g)k radi tako kao da se zeli osvetiti Srbima zbog pokrstavanja nekog njegovog pretka. Samo coravom treba vise dokaza.

Name

MISLIM

01.08.2017 17:32

Nije bitno ko je koje vjere ako je covjek, ali je strasno kad se proda vjera za veceru, sto ovdje moze biti predmet sumnje

ODGOVORITE
Name

za dodika

01.08.2017 19:20

Moguceje sve mozda su mu nekad nasilno pokatolicili familiju,naravno kad su dosla bolja vremena covek se vratio veri pradedova.

Name

MISLIM

03.08.2017 18:55

Ali je strasno kad se proda vjera za veceru ALI KAKO TI TO ZNAS AKO NISI I SAM TO URADIO

Name

Jak političar

01.08.2017 19:52

I sad su Kusturica i Dodik najveći Srbi.

ODGOVORITE
Name

Zamajavanje

01.08.2017 22:45

Posto je stanje na terenu vise nego lose, ja predlazem da prestanemo da se bavimo nacionalnim porijeklom nasih nacionalno podobnih kadrova. Nas bi jeftinije kostalo da angazujemo strucne kadrove iz Japana. Npr. premijera, ministre, sudije i to da im damo dobru platu. Ovdje bi potekli med i mlijeko za manje od pet godina.

ODGOVORITE
Name

Drago

01.08.2017 23:49

UCO ,nas.

ODGOVORITE
Name

borac

02.08.2017 04:44

Takvi u veci srbi od popa.

ODGOVORITE
Name

CIJI SI SRAMNI BORAC SI BORAC

03.08.2017 18:43

AJDE PRESTANI SA TOM TVOJOM POSTAPALICOM

Name

Gavrilo

02.08.2017 07:56

Ma neka je sto puta i Hrvat i musliman, bolji je isto toliko puta od ovog rukovodstva iz SZPa!

ODGOVORITE
Name

Jelena

02.08.2017 09:16

Pa zar je bitno koje mu je vjere i nacije bio cukundjed, mi se tom bavimo dok nam stomaci krce OD GLADI jer je ta karikatura od covjeka i karaktera (Milorad Dodok), ojadio i pokarao i unistio sve od ovog jadnog i napacenog naroda, unistio ga do korijena. Zajedno sa svojim debilima iz crvene sekte (SNSD-om) je porazio i unistio postene ljude, oduzeo im i dostojanstvo i hljeb. Pa zar je bitno koje je vjere i nacije? To je njegova politika da zamazuje oci ovcama o nacionalizmu, dok se te iste ovce pate i rade samo da prezive, a njemu se dzepovi pune, ali nama je samo bitno da je on "srbenda". FUJ!!!!

ODGOVORITE
Name

Alo alo

02.08.2017 18:17

Glasajte opet za njega da bi ste imali zbog cega kukati i naredne cetiri godine.

ODGOVORITE
Name

ALO TI

03.08.2017 18:40

A MI KUKAMO ZBOG ONIH NASIH PLACENIKA U SARAJEVU

Name

RAJNA

02.08.2017 18:54

Može li predsjedniče, meni i ovakvim kao ja, preko veze od braće Hrvata EU pasoš , pa ti onda caruj .

ODGOVORITE
Name

Seja

02.08.2017 22:43

S obzirom da sam iz porodice Dodik, svim dušebriznicima odgovaram da je porodica Dodik oko 1700-te godine došla iz Crne gore na područje Drvara, kako bi 1803 godine jedna loza Dodika došla u selo Mrčevce i tu pustila korijenje. Naš predak je bio Petar Dodik i oduvijek je slavio Đurđevdan. Zbog čega su naši preci migrirali bilo bi previše da vam kažem i ovo je dovoljno. Da li mislite da do sada nismo napravili svoje porodično stablo? I zašto uopšte raspravljate ko je ko. Očistite prljavštinu ispred svoje kuće.

ODGOVORITE
Name

Pogled sa Guvna

03.08.2017 06:51

U Drvaru je familija Dodig. Prezime završava na 'g'.

Name

Re Seja

03.08.2017 07:49

Potpuno je nebitno ko je ko. Ljude dijelim samo na dobre i lose, tj. na ljude i neljude, a sve ostale osobine su njihova privatna stvar... Ali, Dodi(g)k je sam svojim ponasanjem prema srbima skrenu paznju istih na sebe. Ovakvo ponasanjeje natjeralo srbe da o njemu razmisljaju ovako: ili je srbin izdajnik, ili nije srbin. Na kraju, izvodi se zakljucak da se ovako prema srbima ne moze ponasati ni najveci srpski izdajnk-vec neko ko nije srbin a dobro je placen (od nekih nalogodavaca, tj. onih koji su ga na tenkovima doveli na vlast) da radi ono sto radi. Slazem se: da biloko dodje na vlast-SVI nece biti zadovoljni. Misljenja sam da bi pravi srbin, u ovako malom i resursima bogatom entitetu, trebao smanjiti plate funkcionerima, te ta sredstva rasporediti na ostale gradjane, tj. obezbijediti pravedniju raspodjelu onoga sto imamo (ili nemamo) u RS. Preveliko razbacivanje narodnim parama samo za svoje potrebe, a narod tjerati u bijedu li mlade tjerati da se sele-ne mislim da je patriotski potez. Zato, narod, novinari i svi mi istrazujemo i postavljamo sebi pitanje: ko je taj koji nas vodi (i da nas tako vodi)???

Name

Re svima

16.11.2019 14:41

Dodik je takav čovjek, i on gdje god dođe tjera svoju priču, i svima tjera kontru - da je u Zagrebu i da je Hrvat, zalagao bi se za Srbe i za Srpsku stvar; da je Sarajevski Musliman, radio bi protiv njih...jednostavno takav je čovjek, i to je to - mada on u stvari jedno priča, a drugo radi, tj radi samo, i isključivo za sebe i za svoj džep!

Name

Student

03.08.2017 06:12

Pravoslavcima stalno uvaljuje podli Zapad (Vatikan, Jevreji): Marksa, Lenjina, Tita... Sad nama Dodik(g)a. Takav stepen naivnosti će nas koštati opstanka! Biološkog...

ODGOVORITE
Name

Turboskara

03.08.2017 07:53

Ovo je sveĺ prodavanje magle narodu politicke fore o gazono.baci n narpdi neku vjest informaciju i svo sr yime bave par dana a paznja se skrece sa prave teme ptopasti republike stvarnog stanja stvari.Kriminala korupcije propast provrede ekonomije prpsvete kulture propast banaka stecaj fbrika firmi pio robni rezervi zdrvstva prezadzenosti entiteta.O sad se svi raspravljamo ko je dodil a zanemarujemo stvarno stanje stvari.Cim se ovo zavrsi lansirace se nova vjest o kojoj ce narod opet raspravljati a psi laju a karavani prolaze.Kolikp svakodnevno takvi informacija ima sa kojim nas bombarduju.Trebalo bi raspravljati o realnom stanju i propastoRS odlazku mladi rjesavanju problema u RS federacii iBih.Politicka retorika od vjek vjekova zavadi pa vladaj.Oni nemaju nikalvo rjesenje zivotnog probla nemaju nikakav program nikakvo znanje i da bi pokrili sebeogu samo bavati narodu prasinu u oci zvanog nacionalizam kao i kod djece kad se svafjaju moj tata jaci od tvog tate moja mama bolje kuva od tvoje mame.Narode pamet u glavul manimo se komentara trebamo uzeti stvar u svoje ruke ako sami sebi ne pomognemo ono zapad rusi eu nato niko nam nece pomoci.Mogu oni ovako kolko god hoce mi smo sve siromasniji jadniji nema nas nestajemo poz svima normalnima bilo koje vjere jer svi smo mi davno u masini samo smo sad na centrifugi ostaje nam jos samo susenje.

ODGOVORITE
Name

Demagogija

03.08.2017 09:36

Evo novog alibija. I teme za prežvakavanje. I kišobran za pljačku. Prvo svjetska kriza, pa poplave, a sada evo i suša. Kao kec na desetku, kako bi to kockari slikovito rekli.

Name

Onako

13.11.2019 10:35

Pa svi se samo uveliko pitaju zasto je to tako, traze uzrok problema?! Za nepovjerovati kojom se brzinom unistavamo, nestajemo.... Postoji nesto neki cudan problem!

Name

Magistra vitae

03.08.2017 09:27

Ipak je to pravi Srbin. Veliki i sa pedigreom, bez nekakvih upljuvaka, autentični i autohtoni, 'bazični' i 'kredibilni'. Jer, jedino takvi mogu biti toliki zlotvori prema rođenom rodu i sopstvenom narodu. Potvrđeno niz puta u istoriji ovog napaćenog, ali zato veselog i nasmijanog, razdraganog i raspjevanog naroda.

ODGOVORITE
Name

Gradiška

03.03.2018 09:50

Pa Ivanici su uglavnom Hrvati, pa........?

ODGOVORITE
Name

MIRA MATIC

16.09.2018 19:24

POSTOVA I GOSPODINE PREDSJEDNICE.OD KAD ZNAM ZA VAS MOJ GLAS JE ISO VAMA I OVAJ PUT IDE MOJ GLAS ZA VAS ZATO VAS OD SRCA POZDRAVLJAM I ZELIM DA POBJEDITE.PUNO POZDRAVA IZ JABLANA.VOLA BI LICNO DA MOGU SJESTI SVAMA DA POPRICAM.PUNO SRECE ZELIM VAM

ODGOVORITE
Name

MIRA MATIC

16.09.2018 19:29

SAMO NAPRED DO POBJEDE.POZDRAV I ZA ZELJKU CVIJANOVIC.UZ VAS SAM.GLASOVI IDU VAMA.

ODGOVORITE
Name

Profesionalac

12.10.2019 22:16

Milorad Dodik je saradnik CIA-e i Hrvatske SOA (Sigurnosno obavještajna agencija). Ja ovo nisam vjerovao, mislio lupaju u dopisu, glasao sam za Dodika, da se riješimo feudlaca i psihijatara s Pala, a oni sad sa njim. Ovo Vam je živa istina za koga radi i radiće, a ovo piše tamo gdje piše i vidjeće se. Od patrijarha SPC je napravio "Renta - Patrijarha". Laku noć dobrim ljudima...

ODGOVORITE
Name

Bitno i nebitno

13.11.2019 09:33

Sto koga briga koje je nacionalnosti, vjere,samo jedno ni jedan gradjanin neprasta, a to je pljacka, bahatoat, bezakonje i unistavanje drustvene zajednice, buducnosti njihove djece,ma ko to bio,od strane bilo koga,bilo gdje....

ODGOVORITE
Name

CRO BAJA

20.11.2019 12:12

Sad u Predsjednistvu BiH imaju dva lazna hrvatska prestavnika Komsic i CRO-Baja.

ODGOVORITE
Name

Gana

22.03.2020 13:23

Bolesnici!

ODGOVORITE
Name

Alan Ford

04.05.2020 07:49

E moj narode glupi pa ti opet glasaj za ustaše. Zaboravljaš istoriju.

ODGOVORITE
Name

RUS

04.05.2020 15:40

NECE PROCI REDIZBONI TRIK.OVAJ TEST SE PONAVLJA STALNO PRED IZBORE.ZNA NAROD DA DODIK DOBRO RADI ZA RS.

ODGOVORITE
Name

Milan

07.05.2020 17:57

Jedan se porodični krak moje bake u R.Kotarima preziva Dodig , Srbi su , a izgovaraju Dodik . Imam i rođake Tadiće koji se izjašnjavaju kao Hrvati . Uvek su jedni druge čuvali .

ODGOVORITE
Name

Vule

08.05.2020 10:22

Dobro ljudi, Dodik Hrvat. Kakav je to sad problem? Hrvati nisu ljudi o cemu vi pricate.. Na izbore mobilisite svoju familiju prijatelje ako imate pobijedite ga. Svake godine ista prica. Dajte jednom nekoga sposobnog da pobijedi tog Dodika vise.

ODGOVORITE
Name

Petar

17.10.2020 16:40

Zato Čović i Dodig mogu zajedno, jer su daljni rodijaci,Hercegovci su to,ma neka svoga i u gori vuka.1

ODGOVORITE
Name

Драган

17.11.2020 07:54

Мислим ја да тај Антеља гријеши. Вјероватно је он био православни па прешао на католичанство. А ако је прича истинита није то ништа лоше што се десило.....напротив.

ODGOVORITE
Name

Miroslav

05.07.2021 16:51

Crknite ALI CE SRPSKA BITI NZVISNA I SUVERENA NA CELU MILOM DODIKOM NAJVECIM SRBINOM RAME UZ RAME RATKOM MLADICEM I. RADOVANOM KARADžICEM A NE SA IZDAJICAMA Secikesama

ODGOVORITE
Name

Mirom

25.11.2021 11:12

Ko mjenja vjeru ima debele razloge a koji su ga prihvatili su gori od njega

ODGOVORITE
Name

Highlander

18.10.2023 23:11

Većina srba su porijeklom hrvati to oni jako dobro znaju..

ODGOVORITE