Казне преблаге

Иако стручњаци тврде да би кажњавање несавјесних возача, заједно с превенцијом, смањило црни биланс на бх.

Република Српска 23.10.2013 | 09:30
Казне преблаге
Иако стручњаци тврде да би кажњавање несавјесних возача, заједно с превенцијом, смањило црни биланс на бх. путевима, казне за саобраћајне прекршаје у БиХ најниже су у региону. Да је нешто потребно што прије учинити, и те како упозорава поражавајућа статистика, према којој је на путевима у нашој држави од јануара до септембра живот изгубило 230 особа, а повријеђено је више од 7.200 возача, сапутника, пјешака, бициклиста и осталих учесника у саобраћају. Док саобраћајницама теку потоци крви, у БиХ је казна за невезивање појаса "тешка" 30 марака, а за исти прекршај у Хрватској бисте платили 500 куна (126 КМ). Уколико вас случајно пут одведе у Србију, обавезно се вежите, јер осим што на коцку стављате живот, ризикујете да вам буде наплаћено 5.000 динара (око 84 марке), док у Црној Гори казна за овај прекршај износи 40 до 100 евра (78 до 195 марака). Наше законодавство релативно је толерантно и за оне који возе пијани, јер је овдје запријећена казна од 30 марака па навише, а возачи у Словенији који су комбиновали алкохол и вожњу ризикују да буду кажњени од 300 до чак 1.200 евра (585 до 2.340 марака). И други прекршаји, попут кориштења мобилног телефона за воланом или вожње дјеце на предњем сједишту, такође се "папреније" наплаћују у државама у региону, него у БиХ. Стручњаци кажу да сигурно постоје возачи који ће рећи да је логично што су нам казне најблаже, с обзиром на низак бх. стандард, али и истичу да нико нема право да неког другог убије на путу. Притом власницима возила поручују - немојте гријешити и нико вам неће завиривати у новчаник. "Да, код нас су казне за прекршаје у саобраћају најблаже у региону, иако је сасвим сигурно да страх од казне утиче на већину возача да поштују саобраћајне прописе", упозорава Милија Радовић, директор Агенције за безбједност саобраћаја РС. Притом наглашава да није правилно поредити висину санкција с лошим финансијским стањем возача. "Тај аргумент не стоји. Па земље у региону, попут Црне Горе и Србије, сличног су стандарда, а тамо су казне веће. Када је БиХ у питању, при повећању казне треба бити селективан. То значи да их за највеће видове прекршаја, попут прекорачења брзине и вожње под дејством алкохола, треба драстично повећати", оцјењује Радовић. И Јасмин Комић, предсједник Савјета за безбједност саобраћаја РС, подржава репресивну политику, али такву да је прати и одговарајуће стварање услова за ефикасније одвијање саобраћаја. "Под тим се подразумијевају бољи услови на путу. Имате, на примјер, саобраћајне знакови које исто ограничење показују и за вожњу зими и љети. Такође, посебно је важна и култура у саобраћају, а она долази заједно с репресивним мјерама, односно новчаним казнама, казненим бодовима, поновним полагањем возачког испита и слично", појашњава Комић. Иначе, казне за бх. возаче који прекораче брзину, не вежу безбједносни појас и слично требало би да буду више него двоструко повећане, што је уређено измјенама и допунама Закона о основама безбједности саобраћаја на путевима у БиХ. Тим законским рјешењем предвиђене су и оштрије санкције за оне који су за воланом иако су претходно пили алкохол или користили дрогу. И те како је то оправдано, будући да подаци из МУП-а РС показују да је повећан број несрећа и незгода које су скривили пијани возачи.

Коментари / 91

Оставите коментар
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки_рс

24.10.2013 11:57

Упоредите ви те казне процентуално у односу на плату па цемо видјет гдје су веце казне.А да не прицамо како у нас полиција се само крије по зивицама и гледа како неког одерати на црно а кад наидје а 6 само се глава окреце на другу страну.А да не прицамо о њиховим возилима у каквом су стању гуме им целаве ко да возе формулу 1 а мени би контролисао ауто.Они се цак могу и пијани возати па тако дају добар примјер другим уцесницима у саобрацају како је и то могуце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:49

А ВЈЕСТ ЈЕ ЕXТРА....КАД НАРУЦЕ НЕКИ ТЕXТ ОВИ ИЗ ВЛАСТИ ОНДА КАЗУ -СТРУЦЊАЦИ ПРОЦЈЕЊУЈУ,СТРУЦЊАЦИ МИСЛЕ....КОЈИ СТРУЦЊАЦИ????ГДЈЕ СУ НАМ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

23.10.2013 19:48

Да се полиција мало висе ангазује око алко теста и брзе возње, а не да контролису какав ти је ауто, да ли је труо или не, као да су они техницки преглед. И да буде закон једнак за све, а не сиротињу вребају а кад наидје неки бесан ауто не смеју ни да га зауставе, јер то су татини синови.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цаптаин Јацк Спарроw

24.10.2013 05:46

Опет фали пара у будзету????Отимај од народа опет???Па докле висе....дај направите унутрасњу контролу па нека полицајци пополове то сто узимају себи и ето повецања будзета.Заобидјите нас једном...Најмањ казна је 30 км,а плата 400 км и то они срецници имају сто раде.Коме је то мала казна????Имамо и најмање плате у свијету а не у региону...Поредите се ви по хватању лопова у својим редовима као остали у региону,а не да се по висини казни и намета...

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

23.10.2013 09:38

Кад се буду потрудили да казне све редом без изузетака и да прописно заустављају возила на путу, мозе са се очекује побољшање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

23.10.2013 09:56

само ви заустављајте камионе и комбије, остали нека раде шта хоће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Домке

23.10.2013 11:14

Тачно, чим виде комби или камион ..остатак саобраћаја не постоји. Није исто прекорачење брзине од 20км/х на отвореном путу и у граду, а посебно и услови у којима се то догађа, а потребно је и дефинисати агресивну вожњу којом се директно угоржавају други, а не само гледати колико се вози преко ограничења (што наравно није небитно), али мислим да је агресивна вожња у градовима већи проблем од самог прекорачења брзине.

ОДГОВОРИТЕ