Alija Izetbegović je glavni krivac za rat

Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik danas pred Haškim sudom svjedoči na suđenju generalu Ratku Mladiću kao svjedok odbrane.

Republika Srpska 06.12.2015 | 22:56
Alija Izetbegović je glavni krivac za rat

U prvom dijelu svjedočenja, predsjednik Republike Srpske izjavio je da se referendumom za nezavisnost Bosne i Hercegovine narušila konstitutivnost Savezne federativne republike Jugoslavije.

Dodik je SDA opisao kao stranku koja je širila ideje islamskog radikalizma, promovisala ideologiju mladih muslimana i koja je smatrala da se većina stanovništva u BiH treba ovome prikloniti, a dodao je da je Alija Izetbegović zloupotrijebio Parlament kako bi promovisao vlastite ideje.

Odnos između političkih stranaka početkom devedesetih opisao je kao političku dramu, te je rekao da su Hrvati i muslimani formirali koalicije, kako bi isključili Srbe.

Predsjednik Srpske izjavio je takođe da je "srpska strana bila za očuvanje SFRJ i ostanak BiH unutar nje, te da je nezavisnost Bosne i Hercegovine rezultat želja samo muslimanske strane".

"Princip konstitutivnosti, kakav je važio u bivšoj SFRJ nije ispoštovan, narušen je prije rata i to je osnovni razlog zašto je do rata uopšte došlo", smatra Dodik.

Dodik je kazao da je glavni krivac za rat Alija Izetbegović, jer je u "Parlmentu izjavio da je spreman žrtvovati mir za nezavisnost. Referendum je bio ilegalan, jer je bio manifestacija političke volje muslimana".

Izvor: N1

Komentari / 100

Ostavite komentar
Name

RAT

07.12.2015 10:44

NEKOM JE BIO RAT A VAMA JE BRAT.

ODGOVORITE
Name

Ronhil

07.12.2015 11:10

Tako je !

Name

Tako je

07.12.2015 11:26

Željkoooo, Željkiceee, mogao bi neko bez posla ostati. :-D

Name

Ko o čemu

07.12.2015 12:09

Zamjena teza,ako sam ja nešto skrivo,to ne znači da imaš dovoljno razloga da mene i moju porodicu ubiješ,u Hagu se raspravlja o ratnim zločinima,ovo današnje svjedočenje je obična farsa.

Name

Radovan

07.12.2015 13:15

Teza je da je prvi ubijen Srpski svat i nemoj sr.ti.

Name

jadovane

07.12.2015 13:47

Karlobag-Karlovac-Virovitica,šta ovo znači? je li ovo prije ili poslije ubistva svata? Mislim, nisam obaviješten, kaži da znamo.

Name

Edo , Slatina - Tuzla

07.12.2015 23:02

Necu da se upustam u raspravu ali je tacno da je najzasluzniji za stvaranje nezavisne Hrvatske Alija Izetbegovic jer je svojom glupom politikom prebacio rat iz Hrvatske u BiH i bio "nagradjen" nozem u ledja od "lukavih Latina" sa Tudjmanom na celu! A moglo se sve fino rijesiti kao npr. Makedonija i Crna Gora !!

Name

e

07.12.2015 10:45

KO ZNA GDJE JE ON BIO od 92-95 ?

ODGOVORITE
Name

ronhil

07.12.2015 11:20

Svercovo pljuge sa svima.

Name

miki

07.12.2015 13:06

Ko se ne slaže sa SNSD biće sveden na margine.

Name

links

07.12.2015 13:51

tipicno....voli da srbuje.!

Name

Ilija Graovac

07.12.2015 14:25

Ovaj srbuje a narod viri iz kontajnera

Name

DrPiga

07.12.2015 14:27

Tokom rata vise je vremena proveo u komandi NATO snaga u Briselu,nego u Republici Srpskoj........... U Briselu je lobirao protiv ratnog politickog i vojnog rukovostva RS.Prihvatio je da bude saradnik tog Saveza.................... Kada je boravio u RS svercovao je cigarete.Vlasti su ga otkrile u nekoliko navrata i dokumentovale da je izbjegavao da placa obaveze za Vojsku RS.Tada je otkriveno da je pokusao utajiti porez............... Tokom rata Dodik se bavio i svercom nafte iz Bugarske preko Rumunije.Imao je firmu u Temisvaru preko koje je 23 marta 1994 godine uvezao 12.000 tona D2 dizela koju je platio4.800.000 dolara. Gorivo je prosvercovao u RS i RSKrajinu i utajio porez i carine.................... Nakon rata sa ekstremistima sa Zapada obrusio se na RS.Prvo je osnovao stranku socijaldemokrata a vec godinu dana kasnije 1997 zajedno sa Biljanom Plavsic uz pomoc medjunarodne zajednice ( koju sad nepriznaje i koja mu najvise smeta)izvrsio je puc.......................... Sve je to kap vode u moru sta nam je tek nakon rata sve radio pa i dan danas........Sad glumi nekog velikog Srbina i bori se za ocuvanje Srpske.Od koga ? Od nas i od nasih koji su zivote polozili za ovu svetinju koju sad imamo.....Koji smo mi pacenici da nas jedan ovakav POLTRON predstavlja i sto je najgore zavadja i razdvaja na podobne i nepodobne.

Name

Re drPiga

07.12.2015 17:25

A što se ti nalupa! Između ostalog si odvalio da je platio gorivo 4 dolara po litru! Kakva indoktrinacija! Užas...

Name

miki

07.12.2015 18:02

Ja mislim da je proveo to vrijeme u tvojoj spavacoj sobi idiote,a ti se zapitaj s kim.

Name

m.m.

07.12.2015 10:48

Glavni krivac za ovaj haos, bijedu, siromastvo, kriminal, korupciju je Dodik i njegovi majmuni. Dvadeset godina je proslo od rate, a mi zivimo sve gore i gore. Pa nije Alija kriv.

ODGOVORITE
Name

ado

07.12.2015 11:28

Kako bolan nije Alija kriv? Pa vrapci na grani znaju da Alija nije prihvatio Kutiljerov plan i da je uveo BiH u rat.

Name

Remm

07.12.2015 13:52

A jesi izvalio glupost svaka čast

Name

kiki

07.12.2015 14:55

Bravo

Name

Bosanac

07.12.2015 10:49

Trebao je cekati da se BiH okupira od strane Srba i Hrvata iako je to bio i plan .

ODGOVORITE
Name

samir kozluk

07.12.2015 11:36

Nisu naše komšije Srbi i Hrvati u SR BiH bili okupatori. To je bio nesrećni rat u koji nas je Alija uveo i u kome smo najviše nastradali mi Bošnjaci. Da je bio neko normalan na njegovom mjestu, sada bi bilo 100 000 više živih Bošnjaka, Hrvata i Srba. Od Alije je svo zlo krenulo.

Name

Srbo

07.12.2015 11:59

Se**š Bosanac, pa kako da BiH okupiraju Srbi i Hrvati kad ste vi muslimani sa Hrvatima sklopili dogovor i vezali zastave. O čemu pričaš, izađi iz magle slijepče. I sam znaš da je Alija kriv za rat, al ne bi on mogao ništa da Amerika mu nije dala zeleno svjetlo jer je to značilo raspad Jugoslavije, a skoro se o tome pusalo, o izvještaju američke CIA koliko je miliona dolara uloženo u raspad Jugoslavije. Poklopi se ušima i ćuti... Bog sve vidi i sve će postaviti na svoje mjesto kad za to dođe vrijeme...

Name

Samire ili Slavko

07.12.2015 13:40

Zlo je krenulo od ljudi koji su hteli brzo da se obogate!

Name

samir kozluk

07.12.2015 10:49

Ja volim Republiku Srpsku i smatram je svojom domovinom (kao i BiH), i volio bih da Alija one 1992. nije povukao potpis sa Kutiljerovog plana. Možda bi sve bilo drugačije, možda ne bi ni bilo rata. Moramo da budemo samokritični i da kažemo istinu, mada se većina mojih sunarodnika Bošnjaka ne slaže sa ovim. Ali, šta je tu je. Mislim da nemamo ništa od ovakvih optužbi, treba da se okrenemo ekonomiji i okanimo se šupljeg nacionalizma!

ODGOVORITE
Name

Edin

07.12.2015 11:25

Ja sam Bošnjak i slažem se sa tobom

Name

samir

07.12.2015 11:38

Slaže se svaki normalni Bošnjak, samo se vehabije ne slažu i žive u prošlosti. Treba živjeti za budućnost naše djece. Svima nam odgovara jaka Republika Srpska u BiH, samo tako možemo imati pun frižider i ostvariti sve svoje potrebe.

Name

sjenka

07.12.2015 12:00

Koji si ti k**j.

Name

Bosnjo

07.12.2015 15:23

Ti si Bosnjak koliko i Dodik.

Name

Dejan.bl

07.12.2015 10:49

Pa naravno da je krivac. Njegova recenica "zrtvovacu mir za suverenost BiH" , sve govori... On nece da zivi u SFRJ , a da li se pita hoce li Srbi da zive u BiH.? Zivela nezavisna Republika Srpska

ODGOVORITE
Name

matoro gundjalo

07.12.2015 10:50

Ovo mu je i dužnost, ne pravite pompu oko ovoga.

ODGOVORITE
Name

Khal Drogo

07.12.2015 10:51

Не треба се заваравати, пресуде часним људима, првом председнику Српске и нашем ратном команданту, генералу Младићу су написане и пре него су изручени хашким инквизиторима. Квази суд по том обрасцу ради, сам судски процес је представа за медије и како би се оправдале велике паре које добијају. Ипак, јако је важно сведочити, и да то буду ваљана сведочења. Јер сва сведочења ће ући у судске списе, сажетак неких и у образложење пресуде, неће то на саму пресуду утицати (јер је она већ написана, како сам већ навео), али хоће допринети сагледавању ове наше трагичне приче, временом када се буде писала историја и да се ипак напише како заиста беше, не подваљене лажи које све више бледе. Др Караџић је одлично водио своју одбрану, у судске списе су ушла многа "нежељена" сведочења (рецимо експерта З.Суботић која је бриљантно раскринкала подвалу везану за "Маркале"), временом ће то све више добијати на значају. На жалост, генерал је тешко оболео, оронуо, адвокати одбране раде најбоље што могу, урадиће што је до њих, али су хендикепирани због генераловог здравственог стања. Важно је и да сви који могу, помогну одбрани овог нашег часног ратног команданта. Јако је добра ствар што је председник Српске сведочио као сведок одбране, имаће то тежину. Тужилаштво је овде покушало да наводи ово сведочење и да сведок више збори о својој улози у том времену, па тако и овом Савезу рефорсмских снага, што је за овај процес неважно (уобичајена стратегија тужилаштва у оваквим сведочењима), сведок тј госп.Додик је ипак успио да причу преведе на прави колосек, и коју каже о тадашњој (и данашњој) мајоризациуји и кроз прегласавање сталном гажењу српских тежњи и воље у том времену, а успио је и указати на главне кривце за ратни хаос, оне који су били спремни жртовати мир за неке своје болесне идеје. Сведочење је ушло у судске списе, и имаће то итекако важности, пре свега када се буде писала историја о том трагичном времену.

ODGOVORITE
Name

zumba

07.12.2015 10:54

Naravno da jest,protiv njega je bio citav svijet.Naredio je rusenje svih crkava u Sarajevu koje su nakon rata obnovljene od strane Vlade Republike Srpske.Nasuprot tome Srbi su cuvali dzamije kao oko svoje.

ODGOVORITE
Name

samuel

07.12.2015 11:58

Re_Dejan.BL upravo tako i ne samo to vec je Alija kriv i za rat u Sloveniji, Hrvatskoj, Kosovo, Nato bombardovanje. Cudo je taj Alija.

Name

re zumba

07.12.2015 13:12

Ajd mi nabroj crkve koje su srusene u Sarajevu?

Name

Dejo

07.12.2015 18:53

@Zumba. O cemu ti? Koje crkve su to bile srusene? Sta je bilo sruseno ovde u Bijeljini? Za Administratora portala: Zasto ne objavljujete sve komentare u kojima nema uvreda i mrznje i u kojima su cinjenice, vec birate samo ono sto odgovara vasoj "politici". A kada neko iznosi notorne lazi kao ovaj gore "zumba" ili jos i vrijeđa druge narode onda to objavite. To je u skladu sa vasom "politikom" je li?

Name

Brane

07.12.2015 10:54

Ja ne znam ko je s govornice prijetio da će nestati cijeli jedan narod. Alija nije sigurno. Nije bio sjajan, ali prišivati mu nešto što nije tačno - nije nimalo u redu.

ODGOVORITE
Name

Milan

07.12.2015 19:41

Kad je rekao jedan narod mislio je na sve nas koji su izginuli i mogli izginuti bez obzira na nacionalnost.

Name

Balvan

07.12.2015 11:00

A ko je onda kriv za Sloveniju, Hrvatsku, Kosovo i odcjepljene Crne Gore? Sigurno ne Srbija. Ma ne, ne bi to nikada.

ODGOVORITE
Name

Dino

07.12.2015 11:12

Pa valjda Alija☺.

Name

kriva drva i ostalo

07.12.2015 11:46

Hoćeš da kažeš da se Srbija htjela riješiti svega toga? Sve je zamišljeno daleko od Srbije.

Name

lol

07.12.2015 11:08

Šta Dodik misli o Mladiću imate snimak na youtube.

ODGOVORITE
Name

hule

07.12.2015 11:08

Magarac ko uvjek samo laze, ne bi li osto sto duze na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Khal Drogo

07.12.2015 11:09

Не треба се заваравати, пресуде часним људима, првом председнику Српске и нашем ратном команданту, генералу Младићу су написане и пре него су изручени хашким инквизиторима. Квази суд по том обрасцу ради, сам судски процес је представа за медије и како би се оправдале велике паре које добијају. Ипак, јако је важно сведочити, и да то буду ваљана сведочења. Јер сва сведочења ће ући у судске списе, сажетак неких и у образложење пресуде, неће то на саму пресуду утицати (јер је она већ написана, како сам већ навео), али хоће допринети сагледавању ове наше трагичне приче, временом када се буде писала историја и да се ипак напише како заиста беше, не подваљене лажи које све више бледе. Др Караџић је одлично водио своју одбрану, у судске списе су ушла многа "нежељена" сведочења (рецимо експерта З.Суботић која је бриљантно раскринкала подвалу везану за "Маркале"), временом ће то све више добијати на значају. На жалост, генерал је тешко оболео, оронуо, адвокати одбране раде најбоље што могу, урадиће што је до њих, али су хендикепирани због генераловог здравственог стања. Важно је и да сви који могу, помогну одбрани овог нашег часног ратног команданта. Јако је добра ствар што је председник Српске сведочио као сведок одбране, имаће то тежину. Тужилаштво је овде покушало да наводи ово сведочење и да сведок више збори о својој улози у том времену, па тако и овом Савезу рефорсмских снага, што је за овај процес неважно (уобичајена стратегија тужилаштва у оваквим сведочењима), сведок тј госп.Додик је ипак успио да причу преведе на прави колосек, и коју каже о тадашњој (и данашњој) мајоризациуји и кроз прегласавање сталном гажењу српских тежњи и воље у том времену, а успио је и указати на главне кривсе за ратни хаос, оне који су били спремни жртовати мир за неке своје болесне идеје. Сведочење је ушло у судске списе, и имаће то итекако важности, пре свега када се буде писала историја о том трагичном времену.

ODGOVORITE
Name

Dragan

07.12.2015 11:11

Uredniku portala: zaustavite ove botove bez mozga, koji izlaze iz teme i spamuju svaku vest glupostima. Milorad Dodik nikad nije bio moj izbor, ali ovo danas je korisna stvar po RS i samog Mladića. Ne dozvolite nepismenim da urušavaju instituciju Predsednika, čak i kad čovek radi korisnu stvar.

ODGOVORITE
Name

ii

07.12.2015 11:18

Ajde .

Name

Dragan

07.12.2015 11:24

Za ii: Pa, ovi koji su vas instruirali su mogli da nađu i inteligentnije, ili bar pismenije. Ovako, znaš kad ćete vi takvi nekog da srušite? Sa pameću koju iskazujete svojim pisanjem, Dodik će još dugo da vas jaše.

Name

Ccc..

07.12.2015 12:59

Ispadoše Hrvati gubitnici. A toliko Srba protjeraše i to tako da se nikad ne vrate. Gubitnici i u BiH dobiše vjekovna ognjšta: Drvar, Glamoč, Grahovo, Kupres..

Name

da se ne smetne s uma

07.12.2015 11:12

Alija nosi svoj dio krivice za rat a Dodik svu krivicu za poratno razvaljianje i pljačku dobara u RS.

ODGOVORITE
Name

zviz

07.12.2015 11:13

Ljevčanu dozvoliti da svjedoči! Koje dalabu.

ODGOVORITE
Name

MD

07.12.2015 11:21

Ovaj haski sud,je leglo svetskih kriminalaca,koji sude nasim,SRPSKIM,herojima.Trebalo bi po ovim,kadijama,sto te tuze i sude,jednu bombicu pa do temelja.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

07.12.2015 11:31

Jel' to kod tebe rasprodaja zareza?

Name

Да Винчи

07.12.2015 12:31

За босанац: Код тебе би био мозак за распродају,али нажалост га немаш, па ни то не можеш распродати.

Name

kikik

07.12.2015 13:14

Ovde sve neki pismeni i pametni!

Name

BORAC

07.12.2015 11:22

ONO STO ALIJA IZETBEGOVIC NIJE OSVOJIO U RATU U MIRU ZA OVIH DDVADESET GODINA UZELI SU NAM SVE.NAMA BORCIMA JE NASA VLAS ODUZELA PRAVO NA ZIVOT,NA ZAPOSLENJE,LIJECENJE.ZA STA SMO SE MI BORILI.ZA KRIMINALCE.ZA GOVNA KOJA DANAS HARAJU RS.

ODGOVORITE
Name

ministar

07.12.2015 11:41

Tako, je BORAC! Najviše su nam uzeli do 2006. Milion nadležnosti preneseno. Srećom, od tada je mnogo bolje, nisu nam ništa uzeli. B-)

Name

Tamo Daleko Breee

07.12.2015 11:28

E da hoce da ga zadrze... pokrao bi ih za pet dana...

ODGOVORITE
Name

Geography

07.12.2015 11:30

Jel za rat kriv Alija ili neko drugi ne znamo svako ima svoje vidjenje proslosti ovdje. Ali prije BiH iz Jugoslavije je izasla Slovenija, Makedonija i Hrvatska znaci ona se vec raspala i da je BiH ostala vjerovatno bi kasnije izasla kao sto je to uradila CG. Ja koliko se sjecam Alija je rekao ako ostane Hrvatska u Jugoslaviji ni on nece traziti izlazak BiH. A mnogima je na sve tri strane a i u medjunarodnoj zajednici bilo u intetesu da ovdje bude rata. Ako je prije BiH pola republika napustilo tu Jugoslaviju znaci da je ta drzava nestala. A najvceci zagovornici Jugoslavije bili su narodi u BiH najvise zbog izmijesanog stanovnistva. A ovima sto su na vlasti bolje da se danas brinu za svoj narod ili entitet da ljudi imaju neko dostojanstvo da nam standard nije kao u subsaharskoj Africi umjesto sto konstanto pricaju sta je bilo prije 20, 25, 70, 150 ili prije 500 godina

ODGOVORITE
Name

Bivsi Sarajlija

07.12.2015 12:19

Nije bas tako!! Da je Alija odlucio da ostane u Jugoslaviji i Kiro Glgorov (Makedonija) bi ostali. Onda ne bi bilo sukcesija nego secesija Slovenije i Hrvatske od Jugoslavije. Kada je secesija u pitannju niko ne bi garantovo avnojske granice Hrvatskoj tako da bi i sama Hrvatska dva puta razmislila da li da se odvoji. P.S. Alija je imao kljuceve rata i mira u ne samo u BiH nego i na cijeloj teritoriji SFRJ-a.

Name

Geography

07.12.2015 16:03

U svakom slučaju crnogorci su najbolje prošli dobili nezavisnost bez ispaljenog metka. Znači samo je trebalo malo sačekati

Name

xx

07.12.2015 11:35

Upravu je Dodik za ovo, a da su svi svercali cigarama ne bi bilo rata.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

07.12.2015 11:36

Za 5 minuta slave na stranim TV stanicama, on bi i svog ćaću optužio za rat. Cirkusant na kvadrat!!!

ODGOVORITE
Name

Bogoje

07.12.2015 11:40

Sve je to americko maslo CIA je unistila judeoslaviju, jer ona ju je i stvorila, vrseni su eksperimenti od zdravstveni tableta mucenja po kazamatima golom otoku i svasta jos da se ovaj narod kao pokusni kunic isproba to jeste da oni isprobaju svoju medicinu um i kriminal nad jednim malim visenacionalnim narodom kome rane nisu zarasle a oni novu so dosipaju. Svetski poznavaoci znaju da je BILL KLINton otac Al Kaide, on je potpisao sumu novca da CIA obucava i naoruzava OSAMA Bin-ladina kao najradikalnije muslimane - teroriste da osujeti Rusiju i Rusku misiju u Afganistanu u cemu je i uspeo jer su Rusi pretrpeli ogromne gubitke i doveli Rusiju pred ekonomski slom setite se Jelcinovih vratolomija i hronicnog alkoholiranja -KOME I DEPRESIJE. Klinton nije racunao da ce se ti teroristi oko Izraela i Gaze to jeste dvojnog Americkog arsina i sukoba, gde jevreje pomazu a muslimane gaze, te sukoba u Bosni gde su je obecali evropskim-balkanskim poturicama muslimani ujedinjeni ideologijom i Alijom Izmetbegovicem kao Bosnjaci bivaju pregazeni i pobijeni od srba i Hrvata - hriscana, da bi na Kraju kao srno pirinca za utehu Ameri oteli srbsko sveto Kosovo-Metohiju i poklonili siptarima da ublaze muslimanski gnev.Vidimo sta se od tog Klintonovog zlog muslimanskog semena nakotilo pa se ceo svet sada bori protiv te islamske drzave koju je stvorila Amerika tako da taj rat niko nije mogao da spreci trebao je biti mnogo krvaviji i veci da se Rusi nisu umesali Bog nam svima posla Putina.

ODGOVORITE
Name

ll

07.12.2015 12:42

Gde si išao u školu ?

Name

zb

07.12.2015 13:49

Od cega bolujes bogoje ni bog te dragi nemoze izleciti,opasni karcinom.

Name

zikrija

07.12.2015 11:41

Ja sam Bosnjak i slazem se sa gospodinom Miloradom Dodikom.

ODGOVORITE
Name

joj

07.12.2015 11:47

Danas se nešto mnogo Bošnjaka slaže sa Dodikom.Zekrija ili Zikrija ???

Name

re.

07.12.2015 12:07

Ma to je Žiko

Name

Ре

07.12.2015 12:27

Ниси ти ни З од Зикрије, веч неки лажљивац си ти.

Name

Rudonja od Mrchevatza

07.12.2015 11:58

On obozava kada se prica o ratu, em se sjeti kako je i tada bio Baja dok su drugi ginuli, em sa tom pricom odvraca pogled od milijardi otetih. J**em ti vise rat, ko je kriv sto 20 godina poslije rata ekonomija gora nego u ratu? Zasto nam nas peCjednik nije omogucio da taj 9.januar oko kojeg se sada vrti glavna prica bar 20 godina poslije rata ne mozemo svi slaviti dostojanstveno, osim onih njegovih koji su se ogrebali po nekom krupnom ili sitnom osnovu, a takvih je 25%.

ODGOVORITE
Name

did

07.12.2015 12:57

Pravi si rudonja

Name

СРАМИ СЕ

07.12.2015 14:07

Мамлазмене, како те није стид? И ја га не готивим, али називати председника државе Рудоњом, то може само кењац, к'а шта си ти!

Name

Kiklop

07.12.2015 12:13

Srbi su se osjecali prejaki, i oni nisu isli ni na kakav dogovor. Bilo je ,, ili si sa nama, ili protiv nas'' Sve ostalo je divlja prica za budale.

ODGOVORITE
Name

farsa

07.12.2015 12:14

Upravo je pocelo silovanje Dodika od strane Tuzilastva hehe... Predsjednik vam je kralj ! ! !

ODGOVORITE
Name

analitiks

07.12.2015 12:19

Vijest nije potpuna: fali izjava da Alija nije legalno predstavljao drzavu Bosnu i Hercegovinu u Dejtonu jer Kao nije imao legitimitet i samim tim nije validan njegov potpis.Pitanje je zapravo za koga radi ovaj Dodik i sta je Tim hteo da kaue odnosno pokrene.

ODGOVORITE
Name

vojvoda

07.12.2015 12:48

Nek si im rekao DODIK ko je kriv za rat oni pojma nemaju ko je poceo onaj rat,a ti nama reci bolje sto ti krades,te silne pare odakle ti jel od plate si stedio koga ti vuces za usi lopove OVAJ NAPACENI NAROD SRAM TE BILO FUJ TI PREDSJEDNIK...

ODGOVORITE
Name

BRZI

07.12.2015 12:50

Ti si u to vreme svercovo cigare cudno sta ti imas tu da svedocis..

ODGOVORITE
Name

ja pa ja

07.12.2015 12:51

Gospodo draga da je Alija izbjegavao rat Ameri bi ga uklonuli rat je morao biti jer ga je Amerika planirala.

ODGOVORITE
Name

DPS

07.12.2015 12:52

Sta ocekivati od covjeka koji vlastiti narod ubjeduje da je RS ekonomski stabilnija od Svicarske.

ODGOVORITE
Name

Miki

07.12.2015 12:55

Dodik opet lupa gluposti samo da se spase od SIPE i istrage.

ODGOVORITE
Name

Rerat

07.12.2015 13:00

Za sve su krivi Lagumdzija i Dodik jer nisu opciju gradanske BiH branili partizanima,nego potrazili sigurnost pod skutima Alije i Radovana.Za potrebe licnog bogacenja kasnije su postali veci Srbin i Musliman od Radovana i Alije.

ODGOVORITE
Name

Kontra

07.12.2015 13:14

Svaka cast predsjednice! Ja nisan vas pristalica, ali svaki predsjednik treba da brani interese srpskog naroda i RS, ali i istinu pred svim sudovima, pa makar bio i nelegalan sud pravde. Ja, kao obican gradjanin vam dajem prijedlog, da se rijesite kriminalaca oko sebe i da budete castan predsjednik, ma koliko se zadrzali na toj funkciji.

ODGOVORITE
Name

joj

07.12.2015 13:43

Sada će da te posluša .

Name

Rekontra

07.12.2015 19:58

Morao bi prvo sebe da hapsi, pa onda redom....

Name

brčak

07.12.2015 13:20

VI POLITIČARI STE ZAPOČELI RAT,NAROD NIJE BIO JE NATJERAN,I DAN DANAS HUŠKATE I RASPIRUJETE MRŽNJU MEDJU NARODOM,SRAM VAS BILO POLITIČARI A I TEBE DODIK.

ODGOVORITE
Name

Marko Polo

08.12.2015 15:03

Ja bih se stidio, ali ne mogu kada su mi se noge smrznule!

Name

zumba

07.12.2015 13:41

Evo sad kaze da je u zivotu dao 600.000 izjava....

ODGOVORITE
Name

Istina i samo istina

07.12.2015 13:50

Mi smo od našeg Predsjenika mnogo puta čuli da ovu priču priča i mnogo druge retorike kojom se želi napraviti privid kako je svako njegovo svjedočenje u Hagu bilo korisno. Nikada ni jedne činjenice od njega nismo čuli kojom se može ptkrijepiti to kome i kako je to njegovo svjedočenje bilo korisno. Jesmo čuli od njegovog Jutelovca Gorana Milića da ništa ni u jednom svjedočenju protiv Alije Iztbegovića nije dokazanoto, to je čonjenica. Činjenica je i to da naš Presjednik Duški Jurišć na federalnoj televizi pričao priču o Jqsenovcu. Njena je bila zadnja da je i Bakira Izetbegoviča ujak pogino u Jasenovcu, eto ko od toga ima koristi. Ako je naš Presjednik ubjediv da je njegova priča koju je pričao Duški Jurišoć o Jasenovcu tačna neka tu priču priča u Zagrebu ili svome najboljem prijatelju Draganu Čoviću, koga bi najradije zadužio da zastupa srpske interese. Nikaoga ne napadam ali trebamo se suočiti sa ovim činjenicama. Ako ćemo se suočoti sa tim činjenicama ja ne znam kome se šta može vjerovati u ovoj zemlji, ništa nije slučajno

ODGOVORITE
Name

DrPiga

07.12.2015 15:02

Nesto neznam ko je prodao Jasenovačku arhivsku građu ustašama? Mislim da je to doticni uradio.Demantuj me ako mislis da grijesim.

Name

ЗАШТИЋЕНИ СВЕДОК

07.12.2015 13:59

Откада ја тврдим да је Изет Беговић крив за рат у Социјалистичкој Републици БиХ, ал' ме нико не слуша.

ODGOVORITE
Name

zzz

07.12.2015 14:05

E Izete ,Izete. Ma Izet je kriv !

Name

boirac

07.12.2015 14:00

DA NE BI ALIJE TI BI VOZIO TRAKTORCE.MILOKRADE

ODGOVORITE
Name

...a u glavi fosna

07.12.2015 14:26

A ZElena TRAnsferzala, otkad to datira?

ODGOVORITE
Name

borac

07.12.2015 15:24

Do juce negirao haski sud i sad na istom svjedoci sta mu rade savjetnici.

ODGOVORITE
Name

НАЈЈАЧИ ЈЕ

07.12.2015 15:28

НАЈЈАЧИ ЈЕ. ЖИВИО МИЛЕ ДОДИК.

ODGOVORITE
Name

Draško

07.12.2015 20:21

Jeste jak, kad ti je svu familiju zaposlio. Upala vam sikira u med, a ja se borio za Srpsku i šipak. I treba da ga hvališ kad ti je toliko učinio.

Name

Jadnici

07.12.2015 21:01

Dodik u prevodu znaci "Vrba". Uvija se kako situacija puse! Ko ne skonta, prava je Bukva.

Name

topla voda

07.12.2015 15:52

Je.o vas Dodik,eto on sad izmislio toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

Snouden

07.12.2015 17:40

U Sarajevu su bile prve likvidacije Srba.Stari svat pa ubistvo policajaca sve srbi.Sarajevo nije trebalo da bude glavni grad BiH ako crmo iskreno puno je tu srba stradalo i muceno traziti refrendum o tom ako smo ljudi neka bude bilo koji drugi grad.

ODGOVORITE
Name

Geography

07.12.2015 21:25

Neću biti subjektivan i predložiti grad gdje ja živim pa eto jel može Zenica, ona je onako u centru države. Nikome nije predaleko

Name

demokrata

08.12.2015 16:43

Eto mogu biti laktasi ko je za.