Погледајте шта кружи интернетом и Бањалуком?!

- Рече нам Милорад да је Бања Лука прије рата била „проширена чаршија".

Република Српска 18.11.2020 | 07:35
Погледајте шта кружи интернетом и Бањалуком?!

- Е та чаршија, Милораде, била је позната широм Европе као град шампиона! Златних генерација рукометаша, олимпијских првака, Младог Крајишника, БК Славије, одбојке, фудбалера Борца који су подигли пехар на препуном Тргу...

У твом Александровцу смо ми из Времеплова долазили да играмо утакмице међу кукурузима, а свлачионица нам је била пољски клозет.

Сјећам се када је једном лопта отишла под неку краву, а ја се плашио да је покупим. Сеоским лолама је то била баш комична сцена. Било је симпатично слушати прозивке, али нико од нас ту никога није вријеђао.

Ми, клинци из града и клинци из твог села били смо другари, спортски ривали, било је баш лијепо. Ту се данас налази велелепна дворана у коју долази да игра мој мали син, који ме пита да му објасним зашто његови вршњаци из Александровца имају тако сјајне услове, док он и његови саиграчи из Рукија тренирају по школским ћумезима у којима лопта једва да одскаче...

Та чаршија, Милораде, имала је прије рата дивне тениске терене поред дворане Борик, али су они у рату постали војничка гробља и ти си тада умио да покажеш срце и искрено жалиш невину младост, ону која је ничице изгинула... за шта, Милораде?

За то да данас имамо Републику Српску из које млади, образовани и васпитани бјеже главом без обзира, као да су поражени у том рату, окупирани и понижени?!


Та чаршија, Милораде, била је позната по алејама! Изгледа да је у оним дрворедима и парковима било нешто душе о којој су пјевали пјесници и музиканти каквих више нема у овом граду.

Бања Лука, тачно, није имала довршене обилазнице, али су њени грађани непогрешиво знали да заобилазе простаке и насилнике. А било их је и тада, наравно, али нису били угледни, важни, моћни! Када су неке силеџије пресреле једног младића и на смрт га пребиле испред Металске школе, ту је годинама стајала спомен плоча, да нас све опомиње каква страхота се десила у овом граду. Никоме није сметала, сви су имали поштовања према узалудно изгубљеном младом животу!

У тој и таквој чаршији, Милораде, било је тешко освојити дјевојку!

Паре, пића, лимузине, нису значили ништа без шарма, васпитања, искрености. Требало се потрудити да постанеш фаца у друштву, морао си да будеш духовит, начитан, култивисан. Дјевојке су вољеле спортисте. И глумце. Музиканте. Пјеснике. Момчине које су имали мишиће, али и кодексе. Да стану на страну слабијег! Да разликују добро од зла!


Фабрички референти, ноћни чувари, секретарице, власници шатора, нису били потцјењивани, омаловажавани, терорисани, али, знаш, нису могли ни да преко ноћи постану неки лидери, шефови, академици, буржуји! Љекари, професори, обични радници, чистачице, имали су неко поштовање. Било је, вјеруј, људи који су и тада правили сплетке, подметали и оговарали, тражили пречице, примали мито, али то се није сматрало нормалним и прихватљивим понашањем. Још мање успјешним. Било је неког стида, срама, страха од презира!

У тој чаршији, Милораде, шоње нису могле постати народни посланици који ће дрско и самоувјерено вријеђати и пријетити људима. Могли су да пјевају у хору, што и данас чине у другом формату, али се знало да никада неће постати солисти јер немају своје ја. Јер немају образ! Душу!

Већа је данас Бања Лука, Милораде, него што је била прије рата. Тачно је! Има више аутомобила, луксузних вила, доктора наука и савјетника за којешта. Више зграда и установа. Завршене су и те обилазнице. Много добрих ствари сте направили ти и твоји, признајем, иако си заборавио да је то од наших пара. И да је много тога преплаћено, непотребно, накарадно!

Љутиш се на Бању Луку. Знам да имаш идеја како да јој узвратиш, како да је контролишеш, можда и побиједиш. Али ми и даље остаје нејасно како не видиш, не можеш или нећеш, шта то уништава овај град. И овај народ. И Републику Српску за коју кажеш да се бориш!

Нећу ти ја ружну ријеч упутити. Не дозвољавате ти и твоји да се за добар поступак каже да је добар, за рђав да је рђав!

Мора се бити, је ли, с тобом или против тебе, савезник или издајник, послушан или испразан човјек? Треба солити ране повријеђеном? Дотући рањеног? Попљувати слободоумног? Згазити достојанственог? Пристајати да циљ оправдава средство? Да се све може купити или уништити? Да је снага у бахатости и цинизму? Окружити се користољубивим  послушницима? Пјевати у хору?

Ја то не могу и нећу, Милораде!

Никада ми ниси био шеф, али ни непријатељ! Зато ћу задржати право да ти кажем да си имао душу који си негдје загубио. Да си знао играти. Понашати се витешки. Имао си тада Бању Луку на својој страни. Одавно си то престао да радиш. Урадио си много тога доброг и још више лошег. Штета, Милораде! Није важан резултат, већ начин игре....

- Напомена: Текст непознатог аутора кружи интернетом, тако је стигао и у нашу редакцију.

(БН)

Коментари / 227

Оставите коментар
Name

Милидраг

18.11.2020 06:58

Коментар за 10,свака ти част ко год да је,у мету.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Игор 1974

18.11.2020 08:42

Објаснио ...

Name

Лаз

18.11.2020 08:57

Ми се борили за Републику Српску.Кад немозе цитаво говеце задовољим се са бутом...

Name

Хвала богу

18.11.2020 08:57

да је бар мало српски народ прогледао, само папак из Лакташа није ни знао гдје је Бањалука, он је умислио да је он некакав бог и да је његова РС, да је то његова приватна својина. Опасан лик, дијели народ(е), спреман је и на најгори могући сценарио, а ево трачак наде у младости као што је Станивуковић

Name

РАСПУЦХИН

18.11.2020 09:00

Па сада ...? Да је баш за 10 некако не бих рекао. У Бања Луку сам дошао почетком рата из "лијепе њине". Неки би рекли да сам се "шљегао" али би погријешили јер сам "дечко са асфалта". Бања Лука је тада имала шарм који осваја на прву а сада је постала сива и безлична. Све те "добре ствари" , које наводи аутор , су , по мом мишљењу , нагрдиле (да не кажем : унаказиле) град јер се у свему види мегаломанија. Да и мегаломанија је манијакално понашање попут оних што носе мантиле и "показују се" , нема ту много разлике. Не знам колико је Милорад доброга учинио и да ли је , како аутор тврди , жалио сву ту изгинулу младост? И ја сам ратовао за Р. Српску па тиме и Бања Луку а Милорад је утек'о Кикашем за Београд и "сналазио" се у животу без имало кајања. Штета што је овај град а и читава република допала "шака" овој екипи у мантилима.

Name

Борис

18.11.2020 09:04

Као рођени бањалучанин поручио би аутору овог текста да је управо он све оно што је зло у БЛ. Срам те било. То твоје је прошло давно Бањалука никад није била град који је овако мрзио као ти.

Name

Ухх

18.11.2020 09:04

Где је онај зуниц и мазалица,да ово процитају. Они само верују дусевном болеснику и климају главом.

Name

НЧ Глембајеве

18.11.2020 09:05

Послије крви и прљави послова многи тајкуни су правили богомоље а попови, хоџе и фратри су све то аминовали , дали са њиховим поступцима ми сад испаштамо и дали су због тофа дошла оваква времена ???.

Name

Ре Милидраг

18.11.2020 09:06

Ееееееееееј знате ли како су у Беми добили попуњене гласацке листице са Маринковим именом.....са изборног мјеста су морали да врате празан...и да га показу маринку као доказ да су успјели убацити онај његов...распитајте се мало

Name

Дзо

18.11.2020 09:08

Ок је све осим овог измицања на крају. Мислим да је ријетка ситуација да неко из провинције а који и даље зиви у провинцији заволи град и има тај осјецај. Мораш да живиш у граду и саживиш се са њим. Далеко је и оно шакетање навијача Борца било...

Name

У праву

18.11.2020 09:12

Додо је у праву, Бањалука је била обицна сељацка селендра, са руралним менталитетом, данас савремен урбан град са којим се сваки Србин поноси ма гдје био

Name

алал вјера, маестро

18.11.2020 09:29

сјајно ! тихо, дискретно, ријецима. док се мозе ријецима. БАЊАЛУЦКИ.

Name

ЗА МИЛИДРАГ

18.11.2020 09:50

Да, коментар за 10. Али ста је овдје толико откривено да се цудимо?? Овако је у сваком вецем граду гдје Додик влада. Ове наопаке вриједности је он донио досавси на власт. И сто је његова власт у неком граду била јаца у том граду су се висе и брзе губиле све праве вриједности. Додик је са собом донио све зло, све цега су се наси славни преци стидјели ,сад се то код Додика и његових јако цијени. ТАКО ЈЕ У ЦИЈЕЛОЈ РС ГДЈЕ ОН ДИРИГУЈЕ САМО СТО СУ НАМА ЗАТВОРЕНЕ ОЦИ И ДУСА, НАРОЦИТО НЕМАМО ДУХОВНОГ ВИДА. Аовај аутор је један од оних који имају своје оци и свој мозак. Камо среце да смо сви макар мало слицни овом аутору. У сваком слуцају овакве ствари треба сто висе да цита народ, МОЗДА ЈОС У КОМЕ ПРОБУДИ СТА СУ ИСТИНСКЕ ВРИЈЕДНОСТИ И КАКО ОНЕ БУДЕ ПРЕЛИЈЕПА СЈЕЦАЊА У ЦОВЈЕКУ.

Name

?

18.11.2020 10:01

Добице они по усима од БЛ,спустио се неморални сљам,досао ДРВАР,ГЛАМОЦ,ПЕТРОВАЦ,ВОДОМ покварени,ал изгледа су им дјеца расла у БЛ и радјала се ,92,93,94,95,96,97,98,па поправљају ,то су сад Бањалуцка дјеца и омладина изадје на изборе,ал нису кварна као њихови родитељи јел то су дјеца осјетила овај град БЛ,ТАКО ОВДЕ СЕ ЗИВИ,дјеца су сита нису гладна као ова сеоска..ту сеиску спадају ,мркоцани,србцани,лактасекови сиповцани и сви сеоски олоси сто су вукли једне друге,ал неморално газили и неписмени,неквалитетни,дај само ПОЗИЦИЈУ ДОДЈИ ЗЕМО,то сто смо неписнени купицемо,цикарицемо,лецемо са старцем у кревет,све само ДА СЕ ДОЦЕПАМО БЛ И ПОЗИЦИЈЕ

Name

XXX

18.11.2020 10:04

Аутор је требао написати несто о старим бањалуцанима којих висе нема и црвеним комбију и Корицанским стијенама, дјелима Радослава Брдзанина , Стевандица, то се не може негирати и бјезати од истине

Name

БЛ

18.11.2020 10:08

Њему помоћи нема, а са њим нама среће нема!!! Он мисли да може са парама све, сад се увијерио да нису паре толико битне, да и Борац може побиједити Звијезду, џабе што играчи вриједе Звијездини 10 пута више!!! Народе само лагано и паметно и он је ГОТОВ, а готов је због тога штосе народ буди и ИМА НАС ВИШЕ!!!

Name

Нада

18.11.2020 10:26

Све жива истина, лијепо речено.

Name

Борац

18.11.2020 10:38

Овог дусевног болесника треба игнорисати. А не да му јос дајемо пазњу. Рудоња је пукао.

Name

Срамота!

18.11.2020 11:12

Прије рата је био град, а уз рат и послије етнички очишћена. Овај што је дошао из Хрватске, каже да је дошао на почетку рата. Којег рата? У Хрватској није био рат већ "договорени рат" да би се дошло БиХ и Бошњацима иза леђа. Зашто ниси остао да браниш РСК? Мора да си знао ста се спрема па си дошао у БиХ да припремиш терен за рат у БиХ као што је било договорено у Карађорђевеву 1991! Ниси једини!

Name

Ре

18.11.2020 11:56

Бањалука је увијек била и бице наса љепотица.а то сто овај клемпо Баја лапрда то нека он остави за себе он је Бањалуку сто пута висе унистио него помога..и народ ..он нема појма ста збори..

Name

Б.лука

18.11.2020 15:03

Ово ме највисе подсјеца на текст неког босњака насталгицара који се није снасо у Сведској. Само они могу да пате за царсијом. Али тога висе нема просло. Бања Лука се гради

Name

Јинг јанг

18.11.2020 23:45

Диван текст!Писац текста је могао навести и да је задња мисица у бивсој Yуги била из БЛ(Александра Добрас) и прва Јавна куца у еxYу(Шевина) била у БЛ :)

Name

33

18.11.2020 06:58

Алал вера мајсторе. Паметном доста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Скептик

18.11.2020 07:51

Овај текст требају прочитати и сви они државни секташки ухљеби који су се доселили (СЉЕГЛИ) у Бања Луку и који по њој сада ведре и облаче.

Name

ВРС

18.11.2020 07:56

Браво...???????

Name

БАЊА ЛУКА

18.11.2020 08:04

НИЦЕГ СЕ НЕ БОЈИ , ДОК У ПАРКУ ПЕТАР КОЦИЦ СТОЈИ

Name

НЕК ЧИТАЈУ ГЛЕМБАЈЕВЕ

18.11.2020 08:07

ВЛАДУ ТРЕБА НАТЈЕРАТИ ДА ЧИТА КРЛЕЖУ. А И НАРОД. НЕКАД СЕ ТО ЧИТАЛО. ОНДА СУ ЗАБРАНИЛИ. Сагледавајући глембајевски циклус, можемо штошта научити о функционирању капитализма. Успон Глембајевих започиње тиме што је њихов предак заклао и оробио једног трговца, а потом подигао мраморни олтар у цркви. У уводном прозном фрагменту циклуса темељ сваког богатства у рукама буржоазије проказује се као криминалан.

Name

Гојко

18.11.2020 08:27

Ха ха ха,, јест вам Додик задао задаћу. Комплекс је чуду, једите се паћеници.

Name

Зоран

18.11.2020 10:22

Прави Бањалуцани никада не би помислили да си сљегао, цак и да ниси децко са асфалта. Ко год је добронамјеран и воли Град, доприноси сваки дан позитивним, ситним стварима које цини за њега, никада неце бити досљо. На залост, у задњих двадесет година много је оних који Град нису вољели.

Name

Бане

18.11.2020 12:06

Ре Гојко, Није нама задао задаћу дебилу секташки већ теби и твојима који нисте извршили задатак, потукао вас Драшко. Пакује кофере, немате више шта тражити у Б. Луци. Пс ти Гојко не мораш, тебе ћемо на психијатрију...

Name

Несо

18.11.2020 06:58

Капа до пода за текст

ОДГОВОРИТЕ
Name

нада

18.11.2020 07:58

свака цаст цовјеце, текст ти је одлицан

Name

Бања Лука

18.11.2020 08:01

Чуј аутора, мајке ти:..Урадио си много тога доброг... МА ШТА ЈЕ УРАДИО ДОБРО?????!!!!

Name

Гага

18.11.2020 08:10

Само шаљи новце Драшко и не сикирај себиће и скупштинска већина само пети примјерак.

Name

Милосава

18.11.2020 08:38

Браво! Само не знам зашто сте анонимус. Никада то не бих била.

Name

4008

18.11.2020 09:23

Богатство богатих земаља настало је на експлатацији сиромашних земаља, а погатство појединаца на незаконитим радњама и порезу од сиротиње.

Name

Ово је мој град

19.11.2020 20:02

Аутору чиста 10 од прве до задње тачна.Бањалука је била чаршија само за оне који су досли током рата у њу из које каквих гудура опанака кожуна и од оваца.Њима и одговара Додик .Када он сиђе са трона покупите се и ви идите из овог града јер сво зло је и стигло са вама чобанима и Додиком зато је и владо толико.80%Бањалуцана никада за њега није ни гласало ни ñа једним изборима

Name

писмо

18.11.2020 06:58

теско ономе ко изгуби дусу бог будалу награди снагом па мисли да ником ниста немозе али запанти да постоји успон и пад батина има два краја ко са сејтаном тикве сади о главумусе лупају

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мила

18.11.2020 07:01

Па и треба га спустити на земљу вријеме је. Не мозе се висе само с висине из хеликоптер пис..и по народу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

18.11.2020 08:08

БЛ треба рудоњи реци да је персона нон грата.

Name

профа

18.11.2020 07:02

Текст написан душом,одмјерен и културан а потпуно истинит.Штета што га неће разуђјети Милорад а важно је да нас много разумије!ВИШЕ НАС ЈЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драган

18.11.2020 07:05

Па ваљда је свима јасно да је он донио сељаклук и примитивзам у БЛ. Он је промовисао сатор систем и кркање а иза ледја он и његови полуписмени увлакаци пљацкали, убијали, отимали али ето свему додје крај. Милораде тек цес за 2 године бити љут на Бањалуку

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милорад

18.11.2020 07:57

Супер, само похвала.

Name

Мандат

18.11.2020 07:06

Мала сугестија, не треба да стоји да је он изградио, већ да је изграђено за вријеме његовог мандата.

ОДГОВОРИТЕ
Name

И још

18.11.2020 07:59

Требао је споменути и почупане дуње, као сјецање на убијеног Давида, као што смо својевремено имали плочу испред Металске за момка који је премлацен и убијен.

Name

Свака цаст

18.11.2020 07:06

Коментар је написан искрено из душе и написао га је неко ко је паметан културан образован и због оваквих људи се вриједи борити и живјети за овај град.

ОДГОВОРИТЕ
Name

роки

18.11.2020 09:38

Бања Лука је прије била кутуран спортски град сад је град кркана олоша и шљама...

Name

роки

18.11.2020 07:06

Да..Бања Лука је била близу ријеци -царсија,прије рата ..Исто то је била и Бијељина до неколико година ,уназад,са коњским запрегама и просјацима.За 20 и кусур година,поготову задњих година,постали су градови за постовање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

18.11.2020 07:55

Захваљујуци страним донацијама и кредитима.

Name

роки

18.11.2020 08:35

Ајд ти Роки назад у Дрвар... немас ти појма о Бањој Луци...

Name

Горан

18.11.2020 08:39

Јесте, захваљујући вама чобанима из Гламоча, Дрвара, Грахова, Петровца. Ми нисмо знали шта је тракторска приколица док ви нисте почели пристизати 1995.

Name

Ре роки

18.11.2020 08:40

Бањалука је имала господску..., али ти то не знаш јер си дошао прије 20 година. Добродошао, али видиш ја сада живим далеко од БЛ јер тај град на издисању не могу да гледам. Емигрирала сам прије 4 године. Ја са својим образовањем, искуством и знањем могла сам бити лако министар у Додиковој влади али ми бањалучани не савијамо кичму просјацима. На жалост, многи не могу то себи да приуште. Да се вратим на суштину, живим и радим у велеграду замало 5 година, изнад просјека овдашњих грађана. Труд, знање и образовање је исплативо. Оно по чему ме посебно цијење је интеграција, то значи да сам се прво упознала са културом, историјом и обичајима овог града и земље и исте поштујем. То фали теби роки. Не знаш историју БЛ, научи. Вјеруј ми учење не боли.

Name

Ре за Горана

18.11.2020 09:07

Такав је однос свугдје према избјеглицама,мени лично је сада зао што 93 нисам продужио за Србију и послије на запад.И на моје унуке који су рођени 2015 па на овамо ће те пљувати као на дођоше .Колико је начелника општина из реда избеглих у РС?

Name

Ре Горан

18.11.2020 09:12

Горане смањи мало доживљај , па ја знам 10 породица које су за вријеме рата дошле и сад живе на булевару а из Г и Д Пискавице а ја сам живио у мало мањем граду од БЛ а сад живим 10 км од БЛ.

Name

@Ре роки

18.11.2020 09:29

Зашто би ишта учили, а и како би када је бар половица неписмена, када је лакше "у опанцима" наставити и растјерати и оно мало правих Бањалучана што је остало и онда су "своји на своме". Данашња корупција је настала од њиховог пријератног обичаја. Крене у школу да види како дјете учи и носи учитељу сир, кајмак, јаја и сично. Крене доктору, исто.

Name

Домаци странац

18.11.2020 09:33

и уцење те цини толерантнијим, хуманијим, трезвенијим, мозес да размисљас сам.

Name

РЕ ГОРАН

18.11.2020 09:42

ТАЦНО. И ЈЕДНОСТАВНО. БРАВО. ДОК НИЈЕ ГОЛЦА СИСЛА СА БРДА ДА ПРАВИ ДУСАНОВО ЦАРСТВО С КУПЉЕНИМ ДИПЛОМАМА ЗНАЛО СЕ СТА ЈЕ ГРАД. ПОСЕБНО БАЊАЛУКА. НЕ ИДЕ СЕ ОПАНЦИМА У ГОСПОДСКУ. УЛИЦУ. А АКО СЕ НЕКО ЉУТИ АМА НЕК СЕ ЉУТИ КОЛИКО ХОЦЕ.

Name

Ре Ре за Горана

18.11.2020 10:22

Тако је, само што ви у Србији проговите екавицу за 7 дана када одете тамо, а овдје сте од града направили сељаклук на квадрат. Славите завичаје вечери, а живите 50 км од завичаја. Као да сте избјегли на Нови Зеланд. Колико је начелника избјеглица, то смо ми криви. А криви смо и што смо вас оставили овдје. Требали сте брате преко Дрине, па да вас населе на Косову. Можда би данас било наше...

Name

Ре за бањолуцанку

18.11.2020 10:42

Господјо бањолуцанко,мрзе ли вас у тој метрополи због тога сто сте досљакиња са банане

Name

Мирослав

18.11.2020 10:42

Дођу људи у БЛ и онда је из личних фрустрација мрзе бањалучане, а онда, када добију повратну реакцију, иде она позната "ви нас не волите зато што смо избјеглице". Према личном искуству, од људи који су дошли у БЛ ратних и послијератних година, најбоље су се уклопили људи који су дошли из Хрватске, а најлошије ови што су одмах успоставили "земо синдром" и културу својих крајева катуна и бачија. Наравно, ту и они што су запосјели институције па се хвале како је добар пут до Српца направљен да се брже може стићи у родни крај.

Name

Глигор

18.11.2020 10:53

Господјо из Господске,то сто су вас прихватили у метрополи а досли сте за њих из припиздине говори о њима ,а сто ви не прихватате некога ко је досао прије 20 год.кад је постојала Господска улица говори о вама.

Name

РЕ НЕПОЗНАТИ АУТОРУ

18.11.2020 07:08

СВАКА ТИ ЧАСТ ЗА ОВАЈ ПРЕЉЕПИ ЧЛАНАК ЗА НАШУ БАЊАЛУКУ САМО СИ ЈОШ ТЕРЕБАО НАПИСАТИ КОЛИКО ФИРМИ ЈЕ ИМАЛА БАЊАЛУКА И КОЛИКО ЈЕ БИЛО ЗАПОСЛЕНО РАДНИКА У ЊОЈ А САДА.............. ИМА САМО "БЕМА" ХАВЛА ТИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Соне

18.11.2020 09:45

Алл вера мајсторе дусе..

Name

Генерација 1965,

18.11.2020 07:09

напустио БиХ 2007. Студирао ЕТ па због беспарице отисао ван. Потписујем све сто писе у тексту. пс: Додик цим зине види се о каквом клосару се ради..

ОДГОВОРИТЕ
Name

235

18.11.2020 07:09

Све се ради због крајњег циља лицног интереса..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Има нас више

18.11.2020 07:10

Ја то не могу и нећу✊✊✊

ОДГОВОРИТЕ
Name

Православац

18.11.2020 07:10

Нисте ви ништа бољи од додика кад га стално спомињете.. Само о глупој политици пишете умјесто да дајете идеје младима да остану на своме и шире наше православље и буду добри људи.. Ето толико

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лука

18.11.2020 07:10

Свака част за овај текст! Само ме интересује шта на ово имају да кажу они који су опет гласали за 'њега' и за 'њих', а , на жалост' биће их и на наредним Изборима, надам се у много, много мањем броју. Не желим никога ни у шта увјеравати, али размислимо о свему што је у овом тексту написано и гласајмо тако да их сведемо на ниво 'статистичке грешке'.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мислим

18.11.2020 07:56

Није Милорад сам имамо ми сљама јос.

Name

2+2

18.11.2020 08:58

Никад мање гласова нису освојили,свега 25%.Подвала се састоји у стављању на листе великог броја чланова партија,за које гласају њихови рођаци,пријатељи,кумови... Они наравно не успјевају проћи,али на такав начин скупљају гласове за партије које тако владају

Name

Петар

18.11.2020 07:13

"Ни узми ни додај" све јасно речено.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кинџе

18.11.2020 07:56

Непознат ми је ранији поглед на разлику између Бањалуке и тог Милорадовог краја јер сам живио у Сарајеву али ми је познат сам Милорад већ двије деценије кроз медије. Успио је са себе одбацити све оно што је из кукурузишта кренуло за њим осим цинизма, безобразлука и себичности тако да је ово "разоружавање" сопствене политичке моћи поднио нељудски и кварно баш онако какав и јесте. То је тако кад се фукара обогати од народног новца и имовине. Добиће на крају оно што и заслужује.

Name

марко,Њемацка

18.11.2020 07:17

Тацно тако,само миле,намјерно мало слово,је из Бакинаца а то је узбрдо 6 км или мало висе од Александровца,тако да је Александровац мјесто а Бакинци селендра,од туда и јесу сељацки манири

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брђо

18.11.2020 08:05

Миле није из Бакинаца за твоју информацију, али и ако јесте како ти карактеришеш људе! Из које си ти метрополе (вукојебине) да ниси сељачина, као он?

Name

Милорад

18.11.2020 08:07

Тако је. Бакинци прије рата, прави сељаци и нису знали ниста о граду док нису отисли у Бања Луку. Додик и сам док је отисо у Бања Лука гдје је исао у Пољопривредну сколу у Бања Луку и није ни видио град. Сад сељак из села и отисо у град и макро се круха и мисли да је ”Бог” Како казе Сања Вулиц из његове партије. Народ је осјетио на својој нози и казнио их и треба их казнити 22 године. Народ одлуцује а не Додик сељацина.

Name

Ре

18.11.2020 08:44

О Додику што је написано, све стоји, али нешто друго хоћу да кажем. Срам вас било како понижавате и вријеђате људе са села. И то је облик нацизма, само да се зна, дијелити људе на основу поријекла. Волим Бањалуку, али није Бањалука Париз, па да је толики престиж бити рођен баш у Бањалуци. Срамота!

Name

Брђо

18.11.2020 08:50

А нека си ти Милораде знао шта је град, а ко су сељаци прије рата! хаха Људска глупост нема граница!

Name

Брђо

18.11.2020 09:41

Све си у праву миле бурле је сељачина из бакинаца завршио средњу месарску школу понављао један разред знам га добро јер смо били прве комшије у бакинцима...

Name

Домаци странац

18.11.2020 09:50

И те како је престиз родити се у Бањалуци ! Родити знаци, одрастати (обданисте, основна скола, средња скола, факултет, спорт, извидјаци, горани, култура, правопис, правилно изразавање), био си нико и ниста, без културног обрацања, без одновних норми понасања, позитивног. У клубу извидјаца цији сам био цлан, данас кафана, барем прије три године када сам био задњи пут тамо. Лијепа, лијепа кафана (кафиц,ресторан), ста је са клубовима извидјаца који су имали васпитану улогу? Рукометни клубови "Раде Лицна", "Младост" постоје ли уопсте. Срео сам професора Павлесина ( знате ли ко је он?) прије пар година, казе, нема висе расадника спорта. Срео сам такодје и професорку Фармакологије, нема висе ( у промилима се надје) квалитетног љекара. Миграције су добре ако доносе освјезења, миграције које су се десиле у Бањалуци су доњеле затупљења, форсирање, криминала, не културе ...

Name

Рере

18.11.2020 10:01

Највише увреда за људе са села упућују до јучерашњи сељаци који су се запослили преко везе,подигли кредит купили стан и ауто и заборавили одакле су дошли

Name

Ре "Домаћи странац" РАСПУЦХИН

18.11.2020 11:06

"... миграције које су се десиле у Бањалуци су доњеле затупљења, форсирање, криминала, не културе ..." Па лијепо је што сте нама "дошљацима" захвални што смо вам "доњели" све негативно па чак и "не културу". Упознао сам много људи и из Гламоча , Дрвара и да не набрајам даље који су много образованији од неких "старосједилаца" а и много културнији. Шта са онима који су се "шљегли" из Карловца , Ријеке , Задра , Загреба па чак и једног "малог" Дарувара , да не набрајам даље , јер су они из градова средњо-европске традиције и културе. Да ли су ти људи донијели (или "доњели") све то што наводите?

Name

Саво

18.11.2020 07:18

Исто сам без кометара

ОДГОВОРИТЕ
Name

?

18.11.2020 10:08

Зато сто тај сељаклук писа 20 по БЛ,и немој да се љутис

Name

МИЛЕНЦЕ

18.11.2020 07:22

МОЈ МИЛЕНЦЕ ЛЕГО ЈЕ ДА СПАВА...ОД ТУ ЛУПУ....ЗАБОЛЕ ГА ....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лана

18.11.2020 07:22

Много добар текст за Додика, да га добро прочита, па да онда добро размисли о свему шта је написано.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да али

18.11.2020 07:22

Зар је самозвани баја заслузио оволику пазњу. А текст је одлицан и са пуно интелекта којег баја теско разумије

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

18.11.2020 08:43

Текст не треба баја да разумије, циљна група су грађани бањалуке без обзира на чланске карте. Кукати на старој слави довијека или вратити отето.

Name

Бојдо

18.11.2020 07:23

И у добоју је овако ал једно 10 пута горе!све су уништили и покрали! Зато ће морати одговарати!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Комшија

18.11.2020 08:21

У Добој у је нешто друго,зна се ко је Добојем владао до уназад годину,двије.Ти су потражили заштиту код Додикових и наставили по своме.Промјене дресова ће бити стално,нисам ја бас сигуран у догледно вријеме да ће се битно шта промијенити.

Name

Радован

18.11.2020 07:24

Свака част добри човјече.Вријеме је да се побуни паметни свијет и макне овог силедјију.Свака ти злата вриједи.Не знам хоће ли силедјија прочитат.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браво

18.11.2020 07:24

Ово је из срца и са душом. Свака част на овом тексту.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наш Миле

18.11.2020 07:24

Милорад Додик је највећи Српски владар свих времена, засјенио је и Цара Душана и Краља Александра, Милорад Додик је Република Српска, без Милорада Додика неће бити више Срба.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Наш Миле

18.11.2020 07:51

Води га кући ј... т. он све по списку!

Name

Ре за Нас Миле

18.11.2020 08:05

Тај вас миле је имао прилику да буде најбољи цовјек на свијету,да га сви волимо и постујемо. Али ето,није хтио. Доказао је да је најгори од најгорих. Твоје поредјење са овим великим историјским лицностима је у најмању руку глупо.

Name

Дуле

18.11.2020 08:21

миле је највећи криминалац у Српској Историји!Уништио је овај народ и његову будућност, више него и јадан рат на овим просторима! Чекам његов крај! У гробу да Богда се преврто!

Name

кмкок

18.11.2020 08:37

Надам се да си циницан, али ако ово стварно мислис онда узми упутницу код породицног за психијатриски преглед...

Name

Ироницар

18.11.2020 10:13

Ово је иронија народе,цовек је од муке користио иронију.Нас Миле је најгори од све дјеце и тацка.

Name

писани састав

18.11.2020 07:24

Ко тебе каменом, ти њега писмом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Борис

18.11.2020 07:25

Свака ријеч на мјесту. Човјек кад умре, он не зна да је умро. Исто је и са будалама. Најгоре је то што глупи не знају да су глупи. Тако ни миле није свјестан своје глупости и поганости

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре:

18.11.2020 08:20

"...глупи не знају да су глупи." Па да знају да су глупи-неби били ГЛУПИ!

Name

БАЊА ЛУКА

18.11.2020 07:25

ПОСТАЛА ГРАД ЛОПОВА КРИМИНАЛАЦА КОРУПИРАНЕ ВЛАСТИ.НЕПИСМЕНИХ И БАХАТИХ ТАЈКУНА КОИ РАДНИКЕ ГЛЕДА ЈУ КАО СТОКУ.У ГРАДУ СТО ЈЕ УРАДЈЕНО УРАДЈЕНО ЈЕ НАСИМИМ ПАРАМА ИЛИ КРЕДИТИМА КОЈЕ МИ ВРАЦАМО.ОВИ СТО СЕ БУСАЈУ ДА СУ ОНИ ТО ГРАДИЛИ ОНИ СУ СЕ САМО УГРАДИЛИ И ПОСТАЛИ БОГАТИ СА ЛЕДЈА НАРОДА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СТАРИ ТРЕБИЊАЦ

18.11.2020 07:27

СЛИЦНА СТВАР СЕ ДЕСИЛА И СА ОСТАЛИМ ГРАДОВИМА ...ГЛЕДАМ ПРИМЈЕР ТРЕБИЊА ...ИСТО, РАСКОМАДАНО ТКИВО И ДУХ ГРАДА , И ОНИ КОЈИ СУ ДОСЛИ УПОРНО СЕ ТРУДЕ ДА СЕ НЕ АДАПТИРАЈУ НЕГО ОНЕ ПРИМИТИВНЕ И ПРОСТАЦКЕ НАВИКЕ ДОНЕСЕНЕ ОДАКЛЕ СУ "сљегли " форцирају као у ИНАТ ...И ТАЈ ПРОЦЕС ТТАЈЕ ВЕЦ ОД 70 .80-ТИХ ГОДИНА ...ЛАКТАСЕНКО И НЕ ЗНА ДРУГАЦЈЕ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цивилизација

18.11.2020 07:28

Свака цаст. Ово није само обрацун политицких блокова, ово је обрацун цивилизације са примитивизмом. Примитивизам и некултура су сигуран пут у пропаст једног народа. Бања Луко постави ствари на своје мјесто и покази да си европска каква си увјек и била, спаси и остале опстине насе прељепе земље. Гради сигурну будуцност за насу дјецу и младе који долазе. Увјек си била бисер и симбол отпора против било којег облика насиља и фасизма. Волимо те Бања Луко.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Огорцена

18.11.2020 07:29

ОДПРИЛИКЕ СВЕ ЈАСНО КО ДАН ОДЛИЦНО РЕЦЕНО

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све

18.11.2020 07:32

похвале за текст???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пеперминт

18.11.2020 07:35

Лијепо рецено и написано. Изгледа да је неко из Бања Луке јос у Бања Луци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Трепиц Елвир

18.11.2020 07:36

Е ово је била БањаЛука, вјерујем Гос. Станивуковићу да ће барем покушати "нешто" направити. Биће тешко ,млади нису глупи као што неко мисли .И ми као градјани даћемо све од себе да успије спојити "неспојиво" ПС.Уз тебе смо Гос.Станивуковићу и ако нисмо из БањаЛуке

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

18.11.2020 07:38

Па то је истина. Засто се Бањалуцани сматрају толико битним и вриједнијим у односу на остале градјане и градове у РС?? Увијек су вукли неки комплекс и да је бити бањалуцанин нека марка као нпр. Њујорцанин. Цињеница је да се БЛ прије није ниста висе истицала од осталих градова у РС, само се у њу касније највисе улагало па постаде "град".

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Марко

18.11.2020 08:05

Била је град због свог духа и људи који су у њој живјели! Град не чине објекти, већ његови грађани који том граду дају одређен печат. БЛсе и раније истицала као један од љепших градова бивше Југе, град лијепих дјевојка, спорта, ни касаба ни велеград, таман за миран живот. Чини ми се да ти имаш комплекс.

Name

ре Марко

18.11.2020 08:38

Ајде ти лагано назад у Дрвар...

Name

Ре

18.11.2020 08:48

Ти Марко бори се за свој град. Нико не спори то али ја ( ми) не могу да причам о души Требиња или Лакташа јер нисам тамо никад живјела. Сваки град, село има своју душу и оно нешто, али то осјете само они што су ту одрасли. За њих је свака улица, сокак, дрво једна успомена. Можда смо најгласнији јер нас има највише али подражај ћемо и тебе и твој град. Ово је одабрана сваког града.

Name

Ре ре Марко

18.11.2020 08:50

Марко је добро написао. И ја осјећам прусуство неког комплекса. Па, свакоме је његов град најљепши, не видим откуд толика нетрпељивост према људима који живе ван града. Па прави град и дух града је онај у који је свако добро дошао, а не да прораде ситни комплекси ко живи у самом граду, а ко 20-так или више км даље. Стварно дебилизам.

Name

Црки

18.11.2020 10:09

Е па то пријатељу, сад је рећи да си Бањалуцани бренд, а срамота је рећи да си донекле друго дошао живјети у Бл. Ал само кад би знали колико ништа у Бл немају, а мисле да имају свега. Поз од неког ко је дошао у Бл

Name

Перо

18.11.2020 07:41

Бахатост, примитивизам, полтронство је постало дрес код. Бањалука из мојих предратних гимназијских дана се повукла негдје, не познајем је више на улици. Старлете марширају градом као ослободиоци. Од чега? Од разума. Мали наду дају ове последње промјене и сад се не смије стати иначе ће град бити заувијек изгубљен.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Перо

18.11.2020 08:51

Перо, зар је некада било другачије? Ја се сјећам времена кад су се наши људи одрекли Бога због привилегија власти, па побацали иконе у смеће и ругали се онима који другачије поступају. Ни тада ништа боље није било. Мало се околности мијењају, али суштина је иста код нас више од 50 година.

Name

Бањалука

18.11.2020 07:41

Исто тако можемо написати једну причу и о Драшку, о тати који је згрнуо милионе на грбачи народа!

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

18.11.2020 08:09

Јел украо или је имао новац и нос за бизнис па уложио први у сим картице? Јел те приморао да платиш нешто што нећеш? Е видиш Милорад јесте, јер више од пола становника нпр не гледа ртрс али нам је милорад намтенуо да морамомд плаћамо ртв претплату. А тек шта је све покрао твој бог! Зато ти имам само рећи оно што твој бог каже неком кад га прозове: ај не сери!

Name

Петар Добој

18.11.2020 08:49

Па напишите ако сте паметни. Не само о ћаћи, дједу, прадједу. Дођите до 7.вијека. Дођите до Јужних Словена. Немоћни сте да нађете нешто лоше Драшку па сплеткарите.

Name

Ре

18.11.2020 08:54

Ти ниси Бањалучанин иако се тако потписујеш. Ми не кажемо “ згрнуо паре”. Има једна мала општиница, у којој живе углавном добри, вриједни људи али и један веома непристојан и искомплексиран простак. Ти мора да си његов син! Ако имаш информације о кривичном дјелу некога, дужност ти је као узорном грађанину да то пријавиш надлежним органима. Ови постојећи никако не воле господина на којег ти прстом упиреш, једва би дочекали да му могу нешто приписати.

Name

Перо

18.11.2020 11:30

Било је другачије, наравно. Поштовале су се праве вриједности. Фрајер је био човјек с мозгом, а не мишићима. Дјевојке нису падале на кола него на причу и гитару. Знало се ко слуша Азру, а ко Митра Мирића.

Name

Бањалука

18.11.2020 11:33

Како да казем научите ме осим "згрнуо" са грбаче овог напаћеног народа? Да ли сте ви свјесни о којем се износу ради? Драшко никада ништа у животу није радио а има кућу од 10 милиона марака. Само уређење дворишта је коштало 1 милион. Молим Вас коју би Ви ријеч користили за то енормно "згртање" новца. Прича да је његов дјед у вријеме комунизма био богат човјек не пије воде. Зашто? Зато што су у то вријеме "богати" имали нешто мало више од нормалних,радних људи. Овдје се ради о томе да је неко за пар година "згрнуо"огромну суму новца користећи монопол и сумњиве уговоре. Ово пишем из разлога што величате некога ко то не заслужује! Бави се популизмом и говори оно што људи желе чути. Реалност је да је економска ситуација тешка али не само код нас него широм региона па чак и даље. Молим БН да објави мој коментар јер се често деси да то не ураде!

Name

Истина

18.11.2020 07:43

СВАКА ЧАСТ на овом тексту. Апсолутна и потпуна истина и само један коментар. По мени за пораз у Бања Луци је најмање крив Игор Радојичић. Главни проблем зна се у коме је!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Др.

18.11.2020 08:42

Зна криминалац и мафијас о коме говорис.

Name

ре Истина

18.11.2020 10:24

Ето је највисе кривим Радоијицица ,он је у том колу 25 година и је ли несто урадио НИСТА ,вец је се савио под налетом примитивизма,бахатости похлепе какав је и сам постао или никада није ни имао манире господина ,нити људскости .Он ниста није уцинио поводом убиства младица ДАВИДА у центру БЛ,вец је као други затаскавао и свако подсјецање на то зло они су униставали ,цупали цвијеце,дуње.ХВАЛА ВАМ БАЊАЛУЦАНИ СТО СТЕ ПОКАЗАЛИ ДУСУ СТО НИСТЕ ЗАБОРАБИЛИ ДАВИДА И НАДАМ СЕ ДА ЦЕ ДОЦИ ДАН КАДА ЦЕ СЕ ОБИЉЕЗИТИ НЕКИМ ЗНАКОМ ДА ПОДСЈЕЦА НА ЗЛО КОЈЕ ЈЕ НЕКО УЦИНИО И ДА СЕ ТАКО НЕСТО НЕ ПОНОВИ БИСЕ НИКАДА.

Name

Свице рујна зора

18.11.2020 07:43

Народу је доста јарма, неправде, понизења, пљацке и неморала. Папци да нам кроје судбину и краду садасњост и будуцност. Ускоро це народ на улице а они у затворе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ГАГА

18.11.2020 07:43

Свака цаст за текст!

ОДГОВОРИТЕ
Name

За бања луку

18.11.2020 07:45

Искрено, цасно и постено. Али та Бања лука непостоји од 1991. Године

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милица

18.11.2020 08:04

На залост тако је.

Name

Ре за...

18.11.2020 09:47

Постоји, али сад треба да је граде неки нови људи и нека нова младост. Ниједан град и ниједно мјесто нису више исти послије 1991.

Name

Сања

18.11.2020 13:28

Постоји,само јој треба вратити манире...

Name

ТТ22

20.11.2020 13:12

Тачно, нажалост никада више неће ни постојати.

Name

БГД

18.11.2020 07:46

Ух ! За обичног човјека лако разумљиво и очигледно из душе и срца написано. Међутим, сигуран сам да онај на кога се овај текст односи не може ово разумијети. Његова душа је одавно у ђавоским рукама. Жали Боже !

ОДГОВОРИТЕ
Name

времеплов

18.11.2020 07:47

Примјењиво на цијелу Републику Српску , без изузетка . Аутор текста је вјероватно високоинтелектуални и високоморални човјек који није могао да прећути најдиректније омаловажавање свих грађана , не само БањаЛуке ! Младим људима би овај текст могао бити кодекс . Млади читајте и учите , нека вам ово буде водиља ! Буди се исток и запад !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лотос

18.11.2020 07:47

Они освојили 27% гласова..скупстинску вецину..висе градова него до сад..и ми славимо побједу,,побједу цега људи,,јел побједа 4% Сдс у Бл..и 8% у Бн,,али цензуре надам се да нецеес црнзурисати..избори су просли и морамо се освијестити инаце це ови лопови опет добити републицке изборе

ОДГОВОРИТЕ
Name

О

18.11.2020 08:07

Томе ја годинама причам али коме кад овај твој цензур то одбацује и мисли да с тим помаже опозицији или је и сам продана душа. Пушта разноразне бљувотине коментара а реалне одбацује. Ето вам се све скоро обило о главу. Опозиција мисли само до сутра то је њихов највећи проблем. Гласали су за Драшка без размишљања шта даље, не за сјутра већ прекосутра. Због тога је он добио 55%, а ПДП, СДС и др који су их подржавали у БЛ укупно ајд нек буде 30%. То ти је то размишљање до сутра

Name

Ре

18.11.2020 08:11

Ама изгубио је највеће градове и општине које су привредни центри. Па више вриједи Котор Варош него оно што је добио у Херцеговини. Улагање у Херцеговину му се не исплати или у нпр Шипово. Добрано.је он начет, а нови градоначелници морају издржати до великих избора. Мслиш да ће смјети да их опозове???? Нек стисне петљу, па то уради, а иду избори, сад ће то.

Name

Ре Лотос

18.11.2020 08:12

Немаш ти појма , а народ је избором за градоначелнике Бањалуке и Бијељине показао шта мисли , Бањалука је мјерило свега , а 21000 гласова је добио Снсд у Бањалуци од 200 000 Бањалучана па ти сад сабери колико га и ко подржава у Бањалуци и то оних гласова запослених у институцијама који су присилом морали гласати , дакле само 10 посто Бањалучана подржава Снсд , и шта кажеш на то а остале партије су подржале Додика јер желе фотеље и зато што су сада власт на нивоу државе , тако да ти немаш појма ,ово је крај за Снсд и Додика политички , готово је , ето му сад Мркоњичана који су сад радили против њега и ето му Шпирића , Стевандића , Нешића , Цвијановићке , Лукача , нико из Бањалуке па се ти сабери мало Лотос!

Name

ре Лотос

18.11.2020 08:40

СДС је произвео толико прелетаца и папака да се неце опоравити за 20 година... а ови из СНСД-а су готови и то им је сада постало јасно...

Name

За лотос

18.11.2020 08:53

Разумијем шта хоћете рећи. Мене и даље душа боли за оним што је ПДП урадио СДС-у Бањалуке.

Name

Бањалука

18.11.2020 11:38

Да ли сматрате да је ПДП рјешење? Бореновић, Црнадак и њима слични. Народна пословица каже с ким си такав си, тако да не вјерујем да су Драшко или Јелена нешто бољи од горе наведених!

Name

кики

18.11.2020 07:47

Становници Српске нису спремни да подрзе глобални преокрет ... Ово сто је Драско побједио није успјех него сте му натоварили проблеме на грбацу.Не могу да схватим да има људи који су гласали за Драска а истовремено за снсд или ус...узас.Сад имамо јос веци проблем. Исто је догодило и у Бјељини..катастрофа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

опозиционарка

18.11.2020 08:38

Полако, полако ...Велика је борба и мука била да се дође до мјеста градоначелника. Драшко је млад момак али је радио озбиљну кампању даноноћно , без имало финансијске помоћи државе што је бивши градоначених имао у изобиљу...Не сумњам да ће постепено реализовати све што је рекао, биће тешко и треба дати времена , али ће бити...

Name

ре Кики

18.11.2020 08:40

Висе нас је....

Name

Ре

18.11.2020 08:54

Тачно тако, Кики.

Name

ТОП 1982

18.11.2020 07:55

Изадји у Агапе и направи анкету колико људи је цуло за:МУСИЦ ХАЛЛ,ПОРТОРИКО,КАЈАКХАРД РОК,ХАЊОТИ...све це ти бити јасно!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЈА БАЊАЛУЦАНИН

18.11.2020 07:55

СТЕТА ЈЕ САМО СТО НИЈЕ НАБРОЈАО НЕКА ИМЕНА КАО СТО СУ БЕНЕС ЈОСИПОВИЦ БРАЦА БЕРБЕР ЦЕЈВАН БИСИЦ СРЕДОЈЕ....МА СТА ВРИЈЕДИ . КО ТЕ ЈЕБЕ МИЛОРАДЕ И ТЕБЕ И ЛУКАЦА И ЦРВЕНИ КОМБИ И БИСЕРКУ И ДОКТОРА КАРАНА И САВЈЕТНИКА КАРАНА И СЕЛАКА И СЕЛАКЕ И ЕНГЛЕСКОГ СТУДЕНТА И ОНУ БУДАЛЕТИНУ ЗАЈЕДНО СА ЊЕНОМ ДЕФИНИЦИЈОМ СЛОБОДЕ.ВИ СТЕ ЗЛО.И КАО ЗЛО БИТ ЦЕТЕ УПАМЦЕНИ КАО НАЈВЕЦИ ЗЛОЦИНЦИ И ЦРНИЛО МОГА И ДАВИДОВОГ ГРАДА

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ ЈА БАЊАЛУЧАНИН

25.11.2020 22:38

Момак свака част за коментар и оно ко јебе Милу. Радована,ИГОРА,жељкицу, стевандића, каране и одтсле дебила

Name

ЛАКТАШИ

18.11.2020 07:59

МИСЛИТЕ ЛИ ДА ЈЕ ТО ДОДИГ РАЗУМИО.ТРЕБАЛИ СТЕ НАЦТРТАТИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

18.11.2020 08:00

Добар текст само која су то милетова добра дјела ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

18.11.2020 08:02

Кад властољубље удари у главу, онда добијес милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

18.11.2020 08:04

Свака част, пун погодак, све честитке за текст.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

18.11.2020 08:04

мазалица или паразит, исто је ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Муња

18.11.2020 08:13

Додик је поновио оно штаје Кустурица рекао (и код мене завршио во вијек и вјеков). Али не знам искрено о чему причају? Шта је то у БЛ изграђено од "републичких" средстава, а да је БЛ тиме постала "више од чаршије"? Па све те саобраћајнице о којима толико тамбурате су градске паре, УКЦ је грађен доприносима Бањалуке и Крајине, зградурине и бетонизацију су ваши другари приватици градили и ту се махом доселио ваш "сељак" којег сте позапошљавали у згради владе (републичка инвестиција). Који то конкретно пројекат је фиансирала РС, осим што нам је отето Позориште, библиотека, музеј (све пребачено на ниво РС?). Можете ви кривити коалиционе партнере, возача Селакакога је Тегелтија дигао у небеса, може вам бити крив Драшко популиста... џаба, Агапе и узастопно паркирање на тргу Крајине вас је коштало више него што ваши похлепом ограничени мозгови могу да обраде. Милорад Додик је једном рекао "није Бањалука Њујорк, све се зна шта се догађа" и то је тачно. Колико сте ресторана, чим се разраде малтретирали да вам власници продају (вашим најближима)? Чим неко крене у опозицију не може извадити ЗК уложак? СНСД послије те двије пресс конференције за мене је у рангу садашње СДА (која преко сарајевских медја једном семично пријети паљењем и расељавањем немуслимана) - непријатељска организација. И да, ако си ти, направио од БЛ "више од чаршије", Бањалука је од тебе, релативно прогресивног политичара 1998. (ако се узме у обзир алтернатива), када си обећавао прогресом, изгледа направила "фирера". А то је једина послијератна грешка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БАЊА ЛУКА

18.11.2020 14:00

ТАЈ " НАШ ДРАГИ БОРАЦ" ЈОШ ЈЕ ЖИВ И БОГУ ХВАЛА ОПСТАЈЕ УЗ ПРАВНИ КОНТИНУИТЕТ... АЛИ И ДАЉЕ НЕДОСТАЈЕ ПОДРШКА ГРАДА И РЕПУБЛИКЕ! И ОВАЈ НАШ БОРАЦ КОЈИ САДА НОСИ НАЗИВ "СФПСКИ КОШАРКАШКИ КЛУБ БОРАЦ 1947 БАЊА ЛУКА" ЈЕ И ДАЉЕ ЖИВ СА КОНТИНУИТЕТОМ ПОСТОЈАЊА И НИЈЕ ТО ТАЈ КЛУБ ИЗ БАЊА ЛУКЕ КОЈИ СЕ ЛАЖНО ПРЕДСТАВЉА И КОЈИ ЈЕ СКЛОПИО ПАКТ СА КК ИГОКЕА КОЈИ ИМ ЈЕ ПЛАТИО 100.000 КМ ЗА УЧЕШЋЕ У АБА 2 ЛИГИ. УПЛАТИЛО МИНИСТАРСТВО СПОРТА НА ЈЕДАН ТЕЛЕФОНСКИ ПОЗИВ. ТО ЈЕ НОВООСНОВАНИ КЛУБ КОЈИ ЈЕ У ФУНКЦИЈИ ПОЛИТИКЕ И КК ИГОКЕЈЕ.

Name

Хм

18.11.2020 08:18

Дусевна и, вјерујем, истинита прица, али кад додје до момента да се игра на карту савјести код некога цију савјест су појеле похлепа и грамзивост и за цију сифру лијека нема.. мех. Исто као да се апелује криминалцу да крене у борбу против корупције, све са барјаком, у првим редовима. То њега бас заболе (пун интендед).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Маријана

18.11.2020 08:26

Па онда је и логично због чега Бурле не пристаје да "чаршија са двије улице" буде главни град Републике Српске, него прећутно пристаје да се, као главни град, у Уставу РС наводи Сарајево, односно град који се уопште не налази на територији РС. Став Бурле према градјанима Бањалуке је савршено јасан од почетка његовог "политичког ангажмана", као спољњег сарадника Вашингтона. Бањалучани су за Бурлу овце, а Бањ(О)лучани, као подрепаш и прелетач Радмановић, "стручни" сарадници у процесу уништења свих привредних капацитета, које је Бањалука имала, те бетонизација крајишке љепотице, кроз најгори урбанистички план икада виђен, фокусирансе на уништавање зелених површина, као што је Пицин парк и сл, односно душе овог града. О томе шта Бурле мисли о Бањалуци савршено добро знају и Лешинари нашег драгог Борца. Е па, у име свих добрих људи Бањалуке, који нису упрљали свој образ кроз квазиполитичко дјеловање у СНСД и сличним наказним папачким партијама, хвала Бурли на искрености, а ми ћемо знати да "цијенимо" сваку његову искрену ријеч као и поступак. Бањалука памти и не заборавља. Нека Бурле прави од својих Бакинаца чаршију са двије улице, а позориште и не мора барем наредних 200 година, узимајући у обзир културу коју лично промовише на медијима Српске.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДМ

18.11.2020 08:27

Текст је сјајан али ми се чини да су Игор Радојичић и Антон Касиповић на силу у том окружењу ето им Маринко Умичевић , Игор Жунић и слични

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

18.11.2020 08:28

Аух какав текст. Све тацно од слова до слова. Е овако се бори против примитиваца. Не морамо "побједити", али требамо показати да има и другацијих од ових. Није циљ побједа, јер је то релативно, вец да се вреднују праве вриједности. Бања Лука је иза рата изгубила пријератну дусу. Није проблем сто су нам досле избјеглице, јер нису то избјеглице зељеле вец их мука натјерала. Али кад си досао у нас град цији су те становници лијепо и љубазно примили, онда се не мозес понасати као да си га ти ослободио и да си главни Баја са 3 разреда основне. Не иде тако, вец полако се доказујес и друство це те прихватити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пер еxцелленце

18.11.2020 08:28

Ово је ниво који не смије да се угаси. Можемо бити политички неостомишљеници, различите вјере,сексуалног опредјељења али ми смо бањалучани, око тога се морамо окупити. Достаје је подјеле на Лауш, Петрићевац или Борик, сдс-ће снсд-ће. То нам ради неко ко очигледно има комплекс града, нарочито нашег града. Хвала аутору текста што нас је вратио у вријеме кад је БЛ била наш град, кад су овим градом шетали лијепи момци и надалеко чувене љепотице. Академска заједница је била ауторитет, а не икебана у рукама простака. БЛ је била отворен град за све али су се морали прилагодити њеном стандарду. БЛ је имала господску улицу. БЛ је имала бана Милосављевића, Бенеша, Каралића, Јосиповића... Бањалука је наша!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тиса

18.11.2020 09:30

Бан Милосављевиц је родјен у Нису, у Бањалуци је био на слузби, провео је 5 година, изградио је највазније објекте и отисао 1934.. Као сто видимо људи из БЛ ни данас не знају много о њему нити се интересују.. Драго Давидовиц градонацелник БЛ из Мрцеваца, је подигао први споменик 70 година касније, толико о томе колико родјењ БЛ-уцани цијене и вреднују људе који су је задузили.. Родјени БЛ-уцанин Стефан Прибицевиц је забиљезио 1933. како је овај Бан био бахат, корумпиран, како троси народне паре за свој комфор, купио два аутомобила само за своје потребе, итд. И тада су родјени БЛ-уцани пљували своје неимаре, касније их заборављали, а зграде које су оставили иза себе, и данас им се диве и тиме доказују како су они прастара урбана средина, а никако царсија..

Name

Домаци страна / Тиса

18.11.2020 22:12

Ти бивси као и ови данасњи. Од насег новца праве нам репрезентативне објекте, комуникације, етц. А себи узимају проценат кроз ауте, готовину, земљисте, повластице. Да их заборавимо? Не. Никако! Треба да памтимо барабе које су мас пљацкале.

Name

Горан

18.11.2020 08:28

Хаха трава за овце и будале,које ова тел данима храни и трује,оваквим морбоидним текстовима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

момо

18.11.2020 09:07

јес јес ови писац сто похваљива неку стару касабу неце да види кака је сад наса бањалука метропол боље да оде у мајве на јањетину нег сто пискара о титином времену

Name

Канада

21.11.2020 06:15

Ех, Момо , Момо јадан ли си , само је теско рангирати разлоге за ту констатацију јер, како се да закљуцити , оцигледно их има много.

Name

XXЛ

18.11.2020 08:29

БРАВО ЗА ПИСЦА.ВРЛО САЗЕТО И РАЗУМЉИВО...ДА ТЕ ЗНАМ ИСПЕКО БИХ ТИ ПРАСЕ ИЛИ ЈАГЊЕ...СВЕ У СВЕМУ ДИВАН ТЕКСТ ЗА БАЈУ РОХАНА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

АЛПЕ АДРИА

18.11.2020 08:56

Доцепали се градова они сто ду носили једне гаце 10 дана и нису се купали од прољеца до прољеца,постали градски становници,заборавили на козе које су дрзали на терасама.накупили се дтзавних пара и функција и сада се грцевито боре да то задрзе.благо постеним сељацима који су се отсрасили гадова и лопова.

Name

Ре обећање

18.11.2020 11:04

АУТОР ТЕКСТА ЈЕ ПРОФ. ДР ЂОРЂЕ ВУКОВИЋ, ФИЛОЗОФСКИ ФАКУЛТЕТ БАЊА ЛУКА, МОЈА ПРЕПОРУКА ПРАТИТЕ ЊЕГОВР КОЛУМНЕ..... ОЧЕКУЈЕМ ПОЗИВ НА ОБЕЧАЊЕ....

Name

кмкок

18.11.2020 08:33

Овако мисли велика вецина људи родјених и одраслих у Бањој Луци... назалост Каје, Тегелтије, Спирици... (да не казем мркоњицани, српцани, дрварцани...) су сада они који одлуцују ста је за Бана Луку добро и вријеме је да то престане и да људи из Бања Луке одлуцују о Бањој Луци... Игор то нити је хтио нити могао иако је родјени Бањалуцанин... зато је и изгубио... дозволио је да ови горе наведени одлуцују умјесто њега...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

18.11.2020 08:57

Кад чујем овај комплексашки израз ''рођени Бањалучанин'' закоценем се. Шта су остали становници Бањалуке ''нерођени Бањалучани?

Name

Јо

18.11.2020 08:34

Биједно је како радите за корист других ,на штету Српског народа..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре јо

18.11.2020 09:06

Видис Јо, ја сам уцесник рата 91-95, два пута рањаван, из узе породице висе мттвих и рањених,и ако цјенис да Миле сверцер и дезертери око њега типа Таминдзије висе воле и бране РС од нас онда са твојом главом није несто у реду. 1998 је добио РС са њеном војском, полицијом, ДБ, таблицама, ЛК, пасосом, у њеном саставу је био је и град Брцко, и све то твој цувар РС даје босњацима и преноси на ниво БиХ, 100 пута смо се отцјепљивали од БиХ а изгледа отцјепио нас је од насе памети, потписа за НАТО, ИТД,ИТД... Е слијепац то је твој цувар РС. Ти и слицни за мрвицу са његовог стола и саку злата продали би насу отадзбину највецем непријатељу.

Name

Свака цаст

18.11.2020 08:37

Народ је остао уз Додика због празних, лазних, или испуњених обецања. Једни цекају сансу за пријем на ПП послове због 30 гласова које це донијети.Једни су се вец запослили тако али их дрзе у неизвјесности па морају и даље да буду подобни.Једни су у страху од својих странацких сефова.Све у свему једна страховлада влада медју народом.Сви знају да је он промасен слуцај, али мозе му се. Навикао је на бахатости и уцјени да води овај народ који је сваста презивио. Презивице и једног Додика.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тачно

18.11.2020 08:38

Сјећам се великог ривалитета између нас из Времеплова и Раде Лицине и вас из Поткозарја , кад год смо долазили у А,ександровац били смо пуни набоја и жаље за побједом , са једне стране ми градски клинци Доја, Стоја, Дачо , Ђера.... а код вас Перо, Предо, Грга ..., одиграмо и послије утакмице смо се дружили, за разлику сада када си ти Миле омаловажио Бањалуку и клинце из Бањалуке и све преселио у Лакташе и то ти сад Бањалучани враћају !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драган

18.11.2020 08:43

Свака част легендо, свака је на мјесту???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јока

18.11.2020 08:43

Потписујем сваку ријец и за Градиску. А за сто је то тако само Бог зна.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xx

18.11.2020 08:52

И Градишку преузео тополски клан ...

Name

Мики

18.11.2020 10:11

Какву црну Градиску, оранице и мјесто за које се не би ни чуло да није гранични прелаз ту био годинама

Name

Антифасиста

18.11.2020 08:48

Све похвале за текст који је написан достојанствено и људски од особе која има подрске свих нормалних људи. Нажалост познавајући ментални склоп и израђени култ лицности којем је упућен (Милорад Додик) ТЕСКО ДА ЦЕ ГА ДОТАЦИ И ДА ЦЕ РАЗУМЈЕТИ ПОРУКУ ТЕКСТОПИСЦА још је заливије Додик није сам ИМА ПУНО ПУНО СЛЕДБЕНИКА!ТО ЈЕ ПРОБЛЕМ ДАНАСЊЕ ДРУСТВЕНЕ ЗАЈЕДНИЦЕ!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лаус

18.11.2020 08:52

Зао ми је насих украдених 20 година зивота,ово се требало догодити много раније ал' нека боље икад него никад вазно је да је орао пао...орао пао!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Маја

18.11.2020 08:56

Свака част, потписујем све до једне ријеци. Наклон до пода!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Риле

18.11.2020 08:59

Аферим људино.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Елена

18.11.2020 09:04

Свака цаст, све је тацно, свака ријец.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мирослав

18.11.2020 09:08

Докад слушати његово иживљављање над народом и онда прихватати његово лизање и по који пут , какав је наш ментални склоп.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

18.11.2020 09:12

Нема ста... Бањалуцанин сам........ Ииии..једноставно...на ово ста реци... На ово једноставно једино могу клекнути до пода и капу скинути аутору овога текста...!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Воx пупули

18.11.2020 09:12

Треба додати и то дан када је дефинитивно Миле постао омразен у Бањалуци, дан када су његове гориле пребиле дјецу у дворани Борик која су навијала за КК Борац против његове Игокее. Никада то Бањалука заборавити неце. Ко не зна за то нека погледа на Yоутубе лако це наци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јован

18.11.2020 09:14

Изоро би Миле Њу сада колико је љут!

ОДГОВОРИТЕ
Name

?

18.11.2020 09:19

Ста крузи Бањалуком???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ђорђе

18.11.2020 09:45

"Додик расписује референдум да се Република Српска отцијепи од Бања Луке." "Данас је тачно година дана откако су Кинези сконтали да није паметно јести шишмише." Ово није моје, мој омиљени Босански Буквалиста, с Тwиттера...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Радован

18.11.2020 09:50

Зло Бања Луке Додик Мазалица Рајчевић Чавић и оно .... Дрварско Стевандић.Још једна ствар нек вас буде срамота олошу који гласате ради свога интереса и посла.Мајку вам јебем секташку па зар мислите да је народ баш луд.

ОДГОВОРИТЕ
Name

В

18.11.2020 09:54

Јако свака цаст ! Покондирене тикве су такве.Али је било болно приземљење,а тек це бити ! Наставак сљеди,кренуло је,

ОДГОВОРИТЕ
Name

Педја

18.11.2020 09:58

Да ли има сад та табла испред Металске сколе и ако нема засто нема ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПС

18.11.2020 10:03

У Бањалуци су изградјене зграде власници корумпирани политицари и њихови тајкуни кумови послусници и родбина !!Зградољуб градонацелник па Гаврановиц и политицко тајкундка хоботница је изградила тј бетонирала све сто се дало бетонирати !!!!прилази зградама резиденције као у Рјмском царству!!своје фирме изградили и виле своје и све своје а не народнооооо!!ех мљекару аутобуске и зељезницку станицу са возним парком распаднутим аутобусима спортске клубове болницу сколееее фабрикеее предузеца ресурсе јесинград метал фруктона итд итд СВЕ су они упропастили опљацкали ЛОПВСКА Приватизација!!!!пљацка стољеца!!!то је успјех ове власти накарадне !!УРУСЕН СИСТЕМ!!!!! Дрзавно и приватно власниство су себи присвојили!примјер Додигово имање руглоооо 21 вијека!!!!!!суме посјекли земљисте узурпирали све себи приграбили!!себе и своје обогатили пљЦкајуци будзет и народ!!! Направили сиротињу од пензионера и радника испод социјале а себи плате и привилегије за Гиниса!!дрско безобразно бахацење за Гиниса!!правосудје легло криминала само за њих ради партијскотајкунскоооо законе сМи себи праве и по њихивим законима легализују будзет они тросе без увида јавност као да је лицни а не јавни возни парк за Гиниса разни савјетници послуга и свита око њих и њихових породица као у римском царству за Гиниса!!веце злооо и од рата за овај народ!!а гласали су за њих само послусници уцијењени подибни кумови родбинаа и то је то !!то су ти гласови који су морали као и коалициони позициони!!! Криминалнополитицка хоботница хара!!Бањалука мора истрајати и вратити стари сјај !!!бетон и зграде супље пуме лопова нуста не вреде!!!!и СЛОБОДААА

ОДГОВОРИТЕ
Name

100 % сам сигуран

18.11.2020 10:05

100 % сам сигуран да је аутор бивси СНСД-овац који је напустио странку Милорада Додика због толико зла које нам је урадио и судеци по свему то це да ураде сви осим Милорадове близе родбине !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС

18.11.2020 10:08

браво..нема милокрад појма ста је бањалука била кад није имо пролаз у истој никад..бањалука је прави град јос у 50тим и 60тим постала..ово инфраструктуре сто има је цак и старије..зна ли он гдје је тврдјава Кастел јадан не био и кад је давно бањалука царсија била?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Станоје Србијанац

18.11.2020 10:16

Свака ти је ка' у Његоша,рука ти се позлатила,СРБИЈА ЈЕ УЗ ВАС!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Саса

18.11.2020 10:20

Свака ти цаст ко је код написао прицу све је погодио

ОДГОВОРИТЕ
Name

Станоје Србијанац

18.11.2020 10:21

Живеле промене у Републици Српској ,напред младости,напред Драшко СРБИЈА је уз вас...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гандра

18.11.2020 10:30

Свака част аутору текста. Све речено до детаља

ОДГОВОРИТЕ
Name

Душан Силни

18.11.2020 10:32

“Додју тако понекад времена, када памет зацути, будала проговори, а фукара се обогати.” ― Иво Андрић Додао бих на ово да је читав Балкан у том времену од 1990 до данас!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мирослав

18.11.2020 10:38

Вазно је играти и вазно је постици резултат. Одлазило се са брдовитог Балкана и у доба Броза, одлази се цело време, па тако и данас. Дејтон творевина је протекторат високог, он је главни месетар за лицни интерес.Сви политицари, које ми бирамо су само ту да би фингирали демокрацију.Западу требају писмени људи и они празне ове просторе, плански. Лепо је да БЛ има новог градонацелника, али треба сацекати да видимо његове резултате рада.Он се спрема прегледати све папирцине од оних прослих? Какву корис мозе имати обицан и нормалан свет од прегледања папирцина. БЛ сада изгледа као главни град, сваке друге дрзаве у Европи.Изградјена и уредјена је од насих пара, не из дзепа старог и новог градонацелника. И тако опет се ми делимо и навијамо, за оне сто управљају насим парама? Додик је ипак насе паре давао за уредјење и изградњу главног града РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истинито и искрено

18.11.2020 10:43

Цитајуци ове редове ,на тренутак се сјетих свега ,ал опет и растузи до цега додјосмо и куд цемо даље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Д

18.11.2020 10:48

Браво????. И не само за БЛ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Коп

18.11.2020 10:58

Најготивнији су ми они сто су морали да побјегну у стране дрзаве због ових придослица.Занима ме јел и тамо домаци бјезе од вас.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Фениx

18.11.2020 11:05

То је било кад је Милорад спавао испод тракторске приколице пуне врећа напакованих паприка. Нечуди Додиково понашање,он у то врјеме није ни шетао по Бањалуци,а испод приколице слабо се види.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јел то бјеше само сан

18.11.2020 11:14

Или смо живјели некад тако у БЛ. Ја прије 8 година се иселих. Навратим једном годишње, да обиђем гробове и породицу Рођена ми дјеца не вјерују кад им причам неке догодовштине. Стално кукају како су улице лоше, тротоару не постоје а тек бициклистичке стазе . Кажу не би никад тамо могли живјети али их нешто вуче. Вуче их носталгија моја и моје жене.

ОДГОВОРИТЕ
Name

опозиција

18.11.2020 11:21

Кустурица рече, Додик је од бањалучке касабе створио велеград. Та касаба је прије 42 године имала три врхунска дјечија кардиолога, а данас у овом велеграду нема ни један. Та касаба је имала објекте, старине, парк "Петар Кочић", своју фонтану са којима се поносила, а данас има зградурине без душе и сунца, уништене објекте који су били под заштитом ... Шта су урадили од куће Пасколо, вила у главној улици, а не би ме изненадило да сруше стару жељезничку станицу у центру, Општину, Бански двор, Позориште и Кастел. Занима ме само ко је дао дозволу да се на Малти жељезничка станица уклопи у ону зградурину. Који је то архитекта, који је у том накардном објекту видио љепоту.

ОДГОВОРИТЕ
Name

зоран

18.11.2020 11:21

"Постоје три велике страсти, алкохол, коцка и власт. Од прве двије људи се некако могу излијечити, од треће никако. Власт је највећи порок. Због ње се гине, због ње се губи људски лик. Неодољива је, као чаробни камен, јер прибавља моћ. Она је дух из Аладинове лампе, који служи свакој будали која га држи. Одвојени не представљају ништа; заједно, коб су овог свијета. Поштене и мудре власти нема, јер је жеља за моћи безгранична. Човјека на власти подстичу кукавице, бодре ласкавци, подржавају лупежи, и његова представа о себи увијек је љепша него истина." Меша Селимовић

ОДГОВОРИТЕ
Name

Меша Селимовић

18.11.2020 23:20

...један од политичких Срба којег је Србија плаћала да буде Србин! Такви су били и Андрић и Кустурица...

Name

Ј

19.11.2020 21:02

Ј

Name

Ацо

18.11.2020 11:23

Свака част

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре ре Милидраг

18.11.2020 12:22

Ако су већ добили попуњен листић и морали да врате празан, што нису тај попуњени скроз прецртали прије убацивања и тако га учинили неважећим. Бар су то могли.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грађанин

18.11.2020 12:27

Досадни сте више са том Бањалуком. То није никаква метропола, велики град, само је обични, истина веома лијеп градић у Крајини, и то је то. Не може се поредити са већим и великим градовима региона, Сарајевом, Новим Садом, Сплитом, Осијеком, Суботицом, а да не говиримо о Београду или Загребу, поређење немогуће, апсурдно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре у праву

18.11.2020 12:27

Бањалука је сада по менталитету рурална. Не чине град само грађевине и кружни токови него људи. Ослушни говор, нагласак, изговор... па причај о "руралном" и "градском". Не спорим ником право да говори онако како је научио, нити да живи гдје жели, али немој да причаш оно што није тачно. Тешко да си ти познавао пријератну Бањалуку.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нико

18.11.2020 12:37

Капа доље паметни човјече...и не само паметни вец културни,умјерени,мудри... Свака част на коментару!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јунга

18.11.2020 13:32

Ја сам из Лакташа, не волим Додика а прије свега свиту око њега, али имали смо и премијера и председника из Бања ЛУКЕ који су били чланове ПДП и СДС, па што нису правили дворане и игралишта. Поздрав.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Душа

18.11.2020 16:15

Текст писан из дна душе...неко ко види стварну слику али умије и сагледати реално стање...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бо

18.11.2020 16:56

Ста сте само направили од Бања луке. Некад је то био прелијепи град са дусом и срцем. Да то је био университетски ГРАД. Сад је село постало, пуно криминала и сељака, као сто си и ти Додик. Направио си од ње Републику Сумску. Заиста, промјена це пријати .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гррррр

18.11.2020 17:40

Само доказ бањалуцки је примитиваца,

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лондон

18.11.2020 20:33

Поздрав свим родјеним и неродјеним бањалуцанима и богу хвала да их моје оци не гледају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалуцанин

19.11.2020 05:01

Сви прави Бањалуцани не зиве висе ту.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

19.11.2020 10:08

Цитаце он ово кад буде на туњицама

ОДГОВОРИТЕ
Name

Алеја

19.11.2020 12:34

Текст је доста носталгицан и неки одговор на изјаву да је Бањалука била мала царсија.Не свидја ми се ни једно ни друго.Град цине људи то се одувијек зна.Ста зграде имају с тим.Узмимо рецимо Делту планет.Ста је корист велелепном издању кад нико нема пара да ту купује.Осим туриста и оних са дубоким дзепом.Мени највисе смета то без обзира ко је на власти да све сто се изгради око тога има бетон дрвеце се унистава паркова мало зелене поврсине сце маје Врбас загадјен.Нико се не бори за оцување природе.Ну овај сто је писао текст ни овај сто је рексо да је била мала царсија нит ми који ово коментарисемо.Нема нам спаса.

Name

Петар

19.11.2020 16:17

Бањалука је одувијек била лијеп град а сад поготово откад се изградила . Хтјели ви то или не откад је Снсд на власти Бањалука се препородила.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драшко

19.11.2020 18:12

Разумијем људе који имају корист од резима. Не разумијем оне који немају корист од резима и ставе x крај црвене банде СНСД-а. Та странка и њен предсједник су довели насу домовину Српску у позицију Сјеверне Кореје. Диктатура се осјеца на сваком кораку. Свим ресурсима Српске управља се из једног центра и из једне канцеларије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истине ради

20.11.2020 19:38

Има неколико канцеларија, пардон, неколико кабинета. Разасутих широм РС-е. А осим из кабинета, командује се и од куће, из хотела, кафане, којекаквих друмских јазбина, па онако у ходу, из аута, хеликоптера, авиона, зависно гдје се у тај одсудни час 'власт' задеси.

Name

Але

19.11.2020 21:31

Прелијепо...истина и то без вриједјања и рузних ријеци...комплименти

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рада

19.11.2020 22:03

После овог текста брате срце пуца, само мало нам треба за срецу а то мало изгубисмо 90ти и јос ненадјосмо...

ОДГОВОРИТЕ