Нова криза и политичка представа

Након отказане сједнице Предсједништва БиХ на којој се није гласало о Зорану Тегелтији као кандидату за предсједавајућег Савјета министара БиХ, Милорад Додик је казао да ће сачекати 5. септембар када "истиче рок важења" споразума тројице лидера, те да ће онда "Република Српска подузети одређене кораке".

Босна и Херцеговина 31.08.2019 | 07:26
Нова криза и политичка представа
То укључује и иницијативу за враћање надлежности ентитетима, те блокирање државних институција. Тако је Додик најавио да ће РС предложити повлачење споразума о војсци, суду и тужилаштву, индиректним порезима и свему ономе што су, како каже, наметнули високи представници.

Тако ће грађани БиХ још једном имати прилику да гледају посебно засједање Народне скупштине, на којем ћемо опет слушати тешке ријечи, са кратким роком трајања.

Вјероватно ћемо опет свједочити “посебном” вријеђању здравог разума, док ће народни посланици сав свој труд усмјерити на пресипање из шупљег у празно. 

Све по већ опробаном рецепту и већ сто пута виђеном игроказу који сервира Милорад Додик, а прихватају народни трибуни.

Временом, њихове игре без граница постале су посебан полигон за бацање прашине у очи грађанима, а највиша законодавна институција средство за давање легитимитета популистичкој политици.

Уважени злостављачи здравог разума из скупштинских клупа, који живе о трошку обесправљених, сиромашних и одбачених грађана, све су прилике, опет ће се окупити на позив српског члана предсједништва и показати нам колико далеко су спремни да иду у понижавању властитог народа.  А за то су још и плаћени. У просјеку по 2.500 КМ.

Тако је било и на посљедњој посебној сједници о Пељешком мосту, као и на свим осталим посебним сједницама прије ове, ако их се уопште сјећате.

А било их је.

Расправљало се о ревизији пресуде по тужби БиХ против Србије, о Извјештају Комисије за Сребреницу, о Дану Републике Српске, о расписивању републичког референдума, о обради и објављивању резултата пописа, о незаконитом и неуставном поступању Агенције за истраге и заштиту БиХ (СИПА), о уставном положају РС и заштити њених интереса на нивоу заједничких институција БиХ,  о расписивању републичког референдума у вези са радом Суда и Тужилаштва БиХ…

Све су ово посебне сједнице које су представљане као историјска питања по Републику Српску и њене грађане. 

Народ су препадали са скупштинских говорница. Смјењивали су се политичари, сви упозоравајући на погубне посљедице криза које су нас свакодневно запљускивале. 

А у исто вријеме док су се одржавале те посебне сједнице, ријека људи је напустила Републику Српску. 

Процјењује се да је неколико десетина хиљада људи отишло из РС у само двије године. Да ствар буде гора, очекује се да ће се тај број у наредних неколико година вишеструко повећати.

Сваким даном је све теже понаћи доброг грађевинца, на мајстора се чека и по неколико дана, врхунски љекари су се одавно поздравили са нама… а ово је тек почетак. 

Према неким процјенама, сваки дан одавде побјегне око 120 људи у потрази за бољим животом. Животом достојним човјека.

Ипак, судећи према ономе што су досад урадили, политичарима није много стало до тога. Они постављају АНП и НАТО као питање свих питање и вјешто избјегавају да разговарају и напокон почну да рјешавају битне ствари. 

Одлазак младих из Републике Српске, катастрофална демографска ситуација, мале плате, недостатак посла, урушена привреда, неправда, партократија... сви ови проблеми остају по страни кад се наметну “националне теме које живот значе”. Односно, на којима власт већ годинама преживљава.

Игор Жунић, шефа посланичког клуба СНСД-а у НСРС, наводи да још увијек не зна да ли ће и у каквом формату бити одржана посебна сједница на којој би се расправљало о евентуалном неформирању власти на нивоу БиХ. Али је јасно изнио став да Скупштина мора да буде институција која ће дати своје мишљење.

„У политици је све могуће и све верзије које се износе у јавности по том питању су могуће. Неке више неке мање, али у политици нема ствари које се не могу десити. Јасно је да једна од најважнијих ствари јесте да се примијене изборни резултати. Када говоримо о нивоу БиХ, изборна једница је Република Српска и Народна скупштина има право и обавезу да тражи да се изборни резултати који су проведени у РС као изборној јединици примијене на ниво БиХ. Ту је улога НСРС врло важна. Сад, како ће Народна скупштина дјеловати, какве ће закључке донијети и да ли ће се одржати та сједница, ја не знам. Али, моје је мишљење да Скупштина мора да каже свој став о томе“, рекао је Жунић за БУКУ.  

Посланица Партије демократског прогреса Јелена Тривић тврди да је све ово сам још један покушај да се СНСД домогне власти на нивоу БиХ. Како каже, овдје ником није стало до интереса РС и народа, већ само до фотеља. 

“Све ово се ради јер Додик нема политичке храбрости, па ће се сад сакрити из Народне скупштине. Нећу коментарисати о томе шта ће тачно бити на тој сједници уколико до ње дође, јер немамо материјал, али могу рећи одмах да је то авантуризам. Проблем је што Додик у тај авантуризам увлачи цијелу РС и коцка се са РС која њему није битна. Ми због авантуризма једног човјека и структуре око њега не смијемо угрозити оно што нам је дато Дејтонским споразумом и што смо успјели да добијемо. Цијела та прича се своди на бомбастичне изјаве и пробне димне бомбе, на једно погрешно показивање националне идеје, док је то само јо једна интересна прича. За Додика је све трговина и на овај начин он жели да истргује власт на нивоу БиХ. То не смије да се ради на овај начин, да се коцка са институцијама РС”, рекла је Тривић за БУКУ.

Она наводи да то само показује небригу власти према правим проблемима људи.

Како каже, ово је класична прича којом се желе остварити лични интереси.

“Овај пут је то жеља да се уђе у власт и формира Савјет министра. Све је подређено томе, док се народу замазују очи. Они вјероватно нису свјесни масовности одлазака људи одавде, а такви потези које повлачи власт никог неће задржати већ ће га само отјерати”, каже Тривић. 

Посланик Српске демократске странке у НСРС Давор Шешић наводи да је овдје јасно да се прича о посебној сједници, па и свим досадашњим посебним сједницама у режији власти, претворила у одбрану личног интереса или интереса странке, а никако народа. 

“Ми се само требамо сјетити посебне сједнице о референдуму о Суду и Тужилаштву, гдје се одлука Скупштине само изгубила. То показује колико озбиљо се схвата НСРС и колико се злоупотребљава законодавна власт. А онда се враћамо на животне теме попут одласка младих, проблема наталитета, положаја радника, инвестиција… Све су то теме које не одговарају властима, јер су управо они у највећој мјери и допринијели таквом стању”, рекао је Шешић за БУКУ. 

Он наводи да се баш из тог разлога покрећу питања посебних сједница које су само представе за народ на којима се свако мало освјежава мит о томе како неко брани интересе српског народа. 

“Иначе, овај пут је све то још луђе, јер сад се покреће ово питање и сазива посебна сједница због одлуке коју је донио СНСД и Небојша Радмановић прихватајући НАТО као једини пут за БиХ”, рекао је Шешић.

Опозиционари потцртавају да је најгоре од свега што се све ово ради у вријеме кад грађани Републике Српске и цијеле Босне и Херцеговине крпе крај с крајем. 

Али, изгледа да то много не занима оне који би требали да донесу промјене. Јер, да је тако, умјесто приче о враћању надлежности и сличних због којих се ванредно засједа у скупштинама, имали бисмо, рецимо, овакве сједнице:

Посебна сједница о масовном напуштању земље. 
Посебна сједница о катастрофалном стању у здравству.
Посебна сједница о стању у пољопривреди 
Посебна сједница  о пронателитетној политици
Посебна сједница о образовању
Посебна сједница о заустављању даљег уништавања јавних предузећа
Посебна сједница о спријечавању непотизма
...

Извор: Бука

Коментари / 75

Оставите коментар
Name

Неко иза угла

31.08.2019 05:41

Ста рећи,куку нама са оваквим ухљебима!

ОДГОВОРИТЕ
Name

075

31.08.2019 06:58

Долази нова администрација да коначно отјера Русе са Балкана и да Србији кажу да ако се не промијени да ће је вратити у границе санстефанске Србије или у камено доба гдје јој је и мјесто.

Name

Ови и овакви

31.08.2019 07:34

Нису само ухљеби, него особе без имало скрупула, без савијести, без одговорности, без чојства,..., без карактера, похлепни, бахати, лицемјерни...

Name

Ре 075

31.08.2019 08:00

Никад Додика подржавао нисам али зар вам он не личи на Алију.Потпиши,слажи,превари,повуци потпис итд.Наплата!Русија је зауставила НАТО у убилачким нападима.Видите Сирију,Иран,Венецуелу.Повлаче се убице.И зато ти неће овдје ићи глатко.Срби су свјесни да су овдје хрвати и муслимани помогли НАТО-у да додју,на жалост свима на штету, и неће стати под тај кишобран са њима.

Name

МИЛОРАД ЦИРКУС

31.08.2019 08:18

МИЛОРАД ЦИРКУС СЕ ВРТИ, А НАРОД ВОЗА ЛИ СЕ ВОЗА. ВОЛИ НАШ НАРОД ВАШАРЕ И ЦИРКУСЕ.

Name

ре 075

31.08.2019 09:15

Устај сине, доста си сањао

Name

Кендјо

31.08.2019 09:30

Ко це вец једном да казе овим авантуристима, који морем плове завезаних оцију, да су сву муницију испуцали (ону праву, али, и прје свега, маневрску), и да за сва времена престану са заваравањем себе, свијих гласаца (које су покрали) и јавности у цјелини. Толико демагогије и супље прице није видјено нити на једној политицкој сцени, не само у БиХ него и окрузењу. Сто је најгоре на стету РС и нардода који у њој зиви. Медјутим, нас прави проблем су странци. Све док они играју (потковани) како наси клептомани и психопате свирају, нема нам напредка. Тонуцемо у зиво блато.

Name

КО ЈЕ УБИО ДАВИДА

31.08.2019 10:10

А Народни посланици сложно одусташе од тражења истине о убиству Давида Драгичевића.

Name

бајине муке

01.09.2019 18:16

Баји је приоритет сто прије..убацити..своје пијуне и спијуне гдје се управља финанцијама а поготову у органе гоњења ту јос није недодирљив радије це изазвати хаос у..својој..половини дрзаве

Name

Ре 075

03.09.2019 04:55

Ти би волио да се Србија сроза и уништи. На твоју жалост,неће бити тог сценарија... Да је бог дао у врјеме кад је нато харао на овим просторима,власт тренутне русије,никад не би дозволила бомбардовања и бероватно ни деугачији били исходи... Теби сметају Руси.. очигледно,нису убијали србе због.муслимана и хрвата и нису бомбардовали српске положаје...

Name

Опозиција

31.08.2019 05:41

А зар нам опозиција у свему набројаном није свобухватно учествовала и подржавала позицију, па зашто сада кукате на туђем гробу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре : опозиција

31.08.2019 07:24

Нама помоци нема , да ли ови или они црно нам се писе. Нај горе у свему томе сто це унистит несто сто би требало да је светиња.

Name

Све је срамота

31.08.2019 07:38

Хоће ли опозиција икад и ишта урадити да се спријечи оволико бахаћење, безобразлук, пљачка и понижавање народа??? Позициони посланици су искључиво збир руку, који ће гласати једногласно и да су луди, ако им се то нареди. Међутим, опозиција је коначно на потезу, догорело је, а ми на дну.

Name

Глуп

31.08.2019 05:44

Глуп дуууууггг коментар а јос глупљи аутор. Ста реци!? Бљувотине!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Даре

31.08.2019 05:45

Ствар је у поштивању закона па ћемо свет то види а ми слепо вучемо питања која су приватни популаризација политичара. Устав и закон се мора поштовати иначе је то анархија јасно као дан. Па није ово држава појединца који има шведски сто па примјењује и узми сто одговара а оно што неодговара одбацује

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

31.08.2019 07:14

Који закон? Прво устав БиХ и тачка. Колико вас је процитало тај Устав?

Name

Ре ре

31.08.2019 08:14

Ја сам га прочитао. Шта те занима? Можда Чланак ИИИ, ставка 5(а)? "Босна и Херцеговина ће преузети надлежност за оне послове о којима се ентитети сугласе; "

Name

Ре ре ре

31.08.2019 08:40

Па добро си процитао. Ентитети се и јесу сугласили око преноса надлезности. Српски представници су их све изгласали

Name

@Ре

31.08.2019 09:15

Ја сам прочитао и увијек говорим онако како пише, Ти си насјео на Додигову причу а он сам измишља дијелове тог истог устава, рецимо "заједничке институције", устав БиХ не познаје тај термин, "државна заједница" као термин не постоји у уставу БиХ, савјет министара је"помоћни орган предсјеништва" је још једна Додигова измишљотина....има тога могао бих до сутра. Устав је важан али важни су и закони, то је још једна јефтина Додигова политика, уства државе је "оквир" а унутрашњи устрој и закони су "мозаик" слике у том оквиру, Не постоји устав на свијету који предвиђа све, устав БиХ је предвидио пренос надлежности, Додиг је то урадио и више никада неће те надлежности вратити на ентитете. Немој заборавити да је и други ентитет исто остао без надлежности, као и кантони. Закони нису шведски стол па да се бирају по жељи, то је тотални апсурд

Name

Бањалуцанин

31.08.2019 09:36

Цуј устав је оквир хахахах Сине сви закони морају бити у складу са уставом или су невазеци!!! Како се незналица проваљује прилично јадно је.

Name

ре Бањалуцанин

01.09.2019 06:21

Ја сам прочитао и увијек говорим онако како пише, Ти си насјео на Додигову причу а он сам измишља дијелове тог истог устава, рецимо "заједничке институције", устав БиХ не познаје тај термин, "државна заједница" као термин не постоји у уставу БиХ, савјет министара је"помоћни орган предсјеништва" је још једна Додигова измишљотина....има тога могао бих до сутра. Устав је важан али важни су и закони, то је још једна јефтина Додигова политика, уства државе је "оквир" а унутрашњи устрој и закони су "мозаик" слике у том оквиру, Не постоји устав на свијету који предвиђа све, устав БиХ је предвидио пренос надлежности, Додиг је то урадио и више никада неће те надлежности вратити на ентитете. Немој заборавити да је и други ентитет исто остао без надлежности, као и кантони. Закони нису шведски стол па да се бирају по жељи, то је тотални апсурд

Name

посебна сједница

31.08.2019 05:50

О менталном здрављу Комшићевог замјеника из РС и свите око њега

ОДГОВОРИТЕ
Name

Коколо

31.08.2019 05:59

Зар Тегелтија вријрди толико.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

31.08.2019 08:17

Видиш да више вриједи од читаве РС.

Name

Злаја

31.08.2019 06:02

Зна ли ико о томе шта су ова три метузалема или ти такозвана добро учинили за своје народе? Из кризе у кризу из неизвесности у неизвесност

ОДГОВОРИТЕ
Name

Михајло

31.08.2019 06:07

Тразили сте- гледајте.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

31.08.2019 23:12

Срецом, сада имам кабловску, па редовно сваки дан прескацем РТРС и АТВ.

Name

Перо

31.08.2019 06:14

Нисмо ми добили у Дејтону ништа, ми смо на силу били принуђени да уђемо у заједницу са ф бих. Народ Српски у то вријеме је хтио остати са Србијом у једној држави а не бити са овим баксузима. Дакле ова необавијештена жена из прдп-а треба да зна да то што она мисли да смо добили се крвљу стварало и да се ништа не "добија" него ствара и заслужује, нико ништа данас не добија џаба. За ово што се накарадно зове ентитет а ми је зовемо државом је пало 30000 Срба да знаш ти мала из прдп-а! Идеја о заједничкој држави није умрла и ови из другог ентитета нас стално подсјећају на њу, стога дајем велику захвалност госп. Додику и надам се ускоро потпуној слободи Српског народа у заједници са СРБИЈОМ !

ОДГОВОРИТЕ
Name

075

31.08.2019 07:00

Перо како изврћете чињенице. ДРЖАВА БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА НИЈЕ ЗАЈЕДНИЦА него је ДРЖАВА!!

Name

ре Перо

31.08.2019 07:15

НЕ, дејтонски МИРОВНИ споразум не познаје термин "заједница", устав БиХ, анекс 4, прва тачка "Континуитет БиХ". Идеја о заједничкој држави није умрла само како је спровести, кршећи МИРОВНИ споразум или правити неки нови споразум. Није то баш тако једноставно како пишеш. Ја бих те још једно демантовао, 30.000 бораца који су завршили у гробу је преварено. Да ће ускоро бити граница Србије на брду изнад Сарајева у то ВЕОМА сумњам, то је немогуће, потом, Брчко дистрикт, Сребреница...сам географски изглед ентитета је веома чудан, предуге границе...ТЕШКО претешко

Name

Ре Перо

31.08.2019 07:16

Браво Перо. Срби имају кратко памцење и брзо заборависе 30000 зртава а сад треба да нам Алијин војник Комсиц паметује.

Name

Алфред

31.08.2019 07:21

@перо Умријет ћеш у нади али велику Србију доживјет нећеш. Јадни сте сву ви које вас ваш Баја рајца национализмом и угроженисти док се он и његова свита богати. Али није ми нимало жао таквих као ви , жао ми је нормалног и поштеног народа који жели да нормалан живот приближан животу једног просјечног грађанина западне Европе.

Name

Перо на трактор

31.08.2019 07:25

Дејтон ти је дао да имас РС. Зауставио нас је пред Бања Луком и сад се ту несто правис вазан...имас кратко памцење али сада вам зелим да поново кренете у ту авантуру а ми нецемо стати пред БЛ.

Name

Зашто ?

31.08.2019 07:49

Са Србијом, на нашу жалост, неће остати ни КиМ, који је њен отуђени дио. Ми немамо никакве везе с њима, изузев исте нације, они су посебна држава, али су нас многе наше Србенде понизиле и довеле до дна. За ову РС су животе дали најбољи синови, а чињеница је да нас продају бројни дезертери, који дана у рову нису имали. Не смијете пљувати по крви часно погинулих, јер управо збиг свих је извршена ова подјела и заустављено крварење. Чин јеница је да ниједна ампутација није без крви, ми Србију волимо и поштујемо, али не желимо, мислим велика већина, тотално уништење својих породица. У прилог томе говоре бјежања млађих људи са ових простора, ради егзистенције и опстанка, а у випенационалне средине и уређене правне системе.

Name

Ре 075

31.08.2019 08:03

Тачно,држава али...на силу.Ту је проблем.Имали смо једну такву,звала се СФРЈ.

Name

Истине ради

31.08.2019 08:16

За ове сто мисле да је немогуце да Република Српска постане самостална дрзава само да казем да вријеме ради за нас. Зиви били па видјели. Сто нас Босњаци висе тлаце у Српском народу буде вецу зељу за својом дрзавом. То нико не мозе спријецити. Мозда се неце десити сада и одмах и за вријеме Додика али десит це се сигурно. Има пуно Срба и вецих и способнијих од Додика и наследит це га сигурно. Стета за Босњаке сто нису видјели које је греске Србија правила на Косову и изгубила тако дио своје територије. Срби немају ни један разлог да зеле останак БиХ.

Name

Бања Лука

31.08.2019 08:25

За овог сто је заустављен пред Бања Луком да му казем да смо и ми заустављени неколико пута и у Срајеву и у Бихацу и на јос пуно мјеста. То сто су вам Хрвати и НАТО пакт помогли на крају рата не знаци да је рат наставио да се ствари не би обрнуле и гдје би ми стали у контра офанзиви. Босна никад није била само васа нити це бити. Остави се пустих снова. 60 % Босне је Српско и грунтовно и катастарски, тако књихе казу. Нити цемо ми своју Републику Српску икад напустити нити цете је ви икад освојити. Да цемо од ње направити дрзаву, хоцемо и само је питање времена. Додји ти у Бања Луку на пице да видис ста је прави Српски град.

Name

Ре истина

31.08.2019 08:57

А док чека то вријеме народ може траву пасти

Name

ре перо на трактор

31.08.2019 09:23

Ајде крените сад. Чекамо вас. Скупа са тракторима

Name

Сале

31.08.2019 10:17

Пази да не умрес у нади.

Name

Херцеговина

31.08.2019 13:32

Ти који си испо из Додикова шињела, када тако пишеш, буди поштен и кажи у коју категорију чланова, симпТизера и гладача СНСД-а спадаш:, 1. Криминалце, 2. Невољне и 3. Ненормалне? Препознај се, не мораш одговорити али да знаш!

Name

РЕ Перо

31.08.2019 15:54

Не постоји никаква "заједница", БиХ није федерална држава. Ако си тако паметан подастри нам докуменат у којему пише супротно.

Name

Те ре Перо

31.08.2019 18:25

Тако је.БиХ није никаква заједница него јос пуно мање од тога. Исто тако си у праву да БиХ није ни федерација него конфедерација и јос мање од тога. БиХ је мање и од ЕУ. А федерација ти је момак, вас федарлни дио који се и службено зове Федерација БиХ.. Дакле ста ти јос није јасно??

Name

@Перо

01.09.2019 06:27

НИЈЕ ни конфедерација, види како мијењаш исказ, прво кажеш државна заједница а већ у другом коментару конфедерација...Баја јеси то ти :))) а шта је БиХ, она је међународно призната Држава. Моја је цијела Босна и Херцеговина, други ентитет федерација БиХ је децентрализовани ентитет док је мањи ентитет унитарни. Дистрик Брчко је практично трећи ентитет. Плитак си ти ту Перо, све је мени јасно,

Name

Ре Бања Лука

02.09.2019 20:02

Добили сте максимум који сте могли добити и опет гузица зјапи. Кад већ осјећаш ту слободу да пријетиш нестанку Босне, да ти одговорим - РС у тренутној ситуацији може опстати. Чим одлучите чачкати мечку, нестат ће и та административна јединица. Па ти изволи, сутра одмах референдум, само чекамо.

Name

Д

31.08.2019 06:25

Заради ривала опозиције и Додика ,опозиција увјек негира сваки Додиков потез за одбрану интереса РС,Ова опозиција ми није јасна дали су за Нато или не,Свако Додиково завраћање идеје о чланство у нато опозициа сматра да је то само лични интерес Додика,па ме занима зашто опозиција ризикује интересе РС само бојећи се Додиковог успјеха,то је катастрофа,али то је српска реалност

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

31.08.2019 07:21

Проблем је Додигова популистичка и контрадикторна политика. Додиг каже да за БиХ нема спаса а кроз пар минута каже да ће тражити поврат надлежности од те исте БиХ..????? О каквим ти интересима говориш.?? Па зашто враћати надлежности ако је БиХ при крају. пуно је таквих примјера. Додигова политика је политика сукоба, његова националистичка реторика је јединствена на Балкану, ПАЗИ..!! Он црта неке нове границе, дијели територије сусједних држава.,,он "туђе главе ставља на пањ", он није нормалан а ти то не видиш а има вас доста таквих.

Name

Ре Ре

01.09.2019 05:20

Цовјек Д једно а ти лупетас несто потпуно друго. Ако је Додик за НАТО онда га ова наша опозиција пљује, а ако је против НАТА, опет исто. И позиција и опозиција би морали наци заједницкј именитељ интереса РС и сви доследно се борити за те интересе. На другим подруцјима, поготову на подрочју економије, људских права итд. па нека се боре за своје позиције и интересе. Тако се то ради, прво дефинирај интерес српског народа и РС, јер то је изнад света.

Name

велико постење

31.08.2019 06:26

Тресла се гора родијосе мис владајуца елита свакако глуми дворску луду јер несмије мислит својом главом јер се улизују газди странке јер акосе успротиви газди странке остаје без посла зато мора метенисат.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Борац рс

31.08.2019 06:32

Покрали су државно, сада долази на ред приватно ,чувајте имовину од лопова из политике народе РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

03.09.2019 04:36

Главни представник годинама политички криза у РС и БиХ ствара овај новостворени тајкун који је још давно приватизовао РС, а отпор има сада овог задњег свог мандата да приватизује цијелу БиХ.

Name

Е сада

31.08.2019 06:38

Тражили сте гледајте или,што би рекли надреалисти, заискали сте ево вам га.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xx

31.08.2019 06:54

Браво за БУКУ !!!!!!!!!!!!!!!! Нарочито ми се, на крају чланка, допадају приједлози о "посебним сједницама".

ОДГОВОРИТЕ
Name

007 Бонд

31.08.2019 07:33

Зна ли неко шта пише у Дејтону? -Не зна нико, осим оних који треба да знају! Значи, обичан народ појма нема! Дејтон није могуће прочитати за један дан. Јер има 10 000 страна. Онај Дејтон који је потписала Србија је пар дана пред бомбардовање из 1999 однет из земље, и ено га у Русији, и тамо ће бити до даљњег! А Дејтон је битан, јер Република Српска треба да поступа по њему! А они правниси који су упућени у Дејтон (они који су га прочитали)- добро знају да Српска по њему има право и на сопствену војску, валуту и на сопствени пасош, па и на Брчко! ... + 80 надлежности које су јој одузете! Значи, све одузето вратити Српско, и одна да се даље ради! ...Бошњаци нису Битни! Сарајев није битно! Федерација није битна!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

31.08.2019 08:17

Шта вели, 10.000 страна и нико га није прочитао :Д Ма нико није битан Бонде, само се ти бусај и тјеши ;)

Name

Славен

31.08.2019 08:50

Е то ко ти процито.ти задње сто си процито је сликовница

Name

РЕ

31.08.2019 10:35

Бонде на којим си ти опијатима, који 10 хиљада страна ахаххахаххаха, овом провалом си рекао све о себи и ко си и шта си,

Name

Освит

31.08.2019 07:35

Успјесност политицара се мјери процентом могуцих реализиваних идеја а ваљда силни савјетници слузе да упозоре на оне које се не могу реализовати и да се улазак у такве процесе назива авантуризмом . Гледајуци информације које прелазе у дну екрана РТРСа : Русија осудила изјаву амбасадора пиц-а,Не моземо заборавити нато бомбардовање,Додик,Нико неце понизити РС,посљедице бомбардовања осиромасеним уранијумом осјетице сљедеце генерације,Цвијановиц,Недај бозе никоме да га Нато бомбардује,Цубриловиц.Цитав низ "родољубивих" изјава које не најављују ниста добро. Близа историја нам је пуна промасених и политика и политицара али изгледа, нама је историја све друго осим уцитељице зивота.Све политицке партије су и 2005 а СНСД-е и 2009 опредијелили геостратеску будуцност земље која и тада није била израз насих зеља или схватања него превенствено интереса.Сто се од тог периода десило да су се наси интереси промјенили или су се промјенили само интереси политицара и њихових покровитеља.Наси градани иду на запад не зато сто воле него назалост зато сто морају да би зивјели као људи. Та порука сваком политицару ,сваком цовјеку требала бити далеко сназнија од популистицких идеја које су углавном у функцији лицних интереса и интереса других дрзава. Процеси који се најављују нису висе авантуризам него класицне суидуционалне намјере.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Трифко

31.08.2019 08:17

Ма браво Освит, све потписујем, докле цемо зи јети на Митоманији, па вратит це Србију у Санстефанске границе плус Војводина која никада до 918 није била у саставу Србије а нама це задузити тракторе и фрезе бад као и оном јадницима из Госпица, Пакраца и Книна. Људи моји сувисе смо мали да би се боли са рогатима.

Name

Сале

31.08.2019 10:25

Цеститам

Name

Директ

31.08.2019 23:19

Трифко, и БиХ је некад била само Добој.

Name

Узалудна сједница

31.08.2019 07:47

Сви с везу они без везу ,, жали бозе времена , та је сједница једино добра да се посвађају и наговоре једни другим свашта . Сједница се мозе звати и Луд - до збуњеног а нормалног ни навидику . Која корист засједати кад је то не ВАЖЕЋЕ . Јос могу добит и санкције које им се већ спремају само дан Боже да њих закачи ал по свему судећи овај пут самкције це осјетит Ј грађани РС -а само ако додзе до овог циркуса Додиковог наравно

ОДГОВОРИТЕ
Name

Робин Худ

31.08.2019 07:48

Ма каква нова...све је већ виђено,он ради шта хоће ,показује избор Петровића у Добоју је доказ да "фасцинантних 204 ,који су дошли да подрже свог љубљеног нису смјели писнут на његов предлог да "ког он купи" било шта смију приговорити....јер он....он је "геније"....манипулација ,али се незна на којим су дрогама они, бар за сад, а неки су у њиховој странци од кад ју је основао....чудне игле,с којих се нескида.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дно

31.08.2019 07:55

И тако Милорад гледа испод својих ногу ову јадну земљу, која се сваким даном све јаднија и јаднија, и све је тезе наци довољан број послусника који це и даље климати главом горе доле, када велики водја говори. Сједнице, састанци, одлуке, све је једна велика фарса и не слузи ницему осим продузењу агоније. Једино сто цврсто стоји и не да се помјерити је бескрајна мрзња у овој проклетој авлији која надилази све остало ....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Трифко

31.08.2019 08:08

Јао, јао, јао куд над водис Милораде. Сада када одлазеца америцка админустрација преузме дизгине Бит це нам тијесан Павливица мос и уска Раца. Зар мислис Милораде да нас Руси беце теампити за Јузу Осетију или ти Крим.Хоце итекако. Попусти цовецееееее, видио си колико је јака Војска Србије 1999, поуздани су као пауцина.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милош

31.08.2019 08:42

Како ови Босњаци не могу да разумију да све сто је потписано под присилом медјународне заједнице мора да дозиви ревизију. Као странци наметнули и пола дрзаве хоце да се мијења али нема сад јер се Босњацима не свидја. То не мозе опстати. Срби це покусати на законом прописан нацин повратити своје надлезности. Ако не мозе и немате разумјевања за то, онда самосталност. Примјер-Косово. Све једноставно. Да ли це нас сви признати, неце али нису сви признали ни Косово. Хоце ли бити санкција, неце јер их нема ко увести. Ствари су се промјениле драстицно и задњих 20 година.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Милос

31.08.2019 09:21

Јеси паметан алал вера.Где само заврси те сколе.Па ти незнас јесил досао или посао јадо јадни.

Name

Ре

31.08.2019 09:57

Јесу, промијениле су се.... Црвени све пребацили на ниво БИх а сад исти ти као желе надлежности назад.

Name

СараЈевоо

31.08.2019 10:20

Милоше сине ГЛУП СИ.....

Name

Милијана С.

31.08.2019 09:44

Нема Додик право растурати државу и правити хаос овом јадном народу. Народ то неће. Иди Милораде бестрага и поведи све папке и папчине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

31.08.2019 10:32

Ајд ти се лијепо покупи па за Стамбол град. Тамо ти је место.

Name

Није вјера тврда у јачега

31.08.2019 10:02

Костарика, годинама земља скромних, једноставних и најсретнијих људи на свијету (комшија од САД), укинула војску прије 70 година и усмјерила тај буџет у (бесплатно) образовање, здравство и пензиони фонд; земља у којој су скоро сви ткз. здрави енергетски извори и гдје се озбиљно разматра могућност бесплатне електричне енергије за домаћинства. Фали им само један лијеп зоолошки врт са нешто дивљачи као Рудоња, Главоња и Блентоња.

ОДГОВОРИТЕ
Name

образ

31.08.2019 10:04

Шта ће промијенити засједање НСРС ако Додик не успије да своје стрпа и у Сарајево, наравно ништа. Само ће се још дубљи ровови ископати између позиције и опозиције и довести до већих подјела у народу.Што се грбо роди, то нико не исправи. Права истина је да су ово посљедице лоше политике од рата, до данас. Читам овдје навијачке коментаре, па читам Стевандићево саопштење за јавност на Фронталу РС. Гледам како тај лицемјер данас напада СДС и ПДП, оптужујући их за издају око НАТО, а до јуче са њима био и оправдано нападао власт која је скоро уништила РС. Онда читам на истом порталу иницијативу зелених за одржавање свесрспког Сабора ове јесени. Каква је то разлика, која биједа од лажног ујединитеља и какав господлук и национално одговорна прича од зелених. РЕСПЕКТ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

петко

31.08.2019 17:00

све сами лопов до лопова а Источни дио РС тоне у бједи као и код Тита

Name

Q

02.09.2019 06:53

Ко то тамо ку... У свира у РС је бал вампира

ОДГОВОРИТЕ