Комшић: Додик упада у замку

Хрватски члан у Предсједништву БиХ  Жељко Комшић сматра да је ситуација око покретања виталног националног интереса РС још апсурднија, ако се знају најмање двије ствари.

Босна и Херцеговина 17.07.2019 | 15:05
Комшић: Додик упада у замку
"Прва да звучи јако чудно и непромишљено да један босанскохерцеговачки ентитет, у овом случају Република Српска, настоји разматрати питање виталног ентитетског интереса у другом бх. ентитету који се зове Федерација БиХ, и то у питању гдје ентитети немају никакву надлежност, а тичу се утврђивање државних граница између двије сусједне земље.

Да ли онда такво нешто значи да бх. ентитет Федерација БиХ може неселективно, ама баш све у другом ентитету проблематизовати као властити ентитетски интерес?

Надам се како у НСРС има довољно „соли у глави“ код оних посланика који ће овакав апсурдан потез Милорада Додика препознати као политички непромишљен и да ће на то указати током засједања у НСРС или да ће приликом гласања, једноставно напустити салу, како се не би довели о ситуацију да ради једног човјека упадну у замку да онда бх. ентитет Федерација БиХ почне сва питања из РС проглашавати властитим ентитетским интересом и тиме евентуално блокирати тамо неке њима важне ствари. Нека о томе добро размисле - упозорио је Комшић у изјави Фени.

Друго важно питање, каже, јесте допис који је тадашњи члан предсједништва Небојша Радмановић упутио 2009. године некадашњем предсједнику Хрватске Стјепану Месићу.

- У том допису тражи управо ово што смо и ми прецизније утврдили у својим јучерашњим закључцима, а на шта Хрватска већ десет година шути. Да ли то значи како је Милорад Додик одустао и од овога става свог страначког колеге Небојше Радмановића, зарад неких ситних економских интереса, који немају никакве везе са Републиком Српском, већ изгледа са неким личним интересима?

И на крају, у посједу смо документа из Европске комисије у којем постоји званични став Републике Хрватске, која је приликом аплицирања за ЕУ средства доставила Споразум „Изетбеговић-Туђман“ као правни акт којим су, између осталог утврђене границе на мору између двије сусједне земље.

Тај споразум, ма колико га некадашња хрватска власт оспоравала, управо је с њихове стране достављен као правни основ за рјешавање отвореног питања границе на мору.

Тачније, то је нешто што је управо Хрватска доставила Европској комисији приликом апликације за средства из структуралних фондова, тако да је намјера наших закључака била да у оквиру тога рјешења обавимо демаркацију границе на мору између БиХ и Хрватске, те након тога потпишемо и споразум о несметаном пролазу од босанскохерцеговачког мора до приступа отвореном мору. То што неко не зна прочитати закључке, које су темељене на међународном праву, па потеже проблематичан витални ентитетски интерес у другом ентитету, сасвим је друго питање и односи се на све оне који својим гласом, на значајне позиције, доводу неуке људе без потребних знања за тај посао - рекао је Комшић.

Он каже да је "овдје је мост у другом плану, док је фокус закључака усмјерен према рјешавању границе на мору, из чега онда можемо приступити и рјешавању питања несметаног пролаза из босанскохерцеговачког мора до тачке приступа отвореном мору. 

По његовим ријечима, у тим закључцима нема ничега спорнога, јер се ради о позиву према Републици Хрватској да се отворе разговори око утврђивања границе на мору, како би Босна и Херцеговина могла остваривати своја права која јој припадају према Конвенцији Уједињених нација о праву мора (УНЦЛОС).

- Повезивати тако нешто са неким мостом или грађевином која је неких 300 километара сјеверно од Малостонског залива, мост Градишка – Градишка (Хрватска), некако је само по себи апсурдно, осим ако тамо неко нема личне интересе, а не витални ентитетски интерес, како је то тачно прописано Уставом Босне и Херцеговине - нагласио је Комшић.

(БН/Фена)

Коментари / 127

Оставите коментар
Name

Политика и олоши

17.07.2019 13:07

Сви сте ви ситни за Милорада......То вам је и доказао на изборима.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

17.07.2019 13:42

А посебно један клошар попут актуелног хрватског члана предсједништва.

Name

ре

17.07.2019 13:43

На којим изборима???

Name

4XXЛ

17.07.2019 13:44

Не сјецам се несто ста тај велики цовјек уради за српску осим дугова генерацијама српске а продзе и 8мјесеци не надзе заставу РС у предједниству БИХ стари се земце

Name

Никола

17.07.2019 13:48

Поштеном народу је тешко је са лоповом и манипулантом који се крије иза национа, изаћи на крај!?

Name

Педја Билеца

17.07.2019 13:50

Додик се продаје Хрватима за ситни Мостиц.А и уцјењен је од Хрватске ,тај твој Додик..

Name

Ре

17.07.2019 13:54

За такве као ти и јесу ситни посто си ти ситан у дуси,у цовјеку који пљацка сопствени народ видис неког имагинарног Бога,бас си смијесан

Name

борац

17.07.2019 13:57

Лако је управљати изборима кад су ти све народне паре па и кредити у рукама памет ту нетреба.

Name

Кифла

17.07.2019 14:20

Нисам добио утисак да су ова двојца повукли иницијативу у име Федерације БиХ, вец БиХ у цјелини. Чисто искривљивање чињеница.

Name

Кифла

17.07.2019 14:20

Нисам добио утисак да су ова двојца повукли иницијативу у име Федерације БиХ, вец БиХ у цјелини. Чисто искривљивање чињеница.

Name

Политика И Криминал

17.07.2019 14:38

Ре Политика и олош Олошу режимски, да Бог да вам за лијека требало све што сте покрали од народа!

Name

Народ

17.07.2019 14:49

Зив нам здрав био милираде

Name

Ре милану

17.07.2019 15:19

Како Дразена?

Name

Ре

17.07.2019 15:41

Мислис Додика издајника ДЕЗЕРЗЕРА И ратног фрофитера или ти такозваног великог србина без крстенице ма мрс багро сеоска неписмена

Name

Дадо

17.07.2019 15:46

Ако цемо по генези онда је Комсиц веци Србин од Лемија дефинитивно. А ево јос једном то доказује. Поредити Лемија са било цим српским постало је смијешно. Срамота српских зртава које је хрватски вебер побио на Сатору. Кад додјес до Градиске сјети се момака који су изгинули на Гламоцу. Могао би за почетак постовати српске кости мој Леми.

Name

Радојица

17.07.2019 16:11

Комшић је други представник муслимана у заједничком предсједништву поред Џаферовића а обојица су небројено пута показали и доказали своју нетрпељивост према Србима. Да ли би Срби требали да их послушају? Ово питање нема везе са Додиком.

Name

Ниста

17.07.2019 16:26

није урадио,једино сто је донио храст у пресједниство.Нека се стиди за свој рад.

Name

Роле

17.07.2019 17:55

Хрватски цлан преседниства ис реда вехабијског народа

Name

ре Радојица

17.07.2019 18:25

Види ти Радојике, а када је Додик постао премијер захваљујући гласовима муслимана тада ти нису сметали.ааа, Муслимани ће бирати и гласати онако како они желе, то им је допустио и устав и дејтонски мировни споразум, Ти гласај по националном кључу али буди свјестан да има оних који ће гласати онако како они желе. Бит ће предсједништво и са три муслиманска члана, то се врло лако може десити, тешко ми је сада да ти објашњавам, ти си плитак за те ствари.

Name

Ре

17.07.2019 19:12

За Милета је и олуја национални интерес

Name

Фотy Дол

17.07.2019 20:52

Бурле, ко је убио Давид-а?

Name

Ре милану

17.07.2019 21:32

Милане, Милане враголцицу немој тако Жељка је родила српкиња а тебе сокица

Name

Последњи кинески цар

18.07.2019 03:34

Питање је једно; Како можеш живјети у једној држави и још бити њен предсједник, а штити интересе друге државе која је у спору са твојом државом? Гдје је ту логика и здрав разум?

Name

Горан

18.07.2019 08:05

Једино решење је одвајање Републике Српске од леша званог бих.

Name

Београдјанин

19.07.2019 09:56

Једини проблем који Срби и Хрвати из БиХ имају са господином Комсицем је тај сто се он бори за јацу и стабилнију БиХ, а не за њено разбијање и поделу на три националне дрзавице као сто то раде Додик и Цовиц. Према томе пуна подрска за господина Комсица тако се воли своја земља.

Name

истина

17.07.2019 13:11

све сто додик ради мозе се објаснити само са једном реценицом. Он краде за себе и успутно руси и обесмисљава дејтонски систем циме ради на врацању на снагу Устава Републике БиХ. Нека ме неко демантује молим.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.07.2019 14:32

Тако је,тако писе и у Уставу,ако...... биће........

Name

РАДОЈЕ

17.07.2019 15:45

Истина је да додик ради на успостављању УНИТАРНЕ Б И Х!Све до сада што је урадио иде у том правцу,

Name

Б

17.07.2019 13:13

За поцетак,Ф БиХ одма да трази и изгласа стетним све споразуме РС и Србије а онда и сам назив и постојање истог.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Е

17.07.2019 14:01

То је онда крај а не почетак

Name

РР

17.07.2019 14:07

Србин сам али људи неразумем Милорада додика,,, као да је само осам разреда завршио,,, заиста немогу веровати како лута и лупа одкад је у Сарајеву, незнам чита ли он или неко од ти саветника све ове изјаве и ове небулозе,, незнам али баш ће испасти да човек невеже са послом који ради,,, страшно за прочитати у задње време како млати, ко максим по дивизији,,, боже сачувај.

Name

Ре

17.07.2019 14:15

А ти одма код доктора и сидји са дрога.нисте могли ратом је уништио вала нећете ни у миру.опамети се медједе.само сањам јер Србија и Република Српска ће увјек бити исто.

Name

@ре

17.07.2019 20:50

Никад кркане а вријеме ће показати своје.Босне је било и биће а вас ћемо укинути кад тад, и то с мераком.Коме се у Босни не буде свиђало може да пакује кофере и у Србију...Педаљ Босне нећете понијети са собом...

Name

Драшко

19.07.2019 06:37

Једини који су из Босне требали отићи су потурице (слаби и јадни Срби). Сад би била 100% хришћанска што и приличи Европи.

Name

Нострадамус

17.07.2019 13:17

Ста це мо ако Европа прогласи Комсица свјези дасак на Балкану.Да ли це мо Додика замијенити Комсицем колико смо глупи када смо прихватили Додика не би се цудио да сада прихватимо Комсица.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гавро

17.07.2019 17:19

Проблем мајмуна је сто Комсица нема ни у једној спекулацији и ни у једној пљацки. Једини је циста образа и то багри и ограниценим умовима велики проблем. Изабран је како је изабран али је цињеница да је дуго у политици а да га нема ни у једној пљацки. А да је могао, могао је. Ја као Србин из Федерације сам за њега гласао.

Name

Цињеница

17.07.2019 17:46

Комсиц је дугогодисњи политицар, без неких афера, поготово не, на стету српског народа. Према томе, нама не пријети опасност од овог цовјека, сто је и прослост доказала, за разлику од Србенди, који нас заглависе у зиво блато.

Name

Ре Горан

17.07.2019 17:50

сутра да устасе додју и да вас виде у логор опет би било исто. Двојица да одведу цитаво село. Јер то је национални интерес.

Name

ре

17.07.2019 18:35

Комшић НИКАДА ништа негативно није рекао о српском народу и Републици српској, НИКАД, то тврдим, ако има неко доказ да ме демантује нека га постави свима нама. Мржња према Комшичу је политички иницирана, он пребијене паре није украо од српског народа, то су неоспорне чињенице а наспрам њега, Додик има толико афера, да ће требати деценије да се то све проучи. Комшич је човјек који је чиста образа изашао из рата, без пацке и опет се неко нађе да му тражи "длаку у јајету", и опет се неко чуди што мади бјеже, и треба бјежати, поштење и карактер нису на цијени, на цијени су лопови са дна каце, превртљивци, мешетари, нациналистичка и популистичка реторика

Name

Горан

17.07.2019 13:18

Свој ти пос’о Комшићу. Ваше иживљавање над Републиком Српском добро знамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.07.2019 14:19

Па увлачи се тзв бошњацима у дупе.ни његови га неволе.комсицу за руке бакира и кмеците до миле воље.остави се ти Републике Српске имаш сарајевски пашалук и тамо командуј.

Name

Ре Горан и ре

17.07.2019 14:38

Само ви мислите тако,истјераце он међеда на чистац.РС нико неволи нити подрзава.

Name

Ре Горан

17.07.2019 14:39

Ви Срби сте невидјено глуп народ. Зарад контрирања Босни и Босњацима ститите Хрватску као витални национални интерес а они вас ударају ко зивотиње по мору доле хахахаха какав сте ви сљам. Тракторијада је само за вас

Name

ре Горан

17.07.2019 16:37

Тачно ниси у винклу, чиста обијест и мржња и то без икаквог разлога. Погрешно је то пајдо, потпуно погрешно.

Name

Горан

17.07.2019 17:15

Свој ви пос’о браћо Бошњаци, а под раме и Комшића. То што Хрватима радите нама Србима неће лако проћи.

Name

Витални Национални Интерес

17.07.2019 13:20

Цјелокупна Додигова политика је један велики апсурд.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

17.07.2019 14:10

Кад цес науцити да није Додиг вец Додик..

Name

Хммм!!!

17.07.2019 14:30

Сумљиво је то мени, он мени лици бас на додиг!!

Name

Илко

17.07.2019 14:51

Ја овде у Цапљини познајем најмање десет Хрвата који имају презиме Додиг

Name

Трт

17.07.2019 13:21

Па наравно Зељко то знаци да сад и ви из Федерације све блокирајте па куд пукло да пукло.. па доста висе ове небулозе и осовине зване Цовиц-Додик.

ОДГОВОРИТЕ
Name

А

17.07.2019 14:10

Жељко-Бакир ти одговара. Је л да?

Name

Ре А

17.07.2019 15:48

Теби одговара да Србин стити хрвате послије свега? Свака цаст ако тако мислис.. ова двојца иду на оцито разваљивање свега до изнемоглости а народ испаста..

Name

А

17.07.2019 16:48

Овај твој двојац се бори за БиХ, је л да? Ма немој ми рећи да су мањи лопови. Можда и јесу ако су неспосибнији у лоповлуку

Name

нормално и треба

17.07.2019 13:24

Ви сте и до сада преко СДА управљали са РС националним интересима и за све и свашта потезали национални интерес,Сад ће да видите како то изгледа кад вама у федерацији РС то исто ради ако си мислио у комшин тањир турат нос а да он не завирује у твој лонац преварили сте се.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.07.2019 14:41

Да,то је било у рс-у а сад це рс мало да се другације понаса јер се иде на веци ниво.Несто се ново иза брда ваља а није добро по рс.

Name

Генерал

17.07.2019 13:25

Сад це инат прорадити и следецих 7 година сигурно мост код Градиске неце бити отворен

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мискас

17.07.2019 18:06

Миле је лобиран од стране Цро. Има своје провизије и ту је сва памет. Ови малоумни нек гањају националне интересе и слицне глупости.

Name

Па зна се

17.07.2019 13:29

Лицни интереси и трла баба лан..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

17.07.2019 13:31

Како сад о Федерацији расправља Република Српска, па зар то није једна држава како ви кажете господине Жељко. Сад вам изгледа штима да је БиХ располовљена на двије државе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.07.2019 14:43

Не разумис ти то.Зељко је рекао сад це на нивоу ентитета расправљати а не да дрзава расправља о ентитетима.Дрзава остаје у овом слуцају према Цро.

Name

Кум

17.07.2019 13:31

комплетна БХ јавност зна да се Додик води искључиво личним интересима пре свега и тако урушава интересе Републике Српске.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

17.07.2019 13:37

Неће проћи твоји чаршијски штосови Комшићу још си ти недорастао да вучеш друге за нос и да им просипаш памет. Треба да се стидиш што се противиш изградњи моста државе која је твој народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.07.2019 14:41

Знаци треба ститит интересе стране дрзаве зато сто су исти народ? Каква сте ви власи поган најгора то је невјероватно. Зивим за дан кад цемо вас се ријесити.

Name

Ре

17.07.2019 14:45

Глупсоне,он брани своју дрзаву коју представља а не као рудоња да брани тудје интересе.

Name

ре Марко

17.07.2019 16:41

Комшић брани своју државу и њене интересе а ти си против тога и више ти се свиђа што Додиг брани интересе сусједне државе аахаххахахахаааа на којим си ти опијатима живота ти

Name

Бањалучанин

17.07.2019 17:24

Марко, или си пијан или си блесав... Оптужујеш човјека што брани интересе државе којој сједи у Предсједништву, а не интересе сусједне државе? Коју си ти брљу пио...

Name

Ре СВИМА

17.07.2019 18:09

У потпуности подржавам Милорада Додика, више је разлога, Пељешки мост се гради и то је завршена прича и за Храватску и БиХ као и за ЕУ која је учествовала финанцијски. Мост на ријеци Сави са изградњом почиње у Августу ове године. То што Комшић и Џаферовић нису средили стање у ФБиХ, то што још неки кантони немају скупштине самим тим ни Владе, то што још нема скупштинске већине у парламенту ФБиХ самим тим ни Владе, као ни новог предсједника и његових замјеника ФБиХ, то што се још не могу договорити за СМ, све је то узрок изградња мостова. За овога што би нас се ријешио, нема потребе да се ти нас решаваш ми смо то урадили још пре 27 година, тачније 1992 године.

Name

ре

17.07.2019 18:39

Овај марко је типични примјер снсд-оваца, плитак као тањир, бомба онако напамет, у државу се разумије ко Марица у крив q.

Name

Ре ре свима

17.07.2019 22:45

И де мајке ти договори се сам са собом који дијалект прицас цовјеце, у истој реценици си написао "ријесио" и "ресио". Не знас ни ста прицас и писес, ваљда криза идентитета одрастао прицајуци ијекавицу а сад ултра србин покусава назор екавицом.

Name

РЕ за РЕ ре свима

19.07.2019 07:41

То је све што си пронашао у мом коментару, видим не интересује те ништа од наведеног или немаш одговор, потруди се можеш ти то.

Name

МИЛОЈКО

17.07.2019 13:39

ПА АКО СУ СИТНИ СТО ЛЕТИ КО КАПА ИЗ САРАЈЕВА ОПАСТАН ЗЕЉКО И ДАФЕРОВИЦ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бл

17.07.2019 13:43

Колико тим заливом прође бродова и људи из и у БиХ, а колико у Градишци према Европи? Мост у Градишци је неопходан за БиХ, не само за РС него и за ФБиХ! Хрвати су прави стратези , увијек имају кеца у рукаву чиме нас могу уцијенити....

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре_Бл

17.07.2019 15:04

ако нема другог кеца из рукава онда олуја.

Name

Петар

17.07.2019 13:44

Па ви не престајете да се бавите РЕПУБЛИКОМ СРПСКОМ, не знам у цему је сада проблем.

ОДГОВОРИТЕ
Name

!!!

17.07.2019 18:37

Петре! Проблем је у томе сто ми идуци за Додиковом памети нам се лако мозе десити да једног дана кад се сјетимо да се ударимо по целу, а оно цела нема.

Name

Ре Комшић

17.07.2019 13:47

Сваки од чланова предсједништва БиХ има право вета ако је прегласан, то сутра Комшићу можете и ви покренути, обзиром да 2/3 посланика у парламенту ФБиХ из реда хрватског народа то морају подржати да би одлука била валидна ви то немате, немате базу из народа којег представљате. Према томе нема ту никакве "замке" Оно што вама и сличнима смета је повезивање Хрватске, и изградња моста на ријеци Сави. ФБиХ проблематизује доста тога, сјетимо се моста између Братунца и Љубовије, као и неријешеног питања границе код Козарске Дубице, Вас И Џаферовића у будуће неће се питати баш све, и нећете бити једини фактор одлучивања.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мака сет

17.07.2019 14:32

Ко каже да немају 2/3. Чак и ако се одбију Хрвати из хдз хдз1990 и снсд опет је удио Бошњака 37/54 посланичког миста

Name

ре

17.07.2019 18:41

НЕ, није тако,

Name

Ре

17.07.2019 20:11

Па ок нек онда изгласају и празник за годисњицу олује.

Name

Сарајево

18.07.2019 15:54

Нека се повезује само не преко насе територије.

Name

ре политика и олиси

17.07.2019 13:51

Ми Срби смо ситни за Милорада..одерао нам козу..и јос дере док се не пресели у Русију..ти ухљебу цути кад знас да је твој Милорад покрао изборе..ухљебу цути..ми њему судити требамо не Босњаци не Хрвати..олос

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ад

17.07.2019 14:24

Хало РЕ. Знас на којим избора на оним на којим си и ти гласао. Само паметујес.

Name

пирмо

17.07.2019 14:02

ХАХАХА чуј витални интерес РС????А хрвати оспоравају и не дају србима констутивност и никаква права у Кантонима гдје су вечинаУ Хрватској су грађани седмог реда .оспоравају чирилицу ...оспоравају пензије повратак имовине запослење....и Додик их подржава?????0Ово је ј...луд збуњеног.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сап

17.07.2019 15:07

Ово Додик враца дугове за 99 % упослених Срба у Алуминију.

Name

велико постење

17.07.2019 14:10

сто једна будала уради и смисли десет постених и паметних немозе ресит

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалуцанин СДС

17.07.2019 14:30

Ти јаране да имас образа не би се огласавао. Образа без !

ОДГОВОРИТЕ
Name

РОМАНИЈА ре бањалуцанин

17.07.2019 17:49

Ниси ти СДС сигурно, а Комсиц је у праву. Јел Додик хрват или србин па брани интересе хрвата и хрватске?? Који коњ треба неко бити да Додика неко подрзава. РС нестаје захв.Додику и то се види. Ја сам се борио за РС , ал за овакву нисам, један од осниваца СДС-а, а ти то ниси дрварцанину. Јебат це нама Додик мајку кад тад ви сто му јаја лизете кад тад це те сватити, ал бит це касно

Name

Бањалуцанин СДС

17.07.2019 19:53

Оболио си друзе. Мрзис слијепо интерес је мост на Сави ! А ти гледас све кроз мрзњу, какав дрварцанин какве глупости.

Name

Тако је

17.07.2019 15:04

И треба улозити вето јер он сада сам представља пола ове накарадне дрзавне заједнице, Дзеферовиц сарајевски пасалук, а ти Комсицу? Збиља, кога ти представљас?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.07.2019 17:51

Сарајевски пасалук има становника колико цијела РС, а ми срби из ист.дијела хљеб у том граду зарадјујемо. Тако да мање серес

Name

ре

17.07.2019 18:45

Комшић, представља већински избор, већина побјеђује на изборима, о чему ти, проблем је што Баја на превару, манипулацијама, пријетњама, уцјенама, митом, по 100 КМ за пензионере,,,дође до побједе на изборима, наравно то теби не смета што Додик не представља никога и ништа, он представља чисти лоповлук али то је твој проблем а не грађана који бирају поштеног и честитог Комшића.

Name

Ре и ре

17.07.2019 19:17

Ви из ист.дијела који у сарајевски пасалук идете по хљеб брзо сте заборавили да сте своје и зиве и мртве не тако давно пребацили у РС из истог тог Сарајева. А овај други нека оде на ЦИК тамо су резултати избора: ова двојица заједно нису имали гласова колико Додик ,па према томе закљуцујем да ви нисте из РС уопсте.

Name

Ре

17.07.2019 22:48

Таквима ко ти нико није србин ако није за додика. Патетицан си тип. Па ако цовјек казе да зарадјује хљеб у Сарајеву јел то несто лосе? Ста треба, цркават од глади док синови тајкуна зиве ко цареви? Глупан си и надам се да це такве гурнути на прву линију нама кад опет крене па цес престати пјевати те пјесмице.

Name

Хало

18.07.2019 06:48

Болан ко није био на првој линији тако као ти и прица и не мене висе на тој линији видјети нецете...бас зато сто о томе много знам могу овако и да прицам. Да се висе никада не понови прегласавање једног над друга два народа рат је и поцео.А они који поново заговарају заједницу у куци им била, мени висе не треба,хвала. Само ви идите у Сарајево по хљеб, вас проблем. Тајкуна је увијек било и бице, ал заједнице висе не треба бити. Из постовања према онима који су зивот дали да ја сада могу писати и прицати како зелим и мислим. Био мали,а велики србин у нецијим оцима, брига мене!!!

Name

децко

17.07.2019 15:25

Сви сте луди, нови рат је на помолу!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Додик

17.07.2019 15:29

наноси огромну стету РС форсирајуци треци ентитет да би досло до распада б и х И све да додје до тога због брцко дистрикта и самог географскиг полозаја рс немозе бити самостална. Он само са својим манипулацијама мозе изазвати реакцију медјународне заједнице и да б и х добије јос висе надöезности од ентитета сто је потпуно извјесно гледајуци на ова десавања!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тук на Утук

17.07.2019 15:58

Бас тако Комсицу. Са господином господски са .упком .упацки. Само заталасај, Рудоња је један обицан БЛЕФЕР и ниста висе. Друкције се не мозе. Имас мој глас на следецим изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мирко

17.07.2019 16:04

Комсицу, сва тројица сте ви јајаре, а додик је још и поклисара, она је још гора од јајаре. Додик представља мањину у РС - у, јер избори су намештени(покрадени) и нису одраз павог стања, а мислим да ни са вама у федерацији није боље, са овим законом избори немогу бити регуларни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

нико никановиц

17.07.2019 16:08

Нико овдје не говори о легалитету који има Комсиц, представља хрватски народ на превару, не, у ствари представља босњацки народ како се овдје види. Комсиц овдје ради против хрватског народа у бих јер је на превару (иако легитимну) постао представник хрватског народа. Додик је потпуно у праву сто не пристаје на тузбу против хрватске иако он ради само оно сто се договорио са цовицем јер хрвати у предсједниству БиХ немају свог представника него потурицу. Потпуно је јасно да це се овакви потези јос сада интензивирати када Додик оде са мјеста предсједавајуцег. Комсиц и Дзаферовиц це стављати своје циљеве на дневни ред и покусавати да превеслају Додика. Цовјек има своје принзипе, нема ста. Босњаци знају врло добро да дрзаве БиХ нема без постовања свих народа и интереса а не само босњацких, тј. муслиманских. Све у свему, Комсиц је змија обуцена у хрватску козу којој је једини смисао да слузи слузбеном Сарајеву и Босњацима, тј. Муслиманима. Мало се треба запитати какав је то уопсте цовјек, таквог љигавца је ријетко срести, вазно је да њега у Сарајеву сви као постују и сматрају својим. Нема од ове босне уредне дрзаве ни за сто година, мозда је то и добро јер онда нико ниста неце ни питати јер народа онда неце ни бити (мислим овог народа).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реално

17.07.2019 16:50

Мерхаба Милораде (нико никановиц), баш си бистар. Гарантујем да немаш основне услове за нормалан живот, ал нека само Босне нема па кад би пасли траву.

Name

ре нико никановић

17.07.2019 18:50

Ма Хрвати су у БиХ мањина, то је неоспорна чињеница, сваким даном их је све мање и мање, ускоро ће у Босни бити више Рома него Хрвата. Жељко је човјек без грешке, афера нула бодова, неволе га у Грудама, Дувну и Лиштици, кога то брига.

Name

Ре нико

19.07.2019 12:02

Празноглави, чланови предсједништва не представљају свој народ, него све нас, а из реда свог народа. Научи нешто у животу

Name

Лука

17.07.2019 16:33

Нема то никакве везе са РС-ом, знамо то сви, цак и ови црвени ботови. Алу, посто цлан Предсједниства из реда хрватског народа подрзава све сто босњаци предлазу, стари префриганац Цовиц зове у Мостар Додика, који је, изгледа, цлан Предсједниства који подрзава хрвате у БиХ, и договоре да он потегне "витални национални интерес" РС- е?! Људи моји, имате ли моци да размисљате својом главом, а не Лактасенком Дудуком, какав је ту нас интерес?! Јос једна превара насег народа, поред свих неиспуњених обецања уоци прослих Избора! Уразумите се људи, одосмо у суноврат ако ФБиХ поцне користити овај механизам виталног нац. интереса.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗА ЛУКУ

17.07.2019 17:29

РУДОЊА НАС ВОДИ У СУНОВРАТ И ЗАТО ЖИВИ. БОРИ СЕ ЗА ХРВАТЕ, А ШТО СМО МИ СРБИ У ХРВАТСКИМ КАНТОНИМА ТО РУДОЊИ ОДГОВРА. ДОСТА СРПСКЕ МУКЕ У МОСТАРУ СА ДОДИК ОВИМ РВАТСТВОМ, ВУЧИЋДВИМ КОНЗУЛАТОМ, БРАЋОМ ТУБИЋИМА, ПОПИНОМ КРУЉОМ, КВАЗИ НОВИНАРКОМ БЈЕЛИЦА - ШАГОВНОВИЋ. КУКУ МУ И БИЋЕ ЗА ПЕЉАЕШКИМ МОСТОМ А ЧОВИЋ ТРАСУ ПУТА УСМЈЕРИ КРОЗ СРПСКА ИМАЊА И ЈОШ ЈЕ ОСТАЛО ДА НАМ ГРОБЉА ПОРИШИ. КОНЗУЛАТ СРБИЈЕ У МО ЈЕ ЗЛО БГ ЗА СРБЕ А СРЕЋА ЗА ЛОПОВЕ ЧОВИЋЕ И ДОДИКА. РУДОЊА ВИШЕ НИЈЕ РС ВЕЋ,, ПРОИНТЕР И АГАПЕ АЛИ ТИ ЈЕ КРАЈ ЈЕР ЋЕШ У ЛУДАРУ. ШТА СУ БАКУ НАПРАВИО ДОК СИ БАЈРАКОМ КУПОВАО ВРИЈЕМЕ. МРЗИ ТЕ СРБИ СВИ САМО ТИ СЕ НАЈВЕЋИ НЕПРИЈАТЕЉИ УЛАГУЈУ.

Name

ре Помозимо отадзбини

17.07.2019 16:48

И ти си Комшићу пукао као тиква....и ти би исто направио да си на његовом мјесту, зато тишу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ас

17.07.2019 17:05

По Зељковом постоје двије дрзаве. Сам казе да РС нема ста да се мјеса у вези границе Хрватске и федерације. То знаци да постоје двије дрзаве РС у БиХ - федерација.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоран

17.07.2019 17:10

Само сто је разлика у томе што се РС не петља у доношење одлука на нивоу ентитета ФБиХ већ на нивоу државе БиХ на коју имамо право као и ви. А ми сто доносимо на скупштини РС то ти можеш окачити мачку о реп као што и нас не интересује федерација. Колико се мора чекати на пуштање у рад моста у Љубовија и ГП захваљујући вашим опструкцијама. Миле све блокирај док се не дозову памети да сарадјују.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РОМАНИЈА ре Зоран

17.07.2019 17:54

Јебо те бог какав си ти србин кад подрзавас издајника Додика који представља хрвате и њихове интересе ??? Нас интерес треба да буду добри односи с босњацима сто нама гарантује опстанак. Е јаду јадни

Name

Зоран

17.07.2019 17:16

Само сто је разлика у томе што се РС не петља у доношење одлука на нивоу ентитета ФБиХ већ на нивоу државе БиХ на коју имамо право као и ви. А ми сто доносимо на скупштини РС то ти можеш окачити мачку о реп као што и нас не интересује федерација. Колико се мора чекати на пуштање у рад моста у Љубовија и ГП захваљујући вашим опструкцијама. Миле све блокирај док се не дозову памети да сарадјују.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Баба Ванга

17.07.2019 17:30

Овај тзв. политичар све зна, гледа у стаклену куглу

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цица

17.07.2019 17:46

Мостови спајају народе.а федерација бих забрањује изградњу.Примјер Братунац према Србији.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Микис

17.07.2019 17:59

Хрвати имају свог цлана у Предсједниству Босне и Херцеговине а то је Милорад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мартин

17.07.2019 19:09

Није ни Додик цвијеће, али Хрват кога су изабрали Бошњаци и човјек познат по изразито антисрпским ставовима није вриједан помена. Небулозе о БиХ као грађанској држави и друштву, принципу један човјек један глас и фризираним резултатима пописа становништва су вектори за равнање према овом лику. Опасан и реметилачки фактор.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мрки

17.07.2019 19:28

Мислите босњацки цлан он је хрват ко се у рату борио против хрвата а то ради и у миру ако се тако мозе назват.?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Модрицанин

17.07.2019 20:48

Ви сте господине промасили тему. Прво помињете како ентитети немају надлезност у вези питања дрзавне границе, а на Предсједниству није уопсте донесен закљуцак у вези дрзавне границе вец у вези обустављања изградње Пељеског моста. Знаци први промасај. А други промасај који сте направили у својој дискусији је да је овдје одлуку донијело Предсједниство БиХ прегласавањем а није донио ентитет па онда немате ста у ово упетљавати ентитет. Ви би то као правник требало да знате.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сердар

17.07.2019 21:14

Истом мјером Федерација нека врати па да видим онда хоцел Бурле да казе није витални интерес Федеразије.Треба два Смуцацоса раскарикати.Доста је краде од Сиротиње

ОДГОВОРИТЕ
Name

зоран

17.07.2019 23:04

МИ ЈЕДВА ЦЕКАМО ДА ФЕДЕРАЦИЈА БЛОКИРА РЕП.СРПСКУ ДА СЕ КОНАЦНО РАЗИДЈЕМО СТО ЈЕ ЈЕДИНО ИСПРАВНО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре зоран

18.07.2019 07:13

мисљење је ко гуз..а, свако га има. Иди незналицо процитај дејтонски па цес видјети ста се мора догодити ако наступи опста блокада. Наступа предходно уставоправно уредјење тј. Република БиХ. Са тим су се сви слозили и потписали у дејтону. Благо теби са таквом памецу.

Name

ре ре Зоран

19.07.2019 06:45

Који члан Устава БиХ то регулише? Какве глупости пишеш? Јеси ли прочитао ко је потписник Дејтона? Каква Република БиХ? Пише тамо да Р БиХ престаје да постоји, а на ратној територији РС (70% БиХ) није никад ни постојала. Кад ти је добар Дејтон што ти није званични празник. Ми Срби поштујемо законе и славимо Дејтон сваке године јер нам је међународно признао Републику Српску.

Name

Твртко Ре Зоран

20.07.2019 09:28

И ми то једва цекамо Зоки, друго полувријеме це трајати кратко ?

Name

Ђорђе

18.07.2019 07:16

Живимо у држави, гдје се поткива судија, а коњи боси, нема грифова. Толико о нашој напредној будућности. Па на следећим изборима седите кући, цртајте ку...ве по гласачким листићима, убацујте празне, дописујте имена, а да наравно и ви "запошљени" поново гласајте за минималну плату. Поздрав добрим људима и Драшку посебно...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аветиња

18.07.2019 08:32

Има ли који БОГ да нас рјеси ових душебрижника Далеко им лепа куца...........

ОДГОВОРИТЕ
Name

Обицан цовјек

18.07.2019 12:19

Браво Комсицу,све тацно сто говорис

ОДГОВОРИТЕ
Name

каљкуљатор

18.07.2019 23:43

Прво - Пељшки мост је у потпуности на територији друге државе - тако да нема везе ни са једним ентитетом, већ је то искључиво спољнополитичко питање и тиче се оба ентитета подједнако. Друго - ако је тако као што тврди други бошњачки члан председништва, онда РС у потпуности самостално може да одлучује о утврђивању границе са Србијом. Комшо, пуно пијеш сине, остаћеш без халал сертификата ;-)

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наплата

19.07.2019 08:02

Комшиц се свети Хрватима јер зна да нико од њих не гласа за њега....Треба Бакиру да врати услугу... Нема ти ништа од тога Додик је за вас пеницилин... Није вам Милорад Иваниц ни Мектиц да вам испуњава жеље...Он добро зна да вас спусти на мјесто гдје треба да будете..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кузан

19.07.2019 10:26

За Горан Сам си леш,,називаш земљу БиХ у којој живиш лешом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СКОЈ

22.07.2019 04:46

Да је интерес Европе и САД а да БИХ БУДЕ нормална дрзава, гдје влада право а не криминал , пљацке, убиства ми би за ових 24 године после рата били Свајцарска. Посто је интерес и Европе и Америке да се ова дрзава унисти и опљцка људи сумњиве прослости и садасњости су на власти.

ОДГОВОРИТЕ