Komšić: Dodik upada u zamku

Hrvatski član u Predsjedništvu BiH  Željko Komšić smatra da je situacija oko pokretanja vitalnog nacionalnog interesa RS još apsurdnija, ako se znaju najmanje dvije stvari.

Bosna i Hercegovina 17.07.2019 | 15:05
Komšić: Dodik upada u zamku
"Prva da zvuči jako čudno i nepromišljeno da jedan bosanskohercegovački entitet, u ovom slučaju Republika Srpska, nastoji razmatrati pitanje vitalnog entitetskog interesa u drugom bh. entitetu koji se zove Federacija BiH, i to u pitanju gdje entiteti nemaju nikakvu nadležnost, a tiču se utvrđivanje državnih granica između dvije susjedne zemlje.

Da li onda takvo nešto znači da bh. entitet Federacija BiH može neselektivno, ama baš sve u drugom entitetu problematizovati kao vlastiti entitetski interes?

Nadam se kako u NSRS ima dovoljno „soli u glavi“ kod onih poslanika koji će ovakav apsurdan potez Milorada Dodika prepoznati kao politički nepromišljen i da će na to ukazati tokom zasjedanja u NSRS ili da će prilikom glasanja, jednostavno napustiti salu, kako se ne bi doveli o situaciju da radi jednog čovjeka upadnu u zamku da onda bh. entitet Federacija BiH počne sva pitanja iz RS proglašavati vlastitim entitetskim interesom i time eventualno blokirati tamo neke njima važne stvari. Neka o tome dobro razmisle - upozorio je Komšić u izjavi Feni.

Drugo važno pitanje, kaže, jeste dopis koji je tadašnji član predsjedništva Nebojša Radmanović uputio 2009. godine nekadašnjem predsjedniku Hrvatske Stjepanu Mesiću.

- U tom dopisu traži upravo ovo što smo i mi preciznije utvrdili u svojim jučerašnjim zaključcima, a na šta Hrvatska već deset godina šuti. Da li to znači kako je Milorad Dodik odustao i od ovoga stava svog stranačkog kolege Nebojše Radmanovića, zarad nekih sitnih ekonomskih interesa, koji nemaju nikakve veze sa Republikom Srpskom, već izgleda sa nekim ličnim interesima?

I na kraju, u posjedu smo dokumenta iz Evropske komisije u kojem postoji zvanični stav Republike Hrvatske, koja je prilikom apliciranja za EU sredstva dostavila Sporazum „Izetbegović-Tuđman“ kao pravni akt kojim su, između ostalog utvrđene granice na moru između dvije susjedne zemlje.

Taj sporazum, ma koliko ga nekadašnja hrvatska vlast osporavala, upravo je s njihove strane dostavljen kao pravni osnov za rješavanje otvorenog pitanja granice na moru.

Tačnije, to je nešto što je upravo Hrvatska dostavila Evropskoj komisiji prilikom aplikacije za sredstva iz strukturalnih fondova, tako da je namjera naših zaključaka bila da u okviru toga rješenja obavimo demarkaciju granice na moru između BiH i Hrvatske, te nakon toga potpišemo i sporazum o nesmetanom prolazu od bosanskohercegovačkog mora do pristupa otvorenom moru. To što neko ne zna pročitati zaključke, koje su temeljene na međunarodnom pravu, pa poteže problematičan vitalni entitetski interes u drugom entitetu, sasvim je drugo pitanje i odnosi se na sve one koji svojim glasom, na značajne pozicije, dovodu neuke ljude bez potrebnih znanja za taj posao - rekao je Komšić.

On kaže da je "ovdje je most u drugom planu, dok je fokus zaključaka usmjeren prema rješavanju granice na moru, iz čega onda možemo pristupiti i rješavanju pitanja nesmetanog prolaza iz bosanskohercegovačkog mora do tačke pristupa otvorenom moru. 

Po njegovim riječima, u tim zaključcima nema ničega spornoga, jer se radi o pozivu prema Republici Hrvatskoj da se otvore razgovori oko utvrđivanja granice na moru, kako bi Bosna i Hercegovina mogla ostvarivati svoja prava koja joj pripadaju prema Konvenciji Ujedinjenih nacija o pravu mora (UNCLOS).

- Povezivati tako nešto sa nekim mostom ili građevinom koja je nekih 300 kilometara sjeverno od Malostonskog zaliva, most Gradiška – Gradiška (Hrvatska), nekako je samo po sebi apsurdno, osim ako tamo neko nema lične interese, a ne vitalni entitetski interes, kako je to tačno propisano Ustavom Bosne i Hercegovine - naglasio je Komšić.

(BN/Fena)

Komentari / 127

Ostavite komentar
Name

Politika i ološi

17.07.2019 13:07

Svi ste vi sitni za Milorada......To vam je i dokazao na izborima.....

ODGOVORITE
Name

Milan

17.07.2019 13:42

A posebno jedan klošar poput aktuelnog hrvatskog člana predsjedništva.

Name

re

17.07.2019 13:43

Na kojim izborima???

Name

4XXL

17.07.2019 13:44

Ne sjecam se nesto sta taj veliki covjek uradi za srpsku osim dugova generacijama srpske a prodze i 8mjeseci ne nadze zastavu RS u predjednistvu BIH stari se zemce

Name

Nikola

17.07.2019 13:48

Poštenom narodu je teško je sa lopovom i manipulantom koji se krije iza naciona, izaći na kraj!?

Name

Pedja Bileca

17.07.2019 13:50

Dodik se prodaje Hrvatima za sitni Mostic.A i ucjenjen je od Hrvatske ,taj tvoj Dodik..

Name

Re

17.07.2019 13:54

Za takve kao ti i jesu sitni posto si ti sitan u dusi,u covjeku koji pljacka sopstveni narod vidis nekog imaginarnog Boga,bas si smijesan

Name

borac

17.07.2019 13:57

Lako je upravljati izborima kad su ti sve narodne pare pa i krediti u rukama pamet tu netreba.

Name

Kifla

17.07.2019 14:20

Nisam dobio utisak da su ova dvojca povukli inicijativu u ime Federacije BiH, vec BiH u cjelini. Čisto iskrivljivanje činjenica.

Name

Kifla

17.07.2019 14:20

Nisam dobio utisak da su ova dvojca povukli inicijativu u ime Federacije BiH, vec BiH u cjelini. Čisto iskrivljivanje činjenica.

Name

Politika I Kriminal

17.07.2019 14:38

Re Politika i ološ Ološu režimski, da Bog da vam za lijeka trebalo sve što ste pokrali od naroda!

Name

Narod

17.07.2019 14:49

Ziv nam zdrav bio milirade

Name

Re milanu

17.07.2019 15:19

Kako Drazena?

Name

Re

17.07.2019 15:41

Mislis Dodika izdajnika DEZERZERA I ratnog frofitera ili ti takozvanog velikog srbina bez krstenice ma mrs bagro seoska nepismena

Name

Dado

17.07.2019 15:46

Ako cemo po genezi onda je Komsic veci Srbin od Lemija definitivno. A evo jos jednom to dokazuje. Porediti Lemija sa bilo cim srpskim postalo je smiješno. Sramota srpskih zrtava koje je hrvatski veber pobio na Satoru. Kad dodjes do Gradiske sjeti se momaka koji su izginuli na Glamocu. Mogao bi za početak postovati srpske kosti moj Lemi.

Name

Радојица

17.07.2019 16:11

Комшић је други представник муслимана у заједничком предсједништву поред Џаферовића а обојица су небројено пута показали и доказали своју нетрпељивост према Србима. Да ли би Срби требали да их послушају? Ово питање нема везе са Додиком.

Name

Nista

17.07.2019 16:26

nije uradio,jedino sto je donio hrast u presjednistvo.Neka se stidi za svoj rad.

Name

Role

17.07.2019 17:55

Hrvatski clan presednistva is reda vehabijskog naroda

Name

re Радојица

17.07.2019 18:25

Vidi ti Radojike, a kada je Dodik postao premijer zahvaljujući glasovima muslimana tada ti nisu smetali.aaa, Muslimani će birati i glasati onako kako oni žele, to im je dopustio i ustav i dejtonski mirovni sporazum, Ti glasaj po nacionalnom ključu ali budi svjestan da ima onih koji će glasati onako kako oni žele. Bit će predsjedništvo i sa tri muslimanska člana, to se vrlo lako može desiti, teško mi je sada da ti objašnjavam, ti si plitak za te stvari.

Name

Re

17.07.2019 19:12

Za Mileta je i oluja nacionalni interes

Name

Foty Dol

17.07.2019 20:52

Burle, ko je ubio David-a?

Name

Re milanu

17.07.2019 21:32

Milane, Milane vragolcicu nemoj tako Željka je rodila srpkinja a tebe sokica

Name

Poslednji kineski car

18.07.2019 03:34

Pitanje je jedno; Kako možeš živjeti u jednoj državi i još biti njen predsjednik, a štiti interese druge države koja je u sporu sa tvojom državom? Gdje je tu logika i zdrav razum?

Name

Горан

18.07.2019 08:05

Једино решење је одвајање Републике Српске од леша званог бих.

Name

Beogradjanin

19.07.2019 09:56

Jedini problem koji Srbi i Hrvati iz BiH imaju sa gospodinom Komsicem je taj sto se on bori za jacu i stabilniju BiH, a ne za njeno razbijanje i podelu na tri nacionalne drzavice kao sto to rade Dodik i Covic. Prema tome puna podrska za gospodina Komsica tako se voli svoja zemlja.

Name

istina

17.07.2019 13:11

sve sto dodik radi moze se objasniti samo sa jednom recenicom. On krade za sebe i usputno rusi i obesmisljava dejtonski sistem cime radi na vracanju na snagu Ustava Republike BiH. Neka me neko demantuje molim.

ODGOVORITE
Name

Re

17.07.2019 14:32

Tako je,tako pise i u Ustavu,ako...... biće........

Name

RADOJE

17.07.2019 15:45

Istina je da dodik radi na uspostavljanju UNITARNE B I H!Sve do sada što je uradio ide u tom pravcu,

Name

B

17.07.2019 13:13

Za pocetak,F BiH odma da trazi i izglasa stetnim sve sporazume RS i Srbije a onda i sam naziv i postojanje istog.

ODGOVORITE
Name

Е

17.07.2019 14:01

То је онда крај а не почетак

Name

RR

17.07.2019 14:07

Srbin sam ali ljudi nerazumem Milorada dodika,,, kao da je samo osam razreda završio,,, zaista nemogu verovati kako luta i lupa odkad je u Sarajevu, neznam čita li on ili neko od ti savetnika sve ove izjave i ove nebuloze,, neznam ali baš će ispasti da čovek neveže sa poslom koji radi,,, strašno za pročitati u zadnje vreme kako mlati, ko maksim po diviziji,,, bože sačuvaj.

Name

Re

17.07.2019 14:15

A ti odma kod doktora i sidji sa droga.niste mogli ratom je uništio vala nećete ni u miru.opameti se medjede.samo sanjam jer Srbija i Republika Srpska će uvjek biti isto.

Name

@re

17.07.2019 20:50

Nikad krkane a vrijeme će pokazati svoje.Bosne je bilo i biće a vas ćemo ukinuti kad tad, i to s merakom.Kome se u Bosni ne bude sviđalo može da pakuje kofere i u Srbiju...Pedalj Bosne nećete ponijeti sa sobom...

Name

Draško

19.07.2019 06:37

Jedini koji su iz Bosne trebali otići su poturice (slabi i jadni Srbi). Sad bi bila 100% hrišćanska što i priliči Evropi.

Name

Nostradamus

17.07.2019 13:17

Sta ce mo ako Evropa proglasi Komsica svjezi dasak na Balkanu.Da li ce mo Dodika zamijeniti Komsicem koliko smo glupi kada smo prihvatili Dodika ne bi se cudio da sada prihvatimo Komsica.

ODGOVORITE
Name

Gavro

17.07.2019 17:19

Problem majmuna je sto Komsica nema ni u jednoj spekulaciji i ni u jednoj pljacki. Jedini je cista obraza i to bagri i ogranicenim umovima veliki problem. Izabran je kako je izabran ali je cinjenica da je dugo u politici a da ga nema ni u jednoj pljacki. A da je mogao, mogao je. Ja kao Srbin iz Federacije sam za njega glasao.

Name

Cinjenica

17.07.2019 17:46

Komsic je dugogodisnji politicar, bez nekih afera, pogotovo ne, na stetu srpskog naroda. Prema tome, nama ne prijeti opasnost od ovog covjeka, sto je i proslost dokazala, za razliku od Srbendi, koji nas zaglavise u zivo blato.

Name

Re Goran

17.07.2019 17:50

sutra da ustase dodju i da vas vide u logor opet bi bilo isto. Dvojica da odvedu citavo selo. Jer to je nacionalni interes.

Name

re

17.07.2019 18:35

Komšić NIKADA ništa negativno nije rekao o srpskom narodu i Republici srpskoj, NIKAD, to tvrdim, ako ima neko dokaz da me demantuje neka ga postavi svima nama. Mržnja prema Komšiču je politički inicirana, on prebijene pare nije ukrao od srpskog naroda, to su neosporne činjenice a naspram njega, Dodik ima toliko afera, da će trebati decenije da se to sve prouči. Komšič je čovjek koji je čista obraza izašao iz rata, bez packe i opet se neko nađe da mu traži "dlaku u jajetu", i opet se neko čudi što madi bježe, i treba bježati, poštenje i karakter nisu na cijeni, na cijeni su lopovi sa dna kace, prevrtljivci, mešetari, nacinalistička i populistička retorika

Name

Goran

17.07.2019 13:18

Svoj ti pos’o Komšiću. Vaše iživljavanje nad Republikom Srpskom dobro znamo.

ODGOVORITE
Name

Re

17.07.2019 14:19

Pa uvlači se tzv bošnjacima u dupe.ni njegovi ga nevole.komsicu za ruke bakira i kmecite do mile volje.ostavi se ti Republike Srpske imaš sarajevski pašaluk i tamo komanduj.

Name

Re Goran i re

17.07.2019 14:38

Samo vi mislite tako,istjerace on međeda na čistac.RS niko nevoli niti podrzava.

Name

Re Goran

17.07.2019 14:39

Vi Srbi ste nevidjeno glup narod. Zarad kontriranja Bosni i Bosnjacima stitite Hrvatsku kao vitalni nacionalni interes a oni vas udaraju ko zivotinje po moru dole hahahaha kakav ste vi sljam. Traktorijada je samo za vas

Name

re Goran

17.07.2019 16:37

Tačno nisi u vinklu, čista obijest i mržnja i to bez ikakvog razloga. Pogrešno je to pajdo, potpuno pogrešno.

Name

Goran

17.07.2019 17:15

Svoj vi pos’o braćo Bošnjaci, a pod rame i Komšića. To što Hrvatima radite nama Srbima neće lako proći.

Name

Vitalni Nacionalni Interes

17.07.2019 13:20

Cjelokupna Dodigova politika je jedan veliki apsurd.

ODGOVORITE
Name

BL

17.07.2019 14:10

Kad ces nauciti da nije Dodig vec Dodik..

Name

Hmmm!!!

17.07.2019 14:30

Sumljivo je to meni, on meni lici bas na dodig!!

Name

Ilko

17.07.2019 14:51

Ja ovde u Capljini poznajem najmanje deset Hrvata koji imaju prezime Dodig

Name

Trt

17.07.2019 13:21

Pa naravno Zeljko to znaci da sad i vi iz Federacije sve blokirajte pa kud puklo da puklo.. pa dosta vise ove nebuloze i osovine zvane Covic-Dodik.

ODGOVORITE
Name

А

17.07.2019 14:10

Жељко-Бакир ти одговара. Је л да?

Name

Re A

17.07.2019 15:48

Tebi odgovara da Srbin stiti hrvate poslije svega? Svaka cast ako tako mislis.. ova dvojca idu na ocito razvaljivanje svega do iznemoglosti a narod ispasta..

Name

А

17.07.2019 16:48

Овај твој двојац се бори за БиХ, је л да? Ма немој ми рећи да су мањи лопови. Можда и јесу ако су неспосибнији у лоповлуку

Name

normalno i treba

17.07.2019 13:24

Vi ste i do sada preko SDA upravljali sa RS nacionalnim interesima i za sve i svašta potezali nacionalni interes,Sad će da vidite kako to izgleda kad vama u federaciji RS to isto radi ako si mislio u komšin tanjir turat nos a da on ne zaviruje u tvoj lonac prevarili ste se.

ODGOVORITE
Name

Re

17.07.2019 14:41

Da,to je bilo u rs-u a sad ce rs malo da se drugacije ponasa jer se ide na veci nivo.Nesto se novo iza brda valja a nije dobro po rs.

Name

General

17.07.2019 13:25

Sad ce inat proraditi i sledecih 7 godina sigurno most kod Gradiske nece biti otvoren

ODGOVORITE
Name

Miskas

17.07.2019 18:06

Mile je lobiran od strane Cro. Ima svoje provizije i tu je sva pamet. Ovi maloumni nek ganjaju nacionalne interese i slicne gluposti.

Name

Pa zna se

17.07.2019 13:29

Licni interesi i trla baba lan..

ODGOVORITE
Name

Milan

17.07.2019 13:31

Kako sad o Federaciji raspravlja Republika Srpska, pa zar to nije jedna država kako vi kažete gospodine Željko. Sad vam izgleda štima da je BiH raspolovljena na dvije države.

ODGOVORITE
Name

Re

17.07.2019 14:43

Ne razumis ti to.Zeljko je rekao sad ce na nivou entiteta raspravljati a ne da drzava raspravlja o entitetima.Drzava ostaje u ovom slucaju prema Cro.

Name

Kum

17.07.2019 13:31

kompletna BH javnost zna da se Dodik vodi isključivo ličnim interesima pre svega i tako urušava interese Republike Srpske.

ODGOVORITE
Name

Marko

17.07.2019 13:37

Neće proći tvoji čaršijski štosovi Komšiću još si ti nedorastao da vučeš druge za nos i da im prosipaš pamet. Treba da se stidiš što se protiviš izgradnji mosta države koja je tvoj narod.

ODGOVORITE
Name

Re

17.07.2019 14:41

Znaci treba stitit interese strane drzave zato sto su isti narod? Kakva ste vi vlasi pogan najgora to je nevjerovatno. Zivim za dan kad cemo vas se rijesiti.

Name

Re

17.07.2019 14:45

Glupsone,on brani svoju drzavu koju predstavlja a ne kao rudonja da brani tudje interese.

Name

re Marko

17.07.2019 16:41

Komšić brani svoju državu i njene interese a ti si protiv toga i više ti se sviđa što Dodig brani interese susjedne države aahahhahahahaaaa na kojim si ti opijatima života ti

Name

Banjalučanin

17.07.2019 17:24

Marko, ili si pijan ili si blesav... Optužuješ čovjeka što brani interese države kojoj sjedi u Predsjedništvu, a ne interese susjedne države? Koju si ti brlju pio...

Name

Re SVIMA

17.07.2019 18:09

U potpunosti podržavam Milorada Dodika, više je razloga, Pelješki most se gradi i to je završena priča i za Hravatsku i BiH kao i za EU koja je učestvovala financijski. Most na rijeci Savi sa izgradnjom počinje u Avgustu ove godine. To što Komšić i Džaferović nisu sredili stanje u FBiH, to što još neki kantoni nemaju skupštine samim tim ni Vlade, to što još nema skupštinske većine u parlamentu FBiH samim tim ni Vlade, kao ni novog predsjednika i njegovih zamjenika FBiH, to što se još ne mogu dogovoriti za SM, sve je to uzrok izgradnja mostova. Za ovoga što bi nas se riješio, nema potrebe da se ti nas rešavaš mi smo to uradili još pre 27 godina, tačnije 1992 godine.

Name

re

17.07.2019 18:39

Ovaj marko je tipični primjer snsd-ovaca, plitak kao tanjir, bomba onako napamet, u državu se razumije ko Marica u kriv q.

Name

Re re svima

17.07.2019 22:45

I de majke ti dogovori se sam sa sobom koji dijalekt pricas covjece, u istoj recenici si napisao "rijesio" i "resio". Ne znas ni sta pricas i pises, valjda kriza identiteta odrastao pricajuci ijekavicu a sad ultra srbin pokusava nazor ekavicom.

Name

RE za RE re svima

19.07.2019 07:41

To je sve što si pronašao u mom komentaru, vidim ne interesuje te ništa od navedenog ili nemaš odgovor, potrudi se možeš ti to.

Name

MILOJKO

17.07.2019 13:39

PA AKO SU SITNI STO LETI KO KAPA IZ SARAJEVA OPASTAN ZELJKO I DAFEROVIC

ODGOVORITE
Name

Bl

17.07.2019 13:43

Koliko tim zalivom prođe brodova i ljudi iz i u BiH, a koliko u Gradišci prema Evropi? Most u Gradišci je neophodan za BiH, ne samo za RS nego i za FBiH! Hrvati su pravi stratezi , uvijek imaju keca u rukavu čime nas mogu ucijeniti....

ODGOVORITE
Name

re_Bl

17.07.2019 15:04

ako nema drugog keca iz rukava onda oluja.

Name

Petar

17.07.2019 13:44

Pa vi ne prestajete da se bavite REPUBLIKOM SRPSKOM, ne znam u cemu je sada problem.

ODGOVORITE
Name

!!!

17.07.2019 18:37

Petre! Problem je u tome sto mi iduci za Dodikovom pameti nam se lako moze desiti da jednog dana kad se sjetimo da se udarimo po celu, a ono cela nema.

Name

Re Komšić

17.07.2019 13:47

Svaki od članova predsjedništva BiH ima pravo veta ako je preglasan, to sutra Komšiću možete i vi pokrenuti, obzirom da 2/3 poslanika u parlamentu FBiH iz reda hrvatskog naroda to moraju podržati da bi odluka bila validna vi to nemate, nemate bazu iz naroda kojeg predstavljate. Prema tome nema tu nikakve "zamke" Ono što vama i sličnima smeta je povezivanje Hrvatske, i izgradnja mosta na rijeci Savi. FBiH problematizuje dosta toga, sjetimo se mosta između Bratunca i Ljubovije, kao i neriješenog pitanja granice kod Kozarske Dubice, Vas I Džaferovića u buduće neće se pitati baš sve, i nećete biti jedini faktor odlučivanja.

ODGOVORITE
Name

Maka set

17.07.2019 14:32

Ko kaže da nemaju 2/3. Čak i ako se odbiju Hrvati iz hdz hdz1990 i snsd opet je udio Bošnjaka 37/54 poslaničkog mista

Name

re

17.07.2019 18:41

NE, nije tako,

Name

Re

17.07.2019 20:11

Pa ok nek onda izglasaju i praznik za godisnjicu oluje.

Name

Sarajevo

18.07.2019 15:54

Neka se povezuje samo ne preko nase teritorije.

Name

re politika i olisi

17.07.2019 13:51

Mi Srbi smo sitni za Milorada..oderao nam kozu..i jos dere dok se ne preseli u Rusiju..ti uhljebu cuti kad znas da je tvoj Milorad pokrao izbore..uhljebu cuti..mi njemu suditi trebamo ne Bosnjaci ne Hrvati..olos

ODGOVORITE
Name

Ad

17.07.2019 14:24

Halo RE. Znas na kojim izbora na onim na kojim si i ti glasao. Samo pametujes.

Name

pirmo

17.07.2019 14:02

HAHAHA čuj vitalni interes RS????A hrvati osporavaju i ne daju srbima konstutivnost i nikakva prava u Kantonima gdje su večinaU Hrvatskoj su građani sedmog reda .osporavaju čirilicu ...osporavaju penzije povratak imovine zaposlenje....i Dodik ih podržava?????0Ovo je j...lud zbunjenog.

ODGOVORITE
Name

Sap

17.07.2019 15:07

Ovo Dodik vraca dugove za 99 % uposlenih Srba u Aluminiju.

Name

veliko postenje

17.07.2019 14:10

sto jedna budala uradi i smisli deset postenih i pametnih nemoze resit

ODGOVORITE
Name

Banjalucanin SDS

17.07.2019 14:30

Ti jarane da imas obraza ne bi se oglasavao. Obraza bez !

ODGOVORITE
Name

ROMANIJA re banjalucanin

17.07.2019 17:49

Nisi ti SDS sigurno, a Komsic je u pravu. Jel Dodik hrvat ili srbin pa brani interese hrvata i hrvatske?? Koji konj treba neko biti da Dodika neko podrzava. RS nestaje zahv.Dodiku i to se vidi. Ja sam se borio za RS , al za ovakvu nisam, jedan od osnivaca SDS-a, a ti to nisi drvarcaninu. Jebat ce nama Dodik majku kad tad vi sto mu jaja lizete kad tad ce te svatiti, al bit ce kasno

Name

Banjalucanin SDS

17.07.2019 19:53

Obolio si druze. Mrzis slijepo interes je most na Savi ! A ti gledas sve kroz mrznju, kakav drvarcanin kakve gluposti.

Name

Tako je

17.07.2019 15:04

I treba uloziti veto jer on sada sam predstavlja pola ove nakaradne drzavne zajednice, Dzeferovic sarajevski pasaluk, a ti Komsicu? Zbilja, koga ti predstavljas?

ODGOVORITE
Name

Re

17.07.2019 17:51

Sarajevski pasaluk ima stanovnika koliko cijela RS, a mi srbi iz ist.dijela hljeb u tom gradu zaradjujemo. Tako da manje seres

Name

re

17.07.2019 18:45

Komšić, predstavlja većinski izbor, većina pobjeđuje na izborima, o čemu ti, problem je što Baja na prevaru, manipulacijama, prijetnjama, ucjenama, mitom, po 100 KM za penzionere,,,dođe do pobjede na izborima, naravno to tebi ne smeta što Dodik ne predstavlja nikoga i ništa, on predstavlja čisti lopovluk ali to je tvoj problem a ne građana koji biraju poštenog i čestitog Komšića.

Name

Re i re

17.07.2019 19:17

Vi iz ist.dijela koji u sarajevski pasaluk idete po hljeb brzo ste zaboravili da ste svoje i zive i mrtve ne tako davno prebacili u RS iz istog tog Sarajeva. A ovaj drugi neka ode na CIK tamo su rezultati izbora: ova dvojica zajedno nisu imali glasova koliko Dodik ,pa prema tome zakljucujem da vi niste iz RS uopste.

Name

Re

17.07.2019 22:48

Takvima ko ti niko nije srbin ako nije za dodika. Patetican si tip. Pa ako covjek kaze da zaradjuje hljeb u Sarajevu jel to nesto lose? Sta treba, crkavat od gladi dok sinovi tajkuna zive ko carevi? Glupan si i nadam se da ce takve gurnuti na prvu liniju nama kad opet krene pa ces prestati pjevati te pjesmice.

Name

Halo

18.07.2019 06:48

Bolan ko nije bio na prvoj liniji tako kao ti i prica i ne mene vise na toj liniji vidjeti necete...bas zato sto o tome mnogo znam mogu ovako i da pricam. Da se vise nikada ne ponovi preglasavanje jednog nad druga dva naroda rat je i poceo.A oni koji ponovo zagovaraju zajednicu u kuci im bila, meni vise ne treba,hvala. Samo vi idite u Sarajevo po hljeb, vas problem. Tajkuna je uvijek bilo i bice, al zajednice vise ne treba biti. Iz postovanja prema onima koji su zivot dali da ja sada mogu pisati i pricati kako zelim i mislim. Bio mali,a veliki srbin u necijim ocima, briga mene!!!

Name

decko

17.07.2019 15:25

Svi ste ludi, novi rat je na pomolu!

ODGOVORITE
Name

Dodik

17.07.2019 15:29

nanosi ogromnu stetu RS forsirajuci treci entitet da bi doslo do raspada b i h I sve da dodje do toga zbog brcko distrikta i samog geografskig polozaja rs nemoze biti samostalna. On samo sa svojim manipulacijama moze izazvati reakciju medjunarodne zajednice i da b i h dobije jos vise nadöeznosti od entiteta sto je potpuno izvjesno gledajuci na ova desavanja!

ODGOVORITE
Name

Tuk na Utuk

17.07.2019 15:58

Bas tako Komsicu. Sa gospodinom gospodski sa .upkom .upacki. Samo zatalasaj, Rudonja je jedan obican BLEFER i nista vise. Drukcije se ne moze. Imas moj glas na sledecim izborima.

ODGOVORITE
Name

Mirko

17.07.2019 16:04

Komsicu, sva trojica ste vi jajare, a dodik je još i poklisara, ona je još gora od jajare. Dodik predstavlja manjinu u RS - u, jer izbori su namešteni(pokradeni) i nisu odraz pavog stanja, a mislim da ni sa vama u federaciji nije bolje, sa ovim zakonom izbori nemogu biti regularni.

ODGOVORITE
Name

niko nikanovic

17.07.2019 16:08

Niko ovdje ne govori o legalitetu koji ima Komsic, predstavlja hrvatski narod na prevaru, ne, u stvari predstavlja bosnjacki narod kako se ovdje vidi. Komsic ovdje radi protiv hrvatskog naroda u bih jer je na prevaru (iako legitimnu) postao predstavnik hrvatskog naroda. Dodik je potpuno u pravu sto ne pristaje na tuzbu protiv hrvatske iako on radi samo ono sto se dogovorio sa covicem jer hrvati u predsjednistvu BiH nemaju svog predstavnika nego poturicu. Potpuno je jasno da ce se ovakvi potezi jos sada intenzivirati kada Dodik ode sa mjesta predsjedavajuceg. Komsic i Dzaferovic ce stavljati svoje ciljeve na dnevni red i pokusavati da preveslaju Dodika. Covjek ima svoje prinzipe, nema sta. Bosnjaci znaju vrlo dobro da drzave BiH nema bez postovanja svih naroda i interesa a ne samo bosnjackih, tj. muslimanskih. Sve u svemu, Komsic je zmija obucena u hrvatsku kozu kojoj je jedini smisao da sluzi sluzbenom Sarajevu i Bosnjacima, tj. Muslimanima. Malo se treba zapitati kakav je to uopste covjek, takvog ljigavca je rijetko sresti, vazno je da njega u Sarajevu svi kao postuju i smatraju svojim. Nema od ove bosne uredne drzave ni za sto godina, mozda je to i dobro jer onda niko nista nece ni pitati jer naroda onda nece ni biti (mislim ovog naroda).

ODGOVORITE
Name

Realno

17.07.2019 16:50

Merhaba Milorade (niko nikanovic), baš si bistar. Garantujem da nemaš osnovne uslove za normalan život, al neka samo Bosne nema pa kad bi pasli travu.

Name

re niko nikanović

17.07.2019 18:50

Ma Hrvati su u BiH manjina, to je neosporna činjenica, svakim danom ih je sve manje i manje, uskoro će u Bosni biti više Roma nego Hrvata. Željko je čovjek bez greške, afera nula bodova, nevole ga u Grudama, Duvnu i Lištici, koga to briga.

Name

Re niko

19.07.2019 12:02

Praznoglavi, članovi predsjedništva ne predstavljaju svoj narod, nego sve nas, a iz reda svog naroda. Nauči nešto u životu

Name

Лука

17.07.2019 16:33

Nema to nikakve veze sa RS-om, znamo to svi, cak i ovi crveni botovi. Alu, posto clan Predsjednistva iz reda hrvatskog naroda podrzava sve sto bosnjaci predlazu, stari prefriganac Covic zove u Mostar Dodika, koji je, izgleda, clan Predsjednistva koji podrzava hrvate u BiH, i dogovore da on potegne "vitalni nacionalni interes" RS- e?! Ljudi moji, imate li moci da razmisljate svojom glavom, a ne Laktasenkom Dudukom, kakav je tu nas interes?! Jos jedna prevara naseg naroda, pored svih neispunjenih obecanja uoci proslih Izbora! Urazumite se ljudi, odosmo u sunovrat ako FBiH pocne koristiti ovaj mehanizam vitalnog nac. interesa.

ODGOVORITE
Name

ZA LUKU

17.07.2019 17:29

RUDONJA NAS VODI U SUNOVRAT I ZATO ŽIVI. BORI SE ZA HRVATE, A ŠTO SMO MI SRBI U HRVATSKIM KANTONIMA TO RUDONJI ODGOVRA. DOSTA SRPSKE MUKE U MOSTARU SA DODIK OVIM RVATSTVOM, VUČIĆDVIM KONZULATOM, BRAĆOM TUBIĆIMA, POPINOM KRULJOM, KVAZI NOVINARKOM BJELICA - ŠAGOVNOVIĆ. KUKU MU I BIĆE ZA PELJAEŠKIM MOSTOM A ČOVIĆ TRASU PUTA USMJERI KROZ SRPSKA IMANJA I JOŠ JE OSTALO DA NAM GROBLJA PORIŠI. KONZULAT SRBIJE U MO JE ZLO BG ZA SRBE A SREĆA ZA LOPOVE ČOVIĆE I DODIKA. RUDONJA VIŠE NIJE RS VEĆ,, PROINTER I AGAPE ALI TI JE KRAJ JER ĆEŠ U LUDARU. ŠTA SU BAKU NAPRAVIO DOK SI BAJRAKOM KUPOVAO VRIJEME. MRZI TE SRBI SVI SAMO TI SE NAJVEĆI NEPRIJATELJI ULAGUJU.

Name

re Pomozimo otadzbini

17.07.2019 16:48

I ti si Komšiću pukao kao tikva....i ti bi isto napravio da si na njegovom mjestu, zato tišu....

ODGOVORITE
Name

As

17.07.2019 17:05

Po Zeljkovom postoje dvije drzave. Sam kaze da RS nema sta da se mjesa u vezi granice Hrvatske i federacije. To znaci da postoje dvije drzave RS u BiH - federacija.

ODGOVORITE
Name

Zoran

17.07.2019 17:10

Samo sto je razlika u tome što se RS ne petlja u donošenje odluka na nivou entiteta FBiH već na nivou države BiH na koju imamo pravo kao i vi. A mi sto donosimo na skupštini RS to ti možeš okačiti mačku o rep kao što i nas ne interesuje federacija. Koliko se mora čekati na puštanje u rad mosta u Ljubovija i GP zahvaljujući vašim opstrukcijama. Mile sve blokiraj dok se ne dozovu pameti da saradjuju.

ODGOVORITE
Name

ROMANIJA re Zoran

17.07.2019 17:54

Jebo te bog kakav si ti srbin kad podrzavas izdajnika Dodika koji predstavlja hrvate i njihove interese ??? Nas interes treba da budu dobri odnosi s bosnjacima sto nama garantuje opstanak. E jadu jadni

Name

Zoran

17.07.2019 17:16

Samo sto je razlika u tome što se RS ne petlja u donošenje odluka na nivou entiteta FBiH već na nivou države BiH na koju imamo pravo kao i vi. A mi sto donosimo na skupštini RS to ti možeš okačiti mačku o rep kao što i nas ne interesuje federacija. Koliko se mora čekati na puštanje u rad mosta u Ljubovija i GP zahvaljujući vašim opstrukcijama. Mile sve blokiraj dok se ne dozovu pameti da saradjuju.

ODGOVORITE
Name

Baba Vanga

17.07.2019 17:30

Ovaj tzv. političar sve zna, gleda u staklenu kuglu

ODGOVORITE
Name

Cica

17.07.2019 17:46

Mostovi spajaju narode.a federacija bih zabranjuje izgradnju.Primjer Bratunac prema Srbiji.

ODGOVORITE
Name

Mikis

17.07.2019 17:59

Hrvati imaju svog clana u Predsjednistvu Bosne i Hercegovine a to je Milorad.

ODGOVORITE
Name

Martin

17.07.2019 19:09

Nije ni Dodik cvijeće, ali Hrvat koga su izabrali Bošnjaci i čovjek poznat po izrazito antisrpskim stavovima nije vrijedan pomena. Nebuloze o BiH kao građanskoj državi i društvu, principu jedan čovjek jedan glas i friziranim rezultatima popisa stanovništva su vektori za ravnanje prema ovom liku. Opasan i remetilački faktor.

ODGOVORITE
Name

Mrki

17.07.2019 19:28

Mislite bosnjacki clan on je hrvat ko se u ratu borio protiv hrvata a to radi i u miru ako se tako moze nazvat.?

ODGOVORITE
Name

Modricanin

17.07.2019 20:48

Vi ste gospodine promasili temu. Prvo pominjete kako entiteti nemaju nadleznost u vezi pitanja drzavne granice, a na Predsjednistvu nije uopste donesen zakljucak u vezi drzavne granice vec u vezi obustavljanja izgradnje Peljeskog mosta. Znaci prvi promasaj. A drugi promasaj koji ste napravili u svojoj diskusiji je da je ovdje odluku donijelo Predsjednistvo BiH preglasavanjem a nije donio entitet pa onda nemate sta u ovo upetljavati entitet. Vi bi to kao pravnik trebalo da znate.

ODGOVORITE
Name

Serdar

17.07.2019 21:14

Istom mjerom Federacija neka vrati pa da vidim onda hocel Burle da kaze nije vitalni interes Federazije.Treba dva Smucacosa raskarikati.Dosta je krade od Sirotinje

ODGOVORITE
Name

zoran

17.07.2019 23:04

MI JEDVA CEKAMO DA FEDERACIJA BLOKIRA REP.SRPSKU DA SE KONACNO RAZIDJEMO STO JE JEDINO ISPRAVNO.

ODGOVORITE
Name

re zoran

18.07.2019 07:13

misljenje je ko guz..a, svako ga ima. Idi neznalico procitaj dejtonski pa ces vidjeti sta se mora dogoditi ako nastupi opsta blokada. Nastupa predhodno ustavopravno uredjenje tj. Republika BiH. Sa tim su se svi slozili i potpisali u dejtonu. Blago tebi sa takvom pamecu.

Name

re re Zoran

19.07.2019 06:45

Koji član Ustava BiH to reguliše? Kakve gluposti pišeš? Jesi li pročitao ko je potpisnik Dejtona? Kakva Republika BiH? Piše tamo da R BiH prestaje da postoji, a na ratnoj teritoriji RS (70% BiH) nije nikad ni postojala. Kad ti je dobar Dejton što ti nije zvanični praznik. Mi Srbi poštujemo zakone i slavimo Dejton svake godine jer nam je međunarodno priznao Republiku Srpsku.

Name

Tvrtko Re Zoran

20.07.2019 09:28

I mi to jedva cekamo Zoki, drugo poluvrijeme ce trajati kratko ?

Name

Đorđe

18.07.2019 07:16

Živimo u državi, gdje se potkiva sudija, a konji bosi, nema grifova. Toliko o našoj naprednoj budućnosti. Pa na sledećim izborima sedite kući, crtajte ku...ve po glasačkim listićima, ubacujte prazne, dopisujte imena, a da naravno i vi "zapošljeni" ponovo glasajte za minimalnu platu. Pozdrav dobrim ljudima i Drašku posebno...

ODGOVORITE
Name

Avetinja

18.07.2019 08:32

Ima li koji BOG da nas rjesi ovih dušebrižnika Daleko im lepa kuca...........

ODGOVORITE
Name

Obican covjek

18.07.2019 12:19

Bravo Komsicu,sve tacno sto govoris

ODGOVORITE
Name

kaljkuljator

18.07.2019 23:43

Prvo - Peljški most je u potpunosti na teritoriji druge države - tako da nema veze ni sa jednim entitetom, već je to isključivo spoljnopolitičko pitanje i tiče se oba entiteta podjednako. Drugo - ako je tako kao što tvrdi drugi bošnjački član predsedništva, onda RS u potpunosti samostalno može da odlučuje o utvrđivanju granice sa Srbijom. Komšo, puno piješ sine, ostaćeš bez halal sertifikata ;-)

ODGOVORITE
Name

Naplata

19.07.2019 08:02

Komšic se sveti Hrvatima jer zna da niko od njih ne glasa za njega....Treba Bakiru da vrati uslugu... Nema ti ništa od toga Dodik je za vas penicilin... Nije vam Milorad Ivanic ni Mektic da vam ispunjava želje...On dobro zna da vas spusti na mjesto gdje treba da budete..

ODGOVORITE
Name

Kuzan

19.07.2019 10:26

Za Goran Sam si leš,,nazivaš zemlju BiH u kojoj živiš lešom.

ODGOVORITE
Name

SKOJ

22.07.2019 04:46

Da je interes Evrope i SAD a da BIH BUDE normalna drzava, gdje vlada pravo a ne kriminal , pljacke, ubistva mi bi za ovih 24 godine posle rata bili Svajcarska. Posto je interes i Evrope i Amerike da se ova drzava unisti i opljcka ljudi sumnjive proslosti i sadasnjosti su na vlasti.

ODGOVORITE