Почели да хапсе стране држављане

И 451. дан заредом, грађане Бањалуке и чланове групе „Правда за Давида“, испред храма Христа Спаситеља дочекала је полиција и блокада сва четири улаза у двориште храма. Међутим, овога пута полиција је отишла корак даље и ухапсила старијег мушкарца који је дошао из Шведске на одмор у Бањалуку. Грађани огорчени.

Република Српска 20.06.2019 | 20:28
Почели да хапсе стране држављане
Шездесетшестогодишњи Бруно Батинић и његова жена дошли су из Шведске да посјете родни град. Због чињенице да су пришли да се поздраве са чланом групе „Правда за Давида“ и што у том моменту Батинић није имао документе код себе, јер их није понио са собом, полицајци су га најбруталније оборили на земљу и лишили слободе.



Сњежана Батинић, супруга ухапшеног Бруна, каже да је шокирана што види у шта се Бањалука претворила.





„Изашли да прошетамо у град. Није имао документа, питао је зашто га легитимишу и шта је урадио. Одмах су скочили на њега, оборили га, прокрварио је, наочаре разбијене. Сад ћемо звати шведску Амбасаду, пошто смо шведски држављани. Не знам због чега су привели човјека који није ништа урадио, није ништа крив, већ дошао да прошета својим градом“, рекла је Сњежана.



Из групе „Правда за Давида“ кажу да је ово наставак терора који проводи МУП Републике Српске. Полиција више не бира, сада хапсе и туристе и људе који нису у групи, али нам дају подршку, каже Озрен Пердув.

„Једна страшна, ужасна слика шаље се из Бањалуке. Мислим да је данас доживјела једну од својих кулминација и апелујемо на све и молимо све да се стане овоме у крај, да људи постану прибрани и да се коначно прекине са овим што се дешава у Бањалуци“, рекао је Озрен Пердув, члан групе.

Грађани Бањалуке шокирани и огорчени.

„Ово је одвратно, ово је Дантеов пакао“, категорични су грађани.



И овога пута је полицијски службеник из Одјељења за криминалистичку технику, уз пратњу двојице наоружаних униформисаних полицајаца, камером снимао окупљене. Окупљени грађани рекли су да су огорчени понашањем институција према свом народу, и поручили да их никакве забране неће спријечити да свако вече у исто вријеме запале свијећу за покојног Давида и да мирно и достојанствено наставе са борбом за истину и правду.



БН ТВ

Коментари / 444

Оставите коментар
Name

Јадранка

20.06.2019 18:31

Реклама за туристе.јадна је РС са овим лоповима.класицна диктатура

ОДГОВОРИТЕ
Name

Несо

20.06.2019 18:44

Сјеверна Кореја, Русија, РС-исто 100%

Name

У Титино доба

20.06.2019 18:46

На стотине младих смо сједили у паркићу и пјевали уз гитару и вино. Полицију тамо НИКО И НИКАДА није видио. Сједило се на споменику на мјесту данашње цркве али и у парку Петар Кочић и нико ме никада није легитимисао . До данас, од полиције СЕКТАШКЕ ХУНТЕ. Свака хунта је пропала па ће и ова.

Name

Цццццц

20.06.2019 18:51

Не зна он него ударати

Name

Јако

20.06.2019 19:02

Ма бандо Српска!Шта то радите по Бањалуци,пи!Ко ће вам доћи у њу,гади ми се све ово што ради та полуција!Ужас,јадно,биједно,фуууј

Name

Б43

20.06.2019 19:04

како иде она пјесма из рата: неце бити неце хрватска ни турска.... ето нам сад

Name

ре Јадранка

20.06.2019 19:08

У тексту пише следеће"Бруно је одбио да каже своје име и презиме, тражећи од полицајаца образложење због чега од њега траже да покаже личне документе" Ако је господин Батинић желео да испадне фаца успјело му је.

Name

Гојко

20.06.2019 19:16

Па шта се клинчи, што није показао документа!?

Name

пирмо

20.06.2019 19:22

Осам полицајаца око њега ,ко да хапсе нарко боса????????не разумијем ништа.Шведски држављанин ??????

Name

Ста Дизете Прасину!

20.06.2019 19:26

документ;потврђује вас идентитет, уколико је неко толико глуп; имају право да вас придрзе најмање 48 часовна , док се не уготови вас идентитет :народе не правите се блесави ред мора бити" пробајте мало у Италији паметовати па че те видети бога свога, милицијо само тако.

Name

ја

20.06.2019 19:27

у сведској сетају без докумената и полиција не легитимисе .немојтеми рец него плате казну од 200 е

Name

Ре ја

20.06.2019 19:52

Није тацно. У Сведској полиција не легитимисе на цести вец у саобрацају. за 26 година овдје ни ја ни било ко други кога знам није легитимисан.

Name

Никад висе, Бозе сацувај

20.06.2019 20:01

Родјен сам у РС. Зивим у иностранству. Србин сам. Након овога моја нога никада неце кроцити у ту земљу.

Name

Сwебосанац

20.06.2019 20:09

У сведској абсолутно не легитимису. Једино ако си угрозио некога. Тако да не серете безвезе. Поносимсе сведском полицијом. Толико око тога сељаци јадни.

Name

ТИТО

20.06.2019 20:24

ЗА ЈА МИСМО С КОРЕЈА ЛОПОВЕ ЦРВЕНИ АКОЈЕ КРИВ НЕКА ПЛАТИ ПОЛИЦИЈА КАО КОЦИЈАСИ

Name

075

20.06.2019 20:29

" Шути и трпи, србуј и гладуј!" У потпису ваш Милорад!!

Name

ПОЛИЦИЈА ТРЕНИРА СТРОГОЦУ

20.06.2019 20:36

Дијаспора се неби требала уваљивати у невоље са хунтом то су српски обрацуни боље се дрзати даље, Сведска се неце мјесати јер сте ви и дрзављани БИХ /рс/ 92 срби су говорили само нек је слобода е сад су је богами и добили ово није било ни заТите,Б.Луко насто си спала

Name

20.06.2019 20:40

Живјела сам 25год у Аустрији никада ме нико није легитимисо једино у вожњи, никада нисам носила документе када шетам, нити ме некада неко питао како се зовем ПРАВДА ЗА ДАВИДА ✊✊✊

Name

Семберац

20.06.2019 20:46

Господин треба да се прилагоди закону земље у којој се налази полицајци ништа нису погријешили јер треба енглез да вози кола у босни истом страном као у енглеској на шта би то личило

Name

Јој

20.06.2019 20:48

бруке и "рекламе " дођите у Бања Луку ,хаости ,само гапси али докле ???

Name

Ре Семберац

20.06.2019 20:53

нек вас легитимису кад сте стока и кад сте на то пристали. Пропутоваи сам свијета и нигдје ме није легитимисало.

Name

ДаМу Лабудова

20.06.2019 21:10

Ово није досло из главе ових глупих и затуцаних дротова. Они су од некога добили јасно наредјење како да се понасају. Риба смрди од главе. Јадници нису ни свјесни који су аутогол себи забили. Сведска је РС годинама давала огромне донације. Након овога добице ДаМу.

Name

Ре

20.06.2019 21:21

Није циљ легтимисање него циљ застрашивања и репресије да бих се изгубио сваки вид протеста. Нема смисла висе оваква власт ни полиција. Смисао бих требао да власт мисли о амбијенту, школству, правди, социјалном, здравственом итд а смисао полиције да спроводи поштивање закона и безбједности. Нека ми неко објасни ста је овдје нарушено од наведеног, то наношење докумената у шетњи па то се тражи и хапси само у земљама диктатуре и тортуре.

Name

Категорични грађанин

20.06.2019 21:36

И даље у служби омаловажавања и покушаја дискредитације институција Српске.

Name

Правна држава

20.06.2019 21:40

А у сведској носи документа и постује закон,...

Name

Пусхкасх

20.06.2019 21:58

Ухапсисе цовјека као да је са црвене потјернице. Дно Дна. Која Црна Рупа од РС, и порука у свијет. Резим Лукасенка је мала маца за ове.

Name

Ре Правна држава

20.06.2019 22:10

Изађи мало из свог села па се увери!

Name

Тузити

20.06.2019 22:28

Цовјек це тузити дрзаву. А народ це платити одстету

Name

Ја бруке

20.06.2019 22:30

Ја бруке и срамоте од полиције и квази банана дрзаве.

Name

Кец на 11

20.06.2019 22:45

Ал га усрасе до даске. Провалисе се и посласе најрузнију могуцу слику о Бања Луци и РС. Банана дрзава болује од сизофреније ко и њен Цапо ди тутти Цапи

Name

ХОРОР

20.06.2019 23:32

ЛИЈЕПО РАСТЈЕРАСЕ ТУРИСТЕ ОВА ЛУКАЦЕВА ПОЛИЦИЈА И ОНДА ЦЕ ИГОР РАДОЈЦИЦ ДА ИЗАДЈЕ ДА КУКА КАКО ЈЕ ПЗД КРИВА А ВИДИ СЕ ЈАСНО КО РАСТЈЕРУЈЕ ЉУДЕ ИЗ ЦИСТА МИРА.

Name

Коментар

21.06.2019 00:03

Подрска за полицајце. Ја бих само да их замолим И апелујем да овако ухапсе и власнике бањалуцких кафица који крсе закон наиме закон о јавном реду и миру казе да музика не смије да се цује изван угоститељског објеката уколико се објекат налази у стамбеним згради, такодје закон казе забрањена је употреба аудио апарата за производњу и репродукцију звука изван пословних простора и станова. Многи бањалуцки кафици то не постују и врсе свакодневног малтретирање музиком. Оболице нам мале бебе И дјеца јер немају мир у својим домовима, јер су константно излозени погубним фреквенцијама које разарају мозак И организам, то је науцно доказано.

Name

Марко

21.06.2019 03:58

Но цоммент. Кркани као кркани, испуњавају свако наређење и тако добијају унапређење.

Name

Винка

21.06.2019 04:34

Хапсите.ове лопове с БНтв șто су узели.два.милиона марака И наручили убиство дјетета.Да.је.побиједио.СДС.на изборима нико Давида не.бини споменуо.

Name

Висковицу!

21.06.2019 04:39

превисе паметујес.

Name

Да

21.06.2019 04:52

И мене приводе у ЕУ ако немам докумената. Наравно.

Name

@Роки

21.06.2019 04:57

Ре на ре Јадранка . Да је држава радила свој посао овог Неви ни било. Па већи је прекршај убиство него легитимисање .Ниси у праву.

Name

Дејан

21.06.2019 05:02

Бог је дао овом полицајцу 100 кила,а одузео поламозга.Лукац му дао палицу и пистољ а он умислио да је много битан лик.Коликабудалетина морас бити да за врат хватас старије цовјека у по дана у по Бањалуке.Цовјека који апсолутно никакав криминал није урадио.Те будалетине је психо Лукац убиједио да раде праву ствар,а сви це бити или истјерани из мупа или у затвору.Од Лукаца па до позорника.

Name

Ауууу

21.06.2019 05:04

Мени зао Бруне.

Name

КО ЈЕ УБИО ДАВИДА

21.06.2019 05:21

Не постоји разлог за овакво понашање полиције.Ово је нечивјечно,срамотно, понижавајуће....Стидим се у име тих зликоваца.Ово је нешто најбруталније што сам у животу видио

Name

Ре јадранка

21.06.2019 05:25

Отидји мало у свијет па се ку... и немој показат полуцајцима документе па цес видјети шта ће бити са тебе.када те попријеко погледа одма се уписас.зато немој лапрдат без везе.

Name

Ре Јако,

21.06.2019 05:28

не се*и превисе, умири се.

Name

21.06.2019 06:45

СВЕ РАДЕ САМО ДА НЕ КАЖУ "КО ЈЕ УБИО ДАВИДА" СРАМОТА! ОВАКО НЕШТО НЕМА НИ У ЖИВОТИЊСКОМ СВИЈЕТУ

Name

Лудак

21.06.2019 07:43

Хвала богу па се селим из РС тако и моји укуцани не зелимо да зивимо са сељацинама. Сто су сиали са планине..

Name

самојко

21.06.2019 08:38

То су хероји РС-а. Додикови и Лукачеви накурњаци, хапсе све што им ове двије будале кажу.

Name

ре милиција

21.06.2019 09:47

Ја мислим да је старац употребио прекомјерну силу против сест полицајаца.

Name

Мико

21.06.2019 13:53

Ово све треба задокументовати, па кад додје вријеме да сбако одговара за своја недјела. А

Name

Неw Енгланд Патриотс

21.06.2019 15:55

Овако или онако,..управо сам разговарао са 3 полицајца из Баварске око легимитације особа на јавним мјестима.Они ми казу да је све од закона од појединих покрајина у Њемацкој и да у највецим слуцајевима имају право да контролису особе ако сумјају у било ста и да се морају легитимисати,..а на овај слуцај у Бањалуци (показао сам им снимак) нису хтјели да ми дају одговор.то вам је истина како коме пасало.

Name

Ре Никада Више,

22.06.2019 11:26

И не долази више, такве сероње не требамо.

Name

Директ

23.06.2019 01:11

Ово је горе и од диктатуре.

Name

Кокаин

23.06.2019 07:02

Е да је Бруни гурнуо кесу кокаина не би њега браца марисала.Био би цар.Смрдљиви Балкан.

Name

посматрац

23.06.2019 12:20

Зао ми цовјека ал бити на јавним мјестима а поготову гдје су узавреле тензије без икаквог документа је заиста наивно а поступак полиције ми се тотално згадио

Name

Струка

23.06.2019 13:52

Зар се ико нормалан мозе осјецати висе безбједан кад гледао ово ? Ја се у овој земљи са оваквом полицијом дефинитивно осјецам мање безбједан.

Name

Херцеговац

20.06.2019 18:33

Апартхејд!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бања Лука

20.06.2019 18:45

Интересантно је да људи који су стварали ову дрзаву, спавали у рововима, јели сваки треци дан, смрзавали се и молили се Богу само да додју куци зиви и да виде своју дјецу и зену, а сад сједе куци без марке, немају за основне ствари и умјесто да се дигну на ноге јер ипак је Бања Лука дала највисе бораца и највисе их има и сад, а не они сједе куци и не смију се просетати својим градом а градом управљају избјеглице које немају везе са Бања Луком од Петровца, Санског Моста, Гламоца, Грахова. Јел има неко од ратних бораца да окупи 10-15 јарана и да додју мало и показу зубе па цега се бојите кад знате да це за вама доци јос њих 100 ајд мало да се активирамо и показемо ста смо и какви смо били прије 25 година

Name

Ре бања лука

20.06.2019 19:33

Нема. Свих 10 јарана је у странци

Name

Бања Лука

20.06.2019 19:56

И то сто казес предсједник борацке добио стан од Миле просле године и зато га нема нигдје, само цуга и набија оне пилеце подоцњаке око оцију.

Name

Са лица мјеста

20.06.2019 20:12

Одједном су изашла четворица полицајаца, по двојица су ишла са роковником и почело су легитимисати. ОНИ СУ ИШЛИ НАМЈЕРНО ДА ПРАВЕ ИНЦИДЕНТ.

Name

Драско

20.06.2019 21:02

Зна ли ико како се зове ова угојена полицијска свиња сто обори цовјека, не би било лосе да имао тај податак ???

Name

Ето

20.06.2019 21:21

Па ти бивши борци сад имају ријалити нпр змај од Шипова итд.И за твоју инфо ти људи су деморализовани зато их нигдје и нема Лп...

Name

Јад и биједа, скроз

20.06.2019 21:44

Предсједник Борачке је добио огроман стан у центру Бн и продао га, јер већ има стан, а још има доста бораца без крова над главом. Међутим, криви су борци што ово све трпе, почев од својих локалних борачких организација, до ове овакве, срамне републичке, са оваквим недостојним руководством... Који су се ту, а и на локалу, угнијездили полуписмени "случајеви", полтрони, разни дезертери, ратни профитери.

Name

Директ

21.06.2019 00:51

С тим да ово искаце и из Апартхејда и прелази у Аусвиц. Заробљена полиција криминалног и мафијаског резима се толико осилила да је то ван сваке памети! Оцекујем сутра реакцију Западних амбасада, прије свега амбасаде Сведске, ције је нападнути господин дрзављанин, а ОХР нека и даље цути, умјесто да остро реагује санкцијама јер Додик, као Милосевиц, влада успомоц крсења закона и ударања по темељима РС и БиХ. Овај диктаторски резим озбиљно крси Устав РС и БиХ. Једино ОХР мозе спријецити ово зло које се надвило над овом и пренапаценом земљом. Крајње је вријеме да ОХР извади из ладице Бонска овластења и употријеби их, за спас ове земље, за спас РС и БиХ, посто овај Франкенстајн од резима је отисао исувисе предалеко да би се ово толерисало. Неко веома остро мора стати на реп овој монструозној ноцној мори од резима. Спаси нас Бозе! Одмах на поцетку, јос тада је Запад морао веома остро реаговати, но и сад није касно да се ова Хитлеровска власт скине са грбаце народа. ОХР дјелуј брзо!

Name

Нада

21.06.2019 05:31

Срамота за ријечи да градом управљају избеглице а оно како старијег господина милиција баца на бетон је највећа туга и срамота тзв. Срба и осталих грађана РС и БиХ.

Name

гордана мађарић

21.06.2019 07:47

Слажем се у потпуности

Name

Ре Бања

23.06.2019 10:38

Тражили сте гледајте...

Name

Ово се лако ријеши

20.10.2019 10:23

Само кењајте на нету и друственим мрежама а кад су протести,избори,нема вас нигдје. Зато не серите, сви сте ви сауцесници у овоме! Тачније,велика вецина

Name

Скептик

20.06.2019 18:34

Срамота! Које битанге.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Освит

20.06.2019 19:41

Да срамота и Бога и Народа. Ста оцекивати од земље у којој је једини избор дрзавних циновника борба за мјеста привилегованих поданика.

Name

Днк

20.06.2019 20:06

Ја избјегавам Хрватску, и дијелове Црне Горе ( Бар,Улцињ) због шиптара ал ово у Бања Луци постаје јос горе!Докле људи?

Name

Босна

20.06.2019 20:27

Па Бањалука је Босни.У Босни и БЛ висе нико није сигуран јер моцници могу од обицног свјета да раде ста им је воља.Нема ни реда ни закона,полиција је у слузби мафије

Name

Директ

21.06.2019 00:55

И Бог и народ памтице ову политицку гарнитуру по злу.

Name

Соне

20.06.2019 18:35

Катастрофа

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ђоле

20.06.2019 22:42

Криви смо ми.

Name

Директ

21.06.2019 00:57

Нисмо! Криви су лабави закони ове земље и корумпирани појединци који су окупирали ову земљу својим криминалом.

Name

Ме

20.06.2019 18:35

Никад висе ја неидем у Босну, имам мајку тамо, али ако це мо да се видимо, само ван босне., ово је постало толико “прљаво”, За неповјероват.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

20.06.2019 19:00

Не мозес кривити цијелу Босну због овога ста се десава у бањалуци.

Name

Србо

20.06.2019 19:59

Засто ама бас никад нисам ја имао приблема са полицијом. Кад су ми људи тразили документа ја показем и ок, три - цетири пута су ми ауто претресали на граници и ок, кад нациним саобрацајни прекрсај само му саопстим нек ради свој посао а ако це те ми вјеровати људи ми у 80 % слуцајева људи ми опросте, а сто се гастајбајтера тице, е они су посебна прица, код нас тамо овако , па онако, возио сам се са стрицем и ја се везао а он није и зауставља га пилицајац и он се свабја с полицајцем као он тамо није дузан да се везе.....

Name

тт

20.06.2019 21:06

Путуј игумане.......

Name

Директ

21.06.2019 01:02

Србо, ни ја, али оцигледно досла нека нова (цудна) времена, када криминалци су застицени, а обицан народ мора да страхује од полиције, умјесто да криминалци страхују од полиције. Све је изокренуто наопако, захваљујуци истом таквом резиму.

Name

ПРАВДА

20.06.2019 18:38

Лукацу ти си убица

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ми вамо

20.06.2019 19:10

УДРИ МИЛИЦИЈО, РУКЕ ТИ СЕ ПОЗЛАТИЛЕ!

Name

Ре ми вамо

20.06.2019 19:29

Мислис ви сељаци сто сте сљегли у Бања луку па направили ругло селендру неце ово јос дуго па цемо се погледати у оци добро се зна ко је ко тако да неце бити нисам ја јесте багро сви сте има бога бице весело

Name

Директ

21.06.2019 01:06

Ако је оно полиција, онда и батинаси слободно могу себе да назову полицајцима. Катастрофа ста је резим направио од полиције!

Name

брдјанин

21.06.2019 01:09

Удри милицијо!!

Name

Директ

21.06.2019 10:27

Удри полицијо убице, а не слуцајне пролазнике!

Name

Ре ре ре

21.06.2019 13:22

На Малти полиција не носи пиштоље.На моје питање једном полицајцу засто? Добио сам одговор: "Па нећу убијати људе!", а да зауставе на цести никако а камоли шта остало.

Name

Терор

20.06.2019 18:38

Сто би волио да их нека амбасада пукне по усима..једав цекам.. Овај господин зреба да их тузи као страни дрзављанин..да их клепи по усима ..који су то могарци бозе сацувај...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Терор

20.06.2019 19:34

Који си ти глуп сон човече, па у свакој земљи на свету мораш показат личну карту на захтјев полицајца.

Name

Боб

20.06.2019 19:48

Једини глупан у цијелој причи си ти. У Шведској одакле господин можда тек сваки десети човјек у граду има личну карту у џепу док шета градом. Полиција мора да има јак разлог да те уопће заустави док сетас градом и наравно ПРВО ШТО ЋЕ ДА ТИ ОБЈАСНЕ ЈЕ КОЈИ СИ ПРЕСТУП ПОЧИНИО!!

Name

Ре

20.06.2019 20:14

Ово само показује да си ти глуп, необразован и вјероватно један од оних који овакве иступе полиције подрзавају! Није истина да у свакој земљи морас показати документе! На примјер у Америци ниси дузан ни носити документе а камоли показивати полицији када год се то њима прохтије! Само ако си осумњицен за врсење кривицног дјела имају право да затразе на увид документе! У супротном имас право да их одбијес! Америку сам само навео као примјер, има јос дрзава у свијету које нису полицијске(нацистицке) и гдје су закони за све људе исти али исто тако тај исти закон стити обицног градјанина од полицајаца, поготово ових код нас, неизивљених, исфрустрираних и искомплексираних!

Name

СтохолмМен

20.06.2019 20:32

У Сведској ниси дузан носити документе нити те полиција мозе легитимисати ,једино ако крсис неки закон могу те ухапсити али нема пресретања по улицама и легитимисања пролзаника.

Name

Аустрија 25г

20.06.2019 20:52

за све ове године никад ме никоније легитимисао. носим картицу од социјалног и банкомат карту. возацка је у ауту, пасос и виза у стану.

Name

Ре Ре

20.06.2019 20:57

Живим у Америци 25 година. Никад нисам легитимисан јер полиција нема право да те легитимисе ако ниси направио прекрсај. А и нема разлога. А ви кркани само гледајте ста вам се спрема, а улицу ускоро нецете моци изаци.

Name

ЛаwАндОрдер

20.06.2019 23:16

26 г у Канади, никад легитимисан, 700 хиљада километара превезао, само 3 пута зустављен, сваки пут због моје грешке у саобраћају. У Босни ме сваког љета пуно пута заустављају, никад још са разлогом. Гади ми се! Није само у РС, свугдје, у Средњем, Горажду, Бијељини, ....

Name

Глупи боб

21.06.2019 01:11

У сведској су једни закони у РС су други, и господин без обзира одакле је па био цак и са марса, мора да се повунује зсконима земље у којој се налази!!

Name

Директ

21.06.2019 01:13

Ре Терор, и орузани лист, ЕКГ, налаз крви, урино културу, у противном те легално растављају од зивота. :)))

Name

АВАНТУРИСТА

20.06.2019 18:39

СУВАЈВЕР ТУРИЗАМ У БАЊА ЛУЦИ..КО ВОЛИ НЕК ИЗВОЛИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

20.06.2019 22:11

Браво за коментар.

Name

дзоо

21.06.2019 04:15

Зато Сарајево посјецује сваки дан десетине хиљада туриста а медју њима најмање 10% градјана Србије па ви сад гледај те ,СРБОВАЊУ НИКАД КРАЈА САМО СТО ЦЕМО СВИ НА КРАЈУ ПЛАТИТИ !!!

Name

јадници

20.06.2019 18:41

треба ангажовати адвоката и тужити ове јаднике од полицајаца,узети им паре,да им дјеца буду гладна,кад су овакви идиоти

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све

20.06.2019 20:33

Није Босна Сведска правна дрзава.Доле могу да раде ста хоце и нико им ниста не мозе.Ово је у Сведској незамисливо да пресерецу и из циста мира хапсе градјане

Name

Ре Све

23.06.2019 16:10

У Шведској је незамисливо да одбијес позив полиције да се идентфикујес,паметњаковићу.

Name

Директ

24.06.2019 11:25

У Сведској је такодје незамисливо да те полиција марисе због тога сто немас лицну карту код себе.

Name

Слобо

20.06.2019 18:42

А јел пита у Сведској полицајце сто га контролису! 400 марака казна на ливу места ! Идемо даље хапсити све по реду!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Слобо

20.06.2019 18:59

Ти знаш шта полиција ради у Шведској. Ти изађеш из свог села кад је пијачни дан у облужњој вароши.

Name

цосмосс

20.06.2019 18:59

Слобо@не знас у Сwедској те полицајац не смије пипнути без налога слузбе ни ти зауставити без разлога ?? То кад би се десило лети с посла

Name

Ди

20.06.2019 19:00

Засто лазес

Name

Сањин

20.06.2019 19:01

У Шведској ако ниси понио документе буди сигуран да те неће оборити. Био сам у тој ситуацији полиција се понудила да ме одвезу кући по документе.

Name

Слобода

20.06.2019 19:05

Ре Слобо. Прво похапсити манијак и психопате, на челу с тобом!

Name

РЕ

20.06.2019 19:10

СТО ДА ХАПСЕ ПО РЕДУ ДА МОЗЕТЕ ВИ КОЈИ СТЕ СИСЛИ СА РАЗНОРАЗНИХ ВУКОЈЕБИНА ДА СЕ СЕТАТЕ НАСОМ БАЊАЛУКОМ НЕЦЕ ДА МОЗЕ БИТАНГО НЕЦЕ ИДЕТЕ УСКОРО ПУТ ДРВАРА ПЕТРОВЦА ИТД....

Name

Милиционар

20.06.2019 19:11

Ре, можда је тако али тамо ти полиција никад неће прићи и легитимисати старији брачни пар у шетњи, а неће нигдје у европи. То сам само видио овде код нас и у оним ратним филмовима кад гестапо то ради. Овакве ствари руше углед полиције и ствара од добрих и поштених људи непријатеље. Полиција мора увијек да има подршку поштених грађана и да им аплаудирају кад хапсе неког манијака или криминалца. Сад се питамо што грађани неће да сарађују са полицијом, баш због оваквих ствари

Name

ре

20.06.2019 19:17

А јел ти у Шведској забрањују да причаш са неким активистом?

Name

Бањалуцки Папцина

20.06.2019 19:19

Сведска полиција ти никад неце на улици тразити лицну карту, осим ако си тразен криминалац или поцинитељ кривицног дјела. Упоредјујес једну нормалну дрзаву са Додиковом болесном творевином. То се не мозе упоредјиватти.

Name

Сwеден

20.06.2019 19:21

У шведској полиција никога не зауставља и не контролише. Шведска је демократска држава.

Name

Тики

20.06.2019 19:26

Бајо примитивни, ео ме у Њемацкој 2 године.јос ме никад полиција није зауставиöа. Пролазим поред њих, јесу ме једном зауставили и опоменули засто возим бицикл и прицам телефоном , али са осмијехом. Јбга, лако је вама глупима који не знате ниста или онима који за паризер спреман родјеног брата продати.е то је Бл, РС и Снсд

Name

Слобо

20.06.2019 19:27

Каква глупост ! Полицајац има право изврсити контролу ако немас документе мора те привести а ако се опирес приводјењу онда у Сведској добијес сладолед и Полицајац се извини због покусаја приводјења ! Господо сад знате како то иде !

Name

Сведска

20.06.2019 19:27

У Сведској те полиција неце зауставити без разлога и тразити документе.Не мозес ни у сну поредити полицију у Сведској и полицију која је пресудјена за геноцид.

Name

Ре Злоби

20.06.2019 19:28

Нису у Шведској марке нешто си побркао. Ја живим на западу 30 година па ме на улици нико никад није легитимисао а и ако хоће да те приведу кажу годподине пођите са нама што овдје није био случај.

Name

ре слобо

20.06.2019 19:47

Е мој слобо јаду јадни.Знас ли ти да није дијаспоре пола би вас помрло од глади . Ниси свјестан колико гресис јер свако некога има и саље му те паре да би презивио у РС и ту остављају паре од којих и ти имас користи. Вјеруј ми да цу ове снимке лицно слати на све могуце адресе да се објаве у цијелом свијету па це вам доци и туристи и родбина која је вани и да ту тросе своје паре ал знас кад никад а мозда ни тад .Ово је брука и срамота ста ради та надрогирана власт јадном народу.

Name

Данци

20.06.2019 19:48

Е мој сељак ово само има код вас.за овакве ствари полицајац би одмах отказ добио.ста сте од љепог града направили

Name

ре ре Злоби

20.06.2019 19:53

Министар им је сљего из Крњеусе и умислио да је некакав сериф.На залост такви лазни православци наводно стите цркву у центру Бања Луке и простор око цркве.Ста знају заостале примитивцине ста је паркиц.Све је то Кљуц,Петровац,Дрвар.Омладина а и старији су сетали и у социјалистицком систему без полицијских репресалија

Name

Слобо

20.06.2019 20:12

Без бриге сутра це понијети лицну карту и показати полицајцу! У то сам сигуран !!!

Name

ре Слобо

20.06.2019 20:14

Не сери ти нити си видио Шведску ни Европу није ти ово дивљи запад господин је поступио по прописима у Европи полиција мора да вам образложи зашто траже ваше лицне документе и тек тада се показују а не као у овоме случају

Name

ре

20.06.2019 20:18

Ви дошљаци сте од БањаЛуке направили Нови Гламоч ужас

Name

Слобо

21.06.2019 04:40

Ниста ново у Сведској!

Name

За Слобу

21.06.2019 05:29

Бас ти име одговара твом разуму. Имењак ти је почео са "апсењима" и ево докле сте стигли. Сви одоше, оста само Додиков АПАРТХЕИД И МАФИЈА. Против мафије су методе борбе дозвољене. Та са го... морају уништити, до посљедњег. Риба смрди од главе, кажу стари.

Name

Директ

21.06.2019 10:54

Слобо, на Западу полиција бије криминалце, не људе који немају код себе лицну карту. Ово конкретно има само код нас. Зато неко це бити тузен због злоупотребе силе и прекорацења силе.

Name

Еееее

20.06.2019 18:42

Ово је дно дна. Срам вас било. Над ким ви проводите силу.... Ви полиција? Фуј.

ОДГОВОРИТЕ
Name

село БЛ

20.06.2019 18:44

Село је ово велико,нажалост,Игоре,гдје ће ти душа,реагуј или се повуци,сачувај ако имаш још мало људског

ОДГОВОРИТЕ
Name

18

20.06.2019 19:11

Знас да игор о томе размисља. Размисља само о оном о цему и сваки 18.годисњак

Name

МГРАД

20.06.2019 18:44

Цуј из Сведске досао мало да провоцира полицију.А сто у Сведској не понаса овако дивљацки .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тамо

20.06.2019 19:11

Тамо зиви од социјалне помоци и не смије писнути. Има мјеста у Туњицама за такве и Сведска би се радовала.

Name

Бањалуцки Папцина

20.06.2019 19:18

У Сведској ти полиција никад неце затразити лицну карту ако се сецес улицом. Бруно није поцинио никакво кривицно дјело ако је поприцао са другим цовјеком на сред улице. Али у болесној дрзави изгледа да владају другацији закони од оних на који је нормалан свијет навикао.

Name

Сwеден

20.06.2019 19:24

Мград требаш изаћи мало ван РС да видиш на којем нивоу се налазиш.

Name

Ре мград

20.06.2019 19:32

Ста теби није јасно сељацино неписмена убију дјете недузног младица отац му РВИ и теби је то ок проблем је овај деда ееее јадници љогави тресе се добро сцена цини ми се да вас хвата паника дрзте се добро велики срби

Name

Ре за љаксеа из најмањег града РС.

20.06.2019 19:33

Колики вас је страх ухватио када видите и оно што нико не види. Чудо да ниси написао да се опасао са плинксим боцама. Погледај видео реци гдје се он дивљачки понаша. Питао је полицајца зашто тражи од њега личну карту и рекао да је нема. Све остало је дно дна -- примјена силе на 66-годишњаку њих 5-6.Јадно.

Name

Ре МГРАД

20.06.2019 19:58

МГАД мора да су ти ови дротови твоји брдјани од којих се не може живјети у БЛ. Купите се из овога града, све сте покрали и унистили. Скотрљо се камен у град па гадја градјане. Багро, носи се назад у своју селендру.Човјек није никога провоцирати, сетао је и упитао Озрена шта се то дешава, а говна су одмах скочила на њега, њих 5! Па срам вас било багро, тако се не хапси! Фуј!

Name

Ре МГРАД

20.06.2019 21:15

Обрнуто. Пандурциц је досао да њега испровоцира. Уосталом, сто оборисе човјека? Прекомјерна употреба силе И злоупотреба овластења од стране Пандурциц дилерцица.

Name

@мград

20.06.2019 21:48

Од поступака ове бједне полиције је јос само гори твој коментар. Цемер и јад, дно дна.

Name

Дивна

20.06.2019 21:48

Који ли је твој ИQ

Name

Ја

20.06.2019 22:08

У Европи нису чобани већ школовани полицајци, а код нас у Бања Луци су чобани обучени у униформу, част изузецима а мало их је

Name

Директ

21.06.2019 13:45

Колико ја сам видио снимак, једино се полиција понијела дивљацки и то веома дивљацки.

Name

кико

20.06.2019 18:46

Досао цојек данас из СвеЦке и нама на скуп против дрзаве и јос се к....Сто ниси јадан исо на одмор на море у Турску ко и сав нормалан свијет.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

20.06.2019 19:18

На скуп против државе? По вама сви који су бранили ову државу су против ње, а они који нису су највеће патриоте.

Name

не

20.06.2019 19:47

Јаране медју овима сто се окупљају нема нико ко је бранио дрзаву ,вјеруј ми.

Name

Ре

20.06.2019 20:10

Полиција је изашла њих четворица, по двојива су ишла са роковником и почела су легитимисати. ОНИ СУ ИШЛИ НАМЈЕРНО ДА ПРАВЕ ИНЦИДЕНТ.

Name

Србима у РС

20.06.2019 21:44

Јаке ми "дрзаве" коју је у стању развалити једна групица цивила окупљена око унесреценог оца убијеног дјетета. Нема ста, јаки сте ко Нагорно Карабах.

Name

Дивна

20.06.2019 21:50

Који ограницен ум,види се да није путовао даље од Целинца

Name

Директ

21.06.2019 13:52

Неки иду на Мадагаскар, неки иду у Грцку, неки у БиХ....Бруно је одлуцио да иде у БиХ и горко зазалио због тога. Ово није само један туриста мање, ово мозе утицати лосе и на туристицку посјеценост.

Name

Ре кико

23.06.2019 16:16

Битно је да си ти дошао из "СвЕцке"

Name

Лејкерс

20.06.2019 18:47

Срамота

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лаза

20.06.2019 18:47

Господин Бруно дошао из Шведске да провоцира МУП Републике Српске!? Е па то вам се висе неће толерирати, сако провокатора.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лажа и паралажа

20.06.2019 19:36

Гдје ти видиш провокацију. Нешто их је лако испрвоцирати њих 6 на старијег човјека од 60 и нешто година.

Name

Гардиста

20.06.2019 19:41

Јесте,бас је сигурно због тога досао.Цовјек је досао на одмор,и наравно,интересује га ста се то десава испред храма,ста ту има лосе...Немас документа код себе,није проблем,пратимо те до стана,хотела,покази нам документа и настави стајати код храма.Тако се то ради на западу,бар се полиција према мени тако понасала кад нисам имао возацку код себе,него ми остала у стану.

Name

Дивна

20.06.2019 21:52

Аха ти знас ;ограницени ;а сто не разријесе убиства него хапсе недузне

Name

Миле

20.06.2019 23:22

Ај у куцицу зарадио си сендвиц

Name

Директ

21.06.2019 13:59

Досао цак из Сведске специјално по задатку да провоцира насу полицију. :)))

Name

Пера

20.06.2019 18:48

Полицајци пуни себе сви вазни, решили случај, ухапсили недузна цовјека. Српски чемер и јад

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре ГАРДИСТА

20.06.2019 22:21

Ниси рекао да су позвали и ТАXИ да се ти неби мучио шетајући до стана а један је отрцао да донесе хладно пиво да попијеш после ових врућина и стреса.

Name

Примитивизам

20.06.2019 22:27

Они су као луди скочили на човјека, оборили га на земљу, могли су га поломити, па ста би било онда?! Какав примитивизам преживљавамо, ово је дно понашања тзв. државних службеника, који треба да буду у служби народа. Овакво понашање је Некултура, примитувизам и бруталност да боли.

Name

Милос

20.06.2019 18:48

Засто сједимо и мирно гледамо дезертере и мафију како нам убијају слободу !? А за ове у плавом , господо , доце дан кад це народ изаци на улице и милости према вама неце бити сигурно .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

20.06.2019 21:11

Милосе,какав си ти то јунак гдје си ти ратовао...па се размецес и фрљакас појмовима неким.

Name

ТИТО

20.06.2019 21:54

ЗА ГОРАНА РАТОВОТИ ДАБОГДА ПРЕКО ВРБАСА ДОЗИВОТНО ДАЛ ВИДИС ИЛИСИ СЛЕП 6 ПОЛИЦАЈАЦА ИЗИВЉАВАСЕ НАЦОВЕКУ 66 ГОДИНА

Name

трт

20.06.2019 18:49

"Данас смо досли из Сведске"??Па ста??? Полиција има право да те легитимисе.Засто избјегавас легитимисање???

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛСведјанин

20.06.2019 20:59

Има право у тиранијама какав је додиков феуд.У нормалним слободним и уредјеним дрзавама полиција не легитимисе градјане и пролазнике.Ово само показује у каквом друству зивите

Name

мрт

20.06.2019 23:25

Има право али и културно да замоли особу да оде на провјеру а не да крси туристе

Name

16 крајиска

20.06.2019 18:49

ЛУКАЦУ ДАЈ ОСТАВКУ СВЕ ТИ ЈЕБЕМ ЛОПОВСКО

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

20.06.2019 21:16

Туто муто главу даје, ал функцију не даје. Министар је то, ееееј знас ста то знаци???

Name

Клан

20.06.2019 21:52

Ко овдје даје оставке ради не рада, не знања, пљацке, достојанства НИКО. Овдје нема етике и достојанства. 80% који као цитају овај портал немају појма ста знаци рјеце етика и достојанство. Поцевси од дрзавног судства па на доле је успостављена пирамида корупције, неморала и не знања. То се неце јако дуго промјенити. По мени ово све треба да банкротира и пропадне, онда моземо видјети ста даље.

Name

Бањалуцанин

20.06.2019 18:50

Нецес ми попе близу куце сотоно лоповска

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вукота Говедарица

20.06.2019 18:50

Јел' зна неко где нам је опозиција и шта ради?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 14:01

Ено је, најављује протест на Тргу Крајине.

Name

Р

20.06.2019 18:53

Чуј није понио документе и није хтјео да да своје податке? Ја сам у Словенији платио 200€ казну само што нисам имао код себе потврде о становању, све остало сам имао пасош, виза и радна дозвола. Нека каже колико би га то курчење коштало у Шведској.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сведска

20.06.2019 19:37

Ја сам једном возио ауто и полиција ме зауставила а заборавио сам новцаник код куце.Пита полицајац за возацку ја казем заборавио новцаник,а он це у реду реци свој персоннуммер година,мјесец,дан родјења и оне задње цетири цифре.Оде до аута да провјери јели то мој идентитет и имам ли возацку дозволу,враца се назад мени се извињава и казе да је све у реду,пријатна возња и довидјења.Тако то ради културна полиција.

Name

Дорбирн

20.06.2019 20:01

Ајд не лази.У којој то земљи морас имат потврду о становању код себе.То је обицан папир који ти опстина изда ако требас неки документ.

Name

За Сведска

20.06.2019 20:43

Засто и овај господин који је ухапсен није рекао своје име и презиме (нема везе ако је заборавио документе) и сигурно неби досло до овакве реакције полиције. Намјерно је хтио да испровоцира полицију(и успио је- наравно коштаце га пар стотина марака)! Чим крочите ван граница Републике Српске одмах сте мирни као бубице и постујете закон те дрзаве,у саобрацају брзину итд једино овдје у Републику Српску додјете и серете кваке!

Name

ре сведска

20.06.2019 21:05

Господин је досао из уредјеног и демократског друства.Вјероватно је био збуњен понасењем полиције јер у дрзави из које он долази незамисливо је да полиција прилази и легитимисе пролазнике .Ако ти полицајци у Сведској овако придју мора да си несто дебело згријесио,Полицајци су дузни да образлозе ста је градјанин згријесио и засто су му присли

Name

Ре За Сведска

20.06.2019 21:19

А јел то разлог да га оборе? Мили, дротови су га легитимисали само зато сто стоји са Озреном Пердувом. Јел те то подсјеца на Хитлеров резим?

Name

РЕ Р

21.06.2019 05:26

У Словенији ти дају 7 дана да пријавис мјесто боравка без обзира да ли имас радну визу или не и ако то не урадис добицес казну сто си ти сељацино добио.

Name

Боб

20.06.2019 18:56

Дошли дивљи отјерали питоме. Полусвијет који у овој септичкој јами од друштва плива као крокодил ће погушити или протјерати све што имало на цивилизацију и људскост личи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Фед

20.06.2019 18:58

Ста ради политицко Сарајево бије Србе по Бања Луци и РС безобразлук

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сјенина

20.06.2019 19:00

Живела РС.Волим те пресједниче

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалуцки Папцина

20.06.2019 20:20

Волис онога са којим дијелис исте културне, моралне и остале вриједности. Зовни га на телефон па да заједно направите великих хит "Не мозе нам нико ниста!"

Name

Директ

21.06.2019 14:49

Патриотизам и увлацење у једном пакету. :)))

Name

реапер

20.06.2019 19:01

А и господин досао из Сведске на одмор у Бања Луку и гдје це прво ? На протесте. Иди болан негдје на пиву, изведи господју на вецеру...Да сам на његовом мјесту не би ни долазио овдје на одмор.Док је у Сведској знаци да је зарадио несто пара, уплати аранзман за Турску, Грцку, Спанију...ста цес овдје, фурај на море кад ти Бог дао

ОДГОВОРИТЕ
Name

смијурија

20.06.2019 21:14

Поента је да су се гастарбајтери превисе узивјели у десавања преко фејсбука гдје све изгледа пуно драматицније него сто јесте у стварности... Зиви у таквој уредјеној земљи а досао да критикује власт у Републици Српској.Ја не могу да вјерујем. Па ја да одем из ове црне рупе вала нека влада и Ким Дзонг Ун сто се мене тице.

Name

Ре

20.06.2019 21:23

Мос' мислит' човјек сета родним градом И одмах досао на протесте? Дје ти, родјо, овдје видис протесте?

Name

реапер

21.06.2019 10:38

Па ста онај Озрен ради тамо пред црквом поваздан ? Продаје коспице гарант ? Ако је вец досао да просета родним градом сто не сета а не да се мува около са сумњивим ликовима и јос при томе одбија да се легитимисе? Па брале тразис белаја, ста оцекујес...

Name

Директ

21.06.2019 14:56

Реапер, јавне поврсине су првенствено намијењене за слободан проток градјана, а не да би полиција се поставила тако да је било само питање дана када це наици неки страни туриста из неке уредјене дрзаве, који не разумије наса дивљацка правила.

Name

Директ

21.06.2019 15:04

У овој земљи, под овим лудацким резимом, сваки је странац сумњиво лице, које хоце да наскоди насем великом водји. :)))

Name

Е

20.06.2019 19:02

Шта је тражио то је и добио. Тако се каже у мом селу. А сад да чујемо и другу страну.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Е

20.06.2019 20:01

Марс у своје село!

Name

дејоооо

20.06.2019 20:58

Шта се ово дешава,БН почела да чита и секта црвена,није ово страница за вас,имате атв,ртрс,марш одавде мундири црвени

Name

Ре

20.06.2019 21:24

А ста је тразио? Питао ста је урадио И зашто га легитимису.

Name

Ре ре

20.06.2019 22:58

А ови одмах грцко-римски стил. Ма срамота ме висе гледати ово омаловазавање градјана. Треба цркву заобилазити у сироком кругу па нек се питају гдје народ неста.

Name

ре дејооооо

21.06.2019 07:29

Дејо, ми бас волимо да додјемо на овај портал и да цитамо васе кометаре пуне злобе и фрустрација и да гледамо како годинама на све нацине покусавате да нас скинете и никад не успијевате у томе. А фрустрација расте и расте и расте...

Name

ре Е

21.06.2019 09:54

У твом селу су једва доцекали да се риесе будале, цини ми се.

Name

Директ

21.06.2019 15:08

А послије се цудимо засто смо црна рупа Европе и свијета, кад овако доцекујемо туристе.

Name

Директ

21.06.2019 15:23

Ре дејооооо, нека нама Водје и дозивотно ако треба. Народ треба да види како диктатура изгледа у 21-ом вијеку и да висе никада у наредних 1000 година не гласа за црвену мафију. Пољаци су данас малтене најнапреднија нација у Европи, захваљујуци томе сто су патили под црвенима. Ми то са закасњењем прозивљавамо, мада никад није касно. Народ послије оволиког зла приредјеног од стране банде црвене лоповске, позељеце да висе никад неце гласати за вас. Заврсицете како сте и поцели, као комби-странка са минорним бројем посланика у НСРС.

Name

Ратко

20.06.2019 19:02

Бит це тога јос, долази време годисњих одмора па цу и ја доци испред хама цијим освестењем темеља сам присуствовао. Мене цуди ментални склоп ових људи који изводе хапсења, да ли су свесни своје несвести? Ста це бити сутра кад ова банда одлети, ста це прицати потомству, ста це измедју себе разговарати и на крају ста це народу реци?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 15:27

Не размисљају они за сутра, вец само за данас. Такав тип људи је постављен у МУП-у, такав ментални склоп, док ти сто размисљају су склоњени у страну.

Name

Еее јада

20.06.2019 19:03

Полако, како це се ово разбити о главу овим силедзијама у плавом....

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ Револт

20.06.2019 19:05

Таман да није страни држављанин-ово је ЗАБРАНА слободе кретања.Ни ја му не би дао податке-гдје је налог,гдје је наредјење,обавијест.....Значи,могу те хапсити и испред кућних врата,је ли!??!Али,ово је страни држављанин,шведски,и мислим да су се мало зајебали.Ако амбасада дозна-биће весело.А у Шведској или Данској полицији НЕ ПАДА НА ПАМЕТ да ово ради.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дрекавац

20.06.2019 19:06

Досао данас на одмор и одмах на протесте ??? Добар му тај одмор....сад це мало у творза одмарат'

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

20.06.2019 21:27

Које протесте? Човјек је стајао са Озреном. А И твоји цим су досли у нас град одмах су зајахала метле И улетјели у Владу, Пореску, Народну Скупстину, МУП, КЦ... Не мозес проци градом од васег воња. На целу цам је Туто Муто од Крњеуше, ебо Вас он.

Name

Директ

21.06.2019 15:34

Предлазем Лукацу да све туристе који посјецују Бања Луку, да их посаље у затвор. Какви туристи, све су то револуционари. :)))

Name

злоцинци

20.06.2019 19:07

страсно ста ради полиција, одакле им уопсте право да тразе документа?! Јос странцима. срамота. фуј фуј фуј.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

21.06.2019 07:30

Цуј откуд полицији право да тразе документа? Па ко це тражити ако не полиција?

Name

Директ

21.06.2019 15:35

Постоја правила под којим условима полиција мозе тразити лицну карту.

Name

Гаја

20.06.2019 19:08

Само револуција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Синиса

20.06.2019 19:09

Браво Полицијо!!! Са багром, тако и треба!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 15:38

Браво Синиса, Водја за тебе је данас резервисао велики сендвиц. :)))

Name

ИГ

20.06.2019 19:12

Сигурно ни у Шведској не показује документе службеном лицу. Јел проблем извадити личну/пасош и показати га службеном лицу ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да

20.06.2019 19:57

Јесте

Name

ИГ

20.06.2019 20:10

Па зашто их онда носиш ?

Name

Ре ИГ

20.06.2019 21:29

А зашто човјека оборисе? Нема документа И та цињеница сама по себи није разлог за приводјење. То се зове тортура.

Name

ИГ

20.06.2019 22:31

Што мене нико не малтретира онда ?! Зна ми се десити и по 2 пута седмицно да ме зауставе и тразе документе. То је њихов посао, немам ја ту шта да негодујем. Поштуј правила и законе државе у којој се налазиш !

Name

Директ

21.06.2019 15:48

Могли су га превести до куце или мјеста привременог боравка, ако им је заиста било стало до идентификације. Осим тога, за ста имају кола и то нова кола. Глава слузи за размисљање, а не за ударање главом у зид. Оцигледно је да је резим у прве редове истурио безглаве, бездусне и "зелене" полицајце који оцигледно бас најбоље не познају своје обавезе, као ни тудја права и тако неколико будала под плавом знацком осрамоте цитаву своју професију! Ово заслузује смјену.

Name

Бањалуцки Папцина

20.06.2019 19:15

Цовјек досао из нормалне земље у којој ти полиција никад не трази лицну карту. Лицна карта се на западу обицно трази ако је појединац уцинио некакав прекрсај, а и тад су полицајци уљудни. Али у Папковој дрзави све је могуце јер његов болестан ум је основа свих закона и етицких и моралних вриједности.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Радомир

20.06.2019 19:29

Није тацно

Name

Гцм

20.06.2019 19:39

Чуј то. Мени прошле године полицајац у Њемачкој тражио документе, пребивалиште и датум уласка у земљу. Исто тако у Турској прије 3 мјесеца. Није ми ни на крај памети било да им не дам на увид документе !

Name

ре Гцм

20.06.2019 20:50

Говорис неистину.Ти си Њемацку видо једино на сликама.У Њемацкој те полиција никад неце заутсавити на улици и тразити докуменет.У Њемацкој ниси ни дузан носити докуменете сосим ако не возис онда си дуан имати возацку дозволу

Name

Ре Гцм

20.06.2019 21:30

Али то су полицајци, а не папци дилери.

Name

Гцм

20.06.2019 22:34

Он је за мене службено лице, све док се не докаже супротно.

Name

РЕ ГЦМ

21.06.2019 05:36

Лијепо сам ти рекао немој тамо да пијес теретно испред маркета и једес сендвиц.Бар да си отисао у парк ГЦМ или золоски врт не би те лгтимисали.

Name

Директ

21.06.2019 15:56

Не трази ни овдје полиција лицну карту тек тако, али ето свега и свацега у полицији. Кад су вец тразили лицну карту, требали су да надју нацин да додју до исте, а не да грубо крсе закон премлацивањем невиног лица.

Name

Са стране

20.06.2019 19:18

Пун ми је qратз ових што доказе из Шведске, Аустрије, Немачке, где су мањи од маковог зрна а овде се бахате. Паркирају на пешачком, дивљају путевима, кркански се понашају по маркетима, а видимо да одбијају да се легитимишу и глуме неку силу. Овај балван из ШвеЦке је одлично прошао у односу на оно како би прошао у земљама те исте Западне Европе да се тамо почне опирати полицији. Притворити ђутурума да се научи реду!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мицо

20.06.2019 20:52

Али у Сведској те полиција неце зуставити и малтеретирати из циста мира

Name

Ре Мицо

21.06.2019 07:31

А откуд знас да је било из чиста мира? Не трци пред руду. Слажем се са овим горе ''са стране''.

Name

Директ

21.06.2019 16:02

Познавајуци ову резимску полицију, не бих се изненадио да је из циста мира, посто исти имају историју насилног разбијања мирних градјанских активности.

Name

Истина

20.06.2019 19:23

Госп. Лукач само одговорно ради свој посао.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све

20.06.2019 20:53

Ово је доказ анархије и безвласца,Полиција која је у рукама мафије злоставља властите градјане и стране туристе

Name

Ре Истина

20.06.2019 21:31

Он је за пуску а не за министровање. Јунак у рату, лопови у миру.

Name

Гроф

20.06.2019 21:50

Ако ти је он господин води га куци, мафијас са својим псима туце кога стигне. Питам ове полицијске дупеувлакаце који слијепо вјеруји у свог диктатора, ста це те кад Вам диктатори оду?

Name

Бушач

20.06.2019 21:57

Ко је убио Давида!???

Name

Директ

21.06.2019 16:04

Лукац одговорно прави Талибанију од Бања Луке, РС и БиХ.

Name

Мањаца

20.06.2019 19:23

Умислио Во из Мрцеваца да це дозивотно моци, а психопата Лукац набавио стероида и подијелио полицији. Доста њих навуцено и на смркање. Министарство цело навуцено на бело. Заборависе да це доци ускоро ноћ кад прогоњени буду ловили...сви су на нецијој листи. Таки је зивот.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

20.06.2019 21:32

О да. Лопта је округла.

Name

Неко

20.06.2019 19:26

Сведска, хладно ал стандард!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Момо

20.06.2019 19:28

Ето за шта сте се борили говнари, кајем се што сам вам говорио "добар дан".

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пролетер

20.06.2019 19:29

Нормално да ће и хапсити, и убијати ако газда нареди. Само нек су ови чобани побјегли од својих говеда. Чиста одјећа, ципеле умјесто балегавих опанака, има и цура по граду, барем за погледати. Јеби га рођени, себи смо пречи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоран

20.06.2019 19:30

А сто тај Бруно неказе или зена му може ли у Сведској одбити полицајцу да покаже индентивикациони документ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

20.06.2019 19:49

Шта зна жаба из бунара о океану за њу је бунар цијели свијет. Што не би могао одбити. А утом случају би га замолили лијепо да пође са њима у станицу па ако одбије онда би га физичком силом привели. Овдје то није био случај.

Name

Бушач

20.06.2019 21:58

Е теби и бурлавцима се треба правдати! Ко је убио Давида!??

Name

Гога

20.06.2019 19:32

Да се господин понасао цивилизовано не би до овога ни досло, али хоце да господин да глуми фрајера и нормално да је пољубио асфалт сто је сасвим нормално. Па докле висе провокације насе полиције.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Xx

20.06.2019 20:11

Гого, мозак ти је на резерви и не огласавај се. Цутање је злато! Погледај снимак 10 пута, ако успијес схватити.

Name

Рyм плоцица

20.06.2019 21:06

Ре а xxx НИЈЕ ЊОЈ МОЗАК НА РЕЗЕРВИ ВЕЦ ВОЛИ ВРХ МУПА ..СТАРА СЕМА ЗАТО ЈЕ ГОГА ГЛАСНА НА ПОРТАЛИМА ПУНО ПАРА ПРОВОДА И ОСТАЛИ РЕКВИЗИТА А ПОКОЈЕ СЕ И ДЈЕТЕ НАДЈЕ АЛ МОРАМ СУТАТИ ЦИЈЕЈЕ НА МОМ ЈЕ ПРЕЗИМЕНУ..ТАКО МОРА БИТИ

Name

Директ

21.06.2019 16:07

Гого, цивилизованији је био од волова који су га физицки напали.

Name

Ако

20.06.2019 19:33

су они редом легитимисали градјане па и разумити али у овом слуцају фасистицка политика, Б. лука је била познат град по свему доброме али сада ми се због мафије гади.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реалиста

20.06.2019 19:35

Само се брукамо. Доказује се да је примитивизам на сцени. Докле ће ово да траје, имате ли стида од нормалног народа.?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

20.06.2019 20:00

Докле нато плаца бице тога јос....

Name

Милиција

20.06.2019 19:45

Полицајац ако трази документа да ти утврди идентитет требало би да му дас документа ако одбијас и јос ако ти понови да ти наредјује да дас документа а ти не дас има право да те приведе јер не мозе да ти утврди идентитет али не на овај нацин да те приводи њих 10!Друго ако у слуцају немас документа код себе а полицајац ти трази долумента нпр у кафицу или на улици ако неко има са тобом мозе он да ти потврди идентитет.Углавном ово је несто сасвим друго у бл и ово је срамота.Него горе написа да избјеглице управљају Бања Луком и то је тако, ја сам родјен у бл исао у сколу у бл на фаx и вец ми ови профитери и избјеглице поцињу опасно сметати сви се сјатили у бл да коло воде.Мој отац је медју првим отисао у З.Славонију као добровољац био припадник елитне јединице зато сада нема посао али зато миле ронхил има милионе који је побјегао у Београд и мој отац је сада издајник а од миле ронхила и мафије наркомана нема вецих срба, зато смо ту гдје јесмо!ЗИВИО СДС ЗИВЈЕЛА ПРАВДА!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

20.06.2019 20:15

Коректно тумачење што се тиче документације: свако ко је пунољетан треба увијек да има документ уза се како би му се по потреби могао утврдити идентитет. Врло вјероватно је и остало навођење тачно. Једино што се тиче граматике, не бих се сложио да тако пише факултетски образована особа.

Name

Келн

20.06.2019 20:44

У Њемацкој ниси дузан да носис документе једино кад возис ауто дузан си да имас возацку али ријетко це те полиција зауставити кад возис кола осим ако не крсис саобрацајне прописе

Name

Хм

20.06.2019 19:47

ЈА БРУКЕ И СРАМОТЕ ЈА ПОЛИЦАЈАЦА МУТАВИ ПОПАДАСЕ СА ЦОВЈЕКОМ УФУРАЛИ СЕ КОДА ХАПСЕ БИЛ ЛАДЕНА..ЈА ПОЛИЦИЈО МУТАВА НЕМОЈТЕНАС СРАМОТИТИ .БРУКА СИРОТОГ ДЕДУ ХАПСЕ А БРУКЕ И СРАМОТЕ

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВУК

20.06.2019 19:49

Смије ли тако у Сведској да казе не дам докенте и нецу да казем име и презиме. Тако и треба, само у марицу. Додју са парама па мисле да могу ста хоце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бушач

20.06.2019 20:23

Ти знаш како у Сведској полиција реагује а ниси даље од Лакташа отишао! Чут! Ни једне више бурлавац!

Name

Све

20.06.2019 20:46

Нкад те полиција у Све неце зауставити на улици и тразити документе

Name

Боки

20.06.2019 19:52

Па и у Сведској кази полицајцу да ти образлози контролу докумената!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 17:02

У Сведској не бију и уз то на оциглед свих због тога, вец те одмах одвезу до мјеста гдје се налазе документи. Ако и то одбијес, заврсис у станици, без насиља, ако ниси насилан. Да је био срцани болесник, ово би било убиство! Какву полицију имамо, добро је сто је овај накарадни резим добио црвено свјетло за резервни састав полиције.

Name

Грунф

20.06.2019 19:52

20так хохштаплера, пардон високих функционера РС које је створила управо тзв квинта, ставити на црну листу ЕУ и замрзнути имовину. Солвед.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браво полицијо..

20.06.2019 19:52

Бруно ниподастава полицију Републике Српске..Само тако.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

20.06.2019 21:36

Полиције ниподастава саму себе. Чуј то, специјалац пљацка ко друмски разбојник. Инспектор дилер. Узассс

Name

Ханк

20.06.2019 22:22

Нигде у свјету полиција не напада градјане вец напротив полиција стити градјане и у слузби је градјана.Ни у једној нормалној дрзави полиција не легитимисе градјане али овде је полиција у слузби групе мафијаса и по њиховом налогу терорисе народ

Name

Милан

20.06.2019 19:53

Е моја полицио шта си себи дозволила? Прије рата сам обожавао полицију, јер је била нормална. Ово сада су друмски разбојници, култура нула, само гледају како да нас опељесе на путевима, а за ову бруталност.. без коментара. Ја сам био у Њемацкој шест месеци, возио ауто никад ме пол. није зауставила. Овдје имам родбине у полицији, ако су овакви стидим се за њих и извињавам се градјанима РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БАЊАЛУКА

20.06.2019 19:57

ОПОЗИЦИЈО СТА ЦЕКАТЕ ДА ПАДНЕ НОВА ЗРТВА НА УЛИЦЕ ЗАЈЕДНО СА НАРОДОМ ПРОТИВ ФАСИСТА ИЛИ ЈАВНО СТАНИТЕ УЗ ДЕЗЕРТЕРА ДОДИКА И ЛУКАЦА НАРКО ДИЛЕРА

ОДГОВОРИТЕ
Name

Xx

20.06.2019 19:58

Дно дна! Брука и срамота! Силу користе тако сто старца малтретирају. Фасизам на сцени. Реклама за туристе, заобидјите РС у сироком луку. То сте послали у свијет. Бојим се да ми пунољетна дјеца излазе у град.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Србин

20.06.2019 20:00

Овом приликом позивам све моје саборце да станемо једни уз друге као кад смо 91 исли у рат и расцистимо са овим сотонама убицама лоповима и дезертерима брацо нема висе ста да се цека

ОДГОВОРИТЕ
Name

Србине

20.06.2019 20:56

Тебе треба прво окадити

Name

лали

20.06.2019 20:01

Бруно буди фрајер па се одрекни сведског дрзављанства и онда додји па трази истину и правду.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ас

20.06.2019 20:02

Кад се врати у сведску нек уради исто па це видјети каква је разлика.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

20.06.2019 21:38

Тамо елитне јединице полиције не заустављају на путевима возила са ловом. А јос мање да уцествују у убиствима.

Name

коле

20.06.2019 20:05

Мене само занима јесу ли то они насумице изабрали бас сиротог Бруну да се изивљавају

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

21.06.2019 07:12

Не него је као непознат пришао групи и одма провјера , снима се снима.

Name

Коментар

20.06.2019 20:07

Лако је овако посматрати из удобности своје куце и фотеље и бити "јак" на ријецима. Зато нам и јесте овако. Само се посматра уз коментарисање како су овакви и онакви, а бас зато то све и раде, зато сто виде да могу и да им се нико не супротставља. Окупљање народа, масовни протести, па кад додје 500 000 људи и блокира цијели град до испуњења захтјева, да видимо хоце ли онда моци овако?!

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

20.06.2019 20:37

Кад будес кренуо ,трзни ме па да идем и ја.Спарина да сацекамо јесен?

Name

БЛ

20.06.2019 21:34

Па лаксе је емигрирати у Свеску или њемацку него да се доле народ бије са додиковим сељацима

Name

Марко

20.06.2019 20:07

Како је тек било јадном Давиду?????

ОДГОВОРИТЕ
Name

Добој

20.06.2019 20:12

Народе ови це нас убијати по улици вријеме је да станемо иза свог народа доле криминалци убице злотвори

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

20.06.2019 20:15

Полиција само ради свој посао.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

20.06.2019 21:08

Ово нису полицајци, него некултурни сељобери тек изасли из опанка. Хвала Бруни, сад цијели свијет види истину.

Name

Бањалуцки Папцина

20.06.2019 20:17

У нормалним земљама полиција је у слузби градјана и зато су и уљудни и културни приликом сваког контакта. У Додиковој страховлади, полицији је највазнији задатак да дрзи народ у страху. Зато це се овакве грозне ствари догадјати и у будуце. Кад се људи поцну бојати самих себе и својих мисли, тад је Додиков циљ остварен.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бушач

20.06.2019 20:20

Сељачине и примитивци ,полиција нема право безразложно тразити личну карту јер је то злоупотреба овлаштења! Овде није било никаквог повода за овакву примјену силе и безразложно провоцирање инцидента! Знамо сви одлично шта је разлог,питање ко је убио Давида! Неће вам поћи за руком да отјерате људе са образом да траже истину и правду! Само по коментарима се види количина идиота и бурлаваца који живе у оваквом систему јер им је ово врх! Велики чобан им дао сапун и топлу воду и да краду за странку и чобана па мисле и да су они сами држава! Сељобери снесдеовски!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

20.06.2019 20:37

Има..

Name

Бушач

20.06.2019 21:06

Нема...

Name

РЕ БЛ

20.06.2019 21:40

Нема.

Name

Акса Добој

20.06.2019 20:21

Дај сад да видимо шта ће подузети та велика Шведска кад јој овако газе грађанина? Или и Шведска исто мисли као и Дудук Миле? Бојим се да ће изостати реакција шведске амбасаде, а то је знак да сви изађемо пред европске амбасаде и протестујемо

ОДГОВОРИТЕ
Name

Схарло

20.06.2019 20:22

Само информативно. У Њемацкој нпр. градјани нису дужни да носе са собом личну карту. Поздрав

ОДГОВОРИТЕ
Name

странац без лицне карте у Сведској

20.06.2019 20:22

На хиљаде странаца азиланата је досло у Сведску без лицне карте . Нико их није приводио у полицију и малтретирао . Обицно се заврси та прица да добију социалу и стан за поцетак . Многи градани Босне и Херцеговине су досли у Сведску без докумената и били прихвацени као нормални људи а знамо како су били испрацени бас из те Бањалуке

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сведска

20.06.2019 20:23

Полиција нема право да трази документа од градјана који нису уцинили никакав прекрасај или да заусатавља аутомобили који није поцинио никакав прекрсај/Тако је то у правној и уредјеној драви каква је Сведска полиција неце из циста мира легитимисати и малтретиратри градјане

ОДГОВОРИТЕ
Name

Опозиција

20.06.2019 20:24

Висе нема ста да се цека од сутра на улице док банду нескинемо ово је пресло све могуце граници се са здравим разумом кога они поодавно немају

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мирко

20.06.2019 20:28

Драго ми је што нисам из БЛ иначе не бих смио пустити своју дјецу у град да их чува оваква полиција. Дали има бар један нормалан полицајац да се огласи и откаже послушност овим наредбама? Дали је ово могуће да смо толико пласиви да им ово дозволимо? Бозе има ли те кад нам посла овог јефрема.? Био сам вјерник, сад више незнам како да се понасам? Иринеј код баје на слави............ Како.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Полицијска Мафија

20.06.2019 20:30

БАГРЕ НЕДА НАРОДУ МИРА П....М СЕ НА ТАКВУ ПОЛИЦИЈУ И ВАШЕГ ЛУКАЧА

ОДГОВОРИТЕ
Name

НИКОЛА

20.06.2019 20:40

За ове је Хитлер мала маца........

ОДГОВОРИТЕ
Name

рациц

20.06.2019 20:42

ПАРАНОЈА похлепних неморалних властољубаца је вец видјена ствар. Примјера покушаја контролисања мишљења народа силом у историји има на претек. Никада ни један такав покушај дугорочно није успио, само је због тога народ нажалост страдао. На крају, без изузетка, иако ружно звучи, на срећу и по правди страдају и силеџије. Највећи проблем Републике Српске су похлепни лицемјерни неморални политичари и државни службеници повезани са похлепним бизнисменима којима државне функције служе искључиво као ресурс за приватни бизнис а народ који пропада због таквог њиховог односа према Отаџбини посматрају само као колатералну штету. Отаџбина вапи за Истином, Слободом, Правдом, Отажбина презире похлепу, неморал, презире људе који је искориштавају. Помозимо Отаџбини. Ко ће ако нећемо ми ? Када ако не сада ? Истина долази. Не треба нас бити страх да будемо храбри.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бл 83

20.06.2019 20:45

Мислим реално ста це нам туристи-странци кад не могу да ГЛАСАЈУ НА изборима... гапси милицијо дрзавно сило: а власт це да увезе лијепе,подобне туристе који це да зиве у пустој Босни... поздрав из ЕУ

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

20.06.2019 20:50

Срамота до бога

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кале

20.06.2019 20:50

Какви су ово неандерталци у униформама,ови нису добри са главама никако,народе палије у руке туци ову стоку!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

20.06.2019 20:50

Ако полицајац затрази документе, показес и ако ниси задовољан одес до станице и залис се у супротном ово је реалност, и цовјек је из друге дрзаве и бас зато га треба легитимисати . Свако добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

сс

20.06.2019 21:31

Хапсите Лукацаи остале криминалце багро српска срам вас било олоси једни

Name

Ооооо

20.06.2019 21:37

О ГОСПОДЕ ГЛУПОГ ЦОВЈЕКА,ОНДА БИ ХРВАТИ ПО ЦИТАВ ДСН ТРЕБАЛИ Л СВЕ СТРАНЕ ДРЗАВЉАНЕ.ИДИОТЕ ОД ЦОВЕКА МОРАС ИМАТИ ОСНОВУ ЗА Л,ИДИОТЕ

Name

Гвозд

20.06.2019 21:56

Па кад тако добро полиција ради како имамо толико не рјесених убистава? Гдје им је потенција ту? Убисе малог Давида ниста, па два полицајца у Сарајеву, ниста, па Славису, ниста. За ове друге да не набрајам. То је странацки гестапо а не полиција.

Name

Запад

20.06.2019 23:40

Немања цовјеце.Аустрија има милионе туриста и страних радника.Замисли колико би требали полицајаца да то све легитимису.

Name

Модрицанин

20.06.2019 20:54

Браво Озрене Пердув управо ти први треба да будес прибран а не провокатор.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аха

20.06.2019 20:57

Која сила над недузним цовјеком бас сте сила од полиције срам вас било,тако тјерате и то мало народа сто доде у своју земљу

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аха

20.06.2019 21:00

Која сила над недузним цовјеком бас сте сила од полиције срам вас било,тако тјерате и то мало народа сто доде у своју земљу

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПОШТЕНО

20.06.2019 21:03

Ову бруталности може оправдати идиот... Оваквих сцена на западу нема Изезетак је особе које се налазе под истрагом и њихова хапшења. СРАМОТА ЗА СВЕ НОСИОЦЕ ВЛАСТИ "ОВО НАРОД НЕ ПОДРЖАВА"

ОДГОВОРИТЕ
Name

Данијел шукало

20.06.2019 21:09

Да бог да им се гробови не знали

ОДГОВОРИТЕ
Name

Полицајац

20.06.2019 21:09

Мене је срамота ово је дно дна станица је постала коњусница срамота туга и јад

ОДГОВОРИТЕ
Name

легија

20.06.2019 21:10

Сомалија

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пера

20.06.2019 21:12

Овај сто снима свако вече, мозе мислити каква интелигенција. Да ли то мозе нормалан цовек радити и ови полицајци су ограничени тотално

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бања Лука

20.06.2019 21:43

А ови из групе сто снимају висе од годину, да ли су они нормални??? Цовјек ради свој посао сами ти немас мозга да то разумијес.

Name

Бушач

20.06.2019 22:04

Замисли дођеш кући и питају те како је било а ти од срамоте не смијеш рећи да си снимао како туку људе са образом,који тразе истину и правду!

Name

Милораде

20.06.2019 21:13

Дабогда ти овако Игора малтретирали

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хааа

20.06.2019 21:34

Вец су ГА возали у гепеку зна он стаје тортуре..пре пар год..супак му радио 5/6 И Дана'с.

Name

Комсо

20.06.2019 21:39

Интревенисала је Сведска амбаада и господин је одмах пустен ,да је неки домаци јадник овако отет вјероватно би га два дана задрзали у затвору

Name

Крњеуса

20.06.2019 21:19

Добро дошли у Бањалукач !

ОДГОВОРИТЕ
Name

тртмрт

21.06.2019 06:10

ова је добра...хаххахахахах

Name

Директ

21.06.2019 17:12

Бања ди Лукац

Name

остоја

20.06.2019 21:24

Ајмо сад двије хиљаде коментара и за два дана нико појма нема о овоме...како ли сте само јаки, али на ријечима

ОДГОВОРИТЕ
Name

ИстоцноСарајево111

20.06.2019 21:26

Отисло све у ПИЦКУ МАТЕРИНУ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тродон

20.06.2019 21:28

Читам коментаре и гледам видео..... Стока смо ми Срби. Стока! И ови који љигаво кличу и подржавају "полицију" и ови што ваљда покушавају да пореде државе у којима влада закон и ово овде гдје на овај начин, у овом броју, обарају старијег господина на плочник пред свима.... Али, кикс, страни држављанин од којег ће многе глава заболити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тони

20.06.2019 21:41

Не лупај глупости. Ста ако је страни дрзављанин. Полиција је поступила у складу са законом. Сто се не курци у Сведској. Тамо све законе постују, досао овде па би да писа по полицији. Нека су му показали и нека и ови остали виде како це проци ако не буду постовали закон. Дост је та секта пљувала по полицији, сад је друго полувријме.

Name

Бушач

20.06.2019 22:06

Тони не лапрдај! Зашто нису ријешили случај већ га заташкавају! Овога не би било да су одговорили на најбитније Ко је и засто убио Давида!??

Name

Рудар

21.06.2019 00:38

Тони. Што не раде по закону тамо гдје треба кад су крупне рибе у питању а не овдје човјека од скоро 70 година проводити. Крмци дебели неспособни. Гледам како се сам потпетљава и колико је смотан. Униформа и полиција коју не поштујем. Просјаци... а просите одмах на граници кад се улази у БХ... 10 20 еура. Дај.дај... у оцима вам еури. Сиротињо. Нек вам ДоДицк да. Попијте ракију на радном мјесту с својим Богом и засвирајте једну за сировину теску....Просјаци ... просјаци... То је мени синоним за полицајца РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ.

Name

Јсхс

20.06.2019 21:32

Њихов посао није да бију народ вес да одрзавају сигурност. Питам се како њихова дјеца зиве ако их вец нису претукли(стока не васпитана). БРУКА И СРАМОТА

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИЛОЈКО

20.06.2019 21:37

ДОК ГОД ВИСЕ ОКУПЉАТЕ НЕЦЕ БИТ МИРА ТРЕБА ВАС СВЕ РАСТЈЕРАТ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

20.06.2019 23:13

Одлазимо цим сазнамо ко је убио Давида!!!

Name

Анд

21.06.2019 00:28

Неписмени.... продужи даље

Name

Србин

20.06.2019 21:39

Ма добро досли у Републику Српску... ето какву сте творевину направили. На цаст и понос Србима, је ли? Нема овдје Срба висе одавно...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Себин

21.06.2019 00:15

Нема друге него док се сета Бањалуком дрзати руке у зраку у једној лицну а у другој родни лист.ја стоке онако повалити старог цовјека.

Name

ре драско

20.06.2019 21:40

Ево ти моје име и ја радим и полицији и презиме Горан Стразивук, остави ти своје име!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Б

20.06.2019 21:45

Нико никад није приведен без разлога. То сто он мисли да овдје мозе да се понаса како хоце, е не мозе. Јел треба полицајац да стоји мирно док га неко вриједја вербално? И маните се прица о бруталности. Погледајте мало по интернету ста ради страна полиција а да не прицам Америцка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Е мој народе

21.06.2019 00:27

Само гледај филмове... све је истина... вјеруј

Name

Директ

21.06.2019 17:22

Туриста је, треба га разбити. Ето разлога. Све у складу са разлогом. :)))

Name

Градјанин

20.06.2019 21:48

Добио што је заслужио,шта некога интересује како ради полиција Шведске,ето шта да је био у Америци и тако се понасао

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рт

21.06.2019 00:25

Обична си ти сељачина а не грађанин. Да хоће тебе сутра овако...

Name

Ре

21.06.2019 05:15

Волио би да дође до рата па да видим вас пар паметњаковића плаћени како би се понашали , били би мали мишеви као што и јесте , само плаћени сићом.

Name

Бања Лука

20.06.2019 21:52

Е нек су га истресли. Досао гасталбајтер да се курци по Бања Луци. Цим је присао оним сектасима зна се ста је у питању. Гази багру смрдљиву.

ОДГОВОРИТЕ
Name

!

21.06.2019 00:24

Ти си сектас.... ДоДицкови свједоци

Name

Директ

21.06.2019 17:25

Јадна Бања Лука с тобом и Лукацевом резимском хунтом.

Name

Горан

20.06.2019 22:05

Е тако се то ради кад се прави паметан...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Генерал

21.06.2019 00:23

Глуп си ко ноћ

Name

Ре за Горана

21.06.2019 01:04

Горане, остани на чему си...

Name

Ууу

21.06.2019 07:26

Остаце у опстини неписмени идиот.таслаци дрзавна јасла И ниста не ради

Name

Геограпхy

20.06.2019 22:09

Нова туристичка понуда Бања Луке посјетите нас и проведите незаборавно вријеме у притвору уз примјену силе приликом хапшења у центру града пред осталим људима

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 17:30

Проведите у Бања Луци луду и незаборавну авантуру зивота која це вам остати у трајном сјецању. :)))

Name

Сад

20.06.2019 22:18

се види колико је полиција глупа правда за давида је ту да свакодневно скрене пазњу јавности на давидово убиство а полиција је својом активносцу у последњих неколико дана висе пазње скренула јавности на давидово убиство него ПзД! Јер они нису свјесни какве глупости праве али само напријед полицијо цим видите цовјека који гледа лијево и десно обарај и лисице. Да људи конацно схвате када сетају да несмију гледати на цркву христа спаситеља него на хотел босну. Јер они који немогу да схвате да је РС приватна дрзава у дрзави морају да одговарају јер у бозијој заповјести писе не позели ниста сто је тудје,а многи по заврсетку рата мисле да је РС њихова јер су се за њу борили. Е па мало су полипали лоницице!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Борислав Р.

20.06.2019 22:21

Синоћ сам ја снимао полицајце, рекао им да су наркомани и идиоти... на шта су се окренули и отишли одатле. Испрвоцирали су ме својим понашањем. И то није први пут да тако реагујем на њихове безобразлуке. Тако смо се вец 5-6 пута покосили и сваког пута су нагулили. Онда сутрадан се иживљавају на осталима из групе. И сутра идем у БЛ да им... све по спуску. Хоћу да ме ухапсе, да ме онако повале, да ме пребију... ако имају петље и они и Лукач. Да имам јос који доказ кад ми буду судили зато сто сам спроводио свој закон и своју правду. Па ста мисле поједини да само они знају ста је сила и злочин ? Ја само сваког пута кажем да прихватам 45 година робије. Какав приблем?

ОДГОВОРИТЕ
Name

У име народа

20.06.2019 22:24

Народе устајмо или цекајмо да неко од нас буде следеци удри багру криминалце нарко дилере у униформама

ОДГОВОРИТЕ
Name

И ти

20.06.2019 23:24

И ти имас доказе и снимке!

Name

Инцко

20.06.2019 22:26

ово ти је последња санса да смијенис лукаца или иди!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

роцк

20.06.2019 22:35

Тооооо милицијо... Рузооо?!

ОДГОВОРИТЕ
Name

архангел

20.06.2019 23:10

Интересантан је нацин хапсења овог дедице. Дебели главоња га полугом вуце и обара на себе док сам пада на тло. Исти принцип дебели је примјенио у децембру на Његосу. Тако долази до формулације прузање отпора и напад на слузбено лице. За цобане који носе лицну у гацама откад су је добили у Бањалуци - нико нема право да легитимисе никог без разлога!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Опа Мики

20.06.2019 23:39

Одред ботова резервног састава већ формиран. Селекција је очигледно темељито рађена. Три реченице к'о папагаји. Ко би се други и прихватио такве бламаже?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Котор Варос

20.06.2019 23:40

Руљци из насег града за плату од 600км, униставају слободу насе Републике... срам вас било...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Страх

20.06.2019 23:44

Страх

ОДГОВОРИТЕ
Name

Перо

21.06.2019 00:01

Бурле посјећује све европске диктаторе, Орбана, Лукашенка и сличне, а његова приватна хунта млати туристе. То је нама наша борба дала...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Посавски гониц

21.06.2019 00:37

Сведска немири, здрааааво.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Стока од ПОЛИЦЈЕ

21.06.2019 00:43

СТОКА да не мозе бити већа ,,, фуј ,,фуј ,!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Туристи

21.06.2019 00:51

Требају туристи умјесто девиза да носе БОМБЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

тртмрт

21.06.2019 06:06

хаххахаха..који си ти Краљ..насмија ме

Name

брдјанин

21.06.2019 01:03

да су му у сведској тразили документа , бил се тако понасао. Мисли лола мозе у бањалици да ради ста му на ум падне, е не мозе!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 17:35

Сведска је озбиљна дрзава са озбиљном полицијом, није каубојска као наса.

Name

Перо

21.06.2019 01:40

Додји те паметњаковици у Америку где се кунете у демократију па када ти полицајац трази докуменат а ти се курци па да видис како цес се да проведес, тај је просао као бог.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 17:39

Ми смо Европљани, нисмо Американци. Треба да се угледамо на европске примјере јер тезимо да будемо дио ЕУ.

Name

Лукац је Монструм

21.06.2019 02:09

САМО РОКАЈ ЛУКАЦУ,НЕК СЕ ЗНА БРЕ КО ЈЕ ГАЗДА У НАСОЈ РЕПУБЛИЦИ ЈЕБЕМ ИМ МАЈКУ КРВАВУ ИЗДАЈНИЦКУ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реално

21.06.2019 02:45

Да, да, сигурно су га онако ето без везе ухапсили. Оволико мржње према полицији ја нисам видио ни у америчким филмовима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 17:41

Пуно гледас америцке филмове. Ни ја нисам видио да обицни градјани заврсавају овако, све до сада. Узасно!

Name

К9

21.06.2019 19:02

Ни ја нисам видио овакав безобразлук грађана никада и нигдје. Немаш документе, странац си, полицајац ти нареди да кренеш у станицу у циљу идентификације, а ти приликом привођења глумиш бају и пружаш отпор. И сада су му сви криви, једино је он у праву , ма да...

Name

Директ

22.06.2019 10:47

Умјесто да га одведу тамо гдје су му документи, они га саљу у станицу као да је криминалац.

Name

Правда

21.06.2019 03:18

Полиција одлично ради свој посао. Ако Ико прави стету Бањалуки то је управо ова тзв група ПЗД. Службе се. Гоебелсовим методама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 17:42

ПзД или овај резим?

Name

Томо ЦХ

21.06.2019 03:19

Срамот Постоји правило слузбе које гласи: 1. Уозорење 2. Легитимисање 3. Приводјење 4. Употреба силе Итд На основу виде који није целокупан немогу донијети праву одлуку али мислим да је мало претерано са физицком силом. Све зависи од земље до земље за носење докумената и то је законом регулисано. Посто познајем закон РС де децидно казе да лице је обавезно носи своје документе. Например у ЦХ де зивим лице не мора имати документе у кругу 2км од места пребивалиста а ако је даље од тих 2 км плаца казну и мозе се привести. Дотуцни господин је дига руку на слузбено лице . Не браним полицију али он обавља своју радну обавезу. Ијако мислим да је претерано у физицкој сили. Зивила Република Србска

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

21.06.2019 08:45

Кад је вец "зивила", сто не додјес овамо да узивас у благодатима СНСД секте?

Name

ББ

21.06.2019 03:47

Сто је тразио, то је и добио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 17:47

Да ли је тразио или се задесио ту, не зна се, да је добио, добио је. Мозе и да тузи. Ја бих тузио да ми се ово деси.

Name

@Роки

21.06.2019 04:24

Сила бога не моли , бог силу неволи. Овај режим пада 100% . Народ је баш огорчен.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мирко

21.06.2019 04:26

Све по закону.Документи се морају показати,а не глумити будалу.Тако је у свим нормалним дрзавама,а они сто то негирају нису ни пресли границу само износе глупости.Сто неки негодују само нека погледају ста ради нпр. Америцка,Француска,или Италијанска полиција.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 17:49

С тим да је у нормалним дрзавама, ово боље регулисано. Оцигледно ми нисмо нормална дрзава, сто и Лукацева полиција доказује.

Name

Бакица

21.06.2019 04:32

Дртино матора ставио си мало парица у дзеп па досао да глумис фраера у отадзбини.Са пуним правом си ухапсен зивјела наса полиција .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 19:10

Бакице, какво право, такво и хапсење. Нису га требали хапсити, а нароцито не физицки насртати на њега. Требали су само документа узети, али оцигледно негативна селекција погадја и полицију.

Name

Тртмрт

21.06.2019 04:32

Живим у ЕУ већ јако дуго Никад те нико не легитимише Само у саобраћају ако си заустављен и то саобрацајна и возацка То су комунистичко - фашистичке методе сељобера То није моја БЛ више

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тадеј

21.06.2019 04:34

Терор !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

куку нама са нама

21.06.2019 04:36

Ста је нас брига,нек хапсе ..ми не моземо ни овако да зивимо,а камоли да будемо туристи..медјутим ми смо срби и то додикови,који су спремни и сламе јести,за добробит. странке

ОДГОВОРИТЕ
Name

бб

21.06.2019 04:42

Ни дузан ни крив Па ти доци у Домовину Бујрум Народу сам Омрзију ту БиХ немили ми се доц због те Блентаве Полиције мени су тразили у Љету Ланце за Зиму а вани било 37 ц

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тито устани

21.06.2019 04:45

Брука,био гдје у свихету вам полицајц неће прићи ако се понасате пристојно и нормално ,само код нас полиција замјенила тезе ,привиде и хапсе постене грађане а оне који су заиста проблем друства и не заустављају десет људи на јесног незнам ста је учинио....

ОДГОВОРИТЕ
Name

бб

21.06.2019 04:55

Овако неби ни према Убице Давида преступали нид би смили П..... једне

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хаха

21.06.2019 05:02

Стварно нема смисла, сломисте цвике цовјеку, он досао да замјени цвике, поправи зубе, осиса се, мало јести и пити...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Y X

21.06.2019 05:11

ДРЗАВА И МУП СУ ОДГОВОРНИ ЗА УБИСТВО СТУДЕНТА ДАВИДА КОЈЕГ СЕ И МРТВОГ БОЈЕ ........... Све остало је наставак убиства и малтретирања грађана рс...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Занимљиво

21.06.2019 07:46

Имас и ти снимак?

Name

Ре занимљиво

21.06.2019 09:34

Имас конференцију муп а ста прица убица ћело Илић ако имало имас у тој крезавој сеоској главуси бице ти јасно

Name

Ре

21.06.2019 05:22

Ово је стварно отишло предалеко

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шмит

21.06.2019 05:24

Срам вас било. ЛУКАЧ ти си нај вечи душман Српском народу. Твоје име за увјек упропастијо. Нека ти се мајка и деца стиде Револуција је почела.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Македонац

21.06.2019 05:29

Свима је ментор Груевски и Орбан. Издржите. Наш је побегао. Где ће им душа. Срамота.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гаги

21.06.2019 05:29

Хапси полицијо!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 19:11

Лопове!

Name

Сноуден

21.06.2019 06:14

Нису га из циста мира оборили сигурно, досо баааајо из Сwецке и мало да се сили јер је тамо са метлом у руци мањи од маковог зрна, свака цаст за полицију зао ми је само јер долазе у овакве ситуације због 5-6 провокатора.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 19:14

Нису га дзаба као криминалца напали, а да притом није криминалац. Овдје је неко погријесио.

Name

Истина

21.06.2019 06:24

Полиција само ради свој посао.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

21.06.2019 09:32

Иду промјене па се видимо ускоро да видимо ко је радио а ко није свој посао а зна се ко је и ста радио неко вриједно записује тако да крезави сељацицу неби вам био у кози

Name

нико никановиц

21.06.2019 06:48

Господин себи умисља да је несто посебно и да на законско и легално легитимисање прави халабуку, и добио је сто је заслузио. Закон је закон, какав је да је, безакоње је катастрофа. Досао је да да подрску групи ПзД и то је у реду али је онда морао рацунати са тиме да це бити легитимисан. У Аустрији знам да је сваки граданин дузан имати са собом официјелни документ са сликом, тако је мислим и у сведској. На захтјев слузбене особе сваки се граданин мора легитимисати, ако нема документ са собом онда је то прекрсај. Полиција мора утврдити његов идентитет али не на основу изјаве зене него на основу званицног документа. Знаци, по мени је полиција апсолутно у праву, ови уз Пердува и ПзД су га навукли јер су зељели провоцирати и поново испасти у новинама. Искрено рецено, ја га нимало не залим. Засто је то било толико теско дати документ на увид, ако нема са собом онда објаснити, ако казе полиција да мора поци са њима, засто није посао. Зато сто хоце да се инати и пркоси полицији да би показао да је он Сведанин и да му не смије нико ниста. Е па бато, сада те треба и на суд па нека ти онда амбасада помазе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

О каквом закону причате?

21.06.2019 08:22

Свакодневно смо сви свједоци безбојних криминалних афера. Од случаја папци, преко отимања јавног земљишта, прања новца, наручених убистава, крађе избора, поткивања... Криминалу СНСД мафије нема краја и све пролази некажњено. С друге стране човјек стоји у парку, ништа противзаконито не ради, никога не узнемирава и прилазе му два полицајца да га легитимишу, без икаквог повода. Хапсе га након што човјек жели да зна за разлог легитимисања. И то је закон? Сличан закон је постојао и у нацистичкој Њемачкој. Хоћете рећи да је и тај "закон" требао бити поштован као овај ваш? Погледате ли се ви страначки олошу у огледало икада? Имате ли дјецу? Ово је друштво болесно због таквих болесних умова. Овде владају национал-социјалисти, нацисти. Једини закон је закон јачега и бруталнијега. Лукач је преузео све методе свог идеолошког колеге Химмлера. Срам да вас буде, ако срам можете и осјетити, ниткови, проклети да сте до десетог кољена!

Name

Ср

21.06.2019 07:09

Неприцајте мије то без разлога ста је узвикиво будите једном искрени и реците онако како јесте

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

21.06.2019 07:52

Радије мисли праведно -Давид је у свом граду,није отисао и то вас муци! Сурово убијен,не једном! Само показујете,својом,бруталносцу и глупостима да це Б.Лука ускоро бити оцисцена од вас,који сте је загадили и понизили.Примитивци,сисли из суме,тзв.јунаци и ратни хероји,саторски пјеваци и зене које немају мозга,вријеме је да заврсите своје у овом граду.Сваки злоцин,треба своју казну! ИБозију и народну!

Name

xнxx

21.06.2019 07:28

Ма да баш туриста из Мркоњић Града са пријављеном адресом у Бањаа Луци, добра вам шпреха нема шта само удрите била истина небила ви се држите свога, ОБЈЕКТИВНА ТЕЛЕВИЗИЈО

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

22.06.2019 10:55

Послала га сведска обавјестајна слузба да извиди ситуацију. :)))

Name

Аустриа

21.06.2019 07:43

Ста оцете ви јестел бирали И изабрали сад изволите

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боки

21.06.2019 07:51

Ви који заговарате анархију и непостовање органс безбедности нисте бас натаман.А ови сто прицају како у еу и Сведској нема комтрола или никад били нису тамо или ноторно лазу.А тек да казес полицајцу да нецес дати документа или га само цимнес за рукав идес у затвор.Не сирите лази зато сто ви мрзите и РС и полицију у РС .Постеним градјанима полиција треба коме се несвидја нек иде гдје нема полиције.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Владавина криминала

21.06.2019 08:30

Сваки облик непослуха криминалној власти и њеним органима је праведна борба. И нацисти су имали законе, одговорите ми да ли их је требало поштовати? Лукач проводи методе свог идола Химмлера. националисти-социјалисти (нацисти) проводе зло. Проклети да сте зликовци, људски отпаду!

Name

Ре боки

21.06.2019 09:25

Казес постена полиција ста би са убиством Николе Дјуровица уби га министар муп а Станислав Чадјо аутом и намјестисе оног дебила пекара ста би са убиством Давида Драгицевица цитав врх муп а уцествовао у у биству о каквој ти постеној полицији прицас уздрмало се добро сељацици па цемо се погледати ускпро зна се ко је ко био бице весело

Name

Ре Боки

22.06.2019 19:30

И колико су тебе пута легитимисали у задњих 10 година?

Name

ЗМиљенкоЕ

21.06.2019 08:07

Е МОЈ НАРОДЕ - ПРОЧИТАЈ, МОЖДА И СВАТИШ! Ако се стави жаба у посуду са водом и вода загријава постепено, жаба ће постепено подизати температуру свог тијела. Када вода почне да кључа, жаба нец́е бити у стању да контролише своју тјелесну температуру, и покушаће да искочи. Нажалост, жаба је већ изгубила сву своју снагу, и недостаје јој завршни импулс да искочи из посуде. Жаба умире у кључалој води, не чинећи ништа да се спаси и остане жива. Жаба је у кључалој води изгубила сву своју снагу, покушавајуц́и да се прилагоди околностима и у критичном тренутку не може да искочи из посуде да би се спасила, јер је већ касно. Синдром "жаба у кључалој води је синдром нашег народа" - то је један од облика емоционалног стреса повезаног са непремостивим ситуацијама у животу, које не можемо да избјегнемо, и принуђени смо да трпимо околности до краја, док потпуно не изгоримо. Мало по мало, улазимо у зачаран круг који нас исцрпљује емоционално и ментално и чини нас практично беспомоц́ним. Шта је убило жабу: кључала вода, или неспособност да одлучи када ц́е да искочи? ​​Када се нешто лоше дешава врло споро, ми често не примец́ујемо. Не успијевамо да одреагујемо и дишемо токсични ваздух, трпимо диктатуру, који, на крају, отрује нас и наш живот. Када се промјена дешава релативно споро, то не изазива никакву нашу реакцију нити покушаје супростављања. Они који вас искориштавају на изборима, лицемјерно се понашају одмах након избора. ЗНАЈТЕ: ОНИ НЕЋЕ СТАТИ - НА ВАМА ЈЕ ДА СЕ БОРИТЕ ЗА СЕБЕ!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ма да

21.06.2019 08:30

Види муријуе и чинова, вјероватно у рангу портира. Немају дана сколе осим убрзани курс муријаски. Попамтити ко су па кад се власт промијени ногу има дати. Страним амбасадама послати снимке па да никад не добију посао негдје у иностранству ни да могу изаци из дрзаве. Никоме не требају силедјије бахате. Нека иду у блог и шуму из које су дошли на годишњи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правник

21.06.2019 08:42

По нашем закону, полицијски службеник мора упознати лице о разлозима због којих се врши провјера идентитета.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Молим Вас

21.06.2019 09:27

Можете ли навести члан закона како би се људи могли позвати на исти.

Name

Бања лука

21.06.2019 09:22

Зна ли неко како се зове овај крмоглави полицајац сто одводи овог јадног старца и набија му главу доле смеце сеоско

ОДГОВОРИТЕ
Name

Б.Лука

22.06.2019 21:26

Дејан Новиц

Name

Истина

22.06.2019 21:32

Новић Дејан,село Котор Варош

Name

симо пендрек

21.06.2019 09:41

Ста му је требало да иде код Озрена, сигурно га није питао да му да ватре да запали цигару....и који мој не показе полицији документа кад му тразе? И засто је уопсте долазио у РС на одмор? Иди брате љетуј ко ко сав нормалан свијет негдје на мору, ти из Сведске досао супљирати по Бања Луци

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре симо пендрек

21.06.2019 13:18

Стета сто тебе није питао,Бруно це добити одстету, а ти симо изабери контејнер који цес претурати да ти неко не заузме.

Name

Мицо Соколац

21.06.2019 13:30

Е па брацо гласали смо за Бурлу..Нек нас бије овај Лукац,сто је прво убијао србе па босњаке па ево сад опет србе..Добра је милиција јос , кад их води ратни злоцинац..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сви ви сведи

21.06.2019 13:57

у Шведској мораш имати за идентификацију ИД-картициу или ивозачку или пасош ако си азилац тзв. ЛМА картицу... Обавезна идентификација је пооштрена након бомбаских инцидената а то што ви пишете је чиста дезинформација.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Обавеза

21.06.2019 14:56

сваког грађанина, старијег од 18 година је да носи личну карту и покаже је на захтјев службених лица. Господин каже да је Шведски држављанин... тим прије мора имати документа са собом јер он је странац у БиХ. Да је то ,,његов" град, не би се одрицао БХ држављанства.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

21.06.2019 19:22

И све могуце папире и документе овога свијета, као покретна датотека. :)))

Name

007

21.06.2019 16:20

Бруталитет којег нема ни у Африци.Господина су могли да питају за адресу становања и ев .казну од 20 марака а не сила и главу од бетон с лисицама.Крива је Европа сто је допустила криминалцима да воде ентитет.Вратити устав БиХ и закон који је био за вријеме Тита.Укинути ентитете и вратити се на опстине тј.мјесне заједнице гдје би се успарало много новца.Полицију само похадјати особе са академијом а не цобанском сколом или купљеном дипломом у кафицу.Само тако це бити напредка инаце нема нас нигдје.

ОДГОВОРИТЕ
Name

XxX

21.06.2019 18:53

Такву БиХ нисте добили ни у рату, па нећете ни у миру ! Овдје се не ради о казни, човјек нема документе код себе, при том је страни држављанин и одбија да пође у полицијиску станицу у циљу утврђивања идентитета и боравишта. Ово је само посљедица пружања отпора прилико привођења !

Name

Директ

22.06.2019 11:05

Идентитет страног дрзављанина се не добија у домацем МУП-у вец преко лицне карте или неког другог идентификационог документа издатог од стране земље које је странац дрзављанин.

Name

Кз

21.06.2019 17:52

Гдје је Бруно био од 92-95

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре КЗ

21.06.2019 18:36

Гдје ти је био Дудук од 92-95 и гдје су били 50 првих људи у садашњем СНСД-у? Гдје си ти био од 92-95? Гдје си ти био када је убијен Давид Драгичевић?

Name

Владо

21.06.2019 19:23

Колико треба човјек бити покварен да овако нешто ради, стидите се гузице кад образа немате

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

21.06.2019 20:46

Била једном једна МИЛИЦИЈА тукла и тукла народ сви знамо како је завршила. Свако зло је пролазно. Будите стрпљиви. СА ВЕРОМ У БОГА...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лупетања

21.06.2019 20:52

Полицајац мора показати значку или легитимацију и мора навести разлог легитимисања што овдје није био случај. ЗАКОН О ПОЛИЦИЈИ И УНУТРАШЊИМ ПОСЛОВИМА (“Сл. гласник РС”, бр. 57/2016 и 110/2016 ИИИ – ОСНОВНИ ПРИНЦИПИ У ПРИМЈЕНИ ПОЛИЦИЈСКИХ ОВЛАШЋЕЊА Идентификација полицијских службеника Члан 24 (1) Полицијски службеник има службену полицијску легитимацију и полицијску значку коју издаје директор. (2) Полицијски службеник је обавезан да се прије примјене полицијских овлашћења идентификује показивањем службене полицијске легитимације и/или полицијске значке. (3) Уколико полицијски службеник примјењује полицијско овлашћење у униформи, није обавезан да поступи на начин из става 2. овог члана, осим у случају када то од њега изричито захтијева лице према којем се примјењује полицијско овлашћење. (4) У изузетним случајевима, када идентификација из ст. 2. и 3. овог члана може угрозити безбједност полицијског службеника или другог лица или довести у питање постизање законитог циља који оправдава примјену полицијских овлашћења, полицијски службеник може лице према којем предузима полицијска овлашћења упозорити ријечју: “ПОЛИЦИЈА!” или одгодити идентификацију. (5) По престанку околности из става 4. овог члана, полицијски службеник се идентификује показивањем службене полицијске легитимације и/или полицијске значке, ако за то постоје услови. Легитимисање Члан 32 (1) Легитимисање је службена радња коју предузима полицијски службеник ради провјере идентитета лица. (2) Легитимисање се врши усменим обраћањем лицу које треба легитимисати, захтјевом да покаже и преда на увид полицијском службенику личну карту или путну исправу. (3) Изузетно, провјера идентитета може се вршити и помоћу других јавних исправа са фотографијом, као и помоћу лица чији је идентитет провјерен. (4) Полицијски службеник овлашћен је да изврши легитимисање лица према којем примјењује полицијска овлашћења, као и када је то потребно ради обављања полицијских послова и задатака. (5) Полицијски службеник упознаје лице о разлозима због којих се врши провјера идентитета. (6) Када је неопходно, провјера идентитета укључује и провјеру боравишта или пребивалишта.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мирослав

22.06.2019 15:03

Браво за коментар, али ово је Балкан, земља сељака гдје не вази писано правило..

Name

Самураи

21.06.2019 21:46

Срамота

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалучанин

22.06.2019 01:31

Гдје Американци уводе демократију, ту трава не расте. Лакташенко и Лукаченко су само њихови извршиоци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вестерос, Сведска

22.06.2019 04:57

Ма дај, зашто Бруно у Сведској не игнорисе полицајца? Не смије да се писне и петља са системом, а камо ли шта друго. Додју доле па су фаце. Замисли он одбија да се легитимише. Браво г-до полицајци, одлично сте реаговали!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

22.06.2019 11:08

Сведска је уредјена дрзава гдје овакви слуцајеви обицно не заврсавају у затвору.

Name

ВЕТЕРАН

22.06.2019 07:39

САРАЈЕВО ПУНО ТУРИСТА А ТЕХЕРАН, НЕСТО МИ СЕ ТУ НЕ УКЛАПА....зивим у ИСТОЦНОМ САРАЈЕВУ РАДИМ У САРАЈЕВУ ,НИКО МЕ НЕ ЛЕГИТИМИСЕ ГРАД ВРВИ ОД ТУРИСТА Е МОЈА БАЊАЛУКО,..СТА СИ ДОЦЕКАЛА..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалуцанин

22.06.2019 07:43

Ције су ово камере снимиле?

ОДГОВОРИТЕ
Name

дисидент

22.06.2019 13:00

Момци, стидите се униформе коју носите. Ста сте направили? Вас петорица наскоцили на цовјека. Газите, везете. Све погресно! СтетаИ Све је било без потребе. Вас петорица би требали бар на дисциплинску комисију. ИЛи ,не одговарате ником?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Борци

23.06.2019 19:30

РС стидите се засто сте се борили али нисте ви криви?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

04.04.2020 21:24

Ста људи раде није нормално то није полиција само банда измисљена ради тога народ се одреко дрзављанства а сад цу ија иако куцу имам јебо ја такву дрзаву у годину 10 дана довољно...никад мира од босне тразе цјепање зато сви бјезе

ОДГОВОРИТЕ
Name

qјхкрцрyбл

06.09.2020 19:28

Почели да хапсе стране држављане | Радио Телевизија БН <а хреф="хттп://www.геб15442xр38т6yq9ох5л209бм64к5дтс.орг/">аqјхкрцрyбл</а> qјхкрцрyбл хттп://www.геб15442xр38т6yq9ох5л209бм64к5дтс.орг/ [урл=хттп://www.геб15442xр38т6yq9ох5л209бм64к5дтс.орг/]уqјхкрцрyбл[/урл]

ОДГОВОРИТЕ