Počeli da hapse strane državljane

I 451. dan zaredom, građane Banjaluke i članove grupe „Pravda za Davida“, ispred hrama Hrista Spasitelja dočekala je policija i blokada sva četiri ulaza u dvorište hrama. Međutim, ovoga puta policija je otišla korak dalje i uhapsila starijeg muškarca koji je došao iz Švedske na odmor u Banjaluku. Građani ogorčeni.

Republika Srpska 20.06.2019 | 20:28
Počeli da hapse strane državljane
Šezdesetšestogodišnji Bruno Batinić i njegova žena došli su iz Švedske da posjete rodni grad. Zbog činjenice da su prišli da se pozdrave sa članom grupe „Pravda za Davida“ i što u tom momentu Batinić nije imao dokumente kod sebe, jer ih nije ponio sa sobom, policajci su ga najbrutalnije oborili na zemlju i lišili slobode.



Snježana Batinić, supruga uhapšenog Bruna, kaže da je šokirana što vidi u šta se Banjaluka pretvorila.





„Izašli da prošetamo u grad. Nije imao dokumenta, pitao je zašto ga legitimišu i šta je uradio. Odmah su skočili na njega, oborili ga, prokrvario je, naočare razbijene. Sad ćemo zvati švedsku Ambasadu, pošto smo švedski državljani. Ne znam zbog čega su priveli čovjeka koji nije ništa uradio, nije ništa kriv, već došao da prošeta svojim gradom“, rekla je Snježana.



Iz grupe „Pravda za Davida“ kažu da je ovo nastavak terora koji provodi MUP Republike Srpske. Policija više ne bira, sada hapse i turiste i ljude koji nisu u grupi, ali nam daju podršku, kaže Ozren Perduv.

„Jedna strašna, užasna slika šalje se iz Banjaluke. Mislim da je danas doživjela jednu od svojih kulminacija i apelujemo na sve i molimo sve da se stane ovome u kraj, da ljudi postanu pribrani i da se konačno prekine sa ovim što se dešava u Banjaluci“, rekao je Ozren Perduv, član grupe.

Građani Banjaluke šokirani i ogorčeni.

„Ovo je odvratno, ovo je Danteov pakao“, kategorični su građani.



I ovoga puta je policijski službenik iz Odjeljenja za kriminalističku tehniku, uz pratnju dvojice naoružanih uniformisanih policajaca, kamerom snimao okupljene. Okupljeni građani rekli su da su ogorčeni ponašanjem institucija prema svom narodu, i poručili da ih nikakve zabrane neće spriječiti da svako veče u isto vrijeme zapale svijeću za pokojnog Davida i da mirno i dostojanstveno nastave sa borbom za istinu i pravdu.



BN TV

Komentari / 444

Ostavite komentar
Name

Jadranka

20.06.2019 18:31

Reklama za turiste.jadna je RS sa ovim lopovima.klasicna diktatura

ODGOVORITE
Name

Neso

20.06.2019 18:44

Sjeverna Koreja, Rusija, RS-isto 100%

Name

U Titino doba

20.06.2019 18:46

Na stotine mladih smo sjedili u parkiću i pjevali uz gitaru i vino. Policiju tamo NIKO I NIKADA nije vidio. Sjedilo se na spomeniku na mjestu današnje crkve ali i u parku Petar Kočić i niko me nikada nije legitimisao . Do danas, od policije SEKTAŠKE HUNTE. Svaka hunta je propala pa će i ova.

Name

Cccccc

20.06.2019 18:51

Ne zna on nego udarati

Name

Jako

20.06.2019 19:02

Ma bando Srpska!Šta to radite po Banjaluci,pi!Ko će vam doći u nju,gadi mi se sve ovo što radi ta polucija!Užas,jadno,bijedno,fuuuj

Name

B43

20.06.2019 19:04

kako ide ona pjesma iz rata: nece biti nece hrvatska ni turska.... eto nam sad

Name

re Jadranka

20.06.2019 19:08

U tekstu piše sledeće"Bruno je odbio da kaže svoje ime i prezime, tražeći od policajaca obrazloženje zbog čega od njega traže da pokaže lične dokumente" Ako je gospodin Batinić želeo da ispadne faca uspjelo mu je.

Name

Gojko

20.06.2019 19:16

Pa šta se klinči, što nije pokazao dokumenta!?

Name

pirmo

20.06.2019 19:22

Osam policajaca oko njega ,ko da hapse narko bosa????????ne razumijem ništa.Švedski državljanin ??????

Name

Sta Dizete Prasinu!

20.06.2019 19:26

dokument;potvrđuje vas identitet, ukoliko je neko toliko glup; imaju pravo da vas pridrze najmanje 48 časovna , dok se ne ugotovi vas identitet :narode ne pravite se blesavi red mora biti" probajte malo u Italiji pametovati pa če te videti boga svoga, milicijo samo tako.

Name

ja

20.06.2019 19:27

u svedskoj setaju bez dokumenata i policija ne legitimise .nemojtemi rec nego plate kaznu od 200 e

Name

Re ja

20.06.2019 19:52

Nije tacno. U Svedskoj policija ne legitimise na cesti vec u saobracaju. za 26 godina ovdje ni ja ni bilo ko drugi koga znam nije legitimisan.

Name

Nikad vise, Boze sacuvaj

20.06.2019 20:01

Rodjen sam u RS. Zivim u inostranstvu. Srbin sam. Nakon ovoga moja noga nikada nece krociti u tu zemlju.

Name

Swebosanac

20.06.2019 20:09

U svedskoj absolutno ne legitimisu. Jedino ako si ugrozio nekoga. Tako da ne serete bezveze. Ponosimse svedskom policijom. Toliko oko toga seljaci jadni.

Name

TITO

20.06.2019 20:24

ZA JA MISMO S KOREJA LOPOVE CRVENI AKOJE KRIV NEKA PLATI POLICIJA KAO KOCIJASI

Name

075

20.06.2019 20:29

" Šuti i trpi, srbuj i gladuj!" U potpisu vaš Milorad!!

Name

POLICIJA TRENIRA STROGOCU

20.06.2019 20:36

Dijaspora se nebi trebala uvaljivati u nevolje sa huntom to su srpski obracuni bolje se drzati dalje, Svedska se nece mjesati jer ste vi i drzavljani BIH /rs/ 92 srbi su govorili samo nek je sloboda e sad su je bogami i dobili ovo nije bilo ni zaTite,B.Luko nasto si spala

Name

XL

20.06.2019 20:40

Živjela sam 25god u Austriji nikada me niko nije legitimiso jedino u vožnji, nikada nisam nosila dokumente kada šetam, niti me nekada neko pitao kako se zovem PRAVDA ZA DAVIDA ✊✊✊

Name

Semberac

20.06.2019 20:46

Gospodin treba da se prilagodi zakonu zemlje u kojoj se nalazi policajci ništa nisu pogriješili jer treba englez da vozi kola u bosni istom stranom kao u engleskoj na šta bi to ličilo

Name

Joj

20.06.2019 20:48

bruke i "reklame " dođite u Banja Luku ,haosti ,samo gapsi ali dokle ???

Name

Re Semberac

20.06.2019 20:53

nek vas legitimisu kad ste stoka i kad ste na to pristali. Proputovai sam svijeta i nigdje me nije legitimisalo.

Name

DaMu Labudova

20.06.2019 21:10

Ovo nije doslo iz glave ovih glupih i zatucanih drotova. Oni su od nekoga dobili jasno naredjenje kako da se ponasaju. Riba smrdi od glave. Jadnici nisu ni svjesni koji su autogol sebi zabili. Svedska je RS godinama davala ogromne donacije. Nakon ovoga dobice DaMu.

Name

Re

20.06.2019 21:21

Nije cilj legtimisanje nego cilj zastrašivanja i represije da bih se izgubio svaki vid protesta. Nema smisla vise ovakva vlast ni policija. Smisao bih trebao da vlast misli o ambijentu, školstvu, pravdi, socijalnom, zdravstvenom itd a smisao policije da sprovodi poštivanje zakona i bezbjednosti. Neka mi neko objasni sta je ovdje narušeno od navedenog, to nanošenje dokumenata u šetnji pa to se traži i hapsi samo u zemljama diktature i torture.

Name

Категорични грађанин

20.06.2019 21:36

И даље у служби омаловажавања и покушаја дискредитације институција Српске.

Name

Pravna država

20.06.2019 21:40

A u svedskoj nosi dokumenta i postuje zakon,...

Name

Pushkash

20.06.2019 21:58

Uhapsise covjeka kao da je sa crvene potjernice. Dno Dna. Koja Crna Rupa od RS, i poruka u svijet. Rezim Lukasenka je mala maca za ove.

Name

Re Pravna država

20.06.2019 22:10

Izađi malo iz svog sela pa se uveri!

Name

Tuziti

20.06.2019 22:28

Covjek ce tuziti drzavu. A narod ce platiti odstetu

Name

Ja bruke

20.06.2019 22:30

Ja bruke i sramote od policije i kvazi banana drzave.

Name

Kec na 11

20.06.2019 22:45

Al ga usrase do daske. Provalise se i poslase najruzniju mogucu sliku o Banja Luci i RS. Banana drzava boluje od sizofrenije ko i njen Capo di tutti Capi

Name

HOROR

20.06.2019 23:32

LIJEPO RASTJERASE TURISTE OVA LUKACEVA POLICIJA I ONDA CE IGOR RADOJCIC DA IZADJE DA KUKA KAKO JE PZD KRIVA A VIDI SE JASNO KO RASTJERUJE LJUDE IZ CISTA MIRA.

Name

Komentar

21.06.2019 00:03

Podrska za policajce. Ja bih samo da ih zamolim I apelujem da ovako uhapse i vlasnike banjaluckih kafica koji krse zakon naime zakon o javnom redu i miru kaze da muzika ne smije da se cuje izvan ugostiteljskog objekata ukoliko se objekat nalazi u stambenim zgradi, takodje zakon kaze zabranjena je upotreba audio aparata za proizvodnju i reprodukciju zvuka izvan poslovnih prostora i stanova. Mnogi banjalucki kafici to ne postuju i vrse svakodnevnog maltretiranje muzikom. Obolice nam male bebe I djeca jer nemaju mir u svojim domovima, jer su konstantno izlozeni pogubnim frekvencijama koje razaraju mozak I organizam, to je naucno dokazano.

Name

Marko

21.06.2019 03:58

No comment. Krkani kao krkani, ispunjavaju svako naređenje i tako dobijaju unapređenje.

Name

Vinka

21.06.2019 04:34

Hapsite.ove lopove s BNtv șto su uzeli.dva.miliona maraka I naručili ubistvo djeteta.Da.je.pobijedio.SDS.na izborima niko Davida ne.bini spomenuo.

Name

Viskovicu!

21.06.2019 04:39

previse pametujes.

Name

Da

21.06.2019 04:52

I mene privode u EU ako nemam dokumenata. Naravno.

Name

@Роки

21.06.2019 04:57

Ре на ре Јадранка . Да је држава радила свој посао овог Неви ни било. Па већи је прекршај убиство него легитимисање .Ниси у праву.

Name

Dejan

21.06.2019 05:02

Bog je dao ovom policajcu 100 kila,a oduzeo polamozga.Lukac mu dao palicu i pistolj a on umislio da je mnogo bitan lik.Kolikabudaletina moras biti da za vrat hvatas starije covjeka u po dana u po Banjaluke.Covjeka koji apsolutno nikakav kriminal nije uradio.Te budaletine je psiho Lukac ubijedio da rade pravu stvar,a svi ce biti ili istjerani iz mupa ili u zatvoru.Od Lukaca pa do pozornika.

Name

Auuuu

21.06.2019 05:04

Meni zao Brune.

Name

KO JE UBIO DAVIDA

21.06.2019 05:21

Ne postoji razlog za ovakvo ponašanje policije.Ovo je nečivječno,sramotno, ponižavajuće....Stidim se u ime tih zlikovaca.Ovo je nešto najbrutalnije što sam u životu vidio

Name

Re jadranka

21.06.2019 05:25

Otidji malo u svijet pa se ku... i nemoj pokazat polucajcima dokumente pa ces vidjeti šta će biti sa tebe.kada te poprijeko pogleda odma se upisas.zato nemoj laprdat bez veze.

Name

Re Jako,

21.06.2019 05:28

ne se*i previse, umiri se.

Name

XL

21.06.2019 06:45

SVE RADE SAMO DA NE KAŽU "KO JE UBIO DAVIDA" SRAMOTA! OVAKO NEŠTO NEMA NI U ŽIVOTINJSKOM SVIJETU

Name

Ludak

21.06.2019 07:43

Hvala bogu pa se selim iz RS tako i moji ukucani ne zelimo da zivimo sa seljacinama. Sto su siali sa planine..

Name

samojko

21.06.2019 08:38

To su heroji RS-a. Dodikovi i Lukačevi nakurnjaci, hapse sve što im ove dvije budale kažu.

Name

re milicija

21.06.2019 09:47

Ja mislim da je starac upotrebio prekomjernu silu protiv sest policajaca.

Name

Miko

21.06.2019 13:53

Ovo sve treba zadokumentovati, pa kad dodje vrijeme da sbako odgovara za svoja nedjela. A

Name

New England Patriots

21.06.2019 15:55

Ovako ili onako,..upravo sam razgovarao sa 3 policajca iz Bavarske oko legimitacije osoba na javnim mjestima.Oni mi kazu da je sve od zakona od pojedinih pokrajina u Njemackoj i da u najvecim slucajevima imaju pravo da kontrolisu osobe ako sumjaju u bilo sta i da se moraju legitimisati,..a na ovaj slucaj u Banjaluci (pokazao sam im snimak) nisu htjeli da mi daju odgovor.to vam je istina kako kome pasalo.

Name

Re Nikada Više,

22.06.2019 11:26

I ne dolazi više, takve seronje ne trebamo.

Name

Direkt

23.06.2019 01:11

Ovo je gore i od diktature.

Name

Kokain

23.06.2019 07:02

E da je Bruni gurnuo kesu kokaina ne bi njega braca marisala.Bio bi car.Smrdljivi Balkan.

Name

posmatrac

23.06.2019 12:20

Zao mi covjeka al biti na javnim mjestima a pogotovu gdje su uzavrele tenzije bez ikakvog dokumenta je zaista naivno a postupak policije mi se totalno zgadio

Name

Struka

23.06.2019 13:52

Zar se iko normalan moze osjecati vise bezbjedan kad gledao ovo ? Ja se u ovoj zemlji sa ovakvom policijom definitivno osjecam manje bezbjedan.

Name

Херцеговац

20.06.2019 18:33

Апартхејд!

ODGOVORITE
Name

Banja Luka

20.06.2019 18:45

Interesantno je da ljudi koji su stvarali ovu drzavu, spavali u rovovima, jeli svaki treci dan, smrzavali se i molili se Bogu samo da dodju kuci zivi i da vide svoju djecu i zenu, a sad sjede kuci bez marke, nemaju za osnovne stvari i umjesto da se dignu na noge jer ipak je Banja Luka dala najvise boraca i najvise ih ima i sad, a ne oni sjede kuci i ne smiju se prosetati svojim gradom a gradom upravljaju izbjeglice koje nemaju veze sa Banja Lukom od Petrovca, Sanskog Mosta, Glamoca, Grahova. Jel ima neko od ratnih boraca da okupi 10-15 jarana i da dodju malo i pokazu zube pa cega se bojite kad znate da ce za vama doci jos njih 100 ajd malo da se aktiviramo i pokazemo sta smo i kakvi smo bili prije 25 godina

Name

Re banja luka

20.06.2019 19:33

Nema. Svih 10 jarana je u stranci

Name

Banja Luka

20.06.2019 19:56

I to sto kazes predsjednik boracke dobio stan od Mile prosle godine i zato ga nema nigdje, samo cuga i nabija one pilece podocnjake oko ociju.

Name

Sa lica mjesta

20.06.2019 20:12

Odjednom su izašla četvorica policajaca, po dvojica su išla sa rokovnikom i počelo su legitimisati. ONI SU IŠLI NAMJERNO DA PRAVE INCIDENT.

Name

Drasko

20.06.2019 21:02

Zna li iko kako se zove ova ugojena policijska svinja sto obori covjeka, ne bi bilo lose da imao taj podatak ???

Name

Eto

20.06.2019 21:21

Pa ti bivši borci sad imaju rijaliti npr zmaj od Šipova itd.I za tvoju info ti ljudi su demoralizovani zato ih nigdje i nema Lp...

Name

Jad i bijeda, skroz

20.06.2019 21:44

Predsjednik Boračke je dobio ogroman stan u centru Bn i prodao ga, jer već ima stan, a još ima dosta boraca bez krova nad glavom. Međutim, krivi su borci što ovo sve trpe, počev od svojih lokalnih boračkih organizacija, do ove ovakve, sramne republičke, sa ovakvim nedostojnim rukovodstvom... Koji su se tu, a i na lokalu, ugnijezdili polupismeni "slučajevi", poltroni, razni dezerteri, ratni profiteri.

Name

Direkt

21.06.2019 00:51

S tim da ovo iskace i iz Aparthejda i prelazi u Ausvic. Zarobljena policija kriminalnog i mafijaskog rezima se toliko osilila da je to van svake pameti! Ocekujem sutra reakciju Zapadnih ambasada, prije svega ambasade Svedske, cije je napadnuti gospodin drzavljanin, a OHR neka i dalje cuti, umjesto da ostro reaguje sankcijama jer Dodik, kao Milosevic, vlada uspomoc krsenja zakona i udaranja po temeljima RS i BiH. Ovaj diktatorski rezim ozbiljno krsi Ustav RS i BiH. Jedino OHR moze sprijeciti ovo zlo koje se nadvilo nad ovom i prenapacenom zemljom. Krajnje je vrijeme da OHR izvadi iz ladice Bonska ovlastenja i upotrijebi ih, za spas ove zemlje, za spas RS i BiH, posto ovaj Frankenstajn od rezima je otisao isuvise predaleko da bi se ovo tolerisalo. Neko veoma ostro mora stati na rep ovoj monstruoznoj nocnoj mori od rezima. Spasi nas Boze! Odmah na pocetku, jos tada je Zapad morao veoma ostro reagovati, no i sad nije kasno da se ova Hitlerovska vlast skine sa grbace naroda. OHR djeluj brzo!

Name

Nada

21.06.2019 05:31

Sramota za riječi da gradom upravljaju izbeglice a ono kako starijeg gospodina milicija baca na beton je najveća tuga i sramota tzv. Srba i ostalih građana RS i BiH.

Name

gordana mađarić

21.06.2019 07:47

Slažem se u potpunosti

Name

Re Banja

23.06.2019 10:38

Tražili ste gledajte...

Name

Ovo se lako riješi

20.10.2019 10:23

Samo kenjajte na netu i drustvenim mrežama a kad su protesti,izbori,nema vas nigdje. Zato ne serite, svi ste vi saucesnici u ovome! Tačnije,velika vecina

Name

Skeptik

20.06.2019 18:34

Sramota! Koje bitange.

ODGOVORITE
Name

Osvit

20.06.2019 19:41

Da sramota i Boga i Naroda. Sta ocekivati od zemlje u kojoj je jedini izbor drzavnih cinovnika borba za mjesta privilegovanih podanika.

Name

Dnk

20.06.2019 20:06

Ja izbjegavam Hrvatsku, i dijelove Crne Gore ( Bar,Ulcinj) zbog šiptara al ovo u Banja Luci postaje jos gore!Dokle ljudi?

Name

Bosna

20.06.2019 20:27

Pa Banjaluka je Bosni.U Bosni i BL vise niko nije siguran jer mocnici mogu od obicnog svjeta da rade sta im je volja.Nema ni reda ni zakona,policija je u sluzbi mafije

Name

Direkt

21.06.2019 00:55

I Bog i narod pamtice ovu politicku garnituru po zlu.

Name

Sone

20.06.2019 18:35

Katastrofa

ODGOVORITE
Name

Đole

20.06.2019 22:42

Krivi smo mi.

Name

Direkt

21.06.2019 00:57

Nismo! Krivi su labavi zakoni ove zemlje i korumpirani pojedinci koji su okupirali ovu zemlju svojim kriminalom.

Name

Me

20.06.2019 18:35

Nikad vise ja neidem u Bosnu, imam majku tamo, ali ako ce mo da se vidimo, samo van bosne., ovo je postalo toliko “prljavo”, Za nepovjerovat.

ODGOVORITE
Name

blbl

20.06.2019 19:00

Ne mozes kriviti cijelu Bosnu zbog ovoga sta se desava u banjaluci.

Name

Srbo

20.06.2019 19:59

Zasto ama bas nikad nisam ja imao priblema sa policijom. Kad su mi ljudi trazili dokumenta ja pokazem i ok, tri - cetiri puta su mi auto pretresali na granici i ok, kad nacinim saobracajni prekrsaj samo mu saopstim nek radi svoj posao a ako ce te mi vjerovati ljudi mi u 80 % slucajeva ljudi mi oproste, a sto se gastajbajtera tice, e oni su posebna prica, kod nas tamo ovako , pa onako, vozio sam se sa stricem i ja se vezao a on nije i zaustavlja ga pilicajac i on se svabja s policajcem kao on tamo nije duzan da se veze.....

Name

tt

20.06.2019 21:06

Putuj igumane.......

Name

Direkt

21.06.2019 01:02

Srbo, ni ja, ali ocigledno dosla neka nova (cudna) vremena, kada kriminalci su zasticeni, a obican narod mora da strahuje od policije, umjesto da kriminalci strahuju od policije. Sve je izokrenuto naopako, zahvaljujuci istom takvom rezimu.

Name

PRAVDA

20.06.2019 18:38

Lukacu ti si ubica

ODGOVORITE
Name

Mi vamo

20.06.2019 19:10

UDRI MILICIJO, RUKE TI SE POZLATILE!

Name

Re mi vamo

20.06.2019 19:29

Mislis vi seljaci sto ste sljegli u Banja luku pa napravili ruglo selendru nece ovo jos dugo pa cemo se pogledati u oci dobro se zna ko je ko tako da nece biti nisam ja jeste bagro svi ste ima boga bice veselo

Name

Direkt

21.06.2019 01:06

Ako je ono policija, onda i batinasi slobodno mogu sebe da nazovu policajcima. Katastrofa sta je rezim napravio od policije!

Name

brdjanin

21.06.2019 01:09

Udri milicijo!!

Name

Direkt

21.06.2019 10:27

Udri policijo ubice, a ne slucajne prolaznike!

Name

Re re re

21.06.2019 13:22

Na Malti policija ne nosi pištolje.Na moje pitanje jednom policajcu zasto? Dobio sam odgovor: "Pa neću ubijati ljude!", a da zaustave na cesti nikako a kamoli šta ostalo.

Name

Teror

20.06.2019 18:38

Sto bi volio da ih neka ambasada pukne po usima..jedav cekam.. Ovaj gospodin zreba da ih tuzi kao strani drzavljanin..da ih klepi po usima ..koji su to mogarci boze sacuvaj...

ODGOVORITE
Name

Re Teror

20.06.2019 19:34

Koji si ti glup son čoveče, pa u svakoj zemlji na svetu moraš pokazat ličnu kartu na zahtjev policajca.

Name

Bob

20.06.2019 19:48

Jedini glupan u cijeloj priči si ti. U Švedskoj odakle gospodin možda tek svaki deseti čovjek u gradu ima ličnu kartu u džepu dok šeta gradom. Policija mora da ima jak razlog da te uopće zaustavi dok setas gradom i naravno PRVO ŠTO ĆE DA TI OBJASNE JE KOJI SI PRESTUP POČINIO!!

Name

Re

20.06.2019 20:14

Ovo samo pokazuje da si ti glup, neobrazovan i vjerovatno jedan od onih koji ovakve istupe policije podrzavaju! Nije istina da u svakoj zemlji moras pokazati dokumente! Na primjer u Americi nisi duzan ni nositi dokumente a kamoli pokazivati policiji kada god se to njima prohtije! Samo ako si osumnjicen za vrsenje krivicnog djela imaju pravo da zatraze na uvid dokumente! U suprotnom imas pravo da ih odbijes! Ameriku sam samo naveo kao primjer, ima jos drzava u svijetu koje nisu policijske(nacisticke) i gdje su zakoni za sve ljude isti ali isto tako taj isti zakon stiti obicnog gradjanina od policajaca, pogotovo ovih kod nas, neizivljenih, isfrustriranih i iskompleksiranih!

Name

StoholmMen

20.06.2019 20:32

U Svedskoj nisi duzan nositi dokumente niti te policija moze legitimisati ,jedino ako krsis neki zakon mogu te uhapsiti ali nema presretanja po ulicama i legitimisanja prolzanika.

Name

Austrija 25g

20.06.2019 20:52

za sve ove godine nikad me nikonije legitimisao. nosim karticu od socijalnog i bankomat kartu. vozacka je u autu, pasos i viza u stanu.

Name

Re Re

20.06.2019 20:57

Živim u Americi 25 godina. Nikad nisam legitimisan jer policija nema pravo da te legitimise ako nisi napravio prekrsaj. A i nema razloga. A vi krkani samo gledajte sta vam se sprema, a ulicu uskoro necete moci izaci.

Name

LawAndOrder

20.06.2019 23:16

26 g u Kanadi, nikad legitimisan, 700 hiljada kilometara prevezao, samo 3 puta zustavljen, svaki put zbog moje greške u saobraćaju. U Bosni me svakog ljeta puno puta zaustavljaju, nikad još sa razlogom. Gadi mi se! Nije samo u RS, svugdje, u Srednjem, Goraždu, Bijeljini, ....

Name

Glupi bob

21.06.2019 01:11

U svedskoj su jedni zakoni u RS su drugi, i gospodin bez obzira odakle je pa bio cak i sa marsa, mora da se povunuje zskonima zemlje u kojoj se nalazi!!

Name

Direkt

21.06.2019 01:13

Re Teror, i oruzani list, EKG, nalaz krvi, urino kulturu, u protivnom te legalno rastavljaju od zivota. :)))

Name

AVANTURISTA

20.06.2019 18:39

SUVAJVER TURIZAM U BANJA LUCI..KO VOLI NEK IZVOLI

ODGOVORITE
Name

Re

20.06.2019 22:11

Bravo za komentar.

Name

dzoo

21.06.2019 04:15

Zato Sarajevo posjecuje svaki dan desetine hiljada turista a medju njima najmanje 10% gradjana Srbije pa vi sad gledaj te ,SRBOVANJU NIKAD KRAJA SAMO STO CEMO SVI NA KRAJU PLATITI !!!

Name

jadnici

20.06.2019 18:41

treba angažovati advokata i tužiti ove jadnike od policajaca,uzeti im pare,da im djeca budu gladna,kad su ovakvi idioti

ODGOVORITE
Name

Sve

20.06.2019 20:33

Nije Bosna Svedska pravna drzava.Dole mogu da rade sta hoce i niko im nista ne moze.Ovo je u Svedskoj nezamislivo da preserecu i iz cista mira hapse gradjane

Name

Re Sve

23.06.2019 16:10

U Švedskoj je nezamislivo da odbijes poziv policije da se identfikujes,pametnjakoviću.

Name

Direkt

24.06.2019 11:25

U Svedskoj je takodje nezamislivo da te policija marise zbog toga sto nemas licnu kartu kod sebe.

Name

Slobo

20.06.2019 18:42

A jel pita u Svedskoj policajce sto ga kontrolisu! 400 maraka kazna na livu mesta ! Idemo dalje hapsiti sve po redu!

ODGOVORITE
Name

Re Slobo

20.06.2019 18:59

Ti znaš šta policija radi u Švedskoj. Ti izađeš iz svog sela kad je pijačni dan u oblužnjoj varoši.

Name

cosmoss

20.06.2019 18:59

Slobo@ne znas u Swedskoj te policajac ne smije pipnuti bez naloga sluzbe ni ti zaustaviti bez razloga ?? To kad bi se desilo leti s posla

Name

Di

20.06.2019 19:00

Zasto lazes

Name

Sanjin

20.06.2019 19:01

U Švedskoj ako nisi ponio dokumente budi siguran da te neće oboriti. Bio sam u toj situaciji policija se ponudila da me odvezu kući po dokumente.

Name

Sloboda

20.06.2019 19:05

Re Slobo. Prvo pohapsiti manijak i psihopate, na čelu s tobom!

Name

RE

20.06.2019 19:10

STO DA HAPSE PO REDU DA MOZETE VI KOJI STE SISLI SA RAZNORAZNIH VUKOJEBINA DA SE SETATE NASOM BANJALUKOM NECE DA MOZE BITANGO NECE IDETE USKORO PUT DRVARA PETROVCA ITD....

Name

Milicionar

20.06.2019 19:11

Re, možda je tako ali tamo ti policija nikad neće prići i legitimisati stariji bračni par u šetnji, a neće nigdje u evropi. To sam samo vidio ovde kod nas i u onim ratnim filmovima kad gestapo to radi. Ovakve stvari ruše ugled policije i stvara od dobrih i poštenih ljudi neprijatelje. Policija mora uvijek da ima podršku poštenih građana i da im aplaudiraju kad hapse nekog manijaka ili kriminalca. Sad se pitamo što građani neće da sarađuju sa policijom, baš zbog ovakvih stvari

Name

re

20.06.2019 19:17

A jel ti u Švedskoj zabranjuju da pričaš sa nekim aktivistom?

Name

Banjalucki Papcina

20.06.2019 19:19

Svedska policija ti nikad nece na ulici traziti licnu kartu, osim ako si trazen kriminalac ili pocinitelj krivicnog djela. Uporedjujes jednu normalnu drzavu sa Dodikovom bolesnom tvorevinom. To se ne moze uporedjivatti.

Name

Sweden

20.06.2019 19:21

U švedskoj policija nikoga ne zaustavlja i ne kontroliše. Švedska je demokratska država.

Name

Tiki

20.06.2019 19:26

Bajo primitivni, eo me u Njemackoj 2 godine.jos me nikad policija nije zaustaviöa. Prolazim pored njih, jesu me jednom zaustavili i opomenuli zasto vozim bicikl i pricam telefonom , ali sa osmijehom. Jbga, lako je vama glupima koji ne znate nista ili onima koji za parizer spreman rodjenog brata prodati.e to je Bl, RS i Snsd

Name

Slobo

20.06.2019 19:27

Kakva glupost ! Policajac ima pravo izvrsiti kontrolu ako nemas dokumente mora te privesti a ako se opires privodjenju onda u Svedskoj dobijes sladoled i Policajac se izvini zbog pokusaja privodjenja ! Gospodo sad znate kako to ide !

Name

Svedska

20.06.2019 19:27

U Svedskoj te policija nece zaustaviti bez razloga i traziti dokumente.Ne mozes ni u snu porediti policiju u Svedskoj i policiju koja je presudjena za genocid.

Name

Re Zlobi

20.06.2019 19:28

Nisu u Švedskoj marke nešto si pobrkao. Ja živim na zapadu 30 godina pa me na ulici niko nikad nije legitimisao a i ako hoće da te privedu kažu godpodine pođite sa nama što ovdje nije bio slučaj.

Name

re slobo

20.06.2019 19:47

E moj slobo jadu jadni.Znas li ti da nije dijaspore pola bi vas pomrlo od gladi . Nisi svjestan koliko gresis jer svako nekoga ima i salje mu te pare da bi prezivio u RS i tu ostavljaju pare od kojih i ti imas koristi. Vjeruj mi da cu ove snimke licno slati na sve moguce adrese da se objave u cijelom svijetu pa ce vam doci i turisti i rodbina koja je vani i da tu trose svoje pare al znas kad nikad a mozda ni tad .Ovo je bruka i sramota sta radi ta nadrogirana vlast jadnom narodu.

Name

Danci

20.06.2019 19:48

E moj seljak ovo samo ima kod vas.za ovakve stvari policajac bi odmah otkaz dobio.sta ste od ljepog grada napravili

Name

re re Zlobi

20.06.2019 19:53

Ministar im je sljego iz Krnjeuse i umislio da je nekakav serif.Na zalost takvi lazni pravoslavci navodno stite crkvu u centru Banja Luke i prostor oko crkve.Sta znaju zaostale primitivcine sta je parkic.Sve je to Kljuc,Petrovac,Drvar.Omladina a i stariji su setali i u socijalistickom sistemu bez policijskih represalija

Name

Slobo

20.06.2019 20:12

Bez brige sutra ce ponijeti licnu kartu i pokazati policajcu! U to sam siguran !!!

Name

re Slobo

20.06.2019 20:14

Ne seri ti niti si vidio Švedsku ni Evropu nije ti ovo divlji zapad gospodin je postupio po propisima u Evropi policija mora da vam obrazloži zašto traže vaše licne dokumente i tek tada se pokazuju a ne kao u ovome slučaju

Name

re

20.06.2019 20:18

Vi došljaci ste od BanjaLuke napravili Novi Glamoč užas

Name

Slobo

21.06.2019 04:40

Nista novo u Svedskoj!

Name

Za Slobu

21.06.2019 05:29

Bas ti ime odgovara tvom razumu. Imenjak ti je počeo sa "apsenjima" i evo dokle ste stigli. Svi odoše, osta samo Dodikov APARTHEID I MAFIJA. Protiv mafije su metode borbe dozvoljene. Ta sa go... moraju uništiti, do posljednjeg. Riba smrdi od glave, kažu stari.

Name

Direkt

21.06.2019 10:54

Slobo, na Zapadu policija bije kriminalce, ne ljude koji nemaju kod sebe licnu kartu. Ovo konkretno ima samo kod nas. Zato neko ce biti tuzen zbog zloupotrebe sile i prekoracenja sile.

Name

Eeeee

20.06.2019 18:42

Ovo je dno dna. Sram vas bilo. Nad kim vi provodite silu.... Vi policija? Fuj.

ODGOVORITE
Name

selo BL

20.06.2019 18:44

Selo je ovo veliko,nažalost,Igore,gdje će ti duša,reaguj ili se povuci,sačuvaj ako imaš još malo ljudskog

ODGOVORITE
Name

18

20.06.2019 19:11

Znas da igor o tome razmislja. Razmislja samo o onom o cemu i svaki 18.godisnjak

Name

MGRAD

20.06.2019 18:44

Cuj iz Svedske dosao malo da provocira policiju.A sto u Svedskoj ne ponasa ovako divljacki .

ODGOVORITE
Name

Tamo

20.06.2019 19:11

Tamo zivi od socijalne pomoci i ne smije pisnuti. Ima mjesta u Tunjicama za takve i Svedska bi se radovala.

Name

Banjalucki Papcina

20.06.2019 19:18

U Svedskoj ti policija nikad nece zatraziti licnu kartu ako se seces ulicom. Bruno nije pocinio nikakvo krivicno djelo ako je popricao sa drugim covjekom na sred ulice. Ali u bolesnoj drzavi izgleda da vladaju drugaciji zakoni od onih na koji je normalan svijet navikao.

Name

Sweden

20.06.2019 19:24

Mgrad trebaš izaći malo van RS da vidiš na kojem nivou se nalaziš.

Name

Re mgrad

20.06.2019 19:32

Sta tebi nije jasno seljacino nepismena ubiju djete neduznog mladica otac mu RVI i tebi je to ok problem je ovaj deda eeee jadnici ljogavi trese se dobro scena cini mi se da vas hvata panika drzte se dobro veliki srbi

Name

Re za ljaksea iz najmanjeg grada RS.

20.06.2019 19:33

Koliki vas je strah uhvatio kada vidite i ono što niko ne vidi. Čudo da nisi napisao da se opasao sa plinksim bocama. Pogledaj video reci gdje se on divljački ponaša. Pitao je policajca zašto traži od njega ličnu kartu i rekao da je nema. Sve ostalo je dno dna -- primjena sile na 66-godišnjaku njih 5-6.Jadno.

Name

Re MGRAD

20.06.2019 19:58

MGAD mora da su ti ovi drotovi tvoji brdjani od kojih se ne može živjeti u BL. Kupite se iz ovoga grada, sve ste pokrali i unistili. Skotrljo se kamen u grad pa gadja gradjane. Bagro, nosi se nazad u svoju selendru.Čovjek nije nikoga provocirati, setao je i upitao Ozrena šta se to dešava, a govna su odmah skočila na njega, njih 5! Pa sram vas bilo bagro, tako se ne hapsi! Fuj!

Name

Re MGRAD

20.06.2019 21:15

Obrnuto. Pandurcic je dosao da njega isprovocira. Uostalom, sto oborise čovjeka? Prekomjerna upotreba sile I zloupotreba ovlastenja od strane Pandurcic dilercica.

Name

@mgrad

20.06.2019 21:48

Od postupaka ove bjedne policije je jos samo gori tvoj komentar. Cemer i jad, dno dna.

Name

Divna

20.06.2019 21:48

Koji li je tvoj IQ

Name

Ja

20.06.2019 22:08

U Evropi nisu čobani već školovani policajci, a kod nas u Banja Luci su čobani obučeni u uniformu, čast izuzecima a malo ih je

Name

Direkt

21.06.2019 13:45

Koliko ja sam vidio snimak, jedino se policija ponijela divljacki i to veoma divljacki.

Name

kiko

20.06.2019 18:46

Dosao cojek danas iz SveCke i nama na skup protiv drzave i jos se k....Sto nisi jadan iso na odmor na more u Tursku ko i sav normalan svijet.

ODGOVORITE
Name

re

20.06.2019 19:18

Na skup protiv države? Po vama svi koji su branili ovu državu su protiv nje, a oni koji nisu su najveće patriote.

Name

ne

20.06.2019 19:47

Jarane medju ovima sto se okupljaju nema niko ko je branio drzavu ,vjeruj mi.

Name

Re

20.06.2019 20:10

Policija je izašla njih četvorica, po dvojiva su išla sa rokovnikom i počela su legitimisati. ONI SU IŠLI NAMJERNO DA PRAVE INCIDENT.

Name

Srbima u RS

20.06.2019 21:44

Jake mi "drzave" koju je u stanju razvaliti jedna grupica civila okupljena oko unesrecenog oca ubijenog djeteta. Nema sta, jaki ste ko Nagorno Karabah.

Name

Divna

20.06.2019 21:50

Koji ogranicen um,vidi se da nije putovao dalje od Celinca

Name

Direkt

21.06.2019 13:52

Neki idu na Madagaskar, neki idu u Grcku, neki u BiH....Bruno je odlucio da ide u BiH i gorko zazalio zbog toga. Ovo nije samo jedan turista manje, ovo moze uticati lose i na turisticku posjecenost.

Name

Re kiko

23.06.2019 16:16

Bitno je da si ti došao iz "SvEcke"

Name

Lejkers

20.06.2019 18:47

Sramota

ODGOVORITE
Name

Laza

20.06.2019 18:47

Gospodin Bruno došao iz Švedske da provocira MUP Republike Srpske!? E pa to vam se vise neće tolerirati, sako provokatora.

ODGOVORITE
Name

Laža i paralaža

20.06.2019 19:36

Gdje ti vidiš provokaciju. Nešto ih je lako isprvocirati njih 6 na starijeg čovjeka od 60 i nešto godina.

Name

Gardista

20.06.2019 19:41

Jeste,bas je sigurno zbog toga dosao.Covjek je dosao na odmor,i naravno,interesuje ga sta se to desava ispred hrama,sta tu ima lose...Nemas dokumenta kod sebe,nije problem,pratimo te do stana,hotela,pokazi nam dokumenta i nastavi stajati kod hrama.Tako se to radi na zapadu,bar se policija prema meni tako ponasala kad nisam imao vozacku kod sebe,nego mi ostala u stanu.

Name

Divna

20.06.2019 21:52

Aha ti znas ;ograniceni ;a sto ne razrijese ubistva nego hapse neduzne

Name

Mile

20.06.2019 23:22

Aj u kucicu zaradio si sendvic

Name

Direkt

21.06.2019 13:59

Dosao cak iz Svedske specijalno po zadatku da provocira nasu policiju. :)))

Name

Pera

20.06.2019 18:48

Policajci puni sebe svi vazni, rešili slučaj, uhapsili neduzna covjeka. Srpski čemer i jad

ODGOVORITE
Name

Re GARDISTA

20.06.2019 22:21

Nisi rekao da su pozvali i TAXI da se ti nebi mučio šetajući do stana a jedan je otrcao da donese hladno pivo da popiješ posle ovih vrućina i stresa.

Name

Primitivizam

20.06.2019 22:27

Oni su kao ludi skočili na čovjeka, oborili ga na zemlju, mogli su ga polomiti, pa sta bi bilo onda?! Kakav primitivizam preživljavamo, ovo je dno ponašanja tzv. državnih službenika, koji treba da budu u službi naroda. Ovakvo ponašanje je Nekultura, primituvizam i brutalnost da boli.

Name

Milos

20.06.2019 18:48

Zasto sjedimo i mirno gledamo dezertere i mafiju kako nam ubijaju slobodu !? A za ove u plavom , gospodo , doce dan kad ce narod izaci na ulice i milosti prema vama nece biti sigurno .

ODGOVORITE
Name

Goran

20.06.2019 21:11

Milose,kakav si ti to junak gdje si ti ratovao...pa se razmeces i frljakas pojmovima nekim.

Name

TITO

20.06.2019 21:54

ZA GORANA RATOVOTI DABOGDA PREKO VRBASA DOZIVOTNO DAL VIDIS ILISI SLEP 6 POLICAJACA IZIVLJAVASE NACOVEKU 66 GODINA

Name

trt

20.06.2019 18:49

"Danas smo dosli iz Svedske"??Pa sta??? Policija ima pravo da te legitimise.Zasto izbjegavas legitimisanje???

ODGOVORITE
Name

BLSvedjanin

20.06.2019 20:59

Ima pravo u tiranijama kakav je dodikov feud.U normalnim slobodnim i uredjenim drzavama policija ne legitimise gradjane i prolaznike.Ovo samo pokazuje u kakvom drustvu zivite

Name

mrt

20.06.2019 23:25

Ima pravo ali i kulturno da zamoli osobu da ode na provjeru a ne da krsi turiste

Name

16 krajiska

20.06.2019 18:49

LUKACU DAJ OSTAVKU SVE TI JEBEM LOPOVSKO

ODGOVORITE
Name

Re

20.06.2019 21:16

Tuto muto glavu daje, al funkciju ne daje. Ministar je to, eeeej znas sta to znaci???

Name

Klan

20.06.2019 21:52

Ko ovdje daje ostavke radi ne rada, ne znanja, pljacke, dostojanstva NIKO. Ovdje nema etike i dostojanstva. 80% koji kao citaju ovaj portal nemaju pojma sta znaci rjece etika i dostojanstvo. Pocevsi od drzavnog sudstva pa na dole je uspostavljena piramida korupcije, nemorala i ne znanja. To se nece jako dugo promjeniti. Po meni ovo sve treba da bankrotira i propadne, onda mozemo vidjeti sta dalje.

Name

Banjalucanin

20.06.2019 18:50

Neces mi pope blizu kuce sotono lopovska

ODGOVORITE
Name

Vukota Govedarica

20.06.2019 18:50

Jel' zna neko gde nam je opozicija i šta radi?

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 14:01

Eno je, najavljuje protest na Trgu Krajine.

Name

R

20.06.2019 18:53

Čuj nije ponio dokumente i nije htjeo da da svoje podatke? Ja sam u Sloveniji platio 200€ kaznu samo što nisam imao kod sebe potvrde o stanovanju, sve ostalo sam imao pasoš, viza i radna dozvola. Neka kaže koliko bi ga to kurčenje koštalo u Švedskoj.

ODGOVORITE
Name

Svedska

20.06.2019 19:37

Ja sam jednom vozio auto i policija me zaustavila a zaboravio sam novcanik kod kuce.Pita policajac za vozacku ja kazem zaboravio novcanik,a on ce u redu reci svoj personnummer godina,mjesec,dan rodjenja i one zadnje cetiri cifre.Ode do auta da provjeri jeli to moj identitet i imam li vozacku dozvolu,vraca se nazad meni se izvinjava i kaze da je sve u redu,prijatna voznja i dovidjenja.Tako to radi kulturna policija.

Name

Dorbirn

20.06.2019 20:01

Ajd ne lazi.U kojoj to zemlji moras imat potvrdu o stanovanju kod sebe.To je obican papir koji ti opstina izda ako trebas neki dokument.

Name

Za Svedska

20.06.2019 20:43

Zasto i ovaj gospodin koji je uhapsen nije rekao svoje ime i prezime (nema veze ako je zaboravio dokumente) i sigurno nebi doslo do ovakve reakcije policije. Namjerno je htio da isprovocira policiju(i uspio je- naravno koštace ga par stotina maraka)! Čim kročite van granica Republike Srpske odmah ste mirni kao bubice i postujete zakon te drzave,u saobracaju brzinu itd jedino ovdje u Republiku Srpsku dodjete i serete kvake!

Name

re svedska

20.06.2019 21:05

Gospodin je dosao iz uredjenog i demokratskog drustva.Vjerovatno je bio zbunjen ponasenjem policije jer u drzavi iz koje on dolazi nezamislivo je da policija prilazi i legitimise prolaznike .Ako ti policajci u Svedskoj ovako pridju mora da si nesto debelo zgrijesio,Policajci su duzni da obrazloze sta je gradjanin zgrijesio i zasto su mu prisli

Name

Re Za Svedska

20.06.2019 21:19

A jel to razlog da ga obore? Mili, drotovi su ga legitimisali samo zato sto stoji sa Ozrenom Perduvom. Jel te to podsjeca na Hitlerov rezim?

Name

RE R

21.06.2019 05:26

U Sloveniji ti daju 7 dana da prijavis mjesto boravka bez obzira da li imas radnu vizu ili ne i ako to ne uradis dobices kaznu sto si ti seljacino dobio.

Name

Bob

20.06.2019 18:56

Došli divlji otjerali pitome. Polusvijet koji u ovoj septičkoj jami od društva pliva kao krokodil će pogušiti ili protjerati sve što imalo na civilizaciju i ljudskost liči.

ODGOVORITE
Name

Fed

20.06.2019 18:58

Sta radi politicko Sarajevo bije Srbe po Banja Luci i RS bezobrazluk

ODGOVORITE
Name

Sjenina

20.06.2019 19:00

Živela RS.Volim te presjedniče

ODGOVORITE
Name

Banjalucki Papcina

20.06.2019 20:20

Volis onoga sa kojim dijelis iste kulturne, moralne i ostale vrijednosti. Zovni ga na telefon pa da zajedno napravite velikih hit "Ne moze nam niko nista!"

Name

Direkt

21.06.2019 14:49

Patriotizam i uvlacenje u jednom paketu. :)))

Name

reaper

20.06.2019 19:01

A i gospodin dosao iz Svedske na odmor u Banja Luku i gdje ce prvo ? Na proteste. Idi bolan negdje na pivu, izvedi gospodju na veceru...Da sam na njegovom mjestu ne bi ni dolazio ovdje na odmor.Dok je u Svedskoj znaci da je zaradio nesto para, uplati aranzman za Tursku, Grcku, Spaniju...sta ces ovdje, furaj na more kad ti Bog dao

ODGOVORITE
Name

smijurija

20.06.2019 21:14

Poenta je da su se gastarbajteri previse uzivjeli u desavanja preko fejsbuka gdje sve izgleda puno dramaticnije nego sto jeste u stvarnosti... Zivi u takvoj uredjenoj zemlji a dosao da kritikuje vlast u Republici Srpskoj.Ja ne mogu da vjerujem. Pa ja da odem iz ove crne rupe vala neka vlada i Kim Dzong Un sto se mene tice.

Name

Re

20.06.2019 21:23

Mos' mislit' čovjek seta rodnim gradom I odmah dosao na proteste? Dje ti, rodjo, ovdje vidis proteste?

Name

reaper

21.06.2019 10:38

Pa sta onaj Ozren radi tamo pred crkvom povazdan ? Prodaje kospice garant ? Ako je vec dosao da proseta rodnim gradom sto ne seta a ne da se muva okolo sa sumnjivim likovima i jos pri tome odbija da se legitimise? Pa brale trazis belaja, sta ocekujes...

Name

Direkt

21.06.2019 14:56

Reaper, javne povrsine su prvenstveno namijenjene za slobodan protok gradjana, a ne da bi policija se postavila tako da je bilo samo pitanje dana kada ce naici neki strani turista iz neke uredjene drzave, koji ne razumije nasa divljacka pravila.

Name

Direkt

21.06.2019 15:04

U ovoj zemlji, pod ovim ludackim rezimom, svaki je stranac sumnjivo lice, koje hoce da naskodi nasem velikom vodji. :)))

Name

Е

20.06.2019 19:02

Шта је тражио то је и добио. Тако се каже у мом селу. А сад да чујемо и другу страну.

ODGOVORITE
Name

Re E

20.06.2019 20:01

Mars u svoje selo!

Name

dejoooo

20.06.2019 20:58

Šta se ovo dešava,BN počela da čita i sekta crvena,nije ovo stranica za vas,imate atv,rtrs,marš odavde mundiri crveni

Name

Re

20.06.2019 21:24

A sta je trazio? Pitao sta je uradio I zašto ga legitimisu.

Name

Re re

20.06.2019 22:58

A ovi odmah grcko-rimski stil. Ma sramota me vise gledati ovo omalovazavanje gradjana. Treba crkvu zaobilaziti u sirokom krugu pa nek se pitaju gdje narod nesta.

Name

re dejooooo

21.06.2019 07:29

Dejo, mi bas volimo da dodjemo na ovaj portal i da citamo vase kometare pune zlobe i frustracija i da gledamo kako godinama na sve nacine pokusavate da nas skinete i nikad ne uspijevate u tome. A frustracija raste i raste i raste...

Name

re E

21.06.2019 09:54

U tvom selu su jedva docekali da se riese budale, cini mi se.

Name

Direkt

21.06.2019 15:08

A poslije se cudimo zasto smo crna rupa Evrope i svijeta, kad ovako docekujemo turiste.

Name

Direkt

21.06.2019 15:23

Re dejooooo, neka nama Vodje i dozivotno ako treba. Narod treba da vidi kako diktatura izgleda u 21-om vijeku i da vise nikada u narednih 1000 godina ne glasa za crvenu mafiju. Poljaci su danas maltene najnaprednija nacija u Evropi, zahvaljujuci tome sto su patili pod crvenima. Mi to sa zakasnjenjem prozivljavamo, mada nikad nije kasno. Narod poslije ovolikog zla priredjenog od strane bande crvene lopovske, pozeljece da vise nikad nece glasati za vas. Zavrsicete kako ste i poceli, kao kombi-stranka sa minornim brojem poslanika u NSRS.

Name

Ratko

20.06.2019 19:02

Bit ce toga jos, dolazi vreme godisnjih odmora pa cu i ja doci ispred hama cijim osvestenjem temelja sam prisustvovao. Mene cudi mentalni sklop ovih ljudi koji izvode hapsenja, da li su svesni svoje nesvesti? Sta ce biti sutra kad ova banda odleti, sta ce pricati potomstvu, sta ce izmedju sebe razgovarati i na kraju sta ce narodu reci?

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 15:27

Ne razmisljaju oni za sutra, vec samo za danas. Takav tip ljudi je postavljen u MUP-u, takav mentalni sklop, dok ti sto razmisljaju su sklonjeni u stranu.

Name

Eee jada

20.06.2019 19:03

Polako, kako ce se ovo razbiti o glavu ovim siledzijama u plavom....

ODGOVORITE
Name

BL Revolt

20.06.2019 19:05

Taman da nije strani državljanin-ovo je ZABRANA slobode kretanja.Ni ja mu ne bi dao podatke-gdje je nalog,gdje je naredjenje,obavijest.....Znači,mogu te hapsiti i ispred kućnih vrata,je li!??!Ali,ovo je strani državljanin,švedski,i mislim da su se malo zajebali.Ako ambasada dozna-biće veselo.A u Švedskoj ili Danskoj policiji NE PADA NA PAMET da ovo radi.

ODGOVORITE
Name

drekavac

20.06.2019 19:06

Dosao danas na odmor i odmah na proteste ??? Dobar mu taj odmor....sad ce malo u tvorza odmarat'

ODGOVORITE
Name

Re

20.06.2019 21:27

Koje proteste? Čovjek je stajao sa Ozrenom. A I tvoji cim su dosli u nas grad odmah su zajahala metle I uletjeli u Vladu, Poresku, Narodnu Skupstinu, MUP, KC... Ne mozes proci gradom od vaseg vonja. Na celu cam je Tuto Muto od Krnjeuše, ebo Vas on.

Name

Direkt

21.06.2019 15:34

Predlazem Lukacu da sve turiste koji posjecuju Banja Luku, da ih posalje u zatvor. Kakvi turisti, sve su to revolucionari. :)))

Name

zlocinci

20.06.2019 19:07

strasno sta radi policija, odakle im uopste pravo da traze dokumenta?! Jos strancima. sramota. fuj fuj fuj.

ODGOVORITE
Name

Re

21.06.2019 07:30

Cuj otkud policiji pravo da traze dokumenta? Pa ko ce tražiti ako ne policija?

Name

Direkt

21.06.2019 15:35

Postoja pravila pod kojim uslovima policija moze traziti licnu kartu.

Name

Gaja

20.06.2019 19:08

Samo revolucija

ODGOVORITE
Name

Sinisa

20.06.2019 19:09

Bravo Policijo!!! Sa bagrom, tako i treba!!

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 15:38

Bravo Sinisa, Vodja za tebe je danas rezervisao veliki sendvic. :)))

Name

IG

20.06.2019 19:12

Sigurno ni u Švedskoj ne pokazuje dokumente službenom licu. Jel problem izvaditi ličnu/pasoš i pokazati ga službenom licu ?

ODGOVORITE
Name

Da

20.06.2019 19:57

Jeste

Name

IG

20.06.2019 20:10

Pa zašto ih onda nosiš ?

Name

Re IG

20.06.2019 21:29

A zašto čovjeka oborise? Nema dokumenta I ta cinjenica sama po sebi nije razlog za privodjenje. To se zove tortura.

Name

IG

20.06.2019 22:31

Što mene niko ne maltretira onda ?! Zna mi se desiti i po 2 puta sedmicno da me zaustave i traze dokumente. To je njihov posao, nemam ja tu šta da negodujem. Poštuj pravila i zakone države u kojoj se nalaziš !

Name

Direkt

21.06.2019 15:48

Mogli su ga prevesti do kuce ili mjesta privremenog boravka, ako im je zaista bilo stalo do identifikacije. Osim toga, za sta imaju kola i to nova kola. Glava sluzi za razmisljanje, a ne za udaranje glavom u zid. Ocigledno je da je rezim u prve redove isturio bezglave, bezdusne i "zelene" policajce koji ocigledno bas najbolje ne poznaju svoje obaveze, kao ni tudja prava i tako nekoliko budala pod plavom znackom osramote citavu svoju profesiju! Ovo zasluzuje smjenu.

Name

Banjalucki Papcina

20.06.2019 19:15

Covjek dosao iz normalne zemlje u kojoj ti policija nikad ne trazi licnu kartu. Licna karta se na zapadu obicno trazi ako je pojedinac ucinio nekakav prekrsaj, a i tad su policajci uljudni. Ali u Papkovoj drzavi sve je moguce jer njegov bolestan um je osnova svih zakona i etickih i moralnih vrijednosti.

ODGOVORITE
Name

Radomir

20.06.2019 19:29

Nije tacno

Name

Gcm

20.06.2019 19:39

Čuj to. Meni prošle godine policajac u Njemačkoj tražio dokumente, prebivalište i datum ulaska u zemlju. Isto tako u Turskoj prije 3 mjeseca. Nije mi ni na kraj pameti bilo da im ne dam na uvid dokumente !

Name

re Gcm

20.06.2019 20:50

Govoris neistinu.Ti si Njemacku vido jedino na slikama.U Njemackoj te policija nikad nece zautsaviti na ulici i traziti dokumenet.U Njemackoj nisi ni duzan nositi dokumenete sosim ako ne vozis onda si duan imati vozacku dozvolu

Name

Re Gcm

20.06.2019 21:30

Ali to su policajci, a ne papci dileri.

Name

Gcm

20.06.2019 22:34

On je za mene službeno lice, sve dok se ne dokaže suprotno.

Name

RE GCM

21.06.2019 05:36

Lijepo sam ti rekao nemoj tamo da pijes teretno ispred marketa i jedes sendvic.Bar da si otisao u park GCM ili zoloski vrt ne bi te lgtimisali.

Name

Direkt

21.06.2019 15:56

Ne trazi ni ovdje policija licnu kartu tek tako, ali eto svega i svacega u policiji. Kad su vec trazili licnu kartu, trebali su da nadju nacin da dodju do iste, a ne da grubo krse zakon premlacivanjem nevinog lica.

Name

Sa strane

20.06.2019 19:18

Pun mi je qratz ovih što dokaze iz Švedske, Austrije, Nemačke, gde su manji od makovog zrna a ovde se bahate. Parkiraju na pešačkom, divljaju putevima, krkanski se ponašaju po marketima, a vidimo da odbijaju da se legitimišu i glume neku silu. Ovaj balvan iz ŠveCke je odlično prošao u odnosu na ono kako bi prošao u zemljama te iste Zapadne Evrope da se tamo počne opirati policiji. Pritvoriti đuturuma da se nauči redu!

ODGOVORITE
Name

Mico

20.06.2019 20:52

Ali u Svedskoj te policija nece zustaviti i malteretirati iz cista mira

Name

Re Mico

21.06.2019 07:31

A otkud znas da je bilo iz čista mira? Ne trci pred rudu. Slažem se sa ovim gore ''sa strane''.

Name

Direkt

21.06.2019 16:02

Poznavajuci ovu rezimsku policiju, ne bih se iznenadio da je iz cista mira, posto isti imaju istoriju nasilnog razbijanja mirnih gradjanskih aktivnosti.

Name

Istina

20.06.2019 19:23

Gosp. Lukač samo odgovorno radi svoj posao.

ODGOVORITE
Name

Sve

20.06.2019 20:53

Ovo je dokaz anarhije i bezvlasca,Policija koja je u rukama mafije zlostavlja vlastite gradjane i strane turiste

Name

Re Istina

20.06.2019 21:31

On je za pusku a ne za ministrovanje. Junak u ratu, lopovi u miru.

Name

Grof

20.06.2019 21:50

Ako ti je on gospodin vodi ga kuci, mafijas sa svojim psima tuce koga stigne. Pitam ove policijske dupeuvlakace koji slijepo vjeruji u svog diktatora, sta ce te kad Vam diktatori odu?

Name

Bušač

20.06.2019 21:57

Ko je ubio Davida!???

Name

Direkt

21.06.2019 16:04

Lukac odgovorno pravi Talibaniju od Banja Luke, RS i BiH.

Name

Manjaca

20.06.2019 19:23

Umislio Vo iz Mrcevaca da ce dozivotno moci, a psihopata Lukac nabavio steroida i podijelio policiji. Dosta njih navuceno i na smrkanje. Ministarstvo celo navuceno na belo. Zaboravise da ce doci uskoro noć kad progonjeni budu lovili...svi su na necijoj listi. Taki je zivot.

ODGOVORITE
Name

Re

20.06.2019 21:32

O da. Lopta je okrugla.

Name

Neko

20.06.2019 19:26

Svedska, hladno al standard!

ODGOVORITE
Name

Momo

20.06.2019 19:28

Eto za šta ste se borili govnari, kajem se što sam vam govorio "dobar dan".

ODGOVORITE
Name

Proleter

20.06.2019 19:29

Normalno da će i hapsiti, i ubijati ako gazda naredi. Samo nek su ovi čobani pobjegli od svojih goveda. Čista odjeća, cipele umjesto balegavih opanaka, ima i cura po gradu, barem za pogledati. Jebi ga rođeni, sebi smo preči.

ODGOVORITE
Name

Zoran

20.06.2019 19:30

A sto taj Bruno nekaze ili zena mu može li u Svedskoj odbiti policajcu da pokaže indentivikacioni dokument.

ODGOVORITE
Name

Re

20.06.2019 19:49

Šta zna žaba iz bunara o okeanu za nju je bunar cijeli svijet. Što ne bi mogao odbiti. A utom slučaju bi ga zamolili lijepo da pođe sa njima u stanicu pa ako odbije onda bi ga fizičkom silom priveli. Ovdje to nije bio slučaj.

Name

Bušač

20.06.2019 21:58

E tebi i burlavcima se treba pravdati! Ko je ubio Davida!??

Name

Goga

20.06.2019 19:32

Da se gospodin ponasao civilizovano ne bi do ovoga ni doslo, ali hoce da gospodin da glumi frajera i normalno da je poljubio asfalt sto je sasvim normalno. Pa dokle vise provokacije nase policije.

ODGOVORITE
Name

Xx

20.06.2019 20:11

Gogo, mozak ti je na rezervi i ne oglasavaj se. Cutanje je zlato! Pogledaj snimak 10 puta, ako uspijes shvatiti.

Name

Rym plocica

20.06.2019 21:06

Re a xxx NIJE NJOJ MOZAK NA REZERVI VEC VOLI VRH MUPA ..STARA SEMA ZATO JE GOGA GLASNA NA PORTALIMA PUNO PARA PROVODA I OSTALI REKVIZITA A POKOJE SE I DJETE NADJE AL MORAM SUTATI CIJEJE NA MOM JE PREZIMENU..TAKO MORA BITI

Name

Direkt

21.06.2019 16:07

Gogo, civilizovaniji je bio od volova koji su ga fizicki napali.

Name

Ako

20.06.2019 19:33

su oni redom legitimisali gradjane pa i razumiti ali u ovom slucaju fasisticka politika, B. luka je bila poznat grad po svemu dobrome ali sada mi se zbog mafije gadi.

ODGOVORITE
Name

Realista

20.06.2019 19:35

Samo se brukamo. Dokazuje se da je primitivizam na sceni. Dokle će ovo da traje, imate li stida od normalnog naroda.?

ODGOVORITE
Name

Re

20.06.2019 20:00

Dokle nato placa bice toga jos....

Name

Milicija

20.06.2019 19:45

Policajac ako trazi dokumenta da ti utvrdi identitet trebalo bi da mu das dokumenta ako odbijas i jos ako ti ponovi da ti naredjuje da das dokumenta a ti ne das ima pravo da te privede jer ne moze da ti utvrdi identitet ali ne na ovaj nacin da te privodi njih 10!Drugo ako u slucaju nemas dokumenta kod sebe a policajac ti trazi dolumenta npr u kaficu ili na ulici ako neko ima sa tobom moze on da ti potvrdi identitet.Uglavnom ovo je nesto sasvim drugo u bl i ovo je sramota.Nego gore napisa da izbjeglice upravljaju Banja Lukom i to je tako, ja sam rodjen u bl isao u skolu u bl na fax i vec mi ovi profiteri i izbjeglice pocinju opasno smetati svi se sjatili u bl da kolo vode.Moj otac je medju prvim otisao u Z.Slavoniju kao dobrovoljac bio pripadnik elitne jedinice zato sada nema posao ali zato mile ronhil ima milione koji je pobjegao u Beograd i moj otac je sada izdajnik a od mile ronhila i mafije narkomana nema vecih srba, zato smo tu gdje jesmo!ZIVIO SDS ZIVJELA PRAVDA!

ODGOVORITE
Name

Re

20.06.2019 20:15

Korektno tumačenje što se tiče dokumentacije: svako ko je punoljetan treba uvijek da ima dokument uza se kako bi mu se po potrebi mogao utvrditi identitet. Vrlo vjerovatno je i ostalo navođenje tačno. Jedino što se tiče gramatike, ne bih se složio da tako piše fakultetski obrazovana osoba.

Name

Keln

20.06.2019 20:44

U Njemackoj nisi duzan da nosis dokumente jedino kad vozis auto duzan si da imas vozacku ali rijetko ce te policija zaustaviti kad vozis kola osim ako ne krsis saobracajne propise

Name

Hm

20.06.2019 19:47

JA BRUKE I SRAMOTE JA POLICAJACA MUTAVI POPADASE SA COVJEKOM UFURALI SE KODA HAPSE BIL LADENA..JA POLICIJO MUTAVA NEMOJTENAS SRAMOTITI .BRUKA SIROTOG DEDU HAPSE A BRUKE I SRAMOTE

ODGOVORITE
Name

VUK

20.06.2019 19:49

Smije li tako u Svedskoj da kaze ne dam dokente i necu da kazem ime i prezime. Tako i treba, samo u maricu. Dodju sa parama pa misle da mogu sta hoce.

ODGOVORITE
Name

Bušač

20.06.2019 20:23

Ti znaš kako u Svedskoj policija reaguje a nisi dalje od Laktaša otišao! Čut! Ni jedne više burlavac!

Name

Sve

20.06.2019 20:46

Nkad te policija u Sve nece zaustaviti na ulici i traziti dokumente

Name

Boki

20.06.2019 19:52

Pa i u Svedskoj kazi policajcu da ti obrazlozi kontrolu dokumenata!

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 17:02

U Svedskoj ne biju i uz to na ocigled svih zbog toga, vec te odmah odvezu do mjesta gdje se nalaze dokumenti. Ako i to odbijes, zavrsis u stanici, bez nasilja, ako nisi nasilan. Da je bio srcani bolesnik, ovo bi bilo ubistvo! Kakvu policiju imamo, dobro je sto je ovaj nakaradni rezim dobio crveno svjetlo za rezervni sastav policije.

Name

Grunf

20.06.2019 19:52

20tak hohštaplera, pardon visokih funkcionera RS koje je stvorila upravo tzv kvinta, staviti na crnu listu EU i zamrznuti imovinu. Solved.

ODGOVORITE
Name

Bravo policijo..

20.06.2019 19:52

Bruno nipodastava policiju Republike Srpske..Samo tako.

ODGOVORITE
Name

Re

20.06.2019 21:36

Policije nipodastava samu sebe. Čuj to, specijalac pljacka ko drumski razbojnik. Inspektor diler. Uzasss

Name

Hank

20.06.2019 22:22

Nigde u svjetu policija ne napada gradjane vec naprotiv policija stiti gradjane i u sluzbi je gradjana.Ni u jednoj normalnoj drzavi policija ne legitimise gradjane ali ovde je policija u sluzbi grupe mafijasa i po njihovom nalogu terorise narod

Name

Milan

20.06.2019 19:53

E moja policio šta si sebi dozvolila? Prije rata sam obožavao policiju, jer je bila normalna. Ovo sada su drumski razbojnici, kultura nula, samo gledaju kako da nas opeljese na putevima, a za ovu brutalnost.. bez komentara. Ja sam bio u Njemackoj šest meseci, vozio auto nikad me pol. nije zaustavila. Ovdje imam rodbine u policiji, ako su ovakvi stidim se za njih i izvinjavam se gradjanima RS.

ODGOVORITE
Name

BANJALUKA

20.06.2019 19:57

OPOZICIJO STA CEKATE DA PADNE NOVA ZRTVA NA ULICE ZAJEDNO SA NARODOM PROTIV FASISTA ILI JAVNO STANITE UZ DEZERTERA DODIKA I LUKACA NARKO DILERA

ODGOVORITE
Name

Xx

20.06.2019 19:58

Dno dna! Bruka i sramota! Silu koriste tako sto starca maltretiraju. Fasizam na sceni. Reklama za turiste, zaobidjite RS u sirokom luku. To ste poslali u svijet. Bojim se da mi punoljetna djeca izlaze u grad.

ODGOVORITE
Name

Srbin

20.06.2019 20:00

Ovom prilikom pozivam sve moje saborce da stanemo jedni uz druge kao kad smo 91 isli u rat i rascistimo sa ovim sotonama ubicama lopovima i dezerterima braco nema vise sta da se ceka

ODGOVORITE
Name

Srbine

20.06.2019 20:56

Tebe treba prvo okaditi

Name

lali

20.06.2019 20:01

Bruno budi frajer pa se odrekni svedskog drzavljanstva i onda dodji pa trazi istinu i pravdu.

ODGOVORITE
Name

As

20.06.2019 20:02

Kad se vrati u svedsku nek uradi isto pa ce vidjeti kakva je razlika.

ODGOVORITE
Name

Re

20.06.2019 21:38

Tamo elitne jedinice policije ne zaustavljaju na putevima vozila sa lovom. A jos manje da ucestvuju u ubistvima.

Name

kole

20.06.2019 20:05

Mene samo zanima jesu li to oni nasumice izabrali bas sirotog Brunu da se izivljavaju

ODGOVORITE
Name

Ре

21.06.2019 07:12

Не него је као непознат пришао групи и одма провјера , снима се снима.

Name

Komentar

20.06.2019 20:07

Lako je ovako posmatrati iz udobnosti svoje kuce i fotelje i biti "jak" na rijecima. Zato nam i jeste ovako. Samo se posmatra uz komentarisanje kako su ovakvi i onakvi, a bas zato to sve i rade, zato sto vide da mogu i da im se niko ne suprotstavlja. Okupljanje naroda, masovni protesti, pa kad dodje 500 000 ljudi i blokira cijeli grad do ispunjenja zahtjeva, da vidimo hoce li onda moci ovako?!

ODGOVORITE
Name

BL

20.06.2019 20:37

Kad budes krenuo ,trzni me pa da idem i ja.Sparina da sacekamo jesen?

Name

BL

20.06.2019 21:34

Pa lakse je emigrirati u Svesku ili njemacku nego da se dole narod bije sa dodikovim seljacima

Name

Marko

20.06.2019 20:07

Kako je tek bilo jadnom Davidu?????

ODGOVORITE
Name

Doboj

20.06.2019 20:12

Narode ovi ce nas ubijati po ulici vrijeme je da stanemo iza svog naroda dole kriminalci ubice zlotvori

ODGOVORITE
Name

Istina

20.06.2019 20:15

Policija samo radi svoj posao.

ODGOVORITE
Name

re

20.06.2019 21:08

Ovo nisu policajci, nego nekulturni seljoberi tek izasli iz opanka. Hvala Bruni, sad cijeli svijet vidi istinu.

Name

Banjalucki Papcina

20.06.2019 20:17

U normalnim zemljama policija je u sluzbi gradjana i zato su i uljudni i kulturni prilikom svakog kontakta. U Dodikovoj strahovladi, policiji je najvazniji zadatak da drzi narod u strahu. Zato ce se ovakve grozne stvari dogadjati i u buduce. Kad se ljudi pocnu bojati samih sebe i svojih misli, tad je Dodikov cilj ostvaren.

ODGOVORITE
Name

Bušač

20.06.2019 20:20

Seljačine i primitivci ,policija nema pravo bezrazložno traziti ličnu kartu jer je to zloupotreba ovlaštenja! Ovde nije bilo nikakvog povoda za ovakvu primjenu sile i bezrazložno provociranje incidenta! Znamo svi odlično šta je razlog,pitanje ko je ubio Davida! Neće vam poći za rukom da otjerate ljude sa obrazom da traže istinu i pravdu! Samo po komentarima se vidi količina idiota i burlavaca koji žive u ovakvom sistemu jer im je ovo vrh! Veliki čoban im dao sapun i toplu vodu i da kradu za stranku i čobana pa misle i da su oni sami država! Seljoberi snesdeovski!!!

ODGOVORITE
Name

BL

20.06.2019 20:37

Ima..

Name

Bušač

20.06.2019 21:06

Nema...

Name

RE BL

20.06.2019 21:40

Nema.

Name

Aksa Doboj

20.06.2019 20:21

Daj sad da vidimo šta će poduzeti ta velika Švedska kad joj ovako gaze građanina? Ili i Švedska isto misli kao i Duduk Mile? Bojim se da će izostati reakcija švedske ambasade, a to je znak da svi izađemo pred evropske ambasade i protestujemo

ODGOVORITE
Name

Sharlo

20.06.2019 20:22

Samo informativno. U Njemackoj npr. gradjani nisu dužni da nose sa sobom ličnu kartu. Pozdrav

ODGOVORITE
Name

stranac bez licne karte u Svedskoj

20.06.2019 20:22

Na hiljade stranaca azilanata je doslo u Svedsku bez licne karte . Niko ih nije privodio u policiju i maltretirao . Obicno se zavrsi ta prica da dobiju socialu i stan za pocetak . Mnogi gradani Bosne i Hercegovine su dosli u Svedsku bez dokumenata i bili prihvaceni kao normalni ljudi a znamo kako su bili ispraceni bas iz te Banjaluke

ODGOVORITE
Name

Svedska

20.06.2019 20:23

Policija nema pravo da trazi dokumenta od gradjana koji nisu ucinili nikakav prekrasaj ili da zausatavlja automobili koji nije pocinio nikakav prekrsaj/Tako je to u pravnoj i uredjenoj dravi kakva je Svedska policija nece iz cista mira legitimisati i maltretiratri gradjane

ODGOVORITE
Name

Opozicija

20.06.2019 20:24

Vise nema sta da se ceka od sutra na ulice dok bandu neskinemo ovo je preslo sve moguce granici se sa zdravim razumom koga oni poodavno nemaju

ODGOVORITE
Name

Mirko

20.06.2019 20:28

Drago mi je što nisam iz BL inače ne bih smio pustiti svoju djecu u grad da ih čuva ovakva policija. Dali ima bar jedan normalan policajac da se oglasi i otkaže poslušnost ovim naredbama? Dali je ovo moguće da smo toliko plasivi da im ovo dozvolimo? Boze ima li te kad nam posla ovog jefrema.? Bio sam vjernik, sad više neznam kako da se ponasam? Irinej kod baje na slavi............ Kako.

ODGOVORITE
Name

Policijska Mafija

20.06.2019 20:30

BAGRE NEDA NARODU MIRA P....M SE NA TAKVU POLICIJU I VAŠEG LUKAČA

ODGOVORITE
Name

NIKOLA

20.06.2019 20:40

Za ove je Hitler mala maca........

ODGOVORITE
Name

racic

20.06.2019 20:42

PARANOJA pohlepnih nemoralnih vlastoljubaca je vec vidjena stvar. Primjera pokušaja kontrolisanja mišljenja naroda silom u istoriji ima na pretek. Nikada ni jedan takav pokušaj dugoročno nije uspio, samo je zbog toga narod nažalost stradao. Na kraju, bez izuzetka, iako ružno zvuči, na sreću i po pravdi stradaju i siledžije. Najveći problem Republike Srpske su pohlepni licemjerni nemoralni političari i državni službenici povezani sa pohlepnim biznismenima kojima državne funkcije služe isključivo kao resurs za privatni biznis a narod koji propada zbog takvog njihovog odnosa prema Otadžbini posmatraju samo kao kolateralnu štetu. Otadžbina vapi za Istinom, Slobodom, Pravdom, Otažbina prezire pohlepu, nemoral, prezire ljude koji je iskorištavaju. Pomozimo Otadžbini. Ko će ako nećemo mi ? Kada ako ne sada ? Istina dolazi. Ne treba nas biti strah da budemo hrabri.

ODGOVORITE
Name

Bl 83

20.06.2019 20:45

Mislim realno sta ce nam turisti-stranci kad ne mogu da GLASAJU NA izborima... gapsi milicijo drzavno silo: a vlast ce da uveze lijepe,podobne turiste koji ce da zive u pustoj Bosni... pozdrav iz EU

ODGOVORITE
Name

borac

20.06.2019 20:50

Sramota do boga

ODGOVORITE
Name

Kale

20.06.2019 20:50

Kakvi su ovo neandertalci u uniformama,ovi nisu dobri sa glavama nikako,narode palije u ruke tuci ovu stoku!!!

ODGOVORITE
Name

Nemanja

20.06.2019 20:50

Ako policajac zatrazi dokumente, pokazes i ako nisi zadovoljan odes do stanice i zalis se u suprotnom ovo je realnost, i covjek je iz druge drzave i bas zato ga treba legitimisati . Svako dobro

ODGOVORITE
Name

ss

20.06.2019 21:31

Hapsite Lukacai ostale kriminalce bagro srpska sram vas bilo olosi jedni

Name

Ooooo

20.06.2019 21:37

O GOSPODE GLUPOG COVJEKA,ONDA BI HRVATI PO CITAV DSN TREBALI L SVE STRANE DRZAVLJANE.IDIOTE OD COVEKA MORAS IMATI OSNOVU ZA L,IDIOTE

Name

Gvozd

20.06.2019 21:56

Pa kad tako dobro policija radi kako imamo toliko ne rjesenih ubistava? Gdje im je potencija tu? Ubise malog Davida nista, pa dva policajca u Sarajevu, nista, pa Slavisu, nista. Za ove druge da ne nabrajam. To je stranacki gestapo a ne policija.

Name

Zapad

20.06.2019 23:40

Nemanja covjece.Austrija ima milione turista i stranih radnika.Zamisli koliko bi trebali policajaca da to sve legitimisu.

Name

Modricanin

20.06.2019 20:54

Bravo Ozrene Perduv upravo ti prvi treba da budes pribran a ne provokator.

ODGOVORITE
Name

Aha

20.06.2019 20:57

Koja sila nad neduznim covjekom bas ste sila od policije sram vas bilo,tako tjerate i to malo naroda sto dode u svoju zemlju

ODGOVORITE
Name

Aha

20.06.2019 21:00

Koja sila nad neduznim covjekom bas ste sila od policije sram vas bilo,tako tjerate i to malo naroda sto dode u svoju zemlju

ODGOVORITE
Name

POŠTENO

20.06.2019 21:03

Ovu brutalnosti može opravdati idiot... Ovakvih scena na zapadu nema Izezetak je osobe koje se nalaze pod istragom i njihova hapšenja. SRAMOTA ZA SVE NOSIOCE VLASTI "OVO NAROD NE PODRŽAVA"

ODGOVORITE
Name

Danijel šukalo

20.06.2019 21:09

Da bog da im se grobovi ne znali

ODGOVORITE
Name

Policajac

20.06.2019 21:09

Mene je sramota ovo je dno dna stanica je postala konjusnica sramota tuga i jad

ODGOVORITE
Name

legija

20.06.2019 21:10

Somalija

ODGOVORITE
Name

Pera

20.06.2019 21:12

Ovaj sto snima svako veče, moze misliti kakva inteligencija. Da li to moze normalan covek raditi i ovi policajci su ograničeni totalno

ODGOVORITE
Name

Banja Luka

20.06.2019 21:43

A ovi iz grupe sto snimaju vise od godinu, da li su oni normalni??? Covjek radi svoj posao sami ti nemas mozga da to razumijes.

Name

Bušač

20.06.2019 22:04

Zamisli dođeš kući i pitaju te kako je bilo a ti od sramote ne smiješ reći da si snimao kako tuku ljude sa obrazom,koji traze istinu i pravdu!

Name

Milorade

20.06.2019 21:13

Dabogda ti ovako Igora maltretirali

ODGOVORITE
Name

Haaa

20.06.2019 21:34

Vec su GA vozali u gepeku zna on staje torture..pre par god..supak mu radio 5/6 I Dana's.

Name

Komso

20.06.2019 21:39

Intrevenisala je Svedska ambaada i gospodin je odmah pusten ,da je neki domaci jadnik ovako otet vjerovatno bi ga dva dana zadrzali u zatvoru

Name

Krnjeusa

20.06.2019 21:19

Dobro došli u Banjalukač !

ODGOVORITE
Name

trtmrt

21.06.2019 06:10

ova je dobra...hahhahahahah

Name

Direkt

21.06.2019 17:12

Banja di Lukac

Name

ostoja

20.06.2019 21:24

Ajmo sad dvije hiljade komentara i za dva dana niko pojma nema o ovome...kako li ste samo jaki, ali na riječima

ODGOVORITE
Name

IstocnoSarajevo111

20.06.2019 21:26

Otislo sve u PICKU MATERINU

ODGOVORITE
Name

Trodon

20.06.2019 21:28

Čitam komentare i gledam video..... Stoka smo mi Srbi. Stoka! I ovi koji ljigavo kliču i podržavaju "policiju" i ovi što valjda pokušavaju da porede države u kojima vlada zakon i ovo ovde gdje na ovaj način, u ovom broju, obaraju starijeg gospodina na pločnik pred svima.... Ali, kiks, strani državljanin od kojeg će mnoge glava zaboliti.

ODGOVORITE
Name

Toni

20.06.2019 21:41

Ne lupaj gluposti. Sta ako je strani drzavljanin. Policija je postupila u skladu sa zakonom. Sto se ne kurci u Svedskoj. Tamo sve zakone postuju, dosao ovde pa bi da pisa po policiji. Neka su mu pokazali i neka i ovi ostali vide kako ce proci ako ne budu postovali zakon. Dost je ta sekta pljuvala po policiji, sad je drugo poluvrijme.

Name

Bušač

20.06.2019 22:06

Toni ne laprdaj! Zašto nisu riješili slučaj već ga zataškavaju! Ovoga ne bi bilo da su odgovorili na najbitnije Ko je i zasto ubio Davida!??

Name

Rudar

21.06.2019 00:38

Toni. Što ne rade po zakonu tamo gdje treba kad su krupne ribe u pitanju a ne ovdje čovjeka od skoro 70 godina provoditi. Krmci debeli nesposobni. Gledam kako se sam potpetljava i koliko je smotan. Uniforma i policija koju ne poštujem. Prosjaci... a prosite odmah na granici kad se ulazi u BH... 10 20 eura. Daj.daj... u ocima vam euri. Sirotinjo. Nek vam DoDick da. Popijte rakiju na radnom mjestu s svojim Bogom i zasvirajte jednu za sirovinu tesku....Prosjaci ... prosjaci... To je meni sinonim za policajca REPUBLIKE SRPSKE.

Name

Jshs

20.06.2019 21:32

Njihov posao nije da biju narod ves da odrzavaju sigurnost. Pitam se kako njihova djeca zive ako ih vec nisu pretukli(stoka ne vaspitana). BRUKA I SRAMOTA

ODGOVORITE
Name

MILOJKO

20.06.2019 21:37

DOK GOD VISE OKUPLJATE NECE BIT MIRA TREBA VAS SVE RASTJERAT

ODGOVORITE
Name

Re

20.06.2019 23:13

Odlazimo cim saznamo ko je ubio Davida!!!

Name

And

21.06.2019 00:28

Nepismeni.... produži dalje

Name

Srbin

20.06.2019 21:39

Ma dobro dosli u Republiku Srpsku... eto kakvu ste tvorevinu napravili. Na cast i ponos Srbima, je li? Nema ovdje Srba vise odavno...

ODGOVORITE
Name

Re Sebin

21.06.2019 00:15

Nema druge nego dok se seta Banjalukom drzati ruke u zraku u jednoj licnu a u drugoj rodni list.ja stoke onako povaliti starog covjeka.

Name

re drasko

20.06.2019 21:40

Evo ti moje ime i ja radim i policiji i prezime Goran Strazivuk, ostavi ti svoje ime!

ODGOVORITE
Name

B

20.06.2019 21:45

Niko nikad nije priveden bez razloga. To sto on misli da ovdje moze da se ponasa kako hoce, e ne moze. Jel treba policajac da stoji mirno dok ga neko vrijedja verbalno? I manite se prica o brutalnosti. Pogledajte malo po internetu sta radi strana policija a da ne pricam Americka.

ODGOVORITE
Name

E moj narode

21.06.2019 00:27

Samo gledaj filmove... sve je istina... vjeruj

Name

Direkt

21.06.2019 17:22

Turista je, treba ga razbiti. Eto razloga. Sve u skladu sa razlogom. :)))

Name

Gradjanin

20.06.2019 21:48

Dobio što je zaslužio,šta nekoga interesuje kako radi policija Švedske,eto šta da je bio u Americi i tako se ponasao

ODGOVORITE
Name

Rt

21.06.2019 00:25

Obična si ti seljačina a ne građanin. Da hoće tebe sutra ovako...

Name

Ре

21.06.2019 05:15

Волио би да дође до рата па да видим вас пар паметњаковића плаћени како би се понашали , били би мали мишеви као што и јесте , само плаћени сићом.

Name

Banja Luka

20.06.2019 21:52

E nek su ga istresli. Dosao gastalbajter da se kurci po Banja Luci. Cim je prisao onim sektasima zna se sta je u pitanju. Gazi bagru smrdljivu.

ODGOVORITE
Name

!

21.06.2019 00:24

Ti si sektas.... DoDickovi svjedoci

Name

Direkt

21.06.2019 17:25

Jadna Banja Luka s tobom i Lukacevom rezimskom huntom.

Name

Goran

20.06.2019 22:05

E tako se to radi kad se pravi pametan...

ODGOVORITE
Name

General

21.06.2019 00:23

Glup si ko noć

Name

Re za Gorana

21.06.2019 01:04

Gorane, ostani na čemu si...

Name

Uuu

21.06.2019 07:26

Ostace u opstini nepismeni idiot.taslaci drzavna jasla I nista ne radi

Name

Geography

20.06.2019 22:09

Nova turistička ponuda Banja Luke posjetite nas i provedite nezaboravno vrijeme u pritvoru uz primjenu sile prilikom hapšenja u centru grada pred ostalim ljudima

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 17:30

Provedite u Banja Luci ludu i nezaboravnu avanturu zivota koja ce vam ostati u trajnom sjecanju. :)))

Name

Sad

20.06.2019 22:18

se vidi koliko je policija glupa pravda za davida je tu da svakodnevno skrene paznju javnosti na davidovo ubistvo a policija je svojom aktivnoscu u poslednjih nekoliko dana vise paznje skrenula javnosti na davidovo ubistvo nego PzD! Jer oni nisu svjesni kakve gluposti prave ali samo naprijed policijo cim vidite covjeka koji gleda lijevo i desno obaraj i lisice. Da ljudi konacno shvate kada setaju da nesmiju gledati na crkvu hrista spasitelja nego na hotel bosnu. Jer oni koji nemogu da shvate da je RS privatna drzava u drzavi moraju da odgovaraju jer u bozijoj zapovjesti pise ne pozeli nista sto je tudje,a mnogi po zavrsetku rata misle da je RS njihova jer su se za nju borili. E pa malo su polipali lonicice!

ODGOVORITE
Name

Borislav R.

20.06.2019 22:21

Sinoć sam ja snimao policajce, rekao im da su narkomani i idioti... na šta su se okrenuli i otišli odatle. Isprvocirali su me svojim ponašanjem. I to nije prvi put da tako reagujem na njihove bezobrazluke. Tako smo se vec 5-6 puta pokosili i svakog puta su nagulili. Onda sutradan se iživljavaju na ostalima iz grupe. I sutra idem u BL da im... sve po spusku. Hoću da me uhapse, da me onako povale, da me prebiju... ako imaju petlje i oni i Lukač. Da imam jos koji dokaz kad mi budu sudili zato sto sam sprovodio svoj zakon i svoju pravdu. Pa sta misle pojedini da samo oni znaju sta je sila i zločin ? Ja samo svakog puta kažem da prihvatam 45 godina robije. Kakav priblem?

ODGOVORITE
Name

U ime naroda

20.06.2019 22:24

Narode ustajmo ili cekajmo da neko od nas bude sledeci udri bagru kriminalce narko dilere u uniformama

ODGOVORITE
Name

I ti

20.06.2019 23:24

I ti imas dokaze i snimke!

Name

Incko

20.06.2019 22:26

ovo ti je poslednja sansa da smijenis lukaca ili idi!!!!

ODGOVORITE
Name

rock

20.06.2019 22:35

Tooooo milicijo... Ruzooo?!

ODGOVORITE
Name

arhangel

20.06.2019 23:10

Interesantan je nacin hapsenja ovog dedice. Debeli glavonja ga polugom vuce i obara na sebe dok sam pada na tlo. Isti princip debeli je primjenio u decembru na Njegosu. Tako dolazi do formulacije pruzanje otpora i napad na sluzbeno lice. Za cobane koji nose licnu u gacama otkad su je dobili u Banjaluci - niko nema pravo da legitimise nikog bez razloga!!!!

ODGOVORITE
Name

Opa Miki

20.06.2019 23:39

Odred botova rezervnog sastava već formiran. Selekcija je očigledno temeljito rađena. Tri rečenice k'o papagaji. Ko bi se drugi i prihvatio takve blamaže?

ODGOVORITE
Name

Kotor Varos

20.06.2019 23:40

Ruljci iz naseg grada za platu od 600km, unistavaju slobodu nase Republike... sram vas bilo...

ODGOVORITE
Name

Strah

20.06.2019 23:44

Strah

ODGOVORITE
Name

Pero

21.06.2019 00:01

Burle posjećuje sve evropske diktatore, Orbana, Lukašenka i slične, a njegova privatna hunta mlati turiste. To je nama naša borba dala...

ODGOVORITE
Name

Posavski gonic

21.06.2019 00:37

Svedska nemiri, zdraaaavo.

ODGOVORITE
Name

Stoka od POLICJE

21.06.2019 00:43

STOKA da ne moze biti veća ,,, fuj ,,fuj ,!!!

ODGOVORITE
Name

Turisti

21.06.2019 00:51

Trebaju turisti umjesto deviza da nose BOMBE.

ODGOVORITE
Name

trtmrt

21.06.2019 06:06

hahhahaha..koji si ti Kralj..nasmija me

Name

brdjanin

21.06.2019 01:03

da su mu u svedskoj trazili dokumenta , bil se tako ponasao. Misli lola moze u banjalici da radi sta mu na um padne, e ne moze!

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 17:35

Svedska je ozbiljna drzava sa ozbiljnom policijom, nije kaubojska kao nasa.

Name

Pero

21.06.2019 01:40

Dodji te pametnjakovici u Ameriku gde se kunete u demokratiju pa kada ti policajac trazi dokumenat a ti se kurci pa da vidis kako ces se da provedes, taj je prosao kao bog.

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 17:39

Mi smo Evropljani, nismo Amerikanci. Treba da se ugledamo na evropske primjere jer tezimo da budemo dio EU.

Name

Lukac je Monstrum

21.06.2019 02:09

SAMO ROKAJ LUKACU,NEK SE ZNA BRE KO JE GAZDA U NASOJ REPUBLICI JEBEM IM MAJKU KRVAVU IZDAJNICKU

ODGOVORITE
Name

Реално

21.06.2019 02:45

Да, да, сигурно су га онако ето без везе ухапсили. Оволико мржње према полицији ја нисам видио ни у америчким филмовима.

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 17:41

Puno gledas americke filmove. Ni ja nisam vidio da obicni gradjani zavrsavaju ovako, sve do sada. Uzasno!

Name

K9

21.06.2019 19:02

Ni ja nisam vidio ovakav bezobrazluk građana nikada i nigdje. Nemaš dokumente, stranac si, policajac ti naredi da kreneš u stanicu u cilju identifikacije, a ti prilikom privođenja glumiš baju i pružaš otpor. I sada su mu svi krivi, jedino je on u pravu , ma da...

Name

Direkt

22.06.2019 10:47

Umjesto da ga odvedu tamo gdje su mu dokumenti, oni ga salju u stanicu kao da je kriminalac.

Name

Pravda

21.06.2019 03:18

Policija odlično radi svoj posao. Ako Iko pravi stetu Banjaluki to je upravo ova tzv grupa PZD. Službe se. Goebelsovim metodama.

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 17:42

PzD ili ovaj rezim?

Name

Tomo CH

21.06.2019 03:19

Sramot Postoji pravilo sluzbe koje glasi: 1. Uozorenje 2. Legitimisanje 3. Privodjenje 4. Upotreba sile Itd Na osnovu vide koji nije celokupan nemogu donijeti pravu odluku ali mislim da je malo preterano sa fizickom silom. Sve zavisi od zemlje do zemlje za nosenje dokumenata i to je zakonom regulisano. Posto poznajem zakon RS de decidno kaze da lice je obavezno nosi svoje dokumente. Naprimer u CH de zivim lice ne mora imati dokumente u krugu 2km od mesta prebivalista a ako je dalje od tih 2 km placa kaznu i moze se privesti. Dotucni gospodin je diga ruku na sluzbeno lice . Ne branim policiju ali on obavlja svoju radnu obavezu. Ijako mislim da je preterano u fizickoj sili. Zivila Republika Srbska

ODGOVORITE
Name

re

21.06.2019 08:45

Kad je vec "zivila", sto ne dodjes ovamo da uzivas u blagodatima SNSD sekte?

Name

BB

21.06.2019 03:47

Sto je trazio, to je i dobio.

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 17:47

Da li je trazio ili se zadesio tu, ne zna se, da je dobio, dobio je. Moze i da tuzi. Ja bih tuzio da mi se ovo desi.

Name

@Роки

21.06.2019 04:24

Сила бога не моли , бог силу неволи. Овај режим пада 100% . Народ је баш огорчен.

ODGOVORITE
Name

Mirko

21.06.2019 04:26

Sve po zakonu.Dokumenti se moraju pokazati,a ne glumiti budalu.Tako je u svim normalnim drzavama,a oni sto to negiraju nisu ni presli granicu samo iznose gluposti.Sto neki negoduju samo neka pogledaju sta radi npr. Americka,Francuska,ili Italijanska policija.

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 17:49

S tim da je u normalnim drzavama, ovo bolje regulisano. Ocigledno mi nismo normalna drzava, sto i Lukaceva policija dokazuje.

Name

Bakica

21.06.2019 04:32

Drtino matora stavio si malo parica u dzep pa dosao da glumis fraera u otadzbini.Sa punim pravom si uhapsen zivjela nasa policija .

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 19:10

Bakice, kakvo pravo, takvo i hapsenje. Nisu ga trebali hapsiti, a narocito ne fizicki nasrtati na njega. Trebali su samo dokumenta uzeti, ali ocigledno negativna selekcija pogadja i policiju.

Name

Trtmrt

21.06.2019 04:32

Živim u EU već jako dugo Nikad te niko ne legitimiše Samo u saobraćaju ako si zaustavljen i to saobracajna i vozacka To su komunističko - fašističke metode seljobera To nije moja BL više

ODGOVORITE
Name

Tadej

21.06.2019 04:34

Teror !!!

ODGOVORITE
Name

kuku nama sa nama

21.06.2019 04:36

Sta je nas briga,nek hapse ..mi ne mozemo ni ovako da zivimo,a kamoli da budemo turisti..medjutim mi smo srbi i to dodikovi,koji su spremni i slame jesti,za dobrobit. stranke

ODGOVORITE
Name

bb

21.06.2019 04:42

Ni duzan ni kriv Pa ti doci u Domovinu Bujrum Narodu sam Omrziju tu BiH nemili mi se doc zbog te Blentave Policije meni su trazili u Ljetu Lance za Zimu a vani bilo 37 c

ODGOVORITE
Name

Tito ustani

21.06.2019 04:45

Bruka,bio gdje u svihetu vam policajc neće prići ako se ponasate pristojno i normalno ,samo kod nas policija zamjenila teze ,privide i hapse postene građane a one koji su zaista problem drustva i ne zaustavljaju deset ljudi na jesnog neznam sta je učinio....

ODGOVORITE
Name

bb

21.06.2019 04:55

Ovako nebi ni prema Ubice Davida prestupali nid bi smili P..... jedne

ODGOVORITE
Name

Haha

21.06.2019 05:02

Stvarno nema smisla, slomiste cvike covjeku, on dosao da zamjeni cvike, popravi zube, osisa se, malo jesti i piti...

ODGOVORITE
Name

Y X

21.06.2019 05:11

DRZAVA I MUP SU ODGOVORNI ZA UBISTVO STUDENTA DAVIDA KOJEG SE I MRTVOG BOJE ........... Sve ostalo je nastavak ubistva i maltretiranja građana rs...

ODGOVORITE
Name

Zanimljivo

21.06.2019 07:46

Imas i ti snimak?

Name

Re zanimljivo

21.06.2019 09:34

Imas konferenciju mup a sta prica ubica ćelo Ilić ako imalo imas u toj krezavoj seoskoj glavusi bice ti jasno

Name

Re

21.06.2019 05:22

Ovo je stvarno otišlo predaleko

ODGOVORITE
Name

Шмит

21.06.2019 05:24

Срам вас било. ЛУКАЧ ти си нај вечи душман Српском народу. Твоје име за увјек упропастијо. Нека ти се мајка и деца стиде Револуција је почела.

ODGOVORITE
Name

Makedonac

21.06.2019 05:29

Svima je mentor Gruevski i Orban. Izdržite. Naš je pobegao. Gde će im duša. Sramota.

ODGOVORITE
Name

Gagi

21.06.2019 05:29

Hapsi policijo!

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 19:11

Lopove!

Name

Snouden

21.06.2019 06:14

Nisu ga iz cista mira oborili sigurno, doso baaaajo iz Swecke i malo da se sili jer je tamo sa metlom u ruci manji od makovog zrna, svaka cast za policiju zao mi je samo jer dolaze u ovakve situacije zbog 5-6 provokatora.

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 19:14

Nisu ga dzaba kao kriminalca napali, a da pritom nije kriminalac. Ovdje je neko pogrijesio.

Name

Istina

21.06.2019 06:24

Policija samo radi svoj posao.

ODGOVORITE
Name

Re

21.06.2019 09:32

Idu promjene pa se vidimo uskoro da vidimo ko je radio a ko nije svoj posao a zna se ko je i sta radio neko vrijedno zapisuje tako da krezavi seljacicu nebi vam bio u kozi

Name

niko nikanovic

21.06.2019 06:48

Gospodin sebi umislja da je nesto posebno i da na zakonsko i legalno legitimisanje pravi halabuku, i dobio je sto je zasluzio. Zakon je zakon, kakav je da je, bezakonje je katastrofa. Dosao je da da podrsku grupi PzD i to je u redu ali je onda morao racunati sa time da ce biti legitimisan. U Austriji znam da je svaki gradanin duzan imati sa sobom oficijelni dokument sa slikom, tako je mislim i u svedskoj. Na zahtjev sluzbene osobe svaki se gradanin mora legitimisati, ako nema dokument sa sobom onda je to prekrsaj. Policija mora utvrditi njegov identitet ali ne na osnovu izjave zene nego na osnovu zvanicnog dokumenta. Znaci, po meni je policija apsolutno u pravu, ovi uz Perduva i PzD su ga navukli jer su zeljeli provocirati i ponovo ispasti u novinama. Iskreno receno, ja ga nimalo ne zalim. Zasto je to bilo toliko tesko dati dokument na uvid, ako nema sa sobom onda objasniti, ako kaze policija da mora poci sa njima, zasto nije posao. Zato sto hoce da se inati i prkosi policiji da bi pokazao da je on Svedanin i da mu ne smije niko nista. E pa bato, sada te treba i na sud pa neka ti onda ambasada pomaze.

ODGOVORITE
Name

O kakvom zakonu pričate?

21.06.2019 08:22

Svakodnevno smo svi svjedoci bezbojnih kriminalnih afera. Od slučaja papci, preko otimanja javnog zemljišta, pranja novca, naručenih ubistava, krađe izbora, potkivanja... Kriminalu SNSD mafije nema kraja i sve prolazi nekažnjeno. S druge strane čovjek stoji u parku, ništa protivzakonito ne radi, nikoga ne uznemirava i prilaze mu dva policajca da ga legitimišu, bez ikakvog povoda. Hapse ga nakon što čovjek želi da zna za razlog legitimisanja. I to je zakon? Sličan zakon je postojao i u nacističkoj Njemačkoj. Hoćete reći da je i taj "zakon" trebao biti poštovan kao ovaj vaš? Pogledate li se vi stranački ološu u ogledalo ikada? Imate li djecu? Ovo je društvo bolesno zbog takvih bolesnih umova. Ovde vladaju nacional-socijalisti, nacisti. Jedini zakon je zakon jačega i brutalnijega. Lukač je preuzeo sve metode svog ideološkog kolege Himmlera. Sram da vas bude, ako sram možete i osjetiti, nitkovi, prokleti da ste do desetog koljena!

Name

Sr

21.06.2019 07:09

Nepricajte mije to bez razloga sta je uzvikivo budite jednom iskreni i recite onako kako jeste

ODGOVORITE
Name

Re

21.06.2019 07:52

Radije misli pravedno -David je u svom gradu,nije otisao i to vas muci! Surovo ubijen,ne jednom! Samo pokazujete,svojom,brutalnoscu i glupostima da ce B.Luka uskoro biti ociscena od vas,koji ste je zagadili i ponizili.Primitivci,sisli iz sume,tzv.junaci i ratni heroji,satorski pjevaci i zene koje nemaju mozga,vrijeme je da zavrsite svoje u ovom gradu.Svaki zlocin,treba svoju kaznu! IBoziju i narodnu!

Name

xnxx

21.06.2019 07:28

Ma da baš turista iz Mrkonjić Grada sa prijavljenom adresom u Banjaa Luci, dobra vam špreha nema šta samo udrite bila istina nebila vi se držite svoga, OBJEKTIVNA TELEVIZIJO

ODGOVORITE
Name

Direkt

22.06.2019 10:55

Poslala ga svedska obavjestajna sluzba da izvidi situaciju. :)))

Name

Austria

21.06.2019 07:43

Sta ocete vi jestel birali I izabrali sad izvolite

ODGOVORITE
Name

Boki

21.06.2019 07:51

Vi koji zagovarate anarhiju i nepostovanje organs bezbednosti niste bas nataman.A ovi sto pricaju kako u eu i Svedskoj nema komtrola ili nikad bili nisu tamo ili notorno lazu.A tek da kazes policajcu da neces dati dokumenta ili ga samo cimnes za rukav ides u zatvor.Ne sirite lazi zato sto vi mrzite i RS i policiju u RS .Postenim gradjanima policija treba kome se nesvidja nek ide gdje nema policije.

ODGOVORITE
Name

Vladavina kriminala

21.06.2019 08:30

Svaki oblik neposluha kriminalnoj vlasti i njenim organima je pravedna borba. I nacisti su imali zakone, odgovorite mi da li ih je trebalo poštovati? Lukač provodi metode svog idola Himmlera. nacionalisti-socijalisti (nacisti) provode zlo. Prokleti da ste zlikovci, ljudski otpadu!

Name

Re boki

21.06.2019 09:25

Kazes postena policija sta bi sa ubistvom Nikole Djurovica ubi ga ministar mup a Stanislav Čadjo autom i namjestise onog debila pekara sta bi sa ubistvom Davida Dragicevica citav vrh mup a ucestvovao u u bistvu o kakvoj ti postenoj policiji pricas uzdrmalo se dobro seljacici pa cemo se pogledati uskpro zna se ko je ko bio bice veselo

Name

Re Boki

22.06.2019 19:30

I koliko su tebe puta legitimisali u zadnjih 10 godina?

Name

ZMiljenkoE

21.06.2019 08:07

E MOJ NARODE - PROČITAJ, MOŽDA I SVATIŠ! Ako se stavi žaba u posudu sa vodom i voda zagrijava postepeno, žaba će postepeno podizati temperaturu svog tijela. Kada voda počne da ključa, žaba neće biti u stanju da kontroliše svoju tjelesnu temperaturu, i pokušaće da iskoči. Nažalost, žaba je već izgubila svu svoju snagu, i nedostaje joj završni impuls da iskoči iz posude. Žaba umire u ključaloj vodi, ne čineći ništa da se spasi i ostane živa. Žaba je u ključaloj vodi izgubila svu svoju snagu, pokušavajući da se prilagodi okolnostima i u kritičnom trenutku ne može da iskoči iz posude da bi se spasila, jer je već kasno. Sindrom "žaba u ključaloj vodi je sindrom našeg naroda" - to je jedan od oblika emocionalnog stresa povezanog sa nepremostivim situacijama u životu, koje ne možemo da izbjegnemo, i prinuđeni smo da trpimo okolnosti do kraja, dok potpuno ne izgorimo. Malo po malo, ulazimo u začaran krug koji nas iscrpljuje emocionalno i mentalno i čini nas praktično bespomoćnim. Šta je ubilo žabu: ključala voda, ili nesposobnost da odluči kada će da iskoči? ​​Kada se nešto loše dešava vrlo sporo, mi često ne primećujemo. Ne uspijevamo da odreagujemo i dišemo toksični vazduh, trpimo diktaturu, koji, na kraju, otruje nas i naš život. Kada se promjena dešava relativno sporo, to ne izaziva nikakvu našu reakciju niti pokušaje suprostavljanja. Oni koji vas iskorištavaju na izborima, licemjerno se ponašaju odmah nakon izbora. ZNAJTE: ONI NEĆE STATI - NA VAMA JE DA SE BORITE ZA SEBE!!!

ODGOVORITE
Name

ma da

21.06.2019 08:30

Vidi murijue i činova, vjerovatno u rangu portira. Nemaju dana skole osim ubrzani kurs murijaski. Popamtiti ko su pa kad se vlast promijeni nogu ima dati. Stranim ambasadama poslati snimke pa da nikad ne dobiju posao negdje u inostranstvu ni da mogu izaci iz drzave. Nikome ne trebaju siledjije bahate. Neka idu u blog i šumu iz koje su došli na godišnji.

ODGOVORITE
Name

Pravnik

21.06.2019 08:42

Po našem zakonu, policijski službenik mora upoznati lice o razlozima zbog kojih se vrši provjera identiteta.

ODGOVORITE
Name

Molim Vas

21.06.2019 09:27

Možete li navesti član zakona kako bi se ljudi mogli pozvati na isti.

Name

Banja luka

21.06.2019 09:22

Zna li neko kako se zove ovaj krmoglavi policajac sto odvodi ovog jadnog starca i nabija mu glavu dole smece seosko

ODGOVORITE
Name

B.Luka

22.06.2019 21:26

Dejan Novic

Name

Istina

22.06.2019 21:32

Nović Dejan,selo Kotor Varoš

Name

simo pendrek

21.06.2019 09:41

Sta mu je trebalo da ide kod Ozrena, sigurno ga nije pitao da mu da vatre da zapali cigaru....i koji moj ne pokaze policiji dokumenta kad mu traze? I zasto je uopste dolazio u RS na odmor? Idi brate ljetuj ko ko sav normalan svijet negdje na moru, ti iz Svedske dosao supljirati po Banja Luci

ODGOVORITE
Name

re simo pendrek

21.06.2019 13:18

Steta sto tebe nije pitao,Bruno ce dobiti odstetu, a ti simo izaberi kontejner koji ces preturati da ti neko ne zauzme.

Name

Mico Sokolac

21.06.2019 13:30

E pa braco glasali smo za Burlu..Nek nas bije ovaj Lukac,sto je prvo ubijao srbe pa bosnjake pa evo sad opet srbe..Dobra je milicija jos , kad ih vodi ratni zlocinac..

ODGOVORITE
Name

Svi vi svedi

21.06.2019 13:57

u Švedskoj moraš imati za identifikaciju ID-karticiu ili ivozačku ili pasoš ako si azilac tzv. LMA karticu... Obavezna identifikacija je pooštrena nakon bombaskih incidenata a to što vi pišete je čista dezinformacija.

ODGOVORITE
Name

Obaveza

21.06.2019 14:56

svakog građanina, starijeg od 18 godina je da nosi ličnu kartu i pokaže je na zahtjev službenih lica. Gospodin kaže da je Švedski državljanin... tim prije mora imati dokumenta sa sobom jer on je stranac u BiH. Da je to ,,njegov" grad, ne bi se odricao BH državljanstva.

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 19:22

I sve moguce papire i dokumente ovoga svijeta, kao pokretna datoteka. :)))

Name

007

21.06.2019 16:20

Brutalitet kojeg nema ni u Africi.Gospodina su mogli da pitaju za adresu stanovanja i ev .kaznu od 20 maraka a ne sila i glavu od beton s lisicama.Kriva je Evropa sto je dopustila kriminalcima da vode entitet.Vratiti ustav BiH i zakon koji je bio za vrijeme Tita.Ukinuti entitete i vratiti se na opstine tj.mjesne zajednice gdje bi se usparalo mnogo novca.Policiju samo pohadjati osobe sa akademijom a ne cobanskom skolom ili kupljenom diplomom u kaficu.Samo tako ce biti napredka inace nema nas nigdje.

ODGOVORITE
Name

XxX

21.06.2019 18:53

Takvu BiH niste dobili ni u ratu, pa nećete ni u miru ! Ovdje se ne radi o kazni, čovjek nema dokumente kod sebe, pri tom je strani državljanin i odbija da pođe u policijisku stanicu u cilju utvrđivanja identiteta i boravišta. Ovo je samo posljedica pružanja otpora priliko privođenja !

Name

Direkt

22.06.2019 11:05

Identitet stranog drzavljanina se ne dobija u domacem MUP-u vec preko licne karte ili nekog drugog identifikacionog dokumenta izdatog od strane zemlje koje je stranac drzavljanin.

Name

Kz

21.06.2019 17:52

Gdje je Bruno bio od 92-95

ODGOVORITE
Name

Re KZ

21.06.2019 18:36

Gdje ti je bio Duduk od 92-95 i gdje su bili 50 prvih ljudi u sadašnjem SNSD-u? Gdje si ti bio od 92-95? Gdje si ti bio kada je ubijen David Dragičević?

Name

Владо

21.06.2019 19:23

Колико треба човјек бити покварен да овако нешто ради, стидите се гузице кад образа немате

ODGOVORITE
Name

Marko

21.06.2019 20:46

Bila jednom jedna MILICIJA tukla i tukla narod svi znamo kako je završila. Svako zlo je prolazno. Budite strpljivi. SA VEROM U BOGA...

ODGOVORITE
Name

Lupetanja

21.06.2019 20:52

Policajac mora pokazati značku ili legitimaciju i mora navesti razlog legitimisanja što ovdje nije bio slučaj. ZAKON O POLICIJI I UNUTRAŠNjIM POSLOVIMA (“Sl. glasnik RS”, br. 57/2016 i 110/2016 III – OSNOVNI PRINCIPI U PRIMJENI POLICIJSKIH OVLAŠĆENjA Identifikacija policijskih službenika Član 24 (1) Policijski službenik ima službenu policijsku legitimaciju i policijsku značku koju izdaje direktor. (2) Policijski službenik je obavezan da se prije primjene policijskih ovlašćenja identifikuje pokazivanjem službene policijske legitimacije i/ili policijske značke. (3) Ukoliko policijski službenik primjenjuje policijsko ovlašćenje u uniformi, nije obavezan da postupi na način iz stava 2. ovog člana, osim u slučaju kada to od njega izričito zahtijeva lice prema kojem se primjenjuje policijsko ovlašćenje. (4) U izuzetnim slučajevima, kada identifikacija iz st. 2. i 3. ovog člana može ugroziti bezbjednost policijskog službenika ili drugog lica ili dovesti u pitanje postizanje zakonitog cilja koji opravdava primjenu policijskih ovlašćenja, policijski službenik može lice prema kojem preduzima policijska ovlašćenja upozoriti riječju: “POLICIJA!” ili odgoditi identifikaciju. (5) Po prestanku okolnosti iz stava 4. ovog člana, policijski službenik se identifikuje pokazivanjem službene policijske legitimacije i/ili policijske značke, ako za to postoje uslovi. Legitimisanje Član 32 (1) Legitimisanje je službena radnja koju preduzima policijski službenik radi provjere identiteta lica. (2) Legitimisanje se vrši usmenim obraćanjem licu koje treba legitimisati, zahtjevom da pokaže i preda na uvid policijskom službeniku ličnu kartu ili putnu ispravu. (3) Izuzetno, provjera identiteta može se vršiti i pomoću drugih javnih isprava sa fotografijom, kao i pomoću lica čiji je identitet provjeren. (4) Policijski službenik ovlašćen je da izvrši legitimisanje lica prema kojem primjenjuje policijska ovlašćenja, kao i kada je to potrebno radi obavljanja policijskih poslova i zadataka. (5) Policijski službenik upoznaje lice o razlozima zbog kojih se vrši provjera identiteta. (6) Kada je neophodno, provjera identiteta uključuje i provjeru boravišta ili prebivališta.

ODGOVORITE
Name

Miroslav

22.06.2019 15:03

Bravo za komentar, ali ovo je Balkan, zemlja seljaka gdje ne vazi pisano pravilo..

Name

Samurai

21.06.2019 21:46

Sramota

ODGOVORITE
Name

Banjalučanin

22.06.2019 01:31

Gdje Amerikanci uvode demokratiju, tu trava ne raste. Laktašenko i Lukačenko su samo njihovi izvršioci.

ODGOVORITE
Name

Vesteros, Svedska

22.06.2019 04:57

Ma daj, zašto Bruno u Svedskoj ne ignorise policajca? Ne smije da se pisne i petlja sa sistemom, a kamo li šta drugo. Dodju dole pa su face. Zamisli on odbija da se legitimiše. Bravo g-do policajci, odlično ste reagovali!

ODGOVORITE
Name

Direkt

22.06.2019 11:08

Svedska je uredjena drzava gdje ovakvi slucajevi obicno ne zavrsavaju u zatvoru.

Name

VETERAN

22.06.2019 07:39

SARAJEVO PUNO TURISTA A TEHERAN, NESTO MI SE TU NE UKLAPA....zivim u ISTOCNOM SARAJEVU RADIM U SARAJEVU ,NIKO ME NE LEGITIMISE GRAD VRVI OD TURISTA E MOJA BANJALUKO,..STA SI DOCEKALA..

ODGOVORITE
Name

Banjalucanin

22.06.2019 07:43

Cije su ovo kamere snimile?

ODGOVORITE
Name

disident

22.06.2019 13:00

Momci, stidite se uniforme koju nosite. Sta ste napravili? Vas petorica naskocili na covjeka. Gazite, vezete. Sve pogresno! StetaI Sve je bilo bez potrebe. Vas petorica bi trebali bar na disciplinsku komisiju. ILi ,ne odgovarate nikom?

ODGOVORITE
Name

Borci

23.06.2019 19:30

RS stidite se zasto ste se borili ali niste vi krivi?

ODGOVORITE
Name

Simo

04.04.2020 21:24

Sta ljudi rade nije normalno to nije policija samo banda izmisljena radi toga narod se odreko drzavljanstva a sad cu ija iako kucu imam jebo ja takvu drzavu u godinu 10 dana dovoljno...nikad mira od bosne traze cjepanje zato svi bjeze

ODGOVORITE
Name

qjhkrcrybl

06.09.2020 19:28

Почели да хапсе стране држављане | Радио Телевизија БН <a href="http://www.geb15442xr38t6yq9oh5l209bm64k5dts.org/">aqjhkrcrybl</a> qjhkrcrybl http://www.geb15442xr38t6yq9oh5l209bm64k5dts.org/ [url=http://www.geb15442xr38t6yq9oh5l209bm64k5dts.org/]uqjhkrcrybl[/url]

ODGOVORITE