Похвале Јовељићу и критика за прво полувреме!

Владан Милојевић има шта да замери својим играчима и поред убедљиве победе на Бањици. О младом нападачу бираним речима.

Фудбал 18.03.2019 | 16:15
Рутинском победом против "дављеника" Рада (3:0), фудбалери Црвене звезде вратили су седам бодова предности у односу на другопласирани Раднички из Ниша и мирни иду на двонедељну паузу због термина за репрезентације.

Можда, ипак, не толико мирно као што се чини, пошто тренер Владана Милојевић има шта да замери својим играчима на партији из првог дела утакмице на Бањици.

"Заслужена победа Црвене звезде. Честитам играчима Рада и мојим изабраницима, утакмица је одиграна у лепом амбијенту. Бићу кратак, није ми се свидело много тога у првом полувремену, нисмо могли да ухватимо ритам, доста смо грешили, а није требало. Рад је изашао са петорицом играча позади, па простор нисмо тако лако проналазили или смо успевали али са закашњењем", истакао је Милојевић на конференцији за медије после утакмице.

Први део, међутим, решен је вођством Звезде 1:0, а предност је својим другим голом дуплирао Дејан Јовељић у 53. минуту. По речима његовог тренера, тај детаљ био је пресудан.

"Већ у полувремену смо променили неке ствар и после 2:0 смо приморали Рад да изађе више и да нам да више простора на средини терена. Задовољнији сам другим полувременом. Мало сам се и прибојавао ове утакмице, увек је теже када знате да иде пауза и да ће играти добити слободне дане, али су се понели апсолутно професионално. Раду желим све најбоље од срца, нека наставе да се боре и знају да изађу из оваквих ситуација, верујем да има могућности и снаге да остане у Суперлиги".

Милојевић је посебно говорио о партији младог нападача, који је већ постигао пет голова ове сезоне.

"Не би требало много да причамо о Јовељи, он је дете које има све предиспозиције да постане велики играч. Треба стрпљења и причамо доста, он све то зна. Показао је 'убитачан' инстинкт за гол, увек је ту где треба, може ни из чега да затресе мрежу. Игра фудбал са много страсти и пред њим је блистава каријера. Само треба овако да настави и мислим да му саиграчи много помажу, јер смо права дружина. Мислим да је то јако битно за њега, а доста тога ће зависити и од њега самог".

Осврнуо се Милојевић и на Милоша Вулића и Алексу Вукановића, који су ове зиме стигли у клуб, а шансу на Бањици добили су током другог полувремена.

"Волео бих да будемо клуб у коме се играчу не ставља бреме притиска чим га доведемо. Није лако играти у Црвеној звезди и било би добро да велика очекивања не падну на њих, преузимам и ја то кроз честе разговоре. Они су се уклопили можда и брже него што смо очекивали, они су играчи за будућност и треба, надам се, дуго да остану у Црвеној звезди", закључио је Милојевић.

Извор: мондо.рс