Pohvale Joveljiću i kritika za prvo poluvreme!

Vladan Milojević ima šta da zameri svojim igračima i pored ubedljive pobede na Banjici. O mladom napadaču biranim rečima.

Fudbal 18.03.2019 | 16:15
Rutinskom pobedom protiv "davljenika" Rada (3:0), fudbaleri Crvene zvezde vratili su sedam bodova prednosti u odnosu na drugoplasirani Radnički iz Niša i mirni idu na dvonedeljnu pauzu zbog termina za reprezentacije.

Možda, ipak, ne toliko mirno kao što se čini, pošto trener Vladana Milojević ima šta da zameri svojim igračima na partiji iz prvog dela utakmice na Banjici.

"Zaslužena pobeda Crvene zvezde. Čestitam igračima Rada i mojim izabranicima, utakmica je odigrana u lepom ambijentu. Biću kratak, nije mi se svidelo mnogo toga u prvom poluvremenu, nismo mogli da uhvatimo ritam, dosta smo grešili, a nije trebalo. Rad je izašao sa petoricom igrača pozadi, pa prostor nismo tako lako pronalazili ili smo uspevali ali sa zakašnjenjem", istakao je Milojević na konferenciji za medije posle utakmice.

Prvi deo, međutim, rešen je vođstvom Zvezde 1:0, a prednost je svojim drugim golom duplirao Dejan Joveljić u 53. minutu. Po rečima njegovog trenera, taj detalj bio je presudan.

"Već u poluvremenu smo promenili neke stvar i posle 2:0 smo primorali Rad da izađe više i da nam da više prostora na sredini terena. Zadovoljniji sam drugim poluvremenom. Malo sam se i pribojavao ove utakmice, uvek je teže kada znate da ide pauza i da će igrati dobiti slobodne dane, ali su se poneli apsolutno profesionalno. Radu želim sve najbolje od srca, neka nastave da se bore i znaju da izađu iz ovakvih situacija, verujem da ima mogućnosti i snage da ostane u Superligi".

Milojević je posebno govorio o partiji mladog napadača, koji je već postigao pet golova ove sezone.

"Ne bi trebalo mnogo da pričamo o Jovelji, on je dete koje ima sve predispozicije da postane veliki igrač. Treba strpljenja i pričamo dosta, on sve to zna. Pokazao je 'ubitačan' instinkt za gol, uvek je tu gde treba, može ni iz čega da zatrese mrežu. Igra fudbal sa mnogo strasti i pred njim je blistava karijera. Samo treba ovako da nastavi i mislim da mu saigrači mnogo pomažu, jer smo prava družina. Mislim da je to jako bitno za njega, a dosta toga će zavisiti i od njega samog".

Osvrnuo se Milojević i na Miloša Vulića i Aleksu Vukanovića, koji su ove zime stigli u klub, a šansu na Banjici dobili su tokom drugog poluvremena.

"Voleo bih da budemo klub u kome se igraču ne stavlja breme pritiska čim ga dovedemo. Nije lako igrati u Crvenoj zvezdi i bilo bi dobro da velika očekivanja ne padnu na njih, preuzimam i ja to kroz česte razgovore. Oni su se uklopili možda i brže nego što smo očekivali, oni su igrači za budućnost i treba, nadam se, dugo da ostanu u Crvenoj zvezdi", zaključio je Milojević.

Izvor: mondo.rs