Ко је и како убио покојног Давида

Слободан Васковић, новинар из Бањалуке написао је на свом блогу све детаље убиства и имена убица Давида Драгичевића.

Република Српска 12.03.2019 | 20:13
Ко је и како убио покојног Давида
Текст којег је објавио на свом блогу преносимо у цијелости.

“Дарко Илић, начелник Управе за организовани криминал, наредио је ликвидацију Давида Драгичевића.

Илић је организовао и људе, цијелу војску, састављену од појединих припадника полиције и војника нарко-картела да би уловили Давида.

Акцијом, у центру Бањалуке, директно је руководио Дубравко Кременовић, Илићева десна рука.

Давид Драгичевић намамљен је иза Металске школе, гдје је нападнут од петнаестак насилника, међу којима су били и неки од припадника обезбјеђења познатијих бањалучких локала.

Кременовић је, са полицијским аутомобилима, стигао иза Металске школе, прецизније у њену непосредну близину.

Лично је тукао Драгичевића, да би га потом стрпали у возило и одвезли у просторије Министарства унутрашњих послова.

Све ово одиграло се 18.03., између 02 часа 50 минута и пола четири ујутро.

Кременовић је и у тим просторијама наставио са премлаћивањем Драгичевића.

Ту је почело и мучење.



Прије доласка јутарње смјене, Давид је поново стрпан у полицијски аутомобил и одвежен у једну викендицу надомак Бањалуке – неких 35 километара удаљености.

У викендици је настављено мучење и лично га је спроводио управо Кременовић.

Док су мучили Давида, Кременовић и поједини припадници полиције, као и неколицина војника нарко-клана, уједно су то и снимали и слали видео записе Наручиоцима Убиства.

Кременовић је 19.03. напустио Бањалуку на један дан, а Давид је остао под паском његових Убица.

Давид је ликвидиран тако што је угушен. Да ли је то лично урадио Кременовић или неко од његових и Илићевих Убица, питање је за Синишу Кострешевића, начелника УКП-а.

То би требало да саопшти Кострешевић, који води истрагу о ликвидацији Давида Драгичевића и којем је познато све око убиства – И ко је наручио, Да је Илић наредио, Кременовић спровео, а да је, након што је дјечак убијен, кренуло заташкавање.

Кострешевић би требало да саопшти све детаље ликвидације, као и заташкавања, јер му је све и познато.

Да ли ће то и учинити, питање је Људскости, колико и професионализма”, написао је на свом блогу Слободан Васковић.

(БН)

Коментари / 154

Оставите коментар
Name

уцесници и сауцесници

12.03.2019 19:24

Дарко Илиц, Дубравко Кременовиц, Зељко Каран, Синиса Костресевиц, Драган Лукац, Зељка Цвијановиц, Милорад Додиг, СВЕ правосудне институције БиХ, СВИ политицари БиХ. СВИ СТЕ КРИВИ. Народе писите по свим порталима њихова имена, прозивајте убице.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЛУДОМ БЕЗ ЈЕ ЈАСНО

12.03.2019 19:51

НИЧЕГА ОВОГ НЕ БИ БИЛО БЕЗ ОДОБРЕЊА МИЛОРАДА ДОДИКА ЛИЧНО

Name

реалност

12.03.2019 20:36

Сада нам јос треба нови МУП и ново тузилство које зна радити свој посао.

Name

Раде

12.03.2019 20:51

Управо тако сви,политицари и њихове пиродице ,зељкин син додиков сестриц итд...убице који зиве на високој нози отимајуци народне паре и искориставање републике српске коју це продати цим им постане густо

Name

Мако

12.03.2019 23:01

Које глупости боже,јел могуце да неко вјерује у ово !??

Name

Прњаворцанин

12.03.2019 23:09

Видите када буду прозвани од тузиластва Они који смју да пису сваста прозивајуци Било кога без доказа - то је дрзава - а док Год будемо имали фељтоне и овакве медије јаднисмо ли ми . ..

Name

Нн

13.03.2019 05:21

Који је мотив убиства био,ста им је то дијете урадило.

Name

Сократ

13.03.2019 06:24

Мој велики респект према храбром борцу за истину и правду насег времена, Васковицу. Његов ангазман дефинисе на нов нацин границе и прегалства и професионалности.

Name

Ре

13.03.2019 08:41

После свега само реци зивјела полиција РС која је спријецила ове терористе наркомана и лопове у русење РС

Name

Овцице на броју

13.03.2019 10:00

Давид је некога провалио, јер је био интелигентан момак. Вјероватно је сазнао ствари, које није уопсте смио сазнати и због тога су га ликвидирали. Ви сте сви у Босни обицне овце, према томе, тако се и понасајте и бице вам дозвољено да пасете. Мрзите онога, ко би вам могао бити од највеце помоци, т.ј. мрзите свог комсију, само зато сто је католик, православац или муслиман и не заборавите пасти траву.

Name

Ре Ре

13.03.2019 10:22

Ако ниси знао, а све су прилике да ниси, Република Српска је срушена, на нашу највећу тугу и жалост, оног дана кад су странци скинули легитимно изабраног Председника Доктора Николу Поплашена и забранили му рад, а довели ово ЧУДО (на тенку), и то чудо влада, ево сад ће двије деценије, и то крадући изборе, подмећу, завађајући...

Name

Гоца_ПД

13.03.2019 11:32

Са актуелном владом смо дефинитивно пропали. Док год се не буде постовало право, струцност и рад нема даље!

Name

Бањалучанин за НН

13.03.2019 13:30

Давид је дошао до информације тј. неко му се излано ко је све умијешан у продају наркотика, ко су шефови и колико високо у политичкој хијерархији то иде.

Name

реалност

13.03.2019 14:58

Ста казе МУП-РС на овакве оптузбе? Нема никога ко је у стању да оповргне ову нејвјероватније истиниту тезу Васковиц-а?

Name

Постовани

13.03.2019 15:45

Немојте мијесати Синису Костресевица са окоријелим криминалцима Илицем, Кременовицем, наравно и Лукацем и осталим војницима. Синиса је то ријесио 95% али се цекало јос несто....... не могу вам реци. Али Лукац га је смијенио бојеци се за себе и остале убице и корумпиране инспекторе. Цовијек је препостен и одговоран али када си у леглу криминала када те сви опструису онда је теско било ста радити. Молимо Васковица и остале коментаторе да га не стављају у ове хостаплере и лопове. Хвала.

Name

Годподо

13.03.2019 15:55

Не разумијем засто се препуцавате на порталу. Само једно је битно а то је да се ријеси све око покојног Давида. Не вјерум ни Васковицу а ни полицији уопсте. Ови који питају засто, ста хоце реци да је скицио сам у Црквену а прије тога ударао главом у зид. Ма дајте молим вас. Неко га је убио, мозда претјерао оа се отело контроли. Мотив код нас мозе бити глупост. Цак и најобицнија свада. Многи се покусавају доказати. Назалост друство је изопацено а и не било у оваквој РС.

Name

Уско Грло за Убице

13.03.2019 18:29

Одлицна анализа Васковиц-а. Томе се не мора скоро ниста додати.

Name

не рисе

12.03.2019 19:29

Једно питање господину који све зна.ЗАСТО?

ОДГОВОРИТЕ
Name

А

12.03.2019 20:08

Је ли битно засто

Name

"Засто?" није питање за нормалног цовјека.

12.03.2019 20:11

Зар постоји довољно добар и оправдан разлог да неко некога убије?

Name

Ре

12.03.2019 20:35

питање ЗАСТО се требало поставити да је Давид ухапсен и саслусаван,а онако оно ниста незнаци. питање је КО ЈЕ УБИО ДАВИДА???

Name

не рисе

12.03.2019 20:37

Не постоји ни један разлог који оправдава убиство било кога али је врло битан МОТИВ. ЗАСТО?

Name

Пеђа

12.03.2019 20:47

Једно питање за "господина" који ништа не зна. ЗАШТО је Илић Лукач... лагао да је наркоман,лопов,самоубица? ЗАШТО?

Name

Не сери се казе.

12.03.2019 21:08

Мотив мозе знати и разумјети само онај ко убије. Засто-висе није ни вазно... Вазно је да је један млад зивот угасен, породица сломљена а ми сви дубоко потресени и забринути јер видимо да појединци који имају моц и покраден новац могу убити кога позеле и да не одговарају...

Name

ре

12.03.2019 22:09

Не знам зашто,али знам да ће се веома брзо знати,и да ово ништа ње случајно,и знам да ће ове покренуте кости неком доћи не само функција него и глава, комплетне судбине,и да ће се проклињати та шачица долара и та конфренција,и дан када су се неки одлучили за ово.Ово је тек почетак нове и озбиљне истраге па можда ће и ови наши нешта научити около тога не само лагати и петљати и ћерати неистомишљенике односно људе који нису дозволили да им се сипа прашина у очи.

Name

Кемо

12.03.2019 22:23

И шта је било кад си се пробудио ? ? ?

Name

Ре

13.03.2019 05:59

ЗАШТО е видите то зашто је битно због мотива убиства онда је много лакше повјеровати у ову причу. Ја заиста цијеним Васковића али зашто он као све зна а оставља увијек толико шупљина да то није нормално. Зна да је то научио Илић ево Ок и ту стављам тачку нек није битно зашто. Каже било толико људи чак и из обезбјеђења познатих кафића ОК ту имам питање ако знаш да су били логично је да даш имена? Били у викендици 35 км од БЛ, гдје и чија је викендица? Каже војници нарко картела, имена Васковићу. Каже сликали и слали наручиоцима, ето зна да су сликали и слали али испоставиће се да не зна имена коме су слали. Многи шупљина Васковићу. Имам осјећај да и ти само хоћеш да будеш битан и просперитет вијест. Знам једног који је говорио како је гледао снимак Давидовог мучења па послије јако има снимак а кад су га позвали у полицију плакао као пи.ка и избињавао се јер је ето хтио да буде важан иначе уредјује један портал. Да ли је и код тебе исти случај???

Name

не рисе

13.03.2019 06:55

Искрено зелим да убица или убице иструну у паклу али кад се изнесу тако прецизне информције гдје се зна ста се догађало из минута у минут а не зна мотив дјелује мало цудно. ЗАСТО?

Name

Ре А

13.03.2019 08:23

Наравно да је битно засто. Управо мотив најцесце и доведе до открица убица. А наравно да су битне и околности убиства.

Name

Зашто?

13.03.2019 09:32

Зашто да Васковић даје све? ЗАшто није питање, када новинар може све ово сазнати, зашто полиција и други органи ћуте или не раде свој посао? Зашто гледамо игнорисање органа? Срамну конференцију? Мртво дијете проглашавати наркоманом, а да нема наркотика у тијелу? Одатле је требало кренути. Зашто?

Name

Велес

13.03.2019 09:59

На све имају одговоре само не на овај зашто. И ако није битно реците ЗАШТО???Не мислимо да је тај одховор оправдање али ако годину дана слушамо ко и како хоћемо једном да чујемо и ЗАШТО?

Name

Зар је вазно како се зовем. ј

13.03.2019 13:20

Ја се зовем правда

Name

Неутралан

12.03.2019 19:30

Г. Васковицу по мени један од вас двојице односно Илић или ти би морали на робију минимум30-40г. Илић ако је тачно ово сто си написао или ти ако је измисљотина. Али хајде да узмемо тачно ово сто си ти све написао, ја имам само једно питање. Из којег разлога је Илић наредио убиство Давида? Шта је Давид то урадио да би се Илић одлучио на тако нешто?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да

12.03.2019 19:52

Питај "Драгог вођу"

Name

ре пост

12.03.2019 20:14

Исто мозес да поставис питање ста це Додик на Давидовој сахрани? Засто је Давид био другацији од осталих несретно страдалих да бас њему долази Додик на сахрану, и да бас о његовом слуцају нема нити једне информације толико дуго с њихове стране нити икаквог помака у истрази???

Name

Неутрално

12.03.2019 20:36

Човјек стварно мора бити комплетан идиот па да пита зашто је неко злоупотријебио институције и убио човјека... Власт треба да буде сервис градјана а не да институције буду сервис бахатих политичара а да се здраворазумни људи покушавају ућуткати методама ОЗНЕ. Не треба човјекбити психолог па да види да је ту полиција нешто мутила прилично невјешто и у складу с образовањем.

Name

13.03.2019 00:36

МУП и правосудне институције ништа нису доказале а да их је неко набиједио, било би чвока ја РЕЦИТЕ ЛОПОВИ КО ЈЕ УБИО ДАВИДА????

Name

Ре

13.03.2019 06:02

Какве глупости пису ови сто су болесни öд мрзње какве везе ИМА Додик СА овим цовјек је досо на сахрану и пред давора покусо да разговара а давор је био убиједјен да ЦЕ опозиција побједит и понасо СЕ као неки битан цовјек некултурно као бик СЕ испрсио па и ја да сам на мјесту Милорад неби ниста предузо нек му сад поногне станивуковиц Досен сукало бореновиц итд

Name

Ре За Да Неутралан И Тог Трећег

13.03.2019 06:04

А јест вам одговор. Питај вођу, ... питајте ви тату што вас направи тако паметне. Најлакше је ба питање одговорити питањем ајте у животу једном дајте одговор на питање.

Name

Ре

13.03.2019 08:44

Глупости писете институције да увију неког небитног наркомана

Name

За Ре

13.03.2019 14:31

А ја питам тебе - што ће Додик и Лукач ког Давидовог оца ићи кући изјављивали саучешће? Нису познавали ни Давида ни Давора, људи непознати широј јавности?! Зашто је Додик био на сахрани непознатом младићу! Има ту много чудних ствари које су се издешавале, па је још чудније твоје питање да ли је Додик умијешан? Умијешан је, и те како!

Name

ЈА

13.03.2019 15:11

Шта је Давид знао,открио а био је генијалац!Пуно знао?

Name

Са стране

12.03.2019 19:31

Ово личи на сценарио лошег крими-романа. Прво, мотив. Који је мотив именованих да се острве на обичног момка? Друго, због чега би ангажовали праву малу армију, возили га службеним возилом, мучили у службеним просторијама и тиме ризиковали да све то оде у јавност? Све то је могло бити урађено ангажовањем два кримоса, непозната у Бањалуци. Они су Давида могли испитати, па потом убити и трајно уклонити тело без толике помпе и укључивања непотребно великог броја људи. Пуно је ту недоречености и нелогичности. Кад држава убија, никад не ангажује полицијске службенике. То раде људи из криминалног миљеа, на миг оперативца задуженог за контакт са њима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Одг

12.03.2019 19:48

Давид је био експерт за компјутере а није хтио за њих да ради

Name

држава

12.03.2019 19:56

Управу си пријатељу,кад држава убија она то ради професионално,али ови левати што их Васковић поброја,нису државе видјели,ова РС у којој ја живим нажалост није ни близу државе,из тог разлога овај сценарио ми се чини могућ

Name

А

12.03.2019 20:10

Ста це дрзави криминалци да убијају кад су они криминалци

Name

Са стране

12.03.2019 20:20

Уз дужно поштовање, познајем много веће стручњаке за рачунаре, па их нико не убија нити тера да раде за државу, мафију, кога год...

Name

Аааа

12.03.2019 20:36

Ти да си мало пазљивије гледао "Са стране" многе ствари би боље уоцио које би ти отвориле оци! Дрзавом владају криминалци и мафија, само у одијелима! Довољно је да се обратис у било коју институцију у дрзави и сконтацес да не ради како би требала, ето ти доказа да ту политицара нема! Само мафија и климоглавци!

Name

Yес

12.03.2019 20:53

Нешто је открио што није смио знати - лаптоп- и адвокати су причали о томе !

Name

Ко

12.03.2019 22:01

Засто би неко ко је еxперт за рацунаре похадјао он лине курс(уз дузно постовање према убијеном Давиду )нема ми логике тако да вјерујем да је мотив убиства био ипак други.

Name

ре са стране

12.03.2019 22:12

Ниси узео у обзир да ово није држава...

Name

гојко

12.03.2019 23:47

Па ко је убијао за дрзаву по Србији- ДБ и полиција!

Name

Србо

13.03.2019 00:13

Открио крупно недело ! ? ти би то боље организова?

Name

ИСТИНА

13.03.2019 02:53

Господине са стране, управу си да кад држава убија онда никад не ангажује полицијске службенике, али само у правој држави. Република Српска по понашању је далеко од државе, као што су и њени полицијски службеници далеко од интелигентних професионалаца. Они мисле да су вјечна моћ и неко је стао иза њих са гаранцијом да неће одговарати. Понашање свих одговорних показује годину дана да је тако. Ти који су учинили убиству, ако су имало људи онда имају огромни тетет море, односне психолошки проблем сами са собом. Они су сами себе осудили и сигурно мирно не спавају.

Name

ре Одг

13.03.2019 05:55

Давид је био еxперт за компјутере и одбио да за њих ради! Имају они боље еxперте од Давида,буди сигуран.Који су заврсили факултет + специјализација.Давидово знање је било дивље,јер је био самоук.

Name

Ре ОДГ

13.03.2019 06:07

Ко ти је рекао да је био експерт. Ето ја бих рекао да није и да је знао попушити џоинт. И шта сад ко је у праву ти или ја?

Name

М

13.03.2019 07:11

Похађао је курс да би научио програмирање, свакако могао је то и без курса али дечко је тако хтео, ИТ академију да заврши. Нажалост нашег колеге више нема. Дај Боже да што пре одговарају његове убице и то на најгори начин, нису заслужили да живе такви људи, жао ми је што се такви морају људима називати, гротно. Не могу више да гледам и још увек не верујем да су убили тако младог дечка пуног живота љубави и жеље за знањем. Тужно, претужно. Родитељима нека Бог помогне, убице живеле у паклу и овде и на другом свету. Поздрав из Београда, и код нас је туга и јад....

Name

Ре Са Стране

13.03.2019 08:28

Хајде муцни мало главом....ако су га муцили, то знаци да су тразили да им казе одредјене информације...ти ко да си се јуце родио.

Name

ре М

13.03.2019 11:02

Да ми је видјети који то експерт похадја ИТ ацадемy .Мислим да покојни Давид није мислио за себе да је експерт али добро народ ваљда зна боље.

Name

Са стране

13.03.2019 14:36

Отели су га, и испитивали данима, јер је очигледно знао нешто што је њима било, јако, јако важно! Сигурно га нису ни мислили оставити у животу, док су се овако трудили, да, као нестане!

Name

За Држава

13.03.2019 14:42

Погледај мало, имаш на YоуТубе, инспектора Спасића из БГ ког је ондашња Југославија ( ипак једна озбиљна велика земља), ангажовала да убија све оне који су сметали систему! Све су то били лопови, криминалци, наркомани...они јесу били "професионалци" у свом послу, то да, али ако је тако било онда, какав јад може бити тек данас?!

Name

Питање за "стручњаке"

13.03.2019 15:05

Јел се мора завршити школа да би човјек био интелигентан? Ја кажем да не мора, и да школа ледто, баш заглупљују! Могао је Давид бити природно интелигентан, и баш сам научити разне форе и фазоне, што се тиче компјутера! Па имају ли сви ти силни Руси који "упадају" у Пентагон, факултете, академије и докторате за компјутерске стручњаке? А Аљоша Борковић, познати бањалучки криминалац, а сада полицијски службеник, јел он имао неки факултет за компјутерског стручњака, кад је празнио рачуне Словенаца, или је био самоук?

Name

Одговор

13.03.2019 15:58

Не мора се заврсити факултет да би био струцњак али не треба им ни курс

Name

Славни ујак Аљоса Борковиц

14.03.2019 01:37

Неко је поменуо струцњака Аљосу Борковица.Тај исти Борковиц је посвојени син Сузанине тетке,тј.у породици је обнасао улогу ујака,како су га и звала дјеца.Проводио је много времена у куци Драгицевица и са Давидом покојним.Цак је био у куци,када су људи долазили изјавити сауцесце породици и сам је примао сауцесца.Несто по том,када је јавност поцела да помиње лик и дело Аљосе Б.Давор је дао изјаву,да Давид нема ујака ,да је то лаз,док је у исто вријеме,Сузана објаснила да је Аљоса посвојени син њене тетке и да је био пријатељ куце.Дакле,Давид је имао од кога да науци нпр хакерске вјестине .Све и да није ниста од тога (хакерски покусаји и сл.),засто је Давор дао лазну изјаву и сасвим супротну од Сузанине.Засто се сви дрзе подаље да помињу или анализирају односе Борковица са породицом,мозда бас ту постоји неки траг..У сваком слуцају,децка нема,убијен је,годину дана не да се није помакло са мртве тацке,него се толико закомпликовало.Нека му Бог дусу прости,поцивао у миру.

Name

Ре Славни ујак

14.03.2019 19:10

У принципу он није нико и ништа Драгичевићима, зато је можда Давор тако и реаговао, а опет с друге стране, ако Сузана није имала брата, онда је бар њега рачунала у род! У сваком случају, он је, од трагедије (а можда и пред трагедију), свакодневно боравио у кући Драгићевића и уредно преносио полицији, шта се тамо прича и догађа, ко долази... Зато га је, вјероватно, Давор и најурио из куће! Типичан пример агента!

Name

Дзоо

12.03.2019 19:32

Ама јели ово могуци.Ми смо пропали нема висе ни дна.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Куку

13.03.2019 00:26

вама убице ,дај Боже да се распадате као пси... није ми гријех ово вам жељети. смеће ,отпад од људског рода.

Name

зоран

12.03.2019 19:32

Кременовицу даце бог да осјетис све то сто си урадио на свом најмилијем а не мозес му помоци

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЛУКА

12.03.2019 19:42

СТРАШНО ДА НЕМОЖЕ БИТИ СТРАШНИЈЕ. ЗЛОЧИНЦИ ПРАВДА ЈЕ СПОРА КАО ПУЖ,АЛИ ЋЕ КИДАТИ КАО ЛАВ. ПОЗДРАВ ВАСКОВИЋУ И ХВАЛА ЗА ИНФОРМИСАЊЕ ЈАВНОСТИ КАО И БН ТЕЛЕВИЗИЈИ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Лука

13.03.2019 08:28

Лука, мани се мрзње и отвори оци. Не дозволи да ти их замазују.

Name

Ре

13.03.2019 09:02

То лука бленто гдје СЕ роди тако паметан хахахаха јел ти имас Јос антену на сљиви и имас само један канал

Name

ДАВИД

12.03.2019 20:00

Ето вам Р.Српска, ето вам Додик, криминалци, лопове, убице.. КО ЈЕ СУТРА НА РЕДУ???????? ОВА СЛИКА ЈЕ ВЕЦ ОБИСЛА ЦИЈЕЛУ ЗЕМАЉСКУ КУГЛУ... САД ЦЕ БАЊАЛУКА ДА СЕ ТРЕСЕ И ДРМА...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.03.2019 09:04

Наравно постени људи и остају УТ своју крвљу стецену РС а ви гадови разгулте и нетреба те да зивите

Name

Правда БЛ

12.03.2019 20:09

Мотив мотив мотив дајте мотив за убиство једног примерног младица у организацији полиције кад видимо да су зиви сви они за које би помислили да су због својих поступака у озбиљним зивотним опасностима а не фали им ни длака са главе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Правда

13.03.2019 16:40

Очигледно да је неком "моћном" стао на жуљ!

Name

бака

12.03.2019 20:15

Хвала Васковицу,великом цовјеку за надљудски напор И на цовјество које је показао!

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

12.03.2019 20:53

Ево цовјек све описао и лијепо објаснио, а они и даље цуте. ЗАСТО!!! Да ово није истина, сви би вец били на ногама, вец и даље сви цуте ЗАСТО.!!!! Момак је морао бити ликвидиран, јел је видјео несто сто није смјео. КРИМИНАЛ!!!! Сви и даље цуте, ДОКЛЕ!!!

Name

Честитари

12.03.2019 20:29

Данас је био родјендан Милораду Додику, 60-ти, желимо му сваку муку коју је он до сада приредио српском народу на Балкану, од бомбардовања Србије, одвајања Црне Горе од Србије, од најаве издаје Косва и метохије до пљачке и убистава по РС са стиховима. "Весели се Миле газда, не једу се говна вазда...."

ОДГОВОРИТЕ
Name

Придрузујем се цеститкама:

12.03.2019 20:45

Дабогда ти Миле било онако као сто си заслузио!

Name

АП

12.03.2019 21:39

Правда за Давида,за Дзенана и сву дјецу!!!

Name

брцак за цеститара

13.03.2019 08:21

е јос да си оптузио Додика и за пораз цара Лазара на косову па да све буде набројано.Какве везе има Додики бомбардовање и оцјепљење ЦГ.Људи колику мрзњу имате према Додику поцеце да га окривљујете и кад киса поцне да пада да је он крив.

Name

Ре брцак

13.03.2019 16:29

Немају људи прилику да код Марица у Цирилици просипају своју мрзњу, па ето пису овдје. Такву привилегију имају војвода Сесељ и Миле тракториста.

Name

ПРАВДА ✊

12.03.2019 21:01

Да . То је истина . Сви знају , сви суте , сви затаскавају . Цитаво гето за осуду . Укаљани до усију . Од којег год подјес нецес погријесити . Неког од њих мора нацети , да би себтако

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки

12.03.2019 21:14

Али људи дали ће неко коначно да каже ако већ знате починиоце и догађај од А до Ш.Зашто је тај момак убијен,да се цијели полициски врх ангажује због једног момка од 20 година и ликвидира га.ШТА ИМ ЈЕ УРАДИО ПА ОВАКО ДА ЗАВРШИ.ШТА?имате ли одговор на ово питање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

АП

12.03.2019 21:42

Давор је рекао"8 милијарди разлога " због којих је Давид убијен. Сифра "талија" гоогл-ај па ти буде јасно. Правда за Давида,за Дзенана и сву дјецу!!!

Name

Убице

12.03.2019 22:20

И не само "цијели полициски врх", него и предсједна тадасње владе и тадасњи предсједник Републике, сав политицки врх Републике, сви представници било каквих власти и градонацелник, "сви су убице". Нико од полициског врха, нико од политицког врха, нико о руководецих људи у граду нема других и паметнијих обавеза него сви заједно иду да "убију" муцки једног момка.

Name

Боки

12.03.2019 22:26

Ти си гледао снимак. Ста се сада правис луд

Name

брцак

13.03.2019 03:59

па мали је био добар на компјутеру и сигурно је хаковао неке који се баве криминалом па их покусао да уцјењује.И сам цаца му је о томе несто прицао .Е сад знао је у ста се упуста и ста га мозе снаци али је вјероватно мислио д се обогати од тога сто је открио.Нису га сигурно убили сто им је било досадно .Зна то цаца сигурно али неце да казе посто је и само хаковање велики криминал па не зели да се сазна да му је и син био криминалац.У нормалном друству хакери су криминалци као и убице па би овај слуцај знацио као суког криминалаца

Name

Ре брцак

13.03.2019 16:31

Реце адвокатица да припадници МУП а прикривају БРУТАЛНО убиство Давида. И престани јести г...на.

Name

л

12.03.2019 21:15

Отац и син Радјен нису прошли на полиграфу. Упетљани су 100%. Гдје су нагулили?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

12.03.2019 22:54

Шта се збило са Лаптопом који је слан у Брцко на експертизу?Нико то не спомиње више као да и не постоји. Гдје је тај Лаптоп ?

Name

ЦЕСТИТКА ЗА РОДЈЕНДАН

12.03.2019 23:32

СРСКА ТВ НЕОБЈАВИ НИСТА О ЕСХУМАЦИЈИ ДАВИДА , А УДАРНА ВИЈЕСТ ЈОЈ ЈЕ РОДЈЕНДАН ДОДИКОВ, КОЈА ЈЕ ТО БАГРА....ФУЈЈЈЈЈЈ! СРАМИ ТЕ СЕ СВИ ИЗ РТРС. ј..О ВАС СВИЈУ ДОДИК. ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

Name

реалност

14.03.2019 21:05

Треба видјети да ли министар Лукац просао полиграф?

Name

xxx

12.03.2019 21:34

Има доста нелогицности и овој прици.Пентест наслиника на једног дјецака.Онда ако је приведен у станицу ваљда је то неко прибиљезио у документима или видио.Ако је све то злостављање снимано јел постоје снимци.И ста је мотив убиства?Искрено воли бих да ае убица надје али ова прица је и није бас несто увјерљива

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тајна

12.03.2019 21:57

Моземо бити сигурни да це се убица пронаци. Засто? Зато сто је по писану овог блогера у убиству уцествовало око 20 људи, у толикој маси људи, теско је да ту мозе остати несто тајно, јер тајна мозе остати тајна само онда кед је један цовјек зна.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.03.2019 16:33

Па видис да није остало тајна.

Name

Па шта мислиш

13.03.2019 16:45

Однекуд Васковићу све ове информације? Јел мислиш да није неко проговорио (бар мало)? Знаш оно - заклела се земља рају...?

Name

синип

13.03.2019 23:40

Машта нема граница. Поготово подстицана кешовином...

Name

Ре синип

14.03.2019 15:45

Смета истина, ха.

Name

синип

14.03.2019 23:58

Ма да, данима не спавам. :-)

Name

Зашто?

12.03.2019 22:10

Ја не контам ако се то све тако у детаље зна,као што си написао сад би поставила питање ОТКУД ТИ ТО СВЕ ЗНАШ?И ЗАШТО НИКО НЕ РЕАГУЈЕ НА ТО? Од почетка сам с њима,тј уз њи.И не дај Боже никоме ту бол.Али више то рекла казала стварно нема смисла и шокирана сам да је Давор пустио Сузану само то да проживљава.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.03.2019 16:34

Супљи су са свих страна. Е зато зна.

Name

321

12.03.2019 22:11

зар.постоји.тако.страсан.разлог.да.неко.неком.одузме.зивот..а.зивот.је.само.један..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.03.2019 08:31

Наравно да не постоји довољно добар разлог да се неком одузме зивот. Али је ипак битно и открити засто, јер и околности свега су јако битне.

Name

није битно ко сам

12.03.2019 22:13

Да је урадио било ста незнам нија несто најгоре није заслузио ово за све постоје казне и санкције....али питам власт питам Милу,Лукаца ,Зељку , Илица па и тог Кременовица и остале дали ви знате ста сте урадили дали сте ви свјесни(ти лукацу споњиао си своју дјецу ) дали ви знате да сте убили тим родитељима дјете имате ли осјецаја

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.03.2019 16:35

Немају. Одавно су изгубили компас. Мисле да су надприродна бица.

Name

Јефимија

12.03.2019 22:17

Народ треба голим рукама да хвата багру из политике и да их приведе правди пред народом и Богом. Друге нема. Најгоре могуће је то да се и даље буде пасиван на оволико зло које нам приређује гамад из врха власти. Невјеројатно је и ненормално да ово друштво не показује довољан интерес да натјера скотове у власти да се питање убиства ријеш. Нужно је отворити сезону лова и смакнути са власти ову ултра кирминалну групу на челу са СНСД-ом ,која се осилила до те мјере да су они сами постали закон, да је закон оно што они мисле , хоће и желе. Људи моји па ово је тотално ненормално и нездраво стање друштва.

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола

12.03.2019 22:57

Зашто су убили Давида? Шта је био разлог?

ОДГОВОРИТЕ
Name

реално стање

13.03.2019 16:28

Талија-

Name

синип

13.03.2019 21:38

Сомалија.

Name

Ре Синип

15.03.2019 07:23

Тешко је кад из села дођеш у град па заборавиш своју родну груду и ко си и шта си. Постоји на гуглу дефиниција за снобове па прогуглај. Пронаћи ћеш се сигурно..

Name

Гас

12.03.2019 22:58

На крају ће бити Путин и Трамп Налогодавац.... Људи све је ово отишло предалеко, жалосно је и тужно што је један млад живот угашен. АЛИ РЕАЛНО ШТА МОЖЕ БИТИ МОТИВ ДА ДРЖАВА ИЛИ КАКО ОПТУЖУЈЕТЕ ПРЕДСЈЕДНИКЕ, УБИЈЕ ЈЕДНО ДЈЕТЕ..........

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.03.2019 16:37

Мени је било невјероватно кад сам цула да су припадници специјалне јединице МУП а опљацкали возило са новцем. Невјероватно ми је и оно сто тврди отац Николе Дјуровица. И ово сто тврди Васковиц везано уа Давида. И нарко инспектори. Јел ово зона сумрака? Много је "невјероватноца" код нас.

Name

брцак

13.03.2019 02:34

јос амо да нам је објаснио ЗАСТО су се сви ти силни политицари и функционери удрузили да би убили једног момка.Па сигурно је постојао неки разлог.Кад се открије ским се друзио ,ским је био у контакту и ста је радио са појединим њему познатих људи тада це се и открити ко га је убио и ЗАСТО га је убио.Дали је мозда и сам Давид био умјесан у неки криминал па га је неко због издаје ,проневјере или уцјена једноставно уцуткао.Па није сигурно убијен сто је неком било досадно ту ноц.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

15.03.2019 00:27

Слажем се, а и оде година дана "истраге".... Зар мислиш да ови с оне тв, нису жељни да објаве и оцрне момка још и још... Шта су детаљи досадашње истраге? Сви ми лапрдамо своје неке верзије.... Ајде да све демантујемо озбиљном истрагом.

Name

брцак

13.03.2019 04:11

онај кога је Давид хаковао па покусао да уцјењује.Обицни обрацун криминалаца .Са једне стране криминалци које се вјероватно баве дрогом а са друге криминалац који хакује туде компјутере.И једни и други се бавили криминалом и само убиство лици на обрацун криминалаца.Зао ми је малог али је оцито ударио на неког веома јацег од себе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

засто

14.03.2019 06:44

па сто онда полиција не хапси те обицне криминалце који су поцинили убиство, засто бар не казу да је то обрацун измедју људи ван закона, засто онда конференција за стампу и инсистирање на задесу, засто упорно цутање тузиластва

Name

Ре

15.03.2019 00:23

Да, да... Зашто!!?

Name

СМ

13.03.2019 06:10

Илиц, нека је проклет , је налозио Давидово убиство, Кременовиц , нека је проклет, је изврсио оно сто му је Илиц налозио а поставља се питање који је проклетник наруцио муцење И убиство 21-годисњег Давида Драгицевица. За оно сто су урадили заслузили су постепено распадање по фазама метастазе најгоре болести данасњице, али без могуцности да добију дозу морфијума. То им зелим из свег срца И цисте савјести. Треба се само сјетити фотографија Давидовог тијела са обдукције И макар покусати замислити кроз какве муке је ово дијете просло за тих 6 дана пакла. О мукама И паклу његових родитеља док су га тразили па све до данас да не говорим. Ироницно , рекао бих поспрдно И циницно цутање институција сво ово вријеме па И на дан есхумације само указује на цињеницу да це Давида бити јос И да РС као друство дотакло дно испод дна. За то смо криви сви заједно И свако од нас појединацно , укљуцујуци И моју маленкост . Криви смо јер цутимо олосу , багри И убицама а они на ту карту И играју. Да је другације , друге би се прице прицале. И у насим а сто је највазније И у зивотима насе дјеце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Молимо

13.03.2019 08:55

Истине ради, молимо Васковица да и имена налогодаваца објави. Без тога, остаце само да свако размисља на свој нацин, а то идеу прилог налодавцима. "Не дирај вруцу касу, јер је вруца, а ако си знао да је вруца и ипак си је дирнуо-поједи је до краја!!!То цемо протумацити као патриотизам и храброст. Супротно, свако це имати своје мисљење о Вама Васковицу, а онда је то Вас производ. Правда за Давида.

Name

Ре

13.03.2019 16:40

Није Васковиц глуп. Напротив. Ста цека?

Name

синип

13.03.2019 16:51

Паре. Као и обично.

Name

Ре синип

13.03.2019 17:04

Искуство говори из тебе. Мантра црвене секте: паре паре паре...

Name

синип

13.03.2019 17:55

Дакле, налогодавац?

Name

@Роки

13.03.2019 06:25

Па небирају начин да остану на власти. Само ако се збаце са власти ово ће се рјешити. Па свјетски истражиоци да дођу пола би их Алибаба купио. Без рушења ове групе разбојника нема ниучему напретка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бакица

13.03.2019 06:55

ЗБОГОМ ЈАДНО ДИЈЕТЕ никада те неце оставити да у миру поцивас ти безбозници и сектаси .Обици це они са твојим костима цијели свијет .Осладила се медиска и финансиска пазња.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоxа

13.03.2019 08:31

Годину дана након смрти Давида Драгичевића осим многобројних нагађања ништа се не зна. Не зна се мотив евентуалног убиства, не постоје ваљани докази и не постоји сведок догађаја. Да постоји и један доказ до сада би испливао на видјело.

ОДГОВОРИТЕ
Name

јана

13.03.2019 17:20

Али зна се да је МУП одржао ону скандалозну конференцију и да заташкава убиство.

Name

У

13.03.2019 08:42

Знас ста ме занима само,дал постоји ико у овој дрзави са здравим разумом а да вјерује у ове небулозе? Капирам те крезубе сподобе и политицки побацаји сто су долазили да вјерују,али контам било ко са здравим разумом?

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре У

13.03.2019 13:01

Не би вјеровао колико их има

Name

Даворе

13.03.2019 08:50

Имају ли убице дјецу? Не прицај вец ради!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Савјест

13.03.2019 09:28

Сотоно!

Name

Кумица

13.03.2019 18:24

Сто се прица или је било или це бити - казе се у народу!

Name

здрав разум

13.03.2019 10:32

какве небулозе пише овај Васковић то је страшно. Па мајку му кад су тако добро организовали све то што овај тврди и кад су већ такви крволоци, да ли је реално да нису били у стању исфаширати тијело или на други начин уништити и завршити причу. Добро је Нобило рекао, кад тад ће се испоставити да је ово највећа обмана у историји БиХ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.03.2019 12:09

БРАВО!

Name

А ти?

13.03.2019 13:36

Нобило зна што то прича. Јеси ли и ти на платном?

Name

Ре

13.03.2019 16:45

Је ли Нобило рекао засто је несто сасвим друго написао у извјестају?! А мозда и отац Николе Дјуровица обмањује јавност?!

Name

Ре

15.03.2019 00:20

Зашто, по твом мишљењу, онда овај и онај што ово пишу, нису у затвору? Зашто "држави" није битно да се случај ријеши, па нек раскринкају онда ово. Није ми баш јасно.

Name

кико

13.03.2019 13:21

Јадан смо ми народ,убијен у појам у борби за голу егзистенцију уз то неук и примитиван а зељан спектакла (ваљда тако лаксе подносимо сав нас јад).Сигуран сам да је Давид убијен али овакве теорије су у најмању руку неозбиљне да не спомињем теорије Боре Радовановица.Грехота је ста ова двојица урадисе родитељима убијеног Давида ,али као сто изрека казе карма је цудо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Слазем се

13.03.2019 14:28

Јос би додала само, није карма цудо. Карма је куцка, али постена.

Name

Ре

13.03.2019 16:47

Ето видис гдје зивимо, да просто не повјерујес.

Name

РЕ кико

14.03.2019 10:00

Како знас да је убијен да није под утицајем алкохола пао у ријеку или изврсио самобиство ?

Name

Ре Ре кико

14.03.2019 15:47

Убијен и то БРУТАЛНО.

Name

Ста би од обецања

13.03.2019 16:07

Тата реце да це осветити сина. А сад га нема нидгје. Да је моје дјете побио би пола Бања Луке. Да ми бар небуде зао. Кад ви нецете и несмијете да хапсите убице онда и сам поубијај. Борио си се за РС ваљда ниси заборавио како се користи орузије и експлосив. Зао ми сто ти убисе дјете. Ал се надам да це бар њих 5 платити цјену и робијати за убиство. Са срецом ЛАВЕ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Даворе

13.03.2019 17:10

Даворе,не насједај на провокације. Сачувај главу,полако,све ће то лећи на своје. Убице це платити кад тад. Скидам ти капу,огроман посао си одрадио и остао нормалан,ја не бих могао,пукао бих. Свака ти цаст,чувај се,сачувај свој живот и бори се за истину и даље. Подршка. Наклон до пода. Такодје.подршка Драску Станивуковицу.

Name

Ре Шта би...

13.03.2019 17:51

Ви очито не познајете Давора. И управу је кад каже да је неколико корака испред вас. Колико сте глупи да је то невјероватно.

Name

ЗА ДАВОРА

13.03.2019 20:10

ПАМПТИ ВРАТИ! ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

Name

симо пендрек

14.03.2019 12:13

ок, ето сад знамо КО и КАКО, али јос увијек не знамо ЗАСТО ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Африка

14.03.2019 14:34

Зато што је Давид открио трговину оружјем(илегалну).Транспорт пратио Гацо.Ради се о великом новцу 8,6 милијарди.То оружје је предао сиромашни народ јер није имао новац да продужи дозволе.Амин!!!!

Name

Ре Африка

14.03.2019 16:11

Знас ли ти колико је 8,6 милијарди ? Јеси ли свјестан какве глупости прицас?

Name

бас си Африка

14.03.2019 19:01

Откуда овдје толико орузја? Колики би то тек био транспорт? Уоцљив са ивице васионе.Руски извоз орузја прослих година је био цца 15 милијарди УСД за годину.

Name

Бидзи

15.03.2019 17:15

Залосно и јадно до бола...многима јасно све..Назалост Давид је насао информацију о трговини много цега па им то лијепо закљуцао,ловили га да призна...назалост због тог изгуби зивот...појесце дзигере своје јер не могу до тог новца..јадни сви који су судјеловали само сузе кад их стигну..Давиде сине,лијепи дјецаце поцивај у миру

ОДГОВОРИТЕ
Name

МЕРИ

17.03.2019 15:47

Ми то знамо неморате нам говорити ПРАВДА ЗА ДАВИДА ✊ ✊ ✊

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда

28.01.2022 17:51

Проблем је кад неком казете НЕ тад сте у проблему,казете неком да нецете да се туцете тада вас нападају....