Ko je i kako ubio pokojnog Davida

Slobodan Vasković, novinar iz Banjaluke napisao je na svom blogu sve detalje ubistva i imena ubica Davida Dragičevića.

Republika Srpska 12.03.2019 | 20:13
Ko je i kako ubio pokojnog Davida
Tekst kojeg je objavio na svom blogu prenosimo u cijelosti.

“Darko Ilić, načelnik Uprave za organizovani kriminal, naredio je likvidaciju Davida Dragičevića.

Ilić je organizovao i ljude, cijelu vojsku, sastavljenu od pojedinih pripadnika policije i vojnika narko-kartela da bi ulovili Davida.

Akcijom, u centru Banjaluke, direktno je rukovodio Dubravko Kremenović, Ilićeva desna ruka.

David Dragičević namamljen je iza Metalske škole, gdje je napadnut od petnaestak nasilnika, među kojima su bili i neki od pripadnika obezbjeđenja poznatijih banjalučkih lokala.

Kremenović je, sa policijskim automobilima, stigao iza Metalske škole, preciznije u njenu neposrednu blizinu.

Lično je tukao Dragičevića, da bi ga potom strpali u vozilo i odvezli u prostorije Ministarstva unutrašnjih poslova.

Sve ovo odigralo se 18.03., između 02 časa 50 minuta i pola četiri ujutro.

Kremenović je i u tim prostorijama nastavio sa premlaćivanjem Dragičevića.

Tu je počelo i mučenje.



Prije dolaska jutarnje smjene, David je ponovo strpan u policijski automobil i odvežen u jednu vikendicu nadomak Banjaluke – nekih 35 kilometara udaljenosti.

U vikendici je nastavljeno mučenje i lično ga je sprovodio upravo Kremenović.

Dok su mučili Davida, Kremenović i pojedini pripadnici policije, kao i nekolicina vojnika narko-klana, ujedno su to i snimali i slali video zapise Naručiocima Ubistva.

Kremenović je 19.03. napustio Banjaluku na jedan dan, a David je ostao pod paskom njegovih Ubica.

David je likvidiran tako što je ugušen. Da li je to lično uradio Kremenović ili neko od njegovih i Ilićevih Ubica, pitanje je za Sinišu Kostreševića, načelnika UKP-a.

To bi trebalo da saopšti Kostrešević, koji vodi istragu o likvidaciji Davida Dragičevića i kojem je poznato sve oko ubistva – I ko je naručio, Da je Ilić naredio, Kremenović sproveo, a da je, nakon što je dječak ubijen, krenulo zataškavanje.

Kostrešević bi trebalo da saopšti sve detalje likvidacije, kao i zataškavanja, jer mu je sve i poznato.

Da li će to i učiniti, pitanje je Ljudskosti, koliko i profesionalizma”, napisao je na svom blogu Slobodan Vasković.

(BN)

Komentari / 154

Ostavite komentar
Name

ucesnici i saucesnici

12.03.2019 19:24

Darko Ilic, Dubravko Kremenovic, Zeljko Karan, Sinisa Kostresevic, Dragan Lukac, Zeljka Cvijanovic, Milorad Dodig, SVE pravosudne institucije BiH, SVI politicari BiH. SVI STE KRIVI. Narode pisite po svim portalima njihova imena, prozivajte ubice.

ODGOVORITE
Name

LUDOM BEZ JE JASNO

12.03.2019 19:51

NIČEGA OVOG NE BI BILO BEZ ODOBRENJA MILORADA DODIKA LIČNO

Name

realnost

12.03.2019 20:36

Sada nam jos treba novi MUP i novo tuzilstvo koje zna raditi svoj posao.

Name

Rade

12.03.2019 20:51

Upravo tako svi,politicari i njihove pirodice ,zeljkin sin dodikov sestric itd...ubice koji zive na visokoj nozi otimajuci narodne pare i iskoristavanje republike srpske koju ce prodati cim im postane gusto

Name

Mako

12.03.2019 23:01

Koje gluposti bože,jel moguce da neko vjeruje u ovo !??

Name

Prnjavorcanin

12.03.2019 23:09

Vidite kada budu prozvani od tuzilastva Oni koji smju da pisu svasta prozivajuci Bilo koga bez dokaza - to je drzava - a dok God budemo imali feljtone i ovakve medije jadnismo li mi . ..

Name

Nn

13.03.2019 05:21

Koji je motiv ubistva bio,sta im je to dijete uradilo.

Name

Sokrat

13.03.2019 06:24

Moj veliki respekt prema hrabrom borcu za istinu i pravdu naseg vremena, Vaskovicu. Njegov angazman definise na nov nacin granice i pregalstva i profesionalnosti.

Name

Re

13.03.2019 08:41

Posle svega samo reci zivjela policija RS koja je sprijecila ove teroriste narkomana i lopove u rusenje RS

Name

Ovcice na broju

13.03.2019 10:00

David je nekoga provalio, jer je bio inteligentan momak. Vjerovatno je saznao stvari, koje nije uopste smio saznati i zbog toga su ga likvidirali. Vi ste svi u Bosni obicne ovce, prema tome, tako se i ponasajte i bice vam dozvoljeno da pasete. Mrzite onoga, ko bi vam mogao biti od najvece pomoci, t.j. mrzite svog komsiju, samo zato sto je katolik, pravoslavac ili musliman i ne zaboravite pasti travu.

Name

Re Re

13.03.2019 10:22

Ako nisi znao, a sve su prilike da nisi, Republika Srpska je srušena, na našu najveću tugu i žalost, onog dana kad su stranci skinuli legitimno izabranog Predsednika Doktora Nikolu Poplašena i zabranili mu rad, a doveli ovo ČUDO (na tenku), i to čudo vlada, evo sad će dvije decenije, i to kradući izbore, podmeću, zavađajući...

Name

Goca_PD

13.03.2019 11:32

Sa aktuelnom vladom smo definitivno propali. Dok god se ne bude postovalo pravo, strucnost i rad nema dalje!

Name

Banjalučanin za NN

13.03.2019 13:30

David je došao do informacije tj. neko mu se izlano ko je sve umiješan u prodaju narkotika, ko su šefovi i koliko visoko u političkoj hijerarhiji to ide.

Name

realnost

13.03.2019 14:58

Sta kaze MUP-RS na ovakve optuzbe? Nema nikoga ko je u stanju da opovrgne ovu nejvjerovatnije istinitu tezu Vaskovic-a?

Name

Postovani

13.03.2019 15:45

Nemojte mijesati Sinisu Kostresevica sa okorijelim kriminalcima Ilicem, Kremenovicem, naravno i Lukacem i ostalim vojnicima. Sinisa je to rijesio 95% ali se cekalo jos nesto....... ne mogu vam reci. Ali Lukac ga je smijenio bojeci se za sebe i ostale ubice i korumpirane inspektore. Covijek je preposten i odgovoran ali kada si u leglu kriminala kada te svi opstruisu onda je tesko bilo sta raditi. Molimo Vaskovica i ostale komentatore da ga ne stavljaju u ove hostaplere i lopove. Hvala.

Name

Godpodo

13.03.2019 15:55

Ne razumijem zasto se prepucavate na portalu. Samo jedno je bitno a to je da se rijesi sve oko pokojnog Davida. Ne vjerum ni Vaskovicu a ni policiji uopste. Ovi koji pitaju zasto, sta hoce reci da je skicio sam u Crkvenu a prije toga udarao glavom u zid. Ma dajte molim vas. Neko ga je ubio, mozda pretjerao oa se otelo kontroli. Motiv kod nas moze biti glupost. Cak i najobicnija svada. Mnogi se pokusavaju dokazati. Nazalost drustvo je izopaceno a i ne bilo u ovakvoj RS.

Name

Usko Grlo za Ubice

13.03.2019 18:29

Odlicna analiza Vaskovic-a. Tome se ne mora skoro nista dodati.

Name

ne rise

12.03.2019 19:29

Jedno pitanje gospodinu koji sve zna.ZASTO?

ODGOVORITE
Name

A

12.03.2019 20:08

Je li bitno zasto

Name

"Zasto?" nije pitanje za normalnog covjeka.

12.03.2019 20:11

Zar postoji dovoljno dobar i opravdan razlog da neko nekoga ubije?

Name

Re

12.03.2019 20:35

pitanje ZASTO se trebalo postaviti da je David uhapsen i saslusavan,a onako ono nista neznaci. pitanje je KO JE UBIO DAVIDA???

Name

ne rise

12.03.2019 20:37

Ne postoji ni jedan razlog koji opravdava ubistvo bilo koga ali je vrlo bitan MOTIV. ZASTO?

Name

Peđa

12.03.2019 20:47

Jedno pitanje za "gospodina" koji ništa ne zna. ZAŠTO je Ilić Lukač... lagao da je narkoman,lopov,samoubica? ZAŠTO?

Name

Ne seri se kaze.

12.03.2019 21:08

Motiv moze znati i razumjeti samo onaj ko ubije. Zasto-vise nije ni vazno... Vazno je da je jedan mlad zivot ugasen, porodica slomljena a mi svi duboko potreseni i zabrinuti jer vidimo da pojedinci koji imaju moc i pokraden novac mogu ubiti koga pozele i da ne odgovaraju...

Name

re

12.03.2019 22:09

Ne znam zašto,ali znam da će se veoma brzo znati,i da ovo ništa nje slučajno,i znam da će ove pokrenute kosti nekom doći ne samo funkcija nego i glava, kompletne sudbine,i da će se proklinjati ta šačica dolara i ta konfrencija,i dan kada su se neki odlučili za ovo.Ovo je tek početak nove i ozbiljne istrage pa možda će i ovi naši nešta naučiti okolo toga ne samo lagati i petljati i ćerati neistomišljenike odnosno ljude koji nisu dozvolili da im se sipa prašina u oči.

Name

Kemo

12.03.2019 22:23

I šta je bilo kad si se probudio ? ? ?

Name

Re

13.03.2019 05:59

ZAŠTO e vidite to zašto je bitno zbog motiva ubistva onda je mnogo lakše povjerovati u ovu priču. Ja zaista cijenim Vaskovića ali zašto on kao sve zna a ostavlja uvijek toliko šupljina da to nije normalno. Zna da je to naučio Ilić evo Ok i tu stavljam tačku nek nije bitno zašto. Kaže bilo toliko ljudi čak i iz obezbjeđenja poznatih kafića OK tu imam pitanje ako znaš da su bili logično je da daš imena? Bili u vikendici 35 km od BL, gdje i čija je vikendica? Kaže vojnici narko kartela, imena Vaskoviću. Kaže slikali i slali naručiocima, eto zna da su slikali i slali ali ispostaviće se da ne zna imena kome su slali. Mnogi šupljina Vaskoviću. Imam osjećaj da i ti samo hoćeš da budeš bitan i prosperitet vijest. Znam jednog koji je govorio kako je gledao snimak Davidovog mučenja pa poslije jako ima snimak a kad su ga pozvali u policiju plakao kao pi.ka i izbinjavao se jer je eto htio da bude važan inače uredjuje jedan portal. Da li je i kod tebe isti slučaj???

Name

ne rise

13.03.2019 06:55

Iskreno zelim da ubica ili ubice istrunu u paklu ali kad se iznesu tako precizne informcije gdje se zna sta se događalo iz minuta u minut a ne zna motiv djeluje malo cudno. ZASTO?

Name

Re A

13.03.2019 08:23

Naravno da je bitno zasto. Upravo motiv najcesce i dovede do otkrica ubica. A naravno da su bitne i okolnosti ubistva.

Name

Zašto?

13.03.2019 09:32

Zašto da Vasković daje sve? ZAšto nije pitanje, kada novinar može sve ovo saznati, zašto policija i drugi organi ćute ili ne rade svoj posao? Zašto gledamo ignorisanje organa? Sramnu konferenciju? Mrtvo dijete proglašavati narkomanom, a da nema narkotika u tijelu? Odatle je trebalo krenuti. Zašto?

Name

Veles

13.03.2019 09:59

Na sve imaju odgovore samo ne na ovaj zašto. I ako nije bitno recite ZAŠTO???Ne mislimo da je taj odhovor opravdanje ali ako godinu dana slušamo ko i kako hoćemo jednom da čujemo i ZAŠTO?

Name

Zar je vazno kako se zovem. j

13.03.2019 13:20

Ja se zovem pravda

Name

Neutralan

12.03.2019 19:30

G. Vaskovicu po meni jedan od vas dvojice odnosno Ilić ili ti bi morali na robiju minimum30-40g. Ilić ako je tačno ovo sto si napisao ili ti ako je izmisljotina. Ali hajde da uzmemo tačno ovo sto si ti sve napisao, ja imam samo jedno pitanje. Iz kojeg razloga je Ilić naredio ubistvo Davida? Šta je David to uradio da bi se Ilić odlučio na tako nešto?

ODGOVORITE
Name

Da

12.03.2019 19:52

Pitaj "Dragog vođu"

Name

re post

12.03.2019 20:14

Isto mozes da postavis pitanje sta ce Dodik na Davidovoj sahrani? Zasto je David bio drugaciji od ostalih nesretno stradalih da bas njemu dolazi Dodik na sahranu, i da bas o njegovom slucaju nema niti jedne informacije toliko dugo s njihove strane niti ikakvog pomaka u istrazi???

Name

Neutralno

12.03.2019 20:36

Čovjek stvarno mora biti kompletan idiot pa da pita zašto je neko zloupotrijebio institucije i ubio čovjeka... Vlast treba da bude servis gradjana a ne da institucije budu servis bahatih političara a da se zdravorazumni ljudi pokušavaju ućutkati metodama OZNE. Ne treba čovjekbiti psiholog pa da vidi da je tu policija nešto mutila prilično nevješto i u skladu s obrazovanjem.

Name

XL

13.03.2019 00:36

MUP i pravosudne institucije ništa nisu dokazale a da ih je neko nabijedio, bilo bi čvoka ja RECITE LOPOVI KO JE UBIO DAVIDA????

Name

Re

13.03.2019 06:02

Kakve gluposti pisu ovi sto su bolesni öd mrznje kakve veze IMA Dodik SA ovim covjek je doso na sahranu i pred davora pokuso da razgovara a davor je bio ubijedjen da CE opozicija pobjedit i ponaso SE kao neki bitan covjek nekulturno kao bik SE isprsio pa i ja da sam na mjestu Milorad nebi nista preduzo nek mu sad ponogne stanivukovic Dosen sukalo borenovic itd

Name

Re Za Da Neutralan I Tog Trećeg

13.03.2019 06:04

A jest vam odgovor. Pitaj vođu, ... pitajte vi tatu što vas napravi tako pametne. Najlakše je ba pitanje odgovoriti pitanjem ajte u životu jednom dajte odgovor na pitanje.

Name

Re

13.03.2019 08:44

Gluposti pisete institucije da uviju nekog nebitnog narkomana

Name

Za Re

13.03.2019 14:31

A ja pitam tebe - što će Dodik i Lukač kog Davidovog oca ići kući izjavljivali saučešće? Nisu poznavali ni Davida ni Davora, ljudi nepoznati široj javnosti?! Zašto je Dodik bio na sahrani nepoznatom mladiću! Ima tu mnogo čudnih stvari koje su se izdešavale, pa je još čudnije tvoje pitanje da li je Dodik umiješan? Umiješan je, i te kako!

Name

JA

13.03.2019 15:11

Šta je David znao,otkrio a bio je genijalac!Puno znao?

Name

Sa strane

12.03.2019 19:31

Ovo liči na scenario lošeg krimi-romana. Prvo, motiv. Koji je motiv imenovanih da se ostrve na običnog momka? Drugo, zbog čega bi angažovali pravu malu armiju, vozili ga službenim vozilom, mučili u službenim prostorijama i time rizikovali da sve to ode u javnost? Sve to je moglo biti urađeno angažovanjem dva krimosa, nepoznata u Banjaluci. Oni su Davida mogli ispitati, pa potom ubiti i trajno ukloniti telo bez tolike pompe i uključivanja nepotrebno velikog broja ljudi. Puno je tu nedorečenosti i nelogičnosti. Kad država ubija, nikad ne angažuje policijske službenike. To rade ljudi iz kriminalnog miljea, na mig operativca zaduženog za kontakt sa njima.

ODGOVORITE
Name

Odg

12.03.2019 19:48

David je bio ekspert za kompjutere a nije htio za njih da radi

Name

država

12.03.2019 19:56

Upravu si prijatelju,kad država ubija ona to radi profesionalno,ali ovi levati što ih Vasković pobroja,nisu države vidjeli,ova RS u kojoj ja živim nažalost nije ni blizu države,iz tog razloga ovaj scenario mi se čini moguć

Name

A

12.03.2019 20:10

Sta ce drzavi kriminalci da ubijaju kad su oni kriminalci

Name

Sa strane

12.03.2019 20:20

Uz dužno poštovanje, poznajem mnogo veće stručnjake za računare, pa ih niko ne ubija niti tera da rade za državu, mafiju, koga god...

Name

Aaaa

12.03.2019 20:36

Ti da si malo pazljivije gledao "Sa strane" mnoge stvari bi bolje uocio koje bi ti otvorile oci! Drzavom vladaju kriminalci i mafija, samo u odijelima! Dovoljno je da se obratis u bilo koju instituciju u drzavi i skontaces da ne radi kako bi trebala, eto ti dokaza da tu politicara nema! Samo mafija i klimoglavci!

Name

Yes

12.03.2019 20:53

Nešto je otkrio što nije smio znati - laptop- i advokati su pričali o tome !

Name

Ko

12.03.2019 22:01

Zasto bi neko ko je expert za racunare pohadjao on line kurs(uz duzno postovanje prema ubijenom Davidu )nema mi logike tako da vjerujem da je motiv ubistva bio ipak drugi.

Name

re sa strane

12.03.2019 22:12

Nisi uzeo u obzir da ovo nije država...

Name

gojko

12.03.2019 23:47

Pa ko je ubijao za drzavu po Srbiji- DB i policija!

Name

Srbo

13.03.2019 00:13

Otkrio krupno nedelo ! ? ti bi to bolje organizova?

Name

ISTINA

13.03.2019 02:53

Gospodine sa strane, upravu si da kad država ubija onda nikad ne angažuje policijske službenike, ali samo u pravoj državi. Republika Srpska po ponašanju je daleko od države, kao što su i njeni policijski službenici daleko od inteligentnih profesionalaca. Oni misle da su vječna moć i neko je stao iza njih sa garancijom da neće odgovarati. Ponašanje svih odgovornih pokazuje godinu dana da je tako. Ti koji su učinili ubistvu, ako su imalo ljudi onda imaju ogromni tetet more, odnosne psihološki problem sami sa sobom. Oni su sami sebe osudili i sigurno mirno ne spavaju.

Name

re Odg

13.03.2019 05:55

David je bio expert za kompjutere i odbio da za njih radi! Imaju oni bolje experte od Davida,budi siguran.Koji su zavrsili fakultet + specijalizacija.Davidovo znanje je bilo divlje,jer je bio samouk.

Name

Re ODG

13.03.2019 06:07

Ko ti je rekao da je bio ekspert. Eto ja bih rekao da nije i da je znao popušiti džoint. I šta sad ko je u pravu ti ili ja?

Name

M

13.03.2019 07:11

Pohađao je kurs da bi naučio programiranje, svakako mogao je to i bez kursa ali dečko je tako hteo, IT akademiju da završi. Nažalost našeg kolege više nema. Daj Bože da što pre odgovaraju njegove ubice i to na najgori način, nisu zaslužili da žive takvi ljudi, žao mi je što se takvi moraju ljudima nazivati, grotno. Ne mogu više da gledam i još uvek ne verujem da su ubili tako mladog dečka punog života ljubavi i želje za znanjem. Tužno, pretužno. Roditeljima neka Bog pomogne, ubice živele u paklu i ovde i na drugom svetu. Pozdrav iz Beograda, i kod nas je tuga i jad....

Name

Re Sa Strane

13.03.2019 08:28

Hajde mucni malo glavom....ako su ga mucili, to znaci da su trazili da im kaze odredjene informacije...ti ko da si se juce rodio.

Name

re M

13.03.2019 11:02

Da mi je vidjeti koji to ekspert pohadja IT academy .Mislim da pokojni David nije mislio za sebe da je ekspert ali dobro narod valjda zna bolje.

Name

Sa strane

13.03.2019 14:36

Oteli su ga, i ispitivali danima, jer je očigledno znao nešto što je njima bilo, jako, jako važno! Sigurno ga nisu ni mislili ostaviti u životu, dok su se ovako trudili, da, kao nestane!

Name

Za Država

13.03.2019 14:42

Pogledaj malo, imaš na YouTube, inspektora Spasića iz BG kog je ondašnja Jugoslavija ( ipak jedna ozbiljna velika zemlja), angažovala da ubija sve one koji su smetali sistemu! Sve su to bili lopovi, kriminalci, narkomani...oni jesu bili "profesionalci" u svom poslu, to da, ali ako je tako bilo onda, kakav jad može biti tek danas?!

Name

Pitanje za "stručnjake"

13.03.2019 15:05

Jel se mora završiti škola da bi čovjek bio inteligentan? Ja kažem da ne mora, i da škola ledto, baš zaglupljuju! Mogao je David biti prirodno inteligentan, i baš sam naučiti razne fore i fazone, što se tiče kompjutera! Pa imaju li svi ti silni Rusi koji "upadaju" u Pentagon, fakultete, akademije i doktorate za kompjuterske stručnjake? A Aljoša Borković, poznati banjalučki kriminalac, a sada policijski službenik, jel on imao neki fakultet za kompjuterskog stručnjaka, kad je praznio račune Slovenaca, ili je bio samouk?

Name

Odgovor

13.03.2019 15:58

Ne mora se zavrsiti fakultet da bi bio strucnjak ali ne treba im ni kurs

Name

Slavni ujak Aljosa Borkovic

14.03.2019 01:37

Neko je pomenuo strucnjaka Aljosu Borkovica.Taj isti Borkovic je posvojeni sin Suzanine tetke,tj.u porodici je obnasao ulogu ujaka,kako su ga i zvala djeca.Provodio je mnogo vremena u kuci Dragicevica i sa Davidom pokojnim.Cak je bio u kuci,kada su ljudi dolazili izjaviti saucesce porodici i sam je primao saucesca.Nesto po tom,kada je javnost pocela da pominje lik i delo Aljose B.Davor je dao izjavu,da David nema ujaka ,da je to laz,dok je u isto vrijeme,Suzana objasnila da je Aljosa posvojeni sin njene tetke i da je bio prijatelj kuce.Dakle,David je imao od koga da nauci npr hakerske vjestine .Sve i da nije nista od toga (hakerski pokusaji i sl.),zasto je Davor dao laznu izjavu i sasvim suprotnu od Suzanine.Zasto se svi drze podalje da pominju ili analiziraju odnose Borkovica sa porodicom,mozda bas tu postoji neki trag..U svakom slucaju,decka nema,ubijen je,godinu dana ne da se nije pomaklo sa mrtve tacke,nego se toliko zakomplikovalo.Neka mu Bog dusu prosti,pocivao u miru.

Name

Re Slavni ujak

14.03.2019 19:10

U principu on nije niko i ništa Dragičevićima, zato je možda Davor tako i reagovao, a opet s druge strane, ako Suzana nije imala brata, onda je bar njega računala u rod! U svakom slučaju, on je, od tragedije (a možda i pred tragediju), svakodnevno boravio u kući Dragićevića i uredno prenosio policiji, šta se tamo priča i događa, ko dolazi... Zato ga je, vjerovatno, Davor i najurio iz kuće! Tipičan primer agenta!

Name

Dzoo

12.03.2019 19:32

Ama jeli ovo moguci.Mi smo propali nema vise ni dna.

ODGOVORITE
Name

Kuku

13.03.2019 00:26

vama ubice ,daj Bože da se raspadate kao psi... nije mi grijeh ovo vam željeti. smeće ,otpad od ljudskog roda.

Name

zoran

12.03.2019 19:32

Kremenovicu dace bog da osjetis sve to sto si uradio na svom najmilijem a ne mozes mu pomoci

ODGOVORITE
Name

LUKA

12.03.2019 19:42

STRAŠNO DA NEMOŽE BITI STRAŠNIJE. ZLOČINCI PRAVDA JE SPORA KAO PUŽ,ALI ĆE KIDATI KAO LAV. POZDRAV VASKOVIĆU I HVALA ZA INFORMISANJE JAVNOSTI KAO I BN TELEVIZIJI.

ODGOVORITE
Name

Re Luka

13.03.2019 08:28

Luka, mani se mrznje i otvori oci. Ne dozvoli da ti ih zamazuju.

Name

Re

13.03.2019 09:02

To luka blento gdje SE rodi tako pametan hahahaha jel ti imas Jos antenu na sljivi i imas samo jedan kanal

Name

DAVID

12.03.2019 20:00

Eto vam R.Srpska, eto vam Dodik, kriminalci, lopove, ubice.. KO JE SUTRA NA REDU???????? OVA SLIKA JE VEC OBISLA CIJELU ZEMALJSKU KUGLU... SAD CE BANJALUKA DA SE TRESE I DRMA...

ODGOVORITE
Name

Re

13.03.2019 09:04

Naravno posteni ljudi i ostaju UT svoju krvlju stecenu RS a vi gadovi razgulte i netreba te da zivite

Name

Pravda BL

12.03.2019 20:09

Motiv motiv motiv dajte motiv za ubistvo jednog primernog mladica u organizaciji policije kad vidimo da su zivi svi oni za koje bi pomislili da su zbog svojih postupaka u ozbiljnim zivotnim opasnostima a ne fali im ni dlaka sa glave.

ODGOVORITE
Name

Re Pravda

13.03.2019 16:40

Očigledno da je nekom "moćnom" stao na žulj!

Name

baka

12.03.2019 20:15

Hvala Vaskovicu,velikom covjeku za nadljudski napor I na covjestvo koje je pokazao!

ODGOVORITE
Name

RE

12.03.2019 20:53

Evo covjek sve opisao i lijepo objasnio, a oni i dalje cute. ZASTO!!! Da ovo nije istina, svi bi vec bili na nogama, vec i dalje svi cute ZASTO.!!!! Momak je morao biti likvidiran, jel je vidjeo nesto sto nije smjeo. KRIMINAL!!!! Svi i dalje cute, DOKLE!!!

Name

Čestitari

12.03.2019 20:29

Danas je bio rodjendan Miloradu Dodiku, 60-ti, želimo mu svaku muku koju je on do sada priredio srpskom narodu na Balkanu, od bombardovanja Srbije, odvajanja Crne Gore od Srbije, od najave izdaje Kosva i metohije do pljačke i ubistava po RS sa stihovima. "Veseli se Mile gazda, ne jedu se govna vazda...."

ODGOVORITE
Name

Pridruzujem se cestitkama:

12.03.2019 20:45

Dabogda ti Mile bilo onako kao sto si zasluzio!

Name

AP

12.03.2019 21:39

Pravda za Davida,za Dzenana i svu djecu!!!

Name

brcak za cestitara

13.03.2019 08:21

e jos da si optuzio Dodika i za poraz cara Lazara na kosovu pa da sve bude nabrojano.Kakve veze ima Dodiki bombardovanje i ocjepljenje CG.Ljudi koliku mrznju imate prema Dodiku pocece da ga okrivljujete i kad kisa pocne da pada da je on kriv.

Name

Re brcak

13.03.2019 16:29

Nemaju ljudi priliku da kod Marica u Cirilici prosipaju svoju mrznju, pa eto pisu ovdje. Takvu privilegiju imaju vojvoda Seselj i Mile traktorista.

Name

PRAVDA ✊

12.03.2019 21:01

Da . To je istina . Svi znaju , svi sute , svi zataskavaju . Citavo geto za osudu . Ukaljani do usiju . Od kojeg god podjes neces pogrijesiti . Nekog od njih mora naceti , da bi sebtako

ODGOVORITE
Name

boki

12.03.2019 21:14

Ali ljudi dali će neko konačno da kaže ako već znate počinioce i događaj od A do Š.Zašto je taj momak ubijen,da se cijeli policiski vrh angažuje zbog jednog momka od 20 godina i likvidira ga.ŠTA IM JE URADIO PA OVAKO DA ZAVRŠI.ŠTA?imate li odgovor na ovo pitanje.

ODGOVORITE
Name

AP

12.03.2019 21:42

Davor je rekao"8 milijardi razloga " zbog kojih je David ubijen. Sifra "talija" googl-aj pa ti bude jasno. Pravda za Davida,za Dzenana i svu djecu!!!

Name

Ubice

12.03.2019 22:20

I ne samo "cijeli policiski vrh", nego i predsjedna tadasnje vlade i tadasnji predsjednik Republike, sav politicki vrh Republike, svi predstavnici bilo kakvih vlasti i gradonacelnik, "svi su ubice". Niko od policiskog vrha, niko od politickog vrha, niko o rukovodecih ljudi u gradu nema drugih i pametnijih obaveza nego svi zajedno idu da "ubiju" mucki jednog momka.

Name

Boki

12.03.2019 22:26

Ti si gledao snimak. Sta se sada pravis lud

Name

brcak

13.03.2019 03:59

pa mali je bio dobar na kompjuteru i sigurno je hakovao neke koji se bave kriminalom pa ih pokusao da ucjenjuje.I sam caca mu je o tome nesto pricao .E sad znao je u sta se upusta i sta ga moze snaci ali je vjerovatno mislio d se obogati od toga sto je otkrio.Nisu ga sigurno ubili sto im je bilo dosadno .Zna to caca sigurno ali nece da kaze posto je i samo hakovanje veliki kriminal pa ne zeli da se sazna da mu je i sin bio kriminalac.U normalnom drustvu hakeri su kriminalci kao i ubice pa bi ovaj slucaj znacio kao sukog kriminalaca

Name

Re brcak

13.03.2019 16:31

Rece advokatica da pripadnici MUP a prikrivaju BRUTALNO ubistvo Davida. I prestani jesti g...na.

Name

l

12.03.2019 21:15

Otac i sin Radjen nisu prošli na poligrafu. Upetljani su 100%. Gdje su nagulili?

ODGOVORITE
Name

Re

12.03.2019 22:54

Šta se zbilo sa Laptopom koji je slan u Brcko na ekspertizu?Niko to ne spominje više kao da i ne postoji. Gdje je taj Laptop ?

Name

CESTITKA ZA RODJENDAN

12.03.2019 23:32

SRSKA TV NEOBJAVI NISTA O ESHUMACIJI DAVIDA , A UDARNA VIJEST JOJ JE RODJENDAN DODIKOV, KOJA JE TO BAGRA....FUJJJJJJ! SRAMI TE SE SVI IZ RTRS. j..O VAS SVIJU DODIK. PRAVDA ZA DAVIDA!

Name

realnost

14.03.2019 21:05

Treba vidjeti da li ministar Lukac prosao poligraf?

Name

xxx

12.03.2019 21:34

Ima dosta nelogicnosti i ovoj prici.Pentest naslinika na jednog djecaka.Onda ako je priveden u stanicu valjda je to neko pribiljezio u dokumentima ili vidio.Ako je sve to zlostavljanje snimano jel postoje snimci.I sta je motiv ubistva?Iskreno voli bih da ae ubica nadje ali ova prica je i nije bas nesto uvjerljiva

ODGOVORITE
Name

Tajna

12.03.2019 21:57

Mozemo biti sigurni da ce se ubica pronaci. Zasto? Zato sto je po pisanu ovog blogera u ubistvu ucestvovalo oko 20 ljudi, u tolikoj masi ljudi, tesko je da tu moze ostati nesto tajno, jer tajna moze ostati tajna samo onda ked je jedan covjek zna.

ODGOVORITE
Name

Re

13.03.2019 16:33

Pa vidis da nije ostalo tajna.

Name

Pa šta misliš

13.03.2019 16:45

Odnekud Vaskoviću sve ove informacije? Jel misliš da nije neko progovorio (bar malo)? Znaš ono - zaklela se zemlja raju...?

Name

синип

13.03.2019 23:40

Машта нема граница. Поготово подстицана кешовином...

Name

Re sinip

14.03.2019 15:45

Smeta istina, ha.

Name

синип

14.03.2019 23:58

Ма да, данима не спавам. :-)

Name

Zašto?

12.03.2019 22:10

Ja ne kontam ako se to sve tako u detalje zna,kao što si napisao sad bi postavila pitanje OTKUD TI TO SVE ZNAŠ?I ZAŠTO NIKO NE REAGUJE NA TO? Od početka sam s njima,tj uz nji.I ne daj Bože nikome tu bol.Ali više to rekla kazala stvarno nema smisla i šokirana sam da je Davor pustio Suzanu samo to da proživljava.

ODGOVORITE
Name

Re

13.03.2019 16:34

Suplji su sa svih strana. E zato zna.

Name

321

12.03.2019 22:11

zar.postoji.tako.strasan.razlog.da.neko.nekom.oduzme.zivot..a.zivot.je.samo.jedan..

ODGOVORITE
Name

Re

13.03.2019 08:31

Naravno da ne postoji dovoljno dobar razlog da se nekom oduzme zivot. Ali je ipak bitno i otkriti zasto, jer i okolnosti svega su jako bitne.

Name

nije bitno ko sam

12.03.2019 22:13

Da je uradio bilo sta neznam nija nesto najgore nije zasluzio ovo za sve postoje kazne i sankcije....ali pitam vlast pitam Milu,Lukaca ,Zeljku , Ilica pa i tog Kremenovica i ostale dali vi znate sta ste uradili dali ste vi svjesni(ti lukacu sponjiao si svoju djecu ) dali vi znate da ste ubili tim roditeljima djete imate li osjecaja

ODGOVORITE
Name

Re

13.03.2019 16:35

Nemaju. Odavno su izgubili kompas. Misle da su nadprirodna bica.

Name

Jefimija

12.03.2019 22:17

Narod treba golim rukama da hvata bagru iz politike i da ih privede pravdi pred narodom i Bogom. Druge nema. Najgore moguće je to da se i dalje bude pasivan na ovoliko zlo koje nam priređuje gamad iz vrha vlasti. Nevjerojatno je i nenormalno da ovo društvo ne pokazuje dovoljan interes da natjera skotove u vlasti da se pitanje ubistva riješ. Nužno je otvoriti sezonu lova i smaknuti sa vlasti ovu ultra kirminalnu grupu na čelu sa SNSD-om ,koja se osilila do te mjere da su oni sami postali zakon, da je zakon ono što oni misle , hoće i žele. LJudi moji pa ovo je totalno nenormalno i nezdravo stanje društva.

ODGOVORITE
Name

никола

12.03.2019 22:57

Зашто су убили Давида? Шта је био разлог?

ODGOVORITE
Name

realno stanje

13.03.2019 16:28

Talija-

Name

синип

13.03.2019 21:38

Сомалија.

Name

Ре Синип

15.03.2019 07:23

Тешко је кад из села дођеш у град па заборавиш своју родну груду и ко си и шта си. Постоји на гуглу дефиниција за снобове па прогуглај. Пронаћи ћеш се сигурно..

Name

Gas

12.03.2019 22:58

Na kraju će biti Putin i Tramp Nalogodavac.... Ljudi sve je ovo otišlo predaleko, žalosno je i tužno što je jedan mlad život ugašen. ALI REALNO ŠTA MOŽE BITI MOTIV DA DRŽAVA ILI KAKO OPTUŽUJETE PREDSJEDNIKE, UBIJE JEDNO DJETE..........

ODGOVORITE
Name

Re

13.03.2019 16:37

Meni je bilo nevjerovatno kad sam cula da su pripadnici specijalne jedinice MUP a opljackali vozilo sa novcem. Nevjerovatno mi je i ono sto tvrdi otac Nikole Djurovica. I ovo sto tvrdi Vaskovic vezano ua Davida. I narko inspektori. Jel ovo zona sumraka? Mnogo je "nevjerovatnoca" kod nas.

Name

brcak

13.03.2019 02:34

jos amo da nam je objasnio ZASTO su se svi ti silni politicari i funkcioneri udruzili da bi ubili jednog momka.Pa sigurno je postojao neki razlog.Kad se otkrije skim se druzio ,skim je bio u kontaktu i sta je radio sa pojedinim njemu poznatih ljudi tada ce se i otkriti ko ga je ubio i ZASTO ga je ubio.Dali je mozda i sam David bio umjesan u neki kriminal pa ga je neko zbog izdaje ,pronevjere ili ucjena jednostavno ucutkao.Pa nije sigurno ubijen sto je nekom bilo dosadno tu noc.

ODGOVORITE
Name

Re

15.03.2019 00:27

Slažem se, a i ode godina dana "istrage".... Zar misliš da ovi s one tv, nisu željni da objave i ocrne momka još i još... Šta su detalji dosadašnje istrage? Svi mi laprdamo svoje neke verzije.... Ajde da sve demantujemo ozbiljnom istragom.

Name

brcak

13.03.2019 04:11

onaj koga je David hakovao pa pokusao da ucjenjuje.Obicni obracun kriminalaca .Sa jedne strane kriminalci koje se vjerovatno bave drogom a sa druge kriminalac koji hakuje tude kompjutere.I jedni i drugi se bavili kriminalom i samo ubistvo lici na obracun kriminalaca.Zao mi je malog ali je ocito udario na nekog veoma jaceg od sebe.

ODGOVORITE
Name

zasto

14.03.2019 06:44

pa sto onda policija ne hapsi te obicne kriminalce koji su pocinili ubistvo, zasto bar ne kazu da je to obracun izmedju ljudi van zakona, zasto onda konferencija za stampu i insistiranje na zadesu, zasto uporno cutanje tuzilastva

Name

Re

15.03.2019 00:23

Da, da... Zašto!!?

Name

SM

13.03.2019 06:10

Ilic, neka je proklet , je nalozio Davidovo ubistvo, Kremenovic , neka je proklet, je izvrsio ono sto mu je Ilic nalozio a postavlja se pitanje koji je prokletnik narucio mucenje I ubistvo 21-godisnjeg Davida Dragicevica. Za ono sto su uradili zasluzili su postepeno raspadanje po fazama metastaze najgore bolesti danasnjice, ali bez mogucnosti da dobiju dozu morfijuma. To im zelim iz sveg srca I ciste savjesti. Treba se samo sjetiti fotografija Davidovog tijela sa obdukcije I makar pokusati zamisliti kroz kakve muke je ovo dijete proslo za tih 6 dana pakla. O mukama I paklu njegovih roditelja dok su ga trazili pa sve do danas da ne govorim. Ironicno , rekao bih posprdno I cinicno cutanje institucija svo ovo vrijeme pa I na dan eshumacije samo ukazuje na cinjenicu da ce Davida biti jos I da RS kao drustvo dotaklo dno ispod dna. Za to smo krivi svi zajedno I svako od nas pojedinacno , ukljucujuci I moju malenkost . Krivi smo jer cutimo olosu , bagri I ubicama a oni na tu kartu I igraju. Da je drugacije , druge bi se price pricale. I u nasim a sto je najvaznije I u zivotima nase djece.

ODGOVORITE
Name

Molimo

13.03.2019 08:55

Istine radi, molimo Vaskovica da i imena nalogodavaca objavi. Bez toga, ostace samo da svako razmislja na svoj nacin, a to ideu prilog nalodavcima. "Ne diraj vrucu kasu, jer je vruca, a ako si znao da je vruca i ipak si je dirnuo-pojedi je do kraja!!!To cemo protumaciti kao patriotizam i hrabrost. Suprotno, svako ce imati svoje misljenje o Vama Vaskovicu, a onda je to Vas proizvod. Pravda za Davida.

Name

Re

13.03.2019 16:40

Nije Vaskovic glup. Naprotiv. Sta ceka?

Name

синип

13.03.2019 16:51

Паре. Као и обично.

Name

Re sinip

13.03.2019 17:04

Iskustvo govori iz tebe. Mantra crvene sekte: pare pare pare...

Name

синип

13.03.2019 17:55

Дакле, налогодавац?

Name

@Роки

13.03.2019 06:25

Па небирају начин да остану на власти. Само ако се збаце са власти ово ће се рјешити. Па свјетски истражиоци да дођу пола би их Алибаба купио. Без рушења ове групе разбојника нема ниучему напретка.

ODGOVORITE
Name

Bakica

13.03.2019 06:55

ZBOGOM JADNO DIJETE nikada te nece ostaviti da u miru pocivas ti bezboznici i sektasi .Obici ce oni sa tvojim kostima cijeli svijet .Osladila se mediska i finansiska paznja.

ODGOVORITE
Name

Joxa

13.03.2019 08:31

Godinu dana nakon smrti Davida Dragičevića osim mnogobrojnih nagađanja ništa se ne zna. Ne zna se motiv eventualnog ubistva, ne postoje valjani dokazi i ne postoji svedok događaja. Da postoji i jedan dokaz do sada bi isplivao na vidjelo.

ODGOVORITE
Name

jana

13.03.2019 17:20

Ali zna se da je MUP održao onu skandaloznu konferenciju i da zataškava ubistvo.

Name

U

13.03.2019 08:42

Znas sta me zanima samo,dal postoji iko u ovoj drzavi sa zdravim razumom a da vjeruje u ove nebuloze? Kapiram te krezube spodobe i politicki pobacaji sto su dolazili da vjeruju,ali kontam bilo ko sa zdravim razumom?

ODGOVORITE
Name

re U

13.03.2019 13:01

Ne bi vjerovao koliko ih ima

Name

Davore

13.03.2019 08:50

Imaju li ubice djecu? Ne pricaj vec radi!!!

ODGOVORITE
Name

Savjest

13.03.2019 09:28

Sotono!

Name

Kumica

13.03.2019 18:24

Sto se prica ili je bilo ili ce biti - kaze se u narodu!

Name

zdrav razum

13.03.2019 10:32

kakve nebuloze piše ovaj Vasković to je strašno. Pa majku mu kad su tako dobro organizovali sve to što ovaj tvrdi i kad su već takvi krvoloci, da li je realno da nisu bili u stanju isfaširati tijelo ili na drugi način uništiti i završiti priču. Dobro je Nobilo rekao, kad tad će se ispostaviti da je ovo najveća obmana u istoriji BiH.

ODGOVORITE
Name

Re

13.03.2019 12:09

BRAVO!

Name

A ti?

13.03.2019 13:36

Nobilo zna što to priča. Jesi li i ti na platnom?

Name

Re

13.03.2019 16:45

Je li Nobilo rekao zasto je nesto sasvim drugo napisao u izvjestaju?! A mozda i otac Nikole Djurovica obmanjuje javnost?!

Name

Re

15.03.2019 00:20

Zašto, po tvom mišljenju, onda ovaj i onaj što ovo pišu, nisu u zatvoru? Zašto "državi" nije bitno da se slučaj riješi, pa nek raskrinkaju onda ovo. Nije mi baš jasno.

Name

kiko

13.03.2019 13:21

Jadan smo mi narod,ubijen u pojam u borbi za golu egzistenciju uz to neuk i primitivan a zeljan spektakla (valjda tako lakse podnosimo sav nas jad).Siguran sam da je David ubijen ali ovakve teorije su u najmanju ruku neozbiljne da ne spominjem teorije Bore Radovanovica.Grehota je sta ova dvojica uradise roditeljima ubijenog Davida ,ali kao sto izreka kaze karma je cudo.

ODGOVORITE
Name

Slazem se

13.03.2019 14:28

Jos bi dodala samo, nije karma cudo. Karma je kucka, ali postena.

Name

Re

13.03.2019 16:47

Eto vidis gdje zivimo, da prosto ne povjerujes.

Name

RE kiko

14.03.2019 10:00

Kako znas da je ubijen da nije pod uticajem alkohola pao u rijeku ili izvrsio samobistvo ?

Name

Re Re kiko

14.03.2019 15:47

Ubijen i to BRUTALNO.

Name

Sta bi od obecanja

13.03.2019 16:07

Tata rece da ce osvetiti sina. A sad ga nema nidgje. Da je moje djete pobio bi pola Banja Luke. Da mi bar nebude zao. Kad vi necete i nesmijete da hapsite ubice onda i sam poubijaj. Borio si se za RS valjda nisi zaboravio kako se koristi oruzije i eksplosiv. Zao mi sto ti ubise djete. Al se nadam da ce bar njih 5 platiti cjenu i robijati za ubistvo. Sa srecom LAVE

ODGOVORITE
Name

Davore

13.03.2019 17:10

Davore,ne nasjedaj na provokacije. Sačuvaj glavu,polako,sve će to leći na svoje. Ubice ce platiti kad tad. Skidam ti kapu,ogroman posao si odradio i ostao normalan,ja ne bih mogao,pukao bih. Svaka ti cast,čuvaj se,sačuvaj svoj život i bori se za istinu i dalje. Podrška. Naklon do poda. Takodje.podrška Drasku Stanivukovicu.

Name

Re Šta bi...

13.03.2019 17:51

Vi očito ne poznajete Davora. I upravu je kad kaže da je nekoliko koraka ispred vas. Koliko ste glupi da je to nevjerovatno.

Name

ZA DAVORA

13.03.2019 20:10

PAMPTI VRATI! PRAVDA ZA DAVIDA!

Name

simo pendrek

14.03.2019 12:13

ok, eto sad znamo KO i KAKO, ali jos uvijek ne znamo ZASTO ?

ODGOVORITE
Name

Afrika

14.03.2019 14:34

Zato što je David otkrio trgovinu oružjem(ilegalnu).Transport pratio Gaco.Radi se o velikom novcu 8,6 milijardi.To oružje je predao siromašni narod jer nije imao novac da produži dozvole.Amin!!!!

Name

Re Afrika

14.03.2019 16:11

Znas li ti koliko je 8,6 milijardi ? Jesi li svjestan kakve gluposti pricas?

Name

bas si Afrika

14.03.2019 19:01

Otkuda ovdje toliko oruzja? Koliki bi to tek bio transport? Uocljiv sa ivice vasione.Ruski izvoz oruzja proslih godina je bio cca 15 milijardi USD za godinu.

Name

Bidzi

15.03.2019 17:15

Zalosno i jadno do bola...mnogima jasno sve..Nazalost David je nasao informaciju o trgovini mnogo cega pa im to lijepo zakljucao,lovili ga da prizna...nazalost zbog tog izgubi zivot...pojesce dzigere svoje jer ne mogu do tog novca..jadni svi koji su sudjelovali samo suze kad ih stignu..Davide sine,lijepi djecace pocivaj u miru

ODGOVORITE
Name

MERI

17.03.2019 15:47

Mi to znamo nemorate nam govoriti PRAVDA ZA DAVIDA ✊ ✊ ✊

ODGOVORITE
Name

Pravda

28.01.2022 17:51

Problem je kad nekom kazete NE tad ste u problemu,kazete nekom da necete da se tucete tada vas napadaju....