"Ја знам ко је починио убиство"

Већ 290 дана нема адекватне истраге у случају Драгичевић", рекао је у емисији Воx попули на ОБН Телевизије Ифет Ферагет, адвокат Давора Драгичевића и Муриза Мемића.

Босна и Херцеговина 08.01.2019 | 10:58
"Ја знам ко је починио убиство"
"Није добро када се јавност укључује у случај али је још погубније је да се политика укључује. Мене није страх у смислу да ће ми се нешто десити, али све је могуће. Немам разлога за страх јер смо говорим са покрићем", казао је Ферагет.

Колега Лепир ће прије или касније морати изаћи у јавност и рећи ко блокира истрагу, нагласио је.

"За државни удар морају постојати објективни разлози, не могу људи извести државни удар", казао је он. Људи који раде у МУП-у и у Тужилаштву су високообразовани људи. Ноторна правна глупост је теретити људе за државни удар",  рекао је адвокат Давора Драгичевића.

"Сулудо је да жртва плаћа адвокате. Истрагу води тужилац канцеларијског типа док полиција води истрагу на терену", додао је он.

На питање зна ли ко је убио Давида и Џенана одговара: "Ја знам ко је починио та два убиства, јер постоје околности које указују на некога, али се истрага води у потпуно другом смјеру".

"Занима нас ко је убио Давида и Џенана", упитао је адвокат Давора Драгичевића и Муриза Мемића.

Извор: Бука

Коментари / 119

Оставите коментар
Name

Дзоо

08.01.2019 10:01

Само сундве предпоставке.Прва је и у сто ја вјерујем да је покојни Давид видио или цуо несто сто сто није смео да сазна Друга је да су га полицајци батинали од цега је подлегао.Треце могуцности не видим.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОКИ

08.01.2019 10:11

Правда за Давида.Убице и сектаси из снсд идемо до краја!✊✊✊

Name

РОЛИДУК

08.01.2019 10:20

Филип Цулум је те ноци назвао Дарка Илица који је организовао са нарко дилерима инспекторима Бојаном Карановицем и Дубравком Кременовицем Давидову отмицу на паркингу Металске сколе.Филип Цулум је организовао те ноци своје јатаке нарко дилере са Лауса да претуку Давида на паркингу Металске сколе.Филип Цулум се на фацебооку крије под именом Осцар Цоролла.Тамо на фацебооку су у пријатељима многи јатаци и нарко дилери са Лауса.Саво Савановиц дебели брадоња,Солак Лаус,Александар Зориц,Стефан Миодраговиц Тицили има много са Лауса који дилају и продају дрогу.

Name

РЕЦИ

08.01.2019 10:33

ЗАСТО ЈЕ НАРКОМАНКА ЦУРА ФИЛИПА ЦУЛУМА ОЛИВЕРА БОСАНЦИЦ САКРИЛА СВОЈ МОБИТЕЛ 24.03.2018 КОЈИ ЈЕ КОРИСТИЛА У НОЦИ КАДА ЈЕ ДАВИД НЕСТАО КОД СВОЈЕ ПРИЈАТЕЉИЦЕ НАСТАСЈЕ ОСТОЈИЦ КЦЕРКЕ УБИЈЕНОГ ДАМИРА ОСТОЈИЦА СИЈАНА??? НАРКОМАНКА ОЛИВЕРА БОСАНЦИЦ ЈЕ ТЕ НОЦИ БИЛА У ЦАФФЕ МЕТА ОКО 01Х КАДА ЈЕ ТУ ДОКАЗИО ДАВИД.ФИЛИП ЦУЛУМ СЕ НА ФАЦЕБООКУ КРИЈЕ ПОД ИМЕНОМ ОСЦАР ЦОРОЛЛА!

Name

МК

08.01.2019 10:36

ПРВО ПРОВЈЕРА ОТКАЗА У МУП у И ПРОВЈЕРА КО ТО БИТАН ВИСЕ НИЈЕ У Р.С.

Name

Одг за Дзо

08.01.2019 10:40

Наравно да јесте тако,то се све зна,знао је несто сто није требао,тукли га и онда га задавили нема другог објасњења.Сваком најобицнијем лаику је то јасно.Дрзава,дрзава,власт је крива за то.

Name

Ре Дзоо

08.01.2019 11:07

Ако је несто знао ако је био упетљан у несто ако је било ста урадио против било кога појединца институције дрзаве или ентитета. Да је био дрогерас да је био дилер па на крају и да је некога убио нормално требао би да одговара по закону. Али изгледа није ниста од тога вјероватно је хтио реци сто не ваља у друству или како је БЛ називао гетом због тога није имао право неко да му опали цвоку а камо ли ликвидирати га као зивотињу. О Давид је био интелегентан студент два факултета па зар нама смета памет па зар будале да суде паметнима.

Name

Министар

08.01.2019 11:20

Давор Драгицевиц је рекао:"Ко год зна несто сто мозе да открије убицу а то не пријави постаје сауцесник у убиству." То је истина. Према томе овај цовјек је морао да тузиластву поднесе пријаву против лица за које тврди да је поцинило убиство. Посто то није урадио он је сауцесник у убиству.

Name

Пзд

08.01.2019 11:44

слажем се приватна држава није закон исти за све неко може И убити а да не одговара

Name

Ре

08.01.2019 12:33

Није Давидов слуцај први у РС. Овдје се ти десавало од деведесетих. Прогресивна И слободарска омладина се убијала И сакатила на разне нацине: пријетњама, разним замкама у увлацењем како би им се одузело право говор, убацивањем дрога у пице. Сваста је могуце тамо гдје дјаволи коло воде.

Name

Ре СВИМА

08.01.2019 12:49

Да адвокат изјави нешто овако, где ово можемо наћи у правној пракси . "Ја знам ко је починио та два убиства, јер постоје околности које указују на некога, али се истрага води у потпуно другом смјеру".

Name

рере

08.01.2019 14:08

Овај Ифет прица као баба Ванга , овако несто ни један адвокат никада неби изјавијо , изгледа да је њему право јаца страна колико и мени .

Name

Упецао се Ферагет

08.01.2019 23:59

Ево основе да се приведе адвокат на саслушање. Изјавио да зна починитеље. Притвор од мјесец и ето истине на видјелу брзо. Кад човјек све зна. Супер. Ријешен случај. Честитамо. Разиђите се полутани и бабе...

Name

За упецао се Ферагет

09.01.2019 07:30

У притвор убице, власт зна па нека сами себе приведу и коначно кажу истину. Због проливених суза за звјерски убијеним дјететом мислим да ће морати проговорити, ако не сада онда на њиховом суђеном дану.

Name

Нада

09.01.2019 09:48

Јадни народе РС продајеш се за десетак километара асфалтног пута у свом селу а уз пут само гледаш како ћеш своје дијете склонити у оближњу Аустрију или Њемачку. Оваква дјела срозаше РС у кал и блато. Ни стогодишња киша га неће успети спрату.

Name

Бранка

10.01.2019 11:10

Ре Упецао се Ферагет Наравно да Ферагет зна ко су убице!!! Сви ми знамо ко су убице. Ферагет није тузиластво!!! Ти као да 9 мјесеци сједис на усима. Тузилац и судство су они који морају покренути процес,а не Ифет Ферагет!!! Вец 9 мјесеци тузилац Лепир и Врецо неце то да ураде. Неки дан сам слусала у Марицевој емисији господју адвоката Зорку Добрицанин,она је била дио медјународног адвокатског тима који је једно вријеме заступао слуцај Драгицевиц, господја Добрицанин казе да је убиство и да Лепир зели да покрене тај судски процес,али политицки притисак из самог врха РС је велики и он немозе то да уради,. Страсно је на ста су све спремни у полицији и дрзавном врху да би заститили убице!!! Узас!!!!!

Name

тртмрт

10.01.2019 12:45

на залост све ово подсјеца на спанску сапуницу. превисе се разних интереса пребија преко несрецног оца Драгицевица. с друге сране мурија и тузиластво не цине ниста или врло слабо да се открију убице и налогодавци. превисе је баљезгарија у свему томе...као и у свим осталим стварима у РС/БХ... одузило се предуго....само тензије и врло лоса слика о мојој Бањалуци је отисла у свијет...није добро никако

Name

РОЛИДУК

08.01.2019 10:02

Убицо Драгане Лукацу ко је убио Давида Драгицевица???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре РОЛИДУК

08.01.2019 10:28

Ако јеДраган Лукач убица онда ти знаш ко је убица,па иди у Тужилаштво па пријави да и поднеси доказе. Или ћути јер појма немаш, само знаш да вређаш на друштвеним мрежама.

Name

БОРИС

08.01.2019 10:56

Убице ближи вам се крај.Правда за Давида!✊✊✊

Name

Скептик

08.01.2019 11:01

Овде се углавном барата са појмом убиства Давида Драгичевића. Међутим, ово убиство се разликује од других које су се догодили у посљедњих двадесетак година а пре свега због две чињенице, прве, да је Давид био заточен и мучен. Да га је неко хтјео "само" убити он(и) би га одмах убили. Али, очигледно да су од њега нешто покушали изнудити но не зна се да ли су у томе и успјели. Пет дана нису сигурно. Последњи дан или ноћ су били кобни по Давида, да ли су успјели у томе или не , није ни битно, јер свакако би крајњи исход био исти. А друга чињеница је та да скоро све указује да је полиција била умјешана у убиство а послије и у његово заташкавања и уз блаћење саме жртве чак и од комплетне власти РС. Зато ово убиство није обицно убиство.

Name

Ре РОЛИДУК

08.01.2019 11:19

Хајде мајке ти када све знаш, када знаш ко су дилери са Лауша, ко је наредио убиство, када знаш гдје је извршено и све остало, реци нам чиме се то Давид бавио када је због тога пребијен. Немој мајке ти оне фазоне како је нешто чуо, знао, открио.... Пошто си Свемогући онда одговори на ово питање.

Name

Ре

08.01.2019 17:33

Све је цудно у овом случају, најцудније је то, да ако двије особе знају неку тајну једна це особа пропјевати, а камоли као сто тврде да је ту умијесаних скоро па 30 њих

Name

Грмец

10.01.2019 14:28

Зивио зиви херој а ви будале цркните

Name

еко-рецyцлинг

11.01.2019 06:41

Гацо, има ли снијега на крузним токовима?

Name

БРДЈАНИН

08.01.2019 10:05

Давид је претуцен на паркингу Металске сколе и отет од Мупа Рс у возилу гдје су била два инспектора у цивилу и два полицајца.Све се јасно види на снимку са камере РФ банке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Борис

08.01.2019 10:15

Откуд онда у пекари у другом дијелу града? Имате 100 теорија, сваки дан нова прича...

Name

БОКИ

08.01.2019 10:22

Убице идемо до краја.Правда за Давида!✊✊✊

Name

X

08.01.2019 10:35

Ти видио снимке???

Name

Ре БОРИС

08.01.2019 10:54

Ко казе да је Давид био у пекари.Пекара Змијање има видео надзор.Засто убице из полиције не показу тај снимак ако имају? Због тога сто су га унистили као и снимак са камере са објекта Миловановиц који гледа директно на мост на Црквеној.Засто је инспектор Бојан Карановиц 19.03.2018 досао изузео и унистио снимке са камера двије приватне куце које се налазе близу МК? Хоцес ли бројеве мобитела од власника те двије куце? Имас глупсоне извјестај Костресевица у којем се казе да камера са књизаре Култура није уопсте снимила Давида да се креце према Лаусу у 02.38х те ноци како је лагао Лукац.Гдје је снимак са пекаре Мања са које се види цијели трг са Оффице Схоес,са мотела Видовиц,гдје снимци из Гајеве улице,са оптике Раy и Сбербанке из занатског,гдје је оргинални снимак са Комерцијалне банке из Господске гдје је Давид задњи пут снимљен у 02 32 41х нека из полиције показу ако имају тај видео снимак? Имали су видјели и све су снимке унистили.Гдје је снимак са РФ банке који гледа на паркинг Металске сколе? Полиција је све снимке из центра града унустила.Тај са РФ банке постоји и налази се у ценрали РФ банке у Аустрији јер цувају снимке двије године.Ботино тога се боје убице да се не појави тај снимак са РФ банке,а појавице се сигурно.Ботино покриј се јорганом у том твом цумезу и сути!

Name

X

08.01.2019 10:58

Правда за Давида.Убице идемо до краја!✊✊✊

Name

X

08.01.2019 11:06

Давид је претуцен на паркингу Металске сколе и одвезен дацијом у којој су били два инспектора у цивилу и два полицајца.Све се јасно види на снимку РФ банке.

Name

Објектив

08.01.2019 11:08

Није ни био у пекари тад!

Name

X

08.01.2019 11:14

Засто је Здравко Самардзија уредник на резимској Ртрс дао изјаву у полицији 17.04.2018 да је један од тзв малољетника сто сједи на снимку испред Ситија сто су уцествовали у сацекуси за Давида на тргу његов малољетни син??? Ако је тако нека његов син казе ко су она двојица сто су Давида зауставили код Оффице Схоес и које онај сто сепа сто је стајао са њима јер су све гледали са 5 метара? Да ли је Здравко Самардзија дао лазну изјаву да је то његов син и примио новац за ту изјаву???

Name

БРДЈАНИН

08.01.2019 10:05

Давид је претуцен на паркингу Металске сколе и отет од Мупа Рс у возилу гдје су била два инспектора у цивилу и два полицајца.Све се јасно види на снимку са камере РФ банке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре БРДЈАНИН

08.01.2019 10:29

Кад све знаш иди у Тужилаштво па пријависвоја сазнања. Крај тако чвртих доказа нема сумње да си у праву. Или ћути и не срамоти се више.

Name

Блмојград

08.01.2019 10:07

Бањалука је град у којем полиција убија дјецу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕЦИ

08.01.2019 10:14

ПРАВДА ЗА ДАВИДА.УБИЦЕ СУ ИНСПЕКТОРИ ИЗ МУПА НАРКО ДИЛЕРИ БОЈАН КАРАНОВИЦ И ДУБРАВКО КРЕМЕНОВИЦ ПО НАРЕДЈЕЊУ ДАРКА ИЛИЦА ЦЕЛЕ КОЈИ ДИЛА КОКАИН ЗА ДРАГАНА ЛУКАЦА!

Name

БОКИ

08.01.2019 10:22

Правда за Давида!✊✊✊

Name

РЕЦИ

08.01.2019 10:25

ДРАГАНЕ ЛУКАЦУ ЗАСТО СИ НАРЕДИО ДАРКУ ИЛИЦУ ДА ЊЕГОВИ ИНСПЕКТОРИ НАРКО ДИЛЕРИ ДУБРАВКО КРЕМЕНОВИЦ И БОЈАН КАРАНОВИЦ ЛИКВИДИРАЈУ ДАВИДА ДРАГИЦЕВИЦА???

Name

РЕЦИ

08.01.2019 10:09

КО ЈЕ УБИО ДАВИДА, АКО ЗНАТЕ РЕЦИТЕ ВИСЕЕЕЕЕЕ !!!!!!!! НЕКА СЕ СМИРИ ЈАДНИ ОТАЦ И НАРОД НАПАЦЕНИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Робин худ

08.01.2019 10:18

РЕЦИ ти си право магаре, рецено је вец све, коме да казу,теби? РЕЦИ па ти си глув,цорав и глуп...

Name

Ре РЕЦИ

08.01.2019 10:31

Народ и отац су инструмент спољње политике Енглеске. Кад би се сутра открио убица не би то ништа ријешило, јер се овдје тражи преврат и издаја Републике Српске.

Name

Коле

08.01.2019 11:11

Па ево све се зна, зна Давор, Васковић, адвокат, ови беспослучари на порталу! Или је то шупља прича!? Али је мало чудно да треба толико људи да убије мирног момка!?

Name

Нострадамус

08.01.2019 11:17

Ре реци. Од првог дана подрзавам ПРАВДУ ЗА ДАВИДА која је настала мозда и прије тог убиства. Та је група настала много раније и када су страдали Дјуровиц Вукелиц и многи прије и малтретирање фам. Вулиц. Само је убиством Давида ту групу покренило и дали јој назив ПРАВДА ЗА ДАВИДА .То уопсте није нека страна слузба или како је називаји руситељима Републике Српске .Они који то мисле заиста нису нормални.

Name

08.01.2019 10:15

Сви ви све знате а у ствари нико појма нема. Хајде реци па да се заврси једном са тим. Правда за Давида

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

08.01.2019 10:42

Цијела бањалука зна да су давида убили људи из мупа којдиц кременовиц по налогу додиковог сестрица и цвијановицевог сина који ведре и облаце по бањалуци под заститом лукаца али ту се ради о 20 особа из мупа и цијели врх политицки снсд ,а мемица убијо син од будње који има терме на илидзи и главни је у сда и сарајеву

Name

Раде

08.01.2019 10:45

Милорад додик је највеци кривац убице раде за њега годинама колико убиста је изврсено затаскано

Name

Ре yу

08.01.2019 10:59

Поступак се не заврсава тако сто це неко реци име. А све висе сам убједјен да овом насем народу дате и снимак убиства, он би опет насао насао неко оправдање илу би рекао да је то све монтирано.

Name

мила

08.01.2019 12:34

ре yу потпуно се слажем с тобом,толико је народу (срећом не свима) исптран мозак да би и снимак како Давида туку прогласили подметачином страних служби,а ево једно питање за теоретичаре завјере:ако су стране службе убиле Давида-ко је изгубио гаће,ко је усмјеравао истрагу,ко је оптужио Давида да је наркоман и лопов,зашто нису одговарали за то???

Name

Архандјело

08.01.2019 10:19

Ко је убио Давид. Даворе идемо до краја

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јела Татиц

08.01.2019 10:28

Ко је убио Давида Гдје је Давор

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПРЊАВОР

08.01.2019 11:00

Правда за Давида.Убице близи вам се крај!✊✊✊

Name

Прњавор

08.01.2019 10:28

Немас ти појма. Само палис оног јадника.

ОДГОВОРИТЕ
Name

КХАЛ ДРОГО

08.01.2019 11:04

Убице се знају и Давида су убили припадници Мупа по наређењу Дарка Илића и Драгана Лукача!

Name

Бранилац РС

09.01.2019 07:42

Зар сам се ја борио да би ми неко ко није био ни рођен рушио државу тражећи некакву "истину". А имао сам само 25 година у био на одговорној дужности у ВРС, нешто као ви сада који рушите државу......ко вам даје право за то.....ко је то Британци, Амери, или....

Name

За "Бранилац"

09.01.2019 17:30

Брате, мук - лијек!

Name

Кхал Дрого

08.01.2019 10:30

Овај почео ко један блогер љигавац који је својевремено извјештавао за емисију "60 минута" и олајавао Српску наравно, док га нису шутнули, и који 7 дана упућује питања Милету (мисли на Додика), те; Миле гдје је Давор? Миле јел Давор завршио као Давод? Миле јел Давор то у Црквеној завршио?, и тако пуно тражи одговора од Милета, средћом Давор се јавио са "непознате локације", мада дјелује помало нафиксано. Тако и овај Ифет, зна а неће да каже. Овдје имамо и супротне тврдње адвоката оштећеног, тројица бивших су тврдили да истрага иде у добром смјеру, чак су и хвалили рад ОЈТ, а Ифет тврди супротно, па коме онда вјеровати. Како год, ријалити Драгучевић се наставља, мало у тој ријалитизацији даје допринос и Ифет, не би требао као адвокат ал ајде кад родитељи и она секта ПзД проституишзу ову фарсу, што не би и он. Давид какве год да је имао врлине, мане, гријехе, није заслужио толико проституисање његовом тужном судбином. Јадно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.01.2019 11:01

Убиство дјетета поредити са ријалиријем је у најмању руку срамно.

Name

Ре

08.01.2019 11:14

Дабогда ти добио на пазњи на исти нацин, али теско посто твој мозак има слаб капацитет.

Name

Ре

08.01.2019 11:51

У праву си Дрого!

Name

Стварно

08.01.2019 15:09

100 посто сте у праву, све ово нема одавно никакве везе с мозгом.

Name

Дарwилл

08.01.2019 10:38

Адвокат Ферагет прво каже да зна ко је починио убисто, а у следећој реченици каже : Занима нас ко је убио Давида и Џенана?! Значи сам себе демантује.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ИНТЕРЕСАНТНО

08.01.2019 11:02

Све је тацно сто казе Ферагет.Убице се знају и они су из Мупа Рс.

Name

Ре

08.01.2019 11:02

Глуп си. Цовјек зна, али треба спровести судски поступак да би то лице добило заслузену казну.

Name

Ре Дарwилл

08.01.2019 11:05

Ферагет има доказе који упућују на убицу само што их тужилаштво не користи. Није његово да то саопшти, него на тужилаштву, само што они не користе праве доказе него неке своје.

Name

Дарwилл

08.01.2019 11:50

Добро, добро. Нека сам ја глуп. а нека сте Ви паметни. Ако сам и глуп, барем знам читати. Ви тако паметни изгледа да ни то незнате.

Name

Лажов адвокат

09.01.2019 19:11

Ферагет само лазе и измишља.Манипулисе са патњом родитеља.Он има своју истину за коју је дебело плачем.Адвокати остали га напустише неће да се бламирају.

Name

Ре за Лазова

09.01.2019 22:37

У зивоту ниси видио цовјека, нити си ријец једну с њим промијенио а тврдис да је лазов. Смета вама сто је уз породицу Драгицевиц, као сто је и Васковиц. Кад њих не би било сви би заборавили Давида. Јел то? Е па неце ици.

Name

интересантно

08.01.2019 10:43

..да си ти из федетације остао солити памет а три остала адвоката напустила..И,ко би теби вјеровао,веца је будала од тебе.Иди гањај лопове на својој страни..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.01.2019 11:06

Интересантно је када немамо ниста друго онда окривљујемо Феферацију или Сарајево. Наравно, док постоји интерес. Па онда кад све продје настане лизање са сда и хдз због обостраног интереса гледаног из другог угла.

Name

Интересантно

08.01.2019 19:41

Шта мислиш да је Фергат глуп да ризикује да и он буде убијен ?Све у своје вријеме немате ви појма тко је све умијешан и зашто према томе не прозивај човјека без везе он је једини показао да има срце и храброст ризикујући тиме свој и зивот своје породице зато пст !!!!

Name

Младен

08.01.2019 10:49

Како мозе бити дрзавни удар,кад Р.Српска није дрзава? Макар право није. Она је дио дрзаве БиХ, ентитет који се зове Република Српска. Нелигицно је икога теретити за дрзавни удар на дрзаву која не постоји.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Асим

08.01.2019 11:15

БИХ није унитарна дрзава,вец савез или унија две дрзаве,односно дрзавна заједница две независне дрзаве односно ентитета једна дрзава енититет је по уредјењу република а други је по уредјењу федерација 10 кантона.Институције РС су дравне институције тако да је термин дрзавни удар исправан.А институције БИХ су уствари заједницке савезне институције по уставу са малим бројем надлезности и овласцења.БИХ нема своју територију ,нема владу итд територија БИХ је територија дзрава цланица БИХ уније РС и федерације

Name

Нихад

08.01.2019 11:36

Е мој Асиме, ни теби није добро, лијекови не дјелују...

Name

Асиме сине

08.01.2019 11:43

родила мајка. Јеси попио ону наранџасту бобу?

Name

Доказ

08.01.2019 10:58

Ко год тврди да зна ко је или ко су убице Давида, или је сам убица или ментално поремећена особа, јер свака таква јавна изјава захтјева образложење. Дакле, треба се обратити на институције РС или БиХ или међународне, а не баљезгати глупости. Ја знам али нећу да кажем..Ма немој молит те.. Такве би требало позатварати по кратком поступку.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Преспавало

08.01.2019 11:51

се 290 дана? Шта се друго тражило него да институције раде? Њима је доказ папир са логом пекаре. Да није можда (ако је Давид уопште био у пекари) требао користити папир (кесу) са логом МцДоналд'с-а?

Name

Ре

08.01.2019 13:31

Ста то бијесе институција? Изврсна власт која проводи резим и прикрива убиство. Законодавна власт која се формира на куповину папака. Судство за које је владавина права мисаона именица.

Name

За Ре

08.01.2019 14:08

Па шта ви уопште хоћете??? Никоме ништа не вјерујете, па ми није јасно какву правду захтјевате? Исто тако, ко год зна ко је убица нека то каже. Не можеш имати јаја за такву изјаву, а немати јаја да кажеш име убице. Глупости!!

Name

Ре за Ре

08.01.2019 21:47

Судија Периц је дао добар правнцки осврт на овај слуцај. Процитај, па цес ваљда схватити о цему се овдје ради.

Name

Владавина права

08.01.2019 11:13

Каква је то дрзава гдје дјецу убијају, а пријете родитељима и адвокатима убијене дјеце?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.01.2019 11:50

Ко коме пријети?

Name

Ре

09.01.2019 07:26

Лукац у Скупстини. Бурле кад и гдје стигне. Ста би са његовом црном књигом?

Name

Данка

08.01.2019 11:36

Правда ✊✊✊

ОДГОВОРИТЕ
Name

Едиса

08.01.2019 11:38

Правда за Давида

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мрка

08.01.2019 11:46

Реците вец једном ко је убио та два дјетета . Побогу што се чека да се то вец једном заврси,

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЛАЗАР

08.01.2019 12:19

То је доказ да БиХ није ни Д од државе и треба је преформулисати и направити НОРМАЛНУ ПРАВНУ ДРЖАВУ! Ово је циркус од државе!

Name

Серлок

08.01.2019 12:05

Кад све теорије саберемо, ни једна не мозе да одговори на једно једино питање: Засто су убице оставиле Давидово тијело на обали, односно засто га нису гурнули дубље у набујали Врбас, ако су вец били спремни на све?

ОДГОВОРИТЕ
Name

не

08.01.2019 16:13

управо засто га је таква саврсена организација отмице и убиства која се планирала мјесецима и у коју је укљуцено толико људи оставила тијело несретног младица на том мјесту

Name

ре Серлок

08.01.2019 19:20

Оцито да је се рацунало са тим да су сва претходна убиства просла без галаме и протеста, јер се нико из институција није ни поцесао да позове Станислава Цадју у вези онога сто су износили родитељи убијеног Николе Дјуровица. Мислило се вјероватно да це она несретна и неспретна конференција за стампу да буде довољна да јавност прогута бацену нам удицу и повјерује у немогуце. Ко је могао да предпостави да це Давор да показе такву снагу, јер би огромна вецина у слицној ситуацији препукла од бола. Заиста су потцијенили здрав разум народа теоријом да је Давидово тијело плутало оним плицаком до усца у Врбас, а да то нити 1 градјанин не примијети и да за све те дане и ноци пацови којих казу у Црквени поприлицно има додатно не оскрнаве Давидово тијело. Заборавили су да се сво то зло десавало у великој седмици Васкрсњег поста над оним ције је име првог у 33 кољена господа насег ције родјење управо прослављамо јуце, данас и сутра. Као неко ко се декларисе задњих 50 година као "Теиста" вјерујем да је ипак нека невидљива сила ипак показала да нити 1 злоцин није толико саврсен да не остану трагови који це озбиљној истрази слузити као путоказ у рјесењу овог злоцина. Правда за Давида, мир Бозији и Христос се роди!!!

Name

нико никановиц

08.01.2019 12:08

"Ја знам ко је починио та два убиства, јер постоје околности које указују на некога, али се истрага води у потпуно другом смјеру".? Да неке околности на несто указују није здраво за готово. Некако ми је ова изјава недорецена, ја знам али не знам, имам неке сумње, неке информације? Теорије Завјера су најгоре теорије, има свега и сви су такви а у ствари никога конкретног, на залост је један млади зивот изгубљен у овом хаосу. Јос једно питање, ко прави онда дрзавни удар ако не људи? Мозда су то масине, мозда нека друга зива бица? Ко це владати послије смјене власти, људи или ко или ста? У свему овоме је на залост превисе резије да би било спонтано

ОДГОВОРИТЕ
Name

нико

08.01.2019 13:33

Нека полиција одговори зашто је заташкавала убиство,када добије народ тај одговор повућиће се из овога,а ми нико нисмо луди па да се играте са нама као да снимате лош филм,а државни удар је највећа глупост коју сте пласирали,смијешно и јадно од озбиљних наводно људи да се овако биједно перу...ако ишта угрожава државу онда је то траљава истрага коју су сви стручњаци објелоданили.

Name

Од Дариа

08.01.2019 15:35

НИКО НИКАНОВИЦ ТИ СИ СТВАРНО НИКО.

Name

У страха су велике оци

09.01.2019 03:40

Никоговицу,дрзавни удар прави полиција и војска. Да би био дрзавни удар,требали би имати дрзаву.Војска не постоји,а полице је у кандзама нарко босова. Ферагет је родјен,сколован и заврсио право у Блуци,он је бањалуцанин,и врсни је струцњак за кривицно и медјународно право,не као неки "магистри правних наука"како себе називају а не знају ни основне правне норме. Вјерујем да је ово био сарказам кад је Ферагет рекао "у мупу и тузиластву раде високо образовани људи". Ифете,насмијали сте ме.

Name

Бане

08.01.2019 12:13

Драго ми је што је давор жив,само да оздрави да му се стање стабилизује и да заједно са својим адвокатом више открије ко је починио злочин над његовим сином и да падну маске једном за свагда.

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИРКО

08.01.2019 12:16

Ево у току Божића могу само да пожелим да их Бог драги приведе правди ма ко био!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.01.2019 18:52

Мирко,имамо исте зеље!Ко год је родитељ,требао би се замислити у каквој му дрзави одрастају дјеца и колико су у опасности.Правда за Давида и сву муцки убијену дјецу!Хоцемо домовину без насиља и криминала!

Name

Весна

08.01.2019 12:26

Правда за Давида и подршка адвокату Ферагету !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Голијат.

08.01.2019 12:36

Реци ко је

ОДГОВОРИТЕ
Name

За Ифета

08.01.2019 12:39

Свака ти цаст. Само ради свој посо. Да су бог и остали као ти Имали би на кога бити поносни

ОДГОВОРИТЕ
Name

мф

08.01.2019 12:40

Ја мислим да иза овога стоји несто сто није нормално а то је да се открије ко је убио Давида мора пасти јос која мртва глава, Давид је убијен ту нема сумње и то треба да се осуди и пронаде убица без даљњега иза овога стоји неко из врха из кога врха то треба испитати и сви из врха знају све јели то је повезано зато свака млада особа треба да казе некоме од родитеља ста се десава у њговом зивоту да би се могло несто исправити и заститити боље рецено спасити колико се море ту непостоји колега јели то мозе бити злоупотреба и ако се несто деси потрага оде у другом правцу

ОДГОВОРИТЕ
Name

МП ЗА П

08.01.2019 13:12

Да је полиција чиста већ би се то истражило.Значи одговор је врло јасан.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПОСМАТРАЧ

08.01.2019 13:34

Не знамо ко је УБИО ДАВИДА али знамо ко не дозвољава да се сазна ИСТИНА,ко растјерује људе који траже ИСТИНУ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоx

08.01.2019 14:10

знамо да ти знас а остало троје из адвокатског тима не знају,па тако људи паметни узели актовке и отисли из те прљавстине а тебе док неко дебело плаца знацес

ОДГОВОРИТЕ
Name

не

08.01.2019 16:09

управо

Name

Биљана

08.01.2019 14:26

Правда за Давида

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нада

08.01.2019 14:31

Подрска гос.Ифета ПРАВДА за Давида ПРАВДА за Дзенана ПРАВДА за убијене дјеце ✊✊✊✊✊

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

08.01.2019 15:13

Правда за Давида!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мања

08.01.2019 15:49

ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ђорђе

08.01.2019 17:44

Занима ме дали Дарко Илић посједује велику фарму свиња код Српца или су то само празне приче? Ко шта зна нека то објави.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шта ти питаш

08.01.2019 18:35

Што,треба ти да купиш?

Name

Цц

08.01.2019 20:26

Цињеница је да су Давида насли мртвог и то свог испребијаног у модрицама ,посебно се види у предјелу лица посто му је фаца сва деформисана од удараца,сви могу видјет слике на интернету и то није никаква тајна и сад имате пресс конференцију у којој вас мурија и патолог убјеђују да се такав испребијан сам убио,мислим ,,колко глуп и сљеп ,залудјен неким национализмом или покварен морас бити да прихватис ту лаз,знаци видис оцима својим брутално претуценог клинца, мртвог баценог у говна и не вјерујес оном сто видис вец сам себе убједјујес у лаз и то само зато сто је тамо некакав Хајро из Сарајева подрзао групу ПзД ,убили га синови богатих родитеља или мурија и сад крију и наравно постоји разлог због цега су га убили,људи не смију бјезат од тога,Давид се у несто упетљо и то је цињеница,мора постојат разлог!! И сад сви ви који писете ту да то није истина и са једне и са друге стране, који је вама к....??? Систем затаскава убиство и то је оно сто није добро јер по овом сиротињу мозе свако убит и неце одговарат,то је оно сто вам поруцују,ви сте мање вриједни и ако вас нетко рокне није битно и онако не вриједис!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре цц

09.01.2019 00:43

мени су сви они који прицају против Давора исти као и убице...виседневно муцење дјетета а потом и његово убиство је толико брутално и оцигледно било да нико не би требао остати равнодусан а поготово нико не би смјео ститити убице..!

Name

неко

08.01.2019 20:48

Потпуно исполитизован случај, жалосно..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.01.2019 22:08

Види се по раду тузиластва. Залосно. Цуј, министар зове тузиоца да не покреце истрагу. Узассс

Name

јузниветар

08.01.2019 22:03

Ста је са Давором,ја не вјерујем у ону видео поруку?!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Поздрав из Колумбије

09.01.2019 00:26

г. Ифет говори оно сто цела Босна зна, цела Бањалука зна. Ко се дрогира, ко продаје дрогу. Јел фрка министре а? Јел фрка рудоњо? Ено судски медицинар попуста по савовима, а ни лептир није далеко. Тик так, тик так

ОДГОВОРИТЕ
Name

Редоследом

09.01.2019 15:42

Спрега мафије =тужилаштво=полиција муп.

ОДГОВОРИТЕ