"Ja znam ko je počinio ubistvo"

Već 290 dana nema adekvatne istrage u slučaju Dragičević", rekao je u emisiji Vox populi na OBN Televizije Ifet Feraget, advokat Davora Dragičevića i Muriza Memića.

Bosna i Hercegovina 08.01.2019 | 10:58
"Ja znam ko je počinio ubistvo"
"Nije dobro kada se javnost uključuje u slučaj ali je još pogubnije je da se politika uključuje. Mene nije strah u smislu da će mi se nešto desiti, ali sve je moguće. Nemam razloga za strah jer smo govorim sa pokrićem", kazao je Feraget.

Kolega Lepir će prije ili kasnije morati izaći u javnost i reći ko blokira istragu, naglasio je.

"Za državni udar moraju postojati objektivni razlozi, ne mogu ljudi izvesti državni udar", kazao je on. Ljudi koji rade u MUP-u i u Tužilaštvu su visokoobrazovani ljudi. Notorna pravna glupost je teretiti ljude za državni udar",  rekao je advokat Davora Dragičevića.

"Suludo je da žrtva plaća advokate. Istragu vodi tužilac kancelarijskog tipa dok policija vodi istragu na terenu", dodao je on.

Na pitanje zna li ko je ubio Davida i Dženana odgovara: "Ja znam ko je počinio ta dva ubistva, jer postoje okolnosti koje ukazuju na nekoga, ali se istraga vodi u potpuno drugom smjeru".

"Zanima nas ko je ubio Davida i Dženana", upitao je advokat Davora Dragičevića i Muriza Memića.

Izvor: Buka

Komentari / 119

Ostavite komentar
Name

Dzoo

08.01.2019 10:01

Samo sundve predpostavke.Prva je i u sto ja vjerujem da je pokojni David vidio ili cuo nesto sto sto nije smeo da sazna Druga je da su ga policajci batinali od cega je podlegao.Trece mogucnosti ne vidim.

ODGOVORITE
Name

BOKI

08.01.2019 10:11

Pravda za Davida.Ubice i sektasi iz snsd idemo do kraja!✊✊✊

Name

ROLIDUK

08.01.2019 10:20

Filip Culum je te noci nazvao Darka Ilica koji je organizovao sa narko dilerima inspektorima Bojanom Karanovicem i Dubravkom Kremenovicem Davidovu otmicu na parkingu Metalske skole.Filip Culum je organizovao te noci svoje jatake narko dilere sa Lausa da pretuku Davida na parkingu Metalske skole.Filip Culum se na facebooku krije pod imenom Oscar Corolla.Tamo na facebooku su u prijateljima mnogi jataci i narko dileri sa Lausa.Savo Savanovic debeli bradonja,Solak Laus,Aleksandar Zoric,Stefan Miodragovic Ticili ima mnogo sa Lausa koji dilaju i prodaju drogu.

Name

RECI

08.01.2019 10:33

ZASTO JE NARKOMANKA CURA FILIPA CULUMA OLIVERA BOSANCIC SAKRILA SVOJ MOBITEL 24.03.2018 KOJI JE KORISTILA U NOCI KADA JE DAVID NESTAO KOD SVOJE PRIJATELJICE NASTASJE OSTOJIC KCERKE UBIJENOG DAMIRA OSTOJICA SIJANA??? NARKOMANKA OLIVERA BOSANCIC JE TE NOCI BILA U CAFFE META OKO 01H KADA JE TU DOKAZIO DAVID.FILIP CULUM SE NA FACEBOOKU KRIJE POD IMENOM OSCAR COROLLA!

Name

MK

08.01.2019 10:36

PRVO PROVJERA OTKAZA U MUP u I PROVJERA KO TO BITAN VISE NIJE U R.S.

Name

Odg za Dzo

08.01.2019 10:40

Naravno da jeste tako,to se sve zna,znao je nesto sto nije trebao,tukli ga i onda ga zadavili nema drugog objasnjenja.Svakom najobicnijem laiku je to jasno.Drzava,drzava,vlast je kriva za to.

Name

Re Dzoo

08.01.2019 11:07

Ako je nesto znao ako je bio upetljan u nesto ako je bilo sta uradio protiv bilo koga pojedinca institucije drzave ili entiteta. Da je bio drogeras da je bio diler pa na kraju i da je nekoga ubio normalno trebao bi da odgovara po zakonu. Ali izgleda nije nista od toga vjerovatno je htio reci sto ne valja u drustvu ili kako je BL nazivao getom zbog toga nije imao pravo neko da mu opali cvoku a kamo li likvidirati ga kao zivotinju. O David je bio intelegentan student dva fakulteta pa zar nama smeta pamet pa zar budale da sude pametnima.

Name

Ministar

08.01.2019 11:20

Davor Dragicevic je rekao:"Ko god zna nesto sto moze da otkrije ubicu a to ne prijavi postaje saucesnik u ubistvu." To je istina. Prema tome ovaj covjek je morao da tuzilastvu podnese prijavu protiv lica za koje tvrdi da je pocinilo ubistvo. Posto to nije uradio on je saucesnik u ubistvu.

Name

Pzd

08.01.2019 11:44

slažem se privatna država nije zakon isti za sve neko može I ubiti a da ne odgovara

Name

Re

08.01.2019 12:33

Nije Davidov slucaj prvi u RS. Ovdje se ti desavalo od devedesetih. Progresivna I slobodarska omladina se ubijala I sakatila na razne nacine: prijetnjama, raznim zamkama u uvlacenjem kako bi im se oduzelo pravo govor, ubacivanjem droga u pice. Svasta je moguce tamo gdje djavoli kolo vode.

Name

Re SVIMA

08.01.2019 12:49

Da advokat izjavi nešto ovako, gde ovo možemo naći u pravnoj praksi . "Ja znam ko je počinio ta dva ubistva, jer postoje okolnosti koje ukazuju na nekoga, ali se istraga vodi u potpuno drugom smjeru".

Name

rere

08.01.2019 14:08

Ovaj Ifet prica kao baba Vanga , ovako nesto ni jedan advokat nikada nebi izjavijo , izgleda da je njemu pravo jaca strana koliko i meni .

Name

Upecao se Feraget

08.01.2019 23:59

Evo osnove da se privede advokat na saslušanje. Izjavio da zna počinitelje. Pritvor od mjesec i eto istine na vidjelu brzo. Kad čovjek sve zna. Super. Riješen slučaj. Čestitamo. Raziđite se polutani i babe...

Name

Za upecao se Feraget

09.01.2019 07:30

U pritvor ubice, vlast zna pa neka sami sebe privedu i konačno kažu istinu. Zbog prolivenih suza za zvjerski ubijenim djetetom mislim da će morati progovoriti, ako ne sada onda na njihovom suđenom danu.

Name

Nada

09.01.2019 09:48

Jadni narode RS prodaješ se za desetak kilometara asfaltnog puta u svom selu a uz put samo gledaš kako ćeš svoje dijete skloniti u obližnju Austriju ili NJemačku. Ovakva djela srozaše RS u kal i blato. Ni stogodišnja kiša ga neće uspeti spratu.

Name

Branka

10.01.2019 11:10

Re Upecao se Feraget Naravno da Feraget zna ko su ubice!!! Svi mi znamo ko su ubice. Feraget nije tuzilastvo!!! Ti kao da 9 mjeseci sjedis na usima. Tuzilac i sudstvo su oni koji moraju pokrenuti proces,a ne Ifet Feraget!!! Vec 9 mjeseci tuzilac Lepir i Vreco nece to da urade. Neki dan sam slusala u Maricevoj emisiji gospodju advokata Zorku Dobricanin,ona je bila dio medjunarodnog advokatskog tima koji je jedno vrijeme zastupao slucaj Dragicevic, gospodja Dobricanin kaze da je ubistvo i da Lepir zeli da pokrene taj sudski proces,ali politicki pritisak iz samog vrha RS je veliki i on nemoze to da uradi,. Strasno je na sta su sve spremni u policiji i drzavnom vrhu da bi zastitili ubice!!! Uzas!!!!!

Name

trtmrt

10.01.2019 12:45

na zalost sve ovo podsjeca na spansku sapunicu. previse se raznih interesa prebija preko nesrecnog oca Dragicevica. s druge srane murija i tuzilastvo ne cine nista ili vrlo slabo da se otkriju ubice i nalogodavci. previse je baljezgarija u svemu tome...kao i u svim ostalim stvarima u RS/BH... oduzilo se predugo....samo tenzije i vrlo losa slika o mojoj Banjaluci je otisla u svijet...nije dobro nikako

Name

ROLIDUK

08.01.2019 10:02

Ubico Dragane Lukacu ko je ubio Davida Dragicevica???

ODGOVORITE
Name

Re ROLIDUK

08.01.2019 10:28

Ako jeDragan Lukač ubica onda ti znaš ko je ubica,pa idi u Tužilaštvo pa prijavi da i podnesi dokaze. Ili ćuti jer pojma nemaš, samo znaš da vređaš na društvenim mrežama.

Name

БОРИС

08.01.2019 10:56

Убице ближи вам се крај.Правда за Давида!✊✊✊

Name

Skeptik

08.01.2019 11:01

Ovde se uglavnom barata sa pojmom ubistva Davida Dragičevića. Međutim, ovo ubistvo se razlikuje od drugih koje su se dogodili u posljednjih dvadesetak godina a pre svega zbog dve činjenice, prve, da je David bio zatočen i mučen. Da ga je neko htjeo "samo" ubiti on(i) bi ga odmah ubili. Ali, očigledno da su od njega nešto pokušali iznuditi no ne zna se da li su u tome i uspjeli. Pet dana nisu sigurno. Poslednji dan ili noć su bili kobni po Davida, da li su uspjeli u tome ili ne , nije ni bitno, jer svakako bi krajnji ishod bio isti. A druga činjenica je ta da skoro sve ukazuje da je policija bila umješana u ubistvo a poslije i u njegovo zataškavanja i uz blaćenje same žrtve čak i od kompletne vlasti RS. Zato ovo ubistvo nije obicno ubistvo.

Name

Re ROLIDUK

08.01.2019 11:19

Hajde majke ti kada sve znaš, kada znaš ko su dileri sa Lauša, ko je naredio ubistvo, kada znaš gdje je izvršeno i sve ostalo, reci nam čime se to David bavio kada je zbog toga prebijen. Nemoj majke ti one fazone kako je nešto čuo, znao, otkrio.... Pošto si Svemogući onda odgovori na ovo pitanje.

Name

Re

08.01.2019 17:33

Sve je cudno u ovom slučaju, najcudnije je to, da ako dvije osobe znaju neku tajnu jedna ce osoba propjevati, a kamoli kao sto tvrde da je tu umijesanih skoro pa 30 njih

Name

Grmec

10.01.2019 14:28

Zivio zivi heroj a vi budale crknite

Name

eko-recycling

11.01.2019 06:41

Gaco, ima li snijega na kruznim tokovima?

Name

BRDJANIN

08.01.2019 10:05

David je pretucen na parkingu Metalske skole i otet od Mupa Rs u vozilu gdje su bila dva inspektora u civilu i dva policajca.Sve se jasno vidi na snimku sa kamere RF banke.

ODGOVORITE
Name

Борис

08.01.2019 10:15

Откуд онда у пекари у другом дијелу града? Имате 100 теорија, сваки дан нова прича...

Name

BOKI

08.01.2019 10:22

Ubice idemo do kraja.Pravda za Davida!✊✊✊

Name

X

08.01.2019 10:35

Ti vidio snimke???

Name

Re БОРИС

08.01.2019 10:54

Ko kaze da je David bio u pekari.Pekara Zmijanje ima video nadzor.Zasto ubice iz policije ne pokazu taj snimak ako imaju? Zbog toga sto su ga unistili kao i snimak sa kamere sa objekta Milovanovic koji gleda direktno na most na Crkvenoj.Zasto je inspektor Bojan Karanovic 19.03.2018 dosao izuzeo i unistio snimke sa kamera dvije privatne kuce koje se nalaze blizu MK? Hoces li brojeve mobitela od vlasnika te dvije kuce? Imas glupsone izvjestaj Kostresevica u kojem se kaze da kamera sa knjizare Kultura nije uopste snimila Davida da se krece prema Lausu u 02.38h te noci kako je lagao Lukac.Gdje je snimak sa pekare Manja sa koje se vidi cijeli trg sa Office Shoes,sa motela Vidovic,gdje snimci iz Gajeve ulice,sa optike Ray i Sberbanke iz zanatskog,gdje je orginalni snimak sa Komercijalne banke iz Gospodske gdje je David zadnji put snimljen u 02 32 41h neka iz policije pokazu ako imaju taj video snimak? Imali su vidjeli i sve su snimke unistili.Gdje je snimak sa RF banke koji gleda na parking Metalske skole? Policija je sve snimke iz centra grada unustila.Taj sa RF banke postoji i nalazi se u cenrali RF banke u Austriji jer cuvaju snimke dvije godine.Botino toga se boje ubice da se ne pojavi taj snimak sa RF banke,a pojavice se sigurno.Botino pokrij se jorganom u tom tvom cumezu i suti!

Name

X

08.01.2019 10:58

Pravda za Davida.Ubice idemo do kraja!✊✊✊

Name

X

08.01.2019 11:06

David je pretucen na parkingu Metalske skole i odvezen dacijom u kojoj su bili dva inspektora u civilu i dva policajca.Sve se jasno vidi na snimku RF banke.

Name

Objektiv

08.01.2019 11:08

Nije ni bio u pekari tad!

Name

X

08.01.2019 11:14

Zasto je Zdravko Samardzija urednik na rezimskoj Rtrs dao izjavu u policiji 17.04.2018 da je jedan od tzv maloljetnika sto sjedi na snimku ispred Sitija sto su ucestvovali u sacekusi za Davida na trgu njegov maloljetni sin??? Ako je tako neka njegov sin kaze ko su ona dvojica sto su Davida zaustavili kod Office Shoes i koje onaj sto sepa sto je stajao sa njima jer su sve gledali sa 5 metara? Da li je Zdravko Samardzija dao laznu izjavu da je to njegov sin i primio novac za tu izjavu???

Name

BRDJANIN

08.01.2019 10:05

David je pretucen na parkingu Metalske skole i otet od Mupa Rs u vozilu gdje su bila dva inspektora u civilu i dva policajca.Sve se jasno vidi na snimku sa kamere RF banke.

ODGOVORITE
Name

Re BRDJANIN

08.01.2019 10:29

Kad sve znaš idi u Tužilaštvo pa prijavisvoja saznanja. Kraj tako čvrtih dokaza nema sumnje da si u pravu. Ili ćuti i ne sramoti se više.

Name

Blmojgrad

08.01.2019 10:07

Banjaluka je grad u kojem policija ubija djecu.

ODGOVORITE
Name

RECI

08.01.2019 10:14

PRAVDA ZA DAVIDA.UBICE SU INSPEKTORI IZ MUPA NARKO DILERI BOJAN KARANOVIC I DUBRAVKO KREMENOVIC PO NAREDJENJU DARKA ILICA CELE KOJI DILA KOKAIN ZA DRAGANA LUKACA!

Name

BOKI

08.01.2019 10:22

Pravda za Davida!✊✊✊

Name

RECI

08.01.2019 10:25

DRAGANE LUKACU ZASTO SI NAREDIO DARKU ILICU DA NJEGOVI INSPEKTORI NARKO DILERI DUBRAVKO KREMENOVIC I BOJAN KARANOVIC LIKVIDIRAJU DAVIDA DRAGICEVICA???

Name

RECI

08.01.2019 10:09

KO JE UBIO DAVIDA, AKO ZNATE RECITE VISEEEEEE !!!!!!!! NEKA SE SMIRI JADNI OTAC I NAROD NAPACENI

ODGOVORITE
Name

Robin hud

08.01.2019 10:18

RECI ti si pravo magare, receno je vec sve, kome da kazu,tebi? RECI pa ti si gluv,corav i glup...

Name

Re RECI

08.01.2019 10:31

Narod i otac su instrument spoljnje politike Engleske. Kad bi se sutra otkrio ubica ne bi to ništa riješilo, jer se ovdje traži prevrat i izdaja Republike Srpske.

Name

Kole

08.01.2019 11:11

Pa evo sve se zna, zna Davor, Vasković, advokat, ovi besposlučari na portalu! Ili je to šuplja priča!? Ali je malo čudno da treba toliko ljudi da ubije mirnog momka!?

Name

Nostradamus

08.01.2019 11:17

Re reci. Od prvog dana podrzavam PRAVDU ZA DAVIDA koja je nastala mozda i prije tog ubistva. Ta je grupa nastala mnogo ranije i kada su stradali Djurovic Vukelic i mnogi prije i maltretiranje fam. Vulic. Samo je ubistvom Davida tu grupu pokrenilo i dali joj naziv PRAVDA ZA DAVIDA .To uopste nije neka strana sluzba ili kako je nazivaji rusiteljima Republike Srpske .Oni koji to misle zaista nisu normalni.

Name

YU

08.01.2019 10:15

Svi vi sve znate a u stvari niko pojma nema. Hajde reci pa da se zavrsi jednom sa tim. Pravda za Davida

ODGOVORITE
Name

Milan

08.01.2019 10:42

Cijela banjaluka zna da su davida ubili ljudi iz mupa kojdic kremenovic po nalogu dodikovog sestrica i cvijanovicevog sina koji vedre i oblace po banjaluci pod zastitom lukaca ali tu se radi o 20 osoba iz mupa i cijeli vrh politicki snsd ,a memica ubijo sin od budnje koji ima terme na ilidzi i glavni je u sda i sarajevu

Name

Rade

08.01.2019 10:45

Milorad dodik je najveci krivac ubice rade za njega godinama koliko ubista je izvrseno zataskano

Name

Re yu

08.01.2019 10:59

Postupak se ne zavrsava tako sto ce neko reci ime. A sve vise sam ubjedjen da ovom nasem narodu date i snimak ubistva, on bi opet nasao nasao neko opravdanje ilu bi rekao da je to sve montirano.

Name

mila

08.01.2019 12:34

re yu potpuno se slažem s tobom,toliko je narodu (srećom ne svima) isptran mozak da bi i snimak kako Davida tuku proglasili podmetačinom stranih službi,a evo jedno pitanje za teoretičare zavjere:ako su strane službe ubile Davida-ko je izgubio gaće,ko je usmjeravao istragu,ko je optužio Davida da je narkoman i lopov,zašto nisu odgovarali za to???

Name

Arhandjelo

08.01.2019 10:19

Ko je ubio David. Davore idemo do kraja

ODGOVORITE
Name

Jela Tatic

08.01.2019 10:28

Ko je ubio Davida Gdje je Davor

ODGOVORITE
Name

PRNJAVOR

08.01.2019 11:00

Pravda za Davida.Ubice blizi vam se kraj!✊✊✊

Name

Prnjavor

08.01.2019 10:28

Nemas ti pojma. Samo palis onog jadnika.

ODGOVORITE
Name

KHAL DROGO

08.01.2019 11:04

Убице се знају и Давида су убили припадници Мупа по наређењу Дарка Илића и Драгана Лукача!

Name

Branilac RS

09.01.2019 07:42

Zar sam se ja borio da bi mi neko ko nije bio ni rođen rušio državu tražeći nekakvu "istinu". A imao sam samo 25 godina u bio na odgovornoj dužnosti u VRS, nešto kao vi sada koji rušite državu......ko vam daje pravo za to.....ko je to Britanci, Ameri, ili....

Name

Za "Branilac"

09.01.2019 17:30

Brate, muk - lijek!

Name

Khal Drogo

08.01.2019 10:30

Овај почео ко један блогер љигавац који је својевремено извјештавао за емисију "60 минута" и олајавао Српску наравно, док га нису шутнули, и који 7 дана упућује питања Милету (мисли на Додика), те; Миле гдје је Давор? Миле јел Давор завршио као Давод? Миле јел Давор то у Црквеној завршио?, и тако пуно тражи одговора од Милета, средћом Давор се јавио са "непознате локације", мада дјелује помало нафиксано. Тако и овај Ифет, зна а неће да каже. Овдје имамо и супротне тврдње адвоката оштећеног, тројица бивших су тврдили да истрага иде у добром смјеру, чак су и хвалили рад ОЈТ, а Ифет тврди супротно, па коме онда вјеровати. Како год, ријалити Драгучевић се наставља, мало у тој ријалитизацији даје допринос и Ифет, не би требао као адвокат ал ајде кад родитељи и она секта ПзД проституишзу ову фарсу, што не би и он. Давид какве год да је имао врлине, мане, гријехе, није заслужио толико проституисање његовом тужном судбином. Јадно.

ODGOVORITE
Name

Re

08.01.2019 11:01

Ubistvo djeteta porediti sa rijalirijem je u najmanju ruku sramno.

Name

Re

08.01.2019 11:14

Dabogda ti dobio na paznji na isti nacin, ali tesko posto tvoj mozak ima slab kapacitet.

Name

Re

08.01.2019 11:51

U pravu si Drogo!

Name

Stvarno

08.01.2019 15:09

100 posto ste u pravu, sve ovo nema odavno nikakve veze s mozgom.

Name

Darwill

08.01.2019 10:38

Advokat Feraget prvo kaže da zna ko je počinio ubisto, a u sledećoj rečenici kaže : Zanima nas ko je ubio Davida i Dženana?! Znači sam sebe demantuje.

ODGOVORITE
Name

INTERESANTNO

08.01.2019 11:02

Sve je tacno sto kaze Feraget.Ubice se znaju i oni su iz Mupa Rs.

Name

Re

08.01.2019 11:02

Glup si. Covjek zna, ali treba sprovesti sudski postupak da bi to lice dobilo zasluzenu kaznu.

Name

Re Darwill

08.01.2019 11:05

Feraget ima dokaze koji upućuju na ubicu samo što ih tužilaštvo ne koristi. Nije njegovo da to saopšti, nego na tužilaštvu, samo što oni ne koriste prave dokaze nego neke svoje.

Name

Darwill

08.01.2019 11:50

Dobro, dobro. Neka sam ja glup. a neka ste Vi pametni. Ako sam i glup, barem znam čitati. Vi tako pametni izgleda da ni to neznate.

Name

Lažov advokat

09.01.2019 19:11

Feraget samo laze i izmišlja.Manipulise sa patnjom roditelja.On ima svoju istinu za koju je debelo plačem.Advokati ostali ga napustiše neće da se blamiraju.

Name

Re za Lazova

09.01.2019 22:37

U zivotu nisi vidio covjeka, niti si rijec jednu s njim promijenio a tvrdis da je lazov. Smeta vama sto je uz porodicu Dragicevic, kao sto je i Vaskovic. Kad njih ne bi bilo svi bi zaboravili Davida. Jel to? E pa nece ici.

Name

interesantno

08.01.2019 10:43

..da si ti iz fedetacije ostao soliti pamet a tri ostala advokata napustila..I,ko bi tebi vjerovao,veca je budala od tebe.Idi ganjaj lopove na svojoj strani..

ODGOVORITE
Name

Re

08.01.2019 11:06

Interesantno je kada nemamo nista drugo onda okrivljujemo Feferaciju ili Sarajevo. Naravno, dok postoji interes. Pa onda kad sve prodje nastane lizanje sa sda i hdz zbog obostranog interesa gledanog iz drugog ugla.

Name

Interesantno

08.01.2019 19:41

Šta misliš da je Fergat glup da rizikuje da i on bude ubijen ?Sve u svoje vrijeme nemate vi pojma tko je sve umiješan i zašto prema tome ne prozivaj čovjeka bez veze on je jedini pokazao da ima srce i hrabrost rizikujući time svoj i zivot svoje porodice zato pst !!!!

Name

Mladen

08.01.2019 10:49

Kako moze biti drzavni udar,kad R.Srpska nije drzava? Makar pravo nije. Ona je dio drzave BiH, entitet koji se zove Republika Srpska. Neligicno je ikoga teretiti za drzavni udar na drzavu koja ne postoji.

ODGOVORITE
Name

Asim

08.01.2019 11:15

BIH nije unitarna drzava,vec savez ili unija dve drzave,odnosno drzavna zajednica dve nezavisne drzave odnosno entiteta jedna drzava enititet je po uredjenju republika a drugi je po uredjenju federacija 10 kantona.Institucije RS su dravne institucije tako da je termin drzavni udar ispravan.A institucije BIH su ustvari zajednicke savezne institucije po ustavu sa malim brojem nadleznosti i ovlascenja.BIH nema svoju teritoriju ,nema vladu itd teritorija BIH je teritorija dzrava clanica BIH unije RS i federacije

Name

Nihad

08.01.2019 11:36

E moj Asime, ni tebi nije dobro, lijekovi ne djeluju...

Name

Asime sine

08.01.2019 11:43

rodila majka. Jesi popio onu narandžastu bobu?

Name

Dokaz

08.01.2019 10:58

Ko god tvrdi da zna ko je ili ko su ubice Davida, ili je sam ubica ili mentalno poremećena osoba, jer svaka takva javna izjava zahtjeva obrazloženje. Dakle, treba se obratiti na institucije RS ili BiH ili međunarodne, a ne baljezgati gluposti. Ja znam ali neću da kažem..Ma nemoj molit te.. Takve bi trebalo pozatvarati po kratkom postupku.

ODGOVORITE
Name

Prespavalo

08.01.2019 11:51

se 290 dana? Šta se drugo tražilo nego da institucije rade? Njima je dokaz papir sa logom pekare. Da nije možda (ako je David uopšte bio u pekari) trebao koristiti papir (kesu) sa logom McDonald's-a?

Name

Re

08.01.2019 13:31

Sta to bijese institucija? Izvrsna vlast koja provodi rezim i prikriva ubistvo. Zakonodavna vlast koja se formira na kupovinu papaka. Sudstvo za koje je vladavina prava misaona imenica.

Name

Za Re

08.01.2019 14:08

Pa šta vi uopšte hoćete??? Nikome ništa ne vjerujete, pa mi nije jasno kakvu pravdu zahtjevate? Isto tako, ko god zna ko je ubica neka to kaže. Ne možeš imati jaja za takvu izjavu, a nemati jaja da kažeš ime ubice. Gluposti!!

Name

Re za Re

08.01.2019 21:47

Sudija Peric je dao dobar pravncki osvrt na ovaj slucaj. Procitaj, pa ces valjda shvatiti o cemu se ovdje radi.

Name

Vladavina prava

08.01.2019 11:13

Kakva je to drzava gdje djecu ubijaju, a prijete roditeljima i advokatima ubijene djece?

ODGOVORITE
Name

Re

08.01.2019 11:50

Ko kome prijeti?

Name

Re

09.01.2019 07:26

Lukac u Skupstini. Burle kad i gdje stigne. Sta bi sa njegovom crnom knjigom?

Name

Danka

08.01.2019 11:36

Pravda ✊✊✊

ODGOVORITE
Name

Edisa

08.01.2019 11:38

Pravda za Davida

ODGOVORITE
Name

Mrka

08.01.2019 11:46

Recite vec jednom ko je ubio ta dva djeteta . Pobogu što se čeka da se to vec jednom zavrsi,

ODGOVORITE
Name

LAZAR

08.01.2019 12:19

To je dokaz da BiH nije ni D od države i treba je preformulisati i napraviti NORMALNU PRAVNU DRŽAVU! Ovo je cirkus od države!

Name

Serlok

08.01.2019 12:05

Kad sve teorije saberemo, ni jedna ne moze da odgovori na jedno jedino pitanje: Zasto su ubice ostavile Davidovo tijelo na obali, odnosno zasto ga nisu gurnuli dublje u nabujali Vrbas, ako su vec bili spremni na sve?

ODGOVORITE
Name

ne

08.01.2019 16:13

upravo zasto ga je takva savrsena organizacija otmice i ubistva koja se planirala mjesecima i u koju je ukljuceno toliko ljudi ostavila tijelo nesretnog mladica na tom mjestu

Name

re Serlok

08.01.2019 19:20

Ocito da je se racunalo sa tim da su sva prethodna ubistva prosla bez galame i protesta, jer se niko iz institucija nije ni pocesao da pozove Stanislava Cadju u vezi onoga sto su iznosili roditelji ubijenog Nikole Djurovica. Mislilo se vjerovatno da ce ona nesretna i nespretna konferencija za stampu da bude dovoljna da javnost proguta bacenu nam udicu i povjeruje u nemoguce. Ko je mogao da predpostavi da ce Davor da pokaze takvu snagu, jer bi ogromna vecina u slicnoj situaciji prepukla od bola. Zaista su potcijenili zdrav razum naroda teorijom da je Davidovo tijelo plutalo onim plicakom do usca u Vrbas, a da to niti 1 gradjanin ne primijeti i da za sve te dane i noci pacovi kojih kazu u Crkveni poprilicno ima dodatno ne oskrnave Davidovo tijelo. Zaboravili su da se svo to zlo desavalo u velikoj sedmici Vaskrsnjeg posta nad onim cije je ime prvog u 33 koljena gospoda naseg cije rodjenje upravo proslavljamo juce, danas i sutra. Kao neko ko se deklarise zadnjih 50 godina kao "Teista" vjerujem da je ipak neka nevidljiva sila ipak pokazala da niti 1 zlocin nije toliko savrsen da ne ostanu tragovi koji ce ozbiljnoj istrazi sluziti kao putokaz u rjesenju ovog zlocina. Pravda za Davida, mir Boziji i Hristos se rodi!!!

Name

niko nikanovic

08.01.2019 12:08

"Ja znam ko je počinio ta dva ubistva, jer postoje okolnosti koje ukazuju na nekoga, ali se istraga vodi u potpuno drugom smjeru".? Da neke okolnosti na nesto ukazuju nije zdravo za gotovo. Nekako mi je ova izjava nedorecena, ja znam ali ne znam, imam neke sumnje, neke informacije? Teorije Zavjera su najgore teorije, ima svega i svi su takvi a u stvari nikoga konkretnog, na zalost je jedan mladi zivot izgubljen u ovom haosu. Jos jedno pitanje, ko pravi onda drzavni udar ako ne ljudi? Mozda su to masine, mozda neka druga ziva bica? Ko ce vladati poslije smjene vlasti, ljudi ili ko ili sta? U svemu ovome je na zalost previse rezije da bi bilo spontano

ODGOVORITE
Name

niko

08.01.2019 13:33

Neka policija odgovori zašto je zataškavala ubistvo,kada dobije narod taj odgovor povućiće se iz ovoga,a mi niko nismo ludi pa da se igrate sa nama kao da snimate loš film,a državni udar je najveća glupost koju ste plasirali,smiješno i jadno od ozbiljnih navodno ljudi da se ovako bijedno peru...ako išta ugrožava državu onda je to traljava istraga koju su svi stručnjaci objelodanili.

Name

Od Daria

08.01.2019 15:35

NIKO NIKANOVIC TI SI STVARNO NIKO.

Name

U straha su velike oci

09.01.2019 03:40

Nikogovicu,drzavni udar pravi policija i vojska. Da bi bio drzavni udar,trebali bi imati drzavu.Vojska ne postoji,a police je u kandzama narko bosova. Feraget je rodjen,skolovan i zavrsio pravo u Bluci,on je banjalucanin,i vrsni je strucnjak za krivicno i medjunarodno pravo,ne kao neki "magistri pravnih nauka"kako sebe nazivaju a ne znaju ni osnovne pravne norme. Vjerujem da je ovo bio sarkazam kad je Feraget rekao "u mupu i tuzilastvu rade visoko obrazovani ljudi". Ifete,nasmijali ste me.

Name

Бане

08.01.2019 12:13

Драго ми је што је давор жив,само да оздрави да му се стање стабилизује и да заједно са својим адвокатом више открије ко је починио злочин над његовим сином и да падну маске једном за свагда.

ODGOVORITE
Name

MIRKO

08.01.2019 12:16

Evo u toku Božića mogu samo da poželim da ih Bog dragi privede pravdi ma ko bio!

ODGOVORITE
Name

Re

08.01.2019 18:52

Mirko,imamo iste zelje!Ko god je roditelj,trebao bi se zamisliti u kakvoj mu drzavi odrastaju djeca i koliko su u opasnosti.Pravda za Davida i svu mucki ubijenu djecu!Hocemo domovinu bez nasilja i kriminala!

Name

Vesna

08.01.2019 12:26

Pravda za Davida i podrška advokatu Feragetu !!!

ODGOVORITE
Name

Golijat.

08.01.2019 12:36

Reci ko je

ODGOVORITE
Name

Za Ifeta

08.01.2019 12:39

Svaka ti cast. Samo radi svoj poso. Da su bog i ostali kao ti Imali bi na koga biti ponosni

ODGOVORITE
Name

mf

08.01.2019 12:40

Ja mislim da iza ovoga stoji nesto sto nije normalno a to je da se otkrije ko je ubio Davida mora pasti jos koja mrtva glava, David je ubijen tu nema sumnje i to treba da se osudi i pronade ubica bez daljnjega iza ovoga stoji neko iz vrha iz koga vrha to treba ispitati i svi iz vrha znaju sve jeli to je povezano zato svaka mlada osoba treba da kaze nekome od roditelja sta se desava u njgovom zivotu da bi se moglo nesto ispraviti i zastititi bolje receno spasiti koliko se more tu nepostoji kolega jeli to moze biti zloupotreba i ako se nesto desi potraga ode u drugom pravcu

ODGOVORITE
Name

MP ZA P

08.01.2019 13:12

Da je policija čista već bi se to istražilo.Znači odgovor je vrlo jasan.

ODGOVORITE
Name

POSMATRAČ

08.01.2019 13:34

Ne znamo ko je UBIO DAVIDA ali znamo ko ne dozvoljava da se sazna ISTINA,ko rastjeruje ljude koji traže ISTINU.

ODGOVORITE
Name

Zox

08.01.2019 14:10

znamo da ti znas a ostalo troje iz advokatskog tima ne znaju,pa tako ljudi pametni uzeli aktovke i otisli iz te prljavstine a tebe dok neko debelo placa znaces

ODGOVORITE
Name

ne

08.01.2019 16:09

upravo

Name

Biljana

08.01.2019 14:26

Pravda za Davida

ODGOVORITE
Name

Nada

08.01.2019 14:31

Podrska gos.Ifeta PRAVDA za Davida PRAVDA za Dzenana PRAVDA za ubijene djece ✊✊✊✊✊

ODGOVORITE
Name

Istina

08.01.2019 15:13

Pravda za Davida!!!

ODGOVORITE
Name

Manja

08.01.2019 15:49

PRAVDA ZA DAVIDA!!!

ODGOVORITE
Name

Ђорђе

08.01.2019 17:44

Занима ме дали Дарко Илић посједује велику фарму свиња код Српца или су то само празне приче? Ко шта зна нека то објави.

ODGOVORITE
Name

Šta ti pitaš

08.01.2019 18:35

Što,treba ti da kupiš?

Name

Cc

08.01.2019 20:26

Cinjenica je da su Davida nasli mrtvog i to svog isprebijanog u modricama ,posebno se vidi u predjelu lica posto mu je faca sva deformisana od udaraca,svi mogu vidjet slike na internetu i to nije nikakva tajna i sad imate press konferenciju u kojoj vas murija i patolog ubjeđuju da se takav isprebijan sam ubio,mislim ,,kolko glup i sljep ,zaludjen nekim nacionalizmom ili pokvaren moras biti da prihvatis tu laz,znaci vidis ocima svojim brutalno pretucenog klinca, mrtvog bacenog u govna i ne vjerujes onom sto vidis vec sam sebe ubjedjujes u laz i to samo zato sto je tamo nekakav Hajro iz Sarajeva podrzao grupu PzD ,ubili ga sinovi bogatih roditelja ili murija i sad kriju i naravno postoji razlog zbog cega su ga ubili,ljudi ne smiju bjezat od toga,David se u nesto upetljo i to je cinjenica,mora postojat razlog!! I sad svi vi koji pisete tu da to nije istina i sa jedne i sa druge strane, koji je vama k....??? Sistem zataskava ubistvo i to je ono sto nije dobro jer po ovom sirotinju moze svako ubit i nece odgovarat,to je ono sto vam porucuju,vi ste manje vrijedni i ako vas netko rokne nije bitno i onako ne vrijedis!!

ODGOVORITE
Name

re cc

09.01.2019 00:43

meni su svi oni koji pricaju protiv Davora isti kao i ubice...visednevno mucenje djeteta a potom i njegovo ubistvo je toliko brutalno i ocigledno bilo da niko ne bi trebao ostati ravnodusan a pogotovo niko ne bi smjeo stititi ubice..!

Name

neko

08.01.2019 20:48

Potpuno ispolitizovan slučaj, žalosno..

ODGOVORITE
Name

Re

08.01.2019 22:08

Vidi se po radu tuzilastva. Zalosno. Cuj, ministar zove tuzioca da ne pokrece istragu. Uzasss

Name

juznivetar

08.01.2019 22:03

Sta je sa Davorom,ja ne vjerujem u onu video poruku?!

ODGOVORITE
Name

Pozdrav iz Kolumbije

09.01.2019 00:26

g. Ifet govori ono sto cela Bosna zna, cela Banjaluka zna. Ko se drogira, ko prodaje drogu. Jel frka ministre a? Jel frka rudonjo? Eno sudski medicinar popusta po savovima, a ni leptir nije daleko. Tik tak, tik tak

ODGOVORITE
Name

Redosledom

09.01.2019 15:42

Sprega mafije =tužilaštvo=policija mup.

ODGOVORITE