"Имам свједоке, Давид је убијен"

"Имам једног свједока који ће потврдити да је била туча код Металске школе. Имам другог свједока за МУП РС. Имам трећег свједока који ће да потврди да су подметнути докази у ријеку Црквену, односно, да је лаптоп у ријеку бачен након два дана. Све те свједоке, за сада, кријем, као што своје крије Тужилаштво", поручио је то са вечерашњег окупљања отац убијеног Давида, Давор Драгичевић. За Тужилаштво је имао јасна питања.

Република Српска 26.07.2018 | 21:04
"Имам свједоке, Давид је убијен"
''Кључно је питање бешика. Објаснити зашто није извршена анализа мокраће 300 мл. Да ли су на лицу мјесту нађени трагови крви и зашто нису тражени?

Колико је времена потребно да се у бешици нађе толика количина течности. Зашто није испитана обућа и трагови на њој, одакле потиче земља на њој?  

Да ли се покојни Давид утопио или је био убијен или је као што ја знам задављен и бачен. Земља на обући би могла да да одговоре'', рекао је Давор Драгичевић.

Давидова мајка је и вечерас тражила да се објелодани снимак са Рајфазен банке јер је то кључни доказ који би, како каже, потврдио многе ствари. На снимку се, тврди, види ко је и гдје одвео Давида. Испричала је и своја искуства са полицијом када је дан након Давидовог нестанка отишла у ПУ Бањалука. Посебно је споменула двоје припадника МУП-а РС - Радену и Томислава.

''Ова мала комплексашица (Радена) кад сам дошла са информацијом рекла ми је – доста ми је твоје приче `трла баба лан` и истјерала ме из канцеларије. А моје дијете је било читаво вријеме у СУП-у. Знају они гдје је он био.

Исто тако један дежурни инспектор Томислав, један гад од човјека, кад сам му донијела поруку на телефону што сам добила информацију за моје дијете, одгурнуо је телефон и рекао ми је да нема времена да чита сједећи заваљен у столицу '', испричала је Давидова мајка Сузана Радановић.

Давор Драгичевић је најавио да ће у понедјељак предати допуну кривичне пријаве у Републичлко јавно тужилаштво за тешко убиство. Предложиће и да се форимира нови тужилачки тим.

''Против групе припадника МУП РС Драгана Лукача, Дарка Ћулума, Дарка Илића, Далибора Иванића начелник Полицијске управе. Ово је само једна. Идемо даље'', каже Давор Драгичевић.

Давидови родитељи, захвалили су и вечарас грађанима који свакодневно и без страха стоје са њима већ 123 дана на Давидовом тргу. Поручили су да неће подлећи притисцима који су све већи. На Тргу ће остати све док се не открије истина о томе ко је убио Давида Драгичевића.

(БН)

Коментари / 99

Оставите коментар
Name

Са стране

26.07.2018 19:05

Одлично! Поднеси пријаву, нека сведоци дају изјаве и ствар решена.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Стефан

26.07.2018 19:33

Коме? Овима што су га убили?

Name

Веселко

26.07.2018 19:44

Мектићу засто заједно са СИПА-ом не преузмес истрагу на предмету, ако вец тврдите да имате свједока и доказе!?

Name

Бања Лука

26.07.2018 19:49

Коме да поднесе пријаву

Name

ре

26.07.2018 20:02

ТРГ КРАЈИНЕ а никакав Давидов трг!

Name

ре са стране

26.07.2018 20:04

Разумијеш ли ти шта причаш коме пријаву да поднесе

Name

Wодолија

26.07.2018 20:05

Да.....да....мислиш да је конобар наиван? Готови сте! То вам је неминовно да ћете робијати.

Name

Са стране

26.07.2018 20:15

Мене од почетка мучи основна ствар за сваку истрагу - мотив! Због чега би неко из полиције убио неког момка? Испитивали га због неког кривичног дела, па се отело контроли и покушали да заташкају? То звучи мало вероватно, али нека вероватноћа постоји. Изабрали га као случајног пролазника и убили? То је већ параноја и шансе за то су равне нули. Одбио да ради прљаве послове за неког из МУП? Онда би му добро припретили и нашли новог. Не, мотив не могу да докучим.

Name

Дуле

26.07.2018 20:22

Нека поднесе долазе, свједоке и пријаву СИПА-и и Тужилаштву БиХ, и једно и друго контролишу американци који сигурно неће штитити никога из МУП-а РС.

Name

Обицан цовјек

26.07.2018 20:33

Давидов трг заувјек

Name

Ре

26.07.2018 22:10

ТРГ КРАЈИНЕ!!!!

Name

ре обичном

26.07.2018 22:29

Мало сутра. Никад био нити ће бити

Name

НН

26.07.2018 23:26

За ове сто тразе да предмет преузме Сипа и Тузиластво БиХ. Треба да знате да Тузиластво БиХ ради само предмете из надлезности Суда БиХ. Кривицно дјело убиство није прописано КЗ БиХ, вец ентитеским КЗ. По мјесној надлезности, такодје, надлезно је Окрузно тузиластво БЛ. Сипа пак искљуциво поступа по наредби Тузиластва БиХ.

Name

за Са стране

27.07.2018 04:58

Да нема нешто са стране , да није лаптоп кључ свега или нека информација које је требала бити у лаптопу, ал је те ноћи није било. То ми некако дође као слијед ствари и догађаја, с обзиорм да је речено да је покојни Давид из куће духова отуђио лаптоп.

Name

Нострадамус

27.07.2018 05:11

Давид је убијен а најгоре је сто је толико муцен.Треба одговорни да буду осудјени неки да поднесу оставке па цак и пресједник. За назив трга није вазно.Име трга нека мијењају сваке године најбитније је мир и слобода и да се додје до правде и истине.

Name

xнxx

27.07.2018 05:27

Није Давидов Трг и неће никада бити него ако буде среће биће ТРЕГ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ, у част свих наших погинулих бораца у одбрамбено отаџбинском рату

Name

Ре "Дуле" РАСПУЦХИН

27.07.2018 06:10

Не Дуле , све то што сте набројали не контролишу амери него 'рвати. Они су читаво вријеме ометали рад Мектића и ишли у прилог Додику (који је узгред њихов "играч" - тачније пијун).

Name

Логичар

27.07.2018 11:07

Алелуја, дај га већ једном, ил' опет замајаваш голубове по тргу!

Name

Рогатица

27.07.2018 11:08

Живио Мектић, живио његов ум. Живиооооо

Name

Дарио

27.07.2018 13:50

ОВАЈ СА СТРАНЕ ЈЕ ПРАВО СА СТРАНЕ,СОКОЛЕ ЊЕГА ЈЕ ДРЗАВА УБИЛА ПА ОТАЦ ДАВОР САД ТОЈ ДРЗАВИ ТРЕБА ДА ДАЈЕ ДОКАЗЕ И ПОДНОСИ ТУЗБЕ.

Name

ал' баш са стране

28.07.2018 05:32

Мотив - информације са несталог УСБ стицк-а и/или покушај уцјене. - не пратим случај па је могуће да "лупетам", али из текста се намеће тако.

Name

КОМЕ Пријаву?

28.07.2018 17:38

Лоповима пријаву? Не, не треба пријава, али на задњем скупу-пред изборе_изнеси истину. До тада их муци. Али ако ни тада не казес истину, Даворе:исти сикао ОНИ. Правда за Давида и осталу дјецу НАСУ.

Name

За Дуле

28.07.2018 18:29

Па, Додикови Американци тои контролису.У томе и јесте проблем...

Name

Ре:Л xнxx

28.07.2018 18:32

Нелка буде Трг Милокрада Додига.

Name

идиотизам

28.07.2018 23:46

По овим васим коментарима се најбоље види какав смо народ. Давор казе да це поднијети пријаву и ви( коментатори : Стефан, Бања Лука, ре са стране, Дарио) наводно подрзавате њега али одма по аутоматизму написете коментар типа: "Коме да поднесе? Па дрзава га је убила." Или несто слицно. Схватате ли ви ста писете? ДАВОР је рекао да це поднијети пријаву. Сам је то рекао. Овај "са стране" казе одлицно поднеси пријаву и онда вам је Давор борац за правду и јунак а овај са стране лос. ВИ СТЕ ПУКЛИ!!! НЕМОЈТЕ УОПСТЕ ДА СЕ СИКИРАТЕ ОКО ИЗБОРА И ДАВОРА, ЗАКАЗИТЕ ТЕРМИН КОД ПСИХИЈАТРА, ТО ВАМ МОЗЕ ВИСЕ ЗНАЦИТИ НЕГО ИЗБОРИ И ОВАЈ СЛУЦАЈ. Трг је одувјек био и бице Трг Крајине, не Давидов, не Војске Републике Српске, не Републике Српске него Крајине. Трг Републике Српске је онај код зграде владе а овај испед Боске има своје име. Сто се тице самог слуцаја страдања Давида не знам много. Једино сам упратио у медијима, да Давор оптузује све по реду. Завјера, убио га Лукац, убио га Додик, убила га Зељка, убио га неки инспектор итд, цак га је једном убила народна скупстина, колико видим ко год слијепо не вјерује Давор одма је сауцесник. Извини бато али цим се сликас са политицарима и цим их много помињес ја ти не могу вјеровати. Имам тај неки рефлекс према политицарима и људима који их окрузују. Цим отворе уста ја мислим да лазу. Оптузио си Лукаца у скупстини а пријаве си послије тога подносио на непознатог поциониоца. Да си поднио пријаву против Лукаца па и посумњам да несто знас. Једно прицати у скупстини а на друго стављати потпис је управо политика.

Name

Мени личи на овакав сценарио

31.07.2018 07:35

Колико могу да докучим, мени то изгледа овако: када се објаве имена убица режим је готов, а имена ће се објавити пред саме изборе. Претпостављам да се због тога од врха власти тражи да они открију убице, а утисак је да не смију објавити имена убице или убица зато што су људи из врха власти умијешани, можда директно, можда њихова дјеца или сестрићи/братићи и сл. Све у свему не личи да су чиста посла од стране власти.

Name

Вуцо

26.07.2018 19:19

Мене само занима ста би се десило да неко, нпр у Аустрији, Њемацкој или било гдје у Европи се без одговарајуце дозволе окупља на јавном мјесту и без икаквог доказа најгнусније оптузује и вриједја целне људе у тим дрзавама. Ста би са таквим особама било? Знамо како је то прије годину-двије ријесио Ердоган, знамо ста је било у Спанији...Додик (за којег никад нисам гласао) је отисао, изјавио сауцесце и понудио сваку врсту помоци и ево ста је добио заузврат? Овакве изливе мрзње према РС-у, њеним институцијама нисам видио ни за вријеме рата.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лон Wолф

26.07.2018 20:02

Да. Интересантно. А видиш мене занима шта би се десило да у Аустрији, или Њемачкој, њихов министар полиције и предсједник нарушавају и ометају истрагу? Шта би се десило да изврше траљаву и непотпуну обдукцију, као у овом случају? Шта би се десило да министар сугерише тужиоцу да оконча истрагу? Шта би се десило да се саопштавају резултати токсиколоске анализе који нису валидни? Шта би се десило да министар и тужиоци демантују једни друге и сами себе? Итд, итд... У ових 120 и који дан видјели смо од *којег материјала* је сачињен Давор... Мене интересује од *којег материјала* је Кострешевић...

Name

АНТИБОТ✊

26.07.2018 20:03

Вуцо, вуцибатино, боте идиоте, па у тим земљама би убица био пронадјен за неколико дана и не би било потребе за протестима. Која си ти јадна мрцина.✊

Name

Ре

26.07.2018 20:04

Давно би Додик растјерао скупове и забранио,али посто и сам зна да је крив и да це себе тиме ставити у јос гору ситуацију ,цути.

Name

Правда

26.07.2018 20:10

Па не дај Бозе да се вама овако несто деси. Ста би ви урадили? Да вам од мртвог дјетета праве наркомана,лопова. Ако не мозете да прузите подрску цовјеку огромног срца онда цутите,иступите. Правда за Давида ✊✊✊✊

Name

Комсија

26.07.2018 20:10

Дрзаве које си навео цувају своје градјане. У тим земљама се постује закон. Јеси гласао, итекако си гласао. Цак си у предизборним кампањама исао и друге наговарао да гласају. Јеси цуо, боту један

Name

Јој- Вуцо

26.07.2018 20:17

Најбоље је да не коментарисете јер сте тад паметнији.То да ли сте или нисте гласали за СНСД то није тема.Сто сте питали дали би у другој дрзави било могуце окупљање па у другим дрзавамо ово се неби могло догодити јер се закони примјењују на све а не селективно као код нас.Полиција убије момка и прогласи задесом.Окупљање није нити политицко нити синдикално да треба дозвола.Ту се градани наду слуцајно и слусају.Ко то мозе забранити и под каквим мотивом.Ко це мени забранити да сваки дан додем на трг и стојим.Додусе у каквој дрзави зивимо све је могуце као и убиство прогласити задесом.

Name

ЗА ВУЧО

26.07.2018 20:25

СЛАЖЕМ СЕ СА ВАШИМ КОМЕНТАРОМ, АЛИ НИЈЕДНА НАБРОЈАНА И НЕ НАБРОЈАНА ДРЖАВА НЕБИ ДОЗВОЛИЛИ ДА ТОЛИКО ДУГО СЕ СА ИСТРАГОМ ПЕРМУТУЈЕ НЕ У РИЈЕЧИ ВЕЋ У ИЗВЈЕШТАЈУ.ОДЛАЗАК ДОДИКА НА СУЧЕШЋЕ ПОРОДИЦИ ПОКОЈНИКА И НУДЕЋИ СВАКИ ОБЛИК ПОМОЋИ ЈЕ ЗА ПОХВАЛУ.МЕЂУТИМ, ДОДИК НИЈЕ КИШОБРАН ДА СВЕ ПОКРИВА И ЗНА. ЧОВЈЕК ЈЕ ПРИХВАТИО КАКО СУ ГА ОДГОВОРНИ ИЗ МУПА ИЗВЈЕСТИЛИ И ТАКО ПОСТУПИО. КАДА ТОК ДОГАЂАЈА ИДЕ ОВИМ ПРАВЦОМ У КОЈИ СУ ГА ДОВЕЛИ БРЗОПЛЕТИ И НЕУСКЛАЂЕНИ ИЗВЈЕШТАЈИ ВРХА МУПА РС. ОТАЦ ПОКОЈНИКА СВАКИ ДАН ИЗЛАЗИ СА НОВИМ ДОКАЗИМА И ЈАВНО ПРОЗИВА ОДГОВОРНА ЛИЦА.А ТА ПРОЗВАНА ОДГОВОРНА ЛИЦА СЕ ПОНАШАЈУ КАО ГЛУХОНИЈЕМИ. ШТО СР ТИЧЕ МИРНОГ ОКУПЉАЊА КО ЈЕ ТАЈ ВИСЕ АУТОРИТЕТ ДА ЗАБРАНИ ЈЕ ЛИ,,ПРОИНТЕР,, ,, ИГОКЕА,, ИЛИ,,АГАПЕ,,.ДА ПРОТЕСТЕ КАРАКТЕРИСУ НЕМИРИ, УНИШТАВАЊЕ ИМОВИНЕ, И ДРУГО ОДМАХ БИ ИХ ТРЕБАЛО ЗАБРАНИТИ И КАЗНИТИ ИЗГРЕДНИКЕ.А ДОК СУ МИРНИ ПРОТЕСТИ НЕТРЕБА И НЕСМИЈЕ СЕ СТАЈАТИ ДО ДОКАЗА ИСТИНЕ А КРИВАЦ ЈЕ ЈЕДНА ИЛИ ДРУГА СТРАНА И НЕКА ОДГОВАРА КО ЈЕ КРИВ. ПОТПИСНИЧЕ ДА ЛИ ТИ ИМАШ ИКОГ БЛИСКОГ И ДА СЕ ТАКО ДЕСИЛО ЗАПИТАЈ СЕ КАКО БИ СЕ ПОНАШАО.НАМА ЈЕ БИТНО СВЕ ПРЕТВОРИТИ У ПОЛИТИКУ. НАРОД ЋЕ НА ИЗБОРИМА ИСКАЗАТИ СВОЈУ ВОЉУ.

Name

Ре Вуцо

26.07.2018 20:31

Како сте само провидни... Зар немају некога бољег, да то мало "запакује"! Која мржња према РС? Ко је споменуо РС? Ако су Додик, Лукач и остали РС, онда је ја не желим! Поредиш покушај државног удара са мирним протестима. Питаш се како би било у Њемачкој и Аустрији? Па никако, јер ове ситуације не би ни било, јер би ти горе наведени шефови давно трунули у затворима!

Name

дијаспора ДЕ

26.07.2018 20:46

Да се то десилоу Аустрији или Њемацкој сигурно не би министар полиције дозволио да из полиције нестане доказни материјал, "гаце". Па такве багре као сто је Лукац свијет јос није видио.

Name

Мафи

27.07.2018 04:59

РИБА СМРДИ ОД ГЛАВЕ.

Name

xнxx

27.07.2018 05:28

Свака час Вуцо у потпуности се слажем са тобом

Name

Ре "Вуцо" РАСПУЦХИН

27.07.2018 06:16

Занимљиво? Нико од вас , који браните Додика и који сте забринути за Р. Српску , није гласао за Додика??? Да не понављам све што су Вам набројали а што се не би могло догодити у озбиљној држави , вратити ћу се само на Вашу тезу о Ердогану. Том тезом сте управо потврдили како гледате на Додика и да желите да он користи исте методе да , од народа , брани себе , свој режим а и Вас (по свему судећи).

Name

За: Јој Вуцо

28.07.2018 18:37

100% си у праву.

Name

Коме смета

28.07.2018 19:56

Коме смета Даворов говор, коме смета његов реферат....напусти трг

Name

бл

26.07.2018 19:21

ПРАВДА ЗА ДАВИДА

ОДГОВОРИТЕ
Name

Скептик

26.07.2018 20:22

Данас се навршава 4 године од монструозног убиства Тијане Јурић. Убио ју је Драган Ђурић из Сурчина који је осуђен на 40 година затвора. Потрага за убицом трајала је 13 дана. Откривен је стрпљивом и темељитом анализом мобилних телефона са базних станица. Зашто ово спомињем? Па на оној сландалозној конференцији за штампу ћелавог и Карана су саопштили да су за два дана; прегледали све телефоне са Лауша , прегледали све снимке са надзорних камера по граду, извршили испитивање десетине осумњичених на детекторима лажи, неке и по два пута, извршили анализу Давидове крви на другу, утврдили његово кретање те ноћи кад је отет, утврдили да је опљачкао кућу, утврдили "алиби" за све главне осумњичене....Има тога још. И ТО ЈЕ СВЕ УТВРЂЕНО ЗА САМО ДВА ДАНА!!!??? КАКВА ФАРСА! ВРИЈЕЂАЊЕ ОСНОВНЕ ЉУДСКЕ ИНТЕЛИГЕНЦИЈЕ!

Name

Страсна истина!

26.07.2018 20:37

На целу полиције РС стоје криминалци и плаценици!

Name

Симо

26.07.2018 19:23

И ја сам неког изгубио па нисам правио од тога политику

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

26.07.2018 19:28

Јесте ли дијете изгубили?

Name

Стефан

26.07.2018 19:35

Кога? Образ? Памет? Ако је политика умјешана у убиство, може ли се рјешење наћи без политике?

Name

Бања Лука

26.07.2018 19:50

Ти видиш политику зато што си бот

Name

Правда

26.07.2018 20:14

Ма која политка? Ово и слијеп види да је врх дрзаве умијесан у ово убиство. Ако нису криви засто не додју на трг и јасно и гласно се изјасне. Боје се? Па и ја бих да сам на њиховом мјесту. Тата лав само брани своје мртво дијете,хоце да спере љагу са имена свога сина,зато сто су га малоумници мртвог оптузили за све и сваста. Ало људи дијете је муцки убијено,па зар то треба да продје беказњено? Правда за Давида

Name

ре Симо

26.07.2018 20:25

Од када је живот дјетета постао политика? Подршка Давору

Name

ЗА СИМУ

26.07.2018 21:06

ИСКРЕНО САУЧЕШЋЕ ЗА ГУБИТАК ДРАГЕ ОСОБЕ. АЛИ КАКВУ ЧОВЈЕЧЕ ПОМИЊЕШ ПОЛИТИКУ.АКО ЈЕ РАД МУПА, ТУЖИЛАШТВА И ПАТОЛОГА ОНДА ВИ ГЛЕДАТЕ ПОГРЕШНО И СТИЧЕ СЕ УТИСАК ДА СТЕ САМО ОПСЈЕДНУТИ ПОЛИТИКОМ. КО ГОВОРИ О ПОЛИТИЦИ Ч ОВЈЕЧЕ? ТРАЖИ СЕ САМО ИСТИНА И САМО ИСТИНА МИРНИМ ПИУТЕМ,А КОМЕ ЋЕ ОДГОВРАТИ ИЛИ НЕ ГРАЂАНЕ НЕ ИНТЕРЕСУЈЕ.РАЗДВОЈИТЕ ИНСТИТУЦИЈЕ ОД ПОЛИТИКЕ.

Name

АНТИБОТ✊

26.07.2018 21:18

Симо, шта си ти изгубио осим памети, мајке ти? Пса? Мачку? Сиктер!✊

Name

За глупог Сима

27.07.2018 06:38

Јесу ли ти дијете на овако мучки начин убили и то у миру, какву политику спомињеш јебала те политика, овдје се тражи истина црвени боте а не политика. Овдје и најваћа будала може да види шта се дешава и да је неко од одговорних крив или неко од њихове дјеце па се заташкава чекају да прођу избори е неће моћи читаво вријеме на моју несрећу гласао сам за СНСД и сва моја многобројна породица и никад више. ИСТИНА И САМО ИСТИНА ЗА ДАВИДА И ПОДРШКА РОДИТЕЉИМА.

Name

РЕ симо

28.07.2018 13:36

Па ниси се бунио зато сто си кукавица. То је бар сваком јасно.

Name

бака

26.07.2018 19:24

Злотвори,изадјите из мисијих рупа.Готови сте.

ОДГОВОРИТЕ
Name

О Радени

26.07.2018 19:51

Да ли је та Радена и да инспектор који је примјетио једној девојци која је видјела те ноћи 18.03 Давид Драгичевића

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мрзитељ

26.07.2018 19:54

Не могу да вјерујем цовјек све зна има доказе не вјерује институцијама РС па иди у БХ суд ста се висе малтретирас .

ОДГОВОРИТЕ
Name

каква лакрдија

26.07.2018 20:40

БиХ суд је суд федерације, а РС има само суд у БЛ. То су одвојени свјетови - па сјецате ли се када је Додик одбијао да додје у Сарајево да да изјаву? БиХ јос није конституисана дрзава него дрзава из Даyтонских снова..

Name

децко

26.07.2018 20:56

Какав суд бих?! цијела бих је легло галопирајуце апокалиптицне корупције!

Name

мозе

26.07.2018 23:07

Страсбург ако неваљају Бања Лука и Сарајево. Ако има доказе и све зна....

Name

За мозе

27.07.2018 06:13

Ако се не варам, једним процитах да су родитељи покојног Николе Дјуровица након 6-7 година домацих судова досли до Стразбура, тамо има неки лик из БиХ задузен да одбија предмете одавде који домацим криминалним хоботницама не одговарају.Дјуровици су имали обиље доказа .

Name

За Мрзитеља

27.07.2018 06:48

Баш си неки мрзитељ па како да вјерује јеси ли ти луд и коме да вјерује, оним који муте и износе неистине и различите коментаре за јадно дијете Давида срам те било. Паметније је свакоме ко не може помоћи нек и не одмаже а од појединих сорти као што си ти и не треба помоћ. Таквим као ти што си само треба пожелити исто да се деси па да видиш како је и како душа боли ако је уопште и имаш. ИСТИНА И САМО ИСТИНА ЗА ДАВИДА.

Name

Јован

26.07.2018 20:36

Нека Мектицева СИПА преузме истрагу, ако већ има доказе и ријешена ствар. Па да се ово једном више и заврши

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗА ЈОВАН

26.07.2018 21:11

РУЖНО ЈЕ РЕЋИ ДА СТЕ ОГРАНИЧЕНИ.СИПА НЕПОЖЕ РАДИТИ БЕЗ НАЛОГА ТУЖИЛАШТВА. СИПУ ЈЕ ОСНОВАО СРЕДОЈЕ НОВИЋ И МИСЛИМ ДА ЈЕ ДВА МАНДАТА БИО ДИРЕКТОР ПА ШТО НЕ РИЈЕШИ УБИСТВО КНЕЖЕВИЋА, МАИЗЕРА,ЈУГОВИЋА МАРКОВИЋА.

Name

Вивија

29.07.2018 12:03

СИПА може прикупљати информације и без Тужилаштва, а без Тужилаштва не може водити истрагу. Јесте био Новић директор, али вјетрови су се промјенили. Сада СИПУ води Станић, близак Мектицев пријатељ. Тако да не нападаш Јована, јер си овдје само ти ограничен (а рузно је реци)

Name

Б

26.07.2018 20:41

Ма како да не. Ајд објасни народу засто све ово развлацис до избора? Какве су то игранке? Стално трубис да имас доказе. Цитава ствар се врти око избора. Паметном доста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Б

26.07.2018 21:08

Врти се око избора зато сто тренутна власт не ради ниста и овај слуцај це бити процесуиран само ако побједи садасња опозиција.Вукота нови предсједник РС.ПРАВДА ЗА ДАВИДА

Name

АНТИБОТ✊

26.07.2018 21:22

Б, Бот? Будала? Блесан? Није ни битно...Не развлачи Давор случај већ РЕЖИМСКЕ ИНСТИТУЦИЈЕ.✊

Name

хапy енд

27.07.2018 05:20

Хајмо папцине свих земаља уједините се - ово вам је задња санса да презивите, а ускоро цете бити сви до једног похапсени.. Марс битанге!

Name

Мој став Добој

27.07.2018 10:25

Пуно се блати МУП РС.И момци који су стварали и бранили крвљу и животима ову нашу Републику.Нисам мишљења да је Давид убијен.Мисчлм да Тужилаштво води фер истрагу.Сада се покушава блатити читава владајућа већина.Додуше изборна је година па ћемо после избора видјети ко од овог има највише користи.

Name

Дарио

27.07.2018 13:59

ЕЈ ТИ "Б" ПИСЕС ГЛУПОСТИ ГЛЕДАЈ ДЈОКОВИЦА,ФУДБАЛ ИЛИ ПАРОВЕ НИЈЕ ЗА ТЕБЕ ДА МИСЛИС.

Name

РЕ Б

28.07.2018 13:41

Па наравно да се врти око избора јер је и будали јасно да ова власт неког крије и док су на власти неце бити ниста од одговорности за ово дјело. А да Миле има овакво несто у своју корист он би био на тргу 24 сата дневно.

Name

МГРАД

26.07.2018 21:58

Да ли постоји и једна институција којој Давор вјерује.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре мград

27.07.2018 06:03

Да ли би ти вјеровао да ти се ово деси

Name

дијаспора

27.07.2018 06:10

Не постоји ни за мене који сам пасивни посматрац, а камоли за Давора..

Name

Дарио

27.07.2018 14:01

Браво одлицан одговор ни ја не вјерујем Милокрадовим приватним институцијама.

Name

Мирослав

29.07.2018 12:05

Вјерује ПДПу или СДСу, али далеко су они од институције

Name

Реалитиц

27.07.2018 02:43

У којој дрзави министар унутрасњих послова сједи и даље у фотељи, поред полицајаца који рекетаре, уцјењују, пребијају, пљацкају по аутопуту, каматаре, убијају и подмецу доказе.... у било којој дрзави министар вајни муп би дао оставку. Овог насег психоделика (манијака) као да си залијепио охо љепилом за фотељом. Његови минионси само изјављују да је ситуација стабилна. Фуј говна једна у униформи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мој став Добој

27.07.2018 10:27

Не треба Министар давати оставку због појединаца.Ово је частан човјек који је крварио за нашу Републику.

Name

ИС

29.07.2018 12:06

Не заборави да је те камарере и разбојнике на путу, управо он и открио...

Name

Истина

27.07.2018 02:49

И Правда,, за све невине

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тх

27.07.2018 04:15

ДАВИДОВ.ТРГ.ЗАУВЈЕК.АЛИ.ЗАУВЈЕК

ОДГОВОРИТЕ
Name

једноставно

27.07.2018 05:38

Па Даворе не мозе даље: Како да Лукац осумњици сам себе? У томе је цијели проблем!

ОДГОВОРИТЕ
Name

без имена

27.07.2018 05:55

Нестао је мој радни колега у Њемачкој који је нађен након два мјесеца. Лично сам се обраћао њиховој полицији не могу се сјетити колико пута. Сваки пут ми је љубазно одговорено окако како та служба може одговорити. Добро се сјећам да су ми једном рекли да не могу пуно очекивати од њих. Они га могу наћи по пријави или случајно. Они не знају је ли жив или мртав ако је жив они не могу по градовима тражити идући од човјека до човјека и птати јеси ли ти тај. Зна се да је мртав онда кад мртвозорник установи. Све док траје истрага инспектор ради самостално и никоме не даје никаве информације, јер то нису информације него шпекулације. Тај који то ради он именом и презименом за то одговара и нико други. Ја се у конкретан случај не упуштам у шпекулације а очигледно да их има и превише, Ово пишем да одговорим онима који спомињу Запад, а никад ничим нису доказали да знају нешто о Западу осим оног што су научили од злобних људи. Ето то је на западу тако одрађено а како баш такве ствари ради Ердоан ја те информације нисам нигдје видио ни чуо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

милан

27.07.2018 05:56

Велики си ти манипулатор ..

ОДГОВОРИТЕ
Name

родјо

27.07.2018 06:38

Недао Бог ово никоме сто се десило овој породици..залосно је то сто се догодилнд а јос залосније сто је дцовјек упао у руке манипулатндра који га користе за неке своје интересе..сваки дан износи неке нндве тврдње и све зна а у ствари он незна ниста нит он размисља својом главом.неко га гура,и једног дана кад му висе не буде требао,гурну це га као говннд од себе..цовјек је пуко то се види и треба му помоци да се лијеци.

Name

Логика

27.07.2018 07:22

А ти "милане" нечовјек, кад ово можеш написати...

Name

Горан

27.07.2018 07:08

Ето Каране и остали монструми мислили сте да је народ глуп

ОДГОВОРИТЕ
Name

Исм

27.07.2018 07:08

Све вас са Трга да похапсе. Ако има доказе и све зна, зашто их не објави? Можда је битно да се то што више развуче? Ако је убијен, зашто се то мора поновити милион пута? Богат човек не мора рећи да је богат. :)

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалука

27.07.2018 07:42

За све вас који сваки дан пишете како је несретног Давида убио неко из полиције ПИТАЊЕ ЗАШТО?Дајте ми МОТИВ!За ова 4 мј.нико није објаснио,зашто МОТИВ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЉУТА ГУЈА,МИЦО МОЈ!!!

27.07.2018 09:57

ПОСМАТРАЦУ МОГА ГРОБА,ЈЕДНАКИ СМО СКОРО ОБА!!! ЈА САМ ЈУЦЕ БИО ТАКАВ,А СУТРА ЦЕС ТИ ОВАКАВ!!! Паметном довољно!!! ИСТИНА И ПРАВДА ЗА ДРАГОГ ДАВИДА!

Name

Влаx

27.07.2018 07:59

Фирма Давор и син послије избора иде под стечај.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Леx

27.07.2018 09:00

Како це под стецај кад је солвентан, како казу приповједаци сатираних револуција.

Name

Логика

27.07.2018 09:40

Ви добили инструкцију да се надмећете у нечовјештву...

Name

Коме смета

29.07.2018 08:17

Коме смета Даворов говор, коме смета његов реферат.....тишина .....сад он прича......напусти трг...нећете над њега....

Name

Когде

27.07.2018 08:28

Хахс..коме да се зали? лукацу и додику?? Питање је кога је додик покусао заститити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мрак!!!

27.07.2018 10:16

27. 07.1972.год.у мом срцу и данас превелика туга! Угасен зивот у 19 -тој години дивног бањалуцког студента,сина јединца! 27.07. 2018.год.-124 дан туге за прерано угасеним зивотом у 20- тој години дивног бањалуцког студента,сина јединца!!!? ПРОСТА ИМ ДУСА ЊИХОВА,ПОКОЈ ИМ ДУСИ!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина правда

27.07.2018 11:55

Засто ноко не коментарисе смрт некадасњег тузиоца БиХ Милорада Барасина. Кога је ова власт због афере цовиц лијановиц и зграде владе рс. Лазно криминализовала. Оклеветала и ба крају претукла. Од последица цега је и преминуо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина правда

27.07.2018 11:59

Господин Барасин. Је морао признати лазно му приказано наводно сверцовање орузја. Јер му је пријрцено дјеци. А сад нико ни да се оглади о његовој смрти. Правда за Барасона, Вукелица. И многе друге недузне. Које је ова власт убила ради прикривања свог криминала

ОДГОВОРИТЕ