"Imam svjedoke, David je ubijen"

"Imam jednog svjedoka koji će potvrditi da je bila tuča kod Metalske škole. Imam drugog svjedoka za MUP RS. Imam trećeg svjedoka koji će da potvrdi da su podmetnuti dokazi u rijeku Crkvenu, odnosno, da je laptop u rijeku bačen nakon dva dana. Sve te svjedoke, za sada, krijem, kao što svoje krije Tužilaštvo", poručio je to sa večerašnjeg okupljanja otac ubijenog Davida, Davor Dragičević. Za Tužilaštvo je imao jasna pitanja.

Republika Srpska 26.07.2018 | 21:04
"Imam svjedoke, David je ubijen"
''Ključno je pitanje bešika. Objasniti zašto nije izvršena analiza mokraće 300 ml. Da li su na licu mjestu nađeni tragovi krvi i zašto nisu traženi?

Koliko je vremena potrebno da se u bešici nađe tolika količina tečnosti. Zašto nije ispitana obuća i tragovi na njoj, odakle potiče zemlja na njoj?  

Da li se pokojni David utopio ili je bio ubijen ili je kao što ja znam zadavljen i bačen. Zemlja na obući bi mogla da da odgovore'', rekao je Davor Dragičević.

Davidova majka je i večeras tražila da se objelodani snimak sa Rajfazen banke jer je to ključni dokaz koji bi, kako kaže, potvrdio mnoge stvari. Na snimku se, tvrdi, vidi ko je i gdje odveo Davida. Ispričala je i svoja iskustva sa policijom kada je dan nakon Davidovog nestanka otišla u PU Banjaluka. Posebno je spomenula dvoje pripadnika MUP-a RS - Radenu i Tomislava.

''Ova mala kompleksašica (Radena) kad sam došla sa informacijom rekla mi je – dosta mi je tvoje priče `trla baba lan` i istjerala me iz kancelarije. A moje dijete je bilo čitavo vrijeme u SUP-u. Znaju oni gdje je on bio.

Isto tako jedan dežurni inspektor Tomislav, jedan gad od čovjeka, kad sam mu donijela poruku na telefonu što sam dobila informaciju za moje dijete, odgurnuo je telefon i rekao mi je da nema vremena da čita sjedeći zavaljen u stolicu '', ispričala je Davidova majka Suzana Radanović.

Davor Dragičević je najavio da će u ponedjeljak predati dopunu krivične prijave u Republičlko javno tužilaštvo za teško ubistvo. Predložiće i da se forimira novi tužilački tim.

''Protiv grupe pripadnika MUP RS Dragana Lukača, Darka Ćuluma, Darka Ilića, Dalibora Ivanića načelnik Policijske uprave. Ovo je samo jedna. Idemo dalje'', kaže Davor Dragičević.

Davidovi roditelji, zahvalili su i večaras građanima koji svakodnevno i bez straha stoje sa njima već 123 dana na Davidovom trgu. Poručili su da neće podleći pritiscima koji su sve veći. Na Trgu će ostati sve dok se ne otkrije istina o tome ko je ubio Davida Dragičevića.

(BN)

Komentari / 99

Ostavite komentar
Name

Sa strane

26.07.2018 19:05

Odlično! Podnesi prijavu, neka svedoci daju izjave i stvar rešena.

ODGOVORITE
Name

Stefan

26.07.2018 19:33

Kome? Ovima što su ga ubili?

Name

Veselko

26.07.2018 19:44

Mektiću zasto zajedno sa SIPA-om ne preuzmes istragu na predmetu, ako vec tvrdite da imate svjedoka i dokaze!?

Name

Banja Luka

26.07.2018 19:49

Kome da podnese prijavu

Name

re

26.07.2018 20:02

TRG KRAJINE a nikakav Davidov trg!

Name

re sa strane

26.07.2018 20:04

Razumiješ li ti šta pričaš kome prijavu da podnese

Name

Wodolija

26.07.2018 20:05

Da.....da....misliš da je konobar naivan? Gotovi ste! To vam je neminovno da ćete robijati.

Name

Sa strane

26.07.2018 20:15

Mene od početka muči osnovna stvar za svaku istragu - motiv! Zbog čega bi neko iz policije ubio nekog momka? Ispitivali ga zbog nekog krivičnog dela, pa se otelo kontroli i pokušali da zataškaju? To zvuči malo verovatno, ali neka verovatnoća postoji. Izabrali ga kao slučajnog prolaznika i ubili? To je već paranoja i šanse za to su ravne nuli. Odbio da radi prljave poslove za nekog iz MUP? Onda bi mu dobro pripretili i našli novog. Ne, motiv ne mogu da dokučim.

Name

Dule

26.07.2018 20:22

Neka podnese dolaze, svjedoke i prijavu SIPA-i i Tužilaštvu BiH, i jedno i drugo kontrolišu amerikanci koji sigurno neće štititi nikoga iz MUP-a RS.

Name

Obican covjek

26.07.2018 20:33

Davidov trg zauvjek

Name

Re

26.07.2018 22:10

TRG KRAJINE!!!!

Name

re običnom

26.07.2018 22:29

Malo sutra. Nikad bio niti će biti

Name

NN

26.07.2018 23:26

Za ove sto traze da predmet preuzme Sipa i Tuzilastvo BiH. Treba da znate da Tuzilastvo BiH radi samo predmete iz nadleznosti Suda BiH. Krivicno djelo ubistvo nije propisano KZ BiH, vec entiteskim KZ. Po mjesnoj nadleznosti, takodje, nadlezno je Okruzno tuzilastvo BL. Sipa pak iskljucivo postupa po naredbi Tuzilastva BiH.

Name

za Sa strane

27.07.2018 04:58

Da nema nešto sa strane , da nije laptop ključ svega ili neka informacija koje je trebala biti u laptopu, al je te noći nije bilo. To mi nekako dođe kao slijed stvari i događaja, s obziorm da je rečeno da je pokojni David iz kuće duhova otuđio laptop.

Name

Nostradamus

27.07.2018 05:11

David je ubijen a najgore je sto je toliko mucen.Treba odgovorni da budu osudjeni neki da podnesu ostavke pa cak i presjednik. Za naziv trga nije vazno.Ime trga neka mijenjaju svake godine najbitnije je mir i sloboda i da se dodje do pravde i istine.

Name

xnxx

27.07.2018 05:27

Nije Davidov Trg i neće nikada biti nego ako bude sreće biće TREG REPUBLIKE SRPSKE, u čast svih naših poginulih boraca u odbrambeno otadžbinskom ratu

Name

Re "Dule" RASPUCHIN

27.07.2018 06:10

Не Дуле , све то што сте набројали не контролишу амери него 'рвати. Они су читаво вријеме ометали рад Мектића и ишли у прилог Додику (који је узгред њихов "играч" - тачније пијун).

Name

Логичар

27.07.2018 11:07

Алелуја, дај га већ једном, ил' опет замајаваш голубове по тргу!

Name

Рогатица

27.07.2018 11:08

Живио Мектић, живио његов ум. Живиооооо

Name

Dario

27.07.2018 13:50

OVAJ SA STRANE JE PRAVO SA STRANE,SOKOLE NJEGA JE DRZAVA UBILA PA OTAC DAVOR SAD TOJ DRZAVI TREBA DA DAJE DOKAZE I PODNOSI TUZBE.

Name

al' baš sa strane

28.07.2018 05:32

Motiv - informacije sa nestalog USB stick-a i/ili pokušaj ucjene. - ne pratim slučaj pa je moguće da "lupetam", ali iz teksta se nameće tako.

Name

KOME Prijavu?

28.07.2018 17:38

Lopovima prijavu? Ne, ne treba prijava, ali na zadnjem skupu-pred izbore_iznesi istinu. Do tada ih muci. Ali ako ni tada ne kazes istinu, Davore:isti sikao ONI. Pravda za Davida i ostalu djecu NASU.

Name

Za Dule

28.07.2018 18:29

Pa, Dodikovi Amerikanci toi kontrolisu.U tome i jeste problem...

Name

Re:L xnxx

28.07.2018 18:32

Nelka bude Trg Milokrada Dodiga.

Name

idiotizam

28.07.2018 23:46

Po ovim vasim komentarima se najbolje vidi kakav smo narod. Davor kaze da ce podnijeti prijavu i vi( komentatori : Stefan, Banja Luka, re sa strane, Dario) navodno podrzavate njega ali odma po automatizmu napisete komentar tipa: "Kome da podnese? Pa drzava ga je ubila." Ili nesto slicno. Shvatate li vi sta pisete? DAVOR je rekao da ce podnijeti prijavu. Sam je to rekao. Ovaj "sa strane" kaze odlicno podnesi prijavu i onda vam je Davor borac za pravdu i junak a ovaj sa strane los. VI STE PUKLI!!! NEMOJTE UOPSTE DA SE SIKIRATE OKO IZBORA I DAVORA, ZAKAZITE TERMIN KOD PSIHIJATRA, TO VAM MOZE VISE ZNACITI NEGO IZBORI I OVAJ SLUCAJ. Trg je oduvjek bio i bice Trg Krajine, ne Davidov, ne Vojske Republike Srpske, ne Republike Srpske nego Krajine. Trg Republike Srpske je onaj kod zgrade vlade a ovaj isped Boske ima svoje ime. Sto se tice samog slucaja stradanja Davida ne znam mnogo. Jedino sam upratio u medijima, da Davor optuzuje sve po redu. Zavjera, ubio ga Lukac, ubio ga Dodik, ubila ga Zeljka, ubio ga neki inspektor itd, cak ga je jednom ubila narodna skupstina, koliko vidim ko god slijepo ne vjeruje Davor odma je saucesnik. Izvini bato ali cim se slikas sa politicarima i cim ih mnogo pominjes ja ti ne mogu vjerovati. Imam taj neki refleks prema politicarima i ljudima koji ih okruzuju. Cim otvore usta ja mislim da lazu. Optuzio si Lukaca u skupstini a prijave si poslije toga podnosio na nepoznatog pocionioca. Da si podnio prijavu protiv Lukaca pa i posumnjam da nesto znas. Jedno pricati u skupstini a na drugo stavljati potpis je upravo politika.

Name

Meni liči na ovakav scenario

31.07.2018 07:35

Koliko mogu da dokučim, meni to izgleda ovako: kada se objave imena ubica režim je gotov, a imena će se objaviti pred same izbore. Pretpostavljam da se zbog toga od vrha vlasti traži da oni otkriju ubice, a utisak je da ne smiju objaviti imena ubice ili ubica zato što su ljudi iz vrha vlasti umiješani, možda direktno, možda njihova djeca ili sestrići/bratići i sl. Sve u svemu ne liči da su čista posla od strane vlasti.

Name

Vuco

26.07.2018 19:19

Mene samo zanima sta bi se desilo da neko, npr u Austriji, Njemackoj ili bilo gdje u Evropi se bez odgovarajuce dozvole okuplja na javnom mjestu i bez ikakvog dokaza najgnusnije optuzuje i vrijedja celne ljude u tim drzavama. Sta bi sa takvim osobama bilo? Znamo kako je to prije godinu-dvije rijesio Erdogan, znamo sta je bilo u Spaniji...Dodik (za kojeg nikad nisam glasao) je otisao, izjavio saucesce i ponudio svaku vrstu pomoci i evo sta je dobio zauzvrat? Ovakve izlive mrznje prema RS-u, njenim institucijama nisam vidio ni za vrijeme rata.

ODGOVORITE
Name

Lon Wolf

26.07.2018 20:02

Da. Interesantno. A vidiš mene zanima šta bi se desilo da u Austriji, ili Njemačkoj, njihov ministar policije i predsjednik narušavaju i ometaju istragu? Šta bi se desilo da izvrše traljavu i nepotpunu obdukciju, kao u ovom slučaju? Šta bi se desilo da ministar sugeriše tužiocu da okonča istragu? Šta bi se desilo da se saopštavaju rezultati toksikoloske analize koji nisu validni? Šta bi se desilo da ministar i tužioci demantuju jedni druge i sami sebe? Itd, itd... U ovih 120 i koji dan vidjeli smo od *kojeg materijala* je sačinjen Davor... Mene interesuje od *kojeg materijala* je Kostrešević...

Name

ANTIBOT✊

26.07.2018 20:03

Vuco, vucibatino, bote idiote, pa u tim zemljama bi ubica bio pronadjen za nekoliko dana i ne bi bilo potrebe za protestima. Koja si ti jadna mrcina.✊

Name

Re

26.07.2018 20:04

Davno bi Dodik rastjerao skupove i zabranio,ali posto i sam zna da je kriv i da ce sebe time staviti u jos goru situaciju ,cuti.

Name

Pravda

26.07.2018 20:10

Pa ne daj Boze da se vama ovako nesto desi. Sta bi vi uradili? Da vam od mrtvog djeteta prave narkomana,lopova. Ako ne mozete da pruzite podrsku covjeku ogromnog srca onda cutite,istupite. Pravda za Davida ✊✊✊✊

Name

Komsija

26.07.2018 20:10

Drzave koje si naveo cuvaju svoje gradjane. U tim zemljama se postuje zakon. Jesi glasao, itekako si glasao. Cak si u predizbornim kampanjama isao i druge nagovarao da glasaju. Jesi cuo, botu jedan

Name

Joj- Vuco

26.07.2018 20:17

Najbolje je da ne komentarisete jer ste tad pametniji.To da li ste ili niste glasali za SNSD to nije tema.Sto ste pitali dali bi u drugoj drzavi bilo moguce okupljanje pa u drugim drzavamo ovo se nebi moglo dogoditi jer se zakoni primjenjuju na sve a ne selektivno kao kod nas.Policija ubije momka i proglasi zadesom.Okupljanje nije niti politicko niti sindikalno da treba dozvola.Tu se gradani nadu slucajno i slusaju.Ko to moze zabraniti i pod kakvim motivom.Ko ce meni zabraniti da svaki dan dodem na trg i stojim.Doduse u kakvoj drzavi zivimo sve je moguce kao i ubistvo proglasiti zadesom.

Name

ZA VUČO

26.07.2018 20:25

SLAŽEM SE SA VAŠIM KOMENTAROM, ALI NIJEDNA NABROJANA I NE NABROJANA DRŽAVA NEBI DOZVOLILI DA TOLIKO DUGO SE SA ISTRAGOM PERMUTUJE NE U RIJEČI VEĆ U IZVJEŠTAJU.ODLAZAK DODIKA NA SUČEŠĆE PORODICI POKOJNIKA I NUDEĆI SVAKI OBLIK POMOĆI JE ZA POHVALU.MEĐUTIM, DODIK NIJE KIŠOBRAN DA SVE POKRIVA I ZNA. ČOVJEK JE PRIHVATIO KAKO SU GA ODGOVORNI IZ MUPA IZVJESTILI I TAKO POSTUPIO. KADA TOK DOGAĐAJA IDE OVIM PRAVCOM U KOJI SU GA DOVELI BRZOPLETI I NEUSKLAĐENI IZVJEŠTAJI VRHA MUPA RS. OTAC POKOJNIKA SVAKI DAN IZLAZI SA NOVIM DOKAZIMA I JAVNO PROZIVA ODGOVORNA LICA.A TA PROZVANA ODGOVORNA LICA SE PONAŠAJU KAO GLUHONIJEMI. ŠTO SR TIČE MIRNOG OKUPLJANJA KO JE TAJ VISE AUTORITET DA ZABRANI JE LI,,PROINTER,, ,, IGOKEA,, ILI,,AGAPE,,.DA PROTESTE KARAKTERISU NEMIRI, UNIŠTAVANJE IMOVINE, I DRUGO ODMAH BI IH TREBALO ZABRANITI I KAZNITI IZGREDNIKE.A DOK SU MIRNI PROTESTI NETREBA I NESMIJE SE STAJATI DO DOKAZA ISTINE A KRIVAC JE JEDNA ILI DRUGA STRANA I NEKA ODGOVARA KO JE KRIV. POTPISNIČE DA LI TI IMAŠ IKOG BLISKOG I DA SE TAKO DESILO ZAPITAJ SE KAKO BI SE PONAŠAO.NAMA JE BITNO SVE PRETVORITI U POLITIKU. NAROD ĆE NA IZBORIMA ISKAZATI SVOJU VOLJU.

Name

Re Vuco

26.07.2018 20:31

Kako ste samo providni... Zar nemaju nekoga boljeg, da to malo "zapakuje"! Koja mržnja prema RS? Ko je spomenuo RS? Ako su Dodik, Lukač i ostali RS, onda je ja ne želim! Porediš pokušaj državnog udara sa mirnim protestima. Pitaš se kako bi bilo u Njemačkoj i Austriji? Pa nikako, jer ove situacije ne bi ni bilo, jer bi ti gore navedeni šefovi davno trunuli u zatvorima!

Name

dijaspora DE

26.07.2018 20:46

Da se to desilou Austriji ili Njemackoj sigurno ne bi ministar policije dozvolio da iz policije nestane dokazni materijal, "gace". Pa takve bagre kao sto je Lukac svijet jos nije vidio.

Name

Mafi

27.07.2018 04:59

RIBA SMRDI OD GLAVE.

Name

xnxx

27.07.2018 05:28

Svaka čas Vuco u potpunosti se slažem sa tobom

Name

Re "Vuco" RASPUCHIN

27.07.2018 06:16

Занимљиво? Нико од вас , који браните Додика и који сте забринути за Р. Српску , није гласао за Додика??? Да не понављам све што су Вам набројали а што се не би могло догодити у озбиљној држави , вратити ћу се само на Вашу тезу о Ердогану. Том тезом сте управо потврдили како гледате на Додика и да желите да он користи исте методе да , од народа , брани себе , свој режим а и Вас (по свему судећи).

Name

Za: Joj Vuco

28.07.2018 18:37

100% si u pravu.

Name

Kome smeta

28.07.2018 19:56

Kome smeta Davorov govor, kome smeta njegov referat....napusti trg

Name

bl

26.07.2018 19:21

PRAVDA ZA DAVIDA

ODGOVORITE
Name

Skeptik

26.07.2018 20:22

Danas se navršava 4 godine od monstruoznog ubistva Tijane Jurić. Ubio ju je Dragan Đurić iz Surčina koji je osuđen na 40 godina zatvora. Potraga za ubicom trajala je 13 dana. Otkriven je strpljivom i temeljitom analizom mobilnih telefona sa baznih stanica. Zašto ovo spominjem? Pa na onoj slandaloznoj konferenciji za štampu ćelavog i Karana su saopštili da su za dva dana; pregledali sve telefone sa Lauša , pregledali sve snimke sa nadzornih kamera po gradu, izvršili ispitivanje desetine osumnjičenih na detektorima laži, neke i po dva puta, izvršili analizu Davidove krvi na drugu, utvrdili njegovo kretanje te noći kad je otet, utvrdili da je opljačkao kuću, utvrdili "alibi" za sve glavne osumnjičene....Ima toga još. I TO JE SVE UTVRĐENO ZA SAMO DVA DANA!!!??? KAKVA FARSA! VRIJEĐANJE OSNOVNE LJUDSKE INTELIGENCIJE!

Name

Strasna istina!

26.07.2018 20:37

Na celu policije RS stoje kriminalci i placenici!

Name

Simo

26.07.2018 19:23

I ja sam nekog izgubio pa nisam pravio od toga politiku

ODGOVORITE
Name

Re

26.07.2018 19:28

Jeste li dijete izgubili?

Name

Stefan

26.07.2018 19:35

Koga? Obraz? Pamet? Ako je politika umješana u ubistvo, može li se rješenje naći bez politike?

Name

Banja Luka

26.07.2018 19:50

Ti vidiš politiku zato što si bot

Name

Pravda

26.07.2018 20:14

Ma koja politka? Ovo i slijep vidi da je vrh drzave umijesan u ovo ubistvo. Ako nisu krivi zasto ne dodju na trg i jasno i glasno se izjasne. Boje se? Pa i ja bih da sam na njihovom mjestu. Tata lav samo brani svoje mrtvo dijete,hoce da spere ljagu sa imena svoga sina,zato sto su ga maloumnici mrtvog optuzili za sve i svasta. Alo ljudi dijete je mucki ubijeno,pa zar to treba da prodje bekaznjeno? Pravda za Davida

Name

re Simo

26.07.2018 20:25

Od kada je život djeteta postao politika? Podrška Davoru

Name

ZA SIMU

26.07.2018 21:06

ISKRENO SAUČEŠĆE ZA GUBITAK DRAGE OSOBE. ALI KAKVU ČOVJEČE POMINJEŠ POLITIKU.AKO JE RAD MUPA, TUŽILAŠTVA I PATOLOGA ONDA VI GLEDATE POGREŠNO I STIČE SE UTISAK DA STE SAMO OPSJEDNUTI POLITIKOM. KO GOVORI O POLITICI Č OVJEČE? TRAŽI SE SAMO ISTINA I SAMO ISTINA MIRNIM PIUTEM,A KOME ĆE ODGOVRATI ILI NE GRAĐANE NE INTERESUJE.RAZDVOJITE INSTITUCIJE OD POLITIKE.

Name

ANTIBOT✊

26.07.2018 21:18

Simo, šta si ti izgubio osim pameti, majke ti? Psa? Mačku? Sikter!✊

Name

Za glupog Sima

27.07.2018 06:38

Jesu li ti dijete na ovako mučki način ubili i to u miru, kakvu politiku spominješ jebala te politika, ovdje se traži istina crveni bote a ne politika. Ovdje i najvaća budala može da vidi šta se dešava i da je neko od odgovornih kriv ili neko od njihove djece pa se zataškava čekaju da prođu izbori e neće moći čitavo vrijeme na moju nesreću glasao sam za SNSD i sva moja mnogobrojna porodica i nikad više. ISTINA I SAMO ISTINA ZA DAVIDA I PODRŠKA RODITELJIMA.

Name

RE simo

28.07.2018 13:36

Pa nisi se bunio zato sto si kukavica. To je bar svakom jasno.

Name

baka

26.07.2018 19:24

Zlotvori,izadjite iz misijih rupa.Gotovi ste.

ODGOVORITE
Name

O Radeni

26.07.2018 19:51

Da li je ta Radena i da inspektor koji je primjetio jednoj devojci koja je vidjela te noći 18.03 David Dragičevića

ODGOVORITE
Name

Mrzitelj

26.07.2018 19:54

Ne mogu da vjerujem covjek sve zna ima dokaze ne vjeruje institucijama RS pa idi u BH sud sta se vise maltretiras .

ODGOVORITE
Name

kakva lakrdija

26.07.2018 20:40

BiH sud je sud federacije, a RS ima samo sud u BL. To su odvojeni svjetovi - pa sjecate li se kada je Dodik odbijao da dodje u Sarajevo da da izjavu? BiH jos nije konstituisana drzava nego drzava iz Daytonskih snova..

Name

decko

26.07.2018 20:56

Kakav sud bih?! cijela bih je leglo galopirajuce apokalipticne korupcije!

Name

moze

26.07.2018 23:07

Strasburg ako nevaljaju Banja Luka i Sarajevo. Ako ima dokaze i sve zna....

Name

Za moze

27.07.2018 06:13

Ako se ne varam, jednim procitah da su roditelji pokojnog Nikole Djurovica nakon 6-7 godina domacih sudova dosli do Strazbura, tamo ima neki lik iz BiH zaduzen da odbija predmete odavde koji domacim kriminalnim hobotnicama ne odgovaraju.Djurovici su imali obilje dokaza .

Name

Za Mrzitelja

27.07.2018 06:48

Baš si neki mrzitelj pa kako da vjeruje jesi li ti lud i kome da vjeruje, onim koji mute i iznose neistine i različite komentare za jadno dijete Davida sram te bilo. Pametnije je svakome ko ne može pomoći nek i ne odmaže a od pojedinih sorti kao što si ti i ne treba pomoć. Takvim kao ti što si samo treba poželiti isto da se desi pa da vidiš kako je i kako duša boli ako je uopšte i imaš. ISTINA I SAMO ISTINA ZA DAVIDA.

Name

Jovan

26.07.2018 20:36

Neka Mekticeva SIPA preuzme istragu, ako već ima dokaze i riješena stvar. Pa da se ovo jednom više i završi

ODGOVORITE
Name

ZA JOVAN

26.07.2018 21:11

RUŽNO JE REĆI DA STE OGRANIČENI.SIPA NEPOŽE RADITI BEZ NALOGA TUŽILAŠTVA. SIPU JE OSNOVAO SREDOJE NOVIĆ I MISLIM DA JE DVA MANDATA BIO DIREKTOR PA ŠTO NE RIJEŠI UBISTVO KNEŽEVIĆA, MAIZERA,JUGOVIĆA MARKOVIĆA.

Name

Vivija

29.07.2018 12:03

SIPA može prikupljati informacije i bez Tužilaštva, a bez Tužilaštva ne može voditi istragu. Jeste bio Nović direktor, ali vjetrovi su se promjenili. Sada SIPU vodi Stanić, blizak Mekticev prijatelj. Tako da ne napadaš Jovana, jer si ovdje samo ti ograničen (a ruzno je reci)

Name

B

26.07.2018 20:41

Ma kako da ne. Ajd objasni narodu zasto sve ovo razvlacis do izbora? Kakve su to igranke? Stalno trubis da imas dokaze. Citava stvar se vrti oko izbora. Pametnom dosta.

ODGOVORITE
Name

re B

26.07.2018 21:08

Vrti se oko izbora zato sto trenutna vlast ne radi nista i ovaj slucaj ce biti procesuiran samo ako pobjedi sadasnja opozicija.Vukota novi predsjednik RS.PRAVDA ZA DAVIDA

Name

ANTIBOT✊

26.07.2018 21:22

B, Bot? Budala? Blesan? Nije ni bitno...Ne razvlači Davor slučaj već REŽIMSKE INSTITUCIJE.✊

Name

hapy end

27.07.2018 05:20

Hajmo papcine svih zemalja ujedinite se - ovo vam je zadnja sansa da prezivite, a uskoro cete biti svi do jednog pohapseni.. Mars bitange!

Name

Moj stav Doboj

27.07.2018 10:25

Puno se blati MUP RS.I momci koji su stvarali i branili krvlju i životima ovu našu Republiku.Nisam mišljenja da je David ubijen.Misčlm da Tužilaštvo vodi fer istragu.Sada se pokušava blatiti čitava vladajuća većina.Doduše izborna je godina pa ćemo posle izbora vidjeti ko od ovog ima najviše koristi.

Name

Dario

27.07.2018 13:59

EJ TI "B" PISES GLUPOSTI GLEDAJ DJOKOVICA,FUDBAL ILI PAROVE NIJE ZA TEBE DA MISLIS.

Name

RE B

28.07.2018 13:41

Pa naravno da se vrti oko izbora jer je i budali jasno da ova vlast nekog krije i dok su na vlasti nece biti nista od odgovornosti za ovo djelo. A da Mile ima ovakvo nesto u svoju korist on bi bio na trgu 24 sata dnevno.

Name

MGRAD

26.07.2018 21:58

Da li postoji i jedna institucija kojoj Davor vjeruje.

ODGOVORITE
Name

re mgrad

27.07.2018 06:03

Da li bi ti vjerovao da ti se ovo desi

Name

dijaspora

27.07.2018 06:10

Ne postoji ni za mene koji sam pasivni posmatrac, a kamoli za Davora..

Name

Dario

27.07.2018 14:01

Bravo odlican odgovor ni ja ne vjerujem Milokradovim privatnim institucijama.

Name

Miroslav

29.07.2018 12:05

Vjeruje PDPu ili SDSu, ali daleko su oni od institucije

Name

Realitic

27.07.2018 02:43

U kojoj drzavi ministar unutrasnjih poslova sjedi i dalje u fotelji, pored policajaca koji reketare, ucjenjuju, prebijaju, pljackaju po autoputu, kamatare, ubijaju i podmecu dokaze.... u bilo kojoj drzavi ministar vajni mup bi dao ostavku. Ovog naseg psihodelika (manijaka) kao da si zalijepio oho ljepilom za foteljom. Njegovi minionsi samo izjavljuju da je situacija stabilna. Fuj govna jedna u uniformi.

ODGOVORITE
Name

Moj stav Doboj

27.07.2018 10:27

Ne treba Ministar davati ostavku zbog pojedinaca.Ovo je častan čovjek koji je krvario za našu Republiku.

Name

IS

29.07.2018 12:06

Ne zaboravi da je te kamarere i razbojnike na putu, upravo on i otkrio...

Name

Istina

27.07.2018 02:49

I Pravda,, za sve nevine

ODGOVORITE
Name

Th

27.07.2018 04:15

DAVIDOV.TRG.ZAUVJEK.ALI.ZAUVJEK

ODGOVORITE
Name

jednostavno

27.07.2018 05:38

Pa Davore ne moze dalje: Kako da Lukac osumnjici sam sebe? U tome je cijeli problem!

ODGOVORITE
Name

bez imena

27.07.2018 05:55

Nestao je moj radni kolega u Njemačkoj koji je nađen nakon dva mjeseca. Lično sam se obraćao njihovoj policiji ne mogu se sjetiti koliko puta. Svaki put mi je ljubazno odgovoreno okako kako ta služba može odgovoriti. Dobro se sjećam da su mi jednom rekli da ne mogu puno očekivati od njih. Oni ga mogu naći po prijavi ili slučajno. Oni ne znaju je li živ ili mrtav ako je živ oni ne mogu po gradovima tražiti idući od čovjeka do čovjeka i ptati jesi li ti taj. Zna se da je mrtav onda kad mrtvozornik ustanovi. Sve dok traje istraga inspektor radi samostalno i nikome ne daje nikave informacije, jer to nisu informacije nego špekulacije. Taj koji to radi on imenom i prezimenom za to odgovara i niko drugi. Ja se u konkretan slučaj ne upuštam u špekulacije a očigledno da ih ima i previše, Ovo pišem da odgovorim onima koji spominju Zapad, a nikad ničim nisu dokazali da znaju nešto o Zapadu osim onog što su naučili od zlobnih ljudi. Eto to je na zapadu tako odrađeno a kako baš takve stvari radi Erdoan ja te informacije nisam nigdje vidio ni čuo.

ODGOVORITE
Name

milan

27.07.2018 05:56

Veliki si ti manipulator ..

ODGOVORITE
Name

rodjo

27.07.2018 06:38

Nedao Bog ovo nikome sto se desilo ovoj porodici..zalosno je to sto se dogodilnd a jos zalosnije sto je dcovjek upao u ruke manipulatndra koji ga koriste za neke svoje interese..svaki dan iznosi neke nndve tvrdnje i sve zna a u stvari on nezna nista nit on razmislja svojom glavom.neko ga gura,i jednog dana kad mu vise ne bude trebao,gurnu ce ga kao govnnd od sebe..covjek je puko to se vidi i treba mu pomoci da se lijeci.

Name

Logika

27.07.2018 07:22

A ti "milane" nečovjek, kad ovo možeš napisati...

Name

Goran

27.07.2018 07:08

Eto Karane i ostali monstrumi mislili ste da je narod glup

ODGOVORITE
Name

Ism

27.07.2018 07:08

Sve vas sa Trga da pohapse. Ako ima dokaze i sve zna, zašto ih ne objavi? Možda je bitno da se to što više razvuče? Ako je ubijen, zašto se to mora ponoviti milion puta? Bogat čovek ne mora reći da je bogat. :)

ODGOVORITE
Name

Banjaluka

27.07.2018 07:42

Za sve vas koji svaki dan pišete kako je nesretnog Davida ubio neko iz policije PITANJE ZAŠTO?Dajte mi MOTIV!Za ova 4 mj.niko nije objasnio,zašto MOTIV.

ODGOVORITE
Name

LJUTA GUJA,MICO MOJ!!!

27.07.2018 09:57

POSMATRACU MOGA GROBA,JEDNAKI SMO SKORO OBA!!! JA SAM JUCE BIO TAKAV,A SUTRA CES TI OVAKAV!!! Pametnom dovoljno!!! ISTINA I PRAVDA ZA DRAGOG DAVIDA!

Name

Vlax

27.07.2018 07:59

Фирма Давор и син послије избора иде под стечај.

ODGOVORITE
Name

Lex

27.07.2018 09:00

Kako ce pod stecaj kad je solventan, kako kazu pripovjedaci satiranih revolucija.

Name

Logika

27.07.2018 09:40

Vi dobili instrukciju da se nadmećete u nečovještvu...

Name

Kome smeta

29.07.2018 08:17

Kome smeta Davorov govor, kome smeta njegov referat.....tišina .....sad on priča......napusti trg...nećete nad njega....

Name

Kogde

27.07.2018 08:28

Hahs..kome da se zali? lukacu i dodiku?? Pitanje je koga je dodik pokusao zastititi.

ODGOVORITE
Name

Mrak!!!

27.07.2018 10:16

27. 07.1972.god.u mom srcu i danas prevelika tuga! Ugasen zivot u 19 -toj godini divnog banjaluckog studenta,sina jedinca! 27.07. 2018.god.-124 dan tuge za prerano ugasenim zivotom u 20- toj godini divnog banjaluckog studenta,sina jedinca!!!? PROSTA IM DUSA NJIHOVA,POKOJ IM DUSI!!!

ODGOVORITE
Name

Istina pravda

27.07.2018 11:55

Zasto noko ne komentarise smrt nekadasnjeg tuzioca BiH Milorada Barasina. Koga je ova vlast zbog afere covic lijanovic i zgrade vlade rs. Lazno kriminalizovala. Oklevetala i ba kraju pretukla. Od posledica cega je i preminuo.

ODGOVORITE
Name

Istina pravda

27.07.2018 11:59

Gospodin Barasin. Je morao priznati lazno mu prikazano navodno svercovanje oruzja. Jer mu je prijrceno djeci. A sad niko ni da se ogladi o njegovoj smrti. Pravda za Barasona, Vukelica. I mnoge druge neduzne. Koje je ova vlast ubila radi prikrivanja svog kriminala

ODGOVORITE