Патријарх Иринеј: Аларм за свијет

Његова светост патријарх српски Иринеј рекао је да је незамисливо у 21. вијеку да би држава Црна Гора могла да одузме Српској православној цркви /СПЦ/ имовину и поручио да би у том случају Црква алармирала цијели свијет.

Регион 23.07.2018 | 09:20
Патријарх Иринеј: Аларм за свијет
Он је оцијенио да је положај Цркве у Црној Гори данас тежи него у вријеме окупације Османлија, док је положај Срба као у вријеме озлоглашене фашистичке НДХ.

Коментаришући честе негативне поруке државних званичника према Митрополији црногорско-приморској, те најава да би држава могла да одузме православној цркви имовину, патријарх је рекао да увиђа да је то незамисливо у данашње вријеме.

"Да су то радили Турци или усташе у своје време, то би се могло разумети, али да се то ради у време мира и слободе, у време када владају принципи закона и законитости, то је апсолутно неприхватљиво, не само за Европу, него и за Азију", додао је патријарх Иринеј.

Патријарх Иринеј је истакао да ће СПЦ стати у одбрану Митрополије црногорско-приморске.

"Не само да хоћемо, него је наша обавеза да као црква иступимо и заштитимо Митрополију. На Сабору је већ било о томе речи, ми смо упутили Влади Црне Горе допис и надамо се да ће од тог безакоња одступити, јер ту нема никакве логике. Митрополија није од јуче, она постоји стотинама година и оно што припада званичној Цркви не може бити ни на који начин узето или одузето", нагласио је патријарх српски.

Патријарх Иринеј је изразио незадовољство положајем Срба у Црној Гори.

"Нисам баш много упознат, али како чујем, положај Срба у Црној Гори није добар. Нажалост. То је један народ који се подијелио. Свака част држави Црној Гори, она је и раније била самостална држава и нормално сваки Србин прихвата и подржава постојање Црне Горе као државе, али створити такав однос према Србима у Црној Гори је несхватљиво", рекао је патријарх српски.

На питање са којом историјском епохом би упоредио положај Срба данас у Црној Гори, патријарх Иринеј је додао да га подсјећа на стање у Хрватској у доба фашизма.

"Нажалост, у Хрватској ни данас није бољи положај Србима. Можда то непријатељство у Црној Гори није као оно које је било код усташа, али мржња у народу, нажалост, постоји. Сигурно да то чине они који не желе добро ни Србији, ни Црној Гори. Стара је истина - Подијели, па владај, па се вјероватно држе тог принципа", оцијенио је патријарх српски.

Он је изразио наду да ће народ бити свјеснији од оних који га воде и да ће наћи начин да постоји и заједно живи.

Коментаришући слање црногорских војника у јужну српску покрајину, Косово, патријарх је рекао да је то глупост.

"Да Црна Гора пошаље војнике на Косово и да тамо стишава и смирује Србе и ко зна шта још да ради, то здрав разум и здраво поимање не разумеју. Тим пре што то ради Црна Гора, која је православна земља, српска земља, да чини такво једно дело у корист оних који су стотинама година рушили и палили и отимали и сада да им још помогне у том незаконитом делу", закључио је патријарх Иринеј.

Извор: Срна

Коментари / 98

Оставите коментар
Name

Харе

23.07.2018 07:26

Ваше је да се молите Богу ,од вас сви белаји и крећу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

23.07.2018 08:29

Не. Њихово је да сто висе злата носе на себи.

Name

Рале

23.07.2018 08:48

Ма овај се мијеша свугдје ко Вегета . Овај је Алеxов звуцник. Ваљда ће Алеxа да сад позове савјет за националну безбједност ? Србе могу да и да згузе сиром свијета , да им не дају конструктивност...али то све се не може успоредити са Бакировом изјавом :)

Name

СРБИН ЦРНОГОРАЦ

23.07.2018 09:49

Српска црква нетреба да постоји у Дрзави Црној Гори!!!

Name

ре монтенегрин

23.07.2018 10:26

Е мој Цудицу, јос када би знао да се "не треба" писе одвојено!?

Name

Ре

23.07.2018 11:20

Зељети другима доминирати додје кад тад на наплату..

Name

Златољубац

23.07.2018 11:29

Једно је сигурно , а то је да послије ПАВЛА ми висе немемо Патријаха. Овај само купи паре од тајкуна и лопова и уопсте не спомиње свој народ. Уводи поноћку умјесто Уранка на Божић као да смо од Римским Папом. Шта реци за патријаха који иде на славу људима који су до пре пар година јавно говорили да су атеисти а јос уз то су и тајкуни и лопови. Што прије мијењати овог златољупца.

Name

Туњо

23.07.2018 07:28

Цркве припадају народу који их је изградио а не СПЦ-и.

ОДГОВОРИТЕ
Name

007 Бонд

23.07.2018 09:10

За аутокефалност СПЦ се изборио Свети Сава. А он је био рођени брат Стефана Првовенчаног, и Вукана Немањића од Дукље. И видиш - сви они су вековима правили цркве и манастире, и јачали су цркву. Њихов рођак је био и Кулин Бан. Њихов рођак је био и Стефан Први Твртко Котроманић од Босне. А тај Стефан Твртко први Котроманић је био директни огранак од Немањића, и био је крунисан са њиховом круном, и то у српском православном манастиру. ...

Name

007 БОНД

23.07.2018 09:51

Српска црква у Црној Гори је од свог настанка била Црногорска никада српска!

Name

007 Бонд

23.07.2018 10:24

Неписмена копијо, то црногорска се пише малим словом.

Name

Илија

23.07.2018 17:39

Истина да припадају народу али овдје је ријеч о одузимању у грунту и катастру, о правном лицу. Не може се црквена имовина водити на цијелом народ

Name

бл

23.07.2018 07:30

Спрега власти и криминала,Григорије је све продао у Дубровнику па оде у Њемацку,сто то нисте цували.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

23.07.2018 07:59

Ето бл , видис због тквих мисљења које ти имас , ми смо досли у ситуацију да нас сви газе, јер смо престали да постујемо своју нацију и вјеру, и људе око нас!

Name

ре Немања

23.07.2018 08:28

Само ти њега постивај, јер он се вози у дзипу, а ти немас ста јести.

Name

Немања

23.07.2018 08:49

Каква си ти будала, али ниси једини. Па црква је вијековима вукла погрешне потезе, ово су само посљедице. А народ је глуп, ништа ново.

Name

упс

23.07.2018 09:08

Вецег зла од црквених бандита нема.

Name

Скептик

23.07.2018 07:37

Иринеју, шта се чудиш? Док си ти освештавао тржне центре и друге објекте српских тајкуна, док си се дружио са тим истим тајкуним и политичарима, док си ишао Милораду Додику и другим злочинцима кући на ноге да им читаш славу..дотле су Црногорци радили свој посао. Е мој Иринеју...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ккк

23.07.2018 09:09

Браво браво.

Name

Ре

23.07.2018 11:25

Највеце понизење црква је дозивјела кад је Додик зенио сина а Иринеј му досао на ноге као да му је то дузност јер је овај крунисана глава или ста вец а не бивси прецједник ЦК Лактаси. Тиме је понизио све људе који постују ту цркву јер и они имају дјецу ал немају дрзавни авион и хеликоптер да доводе Цецу и Иринеја. Поједини који имају висе пара додусе и приусте себи то задовољство ал то је само доказ да је све отисло толико ниско да је потез власти Црне Горе само логицан сљед догадјаја.

Name

Мирко Немирко

23.07.2018 07:41

Није битно дали се о Исламу, Хришћанству или некој другој религији ради, сви проблеми настају баш ту. Ратови су баш ради вјере настали, јер једни Бога тумаче овако а други онако. Политика и вјера су проблеми које ће човјечанство упропастити. Али ми даље политичарима аплаудирамо и својој вјери се молимо и сви смо као на правој страни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мирко

23.07.2018 08:52

Тако је. Али шта ћеш, људи се понашају као уплашено стадо оваца. Тешко да ће почети да мисле својим главама.

Name

драг

23.07.2018 09:09

Апсолутно.

Name

Ре Мирко

23.07.2018 09:55

Та твоја теза да су религиље криве за ратове и кад не би било религија не би било ни ратова се стално понавља. Међутим Енциклопдија ратова обара такве тврдње, гдје се наводи да од 1763 позната рата у историји су били само 123 вјерски ратови или мање од 7 %. Не може се тврдити да су први и други свијетски рат били вијерски ратови, или да су атомске бомбе бачене из вјерских убијеђења.

Name

Ааааа

23.07.2018 10:21

Бравоо бравооо откад попови са тајкунима и политицарима другују и тросе покрадени народни новац српски народ гладује једва крпи крај са крајем и на крају бјезии са ових простора цркве празне неце народ висе у цркву са лоповима е мој Иринеју а ти освјеставас трзне центре и идес лоповима на ноге ееее дно дна.

Name

Боснае

23.07.2018 11:34

Е па није тачно. Задњи рат на овим просторима се водио због стварања Велике Србије и да се подручје очисти од несрба. Религија није имала никакву улогу али је касније злоупотребљена од свештених лица како би се опростили почињени злочини једних над другима тј трећима.

Name

Видите Несто

24.07.2018 15:05

У праву сте,од када је свијета и вијека било је и ратова,само сто су се ратови некада водили због пуког презивљавања,због хране,вода, стоке и сл.,данасњи ратови се воде из цисте објести.

Name

нана Фата (Коњевиц поље)

23.07.2018 07:51

Постено говори цовек, како неко мозе имати образа узурпирати тудје, као напримјер тудје имање и на њему сагредити богомољу. Да, какав је то нацин ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Двије ријечи!

23.07.2018 08:54

Аја Софија, је некад била црква, као и многе које су претворене у дзамије. Зато не дроби, мука ми је од "невиности" муслимана.

Name

ре Двије ријечи!

23.07.2018 10:10

Није исто кад неко отме приватну земљу и прави Богомољу и примјер који ти наводис.

Name

нана Фата

23.07.2018 10:27

Овде је ријеч о конкретном случају и конкретним људима а ти реларивизирас ствар са Аја Софијом која јесте била ортодоxна црква. Мука ми је од оваквих типова који за сву очиту неправду траже оправдање у неком примјеру негдје тамо у неко тамо вријеме. Фујј

Name

ре Двије ријечи

23.07.2018 10:44

Па ти си својим коментаром само ПРИЗНАО истину, на туђој земљи је изграђена црква а патријарх не жели да је измјести, паметном доста.

Name

Ре Двије ријечи

23.07.2018 10:46

Мука ми од оваквих,, фукара,, као што си ти лично ( не од православних ) Двије ријечи. Украде комшији овцу или шта друго ( може и земљу ) па онда каже како су то могли Османлије са Аја Софијом или Шпанија са Алхамбром могу и ја. Фукарско размишљање.

Name

Дрр мрр

23.07.2018 07:52

Само одузимат и порез наплацивати треба вас вратит гдје вам је мјесто.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дана

23.07.2018 09:11

Истомишљеница. Растјерати црквену багру.

Name

мили

23.07.2018 09:11

Драги друже Тито.

Name

ОСИПАЊЕ

23.07.2018 07:58

Због РИГИДНОГ става "СВИ СРБИ У ЈЕДНОЈ ДРЖАВИ", настао је распад. Он још траје, а то се види на "размишљању" СПЦ. ОТИШЛА је територија (Крајина), гдје су Срби били већина у Хрватској, Црна Гора, КОСМЕТ (Косово), питање је и САНЏАКА, да не кажем и Војводина!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Баш

23.07.2018 08:57

Драго ми је да има људи који су то увидјели. Поистовећивање српског народа са православљем је највећи геноцид који је почињен заправо од нсшег свештенства. Ко разумије схватиће...

Name

сиси

23.07.2018 12:03

Интересује ме дали има срба атеиста.

Name

ре сиси

25.07.2018 10:52

Има.

Name

бака

23.07.2018 08:12

Како ли је тек онима којима одузимају и убијају дјецу,ајде васа светости то мало прокоментарисите.Ми у Бањалуци у болу указујемо на отимање и убијање дјеце,а ви цутите..Гледа Бог,знате ви то боље од нас на ТРГУ ДАВИДОВОМ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

23.07.2018 08:51

То га не интерсује . Ту нема пара !! Сто није дошао и одржао парастос у центру Бајине Луке за Давида ?

Name

рере

23.07.2018 09:19

А сто ви нисте разапели сатор,мозда би досао...

Name

Ре

25.07.2018 06:34

Био је у Бањалуци недавно кад је водја зенио престолонасљедника

Name

дијасора

23.07.2018 08:18

Гледам са невјерицом,зали зидове ,а о ДАВИДУ ни слова.СТРАСНО!

ОДГОВОРИТЕ
Name

они

23.07.2018 09:14

Страшно.

Name

Боба

23.07.2018 10:28

О па тај не иде тамо гдје пара нема ее пара говориииии и код поповаа јадна цркво са јос јаднијим народом цркве направљене са покраденим новцем не слузе ни за сто брука голема а јос лопови безбозници докрајцили дно дна туго наса небеска ста народ доцека и то од свога рода изродјеног.

Name

Себастијан Исаковиц

04.08.2018 20:12

Говори обицни цовјек са златном круном на глави и златом око њега, да му мозда не би зафалило. Па ста је црква икада иста урадила за обоцне људе? И нису Срби у Хрватској нити Црној Гори и даље, него православци. Религије и националитет нема везе са везом. Елем, сада хоце у РС (министарство културе) да се само писе "церилица", и казњава ко употребљава латиницу...матерети, како це генерације "Серпске" да уце и пису било које стране језике са цирилицом? Нема, врацају тај вец задрти народ, не у средњи вијек... него у камено доба. Тако им и пасе...

Name

СВЕТИЊА ЗИВОТА

23.07.2018 08:22

Кљуцне ријеци ДАВИД,ПРАВДА,сатор,слава, Бакинци,СРАМОТА..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Са стране

23.07.2018 08:28

Мени није јасно што се оволико муслимана на овом порталу петља у питања СПЦ? Ја бих сматрао за врхунски безобразлук да је, Србин и православац коментаришем питања Исламске заједнице. Узгред, "стручњаци", та имовина је вековима књижена као власништво СПЦ. Ни Турцима, ни комунистима није падало на памет да тврде да је то другачије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

23.07.2018 09:15

Имам је у Сарајеву стао уy свој народ да трази ПРАВДУ.Капа доле имаму,показао је да је цовјек.

Name

X

23.07.2018 10:03

Све цркве су направљена за Турског вакта попе!

Name

Муслиман

23.07.2018 10:08

Спц је у босни од 1920 године .. прије тога босански народ није никад ратовао једни против других ..

Name

ре мусли

23.07.2018 10:33

Срби су у покрајини Босни зивјели у слози и братству све до 1463. а онда они лабилни да би сацували посједе узели вјеру окупатора, али су зато за сва времена изгубили образ и цаст.

Name

Цуј светост

23.07.2018 08:37

По цему је он светост?Каква глупост.Сто је приватни поп на слави политицара?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ајд

23.07.2018 08:48

Ајд мало охладите,, не знате о чему пишете.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

23.07.2018 09:02

Ето ти знас о цему писес боље цути кад не знас реци ниста паметније.

Name

@ре

25.07.2018 23:09

Ко си ти

Name

Истина

23.07.2018 09:03

Истина је да је једна мала и храбра Црна Гора задрзавала њемацку и аустријску војску како би се јунацка српска војска повукла преко Албаније у Грцку. Да то није уцинила ови би вјероватно побили сву српску војску. Након пробоја солунског фронта мала Црна Гора је оцекивала да це је Срби ослободити од централних сила и помоци јој да се обнови као мали знак захвалности за то сто им је сацувала ледја и омогуцила стратеско повлацење. Српска војска није ослободила Црну Гору вец је само преузела од Аустроугарске и наставила њену окупацију. Јел вам сада јасно засто су васа браца у ЦГ љута на вас? Ово је историјска цињеница коју не мозете побити и реци да није истинита. Могли сте преузети Хрватску и Словенију јер су они ратовали против вас па сте имали право да их окупирате али Црна Гора вам је цувала ледја а ви јој забисте ноз у срце и сад се јос питате засто вас мрзе. Нек казе неко овдје сад у коментарима да нисам написао историјски тацну и истиниту цињеницу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

!!!

24.07.2018 20:22

Е јадо! Да прочита шта год од владике Његоша, Миљана Вукова, или којег другог честитог Црногорца, а има их на претек. Шта би на овај твој коментар рекао сердар Јанко Вукотић командант славне Црногорске војске која је изгинула штитећи одступницу Србској војсци? Његош је Србе и Црногорце (као један народ) гледао кроз Србску круну у којој су Црногорци били "драго камење", а Миљан Вуков ће мени остати у сјећању по објашњењу јунаштва и чојства па од прилике овако каже "јунаштво је бранити себе од друих, а чојство је бранити друге од себе" Ако си разумио брани нас од читања написаних глупости. Као Србин са сјевера РС код избора наследника блаженопочившем Павлу сам прижељкивао да то буде епископ Будимљанско-Никшићки Јоаникије јер је као човјек и владика мало упадљив и што је још било битно те године је имао више од 45 а мање од 65 година живота. Ето то је била само једна од мојих неостварених жеља, јер на избор патријарха не утиче обични народ. Политика на жалост да! Правда за Давида!

Name

Томо

23.07.2018 09:07

Ово је говор мрзње....ниста слабије кад у тудјем оку видис трун а у своме не видис балван.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Антиса

23.07.2018 09:10

Овај Иринеј зраци истом "добротом" као Кацавенда.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да

23.07.2018 10:09

И ко казе да то нема везе са политицком партијомм СПЦ ... лазе.

Name

израелац

23.07.2018 09:17

СПЦ је имала споразум са НДХ у оно доба... треба њима забранити да јавно износе своје мисљење и ставове.. имају судове па нек тамо ријесавају имовинскоправне односе .. ста је нас за тим.

ОДГОВОРИТЕ
Name

вјерник

23.07.2018 09:25

Црква је Бозја и СВЕТА, али молим тацноносце да овдје не просипају демагогију и навлаце воду на својмлин.Кљуцне ријеци су тацноносци,сатор,слава ,Бакинци...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бакица

23.07.2018 09:41

Ма фуј колика количина мржње према овом свестеном лицу ја се неби усудила тако говорити о другим свеценицима ( муслиманским или хрватским).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре бакица

23.07.2018 10:10

Слободно ти ...

Name

ре бакица

23.07.2018 10:13

Назалост ово коментарису Срби.Срби суубили Давида.Давид је био Србин .

Name

ре

23.07.2018 10:24

Цекај бакице док Бог у твоје срце дирне,Правда за Давида !

Name

Драгутин

23.07.2018 09:46

Засто нападате патријарха Иринеја вама ниста није свето.Цовјек само говори истину рекао бих залосну а којој ево и ви сада придоносите са својим коментарима.Србима се све отима од језика писма вјере цркве краду нам идентитет па нас зову хрватски срби босански срби итд.Наравно да ово свијет мора осудити али посто сте ви овакви нама нема помоци јер нецете да погледате истини у оци.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Драгутин

23.07.2018 10:17

А вама није свето дијете ,зивот дјетета.Само траззимо истину и правду.Ти би тацноносац требао знати да је Бог ИСТИНА И ПРАВДА.ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

Name

МА...

23.07.2018 09:47

Поручио да би у том случају Црква алармирала цијели свијет. А ШТО НЕ АЛАРМИРАТЕ КАДА ТАКО ВЈЕРУЈЕТЕ У БОГА ЦИЈЕЛИ СВИЈЕТ ЗБОГ УБИСТВА ДАВИДА, видите ли ви да цијели СВИЈЕТ БРУЈИ О ТОМЕ? Шта је са БОЖИЈОМ ЗАПОВЈЕСТИ?! ПРУЖИШТЕ ЛИ УТЈЕХУ ПОРОДИЦИ И ЉУДИМА КОЈИ ПУСТЕ СУЗУ СВАКИ ДАН ОВЕ АГОНИЈЕ? ЧИМ је теби то злато на глави, ти БОГУ ниси ни близу!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре МА

23.07.2018 10:20

Кљуцне ријеци Правда, Истина, Давид Бакинци, сатор,слава,тацноносци...

Name

Отомански Србин

23.07.2018 09:57

Поздрав браћо срби... НЕВАЉА ВАМ Демократија? Вратите се Цариграду и свом цару.. ће да вам пазимо. не сме длака да вам фали са главе :)

ОДГОВОРИТЕ
Name

Потурице

23.07.2018 10:22

Немојте користити српска имена да би давали коментаре о СПЦ ,толико сте провидни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

23.07.2018 10:49

Пребаци на национализам,опробани трик,овдје ми Срби коментарисемо.Истина болиСрам вас било тацноносци.Гдје сте на тргу уз свој народ да се борите за оно сто треба да проповиједате...Стидите се Бога и народа.

Name

Отомански Србин

23.07.2018 10:35

Ја знам да није моје да говорим о Цркви, али хајмо реално.. СПЦ је направила 5 нација на балкану, а ево прави и Црногорску јер се баве политиком. Наш народ је воли ударити контру и зато не треба да се чудимо инату црногораца... много се ови из спц праве паметни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мрчо

23.07.2018 10:40

Све што је на територији Црне Горе је њено власништво, односно црногорске цркве.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

23.07.2018 10:59

СПЦ би требала висе да се окрене народу а не новцу,политицарима и богатим привредницима од којих је њих 90% то на лоповски нацин стекла.Немозес отици на слузбу да нема тацне као на свадби,па јели то циљ да се народу узме сто висе пара,поред сваке иконе требас оставити паре,цијеновник за крстење ,свадбу за сахрану,видимо да нам се возају у веома скупим колима,у задње вријеме дзипови.Сви некако надјемо за то али није то у реду,ми смо сиромасан народ а гули нас сви ко год стигне.Скромност је највеца врлина Хрисцанства,као сто је и Исус Христ био.Ето толико,само моје мисљење.Кад будемо сви били праведни и дрзали се оних 10 бозији заповијести онда це нам и бог помоци а бити боље за 1000%.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

25.07.2018 11:05

У праву си. Проповиједају скромност, а миљама су далеко од скромности. Ваљда је по њима скромност за народ, а растрошност за њих.

Name

Добрица. Ћосић

23.07.2018 11:11

Овај се држи оне Ћосићеве, ЛАЖ ЈЕ У НАШЕМ БИЋУ! Црна Гора није ни православна ни српска...

ОДГОВОРИТЕ
Name

За Ћосић

25.07.2018 05:44

Јесте батко, јесте, и Српска, и Православна! Поздрав са Цетиња

Name

xxx

23.07.2018 11:18

Немамо ми проблем са богом него са његовим представницима на земљи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ханиште

23.07.2018 11:18

Долазиш у Бакинце да читаш славу политичару,што недођеш код мене и ја славим Ђурђевдан.Е Иринеју,ниси покојном Павлу ни до глежња.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миле

23.07.2018 11:20

Има ли неко да ми каже колико Црногораца живи у Београду и у Србији?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хх

23.07.2018 12:03

Не пишите небулозе,, нико вас не тјера да идете у цркве и џамије а опет пишете о њима,, ајде људи малине чекају,, а у Федерацији и тако неки други народи ће купити шљиве. Па ће те да пожелите ове домаће своје комшије,, јер ће вас,, ваши,, прогањати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Робин Худ

23.07.2018 12:16

Ја сам мислио да се патријарх боји да ће изгубити парохијане а оно се он забринуо за имовину.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Д

23.07.2018 14:55

Доста ови коментари кажу како православци поштују своју веру,као да су чекали да јих патријарх насавјетује па да они ударе контру и по коментарима сви су бољи вјерници од патријарха и они све знају а што је нај већи апсурд да они дају себи за право да критикују поглавара СПЦ,а вјерујем да вас критичари више од пола незнате ни правилно прекрстит,жалостно али то је реалност православног србина ,опрости Боже незнају шта чине,нека јим је Бог на помоћи амин

ОДГОВОРИТЕ
Name

Додик

24.07.2018 16:44

Твоје је да читаш славе, мани се политике попе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

А

24.07.2018 16:46

Да ли црква плаћа порез на имовину? Ја морам редовно на мој станчић.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нострадамус

24.07.2018 17:20

Ви сте господине Иринеј подрзали Додика који је продао РЕПУБЛИКУ СРПСКА и тамо има доста нових саградјених цркви а народ напуста своја огњиста.Ви сте сауцесник у томе и Република Српска це бити друго Косово а ви це те окривљавати народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина и правда

24.07.2018 19:25

Цему свадје и препуцавања.Свагдје има људи и нељуди -безбозника,па и Српској православној цркви.А један је био патријарх Павле и знате његов зивот и дјела.Слава му и вјецни покој.Ово данас сто гледамо,да се псује Бог,а слави слава испод сатора уз благослов његове светости -ста реци,само Бозе спаси заклони оне сто у тебе вјерују и моле ти се,спаси и заклони овај напацени народ сто трази бољи зивот и само истину и правду,јер ти Бозе волис оне који су на путу праведницком,а лазљивце и крвопијце потирес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

саса

24.07.2018 19:36

Маните се људи религије и ослободите се од страха измисљених богова и средњег вијека!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сербал Моунт

24.07.2018 19:50

Прочитах коментаре. Страшно је стање и незнање код наших људи. Непознавање елементарних ствари, и духовно етичка изопаченост и болест на овим просторима је добила језиве димензије. Оно што нас је снашло у прошлости није ништа у поређењу са тиме шта ће тек да нас снађе, јер смо заслужили.

ОДГОВОРИТЕ
Name

НА КРАЈУН НИШТА

25.07.2018 03:12

КАД Д НЕЗНАШ ШТА ДА КАЖЕШ СЈЕТИ СЕ ДА У ПОЛИТИЦИ И РЕЛИГИЈИ НЕМА ЛОГИКЕ И ПОЛИТИКА И РЕЛИГИЈА ТЕ УЧЕ ФА ВЈРУЈЕШ У НЕЈЕРОВАТНО .СЈЕТИ СЕ ЈЕДНЕ МАЛЕ ИНВЕСТИЦИЈЕ КАДА ИНВЕСТИТОР КАЖЕ ПОПУ ИЗМАКСЕ ОВА ИНВЕСТИЦИЈА НЕМОЖЕ ПОДНОЈЕТИ ДВА ЛОПОВА

Name

Озбиљно питање

24.07.2018 21:21

Може ли ми неко од коментатора одговорити на ово питање: Живе ли у Црној Гори Срби или Црногорци? И да ли су сви Црногорци православци Срби, или су ипак Црногорци? Хвала вам унапријед на одговору.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

25.07.2018 07:03

Колико ја знам у Црној гори апсолутна већина грађана су православци, од тога око 30% припада СПЦ а остатак Црногорској православној цркви. Занимљиво је да овај поп са слике то не признаје, он жели све цркве у ЦГ ставити под окриље СПЦ-е, што је само по себи апсурдно. Патријарх Иринеј је има низ скандалозних изјава које не приличе ни најнижем чину у црквеној хијерархији, он је потпуно залутао на ову високу функцију.

Name

ОМГ

25.07.2018 09:56

Гдје ви зивите????!! Тако би знацило да дзамија у мом граду мени припада и одосмо да избацимо напоље одзе турске и убацимо српске одзе, А католицку цркву од папе узмемо и забранимо папи да посјецује католицку цркву тј. преузмемо власт каземо ово је у насем граду. СПЦ је увек била присутна и градила цркве у Македонији, ЦГ, Хрватској и у осталим српским земљама. а сад сто су људи продали веру за вецеру и одједном постали нека друга нација, недаје им заправо да носе и цркву са собом. Ако напусте своје коријене онда нека се неките старим сјајом.