Објављени нови докази о убиству

Слободан Васковић је на свом блогу објавио, како тврди, нове доказе да је Давид Драгићевић убијен.  Он тврди како је главни тужилац бањалучког Окружног јавног тужилаштва Желимир Лепир уцијењен, те да недјело не смије оквалификовати као тешко убиство.

Република Српска 13.05.2018 | 17:22
Објављени нови докази о убиству
Текст Слободана Васковића преносимо у цјелости:

 1. Узалуд припадници Злочиначке организације, који су наручили и извршили ликвидацију Давида Драгичевића, покушавају заташкати ужасни злочин; Узалуд то чине и њихови саучесници Драган Лукач, Дарко Илић, Дарко Ћулум, Жељко Каран, Желимир Лепир, Далибор Врећо, Ђорђе Рађен и још низ других који учествују у нељудском послу.

2. Превише је доказа који чврсто потврђују да је Давид Драгичевић у раним јутарњим часовима, 18.03., пребијен, потом отет и одвежен на непознату локацију гдје је мучен, а затим и ликвидиран, тако што је удављен.



3. Давид Драгичевић био је жив данима, Убице су га све то вријеме мучиле, а затим удавиле и његово тијело оставили у ријеци Црквена, најраније 23.03., касно ноћу или 24.03. рано ујутро.

4. У ликвидацији Давида су, изван сваке разумне сумње, учествовали и поједини припадници МУП-а РС, као што и дио врха МУП-а РС учествује у заташкавању убиства.

5. Један од важнијих доказа, сем фотографија са реобдукције, које је је објавио Давор Драгичевић, отац Убијеног младића, што свједоче о бруталном премлаћивању, јесу и поцијепане панталоне, које су биле на тијелу Давида када је нађено крај Црквене.

6. На Слици 1 (фотографија направљена након проналаска тијела) се види да су панталоне раздеране на оба кољена.



7. На Слици 2 (принтскрин видеа на којем се види Давид Драгичевић на Тргу Крајинеу 02 часа и 25 минута, 18.03.) уочљиво је да Давид на себи има панталоне без икаквих подеротина.



8. Једини закључак који се може извести упоређивањем фотографија јесте да је Давид претучен, након чега је вучен по тлу, због чега су панталоне и поцијепане на оба кољена.



9. Давид је одвучен до аутомобила, који је на мјесто премлаћивања дошао угашених свјетала.

10. Тај аутомобил, по свему судећи, припада полицији и ријеч је о Дачији – дастер.

Тим аутомобилом Давид је одвучен на, засад, непознату локацију гдје је мучен, након тога и ликвидиран.

11. Давор Драгичевић, отац сурово умореног Давида, тврди да је он био жив све до 23.03., када је ликвидиран. Извјесно је да није ликвидиран прије 20/21.03. 2018. године.

12. Посебно срамну улогу у цијелом случају Сурове Ликвидације Давида Драгичевића има Желимир Лепир, Главни окружни тужилац, који је поодавно требало да овај случај оквалификује као дјело тешког убиства, што он није учинио.



13. Лепира Наручиоци Убиства и њихови саучесници у заташкавању, дио Врха МУП-а РС, држе “у шаци” документима који свједоче да га је потплатио Мехо Адровић, пљачкаш банака, како би га Лепир, у то вријеме судија Окружног суда, ослободио. Што се и десило.



14. Лепир је обмануо у Народну скупштину РС износећи низ полуистина, контрадиктроних ставова, али и отвореном подршком једном од главних саучесника Драгану Лукачу, који је јавно, у парламенту, позивао на насиље и заступао “закон улице!.

15. Лепирово понашање и дјеловање је за апсолутну смјену са позиције Главног тужиоца и притварање, због покушаја заташкавања Убиства, између осталог, и зато што се правио невјешт на питање зашто није извршена микроскопска и хемијска анализа воде, нађене у Давидовим плућима.

16. Лепиров одговор је ишао у правцу да тај налаз и није толико битан, иако је један од кључних – микроскопска и хемијска анализа воде из плућа и ријеке Црквена показала би гдје је Давид удављен. Није извршена, јер би, по свему судећи, била доказ да је Давид удављен на неком другом мјесту, а не у Црквеној, те да је у ту рјечицу само бачено његово тијело.

17. Лепир је још рекао, на парламенту, да су оба обдукциона налаза “послали експертима у Загреб”.



Није рекао којим, а требало је да налазе пошаље Судско- медицинском одобору који има сваки озбиљан Медицински факултет. Такав одбор нема Медицински факултет у Бањалуци.

18. Сваки правник зна да се послије двије обдукције иде на Судско – медицински одбор; Да ли то и Лепир зна?!

слободанвасковиц.блогспот.ба

Коментари / 148

Оставите коментар
Name

Борик

13.05.2018 15:35

Да ли су ти докази достављени анкентом одбору. Ако нису мислим да би требало. Јер у анкентом одбору се налази посланици који ће учинити све да се дође до истине. Господин Васковић ако настави да води своју приватну истрагу, само ће на тај начин да опструише истрагу анкентног одбора на чијем је челу предсједник Бореновић.

ОДГОВОРИТЕ
Name

г дин

13.05.2018 16:30

Васковиц је институција за све вас смрадови резимски

Name

ре Борик

13.05.2018 16:40

Јеси ти стално тако глуп или се данас само правиш? Анкетни одбор нема никаква законска овлаштења да води истражне радње односно да преузима послове полиције и тужилаштва.

Name

За Борик

13.05.2018 16:56

Анкетни одбор је навлакуса, нема никаквих стварних ингеренција, и његови закљуцци никог не обавезују.Маске су пале на тој сједници скупстине.

Name

Баба Ванга

13.05.2018 17:03

Овај Васковић постао као онај Милан Тарот. Гледа у карте и баца грах. У истрази не постоји ријеч највероватније него само било је или није било. Жалосно је што Васковић од овакве трагедије прави реалити.

Name

Лукац

13.05.2018 17:09

Стосе толико резим пласи Васковица казује страх даби овај цовјек могао развслити ову банду на целу са Лукацом.

Name

Браво Слободане,

13.05.2018 17:19

Знаци ;момак је био нецему сведок,превисе видео и знао ,банда уклонила доказни материал "мртав не говори.

Name

Цорлеоне

13.05.2018 17:19

Милокрад је рекао Лептиру гологузану да не жури са истрагом, да дјело не квалификује до краја избора јер ће га то политички уништити као и сам СНСД. Због тога се одгађа квалификација дјела. Лептир је човјек система и он ће учинити све да што више закомпликује случај и послуша Милокрадово наређење. То је кључ проблема.

Name

Анкетни

13.05.2018 20:58

Одбор је Миле успоставио како би опозицију обесмислио,...по ко зна који пут. Теско нама са оваквом опозицијом.

Name

зокс

13.05.2018 22:31

Немој да лупас ксда не разумес. Они могу само да политице И њихова се овде не пика. Ту је Адам. С добро поступио сто није подрзао формирање одбора. Васковиц је нешто друго и више це урадити од триста политицара који само релативизују и развлаце ствари. То јд доказ њихове нрдјелотворности.

Name

Вук

14.05.2018 05:15

Анкетни одбор, ако нема овластења да именује, смјењује истразиоце, да покуса промјенити ток остраге који се тренутно у МУПу води у погресном смјеру, а нема таква овластења је у цјелини мазање оцију јавности. Ста це се ново десити када исти судија води предмет и исти истразиоци врсе претраге на терену. Једно велико ниста, то и ти црвени боте знас

Name

ВАСКО

14.05.2018 15:49

ПА ВАСКОВИЋ ИМА ВИШЕ ЧИЊЕНИЧНИХ ДОКАЗА ОД МУПА И СКУПШТИНСКОГ ОДБОРА ЗАЈЕДНО И ТРЕБА ИХ ИСКОРИСТИТИ!!

Name

Маx

22.08.2018 10:28

Резултати друге обдукције – коју је извршио начелник одељења за судску медицину ВМА Ивица Милосављевић – потврђују да је узрок смрти утапање...

Name

др

13.05.2018 15:39

Све вец 100 пута исто цуо од тебе Васковицу. Дај име, име нам дај. Или и ти имас квази информације.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лактаси

13.05.2018 16:30

Гиспидо тразите имена од Драгана Лукаца и гос Лепира они добро знају све ово сто Васковиц писе а дузни су да казу истину али они цуте, у какво су клупко упетљани вјерујем да ни они нису свијесни

Name

Алоооо Квази ДР

13.05.2018 16:58

Човјек ти износи и имена и прозива Лукача и показује ти документе јер треба да ти црта.Друго питање што ови на власти и квази институцијама РС на које се позивају то нече да виде прикривају опструишу .

Name

ре

13.05.2018 20:17

У праву си. Висе ми на зивце иде са рекла казала. Он треба дати имена посто изгледа висе зна од Лукаца. А и ти господине са “реплико” црвенит цес ако не буде ниста од тога сто у својој глави сумњас.

Name

Ре Др ,

13.05.2018 22:14

Зног цега ,да вам одкрије име ,да и њега уцмекају.

Name

Илић зна

14.05.2018 07:02

Нека вам каже искусни Илић ко су убице, помагаче знамо. Од Илића је почело за јавност. Он је тај који се први латио блаћења, подметања, бахати монструм.

Name

разоткривање

13.05.2018 15:56

Ово су тешке оптужбе па макар и биле од човјека из криминалног миљеа.Још да Васковић дозна у чијем је васништву тај стан на Душановцу Београд.А то се може утврдити да ли је у власништву Лепира или његове супруге. Васковић то може дознати

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.05.2018 16:54

Два тузиоца крију изјаву свједока о теским оптузбама умјесто да то провјере. Јос један од њих води ову истрагу! Па људи моји то је за неповјеровати.

Name

Дире Страитс

13.05.2018 17:23

У Васковићевом тексту има заиста добрих и логичних ствари, али има и неких које нису најјасније, односно информација није довршена /ауто Дациа-угашена свјетла/. Сад' да ли је то тек онако написано /за ауто/ или ту има још нешто што за сада није за објавити, видјећемо. Све у свему, након овог' текста, ја једва чекам да се закаже суђење против Васковића за клевете и оптужбе, јер ће онда он , наравно ако има изнијети све што има /доказе/. Биће интересантно то пратити.

Name

Цетник

13.05.2018 15:57

Ово је горе него у Тексасу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сериф

13.05.2018 17:33

Није.У Тексасу се постује ред,рад и закон,не знам од куда ти то.

Name

Драза Антифасиста

13.05.2018 21:00

Мислис на Равној Гори..

Name

Дали

13.05.2018 15:57

Васке као видовити Милан.Зна да је то била дација угасених свјетала али не зна оно сто је једино вазно .Ко је убио Давида?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Салвадор

13.05.2018 16:45

Правда за Давида! Правда за све! Подрска до истине!

Name

xXx

13.05.2018 16:52

И не зна колико треба од кружног до центра.

Name

Владо Бања Лука

13.05.2018 17:32

За бота Далија - Васковић зна. Али наравно да није његово да то каже. Плус, твоји су у паници, упетљано вас је пуно, па Васкету остаје само да сачека да неко сам пропјева.

Name

Здраво Дали

13.05.2018 19:03

Јел мислис да не знам ко си?

Name

Здраво Дали

13.05.2018 19:40

Јел мислис да не знам ко си ?

Name

Дадан 78

13.05.2018 22:27

И треба да знас.

Name

♥️ није камен

14.05.2018 07:13

Шта има везе и да знаш ко је? Шта глумиш овдје са тих пар ријечи? Претворно пријетиш... Има нас свакаквих овдје, али ту смо да искажемо своје мишљење. Моје мишљење је да треба казнити Давидове убице и помагаче. Свако ко подржава да убице слободно ходају, дишу, живе с нама је исти као и Давидове убице, помагачи. Истином до правде ♥️ за Давида ♥️

Name

Ре: Дали

14.05.2018 15:02

@Дали, ако те интересује име убице, питај своје јатаке.

Name

Само вас посматрам

13.05.2018 15:59

Обратити пажњу на горњи лијеви дио екрана код ознске времена код броја 03. Око 3:55 се види како се појављује возило у споредној улуци. На око 4:05 на возилу се гасе свијетла али остаје упаљена позиција. Неко из тог возила очигледно посматра шта се на тргу догађа. На око 7:15 виде се два лица како одлазе са Трга са мјеста гдје стоји Давид са неколико особа. Највероватније улазе у то возило које одлази у 7:25. Ништа необично, рекли би, али та улица је ЈЕДНОСМЈЕРНА! Возило је дошло из забрањеног правца! ЗНА СЕ КО ЈЕДИНО СМИЈЕ ВОЗИЛОМ ВОЗИТИ И СТАЈАТИ У ПОГРЕШНОМ СМЈЕРУ !!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Жабац

13.05.2018 16:43

Ви износите све могуће сумње ,једино искључујте могућност да се од 2:38 до 2:52 додје од Екватора до Змијања и након тога уђе у кућу.Све остало може бити ,једино то никако.

Name

Одговор запцу

13.05.2018 18:22

Браво забац конацно несто паметно од тебе а сто се тице твог писања оцигледно ниси из БЛ па бих те молио да се вратис у ту своју средине и да тамо солис памет. У Бл има јако пуно паметних људи тако да нам ти не требас.

Name

Аха

13.05.2018 18:49

ПОЛИЦИЈА

Name

ре

13.05.2018 18:58

Слијепим'а код очију џаба је указивити. Колико је дана прошло од како је онај стручњак за криминалистику указао на том снимку на неке татине синове са бијелим склопљеним женским кишобранима, јер за истим није постојала потреба, осим ако се у њима није шта скривало? Да у тој ситници нема ничега битног за тај случај до сада би се огласили неки од снимљених и демантовали др Јунга или би муп организовао пресицу па то оквалификовао као глупост. Ако ова слика тужиоца Лепира потиче из времена овог случаја евидентно је да су тужиочеве очи на овој слици несразмјерно велике. Нисам ни у ком својству стручњак који се бави очима као органима вида, али ако узмемо да су "очи огледало душе" код човјека "као свјесног бића" оне су несразмјерно велике у (страху, лажи, кад нешто скривамо итд). Правда за Давида!!!

Name

Скептик

13.05.2018 19:59

Забац, за петнест минута се не може лаганом сетњом доћи до " опљачкане " куће. Не будали.

Name

Жабац

13.05.2018 21:42

На основу чега закључујеш да нисам из БЛ ? Лоша ти је претпоставка .

Name

Жабац

13.05.2018 22:25

Не знам ко је на снимцима и нећу да улазим у то. Ја не знам ни да ли је и на том снимку са трга стварно Давид а тек о оном уласку у кућу.Нема потребе да се толико узбуђујете.Али ако говоримо о времену ,ту се апсолутно не слажемо.

Name

Канада Ре, Само вас посматрам

14.05.2018 03:30

Заједно са пријатељем И синовима сам прегледао снимак бар 10 пута. И сва цетворица смо уоцили то ауто у споредној улици. Једино нисмо знали да је то једносмјерна улица. Једноставно , то возило нам је боло оци. На снимку се мозе уоцити да је било јос пролазника . Немогуце да нико ниста није видио . Ма, вец у поцетку је било јасно да полиција, а сад И тузиластво затаскавају ово монструзно убиство.

Name

Само вас посматрам

14.05.2018 07:17

Мала корекција. на 7.15 не прелазе улицу два већ три лица. Они настављају главном улицим и губе се из кадра. Поменути аутомобил одмах скреће у главну улицу за њима. Да ли на снимку два лица уствари воде треће лице? Да ли је то треће лице Давид? Да ли су ван кадра они ушли у тај аутомобил?

Name

Ре

14.05.2018 08:44

Као да никад нико није ушао у једносмјерну улицу, па је ово први пут у историји и онда се зна да то може и смије само полиција. Маните се сопствених истрага, сада сте сви инспектори. А видим да си се и ти Канада уфурао у истрагу, па настављаш даље. Требаш брате доћи овамо, а не водити истрагу са толике удаљености.

Name

Ре РЕ

14.05.2018 09:14

Па ријетко се догађа да неко уђе у једносмјерну улицу у строгом центру града, затим у тој једносмјерној улици стоји са упаљеном позицијом четири минута. Уосталом, зашто ти неком говориш да се не игра детектива? Некога браниш? Сматрам, да би свако запажање требало узети у обзир па макар оно било и нерелевантно.

Name

Зр

13.05.2018 16:03

Васковицу хвала Вам за борбу за истину и правду. Правда за Давида, правда за све остале недузно убијене за које се крију поциниоци. Наци цемо их.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Са стране

13.05.2018 16:03

Уз дужно поштовање породици коју је задесила ова трагедија, Васковић пише глупости. Очигледно је да му истражне радње нису блиска материја, па оно што он зове доказима није ништа друго до пуко нагађање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рубикон

13.05.2018 16:48

Среца наса да имамо тебе,експерта,и све си сад разјаснио. Цини ми се да не цитас пазљиво текстове које коментирас,пробај поново,мозда сконтас.Правда за Давида!

Name

Ре

13.05.2018 16:58

А ти си БОТЕ као неки стручњак, теби је тај истражни поступак јако блусак? БОТЕ СКОТЕ!

Name

Хм

13.05.2018 17:02

А докази квазиполиције?Клипови замаскираних особа на којима цовјек сам себе не би препознао?Пљацкас као алкохолисан, пос утицајем опијата опустено усеткава у куцу у којој зиви око 6 особа,пљацка сат времена,односи бизарне ствари,упада у воду до глезња,прије тога једе бурек цији папир вјетар односи те га надју 8 дана касније након цитаве седмице кисе и снијега...

Name

Дејан

13.05.2018 17:04

Мала је разлика измедју "пуког нагадјања", сумње, оправдане сумње, цињенице, непобитног доказа...,али тога оцигледно ниси свјестан, па због тога боље је некад задрзати мисљење за себе, нароцито ако је коментар о компетенцијама, а материја ти тотално страна...лп

Name

ре Дејан

13.05.2018 21:37

Добро све ,а ко це ово лијецит све кад ово продје ,која власт це узет на себе да кад продју избори убиједи ове људе да висе нема истрага и рада на сваком слуцају који се деси да кад неко буде убијен или нестао немозе у Скупетину.Ко це бити тај да им казе ово је било сад и пуј пике висе невази све сто дузе траје бице тезе,.

Name

ререре

14.05.2018 07:45

СДС је отишао са власти због сличних догађаја, убиство Риста Југовића, Срђана Кнежевића, Жељка Марковића, Љубише Савића итд. Тако ће и ови пасти због Драгичевића, Вукелића итд. Која је разлика између њих????????

Name

дијаспора

15.05.2018 11:48

Госп. Васковица могу да се постиде и комплетна полиција РС и комплетно тузиластво РС. Он је вец доказао преко осталих слуцајева да је тузиластво РС криминална организација. Његове заслуге за извјеставање о вазним збивањима унутар РС су неоспорне. Само напред Васко!!

Name

коле

13.05.2018 16:06

А сто се цовјек налупа.Занима ме како је досао до доказа да су свјетла била угасена а и цему то невазна информација.Реци ти нама пријатељу гдје је давид био ко га је тукао и убио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Игор

13.05.2018 16:51

Боту злобни ни бог ти неце дати среце.

Name

ре игор

14.05.2018 14:03

Даће теби дебилу.

Name

Пиxy

13.05.2018 16:09

Хоће ли успјети изгурати ово до краја, да се разоткрије све? Правда за Давида!

ОДГОВОРИТЕ
Name

брђанин

13.05.2018 16:15

Негдје се спомињу ова два малољетника, наводно да су тражили цигарету и да није имао, као што се види на снимку, они су га нешто упитали он је одговорио, те након секунд два окрећући се у свом правцу кретања направио покрет десним раменом (гестикулацију) у смислу "не знам" "немам појма" или могло би се протумачити и као "не интетесује ме", а ниуком случају "немам" цигарету, у том случају би била гестикулација била главом...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дадо

13.05.2018 20:10

Тацно тако. Слазем се. Они су вјеројатно цекали да га упозоре сто говори и снимак да су кренули за њим кад су га друга двојица зауставили.

Name

Браво

13.05.2018 20:44

У праву сте, а малољетници у пол три сједе као случјно на минусу , смијешно.

Name

Ре Браво

14.05.2018 07:40

Не мијења много ствар али морам да те демантујем,није био минус чак је била пријатна температура за то доба године.

Name

брђанин

14.05.2018 14:06

Ако је била пријатна температира, поставља се још једно питање, из ког разлога леви малољетник пре него што ће спорна особа наићи, навлачи капуљачу, а након неколико секунди крећу за истим, при чему ми се чини да и др.малољетник има навучену капуљачу.

Name

Ре Браво

14.05.2018 14:42

Био сам то вече у граду у џемперу и прољетној јакни. Температура је била можда неких 5-6 Ц. Кажем пријатна јер је почетком мјесеца било прилично хладно а и ради се о јутарњим часовима 2-3х Никакав минус,снијег ,киша или јак вјетар није био тада . Не знам зашто носи капуљачу,волим и ја да је носим без неког великог повода.Постоји милион разлога да је носи !

Name

Алф

13.05.2018 16:28

Цини се да ова власт неце далеко стици.близи се крај њиховој прици....све маске су спале то не виде само будале.владју са нама уцјеном и силом.Срецом сваких пар вјекова у срспском народу појави се јунак и херој,Милос Обилиц,Давор Драгицевиц.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Румба

13.05.2018 17:34

А гдје је снимак доласка ове двојице Давидових познаника. Камера је сигурно ухватила њихов прилазак мјесту на којем су сједили када их је Давив поздрављао.

Name

Ала

13.05.2018 18:49

Ја се сјетих из филмова... ХРАБРО СРЦЕ, ЈОХН Q.... итд...

Name

теско

13.05.2018 21:03

Миле настави по плану и договору. Крај творевине је близу.....

Name

свемирац

17.05.2018 00:52

А сто це им они кисобрани?!

Name

Борик

13.05.2018 16:39

Да ли можда господин Васковић може да напише ко је покојном Давиду продавао марихуану, пошто је Давор Драгичевић признао да је његов син пушио марихуану. Онај ко му је продавао марихуану можда зна и нешто о дешавањима те трагичне ноћи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дадо

13.05.2018 20:02

Па реце власник неког клуба да је Давид био видно узнемирен и да је рекао да се потукао. Мсм колико младих су добри са власницима клубова? Мали број. И сад рације по клубовима праве. Зна наса полиција мало висе него сто казе за овај случај.

Name

Пандур

14.05.2018 05:02

Браво

Name

Ре Борик

14.05.2018 09:14

И ЛСД ,јер пошто већ све зна ,да истјерамо све на видјело.

Name

Октобар 1864

13.05.2018 16:43

Сто би Васовиц саопставао имена оних који су уцествовали у убиству Давида? Па то це институције да одраде. А урадице то када буду доведени до тацке ...или...или... Васковицу, маестрално, нема ста. И писмени сте, брате драги.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Герхард

13.05.2018 20:35

Ма не треба давати имена, само треба овако лупетати, повлачити сто афера уз ову, боље одјекне, зар не!? Он тацно је, у својим текстовима казе по двије/три истините, дода на то по цетири и то одјекнееее ајме.

Name

Сале

13.05.2018 16:59

Мислио сам до сада да сви знамо боље да снимамо и фотографишемо својим мобилним телефонима од професионалних сниматеља и фотографа. Такође сам знао да смо неупоредиво бољи од селектора у састављању фудбалске репрезентације. Али да боље водимо полицијску истрагу од полиције? Е то ми је ново. Како смо само паметни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Сале

14.05.2018 08:17

Управо тако .

Name

Правда и Кривда

13.05.2018 17:10

Снимак доста тога открива али они који то требају искористити да ријеше случај, бјеже од тих доказа! Зашто? Они одговор врло добро знају! Надам се да ће стручњаци из Загреба ријешити убиство, наравно ако наши не пусте своје пипке! Ако наши дају оне доказе који њима одговарају од Истине и Правде неће бити ништа! Не разумијем се у закон али најбоље би било да нико од наших нема приступа тим стручњацима! Превише је лажи у овом свему! Цијела Бања Лука је покривена камерама, није ми јасно зашто се ти снимци не изузму и вјештаче? Очито да то некоме није у интересу! Васке свака част на несебичном залагању за Истину и Правду! Великом Лаву Давору нека драги Бог да снагу. Трагање за Истином је трновито и болно. Давида на жалост вратити ништа не може али можемо барем помоћи у откривању Истине и Правде. На тај начин ће се смирити Душа напаћена! Лијепо спавај Анђеле, нека је вјечни мир и покој Души Твојој напаћеној!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Спасоје

13.05.2018 21:26

Ти ли ли Боро Радовановићу опет, аааа тицо!

Name

Правда

13.05.2018 21:27

Правда за Давида!

Name

Мир

13.05.2018 17:17

Зашто Сипа неиспита слуцај?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Митар М.

13.05.2018 17:49

Г. Васковицу. И да су тацни Васи наводи: ста це бити ако струцњаци у Загребу на целу са проф.др. Д. Зецевицем, по мени једним од најбољих струцњака суд.медицине, дају налаз да је смрт пок. Давида Д.последица утапапања као сто су написали ранији обдуценти. Онда отпада Васа теорија о убиству. Васи наводи о судско мед.обору нису основани. Посебно сто је проф. Каран, проф.судске медицине на Медицинском факултету.

ОДГОВОРИТЕ
Name

хммм

13.05.2018 21:36

Можда и потврде да је утапање проузроковало смрт, ал’ се поставља питање гдје, у потоку гдје је нађен или у неком подруму.

Name

ре

14.05.2018 04:52

Е мој Митре.Тада це поцети да тврде да је и Зецевиц поткупљен.Синоц је Босиц избацио флоскулу тајкуни.Они све купују по њему,а истина је да врло поштени људи напуштају СДС.

Name

Ре ММ

14.05.2018 05:41

Како ти Митре знас ко је на целу Одбора кад то нико досад јос није саопстио? Ако се не варам.

Name

Гром

14.05.2018 06:24

Црни Митре најцрњи, па.вдјел ти да је момак масакриран? Сигурно од утапања у океану званом Црквена? Ај ти зекане ватај се кладионице умјесто сто баљезгас овдје.

Name

xXx

14.05.2018 08:24

Митре џаба се трудиш. Колико год се човјек трудио да буде објективан, овдје те направе будалом. Ако се испостави као неистина ,овог човјека би неко требао да тужи јер је обмањивао јавност.Нада се да су сви они који су за правну државу и поштовање закона сагласни самном.

Name

Ре за Митра М

14.05.2018 10:10

Па Митре побогу, јесте смрт наступила утапањем али се поставља питање да ли се сам утопио или га је неко удавио тако што му је главу држао под водом. Да напишем поново или да ти поново прочиташ да би ти схватио

Name

Милутин В

14.05.2018 18:50

Треба бити реалан и покусати бити слободнога ума, хоцу реци размисљати својом главом, а не писати како казу или ти не дај Бозе тако и судити...ако ме разумијес.

Name

НИ ДР

13.05.2018 19:08

Што ви тражити од Васковића име па није он истражитељ од истражитеља тражи имена и од ЛУКАЧА и полиције

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ведра

14.05.2018 05:12

Ма ти из полиције су таласике, знају једино подици паре са рацуна.

Name

Илић зна

14.05.2018 07:24

Илић зна имена убица, зна он за кога је онако јавно пљувао, блатио Давида. Каран га је одао, просто је морало изаћи на уста да "није никако задесно". Сви остали су пратња, срамота једна колико се боје Илића, срамота што нису рекли не злочинцу и имали своје ја.

Name

М за Илиц зна

14.05.2018 10:53

Слажем се са Вама,само јој желим додати,да вјероватно Илић је уцјенио Радјене,а они исто знају ко је убио Давида,нису они без везе убачени у ову причу,они су повезани са убицама,на неки начин и из неког разлога,као и онај Ћулум. Надам се да ће се све то открити што прије,да бар овај човјек види убице и да их пита,шта је толико вриједно било,Давидовог живота.

Name

YYY

13.05.2018 19:14

Сви смо ми саучесници у овом убиству јер смо ћутали и пустили ове кабадахије да пљачкају, отимају и убијају невину дјецу. Сад кад је код дијела грађана прорадио глас разума, они би да их ућуткају. Доста је више убијања невине младости. Ови глупаци што ништа не разумију су за жалити. Сви ми требамо бити као Васковић или га бар подржати, а не осуживати. Режим смо ми подржали својим ћутањем и зато сад имамо ова силна убиства и процесе који трају деценијама. Отјерати багру и казнити. Незакониту имовину одузети свима и вратити кредите како би очували РС. Правда за Давида побјеђује похлепне и бахате!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Др.

13.05.2018 19:46

ДО ОКТОБРА ЈОШ УБИЈАЈТЕ ЛЕШИНАРИ ЦРВЕНИ!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

14.05.2018 18:38

А од октобра важит ће она народна "ко се мача лаћа, од мача и гине"

Name

Дадо

13.05.2018 19:56

Ама људи слусао сам Лукача. Рече човјек да зна ко су двојица са којима је Давид прво разговарао на тргу али не реце ко су друга двојица. То је прецутио, а зна ко су. Ко је треца особа на снимку која је присла првој двојици. И то зна. Хоце ли ова позната двојка реци ко су остали или це и они нестати? По свему видјеном велика лова и неко познат је умјесан дебело у ово. Искрено мсм да вецина који крију не знају кога крију али главни вјеројатно зна.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тако је

14.05.2018 07:26

Све они знају, а ми знамо да знају.

Name

Краљ

13.05.2018 20:35

Вадковићу, велико хвала за све доказе, а монструмима који ау ово починили иа нарочито оним злочинцима који ово злодјело прикривају и налазе бљутаве изговоре, сигурно ће виша сила подарити истом мјером како су и заслужили. Пакао злочинцима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Илић зна, он је почео

14.05.2018 10:07

Скренула се пажња са главног заташкивача, тај Илић, цијела ова прича је његов сценарио. Он је тај којег треба испитати!

Name

М

13.05.2018 20:36

Ови Радјени знају све око овог убиства,милион посто вјерујем у то. И да је Давид био у тој кући и да није био у тој кући,они све знају.Вјероватно га они нису убили али знају ко јест,чиме су уцјењени то они знају.Вјероватно је дрога у питању. Али од њихове куће потиче све.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

14.05.2018 18:54

Слазем се- куца је кљуц!

Name

ре М

15.05.2018 20:04

А то би ви хтјели багро да се извуку прави кривци а да на ове несретнике Радјене све свалите! неце моци бандо нема подваливања пасце и врх пирамиде.

Name

М

16.05.2018 10:49

Не да се извуку прави кривци и убице,него се плашим да ће ови Радјени због њиховог ћутања завршити у затвору,а ништа криви ,али не могу рећи ни криви ни дужни,некоме нешто јесу сигурно дужни и то највјероватније Илићу,јер је Илић први почео пљувати о Давиду и први је увукао њих у овај случај,дакле они знају,и даље тврдим та њихова кућа је кључ свега.

Name

Игипоп

13.05.2018 20:59

Надам се да це се ово открити....А ако се открије....Оно са скидањем СДС бице лотос марамица како це главе летјети.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Н

13.05.2018 21:24

Хајте више откријте све или,или сви све знате а нико ништа не рјешава.Потребно је да се све разјасни истина треба већ изаћи на видјело нисмо ми Њу јорк да смо толико велики па се ништа незна,или неће или не смију ништа открити.правда за Давида правда за сву невино настрадалу дјецу било које вјерисповјести били.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда

13.05.2018 22:18

Глупљи, необразованији, примитивнији, неартикулисанији, неписменији човјек није стао за скупштинску говорницу од оног туте-муте Лепира. Никада до сада! Па шта је оно, људи моји?! Ко ОНО именова главним тужиоцем?!

ОДГОВОРИТЕ
Name

НИје добро

14.05.2018 07:23

Године су њега стигле. Успорио, доста тога позаборавио. Давно испунио услове за пензију, али џаба. Копа и рукама и ногама да остане што дуже. Неда га ни злогласни србачки правосудни ганг.

Name

Дадан 78

13.05.2018 22:25

Лепир и његова Србачка мафија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Илић зна

14.05.2018 07:36

То су Илићеви људи, Илићево тужно имање тужилаштво. Схватите. Од Илића је кренуло саопштавање за јавност, а ланац иде све до тужилаштва у којем раде његови људи. Ако било ко од њих поклекне, сви падају. Треба их климати, да сви пропадају, све до врха. Несрећници шта подржавају.

Name

Канада

14.05.2018 03:58

Васковицу сво постовање. Банду треба раскринкати И стрпати је тамо гдје јој је мјесто - иза ресетака . Они су звијери , а звијери се , знамо то, затварају у кавез. Крајње је вријеме да народ продисе. Невјероватно колико је тамо све труло.Нико ме не мозе убиједити да полиција И тузиластво не стите монструме који су онако унаказили Давида. И не могу да вјерујем да јос , после свега, има људи који вјерују оном целавом , оном са звјерским погледом , оном цесадзији И сад овом носатом. Искрено, нисам у стању да И'м написем имена. Језим се оф помисли да они обављају тако одговорне послове.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Илић је почео

14.05.2018 10:31

Илић је тај који је почео, смишљено блатио младића да заташка нечије дјеце злочин. Њега треба првог притиснути и испитати, али неће нико против њега, "трн" за све, сујетан. Али нико не конта да им у суштини не може ништа и да би најбоље било кукољ избацити из жита. Шта још да се деси?!

Name

Етобасхоцу

14.05.2018 04:31

Колико људи вјерује Васкету показује у врх главе 1000 људи на протестима од онолике Бањалуке,паметном доста

ОДГОВОРИТЕ
Name

УСКОРО

14.05.2018 07:38

Показаће петиција шта ко вјерује.

Name

Ре ускоро

14.05.2018 08:28

Када ће петиција за нас које не вјерујемо или вјерујемо да се ипак нешто мало другачије десило ?

Name

УСКОРО

14.05.2018 10:34

Када је покренете. То се ви договорите.

Name

чуј петиција

14.05.2018 14:14

С тим опозиција испитује пулс народних маса, ал то није мјерило, многи ће потписати за истину, ал мало ће их гладати за опозицију.

Name

за чуј

14.05.2018 15:00

Па чуј човјече непознати, овдје пишемо за истину, знаш, људи потписом свједоче за велику ствар да буде. Ти размишљаш о опозицији, власти, политици... Продужи даље, није твоје мјесто, вријеме с нама.

Name

дадааа

16.05.2018 01:10

Тачно ово све сада гура опозивоја и она хоће на овакав начин да се окористи, јадни сте.

Name

рере чуј

16.05.2018 01:12

Не размишљам ја већ се виде пипци опозиције у свему везано за случај.

Name

креле

14.05.2018 05:12

Не сумњам у насе правосудје као неки, сигуран са да искусни тузилац ово ријесити и затворити слуцај

ОДГОВОРИТЕ
Name

М

14.05.2018 06:03

Он,тј.Васковић је у праву,на снимку са трга се види у улиции измедју поште и парка,да стоји ауто,са упаљеним свјетлима,и стоји у супротном смјеру,то је једносмерна улица,и види се и кад је кренуо да је угасио свијетла,само се не види који је ауто,бар ја не могу видјети.Васковић вјероватно зна чији је то ауто и пуно више од тога.Углавном,и даље вјерујем милион посто да Радјени знају све у вези Давидовог убиства.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре М

14.05.2018 08:35

Па чекај,не може и Рађени и отмица на тргу и убиство у Зворнику и пребијање испред Металске. Ови сценарији искључују један други,или један или ниједан.

Name

М

14.05.2018 11:04

Радјени су се одали сами,пишући писма и тражећи заштиту,као и онај Ћулум. Они знају ко је убио Давида,а његово страдање је почело на тргу.Кажем да се ауто види на снимку и свако га може видјети,а шта је даље било,надам се да ће се сазнати,што прије то боље,

Name

Ре М

14.05.2018 14:48

Добро ,дакле Рађени или ови на тргу ? Ко ?

Name

Илић зна, он је почео

14.05.2018 15:03

Илић зна, скренута је пажња с њега прилично, он је тај који је смислио ову крваву бајку, грешник један. Остале увукао, а сад се сви перу, али не иде. Не можеш опрати истину никако.

Name

Алибаба

14.05.2018 15:30

Како знаш,који му је био мотив ?

Name

М

14.05.2018 20:38

Питајте Илића,Ћулума и другог Ћулума и Радјене,они знају шта се десило те ноћи. Давидово страдање је почело на тргу,гдје се завршило нека вам каже Илић и Радјени

Name

Хммм

14.05.2018 07:35

На кољенима су забиљезене ПОСТ МОРТАЛНЕ повреде, настале стругањем тијела по кориту рјечице. Можда су из тог разлога и хлаче раздеране на кољенима. Шта сад?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доор

14.05.2018 09:50

А можда су хлаче биле раздеране и прије(такав модел),ја на снимку ништа не видим.Такве ствари се сигурно лако утврде ,ово је вјероватно лако и оспорити и доказати.

Name

Ре Хммм

14.05.2018 17:01

Нигдје се не спомиње да су повреде на кољенима настале постмортално.Циста лаз.

Name

БАТО

14.05.2018 21:26

КАКВА ДЕБИЛЧИНА?ШТА ЈЕ СА ОВИМ НАРОДОМ,СРАМОТА МЕ ШТО ОВДЈЕ ЖИВИМ!!

Name

Јооп

14.05.2018 23:13

Помињу се на пресс-у мупа. Оштећења чини ми се кољена ,лактова ,шака која су настала након смрти.Не могу да се сјетим да ли има тога у обдукционим налазима.

Name

лицно мисљење 2

14.05.2018 11:44

И јос несто ме муци,... како је он могао да лези висе од пола метра поред воде, а утопио се и вода га носила, вода дубине пола метра спортисту утопила и избацила та такву даљину- не схватам

ОДГОВОРИТЕ
Name

14.05.2018 12:54

Па нико није искључио могућност да га је неко бацио у ту исту воду након неког физичког обрачуна .Сада што за то још увијек није било неких чврстих доказа не значи да се нешто неће промјенити у скорије вријеме.

Name

за 1М... лицно мисљење 2

14.05.2018 22:11

Хоћу да казем да званицна верзија догадјаја није реална, иако висе нисам ни сигуран која је то, јер је министар Лукач мијењао верзије прице с временом и нису конзистентни у објасњавању оног сто се десило

Name

15.05.2018 11:03

Ја знам за једну једину верзију коју је полиција презентовала.Био у граду ,потукао се,ходао по локалима,виђен на тргу,па опет посјетио на кратко неке локале ,након тога одлазак на Лауш ,пекара,пљачка куће,одлазак из те куће ,ријека Црквена (нису окарактерисали како је завршио у води ,само су навели да тада није било доказа да му је неко "помогао" да заврши ту). Сада се ту нешто петља око те куће,да ли је пљачка или шта је у питању,која би можда према мом мишљену могла бити кључ свега.Ако је и било неких пропуста вјерујем да су узроковани немарношћу и незаинтересованошћу полиције од самог почетка случаја,нисам мишљења да је било ко од оних људи из институција који се прозивају свакодневно умјешан у све ово. Ако се стварно нешто десило на том мосту,врло је лако да се никада ни неће сазнати права истина.

Name

СТРЕЛАЦ

14.05.2018 12:59

На снимку се види да ауто долази зауставља се и у рикверц улази у ону улицицу гаси светла. Е сад то мозе бити било ко. Нецу да нагадјам. Ко би то могао бити да ли слуцајност итд... Друго мени је цудно. Посто се у медијима пренела информација да је снимак изласка из куце коју је наводно Давид опљацкао донела је Мајка полицији у данима када се водио несталим. Е сад од толико надзорни камера Бл да она надје бас снимак где он улази у ту куцу. И рекла полицији: Ево зив је, несто се крије ако је крив несто, нек иде у затвор. Наведе ме на размисљање. Да ли је она знала да је он те ноци посетио ту куцу. Па кад је нестао знала где је био и где да трази неки снимак где би насла његово кретање. Несто се ту крије. Крију Радјени и његови родитељи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бих

14.05.2018 14:31

Правда За Давид а, Мостар 18.05.2018 спањолски трг у 18 х.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ранко

14.05.2018 16:27

Нема ни нових ни старих,нема никаквих доказа да је ријеч о убиству.Дечко се утопио несрећним случајем и његова смрт се користи за дестабилизацију Републике Српске и борбу за власт.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лон Wолф

14.05.2018 17:12

1-опљачкао кућу? Да ли је извршен увиђај? Јесте, али послије мјесец дана. 2-мало послије, није опљацкао куцу! Откуд ствари које су "опљацкане" код њега? 3-утопио се у потоку! Је ли узет и анализиран узорак воде из плућа? Није, рекао тузилац Лепир! 4-истрагу водила управа за организовани криминал? 5-на ток истраге ДИРЕКТНО утицали Предсједник РС и министар Лукач поступцима ван оквира својих надлежности! 6-камера на Тргу Крајине у 02:30 снима контакт Давида Драгичевића и НН лица. Ко су та лица и које су њихове изјаве о том контакту... Итд, итд...

Name

Избеглица

15.05.2018 06:37

Паљуди моји засто не скупимо новац по 5 км . има нас 200 000 на ФБ то је 1 000 000 км и не ангазује се струцна екипа из иностранства ( криминолог , патолог, форензицар) нека додју испитају , обдукују, и нек објаве јавно своје известаје. Овако само се увлаци разне контраверзе било је ово било је оно, види ово види оно итд. Нека лепо еxперти са стране то испитају предоце њихове закљуцке и то је то. Нама је после све јасно. Ако Дрзава то не дозвољава да то неко други уради, то знаци директно Прикривање у Том слуцају нам је исто све јасно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xXx

15.05.2018 12:33

То је требало урадити истог тренута када су се појавиле сумње да се истрага води у погрешном правцу,а не нагађати и пласирати у јавност ко зна колико прича без чврстих аргумената.Колико сам чуо ,полиција је спремна на било који вид сарадње који би довео до разрјешења случаја,о томе говори и само приступање Давора тиму што иначе није пракса.

Name

нбнбб

15.05.2018 11:26

Ако васковиц има доказе засто не оде у полицију и не однесе их, овако преко медија нема смисла

ОДГОВОРИТЕ
Name

??!!

16.05.2018 06:30

А коме у полицији..??!!

Name

нбнбб

16.05.2018 09:18

Било коме у полицији

Name

Синиша

16.05.2018 14:43

Све ми јасно али није ми јасно зашто ни један портал у РС није пренио ништа о јучерашњем скупу у Сарајеву.Правда за Џенана и Давида??

ОДГОВОРИТЕ