Objavljeni novi dokazi o ubistvu

Slobodan Vasković je na svom blogu objavio, kako tvrdi, nove dokaze da je David Dragićević ubijen.  On tvrdi kako je glavni tužilac banjalučkog Okružnog javnog tužilaštva Želimir Lepir ucijenjen, te da nedjelo ne smije okvalifikovati kao teško ubistvo.

Republika Srpska 13.05.2018 | 17:22
Objavljeni novi dokazi o ubistvu
Tekst Slobodana Vaskovića prenosimo u cjelosti:

 1. Uzalud pripadnici Zločinačke organizacije, koji su naručili i izvršili likvidaciju Davida Dragičevića, pokušavaju zataškati užasni zločin; Uzalud to čine i njihovi saučesnici Dragan Lukač, Darko Ilić, Darko Ćulum, Željko Karan, Želimir Lepir, Dalibor Vrećo, Đorđe Rađen i još niz drugih koji učestvuju u neljudskom poslu.

2. Previše je dokaza koji čvrsto potvrđuju da je David Dragičević u ranim jutarnjim časovima, 18.03., prebijen, potom otet i odvežen na nepoznatu lokaciju gdje je mučen, a zatim i likvidiran, tako što je udavljen.



3. David Dragičević bio je živ danima, Ubice su ga sve to vrijeme mučile, a zatim udavile i njegovo tijelo ostavili u rijeci Crkvena, najranije 23.03., kasno noću ili 24.03. rano ujutro.

4. U likvidaciji Davida su, izvan svake razumne sumnje, učestvovali i pojedini pripadnici MUP-a RS, kao što i dio vrha MUP-a RS učestvuje u zataškavanju ubistva.

5. Jedan od važnijih dokaza, sem fotografija sa reobdukcije, koje je je objavio Davor Dragičević, otac Ubijenog mladića, što svjedoče o brutalnom premlaćivanju, jesu i pocijepane pantalone, koje su bile na tijelu Davida kada je nađeno kraj Crkvene.

6. Na Slici 1 (fotografija napravljena nakon pronalaska tijela) se vidi da su pantalone razderane na oba koljena.



7. Na Slici 2 (printskrin videa na kojem se vidi David Dragičević na Trgu Krajineu 02 časa i 25 minuta, 18.03.) uočljivo je da David na sebi ima pantalone bez ikakvih poderotina.



8. Jedini zaključak koji se može izvesti upoređivanjem fotografija jeste da je David pretučen, nakon čega je vučen po tlu, zbog čega su pantalone i pocijepane na oba koljena.



9. David je odvučen do automobila, koji je na mjesto premlaćivanja došao ugašenih svjetala.

10. Taj automobil, po svemu sudeći, pripada policiji i riječ je o Dačiji – daster.

Tim automobilom David je odvučen na, zasad, nepoznatu lokaciju gdje je mučen, nakon toga i likvidiran.

11. Davor Dragičević, otac surovo umorenog Davida, tvrdi da je on bio živ sve do 23.03., kada je likvidiran. Izvjesno je da nije likvidiran prije 20/21.03. 2018. godine.

12. Posebno sramnu ulogu u cijelom slučaju Surove Likvidacije Davida Dragičevića ima Želimir Lepir, Glavni okružni tužilac, koji je poodavno trebalo da ovaj slučaj okvalifikuje kao djelo teškog ubistva, što on nije učinio.



13. Lepira Naručioci Ubistva i njihovi saučesnici u zataškavanju, dio Vrha MUP-a RS, drže “u šaci” dokumentima koji svjedoče da ga je potplatio Meho Adrović, pljačkaš banaka, kako bi ga Lepir, u to vrijeme sudija Okružnog suda, oslobodio. Što se i desilo.



14. Lepir je obmanuo u Narodnu skupštinu RS iznoseći niz poluistina, kontradiktronih stavova, ali i otvorenom podrškom jednom od glavnih saučesnika Draganu Lukaču, koji je javno, u parlamentu, pozivao na nasilje i zastupao “zakon ulice!.

15. Lepirovo ponašanje i djelovanje je za apsolutnu smjenu sa pozicije Glavnog tužioca i pritvaranje, zbog pokušaja zataškavanja Ubistva, između ostalog, i zato što se pravio nevješt na pitanje zašto nije izvršena mikroskopska i hemijska analiza vode, nađene u Davidovim plućima.

16. Lepirov odgovor je išao u pravcu da taj nalaz i nije toliko bitan, iako je jedan od ključnih – mikroskopska i hemijska analiza vode iz pluća i rijeke Crkvena pokazala bi gdje je David udavljen. Nije izvršena, jer bi, po svemu sudeći, bila dokaz da je David udavljen na nekom drugom mjestu, a ne u Crkvenoj, te da je u tu rječicu samo bačeno njegovo tijelo.

17. Lepir je još rekao, na parlamentu, da su oba obdukciona nalaza “poslali ekspertima u Zagreb”.



Nije rekao kojim, a trebalo je da nalaze pošalje Sudsko- medicinskom odoboru koji ima svaki ozbiljan Medicinski fakultet. Takav odbor nema Medicinski fakultet u Banjaluci.

18. Svaki pravnik zna da se poslije dvije obdukcije ide na Sudsko – medicinski odbor; Da li to i Lepir zna?!

slobodanvaskovic.blogspot.ba

Komentari / 148

Ostavite komentar
Name

Borik

13.05.2018 15:35

Da li su ti dokazi dostavljeni ankentom odboru. Ako nisu mislim da bi trebalo. Jer u ankentom odboru se nalazi poslanici koji će učiniti sve da se dođe do istine. Gospodin Vasković ako nastavi da vodi svoju privatnu istragu, samo će na taj način da opstruiše istragu ankentnog odbora na čijem je čelu predsjednik Borenović.

ODGOVORITE
Name

g din

13.05.2018 16:30

Vaskovic je institucija za sve vas smradovi rezimski

Name

re Borik

13.05.2018 16:40

Jesi ti stalno tako glup ili se danas samo praviš? Anketni odbor nema nikakva zakonska ovlaštenja da vodi istražne radnje odnosno da preuzima poslove policije i tužilaštva.

Name

Za Borik

13.05.2018 16:56

Anketni odbor je navlakusa, nema nikakvih stvarnih ingerencija, i njegovi zakljucci nikog ne obavezuju.Maske su pale na toj sjednici skupstine.

Name

Baba Vanga

13.05.2018 17:03

Ovaj Vasković postao kao onaj Milan Tarot. Gleda u karte i baca grah. U istrazi ne postoji riječ najverovatnije nego samo bilo je ili nije bilo. Žalosno je što Vasković od ovakve tragedije pravi realiti.

Name

Lukac

13.05.2018 17:09

Stose toliko rezim plasi Vaskovica kazuje strah dabi ovaj covjek mogao razvsliti ovu bandu na celu sa Lukacom.

Name

Bravo Slobodane,

13.05.2018 17:19

Znaci ;momak je bio necemu svedok,previse video i znao ,banda uklonila dokazni material "mrtav ne govori.

Name

Corleone

13.05.2018 17:19

Milokrad je rekao Leptiru gologuzanu da ne žuri sa istragom, da djelo ne kvalifikuje do kraja izbora jer će ga to politički uništiti kao i sam SNSD. Zbog toga se odgađa kvalifikacija djela. Leptir je čovjek sistema i on će učiniti sve da što više zakomplikuje slučaj i posluša Milokradovo naređenje. To je ključ problema.

Name

Anketni

13.05.2018 20:58

Odbor je Mile uspostavio kako bi opoziciju obesmislio,...po ko zna koji put. Tesko nama sa ovakvom opozicijom.

Name

zoks

13.05.2018 22:31

Nemoj da lupas ksda ne razumes. Oni mogu samo da politice I njihova se ovde ne pika. Tu je Adam. S dobro postupio sto nije podrzao formiranje odbora. Vaskovic je nešto drugo i više ce uraditi od trista politicara koji samo relativizuju i razvlace stvari. To jd dokaz njihove nrdjelotvornosti.

Name

Vuk

14.05.2018 05:15

Anketni odbor, ako nema ovlastenja da imenuje, smjenjuje istrazioce, da pokusa promjeniti tok ostrage koji se trenutno u MUPu vodi u pogresnom smjeru, a nema takva ovlastenja je u cjelini mazanje ociju javnosti. Sta ce se novo desiti kada isti sudija vodi predmet i isti istrazioci vrse pretrage na terenu. Jedno veliko nista, to i ti crveni bote znas

Name

VASKO

14.05.2018 15:49

PA VASKOVIĆ IMA VIŠE ČINJENIČNIH DOKAZA OD MUPA I SKUPŠTINSKOG ODBORA ZAJEDNO I TREBA IH ISKORISTITI!!

Name

Max

22.08.2018 10:28

Rezultati druge obdukcije – koju je izvršio načelnik odeljenja za sudsku medicinu VMA Ivica Milosavljević – potvrđuju da je uzrok smrti utapanje...

Name

dr

13.05.2018 15:39

Sve vec 100 puta isto cuo od tebe Vaskovicu. Daj ime, ime nam daj. Ili i ti imas kvazi informacije.

ODGOVORITE
Name

Laktasi

13.05.2018 16:30

Gispido trazite imena od Dragana Lukaca i gos Lepira oni dobro znaju sve ovo sto Vaskovic pise a duzni su da kazu istinu ali oni cute, u kakvo su klupko upetljani vjerujem da ni oni nisu svijesni

Name

Aloooo Kvazi DR

13.05.2018 16:58

Čovjek ti iznosi i imena i proziva Lukača i pokazuje ti dokumente jer treba da ti crta.Drugo pitanje što ovi na vlasti i kvazi institucijama RS na koje se pozivaju to neče da vide prikrivaju opstruišu .

Name

re

13.05.2018 20:17

U pravu si. Vise mi na zivce ide sa rekla kazala. On treba dati imena posto izgleda vise zna od Lukaca. A i ti gospodine sa “repliko” crvenit ces ako ne bude nista od toga sto u svojoj glavi sumnjas.

Name

Re Dr ,

13.05.2018 22:14

Znog cega ,da vam odkrije ime ,da i njega ucmekaju.

Name

Ilić zna

14.05.2018 07:02

Neka vam kaže iskusni Ilić ko su ubice, pomagače znamo. Od Ilića je počelo za javnost. On je taj koji se prvi latio blaćenja, podmetanja, bahati monstrum.

Name

razotkrivanje

13.05.2018 15:56

Ovo su teške optužbe pa makar i bile od čovjeka iz kriminalnog miljea.Još da Vasković dozna u čijem je vasništvu taj stan na Dušanovcu Beograd.A to se može utvrditi da li je u vlasništvu Lepira ili njegove supruge. Vasković to može doznati

ODGOVORITE
Name

Re

13.05.2018 16:54

Dva tuzioca kriju izjavu svjedoka o teskim optuzbama umjesto da to provjere. Jos jedan od njih vodi ovu istragu! Pa ljudi moji to je za nepovjerovati.

Name

Dire Straits

13.05.2018 17:23

U Vaskovićevom tekstu ima zaista dobrih i logičnih stvari, ali ima i nekih koje nisu najjasnije, odnosno informacija nije dovršena /auto Dacia-ugašena svjetla/. Sad' da li je to tek onako napisano /za auto/ ili tu ima još nešto što za sada nije za objaviti, vidjećemo. Sve u svemu, nakon ovog' teksta, ja jedva čekam da se zakaže suđenje protiv Vaskovića za klevete i optužbe, jer će onda on , naravno ako ima iznijeti sve što ima /dokaze/. Biće interesantno to pratiti.

Name

Cetnik

13.05.2018 15:57

Ovo je gore nego u Teksasu.

ODGOVORITE
Name

Serif

13.05.2018 17:33

Nije.U Teksasu se postuje red,rad i zakon,ne znam od kuda ti to.

Name

Draza Antifasista

13.05.2018 21:00

Mislis na Ravnoj Gori..

Name

Dali

13.05.2018 15:57

Vaske kao vidoviti Milan.Zna da je to bila dacija ugasenih svjetala ali ne zna ono sto je jedino vazno .Ko je ubio Davida?

ODGOVORITE
Name

Salvador

13.05.2018 16:45

Pravda za Davida! Pravda za sve! Podrska do istine!

Name

xXx

13.05.2018 16:52

I ne zna koliko treba od kružnog do centra.

Name

Владо Бања Лука

13.05.2018 17:32

За бота Далија - Васковић зна. Али наравно да није његово да то каже. Плус, твоји су у паници, упетљано вас је пуно, па Васкету остаје само да сачека да неко сам пропјева.

Name

Zdravo Dali

13.05.2018 19:03

Jel mislis da ne znam ko si?

Name

Zdravo Dali

13.05.2018 19:40

Jel mislis da ne znam ko si ?

Name

Dadan 78

13.05.2018 22:27

I treba da znas.

Name

♥️ nije kamen

14.05.2018 07:13

Šta ima veze i da znaš ko je? Šta glumiš ovdje sa tih par riječi? Pretvorno prijetiš... Ima nas svakakvih ovdje, ali tu smo da iskažemo svoje mišljenje. Moje mišljenje je da treba kazniti Davidove ubice i pomagače. Svako ko podržava da ubice slobodno hodaju, dišu, žive s nama je isti kao i Davidove ubice, pomagači. Istinom do pravde ♥️ za Davida ♥️

Name

Re: Dali

14.05.2018 15:02

@Dali, ako te interesuje ime ubice, pitaj svoje jatake.

Name

Samo vas posmatram

13.05.2018 15:59

Obratiti pažnju na gornji lijevi dio ekrana kod oznske vremena kod broja 03. Oko 3:55 se vidi kako se pojavljuje vozilo u sporednoj uluci. Na oko 4:05 na vozilu se gase svijetla ali ostaje upaljena pozicija. Neko iz tog vozila očigledno posmatra šta se na trgu događa. Na oko 7:15 vide se dva lica kako odlaze sa Trga sa mjesta gdje stoji David sa nekoliko osoba. Najverovatnije ulaze u to vozilo koje odlazi u 7:25. Ništa neobično, rekli bi, ali ta ulica je JEDNOSMJERNA! Vozilo je došlo iz zabranjenog pravca! ZNA SE KO JEDINO SMIJE VOZILOM VOZITI I STAJATI U POGREŠNOM SMJERU !!!!!

ODGOVORITE
Name

Žabac

13.05.2018 16:43

Vi iznosite sve moguće sumnje ,jedino isključujte mogućnost da se od 2:38 do 2:52 dodje od Ekvatora do Zmijanja i nakon toga uđe u kuću.Sve ostalo može biti ,jedino to nikako.

Name

Odgovor zapcu

13.05.2018 18:22

Bravo zabac konacno nesto pametno od tebe a sto se tice tvog pisanja ocigledno nisi iz BL pa bih te molio da se vratis u tu svoju sredine i da tamo solis pamet. U Bl ima jako puno pametnih ljudi tako da nam ti ne trebas.

Name

Aha

13.05.2018 18:49

POLICIJA

Name

re

13.05.2018 18:58

Slijepim'a kod očiju džaba je ukaziviti. Koliko je dana prošlo od kako je onaj stručnjak za kriminalistiku ukazao na tom snimku na neke tatine sinove sa bijelim sklopljenim ženskim kišobranima, jer za istim nije postojala potreba, osim ako se u njima nije šta skrivalo? Da u toj sitnici nema ničega bitnog za taj slučaj do sada bi se oglasili neki od snimljenih i demantovali dr Junga ili bi mup organizovao presicu pa to okvalifikovao kao glupost. Ako ova slika tužioca Lepira potiče iz vremena ovog slučaja evidentno je da su tužiočeve oči na ovoj slici nesrazmjerno velike. Nisam ni u kom svojstvu stručnjak koji se bavi očima kao organima vida, ali ako uzmemo da su "oči ogledalo duše" kod čovjeka "kao svjesnog bića" one su nesrazmjerno velike u (strahu, laži, kad nešto skrivamo itd). Pravda za Davida!!!

Name

Skeptik

13.05.2018 19:59

Zabac, za petnest minuta se ne može laganom setnjom doći do " opljačkane " kuće. Ne budali.

Name

Žabac

13.05.2018 21:42

Na osnovu čega zaključuješ da nisam iz BL ? Loša ti je pretpostavka .

Name

Žabac

13.05.2018 22:25

Ne znam ko je na snimcima i neću da ulazim u to. Ja ne znam ni da li je i na tom snimku sa trga stvarno David a tek o onom ulasku u kuću.Nema potrebe da se toliko uzbuđujete.Ali ako govorimo o vremenu ,tu se apsolutno ne slažemo.

Name

Kanada Re, Samo vas posmatram

14.05.2018 03:30

Zajedno sa prijateljem I sinovima sam pregledao snimak bar 10 puta. I sva cetvorica smo uocili to auto u sporednoj ulici. Jedino nismo znali da je to jednosmjerna ulica. Jednostavno , to vozilo nam je bolo oci. Na snimku se moze uociti da je bilo jos prolaznika . Nemoguce da niko nista nije vidio . Ma, vec u pocetku je bilo jasno da policija, a sad I tuzilastvo zataskavaju ovo monstruzno ubistvo.

Name

Samo vas posmatram

14.05.2018 07:17

Mala korekcija. na 7.15 ne prelaze ulicu dva već tri lica. Oni nastavljaju glavnom ulicim i gube se iz kadra. Pomenuti automobil odmah skreće u glavnu ulicu za njima. Da li na snimku dva lica ustvari vode treće lice? Da li je to treće lice David? Da li su van kadra oni ušli u taj automobil?

Name

Re

14.05.2018 08:44

Kao da nikad niko nije ušao u jednosmjernu ulicu, pa je ovo prvi put u istoriji i onda se zna da to može i smije samo policija. Manite se sopstvenih istraga, sada ste svi inspektori. A vidim da si se i ti Kanada ufurao u istragu, pa nastavljaš dalje. Trebaš brate doći ovamo, a ne voditi istragu sa tolike udaljenosti.

Name

Re RE

14.05.2018 09:14

Pa rijetko se događa da neko uđe u jednosmjernu ulicu u strogom centru grada, zatim u toj jednosmjernoj ulici stoji sa upaljenom pozicijom četiri minuta. Uostalom, zašto ti nekom govoriš da se ne igra detektiva? Nekoga braniš? Smatram, da bi svako zapažanje trebalo uzeti u obzir pa makar ono bilo i nerelevantno.

Name

Zr

13.05.2018 16:03

Vaskovicu hvala Vam za borbu za istinu i pravdu. Pravda za Davida, pravda za sve ostale neduzno ubijene za koje se kriju pocinioci. Naci cemo ih.

ODGOVORITE
Name

Sa strane

13.05.2018 16:03

Uz dužno poštovanje porodici koju je zadesila ova tragedija, Vasković piše gluposti. Očigledno je da mu istražne radnje nisu bliska materija, pa ono što on zove dokazima nije ništa drugo do puko nagađanje.

ODGOVORITE
Name

Rubikon

13.05.2018 16:48

Sreca nasa da imamo tebe,eksperta,i sve si sad razjasnio. Cini mi se da ne citas pazljivo tekstove koje komentiras,probaj ponovo,mozda skontas.Pravda za Davida!

Name

Re

13.05.2018 16:58

A ti si BOTE kao neki stručnjak, tebi je taj istražni postupak jako blusak? BOTE SKOTE!

Name

Hm

13.05.2018 17:02

A dokazi kvazipolicije?Klipovi zamaskiranih osoba na kojima covjek sam sebe ne bi prepoznao?Pljackas kao alkoholisan, pos uticajem opijata opusteno usetkava u kucu u kojoj zivi oko 6 osoba,pljacka sat vremena,odnosi bizarne stvari,upada u vodu do gleznja,prije toga jede burek ciji papir vjetar odnosi te ga nadju 8 dana kasnije nakon citave sedmice kise i snijega...

Name

Dejan

13.05.2018 17:04

Mala je razlika izmedju "pukog nagadjanja", sumnje, opravdane sumnje, cinjenice, nepobitnog dokaza...,ali toga ocigledno nisi svjestan, pa zbog toga bolje je nekad zadrzati misljenje za sebe, narocito ako je komentar o kompetencijama, a materija ti totalno strana...lp

Name

re Dejan

13.05.2018 21:37

Dobro sve ,a ko ce ovo lijecit sve kad ovo prodje ,koja vlast ce uzet na sebe da kad prodju izbori ubijedi ove ljude da vise nema istraga i rada na svakom slucaju koji se desi da kad neko bude ubijen ili nestao nemoze u Skupetinu.Ko ce biti taj da im kaze ovo je bilo sad i puj pike vise nevazi sve sto duze traje bice teze,.

Name

rerere

14.05.2018 07:45

SDS je otišao sa vlasti zbog sličnih događaja, ubistvo Rista Jugovića, Srđana Kneževića, Željka Markovića, Ljubiše Savića itd. Tako će i ovi pasti zbog Dragičevića, Vukelića itd. Koja je razlika između njih????????

Name

dijaspora

15.05.2018 11:48

Gosp. Vaskovica mogu da se postide i kompletna policija RS i kompletno tuzilastvo RS. On je vec dokazao preko ostalih slucajeva da je tuzilastvo RS kriminalna organizacija. Njegove zasluge za izvjestavanje o vaznim zbivanjima unutar RS su neosporne. Samo napred Vasko!!

Name

kole

13.05.2018 16:06

A sto se covjek nalupa.Zanima me kako je dosao do dokaza da su svjetla bila ugasena a i cemu to nevazna informacija.Reci ti nama prijatelju gdje je david bio ko ga je tukao i ubio.

ODGOVORITE
Name

Igor

13.05.2018 16:51

Botu zlobni ni bog ti nece dati srece.

Name

re igor

14.05.2018 14:03

Daće tebi debilu.

Name

Pixy

13.05.2018 16:09

Hoće li uspjeti izgurati ovo do kraja, da se razotkrije sve? Pravda za Davida!

ODGOVORITE
Name

brđanin

13.05.2018 16:15

Negdje se spominju ova dva maloljetnika, navodno da su tražili cigaretu i da nije imao, kao što se vidi na snimku, oni su ga nešto upitali on je odgovorio, te nakon sekund dva okrećući se u svom pravcu kretanja napravio pokret desnim ramenom (gestikulaciju) u smislu "ne znam" "nemam pojma" ili moglo bi se protumačiti i kao "ne intetesuje me", a niukom slučaju "nemam" cigaretu, u tom slučaju bi bila gestikulacija bila glavom...

ODGOVORITE
Name

Dado

13.05.2018 20:10

Tacno tako. Slazem se. Oni su vjerojatno cekali da ga upozore sto govori i snimak da su krenuli za njim kad su ga druga dvojica zaustavili.

Name

Bravo

13.05.2018 20:44

U pravu ste, a maloljetnici u pol tri sjede kao slučjno na minusu , smiješno.

Name

Re Bravo

14.05.2018 07:40

Ne mijenja mnogo stvar ali moram da te demantujem,nije bio minus čak je bila prijatna temperatura za to doba godine.

Name

brđanin

14.05.2018 14:06

Ako je bila prijatna temperatira, postavlja se još jedno pitanje, iz kog razloga levi maloljetnik pre nego što će sporna osoba naići, navlači kapuljaču, a nakon nekoliko sekundi kreću za istim, pri čemu mi se čini da i dr.maloljetnik ima navučenu kapuljaču.

Name

Re Bravo

14.05.2018 14:42

Bio sam to veče u gradu u džemperu i proljetnoj jakni. Temperatura je bila možda nekih 5-6 C. Kažem prijatna jer je početkom mjeseca bilo prilično hladno a i radi se o jutarnjim časovima 2-3h Nikakav minus,snijeg ,kiša ili jak vjetar nije bio tada . Ne znam zašto nosi kapuljaču,volim i ja da je nosim bez nekog velikog povoda.Postoji milion razloga da je nosi !

Name

Alf

13.05.2018 16:28

Cini se da ova vlast nece daleko stici.blizi se kraj njihovoj prici....sve maske su spale to ne vide samo budale.vladju sa nama ucjenom i silom.Srecom svakih par vjekova u srspskom narodu pojavi se junak i heroj,Milos Obilic,Davor Dragicevic.

ODGOVORITE
Name

Rumba

13.05.2018 17:34

A gdje je snimak dolaska ove dvojice Davidovih poznanika. Kamera je sigurno uhvatila njihov prilazak mjestu na kojem su sjedili kada ih je Daviv pozdravljao.

Name

Ala

13.05.2018 18:49

Ja se sjetih iz filmova... HRABRO SRCE, JOHN Q.... itd...

Name

tesko

13.05.2018 21:03

Mile nastavi po planu i dogovoru. Kraj tvorevine je blizu.....

Name

svemirac

17.05.2018 00:52

A sto ce im oni kisobrani?!

Name

Borik

13.05.2018 16:39

Da li možda gospodin Vasković može da napiše ko je pokojnom Davidu prodavao marihuanu, pošto je Davor Dragičević priznao da je njegov sin pušio marihuanu. Onaj ko mu je prodavao marihuanu možda zna i nešto o dešavanjima te tragične noći.

ODGOVORITE
Name

Dado

13.05.2018 20:02

Pa rece vlasnik nekog kluba da je David bio vidno uznemiren i da je rekao da se potukao. Msm koliko mladih su dobri sa vlasnicima klubova? Mali broj. I sad racije po klubovima prave. Zna nasa policija malo vise nego sto kaze za ovaj slučaj.

Name

Pandur

14.05.2018 05:02

Bravo

Name

Re Borik

14.05.2018 09:14

I LSD ,jer pošto već sve zna ,da istjeramo sve na vidjelo.

Name

Oktobar 1864

13.05.2018 16:43

Sto bi Vasovic saopstavao imena onih koji su ucestvovali u ubistvu Davida? Pa to ce institucije da odrade. A uradice to kada budu dovedeni do tacke ...ili...ili... Vaskovicu, maestralno, nema sta. I pismeni ste, brate dragi.

ODGOVORITE
Name

Gerhard

13.05.2018 20:35

Ma ne treba davati imena, samo treba ovako lupetati, povlačiti sto afera uz ovu, bolje odjekne, zar ne!? On tacno je, u svojim tekstovima kaze po dvije/tri istinite, doda na to po cetiri i to odjekneeee ajme.

Name

Sale

13.05.2018 16:59

Mislio sam do sada da svi znamo bolje da snimamo i fotografišemo svojim mobilnim telefonima od profesionalnih snimatelja i fotografa. Takođe sam znao da smo neuporedivo bolji od selektora u sastavljanju fudbalske reprezentacije. Ali da bolje vodimo policijsku istragu od policije? E to mi je novo. Kako smo samo pametni.

ODGOVORITE
Name

Re Sale

14.05.2018 08:17

Upravo tako .

Name

Pravda i Krivda

13.05.2018 17:10

Snimak dosta toga otkriva ali oni koji to trebaju iskoristiti da riješe slučaj, bježe od tih dokaza! Zašto? Oni odgovor vrlo dobro znaju! Nadam se da će stručnjaci iz Zagreba riješiti ubistvo, naravno ako naši ne puste svoje pipke! Ako naši daju one dokaze koji njima odgovaraju od Istine i Pravde neće biti ništa! Ne razumijem se u zakon ali najbolje bi bilo da niko od naših nema pristupa tim stručnjacima! Previše je laži u ovom svemu! Cijela Banja Luka je pokrivena kamerama, nije mi jasno zašto se ti snimci ne izuzmu i vještače? Očito da to nekome nije u interesu! Vaske svaka čast na nesebičnom zalaganju za Istinu i Pravdu! Velikom Lavu Davoru neka dragi Bog da snagu. Traganje za Istinom je trnovito i bolno. Davida na žalost vratiti ništa ne može ali možemo barem pomoći u otkrivanju Istine i Pravde. Na taj način će se smiriti Duša napaćena! Lijepo spavaj Anđele, neka je vječni mir i pokoj Duši Tvojoj napaćenoj!

ODGOVORITE
Name

Spasoje

13.05.2018 21:26

Ti li li Boro Radovanoviću opet, aaaa tico!

Name

Pravda

13.05.2018 21:27

Pravda za Davida!

Name

Mir

13.05.2018 17:17

Zašto Sipa neispita slucaj?

ODGOVORITE
Name

Mitar M.

13.05.2018 17:49

G. Vaskovicu. I da su tacni Vasi navodi: sta ce biti ako strucnjaci u Zagrebu na celu sa prof.dr. D. Zecevicem, po meni jednim od najboljih strucnjaka sud.medicine, daju nalaz da je smrt pok. Davida D.posledica utapapanja kao sto su napisali raniji obducenti. Onda otpada Vasa teorija o ubistvu. Vasi navodi o sudsko med.oboru nisu osnovani. Posebno sto je prof. Karan, prof.sudske medicine na Medicinskom fakultetu.

ODGOVORITE
Name

hmmm

13.05.2018 21:36

Možda i potvrde da je utapanje prouzrokovalo smrt, al’ se postavlja pitanje gdje, u potoku gdje je nađen ili u nekom podrumu.

Name

re

14.05.2018 04:52

E moj Mitre.Tada ce poceti da tvrde da je i Zecevic potkupljen.Sinoc je Bosic izbacio floskulu tajkuni.Oni sve kupuju po njemu,a istina je da vrlo pošteni ljudi napuštaju SDS.

Name

Re MM

14.05.2018 05:41

Kako ti Mitre znas ko je na celu Odbora kad to niko dosad jos nije saopstio? Ako se ne varam.

Name

Grom

14.05.2018 06:24

Crni Mitre najcrnji, pa.vdjel ti da je momak masakriran? Sigurno od utapanja u okeanu zvanom Crkvena? Aj ti zekane vataj se kladionice umjesto sto baljezgas ovdje.

Name

xXx

14.05.2018 08:24

Mitre džaba se trudiš. Koliko god se čovjek trudio da bude objektivan, ovdje te naprave budalom. Ako se ispostavi kao neistina ,ovog čovjeka bi neko trebao da tuži jer je obmanjivao javnost.Nada se da su svi oni koji su za pravnu državu i poštovanje zakona saglasni samnom.

Name

Re za Mitra M

14.05.2018 10:10

Pa Mitre pobogu, jeste smrt nastupila utapanjem ali se postavlja pitanje da li se sam utopio ili ga je neko udavio tako što mu je glavu držao pod vodom. Da napišem ponovo ili da ti ponovo pročitaš da bi ti shvatio

Name

Milutin V

14.05.2018 18:50

Treba biti realan i pokusati biti slobodnoga uma, hocu reci razmisljati svojom glavom, a ne pisati kako kazu ili ti ne daj Boze tako i suditi...ako me razumijes.

Name

NI DR

13.05.2018 19:08

Što vi tražiti od Vaskovića ime pa nije on istražitelj od istražitelja traži imena i od LUKAČA i policije

ODGOVORITE
Name

Vedra

14.05.2018 05:12

Ma ti iz policije su talasike, znaju jedino podici pare sa racuna.

Name

Ilić zna

14.05.2018 07:24

Ilić zna imena ubica, zna on za koga je onako javno pljuvao, blatio Davida. Karan ga je odao, prosto je moralo izaći na usta da "nije nikako zadesno". Svi ostali su pratnja, sramota jedna koliko se boje Ilića, sramota što nisu rekli ne zločincu i imali svoje ja.

Name

M za Ilic zna

14.05.2018 10:53

Slažem se sa Vama,samo joj želim dodati,da vjerovatno Ilić je ucjenio Radjene,a oni isto znaju ko je ubio Davida,nisu oni bez veze ubačeni u ovu priču,oni su povezani sa ubicama,na neki način i iz nekog razloga,kao i onaj Ćulum. Nadam se da će se sve to otkriti što prije,da bar ovaj čovjek vidi ubice i da ih pita,šta je toliko vrijedno bilo,Davidovog života.

Name

YYY

13.05.2018 19:14

Svi smo mi saučesnici u ovom ubistvu jer smo ćutali i pustili ove kabadahije da pljačkaju, otimaju i ubijaju nevinu djecu. Sad kad je kod dijela građana proradio glas razuma, oni bi da ih ućutkaju. Dosta je više ubijanja nevine mladosti. Ovi glupaci što ništa ne razumiju su za žaliti. Svi mi trebamo biti kao Vasković ili ga bar podržati, a ne osuživati. Režim smo mi podržali svojim ćutanjem i zato sad imamo ova silna ubistva i procese koji traju decenijama. Otjerati bagru i kazniti. Nezakonitu imovinu oduzeti svima i vratiti kredite kako bi očuvali RS. Pravda za Davida pobjeđuje pohlepne i bahate!!!

ODGOVORITE
Name

Dr.

13.05.2018 19:46

DO OKTOBRA JOŠ UBIJAJTE LEŠINARI CRVENI!!

ODGOVORITE
Name

re

14.05.2018 18:38

A od oktobra važit će ona narodna "ko se mača laća, od mača i gine"

Name

Dado

13.05.2018 19:56

Ama ljudi slusao sam Lukača. Reče čovjek da zna ko su dvojica sa kojima je David prvo razgovarao na trgu ali ne rece ko su druga dvojica. To je precutio, a zna ko su. Ko je treca osoba na snimku koja je prisla prvoj dvojici. I to zna. Hoce li ova poznata dvojka reci ko su ostali ili ce i oni nestati? Po svemu vidjenom velika lova i neko poznat je umjesan debelo u ovo. Iskreno msm da vecina koji kriju ne znaju koga kriju ali glavni vjerojatno zna.

ODGOVORITE
Name

Tako je

14.05.2018 07:26

Sve oni znaju, a mi znamo da znaju.

Name

Kralj

13.05.2018 20:35

Vadkoviću, veliko hvala za sve dokaze, a monstrumima koji au ovo počinili ia naročito onim zločincima koji ovo zlodjelo prikrivaju i nalaze bljutave izgovore, sigurno će viša sila podariti istom mjerom kako su i zaslužili. Pakao zločincima.

ODGOVORITE
Name

Ilić zna, on je počeo

14.05.2018 10:07

Skrenula se pažnja sa glavnog zataškivača, taj Ilić, cijela ova priča je njegov scenario. On je taj kojeg treba ispitati!

Name

M

13.05.2018 20:36

Ovi Radjeni znaju sve oko ovog ubistva,milion posto vjerujem u to. I da je David bio u toj kući i da nije bio u toj kući,oni sve znaju.Vjerovatno ga oni nisu ubili ali znaju ko jest,čime su ucjenjeni to oni znaju.Vjerovatno je droga u pitanju. Ali od njihove kuće potiče sve.

ODGOVORITE
Name

Istina

14.05.2018 18:54

Slazem se- kuca je kljuc!

Name

re M

15.05.2018 20:04

A to bi vi htjeli bagro da se izvuku pravi krivci a da na ove nesretnike Radjene sve svalite! nece moci bando nema podvalivanja pasce i vrh piramide.

Name

M

16.05.2018 10:49

Ne da se izvuku pravi krivci i ubice,nego se plašim da će ovi Radjeni zbog njihovog ćutanja završiti u zatvoru,a ništa krivi ,ali ne mogu reći ni krivi ni dužni,nekome nešto jesu sigurno dužni i to najvjerovatnije Iliću,jer je Ilić prvi počeo pljuvati o Davidu i prvi je uvukao njih u ovaj slučaj,dakle oni znaju,i dalje tvrdim ta njihova kuća je ključ svega.

Name

Igipop

13.05.2018 20:59

Nadam se da ce se ovo otkriti....A ako se otkrije....Ono sa skidanjem SDS bice lotos maramica kako ce glave letjeti.

ODGOVORITE
Name

Н

13.05.2018 21:24

Хајте више откријте све или,или сви све знате а нико ништа не рјешава.Потребно је да се све разјасни истина треба већ изаћи на видјело нисмо ми Њу јорк да смо толико велики па се ништа незна,или неће или не смију ништа открити.правда за Давида правда за сву невино настрадалу дјецу било које вјерисповјести били.

ODGOVORITE
Name

Правда

13.05.2018 22:18

Глупљи, необразованији, примитивнији, неартикулисанији, неписменији човјек није стао за скупштинску говорницу од оног туте-муте Лепира. Никада до сада! Па шта је оно, људи моји?! Ко ОНО именова главним тужиоцем?!

ODGOVORITE
Name

NIje dobro

14.05.2018 07:23

Godine su njega stigle. Usporio, dosta toga pozaboravio. Davno ispunio uslove za penziju, ali džaba. Kopa i rukama i nogama da ostane što duže. Neda ga ni zloglasni srbački pravosudni gang.

Name

Dadan 78

13.05.2018 22:25

Lepir i njegova Srbačka mafija.

ODGOVORITE
Name

Ilić zna

14.05.2018 07:36

To su Ilićevi ljudi, Ilićevo tužno imanje tužilaštvo. Shvatite. Od Ilića je krenulo saopštavanje za javnost, a lanac ide sve do tužilaštva u kojem rade njegovi ljudi. Ako bilo ko od njih poklekne, svi padaju. Treba ih klimati, da svi propadaju, sve do vrha. Nesrećnici šta podržavaju.

Name

Kanada

14.05.2018 03:58

Vaskovicu svo postovanje. Bandu treba raskrinkati I strpati je tamo gdje joj je mjesto - iza resetaka . Oni su zvijeri , a zvijeri se , znamo to, zatvaraju u kavez. Krajnje je vrijeme da narod prodise. Nevjerovatno koliko je tamo sve trulo.Niko me ne moze ubijediti da policija I tuzilastvo ne stite monstrume koji su onako unakazili Davida. I ne mogu da vjerujem da jos , posle svega, ima ljudi koji vjeruju onom celavom , onom sa zvjerskim pogledom , onom cesadziji I sad ovom nosatom. Iskreno, nisam u stanju da I'm napisem imena. Jezim se of pomisli da oni obavljaju tako odgovorne poslove.

ODGOVORITE
Name

Ilić je počeo

14.05.2018 10:31

Ilić je taj koji je počeo, smišljeno blatio mladića da zataška nečije djece zločin. Njega treba prvog pritisnuti i ispitati, ali neće niko protiv njega, "trn" za sve, sujetan. Ali niko ne konta da im u suštini ne može ništa i da bi najbolje bilo kukolj izbaciti iz žita. Šta još da se desi?!

Name

Etobashocu

14.05.2018 04:31

Koliko ljudi vjeruje Vasketu pokazuje u vrh glave 1000 ljudi na protestima od onolike Banjaluke,pametnom dosta

ODGOVORITE
Name

USKORO

14.05.2018 07:38

Pokazaće peticija šta ko vjeruje.

Name

Re uskoro

14.05.2018 08:28

Kada će peticija za nas koje ne vjerujemo ili vjerujemo da se ipak nešto malo drugačije desilo ?

Name

USKORO

14.05.2018 10:34

Kada je pokrenete. To se vi dogovorite.

Name

čuj peticija

14.05.2018 14:14

S tim opozicija ispituje puls narodnih masa, al to nije mjerilo, mnogi će potpisati za istinu, al malo će ih gladati za opoziciju.

Name

za čuj

14.05.2018 15:00

Pa čuj čovječe nepoznati, ovdje pišemo za istinu, znaš, ljudi potpisom svjedoče za veliku stvar da bude. Ti razmišljaš o opoziciji, vlasti, politici... Produži dalje, nije tvoje mjesto, vrijeme s nama.

Name

dadaaa

16.05.2018 01:10

Tačno ovo sve sada gura opozivoja i ona hoće na ovakav način da se okoristi, jadni ste.

Name

rere čuj

16.05.2018 01:12

Ne razmišljam ja već se vide pipci opozicije u svemu vezano za slučaj.

Name

krele

14.05.2018 05:12

Ne sumnjam u nase pravosudje kao neki, siguran sa da iskusni tuzilac ovo rijesiti i zatvoriti slucaj

ODGOVORITE
Name

M

14.05.2018 06:03

On,tj.Vasković je u pravu,na snimku sa trga se vidi u ulicii izmedju pošte i parka,da stoji auto,sa upaljenim svjetlima,i stoji u suprotnom smjeru,to je jednosmerna ulica,i vidi se i kad je krenuo da je ugasio svijetla,samo se ne vidi koji je auto,bar ja ne mogu vidjeti.Vasković vjerovatno zna čiji je to auto i puno više od toga.Uglavnom,i dalje vjerujem milion posto da Radjeni znaju sve u vezi Davidovog ubistva.

ODGOVORITE
Name

Re M

14.05.2018 08:35

Pa čekaj,ne može i Rađeni i otmica na trgu i ubistvo u Zvorniku i prebijanje ispred Metalske. Ovi scenariji isključuju jedan drugi,ili jedan ili nijedan.

Name

M

14.05.2018 11:04

Radjeni su se odali sami,pišući pisma i tražeći zaštitu,kao i onaj Ćulum. Oni znaju ko je ubio Davida,a njegovo stradanje je počelo na trgu.Kažem da se auto vidi na snimku i svako ga može vidjeti,a šta je dalje bilo,nadam se da će se saznati,što prije to bolje,

Name

Re M

14.05.2018 14:48

Dobro ,dakle Rađeni ili ovi na trgu ? Ko ?

Name

Ilić zna, on je počeo

14.05.2018 15:03

Ilić zna, skrenuta je pažnja s njega prilično, on je taj koji je smislio ovu krvavu bajku, grešnik jedan. Ostale uvukao, a sad se svi peru, ali ne ide. Ne možeš oprati istinu nikako.

Name

Alibaba

14.05.2018 15:30

Kako znaš,koji mu je bio motiv ?

Name

M

14.05.2018 20:38

Pitajte Ilića,Ćuluma i drugog Ćuluma i Radjene,oni znaju šta se desilo te noći. Davidovo stradanje je počelo na trgu,gdje se završilo neka vam kaže Ilić i Radjeni

Name

Hmmm

14.05.2018 07:35

Na koljenima su zabiljezene POST MORTALNE povrede, nastale struganjem tijela po koritu rječice. Možda su iz tog razloga i hlače razderane na koljenima. Šta sad?

ODGOVORITE
Name

Door

14.05.2018 09:50

A možda su hlače bile razderane i prije(takav model),ja na snimku ništa ne vidim.Takve stvari se sigurno lako utvrde ,ovo je vjerovatno lako i osporiti i dokazati.

Name

Re Hmmm

14.05.2018 17:01

Nigdje se ne spominje da su povrede na koljenima nastale postmortalno.Cista laz.

Name

BATO

14.05.2018 21:26

KAKVA DEBILČINA?ŠTA JE SA OVIM NARODOM,SRAMOTA ME ŠTO OVDJE ŽIVIM!!

Name

Joop

14.05.2018 23:13

Pominju se na press-u mupa. Oštećenja čini mi se koljena ,laktova ,šaka koja su nastala nakon smrti.Ne mogu da se sjetim da li ima toga u obdukcionim nalazima.

Name

licno misljenje 2

14.05.2018 11:44

I jos nesto me muci,... kako je on mogao da lezi vise od pola metra pored vode, a utopio se i voda ga nosila, voda dubine pola metra sportistu utopila i izbacila ta takvu daljinu- ne shvatam

ODGOVORITE
Name

1M

14.05.2018 12:54

Pa niko nije isključio mogućnost da ga je neko bacio u tu istu vodu nakon nekog fizičkog obračuna .Sada što za to još uvijek nije bilo nekih čvrstih dokaza ne znači da se nešto neće promjeniti u skorije vrijeme.

Name

za 1M... licno misljenje 2

14.05.2018 22:11

Hoću da kazem da zvanicna verzija dogadjaja nije realna, iako vise nisam ni siguran koja je to, jer je ministar Lukač mijenjao verzije price s vremenom i nisu konzistentni u objasnjavanju onog sto se desilo

Name

1M

15.05.2018 11:03

Ja znam za jednu jedinu verziju koju je policija prezentovala.Bio u gradu ,potukao se,hodao po lokalima,viđen na trgu,pa opet posjetio na kratko neke lokale ,nakon toga odlazak na Lauš ,pekara,pljačka kuće,odlazak iz te kuće ,rijeka Crkvena (nisu okarakterisali kako je završio u vodi ,samo su naveli da tada nije bilo dokaza da mu je neko "pomogao" da završi tu). Sada se tu nešto petlja oko te kuće,da li je pljačka ili šta je u pitanju,koja bi možda prema mom mišljenu mogla biti ključ svega.Ako je i bilo nekih propusta vjerujem da su uzrokovani nemarnošću i nezainteresovanošću policije od samog početka slučaja,nisam mišljenja da je bilo ko od onih ljudi iz institucija koji se prozivaju svakodnevno umješan u sve ovo. Ako se stvarno nešto desilo na tom mostu,vrlo je lako da se nikada ni neće saznati prava istina.

Name

STRELAC

14.05.2018 12:59

Na snimku se vidi da auto dolazi zaustavlja se i u rikverc ulazi u onu ulicicu gasi svetla. E sad to moze biti bilo ko. Necu da nagadjam. Ko bi to mogao biti da li slucajnost itd... Drugo meni je cudno. Posto se u medijima prenela informacija da je snimak izlaska iz kuce koju je navodno David opljackao donela je Majka policiji u danima kada se vodio nestalim. E sad od toliko nadzorni kamera Bl da ona nadje bas snimak gde on ulazi u tu kucu. I rekla policiji: Evo ziv je, nesto se krije ako je kriv nesto, nek ide u zatvor. Navede me na razmisljanje. Da li je ona znala da je on te noci posetio tu kucu. Pa kad je nestao znala gde je bio i gde da trazi neki snimak gde bi nasla njegovo kretanje. Nesto se tu krije. Kriju Radjeni i njegovi roditelji.

ODGOVORITE
Name

Bih

14.05.2018 14:31

Pravda Za David a, Mostar 18.05.2018 spanjolski trg u 18 h.

ODGOVORITE
Name

Ranko

14.05.2018 16:27

Nema ni novih ni starih,nema nikakvih dokaza da je riječ o ubistvu.Dečko se utopio nesrećnim slučajem i njegova smrt se koristi za destabilizaciju Republike Srpske i borbu za vlast.

ODGOVORITE
Name

Lon Wolf

14.05.2018 17:12

1-opljačkao kuću? Da li je izvršen uviđaj? Jeste, ali poslije mjesec dana. 2-malo poslije, nije opljackao kucu! Otkud stvari koje su "opljackane" kod njega? 3-utopio se u potoku! Je li uzet i analiziran uzorak vode iz pluća? Nije, rekao tuzilac Lepir! 4-istragu vodila uprava za organizovani kriminal? 5-na tok istrage DIREKTNO uticali Predsjednik RS i ministar Lukač postupcima van okvira svojih nadležnosti! 6-kamera na Trgu Krajine u 02:30 snima kontakt Davida Dragičevića i NN lica. Ko su ta lica i koje su njihove izjave o tom kontaktu... Itd, itd...

Name

Izbeglica

15.05.2018 06:37

Paljudi moji zasto ne skupimo novac po 5 km . ima nas 200 000 na FB to je 1 000 000 km i ne angazuje se strucna ekipa iz inostranstva ( kriminolog , patolog, forenzicar) neka dodju ispitaju , obdukuju, i nek objave javno svoje izvestaje. Ovako samo se uvlaci razne kontraverze bilo je ovo bilo je ono, vidi ovo vidi ono itd. Neka lepo experti sa strane to ispitaju predoce njihove zakljucke i to je to. Nama je posle sve jasno. Ako Drzava to ne dozvoljava da to neko drugi uradi, to znaci direktno Prikrivanje u Tom slucaju nam je isto sve jasno.

ODGOVORITE
Name

xXx

15.05.2018 12:33

To je trebalo uraditi istog trenuta kada su se pojavile sumnje da se istraga vodi u pogrešnom pravcu,a ne nagađati i plasirati u javnost ko zna koliko priča bez čvrstih argumenata.Koliko sam čuo ,policija je spremna na bilo koji vid saradnje koji bi doveo do razrješenja slučaja,o tome govori i samo pristupanje Davora timu što inače nije praksa.

Name

nbnbb

15.05.2018 11:26

Ako vaskovic ima dokaze zasto ne ode u policiju i ne odnese ih, ovako preko medija nema smisla

ODGOVORITE
Name

??!!

16.05.2018 06:30

A kome u policiji..??!!

Name

nbnbb

16.05.2018 09:18

Bilo kome u policiji

Name

Siniša

16.05.2018 14:43

Sve mi jasno ali nije mi jasno zašto ni jedan portal u RS nije prenio ništa o jučerašnjem skupu u Sarajevu.Pravda za Dženana i Davida??

ODGOVORITE