РТРС изгубио још један судски спор

Основни суд у Бањалуци донио је пресуду по којој Радио-телевизија Републике Српске адвокату из Дервенте Шерифу Исаковићу мора да исплати 5. 000 КМ на име накнаде за душевну бол због клевете.

Република Српска 28.02.2018 | 00:04
РТРС изгубио још један судски спор
Шериф Исаковић је тужио РТРС 24. новембра 2016. године и доказао да су новинари и уредници Јавног сервиса објавили неистину у централној информативној емисији "Дневник 2" од 15. септембра 2016. године. РТРС је прилогу под називом "Дервента-шесторо ухапшених због злоупотребе бирачког права" објавио да је међу шесторо ухапшених у Дервенти због  тог криивчног дјела  био ухапшен и Исаковић.

Према првостепеној пресуди Основног суда у Бањалуци од 4. јануара ове године, РТРС ће морати да на име накнаде за нематеријалну штету и клеветом проузроковану душевну бол Исаковићу исплати 5.001 КМ са припадајућом каматом од дана пресуде и судским трошковима у износу од 2.857 КМ.

Кључни докази да је РТРС објавио лаж биле су информације - Окружног јавног тужилаштва, да против Шерифа Исаковића није вођен кривични поступак, као и информација МУП РС, ЦЈБ Добој, којом је потврђено да Исаковић није привођен нити саслушаван у вријеме када је то РТРС објавио.

Осим тога, РТРС ће морати да у Дневнику објави извињење које гласи: Јавно се извињавамо адвокату Шерифу Исаковићу због лажних навода које смо изнијели у прилогу објављеном дана 15.09.2016. године у информативној емисији "Дневник 2" под насловом "Дервента-шесторо ухапшених због злоупотребе бирачког права" јер информација да је међу ухапшенима био адвокат Шериф Исаковић није тачна".

Такође, у истој емисији након извињења РТРС мора да објави и ову пресуду и обавеже новинара и уредника емисије на солидарну надокнаду нематеријалне штете коју је због клевете суд досудио.

РТРС је недавно изгубио и судски спор против бившег предсједника СДС Младена Босића, који је такође поднио тужбу због клевете, а коме ће Јавни сервис морати да плати 6.000 КМ на име нематеријалне штете.

Основни суд у Брчко Дистрикту је пресудио, а Апелациони потврдио, да је РТРС емитовала лажну вијест 13. маја 2016. године када је објавила да је Сорош финансирао опозиционе лидере, укључујући и тадашњег предсједника СДС Младена Босића.

Истинито

Коментари / 20

Оставите коментар
Name

Зитељ рс

28.02.2018 00:10

Па има ли уопсте истине у ртрсу.. Трцис трцис па трцис па истина...ал мутна истина

ОДГОВОРИТЕ
Name

МРВ

28.02.2018 09:47

Једино кад објаве датум и вријеме. Са временском прогнозом већ имају проблем. Остало све лаж, зато неко и рече "фабрика лажи".

Name

Ни

28.02.2018 00:18

Па има народ пара мозе клеветати колико хоце неплацају они плаце народ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лази

28.02.2018 12:22

РТРС,ни сама незна шта лазе и колико дневно пласира дезинформација, ја понекад погледам ртрс цисто да цујем лаз.

Name

не плаћају

28.02.2018 00:18

Ови плаћају нашим парама,а не неким својим.Слијепо слушајући Рудоњу од Бакинаца ће се довести до просјачког штапа.Врло брзо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милко

28.02.2018 12:29

Уредник и новинар морају да плате из свог дзепа, тако стоји у пресуди. И то је једино исправно.

Name

Ре не плаћају

28.02.2018 17:05

Тек толико да се зна Рудоња није из Бакинаца. Он је по Бакинцима покуповао земљу за мале паре и саградио виле, посадио воћњаке, ископао рибњаке, итд.... А да је из Бакинаца, није.

Name

Ин

28.02.2018 02:02

Хахаха ово је тек поцетак колико су лази објавили губице спорове јос годинама . Творница лази РТРС . Није ми јасно како оних новинара није срамота изаци на улицу колико лази пласирају колико лизу ду.... Додику. Фуј

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пиxy

28.02.2018 07:04

Требаће кредит РТРС-у...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПТПЦ = АТБ

28.02.2018 07:25

То су све разултати рада "врсних" новинара - слуга. Добој - Милица Дурдевиц. Цему ли се она нада у зивоту радеци и дан данас срамне прилоге из добојске регије. И сваки ИТЦ у Републици Српској ради исте ствари и има своје "перјанице".

ОДГОВОРИТЕ
Name

ГРУЈО

28.02.2018 07:50

Зар на све њихове лажи треба плаћати претплату......Још једна пљачка народа јер им је квалитет програма веома лош и пун реприза....све ово озваничено законом донешеног од стране владајуће и пљачкашке олигархије

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грађанин

28.02.2018 07:53

РТРС би требали тужити посебно сви учесници протеста у парку Младен Стојановић за изношење лажи да су сорошеви плаћеници иако су људи ту дошли искључиво о свом троску а о трошку народа нису ни чашу воде попили.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Владари

28.02.2018 08:23

Драги народе, редовним уплатама РТВ таксе помозите мало Вашој јединој националној телевизији да исплати ове непланиране трошкове. Помажући директно телевизији индиректно помажете нама, и на томе Вам хвала. Ваши вјерни владари!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Поповиц

28.02.2018 08:28

Да није прескупа судска услуга?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Треба

28.02.2018 12:24

Сто пута висе платити, ако им мањка пара нека сеф дотира.

Name

И.Сарајево

28.02.2018 09:23

И у Источном Сарајеву она новинарка Кусмук млати ко нека ствар,има ли имало мозга само се питам.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лија

28.02.2018 09:39

У посљедње вријеме на ред је дошло око 40 хиљада тужби против грађана Републике Српске, за принудну наплату ртв таксе. Судови ревносно раде и свакодневно пресуђују, за чак 2007 годину. Све ће то народ платити. Ако нема новца има прасе, кокош, лопате и мотике итд.

ОДГОВОРИТЕ
Name

цдблука

28.02.2018 11:44

РТРС исти ко и Рудоња...само лупетају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симпатизер РТРС-с

28.02.2018 13:46

Ту телевизију треба под ХИТНО укинути.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

28.02.2018 17:02

Кад могу да лазу нека и плацају. Једино ми зао у овој прици то сто це РТРС и порески обвезници платити, док власт стоји иза свега овога. Додик клевеце, ми плацамо. Узас! На све могуце нацине, посљедице Додиковог авантуризма плацамо ми градјани из свог дзепа, а не Додик који је то и закувао.

ОДГОВОРИТЕ