RTRS izgubio još jedan sudski spor

Osnovni sud u Banjaluci donio je presudu po kojoj Radio-televizija Republike Srpske advokatu iz Dervente Šerifu Isakoviću mora da isplati 5. 000 KM na ime naknade za duševnu bol zbog klevete.

Republika Srpska 28.02.2018 | 00:04
RTRS izgubio još jedan sudski spor
Šerif Isaković je tužio RTRS 24. novembra 2016. godine i dokazao da su novinari i urednici Javnog servisa objavili neistinu u centralnoj informativnoj emisiji "Dnevnik 2" od 15. septembra 2016. godine. RTRS je prilogu pod nazivom "Derventa-šestoro uhapšenih zbog zloupotrebe biračkog prava" objavio da je među šestoro uhapšenih u Derventi zbog  tog kriivčnog djela  bio uhapšen i Isaković.

Prema prvostepenoj presudi Osnovnog suda u Banjaluci od 4. januara ove godine, RTRS će morati da na ime naknade za nematerijalnu štetu i klevetom prouzrokovanu duševnu bol Isakoviću isplati 5.001 KM sa pripadajućom kamatom od dana presude i sudskim troškovima u iznosu od 2.857 KM.

Ključni dokazi da je RTRS objavio laž bile su informacije - Okružnog javnog tužilaštva, da protiv Šerifa Isakovića nije vođen krivični postupak, kao i informacija MUP RS, CJB Doboj, kojom je potvrđeno da Isaković nije privođen niti saslušavan u vrijeme kada je to RTRS objavio.

Osim toga, RTRS će morati da u Dnevniku objavi izvinjenje koje glasi: Javno se izvinjavamo advokatu Šerifu Isakoviću zbog lažnih navoda koje smo iznijeli u prilogu objavljenom dana 15.09.2016. godine u informativnoj emisiji "Dnevnik 2" pod naslovom "Derventa-šestoro uhapšenih zbog zloupotrebe biračkog prava" jer informacija da je među uhapšenima bio advokat Šerif Isaković nije tačna".

Takođe, u istoj emisiji nakon izvinjenja RTRS mora da objavi i ovu presudu i obaveže novinara i urednika emisije na solidarnu nadoknadu nematerijalne štete koju je zbog klevete sud dosudio.

RTRS je nedavno izgubio i sudski spor protiv bivšeg predsjednika SDS Mladena Bosića, koji je takođe podnio tužbu zbog klevete, a kome će Javni servis morati da plati 6.000 KM na ime nematerijalne štete.

Osnovni sud u Brčko Distriktu je presudio, a Apelacioni potvrdio, da je RTRS emitovala lažnu vijest 13. maja 2016. godine kada je objavila da je Soroš finansirao opozicione lidere, uključujući i tadašnjeg predsjednika SDS Mladena Bosića.

Istinito

Komentari / 20

Ostavite komentar
Name

Zitelj rs

28.02.2018 00:10

Pa ima li uopste istine u rtrsu.. Trcis trcis pa trcis pa istina...al mutna istina

ODGOVORITE
Name

MRV

28.02.2018 09:47

Jedino kad objave datum i vrijeme. Sa vremenskom prognozom već imaju problem. Ostalo sve laž, zato neko i reče "fabrika laži".

Name

Ni

28.02.2018 00:18

Pa ima narod para moze klevetati koliko hoce neplacaju oni place narod

ODGOVORITE
Name

Lazi

28.02.2018 12:22

RTRS,ni sama nezna šta laze i koliko dnevno plasira dezinformacija, ja ponekad pogledam rtrs cisto da cujem laz.

Name

ne plaćaju

28.02.2018 00:18

Ovi plaćaju našim parama,a ne nekim svojim.Slijepo slušajući Rudonju od Bakinaca će se dovesti do prosjačkog štapa.Vrlo brzo.

ODGOVORITE
Name

Milko

28.02.2018 12:29

Urednik i novinar moraju da plate iz svog dzepa, tako stoji u presudi. I to je jedino ispravno.

Name

Re ne plaćaju

28.02.2018 17:05

Tek toliko da se zna Rudonja nije iz Bakinaca. On je po Bakincima pokupovao zemlju za male pare i sagradio vile, posadio voćnjake, iskopao ribnjake, itd.... A da je iz Bakinaca, nije.

Name

In

28.02.2018 02:02

Hahaha ovo je tek pocetak koliko su lazi objavili gubice sporove jos godinama . Tvornica lazi RTRS . Nije mi jasno kako onih novinara nije sramota izaci na ulicu koliko lazi plasiraju koliko lizu du.... Dodiku. Fuj

ODGOVORITE
Name

Pixy

28.02.2018 07:04

Trebaće kredit RTRS-u...

ODGOVORITE
Name

PTPC = ATB

28.02.2018 07:25

To su sve razultati rada "vrsnih" novinara - sluga. Doboj - Milica Durdevic. Cemu li se ona nada u zivotu radeci i dan danas sramne priloge iz dobojske regije. I svaki ITC u Republici Srpskoj radi iste stvari i ima svoje "perjanice".

ODGOVORITE
Name

GRUJO

28.02.2018 07:50

Zar na sve njihove laži treba plaćati pretplatu......Još jedna pljačka naroda jer im je kvalitet programa veoma loš i pun repriza....sve ovo ozvaničeno zakonom donešenog od strane vladajuće i pljačkaške oligarhije

ODGOVORITE
Name

Građanin

28.02.2018 07:53

RTRS bi trebali tužiti posebno svi učesnici protesta u parku Mladen Stojanović za iznošenje laži da su soroševi plaćenici iako su ljudi tu došli isključivo o svom trosku a o trošku naroda nisu ni čašu vode popili.

ODGOVORITE
Name

Vladari

28.02.2018 08:23

Dragi narode, redovnim uplatama RTV takse pomozite malo Vašoj jedinoj nacionalnoj televiziji da isplati ove neplanirane troškove. Pomažući direktno televiziji indirektno pomažete nama, i na tome Vam hvala. Vaši vjerni vladari!

ODGOVORITE
Name

Popovic

28.02.2018 08:28

Da nije preskupa sudska usluga?

ODGOVORITE
Name

Treba

28.02.2018 12:24

Sto puta vise platiti, ako im manjka para neka sef dotira.

Name

I.Sarajevo

28.02.2018 09:23

I u Istočnom Sarajevu ona novinarka Kusmuk mlati ko neka stvar,ima li imalo mozga samo se pitam.

ODGOVORITE
Name

Лија

28.02.2018 09:39

У посљедње вријеме на ред је дошло око 40 хиљада тужби против грађана Републике Српске, за принудну наплату ртв таксе. Судови ревносно раде и свакодневно пресуђују, за чак 2007 годину. Све ће то народ платити. Ако нема новца има прасе, кокош, лопате и мотике итд.

ODGOVORITE
Name

cdbluka

28.02.2018 11:44

RTRS isti ko i Rudonja...samo lupetaju.

ODGOVORITE
Name

Simpatizer RTRS-s

28.02.2018 13:46

Tu televiziju treba pod HITNO ukinuti.

ODGOVORITE
Name

Direkt

28.02.2018 17:02

Kad mogu da lazu neka i placaju. Jedino mi zao u ovoj prici to sto ce RTRS i poreski obveznici platiti, dok vlast stoji iza svega ovoga. Dodik klevece, mi placamo. Uzas! Na sve moguce nacine, posljedice Dodikovog avanturizma placamo mi gradjani iz svog dzepa, a ne Dodik koji je to i zakuvao.

ODGOVORITE