"Мост би нарушио суверенитет БиХ"

Бошњачки члан БиХ Председништва Бакир Изетбеговић поново се успротивио изградњи Пељешкога моста тврдећи да би Хрватска њиме нарушила суверенитет БиХ.

Босна и Херцеговина 12.08.2017 | 08:07
"Мост би нарушио суверенитет БиХ"
"Изградња Пељешког моста представља рушење суверенитета БиХ", рекао је Изетбеговић у изјави за ТВ1.

Додао је да БиХ и Хрватска морају пронаћи решење овог проблема да би се БиХ допустио слободан приступ отвореном мору.

"Ваља утврдити границу. Ваља утврдити коридор или пловни пут БиХ који нас спаја с међународним водама, отвореним морем и након тога елементе моста, који би се евентуално градио преко тих коридора, преко тих фактички, међународних вода", објаснио је бошњачки члан државног врха.

По његовом мишљењу, Хрватској би се више исплатила изградња тунела.



"Мислим да би Хрватску двоструко јефтиније дошао један тунел који би ишао у залеђу или испод Неума, тамо је обала врло стрма и пут до Дубровника би трајао пуно краће, а не би упропастили предивно полуострво Пељешац једним врло широким путним појасом", додао је Изетбеговић који је и челник бошњачке Странке демократске акције.

Иначе, функционери његове странке најавили су да ће у Парламенту БиХ подржати захтев опозиционих бошњачких странака да се заустави пројекат изградње Пељешког моста док се не реши отворено питање морске границе код Неума.

Истовремено, заступници хрватских странака окупљених око Хрватског народног сабора (ХНС) БиХ у оба дома државног Парламента БиХ одбацили су тврдње да изградња Пељешког моста угрожава интересе Босне и Херцеговине и сматрају да је противљење бошњачких политичара изградњи део предизборне кампање у тој земљи.

Извор: Тањуг

Коментари / 117

Оставите коментар
Name

Геније

12.08.2017 06:33

По серијатском праву Хрвати имају право на тунел.Изјава године.Сад це Бакиров Уставни суд да то и озваници.

ОДГОВОРИТЕ
Name

њуко

12.08.2017 09:14

Геније идиотизма.

Name

Ре

12.08.2017 10:05

Јал геније јал будала .. висе ово друго..

Name

Пендула

12.08.2017 10:38

Ста сте се уздигли па није Баке продао Јасеновацку градју,хало цовјек брани интерес ове дрзаве !

Name

ре Пендула

12.08.2017 11:47

Тешко је то некима објаснити, они не желе да разумију, то је за њих страно, они се не могу помирити са државношћу БиХ а то исто потврђује "xy" анекс дејтонског мировног споразума. Но шта можеш, тако је то у животу и политици, слобода мишљења је загарантована и то је то.

Name

возац

12.08.2017 06:37

Приједлог у вези с тунелом је добар, тунел сам одавно видио као добру солуцију. Дозволити им да граде тунел, али да и Бих мозе да изгради тунел до Словеније тамо гдје су Словенина и Босна и Херцеговина најблизе односно тероторија данасње хрватске најуза.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Херц

12.08.2017 07:49

Да не морамо преко Хрватске кад идемо у Њемацку, добра идеја.

Name

Игор Бања Лука

13.08.2017 21:27

Мост коста пуно, одобрен од ЕУ, паре су добили, наравно мозете добити, али це онда ЕУ да вас бије по глави и затвори амбасаде, неце ни пацови моци бјезати из БиХ

Name

Мрцевци

12.08.2017 06:38

БИТНО ДА СИ ТИ СУВЕРЕН БУДАЛЕТИНО СТАРА ДАЈ ВИСЕ СЕ ДОЗОВИ ПАМЕТИ ТУКЛИ СТЕ ЈЕДНИ ДРУГЕ САДА ВАМ СВИ КРИВИ .ВИ СТЕ ЈЕДИНА НАЦИЈА У БИВСОЈ ЈУГИ КОЈИ СУ РАТОВАЛИ ЈЕДНИ ПРОТИВ ДРУГИХ (БАБИНИ И АЛИЈИНИ)

ОДГОВОРИТЕ
Name

травка

12.08.2017 08:06

Против свих који не само бабиних који сарадују са окупатором у циљу разједињавања БиХ, то се зове патриотизам....мозес о томе питати велики број срба припадника армије БиХ ако ти и даље није јасно

Name

ре Мрцевци

12.08.2017 09:33

Сви бабини савезници су или у Хагу или у београдским затворима, паметном доста. Сви они који су били за политику одјеле и уништења БиХ су за тебе пригватљиви, то је политика "ово је моје а оно тамо твоје". Е па ти имаш проблем, већина становништва сматра сваки пераљ БиХ својом домовином ако се ти тога одричеш немој очекивати да и други тако исто раде. Босна и Херцеговина је међународно призната и СУВЕРЕНА Држава, призната је од цијелог свијета. Што се тиче овог моста нисам компетентан о томе говорити, ако тај мост спречава БиХ приступ међународним водама то онда треба кориговати уз договор.

Name

Ре ре Мрцевци

12.08.2017 10:46

Је ли моја куца твоја имовина. Погледај мало у катастар па цес видјети мјесто град ентитет па тек онда формално бих. Погледај у своје дрзабљанство писе ти да си дрзављанин ФБиХ и БиХ. У мене писе дрзављанин РС и БиХ. Мало цитај документе које имас. Буди мало писменији и не пјени висе са тим имагинарним дрзављанством и нереалном дрзавом коју једва да географска карта прихвата

Name

ре ре Мрцевци

12.08.2017 11:10

То са катастром је толико глупаво да је и Милосевиц исмијао Карадзица на суду и назвао га лазовом. Ви сто вјерујете у то сте у тоталној заблуди. Цуј катастар.Сељацка посла.

Name

ре

12.08.2017 11:55

Нема ништа "формално", Босна и Херцеговина је међународно призната и суверена држава. Ово са катастром само казује колико си неписмен и заостао. Па ко ти шта својата папац затуцани?? БиХ су признале СВЕ државе свијета и такви као ти јој више не могу ништа, Ако се теби не бране интереси Државе Босне и Херцеговине иди у Прешевску област и брани интересе Србије, шта нам држиш ту глупа предавања.

Name

МК

12.08.2017 12:03

ДЕ СТЕ РИБИЦЕ ИМА ЛИ ВАС ЈОШ .

Name

Ре Мрцевци

12.08.2017 21:53

Ти цес нама овдје поповат о катастру. Па јел ти имас иста у глави? Какве везе катастар има са цињеницом да је БиХ дрзава? Па ста ако писе ентитет РС? Имас и кантоне у Свици па је опет дрзава Свицарска.

Name

Ре Мрцевци

13.08.2017 10:35

Путуј мало цесце са БХ пасосем преко ХР граница, па цес да видис да ниси управу.

Name

Закон

12.08.2017 06:38

Не знам засто се води полемика има суд и све је на страни БиХ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

12.08.2017 10:34

На страни 27% оцес рец

Name

рере

12.08.2017 10:53

На страни 23%, не увећавај......

Name

За ре ре

12.08.2017 11:49

Опрости друг нисам знао није било намјерно.ха ха

Name

@ ре ре

12.08.2017 11:57

А када је било више од 23%, дај нам неки датум??

Name

Ре

12.08.2017 21:54

Нас је 55% на ових 23%, па кад кренемо преко вас бојим се да нецемо имат отпора јер вам је све пустос и нема вас...залосно јер се бас надам отпору.

Name

Генерал

13.08.2017 20:55

На страни 54% попуације а за пар година висе од 60%. Мало по мало и будете мањина. Не дрзи се земља са медјом него са популацијом.

Name

За генерала

14.08.2017 17:22

Било вас је И 92 висе па како продјосте.зато миран буди не трази гузици цепа.

Name

Ре за ре

14.08.2017 17:24

Васе је да крените а за отпор смо ми задузени.ал не запамти мајмуне да вас је 92 до 95 спасаво нато ал овај пут не вјерујем да це бити на васој страни

Name

@за генерал

14.08.2017 22:47

Погледај забрањени исказ од генерала Кукањца.... тј. нема више ни ЈНА...

Name

Крајисник

12.08.2017 06:42

Све јузно од Неума треба припасти Босни и Херцеговини, цак и Суторина.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДЕГОТХИА

12.08.2017 09:30

ХЕРЦЕГ НОВИ ЈЕ УВЈЕК БИО БОСАНСКИ... ХА ХА ХА - КОЈИ МОРОНИ... ХАЈДЕ ДА ПОКУСАМО СЕ УГУРАТИ У ТУ ЕУ.. ПА ДА СВИ БУДЕМО ЗАЈЕДНО И ДА НИЈЕ БИТНО ШТА ЈЕ ЧИЈЕ - МИСЛИМ ФОРМАЛНО... ПА СВИ ГОВОРИМО "ДОБАРДАНСКИ" ЈЕЗИК И ОДЛИЧНО СЕ РАЗУМИЈЕМО...

Name

Бошњак_Приједор

12.08.2017 09:47

@Деготхиа: Твој приједлог је до сад најпаметнији

Name

Ре Крајисник

12.08.2017 10:52

Ста ради дрога и тастатура. Пустис масти на вољу, сањас а кад се пробудис оно у неком примитивном кантону спавас и сањас. Лицис на говедо или коња на испаси и некој огради. Пробуди се и ради несто у том свом кантону и схвати да це ти и твој вољени Неум католици оградити мостом. Па ти сањај о суверенитету.

Name

100%

12.08.2017 13:32

У праву си,још им и моста треба дати...цијели Јадран су узели!!! Од Сплита до превлаке треба да је Босанско

Name

Чича

12.08.2017 06:53

Коју БиХ,који суверенитет? Имаш кантоне и ћути

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

12.08.2017 08:57

Има ентитет РС хехе

Name

ре

12.08.2017 09:34

Кантони су исто што и ентитети, у 5 дека.

Name

Чича

12.08.2017 10:14

Види бошња ал су се упалили,док су са ујама заједно протјеривали Србе ,све им је било потаман,ал доће и дан кад ће Хрвоје да тражи своје заслужено парче федерације

Name

то

12.08.2017 13:32

То краљу

Name

Ре чича

12.08.2017 13:50

Паметнији си када шутиш, јер негираш сам себе?

Name

Ре цица

12.08.2017 21:56

Упалили смо се, немој да тебе угасимо, не бали превисе. Нека Хрвоје узме ста мисли да је његово ми смо спремни, не треба нам ЈНА иза нас ко вама.

Name

Ре ре цица

14.08.2017 17:20

Ви то говорите 15 год.сл нема висе нато да узима од нас територије И даје вама.зато миран буди

Name

@ре ре цица

14.08.2017 22:49

Не проваљуј се... погледај ко је коме врацао територију да се доде на 51-49...имас ето приступ интернету

Name

Зоки

12.08.2017 06:59

Изетбеговиц треба вец једном да схвати да са Србима треба направити добри сарадњу и дијалог.Хрвати у БиХ су лицимјери и само гледају свој интерес њих не занима БиХ ни ти било ко од ова две народа.Увијек су били подмитљивци и преваранти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

12.08.2017 07:49

Па не занима ни нас Србе никаква БиХ, може бити само суверена на 27 % И то му је пуно, он реце да слиједили свог оца.па ето има сарајевски пасалук и нека суверенисе до миле воље

Name

Ре зоки

12.08.2017 07:54

Ово је најискреније и најтачније. Латини су то.

Name

075

12.08.2017 07:57

@ Зоки Не знам чији је предсатвник у Предсједништву БиХ Драган Човић? Хрвата из западне Херцеговине и ако ме сјећање служи ентитета Република Српска!! Шта онда ту ради Младен Иванић, ја не знам, ах да он је "бошњачки" члан!!

Name

Драгутин

12.08.2017 08:09

Срби уопште,не требају да се мешају у сукобе између хрвата и бошњака?Срби са СДА бошњацима никад не могу и не трабају да направе било какав савез,јер нам је прошлост сурова!Срби и Бошњаци су у протеклом рату били баш жестоки непријатељи,горе су ратовали међусобно, него што су ратовали Срби и Хрвати,а то није лако мој баћо, довести у нормалу тек тако?Срби и Бошњаци су могли лакше да направе савез пре рата у БиХ 1992-ге,тада је то могло успешно да се заврши на обострано задовољство,али данас након рата је то апсолутно немогуће,а нити на такво нешто треба губити време,не ради се ту о политичарима,већ народ Српски и Бошњачки је дубоко подељен траумама из рата због великих губитака и злочина којих је било на обе стране???Тако да је твој предлог,још једна бесмислица са којом се слажу и бошњаци,па не би Додик сарађивао са Човићем да то може,него би се ухватио први он бошњака да је то било могуће?Јел ти видиш шта све бошњаци траже од Срба?За њих је нпр. генерал Ратко Младић злочинац,а за нас Србе је он херој?И како да се договориш са њима,ај кажи како???Док хрвати у БиХ не постављају никакве уцене ни услове Србима у БиХ,тако да је лакше сто пута договорити се са хрватима у БиХ...

Name

Хапац

12.08.2017 08:35

Само ти разговарај и сарадјуј са њима, до следеце прилике. а онда опет...

Name

ре Драгутин

12.08.2017 09:36

Јес пајдо, исто Срби партизани и Срби четници не требају сурађивати, они су се за вријеме 2 свјетског рата били жестоки непријатељи и међусобно су се масовно убијали

Name

Сарајево

12.08.2017 10:04

Јесте али тај сарајевски пасалук има вецу економију него комплет ентитер рс синоц сам просао кроз ентитет рс зива бједа грехота брате а плус у сарајевски пасалук из ентитета рс сваки дан долази 7000 људи да раде и да прехране своје породице али ја нисам против тог фала богу нек раде али немојте дасе буно бусате у прса

Name

Ре сарајево

12.08.2017 11:54

Ста вам би са онима сто се хтио се запалит мозда нису имали засто узет горива.ста је са оном фирмом из зеница. Нај горе је кад се босњо јавља а у говнима до гусе.вама И јест сарајево најбогатије кад имате кинезе који вас хране а знас И са цим

Name

Одговр Цици

13.08.2017 05:15

Цица неприцај глупости ако су босњсци са ујама прогонили србе сто онда нас папак сарадурадјује са ХДЗ истом том странком уја И оставља нас а И тебе цица свим тим ујама који су те прогнил И цитаву Рс на цување ХДЗ .А то да це тразити дио федерације територије па колко ја знам трецим ентитетом које баја подрзава И ста И које територије рс поклања ујама тако да имамо ми о цему да бринемо а мост је...с оце нит нецели вјероватно ја И ти никад нецемо ици тим мостом.

Name

@ Ре сарајево

13.08.2017 07:29

Колико ја знам, тип се обратио робним резервама рс-а и питао да ли у резерви имају бензина, онај службеник је рекао да су они у стечају и да немају ни једне једине капи, био је то, доиста, сретан крај приче.

Name

ре Сарајево

13.08.2017 07:54

Ста прицас?Врло цесто идем у Федерацију,а и зивио сам доле.Све је исто.Ниста код вас није боље,цак ни у Тесњу и Јелаху,а ни у Грацаници јер тамо идем бас цесто."Тесањско економско цудо":бројни плацеви за продају половних кола,неколико салона за продају намјестаја,неколико бизниса са пвц столаријом,исто то са паркетом,неколико маркета.. .Сарајево.Гро пара послије рата се слило у Сарајево,оне донације са Запада,које нису ни видјеле РС.Паре од Сребренице су исто ту заврсиле,Силни странци послије рата су досли у СА,мислим разне ове канцеларије...

Name

Истина

14.08.2017 21:20

У Тесњу нема никог на бироу за запосљавање то све говори а многе људе из добоја познајем који раде у тесњу и вриједно зарадјују своју пкату.

Name

@ре Сарајево

14.08.2017 22:54

И ја сам врло често у Добоју, Дервенти, Модричи и Шамцу...ти ако не видиш разлике посјети очног

Name

Зоол

12.08.2017 07:03

Хрватска годинама кочи изградњу моста на Градисци без икаквог разлога а њиме би се смањиле гузве на граничном прелазу,градјани Градишке би могли нормално да поцну да зиве са се избаце сви они камиони из центра града и коначно да се повежемо на ауто пут сад скоро па од Добоја.Условити им то са овим.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кики

12.08.2017 11:14

Мост на Сави код Градиске се коци јер Српска коци изградњу аутопута 5Ц. Кад се споји аутопутем Добој и Свилај (Одзак) онда це Хрвати допустити да се прави мост.Политика је то.

Name

Ревис

12.08.2017 07:05

И будалама је јасно да ХДЗ ради против интереса БиХ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

12.08.2017 10:44

Овдје сте једини ви будале само ви сањат о некој непостојецој тзв беиха

Name

@ре

12.08.2017 12:02

ОК, Ево од мене доказ да постој: Босни и Херцеговину је признало 250 држава свијета, међу њима и највеће слие: САД, Русија, Кина, Франциска, Велика вританија, Њемачка, цијела ЕУ, ...као и Србија. Е сад, изболи ти пиши своје арегументе... :))))

Name

За @ ре

12.08.2017 14:04

Колико имате странаца у власти .колико имате пресједника , колико полиције ,колико химни.видис босна је призната само као дрзавна заједница од 2 ентитета.друго могу је признат 2000 дрзава кад је у њој не признаје 75 % посто територије И који би сутра нек оду странци свако на своју страну.требал јос

Name

@ За @ре

12.08.2017 17:24

Колико ИМАТЕ странаца у власти, колико ИМАТЕ предсједника??? А ко то??? Колико ИМАТЕ полиција??? Колико ИМАТЕ химни???? О чему ти, то нису аргументи то су питања постављена у трећем лицу, Ја- имам, они имају, ви имате, ко ВИ?? Ко су ти људи?? Босна и Херцеговина је децентрализована држава, ти си изгледа за унитарну??? или ни сам не знаш за што си. ОК . има дејтонки мировни споразум па ти савјетујем да га добро проучиш, и да знаш да је он мировни споразум, мировни, ми-ров-ни.

Name

Ре @за ре

14.08.2017 17:19

То те питам медједе.дрзава права нема 3 пресједника 3 полиције 2 химне. Знаци тзв беиха није дрзава јел ти сад јасно

Name

@за @ре

14.08.2017 23:01

Не будали, вец се информиши... и у Њемачкој свака савезна држава има своју полицију...а што набрајаш и питаш колико чега има, ево ти и одговор у питању: Колико је валута имала? Колико је регистарских ознака имала? Колико је државних агенција имала? Колико је личних докумената и пасоша имала?......а колико сада има? Паметном доста.

Name

Ма да

12.08.2017 07:10

Суверенитет је БиХ укинуо а не нарушио твој бабо Алија. Та Бејха какву ти замишљаш и твој бабо нити постоји нити ће постојати, што пре сватиш боље за све. Међутим, чини ми се ти срљаш више и од Алије. Једно су жеае а друго је стварност.

ОДГОВОРИТЕ
Name

075

12.08.2017 07:59

Погледајте свој пасош, личну карту, возачку дозволу , прометну дозволу етц.!!

Name

ре Ма да

12.08.2017 09:43

Чуј овог о Алији аххахахахах, умро је Алија друшкане давно. БиХ је суверена и међународно призната држава и ми који је волимо ћемо се борити за њу и њен статус. То што теби таква политика смета је твој проблем.

Name

За ре мада

12.08.2017 10:47

Медједе има И нас који је не волимо па ста нам мозете осим знас наста мислим.морас знат да је босна нестала И умрла 92 И висе никад неце озивјет

Name

ре 075

12.08.2017 12:03

Немој то предлагати, позлит ће типу

Name

Ре за ре 075

12.08.2017 14:06

У мене писе муп Републике Српске.мени довољно.

Name

@

12.08.2017 17:27

А ко ти оспорава муп рс-а?? Нико више не оспорава ништа, а чини се да теби и то не штима. Ентитети већ одавно нису спорни. Једино се бојим да ће федерација економски усисати рс, што се тренутно и дешава.

Name

Ре за ре мада

12.08.2017 22:00

Ех ја се бас надам блиским сусретима са вама коии је не волите а мислите да сте јаки. Моземо ми вама сваста а то ниие оно на сто ти мислис.

Name

@ре за ре мада

14.08.2017 17:17

Мислили сте И 92 па сте фасовали.боље буди миран у том тору

Name

Ре за@

14.08.2017 18:17

Оце видим.исо сам кроз васу федерацију.биједа ја И цемер.колико всм ради фирми сто су радиле прије рата.јел вам се полако затвора ју фирме по градовима.ал медјед у свом двористу не види алонг ал код комсије види.иглу.који сте ви паценици

Name

Мата

14.08.2017 21:24

Најгори су људи који мрзе земљу гдје су им гробови дједова,прадједова

Name

БОСЊАК

12.08.2017 07:22

Никад дати да се прави мост..ХРВАТСКА СЕБИ МНОГО ДОЗВОЉАВА

ОДГОВОРИТЕ
Name

Србин

12.08.2017 17:24

Слажем се.

Name

Думине

12.08.2017 07:38

ХНИ су свакако филијала Загреба у Босни и штите интерес Хрватске а не Босне.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драгутин

12.08.2017 07:47

Зашто би нарушио суверенитет?У Неуму живе чисти хрвати,тамо нема уопште Бошњака,а ни Срба?То је ионако територија хрватске државе херцег-босне!Немају ту шта да се питају ови СДА бошњаци?Какве ви везе бошњаци имате са обалом хрватске кад тамо уопште не живите?Ви бошњаци сте 1992-ге хтели независну БиХ,хтели су је и хрвати,али је тада Туђман рекао хрватима: подржавајте БиХ да буде независна,само док не изађе из СФРЈ,а кад изађе из СФРЈ,онда ћемо ми хрвати да узмемо од БиХ оно што је наше?И одма је звао Слобу да се договоре око БиХ!Глупи бошњаци насели на причу о независној БиХ,значи фора је била само да БиХ изађе из СФРЈ да би је браћа хрвати лакше очерупали,исто као кад ОВЦА изађе из ТОРА,лакше је ВУКУ да је макне тада,него кад је у ТОРУ?Сад је касно бошњаци морате се помирити са губитком хрватског дела БиХ,јер ви сте тако изгласали на референдуму 1992-ге,па сећате се болан бошњаци???Хрвати од целе СФРЈ добише најквалитетнију државу,Туђман је страховао да Алија не остане у крњој СФРЈ,јер би тада граница Србије била на око 10 км од Загреба,а хрвати би имали обале само од Истре до Карлобага?Хрватска је завршила посао за своје на простору СФРЈ,хрватску и хрвате више бошњаци не могу зауставити ни у чему???Пељешки мост је наша реалност...

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

12.08.2017 08:30

Тацно је да су сви хтјели изици из СФРЈ и добро је сто су изисли, а било је и горе и тезе у бих са свим негаторима бих, ипак је она остала и остаце. Једноставно другог рјесења нема мозда сви скупа јос тисуцу година се патимо ал просто је тако, коме се несвидја мозе да оде гдје оце. Сви осим Срба би били градјани другог реда да су остали у СФРЈ и то је свим несрбима јесно ,дакле и овакво стање је боље. Босњака је око 50% у бих и ту нема ризика за нестанак бих јер они једноставно немају гдје и то сви други би морали схватити.

Name

травка

12.08.2017 08:31

Суверена је, независна, има своје границе не видим у цему су босњаци "насјели"? Да није саврсена и каква је требала али то је због фронта на све стране и хијена који је окрузују. Казес доле нема босњака и срба?? Не мора ни бити ако их нема, сви ти хрвати нека зиве и зивјет це али у БИХ...има ли срба у словенији па сте је напали? Шта је ЈНА горе тразила? Или правила која пропагирас вазе за све сем Вас?

Name

Драгутин

12.08.2017 09:24

Јесте бошњаци вама ће неко правити државу по жељи, каква вама одговара???Ми Срби полажемо право на целу Југославији тј.имали смо право у њој заводити ред док је постојала,јер смо је ми Срби и створили,а ви бошњаци немате никаква права на целу БиХ,јер је ви нисте кроз историју ни стварали,према томе правила су јасна...

Name

Ре травка

12.08.2017 10:53

Је ли ти знас да је тадасњу јна једина била легална и требала је све терористе по кратком ко сто раде у паметни замљама

Name

@ ре равка

12.08.2017 12:08

Ок а зашто јна није по кразком поступку побила аркана и његове терористе априла 1992-е у Бијељини, јна је мирно посматрала оргијање србијснких банди, зар не

Name

Крајишник

12.08.2017 17:29

Драгутине, Босна и Херцеговина је власништво и нас Крајишника а не само Бошњака и Хрвата. РСК се такодје мора вратити Крајишницима који су грунтовни власници те земље хиљаду година. Београд је издао Крајишнике, трговао је нама и нашом имовином и гобовима наших предака. БиХ не да своје море. Јасно? Нека га Хрватска отме. Да видим како ће.

Name

ре Крајишник

12.08.2017 19:05

Такви као ти Драгутина не занимате, он и њему слични су спремни на многа одрицања зарад парчета земље и српске националне концентрације на истој . Они ће изадти све, а оне који остану на родној груди ће прогласити издајницима. Рецимо Дрвар, па то је вијековима српски град али јбг-а вриједи га жртвовати зарад "виших" интереса. То је позната политика бранитеља еx југославије, има је и данас али у мањем обиму.

Name

Ре Драгутину Глупанутину

12.08.2017 22:04

Драгутине, казес ви Срби стварали Југу и ви имали право заводити ред? Гњиде једне, сви смо уцествовали подједнако и борили се за њу а не да нам заводе ред полуписмени дјикани као ти, зато цемо ако треба опет гинути али такви као ти НИКАД нам неце солити памет. Босну ми јесмо стварали, има нас највисе и највисе је волимо али никога и не силимо. Ти ред не мозес завести ни у својој куци.

Name

Градјанин

12.08.2017 07:50

Бакир је у праву.

ОДГОВОРИТЕ
Name

цццц

12.08.2017 11:55

Травка друшкане Обидји мало Херцеговином па ми реци имали иста тамо да те подсјеца да си у БиХ осим ако извадис тај свој пасос и у њему видиш да си у Босни.

Name

Градјанин

12.08.2017 17:19

БиХ је држава, а свака локална заједница живи свој живот! Босну и Херцеговину неће нико преградјивати и оградјивати па ни Хрватска.

Name

ре цццц

12.08.2017 19:07

Аха, а ти обиђи Санџак и Прешевску котлину па види да ли тамо има ишта што подјећа на Србију, или иди на Косово, још боље и понеси пасош

Name

Мислилац

12.08.2017 08:00

Мислим да и тај Неум треба прикљуцити Хрватској. Реално је њихов. На тај нацин неце бити спора око моста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

гавро

12.08.2017 08:46

Па подај им Бос.Брод.То им уствари припада.

Name

Боснољуб

12.08.2017 09:02

Од Уне до Дрине ,од Саве до мора Босне бити мора. Цркните дусмани али тако це бити. Тацка. ...

Name

Драгутин

12.08.2017 09:26

Тај Неум није ваш,реално говоримо и шта вас брига шта се доле догађа кад у њему нема ниједног бошњака?То су све градови доле у херцеговини са чисто хрватском већином сем Мостара, и са којим ви правом онда присвајате њих као ваше градове???Шта ви би сте да вам неко додели чисто хрватске градове да ви над њима владате?Дал ви уопште знате шта причате и шта тражите???Ниједан град доле на мору није да није чисто хрватско становништво,говоримо реално??? Бошњаци можда је Неум у вашим мислима и сновима бошњачки,али у стварности није тако,уосталом идите доле па ћете се и сами уверити у то чији је хрватски Неум???

Name

ре Боснољуб

12.08.2017 09:52

За Бакира нисам гласао али никада, баш никада нисам од њега чуо нити једну ружну ријеч а сваки иступ у којему брани нашу једну и једину Домовину се од њених непријатеља дочекује "на нож". Босански непријатељи добијају осип на помен државности, суверености и међународног признања Босне и Херцеговине. Мени је то смијешно, а на изборима гласају за парламент БиХ и члана предсједиштва :))) . Босна и Херцегевина, као међународно призната држава мора имати отворен приступ међународним водама. Нико није против моста, али интереси БиХ се морају бранити. То некима смета, као овај доре "мислилац". Поклони ти прешевску регију Косову и мирна Србија.

Name

Кики

12.08.2017 11:32

Какви болан босански непријатељи??? Па то су ти тих 4-5 дезурних дегенерика који сједе на тастатури и станцају своје мисљење као вецинско народно мисљење. Они немају дви марке у дзепу да оду на пиву.

Name

Ре гавро

12.08.2017 11:59

Није висе босански вец Српски.у Републици Српској висе не постоји босански.то је просло И то давно

Name

Ре боснољуб

12.08.2017 12:01

Од Приједора до Зворника све је Српска Република. Од Рогатице падо Билеце босне никад бити неце

Name

За ре боснољуб

12.08.2017 12:05

Мислили сте И 92 са алијом да србе нема ко бранит И да це те лако заврсис посо ал сте на крају фасовали И од те твоје неке суверене тзв беиха нема а И неце бити ниста.зато узивај у какирови бајкама о некој непостојецој босни.јос само всм мозе лагат И ником висе.Зивјела самостална Република Српска

Name

@ Кики

12.08.2017 12:09

Потписујем

Name

Мата

14.08.2017 21:30

Од приједрора до зворника изузимајуци Брцко ДЦ БиХ у којем су босњаци 50 % и хрвати 20 %.

Name

Бј

12.08.2017 09:14

Хрвати своје постојање на овим просторима збрајају у милионима година. Тако гледајуци представљају себу да су старији и од неких врста диносауруса. Не воле бивсу дрзаву ал оне границе које им је дао њихов ЈОСИП су недодирљиве. Вјероватно би црногорско и албанско море требало бити њихово, само би мало промјенили литературу.?!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Не буди ко драгутин

12.08.2017 09:40

Само сам ово хтио реци ! Мада бити као овај је не могуца мисија . Проци це му зивот у томе психицком стању у којем И јесте .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Он казе

12.08.2017 09:51

Да се морају утврдити границе и поставити границни прелази. Он лицно мисли да би тунел био бољи јер мост је ругло и нарусава еколоску слику. Послије моста ниста висе неце бити као сто је било. Неке ствари це бити боље, али многе це бити горе. Серијат нема с тим свим везе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Магистра витае

12.08.2017 11:46

Тај мост је један велики безобразлук у односу РХ према БХ-а. Тај мост би био једно велико ругло за БХ-а ако би се саградио. То нема нигдје у свијету. И зато свим силама треба спречавати и дефинитивно спријечити. Ако треба, ако не може другачије, анимирати и активирати и виле пригоркиње.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Баба Ванга

12.08.2017 17:22

Биће рата због тог моста.

Name

Има рјешење

13.08.2017 06:09

Примити БХ у ЕУ и мирна Босна, а са њом и РС као њен саставни а никако и никад раставни дио.

Name

Драган

12.08.2017 12:16

Кад ће овај сконтати да не заступа целу БиХ? Човек упорно игнорише два народа и понаша се као да је БиХ само бошњачка. Уз све нетрпељивости између Срба и Хрвата, према овом трансвелзалцу треба наступити јединствено и објаснити му да је он само један од станара заједничке куће, да није чак ни председник кућног савета.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Креле

12.08.2017 15:25

Док је оваквих као Драгутин и њему сличних никад наће бити мира на овим просторима.

Name

Ре креле

12.08.2017 17:24

Док је такви ко ти И ових сто се престављају као срби а подрзавају какира који слиједили алијин план мира нема.само будале могу подрзават неког ко је поцео рат И који И даље заговара

Name

@ ре креле

12.08.2017 19:13

Он рече једне прилике:"Сачувана саборна црка у Сарајеву и срушена џамија Ферхадија у Б.Луци говоре све, и о њима и о нама, Ово су камени свједоци који не лажу и могу стати насупрот сваке пропаганде"

Name

КПЈ

12.08.2017 18:00

Да ми је знати на цему су били партизани када су цртали границе.Предпостављам,ракија брља,лук,сланина и проја.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ФУДО

12.08.2017 18:31

ОВАЈ БАКИР ОПЕТ ПОКУСАВА ДА СЕ ПРЕСТАВИ КАО НЕКО КО СЕ БРИНЕ О СУВЕРИНИТЕТУ БИХ А ЗНАМО ДА У ТОМЕ НИЈЕ У КОНТИНУИТЕТУ ( ТУЗБА БИХ ПРОТИВ СРБИЈЕ,СУТОРИНА). ЛАЗЕ,ЛАЗЕ И ОПЕТ ЛАЗЕ.ПРАВИ ИСКРЕНИ БОРАЦ ЗА СВАКИ ПЕДАЉ БИХ И СВЕ БОСАНЦЕ ЈЕ ГЕНЕРАЛ СЕФЕР ХАЛИЛОВИЦ И СЕЈФУДИН ТОКИЦ А ОСТАЛИ НУЛА,НУЛА И ОПЕТ НУЛА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

П.Т.С.С.

12.08.2017 19:10

Немој се љутити али ти си оцигледан примјер да јос увијек има наивних будала која бих узела пуску у руке и ,,бранила оно тамо негдје несто,,.

Name

Брзи

13.08.2017 07:02

Гиометар це вама рец како се мост гради.

Name

М

13.08.2017 11:24

У праву је

ОДГОВОРИТЕ