"Most bi narušio suverenitet BiH"

Bošnjački član BiH Predsedništva Bakir Izetbegović ponovo se usprotivio izgradnji Pelješkoga mosta tvrdeći da bi Hrvatska njime narušila suverenitet BiH.

Bosna i Hercegovina 12.08.2017 | 08:07
"Most bi narušio suverenitet BiH"
"Izgradnja Pelješkog mosta predstavlja rušenje suvereniteta BiH", rekao je Izetbegović u izjavi za TV1.

Dodao je da BiH i Hrvatska moraju pronaći rešenje ovog problema da bi se BiH dopustio slobodan pristup otvorenom moru.

"Valja utvrditi granicu. Valja utvrditi koridor ili plovni put BiH koji nas spaja s međunarodnim vodama, otvorenim morem i nakon toga elemente mosta, koji bi se eventualno gradio preko tih koridora, preko tih faktički, međunarodnih voda", objasnio je bošnjački član državnog vrha.

Po njegovom mišljenju, Hrvatskoj bi se više isplatila izgradnja tunela.



"Mislim da bi Hrvatsku dvostruko jeftinije došao jedan tunel koji bi išao u zaleđu ili ispod Neuma, tamo je obala vrlo strma i put do Dubrovnika bi trajao puno kraće, a ne bi upropastili predivno poluostrvo Pelješac jednim vrlo širokim putnim pojasom", dodao je Izetbegović koji je i čelnik bošnjačke Stranke demokratske akcije.

Inače, funkcioneri njegove stranke najavili su da će u Parlamentu BiH podržati zahtev opozicionih bošnjačkih stranaka da se zaustavi projekat izgradnje Pelješkog mosta dok se ne reši otvoreno pitanje morske granice kod Neuma.

Istovremeno, zastupnici hrvatskih stranaka okupljenih oko Hrvatskog narodnog sabora (HNS) BiH u oba doma državnog Parlamenta BiH odbacili su tvrdnje da izgradnja Pelješkog mosta ugrožava interese Bosne i Hercegovine i smatraju da je protivljenje bošnjačkih političara izgradnji deo predizborne kampanje u toj zemlji.

Izvor: Tanjug

Komentari / 117

Ostavite komentar
Name

Genije

12.08.2017 06:33

Po serijatskom pravu Hrvati imaju pravo na tunel.Izjava godine.Sad ce Bakirov Ustavni sud da to i ozvanici.

ODGOVORITE
Name

njuko

12.08.2017 09:14

Genije idiotizma.

Name

Re

12.08.2017 10:05

Jal genije jal budala .. vise ovo drugo..

Name

Pendula

12.08.2017 10:38

Sta ste se uzdigli pa nije Bake prodao Jasenovacku gradju,halo covjek brani interes ove drzave !

Name

re Pendula

12.08.2017 11:47

Teško je to nekima objasniti, oni ne žele da razumiju, to je za njih strano, oni se ne mogu pomiriti sa državnošću BiH a to isto potvrđuje "xy" aneks dejtonskog mirovnog sporazuma. No šta možeš, tako je to u životu i politici, sloboda mišljenja je zagarantovana i to je to.

Name

vozac

12.08.2017 06:37

Prijedlog u vezi s tunelom je dobar, tunel sam odavno vidio kao dobru soluciju. Dozvoliti im da grade tunel, ali da i Bih moze da izgradi tunel do Slovenije tamo gdje su Slovenina i Bosna i Hercegovina najblize odnosno terotorija danasnje hrvatske najuza.

ODGOVORITE
Name

Herc

12.08.2017 07:49

Da ne moramo preko Hrvatske kad idemo u Njemacku, dobra ideja.

Name

Igor Banja Luka

13.08.2017 21:27

Most kosta puno, odobren od EU, pare su dobili, naravno mozete dobiti, ali ce onda EU da vas bije po glavi i zatvori ambasade, nece ni pacovi moci bjezati iz BiH

Name

Mrcevci

12.08.2017 06:38

BITNO DA SI TI SUVEREN BUDALETINO STARA DAJ VISE SE DOZOVI PAMETI TUKLI STE JEDNI DRUGE SADA VAM SVI KRIVI .VI STE JEDINA NACIJA U BIVSOJ JUGI KOJI SU RATOVALI JEDNI PROTIV DRUGIH (BABINI I ALIJINI)

ODGOVORITE
Name

travka

12.08.2017 08:06

Protiv svih koji ne samo babinih koji saraduju sa okupatorom u cilju razjedinjavanja BiH, to se zove patriotizam....mozes o tome pitati veliki broj srba pripadnika armije BiH ako ti i dalje nije jasno

Name

re Mrcevci

12.08.2017 09:33

Svi babini saveznici su ili u Hagu ili u beogradskim zatvorima, pametnom dosta. Svi oni koji su bili za politiku odjele i uništenja BiH su za tebe prigvatljivi, to je politika "ovo je moje a ono tamo tvoje". E pa ti imaš problem, većina stanovništva smatra svaki peralj BiH svojom domovinom ako se ti toga odričeš nemoj očekivati da i drugi tako isto rade. Bosna i Hercegovina je međunarodno priznata i SUVERENA Država, priznata je od cijelog svijeta. Što se tiče ovog mosta nisam kompetentan o tome govoriti, ako taj most sprečava BiH pristup međunarodnim vodama to onda treba korigovati uz dogovor.

Name

Re re Mrcevci

12.08.2017 10:46

Je li moja kuca tvoja imovina. Pogledaj malo u katastar pa ces vidjeti mjesto grad entitet pa tek onda formalno bih. Pogledaj u svoje drzabljanstvo pise ti da si drzavljanin FBiH i BiH. U mene pise drzavljanin RS i BiH. Malo citaj dokumente koje imas. Budi malo pismeniji i ne pjeni vise sa tim imaginarnim drzavljanstvom i nerealnom drzavom koju jedva da geografska karta prihvata

Name

re re Mrcevci

12.08.2017 11:10

To sa katastrom je toliko glupavo da je i Milosevic ismijao Karadzica na sudu i nazvao ga lazovom. Vi sto vjerujete u to ste u totalnoj zabludi. Cuj katastar.Seljacka posla.

Name

re

12.08.2017 11:55

Nema ništa "formalno", Bosna i Hercegovina je međunarodno priznata i suverena država. Ovo sa katastrom samo kazuje koliko si nepismen i zaostao. Pa ko ti šta svojata papac zatucani?? BiH su priznale SVE države svijeta i takvi kao ti joj više ne mogu ništa, Ako se tebi ne brane interesi Države Bosne i Hercegovine idi u Preševsku oblast i brani interese Srbije, šta nam držiš tu glupa predavanja.

Name

MK

12.08.2017 12:03

DE STE RIBICE IMA LI VAS JOŠ .

Name

Re Mrcevci

12.08.2017 21:53

Ti ces nama ovdje popovat o katastru. Pa jel ti imas ista u glavi? Kakve veze katastar ima sa cinjenicom da je BiH drzava? Pa sta ako pise entitet RS? Imas i kantone u Svici pa je opet drzava Svicarska.

Name

Re Mrcevci

13.08.2017 10:35

Putuj malo cesce sa BH pasosem preko HR granica, pa ces da vidis da nisi upravu.

Name

Zakon

12.08.2017 06:38

Ne znam zasto se vodi polemika ima sud i sve je na strani BiH.

ODGOVORITE
Name

Re

12.08.2017 10:34

Na strani 27% oces rec

Name

rere

12.08.2017 10:53

Na strani 23%, ne uvećavaj......

Name

Za re re

12.08.2017 11:49

Oprosti drug nisam znao nije bilo namjerno.ha ha

Name

@ re re

12.08.2017 11:57

A kada je bilo više od 23%, daj nam neki datum??

Name

Re

12.08.2017 21:54

Nas je 55% na ovih 23%, pa kad krenemo preko vas bojim se da necemo imat otpora jer vam je sve pustos i nema vas...zalosno jer se bas nadam otporu.

Name

General

13.08.2017 20:55

Na strani 54% popuacije a za par godina vise od 60%. Malo po malo i budete manjina. Ne drzi se zemlja sa medjom nego sa populacijom.

Name

Za generala

14.08.2017 17:22

Bilo vas je I 92 vise pa kako prodjoste.zato miran budi ne trazi guzici cepa.

Name

Re za re

14.08.2017 17:24

Vase je da krenite a za otpor smo mi zaduzeni.al ne zapamti majmune da vas je 92 do 95 spasavo nato al ovaj put ne vjerujem da ce biti na vasoj strani

Name

@za general

14.08.2017 22:47

Pogledaj zabranjeni iskaz od generala Kukanjca.... tj. nema više ni JNA...

Name

Krajisnik

12.08.2017 06:42

Sve juzno od Neuma treba pripasti Bosni i Hercegovini, cak i Sutorina.

ODGOVORITE
Name

DEGOTHIA

12.08.2017 09:30

HERCEG NOVI JE UVJEK BIO BOSANSKI... HA HA HA - KOJI MORONI... HAJDE DA POKUSAMO SE UGURATI U TU EU.. PA DA SVI BUDEMO ZAJEDNO I DA NIJE BITNO ŠTA JE ČIJE - MISLIM FORMALNO... PA SVI GOVORIMO "DOBARDANSKI" JEZIK I ODLIČNO SE RAZUMIJEMO...

Name

Bošnjak_Prijedor

12.08.2017 09:47

@Degothia: Tvoj prijedlog je do sad najpametniji

Name

Re Krajisnik

12.08.2017 10:52

Sta radi droga i tastatura. Pustis masti na volju, sanjas a kad se probudis ono u nekom primitivnom kantonu spavas i sanjas. Licis na govedo ili konja na ispasi i nekoj ogradi. Probudi se i radi nesto u tom svom kantonu i shvati da ce ti i tvoj voljeni Neum katolici ograditi mostom. Pa ti sanjaj o suverenitetu.

Name

100%

12.08.2017 13:32

U pravu si,još im i mosta treba dati...cijeli Jadran su uzeli!!! Od Splita do prevlake treba da je Bosansko

Name

Чича

12.08.2017 06:53

Коју БиХ,који суверенитет? Имаш кантоне и ћути

ODGOVORITE
Name

Re

12.08.2017 08:57

Ima entitet RS hehe

Name

re

12.08.2017 09:34

Kantoni su isto što i entiteti, u 5 deka.

Name

Чича

12.08.2017 10:14

Види бошња ал су се упалили,док су са ујама заједно протјеривали Србе ,све им је било потаман,ал доће и дан кад ће Хрвоје да тражи своје заслужено парче федерације

Name

to

12.08.2017 13:32

To kralju

Name

Re čiča

12.08.2017 13:50

Pametniji si kada šutiš, jer negiraš sam sebe?

Name

Re cica

12.08.2017 21:56

Upalili smo se, nemoj da tebe ugasimo, ne bali previse. Neka Hrvoje uzme sta misli da je njegovo mi smo spremni, ne treba nam JNA iza nas ko vama.

Name

Re re cica

14.08.2017 17:20

Vi to govorite 15 god.sl nema vise nato da uzima od nas teritorije I daje vama.zato miran budi

Name

@re re cica

14.08.2017 22:49

Ne provaljuj se... pogledaj ko je kome vracao teritoriju da se dode na 51-49...imas eto pristup internetu

Name

Zoki

12.08.2017 06:59

Izetbegovic treba vec jednom da shvati da sa Srbima treba napraviti dobri saradnju i dijalog.Hrvati u BiH su licimjeri i samo gledaju svoj interes njih ne zanima BiH ni ti bilo ko od ova dve naroda.Uvijek su bili podmitljivci i prevaranti.

ODGOVORITE
Name

Re

12.08.2017 07:49

Pa ne zanima ni nas Srbe nikakva BiH, može biti samo suverena na 27 % I to mu je puno, on rece da slijedili svog oca.pa eto ima sarajevski pasaluk i neka suverenise do mile volje

Name

Re zoki

12.08.2017 07:54

Ovo je najiskrenije i najtačnije. Latini su to.

Name

075

12.08.2017 07:57

@ Zoki Ne znam čiji je predsatvnik u Predsjedništvu BiH Dragan Čović? Hrvata iz zapadne Hercegovine i ako me sjećanje služi entiteta Republika Srpska!! Šta onda tu radi Mladen Ivanić, ja ne znam, ah da on je "bošnjački" član!!

Name

Dragutin

12.08.2017 08:09

Srbi uopšte,ne trebaju da se mešaju u sukobe između hrvata i bošnjaka?Srbi sa SDA bošnjacima nikad ne mogu i ne trabaju da naprave bilo kakav savez,jer nam je prošlost surova!Srbi i Bošnjaci su u proteklom ratu bili baš žestoki neprijatelji,gore su ratovali međusobno, nego što su ratovali Srbi i Hrvati,a to nije lako moj baćo, dovesti u normalu tek tako?Srbi i Bošnjaci su mogli lakše da naprave savez pre rata u BiH 1992-ge,tada je to moglo uspešno da se završi na obostrano zadovoljstvo,ali danas nakon rata je to apsolutno nemoguće,a niti na takvo nešto treba gubiti vreme,ne radi se tu o političarima,već narod Srpski i Bošnjački je duboko podeljen traumama iz rata zbog velikih gubitaka i zločina kojih je bilo na obe strane???Tako da je tvoj predlog,još jedna besmislica sa kojom se slažu i bošnjaci,pa ne bi Dodik sarađivao sa Čovićem da to može,nego bi se uhvatio prvi on bošnjaka da je to bilo moguće?Jel ti vidiš šta sve bošnjaci traže od Srba?Za njih je npr. general Ratko Mladić zločinac,a za nas Srbe je on heroj?I kako da se dogovoriš sa njima,aj kaži kako???Dok hrvati u BiH ne postavljaju nikakve ucene ni uslove Srbima u BiH,tako da je lakše sto puta dogovoriti se sa hrvatima u BiH...

Name

Hapac

12.08.2017 08:35

Samo ti razgovaraj i saradjuj sa njima, do sledece prilike. a onda opet...

Name

re Dragutin

12.08.2017 09:36

Jes pajdo, isto Srbi partizani i Srbi četnici ne trebaju surađivati, oni su se za vrijeme 2 svjetskog rata bili žestoki neprijatelji i međusobno su se masovno ubijali

Name

Sarajevo

12.08.2017 10:04

Jeste ali taj sarajevski pasaluk ima vecu ekonomiju nego komplet entiter rs sinoc sam prosao kroz entitet rs ziva bjeda grehota brate a plus u sarajevski pasaluk iz entiteta rs svaki dan dolazi 7000 ljudi da rade i da prehrane svoje porodice ali ja nisam protiv tog fala bogu nek rade ali nemojte dase buno busate u prsa

Name

Re sarajevo

12.08.2017 11:54

Sta vam bi sa onima sto se htio se zapalit mozda nisu imali zasto uzet goriva.sta je sa onom firmom iz zenica. Naj gore je kad se bosnjo javlja a u govnima do guse.vama I jest sarajevo najbogatije kad imate kineze koji vas hrane a znas I sa cim

Name

Odgovr Cici

13.08.2017 05:15

Cica nepricaj gluposti ako su bosnjsci sa ujama progonili srbe sto onda nas papak saraduradjuje sa HDZ istom tom strankom uja I ostavlja nas a I tebe cica svim tim ujama koji su te prognil I citavu Rs na cuvanje HDZ .A to da ce traziti dio federacije teritorije pa kolko ja znam trecim entitetom koje baja podrzava I sta I koje teritorije rs poklanja ujama tako da imamo mi o cemu da brinemo a most je...s oce nit neceli vjerovatno ja I ti nikad necemo ici tim mostom.

Name

@ Re sarajevo

13.08.2017 07:29

Koliko ja znam, tip se obratio robnim rezervama rs-a i pitao da li u rezervi imaju benzina, onaj službenik je rekao da su oni u stečaju i da nemaju ni jedne jedine kapi, bio je to, doista, sretan kraj priče.

Name

re Sarajevo

13.08.2017 07:54

Sta pricas?Vrlo cesto idem u Federaciju,a i zivio sam dole.Sve je isto.Nista kod vas nije bolje,cak ni u Tesnju i Jelahu,a ni u Gracanici jer tamo idem bas cesto."Tesanjsko ekonomsko cudo":brojni placevi za prodaju polovnih kola,nekoliko salona za prodaju namjestaja,nekoliko biznisa sa pvc stolarijom,isto to sa parketom,nekoliko marketa.. .Sarajevo.Gro para poslije rata se slilo u Sarajevo,one donacije sa Zapada,koje nisu ni vidjele RS.Pare od Srebrenice su isto tu zavrsile,Silni stranci poslije rata su dosli u SA,mislim razne ove kancelarije...

Name

Istina

14.08.2017 21:20

U Tesnju nema nikog na birou za zaposljavanje to sve govori a mnoge ljude iz doboja poznajem koji rade u tesnju i vrijedno zaradjuju svoju pkatu.

Name

@re Sarajevo

14.08.2017 22:54

I ja sam vrlo često u Doboju, Derventi, Modriči i Šamcu...ti ako ne vidiš razlike posjeti očnog

Name

Zool

12.08.2017 07:03

Hrvatska godinama koči izgradnju mosta na Gradisci bez ikakvog razloga a njime bi se smanjile guzve na graničnom prelazu,gradjani Gradiške bi mogli normalno da pocnu da zive sa se izbace svi oni kamioni iz centra grada i konačno da se povežemo na auto put sad skoro pa od Doboja.Usloviti im to sa ovim.

ODGOVORITE
Name

Kiki

12.08.2017 11:14

Most na Savi kod Gradiske se koci jer Srpska koci izgradnju autoputa 5C. Kad se spoji autoputem Doboj i Svilaj (Odzak) onda ce Hrvati dopustiti da se pravi most.Politika je to.

Name

Revis

12.08.2017 07:05

I budalama je jasno da HDZ radi protiv interesa BiH

ODGOVORITE
Name

Re

12.08.2017 10:44

Ovdje ste jedini vi budale samo vi sanjat o nekoj nepostojecoj tzv beiha

Name

@re

12.08.2017 12:02

OK, Evo od mene dokaz da postoj: Bosni i Hercegovinu je priznalo 250 država svijeta, među njima i najveće slie: SAD, Rusija, Kina, Franciska, Velika vritanija, Njemačka, cijela EU, ...kao i Srbija. E sad, izboli ti piši svoje aregumente... :))))

Name

Za @ re

12.08.2017 14:04

Koliko imate stranaca u vlasti .koliko imate presjednika , koliko policije ,koliko himni.vidis bosna je priznata samo kao drzavna zajednica od 2 entiteta.drugo mogu je priznat 2000 drzava kad je u njoj ne priznaje 75 % posto teritorije I koji bi sutra nek odu stranci svako na svoju stranu.trebal jos

Name

@ Za @re

12.08.2017 17:24

Koliko IMATE stranaca u vlasti, koliko IMATE predsjednika??? A ko to??? Koliko IMATE policija??? Koliko IMATE himni???? O čemu ti, to nisu argumenti to su pitanja postavljena u trećem licu, Ja- imam, oni imaju, vi imate, ko VI?? Ko su ti ljudi?? Bosna i Hercegovina je decentralizovana država, ti si izgleda za unitarnu??? ili ni sam ne znaš za što si. OK . ima dejtonki mirovni sporazum pa ti savjetujem da ga dobro proučiš, i da znaš da je on mirovni sporazum, mirovni, mi-rov-ni.

Name

Re @za re

14.08.2017 17:19

To te pitam medjede.drzava prava nema 3 presjednika 3 policije 2 himne. Znaci tzv beiha nije drzava jel ti sad jasno

Name

@za @re

14.08.2017 23:01

Ne budali, vec se informiši... i u Njemačkoj svaka savezna država ima svoju policiju...a što nabrajaš i pitaš koliko čega ima, evo ti i odgovor u pitanju: Koliko je valuta imala? Koliko je registarskih oznaka imala? Koliko je državnih agencija imala? Koliko je ličnih dokumenata i pasoša imala?......a koliko sada ima? Pametnom dosta.

Name

Ма да

12.08.2017 07:10

Суверенитет је БиХ укинуо а не нарушио твој бабо Алија. Та Бејха какву ти замишљаш и твој бабо нити постоји нити ће постојати, што пре сватиш боље за све. Међутим, чини ми се ти срљаш више и од Алије. Једно су жеае а друго је стварност.

ODGOVORITE
Name

075

12.08.2017 07:59

Pogledajte svoj pasoš, ličnu kartu, vozačku dozvolu , prometnu dozvolu etc.!!

Name

re Ma da

12.08.2017 09:43

Čuj ovog o Aliji ahhahahahah, umro je Alija druškane davno. BiH je suverena i međunarodno priznata država i mi koji je volimo ćemo se boriti za nju i njen status. To što tebi takva politika smeta je tvoj problem.

Name

Za re mada

12.08.2017 10:47

Medjede ima I nas koji je ne volimo pa sta nam mozete osim znas nasta mislim.moras znat da je bosna nestala I umrla 92 I vise nikad nece ozivjet

Name

re 075

12.08.2017 12:03

Nemoj to predlagati, pozlit će tipu

Name

Re za re 075

12.08.2017 14:06

U mene pise mup Republike Srpske.meni dovoljno.

Name

@

12.08.2017 17:27

A ko ti osporava mup rs-a?? Niko više ne osporava ništa, a čini se da tebi i to ne štima. Entiteti već odavno nisu sporni. Jedino se bojim da će federacija ekonomski usisati rs, što se trenutno i dešava.

Name

Re za re mada

12.08.2017 22:00

Eh ja se bas nadam bliskim susretima sa vama koii je ne volite a mislite da ste jaki. Mozemo mi vama svasta a to niie ono na sto ti mislis.

Name

@re za re mada

14.08.2017 17:17

Mislili ste I 92 pa ste fasovali.bolje budi miran u tom toru

Name

Re za@

14.08.2017 18:17

Oce vidim.iso sam kroz vasu federaciju.bijeda ja I cemer.koliko vsm radi firmi sto su radile prije rata.jel vam se polako zatvora ju firme po gradovima.al medjed u svom dvoristu ne vidi along al kod komsije vidi.iglu.koji ste vi pacenici

Name

Mata

14.08.2017 21:24

Najgori su ljudi koji mrze zemlju gdje su im grobovi djedova,pradjedova

Name

BOSNJAK

12.08.2017 07:22

Nikad dati da se pravi most..HRVATSKA SEBI MNOGO DOZVOLJAVA

ODGOVORITE
Name

Srbin

12.08.2017 17:24

Slažem se.

Name

Dumine

12.08.2017 07:38

HNI su svakako filijala Zagreba u Bosni i štite interes Hrvatske a ne Bosne.

ODGOVORITE
Name

Dragutin

12.08.2017 07:47

Zašto bi narušio suverenitet?U Neumu žive čisti hrvati,tamo nema uopšte Bošnjaka,a ni Srba?To je ionako teritorija hrvatske države herceg-bosne!Nemaju tu šta da se pitaju ovi SDA bošnjaci?Kakve vi veze bošnjaci imate sa obalom hrvatske kad tamo uopšte ne živite?Vi bošnjaci ste 1992-ge hteli nezavisnu BiH,hteli su je i hrvati,ali je tada Tuđman rekao hrvatima: podržavajte BiH da bude nezavisna,samo dok ne izađe iz SFRJ,a kad izađe iz SFRJ,onda ćemo mi hrvati da uzmemo od BiH ono što je naše?I odma je zvao Slobu da se dogovore oko BiH!Glupi bošnjaci naseli na priču o nezavisnoj BiH,znači fora je bila samo da BiH izađe iz SFRJ da bi je braća hrvati lakše očerupali,isto kao kad OVCA izađe iz TORA,lakše je VUKU da je makne tada,nego kad je u TORU?Sad je kasno bošnjaci morate se pomiriti sa gubitkom hrvatskog dela BiH,jer vi ste tako izglasali na referendumu 1992-ge,pa sećate se bolan bošnjaci???Hrvati od cele SFRJ dobiše najkvalitetniju državu,Tuđman je strahovao da Alija ne ostane u krnjoj SFRJ,jer bi tada granica Srbije bila na oko 10 km od Zagreba,a hrvati bi imali obale samo od Istre do Karlobaga?Hrvatska je završila posao za svoje na prostoru SFRJ,hrvatsku i hrvate više bošnjaci ne mogu zaustaviti ni u čemu???Pelješki most je naša realnost...

ODGOVORITE
Name

RE

12.08.2017 08:30

Tacno je da su svi htjeli izici iz SFRJ i dobro je sto su izisli, a bilo je i gore i teze u bih sa svim negatorima bih, ipak je ona ostala i ostace. Jednostavno drugog rjesenja nema mozda svi skupa jos tisucu godina se patimo al prosto je tako, kome se nesvidja moze da ode gdje oce. Svi osim Srba bi bili gradjani drugog reda da su ostali u SFRJ i to je svim nesrbima jesno ,dakle i ovakvo stanje je bolje. Bosnjaka je oko 50% u bih i tu nema rizika za nestanak bih jer oni jednostavno nemaju gdje i to svi drugi bi morali shvatiti.

Name

travka

12.08.2017 08:31

Suverena je, nezavisna, ima svoje granice ne vidim u cemu su bosnjaci "nasjeli"? Da nije savrsena i kakva je trebala ali to je zbog fronta na sve strane i hijena koji je okruzuju. Kazes dole nema bosnjaka i srba?? Ne mora ni biti ako ih nema, svi ti hrvati neka zive i zivjet ce ali u BIH...ima li srba u sloveniji pa ste je napali? Šta je JNA gore trazila? Ili pravila koja propagiras vaze za sve sem Vas?

Name

Dragutin

12.08.2017 09:24

Jeste bošnjaci vama će neko praviti državu po želji, kakva vama odgovara???Mi Srbi polažemo pravo na celu Jugoslaviji tj.imali smo pravo u njoj zavoditi red dok je postojala,jer smo je mi Srbi i stvorili,a vi bošnjaci nemate nikakva prava na celu BiH,jer je vi niste kroz istoriju ni stvarali,prema tome pravila su jasna...

Name

Re travka

12.08.2017 10:53

Je li ti znas da je tadasnju jna jedina bila legalna i trebala je sve teroriste po kratkom ko sto rade u pametni zamljama

Name

@ re ravka

12.08.2017 12:08

Ok a zašto jna nije po krazkom postupku pobila arkana i njegove teroriste aprila 1992-e u Bijeljini, jna je mirno posmatrala orgijanje srbijsnkih bandi, zar ne

Name

Krajišnik

12.08.2017 17:29

Dragutine, Bosna i Hercegovina je vlasništvo i nas Krajišnika a ne samo Bošnjaka i Hrvata. RSK se takodje mora vratiti Krajišnicima koji su gruntovni vlasnici te zemlje hiljadu godina. Beograd je izdao Krajišnike, trgovao je nama i našom imovinom i gobovima naših predaka. BiH ne da svoje more. Jasno? Neka ga Hrvatska otme. Da vidim kako će.

Name

re Krajišnik

12.08.2017 19:05

Takvi kao ti Dragutina ne zanimate, on i njemu slični su spremni na mnoga odricanja zarad parčeta zemlje i srpske nacionalne koncentracije na istoj . Oni će izadti sve, a one koji ostanu na rodnoj grudi će proglasiti izdajnicima. Recimo Drvar, pa to je vijekovima srpski grad ali jbg-a vrijedi ga žrtvovati zarad "viših" interesa. To je poznata politika branitelja ex jugoslavije, ima je i danas ali u manjem obimu.

Name

Re Dragutinu Glupanutinu

12.08.2017 22:04

Dragutine, kazes vi Srbi stvarali Jugu i vi imali pravo zavoditi red? Gnjide jedne, svi smo ucestvovali podjednako i borili se za nju a ne da nam zavode red polupismeni djikani kao ti, zato cemo ako treba opet ginuti ali takvi kao ti NIKAD nam nece soliti pamet. Bosnu mi jesmo stvarali, ima nas najvise i najvise je volimo ali nikoga i ne silimo. Ti red ne mozes zavesti ni u svojoj kuci.

Name

Gradjanin

12.08.2017 07:50

Bakir je u pravu.

ODGOVORITE
Name

cccc

12.08.2017 11:55

Travka druškane Obidji malo Hercegovinom pa mi reci imali ista tamo da te podsjeca da si u BiH osim ako izvadis taj svoj pasos i u njemu vidiš da si u Bosni.

Name

Gradjanin

12.08.2017 17:19

BiH je država, a svaka lokalna zajednica živi svoj život! Bosnu i Hercegovinu neće niko pregradjivati i ogradjivati pa ni Hrvatska.

Name

re cccc

12.08.2017 19:07

Aha, a ti obiđi Sandžak i Preševsku kotlinu pa vidi da li tamo ima išta što podjeća na Srbiju, ili idi na Kosovo, još bolje i ponesi pasoš

Name

Mislilac

12.08.2017 08:00

Mislim da i taj Neum treba prikljuciti Hrvatskoj. Realno je njihov. Na taj nacin nece biti spora oko mosta.

ODGOVORITE
Name

gavro

12.08.2017 08:46

Pa podaj im Bos.Brod.To im ustvari pripada.

Name

Bosnoljub

12.08.2017 09:02

Od Une do Drine ,od Save do mora Bosne biti mora. Crknite dusmani ali tako ce biti. Tacka. ...

Name

Dragutin

12.08.2017 09:26

Taj Neum nije vaš,realno govorimo i šta vas briga šta se dole događa kad u njemu nema nijednog bošnjaka?To su sve gradovi dole u hercegovini sa čisto hrvatskom većinom sem Mostara, i sa kojim vi pravom onda prisvajate njih kao vaše gradove???Šta vi bi ste da vam neko dodeli čisto hrvatske gradove da vi nad njima vladate?Dal vi uopšte znate šta pričate i šta tražite???Nijedan grad dole na moru nije da nije čisto hrvatsko stanovništvo,govorimo realno??? Bošnjaci možda je Neum u vašim mislima i snovima bošnjački,ali u stvarnosti nije tako,uostalom idite dole pa ćete se i sami uveriti u to čiji je hrvatski Neum???

Name

re Bosnoljub

12.08.2017 09:52

Za Bakira nisam glasao ali nikada, baš nikada nisam od njega čuo niti jednu ružnu riječ a svaki istup u kojemu brani našu jednu i jedinu Domovinu se od njenih neprijatelja dočekuje "na nož". Bosanski neprijatelji dobijaju osip na pomen državnosti, suverenosti i međunarodnog priznanja Bosne i Hercegovine. Meni je to smiješno, a na izborima glasaju za parlament BiH i člana predsjedištva :))) . Bosna i Hercegevina, kao međunarodno priznata država mora imati otvoren pristup međunarodnim vodama. Niko nije protiv mosta, ali interesi BiH se moraju braniti. To nekima smeta, kao ovaj dore "mislilac". Pokloni ti preševsku regiju Kosovu i mirna Srbija.

Name

Kiki

12.08.2017 11:32

Kakvi bolan bosanski neprijatelji??? Pa to su ti tih 4-5 dezurnih degenerika koji sjede na tastaturi i stancaju svoje misljenje kao vecinsko narodno misljenje. Oni nemaju dvi marke u dzepu da odu na pivu.

Name

Re gavro

12.08.2017 11:59

Nije vise bosanski vec Srpski.u Republici Srpskoj vise ne postoji bosanski.to je proslo I to davno

Name

Re bosnoljub

12.08.2017 12:01

Od Prijedora do Zvornika sve je Srpska Republika. Od Rogatice pado Bilece bosne nikad biti nece

Name

Za re bosnoljub

12.08.2017 12:05

Mislili ste I 92 sa alijom da srbe nema ko branit I da ce te lako zavrsis poso al ste na kraju fasovali I od te tvoje neke suverene tzv beiha nema a I nece biti nista.zato uzivaj u kakirovi bajkama o nekoj nepostojecoj bosni.jos samo vsm moze lagat I nikom vise.Zivjela samostalna Republika Srpska

Name

@ Kiki

12.08.2017 12:09

Potpisujem

Name

Mata

14.08.2017 21:30

Od prijedrora do zvornika izuzimajuci Brcko DC BiH u kojem su bosnjaci 50 % i hrvati 20 %.

Name

Bj

12.08.2017 09:14

Hrvati svoje postojanje na ovim prostorima zbrajaju u milionima godina. Tako gledajuci predstavljaju sebu da su stariji i od nekih vrsta dinosaurusa. Ne vole bivsu drzavu al one granice koje im je dao njihov JOSIP su nedodirljive. Vjerovatno bi crnogorsko i albansko more trebalo biti njihovo, samo bi malo promjenili literaturu.?!!!

ODGOVORITE
Name

Ne budi ko dragutin

12.08.2017 09:40

Samo sam ovo htio reci ! Mada biti kao ovaj je ne moguca misija . Proci ce mu zivot u tome psihickom stanju u kojem I jeste .

ODGOVORITE
Name

On kaze

12.08.2017 09:51

Da se moraju utvrditi granice i postaviti granicni prelazi. On licno misli da bi tunel bio bolji jer most je ruglo i narusava ekolosku sliku. Poslije mosta nista vise nece biti kao sto je bilo. Neke stvari ce biti bolje, ali mnoge ce biti gore. Serijat nema s tim svim veze.

ODGOVORITE
Name

Magistra vitae

12.08.2017 11:46

Taj most je jedan veliki bezobrazluk u odnosu RH prema BH-a. Taj most bi bio jedno veliko ruglo za BH-a ako bi se sagradio. To nema nigdje u svijetu. I zato svim silama treba sprečavati i definitivno spriječiti. Ako treba, ako ne može drugačije, animirati i aktivirati i vile prigorkinje.

ODGOVORITE
Name

Baba Vanga

12.08.2017 17:22

Biće rata zbog tog mosta.

Name

Ima rješenje

13.08.2017 06:09

Primiti BH u EU i mirna Bosna, a sa njom i RS kao njen sastavni a nikako i nikad rastavni dio.

Name

Dragan

12.08.2017 12:16

Kad će ovaj skontati da ne zastupa celu BiH? Čovek uporno ignoriše dva naroda i ponaša se kao da je BiH samo bošnjačka. Uz sve netrpeljivosti između Srba i Hrvata, prema ovom transvelzalcu treba nastupiti jedinstveno i objasniti mu da je on samo jedan od stanara zajedničke kuće, da nije čak ni predsednik kućnog saveta.

ODGOVORITE
Name

Krele

12.08.2017 15:25

Dok je ovakvih kao Dragutin i njemu sličnih nikad naće biti mira na ovim prostorima.

Name

Re krele

12.08.2017 17:24

Dok je takvi ko ti I ovih sto se prestavljaju kao srbi a podrzavaju kakira koji slijedili alijin plan mira nema.samo budale mogu podrzavat nekog ko je poceo rat I koji I dalje zagovara

Name

@ re krele

12.08.2017 19:13

On reče jedne prilike:"Sačuvana saborna crka u Sarajevu i srušena džamija Ferhadija u B.Luci govore sve, i o njima i o nama, Ovo su kameni svjedoci koji ne lažu i mogu stati nasuprot svake propagande"

Name

KPJ

12.08.2017 18:00

Da mi je znati na cemu su bili partizani kada su crtali granice.Predpostavljam,rakija brlja,luk,slanina i proja.

ODGOVORITE
Name

FUDO

12.08.2017 18:31

OVAJ BAKIR OPET POKUSAVA DA SE PRESTAVI KAO NEKO KO SE BRINE O SUVERINITETU BIH A ZNAMO DA U TOME NIJE U KONTINUITETU ( TUZBA BIH PROTIV SRBIJE,SUTORINA). LAZE,LAZE I OPET LAZE.PRAVI ISKRENI BORAC ZA SVAKI PEDALJ BIH I SVE BOSANCE JE GENERAL SEFER HALILOVIC I SEJFUDIN TOKIC A OSTALI NULA,NULA I OPET NULA.

ODGOVORITE
Name

P.T.S.S.

12.08.2017 19:10

Nemoj se ljutiti ali ti si ocigledan primjer da jos uvijek ima naivnih budala koja bih uzela pusku u ruke i ,,branila ono tamo negdje nesto,,.

Name

Brzi

13.08.2017 07:02

Giometar ce vama rec kako se most gradi.

Name

M

13.08.2017 11:24

U pravu je

ODGOVORITE