Бањалука: Једну особу убио пас

У бањалучком насељу Побрђе синоћ је умро мјештанин јер га је изгризао пас.

Република Српска 06.08.2017 | 12:16
Бањалука: Једну особу убио пас
Наиме, пас га је угризао за вену када је бранио кћерку од те животиње.

Дјевојку су осим оца, бранили и мајка и брат.

Из бањалучке полиције потврђено је да су два пса у суботу око 22 сата напала петоро људи.

Извор: Независне новине

Коментари / 68

Оставите коментар
Name

М.С.

06.08.2017 08:30

Дошло доба да је боље бити пас него човјек

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јулио

06.08.2017 12:05

Цитао сам на нејом порталу како се трагицан догадјај одиграо. Укратко ти пси расе "азујати" су прескоцили ограду док је власница паса прала њихов бокс. Напали кцерку од покојника. И том приликом је покојни настрадао. И сад се та господја С власница паса брани на нацин да је постовала неке комуналне прописе и сл. те да нема њене кривице. Медјутим, лосе је посавјетована како це се бранити. Та господја С нека сто прије прихвати цињеницу да је она одговорна за цовјекову смрт. Другим ријецима, нека сматра да га је она убила.

Name

Милојко

06.08.2017 12:58

Нису пси проблем, власници су проблем

Name

Ре Град Бл.

06.08.2017 13:18

Нека моле бога ,да није напала и повредила какога од странаца,оа би они видели како се мацка дере ,онда це те имати евре ,у законском року. господо то су озбиљне ствари " могу се народ мало и посалити :морају несто под хитно предузети ,док се недогоди ста тезе ,онда је касно, када изгубис поверење у град ,водство;теско је то надокнадити "о стети нецемо сада " валда це се.ови бл -цки дрматори пробудити.

Name

xxл

06.08.2017 14:32

Само Пуска....фик и готово.јебали их пси....цијела бањлука води по два пса..каква је то мода .не контам.

Name

Обицни градјанин

07.08.2017 04:57

Е па господјо несто сте пропустила, разлог сто су пси напали је у вама знаци да их нисте или хранили како треба или их нисте истрцавали (то је тој раси паса неопходно).Како је могуце да зицу прескоце?Знаци није по стандардима.Да сте криви и одговорни то сигурно јесте.И питам се онако како вас није срамота да казете да немате кривицу (ако добро процитах).То је равно убиству, ви сте власници паса и ви одговарате.

Name

Србац

07.08.2017 06:55

Је такође пун паса луталица који имају већа права него грађани. Власт није у стању да ријеши 15 џукела који нападају и угризају пролазнике,а причају о неком бољитку и просперитету. Како ће ријешити када су се забринули о себи. Годину дана су на власти и још увијек ријешавају своју "кадровску крижаљку" за своје послушнике. Тачно ,ријешили су двије ствари ,подигли су два кредита од неких 3,6 милиона КМ а од тога грађани немају никакве користи.

Name

сале

08.08.2017 06:59

Ти што водају цуке ускоро ће бити бројнији од нас који водамо дјецу.Већина је данас ненормална.

Name

пси

11.08.2017 09:09

Жалосно је да људи неће своје родитеље у кући а вуцају псе,гади ми се ово,кад их видим како их везане ланчићем водају по граду жао ми је животиња што су тим грдким будалетинама пали руку и изгубили слободу,фуј

Name

КОНДОР

06.08.2017 08:39

У БАЊА ЛУЦИ СЕ СЕТЊА ДОГАДЈА СА СРТРАХОМ. ВЛАСНИЦИ УЗМУ И ПУСТЕ ПСЕ ПОРЕД СЕБЕ, А СЕТАЦИ ДОЗИВЉАВАЈУ СТРЕСОВЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Свако Зна,

06.08.2017 10:18

У свакој цивилизирани дрзави,постоји закон да власник мора.побринути да пас обавезно има мрезицу на њускици"у супротном следе високе казне на лицу места полицајац вам одма изписе налог за плацање ,уз подписани записник о прекрсају .о какој то дрзави сања Додик :уколико нису способни увести закона о псима ;срамота ,велика брука.

Name

биједа

06.08.2017 08:40

Глуме грађане. Мисле ако купе кера да су завршили све.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реално

06.08.2017 09:45

Ма није ово ниста ста це бити ова накарадна власт висе стити зивотиње него драдзане посто они не иду улицама песице имају хелекоптер а за ове који су нападнуте и остале који гласају за ову власт 100кма мозе бити за један преглед опамети те се мало

Name

БЛ стари

06.08.2017 10:44

Научили живити међу вуковима.Нека се сад јави она ,,госпођа" из неке,, удруге" за заштиту паса у шуму са њом и њеним псима и мачкама.

Name

xxл

06.08.2017 14:35

Да све ко фол господа...уфурали се ко лепеза кад јеумислила да је клима.xаxаxа.снобови папански.

Name

Суд.

06.08.2017 21:27

прво убити газду па онда псе и забранити да се.држе опасне расе паса па нисмо у Африци.Још мало нецеш смјети изаци у шетњу градом са дијететом зато што идиоти држе опасне врсте дзукела.

Name

Бањалука

06.08.2017 08:54

Жао ми недужних грађана...гдје су сад они заштитници паса,удружења Кербер и сл?Ах,да...опет ће рећи нису пси криви већ власници.Имам у комшилуку доста таквих "шетача кучића"..и сви су изузетно сујетни кад се о овом полемише.Лиĉно волим животиње али су појединци ваљса у складу са ЕУ прешли у еxтремизам.Тако моја комшиница од 70так година два-три пута дневно шета куче а једном мјесечно унуче!Проблем се рјешава уз помоћ ловаĉког удружења пошто немамо шинтере.Али не...лакше је управљати неким удружењима,добијати кинту,поједини ветеринари имају дил са градом,понављајући да је по ЕУ стандардима...притом се перфидно крију иза масе изманипулисаних власника цетворонозних љубимаца.А ми "обицни" градјани са дјецом треба да стерпимо.Мозда је рузно сто цу написати али да се цлановима моје породице слицно деси ти пси би били на менију кинеског ресторана.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мица

06.08.2017 09:07

Браво. Свака на мјесту

Name

Упаљац

06.08.2017 09:15

Пас је паметна и вјерна зивотиња. Али треба га имати под контролом.Кад га заволис,проводис вријеме са њим и играс се,све те разумије. Супротно рецено унуцету,пас остаје пријатељ до краја зивота.

Name

Ма

06.08.2017 09:45

Изгледа да смо сви досли до паса, свак ко га вода мисли да је даса...???

Name

Саса

06.08.2017 09:50

Том логиком - хајде да забрнимо аутомобиле, јер више људи страда и буде повријеђено од аутомобила него паса. а да не кажем који страх имамо ми пјешаци кад возачи дивљају. Или, шта ћемо с тим да је прије 20 година побили 100.000 људи у Босни. хајде да побијемо све, јер ми родитељи лијежемо и устајемо са страхом од новог рата. овдје је питање зашто службе нису радиле то што је требало, јер су комшије више пута пријављивале овај случај. И питање је зашто нико из тих служби неће одговарти. И питање је зашто је азил У БЛ такав какав је (а зна се шта се ту дешава само нико неће прстом да мрде из градске управе).

Name

БАЊАЛУКА

06.08.2017 10:08

Ре за УПАЉАЦ...каква је то прица пса треба имати под контролом...па сто онда бране луталице,под цијом су они контролом?Неког нацелника у градској управи?

Name

шатро Бањалука

06.08.2017 10:24

Препоручујем свим тзв. "грађанима" Бањалуке којима сметају кућни љубимци у граду, да се врате у свој родни завичај међу коње, краве и свиње. Па нека тамо паметују колико пута мјесечно треба извести коња, пса шта год а колико пута унучиће.

Name

ЛАКИ

06.08.2017 11:35

РЕ, БАЊАЛУКА, НЕ САМО ПСИ НЕГО И ВЛАСНИЦИ. ИМАО САМ ЈА ТО У КОМШИЛУКУ И КАД САМ РЕКАО ВЛАСНИКУ ДА АКО ЈОШ ЈЕДНОМ ЊЕГОВ ПАС ИЗАЂЕ НА УЛИЦУ И УПЛАШИ МИ ДИЈЕТЕ, БОЉЕ ДА ГА НЕМА А ПОГОТОВУ ДА ГА УГРИЗЕ. НЕМА ТОГ ЗАКОНА КОЈИ БИ МЕ СПРИЈЕЧИО

Name

ЖУЋО

06.08.2017 11:38

РЕ ШАТРО БАЊАЛУКА, НЕДАЈ БОЖЕ ДА СЕ ТО ДЕСИЛО НЕКОМЕ ИЗ МОЈЕ ПОРОДИЦЕ, ПОБИО БИ ИМ И МИШЕВЕ НА ТАВАНУ БУДАЛО. АКО ВОЛИШ ЖИВОТИЊЕ ИДИ ТИ НА СЕЛО ПА ИХ ДРЖИ

Name

Ре за САТРО БАЊАЛУКА

06.08.2017 11:49

1979 сам био клинац и остало ми је у сјецању је једно јутро "нестао" пас далматинац који је ходао без надзора око Орхидеје и Три фењера.Послије сам у сколи сазнао да су га устријелили ловци.Тако се рјесавао проблем са како их ви зовете "власницким" псима као и са луталицам.Не знам и не занима ме Васе "поријекло" само се извињавам сто сам Вам насао "зицу"...недеља је,баке и деке су са унуцима на излету или купању...упс. мозда не бас сви :) неки су одвели куцице на грооминг.

Name

ре за Жућу и овог из 1979

06.08.2017 14:25

Жућо шабане, ниси нам ти ни требао у граду. Могао си остати на свом селу гдје ти је и мјесто па тамо пријети и убијај кога хоћеш стоко сељачка! ре за 1979. Љубав према псима не искључује љубав према унучићима. Ко не воли животиње, не воли ни људе па ни унучиће. Шета их да би му овакви хејтери као ти и Жућо одобравали.

Name

ТАЊА

06.08.2017 15:31

Осим Саше и Шатро Бањалука, све примитивци и сељачине, којима је семафор, највећи домет цивилизације.А кад већ пријетите, онда би требало да знате, да је за многе људе, пас члан породице. Бумеранг је чудна справица......

Name

ннн

09.08.2017 06:16

Дефинитивно се пореметио систем вриједности. Имамо ситуацију да су пси и остали куцни љубимци вазнији од дјетета! То не смије да буде слуцај. Ја да имам нпр. пса као куцног љубимца и да се слуцајно деси да је угрозен зивот било цијег дјетета и мог пса одмах би се одлуцио да спасавам зивот дјетета. Сада имамо слуцајеве гдје власници паса стављају свог љубимца у исту раван са зивотима људи.ПОГРЕСНО!

Name

БАЊАЛУКА

06.08.2017 09:32

Управо процитах у новинама да је отац преминуо бранеци церкицу....трагедија...овим сто бране псе би ј...о све по списку..исто као и оним сто из Сведске,Финске,Аустрије....зале медвједа у Рекавицама!Ма нема ту висе полемике...ригорозне казне власницима паса...еутаназија луталица...а ови из Кербера и сл. нека паре из донације усмјере на едукацију својих пулена.Нама обицним могу реци...дрзимо се и ми слозно.За безбједност насих најмилијих не бирајте средства....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Саса

06.08.2017 10:22

То би значило да се не бирају средства ни у сљедећим случајевима: Манијак напада дјевојке у центру Бањалуке; Љекар претукао пацијенте, један умро; Хармоникаш претукао бившу вереницу; Младић напао љекара и претукао техничара у Хитној помоћи, Стравична прометна несрећа: пијан изазвао троструки судар, смртно страдала возачица с којом је у ауту било двоје дјеце, тешко озлијеђене још двије жене... зАШТО НЕ БИ ЗАШТИТИЛИ СВОЈЕ НАЈМИЛИЈЕ И ПРИ ТОМ НЕ БИРАЛИ СРЕДСТВА И у ОВИМ СЛУЧАЈЕВИМА? НЕОДГОВОРНЕ ВЛАСНИКЕ ТРЕБА РИГОРОЗНО КАЗНИТИ; РИГОРОЗНО КАЗНИТИ НАДЛЕЖНЕ КОЈИ НИСУ РЕАГОВАЛИ ПО ПРИЈАВАМА КОМШИЈА; РИЈЕШИТИ ПРОБЛЕМ АЗИЛА У БЛ...

Name

Студент

06.08.2017 10:44

Држимо се заједно... Само у крду функционишете

Name

Б.ЛУКА

06.08.2017 09:36

Прије су шинтери ходали по граду и убијали луталице малокалибарском,бацали их у тракторску приколицу.Није било напада и повређивања.Вратите шинтере,затварајте азиле и разно разна удружења.Они само узимају лову од града,као фол хумани су.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мрцевци

06.08.2017 12:10

УЗИМАЈУ ПАРЕ И ПСЕ ДОВЕДУ ДО БЈЕСНИЛА ЈЕР ИМ ХРАНУ ДАЈУ НА СЛАМЦИЦУ А ОНДА ИХ ПОНОВО ПУСТЕ ЦИСТА ПРЕВАРА

Name

Гага

08.08.2017 13:38

Свака част Саша само треба увести строжији закон и било би боље

Name

ДЕГОТХИА

06.08.2017 09:55

ТИ ШТО ШЕТАЈУ ОПАСНЕ КЕРОВЕ БЕЗ КОРПЕ НА ЊУШЦИ И ЛАНЦА ПО БАЊА ЛУЦИ СУ У НАЈВЕЋЕМ БРОЈУ УГЛАВНОМ ВИСОКО ПОЗИЦИОНИРАНИ ЧЛАНОВИ И ТАЈКУНИ СНСД-а, ЈЕР ЈЕ У ЊИХОВИМ ДРУШТВЕНИМ КРУГОВИМА "ИН" - ВОЗАТИ НОВИ ЏИП, ИМАТИ ЉУБАВНИЦУ ИЛИ ЉУБАВНИКА СТАРОСТИ ДО 22 ГОДИНЕ, ИМАТИ КУЋУ У ИСТРИ, ИМАТИ ЧАМАЦ - ГЛИСЕР И ШЕТАТИ ЋУКУ БЕЗ ЛАНЦА...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ТАКО ЈЕ

06.08.2017 10:55

Истовремено, главна карактеристика тих који водају дзукеле је страх, а неријетко су и они сами дзукеле.

Name

Ееее

06.08.2017 09:58

Комунална полиција има преца посла...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Једноставно,

06.08.2017 10:43

Повређени умају пуна права ,на одстету и претрпели страх:из градскога будзета,после опстина нека ресава проблеме са власником ,догађаји су се одвијали на јавном месту'над којим град или опстина има контролу и власниство.дали сте разумелу ,најпре заврсити са лецењем и улизити тузду за остету и претрпели страх .онда цемо видети хоцели изгласати закон,које све земље у свету имају ,ред мора бити ,ако не плацајте момци .

Name

ГРАД БАЊА ЛУКА

06.08.2017 10:02

Док су радили у Хигијеницарској слузби Раде и Цуки није било паса луталица све су рјесавали ови сад као манекени само могу ухватити пса кад га власник преда,у Долцу нападају сваки дан нико ниста не мозе да уцини ни комунална ни Хигијеницарска слузба додју виде и окрену се само катастрофа

ОДГОВОРИТЕ
Name

долац

06.08.2017 11:14

У праву сте буду у напустеној куци сваки дан нападају пролазнике

Name

Смесно,

06.08.2017 13:10

Уколико нас неко нападне, ми само пустимо и нахускамо псе ,нетребамо уопсте наорузања"успут пустимо и оне на две ноге "ево вам белаја ,да немозе висее бити :дрзава луда ,незна ста це сама са собом ,а ви би јос да се бави са ђјукелава ,бог са вама

Name

у ,борику

06.08.2017 10:04

Власница хаскија ,пусти пса ,он 100 метара испредње ,још вози у колицима мало дјете и гледа у телефон .комунална инсп.иако позвана безброј пута ништа не предузима .што се тиче немилог догадјаја ЈЕДАН ЧОВЈЕК ЈЕ СМРТНО СТРАДАОу Бањалуци !!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ТАЊА

06.08.2017 15:47

Ако је пас социјализован, у чему је проблем? Није крокодил.

Name

ја

06.08.2017 21:57

Слусај Тања, волио бих да је преминули блиски родјак теби као сто је мени, па да онда ја теби објасњавам како пас није социјализован и како нема лосих паса него, лосих људи. Дјубре једно.

Name

ТАЊА

07.08.2017 10:09

Ре за ЈА: Слажем се да нема лоших паса, већ лоших људи, као нпр. оних, који неком, на простојан коментар, одговарају да је ђубре. И господине, ниси у теми. Какве везе има прича о хаскију, гдје ни једним примјером није наведено, да је пас на било који начин проблематичан, са причом о немилом догађају?

Name

Свето

06.08.2017 10:40

По Козлуку трце за сваким аутом и лају и уједају људе нико не реагује.Сви имају неке миндјуше да су стерилисани као да це да нас је.. а не уједају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xxл Тања

07.08.2017 18:58

Јос мало па цете их уписивати и на факултете...xаxаxа...МА ...ДАЈ.НЕ РИСЕ.

Name

боро

06.08.2017 10:48

Азили за псе и сигурне куће је исто

ОДГОВОРИТЕ
Name

Требиње

06.08.2017 10:51

Власници паса не схваћају да и пси мијењају цуд.....они глуме дасе док неко не страда....а власници говоре неће неће а мала дјеца у колицима пун град....

ОДГОВОРИТЕ
Name

ТАЊА

06.08.2017 15:41

Ахаххаххаха.............не лупетај. Пас је "роб" навика. Одговоран власник у свакој ситуацији, може предвидјети, како ће пас реаговати и у складу с тим и реаговати.Не постоје опасне расе, већ само несавјесни власници, који купују пса, као играчку и мисле, да ће се сами васпитавати.

Name

Српска

06.08.2017 10:52

Угашен један млади живот због глупости дјете сироче, шта реци, власт ово не занима јер имају обезбједење да им лавови ништа не могу. О овоме нико не говори. Додик пуни новинске и ТВ термине за рад властитог интереса а народ, гдје је народ....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Српска

06.08.2017 11:20

Бањалучанин чији су иницијали М.Р. (61) преминуо је у Универзитетском клиничком центру (УКЦ) Републике Српске након што су га угризла два пса расе “азијат”, речено је у овој установи.

Name

Гага

06.08.2017 11:47

жао ми је што се то десило а власт је показала одавно да их боли уво за народ

Name

РАСПУЦХИН

06.08.2017 10:55

Жао ми је човјека али се нико не пита од куда силни пси-луталице. Многи узму штене да задовоље жељу свога дјетета. Када се дјете засити животиње онда се пас (или маче , само оно не уједа као пас па није занимљиво) одвезе и негдје пусти. Оне животиње које преживе су те луталице и оне нападају. Многе од тих животиња су трауматизоване због лошег понашања људи (а и дјеце) према њима и због тога нападају. Да ли се проблем треба ријешити како се слично не би поновило? Да! Али се сваки проблем ријешава у коријену па тако многи који кажу да те животиње треба убијати су можда исти они за које сам рекао да су узели куче свом дјетету а послије га оставили и од њега направили луталицу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xxл

07.08.2017 19:01

Да је Петар Коциц зив ..мозда би било суђено данас и псима као и Јазавцу..аxxааxаааа

Name

Лијевцанин

06.08.2017 10:57

Зивотиње су ових дана веома нервозне јер је несносна вруцина и влада жеђ јер нема воде да се олако надје,а годинама се пси луталице из ЕУ преко Хрватске пребацују у БиХ а затим се пустају на милост и немилост природе тако да се десавају назалост и овакве трагедије. Власти,било републицке или локалне се углавном брину за наредне изборе тако да предизборна кампања никако не престаје,имамо ситуацију да нам људи одлазе а пси луталице долазе,срамота и залост

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЛАКИ

06.08.2017 11:44

КОМУНАЛНА ПОЛИЦИЈА ЈЕ ИЗМИШЉЕНА ДА УЗИМА РЕКЕТ ОД ГАЗДА КАФАНА, ДРУГЕ ФУНКЦИЈЕ НЕМА ОСИМ ТОГА И ДА СЛИКАЈУ НЕПРОПИСНО ПАРКИРАНА ВОЗИЛА. ЗА СВАКУ СИТНИЦУ ЗОВУ ПОЛИЦИЈУ МУП-А ДА ИМ ПОМОГНЕ, НЕЗНАМ ОНДА ЗАШТО ОНИ У СВОМ НАЗИВУ ИМАЈУ ПОЛИЦИЈА. ТО ТРЕБА УКИНУТИ ЈЕР ОД ЊИХ НИКАКВЕ КОРИСТИ ЗА ГРАЂАНЕ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Власникпса

06.08.2017 11:54

Ужасна ствар, окрутна смрт. Имам пса и стварно га волим, али ово превазилази мјере нормалног. Често чујем коментаре власника паса како поносно истичу ратоборност свог пса. Ако су га купили само да би имали звијер у кући боље да га нису ни купили. Они заправо и не знају зашто имају пса, ваљда да надомире неки свој лични недостатак. ПОШТОВАНИ ВЛАСНИЦИ ВЕЛИКИХ ПАСА, СВАКИ ПАС СЕ МОЖЕ ОДГОЈИТИ ДА БУДЕ И ДОБАР И ПОСЛУШАН И РАТОБОРАН АКО ЈЕ ТО ПОТРЕБА, АЛИ СА ПСОМ ТРЕБА ДА СЕ РАДИ, А НЕ ДА ГУЗОВЕ ДРЖИТЕ У ФОТЕЉИ И НА КАУЧУ И ОЧЕКУЈЕТЕ ДА ЋЕ СЕ ПАС САМ ОД СЕБЕ ОДГАЈАТИ.. Сад слиједи забрана псима у центар града, тако ће се ваљда побољшати безбједносна ситуација и неће се дешавати овакве и сличне ствари.. А градска управа је уручила прекршајни налог власнику пса. Од градске управе нисмо више ни очекивали, можда је и ово превише.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БАЊАЛУКА

06.08.2017 12:24

Свака цаст за коментар...цитајуци видим да има "избалансираних" власника паса сто је данас када је пас постао модни додатак,ствар престиза и стоста јос само не љубимац у правом смислу ријеци.И сам сам у два наврата док су ми услови дозвољавали (куца) био поносни власник пса...сада зивим у стану и сматрам да нису услови за дрзање расе коју волим.Покусавам да објасним свим дусебризницима за псецу популацију да су пси без социјализације (сто сте изванредно објаснили) идентицни луталицама...латентна опасност.Сви знамо последњих дана ста су пута луталице напале градјане Бањалуке,цак и стету на аутомобилима правили...и сад мени неко објасњава као те луталице нису опасност!Нико са сигурносцу на зна какве су трауме раније имали,и ако јесу потребан је огроман труд да се пси поново социјализују.А ова удрузења као и комунална полиција то не раде,и искрено мислим и да не могу.И кад се деси инцидент са псима без надзора иде оно цувено "није пас крив"!Ајмо поставити ствари на право мјесто...мозете казнити власника пса али ста са луталицама?Апсурд је да град толерисе никад вецу популацију напустених паса,издваја средства,сарадјује са удрузењима при том овај проблем постаје све веци и без конкретног рјесења.Лају сви...и пси а и ови "дусебризници"...не да нико свој дио колаца.

Name

Случај у Српцу

06.08.2017 13:50

У Српцу отац од ветеринарске инспекторице запослене у општини води пит була без брњице и страши народ по улици али нико не реагује...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Скандалозно

07.08.2017 11:19

То је бас скандалозно па ако би ико требао постивати закон то су они који га спроводе, вођење опасних зивотиња без брњице и поводца је крсење закона о јавном реду и миру али и крсење јос одређених прописа, а у овом слуцају је то бас скандалозно јер се ради о ветеринарској инспекторици, ако је пас њено власниство требала би одговарати прекрсајно и дисциплински на послу ово треба пријавити висим инспекцијским нивоима.

Name

Ттт

06.08.2017 20:03

Гдје су сад они сто бране псе луталице. Ајде одборнице у протесте. Стварно немам ниста против ти власника крволоцни паса али воде их у шетњу као дјецу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xxл

07.08.2017 19:05

Јс би да се уведе смртна казна за псе..ЕЛЕКТРИЧНА ФОНТАНА...Xаааааxаxас

Name

Бањалука

06.08.2017 21:53

Драги семберци,опаметите се једном вец,па зар не контате да Додик пуста те псе по Бањалуци..мотика,купус,трактор,и ливада,маните се ви сабани самберски куцних љубимаца. Купуса нам доброг произведите и језик за зубе

ОДГОВОРИТЕ
Name

цупс

07.08.2017 06:36

Нераде слузбе

ОДГОВОРИТЕ
Name

Паризер

07.08.2017 07:13

Колико паметовања једног кукавицког народа. Не смијемо да се боримо за своје упропастене зивоте али идемо зато да систематски одузимамо псима и другим зивотињама. Десило се, узасно је, треба поступити по закону мада то неце ублазити бол породице. Засто се не реагује овако када крдо пијаних наорузаних кретена упадне у суму и крене да пуца?? То је лов јел тако. Када по улицама убијају зивотиње и бацају да труну?? То је акција да се застити становниство?!?! Од овог народа нико не трази да измисља несто ново, то је и превисе ако цемо искрено, али бар би могли да преписемо неке добре ствари од паметнијих народа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

за "ја"

07.08.2017 07:25

А теби је преминули родјак? па тако несто зелис и тањи јел?

ОДГОВОРИТЕ