Banjaluka: Jednu osobu ubio pas

U banjalučkom naselju Pobrđe sinoć je umro mještanin jer ga je izgrizao pas.

Republika Srpska 06.08.2017 | 12:16
Banjaluka: Jednu osobu ubio pas
Naime, pas ga je ugrizao za venu kada je branio kćerku od te životinje.

Djevojku su osim oca, branili i majka i brat.

Iz banjalučke policije potvrđeno je da su dva psa u subotu oko 22 sata napala petoro ljudi.

Izvor: Nezavisne novine

Komentari / 68

Ostavite komentar
Name

M.S.

06.08.2017 08:30

Došlo doba da je bolje biti pas nego čovjek

ODGOVORITE
Name

Julio

06.08.2017 12:05

Citao sam na nejom portalu kako se tragican dogadjaj odigrao. Ukratko ti psi rase "azujati" su preskocili ogradu dok je vlasnica pasa prala njihov boks. Napali kcerku od pokojnika. I tom prilikom je pokojni nastradao. I sad se ta gospodja S vlasnica pasa brani na nacin da je postovala neke komunalne propise i sl. te da nema njene krivice. Medjutim, lose je posavjetovana kako ce se braniti. Ta gospodja S neka sto prije prihvati cinjenicu da je ona odgovorna za covjekovu smrt. Drugim rijecima, neka smatra da ga je ona ubila.

Name

Milojko

06.08.2017 12:58

Nisu psi problem, vlasnici su problem

Name

Re Grad Bl.

06.08.2017 13:18

Neka mole boga ,da nije napala i povredila kakoga od stranaca,oa bi oni videli kako se macka dere ,onda ce te imati evre ,u zakonskom roku. gospodo to su ozbiljne stvari " mogu se narod malo i posaliti :moraju nesto pod hitno preduzeti ,dok se nedogodi sta teze ,onda je kasno, kada izgubis poverenje u grad ,vodstvo;tesko je to nadoknaditi "o steti necemo sada " valda ce se.ovi bl -cki drmatori probuditi.

Name

xxl

06.08.2017 14:32

Samo Puska....fik i gotovo.jebali ih psi....cijela banjluka vodi po dva psa..kakva je to moda .ne kontam.

Name

Obicni gradjanin

07.08.2017 04:57

E pa gospodjo nesto ste propustila, razlog sto su psi napali je u vama znaci da ih niste ili hranili kako treba ili ih niste istrcavali (to je toj rasi pasa neophodno).Kako je moguce da zicu preskoce?Znaci nije po standardima.Da ste krivi i odgovorni to sigurno jeste.I pitam se onako kako vas nije sramota da kazete da nemate krivicu (ako dobro procitah).To je ravno ubistvu, vi ste vlasnici pasa i vi odgovarate.

Name

Srbac

07.08.2017 06:55

Je takođe pun pasa lutalica koji imaju veća prava nego građani. Vlast nije u stanju da riješi 15 džukela koji napadaju i ugrizaju prolaznike,a pričaju o nekom boljitku i prosperitetu. Kako će riješiti kada su se zabrinuli o sebi. Godinu dana su na vlasti i još uvijek riješavaju svoju "kadrovsku križaljku" za svoje poslušnike. Tačno ,riješili su dvije stvari ,podigli su dva kredita od nekih 3,6 miliona KM a od toga građani nemaju nikakve koristi.

Name

sale

08.08.2017 06:59

Ti što vodaju cuke uskoro će biti brojniji od nas koji vodamo djecu.Većina je danas nenormalna.

Name

psi

11.08.2017 09:09

Žalosno je da ljudi neće svoje roditelje u kući a vucaju pse,gadi mi se ovo,kad ih vidim kako ih vezane lančićem vodaju po gradu žao mi je životinja što su tim grdkim budaletinama pali ruku i izgubili slobodu,fuj

Name

KONDOR

06.08.2017 08:39

U BANJA LUCI SE SETNJA DOGADJA SA SRTRAHOM. VLASNICI UZMU I PUSTE PSE PORED SEBE, A SETACI DOZIVLJAVAJU STRESOVE.

ODGOVORITE
Name

Svako Zna,

06.08.2017 10:18

U svakoj civilizirani drzavi,postoji zakon da vlasnik mora.pobrinuti da pas obavezno ima mrezicu na njuskici"u suprotnom slede visoke kazne na licu mesta policajac vam odma izpise nalog za placanje ,uz podpisani zapisnik o prekrsaju .o kakoj to drzavi sanja Dodik :ukoliko nisu sposobni uvesti zakona o psima ;sramota ,velika bruka.

Name

bijeda

06.08.2017 08:40

Glume građane. Misle ako kupe kera da su završili sve.

ODGOVORITE
Name

Realno

06.08.2017 09:45

Ma nije ovo nista sta ce biti ova nakaradna vlast vise stiti zivotinje nego dradzane posto oni ne idu ulicama pesice imaju helekopter a za ove koji su napadnute i ostale koji glasaju za ovu vlast 100kma moze biti za jedan pregled opameti te se malo

Name

BL stari

06.08.2017 10:44

Naučili živiti među vukovima.Neka se sad javi ona ,,gospođa" iz neke,, udruge" za zaštitu pasa u šumu sa njom i njenim psima i mačkama.

Name

xxl

06.08.2017 14:35

Da sve ko fol gospoda...ufurali se ko lepeza kad jeumislila da je klima.xaxaxa.snobovi papanski.

Name

Sud.

06.08.2017 21:27

prvo ubiti gazdu pa onda pse i zabraniti da se.drže opasne rase pasa pa nismo u Africi.Još malo neceš smjeti izaci u šetnju gradom sa dijetetom zato što idioti drže opasne vrste dzukela.

Name

Banjaluka

06.08.2017 08:54

Žao mi nedužnih građana...gdje su sad oni zaštitnici pasa,udruženja Kerber i sl?Ah,da...opet će reći nisu psi krivi već vlasnici.Imam u komšiluku dosta takvih "šetača kučića"..i svi su izuzetno sujetni kad se o ovom polemiše.Liĉno volim životinje ali su pojedinci valjsa u skladu sa EU prešli u extremizam.Tako moja komšinica od 70tak godina dva-tri puta dnevno šeta kuče a jednom mjesečno unuče!Problem se rješava uz pomoć lovaĉkog udruženja pošto nemamo šintere.Ali ne...lakše je upravljati nekim udruženjima,dobijati kintu,pojedini veterinari imaju dil sa gradom,ponavljajući da je po EU standardima...pritom se perfidno kriju iza mase izmanipulisanih vlasnika cetvoronoznih ljubimaca.A mi "obicni" gradjani sa djecom treba da sterpimo.Mozda je ruzno sto cu napisati ali da se clanovima moje porodice slicno desi ti psi bi bili na meniju kineskog restorana.

ODGOVORITE
Name

Mica

06.08.2017 09:07

Bravo. Svaka na mjestu

Name

Upaljac

06.08.2017 09:15

Pas je pametna i vjerna zivotinja. Ali treba ga imati pod kontrolom.Kad ga zavolis,provodis vrijeme sa njim i igras se,sve te razumije. Suprotno receno unucetu,pas ostaje prijatelj do kraja zivota.

Name

Ma

06.08.2017 09:45

Izgleda da smo svi dosli do pasa, svak ko ga voda misli da je dasa...???

Name

Sasa

06.08.2017 09:50

Tom logikom - hajde da zabrnimo automobile, jer više ljudi strada i bude povrijeđeno od automobila nego pasa. a da ne kažem koji strah imamo mi pješaci kad vozači divljaju. Ili, šta ćemo s tim da je prije 20 godina pobili 100.000 ljudi u Bosni. hajde da pobijemo sve, jer mi roditelji liježemo i ustajemo sa strahom od novog rata. ovdje je pitanje zašto službe nisu radile to što je trebalo, jer su komšije više puta prijavljivale ovaj slučaj. I pitanje je zašto niko iz tih službi neće odgovarti. I pitanje je zašto je azil U BL takav kakav je (a zna se šta se tu dešava samo niko neće prstom da mrde iz gradske uprave).

Name

BANJALUKA

06.08.2017 10:08

Re za UPALJAC...kakva je to prica psa treba imati pod kontrolom...pa sto onda brane lutalice,pod cijom su oni kontrolom?Nekog nacelnika u gradskoj upravi?

Name

šatro Banjaluka

06.08.2017 10:24

Preporučujem svim tzv. "građanima" Banjaluke kojima smetaju kućni ljubimci u gradu, da se vrate u svoj rodni zavičaj među konje, krave i svinje. Pa neka tamo pametuju koliko puta mjesečno treba izvesti konja, psa šta god a koliko puta unučiće.

Name

LAKI

06.08.2017 11:35

RE, BANJALUKA, NE SAMO PSI NEGO I VLASNICI. IMAO SAM JA TO U KOMŠILUKU I KAD SAM REKAO VLASNIKU DA AKO JOŠ JEDNOM NJEGOV PAS IZAĐE NA ULICU I UPLAŠI MI DIJETE, BOLJE DA GA NEMA A POGOTOVU DA GA UGRIZE. NEMA TOG ZAKONA KOJI BI ME SPRIJEČIO

Name

ŽUĆO

06.08.2017 11:38

RE ŠATRO BANJALUKA, NEDAJ BOŽE DA SE TO DESILO NEKOME IZ MOJE PORODICE, POBIO BI IM I MIŠEVE NA TAVANU BUDALO. AKO VOLIŠ ŽIVOTINJE IDI TI NA SELO PA IH DRŽI

Name

Re za SATRO BANJALUKA

06.08.2017 11:49

1979 sam bio klinac i ostalo mi je u sjecanju je jedno jutro "nestao" pas dalmatinac koji je hodao bez nadzora oko Orhideje i Tri fenjera.Poslije sam u skoli saznao da su ga ustrijelili lovci.Tako se rjesavao problem sa kako ih vi zovete "vlasnickim" psima kao i sa lutalicam.Ne znam i ne zanima me Vase "porijeklo" samo se izvinjavam sto sam Vam nasao "zicu"...nedelja je,bake i deke su sa unucima na izletu ili kupanju...ups. mozda ne bas svi :) neki su odveli kucice na grooming.

Name

re za Žuću i ovog iz 1979

06.08.2017 14:25

Žućo šabane, nisi nam ti ni trebao u gradu. Mogao si ostati na svom selu gdje ti je i mjesto pa tamo prijeti i ubijaj koga hoćeš stoko seljačka! re za 1979. Ljubav prema psima ne isključuje ljubav prema unučićima. Ko ne voli životinje, ne voli ni ljude pa ni unučiće. Šeta ih da bi mu ovakvi hejteri kao ti i Žućo odobravali.

Name

TANJA

06.08.2017 15:31

Osim Saše i Šatro Banjaluka, sve primitivci i seljačine, kojima je semafor, najveći domet civilizacije.A kad već prijetite, onda bi trebalo da znate, da je za mnoge ljude, pas član porodice. Bumerang je čudna spravica......

Name

nnn

09.08.2017 06:16

Definitivno se poremetio sistem vrijednosti. Imamo situaciju da su psi i ostali kucni ljubimci vazniji od djeteta! To ne smije da bude slucaj. Ja da imam npr. psa kao kucnog ljubimca i da se slucajno desi da je ugrozen zivot bilo cijeg djeteta i mog psa odmah bi se odlucio da spasavam zivot djeteta. Sada imamo slucajeve gdje vlasnici pasa stavljaju svog ljubimca u istu ravan sa zivotima ljudi.POGRESNO!

Name

BANJALUKA

06.08.2017 09:32

Upravo procitah u novinama da je otac preminuo braneci cerkicu....tragedija...ovim sto brane pse bi j...o sve po spisku..isto kao i onim sto iz Svedske,Finske,Austrije....zale medvjeda u Rekavicama!Ma nema tu vise polemike...rigorozne kazne vlasnicima pasa...eutanazija lutalica...a ovi iz Kerbera i sl. neka pare iz donacije usmjere na edukaciju svojih pulena.Nama obicnim mogu reci...drzimo se i mi slozno.Za bezbjednost nasih najmilijih ne birajte sredstva....

ODGOVORITE
Name

Sasa

06.08.2017 10:22

To bi značilo da se ne biraju sredstva ni u sljedećim slučajevima: Manijak napada djevojke u centru Banjaluke; Ljekar pretukao pacijente, jedan umro; Harmonikaš pretukao bivšu verenicu; Mladić napao ljekara i pretukao tehničara u Hitnoj pomoći, Stravična prometna nesreća: pijan izazvao trostruki sudar, smrtno stradala vozačica s kojom je u autu bilo dvoje djece, teško ozlijeđene još dvije žene... zAŠTO NE BI ZAŠTITILI SVOJE NAJMILIJE I PRI TOM NE BIRALI SREDSTVA I u OVIM SLUČAJEVIMA? NEODGOVORNE VLASNIKE TREBA RIGOROZNO KAZNITI; RIGOROZNO KAZNITI NADLEŽNE KOJI NISU REAGOVALI PO PRIJAVAMA KOMŠIJA; RIJEŠITI PROBLEM AZILA U BL...

Name

Student

06.08.2017 10:44

Držimo se zajedno... Samo u krdu funkcionišete

Name

B.LUKA

06.08.2017 09:36

Prije su šinteri hodali po gradu i ubijali lutalice malokalibarskom,bacali ih u traktorsku prikolicu.Nije bilo napada i povređivanja.Vratite šintere,zatvarajte azile i razno razna udruženja.Oni samo uzimaju lovu od grada,kao fol humani su.

ODGOVORITE
Name

Mrcevci

06.08.2017 12:10

UZIMAJU PARE I PSE DOVEDU DO BJESNILA JER IM HRANU DAJU NA SLAMCICU A ONDA IH PONOVO PUSTE CISTA PREVARA

Name

Gaga

08.08.2017 13:38

Svaka čast Saša samo treba uvesti strožiji zakon i bilo bi bolje

Name

DEGOTHIA

06.08.2017 09:55

TI ŠTO ŠETAJU OPASNE KEROVE BEZ KORPE NA NJUŠCI I LANCA PO BANJA LUCI SU U NAJVEĆEM BROJU UGLAVNOM VISOKO POZICIONIRANI ČLANOVI I TAJKUNI SNSD-a, JER JE U NJIHOVIM DRUŠTVENIM KRUGOVIMA "IN" - VOZATI NOVI DŽIP, IMATI LJUBAVNICU ILI LJUBAVNIKA STAROSTI DO 22 GODINE, IMATI KUĆU U ISTRI, IMATI ČAMAC - GLISER I ŠETATI ĆUKU BEZ LANCA...

ODGOVORITE
Name

TAKO JE

06.08.2017 10:55

Istovremeno, glavna karakteristika tih koji vodaju dzukele je strah, a nerijetko su i oni sami dzukele.

Name

Eeee

06.08.2017 09:58

Komunalna policija ima preca posla...

ODGOVORITE
Name

Jednostavno,

06.08.2017 10:43

Povređeni umaju puna prava ,na odstetu i pretrpeli strah:iz gradskoga budzeta,posle opstina neka resava probleme sa vlasnikom ,događaji su se odvijali na javnom mestu'nad kojim grad ili opstina ima kontrolu i vlasnistvo.dali ste razumelu ,najpre zavrsiti sa lecenjem i uliziti tuzdu za ostetu i pretrpeli strah .onda cemo videti hoceli izglasati zakon,koje sve zemlje u svetu imaju ,red mora biti ,ako ne placajte momci .

Name

GRAD BANJA LUKA

06.08.2017 10:02

Dok su radili u Higijenicarskoj sluzbi Rade i Cuki nije bilo pasa lutalica sve su rjesavali ovi sad kao manekeni samo mogu uhvatiti psa kad ga vlasnik preda,u Dolcu napadaju svaki dan niko nista ne moze da ucini ni komunalna ni Higijenicarska sluzba dodju vide i okrenu se samo katastrofa

ODGOVORITE
Name

dolac

06.08.2017 11:14

U pravu ste budu u napustenoj kuci svaki dan napadaju prolaznike

Name

Smesno,

06.08.2017 13:10

Ukoliko nas neko napadne, mi samo pustimo i nahuskamo pse ,netrebamo uopste naoruzanja"usput pustimo i one na dve noge "evo vam belaja ,da nemoze visee biti :drzava luda ,nezna sta ce sama sa sobom ,a vi bi jos da se bavi sa đjukelava ,bog sa vama

Name

u ,boriku

06.08.2017 10:04

Vlasnica haskija ,pusti psa ,on 100 metara isprednje ,još vozi u kolicima malo djete i gleda u telefon .komunalna insp.iako pozvana bezbroj puta ništa ne preduzima .što se tiče nemilog dogadjaja JEDAN ČOVJEK JE SMRTNO STRADAOu Banjaluci !!!!!!

ODGOVORITE
Name

TANJA

06.08.2017 15:47

Ako je pas socijalizovan, u čemu je problem? Nije krokodil.

Name

ja

06.08.2017 21:57

Slusaj Tanja, volio bih da je preminuli bliski rodjak tebi kao sto je meni, pa da onda ja tebi objasnjavam kako pas nije socijalizovan i kako nema losih pasa nego, losih ljudi. Djubre jedno.

Name

TANJA

07.08.2017 10:09

Re za JA: Slažem se da nema loših pasa, već loših ljudi, kao npr. onih, koji nekom, na prostojan komentar, odgovaraju da je đubre. I gospodine, nisi u temi. Kakve veze ima priča o haskiju, gdje ni jednim primjerom nije navedeno, da je pas na bilo koji način problematičan, sa pričom o nemilom događaju?

Name

Sveto

06.08.2017 10:40

Po Kozluku trce za svakim autom i laju i ujedaju ljude niko ne reaguje.Svi imaju neke mindjuše da su sterilisani kao da ce da nas je.. a ne ujedaju.

ODGOVORITE
Name

xxl Tanja

07.08.2017 18:58

Jos malo pa cete ih upisivati i na fakultete...xaxaxa...MA ...DAJ.NE RISE.

Name

boro

06.08.2017 10:48

Azili za pse i sigurne kuće je isto

ODGOVORITE
Name

Trebinje

06.08.2017 10:51

Vlasnici pasa ne shvaćaju da i psi mijenjaju cud.....oni glume dase dok neko ne strada....a vlasnici govore neće neće a mala djeca u kolicima pun grad....

ODGOVORITE
Name

TANJA

06.08.2017 15:41

Ahahhahhaha.............ne lupetaj. Pas je "rob" navika. Odgovoran vlasnik u svakoj situaciji, može predvidjeti, kako će pas reagovati i u skladu s tim i reagovati.Ne postoje opasne rase, već samo nesavjesni vlasnici, koji kupuju psa, kao igračku i misle, da će se sami vaspitavati.

Name

Srpska

06.08.2017 10:52

Ugašen jedan mladi život zbog gluposti djete siroče, šta reci, vlast ovo ne zanima jer imaju obezbjedenje da im lavovi ništa ne mogu. O ovome niko ne govori. Dodik puni novinske i TV termine za rad vlastitog interesa a narod, gdje je narod....

ODGOVORITE
Name

Re Srpska

06.08.2017 11:20

Banjalučanin čiji su inicijali M.R. (61) preminuo je u Univerzitetskom kliničkom centru (UKC) Republike Srpske nakon što su ga ugrizla dva psa rase “azijat”, rečeno je u ovoj ustanovi.

Name

Gaga

06.08.2017 11:47

žao mi je što se to desilo a vlast je pokazala odavno da ih boli uvo za narod

Name

RASPUCHIN

06.08.2017 10:55

Жао ми је човјека али се нико не пита од куда силни пси-луталице. Многи узму штене да задовоље жељу свога дјетета. Када се дјете засити животиње онда се пас (или маче , само оно не уједа као пас па није занимљиво) одвезе и негдје пусти. Оне животиње које преживе су те луталице и оне нападају. Многе од тих животиња су трауматизоване због лошег понашања људи (а и дјеце) према њима и због тога нападају. Да ли се проблем треба ријешити како се слично не би поновило? Да! Али се сваки проблем ријешава у коријену па тако многи који кажу да те животиње треба убијати су можда исти они за које сам рекао да су узели куче свом дјетету а послије га оставили и од њега направили луталицу.

ODGOVORITE
Name

xxl

07.08.2017 19:01

Da je Petar Kocic ziv ..mozda bi bilo suđeno danas i psima kao i Jazavcu..axxaaxaaaa

Name

Lijevcanin

06.08.2017 10:57

Zivotinje su ovih dana veoma nervozne jer je nesnosna vrucina i vlada žeđ jer nema vode da se olako nadje,a godinama se psi lutalice iz EU preko Hrvatske prebacuju u BiH a zatim se pustaju na milost i nemilost prirode tako da se desavaju nazalost i ovakve tragedije. Vlasti,bilo republicke ili lokalne se uglavnom brinu za naredne izbore tako da predizborna kampanja nikako ne prestaje,imamo situaciju da nam ljudi odlaze a psi lutalice dolaze,sramota i zalost

ODGOVORITE
Name

LAKI

06.08.2017 11:44

KOMUNALNA POLICIJA JE IZMIŠLJENA DA UZIMA REKET OD GAZDA KAFANA, DRUGE FUNKCIJE NEMA OSIM TOGA I DA SLIKAJU NEPROPISNO PARKIRANA VOZILA. ZA SVAKU SITNICU ZOVU POLICIJU MUP-A DA IM POMOGNE, NEZNAM ONDA ZAŠTO ONI U SVOM NAZIVU IMAJU POLICIJA. TO TREBA UKINUTI JER OD NJIH NIKAKVE KORISTI ZA GRAĐANE

ODGOVORITE
Name

Vlasnikpsa

06.08.2017 11:54

Užasna stvar, okrutna smrt. Imam psa i stvarno ga volim, ali ovo prevazilazi mjere normalnog. Često čujem komentare vlasnika pasa kako ponosno ističu ratobornost svog psa. Ako su ga kupili samo da bi imali zvijer u kući bolje da ga nisu ni kupili. Oni zapravo i ne znaju zašto imaju psa, valjda da nadomire neki svoj lični nedostatak. POŠTOVANI VLASNICI VELIKIH PASA, SVAKI PAS SE MOŽE ODGOJITI DA BUDE I DOBAR I POSLUŠAN I RATOBORAN AKO JE TO POTREBA, ALI SA PSOM TREBA DA SE RADI, A NE DA GUZOVE DRŽITE U FOTELJI I NA KAUČU I OČEKUJETE DA ĆE SE PAS SAM OD SEBE ODGAJATI.. Sad slijedi zabrana psima u centar grada, tako će se valjda poboljšati bezbjednosna situacija i neće se dešavati ovakve i slične stvari.. A gradska uprava je uručila prekršajni nalog vlasniku psa. Od gradske uprave nismo više ni očekivali, možda je i ovo previše.

ODGOVORITE
Name

BANJALUKA

06.08.2017 12:24

Svaka cast za komentar...citajuci vidim da ima "izbalansiranih" vlasnika pasa sto je danas kada je pas postao modni dodatak,stvar prestiza i stosta jos samo ne ljubimac u pravom smislu rijeci.I sam sam u dva navrata dok su mi uslovi dozvoljavali (kuca) bio ponosni vlasnik psa...sada zivim u stanu i smatram da nisu uslovi za drzanje rase koju volim.Pokusavam da objasnim svim dusebriznicima za psecu populaciju da su psi bez socijalizacije (sto ste izvanredno objasnili) identicni lutalicama...latentna opasnost.Svi znamo poslednjih dana sta su puta lutalice napale gradjane Banjaluke,cak i stetu na automobilima pravili...i sad meni neko objasnjava kao te lutalice nisu opasnost!Niko sa sigurnoscu na zna kakve su traume ranije imali,i ako jesu potreban je ogroman trud da se psi ponovo socijalizuju.A ova udruzenja kao i komunalna policija to ne rade,i iskreno mislim i da ne mogu.I kad se desi incident sa psima bez nadzora ide ono cuveno "nije pas kriv"!Ajmo postaviti stvari na pravo mjesto...mozete kazniti vlasnika psa ali sta sa lutalicama?Apsurd je da grad tolerise nikad vecu populaciju napustenih pasa,izdvaja sredstva,saradjuje sa udruzenjima pri tom ovaj problem postaje sve veci i bez konkretnog rjesenja.Laju svi...i psi a i ovi "dusebriznici"...ne da niko svoj dio kolaca.

Name

Slučaj u Srpcu

06.08.2017 13:50

U Srpcu otac od veterinarske inspektorice zaposlene u opštini vodi pit bula bez brnjice i straši narod po ulici ali niko ne reaguje...

ODGOVORITE
Name

Skandalozno

07.08.2017 11:19

To je bas skandalozno pa ako bi iko trebao postivati zakon to su oni koji ga sprovode, vođenje opasnih zivotinja bez brnjice i povodca je krsenje zakona o javnom redu i miru ali i krsenje jos određenih propisa, a u ovom slucaju je to bas skandalozno jer se radi o veterinarskoj inspektorici, ako je pas njeno vlasnistvo trebala bi odgovarati prekrsajno i disciplinski na poslu ovo treba prijaviti visim inspekcijskim nivoima.

Name

Ttt

06.08.2017 20:03

Gdje su sad oni sto brane pse lutalice. Ajde odbornice u proteste. Stvarno nemam nista protiv ti vlasnika krvolocni pasa ali vode ih u šetnju kao djecu.

ODGOVORITE
Name

xxl

07.08.2017 19:05

Js bi da se uvede smrtna kazna za pse..ELEKTRIČNA FONTANA...Xaaaaaxaxas

Name

Banjaluka

06.08.2017 21:53

Dragi semberci,opametite se jednom vec,pa zar ne kontate da Dodik pusta te pse po Banjaluci..motika,kupus,traktor,i livada,manite se vi sabani samberski kucnih ljubimaca. Kupusa nam dobrog proizvedite i jezik za zube

ODGOVORITE
Name

cups

07.08.2017 06:36

Nerade sluzbe

ODGOVORITE
Name

Parizer

07.08.2017 07:13

Koliko pametovanja jednog kukavickog naroda. Ne smijemo da se borimo za svoje upropastene zivote ali idemo zato da sistematski oduzimamo psima i drugim zivotinjama. Desilo se, uzasno je, treba postupiti po zakonu mada to nece ublaziti bol porodice. Zasto se ne reaguje ovako kada krdo pijanih naoruzanih kretena upadne u sumu i krene da puca?? To je lov jel tako. Kada po ulicama ubijaju zivotinje i bacaju da trunu?? To je akcija da se zastiti stanovnistvo?!?! Od ovog naroda niko ne trazi da izmislja nesto novo, to je i previse ako cemo iskreno, ali bar bi mogli da prepisemo neke dobre stvari od pametnijih naroda.

ODGOVORITE
Name

za "ja"

07.08.2017 07:25

A tebi je preminuli rodjak? pa tako nesto zelis i tanji jel?

ODGOVORITE