Дан сјећања на страдале у "Олуји"

Централна манифестација поводом Дана сећања на све страдале и прогнане Србе у хрватској оружаној акцији "Олуја" која је почела 4. августа 1995. године одржана је вечерас на фудбалском стадиону у новосадском приградском насељу Ветерник.

Република Српска 04.08.2017 | 22:30
Дан сјећања на страдале у "Олуји"
Обележавању годишњице присуствовао је цео државни врх Србије, представници покрајинске владе и Града Новог Сада, представници Срба из Хрватске, али и председник Републике Српске Милорад Додик, али и тридесетак хиљада окупљених људи.

Патријарх српски Иринеј служио је на почетку манифестације парастос свим спрским жртвама.

Он је рекао да се и данас питамо одакле таква мржња да она буде показана на најгнуснији начин проливањем крви.

Поглавар СПЦ је рекао да би разумео да је ова одлука дошла од нехришћанског народа.

- 1995. остварило се оно што је планирано пре више десетина година. Српски народ доживео је трагедију хришћанства 20. века која нас је изједначила са Јеврејима - рекао је патријарх.

Како је рекао не треба размишљати о освет, јер то није својствено православнима, већ да се мора опростити, али не и заборавити, јер ће се злочин поновити.



- Морамо да им опростимо и молимо се Бог за њихово покајање, јер то очекујемо од њих - казао је Иринеј.

Обележавање Дана сећања настављено је интонирањем свечане песме Републике Српске и српске химне, а затим је уследио и минут ћутања за све жртве.

Своје сведочење из избегличке колоне са окпљенима поделила је и Бранка Максимовић, данас тридесетогодишња инжењерка, а 1995. осмогодишња девојчица.

- Била сам довољно велика да бих препознала бол и тугу и мајчиним очима, али мала да бих схватила ко нас и зашто тера - рекла је она.



Како је казала многе животне олује и грмљавине преживела је у новом дому у Ветернику.

- Дошла сам у непознато са два кофера, али сам била срећна јер смо остали заједно - казала је Маскимовићева.

Председник Републике Српске Милорад Додик казао је да је не смемо да верујемо у ничије добре намере, а како је нагласио, Срби су напустили простор данашње Хрватске јер је постојала претња да сви буду побијени и то уз помоћ тадашње Медјународне заједнице.

- Напустити кућу било је страшно, али се показало да је Србија било сигурно место за вас, како би могло да се опоравите и да сада заједно градимо идентитет крајишких Срба који су тамо мањима, не смеју да говоре својим језиком и морају да трпе одлуке хрватске владе које говоре да су Срби агресори - рекао је Додик.

Лидер Републике Српске рекао је и да Срби желе добро свима и да свима пружају руку, али да се не може свима веровати.

- Србија ће својим потенцијалима увек стати иза нас. Данас смо заједно и бићемо заједно, у територијалном смислу, да не буде забуне - казао је Додик, а то је наишлл на одобравање и аплауз присутних.

Председник Србије Александар Вучић обећао је са говорнице да Србија никада неће дозволити да се Србима на било којој територији понови оно што се десило током неколико дана трајања "Олује".

- Не знам да ли данашња Хрватска има снаге да се суочи са резултатима "Олује", али Србија има снаге да на то подсећа цео свет - рекао је Вучић.

Он је подсећајући на страдање Срба истакао пример места Грубори, села, које, како је рекао више нема "ни у статистици, ни у попису, ни у историји".



- Готово половина побијених у том селу били су старији од 60 година, они су били ти "окупатори", њих су се ослободили када су кренули у ослободјење. Ослободили су их се темељно, тако да данас Грубора више нема - казао је Вучић и подсетио да је 1936. године у Хрватској живело више од 1,2 милиона Срба, а да их данас има 186.000.

Председник Србије је напоменуо да су на свwком састанку са хрватским званичницима тражили да се бар нека права врате Србима у хрватској, подсетивши на права која у Србији уживају припадници хрватске, али и свих других националним мањина.

Председник Вучић пре обележавања годишњице присуствовао је у Новом Саду састанку са представницима Срба из региона који је одржан у новосадској градској кући. На састанку су били и покрајински премијер Игор Мировић, потпредседник Владе Србије и министар унутрашњих послова Небојша Стефановић, министар одбране Александар Вулин, председник Матице Српске Драган Станић и градоначелник Новог Сада Милош Вучевић.



(ЕуроБлиц)

Коментари / 70

Оставите коментар
Name

ПАТРИОТА-БЛ

04.08.2017 19:02

Ови који се сада сликају су били ДЕЗЕРТЕРИ, они који су бранили српство 92-95 више НЕМА ; ИЛИ СУ ИЗГИНУЛИ ТОКОМ РАТА ИЛИ СУ ПОМРЛИ ОД ПОСЛЕДИЦА РАТА. НАРАВОУЧЕНИЈЕ ЗА МЛАДЕ ГЕНЕРАЦИЈЕ: НИКАДА АМА БАШ НИКАДА ВИШЕ НЕ ДАЈТЕ ДА ВАС ЗАВЕДУ, ОЛОШ КОД НАС ВЛАДА И СУТРА БИ СА ЗАДОВОЉСТВОМ ЖРТВОВАЛУ И ОВО МАЛО СРБА САМО КАД БИ ИМ СЕ УКАЗАЛА ПРИЛИКА ДА ПОКРИЈУ СВОЈЕ ТРАГОВЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

04.08.2017 20:08

Не лупај. Ти знаш ко је био дезертер

Name

Туга и бешчашче

04.08.2017 20:41

Додик да држи говор о Олуји а само пре десет дана у Мостару јасно и гласно каже има тв снимак има све, српске интересе у БиХ че штитити ХДЗ са Драганом Човићем на челу, исти онај ХДЗ који је побио толике србе у Хрватској и натјерао са вјековних огњишта, а ви ботови од овога дезертера и шверцера Ронхилом , па прихватите да је морао ово све вечерас рећи јер натјеро Вучко да тако говори да би се дефинитивно и ви његови увјерили да је то човјек без части, образа, карактера, достојанства што у преводу значи јад и биједа од људскога рода.

Name

Леко

04.08.2017 20:47

Додик је највеци пријатељ цовицу које данас слави уз томпсона дан захвалности и дан побједе а српски народ тугује,па ко је ту луд или наиван.

Name

дамир

04.08.2017 21:01

И јасам морао напустит моју куцу а без И је дног кофера па ни у најлон кеси не понијет ниста.захвал богу сто ме спаси оф мојих комсија срба.

Name

Гаврило

05.08.2017 05:38

Све тако мој пријатељу, а ја немогу вјеровати ста све додик немозе исприцати, дали се тај цовјек цује, и има ли ко паметан у његовом окрузењу да га опомене. Прије десет дана је рекао да нас стити драган цовиц у бих, а данас друга прица. Он неби требао бити ни на једном обиљезавању из прослог рата.

Name

Последњи кинески цар

05.08.2017 16:57

Ре Леко: У праву си. Додику тамо није ни мјесто,ем срби протјерани из Хрватске,ем Нови Сад је у Србији. Не знам ни ко ни зашто га је уопште и позвао? У ствари знам ,позвао га је Вучић да напада запад и велича Русију,а он ће ипак да буде фин и да настави сједити једном гузицом на двије столице. Када слушам Досика стидим се што сам из РС и што ме он представља. Срамота да сада србује а толико хипотека о српству и поштењу има на својим леђима.

Name

РАСПУЦХИН

06.08.2017 12:44

Чини ми се да је пред неку годину , када је годишњица „Олује“ (односно завршни чин геноцидног пројекта) обиљежена у Сремској Рачи , речено да ће се на том мјесту сваке године обиљежавати тај трагични и тужни датум а да ће то прерасти у традицију? „Традиција“ је трајала само док се тај догађај , тог дана , није завршио а онда се некако изгубила. Нисам сигуран због чега? Можда у Сремској рачи има мало ‘ладовине а далеко су и климатизовани простори? Због тога је можда изабран стадион у Ветернику? Близу ‘ладовине и климатизованих простора а опет довољно далеко. Толико далеко да се „регион“ и вођини западни пријатељи не увриједе. Ове године се „то“ обиљежава на стадиону. Нисам сигуран колико су стадиони примјерени за такво обиљежавање. Када би се мало присјетили чему су све стадиони служили кроз историју можда би и још неко , осим мене , дошао до истог закључка? Некада су стадионе (тада су их називали арене) кориштени за гладијаторске „игре“ које су биле ништа друго него покољи слични онима који су се догодили мојој КРАЈИНИ. Публика је била свјетина жељна крви а из ложа су све то посматрали луди императори и њихова свита. Средњи вјек је био мало блажи у том погледу што су у „играма“ учествовали добровољци племенитог рода а „стадиони“ су имали само ложе јер је те игре могло гледати само племство. И онда се појавио Хитлер који је на стадионе довео своје крволоке да посматрају „игре“ тј. слетове младих нациста а по узору на њега то су радили и црвени диктатори. Посебност тих игара је то што су црвени диктатори – фараони убједили свјетину да су те игре у ствари у њихову част и да они у потпуности дјеле судбину свјетине. У данашње вријеме стадионима владају спортисти и разне пјеваљке који од силног новца (којег им свјетина добровољно даје) и објести не знају шта ће са собом. Да се вратим на данашње обиљежавање , за које на једној ТВ-станици (овдје у Р.С.) рекоше да је то : „давање помена свим ПОГИНУЛИМ и ПРОТЈЕРАНИМ“. Не пратим медије из срПијице али овдашњи медији редовно преносе изјаве нашег предсједника Милорада Додика да су : „СРБИ ЗАУВЈЕК ПРОТЈЕРАНИ СА ТИХ ПРОСТОРА“. То је онај исти који је у народу познат као „Миле-Ронхил“ због „трговине“ са ‘рватима током рата. Исти онај у чијем смо ентитету ми , ПРОГНАНИ КРАЈИШНИЦИ , у огромној већини грађани не другог него најнижег реда. Исти који се одрекао зарађених пензија и многих других права прогнаних из „лијепе њине“ у замјену за подршку из исте ради освајања власти. Можда је , горе поменути , новинар те телевизије и био у праву? Како сада ствари стоје , власти срПијице али и Р.С. нас преживјеле а ЗАУВЈЕК протјеране можда желе живе сахранити? Због много разлога. Можда због Вучићеве „сарадње“ у региону? Можда због тога што је АВ схватио оно што ми схватити не можемо? Некада је он позивао и дозивао ВЕЛИКУ СРБИЈУ а сада подсјећа , са онако склопљеним рукама , на неког „велеЋасног“ или „мајку Терезу? Можда се нада „Нобелу“ за мир? Можда због тога што је Милорад Додик овластио предсједника „ХДЗ БиХ“ Драгана Човића да штити интересе „срПа“? Па како ће Човић , као предсједник странке која је и осмислила „Олују“ , штитити интересе оних које је убијала али и оних који су преживјели и избјегли? Како ће Пупавац …? Како патријарх …? Како сви остали који аплаудирају овој двојици вођа? Можда сви они овим , бар у свом сјећању , желе одагнати онај осјећај одговорности за нашу судбину и страдање па им је некако лакше када и нас живе сахране јер смо ми по њима већ и онако у „Небеском царству“ а они брину за живе и за своја „земаљска царства“. А ми , КРАЈИШНИЦИ (бар они који слично размишљају као и ја)? Шта ће нама ова приредба? Да нас подсјети гдје нам је мјесто? Да прихватимо чињеницу да смо ту гдје смо , да смо пошли како смо прошли и да не гледамо у прошлост него у „СВИЈЕТЛУ БУДУЋНОСТ“? Да мирно и погнуте главе прихватимо РЕАЛНОСТ НА ТЕРЕНУ? О како то познато звучи. Та РЕАЛНОСТ НА ТЕРЕНУ , на терену КОСОВА и МЕТОХИЈЕ је још једна реалност коју исти помињу и исто страдање истог народа СРБСКОГ! Мени , само једном од укупно неколико стотина хиљада протјераних из ,,лијепе њине“ , све ово не треба а другима нека буде на њихову вољу и савјест.

Name

Калабиц

04.08.2017 19:05

Додо је скуп морао напустити мало раније из разлога што се морао одазвати на позив свом великом пријатељу у Мостару да присуствује "годишњицу војно-редарствене акције" (како ови угрозени врати казу)

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пристојност

04.08.2017 19:26

Погледај на списку убијених у Јасеновцу колико је чланова породице Додик из Мрчајеваца и околине, те које су националности. У данима сјецања на настрадале сународњака, не би шкодило мало пристојности и уздрзавања од лази.

Name

ре Калабиц

04.08.2017 20:09

Чим прогледас помислиш на Додика. Да није због врућине? О'лади мало

Name

Ре Пристојност

05.08.2017 04:25

Идиоте неписмени! фамилија Додик која зиви у околини Козарске Дубице нема никакве везе са "великим Србином из Мрцеваца". немас појма а лупетас јер си плацен за то

Name

Јован

05.08.2017 05:17

СМЈЕСНИ СУ ВАМ КОМЕНТАРИ А ЛИ ДОДИК ЈЕ УЗ ВУЦИЦА НАЈПОПУЛАРНИЈИ ПОЛИТИЦАР МЕДЈУ СРБИМА А ВОЛЕ ГА СРБИЈАНЦИ ВИСЕ НЕГО ВУЦИЦА А ВАСА ПРИЦА О ЦОВИЦУ НЕ ПИЈЕ ВОДЕ ВАС БОЛИ СТО ЈЕ ДОМИНАНТАН А ОПОЗИЦИЈА НЕ ПОСТОЈИ НЕМА ЈЕ.

Name

за идиота "писменог"

05.08.2017 06:28

Ево ти списак па провјери колико је Додика из Мрцевца али и из Козарске Дубице убијено у Јасеновцу хттп://www.јусп-јасеновац.хр/Дефаулт.аспx?сид=7618

Name

075

05.08.2017 06:38

Према Плану З-4 аутономна Српска Крајина имала би законодавно тијело, предсједника, владу и судове. Имала би полицију, али не и војску. Такођер би постојао и Посебан уставни суд. Крајина би уживала потпуну аутономију на подручјима господарства, социјалне политике, културе, опорезивања, туризма, енергетике, заштите околиша итд., док би у надлежности хрватске Владе остали вањски послови, обрана, држављанство, међународна трговина, финанције итд. Крајина би имала своју посебну новчану јединицу, њезини становници имали би право на двојно држављанство (хрватско и СРЈ), а имала би и могућност одржавања међународних веза и склапања међународних уговора (особито са СРЈ и Републиком Српском на подручју образовања, културе и туризма). Становници Крајине судјеловали би на изборима за Предсједника Републике Хрватске и Хрватски сабор у којему би имали своје представнике, а могли би бити министри, суци и други државни дужносници.

Name

Никола

04.08.2017 19:23

Да ли це Додик сутра са Цовицем бити на Олуји?

ОДГОВОРИТЕ
Name

дајак

04.08.2017 20:10

Па питај њега. Коме постављаш овде питање?

Name

истина

04.08.2017 19:25

Кад гледам овај пренос, пола у Книну, пола у Новом Саду, туга и јад. Ал ми није јасно како народ још увијек истим политичарима који су их одвели у ове ратове и који им и сада држе говоре још увијек вјерује. Ови што су у првим редовима, и они тамо, и они вамо, то су главни кривци ради којих се окупљате сада, а ви им и сада пљешћите, без обзира који народ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Думине

04.08.2017 19:51

Тако је друже и ја се то питам.

Name

реплика

04.08.2017 20:11

Немаш ти појма

Name

ре истина

04.08.2017 20:23

Балкански народи у ходзама и поповима виде Богове на земљи а у криминалцима,односно политицарима заститу од вјековног комсије.Ста паметно мозес код нас Срба оцекивати од народа који поред оцигледног криминала,сопственог пропадања види у Додику Бога а не гедзу који власт користи за лицни интерес.Схватит це 50 година касније сто је типицно за Србе.

Name

истина

04.08.2017 21:11

хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=Оо9-9рм8Тдг хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=3Х1ц_6_АxрQ хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=22СвОхИ47Тw хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=Пр-зхРп_ВQ8 хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=б_WОбЈ63ПЦw хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=зу9иАоТјЛкс -ово горе је европски стил живота, оно што би сви народи на балкану вољели да имају, међутим, ако не тежимо према овоме, миру и благостању, онда смо вјероватно глупи, шта рећи-

Name

Последњи кинески цар

05.08.2017 16:59

Ре Истина; Истину си рекао и погодио у центар.

Name

Милос

04.08.2017 19:51

Јел Хрвати стваро мисле да је то све заврсено? Тек це да запоцне и трајат це док се не ослободи Реп. Срп. Крајина.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Како да не

04.08.2017 21:08

Мозда цес ти свог сина слати у нови рат, али ја цу свог послати у Њемацку. Нека зиви са озбиљним људима и спрда се са балканским индијанцима.

Name

Милос

04.08.2017 21:21

"Како да не" - Нецу послати сина али цу сигурно да се јавим као добровољац. Хрвати су 40их побили 1 милион Срба у висе од 30 логора НДХ'а и 90их недузне људе убијали.

Name

Како да не

04.08.2017 21:46

Ја ипак мислим да би ти нови рат провео сверцујуци нафту, цигаре и сл., док би гинула тудја дјеца. Савјетујем те да просетас до библиотеке, процитас несто од Достојевског, те да се манес испразног национализма, покупљеног испод неког зборског сатора.

Name

Јоја

04.08.2017 22:32

И ти би сад исо Милосе да поубијас милион Хрвата???

Name

@Милош

04.08.2017 23:14

Да си ми ти жив и здрав, Српска Крајина је још давне '95 ослобођена и укинута. Сви протјерани грађани Хрватске су се давно вратили својим кућама, четници збрисали у Војводину. Хрватска прије 4 године ушла у ЕУ, НАТО... ма лудница јаране.

Name

кики

04.08.2017 23:15

Милоше јун(а)че, прије него се јавиш у добровољце отиђи до психијатра па попричај мало с њим...

Name

ре Милош

05.08.2017 06:30

Тко је ЈУУРИИИИИИИИИИШШШ . Мало шале није згорег, та времена су далеко иза нас, баланс у наоружању је постигнут на Балкану а то значи МИР. 1990-тих тај баланс је био знатно поремећен, нарочито у Босни. Мир нема алтернативу, ратови су далеко иза нас.

Name

кики

04.08.2017 20:46

Страх ме кад видим ко представља српски народ, тако мало памети... У потпуности окружени НАТО пактом, довољно им је 5 минута да пресјеку коридор са једним Апач хеликоптером и крај приче, а Вучић млати празну сламу а да не говорим о дворској луди.... Тешко нама...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Засто

04.08.2017 21:50

Засто осјецас страх? Ето прилике да се доцепамо Сведске, као сто су наси суградјани муслимани уцинили 91.

Name

075

04.08.2017 22:11

@ кики Најгоре је што је већина Срба слијепа код очију!

Name

Геј=океј

04.08.2017 23:27

Какав коридор и Апачи? Коридор више не постоји, избрисан, укинут. У жупањи и околини је смјештено 70% војне опреме Хрватске војске, на свакој миси се моле да тарзани из РС направе и најмањи инцидент. Сваког 11-ог Јула и 9-ог Јануара изводе "војне вјежбе", не може се с колима проћи од војске и полиције на цести. Аигуран сам да су у Орашје пребацили оружја за 10 година ратовања.

Name

---

05.08.2017 00:18

Коридор је давно пресјечен. О чему ти причаш?

Name

дзоо

05.08.2017 04:14

Потпуно се слазем са тобом .Гледам синоц е брате будала нецуди ме овај нас Додиг него Патријарх па цовек незна ста прица.Еј у 21 веку млати празну сламу пали насу омладину да мрзе сви ми знамо ста су Устасе урадиле.Али морамо исто знати ста су наси цетници радили,па ста Милосевиц урадио он је издао све србе где се могло издати и платио недузни народ.

Name

075

05.08.2017 06:23

@ Геј=океј У праву сте, посебно када се путује радним даном и када је мања гужва, ХВ је "начичкала" Жупању све до Бабине Греде, а и према Нијемцима и Бошњацима(села у околини Жупање) је исто! Само "миг великог брата" се чека за "нови(е) балкански(е) рат(ове)"!!

Name

ре геј-океј

05.08.2017 06:35

Ти ниси геј. Ти си педерчина обична.

Name

Леко

05.08.2017 06:54

Коридор је пресјецен 2000 године прогласењем Брцко ДЦ ,полиција РС мора тразити одобрење полиције дистрикта да продје кроз исти а у Брцком ми смо око 35 % па ви прицајте о цјеливитости рс.

Name

Сссс

05.08.2017 08:07

Кики, јако сте духовити...похвала

Name

Сссс

05.08.2017 08:10

Па Баја је прве и друге послератне изборе добио на прици да це Брцко битл саставни дио РС. Знаји ли БЈини следбеници какав статус Брцко има?

Name

ре

05.08.2017 12:18

Тзв "коридор" одавно не постоји.

Name

Никола

04.08.2017 21:17

Сви обукли црно,само наса принцеза премијерка Зељка обукла бијело као млада!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

05.08.2017 08:56

И министрица Јасмина Давидовиц.

Name

Дарко

05.08.2017 09:33

Јасна Муслиманка,То је за њу СВЕЦАНОСТ.Цела ФОЦА зна да није сва своја,СРАМОТА.

Name

РЕ НИКОЛА

05.08.2017 11:14

НИКОЛА НЕ ЗНАМ ДА ЛИ СИ ИКАД БИО НА САХРАНИ НЕКОМ КАТОЛИКУ? ЈА САМ ПРИМИЈЕТИО ДА НИ ПАРОСИ, А НИТИ УЖА РОДБИНА НИСУ У ЦРНОМ КАО КОД НАС ПРАВОСЛАВНИХ. ВОЛИО БИХ КАД БИ НЕКО ЗНАО ДА МИ КАЖЕ ДА ЛИ ЈЕ ИКО ИЗ ДЕЛЕГАЦИЈЕ РС У БЛИЗИНИ ЊЕГОВЕ СВЕТОСТИ ТОГ 5 АВГУСТА 1995 ИШТА КОНКРЕТНО УЧИНИО ЗА НАШ НАПАЋЕНИ НАРОД? МИСЛИМ ДА ЈЕ ТИХ ДАНА МИЛЕ ДОДИК ИМАО ПРЕЧА ПОСЛА. ВОЛИО БИХ ДА ГРИЈЕШИМ.

Name

Дарко

05.08.2017 12:12

ПРЕЦА ПОСЛА.ЛИТАР НАФТЕ ЗЛАТА ВРЕДИО-ТО је МИЛЕ ПРОДАВАО,ИЗДАЈНИК,

Name

Лука

04.08.2017 21:20

Вјероватно није зељела да повриједи ујака који је одликован у олуји!? Хрватица је,сто би против својих ујака и дједова!

ОДГОВОРИТЕ
Name

марко

05.08.2017 00:58

ЈАСНА ДАВИДОВИЦ ТУРКИЊА,АНТОН КАСИПОВИЦ,РОНХИЛ МИЛО,ЗЕЉКИЦА,ТУГО СРПСКА...

Name

игор

05.08.2017 10:00

И Папак СТЕВАНДИЦ,ФУЈ

Name

кум

04.08.2017 21:37

Уз дужно поштовање свима који су настрадали дужно поштовање свима који се нису вратили на своје огњиште. ја са, једна од иних која чекам повратак, али брате драги овај Додик је промјенио вјеру, и сада је већи србин од свих срба укупно................. није му мјесто ту гдје су прави срби он је такозвани,

ОДГОВОРИТЕ
Name

Калабиц

06.08.2017 10:40

Како дужно поштовање 99% њих има хрватске пасосе и раде по иностранству

Name

БГД

04.08.2017 22:12

Нека додо каже ко је србин а ко хрват ....................бем му сјеме

ОДГОВОРИТЕ
Name

Индијанац

04.08.2017 23:08

"Данас смо заједно и бићемо заједно, у територијалном смислу, да не буде забуне - казао је Додик, а то је наишлл на одобравање и аплауз присутних." Неда ђаво мира, свака му батина тражи. Да ли уопште постоји предмет звани ГЕОГРАФИЈА у Српским школама, има ли ико нормалан у Србији да ово Љевчанско говедо дозове памети??? Била је једном једна ЈНА и зелено свјетло од истока и запада за 5 година дивљана, више никада. На најмањи инцидент, Срби из напреднијег блентитета завршавају у Војводини за 48 сати, нема тих МИГова и Руских макета које их могу спасити. Нема тих добровољаца из Србије који то могу спријечити. Немам намјеру нагађати чији је играч шизофреничар из Лакташа, да ли Америћки или Руски. Како год, довео је Српску пред укидање и то силом, економски ју је давно угушио...

ОДГОВОРИТЕ
Name

075

05.08.2017 06:28

@ Индијанац Да, слажем се са вама, кренем од моје фамилије ујаци ми живе у митовима, објашњавам им да није ово 1991-1992 када је Србија(ЈНА) имала све а остале еx YУ републике ништа, да се све промијенило и да Запад и НАТО само чекају повод!!

Name

ре

05.08.2017 06:34

Ма која сила да ме протјера у Војводину? Можда ти путем портала и многи попут тебе из такозване Минхенске бригаде. Бујрум па ме отјерај. И ми хоћемо у Минхен и Дизелдорф. Е мој Шабане, питаш се и ти и твој Бакир колико и ја и сви моји с обе стране Дрине.

Name

Ре Индијанац

05.08.2017 07:50

Данас смо заједно и бит цемо заједно у територијслном смислу...Јел то Миле нови Татабиц?Сви Срби у мојој вили у Београду.

Name

ре Индијанац

05.08.2017 12:23

Да, то је велики парадокс српске политике која траје деценијама, исто тако су својевремено аплаудирали и вођству у српској крајини (хрватска) и знамо како се то завршило, сада они који су побјегли из Хрватске аплаудирају Додику на његове ратнохушкачке говоре. wтф....Немам идеју како то окаракерисати, па додик прије на два сата каже"желимо изворни Дејтон" . Све у свему једна јефтина представа за јавност.

Name

£

05.08.2017 02:25

Да скупови нису у исто вријеме, један би отисао и у Книн.

ОДГОВОРИТЕ
Name

милос

05.08.2017 07:21

Додик да има мрву САВЕСТИ Не би се појавио на стратистима.ДЕЗЕРТЕР-ЦОВИЦЕВ БРАТ,

ОДГОВОРИТЕ
Name

милос

05.08.2017 08:22

СРБИ ОТВОРИТЕ ОЦИ,РОНХИЛ БИ БРАНИО СРБЕ,НЕ БИ СВЕРЦОВАО,ГДЕ ЈЕ ЈАСЕНОВАЦКА ГРАДЈА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

игор

05.08.2017 08:40

Код ЦОВИЦА,БРАТА МИЛОКРАДА.

Name

БОБА

05.08.2017 13:19

СВАКО НОРМАЛАН БИ ЗАПЛАКАО КАД ГЛЕДА ОВАЈ НАПАЋЕНИ НАРОД КО НЕ ВОЛИ СВОЈЕ МЈЕСТО ГДЈЕ ЈЕ РОЂЕН ДАЛЕКО МУ КУЋА. ОВДЈЕ НЕ МА ГЛУМЕ САМО МИ НИЈЕ ЈАСНО ЈЕДНО. ЈЕДНОМ СУ НАСТРАДАЛИ ЗАР ОПЕТ ВЈЕРУЈУ ПОЛИТИЧАРИМА КЛАЊАЈУ ИМ СЕ ДО ЗЕМЉЕ И АПЛАУДИРАЈУ ТО ЈЕ НАШ НАРОД НИКАД СЕ НЕ ЋЕ ОСВИЈЕСТИТИ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

парастос

05.08.2017 13:57

Од Боја на мисару Ми Само парастосе а наси не пријатељу обиљезавају годисњицу побједе над србима и српском политиком Несватљиво да Ми полагање вијенаца и парастосе обиљезавамогоди у сатору уз музику Мењајмо се

ОДГОВОРИТЕ
Name

милос

06.08.2017 08:37

ВЕЛИКО ПОНИЗЕЊЕ ЗА СРПСКЕ БОРЦЕ,МИЛЕ И ЦОВИЦ БРАЦА,ФУЈ

ОДГОВОРИТЕ
Name

ОМГ

06.08.2017 11:12

Патријарх каже: ".....питамо одакле таква мржња да она буде показана на најгнуснији начин проливањем крви." ово је ОК ...затим је рекао "да би разумео да је ова одлука дошла од нехришћанског народа." WТФ !??! МОЛИМ ВАС ЛИЈЕПО, српски патријарх би разумнио, ХАЛООО, он би разумио, да то нису починили хришћани. Овај говор је катастрофалан срамотан и потпуно нецивилизацијски, страшно

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вања

06.08.2017 13:24

Да друзе, исто сам запазио и остао осупнут! Дакле сам је признао да је њему најнормалније клати, убијати протјерати све оне који нису под његовим крстом "цасним", ех зато саврсено разумије ако ето ти неки нехрисцани то ураде нама. Иста логика као сто они који лазу, варају, краду највисе стрепе од тога хоце ли њима то неко урадити јер су сами такви. Зло и наопако у сваком смислу.

Name

никад висе рат

06.08.2017 12:14

Ста реци,па тек сад видим после оних силних епизода о олуји и цитавој акцији сто хрвати су спремали па на крају и одрадисе и назвасе је олуја да су нас могли потаманити ко зецеве нег им није био ни циљ нит наредба негу су нам коридор оставили да бих имали куда бјегати.Све се то знало и наси су знали цјело врјеме да се хрватска спрема на таку једну акцију него је београд цутао и ниста није ни покусао да ради на том.Знаци да су фец акцију договорили у фотељма насе бивсе водје а ови сто се сад дице одрадили ко физикалци.Хрвати нас отјерасе а не побисе док ми велики срби исто то смо могли урадити са муслиманима у сребреници а не да их раздвајамо и касније онај нас сљам стреља .Оста нам сад цјели зивот зиг због тог дјела или не дјела док хрвати могу вјека вјековна славити ко дан побједе.Ето толико о тим насим водјама па ви сад идите за овим насим новим/старим сто нас трује са референдумима а овамо се нафатиро да ни сам не зна колико има .

ОДГОВОРИТЕ
Name

цупс

07.08.2017 06:35

Сјетили се послије колико година ?

ОДГОВОРИТЕ