Dan sjećanja na stradale u "Oluji"

Centralna manifestacija povodom Dana sećanja na sve stradale i prognane Srbe u hrvatskoj oružanoj akciji "Oluja" koja je počela 4. avgusta 1995. godine održana je večeras na fudbalskom stadionu u novosadskom prigradskom naselju Veternik.

Republika Srpska 04.08.2017 | 22:30
Dan sjećanja na stradale u "Oluji"
Obeležavanju godišnjice prisustvovao je ceo državni vrh Srbije, predstavnici pokrajinske vlade i Grada Novog Sada, predstavnici Srba iz Hrvatske, ali i predsednik Republike Srpske Milorad Dodik, ali i tridesetak hiljada okupljenih ljudi.

Patrijarh srpski Irinej služio je na početku manifestacije parastos svim sprskim žrtvama.

On je rekao da se i danas pitamo odakle takva mržnja da ona bude pokazana na najgnusniji način prolivanjem krvi.

Poglavar SPC je rekao da bi razumeo da je ova odluka došla od nehrišćanskog naroda.

- 1995. ostvarilo se ono što je planirano pre više desetina godina. Srpski narod doživeo je tragediju hrišćanstva 20. veka koja nas je izjednačila sa Jevrejima - rekao je patrijarh.

Kako je rekao ne treba razmišljati o osvet, jer to nije svojstveno pravoslavnima, već da se mora oprostiti, ali ne i zaboraviti, jer će se zločin ponoviti.



- Moramo da im oprostimo i molimo se Bog za njihovo pokajanje, jer to očekujemo od njih - kazao je Irinej.

Obeležavanje Dana sećanja nastavljeno je intoniranjem svečane pesme Republike Srpske i srpske himne, a zatim je usledio i minut ćutanja za sve žrtve.

Svoje svedočenje iz izbegličke kolone sa okpljenima podelila je i Branka Maksimović, danas tridesetogodišnja inženjerka, a 1995. osmogodišnja devojčica.

- Bila sam dovoljno velika da bih prepoznala bol i tugu i majčinim očima, ali mala da bih shvatila ko nas i zašto tera - rekla je ona.



Kako je kazala mnoge životne oluje i grmljavine preživela je u novom domu u Veterniku.

- Došla sam u nepoznato sa dva kofera, ali sam bila srećna jer smo ostali zajedno - kazala je Maskimovićeva.

Predsednik Republike Srpske Milorad Dodik kazao je da je ne smemo da verujemo u ničije dobre namere, a kako je naglasio, Srbi su napustili prostor današnje Hrvatske jer je postojala pretnja da svi budu pobijeni i to uz pomoć tadašnje Medjunarodne zajednice.

- Napustiti kuću bilo je strašno, ali se pokazalo da je Srbija bilo sigurno mesto za vas, kako bi moglo da se oporavite i da sada zajedno gradimo identitet krajiških Srba koji su tamo manjima, ne smeju da govore svojim jezikom i moraju da trpe odluke hrvatske vlade koje govore da su Srbi agresori - rekao je Dodik.

Lider Republike Srpske rekao je i da Srbi žele dobro svima i da svima pružaju ruku, ali da se ne može svima verovati.

- Srbija će svojim potencijalima uvek stati iza nas. Danas smo zajedno i bićemo zajedno, u teritorijalnom smislu, da ne bude zabune - kazao je Dodik, a to je naišll na odobravanje i aplauz prisutnih.

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić obećao je sa govornice da Srbija nikada neće dozvoliti da se Srbima na bilo kojoj teritoriji ponovi ono što se desilo tokom nekoliko dana trajanja "Oluje".

- Ne znam da li današnja Hrvatska ima snage da se suoči sa rezultatima "Oluje", ali Srbija ima snage da na to podseća ceo svet - rekao je Vučić.

On je podsećajući na stradanje Srba istakao primer mesta Grubori, sela, koje, kako je rekao više nema "ni u statistici, ni u popisu, ni u istoriji".



- Gotovo polovina pobijenih u tom selu bili su stariji od 60 godina, oni su bili ti "okupatori", njih su se oslobodili kada su krenuli u oslobodjenje. Oslobodili su ih se temeljno, tako da danas Grubora više nema - kazao je Vučić i podsetio da je 1936. godine u Hrvatskoj živelo više od 1,2 miliona Srba, a da ih danas ima 186.000.

Predsednik Srbije je napomenuo da su na svwkom sastanku sa hrvatskim zvaničnicima tražili da se bar neka prava vrate Srbima u hrvatskoj, podsetivši na prava koja u Srbiji uživaju pripadnici hrvatske, ali i svih drugih nacionalnim manjina.

Predsednik Vučić pre obeležavanja godišnjice prisustvovao je u Novom Sadu sastanku sa predstavnicima Srba iz regiona koji je održan u novosadskoj gradskoj kući. Na sastanku su bili i pokrajinski premijer Igor Mirović, potpredsednik Vlade Srbije i ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović, ministar odbrane Aleksandar Vulin, predsednik Matice Srpske Dragan Stanić i gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević.



(EuroBlic)

Komentari / 70

Ostavite komentar
Name

PATRIOTA-BL

04.08.2017 19:02

Ovi koji se sada slikaju su bili DEZERTERI, oni koji su branili srpstvo 92-95 više NEMA ; ILI SU IZGINULI TOKOM RATA ILI SU POMRLI OD POSLEDICA RATA. NARAVOUČENIJE ZA MLADE GENERACIJE: NIKADA AMA BAŠ NIKADA VIŠE NE DAJTE DA VAS ZAVEDU, OLOŠ KOD NAS VLADA I SUTRA BI SA ZADOVOLJSTVOM ŽRTVOVALU I OVO MALO SRBA SAMO KAD BI IM SE UKAZALA PRILIKA DA POKRIJU SVOJE TRAGOVE.

ODGOVORITE
Name

re

04.08.2017 20:08

Ne lupaj. Ti znaš ko je bio dezerter

Name

Tuga i beščašče

04.08.2017 20:41

Dodik da drži govor o Oluji a samo pre deset dana u Mostaru jasno i glasno kaže ima tv snimak ima sve, srpske interese u BiH če štititi HDZ sa Draganom Čovićem na čelu, isti onaj HDZ koji je pobio tolike srbe u Hrvatskoj i natjerao sa vjekovnih ognjišta, a vi botovi od ovoga dezertera i švercera Ronhilom , pa prihvatite da je morao ovo sve večeras reći jer natjero Vučko da tako govori da bi se definitivno i vi njegovi uvjerili da je to čovjek bez časti, obraza, karaktera, dostojanstva što u prevodu znači jad i bijeda od ljudskoga roda.

Name

Leko

04.08.2017 20:47

Dodik je najveci prijatelj covicu koje danas slavi uz tompsona dan zahvalnosti i dan pobjede a srpski narod tuguje,pa ko je tu lud ili naivan.

Name

damir

04.08.2017 21:01

I jasam morao napustit moju kucu a bez I je dnog kofera pa ni u najlon kesi ne ponijet nista.zahval bogu sto me spasi of mojih komsija srba.

Name

Gavrilo

05.08.2017 05:38

Sve tako moj prijatelju, a ja nemogu vjerovati sta sve dodik nemoze ispricati, dali se taj covjek cuje, i ima li ko pametan u njegovom okruzenju da ga opomene. Prije deset dana je rekao da nas stiti dragan covic u bih, a danas druga prica. On nebi trebao biti ni na jednom obiljezavanju iz proslog rata.

Name

Poslednji kineski car

05.08.2017 16:57

Re Leko: U pravu si. Dodiku tamo nije ni mjesto,em srbi protjerani iz Hrvatske,em Novi Sad je u Srbiji. Ne znam ni ko ni zašto ga je uopšte i pozvao? U stvari znam ,pozvao ga je Vučić da napada zapad i veliča Rusiju,a on će ipak da bude fin i da nastavi sjediti jednom guzicom na dvije stolice. Kada slušam Dosika stidim se što sam iz RS i što me on predstavlja. Sramota da sada srbuje a toliko hipoteka o srpstvu i poštenju ima na svojim leđima.

Name

RASPUCHIN

06.08.2017 12:44

Чини ми се да је пред неку годину , када је годишњица „Олује“ (односно завршни чин геноцидног пројекта) обиљежена у Сремској Рачи , речено да ће се на том мјесту сваке године обиљежавати тај трагични и тужни датум а да ће то прерасти у традицију? „Традиција“ је трајала само док се тај догађај , тог дана , није завршио а онда се некако изгубила. Нисам сигуран због чега? Можда у Сремској рачи има мало ‘ладовине а далеко су и климатизовани простори? Због тога је можда изабран стадион у Ветернику? Близу ‘ладовине и климатизованих простора а опет довољно далеко. Толико далеко да се „регион“ и вођини западни пријатељи не увриједе. Ове године се „то“ обиљежава на стадиону. Нисам сигуран колико су стадиони примјерени за такво обиљежавање. Када би се мало присјетили чему су све стадиони служили кроз историју можда би и још неко , осим мене , дошао до истог закључка? Некада су стадионе (тада су их називали арене) кориштени за гладијаторске „игре“ које су биле ништа друго него покољи слични онима који су се догодили мојој КРАЈИНИ. Публика је била свјетина жељна крви а из ложа су све то посматрали луди императори и њихова свита. Средњи вјек је био мало блажи у том погледу што су у „играма“ учествовали добровољци племенитог рода а „стадиони“ су имали само ложе јер је те игре могло гледати само племство. И онда се појавио Хитлер који је на стадионе довео своје крволоке да посматрају „игре“ тј. слетове младих нациста а по узору на њега то су радили и црвени диктатори. Посебност тих игара је то што су црвени диктатори – фараони убједили свјетину да су те игре у ствари у њихову част и да они у потпуности дјеле судбину свјетине. У данашње вријеме стадионима владају спортисти и разне пјеваљке који од силног новца (којег им свјетина добровољно даје) и објести не знају шта ће са собом. Да се вратим на данашње обиљежавање , за које на једној ТВ-станици (овдје у Р.С.) рекоше да је то : „давање помена свим ПОГИНУЛИМ и ПРОТЈЕРАНИМ“. Не пратим медије из срПијице али овдашњи медији редовно преносе изјаве нашег предсједника Милорада Додика да су : „СРБИ ЗАУВЈЕК ПРОТЈЕРАНИ СА ТИХ ПРОСТОРА“. То је онај исти који је у народу познат као „Миле-Ронхил“ због „трговине“ са ‘рватима током рата. Исти онај у чијем смо ентитету ми , ПРОГНАНИ КРАЈИШНИЦИ , у огромној већини грађани не другог него најнижег реда. Исти који се одрекао зарађених пензија и многих других права прогнаних из „лијепе њине“ у замјену за подршку из исте ради освајања власти. Можда је , горе поменути , новинар те телевизије и био у праву? Како сада ствари стоје , власти срПијице али и Р.С. нас преживјеле а ЗАУВЈЕК протјеране можда желе живе сахранити? Због много разлога. Можда због Вучићеве „сарадње“ у региону? Можда због тога што је АВ схватио оно што ми схватити не можемо? Некада је он позивао и дозивао ВЕЛИКУ СРБИЈУ а сада подсјећа , са онако склопљеним рукама , на неког „велеЋасног“ или „мајку Терезу? Можда се нада „Нобелу“ за мир? Можда због тога што је Милорад Додик овластио предсједника „HDZ BiH“ Драгана Човића да штити интересе „срПа“? Па како ће Човић , као предсједник странке која је и осмислила „Олују“ , штитити интересе оних које је убијала али и оних који су преживјели и избјегли? Како ће Пупавац …? Како патријарх …? Како сви остали који аплаудирају овој двојици вођа? Можда сви они овим , бар у свом сјећању , желе одагнати онај осјећај одговорности за нашу судбину и страдање па им је некако лакше када и нас живе сахране јер смо ми по њима већ и онако у „Небеском царству“ а они брину за живе и за своја „земаљска царства“. А ми , КРАЈИШНИЦИ (бар они који слично размишљају као и ја)? Шта ће нама ова приредба? Да нас подсјети гдје нам је мјесто? Да прихватимо чињеницу да смо ту гдје смо , да смо пошли како смо прошли и да не гледамо у прошлост него у „СВИЈЕТЛУ БУДУЋНОСТ“? Да мирно и погнуте главе прихватимо РЕАЛНОСТ НА ТЕРЕНУ? О како то познато звучи. Та РЕАЛНОСТ НА ТЕРЕНУ , на терену КОСОВА и МЕТОХИЈЕ је још једна реалност коју исти помињу и исто страдање истог народа СРБСКОГ! Мени , само једном од укупно неколико стотина хиљада протјераних из ,,лијепе њине“ , све ово не треба а другима нека буде на њихову вољу и савјест.

Name

Kalabic

04.08.2017 19:05

Dodo je skup morao napustiti malo ranije iz razloga što se morao odazvati na poziv svom velikom prijatelju u Mostaru da prisustvuje "godišnjicu vojno-redarstvene akcije" (kako ovi ugrozeni vrati kazu)

ODGOVORITE
Name

Pristojnost

04.08.2017 19:26

Pogledaj na spisku ubijenih u Jasenovcu koliko je članova porodice Dodik iz Mrčajevaca i okoline, te koje su nacionalnosti. U danima sjecanja na nastradale sunarodnjaka, ne bi škodilo malo pristojnosti i uzdrzavanja od lazi.

Name

re Kalabic

04.08.2017 20:09

Čim progledas pomisliš na Dodika. Da nije zbog vrućine? O'ladi malo

Name

Re Pristojnost

05.08.2017 04:25

Idiote nepismeni! familija Dodik koja zivi u okolini Kozarske Dubice nema nikakve veze sa "velikim Srbinom iz Mrcevaca". nemas pojma a lupetas jer si placen za to

Name

Jovan

05.08.2017 05:17

SMJESNI SU VAM KOMENTARI A LI DODIK JE UZ VUCICA NAJPOPULARNIJI POLITICAR MEDJU SRBIMA A VOLE GA SRBIJANCI VISE NEGO VUCICA A VASA PRICA O COVICU NE PIJE VODE VAS BOLI STO JE DOMINANTAN A OPOZICIJA NE POSTOJI NEMA JE.

Name

za idiota "pismenog"

05.08.2017 06:28

Evo ti spisak pa provjeri koliko je Dodika iz Mrcevca ali i iz Kozarske Dubice ubijeno u Jasenovcu http://www.jusp-jasenovac.hr/Default.aspx?sid=7618

Name

075

05.08.2017 06:38

Prema Planu Z-4 autonomna Srpska Krajina imala bi zakonodavno tijelo, predsjednika, vladu i sudove. Imala bi policiju, ali ne i vojsku. Također bi postojao i Poseban ustavni sud. Krajina bi uživala potpunu autonomiju na područjima gospodarstva, socijalne politike, kulture, oporezivanja, turizma, energetike, zaštite okoliša itd., dok bi u nadležnosti hrvatske Vlade ostali vanjski poslovi, obrana, državljanstvo, međunarodna trgovina, financije itd. Krajina bi imala svoju posebnu novčanu jedinicu, njezini stanovnici imali bi pravo na dvojno državljanstvo (hrvatsko i SRJ), a imala bi i mogućnost održavanja međunarodnih veza i sklapanja međunarodnih ugovora (osobito sa SRJ i Republikom Srpskom na području obrazovanja, kulture i turizma). Stanovnici Krajine sudjelovali bi na izborima za Predsjednika Republike Hrvatske i Hrvatski sabor u kojemu bi imali svoje predstavnike, a mogli bi biti ministri, suci i drugi državni dužnosnici.

Name

Nikola

04.08.2017 19:23

Da li ce Dodik sutra sa Covicem biti na Oluji?

ODGOVORITE
Name

dajak

04.08.2017 20:10

Pa pitaj njega. Kome postavljaš ovde pitanje?

Name

istina

04.08.2017 19:25

Kad gledam ovaj prenos, pola u Kninu, pola u Novom Sadu, tuga i jad. Al mi nije jasno kako narod još uvijek istim političarima koji su ih odveli u ove ratove i koji im i sada drže govore još uvijek vjeruje. Ovi što su u prvim redovima, i oni tamo, i oni vamo, to su glavni krivci radi kojih se okupljate sada, a vi im i sada plješćite, bez obzira koji narod

ODGOVORITE
Name

Dumine

04.08.2017 19:51

Tako je druže i ja se to pitam.

Name

replika

04.08.2017 20:11

Nemaš ti pojma

Name

re istina

04.08.2017 20:23

Balkanski narodi u hodzama i popovima vide Bogove na zemlji a u kriminalcima,odnosno politicarima zastitu od vjekovnog komsije.Sta pametno mozes kod nas Srba ocekivati od naroda koji pored ociglednog kriminala,sopstvenog propadanja vidi u Dodiku Boga a ne gedzu koji vlast koristi za licni interes.Shvatit ce 50 godina kasnije sto je tipicno za Srbe.

Name

istina

04.08.2017 21:11

https://www.youtube.com/watch?v=Oo9-9rm8Tdg https://www.youtube.com/watch?v=3H1c_6_AxrQ https://www.youtube.com/watch?v=22SvOhI47Tw https://www.youtube.com/watch?v=Pr-zhRp_VQ8 https://www.youtube.com/watch?v=b_WObJ63PCw https://www.youtube.com/watch?v=zu9iAoTjLks -ovo gore je evropski stil života, ono što bi svi narodi na balkanu voljeli da imaju, međutim, ako ne težimo prema ovome, miru i blagostanju, onda smo vjerovatno glupi, šta reći-

Name

Poslednji kineski car

05.08.2017 16:59

Re Istina; Istinu si rekao i pogodio u centar.

Name

Milos

04.08.2017 19:51

Jel Hrvati stvaro misle da je to sve zavrseno? Tek ce da zapocne i trajat ce dok se ne oslobodi Rep. Srp. Krajina.

ODGOVORITE
Name

Kako da ne

04.08.2017 21:08

Mozda ces ti svog sina slati u novi rat, ali ja cu svog poslati u Njemacku. Neka zivi sa ozbiljnim ljudima i sprda se sa balkanskim indijancima.

Name

Milos

04.08.2017 21:21

"Kako da ne" - Necu poslati sina ali cu sigurno da se javim kao dobrovoljac. Hrvati su 40ih pobili 1 milion Srba u vise od 30 logora NDH'a i 90ih neduzne ljude ubijali.

Name

Kako da ne

04.08.2017 21:46

Ja ipak mislim da bi ti novi rat proveo svercujuci naftu, cigare i sl., dok bi ginula tudja djeca. Savjetujem te da prosetas do biblioteke, procitas nesto od Dostojevskog, te da se manes ispraznog nacionalizma, pokupljenog ispod nekog zborskog satora.

Name

Joja

04.08.2017 22:32

I ti bi sad iso Milose da poubijas milion Hrvata???

Name

@Miloš

04.08.2017 23:14

Da si mi ti živ i zdrav, Srpska Krajina je još davne '95 oslobođena i ukinuta. Svi protjerani građani Hrvatske su se davno vratili svojim kućama, četnici zbrisali u Vojvodinu. Hrvatska prije 4 godine ušla u EU, NATO... ma ludnica jarane.

Name

kiki

04.08.2017 23:15

Miloše jun(a)če, prije nego se javiš u dobrovoljce otiđi do psihijatra pa popričaj malo s njim...

Name

re Miloš

05.08.2017 06:30

Tko je JUURIIIIIIIIIIŠŠŠ . Malo šale nije zgoreg, ta vremena su daleko iza nas, balans u naoružanju je postignut na Balkanu a to znači MIR. 1990-tih taj balans je bio znatno poremećen, naročito u Bosni. Mir nema alternativu, ratovi su daleko iza nas.

Name

kiki

04.08.2017 20:46

Strah me kad vidim ko predstavlja srpski narod, tako malo pameti... U potpunosti okruženi NATO paktom, dovoljno im je 5 minuta da presjeku koridor sa jednim Apač helikopterom i kraj priče, a Vučić mlati praznu slamu a da ne govorim o dvorskoj ludi.... Teško nama...

ODGOVORITE
Name

Zasto

04.08.2017 21:50

Zasto osjecas strah? Eto prilike da se docepamo Svedske, kao sto su nasi sugradjani muslimani ucinili 91.

Name

075

04.08.2017 22:11

@ kiki Najgore je što je većina Srba slijepa kod očiju!

Name

Gej=okej

04.08.2017 23:27

Kakav koridor i Apači? Koridor više ne postoji, izbrisan, ukinut. U županji i okolini je smješteno 70% vojne opreme Hrvatske vojske, na svakoj misi se mole da tarzani iz RS naprave i najmanji incident. Svakog 11-og Jula i 9-og Januara izvode "vojne vježbe", ne može se s kolima proći od vojske i policije na cesti. Aiguran sam da su u Orašje prebacili oružja za 10 godina ratovanja.

Name

---

05.08.2017 00:18

Koridor je davno presječen. O čemu ti pričaš?

Name

dzoo

05.08.2017 04:14

Potpuno se slazem sa tobom .Gledam sinoc e brate budala necudi me ovaj nas Dodig nego Patrijarh pa covek nezna sta prica.Ej u 21 veku mlati praznu slamu pali nasu omladinu da mrze svi mi znamo sta su Ustase uradile.Ali moramo isto znati sta su nasi cetnici radili,pa sta Milosevic uradio on je izdao sve srbe gde se moglo izdati i platio neduzni narod.

Name

075

05.08.2017 06:23

@ Gej=okej U pravu ste, posebno kada se putuje radnim danom i kada je manja gužva, HV je "načičkala" Županju sve do Babine Grede, a i prema Nijemcima i Bošnjacima(sela u okolini Županje) je isto! Samo "mig velikog brata" se čeka za "novi(e) balkanski(e) rat(ove)"!!

Name

re gej-okej

05.08.2017 06:35

Ti nisi gej. Ti si pederčina obična.

Name

Leko

05.08.2017 06:54

Koridor je presjecen 2000 godine proglasenjem Brcko DC ,policija RS mora traziti odobrenje policije distrikta da prodje kroz isti a u Brckom mi smo oko 35 % pa vi pricajte o cjelivitosti rs.

Name

Ssss

05.08.2017 08:07

Kiki, jako ste duhoviti...pohvala

Name

Ssss

05.08.2017 08:10

Pa Baja je prve i druge posleratne izbore dobio na prici da ce Brcko bitl sastavni dio RS. Znaji li BJini sledbenici kakav status Brcko ima?

Name

re

05.08.2017 12:18

Tzv "koridor" odavno ne postoji.

Name

Nikola

04.08.2017 21:17

Svi obukli crno,samo nasa princeza premijerka Zeljka obukla bijelo kao mlada!?

ODGOVORITE
Name

re

05.08.2017 08:56

I ministrica Jasmina Davidovic.

Name

Darko

05.08.2017 09:33

Jasna Muslimanka,To je za nju SVECANOST.Cela FOCA zna da nije sva svoja,SRAMOTA.

Name

RE NIKOLA

05.08.2017 11:14

NIKOLA NE ZNAM DA LI SI IKAD BIO NA SAHRANI NEKOM KATOLIKU? JA SAM PRIMIJETIO DA NI PAROSI, A NITI UŽA RODBINA NISU U CRNOM KAO KOD NAS PRAVOSLAVNIH. VOLIO BIH KAD BI NEKO ZNAO DA MI KAŽE DA LI JE IKO IZ DELEGACIJE RS U BLIZINI NJEGOVE SVETOSTI TOG 5 AVGUSTA 1995 IŠTA KONKRETNO UČINIO ZA NAŠ NAPAĆENI NAROD? MISLIM DA JE TIH DANA MILE DODIK IMAO PREČA POSLA. VOLIO BIH DA GRIJEŠIM.

Name

Darko

05.08.2017 12:12

PRECA POSLA.LITAR NAFTE ZLATA VREDIO-TO je MILE PRODAVAO,IZDAJNIK,

Name

Luka

04.08.2017 21:20

Vjerovatno nije zeljela da povrijedi ujaka koji je odlikovan u oluji!? Hrvatica je,sto bi protiv svojih ujaka i djedova!

ODGOVORITE
Name

marko

05.08.2017 00:58

JASNA DAVIDOVIC TURKINJA,ANTON KASIPOVIC,RONHIL MILO,ZELJKICA,TUGO SRPSKA...

Name

igor

05.08.2017 10:00

I Papak STEVANDIC,FUJ

Name

kum

04.08.2017 21:37

Uz dužno poštovanje svima koji su nastradali dužno poštovanje svima koji se nisu vratili na svoje ognjište. ja sa, jedna od inih koja čekam povratak, ali brate dragi ovaj Dodik je promjenio vjeru, i sada je veći srbin od svih srba ukupno................. nije mu mjesto tu gdje su pravi srbi on je takozvani,

ODGOVORITE
Name

Kalabic

06.08.2017 10:40

Kako dužno poštovanje 99% njih ima hrvatske pasose i rade po inostranstvu

Name

BGD

04.08.2017 22:12

Neka dodo kaže ko je srbin a ko hrvat ....................bem mu sjeme

ODGOVORITE
Name

Indijanac

04.08.2017 23:08

"Danas smo zajedno i bićemo zajedno, u teritorijalnom smislu, da ne bude zabune - kazao je Dodik, a to je naišll na odobravanje i aplauz prisutnih." Neda đavo mira, svaka mu batina traži. Da li uopšte postoji predmet zvani GEOGRAFIJA u Srpskim školama, ima li iko normalan u Srbiji da ovo Ljevčansko govedo dozove pameti??? Bila je jednom jedna JNA i zeleno svjetlo od istoka i zapada za 5 godina divljana, više nikada. Na najmanji incident, Srbi iz naprednijeg blentiteta završavaju u Vojvodini za 48 sati, nema tih MIGova i Ruskih maketa koje ih mogu spasiti. Nema tih dobrovoljaca iz Srbije koji to mogu spriječiti. Nemam namjeru nagađati čiji je igrač šizofreničar iz Laktaša, da li Amerićki ili Ruski. Kako god, doveo je Srpsku pred ukidanje i to silom, ekonomski ju je davno ugušio...

ODGOVORITE
Name

075

05.08.2017 06:28

@ Indijanac Da, slažem se sa vama, krenem od moje familije ujaci mi žive u mitovima, objašnjavam im da nije ovo 1991-1992 kada je Srbija(JNA) imala sve a ostale ex YU republike ništa, da se sve promijenilo i da Zapad i NATO samo čekaju povod!!

Name

re

05.08.2017 06:34

Ma koja sila da me protjera u Vojvodinu? Možda ti putem portala i mnogi poput tebe iz takozvane Minhenske brigade. Bujrum pa me otjeraj. I mi hoćemo u Minhen i Dizeldorf. E moj Šabane, pitaš se i ti i tvoj Bakir koliko i ja i svi moji s obe strane Drine.

Name

Re Indijanac

05.08.2017 07:50

Danas smo zajedno i bit cemo zajedno u teritorijslnom smislu...Jel to Mile novi Tatabic?Svi Srbi u mojoj vili u Beogradu.

Name

re Indijanac

05.08.2017 12:23

Da, to je veliki paradoks srpske politike koja traje decenijama, isto tako su svojevremeno aplaudirali i vođstvu u srpskoj krajini (hrvatska) i znamo kako se to završilo, sada oni koji su pobjegli iz Hrvatske aplaudiraju Dodiku na njegove ratnohuškačke govore. wtf....Nemam ideju kako to okarakerisati, pa dodik prije na dva sata kaže"želimo izvorni Dejton" . Sve u svemu jedna jeftina predstava za javnost.

Name

£

05.08.2017 02:25

Da skupovi nisu u isto vrijeme, jedan bi otisao i u Knin.

ODGOVORITE
Name

milos

05.08.2017 07:21

Dodik da ima mrvu SAVESTI Ne bi se pojavio na stratistima.DEZERTER-COVICEV BRAT,

ODGOVORITE
Name

milos

05.08.2017 08:22

SRBI OTVORITE OCI,RONHIL BI BRANIO SRBE,NE BI SVERCOVAO,GDE JE JASENOVACKA GRADJA.

ODGOVORITE
Name

igor

05.08.2017 08:40

Kod COVICA,BRATA MILOKRADA.

Name

BOBA

05.08.2017 13:19

SVAKO NORMALAN BI ZAPLAKAO KAD GLEDA OVAJ NAPAĆENI NAROD KO NE VOLI SVOJE MJESTO GDJE JE ROĐEN DALEKO MU KUĆA. OVDJE NE MA GLUME SAMO MI NIJE JASNO JEDNO. JEDNOM SU NASTRADALI ZAR OPET VJERUJU POLITIČARIMA KLANJAJU IM SE DO ZEMLJE I APLAUDIRAJU TO JE NAŠ NAROD NIKAD SE NE ĆE OSVIJESTITI.

ODGOVORITE
Name

parastos

05.08.2017 13:57

Od Boja na misaru Mi Samo parastose a nasi ne prijatelju obiljezavaju godisnjicu pobjede nad srbima i srpskom politikom Nesvatljivo da Mi polaganje vijenaca i parastose obiljezavamogodi u satoru uz muziku Menjajmo se

ODGOVORITE
Name

milos

06.08.2017 08:37

VELIKO PONIZENJE ZA SRPSKE BORCE,MILE I COVIC BRACA,FUJ

ODGOVORITE
Name

OMG

06.08.2017 11:12

Patrijarh kaže: ".....pitamo odakle takva mržnja da ona bude pokazana na najgnusniji način prolivanjem krvi." ovo je OK ...zatim je rekao "da bi razumeo da je ova odluka došla od nehrišćanskog naroda." WTF !??! MOLIM VAS LIJEPO, srpski patrijarh bi razumnio, HALOOO, on bi razumio, da to nisu počinili hrišćani. Ovaj govor je katastrofalan sramotan i potpuno necivilizacijski, strašno

ODGOVORITE
Name

Vanja

06.08.2017 13:24

Da druze, isto sam zapazio i ostao osupnut! Dakle sam je priznao da je njemu najnormalnije klati, ubijati protjerati sve one koji nisu pod njegovim krstom "casnim", eh zato savrseno razumije ako eto ti neki nehriscani to urade nama. Ista logika kao sto oni koji lazu, varaju, kradu najvise strepe od toga hoce li njima to neko uraditi jer su sami takvi. Zlo i naopako u svakom smislu.

Name

nikad vise rat

06.08.2017 12:14

Sta reci,pa tek sad vidim posle onih silnih epizoda o oluji i citavoj akciji sto hrvati su spremali pa na kraju i odradise i nazvase je oluja da su nas mogli potamaniti ko zeceve neg im nije bio ni cilj nit naredba negu su nam koridor ostavili da bih imali kuda bjegati.Sve se to znalo i nasi su znali cjelo vrjeme da se hrvatska sprema na taku jednu akciju nego je beograd cutao i nista nije ni pokusao da radi na tom.Znaci da su fec akciju dogovorili u foteljma nase bivse vodje a ovi sto se sad dice odradili ko fizikalci.Hrvati nas otjerase a ne pobise dok mi veliki srbi isto to smo mogli uraditi sa muslimanima u srebrenici a ne da ih razdvajamo i kasnije onaj nas sljam strelja .Osta nam sad cjeli zivot zig zbog tog djela ili ne djela dok hrvati mogu vjeka vjekovna slaviti ko dan pobjede.Eto toliko o tim nasim vodjama pa vi sad idite za ovim nasim novim/starim sto nas truje sa referendumima a ovamo se nafatiro da ni sam ne zna koliko ima .

ODGOVORITE
Name

cups

07.08.2017 06:35

Sjetili se poslije koliko godina ?

ODGOVORITE