Федерација за пут преко Бијељине

Посланици Представничког дома Парламента Федерације БиХ /ФБиХ/ усвојили су данас приједлог да траса будућег пута од Сарајева до Београда иде преко Зенице, Жепча, Тузле, Брчког и Бијељине.

Босна и Херцеговина 25.07.2017 | 15:13
Федерација за пут преко Бијељине
Медији су раније пренијели да је Турска заинтересована да финансира изградњу пута који би повезивао главне градове БиХ и Србије, о којој треба да се договоре Република Српска и Федерација БиХ.

Министар саобраћаја и веза Републике Српске Неђо Трнинић рекао је да Влада Српске не жели да разговара о неким другим трасама у вези са изградњом пута Сарајево-Београд, већ само о оној која иде преко Пала до Вишеграда и даље на гранични прелаз Вардиште.

Трнинић је навео да је нереално да се ове године "улази у било какву причу о изградњи пута Сарајево-Београд", те да с тим у вези ништа конкретно није видио у разговорима са министрима на нивоу БиХ и Федерације БиХ.

Првобитна замисао, коју је раније изнео предсједник Србије Александар Вучић, је била да траса будућег пута Београд - Сарајево иде преко Вишеграда.

Представници власти у БиХ не могу да се усагласе с трасом пута, па је тако неизвјесно да ли ће и када ће уопште да се створе услови за градњу пута, који би повезивао главне градове Србије и БиХ.

(БН/Срна)

Коментари / 73

Оставите коментар
Name

Врс рви

25.07.2017 13:22

Ее буде ли брза цеста обисла Висеград - биће сваста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дјикан

25.07.2017 13:43

Хехее а ста це бит вјере ти, објезбеди своје пате па ради до миле воље а инаце и аередром уз пит мозес око висеграда па и луку радити, е цуј га хахаа знас када це бити тај пут ??? НИКАД па ни тада.

Name

реално

25.07.2017 14:18

ре Дјикан - по коментару ти се види да с правом носис то име..

Name

Јоја

25.07.2017 14:20

Па нормално. Федерација повезује Добој-Брцко и Тузлу са добрим путем за Сарајево .Инаце нико зив неце ици тим путем за БГ како се наводи.Кад из СА додјес до Руданке сто би неко исао за Бијељину кад мозе изац на Бабину Греду и ето га у за сат у БГ.Федерација поветује градове.

Name

ннн

25.07.2017 14:39

Једино исправно је да иде преко Висеграда!

Name

Србин

25.07.2017 15:00

Ово је боља варијанта... а за нас најбоље да не скреће у Жепчу већ у Добоју па да се увеже аутопут 5Ц и овај дио до БЛ и све заједно до Београда... За све најбоље и логично да се ријеше гужве.

Name

ЦВИЈЕТИН

25.07.2017 15:06

Па зар нам хоце други да граде пут и ми се немоземо само да слозимо кудаце траса да пролази? Па дал има идје лудје Дрзаве на овом свету? Ово је веце од залости,.

Name

ре врс рви

25.07.2017 15:12

Шта каже Драган Човић "заштитник Срба у Сарајеву ".

Name

Реално

25.07.2017 15:13

Сасвим реално за ову траку пута и ауто бана да иде преко Бјељине Брцко и Тузле познати градови и тако це бити.

Name

Ђоко

25.07.2017 15:30

Усвојен је предлог да аутопут између престоница Србије и БИХ иде преко Зенице, Жепча, Тузле, Брчког и Бијељине.

Name

Ре Јоја

25.07.2017 15:46

Уз предлозени пут има висе становника вец п да иде преко Висеграда. Гдје ти је разум и логика? Која будала би градила пут кроз пустињу?

Name

Ре. логицно

25.07.2017 15:51

Бице онако како Турска и Србија кажу... А то је Београд-вардиште-Висеград-Сарајево.

Name

Калабиц

25.07.2017 16:37

Боље на Требиње да се повеже и са медјународним Ааеродромом.

Name

Ре ре Јоја

25.07.2017 16:51

Нисам рекао да нема, него да федреација прави аутопутну мрезу у БиХ сто нема везе са Београдом.Која будала це из Мо, СА, ЗЕ, БЛ, БИ, ,ДО и других градова ици за БГ преко ТЗ и Бјељине. Нема логике.Кад има 5 Ц и братство - јединство. Јер од Бјељина ваља опет козијим стазама до БГ.

Name

патриот

25.07.2017 17:24

СВАКО ПАМЕТАН ЈЕ ЗА ТРАСУ КОЈА ПРОЛАЗИ КРОЗ НАСЕЉЕНИ РЕГИОН , А НЕ КРОЗ вукојебине !

Name

прц

25.07.2017 17:30

САМО МИ ИМАМО "добре" ИДЕЈЕ КУД ДА ИДЕ АУТО ПУТ (примјер нови ауто- пут прњавор -јоховац ; ПАР АУТА НА САТ) !!

Name

Др

25.07.2017 18:31

Градња је незаобилазни дио исплативости. Дали је потрбно уопсте несто градити ако то нема поврата инвестиције и само одрзавања. То питање и даје одговор путање трасе аутопута. И ја бих зелео да иде траса поред моје викендице ал ту нема дневно десетак возила. Дакле зеље нетреба испуњавати него оправданост, неко је вец напоменуо аутопут Јоховац-Прњавор студија исплативости није ни на само одрзивости. Далеко исплативија инвестиција би била да је струка одредзивала трасу, а она би била Добој- Брод.

Name

Требиње

25.07.2017 19:08

А,СТО ЈЕ БИТНО КРОЗ ВИСЕГРАД ! ВИСЕГРАД ЈЕ ОБИЦНА КАСАБА !

Name

075

26.07.2017 05:47

@ Србин У праву сте најлогичније је ка Добоју али не заборавите да су већина у Жепчу "угрожени" Хрвати и да су у Бановићима на путу ка Тузли на власти "најзеленији" и највећи криминалци из "цоса ностра странке СДА"!!

Name

Лазар

27.07.2017 10:28

Мора траса ићи преко Зворника, а за остало се ви уклопите. Па каква је то брза цеста гдје мораш ићи около 150км да би дошао из БГ у Са? Какви су ово "генијалци" смислили. Каква Тузла, какво жепче црно.

Name

Ре Зворник

27.07.2017 14:07

Коме цес ти ба рец да се уклопи? Ајде завези доле у Зворнику. Доста вам је макадам неки сеоски оставит.

Name

Зворник

25.07.2017 13:25

Мислим даје ова варијанта нај боља.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Коwалски

25.07.2017 13:54

Осим што мислиш могао би и да се описмениш.

Name

Генерал

25.07.2017 15:04

@Коwалски: Писмен је сигурно висе него ти. С обзиром да везе немас требас да знас да би аутопут био економски исплатив мора проци најмање 15.000 аутомобила дневно. Ко це братити кредит? Једино и јесте исплативо преко Тузле и Бијељине јер тај дио има највецу популацију а ово је супер прилика да се ове средине увезу које су увијек сурадјивале. Београд и Сарајево нису никада имали ту повезаност нити це икада имати.

Name

МАКСО

25.07.2017 15:56

Тако је најбоља варијанта.

Name

Ре

25.07.2017 16:14

Тако је, само преко Тз и Бијељине. Је.о и СА и БЛ. њима је и онако добро, а овај дио највише популације и свакако је запостављен у оба ентитета.

Name

075

26.07.2017 05:53

@ Ре Не заборавите да је Тузла трн свим националистима у БиХ јер Тузла је комунистички, поносан сам на то, град од 1945. па до данас!!Сарајево нас мрзи јер имамо најбољу клинику "Клиника за срце" у овом дијелу Европе, што тузлански УКЦ је као "свемирски брод" у односу на СДА сарајевски УКЦ, што Тузла има најбољи нови водовод у БиХ а Сарајево треба за коју кап воде Аустроугарима захвалити, што Тузла има најбоље и најјефтиније централно гријање у БиХ, што Тузла има "море" у центру града етц.!

Name

@075

26.07.2017 18:01

Пријатељу, тебе нико не мрзи, посебно не Сарајево, али си добро исфрустриран када тако несто мислис.

Name

Ре 075

26.07.2017 21:28

Е што Тузла тек глупана има...

Name

за 075

27.07.2017 17:13

Хајд' откачи увлачигуз...мука ми је од твојих коментара.Толико се улизујеш Србима да је то за попљувати. Колико по својим пљујеш то није нормално...а колико тек по нама на другим порталима. Тузлак,лош си човјек...

Name

Пелцер224

25.07.2017 13:26

Дајте смијесни сте са Тим аутопутем. Нити це га кад правити нити це кад бити лове за то. И да буде ко би исао из Сарајева за БГ тим путем обилазеци пола Босне на Тузлу и Брцко правеци непотребних 200 километара :)

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Пелцер

25.07.2017 14:28

Читам ове приједлоге и себи немогу доћи, дали неко од њих познаје географију? Чуј траса Сарајево - Жепче -Тузла - Бијељина - Брчко -Београд ?? Ако већ дођеш до Добоја ето те за пола сата у...

Name

ре

25.07.2017 14:30

Бас тако, а иначе нема ниста од тога то је онако убачено да се народ има чиме забављати...

Name

Кики

25.07.2017 17:05

Пола ових коментатора није изасло из свог села,каква геогефија?? А они који јесу, пола од њих је отисло до ДО ил БЛ ал у затвор јер немају пара да плате и саобрацајну казну и интернет. Ту се свијет заврсава.

Name

ре свим

25.07.2017 20:37

Видите ово када цита неко ко познаје географију и узмајуци у обзир намјену а самим тим и исплативост има потпуни материјал да вас демантује. Настрану зеље, ево и ја бих лицно волео трасу на Романију. Медзутим питање која би била цијена километра ко би путовао односно плацао? Па да будемо јасни неце ни ови из Тузле,Брцког, Бијељине ици преко Романије у Београд. Док овом трасом преко Зепца,Тузле,Брцког, Бијељине путоват це сви сем оних мјеста уз Дрину. Нама остаје само да навијамо.

Name

гастарбајтер

25.07.2017 13:26

Свака цаст господо! Боље да нема ниста него да иде тамо гдје ви нецете...дубоки наклон за све мудре главе које раде у корист народа и нас национални високи циљ!

ОДГОВОРИТЕ
Name

сократ

25.07.2017 13:34

Само преко Вишеграда. Да се развију и ти крајеви РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јебес то

25.07.2017 13:45

Који крајеви да се развију хахаа она хебалиста мислис хахаа добро не спмену љубиње и требиње и оно богаство хахааа...

Name

Миле

25.07.2017 14:01

Направце теби Преседник Аутопут да се развијас....

Name

Пензионер

27.07.2017 11:47

Измедју Сарајева и Висеграда зиви једва 50-60.000 људи. Становниство у БиХ зиви у Бијељини, Брцком, Тузли, Добоју, Зеници...

Name

рибар

25.07.2017 13:40

Ето потврде онога што сам написао у коментарима овдје поводом повезивања ауто-пута Сарајево-Вишеград-Београд. Вучко се мало играо око избора. Иначе, има логике ово од Зенице према Тузли, лакше, јефтиније и ближе је него преко Олова и Нишића. Али ће им зато кладањске "жуте осе" и оловски "ђокери" је*ати мајку, ионако су им уништили индустрију, опљачкали шуму и оставили као слијепо цријево. Питаће они ускоро сарајевске аге, "за кога су они гинули?"

ОДГОВОРИТЕ
Name

модричанин

25.07.2017 13:47

Само преко Романије , да се лакше извози обловина.

ОДГОВОРИТЕ
Name

модричанин

25.07.2017 16:22

Таман и тебе као олупину да избацимо, у праву си!

Name

банесссс

25.07.2017 13:47

Одлицна марсута...

ОДГОВОРИТЕ
Name

возац

25.07.2017 14:14

Треба сто крацом трасом преци преко Дрине па нека Србија финансираи одрзава тај пут.

ОДГОВОРИТЕ
Name

W

25.07.2017 14:43

МА КАКВИ ПУТЕВИ НАМА НИСТА НЕ ТРЕБА У БИХ.Младио људи без обзира на националности одселис ,људи из арапског свијета који насељавају Ф БиХ,а и РС ће ДОДИКОВУ БАБОВИНУ.Нека људи праве путеве какве су њихове потребе није ми јасно сто Србија се брине за те путеве имају они ВУКОЈЕБИНМА у Србији.

Name

Сарајлија.

25.07.2017 14:44

Бице ако Богда како казе Турска влада .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бијељина

25.07.2017 15:01

И Бијељина је за пут преко Бијељине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БиХ

25.07.2017 15:46

Кад са Србима преговарас,казес онај приједлог који не зелис а Срби су одмах против тога и добијес оно сто си зелио.Залосно, али је то са Србима тако.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Леко

25.07.2017 15:52

У Бијељини има висе становника и моторних возила него на комплетној траси преко Всеграда.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РОКИ

25.07.2017 16:38

Референдум и нема ту се ста расправљати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Турбоскара

25.07.2017 16:45

Један виц а мозе се добро повезати са овом ситуацијом.Срели се Америцки руски предсједник са Вуцицем. разговарају они тако па се покрене и питање патриотизма и вјерности.Казе рус аљоса ај вамо и скоци са оне зграде да овима доказес какви смо ми патриоти.Овај казе па гдје председнице имам зену дјецу ко це их хранити ако мене нема .Њези фукаро избламира нас итд.Додје ерицки през и казе ајде дјо локази овима ста је то вјррност скоци са ове зграде.А јој председнице ја се тек озенио зена трудна како цу па ни дјете нецу видјети.ај бјез и ти фукаро избламира нас пред овим.Додје над казе е сад це те видјеyи.дод вамо зивораде видис ону зграду гамо немој слуцајно да би скоциио са ње.Ти цес мени да казес да ја нескацем е ај бас да видимо како цес ми забранити попне се зиворад и скоци.Поента није битан циљ него кур...ње и контрирање .Таки смо ми срби зато нас и сврби.

ОДГОВОРИТЕ
Name

за Турбоскара

25.07.2017 17:57

Ма легенда си царе.

Name

Зворник

25.07.2017 18:31

Хахахахахахахаххах добар стари виц.

Name

Референдум

25.07.2017 16:56

Дајте јос једну анкету да се смијемо. Па логицно да је ово најбоља рута, цуј Висеград...

ОДГОВОРИТЕ
Name

словенац

25.07.2017 18:06

Досадно ми па цитам ове коментаре да вама нема помоци ,ни једним ни другим ни трецим ( мислим на нације) сви сте ама бас исти ЛУДИ БАЛКАНЦИ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миле

25.07.2017 19:28

Интересујеме како це да озиви та регија од сарајева до висеграда господо драга ста је то озивело поред аутопута Загреб-Београд осим сто су становници градова у непосредној близини аутопута добили излаз на ауто пут. Права истина је да це само користи имати власници земље преко ције преде поменути пут. Да би се пут исплатио и отплатио логицно је да иде поред великих градова где це се наравно појавити веци број корисника.

Name

е

25.07.2017 20:33

МОЈ МИЛЕ НЕ ПИТА СЕ СТРУКА - ВЕЦ ОДЛУЦУЈЕ ПОЛИТИКА , ЗАТО НАМ И ЈЕСТЕ СВЕ НАОПАКО ?

Name

Име

25.07.2017 20:30

Сто су ови из РС смијешни .Није ни први ни задњи пут. То исто кад просјак богаташу условљавља гдје це са парама..А знате ону : Дас не дас увенес !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Генерал

25.07.2017 21:08

Који је то апсурд :) а толико Турке мрзите али када нуде паре па бар и кредит ма спремни да ратују :) Ви сте феномени! Лицемјер до лицемјера!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драган

26.07.2017 05:06

Нормално да пут иде преко БН и ТЗ ,па неце ваљда преко вуко..... ?!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Риле

26.07.2017 07:02

Само преко Бијелнине.

Name

Григитан

26.07.2017 07:29

Па градите је на Пале и Вишеград не морате никога питати. Ако буде интересантна возит цемо се њиме. У чему је приблем? У парама? Е па не може за тудје паре како ти хоцеш.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИМ

26.07.2017 07:40

СВИ ПУТЕВИ ВОДЕ У РИМ. МОЖЕМО МИ ГРАДИТИ ПУТЕВЕ ШИРОКЕ И УСКЕ, МОДЕРНЕ И СЕОСКЕ АЛИ ЧЕМУ ТО. И ОВАКО ПО ОВИМ СТАРИМ И УТАБАНИМ РИЈЕТКО СЕ КО ВОЗИ. ДА НИЈЕ ТУРИСТИЧКЕ СЕЗОНЕ КРОЗ ВИШЕГРАД БИ ПРОЛАЗИЛО ПОНЕКО АУТО СА СТРАНЕ. НЕКАДА ГЛАВНИ ПУТ БЕГРАД САРАЈЕВО КОЈИ ЈЕ ПОВЕЗИВАО ТОЛИКО СТАНОВНИШТА САД ЈЕ УСЛЕД НЕМИНИВНИХ ПРОМЈЕНА СПАО НА ЛОКАЛНИ ПУТ. ДОВЉНО ЈЕ ОВУ ПОСТОЈЕЋУ ТРАСУ РЕКОНСТРУИСАТИ, УРАДИТИ НА ОДРЕЂЕНИМ ДИОНИЦАМА БРЗЕ ТРАКЕ И САСВИМ ДОВОЉНО ЗА НАРЕДНИХ 100 ГОДИНА КАКАВ НАМ ЈЕ НАТАЛИТЕТ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ацогз

27.07.2017 07:29

Вучић ће направити аутопут до Мокре Горе, договорили се ови у БиХ, ФБиХ, РС, Брчко Дистрикту или не. Па ће од Сарајева до Београда путовати постојећим путем до Вардишта, а након границе до Београда аутопутем. А тај аутопут што ФБиХ заговара, фиктивно ће бити аутопут Сарајево-Београд, а фактички ће бити аутопут Сарајево-Тузла. Нема неке превелике воље у РС да се дионица продужи даље до Бијељине и Београда (осим на локалном нивоу)

ОДГОВОРИТЕ
Name

Компромис

27.07.2017 08:12

Тај пут би требао ици дионицом Сарајево-зеница-власеница-Сребреница-олово-бугојно-витез-бањалука-лактаси-Приједор-теслиц-тузла-босански брод-орасје-брцко-доњи рахиц-бијељина-висеград-београд! У том слуцају би и аеродром у требињу имао смисла. Или Нек рс прави пут преко висеграда А федерација преко тузле. Боље два спора него један брзи пут.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кад не зелис

27.07.2017 08:43

Нека ти је онда цаца финансира, па прави куд оцес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кусто

27.07.2017 13:54

Иде преко Камен града давно смо договорили...

ОДГОВОРИТЕ
Name

лабуд

27.07.2017 18:08

Џаба се препирете јер од тог пута неће бити ништа. За мене је потпуно небитно куда би ишла јер гдје год да би ишла народ би имао користи, али сигуран сам 100% да от тога нема ништа, бар у неко догледно вријеме. Волио бих да гријешим.

ОДГОВОРИТЕ
Name

2и2су5

28.07.2017 04:46

Куд води овај пут, којим смо, сте, су кренули.... повратка нема, из здравог лудила у болесну памет.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Онако

28.07.2017 11:04

Треба да иде преко Висеграда. Ко је будала да прави паралелно пут са Вц са два крака. Бијељина це свакако бити повезана са БЛ новим аутопутем од ДО преко БР и онда са БГ. Тако да нас Фбих не интересује. Сарајлијице се боје да це им Вуцко и Додо аутопутем преко Висеграда довести јос 50000 Сандзаклија. Сандзак касаба Хахахахах...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пензионер

28.07.2017 11:46

Када возис аутопутем од Загреба до Зупање ван сезоне годисњих одмора, мозес да видис само камионе и покоје ауто из Србије, јер људи иду да обидју куце и имања у Хрватској. Празан аутопут. БиХ треба само два правца; један је Сава - Свилај до Неума, знаци Добој - Зеница - Сарајево - Мостар, а други правац је Бихац - Приједор - Бања Лука, Добој - Тузла и даље до Бијељине са брзом цестом до Зворника. Остало повезати брзим цестама: Зеница - Травник - Бања Лука, затим брза цеста према Требињу и Билеци, и према Травнику, Јајцу, Клуцу и Бихацу, и наравно повезати границне прелазе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бјежи болан..

28.07.2017 12:22

Друмови ће пожељети аута а аута нигдје бити неће. Хоће се рећи: Нема трасе аутопута који се може самофинансирати. Који може покрити трошкове наплате и текућег одржавања. Можда једино и дјелимично главни аутопут Вц или Вв, како коме паше. А остали јок. Нико то не би узео под концесију. Чисти губитак.

ОДГОВОРИТЕ