Federacija za put preko Bijeljine

Poslanici Predstavničkog doma Parlamenta Federacije BiH /FBiH/ usvojili su danas prijedlog da trasa budućeg puta od Sarajeva do Beograda ide preko Zenice, Žepča, Tuzle, Brčkog i Bijeljine.

Bosna i Hercegovina 25.07.2017 | 15:13
Federacija za put preko Bijeljine
Mediji su ranije prenijeli da je Turska zainteresovana da finansira izgradnju puta koji bi povezivao glavne gradove BiH i Srbije, o kojoj treba da se dogovore Republika Srpska i Federacija BiH.

Ministar saobraćaja i veza Republike Srpske Neđo Trninić rekao je da Vlada Srpske ne želi da razgovara o nekim drugim trasama u vezi sa izgradnjom puta Sarajevo-Beograd, već samo o onoj koja ide preko Pala do Višegrada i dalje na granični prelaz Vardište.

Trninić je naveo da je nerealno da se ove godine "ulazi u bilo kakvu priču o izgradnji puta Sarajevo-Beograd", te da s tim u vezi ništa konkretno nije vidio u razgovorima sa ministrima na nivou BiH i Federacije BiH.

Prvobitna zamisao, koju je ranije izneo predsjednik Srbije Aleksandar Vučić, je bila da trasa budućeg puta Beograd - Sarajevo ide preko Višegrada.

Predstavnici vlasti u BiH ne mogu da se usaglase s trasom puta, pa je tako neizvjesno da li će i kada će uopšte da se stvore uslovi za gradnju puta, koji bi povezivao glavne gradove Srbije i BiH.

(BN/Srna)

Komentari / 73

Ostavite komentar
Name

Vrs rvi

25.07.2017 13:22

Ee bude li brza cesta obisla Visegrad - biće svasta...

ODGOVORITE
Name

Djikan

25.07.2017 13:43

Hehee a sta ce bit vjere ti, objezbedi svoje pate pa radi do mile volje a inace i aeredrom uz pit mozes oko visegrada pa i luku raditi, e cuj ga hahaa znas kada ce biti taj put ??? NIKAD pa ni tada.

Name

realno

25.07.2017 14:18

re Djikan - po komentaru ti se vidi da s pravom nosis to ime..

Name

Joja

25.07.2017 14:20

Pa normalno. Federacija povezuje Doboj-Brcko i Tuzlu sa dobrim putem za Sarajevo .Inace niko ziv nece ici tim putem za BG kako se navodi.Kad iz SA dodjes do Rudanke sto bi neko isao za Bijeljinu kad moze izac na Babinu Gredu i eto ga u za sat u BG.Federacija povetuje gradove.

Name

nnn

25.07.2017 14:39

Jedino ispravno je da ide preko Visegrada!

Name

Srbin

25.07.2017 15:00

Ovo je bolja varijanta... a za nas najbolje da ne skreće u Žepču već u Doboju pa da se uveže autoput 5C i ovaj dio do BL i sve zajedno do Beograda... Za sve najbolje i logično da se riješe gužve.

Name

CVIJETIN

25.07.2017 15:06

Pa zar nam hoce drugi da grade put i mi se nemozemo samo da slozimo kudace trasa da prolazi? Pa dal ima idje ludje Drzave na ovom svetu? Ovo je vece od zalosti,.

Name

re vrs rvi

25.07.2017 15:12

Šta kaže Dragan Čović "zaštitnik Srba u Sarajevu ".

Name

Realno

25.07.2017 15:13

Sasvim realno za ovu traku puta i auto bana da ide preko Bjeljine Brcko i Tuzle poznati gradovi i tako ce biti.

Name

Đoko

25.07.2017 15:30

Usvojen je predlog da autoput između prestonica Srbije i BIH ide preko Zenice, Žepča, Tuzle, Brčkog i Bijeljine.

Name

Re Joja

25.07.2017 15:46

Uz predlozeni put ima vise stanovnika vec p da ide preko Visegrada. Gdje ti je razum i logika? Koja budala bi gradila put kroz pustinju?

Name

Re. logicno

25.07.2017 15:51

Bice onako kako Turska i Srbija kažu... A to je Beograd-vardište-Visegrad-Sarajevo.

Name

Kalabic

25.07.2017 16:37

Bolje na Trebinje da se poveže i sa medjunarodnim Aaerodromom.

Name

Re re Joja

25.07.2017 16:51

Nisam rekao da nema, nego da fedreacija pravi autoputnu mrezu u BiH sto nema veze sa Beogradom.Koja budala ce iz Mo, SA, ZE, BL, BI, ,DO i drugih gradova ici za BG preko TZ i Bjeljine. Nema logike.Kad ima 5 C i bratstvo - jedinstvo. Jer od Bjeljina valja opet kozijim stazama do BG.

Name

patriot

25.07.2017 17:24

SVAKO PAMETAN JE ZA TRASU KOJA PROLAZI KROZ NASELJENI REGION , A NE KROZ vukojebine !

Name

prc

25.07.2017 17:30

SAMO MI IMAMO "dobre" IDEJE KUD DA IDE AUTO PUT (primjer novi auto- put prnjavor -johovac ; PAR AUTA NA SAT) !!

Name

Dr

25.07.2017 18:31

Gradnja je nezaobilazni dio isplativosti. Dali je potrbno uopste nesto graditi ako to nema povrata investicije i samo odrzavanja. To pitanje i daje odgovor putanje trase autoputa. I ja bih zeleo da ide trasa pored moje vikendice al tu nema dnevno desetak vozila. Dakle zelje netreba ispunjavati nego opravdanost, neko je vec napomenuo autoput Johovac-Prnjavor studija isplativosti nije ni na samo odrzivosti. Daleko isplativija investicija bi bila da je struka odredzivala trasu, a ona bi bila Doboj- Brod.

Name

Trebinje

25.07.2017 19:08

A,STO JE BITNO KROZ VISEGRAD ! VISEGRAD JE OBICNA KASABA !

Name

075

26.07.2017 05:47

@ Srbin U pravu ste najlogičnije je ka Doboju ali ne zaboravite da su većina u Žepču "ugroženi" Hrvati i da su u Banovićima na putu ka Tuzli na vlasti "najzeleniji" i najveći kriminalci iz "cosa nostra stranke SDA"!!

Name

Lazar

27.07.2017 10:28

Mora trasa ići preko Zvornika, a za ostalo se vi uklopite. Pa kakva je to brza cesta gdje moraš ići okolo 150km da bi došao iz BG u Sa? Kakvi su ovo "genijalci" smislili. Kakva Tuzla, kakvo žepče crno.

Name

Re Zvornik

27.07.2017 14:07

Kome ces ti ba rec da se uklopi? Ajde zavezi dole u Zvorniku. Dosta vam je makadam neki seoski ostavit.

Name

Zvornik

25.07.2017 13:25

Mislim daje ova varijanta naj bolja.

ODGOVORITE
Name

Kowalski

25.07.2017 13:54

Осим што мислиш могао би и да се описмениш.

Name

General

25.07.2017 15:04

@Kowalski: Pismen je sigurno vise nego ti. S obzirom da veze nemas trebas da znas da bi autoput bio ekonomski isplativ mora proci najmanje 15.000 automobila dnevno. Ko ce bratiti kredit? Jedino i jeste isplativo preko Tuzle i Bijeljine jer taj dio ima najvecu populaciju a ovo je super prilika da se ove sredine uvezu koje su uvijek suradjivale. Beograd i Sarajevo nisu nikada imali tu povezanost niti ce ikada imati.

Name

MAKSO

25.07.2017 15:56

Tako je najbolja varijanta.

Name

Re

25.07.2017 16:14

Tako je, samo preko Tz i Bijeljine. Je.o i SA i BL. njima je i onako dobro, a ovaj dio najviše populacije i svakako je zapostavljen u oba entiteta.

Name

075

26.07.2017 05:53

@ Re Ne zaboravite da je Tuzla trn svim nacionalistima u BiH jer Tuzla je komunistički, ponosan sam na to, grad od 1945. pa do danas!!Sarajevo nas mrzi jer imamo najbolju kliniku "Klinika za srce" u ovom dijelu Evrope, što tuzlanski UKC je kao "svemirski brod" u odnosu na SDA sarajevski UKC, što Tuzla ima najbolji novi vodovod u BiH a Sarajevo treba za koju kap vode Austrougarima zahvaliti, što Tuzla ima najbolje i najjeftinije centralno grijanje u BiH, što Tuzla ima "more" u centru grada etc.!

Name

@075

26.07.2017 18:01

Prijatelju, tebe niko ne mrzi, posebno ne Sarajevo, ali si dobro isfrustriran kada tako nesto mislis.

Name

Re 075

26.07.2017 21:28

E što Tuzla tek glupana ima...

Name

za 075

27.07.2017 17:13

Hajd' otkači uvlačiguz...muka mi je od tvojih komentara.Toliko se ulizuješ Srbima da je to za popljuvati. Koliko po svojim pljuješ to nije normalno...a koliko tek po nama na drugim portalima. Tuzlak,loš si čovjek...

Name

Pelcer224

25.07.2017 13:26

Dajte smijesni ste sa Tim autoputem. Niti ce ga kad praviti niti ce kad biti love za to. I da bude ko bi isao iz Sarajeva za BG tim putem obilazeci pola Bosne na Tuzlu i Brcko praveci nepotrebnih 200 kilometara :)

ODGOVORITE
Name

re Pelcer

25.07.2017 14:28

Čitam ove prijedloge i sebi nemogu doći, dali neko od njih poznaje geografiju? Čuj trasa Sarajevo - Žepče -Tuzla - Bijeljina - Brčko -Beograd ?? Ako već dođeš do Doboja eto te za pola sata u...

Name

re

25.07.2017 14:30

Bas tako, a inače nema nista od toga to je onako ubačeno da se narod ima čime zabavljati...

Name

Kiki

25.07.2017 17:05

Pola ovih komentatora nije izaslo iz svog sela,kakva geogefija?? A oni koji jesu, pola od njih je otislo do DO il BL al u zatvor jer nemaju para da plate i saobracajnu kaznu i internet. Tu se svijet zavrsava.

Name

re svim

25.07.2017 20:37

Vidite ovo kada cita neko ko poznaje geografiju i uzmajuci u obzir namjenu a samim tim i isplativost ima potpuni materijal da vas demantuje. Nastranu zelje, evo i ja bih licno voleo trasu na Romaniju. Medzutim pitanje koja bi bila cijena kilometra ko bi putovao odnosno placao? Pa da budemo jasni nece ni ovi iz Tuzle,Brckog, Bijeljine ici preko Romanije u Beograd. Dok ovom trasom preko Zepca,Tuzle,Brckog, Bijeljine putovat ce svi sem onih mjesta uz Drinu. Nama ostaje samo da navijamo.

Name

gastarbajter

25.07.2017 13:26

Svaka cast gospodo! Bolje da nema nista nego da ide tamo gdje vi necete...duboki naklon za sve mudre glave koje rade u korist naroda i nas nacionalni visoki cilj!

ODGOVORITE
Name

sokrat

25.07.2017 13:34

Samo preko Višegrada. Da se razviju i ti krajevi RS.

ODGOVORITE
Name

Jebes to

25.07.2017 13:45

Koji krajevi da se razviju hahaa ona hebalista mislis hahaa dobro ne spmenu ljubinje i trebinje i ono bogastvo hahaaa...

Name

Mile

25.07.2017 14:01

Napravce tebi Presednik Autoput da se razvijas....

Name

Penzioner

27.07.2017 11:47

Izmedju Sarajeva i Visegrada zivi jedva 50-60.000 ljudi. Stanovnistvo u BiH zivi u Bijeljini, Brckom, Tuzli, Doboju, Zenici...

Name

рибар

25.07.2017 13:40

Ето потврде онога што сам написао у коментарима овдје поводом повезивања ауто-пута Сарајево-Вишеград-Београд. Вучко се мало играо око избора. Иначе, има логике ово од Зенице према Тузли, лакше, јефтиније и ближе је него преко Олова и Нишића. Али ће им зато кладањске "жуте осе" и оловски "ђокери" је*ати мајку, ионако су им уништили индустрију, опљачкали шуму и оставили као слијепо цријево. Питаће они ускоро сарајевске аге, "за кога су они гинули?"

ODGOVORITE
Name

modričanin

25.07.2017 13:47

Samo preko Romanije , da se lakše izvozi oblovina.

ODGOVORITE
Name

модричанин

25.07.2017 16:22

Таман и тебе као олупину да избацимо, у праву си!

Name

banessss

25.07.2017 13:47

Odlicna marsuta...

ODGOVORITE
Name

vozac

25.07.2017 14:14

Treba sto kracom trasom preci preko Drine pa neka Srbija finansirai odrzava taj put.

ODGOVORITE
Name

W

25.07.2017 14:43

MA KAKVI PUTEVI NAMA NISTA NE TREBA U BIH.Mladio ljudi bez obzira na nacionalnosti odselis ,ljudi iz arapskog svijeta koji naseljavaju F BiH,a i RS će DODIKOVU BABOVINU.Neka ljudi prave puteve kakve su njihove potrebe nije mi jasno sto Srbija se brine za te puteve imaju oni VUKOJEBINMA u Srbiji.

Name

Sarajlija.

25.07.2017 14:44

Bice ako Bogda kako kaze Turska vlada .

ODGOVORITE
Name

Bijeljina

25.07.2017 15:01

I Bijeljina je za put preko Bijeljine.

ODGOVORITE
Name

BiH

25.07.2017 15:46

Kad sa Srbima pregovaras,kazes onaj prijedlog koji ne zelis a Srbi su odmah protiv toga i dobijes ono sto si zelio.Zalosno, ali je to sa Srbima tako.

ODGOVORITE
Name

Leko

25.07.2017 15:52

U Bijeljini ima vise stanovnika i motornih vozila nego na kompletnoj trasi preko Vsegrada.

ODGOVORITE
Name

ROKI

25.07.2017 16:38

Referendum i nema tu se sta raspravljati.

ODGOVORITE
Name

Turboskara

25.07.2017 16:45

Jedan vic a moze se dobro povezati sa ovom situacijom.Sreli se Americki ruski predsjednik sa Vucicem. razgovaraju oni tako pa se pokrene i pitanje patriotizma i vjernosti.Kaze rus aljosa aj vamo i skoci sa one zgrade da ovima dokazes kakvi smo mi patrioti.Ovaj kaze pa gdje predsednice imam zenu djecu ko ce ih hraniti ako mene nema .Njezi fukaro izblamira nas itd.Dodje ericki prez i kaze ajde djo lokazi ovima sta je to vjrrnost skoci sa ove zgrade.A joj predsednice ja se tek ozenio zena trudna kako cu pa ni djete necu vidjeti.aj bjez i ti fukaro izblamira nas pred ovim.Dodje nad kaze e sad ce te vidjeyi.dod vamo zivorade vidis onu zgradu gamo nemoj slucajno da bi skociio sa nje.Ti ces meni da kazes da ja neskacem e aj bas da vidimo kako ces mi zabraniti popne se zivorad i skoci.Poenta nije bitan cilj nego kur...nje i kontriranje .Taki smo mi srbi zato nas i svrbi.

ODGOVORITE
Name

za Turboskara

25.07.2017 17:57

Ma legenda si care.

Name

Zvornik

25.07.2017 18:31

Hahahahahahahahhah dobar stari vic.

Name

Referendum

25.07.2017 16:56

Dajte jos jednu anketu da se smijemo. Pa logicno da je ovo najbolja ruta, cuj Visegrad...

ODGOVORITE
Name

slovenac

25.07.2017 18:06

Dosadno mi pa citam ove komentare da vama nema pomoci ,ni jednim ni drugim ni trecim ( mislim na nacije) svi ste ama bas isti LUDI BALKANCI.

ODGOVORITE
Name

Mile

25.07.2017 19:28

Interesujeme kako ce da ozivi ta regija od sarajeva do visegrada gospodo draga sta je to ozivelo pored autoputa Zagreb-Beograd osim sto su stanovnici gradova u neposrednoj blizini autoputa dobili izlaz na auto put. Prava istina je da ce samo koristi imati vlasnici zemlje preko cije prede pomenuti put. Da bi se put isplatio i otplatio logicno je da ide pored velikih gradova gde ce se naravno pojaviti veci broj korisnika.

Name

e

25.07.2017 20:33

MOJ MILE NE PITA SE STRUKA - VEC ODLUCUJE POLITIKA , ZATO NAM I JESTE SVE NAOPAKO ?

Name

Ime

25.07.2017 20:30

Sto su ovi iz RS smiješni .Nije ni prvi ni zadnji put. To isto kad prosjak bogatašu uslovljavlja gdje ce sa parama..A znate onu : Das ne das uvenes !

ODGOVORITE
Name

General

25.07.2017 21:08

Koji je to apsurd :) a toliko Turke mrzite ali kada nude pare pa bar i kredit ma spremni da ratuju :) Vi ste fenomeni! Licemjer do licemjera!

ODGOVORITE
Name

Dragan

26.07.2017 05:06

Normalno da put ide preko BN i TZ ,pa nece valjda preko vuko..... ?!

ODGOVORITE
Name

Rile

26.07.2017 07:02

Samo preko Bijelnine.

Name

Grigitan

26.07.2017 07:29

Pa gradite je na Pale i Višegrad ne morate nikoga pitati. Ako bude interesantna vozit cemo se njime. U čemu je priblem? U parama? E pa ne može za tudje pare kako ti hoceš.

ODGOVORITE
Name

RIM

26.07.2017 07:40

SVI PUTEVI VODE U RIM. MOŽEMO MI GRADITI PUTEVE ŠIROKE I USKE, MODERNE I SEOSKE ALI ČEMU TO. I OVAKO PO OVIM STARIM I UTABANIM RIJETKO SE KO VOZI. DA NIJE TURISTIČKE SEZONE KROZ VIŠEGRAD BI PROLAZILO PONEKO AUTO SA STRANE. NEKADA GLAVNI PUT BEGRAD SARAJEVO KOJI JE POVEZIVAO TOLIKO STANOVNIŠTA SAD JE USLED NEMINIVNIH PROMJENA SPAO NA LOKALNI PUT. DOVLJNO JE OVU POSTOJEĆU TRASU REKONSTRUISATI, URADITI NA ODREĐENIM DIONICAMA BRZE TRAKE I SASVIM DOVOLJNO ZA NAREDNIH 100 GODINA KAKAV NAM JE NATALITET.

ODGOVORITE
Name

acogz

27.07.2017 07:29

Vučić će napraviti autoput do Mokre Gore, dogovorili se ovi u BiH, FBiH, RS, Brčko Distriktu ili ne. Pa će od Sarajeva do Beograda putovati postojećim putem do Vardišta, a nakon granice do Beograda autoputem. A taj autoput što FBiH zagovara, fiktivno će biti autoput Sarajevo-Beograd, a faktički će biti autoput Sarajevo-Tuzla. Nema neke prevelike volje u RS da se dionica produži dalje do Bijeljine i Beograda (osim na lokalnom nivou)

ODGOVORITE
Name

Kompromis

27.07.2017 08:12

Taj put bi trebao ici dionicom Sarajevo-zenica-vlasenica-Srebrenica-olovo-bugojno-vitez-banjaluka-laktasi-Prijedor-teslic-tuzla-bosanski brod-orasje-brcko-donji rahic-bijeljina-visegrad-beograd! U tom slucaju bi i aerodrom u trebinju imao smisla. Ili Nek rs pravi put preko visegrada A federacija preko tuzle. Bolje dva spora nego jedan brzi put.

ODGOVORITE
Name

Kad ne zelis

27.07.2017 08:43

Neka ti je onda caca finansira, pa pravi kud oces.

ODGOVORITE
Name

Kusto

27.07.2017 13:54

Ide preko Kamen grada davno smo dogovorili...

ODGOVORITE
Name

labud

27.07.2017 18:08

Džaba se prepirete jer od tog puta neće biti ništa. Za mene je potpuno nebitno kuda bi išla jer gdje god da bi išla narod bi imao koristi, ali siguran sam 100% da ot toga nema ništa, bar u neko dogledno vrijeme. Volio bih da griješim.

ODGOVORITE
Name

2i2su5

28.07.2017 04:46

Kud vodi ovaj put, kojim smo, ste, su krenuli.... povratka nema, iz zdravog ludila u bolesnu pamet.

ODGOVORITE
Name

Onako

28.07.2017 11:04

Treba da ide preko Visegrada. Ko je budala da pravi paralelno put sa Vc sa dva kraka. Bijeljina ce svakako biti povezana sa BL novim autoputem od DO preko BR i onda sa BG. Tako da nas Fbih ne interesuje. Sarajlijice se boje da ce im Vucko i Dodo autoputem preko Visegrada dovesti jos 50000 Sandzaklija. Sandzak kasaba Hahahahah...

ODGOVORITE
Name

Penzioner

28.07.2017 11:46

Kada vozis autoputem od Zagreba do Zupanje van sezone godisnjih odmora, mozes da vidis samo kamione i pokoje auto iz Srbije, jer ljudi idu da obidju kuce i imanja u Hrvatskoj. Prazan autoput. BiH treba samo dva pravca; jedan je Sava - Svilaj do Neuma, znaci Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar, a drugi pravac je Bihac - Prijedor - Banja Luka, Doboj - Tuzla i dalje do Bijeljine sa brzom cestom do Zvornika. Ostalo povezati brzim cestama: Zenica - Travnik - Banja Luka, zatim brza cesta prema Trebinju i Bileci, i prema Travniku, Jajcu, Klucu i Bihacu, i naravno povezati granicne prelaze.

ODGOVORITE
Name

Bježi bolan..

28.07.2017 12:22

Drumovi će poželjeti auta a auta nigdje biti neće. Hoće se reći: Nema trase autoputa koji se može samofinansirati. Koji može pokriti troškove naplate i tekućeg održavanja. Možda jedino i djelimično glavni autoput Vc ili Vv, kako kome paše. A ostali jok. Niko to ne bi uzeo pod koncesiju. Čisti gubitak.

ODGOVORITE