Како је Додик преживио "руски рулет"

Играње на националну референдумску карту, појачану посетом руском председнику Владимиру Путину, очигледно се исплатило Милораду Додику, оцена је политичких аналитичара, након анализе резултата локалних избора на којима је СНСД однео убедљиву победу.

Република Српска 04.10.2016 | 07:28
Како је Додик преживио "руски рулет"
Победи у чак више од пола општина у РС није се надао ни сам Додик, што је признао и у изборној ноћи. Томе је, из угла аналитичара, највише допринело његово коцкање са референдумом о Дану Републике, где му је очигледно игра на „све или ништа“ донела изборну победу, и то више личну него страначку.

"Ово јесте шокантно и интересантно, посебно када се узме у обзир проценат излазности на референдум прошле недеље, а који је деловао да иде у корист Савеза за промене на локалним изборима. Међутим, испоставило се да бирачи нису опростили оклевање Савеза за промене када је био у питању национални изазов, што је сигурно био референдум о Дану Републике. Опозиција се превише ослањала на незадовољство народа социјалним питањима, али Додик, који се коцкао са личном судбином, па и националном, на крају је добио изборе. Више је добио он лично него сам СНСД зато што је нешто добро радио" сматра професор на Факултету политичких наука у Бањалуци Ђорђе Вуковић.

За локалне изборе су, сматра Вуковић, била битна и шеталишта, паркови и грејање, али је важније било препознати о чему се ради када је реч о офанизиви из Сарајева на Дан Републике и ратнохушкачки говор.

"У Савезу за промене имају противречан однос према одбрани националних интереса. Они би требало да озбиљно „претресу“ своје идеје, морални и национални кредибилтет. Републици Српској треба јака опозиција да би могла демократски сазревати, али једно је бити опозиција власти, а друго властитом народу. У читавој овој причи око референдума понашали су се као опозиција политичкој логици" истиче Вуковић.

Политички аналитичар из Београда Цвијетин Миливојевић каже да је референдум можда пресудио код лошег изборног резултата, пре свега, СДС, а не читавог Савеза за промене.

"СДС је поступао помало непоштено према сопственим бирачима. Они су се придружили свим странкама у Народној скупштини РС и стали иза референдума, а онда су фактички водили неку врсту полубојкот кампање, односно обезвређивали значај тог референдума. С обзиром на то да је бирачко тело СДС традиционално национално, то је заиста била необична кампања. Мислим да је добар део бирача због тога ускратио подршку СДС" каже Миливојевић.

Он сматра да је још неколико узрока лошег резултата СДС, попут чињенице да та странка није имала јасну политику ни на парламентарним изборима пре две године.

"СДС се није изјашањавао о врло битним питањима која је наметао 90-их година, као кључна, национална. Устручавао се да их и у кампањи за изборе 2014. јасно каже. С друге стране, Додик никада није био слабији него 2014. Да је СДС остао при ономе шта је била његова изворна национална политика, могао је тада да победи Додика. Таква шанса тешко да ће им се ускоро поновити" истиче Миливојевић.

Извор: Блиц

Коментари / 88

Оставите коментар
Name

Опет

04.10.2016 05:40

И љепотица се појавила.

ОДГОВОРИТЕ
Name

о чему ви

04.10.2016 05:53

Више је њему помогла неспособна опозиција него Путин и референдум. Више су причали о њему и криминалу него о пројктима. најбоља ствар која се спомене су асфалтирање,вода итд. ТРАГИКОМИЧНО

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

04.10.2016 08:06

Па није Додик крив што су они неспособни. Четири године су имали да осмисле план и програм за развој локалних заједница, инфраструктурних пројеката. Они су за то вријеме причали мајке ми ми смо поштени, они у СНСД су лопови, ето питајте министра Мектића... У општинама гдје је СДС била власт требало је за четири године да све улице асфалтирају, ураде канализациону мрежу и тд... не да чекају као СНСД мјесец пред изборе, да дадну народу примјер како се то ради...да докажу да су бољи, квалитетнији.

Name

Ре

04.10.2016 08:18

А какав је економски програм, матере ти, имао Додик и његови? Ах да, продај дрзавно народно благо, и сто висе се задузи! Погледајте у Србији како је исло. Прво су похватали криминалце (Мисковиц и др.) и вратили дрзави отето, а онда инвестиције. Ко це инвестирати у криминалну дрзаву? Ту капитал није сигуран. Ах да, нико!

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

04.10.2016 08:53

Хахаха, које црне инвестиције? Ухапшен Мишковић па пуштен, хехе, коме је држава Србија узела имовину криминалом стечену... ? Мислиш на Јуру гдје робови раде а робовласници са бичевима ходају... Изем ти инвеститора од кога узмишеш 300 милиона евра кредита , да направиш ауто-пута 40 километара, па том инвеститору враћаш кредит, још му даднеш и концесију на 30 гидина да наплаћује путарину на ти фамозних 40 километара... Влада Србије наводним инвеститорима даје 10000 евра стимуланса по радном мјесту, хахах... па могла је за те паре и сама отворити радна мјеста... Де матерети нађи неки бољи примјер од Вучића и Вучићеве Србије, јер сам у свакодневном контакту са људима у српској Србији, који гледају својим очима, а не очима Пинка, РТС и Информера...

Name

Драган

04.10.2016 06:15

СДС је изгубио државотворност и није више окупљајући фактор када је национални интерес у питању. Ја, дугогодишњи гласач и симпатизер СДС, не знам више која је њихова политика, нити знам за шта се залажу. То је, у народу, пресудило ове изборе. На наредним, општим, СДС ће још горе проћи ако не промени комплетну структуру руководилаца - од врха па до општинских одбора. Сви су или неспособни, или компромитовани. Очигледно, те фаце народ више неће. Не бих желео да се деси да СДС више не представља никакав фактор у РС, а близу је тога.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Андјеомм

04.10.2016 06:31

Додик је свима показао да треба да га слусају.Показао је како се бори за РС.Трази од СЗП да имају једанан став према Федерацији гдје неби требало бити нејединства.Борба у РС позиције и опозиције је ок разлицити ставови али у Сарајеву мора да буде јединствена.То је Иваниц схватио и зато је ПДП добро просао на изборима.Босиц то није разумјео.Додик је једини Председник који је вратио достојанство РС.Није лако борити се са пола амбасадора који би вољели да РС укину на било који нацин.Борба за РС тек поциње и бице јако теска.Треба вратити Босну у оквире Дејтонскога споразума а онако како писе а не у дух Дејтона.То је уговор који су сви потписали и треба да се постује.Обавезно реформисати судове у БиХ.Оцигледно је да немамо независно судство.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Анонимус

04.10.2016 08:24

Ма дај шта ми наприча. А зашто је твој борац за РС укинуо химну, заставу и грб и пренио на БиХ десетине надлежности РС.

Name

Микса

04.10.2016 08:31

Као да су грб и химна вазни. Или овласцења? Референдум је битан.

Name

Како је добро ПДП прошао

04.10.2016 09:25

Не знам по којој твојој статистици је ПДП добро прошао.У Бања Луци је прошао катастрофално.То чак није могао да надокнади ни феноменални Зоран Талић који је доказао на атв телевизији Срђану Амиџићу да није довољно само књишко знање

Name

пале

04.10.2016 09:40

ма ста реце...а ко је био прије њих,па јесу ли имали договор о заједницком наступу...па ко то прекрси , ко избаци опозицију (ПДП и СДС) па склопи договор са Бакиром...КО?

Name

пале

04.10.2016 09:47

и јос несто на Палама јсу јавн без прикривања плацани гласови са потписаним изјавама и примљених 50КМ.Сам ДНС 600 изјава ...толико о том постењу и великој побједи.Мрак!!!

Name

ЦАР ЈЕ

04.10.2016 06:34

НАЈКОМПЛЕТНИЈИ И НАЈЕФИКАСНИЈИ ПОЛИТИЧАР И ДРЖАВНИК У БИВШОЈ YУ, ЈЕДИНО ЈЕ БИО БОЉИ САНАДЕР АЛИ .....

ОДГОВОРИТЕ
Name

семберац.

04.10.2016 09:09

р:Управу сте,немага бољег.

Name

ре

04.10.2016 09:29

о цему писес?Имас ли мозга?

Name

Санке је краљ

04.10.2016 09:51

Санадер воли слике и скупља сатове док овај не зна ста је то него само граби у некретнинама. А и Санадер је знао у исто вријеме да направи супер организацију посла и да све ферцера а у исто вријеме да на крају баладе из неких својих разлога све унисти. Баја није тај калибар он је само мало висе слифован сељациц ком се посрецило да 98е стопира и да му стане транспортер СФОРа и поведе га у боље сутра а све нас с њим у 3... ста вец

Name

Ненад

04.10.2016 06:47

Народ је измалипулисан толико да и не сумња у то. Овако Додик дузе игра и успјева врло добро. Народ мисли да је патриота, а не запита се да ли би био на власти да заиста јесте...зар га не би неко са запада вец уклонио? Референдум колико је одговарао Додику, једнако толико је и Бакиру на другој страни. Ево, народ се сада радује побједи СНСД...видимо се за цетири године, бице опет иста прица. Упамтите и схватите то, БиХ је окупирана дрзава, у којој борци за национална права и идентитет не постоје вец дуги низ година. На власти су само марионетске владе. 20 година је просло од рата, а о њему се и даље прица као и некада...и даље је то главна тема сваког разговора, прије и после избора. Зивотни стандард је раван африцком, ма катастрофа. Погледајте ко вам је на листама за одборнике био (у свакој странци), све несколовани и политицки подобни, е то вам је слика народа који остаје да зиви у Босни...или ФБиХ и РС, како хоцете, ако има разлике...

ОДГОВОРИТЕ
Name

србо

04.10.2016 06:51

"За локалне изборе су, сматра Вуковић, била битна и шеталишта, паркови и грејање, али је важније било препознати о чему се ради када је реч о офанизиви из Сарајева на Дан Републике и ратнохушкачки говор."... е мој Вуковићу... није он спашавао РС од сарајева неким референдумом, спашавао је он своје дупе... он ће РС сам уништит, јер ју је довео у банкрот! и ту помоћи нема..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брчко

04.10.2016 06:53

Њега је Бакир спасио својим потписом за ММФ.... Иначе би били велики протести у РС јер будзетска касица је од аугуста празна... Треба ридјобрадом захвалит...:-))

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

04.10.2016 06:56

Није СДС крива, криви су људи који се крију иза ње... Не можеш глумити великог патриоту, па отићи на вечеру са Патриком Муном... Не можеш причати у Српском Сарајеву једно у Федералном друго... На Фтв код Душке Јуришић , говорити како су родитељи гимназијалаца из Српског Сарајева , заостали, јер ти је Душка пустила прилог гдје гимназијалци говоре да је Нато злочиначка организација, а ти у истој емисији , како си запрепаштен и саблажњен, како ти своју дијецу не васпитаваш тако... Онда дођеш у Српско Сарајево и очекујеш да људи подрже странку у којој си ти нека чивија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДОКТОР

04.10.2016 08:04

ДИЈАГНОЗА ИСПРАВНА АЛИ ФАЛЕ КОНКРЕТНИ КРИВЦИ, ТО СУ БОСКЕ , ТАДИЋ И БАБИЋ НЕРАДНИЦИ ОСРЕДЊИИ ЛОШИ ЉУДИ А ПОХЛЕПНИ КО МИЛОРАД. А САД ЛИЈЕК, НЕКИ ДА ДАДНУ ОСТАВКУ А НЕКЕ ОТЈЕРАТИ И ВРАТИТИ ШАРОВИЋА ДА УВЕДЕ РЕД .

Name

Девијант

04.10.2016 08:18

То што причаш су обичне глупости.Проблем СДС-а као странке је та што нема лидера.Људи не гласају за странку него за специфичну особу.Прије свега потребно је да нађу лидера, изузетно елоквентну особу која ће говорити искрено и енергично.Додик се поставља као лидер и људи у њему виде сигурност без обзира на бројне афере.Погледајте примјер СНС-а у Србији, шта би они били без Вучића?Опозиција никада неће убједљиво добити изборе, али ако желе да их добију морају да запале масу, да истјерају све раднике и омладину на гласање.Да не говорим о томе да морају да избаце оне људе који само из интереса улазе у странку, јер ће их такви сутра продати.

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

04.10.2016 08:31

Ма друже кренути од општинских одбора, ево код нас у И.Сарајеву док је Гојко Драшковић био началник његов одбор из ИНС минирао је Бабаљ преко својих људи из болесне амбиције да он буде главни баја на Сарајевско-Романијској регији...и тако редом. Толико се сујетних ликова накупило на нижим нивоима , који раде разне дилове да би остварили властиту корист. Ево трећа година како је СДС на власти на државном нивоу, да нису ни у једну општину у којима су обављали власт ,направили неку фабрику, инфраструктурни објекат од значаја и слично...да покажу народу да знају и могу. Свака част Мићу у Бјељини, остало је прдимаховина све...

Name

ре девијант

04.10.2016 08:38

Проблем лези у српском народу коме је највазније србовање.

Name

ОД ДОКТОРА ДЕВИЈАНТНОМ

04.10.2016 08:40

СТАВРНО СИ ДЕВИЈАЦИЈА ЗА ПОСМАТРАЊЕ ДОЂИ ЧИКА ДОКТУРО ДА ТЕ РЕМОНТУЈЕМ БОЛИДУ

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

04.10.2016 09:39

@редевијант Тачно, србовање нам је важније од ФБиХ...

Name

Мали

04.10.2016 07:12

Господин из Фоце на Фаце ТВ у емиси Фаце то Фаце је се рекао и показао ста зна а уствари незна

ОДГОВОРИТЕ
Name

Биља

04.10.2016 07:18

Лопови и криминалци пролазе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СВЕ партије су у талу!

04.10.2016 07:18

Против народа наравно!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ааа

04.10.2016 07:19

Бакир је Додиков најбољи пријатељ. Да му није набацио цијелу ову причу око дана РС, а овај вјешто искористио...питање на коју карту би Додик уопште могао играти. Овако је добио зицер. Једина добра страна ових избора је побједа у Сребреници, коначно, и чињеница да је бакир својом политиком изгубио 12 општина у федерацији !

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

04.10.2016 08:32

Али пријатељу то показује да је народ у ФБиХ ипак казнио Бакира и поред његове апелације и националне политике, док с друге стране народ у РС то није уцинио иако је Додик сасвим блатантно играо на ту карту са безнацајним референдумом....дакле ко је овдје показао памет, Срби или Босњаци?

Name

....

04.10.2016 08:37

А то је знак да се у федерацији националистицка политика казњава а републици српској наградјује

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

04.10.2016 09:42

Да како да не, 25 година влада вам клан Изетбеговић, толико о кажњавању ... Па ево Срби су казнили СДС као националну , Караџићеву странку, гласали су за СНСД социјал-демократе Додика.

Name

тута бугарин

04.10.2016 07:28

Било је ту свега.Могли су узети све само нису хтјели.Видјеце мо ста це бити са Мицом и Сребреницом?Богданица се хтјели отарасит,а остало их није занимал,а и било би превисе провидно.Ко сконто сконто

ОДГОВОРИТЕ
Name

Професор???

04.10.2016 07:29

Ко је све "професор", добро је народ икако нормалан. Значи требао је СДС поновити 90-те, отпремити људе на тракторима преко Дрине, да би стао у "одбрану" србства? Срећа је па су мало већи мангупи од Додика завршили више од месарског заната, инаће би давно отпухали напреднији ентитет. Невјероватно је колико људи још вјерује, да их неко попут Русије може заштитити у сред Европе. Једини разлог зашто нико не скида Додика, је то што нисте ментално зрели да имате нормалну власт. Док год вам је србовање важније од ваше дјеце, свијет ће вас пустити да цркајете (уз камате ММФ-а наравно).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

04.10.2016 08:36

Ево Ћекамо неког као што си ти, да нам каже коју памету, нека су теби важнија наша дијеца , немој црћи од бриге за њима. Битно је да може срцу Европе проћи исламска држава , као расадник терориста и логистичка база , за Русију мање , више...

Name

Загор

04.10.2016 10:11

Ћекамо???

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

04.10.2016 11:01

Да, човјек је написао инаће , па да се разумијемо, мој Загоре.

Name

на слика

04.10.2016 07:29

Душанко Мајкић изгледа усхићено

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дијагноза

04.10.2016 07:42

Одкуд овдје Мадлен Олбрајт са Милорадом србином?

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВУЛЕ

04.10.2016 07:56

Ниста ово неце помоци свима из сзп. Једноставно ,Додик какав год био превео их је зедне преко воде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЈ

04.10.2016 07:58

МА ИМА ЦОВЈЕК ПАРЕ......

ОДГОВОРИТЕ
Name

властимир

04.10.2016 07:59

Дај ста сви филозофирате. Сектаска партија пропалица Снсд је добила цистом манипулативном математиком изборе. Маx излазност снсдоваца са тим да су били јасно обуцени гласаци. Ако се сјецате имате избор странке и одборницких кандидата. Сви су кандидати заокрузивани тако да су сви идборници имали маx број гласова у односу на друге партије. Друго. Празни листици од људи који нису изасли су испуњавани од стране посматрацких партија ид осно продавани куповани. И треце Босиц је неспособан и крив зато сто није спремио гласацко тијело и предвидио све игре везане за гласање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

04.10.2016 09:10

Јесте зато Бабаљ све је урадио што си ти описао, причају неки да је купио и одборнике СНСД који су прошли на Источној Илиџи уз његову одану екипу из СДС, Маринко јесте добар човјек њему свака част , бољи је кандидат био од противника.

Name

Сурвивор

04.10.2016 08:01

Преживио је јер је понудио мање лоше кандидате од олоша који се нашао на листама СДС. СДС има људе и капацитет да буде велика странка али су тренутно истурени најгори, почевши од предсједника, преко његове драге Пандуревицке па даље.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БРАВО

04.10.2016 08:44

СКРЕНО И ТАЧНО ЗАБОРАВИО СИ ТАДИЋА И БАБИЋА АЛИ СВЕЈЕДНО СВИ СУ БЉАК

Name

Игор

04.10.2016 08:02

Помогло му је то сто је народ такав какав је. Опозиција циста нула. А јест лијепо у Европи, хвала ти Бозе сто висе нису дио мог зивота.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СРЕТНО СВИМА

04.10.2016 08:09

градјани РСа, изабрали сте и сада лаганини уживајте, хоћете додика, изабрали сте га, хоћете великосрпство, ето вам га, хоћете пола јануара да вам буде нерадни јер празн ујете, имате га, хоћете дар РСа, ма како се звао главно је да је нерадни дан имате га, хоћете да вам велики водја опструира напредак који је могућ у оквиру бих, нећете, зато И ВАМА И ВАШЕМ ВЕЛИКОМ ВОДЈИ ЧЕСТИТАМ. тражили сте, добили сте ваше је то право. А ја одох из РСа, јер ми се све ово благо речено с м у ч и л о.

ОДГОВОРИТЕ
Name

за сретно

04.10.2016 08:33

Мало Срба тако разумно размисља као ти,зато Додик редовно побједјује.

Name

Сандра

04.10.2016 08:38

Не знам зашто се овакве поруке пишу на Бн-у, кад сви ( већина ) који посјећују овај портал мисле овако. Чему онда: "....тражили сте, гледајте, гласали сте...". Читајући свакодневно, очигледно је да мислимо исто или јако слично.

Name

ИДИ БРАТЕ

04.10.2016 08:43

ИДИ БРАТЕ НЕМОЈ ДА СЕ ЉУТИШ БОЉИ ПОБЈЕЂУЈУ А ТИ САМО ИДИ НАЈАЧИ ОСТАЈУ ТАКВИ КО ТИ НИКОМ НЕ ТРЕБАЈУ НИТИ СТРАНЦИМА А НИТИ ДОМАЋИМА САМО УСПУТ СВРАТИ ДО БАШЧАРШИЈЕ НА 10 С ЛУКОМ ДА ТЕ МИНЕ ЖЕЉА

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

04.10.2016 09:05

Срећно и теби друже, поздрави Бакира и екипу у просперитетном дијелу Швајцарске... Ми ћемо неко се и снаћи славићи Свети Јануар са Милетом лоповом , поштеном опизицијом,ако не буде хљеба , биће меса, Божић је ,Дан РС , Православна нова година , Свети Јован, Свети Сава...

Name

Кхал Дрого

04.10.2016 08:10

Можда је неко требао подсетити ове "вајне аналитичаре" да су у питању локални а не општи избори. И то је јако важно, и ту у општинама често одлучује и подршка, те углед неког од кандидата. Ту неке странке захваљујући "јаким" кандидатима на локалу имају своја упоришта. Опет, нису све општине исте важности, има ту оних минијатурних, са неколико стотина бирача, и кудикамо важнији су резултати у 6 "градова" Српске, а важни су и у Сребреници. Овде аналитичари протурају неко (пожељно) објашњење оваквог резултата, и објашњење без неког покрића. Сам референдум је можда утицао на већу излазност, јер излазност је била заиста добро, но тешко да је неко профитирао референдумом. Да, истина је, странке владајућег блока у Српској (СНСД али и ДНС) су значајно "подебљале" подршку у већини општина, и то не својом "кривицом". Више се СзП обио о главу полтронизам и подилажење Бакиру и "партнерима" у фед,Сарајеву. Ту су играли жестоко према владајућем блоку (и треба), но шуровање са пол.елитом у Сарајеву, чак су и дискурс променили пазећи да користе термине угодне уху сарајевске махале (ту се подразумева да се у свакој другој реченици помене БиХ,) је било итекако приметно. И шта су онда очекивали? Но добро, сами одабрали тако, сами страдали. Сада је на тој опозиција (условно јер имају власт на нивоу БиХ) да извуку позке. Ако наставе са оваквом полтиком, клизе да временом изгубе и (најтврђе упориште) Бијељину , и да све више губе подршку у срединама где добро стоје, а на путу су да изгубе. До лидера опозиције је.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Синнy Боy

04.10.2016 08:38

Опозицији није на памет пало или уније хтјела да обећа свим приватницима поготово малим да ће им снањити градске таксе које сада просјечно износе око 400 КМ а повећане су доласком Давидивица за градонацелника Бања Луке са 100 на 400 КМ (?!). Да су само то обећали добили би сигурно већи број гласова и опозиција и Чавић. А могли су обећати још пуно тога. Овако не видим шта би се то променило промјеном власти.

Name

РЕ

04.10.2016 09:03

Теби нешто БиХ очито смета?

Name

Соколац

04.10.2016 08:16

Ста год да је урадио показао је да је то оно право па зато само му се мозе цеститати! Залосно али истинито

ОДГОВОРИТЕ
Name

СВАКА ЦАСТ

04.10.2016 08:40

МАЈСТОР ПА ТИ ВИДИ

Name

ЋОРЦИ

04.10.2016 08:27

Тачно је да се ВЕЛИКИ БАЈА играо РУСКОГ РУЛЕТА, али је преживио, јер су "у пиштољу били ћорци-САВЕЗ ЗА ПРОМЈЕНЕ"!!! Те НЕСПОСОБНЕ треба истјерати и из БХ ИНСТИТУЦИЈА, а онда је МИРАН, ШТО СЕ ТИЧЕ КРИМИНАЛА И КОРУПЦИЈЕ !!! То му и јесте КРАЈЊИ ЦИЉ!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре: Професор

04.10.2016 08:35

Јадан народ, чији ПРОФЕСОР напише СРБСТВО и ЦРКАЈЕТЕ!? Како ли су му тек ЂАЦИ ПИСМЕНИ!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

није

04.10.2016 09:58

у питању омаска него садрзај будалетино будаласта.

Name

Поређење

04.10.2016 08:48

Ово са Милорадом Додиком и СНСД-ом у Републици Српској је као стање у лошем браку, када супруг истуче жену, па јој каже да ју највише воли и донесе пиклон, а она каже мој супруг је добар, најбољи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

е

04.10.2016 08:50

гледај ове Мајкицке јбт те зивот

ОДГОВОРИТЕ
Name

комедија

05.10.2016 09:51

Појела 18кг сладоледа за седам дана на одмору.

Name

милан

04.10.2016 08:53

цбијетин миливојевић је један од ријетких политичких аналитичара из србије који збиља разумије политичке прилике у бих и републици српској.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да...

04.10.2016 08:55

Ја ипак мислим да Изетбеговиц није "цацк'о мецку" да би резултати били другацији. Интересантно, управо пред изборе уставни суд поставља национални понос српског становниства у питање или на пробу.... Е сад, да ли је то све неција намјерна тактика или слуцајност - ко це га знати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мири

04.10.2016 15:42

Сви Босњаци гласали по налогу за СНСД тако да нас могу лаксе купити јер јос Мало И поцркаце народ од глади

Name

нн

04.10.2016 08:55

Немој висе неко да кука на живот! Ови избори су показали да су сви презадовољни !

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре нн

05.10.2016 05:55

СЛАЗЕМ СЕ СА ВАСИМ КОМЕНТАРОМ У БАЊАЛУЦИ НЕКИ ДЈЕЛОВИ ГРАДА И ВОЗНИ ПАРК МЕ ПОДСЈЕЦАЈУ НА ЕВРОПСКЕ ГРАДОВЕ-НЕМА КРИЗЕ!

Name

БЛ

04.10.2016 08:56

Интелигенција српског цовјека се свела на србовање које нас гура у изолацију и примитивизам.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПЕРО

04.10.2016 14:05

СРБУЈ МАКАР СЛАМУ ЈЕО

Name

шиш миш

04.10.2016 09:05

Ми живимо боље него људи у Швајцарској !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Е сад

04.10.2016 09:10

Ко се буде залио да му лосе иде да нема ста јести итд. Мозе да се само зали самом себи. Имали сте сансу да скинете Бају а ви сте му дали јос вецу подрску. Знаци да вам је све потаман. Браво Баја сисај и даље овце овај пут до голе козе. Овце нису ни боље заслузили.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лакy

04.10.2016 09:17

Ста је са васковиц.блог? Ма,Додо је легенда..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Васпитни час

04.10.2016 09:23

Драги срби из Републике Српске, гласали сте и изабрали. Немојте у наредном периоду да кукате како вам је тешко, како власт краде , како нема посла и плате, како судови не раде правично итд. Дали сте легитимитет политичком лопову и криминалцу и његовим најближим сарадницима. Значи, тишина да се нисте чули.

ОДГОВОРИТЕ
Name

засто срби мисле саблонски

04.10.2016 09:30

Ово је пораз за Додика а посебно за Србе. У том типицном српском инацењу потврдили су себе као народ коме се не смије вјеровати. Кад је тако, онда испаста, економија, а отици преко Српске у Србију као туриста постаје непотребно. Да потврдим, да је ово факат а не мрзња, ево сјајног примјера; СВАКОГ ДАНА САМО ИЗ ФОЦЕ У ГОРАЗДЕ ОДЛАЗИ ПРЕКО 150 ЉУДИ НА ПОСАО. У Фоци је побједио Додик. Дакле људи су гласали за онога ко им није у стању обезбједити посао. Класицно пљување у тањир. Нису ти људи требали гласати за Бакира али из принципа не би требали ни за СНСД.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бојан

04.10.2016 16:47

Додик је побједио не зато сто је добар вец зато сто су његови противници оцајни на свим нивоима! Конкретно, у Бл против кандидат је био цовек никаквог угледа и сумњивих послова, у Дервенти кандидат из сдса је катастрофа 20 година је председник сдса а мимо тога ниста у зивоту није радио, па зар такви људи да воде опстине! Само реформа опозиције донеце боље сутра!

Name

роки

04.10.2016 09:32

Ста реци??ДОДО,ЛЕГЕНДО..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хемингвеј

04.10.2016 09:42

Додик опет побједио, хахаха грохотом се смијем,Цињеница да се није имало за кога гласати стоји,па сам листиц направио не вазецим,тако да мене неце висе нико преварити....Па границни прелаз није успио да реновира код Градиске за 10 год владавине , а побједи хаха,Изгледа нам граница као кокосињац, А сада Додик дај свом сину јос 3 мил КМ,нека му се надје, отплатицес ти то до краја мандата.А васа и моја дјеца нека пакују кофере и тразе посла у Иностранству.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре хемингвеј

05.10.2016 14:29

САМО СЕ ТИ ГРОХОТОМ СМИЈИ ДОДИК ЈЕ ПОМЕО ОПОЗИЗИЈУ А ТИ НЕ ИДЕС НИКУД ЈЕР НЕ ВИДИМ ДА РАДНИЦИ ПРОТЕСТУЈУ А ТРГОВАЦКИ ЦЕНТРИ ПУНИ И НИЦУ СВАКИ ДАН НОВИ ЈОС НЕМА КРИЗЕ!

Name

М

04.10.2016 13:15

Ма о каквом руском рулету прицате цовјек у сваком селу платио по пар одборника да се кандидују И свако село свог комсију бирало узео И'м гласове И то вам је тако једноставна математика зивјели ви сви сто мислите да је Додо постено побиједио

ОДГОВОРИТЕ
Name

бранка

05.10.2016 21:25

Тако је .У једном селу.гласао је мртав цовек а.одборник је особа са 4 разреда основне сколе .Тако се то ради.Бабе једва ходају а за 50 км их возе до гласацког места..Бозе срамите

Name

ХАХАХАХА

04.10.2016 14:12

Никад више. Сад да тражи да се изјаснимо да смо срби небих изашао. Како нас је превеслао, референдум све заслуге себи приписао а подршка свих фујј љи.авац један

ОДГОВОРИТЕ
Name

Купрешак

04.10.2016 14:17

Е ово су додикови начелници (додуше сада већ бивши). Такве он бира којима може да управља. хттпс://вимео.цом/181407506

ОДГОВОРИТЕ
Name

НЕЗАВИСНА РЕПУБИКА СРПСКА

05.10.2016 04:53

Босић и екипа ваљда мисле да је народ глуп и да не види њихову ИЗДАЈУ Републике Српске ради личних интереса. Причати о социјалним и економским проблемима и наводном криминалу њихових супарника док у Педерацији свакодневно раде на уништавању Републике Српске и свега што је Српско, је сулудо. То личи оно "село гори а баба се чешља".

ОДГОВОРИТЕ
Name

кк

05.10.2016 14:01

Боте,шта има ?

Name

Сах

05.10.2016 15:46

Токмак је мјера за твоју интелигенцију...7

Name

дадо

05.10.2016 08:45

Није ми јасно како је СДС издајник у Сарајеву кад је Додик све исценирао са Бакиром ову цијелу кризу, само сто се Бакиру то обило о главу и њега су бираци казнили, а нас народ је насјео на ту игру њихову тј. Додикову.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре: Професор

05.10.2016 09:18

Која "случајност"; двије "омашке" узастопно!? А и та ријеч, коју си написао (будалетино), говори о МЕНТАЛНОМ СКЛОПУ "професора"!!!

ОДГОВОРИТЕ