Додик прижељкивао да Уставни суд спор врати на почетак, сада нема куд!

Предсједник Републике Српске прижељкивао је да Уставни суд цијели спор врати на почетак, јер у том случају референдум 25. септембра не би био противуставни чин.

Република Српска 17.09.2016 | 19:40
Додик прижељкивао да Уставни суд спор врати на почетак, сада нема куд!
Предсједник Републике Српске Милорад Додик изјавио је Срни, поводом данашње одлуке Уставног суда БиХ, да нема одлагања референдума и позвао грађане Републике Српске да 25. септембра изађу на референдум о Дану Републике.

"Нисам ни очекивао другачије понашање политичког органа који себе назива Уставним судом. У континуитету политички погрешних одлука на штету српског народа, ништа није изненађујуће", рекао је Додик, истичући да „Уставни суд БиХ не може обуставити одлуку Народне скупштине Републике Српске“

"Не могу они обуставити нашу одлуку. Нашу одлуку само може обуставити Народна скупштина, а Народна скупштина неће засједати по том питању и ми ћемо одржати референдум", рекао је предсједник Републике Српске.

Мада истиче да је овакву одлуку Уставног суда очекивао, истина је заправо да је Додик прижељкивао битно другачију одлуку.

Прижељкивао је да Уставни суд прихвати захтјев Народне скупштине Републике Српске и да цијели спор око обиљежавања Дана Републике Српске врати на почетак. Ни у том случају Додик не би одустао од референдума, али би имао какав-такав алиби за његово одржавање, јер у том случају референдум де иуре не би био оспорен, него би се о свему Уставни суд накнадно изјаснио.

Но, Уставни суд није проблем вратио на почетак него је закључио да је референдум заказан за 25. септембра неуставан и закључио да би његово одржавање представљало директан чин подривања уставног поретка земље.

Додик ће највјероватније игнорисати одлуку Уставног суда БиХ и неће одустати од референдума 25. септембра, но сада ће за вратом имати међународну заједницу и правосудне институције БиХ који ће устати у заштиту уставног поретка и санкционисати непоштовање одлука Уставног суда БиХ.

Имаће за вратом и премијера Србије Александра Вучића, који му неће тек тако опростити непослушност и солирање у вођењу српске националне политике.

Извор: Агенције

Коментари / 232

Оставите коментар
Name

Крунскy

17.09.2016 17:48

Несто се гадно иза брда ваља, а да народ то не зна. Ко коме овдје гања инат, и да ли је ова опасна игра ватром негдје резирана и унапријед договорена. Распад Југославије оцигледно је, јос није заврсен и за оцекивати је послејдни цин. Да се дрзава распадне, не по авнојевским, него по националним границама. Косово и Крајина су србима одузети да би им се дала Република Српска. Босњаци це бити одијељени у неколико дрзава да не би представљали опасност ако се радикализују. Засто је Клинтон оставио у једном ентитету у Босни Хрвате и Босњаке. Логицно је било да свако добије своју авлију (дрзавицу) као сто су је добили Срби у Босни. Ко разумије схватице

ОДГОВОРИТЕ
Name

Док

17.09.2016 18:40

Док је таквог размисљања Србима пријети изолација и нестанак на овим просторима БиХ..ко буде дубље размислио схватит це

Name

занимљиво

17.09.2016 18:52

збориш пријатељу, слажем се са већином наведеног и дефинитивно нам је боље да се разведемо јер овако даље нема смисла али код развода зна се како иде пола носиш пола остављаш. Глупи алија је на референдуму 92. игнорисао вољу милион срба и добили смо ово данас, само се надам да је народ барем мало опаметнио и да ће радије заштити своју дјецу него дозволити да му се историја понови након 20 година а ако му се понови онда ништа боље није ни заслужио. Пуно среће у идућем рату свим идиотима у босни који остану овдје да га чекају - ја вас све подржавам са истуреног командног мјеста сјеверно од марибора

Name

санса

17.09.2016 19:06

Пријатељи моји, миле је овим нацет, а мали одазив на референдум бице дефинитивно поцетак његовог краја. Ионако се њему фуцка за рс, он ју је највисе и ојадио и направио празном љустутом. Референдум му слузи само за локалне изборе и то сви знамо. Зато неизласком на референдум и малим одазивом поциње његово русење, а кад послије њега додју неки добронамјернији људи, лако це се договорити све, па и да дан рс остане 9. Јануар, али да се нпр не доводе свестена лица јер то није вјерски празник ипак, него дан свих људи који зиве у рс. Или неки други договор, ионако је то техницко, а не сустинско питање. Хајмо га сад паметно срусити, ако изадју само снсдови гласаци који морају, то је одзив 20 ак посто, пораз за њега ободмах поциње пад на локалним изборима. Поздрав свима!

Name

Ре

17.09.2016 19:10

Занимљив си ти. Вама дрзавице а Босњаке да разбацају у висе дрзавица како казес пффф. Стварно си паметан неки децко.

Name

Драган

17.09.2016 22:20

Овај цовјек це сеусити РС за коју смо крварили да неби отисао у затвор.Усло се без потребе у сукоб око референдума на коме је питање обицна глупост.Сад кад смо ту гдје смо досли ја цу да дрзим насу Српску страну.И могли смо вратити насе стара знамења кад вец идемо на референдум а то су грб и химна бозе правде.Да бар 'гинемо'за несто корисно.Ово око празника је будалестина.И могли смо то ресити памецу да смо хтјели.Али ето Миле це србовати,добити којег нацелника висе а дугороцно цемо изгубити РС.Зиви били па видјели.

Name

Ре бајо

18.09.2016 09:56

Ко не постује И спроводи одлуке уставног суда зна се ста следи, бувара!!

Name

Ре

18.09.2016 09:57

Види му оцију ко филдзани!?

Name

ЉИЉАН

18.09.2016 10:12

НИКАД БОСЊАЦИ НЕЦЕ ПРИСТАТИ НА РАСПАРЦАВАЊЕ БОСНЕ И ХЕРЦЕГОВИНЕ,..Од поцетка агресије циљ је био спајање срба у један тор...неце ици имацете сукобе па цемо да видимо....Зелене беретке су спремне...

Name

Јос једна предизборна превара Срба:

18.09.2016 21:01

Уставни суд БиХ своју одлуку це објавити у року од 15 дана тј.до 2.октобра.Референдум који се спроведе прије објављивљања одлуке сматра се не вазацим!? Додик то одлицно зна,то је његов и Бакиров договор!? После 3.октобра рефередум постаје ниста,а власт одлуку суда ускладјује са новом одлуком Народне скупстине. Након тога Референдум иде у корпу за смеце! У медјувренену Додик убире поене на изборима! И вуциц вецерас казе да не мозе јавно о свему да говори.НАРОД ИСПАДЕ ПОНОВО СТОКА!и

Name

МЗ

17.09.2016 17:48

Баја ако ти ово продје расписуј одмах други за сецесију.

ОДГОВОРИТЕ
Name

питање

17.09.2016 19:10

Хоце и тата од мале Нике ратовати (цитај додиков син) или це са кцеркицом навијати из своје виле на Кипру?

Name

посао

17.09.2016 19:46

Ако се зарати, овај пут пуску не носим. Овај пут ја радим са цигарама. А ви левати гините.

Name

Цане

17.09.2016 17:54

25 за родјендан а ускоро за независну Републику Српску!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дејтон

17.09.2016 18:41

И како мислиш ко ће да ти призна независну српску,први Београд је несме признати остајете у тоталној изолацији ни птице вам неће моћи изаћи преко дрине а да неговорим о западним границама.

Name

блбл

17.09.2016 17:55

Седам од девет судија Уставног суда БиХ гласало против референдума у РС-у. Зар ни хрвати висе нису на насој страни. јел и ово "прегласавање"?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.09.2016 19:07

Нико да обрати пазњу на то. Зар је и сад прегласавање?

Name

бујрум

17.09.2016 17:58

Од данас врједе друга правила. А то је да се организатори и иницијатори могу и хапсити! Од данас је одрзавање референдума и законом забрањено.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.09.2016 23:01

Која глупост? Вјероватно МУП РС це то радити

Name

икс

17.09.2016 17:58

Додик је сада у великој габули. На леђима ће имати ПИЦ (вијеће за спроведбу дејтонског споразума) ОХР, Уставни суд БиХ, Тужилаштво БиХ, Суд БиХ, Европску Унију, САД, УН и НАТО ПАКТ. Уколико одржи референдум биће смијењен а РС ће бити уведене санкције, те ће многи политичари сносити последице а међу први Чубриловић па тако редом. Уколико се не повинује одлукама Уставног суда БиХ, његова смјена и смјене политичара и развлашћивање институција РС су на видику. Последице по друштвено-политички живот народа у РС биће катастрофалне.

ОДГОВОРИТЕ
Name

бајке

17.09.2016 18:36

Народ треба стати иза референдума и недозволити им да се размецу по РС-у

Name

РЕ бајке

17.09.2016 19:16

Друга транша кредита ММФ неће бити испоручена РС и ми као народ смо пред банкротом. У питање долази исплата плата, пензија, соц давања и тако редом. Толико о снази народа и нашег вође.

Name

борац

17.09.2016 18:03

Фуцка му се за РС као и у вријеме рата гледа да се спаси као и тада а народ ко народ приглуп и да се наговорити е па нека му буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Буцко

17.09.2016 18:03

У односу на ових напацених 25 година стагнације у сваком погледу изгледа овај референдумциц као мис у односу на слона, у цему је проблем? У диктату из Сарајева?

ОДГОВОРИТЕ
Name

бл

17.09.2016 18:04

Јел ви стварно мислите да он ово није договорио са вуцицем? Па вуцицу одговара оваква ситиуација јер му користи за спиновање и скретање пазње јавности у србији са катастрофалне политике коју води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СИПА АПИС

17.09.2016 18:10

Сад це Сипа да проради јесу ти га настимали преседниче..прави Босански лонац оцекујемо да це те ухапсити ови дана.ако се вратис из Русије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

17.09.2016 19:01

Је ли то Мектиц обецао да це послати Сипу ,хахаха

Name

ЉИЉА

17.09.2016 18:11

Само референдум СРБИНА спасава..казе ДОДО,љуби га мајка

ОДГОВОРИТЕ
Name

Улт

17.09.2016 18:12

Трт додиго сипа долази на врата

ОДГОВОРИТЕ
Name

сукy

17.09.2016 19:31

хад не препадај И не пали се. све је ово фарса.сад це бакир И г.додик одрзати сједницу И ником ниста . сви цете опет бит сретни.

Name

КОЦКАР

17.09.2016 18:14

Баја је хазардер и коцкар, али је, нажалост, улог СРПСКИ НАРОД! Боље је да одговара због политике, него због КРИМИНАЛА! Како год било, наћи ће уточиште у РУСИЈИ, као МИРА, МАРКО, БОГОЉУБ и други КРИМИНАЛЦИ! Сад се неће смијати слободно кретати ни у Босни и Херцеговини.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сп

17.09.2016 19:03

Не бих подцјенио Бају он ће јахати бар још 5 година. Шта може значити за нас прдвидите сами.

Name

проф

17.09.2016 18:15

Недај се баја,само напред свима уз нос,сретно до одласка у туњице

ОДГОВОРИТЕ
Name

друго полувријеме

17.09.2016 18:15

Друго полувријеме само сто није поцело

ОДГОВОРИТЕ
Name

Краљ Твртко

17.09.2016 20:16

Да, моји играци су спремни и једва цекају да истрце на терен

Name

Бакир

17.09.2016 20:42

И моји исто брзи одговор 2016

Name

боца

17.09.2016 18:16

Додик у слијепој улици

ОДГОВОРИТЕ
Name

милос

17.09.2016 18:17

Па,гдје су те свезналице сто их плацају невладине органзације?.Формирајте станку,па пред народ,господо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Свим Србима

17.09.2016 18:17

Зивјела независна Република Српска. Без обзира коју странку синпатисете. Сад је тренутак да се ујединимо сви око овог питања у да изадјемо 25.09.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Балија

17.09.2016 19:23

Нисам за референдум јер је анти уставан а знамо чему то води. Да будем искрен нисам ни за одлуку уставног суда да забрани 9 јануара као дан републике српске свакако Бошњаци не славе тај дан па што нам смета када ће срби славити дан републике за коју су се борили разним средствима али Шта је ту је. Да је питање било назива језика сто по мени је важније питање да нам више не одређују срби како ћемо ми свој језик звати тако звани по србима бошњачки језик срамота Додикове прљаве политике и Бакирове хињске игре. Људи само да рата не буде. Јер ови наши политичари су се толико накрали да изгледа немају друге опције већ да ратују да би се спасили затвора. Боже дај да народ тобе дође.

Name

За балију

17.09.2016 20:23

Погани љигавце, не сликтај се. Постуј себе бар мало.

Name

микица

17.09.2016 18:18

Изгледа да опет треба доћи неки странац да нам растумачи и ове одлуке Уставног суда. Ни прошлу нисмо знали читати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лупус—ић

17.09.2016 18:23

Вучић нити смије нити може реаговати, јер и Миле има адуте.Дуг је дуг

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лакташи

17.09.2016 18:30

Овом одлуком и евентуалним кршењем исте иде се директно у затвор ..., е па сад баш сам наћулио уши !!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИКИ

17.09.2016 18:31

Баја иде из греске у греску уместо да обузда емоције а а активира мозак.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре МИКИ

19.09.2016 11:05

о, о, о кад би знаооооо, о кад би имаоооо!

Name

Ми Срби

17.09.2016 18:33

Кад то ми нисмо имали силе за вратом? Од Османлија Аустроугарске Шваба Тита па сада Нато земље?Кад су тако равноправни што не осудите неке друге за протјеране србе из Хр Косова Федерације па бих и ја рекао гријесимо. Доста ми је ваше лажне демократије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.09.2016 18:46

Врло добар коментар, само треба размислити о томе у свим смјеровима. Поред набројаног, рат у Словенији, рат у Хрватској, рат у БиХ, одлазак Македоније, рат у Србији, рат са НАТО, одлазак Црне Горе, губитак Косова.... У бити по теби испаде нико не ваља само Срби добри???

Name

рере

17.09.2016 20:06

Сви ти ратови су водјени зато сто смо хтјели да зивимо у заједници са вама. Југославија није била српска само су је срби цували.Медједе.

Name

@ре

17.09.2016 20:38

Браво. Само бих додао да је Кремљ и КГБ одиграо праву игру у Југославији кад нису могли за Информбироа.

Name

да одговорим овом "рере"

17.09.2016 20:39

Шта кажеш "Сви ти ратови су водјени зато смо хтјели да зивимо у заједници са вама" хаахаххахахахахахаххахахахахахахахаххахаххах Умро сам од смијеха! ахахахЛО ЛОЛ

Name

@рере

17.09.2016 22:13

Као прво каже се медвјед. Као друго нећу те поредити са животињама да их не вријеђам. Као треће ево живимо сада заједно па вам не ваља. А колико сте искрени и добри показује чињеница да ни један народ није хтио остати са вама заједно, чак ни они православне вјероисповјести (Македонија, Црна Гора).

Name

србин

17.09.2016 18:34

Брацо срби, процитајте коментаре са муслиманских портала. Ујединимо се и показимо снагу и дајмо им одговор. Одговор је само јединство.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нема тога

17.09.2016 18:45

Нема тога више. Секташи из СНСД су нас остале назвали издајницима. Са Додиком НИКАД јединство!

Name

синергија

17.09.2016 18:56

Нека царе,моји су гинули од 92 до 95,да би се створила РС,а не да Додик са својом свитом краде,а овај пут цу ја да сверцујем а нека он своје дијете саље у рат.

Name

Стево

17.09.2016 19:00

Ајд не се.и. Миле се латио референдума сад нек се вади. Теби ако се гине иди ја ти нећу издвајати за инвалиднину, ено ти Милета па јуришајте заједно.

Name

Владо

17.09.2016 19:22

Сви ратнохушкачки коментари на свим порталима писани су углавном од стране балавурдије која би се сутра упишаала у гаће да га гурнеш у блатњави ров док му меци фрцају око главе. Ниједан нормалан породични човјек неби тако коментарисао и прижељкивао рат. Нормалном свијету је доста било ратова на овим просторима. Ја се неуједињавао и нератовао. Једино се могу ујединити са породицом и пут под ноге, а вама којима је до убијања и клања једни других останите слободно и истрјебите се до краја ко задњи варвари. Можда онда поново буде мјеста и за нас неострашћене којима је породица и бољи живот на првом мјесту.

Name

Суви

17.09.2016 19:41

Свака цаст брате, ал знас да нема вецих турака од потурица! Многи су спремни одреци се свега сто је српско зарад саке долара. Сад им је Миле крив сто нас турци провоцирају. Отице и Миле, зар стварно неко мисли да це турци стати у намјери да угасе РС?

Name

Маја

17.09.2016 19:50

Ти србине и даље србуј, вјероватно ниси имао губитака у протеклој авантури.

Name

ре србин

17.09.2016 20:58

Неписмени небрате, Србин се писе великим словом, братимљења са дезертерима, профитерима, превртацима, сјецикесама, убицама, јајарам, кокосарима и сљамом највеце врсте какав је сам Рудоња и каквим је се окрузио, никад није могло бити, нити це бити могуце сваком цасном и постеном цовјеку који дрзи до образа, поготово у овом кукавицком походу истурања народа испред себе, нека он и његова банда донесу одлуку и преузму сву одговорност за последице јер и повластице користе вец десет година, без да су их дијелили са народом, а сад кад су се преиграли сад би мало да народ несто питају.

Name

Тито

18.09.2016 07:40

А братство,то ништа,а?

Name

Мд

17.09.2016 18:34

Хапсите га вецерас,сутра це бити касно.Само да не закувају до каквог рата,је.али матер своју,и један и други и треци.Одох ја напунити резервоар да имам горива за бјезаније

ОДГОВОРИТЕ
Name

Загор

17.09.2016 19:32

Добра идеа

Name

ре мд

17.09.2016 19:35

ЈАДНИ СУ ВАМ КОМЕНТАРИ ПРОТИВ РЕФЕРЕНДУМА И ДОДИКА ПА СВЕ СТРАНКЕ СУ ГЛАСАЛЕ ЗА РЕФЕРЕНДУМ А ДОДИК САД ПРЕУЗИМА ОДГОВОРНОСТ НА СЕБЕ ЈЕР ЗНА ДА ЈЕ НЕДОДИРЉИВ А ЗЕЦЕВИ ПОПУТ БОСИЦА СЕ РАДУЈУ ОДЛУЦИ СУДА -СВАКА ЦАСТ ИВАНИЦУ И ЦАВИЦУ КОЈИ СНАЗНО ПОДРЗАВАЈУ РЕФЕРЕНДУМ.

Name

Вања

17.09.2016 20:03

Изацемо на референдум па ста нам Бог да!

Name

НН

17.09.2016 20:37

Будало, подрзавају га да га сто висе зајебу и увале у говна...

Name

Димњачар

17.09.2016 20:50

Проучи мало податке о процентима излазности на сваким изборима "репликатору", едукуј се мало прије него од себе јавно правиш будалу! За 20 година нису успјели да повећају одазив бирача преко 50%! Када се одбију све странке и кандидати који не освоје нити један мандат, односно људи за које гласају иоле нормалнији само да им глас не пропадне, "власт" подржава и бира максимално 20% гласачко способних. Твоја изјава: "СВЕ СТРАНКЕ ПОДРЖАВАЈУ РЕФЕРЕНДУМ", у најмању руку је смијешна. СВИ УХЉЕБИ на државним јаслама су подржали референдум, скупа са СзП (Савезом за Паламудање) подржавају референдум/безвлашће у којем лопови њиховог калибра могу опстати и профитирати. У нормалном друштву за њих би врхунац каријере било мјесто ночног чувара на пилани, а сретнији би догурали и до портира у општини...

Name

Србин

18.09.2016 07:26

РЕ РЕ МД, Ево и ја подржавам Додика по питању референдума јер мислим да је то један од начина да га једном за сва времена пошаљемо у затвор а његове политичке авантуре пошаљемо на сметљиште историје!

Name

маркан

17.09.2016 18:48

Неста имам утисак да це Инцко, иако невољно употријебити своја 'бонска овластења' званицно понистити одлуку Народне скупстине РС о референруму тако да це она постати невазеца (по уставу Инцко то мозе урадити). А ако се ко од политицара буде бунио казнице их забраном политицког рада. А то је оно цега се сви политицари највисе пласе

ОДГОВОРИТЕ
Name

бонске овласти

17.09.2016 19:23

не контас, не треба инцко ниста, уставни суд је забранио одрзавање референдума, сви који у томе уцествују раде КРИВИЦНО ДЈЕЛО и могу бити процесуирани због тога, дакле напад на уставни поредак 5-15 година затвора ако се некоме дигне

Name

синергија

17.09.2016 18:50

Милорад Додик води српски народ,својом неодговорном политиком,води у нови рат,у коме он наравно неце уцестовати!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.09.2016 19:11

Па нормално. Има будала довољно. Видис и по коментарима.

Name

труба

17.09.2016 18:53

Сад је идеална прилика да се ово ср.....е ријеси. Додока треба ухапсити због притивдрзавног кривицног дјела. Нико у РС_у због тога ку......м не би мрднуо, напротив, све сто би послије досло, боље је од овог.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кум 2

17.09.2016 19:14

Па незнам ста Босиц и савез цекају цитали тко ове коментаре Хапси га док није касно..идемо уз њих радије цу пуску узети за то него ици у рат због додика и његови лоповлука

Name

Ре Кум2

17.09.2016 23:10

Хахахаха најјача ствар "Чита ли ко ове коментаре" хахаха

Name

ЧЛАН 239

17.09.2016 19:03

Шта ако постане проблем ИЗЛАСКА ИЗ БОСНЕ И ХЕРЦЕГОВИНЕ због члана 239 КЗ ? Мислим на ЛЕГАЛНЕ ГРАНИЧНЕ ПРЕЛАЗЕ. Ни у Србију нећеш слободно моћи!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Питањце

17.09.2016 19:04

Хоце ли се баја вратити из русију?

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

18.09.2016 08:59

Након првих реакција ЕУ и САД врло могуце да га током хевте ставе под санкције,сто знаци једино да се телепортују до Путина.

Name

Глас

17.09.2016 19:16

Оцјепљење--- рјесење!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хапси

17.09.2016 19:40

Само хапси слобода народу републике српске и босне и херцеговине поздрав из требиња

Name

Оцјепљење--- рјесење!!

17.09.2016 21:30

Један паметан цовјек, који је итекако осјетио рат, је изјавио:"Нека проба! Ако има петљу нека проба!". Па.... Сретно.... Ово висе није '92.

Name

ре

18.09.2016 05:36

Ја бих прије рекао да је рјешење ЦИЈЕПЉЕЊЕ (вакцинисање) свих у РС. Који вам је? Сви сте колективно пукли...

Name

бивси

17.09.2016 19:17

дај те људи молим вас ....какав патриотизам итд.за кога??? пробудите се!! коме је стало до рата?онима који су све покрали и онима који су се обогатили на грбаци народа и дрзаве! а ми да ратујемо.......никад висе!!хапси банду ! и мани се рата!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

постен

17.09.2016 19:22

Народе цјела европа се огласила. Напади и упозорења стизу као из ВБР. Ја мислим да је Додик вец у БГ. Сад це му Вуциц уси исцупати. Хан и Моргени цијела Европацсе дигла на ноге. Дефинитивно Референдум се неце одрзати ил беста Р.Српске. Памет у главу. А Доди Интерпол потјерница. Изруци це га Вуциц!

ОДГОВОРИТЕ
Name

лафетМ

17.09.2016 19:26

Референдум је облик народног изразавања и требало би га подрзати као таквог,али ста реци за изборе у којима се врсе масовне крадје изборних резултата а овај конкретни референдум је у интересу предизборне кампање Додика&Цо. Знаци ми улаземо напоре за несто друго сто це на крају испасти као подвала. Ми опљацкани и ојадјениод стране оних који и пале и гасе,и воду на своју воденицу наводе

ОДГОВОРИТЕ
Name

цоле

17.09.2016 19:27

сад ће ИГОР на прву линију , а мој син неће сигурно .

ОДГОВОРИТЕ
Name

ветран

17.09.2016 19:57

Ја сам свога вец послао ,, неким,, послом у шwедску.па кад ови разјарени бикови заврше свој посао можда се и врати.

Name

саса

17.09.2016 20:44

буди сигуран да ћеш ти сина пратити на фронт, неће Игор ни видјети блата

Name

Драган

17.09.2016 20:45

Син Игор ће код другара Кокезе у Београд.

Name

БањаЛука он лине...

17.09.2016 19:34

Зар је могуће да постоји Србин а да је против референдума,тешко боме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Он лине

17.09.2016 20:10

Одакле ти референдисес из Канаде или Америке, мозда Аустралије?

Name

Ребањ..

17.09.2016 22:10

Јебем ти црвену м..у хоцес ти ратовати

Name

БањаЛука он лине...

18.09.2016 06:14

Из Бања Луке наравно,Лауш фортресс :Д

Name

Човјек

17.09.2016 19:36

Мајко моја, какви мајмуни воде ове народе!? Јебо вам пас матер, па ако не знате ништа паметно да радите, пустите бар нормалне људе да живе. Што се не лијечите, пи..а вам матерна болесна!? Зар не видите да смо сви од крви и меса, сви волимо своје најближе, није важно ком се богу молимо! Од овакве лијепе земље направисте јад и биједу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

17.09.2016 20:34

Паре су у питању.

Name

Милорад

17.09.2016 19:39

Мисија коза коју покусавас спасити на најимбецилније и најнаивније нацине, који успут буди рецено саврсено одговарају твом месарском мозгу, потцјењивајуци дебело интелигенцију народа, сто је катастрофална греска, ти је сваки дан све јефтинија, Мису Мали Бакинацки!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Куре

17.09.2016 19:50

Све би лаксе било да није домацих издајника.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Казу

17.09.2016 19:55

Сљедеци је корак да преко ових неких јарана сверцера среди да му ова нова косовска војна сила додје и цува стецени суверенитет а заузврат це добити концесију на сљадољед и кољацхе а у преговорима је и боза

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кики

17.09.2016 20:00

Ево ја подрзавам Србе у њиховим вјековним настојањима да одрзе референдум. Макар један,није вазно сто нема никакву функцију. Ал референдум би сви исцејфили а Миле би то вјековно питање скино са врата,њему је највисе додијало. Ај кад лазес друге годинама ал кад морас и себе сам лагати,дугороцно,то је блам бламова.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бијељинац (онај прави)

17.09.2016 20:01

не знам Срби ста је савама али као да сте на неким теским дрогама,као да смрцете јеботе.Мислим да сте најебали а и остали са вама дакле цитава БиХ.Али ви цете посебно да платите.Дајте се уразумите и да се гради заједницка дрзава докле брате висе да се ријети ратовањем и да вас пљацка ова политицка мафија?!

ОДГОВОРИТЕ
Name

комедија

17.09.2016 20:58

Сто нисте 91г рекли ајде да зивимо и градимо,да је могло да се зиви заједно неби било рата.

Name

Леко

17.09.2016 20:07

Послије ове одлуке суда која је донесена 7 за 2 против,све је могуце,сценарио хапсење додика од сипе,ратни сукоби у којима це босњаци имати легалне одлуке суда и подрску осталих а ми ниста које хрватска дрзава једва цека,расписивање референдума у брцком на наговор супервизора ,смјене политицара у рс од висојог преставника,санкције рс,и јос много других мјера као сто је прекид споразума са ммф,сви су могуци и један цw се сигурно десити само да се недеси орузани сукоб.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миле, Миле

17.09.2016 21:19

Посљедица ове тврдоглавости и авантуризма је укидање РС

Name

мире

17.09.2016 20:08

Поздрав из Тузле у Бијељину, само да се ово мирно заврси, зелим да и ви и ми будемо задовољни, Бакир и Додиик ни из цега и бестропребно тензије дигосе. Само да све буде како треба. Сретно нам.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Раденко

17.09.2016 20:15

Излаз из ове ситуације је нови закон о празницима на нивоу БиХ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дејтон

17.09.2016 20:22

Ста и како даље? Уколико се референдум спроведе Дејтона висе нема и ста онда? Какве це то бити посљедице по народ у Републици Српској? Уколико вецина и изадје на референдум аутоматски знаци да народ пристаје на могуце санкције (финансијске).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Име

17.09.2016 20:22

Ај нелупајте биће референдум па шта сад.Огласио ее овај па онај амбасадор,кога брига.Ако народ хоце референдум и биће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Леми 4 евер

17.09.2016 21:22

Па цији интелект немозе да сагледа посљедице ове глупости, тај се и не брине

Name

а ста касније?

17.09.2016 21:26

кад се референдум одржи у инат ЕУ, САД-у, ММФ-у, па кад крену санкције, заврну се пипе.... нестане новца, кредита..крену каснит плате, пензије, инвалиднине... Шта онда...хоћемо ли још један референдум ??

Name

А касније

18.09.2016 10:30

Нема финансија, нема подрске,прекрсен Дејтонски споразум-нема висе РСа

Name

Лавиринт

17.09.2016 20:31

Референдум - исто да тата окупи дјецу у кући и постави им питање: ''Јесам ли ја ваш тата?'' Национализам глупи - ОК био је рат, и знамо како смо сви прошли, док смо гинули и плакали, други су се богатили. Али ти други нас левате на исти шаблон и дан данас. Могу глуп народ. Док у Њемачкој живе кинези, турци, грци, руси, све вјере и нације...и шта, живе, једу хљеб њемачки, воле свој поријекло, поштују њихов закон. Је ли не можемо тако у БиХ? Не можемо, глупи смо. Отцјепљење РС-а - ОК, шта онда? Србија је толико економски јака, једва чека да све запосли и усрећи из РС-а? Ахааа, нема своје проблеме. Ееее мој народе... Ал криво ми је што сигурно има више нормалних људи, ал ови други гласно лају, док нормални шуте.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Лавиринт

18.09.2016 05:32

Нисам сигуран, друзе, колико нас има нормалних. Цитам коментаре на Б92 и просто не могу да вјерујем колико се повампирио тај нас национализам.

Name

ре ре Лавиринт

19.09.2016 16:11

На б92 и вецини осталих медијима из Србије и РС се сервирају наруцени ратнохускацки и цланци у слузби застрасивања народа, да не би народ слуцајно питао засто им је најниза просјецна плата у Европи, низа цак и од "неразвијене" Албаније, засто нестајемо као народ, засто нам најбољи одлазе и бивају скрајнути, а сљам и исподпросјецност влада, У вецини медија у Србији ситуацију у БиХ представљају као да смо ми вец ископали ровове и само цекамо команду, коментаре на те застрасивацке цланке које наруцује нереформисана ДБ, која мути воду и овдје, увезана са тајкунима и политицарима који су огрезли у криминалу такодје пису припадници слузбе или њихови плаценици из тзв патриЈотских организација попут "1389", "Заветника", "Насих", разних хулигана неписмењаковица и пробисвијета, и остале плаценицке малоумне балаве банде која мисли да ради несто добро за српство, а у ствари нас гура у сукобе и страдања и вјероватно нестанак са простора са којих нас иста та ДБ у прослом "одбрамбеном" походу није успјела отерати, јер гдје год су они водили свој имбецилни пропагандни рат у слузби криминалаца и профитера Срба висе нема. Највеци проблем је сто овај унесрецени и испрепадани народ то не мозе да схвати и јос увијек вјерује ономе сто му се врло пробрано сервира и дозира у контролисаним медијима у Србији, а и у РС, а таквих их је огромна вецина. Ту перфидну игру застрасивања и усмјеравања пазње у слузби политицара и њиховог рејтинга који је њима битнији од националног интереса, врло теско је прозријети и образованом цовјеку који се труди да мисли својом главом, а камо ли полуписменом, застрасеном, слудјеном народу који уз то има уродјено, али од "елита" на власти ницим заслузено страхопостовање, поданицки менталитет и савијање кицме у односу према власти, ма колико она била стетоцинска, злоцинацка, самоубилацка и неодговорна према сопственом народу и његовим егзистенцијалним интересима. Зато народе не протурјеците ником од изасланика те банде и климајте главом на све њихове небулозе и обецајте подрску њиховим сулудим потхватима, али зато 25. септембра останите код куце, идите у сетњу у природи, а 2. октобра идите на гласацко мјесто и када останете сами иза паравана, добро размислите да ли зивот васих најмилијих вриједи 50 км којима вас купују и пробајте заокрузити онога који вјероватно неце моци обезбиједити сведски стандард, али це осигурати мир и сигурност васе дјеце не претварајуци их у топовско месо у битки у којој су осудјени на пропаст и страдање. Није вријеме за инацење пред цијелим свијетом, овај народ неце поднијети јос једно страдање и погроме ионако су нас бацили на кољена, следецим ударцем би нас дотукли и заувијек збрисали са овог простора, сто би многе обрадовало и једва цекају нас погресан потез да то и ураде. Сада треба бити мудар и хладнокрван, а не усијаном главом дониети одлуку после које цемо се горко кајати. Било је тренутака у историји у којима је требало показати и храброст и јунаство и тада смо показали, ово није тај тренутака сада треба показати умјереност суздрзаност, трезвеност и политицку мудрост!

Name

ре.

17.09.2016 20:33

Тузлак не сликтај се. Постуј себе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мире

17.09.2016 20:42

Ста ти знаци не сликтај се

Name

Сwанн

18.09.2016 05:31

Каже се "не шлихтај се"... Жаргон са значењем "улизивати се", само што наши коментатори не знају ни жаргон, а камоли стандардни језик.

Name

мире

18.09.2016 10:42

А то је мислио да.се.не.улизујем. ЈА сам спреман ако би то могло, по цијену да ниједна босњацка мајка и сестра не.заплацу, да мвисе никад не видим.како ми јарана кида гелер, како људи који су психицки слаби насилно буду мобилисани па од.страха пролупају, како дјеца одрастају без родитеља након рата, да ова данасња дјеца не упамте рат, спреман пољубити Додика у сред Бања Луке јавно у гузицу, е то је јаране улизивање. Све да мом народу буде лијепо, а ста си ти спреман, хускати па.побјеци.

Name

ре.Сwанн

18.09.2016 13:14

Лијепо си то објаснио, само сто у Босни имамо свој заргон, који евидентно није истовјетан Србијанском.

Name

Тијана Мариц

17.09.2016 20:41

Протјерати све странце и све оне који се богате сиреци мрзњу медју народима. Само дебили могу мислити да одлуке усатавног суда треба да постују једни, а други не и да владавина закона није иста за све. Ваљда је Бакир толиоко писмен да зна колико је одлука уставног суда у БиХ испостовано, и сад треба да пријети зато сто је њему најваyније да има сто висе мрзње медју људима и зато му смета ста це неко славити ста неце. НЕКА СЛАВИ СТА КО ХОЦЕ. Свак нек поцисти своје двористе па завири у тудје. Кад вам и једним и другим и трецим народ не буде гладан онда се јавите за ријец

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре тијана

18.09.2016 04:43

Мислиш да нема странаца да би се ми боље слагали? Жваљили по парковима и играли загрљени? Па па их нема и да неконтролишу ми би смо се давно избили, јос би трајо рат

Name

Мирослав Николиц

17.09.2016 20:42

Баја нас је унистио и зели јос да би себе некако спасао...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЛКТ

17.09.2016 20:45

Ове судије уцинисе опет услугу Додику и опет цојок доби изборе на референдум. Нидје везе. За пар дана Додо на РТРС и вели ето ја ћио референдум ал недају ми. Народ опет гласа јер је Додо тај јединин Србин који нас брани. Ха ха ха ха ха Какав референдум предизборна кампања посрнулог СНСД-а ето

ОДГОВОРИТЕ
Name

М.К.П

17.09.2016 22:01

Убисте ми Младена ,Сенада и Драгана дżубрад једна.

Name

Обесмисљен референдум

17.09.2016 20:53

Мислим да ће политичке власти истрајати на референдуму, мада он неће у суштини битно измијенити ситуацију, јер ће тек услиједити кораци институција РС које ће се опредијелити према одлуци Уставног суда, односно њеном извршавању – каже Крстан Симић.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Босњак Миле

17.09.2016 21:04

Ма браво Миле, крси Дејтон свака ти цаст...то смо једва цекали. Изведи поданике на референдум, одради посао,..бит це награда по договору

ОДГОВОРИТЕ
Name

маја_са

17.09.2016 21:05

има утисак да је цијела прица око референдума иде у смјеру укидања РС-а. проводјењем референдума врси се дрзавни удар, кривицно дјело без премца. ако се спроведе Република Српска и овако осиромасена и ојадјена наци це се на удару свих могуцих санкција и репресија . ако се референдум спроведе тим цином се крси Дејтонски сморазум и уводи се један цовјек један глас ,сто по РС мозе бити погубно,јер РС је управо у Дејтону верификована као политицки субјект,а овим цином сама себе дободи у питање. моје мисљење је да Додик све ради да Републику Српску укине , дали то ради свјесно или инструиран од некога ,то не знам ,али његов пут је пут унитаризације БиХ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Маја Царица

17.09.2016 22:30

Свака цаст Мајо!

Name

Могуце опције

18.09.2016 05:05

Вец дуго времена се заговара реструктуирање и ко зна ста су потписали са ММФ-ом. Могуце да је у питању формирање регија да би се смањила огромна администрација. Цовјек којег познајем је радио студију за страну компанију гдје казе да би требало отпустити или пензионисати око 150.000 људи који раде у администрацији како у Републици Српској тако и у Федерацији заједно како би се формирале мале регионалне владе као сто су кантони у Свицарској. Нема то везе са национализмом и онако смо осудјени да зивимо заједно и треба то искористити на позитиван нацин и бити наса предност а не свадје и ратови.

Name

Босанац

18.09.2016 11:29

И био би ред да се укине рак рана.А господин Додик је хирург.

Name

Зр

17.09.2016 21:12

Додик иде у Москву код Путина 22.Колико ће та посјета трајати и дал ће Додо 25.уопште бити овдје?

ОДГОВОРИТЕ
Name

xy

19.09.2016 11:41

Враца се првим летом а тоје пола сата.

Name

Ветеран

17.09.2016 21:13

За све који призивају рат....купите себи намирница ......цевапцица судзукица пљескавица сокица пива и сто год вам дуса зели затим проведите само 10 дана у суми и видјецете ста знаци ров и рат а замислите јос да грми око вас да вам колеге гину и бивају инвалиди на васе оци да једете сплацине ако има и њих хааааааллоооооо мир и само мир несуди изедбеговиц него уставни суд и цитав запад је против нас србија нас не подрзава па с ким ја зивим хаааалооо људииии па докле висе

ОДГОВОРИТЕ
Name

Стари ветеран

18.09.2016 07:59

Ја кад се сјетим: зима, пада влазна киша, дува вјетар, около блато, у рову вода до чланака, не назире се крај рата. Донесу ручак, са комадом хљеба можеш комотно неком главу разбити, а о бљутавим макаронама да не говорим.Када ми заврши смјена немам гдје отићи јер ми је кућа запаљена. Овом народу је изгледа досадио топлал кревет и пали се на бљувотине политичара !

Name

Хе хе

17.09.2016 21:14

Ово је Бакирова и Милина предизборна кампањс и ниста друго. Рата це бити кад то буде хтјела Америка а домаце прдоње се о томе ниста не питају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

логика

17.09.2016 21:17

Моји драги срби како имате лоше политичаре мајко мила

ОДГОВОРИТЕ
Name

Напред Миле

17.09.2016 21:18

Ста постизе Миле крсењем устава а самим тиме и крсењем "Дејтонског споразума"? Укидање РС? За кога Миле ради? Сигурно не за РС.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ех тај Баја

17.09.2016 21:18

Оно сто Баја ради у интересу босњака је просто фасцинантно. Треба бити постен и захвалан цовјеку на томе. Баја хвала ти!

ОДГОВОРИТЕ
Name

За дубоко размишљање...

17.09.2016 21:20

Ако се посвађаш са једним човјеком, можда си у праву. Ако се посвађаш са неколико људи можда јеси у праву, а можда и ниси. Ако си посвађан са са свима онда је проблем у теби.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Чуј то

17.09.2016 21:22

Додик је и пренео надлежност из Републике Српске на правосуђе БиХ,није ваљда мислио као и Милошевић када је пренео на хаг да ће ти судови да раде по правилима и неутрално. Ови данас Срби који су у институцијама бх су чак и гори. Како год окренеш Србима треба вођа,човјек који ће да споји Србе а не неки вучић,тадић,босић,дачић,николић,јовановић и други у владама и парламентима Србије и Републике Српске.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

18.09.2016 07:02

А ста је по теби неутрално?

Name

бас

17.09.2016 21:23

Ма каквог ви срби имаге предсједника боли глава.зедне ЦЕ гас преко цоде превести.ццц

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боле

17.09.2016 21:30

Сада ће Миле код Путина па нам можда упакује реплику Сирије.Видимо уживо како изгледа када се боду УСА и Русија преко туђих леђа...Наш лидер се брине за нас

ОДГОВОРИТЕ
Name

Босанац_4_Евер

17.09.2016 21:49

Аууу додо досли црни дани хахха

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ништа нисмо научили

17.09.2016 21:50

Кад ћемо престати гурати прст у око и почети се понашати и доносити одлуке као лукави латини?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тузлак

17.09.2016 21:58

Невјероватно је заиста да и послије 20 година политицари у БиХ успјевају јефтином демагогијом у толикој мјери подици тензије да неки ето цак позивају ина рат!!!!Ко да ратује?Зар постоји јос ико толико глуп и наиван да би данас сутра узео орузје у руке и бранио ЊИХОВЕ интересе!?Па присјетимо се сви мало "Олује" и стравицног прогона тих људи из Хрватске!И тад су постојали дегени који су тјерали по свом водеци при томе лагодан зивот док је обицан свијет скапавао!И ста је било на крају!?Ко је од тих политицара био у оним километарским колонама које су напустале Крајину!?НИКО!!!Сви су се испалили са торбама пуних пара и наставили лагодан зивот а ситна буранија је једва зиве главе извлацила!Ста це се десити ако медјународна заједница уведе санкције РС-У?Зар мислите да це те санкције осјетити неко од оних који позивају на рефередуне и сукобе?Хоце ал мало сутра.Скапават це опет обицан народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

18.09.2016 05:01

Тако је Тузлак, политичари из Книна су велики тајкуни по Београду, али то ова маса избјеглица не зели да види. Није ми јасно да је овај народ толико глуп а у скорој прошлости је имао рат и видио куд то води.Све је то ова политика урадила да завади ове народе,а народ прихватио.

Name

Доки

18.09.2016 05:01

Постоје, итекако постоји маса са поновни рат. Та маса је вецина која се запали реториком ових насих политицара. Па веци оваца последњих 10година нема нигде као у РС. Уз сву пљцку, отимацину, пад примања, запослености, касњења плата, неуплацивање доприноса, јавно запосљавање дјеце ове политицке елите ми стојим и сутимо.

Name

Дон Кихот

18.09.2016 08:05

У праву си пријатељу , мислим исто....

Name

мислим

18.09.2016 08:05

Да али народ сноси огромну одговорност због свега јер својим глупостима омогуцава олосу да кроји убитацну политику

Name

владо фоца

17.09.2016 22:16

е ви све знате ко је ста призељкивао и ко ста мисли.немате појма јебо вас ко вас је пројектовао

ОДГОВОРИТЕ
Name

мислим

18.09.2016 08:02

Ко то не зна спада у најобицније будале.

Name

симо

17.09.2016 22:40

Само референдум за независну Републику Српску!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зељко

18.09.2016 11:26

Црни симо па ти си вец независан,и мозак те напустио.

Name

Кратко и јасно

17.09.2016 22:41

хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=2_ЛсАХ7нГј8

ОДГОВОРИТЕ
Name

Леми 4 евер

17.09.2016 22:44

Од Ватикана до Ирана као да смо јуце пали с грана.... :Д Грохотом се смијем

ОДГОВОРИТЕ
Name

Резултат 7:2 је за размисљање јесмо ли бас на правом путу

17.09.2016 23:04

Људи моји. Па ова одлука је донесена резултатом 7:2 а не неким тјесним (као рецимо 5:4), тј, ЈЕДИНО два Србина из Уставног суда БХ [које је инаце у суд именовао Додик] су били против, а два босњака, два Хрвата и 3 странца су били за одлуку. Испада да су нам и Хрвати 'забили ноз у ледја'

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бас се несто питам

17.09.2016 23:15

Ста це да се деси и какав це референдум да буде ако нпр извјесни суд у Београду подигне какву опрузницу везану за купопродају куце на дедињу ил какве послове око приватизације по Бањалуци. Дал одмах реци да не признајемо надлезност суда а суд одузме куцу и станове,дал тразити референдум и о цему. Ил ако ЕУ и Амери ударе блокаду,ста це онда да се деси госпон месару

ОДГОВОРИТЕ
Name

днк

17.09.2016 23:36

Паде Миле Додик коначно!!!!!!!!!!!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

рс

18.09.2016 17:45

Бог ти помогао

Name

Вријеме је

17.09.2016 23:49

Да се конацно ријесимо мајмуна.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Схомааа

18.09.2016 00:53

Овај пут ми цемо ици у Сведску !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драган

18.09.2016 09:59

Ја већ припремио папире о власништву стана да понесем. Горе се скућим, а овде кад дођем дођем.

Name

Србин

18.09.2016 03:27

Додик води Српски Народ у Губитак велики и цак да се понисти Република Српска јер овај референдун нитко не призна па цак ни ја ако сам Србин немоземо ми против закона и уставног главног суда и против цјелог свјета сад це нам увуци Додик Санкције и Сиромаство захваљујуци Додику ми Срби смо Губитници велики ни орузано немамо ста да тразимо јер није ово 1992 год гос Додик ово је 2016 година

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ђорђо

18.09.2016 08:37

Да ли Србине знате шта је референдум? Да ли знате шта је Устав РС? Знате ли да у Уставу РС у члану 70, тачка 5, све пише.

Name

НН

18.09.2016 03:32

милетово је да провоцира, изврце, преврце,,,,а нама како буде...

ОДГОВОРИТЕ
Name

пп

18.09.2016 04:40

Ово је вец унапред било знано да је пусиона.....ал требало је поново истјерати овце на испашу.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

србија

18.09.2016 05:03

Ма немогу да сватим засто босански срби неволе своју дрзаву .Гдје год додјете бице те странци и избјеглице пустите референдум .Једино изгледа онај нацелник из Фоце размисља исправно кад казе Босна је и моја земља .Зато ми није јасно засто зелите сукобе са комсијама зивите у слози јел Босна је земља васих далеких покољена који су гинули за њу а ви је сад неволите и не признајете смијесно до бола

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јанко

18.09.2016 08:53

Нису вољели ни хрватски срби Хрватску па ето гдје су сада са великом српском политиком.

Name

Крсти се Крстивоје

19.09.2016 00:52

Конта ли овдје ико иста?Каква Босна и Херцеговина па да је могло како ви то прицате сада неби било рата деведесетих...Нама зивота у заједници нема а као комсије моземо да функционисемо а и не морамо то је реалност.Како да волим БиХ као своју земљу када сам са породицом и фамилијом протјеран из централне Босне само сто смо Срби јос сам сретан зива глава а неки су трагицно заврсили,на залост.И ти сад питас како не волим БиХ,па био би луд да је волим.Среца је сто је створена република Српска и цуват цемо је да нам се не понови историја деветесетих.Ко не науци ниста из историје и не извуце поуке осудјен је да дозиви поново понављање.Мир комсије и свако својим путем.

Name

Став

18.09.2016 06:16

Референдум да , Додик не.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пут за њемацку

18.09.2016 06:32

Све је ово велико срање. Оде ја у њемацку, а ви ако зелите идите поново у ровове убијајте се к'о африцка племена. Фујјјјј све ми се ово згадило у БиХ нас 3 јадна милиона, и не моземо нормално зивјети. Зар је битна нација, не једе се националности, заставе и сл. Зато оде у дрзаву од 88 милиона гдје има 50 нација, гдје зиве наси балканци и тамо нико ником не смета. Оде и висе се никад нецу вратити........Збогом дивљаци и ине сељацине

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

18.09.2016 08:42

Добар и реалан резон.

Name

мистер x

18.09.2016 09:23

Тако је јос се најбоље слазу срби и босњаци без дилеме

Name

ДРАГАН

18.09.2016 06:47

САМО НАПРИЈЕД МИЛОРАДЕ НЕ СМИЈЕ СЕ САДА ОДУСТАТИ ОНДА БИ ПОКАЗАЛИ ДА СМО СЛАБИ И ДА ПОСТУЈЕМО ОДЛУКУ УСТАВНОГ СУДА БИХ КОЈА ЈЕ СКАНДАЛОЗНА И КОЈА ЦИЈЕЛИ ЈЕДАН НАРОД ДОВОДИ ДА СЕ ЈЕДНОСТАВНО МОРА БРАНИТИ НА СВЕ МОГУЦЕ НАЦИНЕ И ДА ОДБРАНИМО СВОЈЕ ДОСТОЈАНСТВО КОЈЕ НАМ НЕ МОЗЕ ОДУЗЕТИ НИ ТАЈ ФАМОЗНИ РЕКАО БИХ СОТОНСКИ СУД ПОПУТ ХАСКОГ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

18.09.2016 08:45

Ма ј*бо те Милорад. Није проблем референдум. Ок, треба га спровести и то је јасна порука, ал дотични није ништа бољи ако се спроведе референдум и даље је кркан огрезао у криминалу и највише штетан субјекат по србе јер нас урушава изнутра.

Name

логика

18.09.2016 08:45

Тако је, чак и по цијену борбе против цијелог свијета што укључује и србију. а путин само потпуцава.

Name

МИЛАН

18.09.2016 08:51

ЈЕСТЕ ЛИЈЕПО ТИПКАТИ ИЗ ДИЈАСПОРЕ.

Name

Векy

18.09.2016 07:00

Вријеме је да се ПЦ скине са апарата.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Добој

18.09.2016 07:38

Добро је једном неко рекао а ви погодите ко? Босна је само успутна станица на којој смо се неплански само мало дузе задрзали тако да...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВЕТЕРАН

18.09.2016 08:50

ГДЈЕ ЗИВИШ ТИ ЈАДНИЧЕ СА ПИЛЕЋИМ МОЗГОМ?

Name

ха ха ха

19.09.2016 07:19

Воле добојлије поплаве.

Name

Мири

18.09.2016 07:46

Умјесто сто лапрдате у празно питајте Додика гдје му је фамилија И којим превозним средствима су нестали

ОДГОВОРИТЕ
Name

црна гуја

18.09.2016 08:56

22 бјези у русију оставља покраден народ стета сто је иваниц скренуо са свог правог пута остаје само крпа за брисање бојим се добице инфракт други пут нека им је бог у помоци

Name

АЦХТУНГ ДИЦХТУНГ

18.09.2016 10:02

Игор се могао видјети по Бањалуци, "ради" момак...договара по ресторанима и клепа милионе. Је ли и он одмаглио?

Name

РАЈНА

18.09.2016 10:09

Сидром Санадер , покушао отићи, али неће моћи ...

Name

Државник

18.09.2016 07:52

Додик није нормалан. Босну и Херцеговину од памтивјека многи покушавају да униште и никад је уништити нису могли. Ако кренемо од Римљана који су хтјели да Босну покатоличе и нису успјели, преко Угарских краљева који је гледаше унутар свог царства па она тамо не остаде, Турака који је гледаше као срце своје империје ал она то не поста нити тамо оста, Аустроугарске која је себи анектира али и то пропаде, па онда иде Хитлер који ју припоји НДХ-у па ни то неможе да прође, до Милошвић-Туђман кооперације који је хтједоше раскомадати како њима паше па ни то не остаде, и у свему томе скоро 11 вијекова Босна опстаде. Сви они непријатељи који Босну мрзише нестадоше а Босна остаде. Данас имамо неког тамо малог миша Милокрада Дудука који кобајаги хоће Босну да уништи. Ејјј црна туга наша. Па то кроз историју немогодоше да учине силе над силама а да учини он јадник један психопатенички. Моћ државе БиХ он ће тек да осјети на својим леђима. Сад је тек ушао у прави конфликт са државом БиХ и њеним институцијама. То је једна јајара обична положара која ће да се пред репресијом државе БиХ повуче и обустави тај референдумчић а ако то не учини робија му не гине. Много јачи су пропадали припашће и Милокрад и то убрзо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ма немој

18.09.2016 09:12

И моцније дрзаве су нестајале и постајале то овде и није битно. Историја се не гледа од данас па уназад него од сада па унапријед. Волио ти ил не волио несто је небитно када је у питању интерес, а интерес је да сви овдје плесу на ивици конфликта тако да они имају циме да се баве док купују све јефтине ресурсе од нас. И на крају це те имати много задовољних националиста који це дрк...кад год виде несто национално а онда да се спреме и оду на посао да раде за биједну плату у дрзави у којој це све бити страно власниство. Ал је битно да је насе... иако од тога немате ниста нити васа дјеца такоде.

Name

борац

18.09.2016 08:02

Рескирао би баја сав српски народ и по други пут само да се извуце али овај пут није добро за њега иако сам сигуран да це одустати од референдума а зваце се налог из русије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Догорело

18.09.2016 08:50

Платиће он за сва срања која је нама србима урадио.

Name

за Милорадом

18.09.2016 12:24

Милараде ја цу затобом дезеттере сверцере па макар ппслије био министар нек ратује ко нема пара за светц

Name

Студент

18.09.2016 08:05

Јадни Чубриловић, намести му Милокрад да иде у затвор. Шта тај Баја уради од РС. Раскупуса је ко... А сви они који су гласали за њега су саучесници!

ОДГОВОРИТЕ
Name

перо

18.09.2016 08:18

Ако ти се ратује поведи игора и фамиљу

ОДГОВОРИТЕ
Name

искрени пријатељ

18.09.2016 08:26

НЕ МОГУ ДА СХВАТИМ !!! 1. Да Додик пријети цијелом западу Путином. 2. Да хоце у европу против европе. 3. Да се није опаметио на примеру Милосевица. 4. Да се није опаметио на примеру Косова. 5. Да се није опаметио на примеру бомбардовања Србије. 6. Да не мисли на Србију, ако неко потпали фитиљ у Вијводини и Сандзаку. 7. Да ако запали Босну да це и Србија изгорети. 8. Да це Русија уци у рат због "саке јада" са западом (питајте господина Милановица од кога је цуо за "саку јада", нијесу само Срби сака јада него и млоги други). 9. Да је Додик и њему слицни највеци непријатељ Срба. 10. Да Срби наивно подрзавају националисте. 11. Да не зеле мир и сузивот са сусједима друге вјере и нација. 12. Да Срби мисле да су угрозени. 13. Да Албанци, Босњаци и Хрвати су досли са неке планете и немају право зивјети ту гдје зиве. 14. Да су сви били добри и толерантни према србима па су Срби зивјели ппо свим сусједним земљама. 15. Да сад тудју доброту злоупотребљавају и мисле да је то њихова земља. 16. Да требају сви срби да зиве у једној дрзави а другима како буде. ........

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кап росе

18.09.2016 08:59

Замислите само да три мајмуна на челу ова три народа умјесто срања која праве се удруженим снагама усмјере на бољи живот грађана као главни циљ, како би се брзо опоравили и били напредна држава. Али, наравно то је утопијско размишљање. А живот, тај дар Божији брзо пролази, што рече Десанка Максимовић, "Живот је као кап росе, појави се , заблиста и нестане." Е мој народе....Е мој предсједниче, ал си нас сјебо.

Name

Бране

18.09.2016 09:07

Хвала ти искрени пријатељу, тачно си набројао.

Name

ЕноТамо

18.09.2016 13:59

То да се није опасуљио на примјеру Милошевића, Караџића, Младића, Мартића, Хаџића итд итд очигледно је да није. То да ће да га Тужилаштво БиХ и Суд БиХ опасуље то му се итекако пише. Кад буде на робији имаће времена да о томе дубоко размишља. Он мисли да СИПА нема му/*а да га ухапси. Грдно се вара. Сад је прешо све границе.

Name

Баја издувао

18.09.2016 08:33

Нек се носи у п*зду материну. Добро нам је забиберио све године своје владавине. Да је човјек као што није послагао би ствари онако како треба, сузбијао криминал и самовољу мајмуна који са њим чине власт. Слуђио би за добро свог народа и не би му турао прст у око.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кркани нам не требају

18.09.2016 08:37

Нама треба паметан, промишљен и мудар владар . Онај који пре свега воли свој народ и чини све да буде добро колико је могуће у датим околностима. Владар који ће правити кохезију свих грађана, који ће као такав бити поштиван од свих. Морални стуб заједнице. Милорад Додик то сигурно није.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Исправка

18.09.2016 09:21

Не треба нама владар, већ демократија. Додуше можда си и у праву, обзиром на ниво друштвено-колективне свијести у већине балканских народа, а тиме и Срба.

Name

Окружен је лошим савјетницима

18.09.2016 08:52

Окружен је Додик лошим савјетницима Славком Митровићем,Пантелијом Ћургузом,Ћеранићем,Чубријем итд

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

18.09.2016 09:03

Ћеранић је невиђени скот.

Name

Да те бака похвали

18.09.2016 09:20

Чим је њега по доласку на власт, а знамо како је дошао, похвалила Медлин Олбрајт. Све је више него јасно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Салле

18.09.2016 09:26

Па хоце ли то опет рат за власт и земљу коју ни онако нико не обрадјује!!!???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сукоб

18.09.2016 09:35

Овај цовек це нас довести у нови сукоб па цак и орузани. Оцекујем референдум, покусај хапсења Додика од стране СИПА-е те орузани сукоб приликом приводјења и нови рат.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Референдум

18.09.2016 09:36

Не браним Додика нити било којег политицара, како из власти тако и из опозиције, свима треба да се прегледа имовина и утврди на који нацин је стецена, и да се похапсе сви који су стекли и једну марку криминалним активностима или преваром. Наси Срби никако да схвате да нам сада треба јединство, имам осјецај да би многи зељели и да се укине РС, али да они додју на било коју функцију одакле би могли извлацити паре, неце Србе у БиХ спасити ни Додик, ни Иваниц ни Босиц, све су то политицари који гедају само свој интерес, продаце они све за паре и функцију. Народ ако се не опамети па не стане слозно у одбрану српских интереса не писе му се добро са хрватима, а поготово не са муслиманима, који су крвозедни и зељни рата јер нису успјели да остваре своје ратне циљеве, да буду "главни" у БиХ. Наравно цаст изузетцима!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Недјо2

18.09.2016 09:38

Ста је сад баја напео само рогови и корида мозе поцети

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тигањ

18.09.2016 09:39

Из неког разлога Срби већином традиционално бирају qурчевите политичаре. Онда се чуде касније шта их снадје. Криви су им Ватикан, ЦИА, сви осим њих самих. Једина константа на који сви вањски и унутрашњи политички факрори могу рачунати је српско qурчење. Као да стално говоре "хајд' удари опет ако смијеш".

ОДГОВОРИТЕ
Name

мами

18.09.2016 09:49

Додик за своје мандате у континуитету не донесе ниста добро народу! Пропаст, пропаст и пропаст! А сад референдум! Ма, ја сам испраћала муза у рат (борац прве категорије), не мислим да ћу испраћати три сина!!! Превисе је људи дало своје зивоте да се богати власт која инаце пљује по народу и назива га издајницима!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

18.09.2016 10:17

Мој поклон, свака част !

Name

Ненад

18.09.2016 11:23

И мој, недам ни ја своја два, једног сам већ послао код родбине у дијаспору.

Name

м

18.09.2016 17:32

Свака цаст,дајте људи мјеста нормалним људима, будале нека цркну скупа са својим лудим идолима.

Name

Посавац

18.09.2016 11:16

Ја мислим да се Додик неце ни вратити из Русије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Жеља

19.09.2016 10:02

То би била и моја највеца зеља, јер исти са својим сатрапима зели да изгради а потом преда дио посавине за потребе хрватског кантона. Срби, прст на чело, оловку у руке и на изборима, против овог лопова и његових сатрапа. Каније це бити касно кукати.

Name

мислим да

19.09.2016 10:47

Тамо нема куцу ал це бит подстанар код компањона из посла са цигарама Марка и маме му Мире

Name

yугословен

18.09.2016 11:41

Милораде јесли цуо клетву од 1992 до 1995 ДАБОГДА ТЕ МЕРХАМЕТ ХРАНИО ХВО БРАНИО А ЉИЉАНИ ТИ КРОЗ КУЦУ ПРОСЛИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

добојски србин

18.09.2016 12:15

Народе српски незаборави сунце излази на истоку а залази на западу Слијединам помрцење вјестацки изазвано у Лактасима

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре добојски србин

18.09.2016 13:49

САМО СЕ НАДАЈ ПОМРАЦЕЊУ РЕФЕРЕНДУМ ЦЕ БИТИ,ДОДИК ЈЕ ОСИГУРАН ОД ЗАПАДА И НЕБОЈ СЕ ЗА СРПСКУ ТИ СИ ИОНАКО У ЗАЈЕДНИЦИ ТУРСКИХ ОПСТИНА-СРБИНЕ

Name

тесањ

18.09.2016 14:56

Не брини се ти добри србине док је нас тесњака вама це сунце сјати знас оно изнад тесња зора свице...поздрав за Обрена Петровица из Јелаха

Name

доми

18.09.2016 13:05

НИЈЕ ТАЈ ЦОВЈЕК ЗА ПОЛИТИКУ,НАЈБОЉИ ЈЕ ПОД САТРОМ!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

xy

18.09.2016 14:06

Пјеват це он иза ресетака, немозе нам нико ниста. Доци це корњаце и по њега...

Name

ОСА

18.09.2016 15:16

Додик це бити ухапсен по повратку из Русије...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Само напријед >>>>>>>>

18.09.2016 17:59

Зивио Милорад Додок зивјела Република Српска ми са Запада излазимо на гласање,а ви како хоцете, јер када Бакир сели БиХ са мудзахединима коце да вас брани, од дзихадиста, исламиста , вебахија?

ОДГОВОРИТЕ
Name

ојхаа

18.09.2016 18:05

Ви 'са запада' да ли вам је изборна комисија вец послала гласацки материјал ? Да ли сте провјерили јесте ли уписани у гласацке спискове ??

Name

Трифун

18.09.2016 21:00

Сад цемо да видимо ко влада РС, западни амбасадори и странци нагурани по судовима БиХ, београдски квислизи или српски народ у РС!!

Name

@само напријед

18.09.2016 22:34

Ти и такви као ти цете доци и одбранити РС,....вјероватно

Name

дјенерал

19.09.2016 07:34

Ма бас! Па са Додиком смо направили РС а он био у првим борбеним редовима...

Name

xy

19.09.2016 11:30

Зивјела РС а додик сто прије да нас ослободи зла!

Name

Јос једна предизборна превара Срба:

18.09.2016 21:00

Уставни суд БиХ своју одлуку це објавити у року од 15 дана тј.до 2.октобра.Референдум који се спроведе прије објављивљања одлуке сматра се не вазацим!? Додик то одлицно зна,то је његов и Бакиров договор!? После 3.октобра рефередум постаје ниста,а власт одлуку суда ускладјује са новом одлуком Народне скупстине. Након тога Референдум иде у корпу за смеце! У медјувренену Додик убире поене на изборима! И вуциц вецерас казе да не мозе јавно о свему да говори.НАРОД ИСПАДЕ ПОНОВО СТОКА!и

ОДГОВОРИТЕ
Name

xy

19.09.2016 11:29

Како нема куд у Зеници јос има мјеста. Једва га цекају браца по занат а доце Бакир и Цовиц.

ОДГОВОРИТЕ
Name

рус

19.09.2016 16:06

50% судија Уставног суда је православно 30 % је католицко а 20% су муслимани а пресуда је усвојена са 80% пост гласова па ста је србима заста се буне и клеветају Изетбеговица зар нису њихови то пресудили. Ово показује колико је Додик не урацунив ( луд) ста је са осталим јесу ли сви Срби луди. Ово незна Народ јер да ово знају они би Додика отписали као не урацунивог (лудог)

ОДГОВОРИТЕ
Name

НЕ!Не и НЕ!

19.09.2016 17:35

Додик је призељкивао оно сто се и десило. Дозовимо се памети и не кривимо странце или неке друге. Станимо пред огледало истине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДА!ДА! и ДА!

19.09.2016 18:57

Други су све криви, зато сто висе плаците, кмеците,...то вам је специјалност