Отворено писмо: Докле више Малешевићу

Одбијен сам на конкурсу у школи “Вук Караџич” Нови Град, примљени радник је дипломирани са неважећег универзитета из Брчког. 

Република Српска 30.11.2015 | 22:54
Отворено писмо: Докле више Малешевићу

На више инспекцијских контрола је утврђена неправилност, на рјешење Министра Мутабџије за испревљање неправилности, школа је покренула Управни спор против рјешења Министра. Примљени радник и даље ради, а ја са дипломом ПМФ-а Бања Лука, сједим код куће, док се непримјерена тужба кисели на Окружном суду у Бања Луци!

На конкурсу у школи “Драган Вујановић” Сводна, конкурс за наставника техничког је расписиван три пута, два пута га је инспакција поништила, а трећи пут им је успјело да се прими исти кандидат, иако је дипломирани са Апеирона, подручно одјељење Нови Град, са најмањим просјеком оцјена(6.25), а одбијан сам ја и остали кандидати са државним дипломама!

Поред овога евидентног пропуста, поменута школа никада није расписала конкурс за наставника информатике, иако је од 01.09.2014. године упражњено радно мјесто, а што је и констатовано инспекцијским надзором.

На конкурсу у школи “Младен Стојановић” у Љубији, сам одбијен као кандидат који не испуњава услове конкурса. Инспекцијским надзором је констатована неправилност, конкурс поновљен, али тада су све учинили да задрже претходно примљеног кандидата, манипулацијом на интервјуу!

На конкурсу у школи ”Мајка Кнежопољка” у Кнежици сам био бољи кандидат на проведеном конкурсу. На пријаву одбијеног кандидата, након 60 дана од провођења конкурса, инспектор Бошко Стојковић је поништио конкурс из разлога: “конкурс је расписан за наставника техничког образовања, што је супротно неком Правилнику, јер мора бити расписан за наставни предмет техничко образовање”.

Поред овог разлога, како је навео, код оба кандидата је бодован претходни радни стаж, што је такође супротно Правилнику. Иако није било упражњено радно мјесто за наставника техничког, школа расписује нови конкурс на који се пријавио кандидат из категорије породице погинулог борца.

На конкурсу у школи “Вук Караџић” у Новом Граду од 22.09.2015. године, одбијена су три кандидата са дипломом ПМФ-а Бања Лука, а примљен је кандидат са дипломом Апеирона, подручно одјељење Нови Град, са најмањим просјеком оцјена(6.25), иако су одијени кандидати имали бољи просјек оцјена ? Ја сам одбијен манипулацијом на интервјуу и одузимањем јадног бода од страна члана комисије, а под притиском директора и секретара школе. Поред наведеног, школа је примила кандидата за наставника физике са дипломом из БРЧКОГ!

На конкурсу о школи “Бранко Ћопић” у Приједору од 26.10.2015. године, одбијен сам као кандидат који не испуњава услове конкурса, иако је евидентан пропуст одговорних у садржају форме конкурса и његовог провођења, који је у супротности са важећим Правилником. Жалба је у поступку, а инспекцијски надзор тек предстоји.

Иако сам дипломирани проф. техничког и информатике са Државног ПМФ-а Бања Лука, очигледни су пропусти који су се догођали на побројаним конкурсима, евидентно кршање Правилника, несавјастан и непрофесионалан рад одговорних који пролази без санкција предвиђених Законом, уз Вашу благонаклоност.

Ја сам запослен на пола норме, школујем двоје дјеце, егзистенција доведена у питање! У колико не предузмете одређене радње из оквира Ваше надлежности како би се проблем са мојим запослењем поред свих досадашњих догађања окончао, овај допис ћу прослиједити свим новинарима, телевизијама и порталима у року од 30 дана.

У најбољој нади,

Бобан Оџић, Нови Град

 

Коментари / 97

Оставите коментар
Name

Горан

30.11.2015 16:35

Људи моји и Малесевиц има сумњиву диплому..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Градиска РС

30.11.2015 19:07

Лопов је то онај скривени...комуњарска скола лопова.Такав им је цео ДНС.

Name

Да

30.11.2015 21:00

Да, људе са приватним факултетима на ломацу

Name

Рајко б

01.12.2015 06:39

Зивио Апеирон, то је једина скола у РС која нема акредитацију!

Name

сирогојно

01.12.2015 08:05

А цовјеце удји у групу"црвена секта"и посао је твој...

Name

Бошко

01.12.2015 12:04

Има и они који раде у средњој школи , а нису дипломирали и ако има мноштво кандидата који јесу. Одговор се даје да нису педагошки смјер.Може се доказати и то да се уче ученици и студенти погрешно, ал ни то не вриједи јер само изазовете још већу срђжбу на себе. Весело браћо срби. Незапослени!!

Name

јоја

01.12.2015 15:02

Још нема политичке воље да се укине највеће зло овог друштва а то је приватно школство и прање тих диплома кроз државне јасле.

Name

оперион

01.12.2015 15:04

На аперион студенти исто стижу аутобусом суботом на испите.И у Градишци суботом врви код Бакића на примусу,деле се дипломице шаком и капом.

Name

Ре оперион

01.12.2015 18:10

Велис ти стоје људи на улици и бацају на пут дипломе па ко увати увати, И сви ти сто увате запошљавају се а ми јадници са дрзавним не моземо наци посла. Сит сам своје супље прице камол твоје

Name

Брод

01.12.2015 20:33

У оснвној школи Свети Сава у Броду примљен Драган Ђукић без конкурса, јер је министар по захтјеву локалног предсједника ДНС-а Миленка Пантића назвао директора и наредио да се Ђукић прими. ...

Name

Илија

01.12.2015 22:02

Колко видим са дрзавним не могу наци посао а са приватним сви раде. Па боље да уписем приватни фаx

Name

Како

02.12.2015 13:21

Цуј кретена невазеци факултет а примљен, па да је невазеци не би могао бити примљен. Бобан Одзиц вати се лопате и ради, нас остави на миру

Name

пунпадзија

30.11.2015 16:37

Е мој Бобане фали ти њавеца диплома са Андрицевим ликом и то овом мутавцу да дас ваљда знас о цему прицам!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

беше некад

01.12.2015 14:57

Некад у социјализму привреда је усисавала двицароше,трицароше и већину врло добрих ђака а данас их усисавају приватни факултети и школе.Нажалост такви се и запошљавају(али искључиво на државне јасле)јер је политичко запошљавање.Нађите ми приватну фирму која је запослила економисту са приватног факултета(има ли игдје директор филијале неке приватне банке да је дипломирани економиста са приватног факса)?

Name

Ре

01.12.2015 15:46

Бобан лазе, био је до фебруара сколски мајстор а хоце да му се бодује претходни стаз у просвети

Name

Миксајло

02.12.2015 19:03

Е мој Ре, не прицај оно сто не знас. Да ли знас да је цовјек прије тога радио у настави, да ли знас да је први дипломирао на ПМФ-у, да ли знас да је против-кандидат освојио 0 бодова на тесту, да ли знас да цовјек има породицу и да је цист као суза? Немас ти појма.

Name

мирко

03.12.2015 13:03

Приједлог за спас школства и нације: 1.укинути приватно школство; 2.преквалификација је могућа само из четверогодишње школе у четверогодишњу(из техничара у техничара,из заната у занат); 3.враћање критерија у основно и средње образовање: а)просвјетна инспекција треба да врши тестирање знања по школама свако полугодиште из сваког предмета те просјечну оцјену са теста упоредити са просјечном оцјеном разреда,тада ће директори и педагози вршити притисак на наставника да повиси критериј ако је знање слабо и обрнуто а не као сада да врше притисак на наставника да држи низак критериј и удовољава ђацима), б)наставник мора држати поправни испит,сада га не држе јер им није плаћен, ц)поправни испит и допунска настава треба да се плаћа 50% плате, 4.враћање природним наукама,математика,физика,хемија.Враћање броја часова из природних наука као прије рата. 5.наставник природних наука треба да буде плаћен 30% више као у Њемачкој.Данас имамо дефицит физичара и математичара јер најбољи ђак из неког разреда гимназије неће да студира мат.и физику јер зна да ће једног дана радити за малу плату а глупљи од њега за веће плате.

Name

Ратко М.

30.11.2015 16:40

Ово што си Ти написао је мрвица у односу на оно шта доживљавају супер студенти са ФОН.а ФПН.а ПФ.а из Београда овде у Републици Српској.Овде се друже не запосли нико ко није прво ушао у партију Милову,ко није нечији,ко нема паре.Додик је друже створио од овог ентитета прћију,терен корупције и криминала,подијелио на наше и њихове.Затровано је све тајкунима који краду немилице и који иначе још бришу нос рукавом.Овде је испливао друже шљам најгоре врсте а омладина нема друге него да постане иста таква или јој нема спаса.Остаје нам још шанса Њемачка,Аустрија и још неке земље.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

30.11.2015 16:46

Данас је изгледа постало популарно кад имате неки проблем да се то излози јавно. Разумијем да је сваком његова мука најтеза, али ми се цини да се мало претјерало са писањем писама. Као да сад сваки незапослени оцекује да це добити посао ако посаље писмо у медије. Назалост у свијету и код нас, гдје год је велика незапосленост мјеста се цувају за појединце и то није ниста ново, цудно и спорно. Хтјели смо демократију, ево нам је. Али да се не лаземо и у комунизму су се цувала мјеста, само је била мања незапосленост па је и обицан смртник могао себи наци мјесто.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хопс

30.11.2015 18:25

Никола, како можеш износити такве тврдње да се у Европи чувају мјеста за појединце? Прије свега у Европи ако било шта радиш,можеш пристојно живјети тако да човјек не мора радити у својој струци. На што би то Европа личила кад би запошљавала нестручан кадар? Код нас је уведен интервју да би лош студент могао "пребацити" преко доброг. Поништавање конкурса је уобичајена појава док се не нађе начин да се онај који је пожељан запосли. Један од највећих апсурда приликом пријема радника је тај да рецимо проф. историје интервјуише професора математике и то из његове струке. Сви ми добро знамо да се и у те комисије стављају уважени подобни кандидати. Карактерни просвјетни радници су на издисају, ништа се не питају, жељно чекају пензију.

Name

никола

30.11.2015 21:37

Поента мог коментара је била у проценту запослености. Европа није само ЕУ, Европу цине и дрзаве као сто је БиХ које нису у ЕУ јос увијек. Тамо гдје је велика незапосленост веце су малверзације око радних мјеста просто зато сто веци број људи иде (конкурисе) на једно радно мјесто. У ЕУ (тј.земљама западне европе) је мања незапосленост сто знаци да људи лаксе налазе посао и ако не успијес на једном конкурсу успјецес на другом. Не знам гдје то нема интервју па да на невидјено примају професоре да уце дјецу? А и оцјењивање у БиХ је субјективна процјена професора тако да су многи просјеци дискутабилни и не осликавају реално знање и способност кандидата. У развијеним земљама се много висе трази знање од просјека, ако си врхунски у свом послу и способан онда за тебе нема бриге.

Name

мики

02.12.2015 19:21

Шта ћете људи кад су критерији у основним и средњим -школама никакви, некад је у једном разреду од тридесетпет ђака било седам-осам одличних, а данас петнаест. Нема више падања на годину јер наставницима и професорима нису плаћени поправни испити. Људи не држе поправне јер испадају луди (нпр. проф.математике би требао држат поправни и допунску наставу за џабе, а проф.физичког да буде на мору на годишњем). Зато нема више падања, свако пролази, свако је врло добар ђак(пет из физичког и двица на поклон из математике и врло добар ђак). Такви и не могу завршити праве факултете (машинство, електро итд.) већ могу ове приватне куповне на рате факултете. Зато смо дотакли дно дна.

Name

Приједлог

30.11.2015 17:08

Дајем приједлог који ће ићи у корист, барем ја тако мислим, побољшања у основном и средњем образовању. Наиме, било би добро да се секретар, педагог и рачуновођа школе ротирају од школе до школе сваке школске године (у школама које су близу једна друге без обзира јел основна или средња). Дакле, једне године у једној, друге у другој до те, па треће у трећој итд. и да тако крузи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Министарство

30.11.2015 17:28

Размотритјемо :)

Name

Слажем се

30.11.2015 18:15

Одличан приједлог! Често је директор у "шакама" секретара, педагога или рацуновође или свих њих заједно, те се некада повинује њиховим жељама и захтјевима, а све зато јер је он промјењива категорија а они су ту стално. Њиховом ротацијом би се смањио њихов утицај на одлуке у сколама и директор би могао да показе пуни капацитет свог вођења школе.

Name

Зоран

30.11.2015 17:43

Друзе Бобане само да ти кажем и мозда ти буде и лаксе :Овдје није у питању корумпирана власт овдје су у питању корумпиране ВЛАСТИ .А ево и примјера ,код нас у Теслићу за време СНСД-ове коалиције ако ниси био близу врха фамилијарно или пријатељски могао си сањат о неком радном месту,а ми сањали да се власт промени и до сањали досла СДС-ова коалиција али исто тако сањамо о радном месту као и пре ко није близу властодржаца . Сећам се једне изреке:Исте свиње само прошле са друге стране корита. То нам је судбина док се не дохватимо мотке и науцимо памети оне који врсе власт да би сви требали бити равноправни код тих власти била она СДС-ова или СНСД-ова и да власт мора бити народна а не фамилијарна ,партијска или пријатељска.

ОДГОВОРИТЕ
Name

наставник

30.11.2015 18:01

Тридесет година радим у школи, али овакву сподобу још нисмо имали за минитра. Ако је ово ДНС-ов кадровски врх, онда се морамо замислити ко им све ради на нижим нивоима власт.СНСД је пао заиста ниско кад је принуђен да и овакве под морање мора имати у влади.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

30.11.2015 18:13

Диплома Апеирона из Бања Луке је у потпуности равноправна са дипломом са ПМФ, јер имају трогодишње студије првог цилкуса. И Апеирон и тај "државни" имају лиценце и у истом су статусу. Апеирон је признат и у Европи, јер је у поступку акредитације. То што неко има анимозитет према легалним приватним факултетима је друга ствара. Понављам пред Законом су истом положају. Што се тиче Универзитета из Брчког ту су ствари другачије. Тај Факултет нема лиценцу нити је признат у Брчком нити у Федерацији. Изгледа да га признају једино ови наши у РС, јер су многи СНСД-овци ту завршили за "наставнике". Лично сам добио допис из Министарства цивилних послова у којима стоји да оба Универзитета из Брчког нису призната. Дакле, само тај наставник физике је непрописно примљен. И треће, Правилник за пријем у радни однос је тако направљен да се путем интервјуа и теста може наштимати да одређени кандидат прође, али и то је легално, јер власт прави правилнике.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадан си

30.11.2015 20:51

Или лазес намјерно или си глуп па лупас ко стари прозор?!! Оба факултета су призната од стране минисрарства Брцко дистрикта и као такви су признати и у Европи. Имас интернет па провјерис а не да бауљас ко гуске у магли па кад зинес проспес се..

Name

ја

30.11.2015 21:10

Диплома апеирона је свакао боља од дипломе из Брчког или Травника, али преквалификовати дипломираног са Колеџ Јањош Приједор, пословна информатика на новоотвореној групи техничко и информатика и то у подручном одјељењу у Новом Граду је мало превише. Осим тога на Државним факултетима се изучава педагогија и психологија по 2 семестра, а шта се овамо учи и да то буду равноправни кадрови са кадровима Државниог факултета. Што се тиче акредитације, није исто универзитет који има акредитацију и факултет у поступку акредитације. Шта ако је не добије, шта онда ? или имаш или немаш, све је уређено Законом који се не проводи.

Name

Ре ја

30.11.2015 21:25

Нема ту ста бити спорно акп закон то препознаје, цовјек је информатицар и мозе да предаје информатику посебно у ОС а сто се тице групе педагоских предмета накнадно полазе после одрадјеног приправницког стаза. Аргумент да је бољи овај или онај фаx одредјују на залост зене по пијаци јер јос увијек нема званицно рангирање од стране дрзаве и ВАЛИДНИХ институција, акредитација је референтна тацка тако да оце ли бити или неце то се не мозе нагадјати. А сто се тице особе која је имала боље знање или није имала на пријему за конкурс, то је вец друга тема. Обмањујете и себе и народ слицним изјавама.

Name

Ја

30.11.2015 23:04

И тај "универзитет" Апеирон је смијесан да се не лаземо, имам друга који тамо заврсио неки факултет, мислим да не зна како зграда изгледа. Сто се тице факултета из Брцког, дјевојка која је заврсила за професора разредне наставе отисла је тамо и за годину дана заврсила за Професора математике и физике, смијесно заиста.

Name

Ре ја

30.11.2015 23:44

Могуце је да је са дипломом професора разредне наставе заврсила за професора мат и физ..јер закон познаје сиатем доквалификације, односно полагања разлике предмета за доквалификацију науцног звања. Са обзиром да су струке слицне брансе и имају доста заједницких предмета за годину дана добром студенту није проблем заврсити 7-8 испита разлике у предметима и не видим ста је ту смијесно. Такав систем позњу све установе у цивилизованом свијету. Сто се тице Апеирона и студента који не зна гдје му је факултет то су вец нагадјања и прица која се треба испитати. Свако крсење закона има име и презиме, уосталом сви смо свјесни свакодневног крсења закона у дрзавним установама..сви ми.

Name

Марко

01.12.2015 06:46

За овог типа "Јадан си". Стари жао ми је ако си завршио Европски универзитет у Брчком, јер га нигдје нема. Погледај списак лиценцираних факултета у БиХ. гооглај мало. Нема га нигдје. Нема ни леценцу - ИСТЕКЛА. То што си платио толике паре не даје ти за право да дезинформишеш. Понављам имам допис од МЦП БиХ који каже да тај Универзитет у Брчком нема лиценцу. А за овог другог што лупа о акредитацији објашњење. Бити у поступку акредитације значи да си све испунио и чекаш да то комисије провјере. Није нико луд да преда за акредитацију а не добије је. То се још никад није десило. А тај у Брчком и Јањош из Приједора никад и неће предати за акредитацију јер су то пијачни факултети. Направљени за кратак рок. Да је истина да је овај у Брчком тропа је вијест да је власник тог Универзитета отворио исти у Тузли и додато му име Коллос. И добио лиценцу од Тузланског кантона. Према томе не лупајте, кад немате појма о образовању. Шта вас двојица знате шта је лиценца, шта је у поступку акредитације и шта је акредитација. А ти са том дипломом из Брчког отиђи било гдје у европу и добићеш шипак од признања.

Name

Ре Марко

01.12.2015 08:57

Ти си стварно злонамјеран и упоран. Ево ја сам насао на нету да је установа акредитована а о поступку акредитације сам себе демантујес видис да се губис цовјеце.. Уосталом кад си ниња сто јауцес на факулете у Брцком цовјек само казе да је заврсио и да за разлику од тебе ради и није дзабе улагао у себе а ти са својим ниња факултетом не радис и млатис празну сламу на нету јер си беспослен. Боље се вати лопате јер са својим знањем и своју диплому мозес окацз мацку о реп. Ти тразис посао кудеци приватне факултете.. Стварно ниси нормалан

Name

Ре Марко

01.12.2015 09:05

Марко да није признат не би радио, а дипломе из дистрикта су признате колико и дистрикт а то знаци ЕУ, и знам доста људи који раде са њиховим дипломама, цак и мој пријатељ ради у Верони без проблема, паметнији си кад сутис. Боље трази себи посла него сто се просипас и јауцес. Ја дрзавни иони приватни, ја јауцем они раде. Смјесно

Name

Ре Марко

01.12.2015 09:12

Свака цаст Марко и ја сам са дрзавним факултетом и не запослен сам. Требају запослити прво нас са дрзавног факултета а онда људе са приватног.

Name

Иле

01.12.2015 10:17

Марко свака цаст. Ви са приватним факултетима мрс тамо

Name

Доктор

30.11.2015 18:23

Највећи карцином нашег друштва је куповина тоалет папира. Права је срамота да млади образовани људи нису у могућности добити посао без некакве протекције. За овај тоалет у Брчком сви смо чули, и умјесто да се ургентно пониште сви тоалет папири, стиже чак и награда. Вјерујте, овакве школе финансирају страни центри моћи, да би за релативно кратко вријеме могли од овог простора направити колонију. Ако не затворимо све ове гараже, наша дјеца неће имати гдје да живе, вјерујте ми.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

30.11.2015 20:54

Цуо си на пијаци за Брцко а људи тузили и добили на суду легитимитет и акредитацију ако уопсте знас ста је то. Да нису признати не би било могуце да се ти људи запосле тако да ти је боље да сутис паметнији си!

Name

кецман

03.12.2015 10:53

Највеће зло и јесте преквалификација занимања.Нпр неко ко има пет из математике у основној школи упише гимназију и има четири године тешке математике а неко ко има двицу упише за кувара или цвјећара.Кад и један и други раде преквалификацију у медицинског техничара призната је математика и једном и другом исто.Тако је и у Брчком кад са дифа полаже за проф.математике.ЗЛО!

Name

ЛЛЛ

30.11.2015 18:55

У ОВОЈ ДРЖВАВИ САМО ПРЕДНОСТ ИМАЈУ НАЈГОРИ КАДРОВИ. У ПОРЕСКОЈ УПРАВИ НА КОНКУРСУ ПРОЂУ ''НЕЧИЈЕ ЦУРЕ'' СА ПРИВАТНИМ ФАКУЛТЕТОМ, А ДИЈЕТЕ ПОГИНУЛОГ БОРЦА СА ДРЖАВНИМ ФАКУЛТЕТОМ НЕ ПРОЂЕ. УЗ ТО СВЕ ТРИ СУ ЗАЈЕДНО ОДРАЂИВАЛЕ ПРИПРАВНИЧКИ. ДОК ЈЕ ДИЈЕТЕ ПОГИНУЛОГ БОРЦА РАДИЛО КАО МРАВ ОВЕ ДВИЈЕ СУ СЕ СВАЂАЛЕ И НАДМУДРИВАЛЕ СА РАДНИЦИМА. ДА ЧОВЈЕК НЕ ПОВЈЕРУЈЕ ШТА СЕ СВЕ РАДИ. НЕМА МОРАЛА, КРИТЕРИЈУМА, СВЕ ДРУШТВЕНЕ ВРИЈЕДНОСТИ СУ ПОРЕМЕЋЕНЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Циги

30.11.2015 19:41

Малесевиц је најгори министар просвјете у историји Републике Српске

ОДГОВОРИТЕ
Name

лаки

02.12.2015 20:11

Држава која се одрекла школства се одрекла свега,нема се ту шта причати.Док се не врати кецеља,критериј и обарање на годину нема напретка.А приватне школе нису за ово болесно друштво јер су само распродаја диплома без знања.

Name

Брле

30.11.2015 20:17

Треба бити јасно свима, да се не мозе нико примити у стално запослење све док се не прими и посљедњи цовјек који има ма какву везу. Једноставно је немогуце проци мимо тих људи јер велика вецина има некога у политици или у фирми да за њега интервенисе.На бироу за запосљавање раде неки дебили који су се угојили сједеци, зато сто они висе не запосљавају, али примају плату или до смрти или до пензије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Градиска

30.11.2015 20:24

Овај Малесевиц је неспособан министар,обрукао је Градиску... Само кад се сјетим министра Гојка Савановица он је био цар за овог неспособјаковица... Јанковицу бјези од њега док није касно унистице и тебе!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Филип

30.11.2015 21:00

Градишка, не знам гдје живиш, али ја сам из Градишке и поносан сам што имамо оваквог министра. Можда није савршен али није ни лиш ни неспособан, и немој говорити у име свих становника Градишке јер се већина њих поноси њине и сматра га изузетно способним министром.

Name

маркоградиска

30.11.2015 21:18

Ста је са Малешевићем и пријемом цјелог одјељења медицинске школе по његовом избору, а дјеца са ранг листе, ван. Ако је крив, санкције, ако није онда санкције ономе ко га оптужује ! Он је примио неколико дјеце мимо ранг листе, затим су се побунили неки родитеји па је нередио формирање ново одјељења. Зашто тако, прими дјецу по ранг листи, што их раздваја, шта се петља у рад школе, на крају, одговорност и стварно је најгори и тачка.

Name

И

30.11.2015 21:46

Марко Градиска вози, ниси плацен да размисљас

Name

Дејв

01.12.2015 07:08

Прва ствар, приватни факултети се свакако не мозе изједнацити са државним, иако су пред законом једнаки требала би постојати предност при запослељу људи са дрзавног. Даље, прави истински кадрови који познају свој струку, свој опис посла, лако це наци посао, нецу реци да није несто у реду са овим господином, али ја ствано не знам неког са завршеним државнним факултета, а који је тражио посао да га није и нашао.. Изузев професора физицког васпитања којих има исто колико и дипломираних менаџера са приватних факултета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

01.12.2015 08:48

Па сто јауцете кад сте са дрзавним факсом најбољи и најспособнији ахахахахаха

Name

Марко из Градиске

01.12.2015 07:41

Е,мој Филипе мора да ти је преко везе настимао сколски одбор,онто само то зна,код њега нема ниста постено.Ста је у Градисци урадио за годину дана колико је министар??

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоран

01.12.2015 07:56

Има ли и једна афера у министарствима у којој није Малесевиц? Зељка смијењуј га,тразите од Павица друго име,ако га имају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Стефан

01.12.2015 09:38

Господине Зоране, а откуда знате да је што се тиче Малешевића истина? Зар стварно мислите да је могуће да је он кривац за оволико афера? Јесте ли се икада запитали да ли је истина ово што се пише?

Name

Професор др.

01.12.2015 08:16

Проблем је у томе сто дрзава дозволи да раде такви универзитети. Ако дозовли да он ради, па га неко уписе и заврси, по мојој логици тај неко није крив. Крив је онај ко је допустио да установа ниског квалитета уопсте постоји. Тацка. п.с. код нас ниста не знају ни ови који заврсе нормалан факултет а камо ли ови са неког приватног.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ај

01.12.2015 08:51

Немој се просипати, испаде да су наси дрзавни факулетети у рангу МИТ..излазе ко пилици са факултета не знају вола у г..ицу убости а аргумент за тразење посла је ја сам са дрзавног..ста знас радити? Не знам ниста ал сам се намуцио на дрзавном..залосно.

Name

Иги

01.12.2015 09:45

"Док се непримјерена тужба кисели на Окружном суду у Бања Луци" па ето ко треба да рјеши твој проблем Бобане, какве везе Министар има са овим?

ОДГОВОРИТЕ
Name

бобан

01.12.2015 14:23

Каква је логика у тужби школе против одлуке Министра ? Министар је тај који је потврдио мандат том директору, а он сада води спор против одлуке истог тог Министра. На крају крајева, ко то плаћа кад буде пресуда, Министар или директор, запитајте се гдје одлазе паре пореских обвезника, док учионице прокишњавају, радницима се дугује 5 милиона и тд? Ја нисам у спору сањима, већ су у спору сами са собом, а ми плаћамо!

Name

зло

01.12.2015 14:51

Људи моји некад си морао бити одличан ђак у средњој школи и супер врло добар ђак да би помислио уписати неки факултет јер га другачије ниси могао уписати.А онда је дошла међународна заједница и под плаштом менаџерског оспособљавања кадрова увела неке курсеве за обуку.Људи који су већ били запослени са средњом школом у државним јаслама су похрлили да добију неке дипломиране дипломице које су додтављали у фирме да би имали веће коефицијенте.То је скужила мафија и наотварала приватне школе,факултете и разне преквалификације.Кувари,конобари,цвјећари и месари су преко ноћи постајали мед.,економски и други техничари.Никакви ђаци су почели да уписују факултете на којима полажу испите из скрипти од 20 страница.У оваквом болесном друштву допустити приватне школе је највеће зло.Приватно школство уништава и праве ђаке јер људи уписују да би брже завршили и уграбили неко радно мјесто.Од фукаре се праве дипломирани а од квалитетног ђака се прави да без знања добије дипломи.

Name

Ре зло

01.12.2015 15:04

Онда уписес приватни факултет и ријесис свој проблем

Name

новљанин

01.12.2015 10:18

Морас бити снсд или днс у новом да би успио младицу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Познавалац стања

16.12.2015 19:31

Био је и у СНСД-у и ДНС-у, сад цујем да је пресао у ПДП, посто је у коалицији у НГ.

Name

Градишка

01.12.2015 11:18

Његов пријатељ професор у Гимназији у Градишци туче ученике, а он и директорица то заташкавају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Просвј радник

01.12.2015 15:45

Као дугогодишњи просвјетни радник могу констатовати да су сви лоши ђаци отишли на приватне факултете и они који нису успјели положити неке испите на државном. Никад нисам чуо да је неко са приватног прешао на државни. А приликом запослења их исто третирају, односно запошљавају се они који су блиски тренутној власти. Као просвјетни радник, ја и моје колеге, тешко подносимо чињеницу да наши најгори ђаци тако лако завршавају факултете и постају нам колеге. Желим поставити питање: како је могуће да неко не може уписати гимназију због лошег просјека, оде на занат (и тамо има лоше оцјене) а онда заврши факултет и без проблема се запосли. Ја разумијем те људе, нису они криви, сви ми желимо да се снађемо али не разумијем друштво које је накарадно организовано. И онда дође просвјетна инспекција и опет се ти исти добро "провуку", скрене се пажња на њих, а ми остали смо предмет критике. Зашто имамо толико запослених у министарству, а велики пропусти се праве? Вјероватно, што рече један колега, зато што су тамо управо ови о којима писах.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

01.12.2015 16:24

Управо тако професоре, није проблем јединствен, проблем је урушавање васпитно-образовног система на начин да ту малу дјецу уче људи који су за пар дана и наколико хиљда марака стекли диплому о којој се некада могло сањати. Гдје ће им душа када свјесно упропаштавају генерације и развијају потпуно погрешан систем вриједности. Шта ће се догодити када нам ти млади људи једног дана буду доктори,наставници, политичари и слично? Куда иде ово Друштво на овај начин ? Све би било другачије да нема довољно кадрова који су завршили адекветно школовање на признатим униварзитетима. Ради се о томе да школованих младих људи има на бироима, а примају се са дипломама којекаквих факлтета. Коме ова Земља школује толики број студената разних профила на два Државна универзитета и чему се ти млади људи могу надати? Одавно је потпуно јасно како се у овој Држави може добити посао и нема ту спаса .

Name

Ре

01.12.2015 22:29

Гимназију мозе уписати ко год хоце тако да си наиван или глуп, а ако сте ти и твоје забринуте колеге примале двицаре и трицаре јер сте ви у комисијама за пријем радника онда сте контрадикторни сами себи, овамо их примате онамо сте забринути или сте уцеатвовали у криминалним радњама корупције, непотизма итд. Сит сам вас климаца главама и васе забринутости. Да ваљате иста не би радили за 500 марака и имали би бар једну књигу написану и ви сте професори?! Мајко мила да се прекрстим и лијевом и деаном

Name

Коwалски

01.12.2015 16:49

Може ли нам Дане икада показати свој докторат и у сто ријечи објаснити бар из које је области. С обзиром да је брањен на техничком факултету Михајло Пупин волио бих да нам објасни на ком принципу ради двосмјерна струја.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Н

01.12.2015 18:06

Немас ти ста тразити, ако је дрзавни ту се нема ста питати, тамо нема куповине

Name

Марко

01.12.2015 17:51

Ко каже да Марко нема посао? Што се секирате за мене? Имам 30 година стажа, а био сам директор мандат, помоћник директора два мандата. Награђиван на свим такмичењима као ментор. Нисам ј против легалних приватних факултета. Чак шта више поздрављам конкуренцију. НУБЛ, БЛЦ и Апеирон из Бања Луке свака част, а овај незаконити приватни из Брчког нема шансе да прође. Ако неко и ради са њим упамтите неће дуго. Биће ревизија. Понављам још једном: НИЈЕ ПРИЗНАТ НИГДЈЕ НИ У БРЧКОМ НИ У ФЕРЕРАЦИЈИ НИ У ЕВРОПИ. ОДЈЕЉЕЊЕ ЗА ОБРАЗОВАЊЕ ИЗ БРЧКОГ МУ НИЈЕ ОБНОВИЛО ЛИЦЕНЦУ И НЕЋЕ НИКАД. НЕМА ГА НА ЛИСТИ ПРИЗНАТИХ ФАКУЛТЕТА НА НИВОУ БиХ. То што су момци и цуре из СНСД-а завршили те факултете у Брчком и запослили се преко везе, не значи ништа, јер неће тако остати. БИЋЕ ЗАБРАЊЕН И ГОТОВО. А ви што радите са тим дипломама из Брчког на сједницама Наставничког вијећа похвалите се са дипломом, а кад родитељи чују ко им предаје биће свашта.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

01.12.2015 19:26

Драги Марко, све што кажеш је тако, осим Апеирона у подручним јединицама као што су Бијељина или Нови Град, а није ни акредитован и није упиан у Државни регистар високошколских установа. Тачно је да су одређени студијски програми у поступку акредитације и самим тим се доводи у питање пријем таквих радника када постоје кадрови са акредитованих факултета. Шта ако не добије акредитацију ? Поред наведеног, шта са директорима и осталим одговорним који су примили такозване кадрове са факултета из Брчког који ће свакако остати без посла и ко ће бити одговоран? То нам се догађа годинама, упропаштава се генерација ученика, а надлежни не реагују ? То је кључни проблем!

Name

Милан

01.12.2015 22:24

Лицно знам дјевојку која има 3 године на ПМФ, пресла у Брцко 4 годину заврсила и ради, лицно знам цовјека са ЕТФ има 2 године ЕТФ исти слуцај ко са првим, преквалифико се и ради. Преквалификација је ријец коју вас двојица комуниста не знате ста знаци вец сте навикли да ниста не радите и само мудрујете а супљи сте ко баклава. И ви цете реци да ови људи не могу предавати у основним и средњим сколама. Сва среца па долази нови закон па цете летјети са посла посто сте мртва пувала и иза вас нема НИСТА. У Еуропи вас не питају ста сте заврсили вец да ли знате свој посао али далеко сте ви од Еуропе. Цекамо нови закон о раду сви ми а до тада младје генерације долазе а вас двојица само пувајте

Name

Симеон

02.12.2015 12:53

Марко сунце зарко ко теби даде да будес директор? Није ни цудо да је земља пропала. Бистар си ко сируп од зове

Name

Приједор

01.12.2015 18:59

Не знам засто толико коментарисате о минстру Малесевицу он је прослост, поуздано знам да ни предсједник Павиц није задовољан са њим. Полако зна Марко ста ради!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Приједор

01.12.2015 19:44

Пријдор,од куд сте добили ту информацију? Ја сам из више извора чуо да је радом министра Малешевића Павић задовољан и немојте ширити погрешне информације које нису тачне. Дио ДНС-а није задовољан али је већина задовољна укључујући и Марка Павића.

Name

Лука

01.12.2015 19:52

Па сви укључујући и Павића знају да је Малешевић способан министар и задовољни су његовим радом. То што сте рекли о Павићу није истина, министар има његову пуну подршку.

Name

једноставан разлог

02.12.2015 01:44

СумЊива диплома сумЊиву диплому запослиш да се тајна цува.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗНАЊЕ

02.12.2015 07:54

МИНИСТАР МАЛЕШЕВИЋ ЈЕ ОРУЂЕ У ЛОПОВСКИМ РУКАМА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре: Милан

02.12.2015 10:20

Ој Милане јабуко са гране да нећеш ти тако млад и необразован са непризнатог факултета из Брчког да донесеш прогрес у образовање Српске. Боже мили платио, завршио за мјесец дана, диплома без покрића и још се нада новом Закону о раду који ће такву незналицу штитити. Доће вријеме кад ће бити ревизија диплома, па ћеш се стари презнојавати од муке. Добићеш рок да завршиш факултет на признатом мјесту или нога. Јадан ти и та дјеца које ти учиш. Завршиће код тебе као и ти што си завршио, преписивањем и лоповлуком. Даље ти кућа од моје и мојих ђака.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

02.12.2015 12:28

Ти си тај који цес да одлуцујес ста је признато а ста не ахахахаххаха јадан си. Колико си јадан и бједан кад сам те изликацио цињеницама у 3 реценице. Па са таквим као сто си ти на црту у било цему комуњаро. Све цемо вас дзабалебаросе истјерати и науцити вас образовању кад ви нисте имали кога. Сви са приватним радимо и имамо све сто ти никад имати нецес смецару

Name

Оља

02.12.2015 12:30

На каквим си ти дрогама РеМилан, јеси ли ти процитао наслов.. Ха ха ха ха ха

Name

Митар

02.12.2015 12:35

РеМИЛАН ТИ СИ ПУКО ЦОВЈЕЦЕ.. ШОД ХИТНО НА ЛИЈЕЦЕЊЕ

Name

Игор

02.12.2015 12:43

Мислим да на тим факултетима није само ЦИА била, тразили су сваста нису насли оциглено ниста јер колико видим јос увијек раде. Био је својевремено онај Пуљиц које је потказивао на те факултете јер није добио дио колаца па је изгубио јер су га тузили за клевету. Мислим да не требас тросити енергију на то, ради свој посао а пусти ове сто се исмијавају, тако је како је.

Name

Миљана

02.12.2015 12:46

Цовјек је у праву, ви са приватним факултетима марс тамо

Name

Спектакл

02.12.2015 12:58

Ако Шукало пише овако нешто, треба да се ранимо колико има коментара. То је лични рат рањеног и избезумљеног Шукала. Босић му неће дати компезацију на идућим изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симеон

02.12.2015 13:19

Сатрасе људи

Name

Дрзавни факултет

02.12.2015 15:08

Свака цаст Бобану. Реално високо сколство нам је у хаосу, на сваком цоску приватни факултети, којекакви Апеирони, Интернационални универзитети, Европски универзитети.. Крајње је време да се поцне вредновати дрзавни универзитети. Људи у 60тим годинама "заврсавају факултете". СТРАСНО

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да

02.12.2015 15:29

Да, не смију људи у 60 тим ици на факултет и све људе који иду на приватни факултет треба на одстрел а само ми са дрзавним моземо зивити и радити. Ко заврси дрзавни он је паметан ако заврси приватни он је глуп.

Name

Иво

02.12.2015 15:42

Ваша памет далеко сеже

Name

ре дрзавни факултет

02.12.2015 16:58

Није никакав проблем факултет типа НУБЛ и још неки изузетци, пе ни Апеирон Бања Лука за акредитоване студијске програме, али Европски и Интернационални су штампарија, узимају људима новац да би се ти исти за пар мјесеци осјећали академски. Али то је само осјећај! Ко мало позна како раде или неко ко је тамо добио диплому за пар хиљада марака, зна да се не врши признавање испита на основу плана претходно положеног испита, већ према симболичком називу предмета. Па је ли поштено да неко положи математику на одсјеку биологија и екологија и да му се та метематика призна као положен испит на одсјеку математика и физика? Поред овог навода, они који с били тамо најбоље знају ко су професори и како се полажу испити. Неморају ништа рећи јавно, само нека себи одговоре. Знају да код једног професора полажу и по 3 или 4 испита. Колико уопште има професора тај факултет? По мени то је лакрдија! Мора доћи вријеме када ће се извршити равизија тих и сличних диплома и онда ће вјероватно они који их имају остати без свог новца и посла, а можда и кривичо одговарати за стављање у промет неважећег документа. Јако ми је жао што смо овако ниско пали и што је превара практично легализована!

Name

Ре ре дрзавни

02.12.2015 18:41

Писес глупости, ако је и тако како писес онда је то закон дозволио, знаци морас утицати на промјену закона. Друга ствар постоји комисијско примање кандидата на посао, ако комисија утврди да кандидат има веце знање и прими га у радни однос- сва прица о томе да запослени нема знање, пред судом пада у воду. Законом је све предвидјено да се наведене тврдње отклоне и мислим да је добро написан. Заврсио сам дрзавни факултет и имам приватну праксу и немам проблем типа: приватни дрзавни итд. Мислим да свако ко има знање диплома му и није неко мјерило да ли це бити успјесан или не. И јос, акредитација сама по себи говори о квалитету универзитета али саам по себи не мора бити акредитован да би функционисао. Без акредитације функционису факултети вец 150 година. Теске теме али криви су наводи. Такодје се слазем сто се говори да свако крсење закона има име и презиме. На залост теско је наци институцију која нема неку фалинку, да ли дрзавна или приватна. Математика и физика су науке код којих нема не знам. Теско је сад цовјеку који предаје 5-10 година реци да не зна свој посао. Мислим да није оволика криза људи би били опустенији и не би се мјесали у посао министарства и инспекције. Теско вријеме.

Name

Саво

02.12.2015 18:51

Ниста приватни, ниста дрзавни ја одо у Њемацку а ви виците и даље приватни, дрзавни!

Name

Дарко

02.12.2015 18:09

Ста ваљате глупости,тема је министар Малесевиц о њему и његовом понасању треба писати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браво

02.12.2015 19:36

Браво Дарко

Name

Александар Градишка

02.12.2015 22:49

Е Дане ко другом јаму копа сам у њу пада !Многима си дјецу упропастио . Ничија није до зоре сјала па неће ни твоја!Брзо ће крај твоме министровању!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дејан

03.12.2015 21:31

Нити је Малешевић ичију дјецу упропастио нити ће ускоро доћи крај његовом министровању. Чију је он дјецу упропастио?? Погледајте само шта је све урадио за студенте да га Унија студената Републике Српске подржава. Није он оупште лош министар.

Name

ре дејан

04.12.2015 11:53

То сто је као урадио за студенте Бања Луке је сасвим нормално понашање одговорних у овој Земљи, али исто то није урадио за стденте Фоче који годинама воде живот, какав већ јесте. Значи, једнострана подршка Малешевићу није потребна, није ни потребно да гс се прозива за све, није он Супермен, али, такође је чињеница да је уписао читаво одјељење медицинске школе непоштујући ранг листу непримљених ученика, да мора да стане или да се суочи са чињеницом да у многим образовним установама постоје фиктивно пријављени људи који примају плату, а не рад у тој установи, да примају по двије плате и враћају у рачуноводство, да престане да прича о стратегији развоја образовање кад образовање воде подобни и послушни кадрови станака на власти и тако даље. Та стратегија кошта ову Државу много хиљда марака и свакако је циљ да се усвоји без обзира каква је, јер то доноси новац свим учесницима израде стратегије, оправдава његов рад, а у изради никад не учествују млади квалитетни људи, већ они који су својим досадашњим стратегијама довели образовање на овај ниво. Свакако да малешевић има добрих квалитета, неспорно је, али када се зна да је он врло близак партији из које долази, поставља се питање, мора ли министар просвјете да испуњава партијске прохтијеве? Да појасним, његовим доласком на мјесто министра, дошла је и Гордана Дукић, Огњен Вучен и Маријана Јшић и други. Људи моји, на постојећу структуру Министарства, долазе још најмање три нова човјека, а стање све горе, нико није добио отказ, само гомилају запослене! Знате ли да ми обични грђани и остали плаћама ту огромну администрацију а назадујемо из године у годину? Људи се одшколују на неки начин и преко гране, ето како је нама који нисмо послушници и потрчкала владајућих!

Name

Невиђено зло

08.12.2015 22:40

Фасцинантно је готово за не повјеровати да када предочите Министру јасне доказе о неправилностима у раду неког од директора школе, он онда јавно иступи и каже сасвим супротно, отворено лаже и обмањује јавност. Па зар не би било логично да реагује у складу са моралним начелима и санкционше дотичног руководиоца установе ма којој он партији припадао. Тако би добио поштовање јавности и вратила би се вјера у институције система. Људи ово је све катастрофа. Овдје ко је год на положају не ради за општи друштвени интерес већ искључиво за свој џеп и интерес партије. Па докле више...

ОДГОВОРИТЕ