Проглашена Народна Република Одеса

Покрет "Анти-Мајдан" из Одесе прогласио је формирање Народне Републике Одесе и позвао становнике да спријече полицију и војску да уђу у овај град на обали Црног мора.

Република Српска 16.04.2014 | 15:37
Проглашена Народна Република Одеса
Покрет "Анти-Мајдан" из Одесе прогласио је формирање Народне Републике Одесе и позвао становнике да спријече полицију и војску да уђу у овај град на обали Црног мора."Регион Одесе од данас постаје Народна Република Одеса, у којој власт припада искључиво народу који живи на овој територији", наводи се у саопштењу. Активисти су апеловали на становнике града да блокирају саобраћај и спријече полицију и војне снаге да уђу у град. "Од 16.00 часова сутра Одеса буквално мора да буде блокирана", наводи се у саопштењу, преноси РИА "Новости". Скупови присталица федерализације одржавају се у више градова источне Украјине од прошлог мјесеца. Демонстранти у Харкову, Доњецку, Горловки, Славјанску и Краматорску одбијају да признају легитимитет актуелне украјинске владе и апелују на прелазну власт у Кијеву да распишу референдум сличан ономе на Криму прошлог мјесеца. Русија је осудила одлуку нових украјинских власти да употријеби силу против присталица федерализације, рекавши да је то веома неповољан развој догађаја. Војници на страни демонстраната Војници украјинских оклопних транспортера послатих у Краматорск, на исток Украјине, прешли на страну проруских демонстраната. Како су данас Риа Новостима рекли очевици, војници из шест украјинских оклопних транспортера послатих у Краматорск, на исток Украјине, прешли су на страну проруских демонстраната. "Главно оклопно возило има истакнуту руску заставу и они су напустили Краматорск заједно с нашим побуњеницима и иду ка Славјанску", рекао је очевидац. Претходно јутрос, шест оклопних транспортера ушло је у источни украјински град Славјанск, а на челу колоне је на првом возило истакнута руска застава, пренео је Ројтерс позивајући се на очевице, преноси Б92. Неколико наоружаних мушкараца, у камуфлажној униформи, сједели су на сваком од тих возила. Она су се зауставила испред зграде општине коју су раније окупирали проруски демонстранти. И извјештач агенције АП рекао је да је видио колону борбених возила у источном украјинском граду који су окупирали проруски демонстранти и да су на њима биле истакнуте руске заставе. Због новонастале ситуације украјински министар одбране хитно је кренуо пут Краматорска како би разјаснио ситуацију у вези с војницима и оклопним возилима, рекао је један званичник владе у Кијеву, која је, подсјетимо, јуче послала тенкове на исток Украјине како би почела "антитерористичку операцију" против проруских демонстраната. Ројтерс јавља и да су наоружани проруски активисти преузели контролу над зградом градске скупштине у Доњецку, а Глас Русије јавља да је до побуне становништва дошло и у Одеси. Побуњеници у Словјанску заузели су раније седиште локалне полиције и једну управну зграду и траже аутономију за источну Украјину уз блиске везе с Русијом. Возила с руским заставама су се зауставила близу зграде градске управе, а грађани су их дочекали узвицима подршке. Један од људи који је дошао тим возилима рекао је да су он и други из 25 украјинске десантне бригаде прешли на страну проруских снага. Министарство је навело да су два украјинска војника таоци побуњеника у облатси Луганска и да предузима мјере да их ослободи. Подсјетимо, прелазна влада у Кијеву прогласила је антитерористичку операцију у источном дијелу земље гдје су у више градова проруске снаге заузеле управне зграде или полицијске управе.

Коментари / 104

Оставите коментар
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:43

Зао ми је сто це се Украјинци убијати безвезе у нади да це ове подрзавати ЕУ,а друге Русија,као у БИХ.Ако доде до рата у будуцности их цека само патња и бол ниста висе.Да се не заборави БИЈЕДА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадранко

16.04.2014 11:42

Велике силе никада никоме нису донијеле добро

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

16.04.2014 08:40

“злочин ратовати против свог народа”.Говори цовијек ција земља врсила геноцид нд својим народом 60г.Говори цовијек гдје један професор или доктор у његовој земљи има 250 долара плату.Говори цовијек гдје његов народ скоро за сваку земљу треба визу.Једно са цим се овај цовијек мозе похвалити да његова земља у сијени некадасњег СССР-а и данс глуми силу.Сви знамо,а овај господин да његова војска у модернизацији заостаје и за Кином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

16.04.2014 17:05

У Русији професор нема испод 1000 еура плату..а у Украјини преко 250..а бице и мање кад додју стабилизатори из Европе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

16.04.2014 09:36

ре за "све исто" Не треба ствари гледати једнострано. Када смо већ код геноцида колики је направила Њемачка, УСА су "изтијебиле" око 15000000 индијанаца, бациле 2 нуклеарне бомбе. Једини у историји човјечанства да не набрајам даље гдје су убијали по цијелом свијету ради енергетских и геостратешких интереса и гдје је убијање цивилног становништва за њих колатерална штета. По твом би Русија требала требала да се уклопи у то труло и настрано западно друштво гдје је истополним браковима дозвољено да усвајају дјецу и много тога огавног да би њено становништво ослободили виза. Плате у Русији су такве какве јесу али се може пристојно живјети од њих. Што се тиче војне надмоћи и о томе би се дало дискутовати. Једино у чему се слажемо је да рат није донио ништа добро никоме осим страдања али је човјек некада једноставно присиљен на одбрану као од украјинских фашиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

пера трта

16.04.2014 14:44

Нека је са срецом и на дуг вјек!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ам

17.04.2014 08:53

Засто су Руси ратовали против Цеценије и тамо је народ тразио самосталност. Свако ствари гледа како њему одговара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Све исто!!

17.04.2014 09:26

за ВРС РВИ У праву си за Амере није нико побио људи и данас убијају као они. Само Крим је од стратеског и војно знацаја за Русију и вратили су оно на крају крајева сто је и било њихово. Сто се тице педера па не мозе се све ни пустити. Али када их радикали табају у Београду,онда то осудјују сви,када вехабије у Сарајеву казу сви тереористи хехехе, а људи у праву.Не знам,видицемо ста це бити,волио би само да не буде рата!! За разлику од нас они не знају ста их цека,ако буде рата ми знамо куд то води.

ОДГОВОРИТЕ